Lukáš Přibyl + vyjádření Lukáše Přibyla v diskusi pod článkem

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Fotr 
Máš recht.

22.06.2007 10:30

Je jen otázka, proč se tento článek objevil zrovna teď. Proč se zase hledá nějaký vnitřní nepřítel.


Energetik 
re: Máš recht.

22.06.2007 10:34

Ten clanek se objevil v dobe, kdy proste prisel. Proc ho ti fanousci poslali ted je otazka primo na ne. SF jenom poskytuje prostor k Nazorum a komentarum, at jsou pozitivni ci negativni.


alvaro_recoba 
Co se dá dělat :-(

22.06.2007 10:31

Všichni Sparťané by kolem Lukáše Přibyla měli chodit po špičkách a děkovat mu za vše, co za ten rok a kousek pro Spartu udělal. To bychom ale nesměli být v Čechách, že? Jakmile je šance někoho, kdo něco dokázal pošpinit, jakkoli mu ublížit, tak hurá, jen do toho. Sice taky neskáču radostí, že někdo ze Sparty chodí v dresu jiného, ač druholigového klubu, ale Spartu to nijak nepoškodilo a poškodit ani nemohlo, navíc se tím L.Přibyl nikdy netajil a Bohemku stle neberu jako někoho, s kým bych měl Spartu porovnávat. Proč nikomu třeba nevadilo, že J.Šilhavý obléká dres staré gardy Slavie, našeho největšího rivala? Tohle je vše naprosto přirozené a lepší, než když se někdo na oko chová jako veliký Sparťan, a ve skutečnosti je to třeba sešívka. A jak jsem říkal, všichni tito "kritici" by si měli uvědomit, čí práce je například těch 12000 diváků. Zaslechl jsem zajímavý názor, se kterým musím souhlasit - "Deník Sport může v klidu zaniknout, jeho úlohu, rozvracet Spartu pomluvami, začínají totiž přebírat její vlastní fanoušci."


Tommy 
re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 11:35

ale ona to není o tom rozvracení tak úplně novinka. Bylo to tu několikrát a určitě ne naposled. Vzpomínám, jak nám fanoušci rozvraceli Spartu, když byla nenávist a zloba namířena proti jistémi bnešovskému inžernýrovi. Škoda, že on takové zastání neměl...


n.ezn.amy 
re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 11:52

zaplať pánbůh, že benešovský inženýr je v hajzlu, za tu dobu stihl Spartu rozkurvit a rozhádat dost.


alvaro_recoba 
re: re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 12:24

Přesně tak, to je "trošku" rozdíl. Jeden člověk přivedl Spartu do největší bídy za posledních X let. Druhý dělá pro Spartu maximum a nikdy neudělal nic, čím by Spartě byť jen trochu ublížil. A "provinil" se jen tím, že se nepřetvařuje jako jiní a vzal si na sebe na chvíli tričko jiného klubu z nižší soutěže. Mně tyhle dva případy tedy moc souvislostí nedávají.


Celticgirl 
re: re: re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 12:34

Tak to moment.. trošku se zapomíná na to, že na Hřebíka se nadávalo ještě předtím, než měl první trénink s mužstvem.. fakt nechápu, že jednou se měří jednak a podruhé jinak ;)


Kocek 
re: re: re: re: re: Co se dá dělat :-(

19.07.2007 11:59

Kecáš!! První dvě kola na podzim 2005 se mu dal prostor, Plzeň ještě vyšla, Most taky, ale v Liberci to byl děs


screaming 
re: re: re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 16:42

V takove atmosfere neslo uspet a hrebik sanci dostat mel dodnes nechapu proc ji nedostal a opakovat ze Straka neni zadnej extra trener nema cenu. Pokud foto neni aktulani Pribylovi se omlouvam, pokud by bylo nema ve Sparte co delat. V srdci mit bohemku smi ale pro spartu musi dychat. Budto prestoupi nebo ne ale tym smi mit v jednu chvili jen jeden!


Energetik 
re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 12:26

No a jsme u toho kolego. Samozrejme by mel zastani, kdyby kdokoliv napsal na jeho obhajobu clanek. Jenze to se nestalo, nic takoveho neprislo, tudiz nic na webu nebylo. O tom to je. Mohl si ho napsat ty ;-)))


Energetik 
re: re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 12:26

to bylo pro Tommyho.


Tommy 
re: re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 12:49

máš pocit, že jsem ho obhajoval málo?....;o))) Ale napsat sem článek na jeho obhajobu by znamenalo sebevraždu. To jsem si těch pár facek dal v klidu sám potichu doma.....;o))) Ale o to nejde. Příměr s Hřebíkem neměl být o něm, ale o fanoušcích. Hřebík také dělal všechno v zájmu SParty, chtěl úspěch. Ale dostal sodu jak nikdo druhý. A že se mu ze strany lidí děly mnohem horší věci než Přibylovi. Chtěl jsem na tom ukázat, že fotbalový fanoušek je velmi "citlivý" na vše, co se vztahuje na jeho milovaný klub.


Energetik 
re: re: re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 13:17

Jenze takhle na to stejne muze koukat bombito. Ten clanek na obhajobu Pribyla po tom, co se dalo docist pod clankem Zokejuv kviz, byl taky svym zpusobem sebevrazda. A jak vidis, reakce jsou najednou rozdilne a vic se o tom diskutuje.


Tommy 
re: re: re: re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 13:22

Ene: poslyš, ve vší úcte a slušnosti, porovnávat kauzu okolo Hřebíka a kauzu okolo Přibyla je pitchovina non plus ultra! Přibyl je jen lákavé téma pro okourku, kde se párkrát zakřičí a bude klid, ale u Hřebíka plály vášně takovým způsobem, že nechybělo mnoho k inzultaci.


Energetik 
re: re: re: re: re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 13:31

Nemyslim si, navic internet je anonamyni medium, cili klidne to mohlo byt napsano pod universalnim nickem ;;-)) To rikam jako priklad. Samozrejme styl kauzy nejde porovnavat, ale me jde jen o to, ze je vzdy lepsi, kdyz jsou zde nazory zastupujici obe strany.


Tommy 
re: re: re: re: re: re: re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 13:34

to každopádně, s tím souhlasím.


Děčín 
re: re: Co se dá dělat :-(

23.06.2007 16:38

Tommy:Co se dá dělat??Jsou jedinci,kteří si zastání zaslouží a pak jsou jiní jedinci,jejichž odchod působí blaho nejen nám příznivcům Franzeho,ale jak jsi si mohl všimnout,prospělo velmi celé Spartičce!!Takže "benešovského zedníka" nech u ledu!!Jen ať si tam zůstane!!!


hellstar 
re: Co se dá dělat :-(

22.06.2007 13:50

Chtěl jsem se zdržet diskuze, ale poněkud mi to nedá. Nevidím důvod, proč by kdokoliv z nás měl chodit kolem L. Přibyla po špičkách. Dělá svou práci, za kterou je nejspíš dost slušně honorován a je tedy celkem logické, že se snaží ji dělat dobře. Tomu se říká profesionalita a za tu je každý zaměstnanec placený. Není třeba ho za to ale nijak obdivovat, to by mělo být normální a samozřejmé. Nějak mi připadá, že si na to, že to není nic výjimečného, spousta lidí u nás ještě nezvykla.


Senior 
re: Co se dá dělat :-(

03.07.2007 17:26

Alvaro, ty jsi nejlepší řitní krtek, jakého znám. Rozhodně tě nenutím, abys vyndal hlavu z Přibylovy řitě, když se v ní cítíš tak příjemně, nicméně chodit kolem ortodoxního klokana po špičkách nebudu. Ty ses vydal po jedné cestě, já kráčím po úplně jiné. Pokud ti nevadí, že se pan Přibyl v restauraci Klepáč chlubí svým zelenobílým soukmenovcům, jak snadno tě opil rohlíkem (případně nějakou blíže nespecifikovanou výhodičkou), je to čistě tvá osobní věc. Já vykopal válečnou sekyru a nevidím jediný rozumný důvod, proč ji zakopat. Historická bitva mezi sparťany a klokany o přežití zdaleka není dobojována. 16. červen 1975 není a nebude zapomenut. Howgh


Chibitch 
Lukáš

22.06.2007 10:39

Musím říct, že Lukáš Přibyl je sám fanoušek, idkyž podřadného klubu, který sám má k fanouškům blízko, fanouškovské problematice rozumí. Pro nás jako pro Spartu toho udělal opravdu hodně a můžeme mu být za jeho kvalitní práci vděční. Protože i díky němu chodily na Letou takové návštevy. Doufám, že se tímto celá kauza uzavře a necháme to být dávnou minulostí. Z článku je vidět, že se Lukáš snad už poučil a že ho už NIKDY (dokud bude u nás) v tom hnusném zeleno-bílém dresu neuvidíme. SPARTIČKA JE NEJLEPŠÍ!


manics 
re: Lukáš

26.06.2007 13:48

Me zajima co podle Tebe primelo chodit lidi na fotbal ?!?


Indrid_Cold 
Propaganda ;-)

22.06.2007 10:46

Jiné slovo mě nenapadlo :) Ale teď vážně, je dobře, že se objevil článek i z druhého břehu, ovšem celé to na mě působí dojmem, že se jedná o jakousi stravitelnou oficiální verzi. Tím neříkám, že popírám slova p. Přibyla. Jisté ovšem je, že někdo tady lže. Buď p. Přibyl, nebo autor(ři) článku. A já nebudu soudit kdo z nich to je, neznám ani jedny, čili nemám důvod více věřit jakékoliv straně. Podstatným faktem ale zůstává, že ať se to stalo teď, či před nějakou dobou, tak je to nehorázná kravina!!! Jistý je, že v době, kdy ten dres měl na sobě, tak už členem představenstva byl. Tento dres, pokud se nemýlím, má kolchoz od začátku jarní sezóny.


žokej 
NAŚTĚSTÍ

22.06.2007 10:57

MÁM TU FOTKU POŘÁD V MOBILU I S DATEM A HODINOU... Možná i Tonda Panenka, kterej tam v tu chvíli srkal kafe, by věděl, jak to je. Promiň Bombito, ale jsi vedle jak ta jedle. L.Přibyl není nic jiného než další z lidí, kteří Spartou protečou a zanechají tu menší, tu větší stopu - málo kdo z nich ale nechá na Spartě kus svého srdce. Z toho pohledu jsme tady ty i já a kdokoliv další, kdo má Spartu v srdci, mnohem cennější, než on. A co si budeme povídat, návštěvnost se zvýšila spíš kvůli dramatičnosti ligy a zlepšujícím se výkonům a ne kvůli L.P... Mimochodem já proti němu nemám nic osobního a samozřejmě jsem věděl, že je fandou Bohemky, ale co je moc, to je moc. Jen kdyby měl tolik soudnosti a loajality a nepromenoval se v tom dresu, O TOM TO CELÝ JE. Howg


Chibitch 
re: NAŚTĚSTÍ

22.06.2007 11:03

nemáš náhodou Sony Ericsson k750i?


žokej 
re: re: NAŚTĚSTÍ

22.06.2007 11:09

jo mám, dělá ti za šera stejně blbý fotky? Kdyby ten trouba třeba aspoň popřel, že je na tý fotce, ale on řekne, že ho fotil někdo jinej někde jinde někdy jindy. No, jen ať se do toho zamotá jak chce...


Chibitch 
re: re: re: NAŚTĚSTÍ

22.06.2007 11:36

ne nemám, ale každá fotka má tvz. EXIF... to je informace, kterou foťák (ve tvém případě mobil) ke KAŽDÉ fotce přiloží... na tom ÉXIFU je třeba vidět typ foťáku, jaký použil čas a clonu, ale i třeba datum a čas, kdy byla danná fotka pořízená.


friggo 
re: re: re: re: NAŚTĚSTÍ

22.06.2007 16:14

Tak se do toho EXIFU podívej a co ti řekne? Vyfoceno 11.6.2007, 22:23:31. Kterej den vyhrála Bohemka rozhodující zápas a postoupila do ligy? 11.6. 2007 v Olomouci. Asi tady někdo lže...


Ondra 
re: re: re: NAŚTĚSTÍ

22.06.2007 11:38

Žokeji, můžu se tě zeptat na tvůj názor na kauzu holek na hotelu Praha? Díky...


žokej 
re: re: re: re: NAŚTĚSTÍ

22.06.2007 11:43

Samozřejmě a také odpovím - je mi úplně u prdele. Pokud bys měl nějakou konkrétní otázku, jsem ještě online.


