Derby v Edenu (SK Slavia Praha - AC SPARTA PRAHA, 23. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
gero 
svatá pravda

14.04.2009 09:51

Samozřejmě opět souhlas s Bombitem,má svatou pravdu.Na derby jsem samozřejmě byl,fandil jak o život,málem mě trefil šlak při špatném druhém poločase,ale co mě nejvic nasralo (jinak se to nedá říct) byl týpek (a jemu podobní),který seděl 2 řady pode mnou a hned od začátku zápasu nadával při každé pokažené akci tak spostě až jsem se nestačil divit ! Takový ať raději zůstanou doma ! Raději ať na Spartu chodí 4-6 tisíc,ale ať pořádně fandí a jsou dobře naladěni,než 12000 tisíc negativních hospodských mudrlantů.V jednou možná nebudu s Bombitem souhlasit-možná by bylo dobré,abychom si takovým bahnem prošly,aspoň by se oddělilo zrno od plev ! Ješte poděkování všem,kteří včera fandili do "úmoru":-).ACS forever ! :-).


boy_of_russia 
re: svatá pravda

14.04.2009 10:19

souhlasím s bombitem i gerem. Na jednu stranu je smutné, ba dokonce ostudné, že nejsme schopni vyprodat 2000 listků. Ale na co jsou v sektoru fanoušci, kteří po celý zápas sedí na prdeli, jsou ticho jako pěny a nejsou schopni zatleskat ani při našich střídání? a že jich tam bylo včera bohužel více než dost...proč teda na ten stadion chodí?!! s takovýmhle přístupem ať zůstanou příště doma na gauči, žerou popcorn a popíjejí u toho coca-colu. Lidé, co neumějí ani zatleskat a naopak při každé pokažené nahrávce začnou nadávat, já osobně na spartě nepotřebuji.


Jumbo1 
re: re: svatá pravda

14.04.2009 10:57

No, je to bohužel tak :-( Napsal bych přesně to samý, ale byl jsi rychlejší SsTŠ, aneb souhlas s tebou šampóne :-)


Zborňas 
re: re: svatá pravda

14.04.2009 13:59

Přesně tak!! Byl jsem v našem sektoru jen pár metrů od kotle, hned na začátku jsem musel zmr... pár našich. Kecy , že si mám sednout , že nevidí atd.. Debílci opakuji vám to i tady "Jděte do prdele".Když se vám to nelíbí, seďte si doma u Ota tv.


Morkon 
re: re: re: svatá pravda

14.04.2009 14:51

Ale ty místa jsou k sezení, ne?


Zborňas 
re: re: re: re: svatá pravda

14.04.2009 15:04

Určitě, taky se nemá mluvit vulgárně, kouřit, jíst ve stoje, nosit šálu v tomhle horku se asi taky nemá...mě se zdá, že jenom fandíš? Tak "kurva" fandi :).


Luky 
re: re: re: re: svatá pravda

14.04.2009 16:03

kotel respektive sektor hostí je snad k stání ne?! A mě jestli něco dokázalo naštvat tak to lidi co dou za celej rok jenom na tenhle zápas a musí bejt přesně na tom místě na který maj vstupenku a nedokážou pochopit že tam dokonce stojí někdo jinej.


Morkon 
re: re: re: re: re: svatá pravda

14.04.2009 16:09

Já sice chápu, že to někoho štve,ale pořádek musí být...:-) Ale není to vůbec podstatné. Podstatné je to, abychom táhli za jeden provaz a aby Sparta šla správným směrem.


Homolka8 
re: svatá pravda

14.04.2009 17:23

také by jsme se to chtelo zbavit té hrstky neonacistu, kterí podle mě ani nechodií podpořit spartu!!! to že slavisti řvali "SMRT SPARTĚ" je oproti nadavkam teto casti fans nic...neonacisty kteri pri zapase vykriju takova ta znama hesla moc nemusim... sem fans sparty rad chodim do kotle, ale podporit ACS a ne pana s knirkem a emo patkou;(


ACS-fan 
Bod dobrý, pocity smíšené

14.04.2009 10:16

Chybělo pár minut a mohli jsme jako první hosté na novém stadionu vyhrát. Za jiných okolností by to Spartě slušelo, včera si to ale nezasloužila. Několikaleté trápení pod novým majitelem, kolotoč hráčů a trenérů má smutný výsledek – mužstvo bez sebevědomí, bez potřebné důvěry ve vlastní síly a obávám se, že i bez vztahu ke svému klubu. Pravý opak toho, co nás vždy zdobilo, i když byli na Letné horší fotbalisté. Pamětníci lepších časů Jozef Chovanec a Martin Hašek by mohli tento neduh postupně vyléčit trpělivou prací s mančaftem. A pokud budou kádr vhodně doplňovat hráči jako je Juraj Kucka, mohli bychom se dočkat lepších zítřků. AŤ ŽIJE SPARTA!


Morkon 
re: Bod dobrý, pocity smíšené

14.04.2009 14:52

Obávám se, že toto mužstvo, až na pár vyjímek, nemá na to ohrozit Slavii a už vůbec ne hrát evropské poháry.


ACS-fan 
re: re: Bod dobrý, pocity smíšené

15.04.2009 09:03

Fajn a co dál? Vyměnit trenéra nebo třetinu kádru? Přivést kvalitní fotbalisty? Tyto pokusy jsme už absolvovali a k ničemu to nevedlo, navíc teď už nejsou a nebudou peníze. Musíme pracovat s tím, co máme a pokusit se zlepšit psychiku, sebedůvěru. K tomu jsou potřeba výsledky - pomohl by zisk druhého místa. Před kvalifikací o LM doplnit kádr několika pečlivě vybranými, především p s y c h i c k y o d o l n ý m i fotbalisty. To je úkol pro trenéry. Pro mě je takovým příkladem právě Kucka. Klobouk dolů před tímhle mládencem. Přišel v zimě, je mu 22 a na klíčovém postu v nově poskládané záloze si vede dobře. Do Sparty už nemá cenu tahat sebelepší fotbalisty, kteří po příchodu do ní hrají hůř, než ve svém předchozím klubu a proto zase rychle odcházejí. A peníze lítají komínem …


gero 
re: re: re: Bod dobrý, pocity smíšené

15.04.2009 15:36

Psychicky odolní fotbalisté,to mi připomína jak v sezoně 05/06 přivedl do kádru psychicky odolné fotbalisty (vzpomene si někdo na Haneka,Koňu atd.),kteří mají chuť vyhrávat,prošli snad i psychotesty a výsledek byl 5 místo v lize a naštěstí vítěztví v poháru.Griga po pár podzimních kotel následujícího ročníku byl vyhozen.


