Ach jo! (AC SPARTA PRAHA - SK Sigma Olomouc, 3. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
pesfilipes 
Ve středu jsem byl zklamanej

18.08.2008 10:27

páč se holt ukázalo, jakej je ten hlavní rozdíl mezi našema a "jinejma" šutérama... v neděli jsem už byl ale fakt naštvanej, protože to co dokážeme pravidelně zahazovat, to je fakt k zamyšlení. nejen nad těma šancema samotnejma, ale nad všim. kolik peněz se vynakládá za hráče, kteří opakovaně selhávaj. proč ten čas raději nedostávaj mladí, kerý by možná mohli posunout svou gvýkonnost dál, než coby střídající přestárlý v 80. minutě


filipkaran 
Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 10:33

Sice to sem nepatří, ale nepochopím, proč byly smazány komentáře od fanouška týdne. Pochopil bych, kdyby byl smazán celý článek včetně komentářů, protože takový dobytek se nemůže fanouškem ani nazývat. Možná tam byla nějaká sprostá slova, která by se dala odstranit jinak, ale rozhodně tam ta slova byla po právu. Možná by se měla zrušit celá tato sekce, protože stejně polovina byla na fotbale dvakrát a ani neznají pravidla...


Celticgirl 
re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 10:42

Mluví z Tebe čistá závist. Diskuse se zablokovala po právu, stačilo to napsat slušně, byla spíš z webu nějaké porna, samá p*ča a podobně. Fanoušek týdne se může chápat různě, třeba i tak, že je to člověk, o kterém se nejvíc za poslední měsíce mluví a ukaž mi jiného, než Blaženku.. zkus to vzít s nadhledem, je to zase rozhovor jinej než byli ti předtím, nebo to nečti a bojkotuj to, jen tak přesvědčíš ostatní o tom, že je to kravina.. možná je, ale řekni mi, proč, když je to totální blbost, si to čte tolik lidí a už je to na šestém místě v nejčtenějších článích (viz vpravo tabulka)? Protože to 99% lidí zajímá. Vem to trošku s nadhledem a bude Ti líp :)


filipkaran 
re: re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 11:54

Jaká závist kristepane? No, je mi uplně jedno, jak ty chápeš fanouška týdne, ale slovo fanoušek je podle mého něco uplně jiného. Dobře, kdyby to byla kauza týdne, nebo něco podobného, tak bych to bral. Ale tohle je stránka pro fanoušky, ne pro záškodníky...A to s tou závistí jsem fakt nepobral:D


Celticgirl 
re: re: re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 12:04

Pokud ne, tak si přečti své poslední souvětí :-). Fakt to tím zavání. Jinak je to samozřejmě Tvůj názor, každopádně mít diskusi takovou, jaká tam byla, je opravdu lepší raději zablokovat :-).


filipkaran 
re: re: re: re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 12:17

Ať to poslední souvětí čtu popředu nebo pozpátku, tak furt nevidím, z čeho plyne ta závist. Možná kdyby si věděla, že jsem taky byl před lety fanoušek týdne a i přesto bych byl pro zrušení této sekce, tak by si tam žádnou závist necítila. Nehledě na to, že tímto může být každý, kdo umí napsat dva maily...


Celticgirl 
re: re: re: re: re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 12:42

To je Tvůj názor, neberu Ti ho. Myslím si ale, že Fanoušek týdne má svoje opodstatněné zastoupení na těchto stránkách a že je to příjemné zpestření. Je to ale věc názoru, čili končím debatu, stejně nemá smysl, ty máš názor, já mám názor a to je tak všechno, co jsme si chtěli říct :-)


acskncl 
re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 10:43

nejspis ty prispevky nesplnovali neco z nasledujiciho: Příspěvky vyjadřují názory jednotlivých čtenářů a za obsah odpovídá jejich autor. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus či jinak nevhodné příspěvky.


filipkaran 
re: re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 11:57

Ale ono se prostě není čemu divit, když sem umístí takhle provokativní "fanoušek" týdne...už radši mlčim nebo se mi zase zvedne tlak:)


