Co je? Co je? Co je?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
zemko 
krik?

05.11.2007 11:20

Důvod je nasnadě: sparťané tentokrát nejdou fanoušky ani pozdravit, jen některý z nich mávne z půlky a pak mizí rychle do kabin. Až ven je pak slyšet křik z jejich šatny. --- jaky krik?


koláč 
re: krik?

05.11.2007 11:44

oslavovali tam výhru...V Mostě je to holt tak malý, že byl vítěznej křik z kabiny slyšet až ven


black_gamespot 
Hraci na to maji pravo

05.11.2007 11:21

A (nekteri) fanousci by se meli stydet. Fandit se ma hlavne kdyz se nedari. Pri herni mizerii musej tym podrzet, coz se nestalo. A nejenom to. Piskat na vlastni hrace je prasarna a i kdyz to ty slusny opravnene stve, nikomu z hracu se nedivim. Takovymu kotli (kde vetsina fandi jenom kdyz se dari a kdyz ne tak volaj "trener/hrac ven") bych taky podekovat nesel. Myslim, ze fanousci by tentokrat meli zacit od sebe a poradne podporovat svuj tym od zacatku do jakyhokoli konce. Pak nepochybuju, ze budou hraci slavit na konci zapasu s kotlem treba hodinu.


dzyn 
re: Hraci na to maji pravo

05.11.2007 11:32

Tak ty jsi kamaráde úplně mimo mísu. Jinak tenhle příspěvek by měl být vylepen v kabině našich hvězd(plně profesionálních)


black_gamespot 
re: re: Hraci na to maji pravo

05.11.2007 13:55

Krom toho, ze ses dusevni mrzak, svym prispevkem nic nesdelujes. Kdyz uz chces oponovat, tak to zkus trochu dustojne. Sparta je druha, dobre, nektery zapasy hraje (hrala) mizerne, ale v takovou chvili je vypiskani ten nejhorsi zpusob protestu, kterej akorat vyzene na dlouhou dobu divaky z tribun a hodi na hrace deku. A prosimte nez priste neco napises, tak si to rozmysli. Treba nejses tak blbej, jenom se neumis vyjadrit...


sin34 
re: re: re: Hraci na to maji pravo

05.11.2007 14:48

Tak ty jsi kamarade uplne mimo misu...musim jen souhlasit. Radsi si cti po sobe. Promin, ale na nasi hru se nedalo koukat a ani nebyly vysledky. A hazet vinu za vsechno na lidi, kteri zapiskali na nase hrace??To je vazne dost uhozeny..


Kocek 
re: re: re: re: Hraci na to maji pravo

05.11.2007 15:24

Já s ním taky souhlasim, někteří primitivové se chovaj jako dobytci.. Pískat ano, ale po pár špatných zápasech řvát Bílek/Došek ven, to nejsou sparťani, to jsou zmrdi


rowdies69 
re: re: re: re: re: Hraci na to maji pravo

05.11.2007 15:41

Pokud já vim tak nepískal jenom kotel, ale taky skoro celá protilehlá tribuna a o tom skandování Bílek ven to je to samí... To se zpamatujte vy, v tom případě jsou dobitci lidi skoro všichni


teddy 
re: re: re: re: re: re: Hraci na to maji pravo

05.11.2007 22:03

nauč se česky,negramote...


m.a.s.e.r. 
re: re: re: re: re: Hraci na to maji pravo

05.11.2007 16:34

chápu to, že se řvalo bílek ven, protože na tu hru se už dlouho nedá koukat, a furt jenom od něj slyšíme: chtěli jsme hrát a tak a to se nám vůbec nedařilo a tohle se opakovalo skorem po každém zápase, tak co chceš. no a co se týče doška, tak se mi nelíbí, že když dává goly tak lidi oslavují jeho jméno, a když hraje na prd(což je většina zápasů) tak pak na něho volají došek ven...prostě včera hráči ukázali, jaký jsou to primadony a jak si váží fanoušků, který, jak už bylo napsáno, jedou v takovým blbým počasí takovou štreku


ultrra 
re: re: re: re: re: Hraci na to maji pravo

06.11.2007 14:26

se divíš až se pan došek naučí trefovat bránu tak na něj nebude nikdo pískat.ale je to člověk co pobírá plat zato že jedinou jeho povinností je tu bránu trefit a pokud to neumí tak tu nemá co dělat


žokej 
re: re: re: re: re: re: Hraci na to maji pravo

06.11.2007 17:38

tak nějak, vždyť na jeden gól potřebuje pět šancí...


dzyn 
re: re: re: Hraci na to maji pravo

07.11.2007 13:52

Hlavně že ty nám toho sděluješ.Možná jsem duševní mrzák,ale ty na tom nebudeš o moc lépe než já.A o tom,kdo je blbej ať si udělá názor každý sám. Po přečtení tvého příspěvku to bude hned jasné.