ACS-fan 
re: re: re: re: Bod dobrý, pocity smíšené

16.04.2009 08:12

Chovanec (Hašek) není Griga. Toho ostatně vyhodili i ze Žižkova. Do Sparty by měli přicházet jen hráči, kteří tlak ve Spartě unesou, bo na to mají hlavu. Ta rozhoduje, co předvedou nožičky. Je na trenérech, aby takové hráče našli podle hesla "za málo peněz hodně muziky" :-).


otiko 
díky Bombito

14.04.2009 10:17

napsal jsi to hezky a přesně. Derby bylo v rámci možností dnešní Sparty dobré, Slávie je teď opravdu o parník vpředu, objektivně - atmosféru uměli vytvořit opravdu nádhernou. Sparta je věčná, jednou se Křetínského a jeho žvanivých neumětelů taky zbaví a zase bude nejlepší ! tomu pevně věřím


BeoWulf 
zaver

14.04.2009 10:36

ten zaver je uplne presnej.. u nas se proste netahne za jeden provaz...


gero 
re: zaver

14.04.2009 11:46

Chtělo by to vyjednat nějakou schůzku s vedením a konstruktivně jednat a snažit se najít společnou řeč,jak vedení+ultras+normální fanoušci.Prostě co by chtěli změnit,co je dobré,co je špatné.Co by rádi změnili na stadionu,ceny vstupenek,zboží+ceny v shopu,povolení pyra,kvalita občerstvení atd.Prostě zkusit přitáhnou co nejvíc lidí,zatáhnout je do dění v klubu a Ti pak ucítí snahu a snad ji svojí podporou vrátí.


pesfilipes 
K těm lístkům...

14.04.2009 10:39

bylo snad k dispozici 2000. na spartě zbejvalo tušim 100 kousků (nevim, zda nakonec i zbylo). podle mě, to bylo vyprodaný víc, než kolik tam pak bylo ve skutečnosti lidí... myslim, že to někomu zůstalo za nehty (patří mu-jim to)


Kocek 
re: K těm lístkům...

14.04.2009 11:54

Lístky se vyprodaly všechny. ALE, pokud tam nějakej čurák přišel s deseti permicema a na každou vzal povolených 10 lístků, je jasný, že to měl na kšeft. Tady Sparta těžce zaspala, měla dát max. 5 lístků na osobu, a ne, že si tam nějaká mrdka vezme 10 permic a skoupí 100 lupenů. Přesto si myslím, že support byl včera vynikající, kéž by takovej kotel byl i doma :( A jinak mě docela zarazilo hlášení návštěvy, seshitci měli ve spoustě sektorů volný místa, protože udělali to samý, co my, 10 lístků na osobu = kšeft.


Jumbo1 
re: re: K těm lístkům...

14.04.2009 12:19

Kocek: To bych ti odporoval, bo kluk vedle mě kupoval 54 lístků sice, ale všechny byly na údaje, ti prodavači to psali rovnou na ty lístky, sám jsem jich bral 26, a na kšeft rozhodně nebyl ani jeden z nich...Kluci z ultras brali těch lupenů dohromady asi 80, tak žádnej z toho nebyl na kšeft. Ostatně, ty jména nešly změnit, čili ty lupeny byly neprodejný...


gero 
kotel

14.04.2009 11:31

Víte čeho jsem si včera všíml ? Že pokud je kotel domácích za brankou,pořádně fandí,má vtipné choreo jako v případě Slávie,tak to žene celý tým dopředu,prostě musí.U nás se kotel přesunul nahoru,hráči útočí na prázdnou tribůnu a podle mě to není ono.Navíc děkovačka+choreo se dělají podle mě líp dole,než hahoře,hráči to víc vnímají a zblíží se s fanoušky.Co vy na to kotelníci,nepujdete zase dolů ? :-).


boy_of_russia 
re: kotel

14.04.2009 12:05

100% souhlas, taky si na "horní" kotel nemůžu zvyknout...když by dole, vypadalo to lépe


gero 
re: re: kotel

14.04.2009 12:10

Hráči prostě musí cítit za zádama pořádnej řvoucí dav a takhle vidí prázdnou tribunu.Ano kotel fandí dobře,ale podle mě má být dole.


Jumbo1 
re: re: re: kotel

14.04.2009 12:20

Nahoře je lepší akustika (odráží se to od střechy, a taky je tam o dost líp vidět.


gero 
re: re: re: re: kotel

14.04.2009 12:27

Ale vypadá to prostě špatně,neosobně prostě se mi to nelíbí :-).A o akustice nemůže byt řeč,kdyby do kotle chodilo víc lidí,tak žádné odrazy pod střechou nepotřebujeme.Když u nás hrálo na jaře Brno,taky měli kotel dole,bylo jich tam na 200,ale byli slyšet.Ne,ne o tom to není.


RVS. 
re: re: re: re: re: kotel

14.04.2009 22:25

Jestli je kotel nahoře, protože je tam líp vidět, tak to už je jenom kousek od popcornu a coly:) Už jsem to psal dávno-kotel nahoře-žádný kontakt s hráči,žádný tlak na rozhodčího.Proti tomu je lepší akustika k ničemu.Navíc to vypadá jako když máme zavřený spodní sektor.


sheikh 
re: re: re: re: kotel

14.04.2009 13:05

Svatá pravda, když je kotel nahoře, je mnohem líp slyšet...


Homolka8 
re: kotel

14.04.2009 17:24

chtelo by to dolu a za branu !!! to by bylo nej!!!;)


Homolka8 
re: kotel

14.04.2009 17:28

zaroven by to chtel trosku lepsi podporu od okolnich tribun... pri pokriku "Sparta" to rvou ostatni tribuny o par sekund pomaleji a cely efektpak stoji uplne za hovno:(


gero 
re: re: kotel

15.04.2009 00:11

Chtělo by to něco takového:http://video.hooliga ns.cz/view.php?cisloclanku=200 9040032 :-).