Celticgirl 
re: re: re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 12:06

To chce klid a zhluboka dýchat :). Každý si na Blaženku udělá názor sám :). Btw to, že je cáklá, neznamená, že nefandí Spartě.. :-) a ještě něco.. ono je to poučné hlavně pro ty, kteří mají děti v jejím věku (cca patnáct), aspoň vědí, že mají doma inteligentní bytosti a ne někoho jako je naše blaženka :-D


Kocek 
re: re: re: re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 13:20

Diskusi sem bohužel nestih, ale rozhovor je dle mě v poho a rubrika je výborná věc. Proč číst jen rozhovory s hráči, trenéry nebo vedením? Ať se vyjádří i fans


Celticgirl 
re: re: re: re: re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 13:32

Tak to vnímám i já.. btw k té diskusi.. vypisovat sem ta slova, tak se blokne i tahle :-).


acskncl 
re: re: re: Sice to sem nepatří, ale...

18.08.2008 23:30

Tak je treba dat prostor ruznejm fanouskum a ne kazdej musi se vsim proste souhlasit.


jbee 
Hledám střelce, zn. rychle a levně

18.08.2008 10:35

Stará písnička - čtyři, pět tutovek za zápas, jeden umrněnej gól a pak se třeseme o výhru. Potřebujeme střelce, který bude dávat góly nejen v tréninku. Skoro bych řekl, ať se vedení vykašle na hledání stopera - tam se dá vždycky postavit nějaký Had, Kadlec nebo jiný Hušek, ale ať zkusí urychleně sehnat střelce. Jenže kde vzít a nekrást, že jo... V čechách jsou cca. dva - Svěrkoš a (možná) Necid. Ani na jednoho nemáme :-(


BigBOSS 
muj pohled

18.08.2008 10:42

Já osobně bych včerejší fotbal označil výrazem "takovej divnej".Že by se naši nějak zvlášť přetrhli, to se nedá říct, i když nějakou tu snahu jim upřít nemohu, ale bylo jí zřejmě málo.Zklamán jsem dost ze hry Olmíku a to nejen po vyrovnání, kdy zdržovali jak ve středu řeci,jo-jo,už to není to pohárový mužstvo, co chce hrát fotbal... No ono v tomhle směru není radno moc povídat ani o nás,ale zpět k zápasu ligy, je to totiž jednoduchý, nedáme šance = nevyhrajem zápas a ani si to nezasloužíme! Aspoň že spalovači dají občas nějaký gól, doufám, že se to časem a odehranými zápasy zlepší, ale to asi my všichni sparťani. Atmosféra se mi zdála taky taková "nějaká divná", ne špatná, ale když to srovnám s pohárem, tak horší. Konec smutků a v pátek hurá do Budějek v co největším počtu, ať si to tam můžeme vynahradit a parádně užít, i když ani tam to nebude lehké. Zbývá věřit a fandit !!!


Bruska 
Prokaučovaný zápas

18.08.2008 10:43

I když si myslím, že Lavička je o dvě třídy lepší trenér než Hřebík a vynalézavější než Bílek, na této remíze se podepsal střídáním. V době, kdy se mužstvo nepochopitelně stáhlo a záloha ztrácela střed pole, vystřídal zbytečně oba útočníky. Pakliže k tomu nebyl důvod kvůli zranění, především Slepička měl zůstat na hřišti a střídat se mělo v záloze, kam měl dříve přijít Kušmír, Zeman, i když velký výběr kupodivu vzhledem k širokému kádru opět není. Berger pro mne lepší než Horváth, ale jako kapitán si musí vyříkat s rozhodčím úder do Řepky on a nikoli Řepka.


thomassino 
Z Bergra...

18.08.2008 10:56

... nemám vůbec dobrej pocit od začátku soutěže. Horváth uměl aspoň pěkně technicky vystřelit.


