sparta forever homepage
Jméno: heslo: ?
zaregistruj se hledej

reklama

Komentáře k článku:

Nechme Konatého dělat jeho práci v klidu


Patřím ke skupině, která se stavěla proti tomu, aby Tiemoko Konaté dostal ve Spartičce druhou šanci. Aktuální otázka, kterou bychom si v sobě měli jako fanoušci ujasnit, zní jinak – jak ho jako hráče nyní přijmout?

<< zpět na článek

Diskuze k článku

Přidej nový komentář

Celý je to docela prostý (komentář vložen 13.02.2017 06:55)

Rozumim tomu, proč se lidi v klubu rozhodli ho vzít na milost. To rozhodnutí vzešlo předevšim z hlavy. Lidi na tribunách maj ale priority jinde - v srdci a emocích. Čímž pádem umim docela porozumět i těm, co jeho návrat zatim nekoušou. A protože se v klubu rozhodovali rozumem, určitě je muselo napadnout i to, že cesta přes ty emoce může bejt na dýl. Takže pro mě osobně hesla - klid na práci, ap. působěj malinko marně, skoro až naivně. Klidu na práci měl kdysi dost. A podle mě - zatim se mu toho až tolik neděje. Cesta k odpuštění je dlouhá a trnitá

reagovat

re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 13.02.2017 09:05)

tudíž je teď logickou reakcí, že budeme škodit jemu, celé Spartě a pomůžeme Plzni a Slávii k titulu, resp. k umístění před Spartou???

reagovat

re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 13.02.2017 09:25)

jaký škodit..hráč co nezvládne publikum nemá odolnost na to aby ve spartě hrál...bud to zkousne a přesvědčí výkonama nebo může táhnout(což měl už dávno)...za chyby se platí a on si to vyžere...

reagovat

re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 13.02.2017 10:09)

Fanda který nezvládne rozhodnutí vedení by neměl raději na stadión chodit...taky jedna možnost!

reagovat

re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 13.02.2017 12:05)

já vedení nejsem podřízen, tedy si mohu v rámci zákona a pravidel návštěvního řádu dělat co chci...pokud se ti to nelíbí je to jen tvůj problém...jestli ty mu budeš tleskat a po zápase s ním půjdeš do sprchy je to tvoje volba..já nad tím mávnu rukou.

reagovat

re: re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 13.02.2017 16:06)

Tleskat mu nebudu, ale budu se chovat aby to neuškodilo Spartě, ono mezi fandama je pořád dost pitomců za které platí Křéťa pokuty, nebo hrozí zavření stadiónu, a to jsou ti správní sparťani? Vždyť i hráči žádají fanoušky aby na něj nepískali, myslíš že je správný jít proti hráčům a vedení? Co se tím docílí? Prostě kdo Konatého nechce, nemusí na stadión chodit, nebo on tě někdo nutí? Můžeš začít chodit až Konaté odejde...

reagovat

re: re: re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 14.02.2017 15:29)

plácáš milion nesouvisejících věcí do sebe..škoda slov

reagovat

re: re: re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 17.02.2017 15:54)

to jako myslíš vážně? Já kvůli trpaslíkovy, kterej doteď neumí ani ahoj....chodit na Spartu??? HAHA..Hučet na něj nebudu tleskat taky ne...

reagovat

re: re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 17.02.2017 15:47)

Osobně nevidím důvod proč mu tleskat, ani před excesem nepodával výkony takové, aby se mohl řadit mezi tzv. vyvolené nedotknutelné. S autorem souhlasím v jednom, Sparta rozkol nepotřebuje, ani na hřišti, ani v hledišti. Ty kluci velmi dobře vnímaj co se děje, navíc tresty za nějaký reakce brzy přijdou a bude tu zase atmosféra, kdo komu co... K přestoupil hranici nějakého vzdoru. Je celkem jedno, jestli chtěl přestoupit, v tom není sám, ale on se neobrátil zády k vedení. On neřekl, chci ze Sparty, protože je to dolší krok, protože se ke mě vedení nechová hezky , on se postavil k tomu co je pro fanouška zásadní, on se postavil proti Spartě jako takové. Postavil se proti každému jednomu na tribunách....Nemám jediný důvod mu odpouštět, nemám jediný důvod kvůli němu jitřit situaci...Pojďme ho IGNOROVAT. Pan K neexistuje

reagovat

re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 13.02.2017 11:10)