Luk 
Není co dodat

05.11.2007 11:31

Výborně, pod ten poslední odstavec bych se podepsal, je tam výstižně řečeno vše.


ACS-fan 
Složité období

05.11.2007 11:46

Disharmonie mezi částí fanoušků (částí kotle) a vedením klubu je dlouhodobou záležitostí, byla tady i za Košťála. Pamatuji si brutální zákroky ochranky v kotli za „pokojné“ zapálení pyrotechniky. Podotýkám, že bez házení. I to bylo tehdy na Spartě zakázáno. Následoval protest fanoušků, který byl dokonce čten ve sportovních zprávách ČT! Napětí časem kleslo, ale situace se velmi zhoršila příchodem Křetínského, resp. Hřebíka. Od té doby to pod povrchem permanentně doutná. Osobně si myslím, že reakce hráčů po utkání v Mostě se odvíjela od doporučení vedení. Hráči jsou vůči projevům nespokojenosti fanoušků odolní, zvlášť, když je na místě a zažili to mnohokrát. Myslím, že o své vůli by neriskovali další zhoršení situace. Ohledně dalšího vývoje vztahů mezi klubem (vedení, trenéři, hráči) a fanoušky jsem pesimistický a i v tomto směru nás čeká složité období. Křetínský už dřív jasně řekl, že by si přál změnu skladby diváků v hledišti. Pokud to není úplně mimo realitu, je to běh na hodně dlouhou trať. A se sparťanstvím budoucích fanoušků by to mohlo být podobné jako u hráčů. Perspektivně by pak mohla při patnáctitisícové návštěvě mít většina „skalních“ fandů v hledišti (včetně cizinců a dalších zvědavců) příslušnost ke Spartě tří až pětiletou. To bude support a oddanost až za hrob...


TommyACS 
Skvělý :)

05.11.2007 11:54

Naprosto souhlasim a sem mile překvapenej jakej má na to názor. A apeluju na všechny rádoby myslitele ať si svý poznámky nechaj... nedá se to číst. Někdo mi tady bude řikat o podpoře týmu i v zlejch časech... je to akorát k usmání.Nevim jestli někdo z vás si ještě vzpomene jak sem odlízeli sníh z Letný, aby se mohlo hrát, jak tam byla kosa jak v Rusku a k tomu něco přes 2000 diváků... přihlaste se všichni kdo tam byli a nebo radši se zamyslete nad tim co píšete. Strašně rád bych přál hráčum aby si vyzkoušeli jet do Ostravy né pendolinem, ale dobytčákem, kterym jezdíme my... aby jim nadávali policajti, aby se k nim chovali jak k zvířatum... Myslim že by si pak všichni rozmysleli říct jediný slovo proti fanouškum a vždycky by si tu cestu ke kotli našli... já stále pevně věřim, že hráči sou pod tlakem od vedení a nenarodilo se to v jejich hlavách...


drapek z lasicky 
re: Skvělý :)

05.11.2007 13:19

Kdyz uz tady mluvis o dobytcaku do Ostravy, kolikrat ses tam trmacel? Od videni vim kdo jses, ale ze bych te v Ostrave videl vic nez 1x si nejak nevzpominam.


