Máme je III. (AC SPARTA PRAHA - FC Baník Ostrava, 29. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
JerryGN 
Jaká je adresa nahoru na rumunský stadion?

11.05.2008 01:33

Rád bych panu Řepkovi poslal děkovný dopis a hodně velkou čokoládu :) Řepko, děkujem!


dave1893 
re: Jaká je adresa nahoru na rumunský stadion?

11.05.2008 01:42

ABY JSTE SE NEDIVILI:-DTaky jsme si mysleli,že to máme v kapse...Jste jen Slávie,vy nemůžete vyhrát...To mi hlava nebere


dave1893 
Minuta ticha aneb "Smrt Baníku"

11.05.2008 01:41

Musím řící,že během oné minuty ticha,kdy zněl Letnou vzkaz ostravským:"Smrt Baníku",mi bylo jasné,že to nebude patřit mezi chvíle,kterými se můžeme pyšnit.Ale zastavil bych se u něčeho jiného.Hlavní pořadatel je u mě buď nezkušený ňouma,mentálně zaostalý jedinec či naprostý diletant.Taky si nejsem jist,od kdy je hlasatel povýšen na zpravodaje pořadu:Co se děje ve světě.Mohli jsme uctít minutou ticha i mrtvé v Barmě...K tomu pořadateli...Co asi mohl čekat???Nezažil jsem ještě,aby se minuta ticha držela na hřišti hlavího rivala,ještě k tomu za ožralu,který vypadl z vlaku,aby hnal své hráče k vítězství proti Spartě.Opravdu mi to přišlo jako vtip,stejně jako předvedený výkon našich svěřenců...(U některých jsem si chvílemi nebyl jist,zda-li nejsou i svěřenci Jedličkova ústavu)Kuliče komentovat nebudu,škoda slov,Bílkovu zvrácenou teorii nasazené stoperské dvojice taky ne,jen snad to,že jediné dvě pozitivní zprávy nechutné soboty jsou,že Bílek jde konečně od kormidla,na které evidentně nestačil a že Kolchozáci zřejmě poputují do druhé ligy...PS:Peltovi kluci,PROSÍM,PORAŽTE TY SEŠITCE!!!PSS:FRÁÁÁNTA STRAKA!!!!ACS FOREVER


pesfilipes 
re: Minuta ticha aneb "Smrt Baníku"

11.05.2008 12:12

hm, bohužel i takoví jako ty, si mohou myslet, že fanděj Spartě... s tim nic nenaděláme


dave1893 
re: re: Minuta ticha aneb "Smrt Baníku"

11.05.2008 21:01

Co ti zas nevoní???


Homolka8 
re: Minuta ticha aneb "Smrt Baníku"

11.05.2008 14:27

Taky se mi moc nelíbilo chovani par fanousku.bylo to spatne chovani nasich fandu.fanousci Baniku na tohle chovani Spartanu piskali ale pro zmenu newim newim jestli kdyby to bylo naopak by fanousci Baniku neudelali to same...No nic znovu par jedincu predvedlo spatny fanouskovsky vykon,doufam ze na Liberci se ukazeme v dobrem svetle a nase hrace podrzime a povedeme je k vitezstvi,musime udelat alespon neco kdyz uz ne titul tak alespon musime ted dvakrat vyhrát......


h.gary 
re: re: Minuta ticha aneb "Smrt Baníku"

12.05.2008 08:19

naprosto souhlasím. Být to naopak, Baniekowci by se chovali stejně. Takhle jsme špatní zas jen my sparťani (ona je móda totiž nerozlišovat, ale naopak hodit všechny do jednoho pytle). Tím ale nechci říct, že se mi z toho pokřiku během minuty ticha nezdvihl kufr a nestyděl jsem se. Mohli jsme si vylepšit renomé, díky Vám Vy hlupáci!


Luk 
Vedení

11.05.2008 01:42

Jsme v začarovaném kruhu, takhle se nikam nedostaneme. Teď odejde Bílek a nastoupí opět "koncepce" vedení, kdy nechá novému trenérovi volnou ruku, ten překope půlku kádru a než se hráči sehrají bude ztracený další titul. A jak může dopadnout kvalifikace o Ligu Mistrů? Sparta je druhá jen proto, že porážela slabší týmy. Ale ty v kvalifikaci LM nejsou. Nicméně letos si titul nezasloužil opravdu nikdo ze Sparty. Vedení za tu nesmyslnou válku s fanoušky, fanoušci zase za velmi slabé fandění po celý rok. V některých zápasech se sice snažil kotel, ale ten proti Baníku působil spíš směšně. Ale kdo vlastně ví. Je dost pravděpodobné, že současnému vlastníkovi už se do Sparty další prostředky investovat chtít nebude, tak radši vycouvá. A to by bylo pro Spartu to úplně nejlepší.


majk 
re: Vedení

11.05.2008 03:38

kotel směšnej ? haha, jinde by to frajeři zabalili o půli, ale náš kotel ukázal co je pro ně Sparta ! vždycky a všude ! Jel celou dobu, to že se piknici nepřidali je věc jiná ! kotel je poslední věc na kterou se dá letošní haluz házet !!!


Luk 
re: re: Vedení

11.05.2008 11:08

Byl směšný především početností.


jesperr 
re: re: re: Vedení

11.05.2008 13:13

No jasný ... svaluj to na počet... když asi vedení do kotle pustí jen toho kdo si koupí permici !!! na baník by bylo 100% plno i v kotli kdyby se tam mohli koupit vstupenky jen na jeden zápas!!! Naopak díky za fandění ...!!!


Luk 
re: re: re: re: Vedení

11.05.2008 13:35

S tím ale ultras souhlasili a bylo to prezentováno jako výborná dohoda. Že to tak dopadne bylo jasný, právě proto neměli ultras ustupovat už jen kvůli tomu, že pak ten mini kotlík vypadá například proti baníkovskému vážně směšně.


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: Vedení

11.05.2008 13:14

Směšnej seš ty. Ať už tam bylo 100 nebo 500 lidí, tak je důležitý, že se snažili fandit narozdíl od jinejch tribun. A třeba atmosféra proti Brnu, první poločas proti chacharovi... byla opravdu fantastická.


Luk 
re: re: re: re: Vedení

11.05.2008 13:39

Pokud bys četl pořádně, tak přesně to jsem napsal - že se snažili. I tak se snad shodneme, že i přes nedávné zlepšení má support ještě rezervy. A že kotel nebyl oproti ostravskému skoro slyšet, se snad shodneme taky. Tu fantastickou atmosféru myslíš možná přímo v kotli, ve zbytku stadionu stojí za houby, když se skoro nefandí.


Heiselpapier 
re: re: re: Vedení

11.05.2008 13:18

Seš idiot? Ti fanoušci co v kotli jsou můžou za to že je jich málo? Kdyby taky nepřišli tak směšní nejsou? Zkus uvažovat;)


Luk 
re: re: re: re: Vedení

11.05.2008 13:40

Zkus uvažovat ty. Nejsou směšní oni, ale jejich počet. Snad pochopíš rozdíl. Příčiny toho, proč to tak je, jsou nám všem jistě známy.


Targo 
re: re: re: re: re: Vedení

11.05.2008 19:24

Jestli to dobře chápu, tak luk de facto nekritizuje ty, co byli v kotli, ale to, že kotel je trapnej, proti Baníku. A to je počtem ,za což jednoznačně může vedení. Za těch jimi nastavených podmínek kotel nikdy větší už nebude a je jasný, že je početně na svým stropě, kterej nemá žádnou reprezentativní úroveň v těhle velkých zápasech. Takže já s nim souhlasím....


Luk 
re: re: re: re: re: re: Vedení

11.05.2008 22:29

Přesně tak, pochopil jsi to dobře. Ale do určité míry si za to můžou i ultras sami, že na ty podmínky přistupovali.


Targo 
re: re: re: re: re: re: re: Vedení

12.05.2008 07:24

Kdybychom na ně tenkrát nepřistoupili, nebyl by vůbec žádnej.. A nějaká šance, že to fungovat ubude existovala, tak se na to přistoupilo k nelibosti poměrně velkýho počtu lidí jako na kompromis, kterej by mohl teoreticky fungovat.. Že nefunguje v praxi je věc druhá, která se možná i dala předopokládat, ale jen proto se to nemohlo smést ze stolu. Já si myslím, že je teďka v pauze čas to znovu otevřít a pokusit se to ostranit komplet za každou cenu. I za cenu nový války..


dave1893 
Ještě není konec

11.05.2008 01:46

Chlapi,ještě neházejme flintu do žita.Ještě není po 30.kole.Zajíci se počítají až po honu.Vydržme tedy ještě 1 týden...ACS FOREVER


jpetros 
SPARTA FOREVER!!!

