Poločasové zamyšlení

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
lamak 
Dobrej clanek

14.12.2007 08:52

nejvetsim problemem je nafouknuty rozpocet. Prodavat Pospecha pred Eurem je vylozene spatny napad, ale bohuzel Sparte nic jineho asi nezbyde. :(


Dynamo 
re: Dobrej clanek

14.12.2007 09:51

na tebe tu nikdo neni zvedavej


Kocek 
re: re: Dobrej clanek

14.12.2007 09:56

Mluv za sebe ty blboune


acskncl 
re: re: Dobrej clanek

14.12.2007 10:06

Nahodou tentokrat ma ten bezdomovec pravdu...


Luk 
Rozpočet

14.12.2007 09:28

Souhlas s článkem, jen si nejsem jistý tím, že rozpočet je každoročně v plusu. Ten poslední, který byl zveřejněn, byl 50 milionů v mínusu...


peter 
re: Rozpočet

14.12.2007 09:53

je vidět jak se Křetínský snaží udržet výsledek jakžtakž v plusu,nebo vyrovnaný. Pokud vedení s Křetínským fotbal baví tak by měli přestat rozprodávat důležité hráče.A naopak více investovat do posil za cenu že bysme byli třeba 2 sezóny v mínusu,po postupu do LM by se peníze vrátili.Proto si myslim že vedení bere Spartu i jako byznys bez ochoty riskovat investování větší částky,což z pohledu vedení není špatně,ale ukazuje to že ono fotbalové "srdíčko"nebude až tak velký.


ACS-fan 
re: Rozpočet

14.12.2007 11:30

Však oni si to letos díky prodeji Šimůnka vynahradí ...


boy_of_russia 
jo jo...

14.12.2007 09:48

..dobry clanek¨ jen bych jeste dodal k tomu NS-nejenze ho temer nikdo nepotrebuje, on ho ani temer nikdo nechce...krome kostala, samozrejme


Luk 
re: jo jo...

14.12.2007 09:54

A evidentně taky Křetínského, což je velký problém :-(


Azurit 
re: jo jo...

14.12.2007 10:08

Na schůzce s vedením nám Křéťa tvrdil,že se stadion bourat nebude,že to Koště nemá finančně podložený atd..a že s tím ani Sparta nesouhlasí,že uvažují o přestavbě hlavní tribuny..Tohle jsem mu jako jediný veřil,tak nevím jestli to je pravda nebo ne:)


Celticgirl 
re: re: jo jo...

14.12.2007 10:20

Já mám informace, že se stavět na 90% bude. Architekti už připravují nové nákresy.


Jumbo1 
re: re: re: jo jo...

14.12.2007 10:27

Tak zbývá jen doufat, že se stavět bude, ale ne na Letný...Navíc, co vím já, tak ani MČ Praha 7 není pro stadion v tý podobě, že by byl národní....Praha 7 by povolila akorát přestavbu Letný...pro stadion jsou akorát Košťál a Bém, ale Bém zas (aspoň zatím) nemá dostatečnou podporu na magistrátu.


Celticgirl 
re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 10:41

aha, takže pro ty, kteří nepochopili, upřesním, že ten projekt počítá s Letnou ;-)


Jumbo1 
re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 10:49

Já to samozřejmě pochopil...jen říkám, že asi ne zdaleka všechno maj ošéfovaný. Nouzová variatna by ael mohla bejt ta, že by se ACS na národní stadion vysrala a koupila a zrekonstrouvala by si strahov :-) To by byla prdel, nakonec, máme tam tréninkový centrum a strahov by za nějakejch půl miliardy mohl bejt slušnej...to by byla pro koŚťála facka, až by měl NS pro 40000 a neměl by klub, kterej by mu tam hrál...není to asi reálný, ale sranda by to byla...


Energetik 
re: re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 11:24

to si delas prdel ne? ;-)))))))


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 11:30

Jasně, že si dělám prdel, byl to fór. Já jsem si jen při tomhle fórku představil ten Košťálův kyselej ksicht a nemohl jsem se dosmát...


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 16:01

jakýpak národní stadion ? bude se stavět nová moderní a větší Sparta. To je předpoklad, bay Sparta zase byla rovnoceným partnerem jiných velkých evropských klubů , tak jako dříve byla...pokud se stavět nebude, budeš mít kyselý ksicht leda ty, a Sparta bude navždy jen druhé třída..


Azurit 
re: re: re: jo jo...

14.12.2007 11:48

Takže nám Křetínský lhal?Mě přišlo docela zajímavý jak to vysvětloval,že to neklapne..že ta stavba není pokrytá finančně a že by se muselo začít bourat už teď v zimní přestávce aby se to stihlo kvůli uzavření Letný a kde si co si...nevím nevím,jak to tedy dopadne


Celticgirl 
re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 11:56

Nechci nikoho samozřejmě obviňovat, na druhou stranu - fanouškům se lhalo a lže tolikrát tak přesvědčivě... Je taktéž možné, že co se toho financování týče, se změnila situace.. To bych si vymýšlela, vím jen, že se dělaj předběžný přípravy a zahrnulo by se to do plánů případné Olympiády. Třeba jsou mé informace už passé, třeba si to zase rozmysleli.. ale mám je cca 2-3 měsíce a myslím, že se asi fakt nic zásadního v tomto směru nestane.. stejně jako třeba to, že stadion v Edenu roste podle plánů a tak pokud by si někdo chtěl vsadit na to, že to bude později, než má Hochtief ve smlouvě, tak bych to být jím nedělala :-)


Jumbo1 
re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 13:45

No nic moc povzbudivýho. ALe zas pokud je zahrnutej do plánů případný olympiády, tak to nebezpečí aktuálně snad enhrozí. Navíc by Košťálven musel napřed mít ty pozemky pod stadionem - ty jsou ACS. A pochybuju, že JaT, potažmo Daneček, jsou tak blbý, aby prodali ěnco co funguje a je to jejich, šli na několik let někam do pr...a pak do nájmu. Jinak ale tomu, že jsou plány na národní stadion bych i věřil, bo Košťálven má svojí vizi a běda kdo mu na ní šáhne :-(


otiko 
re: re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 15:56

kromě toho, že nemáš rád Košťála máš nějaký jiný argument proti tomu, aby Sparta měla nový moderní stadion pro 40.000 lidí na svém tradičním místě ?


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 17:26

Takovou velkou kravu nepotrebujem, neni realne ji vubec vyprodat!! Na LM by byla cena listku takova palka, ze by se to nepovedlo ani na Manchester a v lize by to bylo mozna realne jedine na Derby ve 30 kole kdy by meli sanci oba. A pri navstevach 5000 se tam budem bat....


