Škoda, ale lepší nikdo, než oba! (AC SPARTA PRAHA - Panathinaikos Atény, 3. předkolo LM)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
pesfilipes 
Mnoo

14.08.2008 09:38

ňáká ta asociace vo mrtvý sousedovic koze by se asi na mysl dostat mohla.... ale co, s tim jejich balvanem na krku je fakt, že čim hůř, tim líp... dneska je taak krááásně ;-)


sodomak 
Koza

14.08.2008 09:42

Nemůžu si pomoct, ale do těhle zápasů by měl asi nastupovat jako jednička Bláža. Podle mě má na obou gólech největší "zásluhu" Kozáčik. Měl si prostě na Kučeru zařvat, jak tu střelu, tak centr před druhym gólem, kterej Kučera odvracel na roh bylo možný v pohodě chytit do náruče. Je to dobrej brankář, má perfektní reflexy, ale ta zkušenost prostě chybí. Skvěle hrál včera Kulda, zato Slepička byl celej druhej poločas prakticky neviditelnej.


Celticgirl 
re: Koza

14.08.2008 09:52

Problém je, že Koza si zařval a slyšela jsem to i já přes půl hřiště. Však potom i Kučeru pořádně zjebal speciálně za ten roh.. Vlastňáky se ale stávají..


jbee 
re: Koza

14.08.2008 09:52

COŽE?!?! To si děláš humor, ne? První gól jsem neviděl, ale spousta lidí tvrdí, že si zařval, ale Kučera to prostě už trknul. Před tím druhým gólem si zařval skoro určitě, ale i kdyby ne, tak to byl jen roh. Ten gól je jednoznačně Řepkův. A jakou oporou umí být Bláža, jsme viděli v zápase Béčka proti Mostu...


Anti 
re: re: Koza

14.08.2008 11:35

Jarda na o v becku sere, nechce za nej chytat a pak to vypada takhle, prisel sem do acka delat jednicku...


jbee 
re: re: re: Koza

14.08.2008 12:22

Pak by měl dostat padáka. Bez milosti.


Anti 
re: re: re: re: Koza

14.08.2008 12:38

taky me to zaskocilo :-( ale chapu ho, precejenom norimberk a becko sparty je trochu neco jinyho


Jumbo1 
re: re: re: re: re: Koza

14.08.2008 12:53

Já mám Blažka rád. Ale pokud na to v béčku sere, tak ať ho vyhoděj, a to hned. Jednak se má chovat jako profesionál, bo jednou je za něco placenej, tak to má odvádět na nejlepší úrovni jaký je schopen-pokud ho to nebaví, může jít, ACS by ho asi klidně pustila za pár drobnejch, případně za převzetí smlouvy, a za druhý v kádru béčka máme asi 5(6?) gólmanů. Dvojku Kozovi může s přehledem dělat Grigar, a v béčku by tím pádem mohl dostat šanci někdo z těch mladejch (napadá mě třeba Mokrohajský), aby se vychytali na ligu. Uraženou nasranou primadonu v kádru fakt nepotřebujeme. Snad si tohle Víťa ohlídá a popřípadě včas zakročí.


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: Koza

14.08.2008 13:32

V béčku na to srali všichni z áčka.. takovej Sylvestre si to tam šel vyloženě odchodit.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: Koza

14.08.2008 13:34

Taky vyhodit....což se stalo.


jbee 
re: re: re: re: re: re: re: Koza

14.08.2008 14:07

To AFAIK naštěstí není pravda. A teď nemyslím jen mladé (třeba právě Kozáčik), ale i starší hráče, kteří občas pomáhali Béčku (namátkou Došek). btw. někteří z Áčka se nedostali ani do toho Béčka a mohli makat jen na tréninku a přesto to neodchodili a snažili se. Např. Kulič, u nějž mě to, přiznám se, velmi překvapilo. Bohužel Blažek je známá firma, co se tohoto týče, a přesně toho jsem se bál při jeho příchodu. Moc dobře si pamatuji, jak rozesral spolu s dalšími "odboráři" Poborákem a Zelenkou kabinu tak, že se nedala dokupy snad doteď :-((((


