Jaká byla?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
ffontan 
moc hezky napsáno

10.07.2008 09:47

tomuto článku bych udělil 20 bodů z 10 možných...


dabasone 
re: moc hezky napsáno

10.07.2008 11:42

jednoznačný souhlas!!


Alkatras 
re: moc hezky napsáno

10.07.2008 23:02

Souhlasim :)


taborita1 
Tak, tak

10.07.2008 10:09

Opět k tomu, milý Bombito, není potřeba sáhodlouhých komentářů...trefné, přesné, výstižné...bohužel i smutné...ale bude líp, jsme přece Sparta!


zablokovanejlamak 
Krasnej clanek

10.07.2008 10:19

malem mi ukapla slza. Je hezky, ze autor pise, ze je potreba zacit predevsim u sebe, nicmene neopomenul nekolikrat behem clanku poukazat na to, jak sparticce vsichni ublizuji. Fnuk Nebojte, bude hur. Dobre pro vas, konecne si najdete pritelkyne a zacnete pracovat. Jinak diky mistnimu fuhrerovi za zablokovani lamaka.


Celticgirl 
re: Krasnej clanek

10.07.2008 10:20

ty jsi vážně divnej..:(


Kocek 
re: Krasnej clanek

10.07.2008 14:39

Honzo, táhni už do hajzlu, chováš se jak postiženej žid, kterýmu někdo utrh vocas


Maggot 
Výborný

10.07.2008 10:41

Bombito vždy psal super články , ale tímdle se překonal, naprosto ve všem souhlasím, snad se poučíme a Víťa je určitě natolik schopnej trenér aby dostal Spartu tak kam patří: na výsluní! Ale pořád mám za to, že dokud neodejde naše dementní vedení tak to půjde velice těžko


elbarto 
chacha

10.07.2008 10:53

už dlouho jsem neměl tak pěknej pocit jako při čtění tohehle článku chichichi


Senior 
Zablokovanej lamáku!

10.07.2008 12:13

O tvá moudra tady nikdy nikdo nestál, zaracha jsi dostal na přání drtivé většiny zdejších diskutérů. Já taky nelezu na sešívané stránky. Užij si to na www.slavia.cz s gmiskou a bábou Zikovou. Sbohem a šáteček.


lamak 
re: Zablokovanej lamáku!

10.07.2008 12:23

lamaka nikdo nezablokoval, ale přijít na jeho heslo nebyl problém, tak sem mu trošičku zabavil identitu :-) Ale bych chvíli klid, ne? :-)))


lamak 
re: re: Zablokovanej lamáku!

10.07.2008 12:26

taky jenom debil si dá k nicku lamak heslo lamak, že jo...


Senior 
re: re: re: Zablokovanej lamáku!

10.07.2008 12:48

To tedy čumím. Ovšem stejně jako zločin na tyranovi není zločinem (Vyšší princip), vše, co míří proti lamákovi, je čin vpravdě chvályhodný.


lamak 
re: re: re: re: Zablokovanej lamáku!

10.07.2008 12:58

děkuji


zablokovanejlamak 
re: re: re: re: re: Zablokovanej lamáku!

10.07.2008 19:12

Super:) Jen debil si da stejne heslo u noveho profilu, jako u stareho:-DD Taky nejsem lamak:-D


sin34 
re: re: re: re: re: re: Zablokovanej lamáku!

10.07.2008 19:14

Btw ted ma utrum i s druhym profilem. Jsem zvedav, kdy mu to v te cervenobile palici dojde:-)))


lamak 
re: re: re: re: re: re: Zablokovanej lamáku!

11.07.2008 08:33

:-))) to musí bejt hroznej debil :-))) Ale to koneckonců už všichni víme...


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: Zablokovanej lamáku!

14.07.2008 15:30

a jeste vetsi debil musi bejt ten, co mu ukradne nick a ani si to neporesi, aby si ho lamak nevzal zpatky. Ze? :p


vojtah22 
.

10.07.2008 12:59

Vskutku nádherný článek. A hlavně pravdivý. Pokud chceme vítězit, musí vládnout jednota mezi všemi sparťani; ještě že to Víťa dost dobře ví. U vedení to ale zas tak jednoznačný bohuželk není. Ale díky Bombito, opravdu jen málo lidí bi to napsalo tak, jako ty :-) Máš muj velkej obdiv


becici 
Bravo

10.07.2008 13:15

A hlavně je to objektivně podané. To se cení hodně moc. Ne jako některé články na různých acs serverech, kdy to autor vidí pouze z jedné strany. Už se moc těšim na další tvoje povídání.