Conflict88 
fanoušci

18.08.2008 10:59

Budeš řikat něco o fanoušcích, ale sparťani začali řvát haná haná pr... a když střídali hrači tak bučali a pískali tak táhmi ty kur.. pražská


Jumbo1 
re: fanoušci

18.08.2008 11:22

Zrovna ty piš něco o pražskejch kurvách....Že mi v Olomouci tvoji soukmenovci ukradli šálu z limitovaný edice bych ještě unesl...Ale že se nestyděli jít v osmi lidech na tři a ještě zezadu (neměli ani dost odvahy postavit se 1 v.1 a tu šálu si vybojovat-byli to tři klučíci tak kolem 17. let a viděli že by dostali přes držku, tak šli zbaběle v přesile), oni bojovat ani nechtěli, chovali se jako sprostý zloději a ne jako lidi, pro který je šála válečnou kořistí. Chovali se jako omezený tupci. A pokřiky, který se řvali včera na Letný, to byla z vaší strany demence jako kráva. Až se budete chovat venku slušně, nebudeme řvát to o tý Haný. A ještě něco Kubíček je šmejd!


sh88 
re: re: fanoušci

18.08.2008 12:09

Jumbo1: brečíš jak židovská děfka!


Jumbo1 
re: re: re: fanoušci

18.08.2008 12:35

Nebrečím, jen mi vaděj zbabělci, který se neuměj ani postavit. Já do bitek nechodím, nemám to zapotřebí,a le na přímou výzvu bych sanozřejmě reagoval...Psal jsem to v souvislosti s tím, že takováhle lůza nemá co psát o tom, jaký kdo má fanoušky. Jít proti neozbrojenejm Klokanům s baseballovýma pálkama, tyčema, kamenama, atd. v ruce, to by těm hovadům šlo. Ale bojovat jako chlapi, to ne. A ještě budou mít plnou hubu keců ?!?!?!? To snad ne....


Kocek 
re: fanoušci

18.08.2008 11:51

Ty buzerante, náš kotel byl dobrých 20 minut naprosto v poho, fandil Spartě a na vesnický hroudy sral!! Ale vaše nadávání Spartě, Vackovi, a všemu pražskýmu, logicky dlouho ignorovat nevydržel a vrátil vám to. Přijela fakt lůza těch nejzakomplexovanějších moravskejch dementů, a ty měj ještě tu drzost něco kecat proti našim. Máš recht, morava a slizsko opravdu neni ČESKO, měli ste se trhnout s čobolama a byl pokoj, akorát z Prahy sajete prachy, zmrdi venkovský :)))


pražáček 
re: re: fanoušci

18.08.2008 14:27

kocek-ach jo...je mi na blití z takovejch jako ty!!


Kocek 
re: re: re: fanoušci

19.08.2008 08:12

To máš docela blbý chlapče


pražáček 
re: re: re: re: fanoušci

19.08.2008 16:21

hele tak proč tu plácáš takový nesmysly....přesně kvůli takovejch jako ty na nás řvou nadávky!


Kocek 
re: re: re: re: re: fanoušci

20.08.2008 08:35

Třeba proto, že to byla REAKCE na nějakýho zmrda, co nám nadával první, stačí se podívat, kam směřuje moje RE: a dojde ti to. Dycky mě vytočí, když někdo mi nadává, a přitom si nepřečte proč já sem tak vostrej


Conflict88 
fotogalerie

18.08.2008 11:01

jo a ještě jsi uplně blb* ta vlajka je Bohemians a ne panathi


Jumbo1 
re: fotogalerie

18.08.2008 11:25

Bombitovi nadávat nebudeš, ale jinak máš pravdu. Ta vljaka je Klokanů. Vzhledem k tomu, že visí obráceně, předpokládám, že jste ji Klokanům zbaběle ukradli a hrdě vyvěsili ve svým sektoru, vydávajíce jí za kořist z boje? Nebo jste měli tolik cti v těle, že jste se Klokanům postavili?