Nezvládne publikum ? Ukaž mi hráče ve Spartě, jehož výkon se nesníží, když na něj bude hučet vlastní publikum. Každýmu hráči to sníží výkon, jak moc je individuální. Chceme snižovat výkon vlastním hráčům ? Sparta by v tomto měla být jednotná - buď se teda rozhodnout ho vyhnat nebo podporovat jako součást týmu (asi chápu, že ne každý bude aplaudovat při čtení jeho jména, ale já budu - stejně jako u ostatních). A jelikož ho kabina která ho nejlíp zná přijala zpět, my fanoušci bychom to měli přijmout. "Zatím se mu tak moc neděje" - nesmysl, myslím že už stačilo, dostal lekci za své chování dostatečnou na to, aby si uvědomil, že toto se v naší kultuře nejedná. Trest nemá být demotivující natož destruktivní, ale přiměřený tak, aby si dotyčný uvědomil že takhle ne! Nehrajme si na trestající bohy. Jakýkoliv projev nevole od teď poškozuje Spartu.

reagovat

re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 13.02.2017 12:07)

Holek

reagovat

re: re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 17.02.2017 15:52)

no to zas ne...Holek ignoruje všechno...včetně DERBY :_DDD

reagovat

re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 13.02.2017 20:50)

v tom případě pokud mas dost sebereflexe, tak sam přestaneš nosit Spartansky dres a chodit na stadion. Jelikoz v tu chvili poškodíš Spartu vic, nez Konate a zadnou dalsi šanci si smejdi, co jdou proti Spartě, nezaslouží!

reagovat

re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 14.02.2017 15:29)

asi stejný jako bych ti řek že doneseš dres konatemu on se ti na něj vysere a ty ho budeš z hrdostí nosit dál...

reagovat

re: re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 14.02.2017 20:23)

jo, to je presne to samy :-) :-) tak fandi nasim souperum a ohanej se tim, ze jsi Spartan, mne to je u prdele. Znam dost lidi, kteří jsou Spartany jen, kdyz se jim to zrovna hodi do krámu.

reagovat

re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 15.02.2017 09:18)

my budeme škodit Spartě? nezaměňuj příčiny a následky !

reagovat

re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 15.02.2017 13:52)

aha, ja myslel, ze budete piskat na hrace Sparty, snazit se mu pritezovat, jak jen to jde, radovat se z jeho neuspechu, tim padem i Sparty jako takove. A jestli myslis, ze negativni atmosfera v ochozech nepoznamená dalsi hrace Sparty, tak to jsi jeste mnohem hloupejsi, nez se zda...

reagovat

re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 15.02.2017 14:14)

mluvím o tom, že příčinou je jeho chování na podzim a rozhodnutí vedení ho vzít na milost. Takže přestaňte mlet hovna, že fanoušci rozdělují a škodí Spartě. Kdyby se tohle nestalo, tak žádný protesty nejsou. Ten člověk nemá v rudým dresu co dělat!

reagovat

re: re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 16.02.2017 10:48)

tak tos mi fakt rekl novinku, diky. ja chapu, v cem je pricina. kazdopadne Konate poskodil Spartu, na coz ty budes reagovat tim, ze poskodis Spartu jinak. Bomba. A vis jeste jak to dopadne? Tahle sezona bude uplne zkurvena rozhadanymi tribunami, negativni atmosferou v domacich zapasech a vysmati budou Slavisti, Plzenaci, Rusaci, Konate v lete odejde a nude mu to vsechno taky u prdele a my se zas budem na ligu mistru koukat v televizi. Diky, jesteze Sparta tebe a tobe podobne ma!

reagovat

re: re: re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 17.02.2017 09:44)

moje babička měla oblíbené přísloví "bav se s volem, když na něj nemáš klacek" a tohle přesně sedí. Nevím, jak škodím Spartě, jestli myslíš že tím, že budu pískat na opici, která omylem nosí rudej dres a vedení je tak krátkozraký, že jim nedochází, že tenhle arogantní a nesmyslnej krok hodně lidí naštve a oni si to nenechají líbit a ve finále se to obrátí proti nim. Jenže takový jako ty budou ze všeho vinit jiný lidi, který se brání a protestujou jen ne ty, který to zavinili. Jestli jsi chodil do školy, tak jste museli brát ve fyzice zákon akce a reakce, ten platí v životě. A jdi si umejt ksicht, máš hnědej nos, jak lezeš Křetínskýmu do prdele

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: Celý je to docela pros (komentář vložen 17.02.2017 17:14)

jo, souhlas. pocitam, ze reakci na to, ze budes ztezovat hracum Sparty jejich domaci zapas bude, ze te nekdo vykope ze stadionu, protoze takovyhle zmrdi si nezaslouzi nosit spartansky dres, at uz treba fanouskovsky. P.S. Kretinskyho nesnasim, jsi uplne mimo.

