16-11-14 (AC SPARTA PRAHA - FC Baník Ostrava, 26. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
rozirozi 
Na to se dalo koukat?

06.05.2009 10:47

Na hru sparty se dalo koukat? Tak to sem asi opravdu byl na jinym zapase nebo co! A ty se divis vecnym nadavacum? Fotbalova Evropa je dneska do nas na mile daleko. Naposledy kdy takhle spatne hrala sparta bylo nekdy v 60. letech pokud vim. A to spadla z ligy. A ted? ted je druha. 5 bodu za slavii. (kam se vytratila ta uroven ligy?) Byl sem v pondeli na letny, ale odchazel sem dost zklamanej. Jako ja nevim, ale prvoligovy hraci aby nedokazali dat gol kdyz jim mic poskakuje na penalte je pro me dost ubohy. Od ty doby co je v klubu Kretinsky do jde o 9ti k 5ti. At si rika kdo chce co chce....(driv s nama mel problem i real madrid, dnes nas v klidu porazimu i dinamo zahreb) na ligu se proste uz neda koukat.


tucnak 
re: Na to se dalo koukat?

06.05.2009 11:17

Určitě máš v něčem pravdu, ale jestli jsi po pondělním zápase neměl dobrý pocit, tak opravdu nemá cenu, aby jsi teď chodil na zápasy Sparty. Protože teď akorát Spartě škodíš. Pravděpodobně jsi jeden z těch sparťanů, kteří mají rádi Spartu jen když se daří.. Ale abychom se z tý dlouhodobý krize dostali, tak je potřeba být pozitivní a když vidim, že se kluci fakt snažej, občas pěkná komnbinace a chybí tomu akorát lepší střela(uznávám, že v po. to bylo opravdu žalostný), tak je ale rozhodně nebudu schazovat nadávánim a pískánim, to je naprosto v téhle situaci špatně. Takže pokud má někdo podobný názor jako ty, tak ať na Spartu radši nechodí..


Jumbo1 
re: re: Na to se dalo koukat?

06.05.2009 11:26

Popravdě jsem nečekal, že se tu ozve někdo ve smyslu, že je potřeba být pozitivní. Je to přesně jak píšeš, líbila se mi ta snaha, bojovnost atd. Baník jsme mleli jak cyp, kluci žrali trávu, a to, že většinou netrefíme ani zaoceánský parník, je jiná věc...


tucnak 
re: re: re: Na to se dalo koukat?

06.05.2009 11:44

Přesně tak, pokud by hráli takhle každý zápas, tak by se jim zvedalo sebevědomí a klid v koncovce by určitě přišel.


gero 
re: re: Na to se dalo koukat?

06.05.2009 15:35

Naprostý souhlas,tohle už tu píšu nějakej čas !


Bruska 
re: Na to se dalo koukat?

06.05.2009 11:56

Podle toho, co píšeš, mi případá, že si podstatnou část utkání prostál ve frontě na párek, pokud si na utkání opravdu byl. Během podzimu Sparta hrála mizerně a hodně lidí se jí naučilo pouze kritizovat, nenávidí Křetínského, nesnáší Chovance a nadávají hráčům. K tomu se dá napsat pouze jedno : o srdeční záležitost jde, když to klubu nejde, má problémy. Skutečný fanoušek pozná, když se hráči šetří a zápas odchodí, to o Spartě v pondělí neplatilo, Sparta si vytvářela šance, díky pohybu hráčů jako Zeman, Kulič to nebyla nuda uprostřed hřiště, ale tlak s řadou překvapivých momentů ve vápně, oproti podzimu lépe kombinovala, střele Bergra chybělo hodně málo, aby z ní byla výstavní branka, o smrtícím úderu Kadlece nemluvě, porazit Baník je prostě svým způsobem vždy svátek a není podstatné v jakém je stavu. Oproti podzimu lze v některých utkáních jako pohár v Plzni vidět zlepšení a to i s kádrem, který není zkušený. To by měl zaregistrovat a alespoň trochu ocenit každý, kdo bere Spartu jako srdeční záležitost, respektive jsem si jistý, že to cítil.


paolo.maldini 
re: re: Na to se dalo koukat?

