1 307 statečných (AC SPARTA PRAHA - FC Bohemians Praha, 4. kolo Poháru ČMFS)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Kovanej 
Jude slávie

30.10.2008 09:53

nechápu, co tě na tom jude slávie tak pohoršuje. Řve se to celou sezónu po všech možnejch stadionech v republice, aniž bysme hráli proti slávii. Funguje to tak už léta, nevim proč by se to najednou mělo měnit. Jestli to někoho uráží, tak maximálně slávisty a to je taky cílem...


Maggot 
re: Jude slávie

30.10.2008 10:02

Taky nechápu smysl urážení jiného týmu když proti němu nehrajeme. To už máme ze slávistů takovej komplex, že je musíme urážet i když hrajeme proti Střížkovu?


Urby 
re: Jude slávie

30.10.2008 11:08

To, že se něco dělá dlouhou dobu, nemusí vždy znamenat, že je to správný. Urážky Slátanců, či Baníku mimo zápasy s nima je podle mě stejný nesmysl, jako když sešívky křičí "Kdo neskáče, fandí Spartě", čímž davaj jasně najevo jejich komlex ze Sparty. Jsme opravdu taky tak zakomplexovný jako oni...? Já pevně věřim, že ne!


tomik-pomik 
re: re: Jude slávie

30.10.2008 14:36

Nevím nevím.. Mě na urážení Baníku či Slavie nebo nakonec i Slovanu Bratislava nic nevadí, je mi jedno, jestli se to skanduje když s nima hrajeme nebo ne, ale ať je to v takovém rámci, aby z toho nevznikl nějakej průser.. Na heslech AntiSlavie, Smrt Baníku nebo SK Slovan Zkurvená Bratislava nic nevidím.. Ale např. JudeSlavie nebo Mrtvej horník dobrej horník... to je k zamyšlení..


tomik-pomik 
re: Jude slávie

30.10.2008 14:33

Ty ses asi zbláznil, ne? Nechápeš, že Jude Slavie, hu-hu-hu-hu a podobné blbosti patří mezi propagaci hnutí směřující k potlačení práv člověka, nebo jak se to říká? Až budeme vést nad nějakým mančaftem 4-0 a s prominutím pár blbečků z kotle začne skandovat tyhlety pí-oviny, může rozhodčí ukončit zápas? A co pak? Prohrajeme kontumačně, v lepším případě bude zase zavřenej stadion.. Viz liga mistrů při utkání s Arsenalem! Kreténi! Kolikrát ještě Arsenal na Letnou přijede, a když už teda jednou přijede, je zavřená půlka stadionu kvůli Vašim zpí-eným pokřikům. Tak už se vzpamatujte. Neřešil bych skandování proti Slavii či Baníku v zápasech, kdy proti nim nehrajeme, to je mi celkem jedno, kdy se tohle skanduje, ale je to v rámci slušnosti. Např. oblíbené Antislavie či Smrt baníku-na tom výrazu nic tak urážejícího nevidím..


vojtah22 
re: re: Jude slávie

30.10.2008 14:43

Naprostej souhlas... pokřik jude slavie je fakt nepochpopitelnej... to je jedna z věcí která kazí dobrý jméno sparty.. proto nás všichni mají již mnoho let za arogantní tým s nejhoršíma fanouškama... je mi z toho na blití... :-( čest vyjímkám samozřejmě...


tomik-pomik 
re: re: re: Jude slávie

30.10.2008 15:16

Čest vyjímkám.. Presně tak.. Nebo taky čest těm, kteří se nepřidají a neskandujou, když JudeSlavie nějakej vagabund z kotle spusti.. Je to otázka menšiny.. Těch lidí moc není a je zapotřebí vyhnat je ven. Pokud mluvím za sebe, tak na utkání v Brně, kde jsme 2-O vyhráli, taky nějakej pitomec začal JudeSlavie. Přidalo se k němu asi dalších cca 10 lidí.. Já se přidal taky, ale skandoval jsem AntiSlavie.. A nakonec ti, kteří začali s JudeSlavie, ztichli jak prasata po porážce..