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 17:47

Jo, mám. ACS patří na svůj stadion, ne to nájmu na nějakou vyližkravinu jen proto, aby Bémové, Košťálové a jim podobný měli olympiádu a plný koryta...Jinak, Košťála docela uznávám, ale tímhle mě nasral...


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 18:49

pokud vím, tak Košťál pomiňuje výstavbu tak velkého stadionu právě tím, že má být Sparty


taborita1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: jo jo...

15.12.2007 10:12

Ne, podmiňuje ho tím, že tam musí hrát Sparta, ne že bude její.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 16:17

No chlape, tak to si mimo, pozemky pod stadionem totiž vlastní Košťál


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: jo jo...

14.12.2007 16:19

stačí se na webu podívat do katastru - pozemky patří acs Sparta.


BeoWulf 
ns

14.12.2007 11:16

ns je proste zlo... pryc s nim co nejdal od sparty.. 3x fuj!


otiko 
no jo

14.12.2007 12:27

že je Křetínský povrchní pitomec, bylo jasné hned, jak odvolal Straku, který vedl ligu o 9 bodů, potvrzeno tím, že povolal všude neúspěšného, leč vznosně žvanícího Hřebíka a dokončil rozbití týmu vyhozením Poborského. Sparta má jedinou naději, výměnu majitele. Nevím proč se tady nasazuje Košťálovi psí hlava, je to všude úspěšný manažer, nejen na Spartě. ale i v nároďáku - kéž by Sparta zase takového měla ! A ten nový stadion ? Kdo se nad tím racionelně zamyslí tak musí dospět k závěru, že je to skvělá myšlenka. Během 5-10 let by Sparta bez bez nového stadionu mohla hrát jen mezi evropskými čučkaři. Nový stadion by měl hřiště níže, takže by nebyl vyšší nežli ten současný. Dopravně je skvěle umístěn. Metro, tram, bus a nádraží je. V r. 2011 bude pražský okruh a k současnému parkování navíc podzemní garáže pro 900 aut. V r. 2013 rychlodráha z Masaryčky a Kladna. Pokud jde o vlastnictví jaképak strachy ? kdo jiný nežli Sparta takový stadion zapní a uživí ? Nároďák se svými 2-3 zajímavými zápasy za rok určitě ne.


BeoWulf 
re: no jo

14.12.2007 12:39

byl si na zapase s plzni?? si to predstav v 40k monstru.. a i kdyby na spartu chodilo v prumeru treba 12k furt by to vypadalo poloprazdne.. taky by se mi velkej stadion plnej Spartanu libil ale na to holt nejsou lidi aspon zatim urcite ne..


Patejl 
re: no jo

14.12.2007 12:42

No..tady musim jti s tebou proti medialne zmanipulovanemu produdu....Kretinsky doklazal Spartu jen rozmrdat a to totalne..on je to totiz klasickej ZMRD (coz neni nadavka, alebrz definice, presne dle D-FENsovi zmrdologicke teorie), ktery se obklopil bud stejnozmrdy, nebo v hrosim pripade pricmrndavaci tzv. curacky...a vysledky tohoto zmrdimanagementu zaciname pocitovat vsichni. Proto at je Kostal jaky chce...on mel a ma narozdil od ZMRDA z Brna uspechy a jsou za nim viudet jasne uspesne vystupy jeho prace..at si o ni kdochce mysli co chce. To ze Kostala nenavidi predevsim slavisti, kolchoznici a dalsi verbez je jasnym dukazem...kolik z nich nenavidi Danecka?


Luk 
re: re: no jo

14.12.2007 13:08

Stejně tolik, jako sparťanů nenávidělo Lešku :-)


Luk 
re: no jo

14.12.2007 13:13

Nechápu, proč by se během 5-10 let Sparta neobešla bez nového stadionu? Ten nynější splňuje snad všechny požadavky, tak co? A kapacita 20 000 naprosto stačí. Navíc ten nový stadion by nepatřil Spartě a musela by tam platit nájem. Navíc bychom museli minimálně 2-3 roky hrát na Strahově. No a s tou dopravou problém bude stejně, i s tunelem.


otiko 
re: re: no jo

14.12.2007 14:30

ještě bych připoměl, že před přestavbou na jen sedadla měl stadion kapacitu 35.000 a zvládlo se vše vč. dopravy - a to nebylo metro ani tunel a parkoviště, jezdila jen tramvaj a pěšky. A nelíbí se mi dělat ze Sparty lokální klub. Sparta má být mezi evropskou špičkou a řadu let tam dříve byla. Na to potřebuje mít moderní a dostatečně velký stadion, v Německu i jinde těch 35.000-40.000 běžně chodí, proč by nemohlo chodit i tady ? tedy když bude Sparta dobrým evropským klubem a bude hrát nejen s Mostem...


Luk 
re: re: re: no jo

14.12.2007 15:23

A to, že stadion by nepatřil Spartě, ti nevadí? Že by tam platila nájem? Že by byly předražené vstupenky, ještě dražší občerstvení? Že bychom hráli 3 roky na Strahově? Moderní stadion již máme a větší kapacitu prostě nepotřebujeme. Až bude chodit na každý zápas 20 000, může se uvažovat o větším stadionu, jinak je to k ničemu. Co ti na dnešním stadionu chybí? Ještě k té dopravě - tenkrát taky nemělo ani zdaleka tolik lidí auta a Letná myslím taky nebyla každý den tak zasekaná jako dnes.


otiko 
re: re: re: re: no jo

14.12.2007 15:54

jak víš, že by stadion Spartě nepatřil ? jak víš, že by tam byly dražší vstupenky atd . ? Zatím jsem četl v rozhovoru s Košťálem, že by stavbu financoval soukromý kapitál, hrála by tam Sparta a národní mužstvo. K tomu další případné akce, aby se stadion zaplatil. Tedy totéž co dnes. Ať stadion patří komukoliv, stejně tam musí Spartu udržet, protože jinak nač by komu tak velký stadion byl pokud by byl prázdný - kdo by to platil - to je právě problém případného dalšího stadionu někde na kraji města jen "národního" ?? A vlastně Sparta stejně vždy někomu patří, ted J&T a z toho taky nejsem nadšen. Sama stavba by trvala něco přes rok. Když se stavět nebude ted, bude se muset za pár let...stadion má už ted problém se statikou.