pesfilipes 
re: re: fotogalerie

18.08.2008 11:25

jumbo, ty woe, podivej se pořádně


sh88 
re: re: fotogalerie

18.08.2008 12:13

Dzambo1 Udělal jsi ze sebe snad ještě většího pitomce, než opravdu jseš:-D:-D


Jumbo1 
re: re: re: fotogalerie

18.08.2008 12:32

Tak pokud se na tu vlajku podíváš pořádně, tak úplně vlevo na tý vlajce je část klokana (ten řeckej čtyřlístek to není tím jsem si naprosto jist). Navíc to potvrzuje i Ene, čili já nejsem ten, kdo je tu za blbce :-)


taborita1 
re: re: re: re: fotogalerie

18.08.2008 12:35

Jumbo, Jumbo....ty wole, fakt už přestaň....:-)))) Podívej se, kde ta vlajka visí....;-)


Jumbo1 
re: re: re: re: re: fotogalerie

18.08.2008 12:42

No já vidím, že visí v našem sektoru. Všiml jsem si toho hned, proto jsem to taky napsal, čekal jsem jestli se sigmák chytí...zatím sechytili akorát fanas ACS....navíc ať visí, kde visí, pořád to nic nemění na tom, že je to vlajka Klokanů, a že sigmáci jsou banda zbabělejch zlodějů...


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: fotogalerie

18.08.2008 13:33

Ríšo, přestaň to řešit, řekni, že ses spletl a život půjde dál ;)


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: fotogalerie

19.08.2008 07:59

CG: Kdyby to byla pravda, tak bych to řekl, ale je to stejně jedno...:-)))


vejvič 
re: re: re: re: re: re: re: re: fotogalerie

19.08.2008 19:54

Jumbo: Myslím,že ta vlajka visela v 1.pol předkola vedle kotle hostů. Docela tam barevně zapadla.V 2.pol už tam nebyla....


sh88 
re: re: re: re: fotogalerie

18.08.2008 12:47

Dzambo1: Buď jseš ještě větší blbec než jsme doufali a nebo bereš nějakej hodně kvalitní matroš:-D Ano je to vlajka zelenejch moček, ale nohama vzhůru visí ve sparťanském kotli, neb jí klokanům po té LM, kdy jí ty močky měli vedle sektoru hostů zabavili chlapci v rudém!


Energetik 
re: fotogalerie

18.08.2008 11:41

to je vlajka klokanu, kteri spolu s fans Reku fandili proti Sparte v poharu...


Conflict88 
praha

18.08.2008 14:50

Celou Prahu bych oplotil a nikoho nepoštěl ven takova zvěř ZOO to je! ani lidi z čech vás nemaji rádi to je vždy nojo pražák. protože jste namyšlení...


paolo.maldini 
re: praha

18.08.2008 15:06

a tebe maji radi, protoze ses "chytrej" jako oni.


lucifer.pekelny 
re: praha

18.08.2008 16:57

Vole, když oplotíš Prahu a nebudeš nikoho pouštět ven, tak se u vás na víkend nevrátí domů půl města, jelikož tu pracujou :-) Chudáci děti, když tu bude táta oplocenej, mámy budou muset říkat, že je na montáži v Bulharsku :-)


thermophyl 
re: praha

18.08.2008 17:25

Oplotit by ses měl ty, hovado moravský! Kdyby nebylo Prahy tak chcípete hlady. Je to zajímavé že každý moravák nadává na Prahu, ale jak může tak tady žebrá jak o zaměstnání, tak o byt. Nevím proč se tady nechám unášet, ale serou mě takoví nýmandi, kteří nikdy nic nedokázali a jenom řvou a uráží nejslavnější klub u nás. Moravská závist a nenávist je hrozná, skutečně jste při dělení federace měli táhnout pryč a my jsme tak na vás nemuseli dneska odvádět daně!!!


Conflict88 
re: re: praha

18.08.2008 21:32

Jo jen pro info nejsem Moravák. Hlavně na silnicích jste kokoti namachrovany. a vyčistěte si nádraží nebo spíš celou prahu!