Kocek 
Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 11:50

Články MISTRA Bombita čtu a jsem z nich nadšen, ale dneska mě to zklamalo. Ano, byli jsme horším týmem, ale jsme první v sezoně, kdo v Edenu bodoval!! To vážně čekáš, že při tak velký výměně kádru to bude šlapat jak hodinky??? Celou zimu nás všichni podceňovali, o titul měli se Slávií bojovat MB a Ostrava, a ejhle, druhý jsme my a všech 7 jarních zápasů jsme neprohráli. Není to nejlepší, to víme všichni, ale zas tak tragický to taky není, kdo viděl slávisty v první půlce, tak nemůže říct nic o jejich převaze, všechno jen kopali vzduchem na naší půlku, kde obránci téměř každej balon odhlavičkovali ven. Ve druhý půli jsme se zatáhli, což bylo v pořádku, ale bohužel nemáme brejkový mužstvo, který by slávistům dalo další goly. Ono to ani nejde, když nikdo proti nám nehraje tak ofenzivně, jako včera Slávie. Pak se to nedá naučit. Slávisti hrajou od nástupu Jábulíma pořád to samý, a jsou tedy zvyklí na jejich styl. Navíc, Slávie hrála otevřeně jen proto, že prohrávala, jinak by zase byli zalezlí a jen čekali na naše chyby. K divákům, náš kotel byl fantastickej, i v tý velký převaze domácích jsme celej zápas fandili co to šlo, a i dle ohlasů diváků od TV jsme byli hodně slyšet. Slávisti jsou hovna, celej zápas fandil jen kotel, až po golu se přidali další, a to především tak, že na nás ukazovali fakáče apod. Hrdinové za plotem :))) Jsou to sračky, a vždycky budou, nikdy se nedostanou dlouhodobě nad nás, takže nářky stranou a FANDIT do konce ligy!!! Poslední věc, kde jsi přišel na to, že jsme nevyprodali sektor??? Díky "inteligenci" domácích pořadatelů, kteří vůbec nekontrolovali vstupenky do našich sektorů, se většina lidí nahrnulo mimo klec, takže v kleci bylo poloprázdno, ale vedle ní bylo přeplněno.


Kocek 
re: Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 11:56

Joo, a ještě dodám, že bohužel skutečně netáhneme za jeden provaz. Nadávky na Kladrubskýho, hučení při míči na noze Bonyho, nadávání na Žofčáka, kterej makal do posledních zbytků sil, to mě docela dostalo :(( Pak se divme, že nám hráči jen zamávaj a jdou do kabin.. "Děláme" si to sami


pesfilipes 
re: Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 11:58

sektor vedle klece nebyl plnej natož přeplněnej ani náhodou, vo kleci teda nemluvě


BigBOSS 
re: re: Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 13:20

pesfilipes: Chyba lávky! Samozřejmě že každá sedačka nebyla obsazena,ale dole od plochy vedle klece byli lidi pěkně namačkaný a každý asi nestál na,nebo u jedný sedačky a plný byly i uličky, takže potom to mohlo vypadat,že nebyl sektor vyprodaný.Většina lidí se taky ještě před začátkem opravdu z klece přesunula vedle,v čemž nevidím problém, naopak.Pořadatelé v tom ukázali dostatek benevolence a nemuseli jsme sedět ve svém sektoru jak tupý ovce přesně tam,kam má kdo lístek,tak jak to bohužel známe z O2 Areny nebo z Old Trafford,abychom zůstali u fotbalu,ale o tom bylo už napsáno dost...!!! Nevím o nikom,že by mu to nějak zvlášť vadilo a kdyby ano,byl na svým místě dole u plochy včas před zápasem,nikdo by si tam asi stoupnout nemohl,nehledě k tomu,že bylo jiné místo,kam si mohl sednout,natož stoupnout! K vyprodání lístků do našeho sektoru lze jen dodat,že se ta asi 1-2stovky vrátili,dle infa z ofiko webu ACS, z rezervací FANCLUBŮ,což už mi hlava vůbec nebere,kdo jinej by měl ty lístky koupit a nevím,kolik z nich se pak prodalo??! Když se při prodeji na lístek napsalo jméno a datum narození pro následnou kontrolu před vstupem,tak asi těžko šlo koupit lístek na kšeft,leda by byly údaje falešné a pak to někdo zkusil přepsat nebo nafixlovat kopii OP či tak něco a to by šlo asi špatně,ale to jsou jen spekulace.Že to někdo koupil a pak se mu nechtělo,je asi pravděpodobnější,ale pak to u mne není žádný sparťan!A těch pár lidí,který nepustili(alkohol atd.)to asi moc neovlivnilo,takže celkový vzhled byl asi způsoben nahuštěním lidí v dolním prostoru a ne nevyprodáním lístků!!! K pořadatelům ještě dovětek;vstupní prohlídka a formality byly kupodivu celkem v klidu,rozhodně menší buzerace,než třeba v Teplicích,Jablonci,Bolce i jinde, tolik můj názor. A na závěr jedno malé doporučení pro trenéry;prosím pořádně s hráči nacvičte přihrávky,zejména jejich přesnost a zpracování míče,to co předvádí poslední dobou je tragedie a včera to bylo obzvlášť jak "pěst na oko" :-( ! A pokud se to ještě nenaučili nebo nenaučí,tak ať radši hraje půlka B-čka,protože ta to umí,což se v sobotu v malém derby s vršovickou Bohemkou nedalo přehlédnout.Ta sice v 2.lize není samozřejmě jako Slávie v 1., ale nevěřím tomu,že by to u hráčů bylo nervozitou či zdravotním stavem,protože tohle bohužel předvádí několikátý zapas a i doma!