Luk 
re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 16:14

Stadion by Spartě nepatřil právě proto, že by to financoval soukromý subjekt, tedy ne Sparta, čili když něco nezaplatíš, nemůže to být tvoje. Mimoto to řekl i DK. Kromě toho taky řekl: "Situace je taková, že Sparta je dnes jediný klub, který je schopen za právo hrát na NS platit ročně přímými a nepřímými platbami mnoho desítek milionů korun a tím provoz stadionu ekonomicky zajistit." Navíc pokud by Sparta platila ten nájem, zvýšily by se také ceny vstupenek, stejně jako například v Sazka Areně. A proč vlastně potřebujeme NS? Vždyť by byl zaplněn tak jednou, dvakrát za rok. Když máš problém se statikou, prostě ho vyřešíš, nemusíš bourat stadion.


otiko 
re: re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 16:20

Sparta patří soukromému subjektu - nyní J@T. Sparta nepatří sama sobě...


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 16:53

Já vím, že JaT vlastní Spartu, o tom jsem ale nic nepsal.


otiko 
re: re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 16:24

ano jen sparta je schopna takový stadion uživit, to říká Košťál dobře. Navíc pokud chce být Sparta evropským velkoklubem, tan stadion potřebuje - za 5-10 let nebude problém (ani finančně) si do Prahy na Spartu zaletět/zajet, tak jako dnes řada lidí jezdí třeba do Londýna nebo SRN. Ale to, že by Sparta byla v nájmu jsi si vymyslel.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 16:59

Teď tě nějak nechápu. Proč si myslíš, že by se návštěvnost za těch několik let zvedla? To s tím nájmem jsem si samozřejmě nevymyslel, říkal to sám Křetínský a je to i logické - NS musí vydělávat, proto by musela Sparta platit nájem, na tom je vlastně vše postaveno. Mmch. tady máš odkaz, kde mimo jiné i tu citovanou odpověď najdešhttp://www.spartaforever. ... jsi ale nenapsal, jaké konkrétní výhody má projekt NS pro Spartu.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 17:00

* Ještě jsi ale nenapsal....


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 17:10

kde je psáno, že by stadion nevlastnili Ti, kdo vlastní i Spartu ? A návštěvnost (příjmy) se vždy odvíjí od toho jak atraktivní zápasy se hrají (a naopak)..prostě pokud chceme mít v Praze atraktivní klub tj. Spartu, musí být na úrovni s vyspělou Evropou a hrát evropské soutěže, navíc věřím že za těch 5-10 let na to bude mít ČR i ekonomicky. K tomu potřebujeme stadion a Letná je ideální místo - je tam tradice a do pár let i skvělá dopravní obslužnost.


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 17:32

Ty ses dobrej blazen, chodis vubec na fotbal, nebo jses jen registrovanej SFS co keca s bramburkama u televize?


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 17:50

Von má radši voříšky, brambůrky nejí...ale jako komedie je to dobrý....


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 18:04

To je snad jasný, že by ji JaT nevlastnilo, ne? Kdyby to tak bylo, postavili by si ho sami a navíc by pak Sparta na něm neplatila nájem, jasný? A jak jsi napsal - návštěvnost se odvíjí od atraktivnosti zápasů, tj. plno by bylo možná tak dvakrát do roka. Pozitiva pro Spartu - žádná, negativa - hodně.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: no jo

14.12.2007 18:16

jaká jsou ta negativa ?


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: no

14.12.2007 18:40

Já myslel, že už jsem je napsal. Budeme muset být nějakou dobu ve vyhnanství na Strahově, pak se vrátíme na stadion, který nebude náš, budeme tam muset platit nájem a i návštěva 10 000 tam bude vypadat trapně. Navíc kvůli placení nájmu bude muset Sparta zvýšit příjmy ze vstupného a ostatních služeb, tj. celkové zvýšení cen (př. Sazka Arena).


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

14.12.2007 18:54

co pořád strašíš tím, že by byla Sparta v nájmu ? Tak velký stadion bez Sparty nemůže být, neuživil by se. A zrovna tak ceny lístků velký stadion spíše sníží, protože bude větší nabídka. Jinak samozřejmě - pokud by hrála Sparta jako dnes tak na zápasy s Mostem či Plzní příjde pár lidí. Ale velký stadion je i motivací, aby se do klubu investovalo a hrálo se na úrovni - zápasy v LM apod.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

14.12.2007 19:23

Motivace, aby Sparta hrála LM je tu stále velká, protože je na těch penězích závislá a vidíš, že ji už dvakrát nehrála. Nicméně ani ta LM by stadion nemusela zaplnit. Plno by bylo jen na soupeře typu Man Utd. S tim nájmem jsi mě nepochopil. Já s ním nestraším, tak by to bylo, protože to řekl Křetínský. Platila by nájem na tom NS, protože by jí nepatřil.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

14.12.2007 19:28

no já to vidím především tak, že když je nějaká soukromá skupina připravena zafinancovat Spartě nový a velký stadion a nést s tím spojená rizika tak proč jim v tom bránit ? Z investice do stadionu logicky vyplývá, že tam bude muset hrát atraktivní Sparta s atraktivními soupeři, takže jen dobře.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

14.12.2007 19:34

Předně by to asi nebyla jedna firma, ale víc. A říká ti něco návratnost investice? Oni to nebudou platit pro Spartu, ale aby z toho něco měli. A Sparta by byl ten klub, který by do toho dával nejvíc peněz, takže nájem je nutný. Pro ně by to nebylo k ničemu, kdyby Sparta neplatila.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

14.12.2007 19:49

já zatím žídnou smlouvu neviděl, ty jo ? V každém případě jednak snad za Spartu nebudou jednat blbci, za druhé je v zájmu i provozovatelů stadionu, aby Sparta měla hodně diváků...


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

14.12.2007 20:33

Už nevim jak ti to vysvětlit. V zájmu majitelů stadionu je, aby jim co nejvíc vydělával, tj. aby mimo jiné i Sparta platila co nejvíc. A kolik tam bude chodit lidí, je jim jedno. Tam jsem ti dal přesnou citaci toho, co řekl Křetínský s tím nájmem, nevím co chceš víc.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

14.12.2007 20:51

vždyt jo, aby bylo více peněz proto se ten stadion staví. A který fotbalový klub v ČR než Sparta by jim byl schopen platit více ? Jenže pokud má Sparta hodně platit, musí taky hodně vydělávat, tj. hrát fotbal v atraktivních soutěžích s atraktivními soupeři...takže na investici do stadionu by nutně musela navázat investice do týmu Sparty. Jinak by zkrachoval i ten stadion...a to je snad dobře


hooligan 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

14.12.2007 20:51

Ty ses vazne hovado!! To by nestavel nikdo pro Spartu, ale pro CMFS, Sparta by tam byla pouhej najemnik platici za to nehorazne prachy. Cena listku by se rozhodne nesnizovala, neb listku by k dispozici bylo neuveritelnme mnozstvi a pravdepodobnost jejich nedostatku by hrozila jen za mimoradnejch okolnosti tak 1x za 5 let. A tech Kostalem planovanejch 50 akci do roka? To je take blbost neco podobneho si mysleli v Sazce a maj stim neuveritelne problemy. Snad si nemyslis, ze kazdej 2 tyden by tam byl koncert na kterejch by prislo 40000 lidi co by za lupen dali nekolik tisic.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

14.12.2007 20:52

tys viděl smlouvu ? nebo sleduješ Novu ?