Tyrese 
podekovani

30.10.2008 15:11

to ze hraci nedekujou kotli, to zcela chapu, ja bych se na ne vysral dlouhodobe. A oni se jeste divej jaktoze jim neprisli hraci zatleskat a citi se ublizene. Je to za ten jejich transparent co vyvesili na zapase se Slavii. "vyhra nebo bitka...vyhnani atd." aspon podle toho obrazku sem to tak chapal. za takovej transparent bych jim maximalne prisel ukazat zdvihnutej prostrednik po kazdym zapase :)


tomik-pomik 
re: podekovani

30.10.2008 15:17

Souhlas s jednou vyjímkou.. Ten prostředníček nevím, je to přehnané z obou stran. Ale naprostej souhlas s tím, že pokud budou fanoušci skandovat hu-hu-hu viz s Příbramí či JudeSlavie viz dlouhodobě, tak by hráči neměli chodit děkovat.. I když ono je to těžký, házet všechny fanoušky do jednoho kotle.. Pak jsou na hráče naštvaní i ti fanoušci, co nic takového nekřičejí a fandí slušně..


Tyrese 
re: re: podekovani

30.10.2008 15:22

s tim prostrednikem sem to nemyslel zcela vazne. ja jen ze by si to nekteri v kotli zaslouzili a nehazim tam vsechny fanousky :) treba protilehly tribune meli jit aspon zatleskat..jako minuly zapas, ale na kotel bych se skutecne vykaslal. Driv sem si to nemyslel, ale ted si to myslim ze mame fakt jeden z nejhorsich kotlu v lize :)


Ondracius 
re: re: re: podekovani

30.10.2008 19:07

Panove, ac nerad musim s Vami souhlasit. Nektere jedince z kotle bych vyhazel, ae na to sem moc malej pan. BTW, proc se uz nechodi fandit dolu? DIky tomu, ze ten dolejsek je prazdnej a nahoru se vejde jen par lidi, je skoro kazdej hostujici tym, ktery priveze vic jak 200 fanousku jako doma a prerve nas. Nekdo mi rikal, ze dole je hodne kamer, nebo co. Nevite proc tomu tak je?


Gabra 
re: re: re: re: podekovani

30.10.2008 20:44

Prý je pod střechou lepší akustika a lépe se to rozléhá po celém stadionu.


bílá síla 
re: re: re: re: podekovani

30.10.2008 20:56

No registrovanejch kotelníků je okolo 300 a víc lidí jim na ty podmínky sere, tak krom derby ten vršek úplně stačí.


RVS. 
re: re: re: re: re: podekovani

30.10.2008 22:05

Nahoře to možná dobře zní,ale prázdný dolejšek pěkně blbě vypadá.A taky zezdola-kde je samo daleko větší kontakt s hřištěm-se daleko lépe vytváří tlak na hráče a rozhodčího.Takhle ho maj všichni na háku-rozhodčí,hostující hráči a nakonec i naši.Když na mě řve ze dvou metrů je to sakra něco jiného než z výšky-odhadem třetího patra.


Ondracius 
re: re: re: re: re: re: podekovani

30.10.2008 22:17

Souhlas. Tak si sezenem nejakejch 500 lidi a zajdem fandit dolu :-D Chtelo by to propojit obe patra v jeden hlucnej sbor. Nebo lepe celou letnou, ae to bohuzel nepujde :-/


RVS. 
re: re: re: re: re: re: re: podekovani

31.10.2008 00:46

Stačilo by se přestěhovat dolu a co já vim nahoře nechat vlajky.