11.05.2008 02:05

Naprosto dokonalý a výstižný komentář pod který bych se bez váhání podepsal!


Bruska 
Řepko ty si ostravský hovado

11.05.2008 03:30

Migas, Straka, Chovanec to byli hráči, kteří měli Spartu v srdci tak, že se nenechali jako stopeři vyloučit za idiotský skrat. V historii Sparty neznám nýmanda, který by díky svému selhání daroval titul potratům z Edenu. Proto říkám nechci Řepku, Horváta a Kuliče ve Spartě, nezaslouží si rudý dres. Od majitelů Sparty přijímám pouze jednu omluvu za debakl s Brnem a Ostravou - Franta Straka. Sparta Forever.


majk 
re: Řepko ty si ostravský hovado

11.05.2008 03:40

jsem si říkal kdo s tím přijde první. A musím říct, Brusko, že si mne nemile překvapil..... Kurva, nebejt Řepy, tak o titul ani v životě letos nehrajem !


Leviathan 
re: Řepko ty si ostravský hovado

11.05.2008 07:26

Je pravda že Tomáš nese vinu na prohře s Brnem ale nemůžeš na něho svádět to že už bitvu o titul nemáme ve svejch rukách! Jak se píše v článku hlavní chybu bych viděl v odchozeném zápase s Kolchozákama!!! Bez Tomáše a jeho výborných výkonů(do 28. kola) by sme se ani na první místo nedostali!!!! SPARTA FOREVER


La.Vey 
re: Řepko ty si ostravský hovado

11.05.2008 07:50

ani bych neřekl, že je to problém Řepy. Hlavní problém je v impotenci našeho útoku. Co jsou naši útočníci schopní spálit než dají jeden gól, pokud ho dají, je obdivuhodné.


Bombito 
Brusko!

11.05.2008 08:12

Vážím si Tvých názorů, ale tady jsi trochu ulítl. Nebýt Řepy, brečeli bychom zde už dávno, protože by bylo vymalováno mnohem dřív. Jasně, Tebou zmínění borci a mnozí další byli jiní. On je divoch a určitě se nezmění. S odstupem času si dovolím tvrdit, že ten "brněnský" úlet byl nešťastnou shodou událostí a kripl Besta z toho vyválel maximum. Jasně, házet míč po něm neměl, ale zas se toho tolik nestalo. Vezmi v potaz, jaká štvanice se po Řepově návratu udála. On je taky jenom člověk a musí strávit mnohem horší věci než my. Určitě je pro Spartu přínosem, dokonce tvrdím, že nenahraditelným hráčem. V dnešní situaci jsme poprvé po dlouhé době a neumíme ji zvládnout. Slátanci se v tom rochní celá léta, vůbec jim to nepřipadá zvláštní, umějí v tom chodit. Tak si to letos vyžereme my, zvedneme hlavy a příští rok jim to vrátíme i s úroky! Je to těžké, ale buď nad věcí!


malexx 
Bombito!

11.05.2008 10:42

Co se tyce Repky, jsi strasne neobjektivni. Chapu, ze je to tvuj oblibenec, ale vse by melo mit sve meze. O Bestovi si muzeme myslet sve, ale ta cervena byla naprosto po zasluze, byl to totalni zkrat, tohle neokecas. Taky nikdo neprotestoval a stop na dva zapsy jsme prijali jeste s ulehcenim. Co se tyce toho valeni, tak chlapec s nickem Paolo Maldini by ti jiste potvrdil, ze v italske lize by stacilo k takovemu vystupu mnohem mene... Jinak nikdo nesnizuje Repkovy fotbalove schopnosti a taky mel byt nasim klicovym hracem a kapitanem, za coz bere odpovidajici gazi. Jestlize vsak v klicovy moment sezony takhle zbytecne a stupidne oslabi hned v prvni minute svuj tym, pak pro to neni zadna omluva.


Kocek 
re: Brusko!

12.05.2008 10:50

Nebýt Řepky, tak jsme vedli ligu už po podzimu!! Nehraj na kdyby, Řepka je normální čurák, co ve Spartě nemá co pohledávat!!!


vejvič 
re: Řepko ty si ostravský hovado

11.05.2008 09:35

Brusko, jseš fakt debil !! Kdyby nebylo Řepy,tak o titul nehrajem ani náhodou! On nám ten zápas neprohrál! Ani s Brnem, to spíš Grigar se stoperama. Remíza by nám v té chvíli bohatě stačila. A co zápas na Bohemce, taky Řepova chyba? Myslím,že kdyby se nestavěla spousta jinejch,tak by to bylo lepší,než teď házet vše na Řepu!


Homolka8 
re: Řepko ty si ostravský hovado

11.05.2008 11:19

Taky chci Straku,hlavně aby se ti Sparta neomluvila tím že ti přivedou na trenérskou lavičku "velkého trenéra" Jardu Hrebíka:-)....Řepu uz rozhodci znaj muj nazor je ze tentokrat to udelal nechtene a chci ho v pristi sezone ale je pravada ze tim nam to posral s titulem.Nechci aby se ho Sparta bála to co si dovolil v Teplicich:jiny klub byse s nim nesral a vyhodil by ho!to se mi nelibi pro takovyho hrace je pokuta nic.....Hlavne se mi nelibyl vcerejsi vykon Kulice uz je jak Vlcek to co nedal :netrefit poloprazdnou branu ....Jo a od sparty by se mi libyla jeste jedna omluva aby vzali Jardu Blazka zpet :-)Grigar newim newim..... Jinak stojim za Bílkem ,nemuzeme se posrat ze jednou nevyhrajem titul ,neni to jenom trenerem musime stat za nim a fandit mu!!!ale kdyby se melo rozhodnout jakeho trenera taky bych vzal Haška...Na Liberci musime hrace podporit a ukazat ze Sparte fandime dal a hlavne tam neudelat moc bordel aby nas fandy neoznacili jako fanousky kteri neumej prohravat.....Musime ukazat ze se ztoho neposerem...Jinak zdravim vsechny Spartany


Bruska 
re: re: Řepko ty si ostravský hovado

11.05.2008 14:49

Osobně si myslím, že právě bez Řepky bychom měli titul a došli dál v pohárech, ale to jsou stejné dohady jako to, že je nenahraditelný a Sparta se bez něj neobejde. Co je mimo dohady : začátek ligy nehrál kvůli trestu z minulé sezóny, před utkáním s Arsenalem se projevil jako chasník z poslední irské vesnice, když tvrdil, že Arsenalu nakopeme, no nakonec dostal nakopáno Řepka, negativně to ovlivnilo průběh utkání v náš neprospěch, v Teplicích převedl, že za hru hlavou bere miliónu, ale za přemýšlení by měl doplácet, o teplickém extempore lze říci lecos, ale doufám, že mne nikdo nechce přesvědčovat, že nebylo naprosto zbytečné. Ještě zbytečnější bylo vyloučení v utkání s Brnem, bohužel nešlo pouze o jednu chybu, ale moment který zlomil psychiku mužstva. V mistrovských sezónách pod Ježkem němělo mužstvo ani jednu červenou kartu minimum žlutých. Kolik červených karet měla letos Sparta ? Bombito můžeš mi spočítat v kolika soutěžních utkách v této sezóně Řepka nehrál kvůli trestu ? Na takovém hráči chcete stavět Spartu ? Co je na něm tak tak mimořádnéhé kromě jistoty, že mu dříve nebo později zase hrábne. Včera jsem opravdu neviděl žádný rozdíl mezi fanoušky Baníku, které policie nesmyslně vodila kolem stadionu, a Řepkou šílený výraz v tváři, agrese, promitivní posunky a hlavně touha dát najevo, že se nemíním jakkoli ovládat. Z Řepky se stal po utkání s Brnem falešný idol, poškodil klub, protože opakoval zbytečné chyby. I díky němu si už nikdy s takovým pocitem nezakřičíme "Věčné druhý!" Je to příšerná frustrace doslova darovat titul a nemyslím si, že bych byl úplně sám, kdo tuhle partičku, která ho nese na střibrném podnosu do Edenu chtěl dál vidět ve Spartě. Jsou věci, co se prostě neodpouští.


majk 
Přehlížení těch nejvěrnějších fandů je obrovskou c

11.05.2008 03:33

už jen za tato slova opět musím říct Bombi, klobouček dolů !


otiko 
díky

11.05.2008 07:32

za komentář, přesný. Bohužel je problém stále tam, kde byl od začátku. V majiteli - dokud bude Sparta patřit J&T a panovat v ní duch Křetínského lepší to nebude.:(( Každý kdo do Sparty příjde, po čase vyhoří (hráči i trenéři), místo aby, jak tomu vždy v minulosti bylo, vyrostl. Kde je nějaký další sparťanský hráč, o kterého by měl zájem nějaký velkoklub ? Tohle je ta "koncepce" a příčina problémů, v penězích to není.