Kocek 
re: re: re: Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 16:29

Tak tak! Sektor byl docela solidně nařachanej, tam kdyby si měl každej sednout na svou sedačku, tak by tak třetina lidí musela sedět někomu na klíně :))


pesfilipes 
re: re: Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 13:28

nevim esli to mělo bejt mířený na mě - ale budiž... já nerozporoval vyprodanost, nýbrž neobsazenost / resp.obsazenost sektorů. a esli dole byli lidi v poměru víc jak na jednu sedačku, pak můj dojem je takovej, že ty volný fleky (nahoře) vypadaj divně (blbě)


BigBOSS 
re: re: re: Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 15:27

Ano, bylo to k Tobě a nejen k Tobě,ale že to asi vypadalo divně souhlasím,vždyť o tom i píšu v tý úvaze...


gero 
re: Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 12:07

Nevím,je pravda,že se hned po zimě nedaly očekávat super výkony a po podzimu,jsem si říkal a pořad říkám hlavně uhrát poháry.V LM podle mě zase rupnem,ale zkusit to můžem.Mužstvo si musí sednout to trvá i několik měsíců,ale co mě zklamalo byl pohyb,kromě Zemana,občas Holendy a pak Kadlece,žadný sprinty,raději přihrát dozadu a to je špatné,prostě strach a nízká sebedůvěra.Včera mě zklamal Bony,jako by mu odcházela forma ze začátku jara.Naopak Kadlec se mi hodně libil.


leošek 
re: re: Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 13:37

bony hrál se sebezapřením.střet s plzeňákem při střelbě ve vápně v poháru.kadlec musí sníst ještě hodně polévky než bude co platný v dospělém fotbale.když se sklouzne 4x po prdeli neznamená že hrál dobře. nic jiného neukázal.do takového utkání musí přijít zkušenost např.mnou zavržený maty.ale to přeci musí vědět trenér


Pking 
re: re: re: Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 14:08

Maty může jít třeba do píči, ale rozhodně ne na hřiště. Je to nejhorší hráč v kádru, líná alibistická lemra. Nechápu, že zrovna on mohl přežít zimní čistku.


sheikh 
re: re: re: Dneska nemohu souhlasit

14.04.2009 16:03

Na tu bídu co hráli dopředu tam Kadlec zahrál dobře, třeba ta patička na Bergra byla famózní a kdyby šel Holenda do skluzu a jenom nekoukal (myslel že to Vaniak má...) tak si vezem tři body...


leošek 
re: re: re: re: Dneska nemohu souhlasit

15.04.2009 10:24

tam nemusel jít ani do skluzu ale dojít a dával do prázdný , ale to by chtělo trochu předvídavosti že brankář taky něco nechytne


gero 
Ad.pořadatele

14.04.2009 12:20

Ještě k pořadatelům.Jelo nás 8 vlakem z moravy.Známej si zapoměl doma občanku,prostě pech.Tak mě napadlo zbantovat jeho kámoše,ať zavolají domu známejm,Ti zajdou k němu domů,vemou občanku naskenují a pošlou mailem známé do prahy,která nám měla dovézt na Mírák lístky a ta by ji vytiskla.Všechno nakonec klaplo,ta jeho známá ji donesla vytištěnou a A4,ale mělo to jednu chybu,od očí dolů byla fotka nečitelná prostě Fantomas hadra.No a pointa je v tom,že se nakonec bez problémů na stadion dostal,pořadatel se jenom smál a pustil ho dovnitř.Kdyby to byl Usama s fusama,tak se tam asi stejně dostal :-).


gero 
Huber

14.04.2009 12:35

Co říkáte na Hubera ? Mě se celkem líbil,sice byl na začátku nervozní,ale pak se celkem rozehrál.


žokej 
Derby

14.04.2009 12:43

bylo myslím v současný situaci celkem ok - Slávie za první poločas neměla šanci, v druhým velkou převahu i šance, protože nám přestala hrát záloha (např. Kucka se vytratil), ale většinu z nich i tak po dětských chybách při bránění - místo odkopu zpracování míče, čekání na balon... Pár šancí bylo, viz spolupráce Brgra s Kadlecem... Výsledek asi spravedlivej, ale na to se v derby nehraje, měli to těch 10 minut ukopat. A proč? Protože jsem o poločase slyšel sešívky, jak najednou začínaj pochybovat o titulu:) Pořád jim chybí srdce a sebevědomí, je to prostě cirkus...a asi by se jim rozklepaly kolínka. ACS support velmi pěknej, byl jsem napravo od sektoru, kolem nás se při gólu ukázalo poměrně dost sparťanů. Tak příště ten cirkus vyloupíme úplně...Sparta!


Mru 
Škoda...

14.04.2009 14:09

Musím souhlasit s nasazením Igora, Zemana a Kadlece. Bony hrát ani moc nemohl nebot na něco všehovšudy šli 3 přáhrávky.To že si kluci nešli pro balon a čekali to mě teda s.... Hra bez pohybu,výbušnosti,proste to nemělo štávu. Výhra by byla opravdu nezasloužená. Druhá půle se o mě pokoušel infarkt. CO mě celkem "zarazilo",tak byla fanouškovská základna. Ať jsem se podíval kamkoliv,tak sem si připadal, že je fotbal určen pouze pro náctileté (14-16). Taky bylo vidět,jak tihle smradi jsou ovlivnitelní a jako první řvali Jude Slavie.Opravdu je škoda, že nemůžeme být přímo v kontaktu se hřištěm,ale když se podívám na ty zvířata,tak se toho jentak v našem chrámu nedočkám. A je to škoda. O tom , že někteří si chodí vylít jenom zlost a vlastní neúspěch v životě se snad ani netřeba zmiňovat. Taky mě hráči občas štvou, že když už neumí kopnout do balonu ,že aspoň nebojujou,ale NIKDY jim nenadávám...TO že jsme rozklížený s Bombitem souhlasím a je opravdu potřeba začít od začátku.DO toho bahna jsem zapluly všichni.Je pravda, že dostáváme na prdel jak na hřišti,tak v hledišti (v synagoze - to byla ale paráda),ale furt je nás málo a jsem pozadu o parník,ne-li trajekt.


Mru 
re: Škoda...