TommyACS 
re: re: Skvělý :)

05.11.2007 13:36

A pointa??? Mění se na tom snad něco?! Já uznávám úctu k lidem který se kolem toho všeho točej a v životě bych si nedovolil to co si dovolej některý lidi... první zápas v životě dou do kotle a myslej si, že z nich padnem na prdele... Já si všech lidí co choděj na fotbal třeba dýl než já sem starej strašně vážim a tim víc mě vytáčej některý názory lidí,který nikdy nevytáhli paty z baráku a rozhlačujou co sme za kretény a jiný věci. Pochopils?? Já tady nikoho nechci moralizovat nebo se tady vytahovat...de mi jen o pitomej princip, o nic víc... a už moc se těšim na dobu, kdy budu stejně starej jako ty a budu moct říct: "Jo už sem něco zažil..."


drapek z lasicky 
re: re: re: Skvělý :)

05.11.2007 13:50

O tech moralistech mas pravdu, ale ohanet se pri tom zrovna Ostravou v tvem pripade moc nesedlo. Ale jinak snaha a vase aktivity jsou take fajn!


TommyACS 
re: re: re: re: Skvělý :)

05.11.2007 17:01

Víš pro mě je to totiž takový krásný měřítko... děsná dálka, ale to ty víš... a vůbec, já sem děsně pyšnej na to, že sem tam jel, protože to považuju za nejlepší výjezdovou destinaci u nás a ty lidi co tam jedou ukážou, že na to maj. Jinak doufám, že někdy ve vlaku pokecáme... :)


acskncl 
re: Skvělý :)

05.11.2007 17:34

V Ostrave jsem byl teda jen 9x, ale ze by se tam nekdy jelo dobytcakem, ci chovani fizlu at uz cestou ci primo v OV bylo nejak odlisne jak jinde, to jsem teda nepostrehl, jestli mas jine poznatky, tak sem snima rad se priucim necemu novemu. Jinak za tu "nedekovacku" Jsem samozrejme nasranej a to pradne.


jesperr 
Děkovačka...

05.11.2007 11:55

Jestli se dohodli, že nebudou děkovat fanouškům, protože jich nechodí na zápasy víc jak cca 10 000-15 000 tak to je maximální ubohost :( ... Pokud se ale stalo opravdu to, co jsem se dočetl v posledním odstavci ... Tak jsem to možná i částečně ochoten respektovat ..


lamak 
Jen takova drobnost

05.11.2007 13:28

nez neco takovyho napisete, tak se poptejte u svych hools na predvikendovou akcu, treba pak prijdete na to, proc vam (respektive kotli) hraci ani nechodej dekovat..


drapek z lasicky 
re: Jen takova drobnost

05.11.2007 13:32

Zidak, kterej o tom vi uplne hovno, at si sve rady strci treba Jarolimovi do prdele!


taborita1 
re: Jen takova drobnost

05.11.2007 13:33

Ale vždyť o tom píše a vyjadřuje se na konci článku...nebo máš snad na mysli něco jiného ?


Cahir 
děkovačka?

05.11.2007 13:40

Je mi jen zvláštní, že jste si tohohle truc plácání všimli až teď. Rozhodně to nebude náhlé rozhodnutí, jelikož poděkovat nešli ani při zápase s Kladnem a Bohemkou... No a jestli si myslej, že když nebudou děkovat tak přijde víc lidí je to smutné.


sin34 
re: děkovačka?

05.11.2007 15:06

Tak ja nevim, ale jestli jste si vsimli, ale chovani nasich hracu k fanouskum je nehorazne uz spoustu let. Hlavne kdyz to porovnate se zahranicim..Tam delaji hraci prvni posledni. A jestli se tak vskutku rozhodli sami..tak to je tedy vazne uz nehoraznost!!! Jsem ted v Aachen a na srovnani nelze ani pomyslet, podpora je tu vynikajici a hraci si ji hyckaji...mozna i proto na ne tady nikdo nepiska, protoze je maji proste radi..


Kocek 
re: re: děkovačka?

05.11.2007 15:33

Co to kecáš?? Já byl na fotbale venku hodněkrát a v drtivý většině případů se po zápase divákům max. zamávalo, žádný děkovačky. Jen v Německu je to trochu jiný.. Tak se prober, ty první poslední :DD


sin34 
re: re: re: děkovačka?

05.11.2007 19:08

Taxi asi nebyl na priprave Sparty..abys videl co delaji pro sve fanousky napr. hraci Besiktas Istanbul. A ja nemluvil o nejakym blbnutim, nebo spolecnym provolavanim smrti rivalovi. Ja mluvil o normalnim prichodu pod kotel a zatleskanim...