Kocek 
re: díky

12.05.2008 11:05

Co je třeba Kadlec ty wole??


otiko 
re: re: díky

12.05.2008 12:17

Kadlec určitě hraje dobře, ale kde je ten velkoklub, který se o něj zajímá ? České kluby vč. Sparty (stejně jako ostatní z menších zemí) objektivně jsou a budou "farmy" pro velkokluby z Anglie, Španělska, Itálie a Německa, protože český na menším českém trhu prostě není a nebude tolik peněz. To bude vždy motivací pro mladé hráče a Sparta by jim měla dát možnost - jako to dělala v minulosti. Tihle kluci měli a mají zájem se předvést a tím táhli i Spartu nahoru. Dneska Sparta kupuje takové, o které venku není zájem či jsou před důchodem, mladí nemají takovou šanci, jsou posíláni na hostování - kdyby třeba hrál ve Spartě místo na Kladně Šimůnek, tak trotl Řepka byl zapomenut. Jakou ti "důchodci" mají kromě "dosloužit" motivaci ?


grom 
2 nesouhlasy Bombitovi

11.05.2008 09:02

ja jsem ze slusnosti minutu drzel, ale proc vzdavat uctu (aspon tak minutu ticha chapu) ostravskymu ozralovi, ktery si pri koureni ve vlaku otevre dvere a vypadne? to uz muzem drzet minutu ticha za kohokoliv, to nemelo s fotbalem nic spolecneho. kdyby umrel pri nejake potycce, ale takhle... druha vec se tyce faulu na Kadlece, zadny jsem nevidel a ani tam zadny nebyl, mic uz byl stejne fuc. titul si nezaslouzime, prohrali jsme na Letne 0:2 se Slavii, Brnem i Ostravou (vymyslenou pentli nepocitam), fuj.


malexx 
re: 2 nesouhlasy Bombitovi

11.05.2008 10:47

Minuta ticha za toho neznameho vojina byla samozrejme neuprimna okazalost.


sešívanej 
re: re: 2 nesouhlasy Bombitovi

11.05.2008 11:01

Ty si přeci vůl. Když by ti chcípla maminka a všichni ti na pohřbu vyřvávali smrt to bys měl radost!


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: 2 nesouhlasy Bombitovi

11.05.2008 13:15

A tohle byl pohřeb nebo fotbalovej zápas?? Prober se...


Janina 
re: 2 nesouhlasy Bombitovi

11.05.2008 11:40

Tak s tou penaltou nesouhlasim stebou chlapče ;) Ja seděla na úrovni pokut. území a penalta to byla jasná.. Podivej někde na video ;)


Uriel 
Tak možná dobře

11.05.2008 09:26

že jsme to posrali takhle na konci.Alespoň to mnoha lidem otevřelo oči.Veškeré chyby které kupilo vedení Sparty a trenér Bílek během sezony se nám přesně na konci vrátily jako bumerang.Čím jsme vlastně mohli překvapit soupeře v nejdůležitějším zápase sezony???útočníkem kterej neni schopnej trefit bránu?stereotypní hrou bez nápadu?trenérem,který ve vypjatých momentech stojí beze slova se založenejma rukama jako vyhazovač?úspěšnou SFS kampaní?nebo snad unikátním reklamním tahákem pro vyšší návštěvnost-vybudováním soudní síně na stadioně???Završení celé této tragikomedie je pak vystoupení dementního SFS hlasatele na Letný...Smrt J&T.Sparta forever!!


vejvič 
Největší zklamání !

11.05.2008 09:41

Včerejší porážka mne zas až tak nepřekvapila, myslím,že to k tomu směřovalo. Co mne však mrzí je chování hráčů po zápase. Chápu,že byli zklamaní, ale to my taky a přesto jsme jim zatleskali. a co oni? To má být rozlučka za celou sezonu? Za 29 "odpracovaných" zápasů v hledišti? Přišli jen někam těsně za půlkruh dvakrát plácli a mazali pryč! Navíc to bylo jen pár hráčů. Chápu jejich zklamání ,ale tohle jsme si nezasloužili !!


Kocek 
re: Největší zklamání !

12.05.2008 11:09

A kolik lidí tam po zápase zůstalo a zatleskalo?? Bylo to minimum, takže se hráčům vubec nedivim


ÁcesMike 
minuta ticha

11.05.2008 09:52

bombito, dobrej článek, až na to, že ne všichni v kotli řvali smrt baníku při tý minutě ticha. Tak neházej všechny do jednoho těsta jak mediální mrdky. dík


Gabra 
re: minuta ticha

11.05.2008 09:57

Bombito nenapsal, že skandoval celý kotel..cituji z jeho článku: "Část našeho kotle místo uctění památky zemřelého skanduje „Smrt Baníku!“"


otiko 
re: re: minuta ticha

11.05.2008 10:09

minutu ticha za ožralu, který si svoji smrt zjevně zavinil sám beru jako psychologický tah, který měl působit na uklidnění jeho stejně primitivních kamarádů a předejít možným bitkám mezi těmito típky na obou stranách. To se zjevně podařilo. Že jsou mezi fanoušky Sparty i primitivové, kteří zareagují pokřikem "Smrt Baníku" snad taky není překvapení. Být v kotli a dělat, že je to záležitost páru jedinců, mi připadá sudetské Němce. Ti taky rozlišují kolektivní a individuální vinu jen jak se jim to hodí. V každém případě tihle škodí Spartě opravdu hodně a nic na tom nemění, že vystupují jako největší příznivci. Nedivím se vedení Sparty, že těhle má plné zuby...


ÁcesMike 
re: re: minuta ticha

11.05.2008 10:29

Omluva veliká, neumím číst :(


James 
citím s tebou

11.05.2008 10:13

Jo přesně jsi vystihl tak jak se cítíme asi všichni pravý spartani. smsky mi jen pípali na mobilu, ktery jsem hned vypnul a zahodil na cely den... Nechapu to, ciim se hrozne nemam vubec silu s nikym mluvit. jsou to kurvy ostravsky a slavisticky... Ale jeste to nevzdavam jablonec pojdte kluci :-)


dave1893 
re: citím s tebou

11.05.2008 20:56

Přesně jsi popsal to,co jsem udělal i já...


vojta.acs 
Už je to v pr....

11.05.2008 10:57

Copak vám to ještě nedošlo?Myslíte,že slávie doma prohraje poslední zápas s Jabloncem?Prostě letos tak nanejvýš pohár ČMFS!Jo a obdivuju Bílka,že našel tolik odvahy a uznal svoje chyby!Sem zvědavej koho ten kretén Křetínský posadí.Co takhle Franta Straka?


Luk 
re: Už je to v pr....

11.05.2008 11:13

Já bych Frantu taky bral, ale určitě nepřijde když si vezmeš, jaký je vztah mezi ním a Křetínským.


sešívanej 
Slavia

11.05.2008 10:57

Hale kolegové sem slavista.Todle neni provokace, protože to co vy sem já prožíval před dvěma týdny.Chci se jenom podělit o své dojmy. Zatim se zdržuju oslavováíní titulu. Kluci věřte tomu že je taková 62% šance na to že to Slavia posere. Za tu dobu co jí fandim sem to zažil už několikrát.


sešívanej 
Smrt Baníku!

11.05.2008 10:59

Jednoznačný souhlas s článkem člověk co to vůbec řve kord při minutě ticha by si zaloužil oprátku nebo alespoň ukamenovat. Váš bývalý kapitán Řepka by se měl jít léčit.


Fithaa 
minuta ticha

11.05.2008 11:08

Bombito: opět nádhernej článek, k tý minutě ticha ... v tu chvíli jsem se styděl, že fandím Spartě a říkal jsem si, jestli tím neurazíme fotbalovýho boha, což se taky stalo ... soupeře je třeba respektovat, když to přenesu na trochu jinou kolej - byli by jste rádi, kdyby Baník a Slávie hráli přebor a my hráli v první lize proti Líšni nebo Čáslavi????


acskncl 
re: minuta ticha

11.05.2008 12:32

Pozor: Ne vsichni vedeli co se stalo a hlasatel to kunkal tak mizerne, ze ne kazdej to musel postrehnout!


pesfilipes 
re: re: minuta ticha

11.05.2008 13:02

jo to zní logicky... celej stadion si stoupne, na place si všichni stoupnou doprostřed, asi 10-20 vteřin ticho jak v kostele, ale protože ne všichni v kotli slyšeli co řikal hlasatel, tak spustili co spustili... tomu se dá věřit


Zigáč 
re: re: re: minuta ticha

11.05.2008 13:10

jen pro informaci behem minuty ticha byl kotel zticha do doby nez na nove rozdelenych tribunach pro Sparta fandi slusne tak z ni se zacalo ozyvat Smrt Baniku! Pote se pridala cast kotle.. Jinak na zacatku visel v kotli transparent "R.I.P. FCB".