Tommy 
re: re: re: NAŚTĚSTÍ

22.06.2007 12:51

Tak ten čas a datum dolož, pak bude jasné, že si vymýšlí.


Luk 
Co se změnilo?

22.06.2007 11:00

Co by se změnilo tím, kdyby byla pravda, že v tom dresu byl před několika měsíci? To nebyl členem představenstva Sparty? A proč vlastně ještě nevydal nějaké prohlášení nebo omluvu?


Tomis 
re: Co se změnilo?

22.06.2007 11:09

Přesně tak, jestli to bylo po zápase v Olomouci nebo před pár měsíci, nehraje roli.. je to průser tak jako tak a měl by si za to sám posypat hlavu popelem.. Pro Spartu podle mého pracuje velmi dobře, ale tohle podělal a měl by se k tomu postavit jako chlap...


dave34 
Máme tu jinou veš v kožichu

22.06.2007 11:19

Dres mu byl od Sparty dobrej, vesele ale nosí jinej:http://img.aktualne.cent rum.cz/87/33/873355-primator-b em-v-dresu.jpg


Tommy 
každá mince má dvě strany

22.06.2007 11:32

Přiznám se, že z 50% souhlasím s vlnou prvotních reakci, ale po přečtení Bombitova článku musím druhých 50% postavit na opačný pól. Asi není správné radikálně po Přibylovi šlapat, ale na druhou stranu není klidné a bezproblémové přijetí také tím jediným správným rozřešením¨. Přibyl začal jako osoba odpovědná za realizaci mediální politiky, který byla už dopředu daná a on ji začal vykonávat. Nechci mu upírat podíl na zlepšení mizerného stavu, ale připisovat mu veškeré zásluhy je přehnaná glorifikace /to je reakce nejen na článek, ale i na komentáře/. Na druhou stranu je ale členem nejuzšího vedení a v tomto směru je jeho inklinace ke Kolchozu správně - dle mého názoru - chápána jako negativní. Ano, v mnoha dalších sférách to chodí podobně, ale málokterá je tak sledovaná a prošpikovaná emocemi desetitisíců lidí. A podle toho je potřeba nahlížet na tuto záležitost. Každému bude jedno, jestli si zaměstnanec plzeňského prazdroje dá doma Budvar, ale fotbal to je jiná "skupina". Kdybych se musel rozhodnout, jestli Přibyla lynčovat nebo obhajovat, asi bych rychle vycouval...


Kovanej 
re: každá mince má dvě strany

22.06.2007 11:38

Prazdroj se píše také s velkým písmenem, nejen Budvar ;o) PSK


Tommy 
re: re: každá mince má dvě strany

22.06.2007 12:16

to po mě nemůžeš chtít. To bych si raději prsty ulámal......;o)))


Energetik 
re: re: každá mince má dvě strany

22.06.2007 12:37

Kolegove z PSK. Nezapominejte, ze tenhle pomateny budvarista ma z toho patoku misto mozku z piva kostku, cili mu cokoliv v teto veci vysvetlovat je zhola marne ;-)


taborita1 
re: re: re: každá mince má dvě strany

22.06.2007 12:41

To je pravda, vysvětlovat něco člověku, který místo piva pije něco, co podezřele připomíná čistidlo na klozety, je zcela bezpředmětné..;-)))) PSK!


Tommy 
re: re: re: re: každá mince má dvě strany

22.06.2007 12:52

ani přesilou můj hlas neumlčíte. Budvar forever....;o)))))


filipkaran 
Bravo!!!

22.06.2007 11:48

Konečně někdo,kdo to cítí uplně stejně jako já...a to jsem byl za podobné vyjádření v předchozím článku o Přibylovi urážen...ale nebyl sem sám...


Bombito 
Soudci

22.06.2007 11:49

Kdo jsi bez viny, první hoď kamenem! Tu větu vyřkl Ježíš, když dav chtěl kamenovat cizoložnou ženu. On nesoudil, zda je vinna, zda si smrt zasluhuje nebo nikoliv. Jen chtěl ostatní upozornit, že i oni mohou někdy být na jejím místě. To bylo moudré rozhodnutí, které té ženě zachránilo život. Buďme i my moudří a alespoň trochu tolerantní.


majk 
re: Soudci

22.06.2007 14:46

chceš říct že se za rok budeš promenádovat v dresu jinýho pražskýho týmu ? Haha....


lucifer.pekelny 
re: re: Soudci

22.06.2007 15:26

Ne, chce říct, že je starej cizoložník :-) Zamkni si raději ženu :-)


Luk 
Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 12:01

...musím uznat, že Přibyl si to zařídil opravdu chytře. Žádné jeho oficiální vyjádření nebo omluva, nic. Místo toho se tu objeví článek, napsaný asi nejznámějším člověkem tady na SF, který ho obhajuje. Takže takhle se to dělá. Tohle je určitě lepší cesta na ovlivnění mínění, když se obhajuje prostřednictvím samotných fanoušků, než kdyby se k tomu postavil a obhájil se sám. Promiň mi to, Bombito, ale nezmanipuloval tě Přibyl trochu? Nevyužil tě ku svému prospěchu?


alvaro_recoba 
re: Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 12:29

Hahaha, pokud opravdu považuješ Bombita za ZMANIPULOVANÉHO kvůli článku, kde vyjádřil svůj názor, a ve kterém "nejde s davem", jak by jsi nazval zde přítomné zástupy ostatních virtuálních nicků, kteří poslušně opakují pořád dokola jeden blábol tak, jak to tu nedávno někdo začal vyřvávat?


žokej 
re: re: Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 12:51

sám jsi blábol.


Luk 
re: re: Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 12:54

Tak to rozhodně ne, kvůli článku ve kterém nejde s davem určitě ne. Jeho názor mu brát vůbec nechci. Zajímal by mě ten zásadní důvod, který Bombita vedl k jinému názoru. Já ho tam nevidím. Pro mě není rozhodující, jestli ta fotka byla pořízena před týdnem nebo třemi měsíci, pořád je na ní člen představenstva Sparty v době, kdy aktuálně jejím členem je, který má na sobě dres rivala. Stejně tak se mi zdá nepřípustné, že je členem DFB. Taky samozřejmě nesouhlasím s vyhrožováním. Nechápu třeba to přirovnání s nepřáteli socialismu. To je Přibyl v podobném postavení? Nemůže se bránit? Proč ne? To, že na celou záležitost nereaguje a nebrání se je jen jeho rozhodnutí. Fanoušci Sparty mu evidentně nestojí ani za omluvu nebo vysvětlení. V článku Bombito uvádí, že jsme zmanipulované ovce. Proč bych ale měl Přibylovi věřit? Proč na svou obhajobu nevystoupil sám, ale přes prostředníka???


Jenda 
re: re: Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 14:55

:) obhájce nevinných, pan alvaro, jak jinak...hlavně zase označuješ jako blábol názor, který je jiný než ten tvůj. Přibyla zřejmě znáš osobně, ale to snad není důvod, aby si mu tady dělal advokáta.


Ludva 
re: re: re: Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 15:19

Alvaro je totiž pan vševěd a nejvice mu dělá dobře pocit ukřivděnosti:))..proto tady asi svejma příspěvkama blábolí nesmysly;-))


taborita1 
Přibyl

22.06.2007 12:05

Děkuji za tento článek, nahlížející na " kauzu " Přibyl i z trochu jiného pohledu než první příspěvek....já nepopírám, že je Přibyl schopný manager, stejně jako to, že je ale nevhodné, aby se vysoký představitel jednoho klubu promenoval v dresu jiného, ať to bylo kdykoli....nejradši bych už tuto věc nějak uzavřel, ale nejspíš se bude " řešit " ještě nějaký čas....Co člověk, to názor, to je normální....ale v první řadě by nám všem mělo jít o dobro Sparty...tak uvidíme, co nám budoucnost přinese....


Nick 
Tak vida

22.06.2007 12:25

Další z řady rozumných a pěkných článků z pera Bombita. Ač i já Spartě přeji jen to nejhorší, třeba mor a neštovice, je vidět, že i mezi Sparťany se najdou normální lidé.


Chibitch 
EXIF

22.06.2007 12:28

a když se tak hezky ptáte, tak vám tedy odpovím co říká exif této fotky : fotka byla pořízena Sony Ericssnem K750i, se středovým měřením kompozice, nebyl použit blesk, čas 1/10 vteřiny, clona 2.8, ISO 200 a čas - 11.6.2007 ve 22:23:11


Kovanej 
re: EXIF

22.06.2007 12:34

takže Přibyl lhal....


alvaro_recoba 
re: re: EXIF

22.06.2007 12:40

Ale taky to může být čas vložení fotky do počítače, případně trvá asi dvě vteřiny, než se ten čas změní, existuje na to sto programů. Každpodáně i kdyby byla, myslím, že Lukáš Přibyl nikde neřekl, že to je určitě fake. Takže o lhaní nemůže být řeč.


dexicek 
re: EXIF

22.06.2007 12:34

Jak ses k tem udajum dostal? Takže Přibyl lže?


Chibitch 
re: re: EXIF

22.06.2007 12:37

pánové... o tom exifu moc lidí neví, ale... informace v něm se dají upravit, pozměnit... já jen v rámci objektivity jsem to sem napsal... záleží na tom, jestli jste zastánci teorie spiknutí, nebo jestli věříte tomu, že jsou data na fotce správná.


dexicek 
re: re: re: EXIF

22.06.2007 12:39

počkej,ty si Žokej?Nebo ti tu fotku poslal?? Změnit se to určo dá...nevyserem se už na to? Na druhou stranu mě přijde divný že by Přibyl riskoval ze ho nekdo na stadaku videl v dresu a lhal by..may. si ho treba navlik cestou do Práglu...ale je to stejne jedno kdy si ho oblík


Chibitch 
re: re: re: re: EXIF

22.06.2007 12:41

ne, nejsem žokej :-)


Chibitch 
re: re: re: EXIF

22.06.2007 12:39

navíc, fotografie na webu není originál (zmenšovaná, upravovaná počítám), takže nikdo nemůže zaručit, že to info tam je správné


Kovanej 
re: re: re: re: EXIF

22.06.2007 12:41

ale když to má autor fotky uložený v tom telefonu, tak tam se to změnit asi nedá, ne? PS: v žádnym případě nechci nikoho diskreditovat


Chibitch 
re: re: re: re: re: EXIF

22.06.2007 12:47

nejsem technik, ale... dá se stáhnout do kompu, upravit a nahrát zpátky... takže čistě teoreticky dá... ono je to ošajstlich


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: EXIF

22.06.2007 12:56

Ale Chibitchi, proč by to ten Žokej dělal??!! Nemyslím si, že má tohle zapotřebí a pokud tvrdí, že to je z oslavy po postupu do ligy, tak mu to věřím.. Nemyslím si, že mezi Sparťany jsou fanoušci, kteří by chtěli používat metody jaké se používají v bulváru..


žokej 
re: re: re: re: re: re: re: EXIF

22.06.2007 13:19

Díky. Na ty vteřiny to v mobilu teda nemám, to je pravda:) Je to z motorestu Melikana, kde jsem se stavoval na kafe cestou z Brna a během chvilky se začal plnit fans v zelenobílým. Na jednoho koukám a říkám si, kurva odkud tu figuru a obličej znám?...jak já bych mohl znát někoho z Bohemky a nepamatovat si odkud? (protože pár známých z různých klubů už tak člověk posbírá) a pak mě to napadlo, až jsem poskočil na židli "TY VOLE TO JE PŘIBYL!" Brácha na mě koukal s úsměvem, protože umí bejt stejně impulzivní jako já a tatík jenom "No tak klid, hele, klid!" Tak jsem přestal poskakovat na židličce a říkám, že jsem úplně klidnej, ale na druhou stranu jsem si řekl, že přece nemůžu odjet jen tak. A napadla mě aspoň fotka pro kámoše, pak ta anketa... zbytek je známej.