Kocek 
Souhlas s hráči

05.11.2007 15:21

Pokud kotel trpí tyhle čuráky, co akorát dělaj bordel a ještě ničej NAŠE SPARŤANSKÝ ZAŘÍZENÍ, tak ať si políbí prdel.. Ať si v kotli udělaj pořádek a bude to v pohodě.


Bongroww 
re: Souhlas s hráči

05.11.2007 20:28

SI asi hodně mimo.....


nasersi 
re: re: Souhlas s hráči

06.11.2007 09:00

Ne, to ty jsi mimo.


Adolfik 
Odezva

05.11.2007 15:39

Podle mě je tohle od hráčů pěkná blbost co dělaj. Myslim si že je to gesto za to že se řvalo Bílek ven a protože ho chtěli podržet tak se takhle rozhodli, ale čeho tim docílej??? Můj názor je takovej, že se fanoušci akorát naseru a nebudou fandit vůbec.


Uriel 
Za málo peněz hodně muziky?

05.11.2007 15:42

No tak,já bych to,že hráči nepřijdou poděkovat před kotel neviděl jako zásadní problém.Oni to stejně měli přikázaný od trenéra,resp. vedení.Jestli to měla být reakce na údajné vniknutí pár kluků na stadion a vyvěšení nějakých varovných transparentů?? Bych jim přát třeba Ultras Lazia nebo Interu Milan,který neváhaj vniknout do tren. centra a hráčům s laxním přístupem total zdemolovat auta atp.Osobně si myslim,že je to ještě relativně slušná forma protestu,možná si i díky tomu uvědoměj,že hrajou za Spartu.Celkem zarážející mi přijde Bílkovo vysvětlení,že v posl. době očekávali větší podporu fanoušků,tak snad možná proto hráči nepoděkovali???Tohle moc nechápu.Když vezmu,jak se vedení "nadstandartně" stará o své fanoušky,jakej hráli "atraktivní" fotbal,jaký měli "úspěchy" v pohárech a Bílek očekává více lidí?To jsem zvědavej na vyjádření po Toulouse.Tam dostanou 3:0 a Bílek bude očekávat s Bohemkou vyprodanou Letnou?Jo,když tam uhrajou slušnej výsledek,se spoustou šancí tak ok,a věřim,že si lidi na Letnou cestu najdou,ale po dvou výhrách nad "divizním" Mostem a Kladnem??? To mi to přijde jak kdyby hlavní motto Bílka bylo-Za málo peněz,co nejvíce muziky....No uvidíme ve čtvrtek,teda vlastně neuvidíme...xD


piskyn 
JUDE SLAVIE

05.11.2007 17:45

Opet to v kotly zaznivalo a kdo to neslysel je bud hluchej a nebo lze. Kdyz se rozhlednu po spartanskym kotli, vidim lidi okolo sebe vic napisu ENGLAND ne SPARTA. Pominme fakt, ze reprezentace Anglie v Gambrinus Lize neucinkuje. Ale kdyz uz to panove tak hrde nosi, tak at se taky jako anglicky fanousci chovaj. Spis mi ale atmosfera na ceskejch fotbalovejch stadionech pripomina Polsko, Chorvatsko atd... Takovejm fanouskum bych taky dekovat nesel. Potom jsou tady ale i fanousci, ktery chodej na Letnou pravidelne, jezdej na vyjezdy pokud to jde, neprojevujou se rasisticky, nedemolujou co se da bez jedineho duvodu a fandej. A tem uz by hraci podekovat meli. Je tu ale jeden problem, tyhle fanousci jsou v mensine. A dokud mensinou zustanou, nic se nezmeni. P.S.-rano ve stejny den jsem byl na "snidani" na zapesu Viktorky Zizkov s Olomouci. Fandu Viktorky je malo, ale jejich projev hodnotim mnohem lip (spatne se mi to pise) nez naz. Ma to vtip a nadhled. Neni tam citit ta urcita forma agrese ci zakomplexovanosti, kterou citim z nekterych nasich fans. Secteno a podtrzeno:CHODTE SE NA FOTBAL BAVIT, TAK JAKO V ANGLII ACS FOREVER