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: Celý je to docela  (komentář vložen 20.02.2017 09:18)

nejsem proti hráčům, ale jen proti jednomu, to je rozdíl.

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: Celý je to doc (komentář vložen 20.02.2017 10:55)

neni, svym "fandenim" pomahas souperum, co muzes Sparte udělat horšího???

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Celý je to (komentář vložen 20.02.2017 12:04)

soupeřům pomáhají ti, kteří tohle dopustili. My se jen bráníme aroganci a zvůli vedení klubu

reagovat

re: re: re: re: re: re: Celý je to docela prostý (komentář vložen 22.02.2017 19:52)

A jak mám reagovat, jako, že je mi to jedno...Jet dál, jenom abych byl ten správnej fanda? Jsem patetik ne pózista...Nemám rád když se někdo bije do prsou jakej je sparťan protože von fandí vždycky a já protože mám výhrady jsem hovno fanda..Stejně tak obráceně, nemám rád, když nesouhlasím s fandama třeba v nadávání jisté osobě, protože je to dle mě přežitý a oni mi spílaj taky...Nefandím a nenadávám, abych ukázal jakej sem či nejsem fanda, ale podle tebe mám srazit paty a říct..Jo Kony, klidně nám plivej na hlavu, rozmázni hovno po hlavě a pak řekni sorry a vše je zapomenuto...Konatého cesta bude dlouhá a možná ani nemá cíl, ale může si za to sám a Sparta s jeho návratem chybovala

reagovat

Klicovej a rozdilovej? (komentář vložen 13.02.2017 08:25)

Z myho pohledu rozdilovej leda v tom, ze na rozdil od ostatnich mu jde primarne o to bejt efektni, ale konci to bud zadrbanim po paty klicce nebo nesmyslnou strelou panubohu do voken.. kdyby se hral fotbal na krasu, tak dejme tomu, dokud jsou ale hlavnim kriteriem goly, tak za me je do zakladu v soucasnym kadru vic platnejch hracu.. a to uz vubec neberu v potaz to, ze pro nektery jiny je od malicka sen si za Spartu zahrat, kdezto on prohlasil, ze za Spartu hrat nechce..

reagovat

re: Klicovej a rozdilovej? (komentář vložen 13.02.2017 11:14)

Já důvěřuju trenérskému vedení, kteréžto mi přijde, že konečně ví co děla a dělá smysluplné kroky. Takže když řekne, že Timi je dost důležitej, tak mu věřím. A i mně se to tak zdá. Udělal chybu - nechal se zblbnout, uznal ji, omluvil se, maká. Co chceš víc? Nějaký trestání je teď k ničemu.

reagovat

Sakra kde je sparťanská hrdost? (komentář vložen 13.02.2017 09:50)

jaká shovívavost??? Ten parchant řekl, že za Spartu hrát nechce, tak co řešíte? Prostě na něj budu pískat vždycky a radovat se z každýho jeho neúspěchu a když se zraní, tak to oslavím , doufám, že to bude brzy. Nenávist stejná jako k Limberskýmu nebo Hušbauerovi. Nezaslouží si nosit rudej dres. Vedení Sparty dokázalo opět fanoušky postavit proti sobě. Bohužel, jednotnost žádná, mnozí svým chováním ukazují, že jim nevadí, když se plive na rudý dres a ještě mu budou tleskat. Proberte se!!

reagovat

re: Sakra kde je sparťanská hrdost? (komentář vložen 13.02.2017 10:07)

No a to co někteří fandové předvádějí ať už doma nebo venku a dělají ostudu, to není plivání na rudý dres? Kolik už to stálo Křetínskýho na pokutách? Když to pak vidím v televizi čeho jsou někteří fandové schopni, tak se stydím!

reagovat

re: re: Sakra kde je sparťanská hrdost? (komentář vložen 13.02.2017 10:38)