Chibitch 
re: re: re: re: re: re: re: EXIF

22.06.2007 13:44

pozor, já neříkal, že si žokej vymýšlí, nebo že to pozměnil, já jen říkám, že ten exif JDE pozměnit. Nic víc, nic míň...


majk 
re: re: re: re: re: re: re: EXIF

22.06.2007 14:49

hahaha :-)


Chibitch 
re: re: EXIF

22.06.2007 12:38

otevři si fotku v nějakém prohlížeči, třeba ACDSEE a podívej se na exif.


dexicek 
MARTIN HUDEC

22.06.2007 12:40

spis nez tomu,ze fotka neni z 11.6 neverim tomu, ze pod nickem MARTIN HUDEC nepise Přibyl..vzdyt i vacnatci na foru to priznaly..Je jich asi vic pod timhle nickem ale Přibyl urco mezi ne patri...


alvaro_recoba 
re: MARTIN HUDEC

22.06.2007 12:43

Ježiši marja.... A když ti teďka já tady na foru napíšu, že pod nickem Energetik vystupuje JF Kennedy, taky tomu uvěříš?


dexicek 
re: re: MARTIN HUDEC

22.06.2007 12:46

ne. ale uverim kamosovi kterej chodi na Bohemku 10 let a ten me to v hospe rikal,ze ej to mezi klokanama hodne znamy info uz asi pred ctvrt rokem.Proste to tak je,se s tim smiř


alvaro_recoba 
re: re: re: MARTIN HUDEC

22.06.2007 12:49

Tak to jo, tohle je důkaz, který se prostě nedá vyvrátit, ještě průkaznější než otisky prstů :-/


Ludva 
Diky Bombito za tento článek!

22.06.2007 12:58

..a to hned díky dvěma věcem: 1. vzhledem k tomu, že jsi mnohem lepší spisovatel než já jsi v něm dokázal vyjádřit pohled na Přibyla (tedy muj pohled pred prectenim komentaru k tomuto clanku)...myslim si ze je to i vetsinovy pohled fandu Sparty..tedy at si sakra dela nakej Pribyl co chce, ale dres Bohemky na verejnosti uz je trochu silna kava... 2. a to pro me mnohem dulezitejsi veci je, ze se mi jeste dokazalo jak prodejnej to je chameleon...a to z toho duvodu jak lze, co samozrejme nevim na 100%, ale vsechny indicie naznacuji ze na 99% ma hrosi kuzi jako vsichni vlivnejsi lide a v klidu ti do oci lze...takze Pribyle tahni do Dolicku!..a ne kvuli dresu..


Energetik 
Clanek Bombituv

22.06.2007 13:15

Ja ten clanek beru, je to proste druhy spektrum je to druhy pohled. Kazdy na to muzeme koukat jinak. Je ale podstatne, ze pokud odsuzujeme noseni dresu, tak je uplne jedno, zda ho nosil ted nebo nekdy pred pul rokem. V tom je hlavni jadro problemu. Ja osobne nezpochybnuju praci Pribyla, myslim, ze ji dela velmi dobre a jsme opravdu trochu nekde jinde, nez za Rakovy. Ma na tom podil nejen on, ale i vedeni. Tohle proste byla chyba, o ktere vi. Jinak si netroufam soudit, ze kdy ta fotka je. Jak jsem psal vyse, nekdo lze, ale pravdy se asi nedopatrame.


žokej 
re: Clanek Bombituv

22.06.2007 13:23

jo, někdo jo. A počítám, že když o kauze ví, má stejnou možnost sem napsat svojí verzi příběhu:)


Lukáš Přibyl 
Vyjádření

22.06.2007 13:22

Dobrý den, dovolte mi, abych se vyjádřil k tématu, které je tady už několik dní zmiňováno a moc mě mrzí, že vyvolává takové vášně. Při mém příchodu do Sparty jsem se přiznal k tomu, že fandím Bohemce a že se nebudu pokrytecky tvrdit, že jsem odmalička Sparťan. Dlouho mi toto moje stanovisko bylo tolerováno, přestože chápu, že se mnohým nemuselo líbit. Až teď, krátce po postupu Bohemians do ligy se najednou objevil článek o mém fandovství. Kdykoliv předtím jsem mohl být vyfotografován na stadionu Bohemky, ve společnosti fanoušků Bohemky, ale nikdy se tak nestalo. Nikdy jsem žádným zásadním způsobem neprovokoval a nechtěl, aby měl kdokoliv záminku mě napadat pro neprofesionální přístup.Pro Spartu se snažím dělat maximum v rámci mé profesionální smlouvy, Bohemce fandím a chodím na její zápasy. Dres doma mám, ale není mým cílem s ním někde provokovat. Zmíněná fotografie byla pořízena na benzínce a ne při nějakých oslavách. Debata na fórech přerostla v úražky a spoustu výmyslů. Mám rád Seniora, jeho příspěvky jsou na češtinu bohaté a mnohdy i vtipné:-) a vím, že to určitě tak nemyslel, ale když sem psal, že jsem se při vzájemném přítelském zápase radoval z gólu Bohemky a smutnil při gólech Sparty, tak ví, že to není pravda. Zachoval jsem stojický klid při všech gólech:-) Dále se zde vedou spekulace o Martinu Hudcovi. Na stránky Bohemky jsem psal dříve pod nickem Příba, v té době už Martin Hudec existoval a je to jméno pro novináře, kteří píší na web a nechtějí psát pod svým jménem. Píší zadarmo, jen proto, že mají rádi Bohemku. Na stránkách už je toto jméno legendou, a tak se používá k těmto účelům. Kdybych chtěl beztrestně psát, tak můžu psát bez nicku a vůbec to nikdo nepozná. Jméno Martina Hudce jsem využil při několika přenosech Rádia Bohemka už během mého angažmá na Spartě, protože si i po odchodu z televize nadále udržet praxi v komentování. Toť vše. Nezlobte se, ale nejsem si vědom, že bych v poslední době udělal něco dramatického, čím bych poškodil zájmy Sparty a snažím se v práci nadále odvádět maximum. Některým děkuji za pochopení, ostatním klidně rád vše vysvětlím osobně. Můj email je pribyl@sparta.cz. S pozdravem Lukáš Přibyl


žokej 
re: Vyjádření

22.06.2007 13:25

Super, jsem rád, že jsi napsal. Doufám že je zřejmý, že nejde o osobní věc ani snahu o likvidaci... jde o to, že jistá míra loajality je nezbytná - a to minimum je nechodit v barvách soupeřů. Btw chodí na Spartě někdo v adidasu?


dexicek 
re: re: Vyjádření

22.06.2007 13:27

Vy dva byste si hlavně měli vyřešit, kdy vznikla ona inkriminovaná fotka. Ty spekulace mě už s... :-)


Lukáš Přibyl 
re: re: Vyjádření

22.06.2007 13:32

Ne, to bych mu dal pokutu:-) Dlouho jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat proto, že cokoliv teď řeknu, tak může být použito proti mě. Snažím se chovat profeisonálně, fotky v dresu by se na veřejnosti objevovat neměly, to je moje chyba. Ale zároveň chci říct, že nechci pokrytecky chodit v dresu Sparty a kdo chce, tak mě podobným způsobem může napadat každou chvíli. Stačí si dojít na tribunu a vyfotit, jak kříčím gól. Za své fandovství se prostě nestydím. Jsem fanoušek odmalička a podle mě nelze jen tak začít fandit někomu jinému. Jsem ovšem v práci, kde své určité emoce musím krotit a snažím se o to. Vždycky se ale jakákoliv fotografie dá podat jinak, než je opravdový význam. Díky za pochopení.


žokej 
re: re: re: Vyjádření

22.06.2007 13:40

Lukáši, už se k tomu blížíme, ale pořád to není ono - ano, je to samozřejmě chyba, že tě někdo náhodou vyfotil a dostalo se to ven, ale tebe by především vůbec nemělo napadnout ten dres na sebe na veřejnosti vůbec vzít, to je prostě konflikt zájmů jak vyšitej a v korporátní sféře, který je Sparta hrdou součástí, nepřípustný. O ničem jiným to z mýho pohledu není. Chyba není v tom, že se to dostalo ven, chyba je v tom, že jsi to udělal.


žokej 
re: re: re: re: Vyjádření

22.06.2007 13:43

... no to trochu kecám, je to hlavně z pohledu fanouška, ale je to o tom minimu loajality, ta by mi stačila, protože respektuju tvoje fandovství.


Luk 
re: re: re: Vyjádření

22.06.2007 13:57

Jaký je tedy opravdový význam? Čekal jsem, že součástí vyjádření bude i omluva. Tohle se opravdu může stát snad jen ve Spartě, aby člen vedení chodil v dresu rivala. Máte velké štěstí, že vaším šéfem je Křetínský, jinak byste ve Spartě asi už nepracoval. Nebo si myslíte, že něco podobného by bylo jinde tolerováno? Např. aby člen vedení Manchesteru United fandil Manchesteru City?


lucifer.pekelny 
re: re: re: Vyjádření

22.06.2007 14:17

Nejste Trojský kůň? :-) Já jen, že Security včera u vchodu do ZC měl sice černé triko Sparta Cecurity, ale na zápěstí Trucbohemácký náramek Bohemians 1905 Forever... Začínám tomu rozumět.... Plíživě obsadit svými lidmi a pak vystřelit z Aurory... :-P


screaming 
re: re: re: Vyjádření

22.06.2007 16:51

Omlouvam se, ale moc tomu nerozumim :) nechci nikoho napadat za fandovstvi - preci o tom fotbal je, ale prijde mi to skoro jako bychom meli trenera co fandil vzdycky bohemce a na zapasy sparty co vede chodil v dresu bohemky. Nejak mi neprijde pokrytecke, pokud se tedy citite byt clenem tymu Sparta, nosit spartansky dres, ale priznam se, ze bych Vas velice nerad potkal zitra v jakemkoliv jinem dresu nez Spartanskem!!!. Osobne si myslim ze prat dal Bohemce muzete, ale SPARTA PROSTE MUSI BYT NA PRVNIM MISTE!!!! V srdci bohemka, ale dychat musite pro SPARTU!


acskncl 
re: re: Vyjádření

22.06.2007 18:20

Proc Adidas? Bezdaci uz v nem nehrajou.


žokej 
re: Vyjádření

22.06.2007 13:30

Dost polopravd, nebyla to benzínka. Napřed Bombitovi řekneš to s tou fotkou, teď tohle. Po trošce popela na hlavě ani stopy... česká manažersko-politická škola?


pukaňa 
re: re: Vyjádření

22.06.2007 13:32

hele co jsi vubec delal s bohemackymi fans na jejich oslavach? bud jsi agent nebo medialni mrdka


žokej 
re: re: re: Vyjádření

22.06.2007 13:36

oboje a ještě mnohem víc, ďolíčku


ada 
re: Vyjádření

22.06.2007 13:34

Děkuji za vyjádření. Při shlédnutí oné fotografie se mi vzbouřila sparťanská krev, ale myslím, že svou práci děláte dobře a budu ráda, pokud v ní stejně dobře (a nebo ještě lépe :) ) budete pokračovat!


Ludva 
re: Vyjádření

22.06.2007 13:35

..."Kdykoliv předtím jsem mohl být vyfotografován na stadionu Bohemky, ve společnosti fanoušků Bohemky, ale nikdy se tak nestalo." = na benzince po oslavách titulu..tomu se říká vysvětlení mediálně ostříleného člověka:)))


dexicek 
re: re: Vyjádření

22.06.2007 13:50

neslovíčkař tak Ludvo...Podle mě tim Příba chtěl říct, že to všem Sparťanům začlo vadit až ve chíli, kdy né příliš oblíbenej vačnatec postoupil do 1. Ligy.ale já mám jinej dotaz na Příbu:Až bude malé přažské derby, máš už vymyšleno jak se budeš chovat? Na Bohemce tě v případě výhry ACS polejou pivem,to je jejich dobrej zvyk (i když teď formálně si pifko na tribunu vzít nesmíš). Koho goly budeš oslavovat?


Tommy 
re: re: re: Vyjádření

22.06.2007 14:00

dexi, ty taky lítáš slušně od manťáku k manťáku, co?......;o)))


dexicek 
re: re: re: re: Vyjádření

22.06.2007 14:08

heh,jesli chces cely muj nahled na situaci tak popros hezky a ja ti ho v mejlu poslu. Vubec nelitam od strany ke strane. Sem taky nasranej ale honu na carodejnice sem vzdalenej. Uz kvuli tomu,ze Pribu znam osobne (teda spis znal)


žokej 
re: re: Vyjádření

22.06.2007 13:56

... no a jednou se to holt stalo :))


hellstar 
re: Vyjádření

22.06.2007 13:59

Použiji to, co jsem dnes už jednou napsal: Jak myslíte, že by to dopadlo s tiskovým mluvčím AC Milán, kdyby byl fanoušky tohoto klubu přistižen a vyfotografován v dresu konkurenčního Interu? V civilizovaných zemích obvykle bývá pravidlem, že za chyby se platí. Mnohdy i za ty první.


alvaro_recoba 
re: re: Vyjádření

22.06.2007 14:01

Já myslím, že ty kvanta anonymních urážek zde jsou už samy o sobě krutým trestem :-(


majk 
re: re: Vyjádření

22.06.2007 14:54

hellstar : jak by dopadl ? ASi by záleželo na tom jak je ta fotka stará :-)


jin69 
re: Vyjádření

22.06.2007 17:50

Dobrý den,dovolte mi pane Přibyl,abych se vyjádřil také.........táhněte do hajzlu a ve spartanskym dresu,vas doufam nikdy v zivote neuvidim.