Celticgirl 
re: re: re: praha

19.08.2008 07:59

Do tohodle problému se nechci moc míchat, ale tohle už vytočilo i mě.. Rozdělovat Českou republiku na pražáky a ty ostatní může jen debil, nezlob se na mě. Všechno je to o lidech. Btw polovina, co nadává, tady nakonec najde práci a pak zjistí, že nejsme tak hrozní, jak si myslíte.. vím to z vlastní zkušenosti, tam, kde pracuju, je 90% moraváků a jednu Moravandu od Uherského Hradiště mám dokonce jako spolubydlící.. Je to prostě o lidech a jestli Ti tohle nedochází, pak je to smutný. Btw a posuzovat podle fanoušků, kteří k vám přijedou, je ještě víc na hlavu postavený, protože kdybych takhle měla posuzovat já, tak si myslím, že Ostraváci jsou bezmozci a Olomoučáci namachrovaní z hovada, pokud to vezmu ze zkušenností, které jsem s nimi zažila na stadionu. Být povrchní jak Ty, tak bych do té Ostravy nejezdila každou chvíli a neměla tam xy kamarádů. Trošku se zamysli, než začneš nadávat, speciálně sem chodí 80% lidí, kteří na stadionu dělaj jediný bordel v tom, že fandí. Proto ty Tvoje kecy nechápu :(


filipkaran 
re: re: re: re: praha

19.08.2008 08:26

100% Souhlas, přesně tohle jsem tady chtěl napsat, ale neměl jsem náladu na tolik písmenek:)


Kocek 
re: re: re: praha

19.08.2008 08:15

No ty si howado :)))))) Ty magore, podívej se do statistik PČR, a zjistíš, že 70% bouraček v Praze způsobí buď kamiony, nebo zmatený widle z Moravy, co sem přijedou v sobotu koupit si chleba do Makra, a co neznaj dopravní předpisy, jelikož jsou zvyklý jezdit max. na fichtlu na rezavou vodu nebo s kombajnem po poli :D


Conflict88 
fasns

18.08.2008 11:33

ja kdybych měkl napsat co udělali ty tupci vaši co jezdi na vyjezdy tak mi tak to piši rok. jak se venku chocaji. a pry fandite slušně. mě okradlo lidi. a koukni na chachary co dělaji ti jsou nejhorší Košťál je čůrák. Morava a Slezsko není žadné čeko


dzyn 
re: fasns

18.08.2008 11:51

No to opravdu ne,protože jste mongolové.


Jumbo1 
re: fasns

18.08.2008 12:38

No pokud žijou v Olomouci samý takový zdegenerovaný fans Sigmy jako ty, tak na jaře vám klidně ukážeme co to znamená, když děláme bordel. Zatím byla Olomouc vždycky jeden z nejklidnějších a nejpohodovějších výjezdů bez vulgarit, násilí, výtržností apod. (pár ožralejch na záchytce nepočítám...).


Kocek 
K fotbalu

18.08.2008 11:53

Osobně jsem to čekal mnohem horší, byl to tradiční zápas po nepovedeným poháru, kdy byli zakřiknutí jak hráči, tak diváci. Osobně mi chybí zmínění jedné důležité věci, a to hymny, konečně se neozvala ta suchánkova slávistická pomsta, ale stará dobrá hymna "Zpívej kdo jsi sparťanem"!! Sice třeba s rockovou hymnou Kladna se to srovnávat nedá, ale aspoň něco se zlepšilo.


Jalesh 
HYMNA Zpívej kdo jsi Sparťanem

18.08.2008 12:47

Tak tohle je potřeba zvlášť zdůraznit. Zpívej kdo jsi Sparťanem...Tenhle popěvek si může zpívat celej stadion. Žádny zmetený výkřiky o tom kdo je svůj a kdo má srdce rudý a planý výhružky o porážkách na hlavu. Ale je dobře, že to není nějaká rocková vypalovačka...


sodomak 
re: HYMNA Zpívej kdo jsi Sparťanem

18.08.2008 13:00

Musim říct, že tohle mě taky dost potěšilo. Tu potřebu mít každou sezónu jinou hymnu sem nikdy nepochopil.