Rambo 
Naši borci hráli ve Vršovicích tak připosraně,

11.05.2008 11:15

že si o tento vývoj koledovali. Nálada z čtyřbodového náskoku jim a také nám fandům zvedla nosy hodně vysoko a pýcha předchází pád... Tomášovi Řepkovi se zdálo vše tak jasné, že si dovolí hodit v první minutě zápasu míč protihráči do obličeje. Tento okamžik rozhodl o náladě a sebevědomí hráčů v posledních dvou zápasech. No alespoň si na vlastní kůži zažijeme něco nového - darovat titul sešívkám na zlatém podnose.


WvP 
re: Naši borci hráli ve Vršovicích tak připosraně,

11.05.2008 12:34

Absolutně výstižné zdůvodnění příčin našeho neúspěchu. Je smutné, že výkon celého týmu stojí pouze na jednom hráči. Udělat to někdo jinej, tak dostane maximálně žlutou. A tohle si pořád Tomáš nedokáže uvědomit, že jemu se bude vždy měřit jiným metrem a začít se podle toho chovat.


Alesh.SF 
Docela by mě zajímalo..

11.05.2008 11:51

kolik zkratů ještě Tomášovi odpustíte..nekonečno?


pele 
Buďte nad věcí milí Sparťani.

11.05.2008 12:52

Tak letos budete druzí. Co by za to většina týmů z naší ligy dala. Hledat chyby jen u trenéra , nebo majitelů to nevede opravdu k ničemu. Fotbal hrají hráči na hřišti - pochopte to už jednou konečně. Kdopak z Vašich hráčů má opravdu Sparťanské srdíčko ? Takový Šmicer jako je ve slávii , kdopak je takový ve Spartě ? Řepka ? Nebo snad zašitej Chovanec ? Tomu přece nevěří už nikdo z Vás. Přeji Vám vše dobré a trochu objektivnosti.


pesfilipes 
re: Buďte nad věcí milí Sparťani.

11.05.2008 13:05

Potíž trochu je, že Sparta neni jako drtivá většina ligy. Takže to, za co sou 56x rádi na strahově, my bereme jako hrubej neúspěch, to je ten rozdíl mezi náma a zbytkem ligy... ale věšet se kvůli tomu nebudeme. to ne..


otiko 
re: Buďte nad věcí milí Sparťani.

11.05.2008 13:06

ty máš opravdu slávistický IQ a vidění světa. Pokud Ti tedy dělá problém najít ve Spartě sparťanské srdcaře a pokud si myslíš, že na hříšti (v práci) je každý na stejno, kus jako kus, stačí jen chtít...vždy je podstatné jaké hráče si vedení/trenér vybere a jak je umí řídit


Homolka8 
re: Buďte nad věcí milí Sparťani.

11.05.2008 14:39

To mas pravdu ze Śmicer má srdíčko a to je asi jediný..."štístko" ;...no nic: Ŕepka "milý slávisto" podle tebe asi srdíčko nemá ale alespon to není takovej invalida jako to vaše "štistko":-)....... .


Leviathan 
re: Buďte nad věcí milí Sparťani.

11.05.2008 19:32

my jsme Sparta a nic jinýho než titul pro nás není úspěch!!! Nejsme zbytek ligy!!! Sparta Forever!


RVS. 
re: re: Buďte nad věcí milí Sparťani.

13.05.2008 07:35

My nejsme žádnej podřadnej klub,my jsme Sparta!


schimir 
Hodnocení

11.05.2008 13:31

Rád bych se touto cestou podělil o své dojmy. Letošní sezóna je rozhodnutá. I když naděje umírá poslední, nevěřím, že se nám podaří obhajoba. Stačí se podívat do posledního vydání SDT. Je zde krásný přehled všech zápasů. Nechtěl bych kritizovat trenéra Bílka. Pracoval podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Nicméně mám pár postřehů, které bych rád zmínil. Nemáme jednoznačnou jedničku v bráně. Nejsme tak silní a nehrajeme takovou porci zápasů, aby bylo nutné držet tři vyrovnané brankáře. Grigar není žádná hvězda. Žasnu, když vytáhne z rukávu fantastický zákrok (u vačnatců, doma s Plzní). Stejně tak žasnu, když nedokáže odkopnout nahrávku, neudrží míč v rukavicích a podeběhne centr. Není to Petr Čech, ale tohle jsou snad jasné věci, které by měl brankář prvoligového týmu zvládnout. Obrana mi letos přišla výborná. Po podzimním tápání středu obrany vyrostla na jaře doslova zeď. Líbil se mi i Hainault, za góly rozhodně nemohl. Hraje skvěle ve vzduchu a rozhodně Řepku nahradil. Pozitivně mě překvapil Voříšek. Nevěřil jsem mu, ale hraje výborně. Pospěch to sice není, ale o tolik horší není. Ovšem na přístí sezónu jsem sám zvědavý. Sivok se vrací do Udine, Kadlec zřejmě přestoupí a Hainault je také jen hostovačka. V záloze chybí jasný režisér, vůdce, lídr. V době, kdy se nedaří, se každý schovává za hráče. nikdo si nenaběhne. Maty se alibisticky rozeběhne po křídle, Kulič na druhé straně ani to ne, Kolář se utápí v kličkách a Horváth tak nemá komu nahrát. V útoku nemáme střelce. To, co včera předváděl Svěrkoš, o tom se nám může jen zdát. Slepička není špatný, bohužel to sám nezvládne. Ať se na mě Celticgirl nezlobí, ale přišlo mi nevhodné nastupovat do každého zápasu v deseti, protože Kulič prostě hrál se soupeřem. Nicméně toto je věcí trenéra. Co mi ovšem vadilo, je absence jakékoliv změny stylu hry. Spoléhat na jednu taktiku může MU nebo Barca, protože tam přináší kreativitu jednotliví hráči. My musíme působit jako kompaktní tým, který zvládá defenzivní taktiku (4-2-3-1), standartně nastupuje v jiné (4-4-2, 4-1-4-1 nebo 4-1-2-1-2) a když je potřeba, změní taktiku na útočnou (4-3-3). Nepoznal jsem jedinou změnu, reakci na vývoj zápasu. To je jediná věc, která mi u trenéra Bílka opravdu vadila. Naši hráči kombinovali na přehuštěném prostoru, snažili se dostat za každou cenu až k bráně, ale proč proboha nestřílí? Toto se dělo po celou sezónu. Takže suma sumárum? Druhé místo je neúspěch, musíme se z toho otřepat, protože příští rok bude asi ještě hůř. A to se teprve ukáže, kdo je srdcař a kdo je se Spratou jen proto, aby křičel, že je mistr.


ÁcesMike 
re: Hodnocení

11.05.2008 14:44

hrat na jednoho utocnika doma je spatny..ale vcera se taktika zmenila, utocnici tam byli 4 od nejaky 60 min (slepicka, kulic, jeslinek, holenda).ale kdo zaridil gol? horvy z pen. po kadlecove pruniku..


schimir 
re: re: Hodnocení

11.05.2008 15:02

To, že máš na place 4 útočníky ještě neznamená, že budeš hrát útočně. Útočník je na hřišti od toho, aby dával góly. Jenže musí dostat pořádnou nahrávku. A to je to, co nám chybí. Když Slepička přebírá 90% míčů zády k bráně, težko se může dostat do zakončení. Nám nefunguje záloha, nepodporuje útok.