BeoWulf 
re: JUDE SLAVIE

05.11.2007 18:03

prijde mi hodne odvazny srovnavat atmosferu u nas a v polsku a chorvatsku... :D napr.http://uk.youtube.com/wat ... az tohle bude nekdy na ceskych stadionech dej mi vedet... ;)


piskyn 
re: re: JUDE SLAVIE

05.11.2007 22:48

to s tim chorvatskem beru zpet. dobry video


rowdies69 
re: JUDE SLAVIE

05.11.2007 18:26

No nevim srovnávat fandy Žižkova se Spartou mi taky nepřijde moc normální... Asi jeden z věrnejch Sparťanů


marek.ulik 
re: JUDE SLAVIE

05.11.2007 19:05

Ty srovnávání jsou naprd...Mě spíš v kotli chybí autorita jako prase, člověk co to má v hlavě srovnaný, myslim tím tzv. vyvolávače. Stáčí se podívat na to video, co je tu odkaz nebo na Panathinaikos. Kolikrát vydš v kotli takový buky pomatený, který řvou naprostý kokotiny, přidá se 10 lidí a je to v pééérdeli a když neřveš? Klidně ti vzkáže z empajru, řvi nebo ti rozbiju držku!!! S takovýma ven a pak přijde děkovačka...


BeoWulf 
re: re: JUDE SLAVIE

05.11.2007 20:01

tak takovi tam nedavno chodili...


Cahir 
re: re: JUDE SLAVIE

06.11.2007 10:29

Mám stejnej názor, v současné době tam zůstávat je pod mou úroveň. Ale mrzí mě to :-(


feuer.frei 
Úpadek

05.11.2007 20:01

Všiml jsem si toho už v posledních 5 zápasech, že ten kotel hrozně upadl, ale vyvrcholilo to posledními 2 zápasy, kdy kotel vedli 2 adolescenti, kteří uměli 2 pokřiky, který se křičeli asi 5x za sebou( bez legrace), a v zápase s zurychem vedli kotel nejaké děti. A když na mně 12- letej kluk řve, že prej netleskám, začínám uvažovat o tom že se radší spokojím na tribuně s pokřikem PRAHA! a občas tam i začínaj nějaký chorea než abyh poslouchal řečičky dětí kteří si hrajou na tvrďáky. ACS forever


acskncl 
re: Úpadek

05.11.2007 20:17

To vse je vysledek razantniho boje za kultivaci prostředí na stadionech v podani Brnenskeho hejska...a budeli opravdu vstup do kotle pouze na obcanku, rozutece se po celem stadionu i ta skupinka deti- pokud na fotbal neprestanou chodit uplne.


Bongroww 
re: re: Úpadek

05.11.2007 20:34

Je to tak můžou si zato převážně sami z vedení....Maj co chtěli!Po kolika letech začalo vadit Jude Slavie???dřív to křičel každej a kdo ne tak se tomu smál....a ted nato najednou všichni pískaj...Holt jiná doba


sin34 
re: re: re: Úpadek

05.11.2007 21:21

Bohuzel je tady nejake vedeni svazu, sponzori, media.....a proto to vadi i nasemu vedeni, myslim ze kdyz to nebude delat stin na Spartu je vedeni vcelku u prdele co se na fotbale rve. Bohuzel na pokrik Jude Slavie zareagoval zahranicni tisk...atd atd...


acskncl 
re: re: re: re: Úpadek

05.11.2007 21:32

Zajimave, ze panum z UEFA to nevadi vubec.


Cahir 
re: re: Úpadek

06.11.2007 10:31

Chceš říct, že Ufon a spol tam maj zakázanej vstup nebo co? To je mi dost divný, páč mě se před vstupem do kotle nikdo na nic neptá...


acskncl 
re: re: re: Úpadek

06.11.2007 10:47

Nikdo nema nic zakazaneho, jen se tam diky represim prestalo chodit.