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: Koza

14.08.2008 15:44

AFAIK? Co to je?


jbee 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Koza

14.08.2008 16:21

As Far As I Know


paolo.maldini 
re: Koza

14.08.2008 09:54

absolutni nesouhlas! pred druhym golem si kozacik rval a bylo to slyset az na h59! a ze byla slepice druhou pulku nevidetelna? ono je to tezky, kdyz nedostavas zadny mice.


sodomak 
re: re: Koza

14.08.2008 10:05

Pokud si zařval, výše napsaný samozřejmě neplatí. U prvního gólu sem nic neslyšel (ale hádat se o tom nebudu), od druhýho sem seděl daleko (H43) a vycházel sem ze zprostředkovanejch informací.


Anti 
re: Koza

14.08.2008 11:34

ukazalo se, ze Kozacik na to byt jednickou zatim nema, prvni zapas s tezsim souperem a hned byl u obou golu, mozna je to nezkusenosti, ale kriknout si proste mel, Blazovi by se to nestalo :-(


paolo.maldini 
re: re: Koza

14.08.2008 11:44

ty ses natvrdlej?


boy_of_russia 
re: re: Koza

14.08.2008 12:09

ses natvrdlej nebo proste chces blazka protlacit do brany za kazdou cenu? pokud nekolik lidi nezavisle na sobe potvrdi, ze si kozacik krikl pri OBOU golech, tak to asi bude pravda...a pokud se blazek urazil, ze dela dvojku a musi chytat v becku, tak to je jeho problem...jen doufam, ze si od nej vita nenecha pripadne rozesirat kabinu...


Anti 
re: re: re: Koza

14.08.2008 12:37

druhej gol jsem nevidel, akorat si prej taky mohl zarvat...pri prvni sem fakt nic takovyho neslysel/nevidel, mam rad Jardu, ale kdyz bude Kozacik chytat dobre, tak mi nevadi, ze bude chytat, bohuzel vcera mi jistej neprisel


jbee 
re: re: re: re: Koza

14.08.2008 13:22

Při druhém gólu nikdo na nikoho neřval, tam se Řepka nechal školácky odstavit od balonu na penaltě. Před tím mohl Kozáčik míč chytit, ale Kučera mu ho ukradl a odehrál na roh.


Anti 
re: re: re: re: re: Koza

14.08.2008 13:32

ale byla tam (prej) znova chyba v komunikaci cely obrany, tj i brankare


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: Koza

14.08.2008 13:35

Tam právě u toho odkopu řval Koza na Kučeru, že to má.. nevím, proč to všichni najednou začnou házet na Kozáčika, který si svoje splnil, zařval si a to, že mu to před nosem Štěpán odkopl, není jeho chybou. Fakt některý reakce nechápu. Btw zvlášť po tomto řval Koza třeba třikrát na kučeru, že to má, asi aby mu to bylo opravdu jasné a neudělal stejnou věc potřetí.


boy_of_russia 
re: Koza

14.08.2008 12:07

a kde beres jistotu, ze by to blazek chytil? uz dva roky hleda formu a jeho vykony maji sestupnou tendenci, at se to jeho priznivcum libi nebo ne...tezko postavit do branky brankare, kterej odchytal od jara jedinej poradnej zapas minuly vikend ve druhy lize a jeho vykon byl rozhodne diskutabilni...


huja30 
re: Koza

14.08.2008 15:16

Nesouhlasim proč by měl Blažek dělat v pohárech 1.? když posere i zápas v béčku a jestli se na to vysral,o tom pochybuju ,protože spíš by měl mít chuť se tam ukázat aby měl reálnější šanci,že se někdy ještě v bráně A-týmu objěví... Kozáčikovy góly to ani náhodou nebyly , při to 1.si řval ,ale kůča to měl už na hlavně hold si z toho vezme aspon ponaučení,ten druhej gól -jednoznačně chyba obránců ,protože tam nechali volnýho hráče a ještě Kladrubskej clonil Matúšovi ,takže ten hovno viděl.. tak snad v Uefě uhrajeme aspoň náký dobrý výlsledky a nahrajeme se body do koeficientu aby sme mohli bejt příště už nasazený...


vojtah22 
.