07.05.2009 11:04

absolutni souhlas! myslim, ze to neslo vystihnout lip ;)


Gabra 
Kotel

06.05.2009 11:05

Je dobře, že máme stabilně kotel na kratší tribuně u pláně. Mám permici na protilehlou do dolního sektoru blíž k hale a z pondělního fandění kotle jsem zaznamenala jen půlený pokřik Sparta - Praha, i když na tu dálku bylo vidět, že se tam fandí celý zápas. Původně jsem měla radost, že se třeba do fandění přesunem kotle přidá víc lidí, ale utvořily se tam určité skupinky, které se snažily fandit, ale občas jsme fandili trojhlasně. :)


tucnak 
re: Kotel

06.05.2009 12:24

Já mám permici zhruba uprostřed protilehlý a kotel jsem skoro vůbec neslyšel, vlastně ani při pokřiku Sparta - Praha. Jinak se myslím fandilo celkem slušně, určitě nejvíc za ty tři zápasy "bez kotle". Bylo slyšet, že i my fanoušci se zlepšujeme :). I když mě celkem vadilo poměrně častě zoufání a nadávání některých fans, celkově na naše poměry slušný výkon. Pokud by jsme vydrželi i po návratu kotle na své místo, tak by to bylo super.


sodomak 
re: re: Kotel

06.05.2009 14:32

Fandilo se konečně zas celej zápas, to je fakt, ale pokřiky "Kulič ven" Spartě fakt nepomůžou. Naštěstí Bláža kotel okřiknul a pak už to bylo v pohodě:)


tucnak 
re: re: re: Kotel

06.05.2009 14:39

Tak tohle jsem taky naštěstí neslyšel.. A přitom Kulda zahrál celkem slušně, minimálně teda makal, dokud mu nedošli síly.


Jacob 
re: re: re: re: Kotel

06.05.2009 15:57

kricelo to tam par zoufalcu no.. tipoval bych, ze na hristi nikdy nestali ale..


otiko 
doba se změnila

06.05.2009 12:19

je nutno si uvědomit, že se doba za posledních 10 let změnila. Světu vládnou kluby, kde jsou peníze - Anglie, Španělsko, Itálie, SRN a nově Rusko. Ostatní země se staly jen "farmami" vychovávající a dodávající těmto zemím a klubům hráče. Pokud si fanoušek uvědomí, že na Real či Chelsea prostě Sparta už nemá a bůhví jestli ještě někdy bude mít, tak může být spokojen. Něco jako v USA - když chci vidět profi výkon jdu na NHL nebo NBA atd. Když chci fandit od srdce těm svým, se kterými žiji, jdu na místní klub nebo "školní" ligu. V té pozici milovaného, ale jen lokálního klubu je dnes Sparta. Je chyba, že žvanil Křetínský po příchodu velkohubě hlásal nesmysly o světovosti. Teď už se zase třesou jak V. Kadlec doroste a jak ho prodají....s touhle politikou se do LM není šance dostat. Budeme rádi za vítězství nad podobně slaboučkým Baníkem


StarejHomolka 
Článek

06.05.2009 12:41

Jumbo, dobrej článek! Při čtení posledních vět mi naskočila husina jak pralinky, jelikož jsem si představil burácející stadion :)


ACS-fan 
Žijeme II.