14.04.2009 14:13

jinak k Huberovi - nevím nevím,ale celkem mi přišlo, že hodně zmatkoval a hořel...Ale myslím, že bude dobrej. byl to celkem křest ohněm,tak se trochu připálil.


momo2054 
jo jo jo

14.04.2009 14:55

náš kotel nemůže bejt větší, pač je moc radikální, ve slávistickým kotli si to lidi pozitivně užívaj, v našem je tuze moc negativity


Jumbo1 
re: jo jo jo

15.04.2009 08:07

Ajajajajajaj....ano, ve Slavii si to lidi užívaj, bo po X letech se nemusej stydět zato, že jsou slávisti, až se vrátěj ke svejm standardním bojů o 2-4. místo, nezachrání je ani svěcená voda, ani Davidova hvězda, a atmosféra tam bude taková ta líná a ospalá, jakou známe ze Strahova....Jinak k negativismu v kotli. Jmse rádi, že se někdo bubnu a megafonu ujal nastálo, a nemusíme na každej zápas někoho shánět, přijď mezi nás a fandi pozitivně (podle sebe), myslím, že nebude takový problém půjčit ti megafon, kluci jsou imho ochotní :-)


Bruska 
Slávii bych nepřeceňoval

14.04.2009 15:14

Řekl bych, že Slávie si za tento zápas kromě vyrovnání žádnou pochvalu nezaslouží. O průměrné síle našeho týmu svědčí, že nedotáhl utkání k vítězství a je mi úplně jedno, jestli by si ho podle průběhu zasloužil. Upřímně řečeno zaslouží si Slávie nějakou pochvalu za jarní část sezóny? Vítězí spíše šťastně Jablonec, Zlín, Plzeň zpravidla o gól. Je to proto, že z ni odešli tři kvalitní fotbalisté a není je kým nahradit, Slávie si vždy zakládala na kombinačním fotbalu, dokázala jej produkovat i v předešlých sezónách a k titulo to nevedlo. Otázka je jestli je Slávia opravdu tak dobrá nebo její soupeři mizerní. Z mého pohledu jsou víc než mizerní, jsou to týmy bez osobností a herního systému.Při tom stačí jeden nebo dva hráči a vše je jinak. Ostrava se po odchodu Galáska a Svěrkoše doslova zhroutila, stejně jako Boleslav bez Rajnocha, my se už kam hroutit nemáme neboť, každý kdo uměl trochu hrát fotbal a je použitelný v jiném týmu, ze Sparty odešel. To teď čeká Slávii, protože tam ještě tak čtyři fotbalisty vidím. Ví to i Jarolím a tak již neříká ne, když se hovoří o repre. Na podzim mohou jezdit úplně jiné parníky...


Morkon 
re: Slávii bych nepřeceňoval

14.04.2009 16:13

Já s tebou i souhlasím. Úroveň gambáč ligy je tristní a daleko někde za rumunskou, norskou a já nevím ještě jakou ligou. Nicméně ve Slavii jakási koncepce vidět je. Neříkám bůhvíjaká, ale oproti Spartě viditelná.


vejvič 
re: Slávii bych nepřeceňoval

14.04.2009 21:20

No, to jsem si říkal i letos(loni) na podzim...


martinp 
Nesouhlas!!!

14.04.2009 16:53

Musím nesouhlasit pane bombito, máte pravdu, že toho na ně máme co dohánět, ale tento článek je reklama na Slavii a reklama na Eden!!! Co se týče stadionu, čekal jsem větší slávu, stadion vypadá hezky jen z hlavní Vršovické ulice, okolo ze strany a od trati je to staveniště, v ochozech taky žádná sláva, ke klobáse ani neměli židáčci hořčici! Co se týče našich fanoušků, souhlasím, že nám chybí týmovost, jednota není dosti vidět, to je ale téma na delší povídání, sám nejsem spokojen s organizací a pokřiky, které se opakují a některý (např. "come on Sparta")bych vyškrtnul. Největší nesouhlas mám ale co se týče vyprodanosti kotle a tam je chyba pouze v systému prodeje Sparty, Ti kdo stejně jako já stáli frontu 5 hodin, aniž by se to viditelně hnulo mi musí dát zapravdu, vždyť systém na jméno jasně zaručuje, že se kotel nemůže zaplnit, zvlášť když nechají prodávat na jednu permici 10 vstupenek, výsledek byl takový, že celou hodinu trvalo vyřídit člověka, který si na svých 9 permic kupoval 90 vstupenek... Minulej rok jsme kupovali lístky na Bohemku do našeho sektoru, pak nás celou bandu vyrazili bez udání důvodu hned jak nám utrhli lístky a nikdo se s náma nehodlal bavit (a to jsme byli střízlivý a slušný), od tý doby vím, že ani není jistý, jesli Tě tam pustí... Máme ještě co napravovat, ale takhle přechvalovat sešívance, to není hodný Sparťana!!!


Jumbo1 
re: Nesouhlas!!!

15.04.2009 08:12

Já stál na lístky 3 hodiny a 35 minut, včetně fronty, kterou jsme strávil u pultu samotnýho (bral jsem 26 kusů), vím sice o lidech, kteří tam byli i 6 hodin, ale zajímavý je, že ti si nestěžují...Jinak, slyšel jsem pár lidí, kteří nadávali na klobásu, ale klobása, kterou jsem jedl já, byla velmi dobrá, teplá tak akorát i uvnitř, a pokud jde o hořčici, měli na pultu kýbl, a mohl jsem si dát, kolik jsem chtěl...A pokud jsem o chválu stadionu, od trati je to staveniště, ale zevnitř je dobrý, na občerstvení bohužel fronta (to se asi v ČR hned tak nezmění), ale na hajzly se nestálo...


Nakrov 
re: Nesouhlas!!!

15.04.2009 09:24

Ale on ten stadion je vazne nedostavenej, tam od silnice dal, se bude od leta zase stavet, tak jen na okraj


leošek 
re: Nesouhlas!!!