Cahir 
re: re: re: re: Úpadek

06.11.2007 10:59

No já je teda částečně chápu. Jenže si tam už vytvořili celkem slušnou reputaci a když s tím všichni teď na ráz seknou bude to stát za vyliž kapsu. Protože než se tam vytvoří novej kotel bude to určitě dost dlouho trvat-budem rádi jestli bude fungovat příští rok. Tak bych je chtěl poprosit jestli by se nechtěli v zájmu supportu na letný do toho kotle vrátit.


schimir 
Názor

05.11.2007 20:34

Pohledem fanouška, který se chodí na fotbal bavit, bych si dovolil poznamenat pár slov. Nemyslím si, že je vhodné, aby si hráči hráli na uražené. Přeci jenom, jak jsem se vyjádřil pod jinými články, trpělivost má své meze. Hra pod Bílkem stojí za pendrek. Třeme bídu s nouzí, hrajeme bez nápadu. Může se stát, že je "Den blbec", kdy člověku nejde lautr nic a na konci ještě dostane blbý gól. To byl třeba zápas proti Bolce. Jenže pokud to trvá déle, neřkuli víc jak rok, dochází mi trpělivost. Proto jsem i já byl pro odvolání trenéra Bílka. A za tím si stojím. Jsem rád, že se povedli minulé zápasy, ale je potřeba je potvrdit i v poháru UEFA. Pokud tyto výsledky nebyly náhodné, musíme zahrát dobře i ve Francii. Nechápu, jaká drzost je v hráčích, že si dovolí cítit se uraženě, pokud slyší kritiku. Copak těch mizerných, plouživých výkonů bez nápadu nebylo málo!? Ty desítky špatných nahrávek na vzdálenost krátší pěti metrů! Zahozených šancí na dvě sezóny! A oni si dovolí cítit se uraženě? Vrchol arogance. Na druhou stranu, skandovat na hráče "X ven!!!" je ubohost a to se stávat nesmí! Nevím, co se stalo. Nevím, kdo a jak projevil svou nespokojenost vniknutím na stadion. I to je dle mého soudu hloupost. Poučit bychom se měli všichni, my se musíme snažit v hledišti a doufejme, že odezva z trávníku bude stát za to. Inspirací je ve světě spousta(http://uk.youtube.com/wat ... nebohttp://uk.youtube.com/wat ... )


Uriel 
re: Názor

05.11.2007 21:51

pěkný....nebo třeba v Itálii:http://www.youtube.com/wa ...http://www.youtube.com/wa ... ..............jenže o tom se nám momentálně může tak maximálně zdát....


Uriel 
re: re: Názor

05.11.2007 21:58

mns 
re: re: re: Názor

07.11.2007 14:15

mns 
re: re: re: re: Názor

07.11.2007 14:17

mns 
re: re: re: re: re: Názor

07.11.2007 14:20

zatím co v evropě fandí takhlehttp://www.youtube.com/w atch?v=SgcZYFujBx0


mns 
re: re: re: re: re: re: Názor

07.11.2007 14:21

marek.ulik 
re: Názor

06.11.2007 07:46

tohle je moc pekny, ale bohuzel to neni u nas :( , komentator spolupracuje s fanousky, maji to zabehle. Nemecko se mi moc libi, staci jim pekny choraly, vlajky, buben, choreo, my musime mit ohen, rozbity drzky, rvat p*coviny a delat machry!!!


schimir 
re: re: Názor

06.11.2007 10:27

Jediný, kdo to může změnit, jsme my. My, co sedíme na tribuně nebo stojíme v kotli. A kdo musí začít? Jedině KOTEL. Kdyby Nordkurve na Schalke mlčela, bude celý zápas jako v divadle. Kotel musí fandit ne 90 minut, ale 120! Fandit, fandit a ještě jednou fandit. Pak se přidají i další. Věřím tomu, ale iniciativa musí vzejít od fanoušků.


Cahir 
re: re: re: Názor

06.11.2007 10:35

Je pěkný si zafandit když víš proč to řveš. Ale ruku na srdce jsi přesvědčen o důležitosti svého fandění, když tam v předu na empiru vidíš ty rádoby chuligány? Já teda NE.


schimir 
re: re: re: re: Názor

06.11.2007 11:04

To je právě ono. Po výjezdu do Teplic jsem si říkal, že už na to kašlu a ven jezdit nebudu (nebyl jsem kdovíjak často, časově to nezvládám). Dole stála skupinka a vyřvávala něco v tom smyslu, že "...Pavel Horváth je stejný jako my, že má svoji ruku pravou k nebi vztyčenou...". Něco takového. Měl jsem fakt chuť odejít. Do struktury kotle nevidím, nevím, kdo má hlavní slovo a kdo to má pod palcem. Takže ani nevím, kolik lidí to je, kolik je podporuje, kdo provedl tu kravinu s lezením na stadion. Myslím si ale, že pokud by bylo víc těch, co o tohle nestojí a chtějí fandit, dá se to změnit. Přeci ti nikdo nebude nařizovat, co máš a co nemáš křičet. Máš svojí hlavu.