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

14.12.2007 20:53

Sazka Arena vydělává a docela dost. Zrovna předevčírem jsem tam byl na Joe Cockera a bylo tam 12.000 lidí - lístek byl kolem 1.000 kč...


JiriSKS 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

15.12.2007 11:52

A on tam hraje zadara každej druhej tejden, lidi i energie jsou zadarmo, stavba byla za pár šlupek, takže se to majiteli nemusí vracet... Poslouchej své sparťanské soukmenovce, tentokrát mají pravdu a píšou ti přesně to, co bylo řečeno Křetínským i Košťálem - Sparta prodá Letnou ( a tím bude mít na zaplacení dluhů za pozemky pod stadionem, kterejma ručí za to vaše tréninkový centrum + pořád zbude ), půjde na Strahov, postaví se NFS a Sparta půjde do nájmu v řádech desítek milionů, což bylo opět prezentováno, žádnej výmysl. Ve výsledku si zmrvíte všechno - nesparťany naserete, protože a naše prachy budete mít kde hrát, jako klub sice umáznete dluhy, ale přijdete o vlastní stadion, což je u českých klubů největší majetek a konečně fanoušci jsou nasraní už teď, protože se stanou pouhými hosty na cizím stadionu.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

16.12.2007 08:30

to co píšeš je jen snůškou blábolu a nepravd..


JiriSKS 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

16.12.2007 14:01

To je všechno pravda, vše je podloženo články v médiích a vyjádřeními vedení Sparty. To ty jsi tu zatím neřekl nic, co by bylo jakkoli podloženo.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

16.12.2007 14:57

???myslíš Novu ?


Milous 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

16.12.2007 23:13

promin ale jedes porad to same jako kolovratek.Nebyl by to stadion Sparty a Sparta by tam hrala v najnmnu.Uz se o tom z ofiko mist mluvilo tolik,ze nechapu,ze nto porad nevis.A podle tebe by nas stadion pro 40 000 lidi dostal do Evropy? Kdyz by tam bylo 5000 lidi?? Neblazni...


MartinS 
re: no jo

19.12.2007 08:40

Chlape, ty jsi buďto Košťál sám, nebo nemáš pojem o realitě. Jeho holedbání se úspěchy reprezentace mně jde na nervy, kdykoli o něm čtu. Dejme tomu, že klubový manažer nese podíl na (ne)úspěších jeho klubu, na tom se asi shodneme. Ale jaký podíl má Košťál na tom, že máme (dosluhující) generaci výborných hráčů ochotných reprezentovat? Snad jen to, že nedávno podržel Brücknera. Ikdyž to nějak moc nesouvisí s předchozími úspěchy a je k diskuzi, zda jiný trenér by to zvládal hůře/lépe... Ale to byla odbočka - daleko víc mi leží v žaludku vytunelování sparťanské Letné, protože o nic jiného nejde. Principem je pravděpodobně nějaká dotace od svazu/státu/magistrátu, případně jakákoli kombinace. Samozřejmě jde o ty pozemky - dokud je vlastní Sparta a je na nich ke všeobecné spokojenosti její stadion, nejsou "plně komerčně využity", že? Až ze Sparty vytáhnou její pozemky (pomocí mj., i nějaké té dotace), to bude jiná - hotel, administrativní centrum, restaurace, nepochybně obchody a bůhví co ještě (zábavní centrum, sportovní centrum pro veřejnost...) Výsledkem bude, že Sparty nebude ani nový "stadion" ani pozemky, ale okamžitě shrábne prachy za prodej pozemků. Potom bych to viděl na rychlý odprodej klubu, pravděpodobně "zahraničnímu startegickému partnerovi", než si všichni uvědomí, že má Sparta "holou řiť". A nový vlastník bude akorát solit nájem, na který si klub v ČR v životě nemůže vydělat příjmem ze vstupného. Ten stadion vyprodáš tak 2x za rok, a to ještě jenom repre. NEJDE O LIDI ANI O FOTBAL, JE TO JENOM TVRDÝ BYZNYS!!!


ACS-fan 
Dodatek

14.12.2007 13:42

Jak se dalo čekat, Bílek zůstává. Jsem opravdu zvědav, co z hráčů na jaře dostane – začínáme ve Zlíně, takže velká nápověda přijde už v prvním kole. Promluvil Křetínský, osobně i ústy mluvčího Otavy. Cíl nade vší pochybnost zůstává. Po neúspěšných volbách by politici rádi vyměnili voliče, Křetínský chce vyměnit fanoušky. Nechal jim udělat nový web a buduje nový kotel. Nejsem si jist zda sním či bdím. Už zbývá jen nábor ve školách pod heslem „Skalním fanouškem Sparty snadno a rychle“ ...


Elbi the King 
bilku tahni, sundej si klapky z oci!!!

14.12.2007 15:41

Je mi absolutne na bliti ze spartanskyho vedeni! seru na domaci zapasy a budu jezdit jen ven!!