Echs 
re: re: Vyjádření

22.06.2007 18:43

ted se vyjadril opravdu inteligentni clovek (poznamka pro autora a jemu podobne: "mysleno ironicky" (doufam ze vite co to slovo znamena))


jin69 
re: re: re: Vyjádření

22.06.2007 20:58

No podle toho,jak nakladas se zavorkama to vypada,ze jedinej inteligent tady budes ty.


manics 
re: re: re: re: Vyjádření

26.06.2007 14:03

:-]


pukaňa 
muj kamarad dolicek rikal

22.06.2007 13:23

Lidi co blbnete, od te doby co Lukas Pribyl nastoupil na sparte do funkce reditele pro komunikaci, lidi na Bohemce hodne nastval. Pry ani nemuze mezi ne do kotle. Dostal by po hube. Udajne pry ho vytaji hanlivymi pokriky proti sparte. Jednou uz je to davno, mozna prave v dobe kdy vznikla ta fotka se pokusil jim dokazat, ze je stale klokan, ale ani to nezabralo. Proste u kluku co fandi Bohemce je mrtvej klokan. Takze to ze by delal jejich stranky je blbost. To je asi v kostce vse co mi vcera rikal dolicek


lucifer.pekelny 
re: muj kamarad dolicek rikal

22.06.2007 14:23

Vole co to je za schízu??? Seš pukaňa i dolíček, všichni tě tak znají... to jsi to řekl sám sobě??? :-O


Czerw 
Vsem Spartanum

22.06.2007 13:44

Hele cokoliv podobnyho JENOM skodi Sparte ... poucte se z chyb drivejsich ... napr. kauza Hrebik, nebudu se ho zastavat ale VY co jste rvali HREBIK VEN si sahnete do svedomi a uvedomte si ze krize Sparty byla z VELKY casti zapricinena vami ...jak by se vam hralo kdybyste misto Lets go Sparta slyseli porad Hrebik ven?a tohle je akorat dalsi rozvaraceni Sparty ackoliv to nikdo nechce ... Nejlepsi bude kdyz to nebudeme resit a panu Pribylovi uz se nikdy nic podobneho nestane ... proc dokazovat kdy kde proc za kolik? Vsechny argumenty pravdivy i lzivy jsou pro Spartu spatny ... jsem rad ze se nas mluvci ke vsemu vyjadril a tim to doufam hasne a ty vyhruzky to je holt prace lidi kteri sparte proste asi ublizit chteji, tak jako kdyz buceli na Ludovica, tak jako kdyznapadali Hrebika, tak jako kdyz rvali Kretinsky demisi ... vsechno tohle je spatne ... a Lukas muze prijit treba na derby s Bohemkou ve spartanskym dresu kdyz uz jsme u toho ;) nejrozumnejsi od nas ale bude ukoncit tenhle hon na vsi ...


Luk 
re: Vsem Spartanum

22.06.2007 13:48

Děláš jako kdyby za všechno mohli fanoušci. To je teda pěkná blbost. Celý tohle by nevzniklo, kdyby Přibyl nechodil v dresu Bohemky, to je celá příčina. Pak se nemůže divit, ža reakce jsou takový jaký jsou.


Czerw 
re: re: Vsem Spartanum

22.06.2007 14:16

ja nerikam ze za to muzou fanousci, Hrebik si za to taky moh zcasti sam ale nebyla to jenom jeho chyba ... jenom se snazim rict ze cim vic to rozebirame tim vic je to v hajzlu


slash 
Rozhovor z Volešákem - souvislost?

22.06.2007 14:22

Sám hráč byl nabídkou příjemně překvapený a také motivovaný. "Velkou výzvou je také kvalifikace o Ligu mistrů a nový slávistický stadión,“ vyhlížel nové angažmá Volešák. O motivaci má postaráno dvojnásob, rád by totiž Spartě dokázal, že udělala chybu, když mu nedala výraznější příležitost dokázat na Letné své schopnosti. „Udělám všechno pro to, abychom skončili před Spartou, kde jsem nedostával tolik možností hrát,“ tvrdil odhodlaně Volešák. - není to odchovanec se sparťanským srdíčkem? Pomsta Spartě? Je to součástí jeho profesionálního přístupu k jeho nové pozici ve Slavii? Není to náhodou větší "provinění" než Příbovo nepřekabátění? ...aneb mnoho povyku pro nic (viz mé vyjádření k článku Žokejův kvíz)


hellstar 
re: Rozhovor z Volešákem - souvislost?

22.06.2007 14:28

Víš, tomu se říká profesionalita. Čí peníze bereš, toho píseň zpíváš..... A ne, se nechát vyplácet v rudých a zpívat zelenou.


slash 
re: re: Rozhovor z Volešákem - souvislost?

22.06.2007 14:32

Mňo, v případě opravdových "srdečních" záležitostí je v tom případě profesionalita pěkná sviňárna....a najdu stovky případů


Josef 
re: re: Rozhovor z Volešákem - souvislost?

22.06.2007 15:15

Mě osobně tedy mnohem víc vadí vyjádření Volešáka. Chápu slova o chlebu a písni, ale pokud je někdo jednou Sparťanem, tak by jím měl být pořád. Tím neříkám, že by nemohl hrát za jiný klub, když se ve Spartě neprotlačí do základu, nebo alespoň na lavičku,a když mu třeba nabídnou lepší smlouvu ?!?! Od Lukáše Přibyla to byla chyba, to on už ví taky.Dál už bych to nechal být.


Bombito 
Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 14:58

Luk: Ty si opravdu myslíš, že bych se já nechal někým manipulovat? Tak to mě málo znáš! Ani omylem. Mám svůj rozum a když se mě něco nelíbí, dokáži to říct. A to i lidem s mnohem vyšším postavením, než je tiskový mluvka Sparty. I s vědomím nést riziko s tím spojené. Pokud mně něco vadí, ozvu se. Kritizoval jsem vedení klubu ve svých předchozích článcích, když jsem nabyl dojmu, že dělají chyby a dokážu si za svým stát. Nemám důvod se někoho bát. Kampaň, kterou Žokejův článek vyvolal, mně už začala silně vadit. Nikoliv článek samotný, ale ta kampaň, kterou vyvolal. Najednou by ho všichni ukřižovali. Jasně, nosit dres konkurenčního klubu, to se prostě nedělá. A také jsem to Lukášovi řekl. Ale udělat z něj vyvrhela, to je také špatně. Proto jsem cítil potřebu mu vyjádřit svou podporu. I já jsem v životě udělal věci, které bych ze svého památníčku nejraději vymazal. Ale nejde to, jsou tam zapsané natvrdo! Tak buďme, prosím, trošku shovívaví nejen k chybám svým, ale i těch druhých.


Ludva 
re: Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 15:09

Zcela chápu tvoje pocity a ani mě se zcela nezamlouvala ta hysterická horečka honu na čarodějnici Přibyla...ale...zaslouzi si vubec tento clovek respekt a slusne jednani??...pokud ti opravdu tvrdil, že ta fotka neni z benzinky, respektive je z uplne jineho obdobi...a nyni to tady sam vlastne kostrbate napise ze to je z benzinky a nedokaze napsat ani "Je to z oslavy postupu a z benzinky, no a co?"..neni ti z toho cloveka smutno? Ano, chyby se delaj a chyby se odpoustej, ale z chyb se ma clovek poucit a pripadne napravit napachanou skodu...me se teda rozhodne nezda ze by nejprve mlcenim a pak vymyslenim si a mlzenim nekdo neco napravoval...spise naopak ze sebe dela jeste vetsiho ....at uz si kazdej doplni sam:)))


Bombito 
re: re: Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 15:25

Ludvo, i Ty jistě víš, že každá jeho reakce vyvolá další vlnu nenávisti a urážek. Byl zticha-bylo to špatně, napsal své vyjádření-zase je to špatně. Jestli byl na té benzínce, nebo nebyl, to ví jen on sám. Já nemám důvod mu nevěřit. Možná udělal ze mne hlupáka, mám se zout, nebo si hodit mašli? Věřím, že se v bohemáckém dresu už nikde neukáže a to mi stačí. P.S. Asi Ti odeberu učitelku! ;o))


Ludva 
re: re: re: Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 15:28

Učitelka mě asi naučila jen fandit, ale slušnému chování nikoli:)))


Ludva 
re: re: re: Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 15:30

Já myslím že na derby Sparta-Bohemka by měl jít v sešitých dresech Sparty a Bohemky a ještě by ho slávisti nařkli, že zesměšňuje sešívaný dres:)))


screaming 
re: re: re: Když nad tím tak přemýšlím....

23.06.2007 10:01

Podle me je problem ze sice se ozval ale dost nejasne furt tam vidim dost otazek.


Luk 
re: Když nad tím tak přemýšlím....

22.06.2007 15:43

Mě se taky nelíbí, když Přibylovi někdo vyhrožuje. Ale to nic nemění na tom, co se stalo. V tom článku v podstatě uvádíš, že nás zmanipuloval žokej. Na druhou stranu ten, kdo tu lže, je zřejmě Přibyl. Ale tvůj názor respektuji, jen jsem nepochopil důvody změny tvého názoru.


zip 
Lukáš Přibyl

22.06.2007 15:11

Chtěl bych se zastat pana Lukáše Přibyla. Když nastupoval do Sparty sám v rozhovoru říkál, že je od mládí ,,bohemák,,. Pokud přijde člověk do Sparty odvádět dobrou práci, a já jsem přesvědčen, že pan Přibyl jí odvádí, tak je to jen dobře pro Spartu a její fanoušky. Je to srovnatelné s přestupem hráče. Hráč vyrůstající v nějakém klubu,který dostane šanci, aby působil ve Spartě. Vy chcete, aby se z něj stal přez noc srdcař? Vždyť to až by přestoupil znovu a měl tuto chameleonskou vlastnost tak sundá jeden a navlíkne jiný ,,plášť,,. Vím, že pan Přibyl Spartou žije, schází se s fanoušky a dělá pro ně - nás - mnoho nad rámec běžné spolupráce. Tomáš Samec


Energetik 
re: Lukáš Přibyl

22.06.2007 15:14

Ale nikdo nechce, aby byl srdcar... Ted tedy mluvim za sebe. Podstata toho clanku vyplyvala z toho, ze by se jako tiskovy mluvci a co vic clen predstavenstva nemel producirovat v dresu dnes jiz prvoligoveho soupere, cili primeho konkurenta. O to jediny slo. Hon na carodenjice bohuzel zacal a zacalo se na to nakupovat to ci ono. Ale jadro pudla je ciste a jen ve vztahu dres konkurenta - pozice ve SParte


Ludva 
re: re: Lukáš Přibyl

22.06.2007 15:16

Přesně tak pane Řediteli:))


zip 
re: re: Lukáš Přibyl

22.06.2007 16:07

Samozřejmě, těch pozic jak na tento ,,problém,, nahlížet by se zde našla hodně. Třeba kbybych pracoval ve Slavii (to se díky bohu nestane, protože bych to vždy odmítl :-) ) tak asi také rád budu mezi kamarády ze Sparty,se všemi náležitostmi (šála, dres...) co k tomu patří. A stejně tak bych volil stejnou cestu asi jako pan Přibyl - zbytečně neprovokovat. A je rozídíl, zda se člověk prochází po centru nebo je v noci vyfocen na benzínové pumpě. Každopádně chápu, že začala okurková sezona a toto je pro novináře dobré téma. Spíše mi to přijde jako z komedie : Mnoho povyků pro nic. Pan Přibyl si mě získal svou prací pro náš klub a možná to je důvod, proč jsem v této věci shovívavější. Kdyby toto potkalo někoho, kdo je v mé neoblivě asi bych volil jiný tón :)


RVS. 
Bombito má pravdu

22.06.2007 15:41

Nejsem z toho nadšený,ale ano -buďme trochu tolerantní.


dexicek 
Pro Lukáše

22.06.2007 15:44

Příbo, pokud pomůžes zařídit příchod Libora Sionka, který je teď v Praze, chce z Rangers, ti ho taky nehodlaj držet,tak věz, že celej (TÉMĚŘ) sparťanský národ Ti tvé mladické nerozvážnosti odpustí. ASPOŇ TO ZKUS, plís..o) (Stačí roční hostovačka..)