Celticgirl 
re: Hodnocení

11.05.2008 17:17

S tím, co jsi napsal převážně souhlasím, jen nevím, proč tam zmiňuješ mě ;). Já napíšu, že se mi nelíbí, že se na Kuliče křičí aniž by kopnul do míče (on se do té sestavy sám necpe) a teď je ze mě asi obránce tohoto hráče;-). Na jeho místě jsem si dokázala představit jiné, ale když už nastoupí, tak mu to přece nebudu kazit. To je všechno a asi sis to vyložil jinak. Jinak můj osobní názor na tohoto hráče - připomíná mi to osud Kisela. Ten k nám přišel dá se říct jako "hvězda", vyspělý fotbalista schopný podávat kvalitní výkony. Měl časový úsek, kdy se mu nedařilo a strašně mu tenkrát uškodilo to, že trenéři ho tam za každou cenu cpali. Nedařilo se jednou, dvakrát, třikrát... a když to bylo popáté, začali na něj diváci pískat, nakonec mají na něj někteří averzi dodnes, i když mezitím už získal formu zpět a své si odehraje. Toto mi připomíná Kuldu a je mi to strašně líto, protože je cpán do základu neustále, i když všichni ví, že se mu nedaří a nezačne se mu dařit ve chvíli kdy na něj půlka stadionu nadává. Po dvou nepovedených nebo tří nepovedených zápasech ho měl Bílas šoupnout na lavičku a počkat, až získá zase sebevědomí. Co je z toho dnes? Na Kuliče se pějou ódy jako "ty kopyťáku, mazej ze Sparty" a podobně. Zaslouží si toto hráč, člen reprezentace, který minulý rok sázel jeden gól za druhým a byl stejně důležitej pro náš útok jako je Řepka pro naší obranu? Nezaslouží, kopyťák to není a jen se mu nedaří. A čí je chyba, že stále hraje a "provokuje" fanoušky? On se do základu nestaví a myslím si, že mu to hodně ublížilo. Ještě jedna věc.. Pochopím, když v 60. minutě na něj někdo něco zařve, ale trvám si na svém, že by se to nemělo dít v druhé minutě ve chvíli, kdy poprvé proběhne kolem tribun. To se týče všech hráčů Sparty, ne jen Kuliče. Snad už vidíš rozdíl a nebereš to tak, že jen bráním svého "oblíbence". Je to o uplně něčem jiném.


schimir 
re: re: Hodnocení

11.05.2008 18:36

Promiň, nechtěl jsem tě naštvat. Vidím to naprosto stejně. Hráč a tým se mají v době krize spíše podpořit, ale to spousta "sparťanů" nevidí. V sobotu mi bylo fakt smutno, když jsem viděl, jak na pana Obdržala (předseda fanclubu z Neratovic) řval nějaký idiot, ať jde s celým fanclubem do prdele, že se na to nedá dívat a že na tohle jezdit nehodlá. Podle hlasu už jsem věděl, že po prvním gólu odvolával Bílka, pak chtěl pomalu popravit Koláře a po zápase vysypal z rukávu jména snad třetiny kádru, tedy hráčů, kteří na to podle něho nemají. I tohle se považuje za fanouška. Kvůli těmhle bych si přál, aby naše milovaná Sparta hrála tak 5-6 let pro ní nedůstojnou roli někde kolem desátého místa. Aby tato špína odpadla a zůstali jen ti, co mají Spartu v srdci. Zmínil jsem tě, protože si právě Kuliče obhajovala. Ta poznámka o tobě měla být spíše důkazem toho, že tento web pravidelně sleduji, čtu si diskuze a mám o zdejším dění přehled, i když se příliš často aktivně nezapojuju;-)


Celticgirl 
re: re: re: Hodnocení

12.05.2008 08:48

Já jsem se nenaštvala ;), jen to každej bere jako že se ho zastávám, že hraje dobře :-). Njn, předsedové fan clubů to maj teď asi nejhorší..:(


ÁcesMike 
Hodnocení sezony

11.05.2008 14:25

no kdyz se na to podivam objektivně..titul sme si nezaslouzili, kdyz udelame jen bod s zidama za sezonu. podzim byl bidnej, prvni polovina jara super, pak se zasek utok a dulezitej match posral opet repka, s chacharama to uz byla krec a smůla. co na plat ze olmik a bolka to slavii (taky si 1.misto nezaslouzi) pustili, my sme si to proste posrali sami. Asi je dobře ze konci bilek. mel by i sigi a hlavne stejskal. Doufám ze novej trener nebude bejvalej hrac co trenuje 5 let, ale nejakej zkusenej, nabizi se mi zeman. ted proste udelat pohar at aspon neco a slusne se rozloucit s hraci: kulic, dosek, kisel, kolar, repka a maty. dát sanci mladejm hracum co jsou ted na lavce, na hostovacce a v becku (jen namatkou: jeslinek, zeman, krob, petrzela, ..) a Udelat dobry nakupy jak minulej rok bayern mnichov (v lize rajnoch, moravek, ..) a pokusit se nahodou dostat do lm, kdyztak udelat uspech v uefe (hrat na jare). a samozrejme po podzimu byt v lize 1. s naskokem 20 bodů ..


ÁcesMike 
re: Hodnocení sezony

11.05.2008 14:26

jo a zapomnel sem este na horvyho s tim loucenim


ÁcesMike 
re: re: Hodnocení sezony

11.05.2008 14:29

este k nakupum. doufam ze se vedeni nebude bat investice, byla by nadhera kdyby dali pekny penize treba tomasovi hubschmanovi nebo podobnejm. a nebal bych se koupit juna. at to udelaj jak briza v hokejovy sparte. ave sparta


ÁcesMike 
re: re: Hodnocení sezony

11.05.2008 14:29

este k nakupum. doufam ze se vedeni nebude bat investice, byla by nadhera kdyby dali pekny penize treba tomasovi hubschmanovi nebo podobnejm. a nebal bych se koupit juna. at to udelaj jak briza v hokejovy sparte. ave sparta


schimir 
re: Hodnocení sezony

11.05.2008 14:43

Na Rajnocha zapomeň. Prý přestupuje do Slávie.


ÁcesMike 
re: re: Hodnocení sezony

11.05.2008 14:48

jo to je moje představa..ale mam na sobě sluneční brýle.


schimir 
re: re: re: Hodnocení sezony

11.05.2008 14:55

No já jen, že se něco takového špitá. Jako přátelská pomoc za zisk titulu se stanoví vysoká přestupová částka. Ale je to "Jedna paní povídala"


Francescu 
re: re: Hodnocení sezony

11.05.2008 15:11

Prýýýý...nic ještě neni jistý, takže pořád věřim, že rajnoch pujde k nám. Může hrát stopera nebo štíta místo Huška.


ÁcesMike 
liga mistrů

11.05.2008 15:18

hm, tak sem koukal na mančafty který jdou do předkola lm: liverpool,arsenal,anderlecht,n ancyXmarseile,juventus,milanXf iorentina, schalkeXbremy,barcelona,atleti comadridXsevilla, .. a jestli je tohle ten správnej žebříček..-> http://ka ssiesa.com/uefabackup/data/met hod3/trank2009.html


Mike Bossy 
re: liga mistrů

11.05.2008 19:24

Tady to máš podrobně. Momentálně je již určitě 15 klubů před námi v koeficientech, tudíž budou nasazeny. Zbývá nám jen ždibíček naděje, že by v řeckém play off nepostoupil Panathinaikos, ale AEK, a v baráži v holandské lize přešlo Twente přes Ajax- první zápas 2-1 pro Twente, odveta se hraje v Amsterodamu.Ale Panathinaikos v baráži 4 týmů má nyní o 6 bodů více než AEK a asi o 11 branek lepší skore. Takže si dobře vybírej... http://www.coen.w z.cz/nextlm.htm


thomassino 
Jsem tak nasranej,

11.05.2008 18:55

že radši nic psát nebudu.


hudini 
Proč?

11.05.2008 18:59

Dlouhodobě se Spartě nedaří najít kvalitního trenéra, který mužstvu vtiskne tvář, který umí vhodně zareagovat na vývoj zápasu, který najde pro hráše ,které má k dipozici vhodné místo v sestavě (Kulič, Matušovič atd.), který vybuduje tým odolný všem vnějším vlivům (média atd.), zkrátka trenéra pro Spartu. Když sundáme růžové brýle -vidíme , že Sparta neuspěla v posledním roce v žádném důležitém zápase. Do očí bijící připosranost při nástupu do derby se Slávií, či Bohemians, nebo v posledním zápase s Ostravou to nemůže být cesta k dobrému výsledku. Naši borci jsou sebevědomí akorát v mediích (tam by naopak měla být větší pokora). A co bych si moc přál aby vedení udělalo a co se nestane:1)silná osobnost sportovního managera s oponentní skupinou bývalých osobností z řad trenerů nebo hráčů Sparty, který stanový jízdní řád dlouhodobě do předu-např.výběr trenéra, který navazuje na práci toho předchozího včetně výběru hráčů, abychom neustále nezásobovaly naše protivníky hráči, kteří v našem týmu chybí a přitom jsou to naši odchovanci. Dovolit si jít do nového ročníku soutěže bez brankařů, jako loni, to jen namátkou co by se nemělo nikdy stát. 2)zlepšení práce s medii-mení možné si nechát soustavně srát na hlavu od skupin z České televize a deníku Sport. Dalších bodů by bylo víc, ale ty se odvíjejí od toho prvního, tak přibrzdím svoji fantazii. Spíše nás čeká další náhodné sáhnutí do klobouku pro nějakého trenéra, potom velkohubá prohlášení vedení, nesmyslné nákupy a prodeje hráčů a zápasy na které se nedá koukat. No uvidíme. SPARTA FOREVER


seky 
....