MaskotKali 
Super

10.07.2008 13:28

pěkný a objektivní článek - poklona


Gabra 
Super článek

10.07.2008 13:58

Měli bychom se všichni chytnout za nos a zamyslet se, jestli děláme pro Spartičku maximum, nebo jí můžeme ze sebe nabídnout ještě mnohem více.


Kocek 
re: Super článek

10.07.2008 14:42

Nonoo, zase tady z toho nedělej růžovou kniHOVNU.. Ono je to jen pár dementů, co soustavně škoděj, drtivá většina sparťanů je naprosto v pohodě..


Gabra 
re: re: Super článek

10.07.2008 14:49

Je to myšleno trošku jinak...proč někteří fanoušci raději zůstanou doma, než by přišli na stadion, proč nás jezdí na výjezdy tak málo atd.


Kocek 
re: re: re: Super článek

10.07.2008 21:53

Nechci mluvit za ostatní, ale já a moji známí např. na výjezdy jezdíme, sice jen poblíž Prahym, to je poravda, ale taky je pravda, že pokaždý jdeme mimo kotel. Prostě lidi jsou znechucený tím,že tam celej zápas maj poslouchat sig hajl a podobný stupidity..


Kocek 
Potíž je v kotli a Řepkovi

10.07.2008 14:38

Zajímalo by mě, kdo kotel řídí, kdo tam určí, že jeden zápas se skvěle fandí, bez jedinýho excesu, a v dalším se uráží vlastní hráči?? Toho člověka bych opravdu rád osobně poznal, a promluvil si s ním, protože to je potíž všeho. Dokud bude tento fuhrer neustále velebit Řepku, a stádo 16letejch kinderskínů mu to bude žrát, nikam se nepohneme. Protože KOKOTel, a taky Řepka, kterýho se bojí i Křetínský, to je to, co nás sráží. A pokud je Křetínský takovej posera, že s Řepkou neumí vyrazit dveře, měl by jít do prdele!! Každopádně COME ON SPARTA, doufám, že řepka se začne chovat důstojně tomu, kde je královsky placen, a kotel si uvědomí, že Sparta tu byla, je a bude, ale kotel se mění rok co rok, zatim k horšímu


Chibitch 
re: Potíž je v kotli a Řepkovi

10.07.2008 16:57

ty kráso, kokocek má něco proti kotli :-) tak tam někdy při zápase zajdi, ti to rádi vysvětlí :-) a hezky se představ, ať ví, s kým mají tu čest


zemko 
re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

10.07.2008 17:23

"Zajímalo by mě, kdo kotel řídí, kdo tam určí, že jeden zápas se skvěle fandí, bez jedinýho excesu, a v dalším se uráží vlastní hráči??" ale v tomhle ma pravdu...bohuzel


vojtah22 
re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

10.07.2008 17:43

Já proti kotly ve svý podstatě nic nemám, ale byl sem v něm jednou jedinkrát na výjezdu s kladnem a musim říct - hrozný... vždyt tam byli všichni uplně na mol, řvali ty jejich pokřiky s osmdesátosmičkou, hajlovali, rasismus pro ně taky žádná zábrana... prostě hnus.. spartičku miluju a nevynechám jedinej její zápas ale do kotle bych už nikdy nevlez. Sice jsem rád že dělají dobrou atmosféru na stadionu, to jo, ale je to parta dobytčat. Třeba právě tohle kazí dobré jméno Sparty a tady je místo na zlepšení. Nikdo neříká ať nepoužívaj "sprostá slova" :-D, ale rasismus a podobné blbosti, to opravdu na letnou nepatří... :-(


vojtah22 
re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

10.07.2008 17:45

jiank ale je třeba si uvědomit, že nebýt řepky, tak nehrajeme ani o druhé místo.. za tu sezónu perfektně bránil, fakt excelentně.. a k tý hrubce bych se nevyjadřoval.. kl tomu eště dal gól ! :-).. to je třeba si uvědomit.. tomáš je nejelšpí obránce ligy a má na repre