14.08.2008 09:49

Já nevím, jak jste to cítili vy ostatní, ale já ź toho zápasu měl do 20. minuty skvělý pocit. Řeky jsme přehrávali, nebylo pochyb o tom, že jsme byli na hřišti pánem, krásně se fandilo... ...Takovýhle zápas na Letné již dlouho nepamatuju.. Kéž by to tak bylo na každém byť jen ligovém zápase Spartičky. Samozřejmě příště se šťastnějším koncem. P.S. nevíte někdo jak je to přesně od této sezóny s postupujícím do LM? Někde jsem četl, že vítěz by měl postupovat rovnou do skupiny, ale za boha si už nemůžu vzpomenout, kde jsem to četl a jestli už je to schválené... :-D


sodomak 
re: .

14.08.2008 09:54

Zápas to byl pěknej, Panathinaikos zas tak silnej nebyl. Pokud dá Spartička v Řecku první gól, tak bych to jako ztracený určitě neviděl.


paolo.maldini 
hm ;)

14.08.2008 09:55

ja teda nesouhlasim, me zajima sparta a chci ji videt v lm, jestli se tam dostane slavie je mi celkem ukradeny :). ale kazdej ma rad neco jinyho :). nekdo kofolu, nekdo rum ;).


Energetik 
re: hm ;)

14.08.2008 10:05

a nekdo ma rad treba kofoly :-)))


taborita1 
re: re: hm ;)

14.08.2008 10:32

...a nebo kofoly s rumem...:-)))


marek.ulik 
Skoda...

14.08.2008 10:16

vcera se mi opravdu moc libil Husek a Berger, kuci ve stredu litali opravdu famozne!!!Skoda Kucery, Koza opravdu rval,pro priste bych zkusil k Repovi Hada


jbee 
re: Skoda...

14.08.2008 10:36

Jj, když někdo udělá chybu, na lávku s ním! A až nebude nikdo zbývat, tak koupíme nové! Člověk by řekl, že už jsme se poučili...


vojtah22 
re: re: Skoda...

14.08.2008 10:51

Twe... to ne... Když udělá chybu (jako že jich zatím moc neudělal) tak přece musí dostat šanci tu chybu napravit a ne ho hned odepsat.. v utkáních minulých byl Kučera jistotou a s tomem bezpečně hasil všechny šance soupeře :-)... Za tohle nemůže, asi nestihl tak rychle zareagovat.. Jeho samotnýho to asi mrzí nejvíc


jbee 
re: re: re: Skoda...

14.08.2008 11:16

Natoč wikipedii a najdi si heslo "sarkasmus"...


Kocek 
re: re: re: Skoda...

14.08.2008 11:55

Tak tos měl bejt na Kladně :))) Už tam dělal hrozný kiksy :(


Jumbo1 
re: Skoda...

14.08.2008 10:50

NAopak, Lavička teď musí Kučeru podržet, vlastňák si dali nebo podobnou chybu udělali i mnohem slavnější hráči (viz např. penalta do tyče Joe Colea ve finále LM-řval jsem radostí jak kráva :-D ale to sem nepatří). Odstřelit hráče po první chybě umí každej, dobrej trenér mu dá důvěru a psychicky ho podpoří, garantuju ti, že Kučera to má jako poučení na celou kariéru...


Jumbo1 
re: re: Skoda...

14.08.2008 13:36

Oprava: John Terry, nikoli Joe Cole.


filipkaran 
Já to už nechápu...