11.05.2008 19:06

Novej trenér by byl dobrej třeba Csaplár, si myslim. Ten na to podle mě čeká. Ten by byl dobrej


holesovickaKREV 
Seberte se

11.05.2008 19:20

Neni se na co vymlouvat, prohrali jsme si to sami vlastnima chybama. Potrati ze Strahova budou po 12 letech slavit titul a skonci pred nama, to je pro me hodne horkej kalich, ktery si musime vypit az do dna. Oni ho pili 12 let. Tak jednou to snad prezijem. Nehodlam tu brecet to je deviza pytlozvejku.


hanzi 
ostuda

11.05.2008 19:38

Jsem fanoušek sparty a už dlouho přemýšlím jak je možné, že v nejpopulárnějším klubu u nás to tak skřípe . nemám na mysli jen hru sparty jako takovou, ale i když porovnám třeba včerejší kotle obou táborů, tak musím uznat, že chachaři byli asi pětkrát početnější než my a co se týče hlučnosti tak o tom už snad ani netřeba psát. Ptám se tedy čím to je že v praze je méně sparťanských fans co jezdí na výjezdy než ve čtvrtinové ostravě? 3000 fans na výjezdu o tom se nám může jen zdát, a přitom to u chacharů není žádna novinka viz Zlín-Ostrava, Olomouc-Ostrava a v neposlední řadě 4500 chacharů u nás v roce 2005. No tak tedy nevím kde je vlastně chyba. Jinak jsem opravdu znechucen nynější situací. No snad bude lépe


redy 
re: ostuda

11.05.2008 20:47

Myslím, že je to Prahou. V Praze je více kvalitní kopané než v ostravském regionu. Je zde více možnosti vyžití. Bylo prima, že si našlo tolik lidí cestu na Letnou. Vždyť u nás se ani nezaplnil staďák při slavnostním otevření. Trošku zklamání. Sparta má tolik fanoušků proto, že byla před lety preferovaným klubem a na takový klub se vždy nabalují ti co se rádi ztotožňují s úspěchem. Ale nic ve zlém. Všichni tady brečíte a při tom kdyby jste dali alespon některou šanci tak je to uplně jinak. Baníku stačilo se jen postavit kolem vápna a čekat na brejky... Myslím, že když nový trenér nevyhodí Horváta tak se vaše hra nezlepší. Opravdu se asi ostatní hráči spoléhají jen na něj a když má panáček špatný den a nemůže běhat tak jste v čudu. A když ho nevyhodí jen dobře pro nás sešívky. PS: díky za gratulace k titulu.


Targo 
re: ostuda

12.05.2008 07:31

No to je sice pěkný, že porovnáváš milionovou Prahu s 160 tis. Ostravou, ale tomu prašivýmu Baníku fandí celá severní morava od vsetína k českýmu těšínu přes všechny vesničky. Ten region má taky přes milion nebo kolik a to tam nejsou tři kluby s obrovskou tradicí , ale jenom baníček..


Kocek 
Vážený pane Řepko!!!!

12.05.2008 08:41

Děkuji Vám za vše, co jste pro Spartu udělal, byl jste správným kapitánem a vůdcem. Ale, pokud ve Vaší palici máte alespoň promile rozumu, prosím o okamžité podání výpovědi a ukončení aktivní hráčské činnosti. Protože abyste ze 30 zápasů nemohl nastoupit k 9 jen proto, že máte v hlavě nasráno, to je skutečně na pováženou a pro klub, jako je Sparta, jste tudíž naprosto k ničemu. Nevím, co si o sobě myslíte, ale jste jen lehce nadprůměrný hráč, kterých sice u nás je jako šafránu, ale to Vás neopravňuje chovat se na hřišti jako prase a soustavně Spartu poškozovat!!! Ještě jednou Vám děkuji za snahu a bojovnost, ale opravdu doufám, že letos Vás uvidím max. v posledních dvou zápasech, a tím Vaše účinkování ve Spartě skončí. Stejně tak u pana Kuliče, u něj sice není problém s chováním, ale s kvalitou.


Kocek 
Dotaz na kotelníky

12.05.2008 08:48

Může mi tu někdo vysvětlit naprosto nepochopitelnou obdivu hráče Vacka???? Ten kluk tady hraje pár tejdnů, v podstatě nic nepředved, přesto je oblíbenej jak kdyby tu kopal 10 let. Tak mě zajímá, čím si to tento hráč zasloužil, takovej Kadlec tady kope 3 roky a ani jednou se jeho jméno neskandovalo. Děkuji


dombas 
bohemka

12.05.2008 09:54

souhlas..a když tady nás pár nasranejch psalo, že nás ta plichta může nakonec mrzet tak se tu obhajovalo a obhajovalo až se nakonec bude plakat protože máme hovno a ne titul..


pesfilipes 
re: bohemka

12.05.2008 11:11

nicméně projebanej titul neni kvůli obhajobě zisku jednoho bodu na bohemce místo tří, že ne...?


paolo.maldini 
hmm

12.05.2008 11:07

asi by bylo lepsi kdyby se kocek misto nadavani do curaku repkovi a psani nesmyslu o vackovi zase vratil na idnes.


Kocek 
re: hmm

12.05.2008 11:10

Díky, žes mi tu neskonalou obdivu Vacka dokázal vysvětlit, ty italiano bastardo :D


paolo.maldini 
re: re: hmm

12.05.2008 11:14

lidem, kteri nadavaji hracum acs do curaku nemam potrebu neco vysvetlovat. a ani me nemuzou urazit :).


Kocek 
re: re: re: hmm

12.05.2008 13:19

Já chápu, že nemáš argument, ale toho Vacka bych měl opravdu rád od někoho vysvětlenýho


paolo.maldini 
re: re: re: re: hmm

12.05.2008 13:40

chapes leda hovno, vysvetlovat ti to nebudu.


Kocek 
re: re: re: re: re: hmm

12.05.2008 16:22

Takže ty to taky nevíš, škoda, tak snad mi to někdo vysvětlí :P


VencaAC 
re: re: hmm

12.05.2008 11:49

Koukam, že Kockovi přismahla dýmovnice na Kladně i hlavu nejenom jeho nový prestiže :)


Mru 
co napsat.

12.05.2008 11:07

Dlouho jsem přemýšlel co napsat a hlavně kdy.Černé myšlenky jeste nevyprchali a vím že ještě mi dlouho budou přivozovat nevolnost. Po přečtení Bombita se mi trochu zvedla nálada. Věřím že bude lépe,ale momentalne jsem ve stavu,kdy je mi opravdu blbě po těle. Nevím kde všude hledat chybu (od disciplíny až po trenéra). Sezona jako taková stala za pěkný kulový,takze to ze jsem si titul nezasloužili, se dá jeste pochopit. to ze ho získá Slavie, me sere naprosto nejvíce. Uz jsem si vytipoval podzemní chodby do prace a nazpět domů. Asi se mnou nebudete souhlasit,ale jsem toho názoru, že to Řepka proste posral (vč. Horvátha). Souhlasím ze lepšího stopera v lize není a že on se podílel na spanilé jízdě na jaře,ale neměli bychom zapomenout, že jeho příčinou nás oslabil na celkem 9 zápasu, při kterých jsme ztratili spoustu bodu.... Kdyby nemel povestne blikance,tak bychom třeba v tuto chvíli meli naskok 8 bodu...(třeba).Ted na chvilku k zapasu. Jedine co si vybavuji je, ze od 65 minuty Kulič naprosto odpadl fyzicky.Není pro to zadna omluva. Kdyby dřel celý zápas - ano. Jenže stal o5 za hovno. Jenom nevolnost zpusobila ze jsem nezarval KULIČ VEN. Pro celtic girl - nehodlam a nebudu tolerovat Míšu Bílka(už ani nemusím) a jeho uvažování o idealní sestave..At se jde vysrat s Kuličem.Má stejnou zásluhu na nezdaru v záveru ligy. co je nám naplat, ze se dostane do šancí, kdyz je trestuhodne zahodí.naprosto bez formy a bez fyzičky.Proč ho tam proboha dává.To co predvadel pred nasím vápnem, kdy nedokazal alespon stínovat ostravaky, kdyz je mel 2 metry pred rypakem...Za Spartu bych na hristi chcípnul,ale kdyz na to nemam, tak se necham vystrídat. Nevím , jsem strasne plny bezmoci a ani nedokazu popsat jak mi je.Jenom si říkám,jak by bylo,kdyby nemel spartičku tak v srdci - určitě bych měl delší život. Nezbýva mi nic, než doufat, ze dohrajeme ligu se ctí a příští sezonu ligu vyhrajeme (bude lichý rok,tak to snad dopadne). Grigar: snad se už všichni shodneme, ze je to nejslabsí míso v týmu.. Neudela nic navíc. práce s nohami jsem komentoval posledne. Čeká nás druhé předkolo LM. Pakliže postoupíme je Vám doufam jasně koho vyfasujeme - nápověda - bude se jednat o tým ze Španělské ligy. Je toho mnoho co mám jeste na srdci,ale napadají me jenom další pesimistický keci.Ne, nic mě nezlomí, veřím, že nám tahle zkusenost pomůže a ze se vrátíme silnější nez kdy předtím.Otazka, koho dostat za kormidlo spartičky.Pro mě jasna volba na Haška (to ale asi nedopadne) a nebo druha volba (tvuj tip Beky) Kmocha.Mejte se a hlavu vzhuru...