15.04.2009 10:39

leškův stadion bez patra vypadá jako vesnickej. sedačky velmi nepohodlné.a stavební detaily (sropy,stěny) hrůza.nový stadion si představuji jinak.jenom světelné tabule vyhovující


xMefisto 
..."nespokojenost"

14.04.2009 17:05

Ja nevim co vsichni mate...porad tu ctu jak je dulezite tahat za jeden provaz, jak je kotel takovej ci onakej (dle meho stoji za ... a at me tady treba upraniruji - nejdrive by se ale meli vyporadat s ruznymi nazdarky v jejich stredu... a nabit se trochu pozitivne), ale uprimne musim rici, ze co tady vetsinou ctu za narky tak jsou to jen kecy... Mne se vcerejsi fotbal libil...sparticka holt v posledni dobe na vic nema a s tim je treba pocitat jako s faktem, hraci si defenzivni ukoly plnili jak nejlepe mohli a to, ze neuhlidali jeden gol se proste pri te spouste sanci Slavie muselo stat a byl by to zazrak kdyby tomu tak nebylo...Slavie je proste nekde jinde a ja jen doufam, ze nynejsi treneri zustanou ve Sparte co nejdele, aby meli take sanci si zacit tvorit neco rozumne a ne jen pro jednu sezonu...Sparta konecne zacina sazet na mlade (Kadlec, Kucka, Zeman, Pamic, Wilfried atd.) a to, ze se Wilfriedovi nepovede jeden zapas bych nesoudil...budme realiste...


fanda357 
Taktéž nesouhlas

14.04.2009 19:42

Fotbal se hraje na goly a ne na krásu. Když přijelo nějaké top mužstvo a za celou dobu se dostalo na dostřel brany třikrát a dalo dva goly, tak se psalo o tom, že právě tohle zdobí TOP mužstva, že jsou schopni dát gol z mála akcí. U Sparty to neplatí? Mně se zápas líbil v tom, že kluci dřeli, makali. Ano trochu zmatkovali při postupu dopředu, tam to chtělo někoho trochu fotbalovějšího, přesnější přihrávku. A kdyby ten náš obránce Žofčák neudělal tu naprosto neuvěřitelnou hrubku, tak Sparta vyhrála - o tom jsem přesvědčen. Ale na kdyby se nehraje. Kdyby Sparta dala druhý gol, kdyby seshitci dali tři goly, kdyby kdyby kdyby. Prostě hraje se na goly a kdo není schopen trefit bránu, tak prostě nemůže vyhrát. Mně ten výkon spíše mrzí - kvůli tomu, že relativně zvedající se hra Sparty začíná zakrývat hlavní problém - vedení klubu. Skončí sezona - přijdou prodeje a super nákupy a na podzim budeme tam, kde loni, ne-li hůř.


žokej 
re: Taktéž nesouhlas

17.04.2009 14:11

dobře napsáno, ukopat těch 10 minut, nikdo se už dneska neptá na držení míče a šance v druhý půli...


Luk 
Nestěžujte si!

14.04.2009 19:46

Nechápu proč si stěžujete. Když vám nevadí Křetínský a spol., nemůže vám vadit ani současná Sparta. Nebo co jste čekali? Že se Sparta po letech devastace najednou zázračně zvedne? Sparta je stejně špatná, jak špatní jsou její fanoušci. Své k svému.


Jumbo1 
re: Nestěžujte si!

15.04.2009 08:15

To říká ten pravej...roztrhat permici, nechodit na fotbal a nadávat, to by ti šlo...


Luk 
re: re: Nestěžujte si!

15.04.2009 13:58

A proč asi? Protože mi je od začátku jasný, jak to dopadne. Ale když většině takový stav vyhovoval, nevím proč se teď všichni rozčilují. A permici jsem neroztrhal, jen jsem si jí už nekoupil :-)


Jumbo1 
re: re: re: Nestěžujte si!

16.04.2009 08:12

Já si nestěžuju, každej den není posvícení. Co musíme udělat, je podržet kluky i vedení, nenadávat při první zkažený přihrávce, nebo při neštastný remíze, dky sice soupeře přehrajeme, ale nejmse schopný dát gól. Hlavně nás ale musí bejt na každým zápase co nejvíc (čímž netvrdím, že každý musí být na všech utkáních, to jde dost blbě), aby kluci věděli, že v tom jedeme s nima, a že nám není jedno, co se s klubem děje...A že někdo anpíše, že se mu nelíbil výkon? To je konstatování, ne stěžování....


Luk 
re: re: re: re: Nestěžujte si!

16.04.2009 11:14

To nadávání při každé zkažené přihrávce je hrozný, to máš pravdu. Taky nemůžu poslouchat, když někdo pořád jen nadává a ani nezafandí. Ale jak už jsem psal, tolerovat současné vedení je podle mě velká chyba a jen cesta víc a víc dolů. Otázka pak je, kde se to celé zastaví, aby to pak nedošlo do bodu, odkud by byla hodně těžká cesta zpět. Jinak i v derby bylo vidět, jak rozdílný je vztah hráčů Sparty a Slavie ke svým fanouškům nebo jak moc je kotel Slavie ve fandění před Spartou. Jenže kritiku většina lidí nechce poslouchat a pořád si myslí, že Sparta je snad ve všem nejlepší a nic se nemění. O to bolestivější pak může být ten pád.


Herrer 
Ach jo

14.04.2009 20:55

Je mi z toho,co jsem se dočetl v článku a následné diskuzi mnohem smutněji,než z celýho výkonu a nevýhry v derby:-( Jak píše gero a ostatní,nejednota sparťanských fans je zarážející a datuje se od příchodu Křetínského(tohle na něj samozřejmě házet nechci)a postupem času se nijak nelepší,skoro bych řekl,že naopak. Někteří fanoušci se považují za nedotknutelné,třebaže sami nedávají Spartě to,co si zaslouží a potřebuje,přesto často právě ti samí vyčítají hráčům stejnej přístup a nadávají jim do primadon... Oddanej fanda nemusí na stadionu za každou cenu fandit,každej takovej není,ale jeho povinností je aspoň neškodit svýmu klubu a právě to se děje docela často. Je to smutný a ještě před pár lety bych přísahal,že jsme ve věrnosti klubu a povaze fanouškovství jasný tuzemský jedničky,ale jak to tak vypadá,tak jedničky jsme jen ve chvílích nadvlády:-( Stejně tak jako teď židi,ať se nám to líbí nebo ne... Po hráčích chceme bojovnost a nic jinýho neodpouštíme,ale spousta z nás to těm hráčům nijak neulehčuje a sama do supportu nedává vše. Hrát ve Spartě je a vždy bude čest,ale bylo by fajn,kdyby se k těmhle poctám přidal ještě pocit,že je to i zábava a ne jenom jedno velký trauma a strach z dalšího průseru. Byl bych taky strašně rád,kdyby někdo vlivný ze strany Ultras,vedení a třeba i odtud z SF ukázal snahu a dokázal lidi nějak pozitivně zbláznit. Když se dala svýho času spousta lidí(včetně mě,přiznávám) zblbnout čistě destruktivní akcí podle filmu Men In Black,tak proč by se to nemohlo podařit i obráceně. Sám znám spoustu lidí,který na to čekaj jako na smilování a strašně rádi by udělali vše pro to,aby Spartě pomohli,ale jen ve spojení s ostatními,aby znovu fungovala ta super chemie,která ke Spartě patřila. Impuls ale asi musí přijít z tvrdého jádra,protože právě tihle kluci tahají ve fanouškovských věcech za pomyslně nitky. Sparta sobě!