Ondracius 
re: re: re: re: re: re: re: re: podekovani

31.10.2008 00:54

Jj, to by bylo good, ale jestli ze je tak malo lidi do kotle, tak na tom, ze pod strechou to lepe zni, asi neco bude. Chtelo by to splasit vice lidi, aby atmosfera nebyla tak komorni


Luk 
Divný svět

30.10.2008 19:35

Dokud nebude vadit "Sparta buzerantů parta" a "Smrt Spartě", nebudu vidět nic špatného na Jude Slavie.


tomik-pomik 
re: Divný svět

02.11.2008 11:39

Na hesle Sparta buzerantů parta nic rasistického není, tak nevím, čím se tady oháníš.. Příklad? Když se bude skandovat sparta buzerantů parta tak rozhodčí ukončit utkání nemusí, protože to samo o sobě není bráno jako rasistický pokřik.. V případě Smrt Spartě či Smrt Baníku už by se to tak dalo brát. Ale v případě Jude Slavie je to naprosto jasné a rozhodčí má v celku velké pravomoce utkání ukončit..


Luk 
re: re: Divný svět

02.11.2008 21:01

Jasně že na tom není nic rasistického, stejně jako na smrt Spartě. Ale já nepsal o rasismu. Ve své podstatě jsou to stejné pokřiky - proti nějaké skupině lidí. Nebavím se o tom, jak je to podle zákonů nebo řádů ČMFS. Důležitá je morální ospravedlnitelnost těch pokřiků. O tom je diskuse, ne? Pohoršujete se nad tím, že je to proti pravidlům, nebo že je to prostě špatné obecně někoho urážet?


tomik-pomik 
re: re: re: Divný svět

04.11.2008 18:50

Pohoršuju se nad tím, že je špatné někoho urážet stylem, který by se nemusel vyplatit.. Jinak mi to je jedno


fanda357 
re: re: Divný svět

03.11.2008 17:34

No, já myslím, že dnešní rádoby morálka se posunula tak, že "buzrantů parta" je na stejné úrovni jako "judeSlavie" - obojí to jsou menšiny a je to vyjadřování nenávisti k menšinám. Nemělo by být rozdílu mezi "buzerantů parta". "judeSlavie" "cikáni" a jiné "menšinové" nadávky. To, že se oboje posuzuje jinak a účelově, je věc jiná. Jen konstatuji bez vyjádření vlastního názoru.


Luk 
re: re: re: Divný svět

03.11.2008 19:46

Souhlas, ale cikán není nadávka, nýbrž spisovné slovo.


bílá síla 
Jude Slavie!!

30.10.2008 19:52

Bylo a bude!! Pokud by to byl nějakej ten §, jak tu některý chudáčci podsouvaj, tak už půlka sparťanů bručí...a to není.


Canizares 
re: Jude Slavie!!

30.10.2008 21:35

No ten paragraf by se při troše hledání našel. Co však je určitě, tak to je nařízení ČMFS, podle kterého může rozhodčí ukončit v případě takovýchto projevů zápas.


bílá síla 
re: re: Jude Slavie!!

30.10.2008 22:02

Nenašel! Pokud by to byl takovej problém tak už zápas ukončily a ota TV by nás dávno už nevyslílala. Nic takového se doposud nestalo a nestane, tak to bude vadit jen jedné vesnici a pár hlupákům jako seš ty.


RVS. 
re: re: re: Jude Slavie!!

30.10.2008 22:08

Jo to mě vždycky baví když někdo s nickem jako máš ty,někomu říká, že je hlupák :)


THRASHER 
re: re: re: re: Jude Slavie!!

01.11.2008 00:29

:-)))


Canizares 
re: re: re: Jude Slavie!!

30.10.2008 22:42

Jen pro tvou informaci: v současných platných fotbalových pravidlech v sekci Rozhodčí v podsekci Nezahájené nebo předčasně ukončené utkání v odstavci F stojí toto: Dojde-li v průběhu utkání k hrubým urážkám nebo vyhrožování ze strany obecenstva, vhazování předmětů do hřiště, násilnostem mezi diváky nebo k ohrožení bezpečnosti příslušníků družstev, vyzve rozhodčí ve spolupráci s kapitány družstev prostřednictvím hlavního pořadatele (obvykle výzvou hlasatele) diváky ke klidu, a požádá hlavního pořadatele o zjištění případných viníků. Dojde-li k obdobným projevům i po opakované výzvě, nebo je-li diváky vážně ohroženo zdraví účastníků utkání, rozhodčí utkání ukončí (stejným způsobem jako v případě inzultace). To, že ještě žádný sudí toto neudělal je jenom tím, že "Letenský anděl strážný" dělá neustále přesčasy a mimoto u nás stojí všichni svatí, jinak si to nedovedu vysvětlit.