otiko 
re: co napsat.

12.05.2008 12:36

bohužel, dokud bude ve Spartě duch Křetínského a J&T zkrachuje tam i Mourinho :((( S nostalgií vzpomínám na Košťála..


Celticgirl 
re: co napsat.

12.05.2008 13:19

Já Bílka nemusim a s Kuličem v základu v jeho "formě" nesouhlasím, nicméně na něj neřvu už v první minutě, o ničem jiném ta diskuse nebyla a jestli jsi to nepochopil, Tvoje věc.. chápu rozčílení v pozdější fázy zápasu a o tom ani nemluvím. Jen mě nasralo, že někteří řvou na hráče ještě před jeho prvním dotykem. Nic víc, nic míň. Takže mě z toho příště laskavě vynechej, děkuji..


pravnik 
Prodali jsme titul?

12.05.2008 13:13

Pořád nějak nemůžu strávit incident Tomáše Řepky v zápase s Brnem. Nebyly tam žádné emoce, prostě chladnokrevně zacílil a trefil protihráče, nechal si ukázat červenou a odešel. Žádné naběhlé žíly, diskuse se sudím, nic. Nemohu se zbavit dojmu, že si pro vyloučení vědomě šel. Ale proč? Prodal snad náš Nejvyšší titul seshitcům? A trenér, když to pochopil, radši odešel? Co si o tom myslíte?


Celticgirl 
re: Prodali jsme titul?

12.05.2008 13:20

Kravina.


StarejHomolka 
re: Prodali jsme titul?

12.05.2008 13:44

Že musíš být slávista...


pravnik 
re: re: Prodali jsme titul?

12.05.2008 13:51

Třeba nemáme prachy? Křéťa je obchodník a nikoliv fanoušek.


Uriel 
re: re: re: Prodali jsme titul?

12.05.2008 13:56

No a ty seš idiot a nikoliv právník


Celticgirl 
re: re: re: re: Prodali jsme titul?

12.05.2008 13:59

To se nevylučuje, když jsme u této profese..


Jumbo1 
re: re: re: re: re: Prodali jsme titul?

12.05.2008 15:00

No dobře. Znamenám si, píšu si. :-D


looki 
jakej příjde trenér?

12.05.2008 14:11

*Koho tu nechci: Ščasný - to je magor, kterej už nemá soudnost. Rada - nic nedokázal. Straka - spousta lidí mi bude nadávat, ale Franz nebyl nikde úspěšnej, takže neni důvod aby šel do Sparty. Sparta potřebuje kvalitního trenéra. Bruckner - už skončí, přijde mi, že už přestává být soudný. Uhrin st. - nevím, jestli by zvládl ten tlak, taky už má svůj věk, navíc v lize strašně dlouho nebyl. Hřebík - doteď nevim co si o něm mylset, navíc by někteří Ultras zase spustili nesmyslnou sebepoškozující kampaň a byli bychom tam kde jsme teď.. *Koho chci a nepřijde: Hašek - na CZ ligu sere, nevim jestli je takovej Sparťan aby sem šel za zlomek peněz co může mít jinde (i když proč nezaplatit kouče místo 2-3 primadon). Lavička - to by bylo terno, ale ten podle mne půjde k reprezentačnímu "A". Zeman - na Křetínskýho by to byl moc velkej oponent a svéráz. I když pro mě jasná volba č.1, pročistil by vzduch, konečně by snad byla Sparta konkurenceschopná v Evropě a nevytírali si s náma prdel kdejaký poloamatéři.. A jak to dopadne? No určitě ne tak jak tady píšu :-) PS:varianta Kmoch podle mne bude akuální až tak za 2-3roky, kdy ta "jeho" juniorka dospěje a bude se moc prosazovat v "A". Takhle je zbytečný ho odtrhovat od (dobře!) rozdělaný práce.


hudini 
re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 15:04

Co Komňacký?


looki 
re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 17:05

tak na něj jsem (s)prostě zapomněl... taky jde o to, jestli ho pustí z Peltova...má tam smlouvu a ideu o přestavění týmu...


pesfilipes 
re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 15:12

co? co prosim? promiňte... vy jako myslíte, že byste to vzal, na svá bedra, jako vy sám?? Že mi to ale trvalo, než mi to došlo, co? Cvach je volnej


looki 
re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 17:07

nechápu tě pse.. asi jako ty mě....hold komunikační šum... to je jen názor, jak to vidim já....už OK?


Homolka8 
re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 16:23

To ti budu nadávat:-) vždy´t Straka byl jeden z nej trenérů sparty: je sice pravda ze mozna zadny uspechy, ale je to srdcař a pro hráče to nebyl trenér ale kamarád a možná by dokázal zklidnit Řepku(netvrdim ale ze to udelal naschval proti Brnu:Řepko sem stebou ale na tech Teplicich to byla hruza co si predvedl :červená karta)....Straku chvalili i nekteri moji znamý-slávisti:a toje co říct:-)...Jinak Haška bych chtěl taky...Třeba zůstane jako trenér Chovanec ikdyž to bych moc nechtěl:mam ho rád ale jako hráče jako trenéra newim nooo...


seky 
re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 17:00

A proč nikdo nemluví o Csaplárovi? Podle mě buď Csaplár a nebo Hašek!


looki 
re: re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 17:10

tréňa víc mluví než dělá...a Slávii vedl tak, jak si nepřeju aby vedl Spartu :-) Nevim no..od toho člověka jeden nikdy neví co čekat. Jsem moc zvědavej, co ten JUDr. vymyslí a jakýho králíka z klobouku vytáhne....


Bruska 
re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 17:03

Ono je vcelku jedno, kdo přijde jako trenér, jde o to, jakou mu dají majitelé pravomoc. Bílek zemřel doslova ve stoje na naprostou nedisciplinovanost starších hráčů. Hraje se to na třicet utkání sečteme-li vyloučení a disciplinární tresty klíčových hráčů : Řepka, Horváth, ale také do utkání v Teplicích hráč základní sestavy Abrhám a na jaře Matušovič a k tomu neochotu Kuliče udržovat si kondici, tak je snad jasné, že se to prostě letos vyhrát nedalo. Jakou měl Bílek pravomoc, když autoritu neměl žádnou? Jinak k Strakovi: má trofej z Teplic a to jej spolu s ucastí v UEFE jejich nadlouho poslední úspěch. Měl zachránit Plzeň a Budějovice, zachránil je. Z beznadějné pozice zachránil Ahlen, se Spartou vedl před svým nesmyslným odvoláním ligu o devět bodů. Že dostal rychtu v Lyonu, to se v Lize mistrů stává i lepsim trenérům a bohatším mužstvům ve stejném roce tam Brémy inkasovali ještě víc a trenéra mají stejného do dnešního dne a celé město mu fandí. Konec konců Jarolím dostal na Arsenalu sedm, G ligu o devět bodů nevedl, ale v klubu si ho nechali. Inu od té doby, co to vzal do ruky Křetínský, přestává být Sparta tou starou dobrou Spartou. Jarolím, nejarolím Slávie je stejně parta idiotů, na to nemusíme čekat do soboty 17. května, to se již potvrdilo tolikrát, že pouze výjimka potvrdí pravidlo. Letos by se neměl v české lize udělovat pohár pro vítěze, ale pouze medaile za drzost, kdo si pro ně potom, co převedl, přijde.


looki 
re: re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 17:14

a přitom Bílek přišel upevnit disciplínu po uvolněnym Grrigovi...a je docela ironie, že na to doplatil.. Ale pak mi řekni, kdo může mít větší pravomoce? Křetínský co na Spartě vůbec neni, nebo "šedá eminence" Chovanec, kterej je vidět jen při předávání dresů před zápasama? Něco nehezkého se děje v království Sparťanském....jenže na obzoru nevidim nikoho, kdo by to vytrhnul jako Sivek s Břízkou u hokejek :-(


Načeradec 
re: re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 19:09

Hele, Brusko, mám se smát nahlas nebo jen potichu? Chápu, že máš Frantu Straku rád, i já mám svý oblíbence, ale lhát kvůli tomu snad není potřeba... -)


Bruska 
re: re: re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 19:30

Jestli potichu nebo nahlas to je mi jedno, spíš mne zajímá, co si konkrétně představuješ za tím lhaním ?