Kocek 
re: HYMNA Zpívej kdo jsi Sparťanem

18.08.2008 13:18

Jj, kdyby to skandovalo 15tisíc lidí, byl by to slušnej hukot. Osobně bych nejradši měl tu od Křížka co se hraje na hokeji, ale tohle je taky slušný. Pak samozřejmě Alkehol, ale pasáž o rozhodčím a pýče to asi vyřešila :)))


sin34 
re: re: HYMNA Zpívej kdo jsi Sparťanem

18.08.2008 17:38

Jsem v cizine, tudiz jsem si o tom jen zde precetl, ale pokud je to nejaka trvala novinka, tak jen tleskam. Protoze byvala hymna, byla jen o tom "jak ji pretrpet" Osobne bych nejradsi poustel Zpivej kdo jsi Spartanem a pak klidne i tu, co se hraje na hokeji(mimochodem puvodne byla napsana pro obe Sparty a chvili se i na fotbale hrala)


Jalesh 
re: re: HYMNA Zpívej kdo jsi Sparťanem

18.08.2008 22:56

A to je právě to co podle mě dělá tule hymnu lepší než ty ostatní, ona totiž nejde skandovat. je to takovej popěvek, něco jako Nikdy nepůjdeš sám...Taky tam nikdo neskanduje. Ale nechci se s Tebou Kocku přít, věřím ale, že se to během pár zápasůdostane lidem pod kůži a pak to bude půlka stadionu opravdu zpívat.


vejvič 
re: HYMNA Zpívej kdo jsi Sparťanem

19.08.2008 20:00

Rozhodně je nejlepší ze všech našich hymen.


looki 
re: K fotbalu

18.08.2008 18:42

kurva...jednou přijdu pozdě a hned přijdu o vymodlení puštění hymny, kterou jsem doteď musel poslouchat jen v tramvaji z Vltavský na mp3.. SUPER!!! Snad to vydrží.. Ještě tak hrát první půli směr pláň a výsledky se jistě dostaví! :-)


kancelarska_krysa 
Stridani

18.08.2008 12:09

Vcera jsem nepochopil Lavickovo stridani. Pokud Slepickovi neco bylo, tak OK. Ale jestli ho chtel setrit... Preci za stavu 1:0 nemuzu stahovat nejlepsi hrace a hrat udrzovacku. Dosek tam byl totiz potom jenom do poctu. Berger mel jit dolu uz o polocase. Ten byl vcera snad nejhorsi na hristi.


paolo.maldini 
re: Stridani

18.08.2008 12:20

uz sem to psal na hlavni, v prvni pulce slepici sjela stulpna a pod ni byl videt obvaz. urcite ho nestridal kvuli tomu, ze by nehral podle jeho predstav nebo ze by fyzicky nemohl.


ACS-fan 
Ach jo (na druhou)

18.08.2008 12:11

Zklamání nesmírné, takový zápas se musí vyhrát, nicméně bych nespočítal, pokolikáté se nám to už stalo. Ani kolotoč desítek hráčů a mnoha trenérů na tom nic nezměnil. Opravdu mi ale vadí nepochopitelné střídání v útoku – vyklidili jsme soupeři pole, vzdali se možnosti podržet vepředu míč a signalizovali, že budeme bránit a nakopávat balóny. Od Doška vstřelení branky nelze očekávat a tak se výsledek dostavil – přišli jsme úplně zbytečně o dva body. Jsem zvědavý, jak budeme řešit střed hřiště. Berger není tvůrce hry (a rád hraje spíš zleva), tím není ani Kladrubský (ten ale hrál včera vpravo). A tak náhrada za Horvátha je zatím jediná – Vacek. Proti svému bývalému klubu naznačil, že by jí skutečně mohl být. Jsou odehrána teprve tři kola, Lavička ještě hledá optimální sestavu, mužstvo se sehrává. Přes včerejší zklamání zůstávám mírným optimistou.