Přesně!! Zrovna tito fanoušci co se tady ohání hrdostí Sparty a pošpinění jejího dresu, tak jsou to zrovna oni, kvůli kterým už Křéťa platil několik pokut a nechat uzavřít sektory na stadionu!! Neschvaluju to co udělal Timmy, ale zase člověk udělal chybu a druhou šanci si zaslouží. A to jak ti fanoušci škodí klubu je uplně stejné jako to co udělal Timmy.

reagovat

re: re: re: Sakra kde je sparťanská hrdost? (komentář vložen 15.02.2017 12:09)

proti tomu, kolik Křetínský prošustroval svojí neschopností od svého nástupu, jsou pokuty za fanoušky pakatel. Navíc, máme nějaký jméno a je nutný se občas připomenout :-)

reagovat

re: Sakra kde je sparťanská hrdost? (komentář vložen 13.02.2017 18:05)

On rekl, ze za Spartu hrat nechce, ty hodlas bucet na hrace, co se snazi vyhrat za Spartu, tedy skodit Sparte. Ani jeden si nezaslouzite nosit Spartansky dres. Jdete oba do prdele!

reagovat

re: re: Sakra kde je sparťanská hrdost? (komentář vložen 15.02.2017 09:01)

tak hele, to je kurva velkej rozdíl, já hodlám pískat (za bučení by dostala Sparta flastr) na zmrda, kterej si neváží rudýho dresu a měli ho dávno kopnout do prdele! jednoznačně chyba vedení, navíc když si člověk vzpomene, jak Křetínský vykopl lidi jako Poborský, Pergl, Řepka, Blažek, Straka , který pro Spartu žili a nikdy by si nedovolili říct, že za ní hrát nechtějí ... A tuhle krysu si tam nechá? To je výsměch nám všem a stydím se za ty, kteří s ním tuhle hru hrají, jste jen poslušný ovce!!

reagovat

Respektovat vedení (komentář vložen 13.02.2017 10:02)

V prvé řadě by se mělo respektovat rozhodnutí vedení, nebo si myslíte že Křetínský, Požár nebo Holoubek nejsou Sparťani? Každý fanda by měl mít sílu to skousnout, a pokud na to nemá, tak na stadión nechodit! Bořek Dočkal vyzval fandy aby na Konatého nepískali, to chcete jít proti Bořkovi, proti vlastním hráčům a vedení? Oni to se Spartou myslí špatně? Co provedl Konaté samozřejmě neschvaluji, ale budu respektovat jak se rozhodlo vedení! Jinak hrozí rozkol mezi fanoušky a to by nebylo dobře, komu záleží na Spartě by měl to rozhodnutí tolerovat, na kritiku je vždy času dost! Konaté nějakou kvalitu má, tak mu dejme možnost ať to dokáže...A to že by v budoucnu některý hráč použil k vynucení si přestupu stejnou metodu jako Konaté, tak to fakt strach nemám! Pokud ano, tak si myslím že by vedení už postupovalo nekompromisně...

reagovat

nebučím ani netleskám (komentář vložen 13.02.2017 10:19)

Po té co si v létě chtěl Konate vynutit odchod tak to se mnou taky lomcovalo a měli se ho ihned zbavit . bohužel vedení věří v jeho polepšení a spoluhráči mu odpustili ale jestě tu máme skupinu lidí (fanouškú) která čeká(la) že se omluví tím předstoupí před tribuny . Velmi dobře si vzpomínam že Matušovič to dokazal ale Konaté na to nemá koule. NEBUČÍM ANI NETLESKÁM

reagovat

re: nebučím ani netleskám (komentář vložen 13.02.2017 10:27)

Ono je těžký předstoupit před kotel, kterej se vyznačuje rasismem a nenávistí vůči hráčům černé pleti. Ale věřím tomu, že on to jednou udělá, jen to chce chvilku času a trpělivosti.

reagovat

re: re: nebučím ani netleskám (komentář vložen 19.02.2017 12:23)

Neudělá to. To by se nejdříve musel naučit česky...

reagovat

Rozkol tribun nepomůže nikomu (komentář vložen 13.02.2017 11:02)

Za mě asi takto: Chystám se na Rostov i Bohemku a budu alespoň supportem podporovat tu naši Spartu tak, že zase druhý den budu jen šeptat. Rozhodně nebudu ale bučet na Konatého, jelikož potřebujeme každého hráče, co nastoupí a bude se rvát za výsledek. Rovněž ho ale za známý případ nebudu vynášet do nebes. Prostě bez urážek, ale i bez podpory. Rozkol tribun je to poslední, co by jsme v honbě za titulem potřebovali.