14.08.2008 11:15

když jsem začal chodit na Spartu, tak se hráči nebáli přejít přes jednoho nebo i dva soupeře s pomocí kliček a dalších blbůstek. To je ta věc, která našemu fotbalu podle mého chybí, kvůli které se nemůžeme rovnat s Evropou. Je sice pěkný, že si snažíme dávat narážečky, ale je to každej zápas to samé. Strojová hra jako podle kopíráku, nikde nevidím hravost nebo moment překvapení, všechno je o síle.A včera se to opět ukázalo. Kam se tahle fotbalová hravost poděla? Jinak Kučeru nesmíme zatracovat, vždyť téměř každý obránce si jednou ten vlastňák dal, co si budeme povídat. Dokud si nebudeme umět dobře přihrát(což nás trápí už sakra dlouho), tak budeme stačit jen na ligu, kde nám ten balon soupeř bez újmy vrátí...


otiko 
ještě je odveta

14.08.2008 11:17

i když to vypadá s nadějí v odvetě slabě, je třeba bojovat do poslední minuty. Sparta bohužel na LM dnes nemá, aspoň budeme ušetřeni trapasů. Snad to půjde v UEFA proti nějakému menšímu klubu a v každém případě zatím jsme dobří aspoň proti Kladnu !:( Dokud bude Sparta v rukou neumětelů J&T a Křetínského ve zlepšení nevěřím. Konráde, nedivím se, že cítíš vnitřně to přání "aby sousedovi taky chcípla koza" je to u nás hodně rozšířené, takové typicky české.


ACS-fan 
Je to pech, i když

14.08.2008 11:23

se včera bohužel znovu ukázalo, že Sparta (ani žádný další český klub) nepředstavuje evropskou kvalitu. Přes veškerou snahu nestačila na tým, který tuto úroveň má. Rozdíl je v tom, že takový klub nedělá naivní chyby v obraně (včera jsme si oba góly dali v podstatě sami), dokáže využít vytvořené příležitosti (měli jsme jich víc než soupeř) a disponuje alespoň jednou mimořádnou osobností (hráče jako je Karagunis prostě nemáme). Sparta opět buduje nový tým (pokolikáté už?), který bych po včerejšku nezatracoval. Na domácí titul by současná squadra měla dosáhnout (věřím, že Kučera s Kozáčikem.začnou konečně lépe komunikovat, problémy měli i v předchozích zápasech). Jestli se letos alespoň o slepičí krok přiblížíme „Evropě“, ukáže pohár UEFA. Ze snu o LM jsme se včera probudili.


Luk 
Lepší nikdo, než oba...

14.08.2008 11:29

Čili jsi radši za prohru Slavie než výhru Sparty? To bys měl asi spíš chodit do Edenu do sektoru hostů, než na Spartu.


Celticgirl 
re: Lepší nikdo, než oba...

14.08.2008 13:37

To k Bombitovi, který minulý rok nevynechal jediný zápas a jezdí za Spartou všude po světě, není fér. Zkus ten článek brát s nadhledem, o což Tě Bombito i v závěru žádá.


paolo.maldini 
re: re: Lepší nikdo, než oba...

14.08.2008 13:41

ale tenhle referat nepsal chuligan bombito ;).


Celticgirl 
re: re: re: Lepší nikdo, než oba...

14.08.2008 13:47

ježiš :-DD O:-) pardon :-D


Celticgirl 
re: re: re: re: Lepší nikdo, než oba...

14.08.2008 13:48

čili jméno bombito obměňuji za k.h, ale smysl je stejný :-)


malexx 
re: re: re: re: re: Lepší nikdo, než oba...

14.08.2008 14:22

To nic nemeni na tom, ze ma Luk naprostou pravdu...


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: Lepší nikdo, než oba...

15.08.2008 08:10

¨Luk, který vyhlásil bojkot Spartě a prohlásil, že se na Spartu už nepodívá, bude říkat Sparťanovi, který se Spartou "projezdí celý svět", ať se na to vysere a jde radši fandit slavii?? :-O


Jumbo1 
re: Lepší nikdo, než oba...