Luk 
Co by měl Přibyl udělat?

22.06.2007 15:51

Sparta je zřejmě světovým unikátem, kdy je člen vedení fanouškem jiného klubu, dokonce městského rivala. Tohle prostě nejde dohromady. Podle mě by měl okamžitě odstoupit. Přijatelná by byla i varianta, kdyby se omluvil, od Bohemky se distancoval a vystoupil z DFB. Jinak je to výsměch fanouškům Sparty.


Hustoles 
ASI TAKHLE...

22.06.2007 16:39

Tobě já už nevěřím ani slovo... u mě jsi mrtvej muž.


friggo 
Nikdo...

22.06.2007 16:48

...nepochybuje o tom, že pan Přibyl odvádí slušnou práci, za což je jistě velmi dobře zaplacen a je to tak v pořádku. Potíž je ovšem v tom, jak tomuto člověku působícímu v nejvyšším vedení Sparty můžu věřit, když očividně LŽE (viz čláenk nahoře: "Zápas sledoval ve společnosti představitele jiného ligového týmu na hlavní tribuně a hned po utkání s ním společně odjel autem do Prahy. Tudíž žádné fotografování s fanoušky v dresu Bohemky na pumpě nebylo.") a nehodlá se za to OMLUVIT! Přízeň jinému klubu mu klidně odpustím, ale ne lhaní a mlžení. Pokud jste, pane Přibyle, chlap, a ne křivák, všem sparťanským fanouškům se omluvte - ne mailem, ani tady v diskuzi, ale veřejně na tiskové konferenci, kterou svoláte. Pokud tak neučiníte, pak prosím zvažte další setrvání v našem klubu, natož v tak vysoké funkci.


Radek-G1 
Řepa to bude mít drahý....

22.06.2007 16:56

Lukáše Přibila znám osobně a můžu říct, že je to sympatický a inteligentní chlapec. Jak jsem s ním včera na toto téma hovořil, je z toho hodně špatnej a mrzí ho to. Jistě se z celé aféry poučí a příště už nebude zlobit. A Tomáš Řepka to bude mít s pokutou (od Lukáše), protože měl včeras při prodeji permanentek na nohou Adidasky....:-) !


jin69 
re: Řepa to bude mít drahý....

22.06.2007 17:51

Tak ty ses uplne mimo.


Radek-G1 
Řepa to bude mít drahý....2.

22.06.2007 16:58

...samozdřejmě Lukáš Přibyl s tvrdym Y. Lukáš promine :-)


Radek-G1 
Řepa to bude mít drahý....3.

22.06.2007 17:01

Tak že: Lukáš zkásne Řepu za Adidasky a Řepa zkásne Lukáše za klokana a zaplatěj nám na podzim při prvním kole pivo zadarmo s buřtem. A tim bych to smazal, ne?


friggo 
re: Řepa to bude mít drahý....3.

22.06.2007 17:05

To právě záleží na LP...


Radek-G1 
re: re: Řepa to bude mít drahý....3.

22.06.2007 17:07

Jako co všechno nám zaplatí? :-) Třeba si budeme moct vybrat. Jsou někaké jiné návrhy, čim by si nás udobřil?


friggo 
re: re: re: Řepa to bude mít drahý....3.

22.06.2007 17:24

Ne co zaplatí, ale jestli se to smaže. Mně by si udobřil omluvou za svoje lži.


Luk 
re: re: re: Řepa to bude mít drahý....3.

22.06.2007 17:36

Jak jsem psal výše: vystoupení z DFB, omluva a distancování se od Bohemky. Nebo rezignace.


acskncl 
re: re: re: re: Řepa to bude mít drahý....3.

22.06.2007 18:00

Distancovani od Bohemky je kravina, neni nakej Volesak.


Luk 
re: re: re: re: re: Řepa to bude mít drahý....3.

22.06.2007 18:06

Tak ať se nedistancuje a odejde. V Bohemce pro něj určitě budou mít místo.


nadia 
Nemusí být srdcař?

22.06.2007 17:38

Kurňa, ten, kdo mediálně prezentuje Spartu nemusí být srdcař? Buďte aspoň upřímní, a nepište voloviny! Profesionalita, to není podle amerického stylu "jen jako", to je realita, která se musí usadit v duši. Pro mě je vyjádření Lukáše Přibyla horší, než kdyby mlčel. V představenstvu Sparty a jako její mluvčí nemůže být člověk, jehož srdce bije pro konkurenci. Jde o jasný střet zájmů a velice neprofesionální přístup, i těch, kdo jej angažovali. Trapné je slabé slovo.


jin69 
re: Nemusí být srdcař?

22.06.2007 17:48

Presne tak,je neuveritelny,ze ho tady nekteri obhajujou.


Radek-G1 
Můžeme se také ptát....

22.06.2007 17:44

.....a co na to ten soudruch manžel, tan Týfa?


jin69 
TAHNI KLOKANE!!!

22.06.2007 17:47

Jak se toho zasranyho klokana muzete zastavat???Pracuje v nejslavnejsim klubu v zemi,bere za to myslim slusny penize,tak ze tu praci dela "dobre" me az tak nerajcuje.Neni ani tak slusnej,aby se omluvil za vec,ktera nema v zadny fotbalove trosicku vyspely zemi obdoby.At si ten zkurvenej pruhovanej dres sebere a tahne s nim do Vrsovic,ve Sparte uz nema co pohledavat.A opravdu me nezajima jakej to je vlastne "Příba" sympatak,jak se s nim vyborne diskutuje a podobny zvasty.


spartan78 
klokan

22.06.2007 18:00

Vysvětlete mi prosím co je přesně náplň práce pana Klokana?


recchi 
Už je to nuda

22.06.2007 18:14

pojďme do druhého kola letošní okurky. Včera mi u ZC prásknul Lukáš, že se mu moc líbí sešívaná baba ZIKOVÁ.Jako svědky uvádím sparťanské srdcaře a bývalé či stávající zaměstnance SPARTY pana MACELU, pana ŠILHAVÉHO,pana JIRKALA a Honzu STEJSKALA, který se na protest proti křiváckým praktikám SPARTY vzdal kdysi reprezentace. Tak co s tím uděláme????


lucifer.pekelny 
re: Už je to nuda

22.06.2007 18:37

A co je v tom za problém? Tak bude svatba,ne? :-))


slash 
re: Už je to nuda

23.06.2007 10:30

mluvíš mi z duše hochu.....


acskncl 
Tak mam dojem

22.06.2007 18:23

Ze ten kdo lze nebude Zokej.


spartan78 
for bombito

22.06.2007 21:39

já si ale za dobu mého fandění spartičce nepamatuji, že by nějaký hráč či funkcionář Spartičky chodil v dresu městského rivala....


WvP 
Causa Přibyl.

22.06.2007 22:54

Nehodlám ve svém příspěvku dělat soudce mezi prokurátorem Urvál-Žokejem a obhájcem Sokol-Bombitem v této cause, ale dříve existovaly a snad ještě dnes NĚKDE existují pojmy jako etika,morální kodex,profesionální chování, loajalita k zaměstnavateli a tak podobně. Na to se však už dávno nehraje, a to ani ve fotbale.Vlastně ve fotbale už ani omylem, viz deník Sport, Mokří vízkové, luhoví a spol. V tuto chvíli je vlastně jedno jestli inkriminované foto je staré několik hodin,dnů,měsíců či roků, ale vyhlíží jako pravé. Každý zaměstnanec na úrovni manažera by si měl uvědomit, že podpisem pracovní smlouvy přijímá určitá psaná i nepsaná pravidla firemní kultury, povinnost firmu reprezentovat na veřejnosti, ve volném čase, či hájit její zájmy i mimo pracoviště. Takže pokud pan Přibyl cítí nutkavou potřebu exhibovat v klokaním dresu s kapsou plnou sparťanských peněz, ať tak prosím činí doma před televizní obrazovkou, či v uzavřené společnosti svých soukmenovců a ne na veřejnosti, kde má reprezentovat svého zaměstnavatele. Pokud byl však byl tento snímek pořízen ještě před nástupem pana Přibyla do sparťanských služeb, chtěl by se mu v tomto případě za svůj příspěvek co nejupřímněji OMLUVIT.


jardys 
Já si myslím,že Lukáš Přibyl slušný člověk NENÍ.

23.06.2007 00:12

Slušný člověk by někomu(Bombitovi) nevěšel takhle krátkozrace bulíky na nos.Jakmile se tu objevila informace o EXIFu,tak už netvrdí,že foto je několik měsíců staré apod. a mimoděk prozradí,že pochází z benzínky a ani v nejmenším nepopírá Žokejovu verzi,že foto bylo pořízeno v motorestu Melikana 11.6.2007. S odpouštěním nemám problém,jenom jsem od nikoho neslyšel omluvu za to,že se jako člen představenstva ACS producíruje na veřejnosti v dresu konkurence.


screaming 
Hmmm

23.06.2007 10:05

Peknej clanek i husta diskuse, ale nechapu jak muze nekdo z oboru napsat svuj nazor tak nejasne. Mam jen par otazek: 1) ze kdy je ta fotka 2) preje v soucasnosti vic Sparte nebo Klokanum 3) citi se byt soucasti tymu Sparty, nebo jen urednikem ? Hlavne ta 1) by me fakt zajimalo na rovinu od pana Pribyla kazdy format na pc se da zmenit je to jen posloupnost 0 a 1 :D


StarejHomolka 
PRO BOMBITA

23.06.2007 10:18

Svým příspěvkem se nehodlám vyjadřovat k dané kauze, Lukášovi, polemizovat s některými z vás či prezentovat svůj názor. Jen bych se chtěl obrátit na Bombita ohledně správného pochopení začátku jeho článku. Nechme stranou všechnu omáčku a nemístné extrémy. Začátek je důležitý. Pokud to dobře chápu, tak máš pocit, že díky eventuální eaktuálnosti fotky jsi byl zmanipulován k danému názor. Pokud by fotka byla opravdu z 11.6., tak dle začátku tvého článku, to chápu tak, že bys byl názorově stále dle svých slov pro výpověď a odchod z klubu... je to tak pochopeno správně?


Bombito 
re: PRO BOMBITA-nejen Homolkovi

23.06.2007 20:42

Ve svém článku jsem popsal chronologii událostí tohoto týdne, tak, jak jsem je prožíval. Tiskový mluvčí Sparty, zároveň člen představenstva Sparty je vyfotografován v dresu konkurenčního klubu a je sepsán odsuzující článek. Moje první reakce je zklamání. To se prostě nedělá. Vím, že fandí Bohemce, nevadí mě to, ale je zaměstnán u nás, musí dodržovat určité principy slušnosti, dodržovat loajálnost ke svému zaměstnavateli. Toto je úlet. Okamžitě mě napadá esemeska, kterou dostal Karel Poborský od D.Křetínského. Toto je také na výpověď, napadá mě. Přečtu několik reakcí pod článkem a najednou je mě ho líto. Všichni se na něj vrhnou jako psi, nejraději by ho viděli mrtvého. Celá věc se mi rozleží v hlavě, to první zklamání pomalu rozdýchám a uvědomuji si, že bych měl udělat něco na jeho obranu. Copak je prašivý pes, vyvraždil mateřskou školku i s učitelkami, je to nějaký vyvrhel? Ne, je to jen obyčejný fanoušek Bohemky, který je zaměstnán Spartou. Chápu, udělal chybu, ale copak ti, co ho odsuzují, jsou bez viny? To je takové provinění, abychom ho ukamenovali? Vzpomenu na politiky, kteří jsou zvoleni do parlamentu za určitou stranu a pak hrají v dresu protivníka, vzpomenu na nechutnosti místopředsedy vlády, který tahá půl roku za nos celou zemi a nic se neděje, vzpomenu na předvolební sliby a povolební skutečnost, vzpomenu na chování kotle k trenérovi Hřebíkovi, na nenávist k Matymu, kterého dnes titíž lidé oslavují, vzpomenu na strach z fyzického napadení v Budějovicích, když jsem se Matyho zastal, vzpomenu na odporné vztahy mezi lidmi a najednou vidím Lukášův zelenobílý dres v úplně jiných barvách. Udělal chybu, ale jsme my ti správní, kdo ho mají soudit? Shodou okolností se s ním ve středu setkávám. „Ahoj průseráři!“ zdravím ho. „Bombito, co to znamená?“ „Udělal jsi chybu, tak Ti to dávají sežrat!“ „Já vím, to je mě jasné, ale proč jsou na webu mé osobní údaje?“ „Jaké údaje?“ ptám se. Ukazuje mě esemesku od jistého novináře, který ho na toto upozornil. Požádal jsem správce webu o odstranění tohoto příspěvku a celou pondělní anabázi spolu probíráme. V Olomouci jsem byl na hlavní tribuně, domů jsem jel s jistým člověkem autem, nikde jsem se nefotil. Fotka je stará cca půl roku. Cítil jsem potřebu se ho zastat, i kdybych se měl postavil proti všem! A tak jsem sedl a napsal článek na jeho obhajobu. Nechci a nebudu soudit Lukáše ani Žokeje s Ludvou, nemám na to právo. Kde je skutečná pravda dnes netuším. Jen jsem se chtěl zastat člověka, který pravděpodobně udělal chybu a teď neví, jak z celé situace vybruslit. Všechna naše neštěstí pocházejí z toho, že se snažíme vyhnout drobným nepříjemnostem. Pokud byl Lukáš skutečně na té pumpě vyfocen, měl se k tomu postavit jako chlap a celou situaci vysvětlit a fanouškům Sparty se omluvit. Je to ale takové provinění, že mu nemůžeme odpustit? Já myslím, že ne. Na světě jsou mnohem horší události, které přecházíme bez mrknutí oka. Já už Lukášovi odpustil, i kdyby se nakonec ukázalo, že na té pumpě byl. Já ho nezaměstnávám a nemám právo mu jeho práci vzít. Stále si myslím, že Lukáš je normální slušný kluk a my všichni bychom měli být k sobě více tolerantní. Zatím jsme tolerantní jen k vlastním chybám! Takže ve zkratce: v prvním okamžiku jsem pro výpověď byl, dnes už ne! Nic se nejí tak horké, jak se to upeče! Dejme mu šanci ukázat, že pro Spartu může pracovat i se srdcem klokana.