reagovat

re: Rozkol tribun nepomůže nikomu (komentář vložen 15.02.2017 10:22)

ten rozkol způsobilo vedení, ne fanoušci

reagovat

re: Rozkol tribun nepomůže nikomu (komentář vložen 15.02.2017 22:54)

Rozkol tribun, může stále zažehnat vedení, když toho lempla pošle do prdele!

reagovat

Tleskání (komentář vložen 13.02.2017 11:06)

Myslím, že tu chybí názor ze strany lidí, kteří Konatému tleskali. Já jsem jeden z nich a mám pro to jednoduchý důvod. Po té, co se na Konatého apriori začaly snášet negativní reakce z kotle (rasistické projevy, skandování "Konaté do pí*i!" nebo "Konaté, ty jsi hovado!" a již mnohokrát zmíněné pískání), se část publika sedící na ostatních tribunách stadionu chtěla ohradit právě vůči tomuto chování. Toto ohrazení na sebe vzalo formu apriori potlesku, bylo naprosto spontánní a chvíli na sebe nechalo čekat, tudíž nemůže být pochyb, že by tato část diváků snad souhlasila s Konatého chování v létě, kdy si chtěl vynutit přestup a došlo k porušení smlouvy. Jde tedy o to, že běžní fanoušci měli potřebu vyjádřit v této konkrétní situaci podporu Konatému, avšak jsem si jist, že jakmile ustane "bezdůvodné" pískání, tak nebude slyšet ani "bezdůvodného" potlesku.

reagovat

re: Tleskání (komentář vložen 13.02.2017 11:27)

Souhlas, u nás to bylo naprosto stejně. Nebudeme vyvolávat jeho jméno, nebudeme z něco padat na prdel, ale bylo potřeba se nějak ohradit proti chování některých. Máme snad společný zájem a to je výsledek našeho týmu. Tak ať si Konaté odkope své a v létě se prodá.

reagovat

re: Tleskání (komentář vložen 13.02.2017 11:35)

Samozřejmě máš pravdu. Byla to reakce, ne akce. Byla to obrana Sparty. Kdyby nebylo hučení apod. nebylo by potlesku. Jak jednoduché. Fanoušci by se prostě měli smířit s tím, že většina hráčů z Afriky má hodnoty hozený jinak a teprve se učí hodnoty naše. Buďme tvrdí, pevní, ne však destruktivní. Destruktivitou je našim hodnotám nenaučíme. (Tohle samozřejmě neplatí pro masovou migraci, kdy to v tak velkém měřítku podle mě není možné).

reagovat

re: Tleskání (komentář vložen 13.02.2017 13:09)

Souhlasím, já tleskal až poté, co se začalo hučet. Dokud se ozýval občas nesmělý pískot, nikdo netleskal, ale po těch rasistických hučeních a urážkách nejhrubšího zrna se zbytek tribun nasral a dal najevo co si o tom myslí.

reagovat

re: re: Tleskání (komentář vložen 13.02.2017 13:38)

Zbytek tribun :) Dělal to plus mínus stejný počet lidí, jako v případě toho hučení, ty zbytku tribun :) Mimochodem, od obou stran to bylo celkem infantilní :)

reagovat

Vypiskat, vyhucet, vybucet!! (komentář vložen 13.02.2017 16:02)

Když si vedeni necha srat na hlavu a vytirat spartanskym dresem prdel, fanoušci musí jasne rict, ze tohle proste nejde! A dat to tomu zmrdovi jasne na zretel!

reagovat

re: Vypiskat, vyhucet, vybucet!! (komentář vložen 15.02.2017 10:23)

poslat ho na plantáže sklízet bavlnu!!

reagovat

re: re: Vypiskat, vyhucet, vybucet!! (komentář vložen 19.02.2017 12:24)

Na plantáže nemusí. Stačí když bude tréninky trávit běháním po Hvězdě a jednou za týden (aby měl nějakou změnu) si může jít zaběhat do Šárky.

reagovat

Konatého hlavinka je dutá jak bambus, (komentář vložen 13.02.2017 17:03)

tomu bude úplně putna, jestli na něj někdo píská, bučí nebo cokoliv. Za mě ignorace, jakoby tam nebyl. Vezmu ho na milost, až uvidím že celý jaro jezdí po prdeli a přihrává na góly nebo je dává.