Elbi the King 
ble ble

14.12.2007 16:07

a v poharovy evrope snad uz musime byt pro smich a kazdej musi mit radost kdyz nas vyfasuje... a jestli si nekdo mysli ze se dostaneme do lm z druhyho mista, tak to je velkej omyl, protoze diky totalne tragickymu koeficientu (za posledni 4 roky vzdy vyhoreni) budeme soupere typu arsenal dostvat porad casteji a do lm by sme se dostali leda tak nejakou haluzi. kretinsky - vysmech a bilek? toho snad radsi ani nekomentovat, protoze ten picus mel bejt uz ctvrt roku pryc. hlavne ze vsichni sou u svejch korytek, kurvy!


otiko 
re: ble ble

14.12.2007 16:25

z těch Křetínského keců nemám ani legraci, ale je mi smutno.....kdy se Sparta tohohle hrobaře zbaví ?


j... slavie 
souhlasim s článkem

14.12.2007 16:31

jen už nevim, co by vedení ještě mohlo dělat hůř. Po tom, co prodaj pospěcha. Snad se něco stane, a vedení rezignuje..mužem si to přát k Vánocům


otiko 
re: souhlasim s článkem

14.12.2007 19:10

k Vánocům bych si přál tutéž zprávu jako byla dnes o Slavii - totiž, že Spartu koupil nový investor !


pesfilipes 
re: re: souhlasim s článkem

15.12.2007 12:05

vo kerym nikdo nic neví... to je fakt ideální stav


otiko 
re: re: re: souhlasim s článkem

15.12.2007 17:05

no to že o tom novým majiteli Slavie nikdo nic neví mi je taky hodně divné. Na druhou stranu Slavia za poslední rok se dostává nahoru, a to je jistě podstatnější mežli to, že každý ví komu patří Sparta..


pbierevoia 
To se mi snad zdá...

14.12.2007 18:18

...autor je telepat a čte mi myšlenky! Zlatá slova zrak mi plane...!


thomassino 
Pan Kreténský....

14.12.2007 18:54

.... je v 1. řadě byznysmen. Až mu "fabrika" přestane dostatečně vydělávat, tak to zabalí. Dřív ne, pokusí se z ní vymáčknout maximum dukátků a pak zmizí.


jardys 
Článek.

15.12.2007 00:47

Brilantní popis sparťanské reality v kostce posledních let i výhledu do budoucna.Jeden z nejlepších článků na SF.


paolo.maldini 
k cemu

15.12.2007 10:29

diskuze pod clankama? jen nadavky a urazky od ubohejch nicku, ktery maji potrebu vyrvat se na netu, ale zadnej nazor nejsou schopni vypotit.


hanz von Tachau 
zamyšlení

15.12.2007 15:48

Fakt je, že se nám podzim hodně nepovedl a jaro nevidim o moc líp. Změna by měla bejt hlavně ve vedení, už delší dobu nechápu skauta Plíška. Buď ho v ACS nikdo neposlouchá, nebo je úplně blbej. Bohužel, ale myslim si, že pokud se chceme posunout dál, tak je třeba aby mýtická bytost Křetínský odešla zase prodávat elektriku. Sparta nemá herní tvář. Ono je sice hezký říkat, že kluci bojovali a fakt se snažili, ale když je to zápas s 10. týmem tabulky, tak mi to připadá dost málo. Do toho nechodí fans, chyby jsou imho na obou stranách, takže to chce dialog, ale vymlátit kotel a založit nějaký pseudo stránky o slušnym fandění- ať se jde vycpat. A poslední věc kterou nechápu: Proč se sem vyjadřujou sešívaný? Jejich IQ je fakt asi na úrovni automatický pračky. Ale u nich je to asi normální...


jbee 
re: zamyšlení

17.12.2007 11:46

Nechápeš skauta Plíška? Tak to mi přijde, že především nechápeš význam slova "skaut", potažmo "skauting"... Blbej asi nebude, když Béčko vede 3. ligu a přicházejí do něj hráči jako Barreyro... Jestli a jak se ukáží jeho "produkty" v Áčku, na to si ještě budeme muset nějakou chvíli počkat.


hanz von Tachau 
re: re: zamyšlení

17.12.2007 17:02

Fajn, tak je to ta druhá možnost. Každpádně on je šéfskautem což by podle mě mělo znamenat trochu víc, než jen hledat talenty okolo ročníku 1988. Hledat perspektivní hráče i ze zahraničí a ne kupovat Abrahama a spol. Neber to tak, že zpochybňuju jeho práci :)


recchi 
Fascinuje

15.12.2007 17:27

mě, že i když rozbor autora příspěvku obsahuje široké spektrum toho, co se za za Křetinského působení ve SPARTĚ děje, tak se z 95ti procent debata zvrhla pouze na názory k výstavbě NS. I to asi o něčem svědčí...


Stanislav 
re: Fascinuje

15.12.2007 20:28

Myslí tady někdo také hlavou?Slavie-nový stadion.Ostrava ,Brno,Hr.Králové nový stadion v nejbližších letech.Za pár let bude Sparta východně provinční,i když nový stadion přinese dvouleté"utrpení" na Strahově.Stadion je plánován na pozemcích Sparty (ne lži o majiteli Košťálovi) se soukromým financováním.Podmínka je jeho vytížení ligovým klubem a dalšími aktivitami.To teď může splnit jen Sparta a snad Baník.Iluze postavit postavit ho někde u výpadovky může sice napadnout úředníka prahy 7,ale ne financujícího investora.Sparta v evropském moderním,nebo vzhledem k výkonům stačí fanouškům stávající plechová králíkárna?Nic není bez problémů,ale chceme držet krok alespoň s lepším průměrem Evropy?


otiko 
re: re: Fascinuje

16.12.2007 08:34

přesné, pokud nebude mít Sparta do 5 let nový stadion, bude navždy soupeřem leda tak pro týmy druhé poloviny gambáč ligy. Představa , že by se stavěl pro 2-4 zajímavé zápasy repre národní velký stadion někde na periferii, může napadnout leda toho, kdo by to neplatil a neživil ze svého....


Luk 
re: re: re: Fascinuje

16.12.2007 12:14

Ty jsi fakt uplně odtržen od reality. Nechápu, kde vydíš tu souvislost mezi výkony Sparty a novým stadionem.


otiko 
re: re: re: re: Fascinuje

16.12.2007 15:00

souvislost je jasná. Stadion chce stavět soukromá firma za soukromý peníze. Aby byly na stadionu návštěvy, musí tam hrát atraktivní mužstvo, atraktivní zápasy...kdo by to měl být jiný nežli Sparta a repre ? Jenže repre s 2-3 zápasy ročně ten stadion samo neuživí. Takže velký stadion bude potřebovat atraktivní Spartu a investici nejen do stadionu, ale i mužstva.