Cahir 
re: re: re: re: re: Názor

06.11.2007 12:52

Jasně ale aby se něco takového podařilo je třeba velkého ega, spusty času a alespoň pár kamarádů který tě tam podrží a pomůžou ti.


schimir 
re: re: re: re: re: re: Názor

06.11.2007 12:58

Palec nahoru. Máš naprostou pravdu. Snad se brzy někdo takový najde a budeme mít stadion, kam bude každý soupeř jezdit se strachem. Protože hráče požene alespoň 16 000 věrných a hlavně pořádně hlučných fans.


marek.ulik 
re: re: re: re: re: re: re: Názor

06.11.2007 13:51

ted to jen provest na tom stadione a budu stastnej jak blecha kua!!! Vlajky a poradny choraly a choreo, ne nic narocnyho na drzku a hlasivky a budu tam chodit jako driv a nepujdu si sedat na dlouhou tribunu


vejvič 
re: re: re: re: re: re: re: re: Názor

06.11.2007 15:45

Tak schválně někdy počítej. Na Letnou Chodím od roku 1980 na 98% zápasů. Za posledních šest let jsem nevynechal ani jeden. Venku jdu do kotle ,ale doma sedím na protilehlé. Když se začne skandovat tradiční Sparta dotoho, nikdy nepřesáhne počet výkřiků 10x. Vždy pár vteřin a dost. Vždyť ani nemáme chorál,ktarý by zpíval celej stadion! Teď se k tomu hodně blíží "JE nejlepší",ale fandění u nás je prostě k hovnu. Lidi na to kašlou,s tím nic nenaděláš. Proto se nediv,že když si chce člověk zafandit,tak musí ven do kotle. Za poslední cca tři roky jsem byl na 30-ti výjezdech a atmosféra bývá dobrá. A když se mi něco nelíbí,tak to prostě nekřičím,to je každýho věc! Celkově tady není sounáležitost fanoušků s klubem tak velká,jako v již zmiňovaném Německu. O Anglii ani nemluvím...


žokej 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Názor

06.11.2007 17:53

...od kdy se huláká "tradičníSparta do toho"? LOL! (v ochozech od 1986)


vejvič 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Názor

06.11.2007 19:21

Víš jak to myslím. Nejčastější povzbuzování : Sparta a třikrát tlesknout, určitě jsi se s tím za těch dvacet let setkal,ne? :-))) Jde mi spíš o to,že na to fakt každej sere, zakřičí pětkrát Sparta a to je vše. Tím veškeré povzbuzování končí,každej pak jen nadává. Přitom se dá zvládat oboje, fandit i nadávat. Lidi jsou na to moc líní, baví je fandit,jen pokud se daří...


Texas1893 
...

05.11.2007 21:38

Tak hlavně ty naše primadony co běhaj po hřišti by si sakra měli uvědomit, kde hrajou!!! Že hrajou za Spartu! Z drtivý většiny je to jenom banda namyšlenejch rádobyfotbalistů, která k tomu klubu nemá vůbec žádnej vztah. Přijdou na 1-2roky, pak odejdou a je jim to jedno, ale fanoušci tady jsou napořád! Oni jsou ty poslední, kdo by si měl na něco stěžovat. Osobně si ale myslím, že v tomhle všem má prsty vedení.


fanda357 
K tomu X ven

06.11.2007 08:27

V Anglii sice nekřičí x ven, ale zase na hráče bučí. Jaký je v tom rozdíl? Jim to prochází, u nás to je projev rasismu.


schimir 
re: K tomu X ven

06.11.2007 10:30

Je tu malý rozdíl. V PL máš minimálně 40% hráčů tmavé pleti. Navíc, nevole se tam dává najevo dlouhým nepřeručovaným hukotem, asi jako naše fůůůůůůůůůůůůůůj . Proti tomu u našeho kotle zaznamenávám HU HU HU HU HU. V tom je malinko rozdíl. Navíc mi trochu uniká tvoje myšlenka, proč sem taháš zase hučení.