vejvič 
re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

10.07.2008 19:24

Vojto22, Spartičku taky jako ty miluju a nevynechal jsem žádný její zápas. Proto to můžu taky trochu posoudit. Neříkám,že to je sbor svatoušků,ale nikdo Tě nenutí stát u nejtvrdšího jádra,které bývá většinou dole. Vlez si mezi nás "normály" nahoru a v pohodě si zafandíš. Nikdo Tě přece nenutí hajlovat. Tím,že utečeš Spartičce nepomůžeš. Pokud máš výhrady proti pyru,tak si myslím,že to prostě k fotbalu patří. Samozřejmě ne na hřiště.


Kocek 
re: re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

10.07.2008 21:55

Tywe to si děláš prdel???? Jak mezi normály, dyť ne Letný je kotel buď dole, nebo nahoře, nic jinýho neni :)))) A jinak, proti většině utkání doma nemám nic, tam je kotel dost slušnej a fandí dobře, mě serou prasata, co jezděj ven a tam Spartě škoděj..


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

11.07.2008 07:58

Vejvič měl na mysli při výjezdu venku!


vejvič 
re: re: re: re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řep

11.07.2008 13:14

Děkuji za zastání, samozřejmě jsem myslel výjezdy venku. Doma také chodím jinam, shodou okloností do stejné řady co Ty :-))


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řep

13.07.2008 14:41

Na Kladně jsem stál v kotli cca uprostřed, tedy ani dole, ani nahoře. I tak to tam bylo dost vypatlaný, a to i přesto že nějvětší průseráří stáli vedle kotle, směrem k tý ftipný tribuně..


vejvič 
re: re: re: re: re: re: re: re: Potíž je v kotli a

14.07.2008 20:16

Zrovna na KL je ten sektor malej, navíc se tam asi dostalo dost lidí s lístkama jinam, chápu,že se rozčiluješ. Nechci kázat víno a pít vodu,protože zrovna tam jsem byl na hlavní,pokud se totak dá nazvat. Zkus výjezdy s většíma sektorama,tam si vybereš místo,jaký chceš :-))


Kocek 
re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

10.07.2008 21:51

To mám brát jako výhružky?? Kočičko, já do kotle chodil když ty si ještě cucala kozu, tak se hoď do klidu. Za "nás", tedy v letech cca 92-2000, byl kotel uplně jinde než teď, teď je to banda týnejdžrů, jejichž největším životním úspěchem je hajlovat pod oblaky dýmu a urážet vlastní hráče a trenéry. Za mýho mládí byli taky problémy, byli bitky, ale NIKDY nešel kotel proti vlastním hráčům, NIKDY!! PS. v kotli sem byl např. na Strahově, na Kladně, ve Zlíně, a tak vim, jak to tam chodí


lamak 
re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

11.07.2008 08:37

tak zrovna v těhle letech byl kotel dost tragickej...


Kocek 
re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

13.07.2008 14:42

:))))))))))))))))) a to ti vyprávěl kdo, Novotný s Rychlým?? Tehdy chodilo na poháry 25000 lidí a fandilo se jak vo život


vejvič 
re: Potíž je v kotli a Řepkovi

10.07.2008 19:18

Proč se neustále navážíš do Řepy? Když byl vyloučen, tak zbývaly do konce ligy skoro tři zápasy a všechny od stavu 0:0. Proč to tak skvělý tým neudržel alespoň na 0:0,když už nedokázal vyhrát. A pokud jsou bez Řepy tak hotoví,asi nebude tak špatnej jak tvrdíš. Trochu protiklad ,ne? Nebejt Řepy, hrajeme o pátej flek!


Kocek 
re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

10.07.2008 21:49

Navážim se do něj proto, že nám díky svojí stupiditě chyběl v 9 z 21 zápasů, tedy téměř třetinu zápasů nás OSLABIL!!!! A že jsme hráli tři zápasy za stavu 0:0?? Ano, ale ten první jsme díky němu hráli o deseti


Sodri 
re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

11.07.2008 00:36

Tak teď nevim - je tedy lepší když hraje nebo když nehraje?