reagovat

re: Konatého hlavinka je dutá jak bambus, (komentář vložen 13.02.2017 17:09)

Přesně! Tleskat mu budu jen za góly.

reagovat

Tohle prostě nemá dobré řešení (komentář vložen 13.02.2017 17:11)

a vedení to prosralo tím, že dopustilo jeho návrat. Teď se bude po každém zápase omílat to samé dokola a dokola....Nikdo nikoho nepřesvědčí, jen se bude ucpávat internet tak dlouho až se konečně ucpe.

reagovat

re: Tohle prostě nemá dobré řešení (komentář vložen 14.02.2017 01:07)

Řešení má jméno Holzer, případně Šural, Néstor. Já doufám, že Konaté hrát nebude. Nejen kvůli atmosféře...

reagovat

SMUTNÝ (komentář vložen 13.02.2017 20:28)

Když už to vypadá že by se mohlo blýskat na lepší časy, tak to začnou rozesírat někteří "fanoušci" kteří nejsou schopni skousnout rozhodnutí vedení, my si ten titul ani snad nezasloužíme, a to že někteří fandové dělají ostudu i v Evropě je fakt smutný! Dělají ostudu Spartě ale to jim nevadí, hlavně že vybučej Konatého....

reagovat

re: SMUTNÝ (komentář vložen 15.02.2017 12:11)

co rozesrali fanoušci ty mongole????

reagovat

Žádná druhá šance!! (komentář vložen 13.02.2017 23:42)

Ta prasárna co ten dobytek udělal se odpustit nedá a nezbývá, než vopičáka jednoznačne vybučet!

reagovat

re: Žádná druhá šance!! (komentář vložen 14.02.2017 07:55)

Já osobně, když sem to tehdy čet poprvý, sem řikal, ať ho nechaj shnít v béčku, aby po něm na konci smlouvy něštěkla ani Abidžanská čuba. Ale pak sem nad tim trochu zamyslel a dozvěděl se některý fakta, a uvědomil si, že ani v tomhle příadě neni nic černobílý a je potřeba to vnímat v souvislostech. Ano, nepříšel na 2 tréninky a (podotýkám, že údajně) řekl, že ve spartě hrát nechce. Na druhou stranu v jaký situaci? Za 4 a půl roku ve Spartě nedostal téměř šanci a odehrál v lize dohromady 2610 minut. To neni ani 30 zápasů. Za 4 a půl roku!!! Navíc jsem se doslech, že dostával konstantně čočku v kabině (od jednoho nejmenovaného spoluhráče). Do toho se objeví "nigerijskej polocvok" kterej toho frustrovanýho kluka, kterýmu je 26 let a cejtí, že mu ujíždí vlak, zblbne první nabídkou, kterou za ty roky měl. A klasickym "když si ten přestup nevybojuješ, tak si mrtvej muž" ho naočkuje do taktiky trucování. Rohlajzi, to nebyla prasárna, ale chyba hloupýho frustrovanýho kluka, kterýho zmanipuloval vychcanej zmrd s vidinou provize z přestupu. Chyba, za kterou se omluvil a kterou se (soudě podle podzimu a přípravy) snaží seč může napravit. A ve světle toho si druhou šanci zaslouží. Chyby dělá každej. Je to jako když se ti pes vychčije na tepich. Dáš mu pár výchovnejch přes držku novinama, ale bude pak sekat latinu, tak ho za to utratí jedině krypl. A eště poznámka na závěr. Bučení na vlastní hráče v kritický fázi sezóny Spartě rozhodně uškodí milionkrát (přeneseně i doslova) víc, než neúčast jednoho "bratra" na dvou trénincích. Čili je to demence.

reagovat

re: re: Žádná druhá šance!! (komentář vložen 15.02.2017 02:18)

Ještě tady nepadlo,že se za čtyři roky nenaučil kváknout slovo česky...to svědčí o jeho snaze bojovat za Spartu...za mě mrtvej muž!

reagovat

re: Žádná druhá šance!! (komentář vložen 14.02.2017 10:38)

Tím, že ho nazýváš opičákem, jen potvrzuješ co si myslí většina fans. Totiž že kdyby byl bílej, zdaleka taková hysterie nenastala.

reagovat

re: re: Žádná druhá šance!! (komentář vložen 15.02.2017 10:24)

není to pravda, vzpomeň si na Matušoviče. Prostě bílej by zažil podobnou nenávist, tohle si nesmí dovolit nikdo

reagovat

Každý dělá chyby (komentář vložen 15.02.2017 08:03)