Jablkon 
re: Ach jo

14.04.2009 22:13

Ono by pro začátek stačilo, kdyby se do kotle vratilo tech 300-400 lidí, co nějak záhadně zmizelo a kdyby si některé píče třeba uvědomili, že na zapasech se stoji a fandí. Je tragedie vidět fotky z derby, kde lidi stoji s rukama nahore a mezi nima sest pitomcu sedi a cumi. Ostuda


Matthi 
re: re: Ach jo

14.04.2009 22:56

Jednou z moznosti by bylo vymyslet nejaky choraly, ktery by zpivali vsichni, toho bych se chtel nekdy na Starticce dockat.


Matthi 
re: re: re: Ach jo

14.04.2009 22:57

Sparticce :D


Herrer 
re: re: re: Ach jo

15.04.2009 00:02

Bylo by to krásný,ale myslim,že tohle moc v český povaze není. Nevím proč jsme takoví,ale ani hymnu bysme nezpívali i kdyby byla jakkoli povedená:-/


Herrer 
re: re: Ach jo

15.04.2009 00:03

Mě by stačilo,kdyby se aspoň udržela ta slavnostní "atmosféra očekávání",která vždycky vydrží prvních 20 minut premiéry novýho trenéra:-)


gero 
re: Ach jo

14.04.2009 23:11

Díky,píšeš mi od srdce.Hlavní je přijít na stadion a když už ne fandit celej zápas,tak aspoň nenadávat a alespoň občas nějakým způsobem podpořit svůj klub,slovo SVUJ bych zdůraznil ! Ja taky nechodím do kotle,ale stojím poblíž a fandím s nima celej zápas a domů jezdím skoro bez hlasu :-).Víte my jezdíme na zápasy Sparty až ze severní moravy 350km tam a 350 km zpátky vlakem,dohromady tak 7-8 h,jeden "výjezd na domácí utkání" nás stojí každého min.600 kč,ale pokud to jde,vychází nam to časově tak neváháme a jedem,bereme si volno v práci (když jsou Otovy časy) a každý zápas si užíváme,protože to je pro nás svátek.Ano každý zápas není herní posvícení,jako např.na jaře ČB,pohár Plzeň atd.,ano občas si zanadáváme (když už je to na nervy),ale nikdy by mě nenapadlo říct,že už nikdy nepříjdu !!! Vážím si každého zápasu Spartičky na kterém můžu být,i zápasy "B" když hraje u nás na moravě závidím pražákům,že mají Spartu doma "pod nosem" :-).Já mít Spartu 20 mín.cesty MHD,tak tam snad i spím ! :-).Všude mě mají za blázna že jako severomoravák nefandím Baníku,v práci se každý den hecuju se známýma,pořád vysvětluju proč zrovna Sparta atd.A co já na to ? Spartě fandím asi od 6let,když jsem trošku začal chápat nějaký klubizmus a prostě proto,že Sparta je úplně ze všech nej ! :-).Líp už to asi nedokážu napsat.Takže se omlouvám za obšasnou zmatenost :-).


Herrer 
re: re: Ach jo

14.04.2009 23:36

:-) Neděkuj,to bych měl spíš já,bo si Tvoje příspěvky čtu hodně rád. Smekám před všemi,co jezdí takovou dálku jako Ty. Já jsem z kraje Prahy a třeba vyrazit si o víkendu až na Větrnou hůrku na béčko je pro mě nadlidskej úkol. Jinak i pro mě je pořád každej zápas Spartičky svátkem a NIKDY se neudím,ať už je fotbal jakejkoliv,tak si vždycky aspoň prožiju takovej svůj minipříběh,jestli mi rozumíš:-) Taky si zanadávám,to se člověk neudrží,ale obecně se snažím bejt pozitivní a fandit. Když nic jinýho,tak "Sparta" skanduju,to je povinnost a pak k tomu ještě přidávám oslavy legend Řepy s Blážou. Když se daří,tak jsem ochotnej v euforii oslavovat kterýhokoli hráče,ať už se jmenuje tak,nebo tak a ať už ho mám rád,nebo ne. Nechápal jsem všechny ty prudiče,co vyjadřovali svoje antipatie ke všem těm Kolářům,Doškům,Rezkům a dalším. Ať si je poplivou tady na fóru,ale čekat na stadionu na jejich chybu a pak když se dočkaj,tak na ně hystericky řvát,to nechápu a neskutečně mě to sere. Pak mi to připadá,že jim nejde o Spartu,ale jen o nějaký potvrzení si vlastní pravdy,nebo co. A víš co? Neomlouvej se,napsal jsi to krásně!;-)


Herrer 
re: re: re: Ach jo

14.04.2009 23:37

nenudím


gero 
re: re: re: Ach jo

14.04.2009 23:41

Díky :-).Sparta forever !


gero 
re: re: re: Ach jo

14.04.2009 23:49

Jo a s tím "minipříběhem" to znám a rozumím Ti :-).Já si pamatuju každej zápas Sparty na kterým jsem byl,ani ne ták detailně hru,jako to okolo,jaká byla cesta,s kým jsme tam byl,jak se fandilo (pokud je super choreo jsem nadšenej),počasí,co se dělo na stadionu atd.Samozřejmě i průběh zápasu.Když přijedu pozdě v noci domů,nikdy nemůžu hned usnout,nakopu fotky do pc a promítám si v hlavě průběh celýho výjezdu a s tím jdu taky pak už opravdu pozdě spát (vyjímky jsou pro mě zápasy na moravě :-),to usínám dřív.Prostě když ji miluješ není co řešit :-).