RVS. 
re: re: re: re: Jude Slavie!!

31.10.2008 00:49

Na druhou stranu kdyby se důsledně dodržovala litera zákona tak se, žel,nedohraje skoro nic.Ačkoli by to asi bylo výchovné-nikoho by nebavilo chodit na půl hodinové fotbaly.


tomik-pomik 
re: re: re: re: Jude Slavie!!

02.11.2008 11:40

Svatá pravda.. Souhlasím!!!!!!!!!!


tomik-pomik 
re: re: re: Jude Slavie!!

02.11.2008 11:32

No, s takovým nickem jsi hlupák jen a jen ty.. A jestli si myslíš, že se to nikdy nestane, tak se podívej do pravidel fotbalu (i když pochybuju, jestli vůbec víš, co to je). Ač nerad, musím přiznat, že jsem více jak 5 let fotbalový rozhodčí, tak vím, jak se rozhodčí může v takových případech zachovat.. A slovo na závěr: Na každé prase se najde řezník...


tomik-pomik 
re: Jude Slavie!!

02.11.2008 11:36

Hehe, půlka Sparťanů bručí.. Ty si ftipný jak sáňky v létě.. Tak hele ty chudáčku s nickem bílá síla, což samo o sobě hovoří za vše, já se právem moc nezabývám, toto není můj předmět studia na vysoké škole, ale vím, že takových paragrafů existuje celkem dost.. Jen je zavést do praxe, ale to už je otázka pro současné vládnoucí špičky.. Jen aby ses časem nedivil, až si pro tebe chlupatý přijdou, že tě mají natočeného, jak si skandoval rasistická a podobná hesla.. A rada na závěr: V právu neznalost neomlouvá..:-)


cobra3 
Sparta fandí slušně

30.10.2008 19:58

SMRT SFS!!!


majk 
re: Sparta fandí slušně

31.10.2008 06:17

já teda dost dobře nechápu, proč těch 14 000 sfsáku nepřijde a nepřeřve to. když je to tak trápí. Nebo se bojí toho hloučku v kotli ? Nebo jsou jen virtuální ? :-)) Jude Slávie !!!


THRASHER 
re: re: Sparta fandí slušně

01.11.2008 00:37

Přesně tak autor článku bude asi taky nějakej zkurvenej SFSák, když ho to tak štve, mě teda tyto pokřiky proti našim největším rivalům vůbec nevadí a je podle mě jedno jakej zápas se zrovna hraje, rivalita a u některých i nenávist vůči těmto klubům platí vždy - to k fotbalu patří a tak je to správně. A co se týká rasismu apod. až se bude skandovat: židi do plynu, pak je to samozdřemě rasismus ale na pokřiku JUDE SLAVIE opravdu nic rasistickýho nevidim......


Canizares 
re: re: re: Sparta fandí slušně

01.11.2008 23:11

1. Nevím, co ti vadí na projektu SFS, ale ono to jude Slavie vadí většině lidí. 2. Tento pokřik na zápase s Bohemians opravdu ztrácí smysl. Respektive neexistuje spojeni Slávie a Bohemians. které by tento pokřik jakkoliv ospravedlnovalo? 3. Pokud si myslíš, že pokřik Jude Slavie je opravdu tak neškodný, tak co podle tebe toto slovní spojení vyjadřuje? Nebo lépe, pokud ti tento pokřik nepřipadá rasistický, tak si: A - zopakuj pojem rasismus a s ním související antisemitismus, B - navštiv svého bývalého( nebo současného) učitele dějepisu a nech si povykládat něco o německých dějinách v obdobé 1933 - 1945, či zhlédni snímek Konference ve Wannsee. 4. Radši své názory už nešiř takto veřejně, protože se obávám, že by jsi dlouho nenavštívil žádný zápas Sparty či stránky spartaforever.cz


Luk 
re: re: re: re: Sparta fandí slušně

02.11.2008 11:55

Ty jsi ale pokrytec. Na jednu stranu ti strašně vadí Jude Slavie, na druhou stranu bys překousl Brno buzerantů plno. Není to přeci horší jen proto, že je to o židech. A co třeba smrt Spartě, to ti taky až tolik nevadí?