friggo 
re: re: PRO BOMBITA-nejen Homolkovi

23.06.2007 23:00

Bombito, ne, nikdo z nás není bez viny a nikdo ho nechce kamenovat - já osobně mu milerád odpustím, jenže odpuštění musí nejdřív předcházet omluva a pokání a ani jednoho jsme se bohužel ze strany LP nedočkali. Omlouváš jeho prohřešek nechutnostmi v politice, ale pokud se nechce zařadit mezi lidi tohoto typu, tak právě musí v sobě najít tu sebereflexi a přiznat barvu a případně sám odejít, a ne zatloukat a tvářit se, že se nic nestalo! Copak to, že někdo v politice lže nebo nedodržuje sliby, je ospravedlněním? Ne, naopak varováním a snad i poučením. Promiň, ale tvrzení, že neví, jak z celé situace vybruslit, je zároveň k pousmání i k pláči. Stačí říct pravdu a omluvit se, ne říkat: tolerujte mě, jsem klokan. Nemyslím si, že je LP malé dítě, abys musel psát takovéhle apologetiky a neustále opakovat, že se vlastně nic nestalo, že je to slušný kluk a že mu máme odpustit, protože nemáme právo ho soudit. Bohužel se ale jako malý kluk chová, jako špunt, co rozbil míčem okno, ale on bude radši do aleluja tvrdit, že to nebyl on, že tam vůbec nebyl. Přitom kdyby vyšel s pravdou ven a řekl, že už se to příště nestane, tak nad tím každý jenom mávne rukou. Šanci ukázat, že mu ještě zůstala čest, stále má, i když s každou hodinou ji ztrácí čím dál tím víc...


Bombito 
re: re: re: PRO BOMBITA-nejen Homolkovi

24.06.2007 08:45

Já vím, že nikdo z nás bez viny není. A ani nebylo mým úmyslem ho omlouvat tím, že např. v politice se dějí věci ještě horší, které se pomalu stávají normou běžného chování. Já osobně se tak nechovám a chovat nikdy nebudu. Ale v příspěvcích pod Žokejovým i mým článkem jsou takové nechutnosti, se kterými prostě souhlasit nemůže a nebudu. Teď ještě jednou k Lukášovi. Při svém příchodu do Sparty jasně deklaroval, že je klokan a já s tím problém nemám. Pokud skutečně na té benzínce v jejich dresu byl, tak se zeptám: Je to skutečně tak příšerné provinění, že je mu zde vyhrožováno smrtí? Já myslím, že nikoliv. Není to dobré, ale dá se to pochopit. A naprosto jasně jsem napsal: "Pokud byl Lukáš skutečně na té pumpě vyfocen, měl se k tomu postavit jako chlap a celou situaci vysvětlit a fanouškům Sparty se omluvit." Lukáš se k této záležitosti již vyjádřil, dle mého mínění nepřesně a byla by na místě i omluva fanouškům. To je asi tak vše, co k tomu mohu ještě říct.


screaming 
re: re: re: re: PRO BOMBITA-nejen Homolkovi

24.06.2007 09:25

Tak vyhrozovat smrti by se nemelo ve spojeni s fotbalem nikdy ani s jinym projevem nasili, kazdy fandi tomu svemu. Ale z toho clanku a reakci tady v tom miste sem mel chvili pocit ze tobe je jedno jestli chodi v jinem dresu a i jedno jak se k tomu postavi, jsem rad ze jsem si mohl precist tuhle tvoji posledni reakci. K odpusteni ale vede nejaka cesta (pokud je tedy za co, treba to je stara udalost), ale tak se podivej na jeho medialne dost neobratnou reakci. Mel rict panove citim se urednikem a tak si chodim v cem chci, nebo sorry jsem soucasti sparty a tak tohle byla bota a nebo jeste pro LP idealni pripad je to 3 roky stare foto dneska bych neco takoveho preci neudelal preji bohemce ale jsem v tymu sparty a tak vim kde je moje misto. Ani jedno z tehle tri jsem ale neslysel. Misto toho nejake nejasne vyjadreni o datu a mistu foceni...


Bombito 
re: re: re: re: re: PRO BOMBITA-nejen Homolkovi

24.06.2007 09:42

Tak jedno mě to určitě není. Přestože není Sparťan, měl by dodržovat zásady loyality a v jiném dresu by chodit ven neměl. Na druhou stranu po něm nechci (a to asi nikdo), aby se ukazoval v dresu Sparty. Převlékače kabátů skutečně nemusím. To, že udělal chybu ví i on, třeba se mu rozsvítí a celou událost vysvětlí důvěryhodněji.


Luk 
re: re: PRO BOMBITA-nejen Homolkovi

24.06.2007 00:29

Bombito, nejde přeci něco omlouvat tím, že někdo jiný dělá něco horšího. To bys pak takhle mohl obhájit třeba zloděje, když někdo jiný vraždí. Já když pojedu autem na červenou, taky mi pokutu a body nikdo neodpustí. A co udělal Lukáš Přibyl aby celou věc napravil? Omluvil se alespoň? Celé to vzniklo kvůli Přibylovi, ne kvůli žokejovi. Přibyl ale neudělal nic, aby to napravil. Proto nevím, proč ho litovat nebo mu něco odpouštět.


StarejHomolka 
re: re: PRO BOMBITA-nejen Homolkovi

24.06.2007 01:26

Sice jsi mi úplně přesně neodpověděl na mou otázku,ale tohle mi stačí,jsem rád, že jsem naprosto přesně odhadl, co tě vedlo k sepsání článku. Že to byly trošku jiné důvody. Přeci jen tě už znám :) Jak říkám, nechci se k dané kauze vyjadřovat, myslím, že můj osobní názor není důležitý. A to i přesto, že díky určitému předchozímu působení v našem fandovsém táboře znám tebe, Žokeje a Ludvu velmi dobře a je mi ctí vás všechny považovat za své přátele. Ba ani z pozice, že jsem byl společně s Twinsenem nejspíše mezi úplně prvními, kteří z tábora fanoušků Sparty mohli s Lukášem po jeho nástupu osobně mluvit, konzultovat s ním pár věcí, něco si vysvětlit, hlavně se poznat a následně navázat velmi dobrou spolupráci. Ano, i tam se hned se zájmem probírala jeho srdeční záležitost a spoustu dalších věcí. Ne, neobhajuji ani jednu stranu. Ba ani nikoho nehodlám soudit. Každopádně původní článek byl hlavně a v první a především i poslední řadě o profesionalitě. Toto část své práce bohužel Lukáš s největší pravděpodobností nezvládl (minimálně ne tak dobře jako ostatní pracovní náležitosti) a nyní to už ví moc dobře sám. Určitě to bude ponaučením do dalšího působení na Spartě a to je jen dobře. Jak se ukazuje, tak s vysokou pravděpodobností nezvládl ani následnou část. Tedy mediální reakci, což by mělo být vzhledem k jeho pozici na Spartě (ředitel KOMUNIKACE) i velmi dobrou znalostí fandovského fotbalového prostředí samozřejmostí. Jak jinak si mám jako snad nestranný pozorovatel vysvětlit to, co píšeš ty, následně jeho reakci a to, co píše Žokej, který si troufám tvrdit, nemá jediný důvod lhát. Domnívám se, že by se Lukáš měl především nyní omluvit tobě. A následně se ke všemu postavit čelem (ne nemyslím odchod). O ostatním ať si obrázek udělá každý sám a též si to každý přebere. Extrémní názory v podobě minimálně 60% příspěvků v této kauze není třeba vůbec komentovat či se s nimi zaobírat. Stejně tak by se měl zamyslet novinář media tyden.cz, který z jednoho či dvou anonymních příspěvků v diskuzi pod článkem udělá naprosto nesmyslnou a ničím nepodloženou kampaň fanoušků Sparty pro svůj článek.


Gabra 
Afera

23.06.2007 11:20

Nechtela jsem se do teto diskuze zapojovat, protoze uz mi je z ni fakt spatne. Je to jako hon na carodejnice, ale zastrasovani a vyhruzky nikam nevedou. Kde se ve vas bere ta nenavist..je to snad jen proto, ze je Bohemka mestsky rival??? Proc nikomu nevadilo, ze se Poborsky hrde hlasi k Ceskym Budejovicim?.....a jeste jedna vec me napada...proc takovahle afera nevznikla ze spojeni Pelta - Jablonec? Asi mam ted jiny nazor nez vetsina, takze ocekavam urazky i na mou adresu..tak jen do toho. :))


screaming 
re: Afera

23.06.2007 12:33

No nevim jak ostatni ale ja rikam ze muze fandit komu chce ale: Peltu sem v dresu jablonce fakt nevidel, Poborak v dresu budejic taky ne, a muj nazor na zaver pusobeni karla je asi odlisny od mnohych a k tomuto tematu offtopic. Rikam ze pokud se pan Pribyl citi byt soucasti tymu sparta nemel by v soucasnosti nosit dres bohemky a pokud ciste nahodou ucinil nejake vyjadreni ve smyslu omluvy by podle me nebylo od veci. Problem vidim ze na to ze je to tiskovy mluvci jsou jeho vyjadreni min. dost nejasna :(. POkud by se vic citil byt v tymu bohemky pak si myslim ze lze nalezt nahradu. Je to asi jako kdyz prestoupi hrac jeho min ani vdek materskemu klubu mu neberu ale musi v danou chvili vedet kde a za koho kope. A uprimne kopat za Spartu neni podle me jako slapat z klokany!


acskncl 
re: Afera

23.06.2007 13:04

Pelta behem sveho pusobeni na Letne chodil v dresu Jablonce a Karel v dresu Budejovic? Me o tom neni nic znamo. Tys je v tech dresech videla?


Gabra 
re: re: Afera

23.06.2007 13:32

Dela fanouska z cloveka jen to, ze si oblekne dres urciteho tymu? To neni o tom, co si obleces, ale co citis v srdci, vis. A Pelta mohl byt vetsi jablonecak, nez Priba bohemak, ale ty soudis jen proto, ze on si ten dres oblekl. On se za to nestydi, ze fandi Bohemce. Neco ti reknu...pracuju v jedne bance a taky jsem zustala verna bance jine a vsichni to tam vedi. Taky me za to nevyhazuji. ;)) A koncim...k tomuto tematu se uz vyjadrovat nebudu...nebudu si s tim kazit naladu, kdyz je zivot tak krasny :)


acskncl 
re: re: re: Afera

23.06.2007 13:50

To klidne byt mohl, ale narozdil od Pribyla nezesmesnoval sveho zamestnavatele!! V bance co pracujes by se jim urcite take nezamlouvalo kdybys do prace chodila v obleceni s logem banky ktere si zustala verna.