Kocek 
re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

13.07.2008 14:45

To, co je teď, tedy že je ve Spartě, je to nejhorší, co může bejt, protože když hraje, je obrana super, ale pak to posere nějakou demencí a díky tomu nehraje, čímž je obrana poloviční. Proto já bych byl pro poslední šanci, jakmile ještě jednou poškodí tým, okamžitá výpověď. Ať nám trvá třeba půl roku, než postavíme pořádnou stoperskou dvojici, ale pak aspon bude jistota, že ti, co za SPARTU budou hrát, si toho budou vážit


a.cikatilo 
re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

11.07.2008 09:02

??


vojtah22 
re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

11.07.2008 10:53

ano, já měl na mysli výjezdy, doma se to nějakou záhadou neobjedvuje.. V žádném případě ale spartičku nezatracuji kvůli tomu - to určitě ne... Na výjezdy budu jezdit i vletošním roce a budu se snažit aktivně fandit, přivíst co nejvíc kámošů a zaplnit tak ochozy,... SPARTA vždy byla, je a bude! Výkon proti MTK Budapešť je příslibem a už se těšim na Gl :-)


vejvič 
re: re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

11.07.2008 13:15

To je správný přístup :-))) !!


vejvič 
re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

11.07.2008 13:19

Pravda, hráli jsme o deseti,ale i tak se to dalo ukopat na 0:0 a bod by nám v té situaci stačil. Takže bych ten jeden zápas házel spíš na Grigara a jeho domluvu s obranou. Nebo bez Řepy nejsou schopní si nahrát? Já vím,že je to "magor",ale právě proto ho miluju. Kdyby byl jinej,tak se nikdy nedostane tam,kde je. A co si pamatuju,tak nikdy neudělal žádnej likvidační zákrok.Prostě jen nemá rád nespravedlnost.


Kocek 
re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

13.07.2008 14:43

On si hlavně NIKDE nedovolil chovat jako tady!! Všude dostával karty hlavně za fauly, jen u nás je má především za kecy a nesportovní chování


vejvič 
re: re: re: re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

14.07.2008 20:14

Já teda všechny jeho zápasy v Anglii a Itálii neviděl,tak nevím jak se choval. Navíc tady po něm každej jde. Já ho prostě mám rád a budu ho vždy obhajovat :-))


1893acs 
re: Potíž je v kotli a Řepkovi

13.07.2008 14:01

Kocku, hod se do klidu, nebo ti zas v kotli někdo vocmoudi lakyrky:-)))


Kocek 
re: re: Potíž je v kotli a Řepkovi

13.07.2008 14:46

:)) To se neboj, tam už venku nevlezu :D


Mru 
a co Horvy

10.07.2008 21:37

Předem - opět Bombito skvěla práce...Fajn počtení a nedá se než souhlasit naprosto se vším... Chtělo to opravdu vychladnou a uplynulý ročník rozebrat s časovým odstupem. Zpackaná sezona jen tak nezmizí,ale už se s nadějí obracím k nove (ikdyž všichni víme jak to vypada s posilami). Možná by jenom stálo za to více rozvest téma Horváth... Je mi neskutečně, na zvracení z těch lidí, co si hrají na fanoušky (udajně skupinka 3 lidí). Pruser v podopě darování titulu seshitcům nekousnu jeste dlouho,ale to přece není důvod vystrnadit z týmu takoveho playera jako byl Horvy - je mi z Vás na blití.Přál bych si být u toho incidentu a dobít vás do krve.Doživotní zákaz vstupu na stadion a sr++t na vás.Nehrál vždy top zápasy,ale dokázal přesto častokrát ty body urvat. Mrzí mě i postoj "vedení" (jako že žádný nebyl). Musíme si uvědomit (a to že nechápe spousta lidi), že to že jsme titul nevyhraly nemohl jenom Horvy (vyloučení se Slavii),ale i Tomas.Je naprosto bez diskuze,ze je v lize nejlepší,ale je kurva ve Sparte od toho aby odváděl maximum. To že se nechá stupidně 2x v sezone vyločit a chybí tak (střílim) v 11 zápasech... Jak můžete psát, že nas dostal z5 o hru o titul, když chyběl X zápasu, kde se ztratilo toliko bodu -a zprasí konec sezony- zamyslete se. Děláte z něj pana nedoknutelného,ale jestli se nevyhne temnle excesum,tak at radši jde(se vší úctou k němu,nebot je to opravdu PAN FOTBALISTA). Z jineho sudu. Nechápu přest. politiku sparty,ale pustit Petrželu, Sylvestreho, Horvyho mi příjde víc jak stupidní(proč radši nepustit Kuliče, Doška, Koláře)....Nemám dobrý pocit z dosavadních posil, přesto věřím, že Víťa nás z tý břečky posledních let (od odchodu Franze) vytáhne a zas uvidíme v týmu dravé mládí z "B" týmu... Takže hodně štěstí Víťo a vrať nám titul zpátky na Letnou.