Vy snad děláte, jako bychom snad my byli dokonalí, ne? Už se proberte, není to zas tak dávno, kdy jsme řvali jako idioti "Chceme Plzeň v lize" a oslavovali Straku! Dneska bych si za to nejradši nafackoval. Plzeň nám kurevsky zatápí a šašek šel pár měsíců na to do Vršovic... Takže co, jedeme dál? Nebo jsme udělali chybu a potáhneme z tribun a dáme se k myslivcům? Za mě to vyřešila kabina. Jestli se kluci dohodli, že může zpátky, ok. Měli bychom to akceptovat. Bavil jsem se o tom s Radkem Kováčem po jedné besedě. Tohle téma diskutovali v kabině hodně dlouho, probírali to ze všech stran a nakonec se dohodli, jak se dohodli. Měli bychom to respektovat. Tleskat mu nebudu, budu rád, když se prodá, ale dokud tu je, hraje a bojuje, pak ho budu respektovat a NEBUDU ŠKODIT SPARTĚ.

reagovat

samozřejmě se problémům dá vyhnout (komentář vložen 15.02.2017 09:03)

jsem příznivcem jednoduchých řešení, takže Konatého nestavět, není nepostradatelný, protože jeho přítomnost na hřišti vyvolá emoce a ublíží klubu. Jestli to ještě podle přestupního řádu jde, tak klidně hostování.

reagovat

Konate to nakonec vyřešil za všechny (komentář vložen 16.02.2017 21:54)

Vypadalo to tak, že se zakousne a přesvědčí brilantními výkony na hřišti všechny škarohlídy, aby mu odpustili. Bohužel jediné, co se nakonec zakouslo byly jeho kolíky, a to přímo do Kalačevova kotníku. Rudá a smutný konec příběhu... asi jako v ruských pohádkách.

reagovat

titul v piči (komentář vložen 17.02.2017 07:50)

..tak proč nepískat na vlastní hráče a znechutit jim atmosféru doma na Letný..i výkon jednotlivce se může promítnout do výkonu všech ale to je přeci jedno ne? Vždyť o Spartu vlastně nejde.

reagovat

re: titul v piči (komentář vložen 17.02.2017 09:38)

vedení si tohohle je vědomo, tak to má řešit a toho šmejda nestavět

reagovat

Přidej nový komentář

  Novinky na internetu
hrac

Rosický Tomáš

známka:

6 7

zápasy: 10
góly: 1
ž. karty: 1
č. karty: 0

hrac

Plavsić Srdjan

známka:

6 0

zápasy: 5
góly: 1
ž. karty: 0
č. karty: 0

hrac

Dúbravka Martin

známka:

5 3

zápasy: 12
góly: 0
ž. karty: 1
č. karty: 0

hrac

Sáček Michal

známka:

5 3

zápasy: 11
góly: 0
ž. karty: 4
č. karty: 0

hrac

Hovorka David

známka:

5 2

zápasy: 10
góly: 1
ž. karty: 2
č. karty: 0

1.  recchi  recchi  393

2.  *n*  *n*  375

3.  Sektor  Sektor  348

4.  DoktorBubus  DoktorBubus  347

5.  Skříň  Skříň  332

6.  Holous  Holous  330

7.  FVL  FVL  323

8.  bruno_rossini  bruno_rossini  313

9.  kozi  kozi  312

10.  lvice  lvice  310

11.  Rudej  Rudej  307

reklama
reklama
Facebook
Toto jsou stránky, které si tvoří samotní fanoušci fotbalové Sparty. Za jednotlivé příspěvky odpovídá jejich autor a nemusí vyjadřovat názory a stanovisko redakce.
Pokud chceš přispět i ty, neváhej a kontaktuj nás na fanousci@spartaforever.cz .
Zasláním jakéhokoli materiálu dává jeho odesílatel redakci automaticky svolení k jeho publikování na tomto webu a právo k případnému dalšímu využití.
Zároveň tím potvrzuje, že je jeho autorem. Jakékoliv užití obsahu těchto stránek včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků, videí a fotografií je bez písemného souhlasu Sparta Forever zakázáno.
2004 - 2017 (c) Sparta Forever (fanousci@spartaforever.cz) Follow spartaforever on Twitter
reklama
reklama