Luk 
re: re: re: re: re: Fascinuje

16.12.2007 15:32

Sparta je už teď závislá na příjmech z LM. Teď se tam podruhé nedostala, ale žádné větší investice do kádru nepřicházejí. Peníze se jen tak nikde neobjeví tím, že postavíš větší stadion. Větší stadiony se staví ve chvíli, kdy už starý kapacitně nestačí, ne když je stále poloprázdný.


otiko 
re: re: re: re: re: re: Fascinuje

16.12.2007 16:45

no stavět záchod až když máš v kalhotech není zrovna prozřetelné. Investice se dělají, když máš nějaký výhled. A já si myslím, že ČR má šanci mít 1-2 evropské velkokluby (tak jako např. srovnatelné Portugalsko, Belgie či Holandsko). Sparta by neměla chybět, k tomu musí mít odpovídající stadion. Těch 30-40 tis. diváků, atraktivní zápasy navštíví. Sparta měla tak kapacitní stadion ještě před 15 lety, mnohokrát vyprodaný a i ted je řada zápasů, kdy je vyprodáno.


otiko 
re: re: re: re: re: re: Fascinuje

16.12.2007 16:45

no stavět záchod až když máš v kalhotech není zrovna prozřetelné. Investice se dělají, když máš nějaký výhled. A já si myslím, že ČR má šanci mít 1-2 evropské velkokluby (tak jako např. srovnatelné Portugalsko, Belgie či Holandsko). Sparta by neměla chybět, k tomu musí mít odpovídající stadion. Těch 30-40 tis. diváků, atraktivní zápasy navštíví. Sparta měla tak kapacitní stadion ještě před 15 lety, mnohokrát vyprodaný a i ted je řada zápasů, kdy je vyprodáno.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: Fascinuje

16.12.2007 16:56

Opírá se o něco tvůj názor, že Spartě stadion pro 20 000 nestačí?


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: Fascinuje

16.12.2007 18:26

především nevím, proč někomu, kdo chce Spartě postavit moderní a větší stadion za svoje peníze v tom bránit ?


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Fascinuje

16.12.2007 19:12

Já fakt nevím, k čemu byla ta předchozí diskuse, když ty nebereš argumenty a pořád si opakuješ to svoje. Nikdo to Spartě stavět nebude. Nyní hrajeme na svém stadionu. NS by byl jak už z názvu vyplývá stadion národní, tedy pro repre, konaly by se tam různé jiné akce a kromě toho by tam hrála i Sparta, která by platila nájem za to, že tam může hrát. Pokud by se třeba dostala do finančních potíží a nemohla nájem platit, nemohla by ani hrát na NS, byla by vlastně bez stadionu. Ty by si asi taky nevyměnil svůj byt, který ti patří a nic ti v něm nechybí za větší, který by si stejně pořádně nevyužil, ale už by nebyl tvůj, musel bys někomu jinému platit nájem a měl bys riziko, že v případě finančních potíží tě může vystěhovat. Nebo ne?


schimir 
Pro Stanislava, Otika a jim podobné

16.12.2007 12:28

Pánové, situace kolem stadionu na Letné je následující. Nejedná se o žádnou přestavbu, ale o demolici stávajícího stadionu a výstavbu zcela nového, Národního stadionu. Pozemky patří skupině J&T. Došlo by ovšem k jejich prodeji do rukou ČMFS. ČMSF by byl garantem stavby. To znamená, že sežene investora, který zajistí finanční pokrytí stavby. Tímto investorem na 90% nebude Sparta. Část peněz bude zřejmě z projektu Praha olympijská, část bude dotace od státu, část zajistí svaz, který se stane majitelem nového stadionu. Protože ale svaz není schopen zajistit provoz, musí najít nějaký subjekt, který na stadionu bude fungovat. Dle všeho by jím měla být Sparta, protože jedině ona je schopna díky sponzorům zaplatit provoz. Sparta by na novém stadionu platila nájem, který by asi nebyl nijak vysoký (kompenzace za odprodej pozemků). Nicméně byla by bez svého stadionu, bez pozemků a tím by klesla její hodnota čistě na jméno Sparta. To se mi nelíbí. Pokud tu hovoříš o tom, že Sparta potřebuje nový stadion, jsi snílek. Arsenal začal stavět, až když každý rok musel odmítnout 20 000 žádostí o permanentky, Liverpool bude stavět, protože 43 000 je podle poptávky po lístcích nedostatečná kapacita. V Německu se postavily stadiony kvůli MS, ale už před MS praskaly ve švech. Podívej se, jak trapné máme návštěvy a ty chceš, abychom měli kapacitu 40 000??? To je snad jen vtip. Nový stadion nepotřebujeme, přijít o náš stávající je blbost.


pesfilipes 
re: Pro Stanislava, Otika a jim podobné

16.12.2007 13:01

pro schimira a jemu podobné: nevim kdy a proč ti uteklo, že se zdaleka neuvažuje jen o výstavbě nového - ns, nýbrž mnohem reálněji o přestavbě. tento pojem se pak nejčastěji vydává za tu verzi, kdy by se strhla hlavní tribuna a postavila nová, více vyhovující zázemím i kapacitou.


otiko 
re: re: Pro Stanislava, Otika a jim podobné

16.12.2007 14:45

vzhledem k tomu, že se o všem zatím jedná, nevím kde schimir bere tu jistotu předkládat taky tyhle "pravdy"..


schimir 
re: re: re: Pro Stanislava, Otika a jim podobné

16.12.2007 22:16

Cucám si je z palce!!! Jako každý, kdo se o svůj klub zajímá, čtu noviny. najdi si rozhovor s Košťálem v HN, LN, Právu a MF Dnes. Můžeš se podívat i do Týdne


Luk 
re: re: Pro Stanislava, Otika a jim podobné

16.12.2007 15:22

Jo, takže si Křetínský postaví nový VIP a my kvůli tomu budeme hrát na Strahově?


schimir 
re: re: Pro Stanislava, Otika a jim podobné

16.12.2007 21:51

Hm, a taky existuje studie přeměny Letné na obří botanickou zahradu s největším pavilonem lopuchů na světě. Ty o koze, já o voze. Po zapojení šedé kůry mozkové by ti mohlo docvaknout, že píšu o Košťálově projektu, který se dle rozhovorů v novinách jeví nebezpečně reálně. O přestavbě jsem slyšel jen od DK. Vzhledem k naší hojné účasti v pohárové Evropě, kde dosahujeme nepředstavitelných úspěchů a k faktu, že držíme naše opory stále v týmu, se domnívám, že tato přestavba je asi tak reálná, jako má kandidatura na prezidenta Jižní Korei. Vzpomeň si, jak dlouho instalujeme velkoplošnou obrazovku:-)


Texas1893 
Otik vtipálek

16.12.2007 12:51

Jsi jeden velký vtip. Myslíš si, že když se postaví větší stadion, tak lidi začnou chodit? Že tam bude "větší pohodlí"? Já si to jinak vysvětlit nedokážu. Každopádně svojí nesmyslnost si korunoval tvrzení, že Pražský okruh bude hotový v roce 2011. To je absolutně stejná blbost, jako 30 000 návštěvy.


otiko 
re: Otik vtipálek

16.12.2007 14:54

k velkému stadionu patří velké mužstvo, velké akce, jinak se neuživí. Velký stadion nutně vyvolá investice do mužstva, hráčů. Na velké mužstvo a velké akce lidi chodí. Ty bys asi raději současný stav, kdy se strachuješ jak dopadne zápas s Kladnem...a nebo byl jednooký mezi slepými..Bez stadionu sem v budoucnu žádné velké mužstvo nepřijede a pokud ano, tak to bude jako když dnes jede Sparta do Dvora Králové...budeš jen ten divizní fanoušek a budeš dál koukat jak Sparta dostane z milosti pětku....