ultrra 
zrušit komentáře

11.07.2008 02:34

navrhuji zrušit komentáře neboť co se tady v poslední době mele za hovna je děs a hrůza.a takovej příjemnej web to byl


VScanX 
re: zrušit komentáře

11.07.2008 08:57

Absolutně nechápu co ti vadí na tom, když někdo konstatuje pravdu jako je v tomhle článku.


phane 
Sparta....konec falešné legendy?

11.07.2008 02:41

Musím uznat, že článek napsán velmi dobře a přesně charakterizuje současný stav Sparty. Ten mě samozřejmě velmi těší a věřím, že titul, který jste takovým způsobem přenechali Slavii je jen symptomem nemoci, který časem povede k vaší klinické smrti. Skoro všechny problémy, které Bombito popsal podle mě vycházejí z prapodstaty od vedení....jmenovitě pana Křetínského. Nekoncepční budování kádru přeplacených hráčů přinese nejpozději do 2 let Spartě velké potíže. Sparta se mi zdá už 4 roky nehrala LM a v poháru UEFA to byla katastrofa....což se jí projeví kromě peněz i koeficientem. Pokud Sparta nepostoupí do LM nebo nebude úspěšná v p. UEFA, tak bude mít problémy...., protože neustále dodovat Spartu firmu JaT bavit nebude. Práce s fanoušky je kapitola sama pro sebe....další prohra pana Křetínského. Rekonstrukce stadionu na náklady Sparty je taky příjemný bonus pro vaší konkurenci....navíc to bude jen o pár tisíc....takže nejdůležitější zápasy se budou hrát na zemském stadioně v Brně. Také je potěšující, že vstalo z mrtvých Brno, které do 5 let se svým stadionem, skvělou mládeží a velkým množstvým fanoušků bude pro Spartu každoroční těžkou konkurencí a nejen oni....může překvapit Liberec,Ostrava,Boleslav nebo Slavie, která se díky letošní sezóně zbavila všech komplexů (stadin,titul, účast v LM). Píšu to tady proto, aby jste si uvědomili že nežijeme v nějákém bolševickém systému....ten, který vám tak nahrával a díky kterému jste ovládali 80. letá a dal vám nejlepší výchozí pozici v 90. letech. Přirozená je pluralita a zdravá konkurence. Degeneraci, kterou Sparta působila českému fotbalu po celá 90. letá jsou nenávratně pryč. Prostě se třeba stane, že Sparta vyhraje titul jednu za 3 roky a možná vůbec nebo naopak vyhraje titul, ale budu si ho muset těžce vydřít, protože jí vyrůstá široká dlouhodobá konkurence. Patetické zvolávání do času minulých o železné spartičce jsou k smíchu. Generace Sieglů, Horňáků a dalších jsou nenávratně pryč. Sparta je jen obyčejný klub s nadprůměrným (ale né nejlepším) stadionem v ČR, má vysoký rozpočet, ale o to slabší vedení klubu. Nic víc, nic míň. Neustálé pěstování českého "nadklubu" je doufám již mrtvou záležitostí. Fakta jsou nezvratná. Před 2 roky vyhrál Baník na Letné po více jak 20 letech a letos to zopakoval. Brno nikdy historii samostatné ČR nikdy na Spartě nevyhrálo...ale letos se jim to podařilo. To že si pravidelně Boleslav jezdí na Spartu pro body už nikoho nevzrušuje. Skoro jsem v 90. letech přestával věřit, že se dožiju doby, kdy se na Spartu bude jezdit normálně pro body, ale stalo se to. Ostatní kluby v ČR se vás už NEBOJÍ, nikdo se před váma již hrůzou neklepe. Sbohem ŽELEZNÁ SPARTO a už se nikdy nevracej....patříš na smetiště dějin.


sin34 
re: Sparta....konec falešné legendy?