Ondrass 
Naprostej souhlas

06.11.2007 10:54

Kvalitní článek. Oni se borci snažej trestat ty Top věrný fanoušky.


mirek73 
Já se nadivím?

06.11.2007 11:38

Já se hráčum vůbec nedivím , že reagovali tak jak reagovali.CHtěli vyjadřít svuj názor.Pocházim od Ostravy a musím říct že se tady lidí dost dobře baví tím jak se chovají naší(Sparta) fanoušci.Místo aby mančaft povzbudili( a dali najevo zoudržnost)tak při první přiležitosti křičí a vyhánějí trenéra, hráče.Na Spata ofi stránkach na fóru se zas dočteš o nějaké "válce".Pak se dočteš o vniknuti asi "fans" na stadion. Je mi stoho něják smutno!! Prosím kdo můžete stimto stavem něco udělát , tak prosím dělejte.CHci opět železnou SPARTU a skvělé fans. Dík za pochopení. Nechtěl jsem někoho naštvat , ale jen říct svuj názor. Čau a SPARTA Ole!!!


Cahir 
to snad ne

06.11.2007 12:56

Teď jsem si přečetl článek na sparta.cz a jsem hodně rozčarovanej...


schimir 
re: to snad ne

06.11.2007 13:03

Nedivím se ti, ale kroky vedení chápu. Když to nešlo po dobrém, musí se najít jiná cesta. Tady nejde o nějaké první provinění, ale o soustavné prohřešky proti řádům nejen GL, ale i UEFA.


cale 
re: re: to snad ne

06.11.2007 14:28

taky chapu, ze se rozhodli zavest jasna opatreni, ale obavam se ze to povede k uplnemu konci fandeni, jak fungovalo treba minulou sezonu. a ta evidence ultras. to dostanou nejaky prukazky ci co? pokud to bude tak, myslim, ze by v tom pripade meli jako fanousci vlastne odpovedni za atmosferu na stadionu, pozivat nejakych vyhod - snizeny vstup, klobasa zdarma... pokud se ted kotel rozklada, tohle nebude idealni impluz k zlepseni situace. s takovymi opatrenimi by mela prijit i nejaka jina motivace, nez ze na stadionu bude slusno ale ticho.


marek.ulik 
re: to snad ne

06.11.2007 14:43

Tomu se clovek nemuze ani divit, ze se k necemu takovymu pristoupilo. Ja jsem zvedavej na zapas s Bohemkou, budto bude klid a podpora jako driv, nebo ty volove budou jeste provokovat a bude zase pruser!!! No necham se prekvapit


vejvič 
Co je?

06.11.2007 15:37

Přiznávám se,že o vniknutí fanoušků v noci na Letnou jsem nevěděl. Pokud to byla od hráčů reakce na toto,tak se to dá ještě pochopit,ale zaštiťovat vše tím,že čekali od lidí větší podporu,mne docela sere. Proč to tedy neudělaj na Letný? Každý z nás ,co jsme byli v Mostě, tomu zápasu objetoval minimálně půl dne a pár stovek k tomu. Pochybuju,že by to někdo udělal nevědomky,tzn,že podporu si zaslouží hlavně ti,kteří vyrazili. Letos jsem nechyběl na žádném ligovém zápase a chtěl bych dotáhnout alespoň celej podzim, včetně vražedného dvojboje na závěr. Myslím,že mohu posoudit chování v kotli a podle mne to není nic vážného. Pár dýmovnic už beru jako kolorit a "Jude Slavie?"-ozvalo se to pouze párkrát a jen od pár lidí. Já to nekřičím,protože je mi Slávie u prdele a myslím,že prospěšnější je fandit svému týmu. Ale chápu,že je to zakořeněný pokřik,který najednou po mediálním masírování začal někomu vadit. A nemyslím si,že by byl závadnější,než smrt Spartě. Celkově bych chování fans považoval za slušné, nic se nikde nezničilo a trocha dýmu nikoho nezabije... Proto by se hráči měli snažit,protože to je jediná odměna pro nás,za to,že se trmácíme víkend co víkend do kdejaké prdele,stojí to prachy a ještě dohadování s rodinou. A oni? Zamávaj a zmizej, to není fér !!