Luk 
re: re: Otik vtipálek

16.12.2007 15:37

No ale Manchester, Chelsea, Arsenal, Barcelona, Real Madrid, AC Milán nebo Lazio sem přijeli klidně na stávající stadion....


schimir 
re: re: Otik vtipálek

16.12.2007 21:52

A můžu se zeptat, kde na to velké mužstvo vezmeš peníze???


Karlos 
Otiko je HOVADO!

16.12.2007 14:14

Nebo sam Koste.


otiko 
re: Otiko je HOVADO!

16.12.2007 14:55

ty jsi asi kotelní bezmozek. A víš, že bych byl docela rád, kdyby se vrátily úspěchy Košťálovi éry ? ty ne ?


Karlos 
re: re: Otiko je HOVADO!

16.12.2007 18:49

Nejsem zadnej kotelnik, Kretinsky je kokot, za Kostala jsme byli evropsky klub, ted nas porazi kdejaka boleslav, ale to ze by z nas byli bezdomovci je pro me docela tezka soda. A ze by nekdo ze sveho zaplatil stadion a ten pak patril Sparte tak tomu nemuze verit ani male decko. Jedna Husak arena staci. Precti si par argumentu v teto diskuzi a pochopis, jinak ses normalni sesivka!


otiko 
re: re: re: Otiko je HOVADO!

16.12.2007 18:54

Sparta má majitele už dnes. Co patří Spartě ?


Luk 
re: re: re: re: Otiko je HOVADO!

16.12.2007 19:13

Stadion a pozemky pod ním, mohl bych tě odkázat na ten katastr.


otiko 
re: re: re: re: re: Otiko je HOVADO!

16.12.2007 20:13

ano Sparta je firma, a ta firma patří dnes bohužel J&T...


Luk 
re: re: re: re: re: re: Otiko je HOVADO!

16.12.2007 20:25

Čili kdyby Spartu prodali, prodají ji se stadionem. Pokud stadion nebude, klesne i cena Sparty.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: Otiko je HOVADO!

16.12.2007 20:55

čím bude Sparta dražší, tím snad lepší :)) Kdyby J@T Spartu prodali s novým stadionem, bylo by to asi to nejlepší co by udělali.


schimir 
re: re: re: re: re: re: re: re: Otiko je HOVADO!

16.12.2007 21:45

A jak by asi k němu přišli??? Zamysli se, ten stadion jim NIKDO nedá, bude patřit ČMFS.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Otiko je HOVAD

16.12.2007 22:33

ty jsi věštec ? :))


schimir 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Otiko je H

16.12.2007 23:33

Nejsem, ale nežiju v pohádce. Myslíš, že by nám někdo jen tak ze srandy postavil nový stadion? Stadion by patřil ČMFS, proto se mluví o Národním stadionu, kde by hrála Sparta. To znamená, že Sparta tam bude nájemce, nikoliv vlastník.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: Otiko je HOVADO!

16.12.2007 21:56

Já bych tuhle diskusi ukončil. Ty prostě ani nechápeš celý ten projekt, možná to ani pochopit nechceš. NS by Spartě nepatřil, vem to na vědomí. Nebudu se milionkrát opakovat.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Otiko je HOVAD

16.12.2007 22:36

měl jsi vidění ?? Zatím nikdo neříká, že stadion nebude patřit Spartě, naopak, bez Sparty jeho stavba nemá smysl. A pokud to nevíš , tak třeba Sportovní hala hokejové Spartě nepatří...


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Otiko je H

16.12.2007 22:51

I když odhlédnu od toho, že Spartě by nepatřil, protože těžko může někomu patřit něco, co nezaplatí, máš to přímo v tom článku ze SF, na který jsem ti již dával odkaz.


Jablkon 
Prosim

16.12.2007 15:13

všechny ty chytre hlavy zde. Kolik klubu s prumernou navstevnosti za posledni leta nekde kolem sedmi tisic si postavi stadion pro 30 nebo 40 tisic lidi?? Zrejme Vam Sazka arena nestacila


BeoWulf 
re: Prosim

16.12.2007 19:19

oni budou reagovat ze se navstevnost jistojiste zvysi... no v prvni sezona urcite.. jako byli cumilove v SA..


Jablkon 
A mimochodem

16.12.2007 15:15

Je zajimavy, ze hokej hrajeme v archaicke hale a nerekl bych,ze jsme nekonkurence schopni a nekomu pro smich


BeoWulf 
re: A mimochodem

16.12.2007 19:17

tak TMA bych nemenil za nic.. ta hala ma sve kouzlo :)


otiko 
re: re: A mimochodem

16.12.2007 20:14

TMA je pořád dobrá hala, ale to srovnání do fotbalového stadionu nesedí.


Milous 
Neco pozitivniho

16.12.2007 23:29

Tak abych sem soupl neco pozitivniho,tak snad zminka,ze Kretinsky i kdyz udelal radu prehmatu,jako obchodnik ma uspechy.Zatim bere bohuzel Spartu jako obchod a podle toho dela rozhodnuti,takze nezbyva nez pockat,az zjisti,ze fotbalovy klub se musi ridit trosku jinak.Vsechno se uvidi ted v pauze,podle prodeju a nakupu.Ale protoze ma zkusenosti s obchodem,tak mu snad dojde,ze prodavat neustale ty lepsi hrace neni cesta.Tim spis,ze ted,kdyz se meni pravidla pro predkola LM a meli by sme potkavat prijatelnejsi soupere nez Arsenal,se da v pripade zkvalitneni a konsolidace kadru vydelavat z LM.Jen bych se zminil k tomu rozpoctu.Nas rozpocet uz dnes nic neznamena,protoze nas a slovensky trh je prebrany a muzeme si koupit jen to,co si klidne dovoli i Boleslav,Teplice a dalsi.Takze na nas trh je nas rozpocet na dve veci a na kvalitu ze zahranici je to malo.Takze argument,ze mame nejvetsi rozpocet v lize a nehrajeme podle toho podle me uz dnes neobstoji.