Načeradec 
re: re: re: re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 19:43

Není mým životním programem bojovat s mýty o spasiteli Franzovi, takže se mi nechce to znovu pitvat případ od případu. Koneckonců kdo trochu trochu fotbal sleduje ví, jak to s tím zachraňováním Alhlenu, Plzně, Innsbrucku nebo Budějovic bylo. A třeba ta Plzeň je pro mnohé zde přítomné hanbou a traumatem, bezmála srovnatelným s letoškem.


Bruska 
re: re: re: re: re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 20:57

Aha, takže to není o faktech, ale o pocitu, jako že Franta Straka získal na Spartě s Plzní body jiného typu, než onehdá Slávie v Mladé Boleslavi. Prostě nejsou tři body jako tři body, takže každej kdo sleduje tak trochu fotbal ví, že Straka je neúspěšněj trenér, ale ten plešatej stratég, nyní po devíti letech z Edénu, génius, když byl doposud akorát tak přínosnej jako podílník ve firmě s práškama na srdce. Dobrý téma na Sparta Forever!


Načeradec 
re: re: re: re: re: re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 21:58

Ale ne, Brusko. Neoveřitelných spekulací se sice rojilo kolem zápasů Sparta - Plzeň, či Mnichov 1860 - Ahlen nepočítaně, ale ty klidně můžeme nechat stranou. Klidně si vystačím s fakty ověřitelnými, neboť i těch tě sem můžu vyskládat co hrdlo ráčí. Začneme třeba v Německu. Tvůj oblíbenec odcházel z Ahlenu s podzimní bilancí 0-4-6, 10 zápasů bez výhry a se ztrátou 7 bodů na místo zaručující záchranu. Jeho nástupce dokázal skoro zázraky, ale příšernou ztrátu už nedohnal. Hlavně proto dnes Ahlen mydlí regionální ligu. Tomu říkáš "záchrana"? Tvůj oblíbenec odcházel z Insbrucku s jarní bilancí 0-4-13, 17 zápasů bez výhry a předposlední místo zaručující záchranu držel jen díky tomu, že největšímu "konkurentovi" vedení ligy odebralo 28 bodů za jakési ekonomické nesrovnalosti. Za normálních okolností dle výsledku na hřišti samozřejmě Innsbruck sestupoval. Tomu říkáš "záchrana"? Do Plzně přišel na posledních 6 zápasů. Plzeň byla na 13. místě, 2 body nad pásmem sestupu a měla před sebou 4 zápasy s přímými konkurenty v boji o záchranu. Ke zděšení plzeňského vedení z těchto 4 zápasů Plzeň vyhrála jen jeden - s Brnem 2:1, poté co se gólmanu Lejsalovi udělalo za stavu 0:1 těsně před koncem nevolno a musel se nechat vystřídat nerozkoukaným náhradníkem, který během několika minut dvakrát inkasoval. Jinak samé debakly: 0:2 v ohrožené Jihlavě, 0:6 v ohrožené Ostravě a nakonec doma 0:2 s ohroženým Slováckem. Výhrou 3:1 na Spartě Straka Plzeň k úžasu všech skutečně "zachránil", což ale nic nemění na faktu, že skončil o jedno místo hůř, než na jakém Plzeň převzal. Do Budějovic rozhodně nešel tým "zachraňovat", neboť jeho předchůdce skončil v předchozí sezóně celkem v poklidu desátý, leč ambice klubu byly ještě vyšší. Dopadlo to tak, že letos si Budějovice stojí o 2 místa hůř, v tabulce jara jsou dokonce předposlední s pouhými 2 výhrami z posledních 13 zápasů. Ty tomu říkáš "záchrana", já úpadek. Jak vidíš, tvrdými fakty v podobě čísel problém nemám. Jen se obávám, že jsem s tím už trochu otravný a svým statisticky vycizelovaným příspěvkem si koleduju o to, že budu vykázán přinejmenším do známé obce na pomezí Jižních a Středních Čech. -)


Bruska 
re: re: re: re: re: re: re: re: jakej příjde trené

12.05.2008 23:03

Takže pro pořádek, co všechno jsme nechali stranou? Sérii vítězství v Teplicích. Třetí místo s tímto mužstvem dříve primadon v lize, co by za něj dal Rada, adept na "národ". Pohár v Teplicích i se Spartou, ten v Čechách stejně nikdo nebere vážně. Postup s Teplicema v poháru UEFA to byla náhoda...Že se se Spartou dostal po sedmi kolech před Slávii taky, navíc za ní nehrál Řepka, takže to šlo tak nějak samo. Postup z kvalifikace do Ligy mistrů k smíchu, když pak nestačil na Fergusona a Lyon. Famózní ligový podzim ve Spartě není tak podstatný jako, že v Ahlenu si partička hráčů z bývalé Jugoslávie představovala život zcela jinak než pod Strakou a v Insbrucku došly prostě peníze. Se špatným kádrem a nedostatkem peněz v současnosti trenér mnoho nezmůže. Přepočítávalo se snad před nástupem Bílka kolik bodů získal v Blšanech ? Dbal někdo na bilanci Hřebíka ? Sparta 2. bundesligu o rakouské lize nemluvě, nehraje.


Načeradec 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: jakej příjde t

13.05.2008 00:20

Nikdo nepopírá, že Straka má jisté fluidum, které zázračně funguje kamkoli přijde - snad s výjimkou tý Plzně. Někdy je to 5, někdy 10 zápasů, někdy půl sezóny. Zatím to bůhvíproč nikdy nebylo dýl. Naopak většinou přicházejí krize, většinou daleko hlubší než ty, kterou František původně léčil. Kdyby panu Křetínskýmu přestalo na Spartě záležet a kdyby byl mstivý, myslím že své kritiky - typu Bruska, Hellstar, či Senior - potrestal tím, že by dal panu Strakovi oboustranně nevypověditelnou smlouvu na 5 let. -)


jardys 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: jakej příj

13.05.2008 00:49

Hluboce se mýlíš, dát tak standartní smlouvu,třeba jen na rok jistému Geometrovi,to by pak bylo rodéo...:-))


Načeradec 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: jakej

13.05.2008 01:17

Být to za normálnívh okolností, tak o tom nepochybuju. -)


Načeradec 
re: re: re: re: re: re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 22:23

Pro úplnost dodám, že na teplické lavičce z posledních 13 zápasů dokázal František Straka vítězně odkaučovat pouze jeden jediný, což mezi námi taky není zrovna moc. -)


Načeradec 
re: re: re: re: re: re: re: re: jakej příjde trené

13.05.2008 01:29

A ještě jeden ne zcela nepodstatný dovětek. Pokud, Brusko, tolik vzýváš fakta, měl bys být obezřetnější ve formulacích. Příznačná ukázka tvého slohu vypadá takto: "...Z beznadějné pozice zachránil Ahlen....". Fakta ovšem vypadají takto: František Straka nastoupil do Ahlenu po 23. kole v sezóně 04/05. LR Ahlen byl na 18. místě, měl na kontě 22 bodů, na 14. místo a záchranu ztrácel 3 body. Zároveň měl ale k dobru opakovaný zápas s Burghausenem, který původně Ahlen vyhrál, leč kvůli aféře Hoyzer byl anulován a hrál se tudíž znovu (opět vítězně pro Ahlen). Takto v tvém pojetí vypadá "beznadějná situace"?


looki 
re: re: jakej příjde trenér?

12.05.2008 17:08

podle mě má Franz čas. Tehdy potřebovalo mužstvo spíš vyburcovat....a ne aby pak šel s hráčema proti vedení, to bylo místy až trapný. Teď to chce nějaký trenéra zvenčí co tomu dá řád. Takže Zeman a hotovo :-)