15.08.2008 09:03

Bída Slavie, radost Sparty! To platí, platilo a platit bude. Pokud miluješ Spartu, musíš nenávidět Slavii (to platí samosebou i obráceně, a v tomhle ohledu slávisty chápu). Před časem hrála ACS v Mnichově a v kotli fans ACS byli kluci z Mnichova 1860, fandili proti Bayernu. Ve Wörglu zase fanoušek Galatasaray nadšeně zdravil po zápase s Fener sparťany. V Kišiněvě lidi přáli Spartě hodně zdaru. Milují svůj klub a nenávidí rivala. A o tom to je. Tak je to správný. Nevím sice jak je na tom Konrád s nenávistí ke Slavii, ale já u TV fandil Fiorentině a při druhém gólu do sítě SKS jsem měl upřímnou radost.


paolo.maldini 
re: re: Lepší nikdo, než oba...

15.08.2008 09:23

ty o voze a ja o koze :-P. tradicne :).


Jumbo1 
re: re: re: Lepší nikdo, než oba...

15.08.2008 13:26

Já reagoval na Luka...


matjo 
Řepoň

14.08.2008 11:53

Ač nerad, tak musím uznat, že druhý gól jde na triko Tomase. První půli nehodnotím z důvodu oddechového času kabelovky v Olomouci. Pravdou je, že snaha a nasazení tam bylo, atmosféra super, ale do LM nám pomůže jen zázrak alá Marek Kincl. Nevadí. Bolí to,ale budem tleskat i v UEFě...


vojta.acs 
Lístky

14.08.2008 12:39

Sice mě to strašně mrzí,ale berme to z té lepší stránky:Neutratíme tolik peněz za lístky:-)


Canizares 
Smůla

14.08.2008 13:20

Prostě se včera Kučerovi zápas moc nepovedl, ale jenom proto bych ho nezatracoval. Také by se nemělo zapomínat na to, co Kozáčik předvedl v předchozích zápasech a neměli bychom hned při prvních obdržených gólech povolávat Blažka. Ani ten by tam včera moc víc nevychytal. To už si řekové pohlídali( Kdy už konečně začne simulování a zdržování být trestáno?)


malexx 
re: Smůla

14.08.2008 14:27

Nejde o Kuceru ani o Kozacika, natoz pak o smulu. Panathinaikos postoupi a postoupi zaslouzene. Po prvni puli jsem byl jeste mirny optimista, ale v ty druhy to byl otres. My hrali doma, ale oni nam skoro nepujcili mic. Mimochodem, poznamka ke kotli, rusky sudi za nas vykon opravdu nemohl...


acskncl 
Bohuzel

14.08.2008 17:33

Dokud nebudem k zapasum s vandrakama jako je Tiraspol pristupovat, tak ze je musime jasne prejet, tak s prumernejma muzstvama a Panathinaikos nic vic nez prumer neni, proste nemame bez poradneho stesti sanci uspet:-!


tomik-pomik 
Pana - průměrnej klub???

14.08.2008 23:26

Kámo nechci ti brát tvůj názor, ale vážně si myslíš, že je Panathinaikos průměr? Brr, to by tam asi nehrál Gilberto Silva, který by v Arsenalu mohl brát větší prachy i kdyby seděl na tribuně a to by tam nehrál např. Andreas Ivanschitz s Karagounisem.. I když posledně jmenovaný Karagounis by si zasloužil jít na Barrandof za to, co v 80. minutě předvedl. Nejprve se na place svíjel jak Eduardo, až jsem si myslel, že má snad ten kotník vážně roztrhlej - hodili ho na nosítka a když byl za čarou, tak vyskočil jak kamzík. A 3 minuty byly víte kde.. ( i když pochybuju, že za ty tři minuty bychom něco udělali...). Spíše na tohle za*raný simulování by se měla UEFA zaměřit než na nějaké pořadatelství zápasů - v čem má dle anglického překladu kocek naprostou pravdu.


paolo.maldini 
re: Pana - průměrnej klub???