Josef 
re: Ach jo (na druhou)

18.08.2008 14:45

Já bych ještě jednoho viděl. Mě se velice líbí Pečnik. Za béčko hraje dobře, na Kladně toho za 10 minut stihnul víc, než Berger normálně za celý zápas.


screaming 
hmmm

18.08.2008 17:39

no tak ja myslim ze sigma teda mela vetsi stesti a kozacik podle me sel ven normalne zmensil uhel ale nesel ven uplne aby ho ten olomocak snadno neobeh chyba se stala uplne nekde jinde, zastavil bych se u repky kterej udelal tak 3 velky chyby a jeste dostal zlutou za kecy. V zaloze bohuzel husek stale neni schopnej poslat mic smerem dopredu - hrozna skoda, a ve prostred proste nema kdo hrat. At se na to divam jak se na to divam nejvetsi predpoklady ma asi opravdu ten berger ktery tam teda idealni rozhodne neni - uprimne nepamatuju se ze by nekdy vymyslel nejakou hustou prihravku v repre nebo pl, horvatha beru jako uzavrenou kapitolu ktera stacila max na ceskou ligu a taky se mu ne vzdy extra darilo, spis me desi ze ani nevidim nikoho z mladych kdo by to mohl zkouset - vacek byl vcera naprosto marnej a rek bych dost linej. K utoku no holt strelce co daj kazdou sanci nemame neodepisoval bych slepici ani doska, kdyz se snazi je i kulda dobrej. Sverkos taky neni zazrak jak ho nekdo zminil v prispevcich a necid zatim neni lepsi slepicky. Ruku na srdce cely cesky fotbal nema zadneho poradneho utocnika. Zajimalo by me koho byste chteli privest ci koupit? Doufam ze sance bude dostavat jeslinek ten se mi zdal ok. Ale proste je treba stavet uz tym na jinych kvalitach nez individualnich nevidim v cele ceske lize nikoho extra vyjimecnyho. Proto sem rad ze je u nas vita a snad dostane dost casu - od vedeni i od nas.


Jurasenko 
zdržování valením

18.08.2008 21:08

Již tradiční simulování polehavajícím hráčem ke konci hry někde na půlce by se dalo eliminovat po vzoru ragby! Pokud hráč neleží věkde kolem vápna nechat povolit ošetření a hrát dál! Divadelní etudy by se rychle vytratili!


screaming 
re: zdržování valením

18.08.2008 21:36

ja bych to upresnil vzor premier league pokud neprerusi rozhodci nic se nedeje hrac nemuze byt tak zranen aby se nedokutalel do zamezi


paolo.maldini 
re: re: zdržování valením

18.08.2008 23:25

tim si moc nepomuzes. v premier league, kdyz uz nekdo lezi, tak opravnene. tam je simulovani minimalni a pokud tenhle sport nekdo provozuje, tak vetsinou ho na to upozorni i vlastni fanousci (pr drogba). tohle pravidlo neni kvuli simulovani, ale spis kvuli sporum jestli zakopnout mic nebo ne. pro cr by se daleko vic hodilo co kdysi nadnesl jarousek h. a to, ze hrac pokud je osetrovan tak po urcitou dobu v zajmu vlastni bezpecnosti se nesmi vratit na plochu. tzn pokud se necha hrac osetrit, tak po dobu 10 minut se nesmi vratit na hriste. a za treti, na tohle se fakt vymlouvat nemuzeme. stacilo dat gol a olomoucaky to preslo. takze je na to celkem jednoduchej recept.


filipkaran 
re: re: re: zdržování valením

19.08.2008 08:31

No, těch 10 minut by bylo na ošetření tří hráčů a ne jednoho...Prostě bych zavedl pravidlo, že kdo si lehne, tak jde na tři minuty ven (podle mě to docela postačí) a oni by si to chlapci brzo rozmysleli, jestli přestanou hrát slečinky, nebo jestli budou oslabovat svůj tým...


Kovanej 
re: re: re: zdržování valením

19.08.2008 21:30

Jaroušek Há. opět na scéně... :o)))))


paolo.maldini 
re: re: re: re: zdržování valením

20.08.2008 10:52

to sem napsal, abych ti udelal radost ;)