Herrer 
re: re: Ach jo

14.04.2009 23:48

Mimochodem,chlape,přiznám se,že jsem byl po dědovi slávista a to asi tak do čtyř,pěti let... Nerad jsem to vytahoval ven a docela jsem se za to styděl a to i přesto,že můžu odpřísáhnout,že z tý doby nepamatuju jedinej zápas Slávie a nevím,jestli jsem vůbec nějakej viděl. Matně si vtpomínám,že možná jeden ve starým Edenu s dědou,ale nevim to jistě. Naštěstí mi v týhle věci pomohli starší brácha s bratránkem,který byli a jsou sparťani a rozhodli se,že když ten rozum nemám,tak mi ho do palice včas vtlučou,resp. vlechtaj:-) A jelikož jsem dost lechtivej,tak jsem se nechal prolechtat až ke sparťanství:-) Dodatečně jim za to děkuju. Ale proč to píšu... Proto,že teď už se tolik nestydím,bo jsem se dočetl ve Franzově knize,že i on má kořínky kdesi v seshitém bahně a to už kurva něco znamená!;-)


gero 
re: re: re: Ach jo

14.04.2009 23:52

Prolechtal :-).To bys jim měl být hoooooooooooooodně vděčnej :-).Pěkný.


Herrer 
re: re: re: re: Ach jo

14.04.2009 23:57

No to teda jsem:-) Představa,že bych teď seděl na tribuně a zápas co zápas se přiteplale koukal na svý,na bobku sedící miláčky mě dost děsí:-)))


gero 
Podívejte

15.04.2009 00:13

Příklad Kouzla kotle za brankou:http://video.hooligans .cz/view.php?cisloclanku=20090 40032 Myslíte,že to je v našich silách ? Připomínám jde o výjezd fanoušků !


BeoWulf 
re: Podívejte

15.04.2009 12:26

pekny to maj... mno ono je to taky dany tim ze maj kotel pres celou tribunu


gero 
re: re: Podívejte

15.04.2009 15:32

Při troše snahy,by to určitě šlo domluvit s našim vedením,aby se udělal domácí kotel na cele spodní tribůně za brankou.Otázka je ,kolik by tam bylo lidí.


BeoWulf 
re: re: re: Podívejte

15.04.2009 17:11

jednak a za druhe kam by sme dali rodinnou tribunu ;) :D


Jumbo1 
re: re: re: re: Podívejte

16.04.2009 11:26

Rodinná tribuna je na horním ochozu, to by problém nebyl, technicky by asi problém nebyl udělat kotel přes celý spodek...:Akorát že je to nějakých cca 1500 míst, možná i víc...To by bylo plno tak na Slavii a na Baník maximálně...


gero 
Propagace

15.04.2009 00:29

Je ještě jedna malá věc,co by šla zlepšít a to je samotná propagace Ultras.Tak např.samolepky,taky si je kupuju a lepím,vlaky,výjezdy atd.Ale když se podíváte,např.poslední série Ultras 2008,tak 3 z 10 jsou propagace Hooligans(ničení,destrukce,b itky),jedna je proti modernímu fotbalu,3 jsou výjezdové,jedna proti policii,jedna ultras a pouze jedná opravdu vtipná,které se zasměje i nezaujatý člověk (nefandi Slavii nebo se s toho zblázníš).Co tak se příště víc zaměřit na vtip a pozitivní ladění.Ano chápu ultras i hools tam asi prostě být musí,ale chce to více toho pozitivismu.Škoda,že nemám nějakej grafickéj talent.Vždyť jen v naší bohaté historii se najde spousta krásných věcí,které by šly znovu osvěžit.


Beranga 
re: Propagace

15.04.2009 10:23

Grafický program mít ani nemusíš :-) Jestli máš nějaký dobrý nápad, stačí když ho popíšeš a pošleš na jeden z těchto mailů : prahasparta@seznam.cz nebo HomolkaBoys@seznam.cz. Nějaké návrhy už jsou, ale pár by jich to ještě určitě chtělo, tak sem s nimi ;-)


gero 
re: re: Propagace

15.04.2009 15:42

Stačí to slovně popsat,neboť kreslit opravdu neumím :-).


Beranga 
re: re: re: Propagace

15.04.2009 15:59

Jo, stačí :-)


gero 
re: re: re: re: Propagace

15.04.2009 20:42

Posláno na obě adresy :-).Posuďte a kritizujte.


acskncl 
re: re: re: re: re: Propagace

15.04.2009 20:45

mrknem a predame k posouzeni zda to realizovatelne


Energetik 
re: Propagace

15.04.2009 15:32

Nejlepsi samolepka byla Zrejme slusnej oddil :-)))))


gero 
re: re: Propagace

15.04.2009 15:41

To je ta s Dolfim ?


Herrer 
re: re: Propagace

15.04.2009 16:30

Moje nejoblíbenější je "Když je válka,tak se musí vyhrát":-)


BeoWulf 
re: re: re: Propagace

15.04.2009 17:07

u me vedou prazsky kurvy :)


Mru 
re: re: re: re: Propagace

16.04.2009 07:22

souhlas, mám polepený celý dveře k nám do kanclu... Ještě je dobrá "každý klub je něčím vyjímečny" - ubrečený dítě v sešitým.


Jumbo1 
re: re: re: Propagace

16.04.2009 08:13

To je od tý doby jedno z mých oblíbených hesel :-D


acskncl 
re: re: Propagace

15.04.2009 21:00

Ta je vyborna:-)) Taky sem ji jako oblibenou poslal do nalepkove souteze. Paradni je i ten sesivanej klokan


Gabra 
re: re: re: Propagace

16.04.2009 14:06

Já mám nejradši:Kdyby se líp učili....mohli fandit s námi


Jumbo1 
re: re: re: re: Propagace

17.04.2009 11:09

Gabra: To jsme jednou pronesli se známým z kotle nahlas v metru, a málem nás sebrali :-)))


gero 
Doporučuji

17.04.2009 08:06

Doporučuji shlédnout toto-http://video.hooligans.cz /view.php?cisloclanku=20090400 34, až do konce.Ta děkovačka hráčů je super : -).


pesfilipes 
100

21.04.2009 12:13

;-)