Načeradec 
Otiko,

17.12.2007 02:22

mohl bys nám vysvětlit, kdo bude ten "soukromý kapitál", který bude z filantropických pohnutek financovat stavbu "Národního stadionu", který nakonec bude vlastně "patřit Spartě"? Já tomu totiž nerozumím. Domnívám, se že ono je něco buď "národní", tj. něco, na co se dobrovolně (jako např. na Národní divadlo) či nedobrovolně (jako na Národní knihovnu) složíme všichni, anebo je to privátní (a pak to není "národní"). Jediný, kdo o nějaké finanční pomoci oficiálně/neoficiálně zatím mluvil, byl expremiér Paroubek - a zastupoval vládu, nikoli soukromý kapitál. Možná můžeš za "soukromý kapitál" považovat ČMFS. Svým způsobem budiž. Jenže ČMFS je "soukromé" asi stejně, jako Klub modelářů či Svaz filatelistů. Je to občanské sdružení, které sdružuje řádově milióny drobných přispěvatelů. Chvílemi se tváří jako státní orgán (když si dá do loga státní znak - mimochodem proti všem předpisům), jindy zase jako privátní podnik. O soukromémm kapitálu hovořil Svaz ledního hokeje, když stavěl už zmíněnou halu. Ze soukromého kapitálu se vyklubala Sazka, tj. sice akciová společnost, ovšem zřízená státem (Státním výborem pro tělesnou výchovu), jejímiž akcionáři jsou výhradně občanská sdružení, nezřídka opět státem zřízená a financovaná, typu ČSTV, Obec sokolská, Autoklub ČR, křesťanská tělovýchovná organizace Orel, Český olympijský výbor... Takže nemáš-li přesvědčivé důkazy o tom, kdo a jak bude stavbu financovat, co za to bude chtít, kdo to komu bude splácet a komu vlastně ten stadion bude patřit, doporučuju s těmi vágními pojmy typu "národní" a "soukromý" vůbec neoperovat. Dík. -)


otiko 
re: Otiko,

17.12.2007 17:17

jediný kdo mluvil o tom, že by stát měl financovat "národní stadion" státní miliardou byl předvolební Paroubek. Košťál a nikdo jiný mu přeci na nabídku miliardy (tedy ne z Paroubkova osobního) neřekne ne. Po volbách to utichlo a nevím o tom, že by stát měl výstavbu stadionu financovat. Pokud to má být stadion pro Spartu, na pozemcích Sparty je bezpodmínečně nutné, aby vše bylo dohodnuto ve spolupráci s majiteli Sparty, to je snad logické. kdo konkrétně (soukromý kapitál by to financoval) jak rozumím se jedná. Ono je vůbec nešťastné, že modernizaci stadionu Sparty se dala nálepka "národní stadion", to pochopitzelně se nejen sparťanům ale zejména jiným nelíbí ...


Bradley 
Vlastnit Spartu

17.12.2007 14:18

J&T ze Sparty nevystoupi. Myslim, ze lepsi reklamu pri jednani s "partnery" nemuzou mit, nez kdyz reknou, ze: "Vlastnime Spartu"...


Herrer 
Moje řeč...

18.12.2007 07:48

Až na tu zmínku o nepotřebě nového staďáku skoro bezvýhradně souhlasím. Nejde totiž o to,že zrovna teď nejsme první v lize a že se celkově moc nedaří,to je holt fotbal a zas taková tragédie to nejspíš opravdu není - třeba lidi,co zažili sestup ,to asi všechno vidí taky jinak:)). Větší průser je,že vydobyté pozice vyklízíme tak nějak dobrovolně... Od nástupu JT se totiž na můj vkus nepovedlo až příliš mnoho zásadních rozhodnutí(netřeba je jmenovat,některá jsou ostatně zmíněna v článku),klub to evidentně oslabuje a nad tím by se měli všichni zainteresovaní setsakramentsky zamyslet. Mám zkrátka někdy pocit,že Křetínský chce léčit Spartu tam,kde ji nic nebolí a nedbá na to,že její nejdůležitější životní orgány strádají. Už jen název toho propagačního DVD:))..."Sparta opět železná"... Přestala snad někdy takovou být? A pokud ano,mělo by to stát na přebalu oficiálního produktu klubu??? Pro někoho možná blbost,přesto však blbost,která o způsobu práce v jediném tuzemském velkoklubu vypovídá taky dost.


Bombito 
Díky!

18.12.2007 18:24

Díky za velice dobré shrnutí podzimní sezóny. Bohužel to, co se i přes mnohé chyby na jaře podařilo je nyní rozmetáno na padrť. Titul mistra i vítězství v poháru jsou zapomenuty. Výpadek v pohárové Evropě, nebo druhé místo v podzimní lize, bych za tragédii nepovažoval. To se stává i lepším a bohatším klubům, než je Sparta. Mnohem více mě vadí ta současná atmosféra okolo klubu. Nejen, že se do Sparty obouvá kde kdo, ale my se hádáme ještě mezi sebou. Sparťan by nejraději zabil jiného Sparťana. A to je na tom to nejsmutnější. Nedržíme při sobě. Vedení válčí s fanoušky, hráči stojí jednou na jedné, podruhé na druhé straně. Prostě stav, který jsem nikdy ve Spartě nezažil a ze kterého musejí být naši soupeři nadšeni. I funkcionářský pohled je deprimující, nikdy v historii na tom nebyla Sparta tak bídně, jako v současnosti. To vůbec nemám na mysli nějaké ovlivňování rozhodčích, darované penalty nebo neodpískané ofsajdy. Mám dojem, že dnes je v tomto oboru Sparta na sestup. Co naplat, že budeme fandit slušně, když nás přijdou 3 tisíce a hostující fanoušci udělají svým domácí prostředí i na Letné. Tragédií je, že nás sudí zařízne jako podsvinče (třeba Teplice), nikdo ho za to neodsoudí, protože se naši šíbři neumí nebo neodváží ozvat. A to je alarmující. Pár slov ke kádru. Ten bych neměnil, pořád máme v týmu slibné a nadějné hráče. Snad jen nějaké posílení do obrany za ty, kteří pravděpodobně odejdou. Potřebujeme bídu, abychom se naučili využívat to, co máme doma. Ty věčné hráčské kolotoče jsou na nic. A k NS? Pokud to bude v zájmu majitele a vlastníka pozemků, tak prostě bude. A nikoho se ptát nebudou, natož nějakých fanoušků.