Gabra 
re: re: re: re: Afera

23.06.2007 13:57

Ale on v tom dresu nebyl v praci, ale oblekl ho ve svem volnem case. :) A mimochodem, co rikas na to, kdyz fanousci Sparty prijdou na zapas obleceni do dresu jineho klubu? To se ti libi? A to, ze maji traba na tele vytetovany jiny fotbalovy znak nez spartansky?


jardys 
re: re: re: re: re: Afera

23.06.2007 14:07

Mícháš prostě jabka s hruškami,člen představenstva je i ve svém volnu stále reprezentantem firmy,i když se ti to nelíbí,je to tak.


acskncl 
re: re: re: re: re: Afera

23.06.2007 14:10

Je clen predstavenstva a tak si to dovolit nemuze, ze se v zelenem hadru bude valet doma u televize nikomu vadit nebude, ale ne aby v nem chodil po ulici. No pokud je ten dres zahranicniho klubu, tak to nikomu nevadi, pokud takovej"fanousek" prijde treba v sesivanem setka se jiste s velkym problemem:-)) Tetovani jineho klubu jsem na nikom nepostrehl.


acskncl 
re: re: re: re: re: re: Afera

23.06.2007 14:12

*"fanousek"


friggo 
re: re: re: re: re: Afera

23.06.2007 23:08

Mně už ani tak nevadí fakt, že měl na sobě dres Bohemky, ale spíš to, že se k tomu nepřizná a zapírá. Říkáš, že ho měl na sobě ve volným čase, ale skutečnost, že on ten samotnej fakt popírá, svědčí o tom, že si je svýho provinění velice dobře vědom a teď kličkuje, jak se dá. Tohle není o žádným honu na čarodějnice, ale o elementární lidský slušnosti... Já fandím odmalička Spartě, dovedu si s přimhouřením oka představit, že bych pracoval v Bohemce, ale v životě bych si v tak vysoký funkci nedovolil chodit mezi lidma ve sparťanským dresu, to se prostě nedělá a nedá se to nijak okecat...


screaming 
re: re: re: Afera

23.06.2007 14:30

Mit nekde ucet :) a prat vice tymu nez pro ktery pracujes je trochu jine. Ale jak jsem psal pokud mi pan Pribyl rekne ze se citi byt urednikem a ne clenem tymu Sparta tak jeho postoj beru apk je mi jasne ze on v tom problem nevidi. Pak uz je jen na vedeni jestli chteji urednika nebo cloveka ktery pro tym dycha. Ja volim b) ale spartu nevlastnim. Myslim ze na spartu nikdo nechodi v dresech ceskych tymu a pokud nekdo prijde v dresu Man U je mi to jedno ... protoze to nic neznamena.


jin69 
re: re: re: Afera

23.06.2007 18:26

uz to nehul prosim te......


Ludva 
re: Afera

23.06.2007 13:11

Když už tady zmiňuješ toho Karla...docela by mě zajímalo, zda pujde Křetinsky ve svych obvyklych krocich prehmatu a amaterismu, nebo zda aspon jednou dodrzi svou linii "tvrdeho bosse" a zachova se k Pribylovi stejne jako k takovemu hraci a persone jako byl Poborak...jeho za VYROKY tak trochu proti svemu klubu vyhodil smskou...podle tohoto metru by mel Pribyl za CHOZRNI V DRESU RIVALA (coz je jasny projev antispartanstvi, podle meho nazoru x-krat vaznejsi nez to ze Poborak rekl ze nesouhlasi se vsema metodama Hrebika) uz davno platit tucnou pokutu s okamzitou vypovedi... Jenze Kretinsky nic takovyho bohuzel neudela....


spartan78 
re: Afera

23.06.2007 13:15

A jsme konečně u toho.Rázný krok teď musí udělat vedení Spartičky.Min. tučná pokuta a oficiální omluva všem Sparťanským fanouškům by byla na místě.


Luk 
re: re: Afera

23.06.2007 13:57

Přesně tak, teď je to na Křetínskym. Ale pochybuju, že s tím něco udělá. Sparťanství mu moc neříká a už několikrát ukázal, že co si myslí fanoušci je mu jedno. S Přibylem jsou fakt dobrá dvojka.


spartan78 
re: re: re: Afera

23.06.2007 14:16

Vedení musí něco udělat.Jak nás chtějí přesvědčovat o sparťanství, když si neumějí poradit ani s touto situací?


Energetik 
re: Afera

25.06.2007 11:43

Gabro to je kravina ;-) Tady se fakt uz michaji dve veci dohromady. Cely to je ciste a jen o tom, zda se jako zamestnanec, clen predstavenstva a tiskovy mluvci Sparty muze producirovat v dresu konkurencniho klubu. To, ze fandi Bohemians ac jako Spartan, muze nekomu vadit, ale neni to proste jadro problemu ;-)


Senior 
re: Afera

03.07.2007 17:44

Milá Gabro, Jablonec ani České Budějovice neposlaly Spartu do druhé ligy jako Bohemka. Urážek se bát nemusíš, víš, že pro tebe mám slabost.


Lopata: 
Nehoráznost

23.06.2007 13:20

Hochu, Ty jsi nezažíval tu nenávistnou atmosféru, kterou vyvolávali Komedians v lize. Vůbec si neumím představit jásajícího Přibyla. Je to nehoráznost, neslušnost a střet zájmů.


LordWolverin 
Profesionalita?

23.06.2007 16:31

Já bych nikomu nechtěl sahat do svědomí, ale kdekoli na světě by fakt, že člen vedení nějaké automobilky jezdí (byť pouze v soukromí) vozem jiné značky, byl na okamžitý vyhazov. Nelze prostě sedět na dvou židlích...


1893 
Automobilky

23.06.2007 16:42

Vyserte se už na ty přiblblý přirovnání s automobilkama.Členové nejužšího vedení těchto automobilek dostávají ty nejlepší modely zadarmo k využívání pro služební účely.Jestli doma jezdí Mercedesem je každýmu u prdele.


Gustav 
názor

24.06.2007 02:42

Mě by celkem zajímalo,jak by řešily situaci kluby s kterýma chceme zápolit v LM,nebo kterým se chceme dorovnat a zaujmout důstojné místo ve fotbalové Evropě. Těžko by se mohl vystavovat činovník AC Milán v dresu rivala Interu Milána nebo funkcionář Chelsea v dresu Arsenal či člen představenstva Glasgow Rangers v dresu Celticu... Takových příkladů je samozřejmě mnohem více.Myslím,že by to byl minimálně vyhazov nebo by se to okamžitě řešilo. To jen u nás se vytrácí klubismus a některým jde dokonce jen o to "urvat" si co nejvíc,dokud to jde. Je mi pak smutno,když vidím,jak vedení a funkcionáři PAOKU SOLUŇ oslavují svůj klub a slaví 80.výročí vzniku. viz. video na odkazuhttp://www.youtube.com/wa ...


Gustav 
re: názor

24.06.2007 02:44

ziki 
To je vrchol!

25.06.2007 00:00

To si snad dělá prdel ne???já sem byl v zahraničí a přijedu domů a juknu na tenhle bestovej server a vidim tohohle blba,kterýho sem nesnášel už když dělal rozhovory s hráčema po zápasech ligy mistrů u šaten,jak se promenáduje v dresu bohemky a ještě se za to ani neomluvý!!!To sem neviděl tohleto!bych chtěl vidět nejakýho frajera z vedení bohemky ve spartanskym dresu,dyt ty kreténi co řvou zelená-bílá,což odkoukali od nás(sparta-praha) by ho zabili!A někteří ho tu dokonce brání!To je napováženou pánové a dámy!Vy ste snad zapomněli jak se k nám zachovala bohemka v sedmdesátých letech,kdy nás nechala ostudně spadnout???Jediné řešení vidim ve vyhazovu tohoto člověka který nezvládl svou funkci ve vedení sparty...Nikde jinde by mu tohle netolerovali!Tak si to uvědomte at nejsme lidem pro smích!


jardys 
Přibylův obhájce.

25.06.2007 02:00

Lepšího obhájce si tady na stránkách najít nemohl,když se nedokázal k situaci postavit čelem(vágní prohlášení nepočítám),nechá to za sebe žehlit Bombitem.Spousta nicků pozměnila názory a o to šlo.Bombito,znám tě jen virtuálně z tvých článků,ale jsem přesvědčený,že se časem své plamenné obhajobě pousměješ,když použiji slovník doby dávno(!!) minulé, je to taková malá anticharta,která má zřejmě sloužit dobré věci.Doufám,že pan Přibyl do budoucna nemá pořešené vycházení článků jako je ten od Žokeje.Vyjádřil jsem jen svůj postřeh a kdo má jiný názor,at si ho nechá jako já ten svůj.


Energetik 
re: Přibylův obhájce.

25.06.2007 11:40

Na SF se resily, resi a budou resit i neprijemne veci, jako je treba tato. Cili obava, ze by tu byly vedenim poreseny clanky je nastesti licha ;-)


1893 
re: re: Přibylův obhájce.

25.06.2007 13:27

To je doře,že se všechno bude řešit:-))))


Bombito 
Jardys. Přibylův obhájce II.

25.06.2007 13:56

Asi mě opravdu neznáš. Článek jsem napsal sám a stojím si za ním. Lukáš Přibyl mě o nic nežádal a já mu nic nežehlím. To za prvé. Za druhé: ani po čase této kauze nepousměji, protože to je spíše k pláči. Máš pravdu, měl posloužit dobré věci, k zastání se člověka, který asi udělal něco, co neměl. Ale ani to nás neopravňuje k takové histerii, která vznikla. Jen by mě zajímalo, kde se v nás bere tolik zloby a nenávisti ke druhému. K té třetí věci. Určitě Lukáš Přibyl na zdejším webu nic "pořešeného" nemá. Je to fanouškovský web a žádná cenzura zde neexistuje (vyjma příspěvků vulgárních, rasistických apod.). Nechte už konečně Lukáše Přibyla v klidu, dle mého názoru pracuje pro Spartu dobře. Co dělá ve svém volnu je mě jedno, i když v dresu Bohemky jako zaměstnanec Sparty by chodit neměl. Dnes už to i on ví také!!


pesfilipes 
re: Jardys. Přibylův obhájce II.

26.06.2007 11:45

Myslím, že tvé doporučení, aby fandové acs nechali už toho LP-MH v klidu, je dost mimo... Jsou to přece fandové, tak nechť se vyřáděj jak je komu libo - vo tom to je


SKS4everAndEver 
Další důkaz

25.06.2007 11:33

Nevím jestli si toho všimnul už někdo dříve předemnou, ale včera večer, při ukládání starejch Sportů a obracení na obálkovou stranu jsem si všimnul, že ve Sportu ze dne 6.6.2007 na straně 8 je v kotli Bohemians vás tiskovej mluvčí :)) Abych pravdu řekl, kouknul sem se tam spíše z té recese, co kdyby tam třeba nebyl a on tam fakt byl!! :)) Má dres s číslem 005 a jméno Příba. Sice je trochu otočenej-ale je právě videt na ty záda, a z profilu je jasně patrný, že na 95% je to opravdu on. Pokud by měl někdo zájem, můžu to vyfotit a poslat na mejl. Ale určitě někdo z vás to číslo ještě má. No nevím, jestli je normální, aby tiskovej mluvčí chodil do kotle konkurence. Samozřejmě netuším, jak dlouho tu fotku v archivu mají a zde kdy je.


Energetik 
re: Další důkaz

25.06.2007 11:42

na redakcni mail to muzes poslat vzdycky. Podle dresu se to celkem da poznat, z jakeho casoveho obdobi to je ;-)


SKS4everAndEver 
re: re: Další důkaz

25.06.2007 12:01

máš to tam


acskncl 
re: Další důkaz

25.06.2007 12:27

Posli me to ty jeden nalepkari take:-)) prahasparta@seznam.c z


Gustav 
re: Další důkaz

26.06.2007 00:29

Doufám,že redakce po obdržení dá tu fotku na web SF.


Energetik 
re: re: Další důkaz

26.06.2007 09:09

Neda, neni duvod, protoze z ni opravdu neni jasne, kdy byla porizena. Navic by se znovu zacal resit ten samy problem, ktery uz poresen byl.


acskncl 
re: re: re: Další důkaz

26.06.2007 09:13

Fotka je s nejvetsi pravdepodobnosti ze zapasu se Sokolovem.


Luk 
re: re: re: Další důkaz

26.06.2007 16:08

Jedná se o archivní fotografii z 3. září 2005, byla pořízena při utkání ČFL Sparta Krč-Bohemians 1905. Tedy z doby, kdy Lukáš Přibyl ve Spartě ještě žádnou funkci neměl.


acskncl 
re: re: Další důkaz

26.06.2007 09:15

mas-li o ni zajem pisni na mejl co je nad tvojim prispevkem.


jardys 
Ponaučení Lukáše Přibyla.