Canizares 
re: re: re: re: re: Sparta fandí slušně

02.11.2008 23:50

No to právě je horší! Jude Slavie je totiž pokřik rasistický, kdežto brno, buzerantů plno není. Pokrytecký nejsem, jenom si nedělám iluze. Podle mě je potřeba nejprve z hlediště vymítit rasismus, to je základ.Až pak může nastat druhá fáze - to jest zbavit se pokřiků jako je ten s tím brnem apod( k tomu se vztahuje výraz " se dá ještě překousnout") . Navíc pokřik Brno, buzerantů plno je rozhodně méně nebezpečný než Jude Slavie. Jeho základ totiž tkví v tzv literárním primitivismu, kdy několik řekněmě neinteligentních jedinců chtělo najít něco, čím by odpověděly na Sparta, buzerantů parta( které je, což je "nemilé" přiznání si, původní) a proto vznikla tato primitivní říkačka s jednoduchým rýmem, postrádající zejména smysl významový( nebudme naivní, že ta říkanka je pravda, nehledě na to, že už bychom si zlost na soupeře mohli přestat vylévat skrze homosexuály). Takovou věc pak musí opět skandovat jedině člověk přímo hloupý, nebot provolávat něco, co nedává smysl je projevem davu nebo hlupáka( případně průnikem těchto množin). Podle mého názoru totiž ten pokřik neuráží Brno, ale ty fanoušky, kteří ho provolávají, nebot ukazuje jejich omezenost, a tím, že je provoláván kotlem škodí dobrému jménu Sparty, za kterou oni" taky bojují".


Sodri 
re: re: re: re: re: re: Sparta fandí slušně

03.11.2008 00:46

Žid, stejně jako teplomet, není rasa.


Luk 
re: re: re: re: re: re: Sparta fandí slušně

03.11.2008 01:59

Já právě myslím, že se to vše ohledně těch pokřiků bere moc vážně. Ve skutečnosti je to jen hecování mezi fanoušky, k fotbalu to podle mě patří. Ale ať se bude kdokoli snažit sebevíc, určitě to nezmizí. Naopak medializace ty pokřiky spíš přiživuje. Vem si například, když hlasatel napomíná fanoušky za pokřiky - funguje to jako výzva k dalším pokřikům. Ale zpět k tématu. Je to horší, protože je to rasismus? Záleží snad na tom, jak to pojmenuješ? Je to v podstatě urážka nějaké skupiny lidí. Mám se snad cítit hůř, když urazím Žida, než když urazím teplouše?


fanda357 
re: re: re: re: re: re: Sparta fandí slušně

03.11.2008 17:40

Mýlíš se, obojí je vyjadřování nenávisti k menšinám. Akorát jedno je více vidět a druhé nechce být viděno. Trocha osvěty - ono se to jmenuje podněcování k nenávisti vůči skupině osob a definice zní: Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, etnické skupině, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků. Takže není rozdílu mezi "jude" a "buzerantů". Resp. nemělo by být.


Suja 
JUDE SLAVIE

03.11.2008 20:56

Panebože pochopte už že židi nejsou rasa ale náboženství(judaismus) a národ(Židé,Izrael) takže se o rasismus nejedná ... vadilo by vám křesťanská slavie? nebo katolická slavie?


martanek 
Jude Slavie!!!

05.11.2008 19:11

Bylo, je a bude!! A slyšet to bude všude!!! A Že to vadí některejm SFSákům? No tak ať se třeba pos*erou. Jediný co můžou dělat, je, že se budou vztekat, případně se vybrečej na rameno Otovi praseti Černému. To je tak jediný co můžou:-))