15.08.2008 09:25

ve stredu podali vykon jako prumernej klub, to se na me nezlob. jen byli efektivnejsi, meli lepsi fyzicku a v utoku bouraka.


tomik-pomik 
LM - nasazování

14.08.2008 23:36

Navíc, nezoufejme.. Pokud tento rok vyhrajeme ligu, jako že jí vyhrajeme, protože bohužel poslední dobou je tradice vyhrávat ob rok, tak budeme mít příští rok lepší šanci postoupit do základní skupiny ligy mistrů. Dle nového pravidla zavedeného Michelem Platinim by vítěz české ligy 2008/2009 dostal za soupeře pro 3. předkolo champions league např. slovenského, slovinského, polského, maďarského mistra. Dle mého názoru určitě schůdnější takový Ružomberok, Žilina, Debrecen, Kluž než Panathinaikos. Naopak vicemistr gambrinus ligy by dostal ve 2. předkole mistra např. z bosny a hercegoviny, makedonie apod., ale v případě postupu přes něj by se ve 3. předkole utkal s druhým či třetím týmem anglické, německé, francouzské, španělské a italské ligy. Takže proto bude letos být mistrem důležitější než v předchozích cca. dvou tří letech!


Leviathan 
Kde je vás víc???

15.08.2008 07:45

Myslím si že sme ve středu hráli jeden z nejdůležitějších domácích zápasů podzimní části sezony a necelých 14500 diváků je myslím si celkem málo! Je fakt že atmosféra byla dobrá - fandio se co to šlo! ALE kde byl zbytek SPARŤANŮ!!


sodomak 
re: Kde je vás víc???

15.08.2008 08:31

Na Bibione nebo ve Splitu.


vojtah22 
re: re: Kde je vás víc???

15.08.2008 09:39

přesně tak.. atmosféra byla za poslední roky jedna z nejlepších,ale proč sakra nebylo vyprodáno ?!... Jinak přišlo mi trošku nelogický, že vstupenky byli nastaveny do všech míst za stejnou hodnotu.. Proto bylo jasné, že ´všichni vyberou nejlepší místa a třeba coca-cola teen point arena a prostranství za brankou na levo z pohledu HT bylo úplně prázdné jelikož se jedná asi o nejméně atraktivní mista-.. :-)..


ÁcesMike 
re: Kde je vás víc???

17.08.2008 12:54

Mali Lošinj..že přehodili termín, sem zjistil až tam..:(


Mru 
zas pohár trapáku.....

16.08.2008 13:29

Prvotně nechápu proč se tu zbrojí proti Matušovi a Kůčovi. Koza si myslím, že pakliže si zařval před druhym golem (byl jsem na H43 a tudíž nemůzu soudit),tak neudělal žadnou chybu (možná v první puli zbrklý odkop) a tudíž zádny důvod změnit pozici bránkaře. To že by je Víta nepostavil v dalším zápase Kůču a Kozu,tak by jim akorat dal najevo svojí neduvěru v ne a psychika jak všichní víme dokáže byt pekna kurva.Pro Kůču to byl zápas blbec,ktery se proste stane. Je škoda - bude na tom mít lví podíl, že budeme hrat jenom pohár uefa,ale urcite bych ho nezatracoval... Kotel byl v zapase vyborny. S odstupem času musím říct, že rozhodčí za naši prohru opravdu nemohl. mel tam cca 10 min. vypadek kdy naprosto otacal fauly a auty,ale vaznou chybu neudelal.(ale s chutí jsem si zarval ruská svině a Gruzie)Zklamala me ale druha půle.Ateny byli zraly na prohru,ale srazily nás vlastní hrube chyby a hlavne druhy gol otupil veskeré naše snažení. Byl jsem rád, že nás první gol nezlomil o to vetsí zklamaní bylo po druhem golu, kdy jsem se uz vubec nedostali do tempa a byli jsem naprosto bezradní. Nechci snizovat kvalitu soupere,ale myslím si ze byl los velice prijatelný a soupeř hratelny - (nerozehrany). Je to stale dokola, ze šesti 100% sanci dáme sotva jednu.No uvidíme. Zázraky se pry ději a verím že jsme schopni i v Atenách vyhrat,ale na postup to nebude.Tak ted zvladnout Olomóc a vyhrát aspon pohár uefa.