26.06.2007 01:47

Doufám,že si z celé "kauzy" vezme alespoň takové ponaučení,že se v pracovní době a tím pádem v přítomnosti sparťanských symbolů nebude už pohybovat v zelenobílém(trička,mikiny,s vetry),jak je dosud jeho dobrým zvykem.


Rudej 
Proč tolik emocí?

26.06.2007 07:40

Nedělal bych z toho zas takovou aféru,protože ve Spartě je více lidí,které Sparta platí(je fakt,že nejsou přímo v představenstvu klubu)a oni fandí jinému klubu.Třeba Pardubicím.


jardys 
re: Proč tolik emocí?

26.06.2007 11:56

Ono to není o fandění jinému klubu,to je každého věc komu fandí,ale o nošení dresu ligového soupeře členem vedení ACS a jak dokládají výsledky ankety tady na webu,vadí to 96% sparťanů.


Kovanej 
re: re: Proč tolik emocí?

26.06.2007 12:30

hlavně to je o tom, že má významný postavení ve Spartě (člen představenstva) a zároveň u kolchozníků (člen dozorčí rady).


Bruska 
Dresy a kabáty

26.06.2007 18:10

Tak zmatený a nesmyslný článek jsem od Bombita ještě nečetl. Na dovolenou jsem odjel dost nasraný ze situace, že "tvář" Sparty nosí dres Bohemians a tak trochu pyšný na to, že ještě existují lidé, kteří nosí dres jednoho kluby po celý život a nikdy by je proto nenapadlo se zaměstnat v klubu soupeře. A že jsou ochotni tento názor prezentovat na veřejnosti, i když jim to nepřinese nic než problémy. Co by si měla Sparta i její majitelé přát víc, než že její fanoušci považují tradiční rudý dres za něco úctyhodného až posvátného. I když majitel v dresu vidí spíše příležitost jak doplnit konto, neměl by tuto iluzi fanouškům brát. Nicméně se stala chyba. Tou není Přibyl v dresu Bohemians, ale jeho mylné rozhodnutí pracovat na Spartě. Nebuďme pánové pokrytci. Nechali by ste si zakázat nošení dresu Sparty. V drtivé většině si trufnu říci, že nenechali, nevezmete jej na sebe při výjezdu, protože hrozí nadávky nebo rvačka. Nikoli naprostá většina fanoušků si dres vezme bez ohledu na riziko. Proto pane Přibyle dostavte se na nejbliží derby Sparta - Bohemians v dresu Bohemians. To mi nevadí. Co mi vadí, že i přes pověst člověka, který se má vyznat v prostředí fanoušků nechápate, že ve fotbale nelze oddělovat profesionální způsobilost a zaměstnání od emocí, kkvůli kterým chodíme na fotbal. Víte kolik fanoušků Sparty, kteří žijí od výplaty k výplatě a opravdu obrací každou korunu a přesto si jdou koupit rudý dres a je to možná jeden z největších výdajů v roce z něhož se točí hlava, se vám podařilo urazit, co jim chcete o dresu Sparty jako mluvčí říkat ? Protože pro ně dres není investice, produkt, marketingový nástroj ani položka v eshopu, ale věc, která pro ně má větší význam než dokážete docenit. Je to srdeční záležitost a proto nechceme-li býti pokrytci, budeme se domáhat práva, aby tiskový mluvčí tedy tvář klubu chodila na zápasy i mimo ně v dresu Sparty nebo alespoň v rudé košili, což je věc starších fanoušků, mi případá až směšné, kdby to nebyla tak samozřejmé. Tolik k dresu a co se týče kabátů. Opět jsem rád za každého příznice, který napsal totožný názor pod článek číslo jedna i dvě. Překlékání kabátů je stejně odporné jako pokrytectví. Upřímně řečeno funkcionáři na Spartě se mění tak často, že jejich jména jsou první, která zapomínáme. Za třetí - myslím si, že je potřeba ostře reagovat na článek v Týdnu, tento web nikdy nepodporoval násilí na fotbale a to, že s ním autor článku spojuje Sparta Forever na základě jediného příspěvku je hrubá manipulace s fakty nebo profesní selhání.


spartan78 
re: Dresy a kabáty

26.06.2007 23:15

napsal si to krásně!!!!!!!Týden bych neřešil, jsou to jen mediální mrdky stejně jako sport atd.Takhle se ten článek v týdnu líp prodá....


Senior 
Jestli to dobře chápu...

03.07.2007 17:16

tak pan Lukáš Přibyl byl v dresu Bohemians 1905 zákeřně vyfotografován nikoli po utkání v Holicích, ale již před předlouhými šesti měsíci. Navíc byl do zelenobílého dresu navlečen hrubým násilím (před šesti měsíci totiž již byl ředitelem komunikace AC Sparta Praha, a tudíž jeho trup neměl v dresu městského rivala co pohledávat ani v inkriminované době). A já jsem špína chlap a darebák, jenž na těchto stránkách rozpoutal středověkou obdobu honu na čarodějnice. Nad svým odporným jednáním a počínáním se hluboce zamyslím a v nejbližší době provedu zevrubnou sebekritiku. Loučím se soudružským pozdravem S Lukášem Přibylem na věčné časy a nikdy jinak! Amen.


Bruska 
re: Jestli to dobře chápu...

03.07.2007 18:58

Jsem rád, že jdeš do sebe, Seniore, neboť jak jsme se zde dočetli: "Kdo je bez viny ?". Ostatně třeba za všechno mohou stále častější průtrže mračen. Navozují stav o kterém surrealisté říkají, že lilo tak, až prasata začala být čistá a lidé zasvinění.


dexicek 
re: re: Jestli to dobře chápu...

04.07.2007 10:30

ty krááwo, tak tenhle příspěvek od Brusky mě fakt dostal.o)))))))))))


Bohemak 
To jste zjistly brzo :)

10.07.2007 08:27

Ten už chodí pod hodiny už pěknech pár let a dělá rozhovory pro BohemkaTV. Aspoň fandí pořádnýmu týmu co má FANOUŠKY :)


Senior 
re: To jste zjistly brzo :)

10.07.2007 11:37

Bohemáku bohemáku my tě máme na háku


acskncl 
re: To jste zjistly brzo :)

10.07.2007 18:11

Copak to vime, ze tam chodi, ale vadi nam kdyz tam chodi jako clen predstavenstva Sparty v tom zelem hadru.


Bohemak 
re: re: To jste zjistly brzo :)

11.07.2007 12:40

To je hadr ceny zlata :). Aspoň to je frajer.


Kocek 
re: To jste zjistly brzo :)

19.07.2007 11:56

Mám kamaráda, dřív chodil na Spartu, teď je děsnej Bohemák. Na otázku, co ho tam láká, mi odpověděl: Ty wole, tam se tak suprově hulí, to na Spartě nejde.. MÁTE HODNĚ FANS,ano, ale hodně z nich vůbec nejsou bohemáci a jen se svezli. Uvidíme za pár let, očekávám zase návštěvy kolem 3 tisíc jako před sestupem


Senior 
Vážení zastánci klokana Přibyla!

12.07.2007 11:04

Co vám ten vačnatec slíbil za to, že se za něho postavíte? Doživotní permanentku na místo, z něhož je dobře vidět na celé hřiště, nebo jste se spokojili s kšiltovkou a sadou hrníčků na kafe? Nic ve zlém, jen mě zajímá, jaká je vaše cena.


spartan78 
re: Vážení zastánci klokana Přibyla!

12.07.2007 13:58

ahoj seniore!líbí se mi jak se k této kauze stavíš.I pro mi Je nepřípustné to co ten klokan udělal.Nejhorší je, že se k tomu ani oficiálně nevyjádřil.Neomluvil.Maty taky udělal chybu, ale aspoň se nám to snažil vysvětlit.A teď ho beru. Ale klokan nic.Asi si myslí, že když se nevyjádří tak zapomeneme.


acskncl 
re: Vážení zastánci klokana Přibyla!

12.07.2007 19:32

Ja stale marne cekam od klokana minimalne omluvu!


Senior 
re: re: Vážení zastánci klokana Přibyla!

13.07.2007 10:31

...nebo že by místo omluvy hodil do placu sud? Jako ředitel komunikace zajisté bere nadstandardní peníze, takže by mu sud dvanáctky měsíční rozpočet nenarušil. Wožereme ho a naučíme ho říkanku jedna dvě / klokan jde / nese pytel gólů / Bohemka se raduje / že jde z ligy dolů


acskncl 
re: re: re: Vážení zastánci klokana Přibyla!

13.07.2007 18:09

Senior: Take reseni:-)) Kazdopadne ocekavam neco jineho nez delani mrtveho brouka.


Kocek 
Jděte někam!!

19.07.2007 11:53

Konečně máme na Letný zase sparťanskou atmosféru, kdy hráči, vedení i diváci táhnou za jeden provaz, kdy se půlka stadionu nehádá s tou druhou, a vy tu řešíte takovou kundovinu!!! Kurwa, myslíte si, že všichni zaměstnanci Sparty jsou sparťani?? Přibyl dělá svojí práci dobře, na každou otázku odpovídá bez vytáček a férově, cokoli se ve Spartě děje, nám v pohodě řekne, tak serte na to, že měl dres Bohemky a nechte ho dál dělat svojí práci. Nebo chcete zase dobu temna jako za hřebíka? JÁ UŽ TOHLE NECHCI NIKDY ZAŽÍT!!!!


Senior 
re: Jděte někam!!

19.07.2007 14:54

Na www.idnes.cz hrdinně vzdoruješ sešívané přesile a s nasazením virtuálního života hájíš zájmy Sparty, ale s Přibylem jsi totálně mimo. Jeho zelenobílý exhibicionismus bylo možno tolerovat - a to jen do určité míry - jen v době, kdy Sparta a Bohemka startovaly v různých soutěžích. Dnes je to ale náš přímý rival! A navíc je tu černé datum 16. 6. 1975. Obhajuješ neobhajitelné a zavíráš oči před neloajálností, která nemá v dějinách obdoby. Já osobně nebudu mít žádný problém s tím, rozdělí-li se fandové Sparty na přibylovce a antipřibylovce, stejně jako tomu bylo v případě hřebíkovců a strakovců po odvolání Franze Straky 16. prosince 2004.


Kocek 
re: re: Jděte někam!!

20.07.2007 12:47

Seniore, respect.. Tehdy Bohemka byla ještě DRUHOLIGOVÁ, takže je to srovnání poněkud mimo.. Já už nikdy nechci na Spartě atmosféru dvou rozdělených skupin, NIKDY!! Doufám, že na Liberec se bude fandit Spartě a ne řvát proti Přibylovi


Senior 
re: re: re: Jděte někam!!

20.07.2007 12:53

Jsme dospělí chlapi, ty jsi pro mě virtuální idnesová sparťanská ikona a jednička, a tak se rozumně domluvíme a rozdělíme si kompetence. Ty budeš během zápasu Sparta—Slovan Liberec fandit a já budu ze svého permanentkářského místa na D29 skandovat Přibyl ven! A všichni budou spokojeni. Ostatně vyzkoušet si to můžeme už za devět dní, až budeme hrát s Hansou Rostock. Od čeho je generálka, že?


Kocek 
re: re: re: re: Jděte někam!!

20.07.2007 12:59

Ty mi dáváš :))))) Ale co když budeme sedět vedle sebe, je tam nějaká varianta v případě rozdílných názorů? :D


Senior 
re: re: re: re: re: Jděte někam!!

20.07.2007 18:28

Vedle sebe sedět nebudeme. Já mám sektor D29, desátou řadu, sedadlo 19 (za 630 Kč). Tebe tipuju na mnohem dražší permici, protože nejsi žádný chudý senior, ale úspěšný podnikatel.


acskncl 
re: Jděte někam!!

24.07.2007 18:37

Kdyz tedy bez vytacek a ferove odpovida, proc se tady ohledne sve fotky vykrucoval a postupne menil moznosti vzniku fotky? Mel by se Spartanskejm fanouskum proste omluvit, priznat, ze prestrelil a muze byt zase klid.


Richmond 
Klokan to je zvíře ......

07.02.2009 09:08

na tom nemění nic, že foto je několik měsíců staré.. a vůbec se nezastávej kolchoze woe... jsi normální??? Kdybys pracoval v automobilce Audi, tak taky nebudeš jezdit v BMW....