11.07.2008 03:39

Napada me otazka, co cekas za odpovedi, nebo aspon jediny duvod, proc sem lezes a pises to, co pises.. radsi se bez nekam ven probehnout priste, udelas lepe.


taborita1 
re: Sparta....konec falešné legendy?

11.07.2008 04:06

Beati pauperes spiritu.


vojtah22 
re: Sparta....konec falešné legendy?

11.07.2008 10:57

www.superslatanci.com - myslim, že sis spletl adresu... SPARTA JE STÁLE ŽELEZNÁ A VŽDY BUDE!


phane 
re: Sparta....konec falešné legendy?

11.07.2008 16:00

Odpovědi nečekám žádné, jen konstatuji fakta. Fanoušků je mi skoro líto, protože JaT jen tak ze Sparty neodejde a dokud tam bude Křetínský a spol. tak Spata půjde ke dnu. Je to frustrující pro fans jen tak nečině přehlíže takové bordelu. Jak by řekl Landa: "bez náznaku obrany nechat se fackovat"......


THRASHER 
re: Sparta....konec falešné legendy?

11.07.2008 18:57

CHCÍPNI !!!


Luk 
Hajlování

11.07.2008 13:24

Nejdřív jsem byl také na straně Horvátha, ale poté, co jsem slyšel jeho vyjádření a mi je jasné, že to hajlování opravdu bylo a byla to chyba. Vždyť se nijak neobhajoval, nikdy neřekl co by to mohlo být jiného, jen řekl že to bylo nešťastné gesto. A to opravdu bylo. Jestli jsi někdy viděl, jaké je gesto při uklidňování fanoušků, toto to opravdu není. A už vůbec bych neříkal lidem s jiným názorem hlupák.


Luk 
Stát v jednom šiku?

11.07.2008 13:34

Tak dobře, a co třeba stát v jednom šiku proti vedení? Nebo je lepší dívat se jak potápí Spartu? Mohlo by být k zamyšlení, zda je lepší podporovat Spartu s tímto vedením a sledovat jak se řítí do záhuby nebo pro Spartu opravdu něco udělat, jen nečinně nepřihlížet a postavit se za Spartu, kterou chceme my. Nebo chceme tuto Spartu? Veškeré protestní akce proti vedení by možná většina z vás odsoudila a ty co po nich volají byste měli za špatné sparťany, kteří chtějí klubu jen ublížit. Ale neublíží víc spíš nečinné přihlížení než snaha o změnu k lepšímu?


sin34 
re: Stát v jednom šiku?

11.07.2008 14:09

Muzes protestovat proti vedeni, ktere muze byt pak vymeneno vedenim jinym. Ovsem tady je nutne si uvedomit, ze sefove Sparty jsou zaroven jejimi majiteli. A at se ti to libi nebo ne, muzou si delat se svym klubem, co se jim zlibi. Ja si myslim, ze ac udelali spoustu chyb, snazi se jak nejlepe dovedou o uspech Sparty.


Luk 
re: re: Stát v jednom šiku?

11.07.2008 14:41

No a co že se snaží co nejlépe dovedou? To jako stačí? A aby ne, vždyť v tom mají své peníze. Majitelem Sparty je JaT, nikoli lidé v jejím vedení. Většinu v JaT mají pokud vím Jakubovič a Tkáč. Nevidím důvod, proč by na nátlak nevyměnili vedení, popřípadě nedali Spartu na prodej. Uplně co chtějí si sice dělat s klubem mohou, ale pokud by se proti nim ostře postavili fanoušci, byli by proti sobě, kdyby nic nezměnili. Vždyť fotbalový klub může existovat jen kvůli fanouškům, bez nich je k ničemu.


lamak 
Davam Sparte tak rok

14.07.2008 15:30

dve miliardy dluh pred minulou sezonou, to je chvalihodne. Holt Vlasta Kostal, to je proste manager moderniho strihu - po mne potopa.


taborita1 
re: Davam Sparte tak rok

14.07.2008 16:54

Což takhle si zopáknout základku, než sem začneš házet ty myšlenkový splašky...:-P


sparta03 
ac sparta praha

17.02.2009 09:37

Sparta je nejlepší, na jaře Sparta musí vyhrát..!