06.05.2009 15:10

Myslím, že se Sparta na jaře posunula alespoň o ten příslovečný slepičí krok kupředu. Abychom mohli na další posun pomýšlet i na podzim, je podle mého názoru nezbytná stabilizace na trenérských postech a v hráčském kádru. Trenérů jsme v posledních letech vystřídali nepočítaně. Nejviditelnější stopy po jejich činnosti byly obměna kádru a brzký odchod z funkce. Tento šílený kolotoč mj. znamená, že na současných soupiskách ligových mužstev je 36 (!) hráčů, kteří působili ve Spartě. A to nepočítám trenéry a bafuňáře. Chovanec, Hašek a Kmoch si nevedou špatně, měli by dostat důvěru Křetínského i fanoušků. V kádru je řada mladých hráčů, po vhodném doplnění několika pečlivě vybranými fotbalisty bychom mohli jít výkonnostně nahoru. „Zaručených“ posil už přišlo do Sparty v posledních letech mnoho a některé z nich si v lize ani pořádně nekoply a šly o dům dál. Na takové praktiky už naštěstí nebudou peníze. Chce to samozřejmě i trpělivost fanoušků, zázrak na počkání v naší lize v žádném klubu neudělá ani sir Alex.


rozirozi 
re: Žijeme II.

06.05.2009 17:40

Hezka myslenka a souhlasim s tebou plne. A ted mi vysvteli jak chces delat klub a pokracovat krucek od krucku nahoru, kdyz (podle meho nazoru jsou ve sparte ted tri kvalitni fotbalisti: ZEMAN, KADLEC ml., KADLEC st. a BLAZEK) Blazek uz je starej, ten neodejde ale co Zeman? Co Kadlec? Misto toho aby si Sparta ponechala takovyhle kvlitni hrace a doplnila je o dalsi kvalitni, tak je proda. A je to tak porad dokola, kdyz se ve Sparte objevi nekdo dobrej, JDE VEN! (JAK CHCES UTVORIT KVALITNI TYM?)


DarkCook 
re: re: Žijeme II.

06.05.2009 18:07

Kadlec st. ??? Něco mi uniklo ?


Gabra 
re: re: re: Žijeme II.

07.05.2009 12:58

Jestli on nemyslí Honzu Kadlece, který kope za Béčko.


ACS-fan 
re: re: Žijeme II.

07.05.2009 09:30

Chtěl jsem říct, že stále se opakující obměna podstatné části kádru (daná neustálou výměnou trenérů) nedává šanci na to, aby se mužstvo sehrálo. A taky to, že do Sparty přicházeli hráči, kteří v ní hráli hůř, než ve svém předchozím klubu, pokud vůbec hráli. Vládl chaos a nahodilost místo koncepční práce, bo bylo zdánlivě dost peněz. To už naštěstí neplatí a tak je šance, že do Sparty hráči nebudou chodit J E N kvůli penězům. Raději méně příchodů a pečlivě vybírat psychicky odolné borce, kterým se ve Spartě nerozklepou kolena. Takoví, jako jsou např. Sivok, Kováč nebo Kucka. Opačné příklady lze najít na soupiskách ostatních ligistů. Prodeji fotbalistů do zahraničí se neubráníme, ale to už současné Spartě moc nehrozí.


Bruska 
re: re: re: Žijeme II.

07.05.2009 13:29

Osobně si myslím, že hlavním kritériem pro to, jestli hráč do Sparty patří nebo nepatří, jestli by do ní měl přestoupit respektive, jestli by mu měl klub nabídnout angažmá je jeho charakter.


rozirozi 
Dobre, dobre

06.05.2009 17:33

Ano mate urcite pravdu v tom, ze sparvny fanousek kdyz je klub v krizi tak nenadava, nemava rukou, ale naopak se snazi z krize klub dostat. Ja nemel ani tak namysli to, co mi tu odpovidate, jako spis to, ze jsem celkove znechucenej politikou sparty. A vubec politikou vsech ceskych prvoligovych tymu. (souhlasim s tim jak tu nekdo psal ze se uz hold musime predimenzovat na TENTO fotbal (nefotbal?)) ANO! a v tom si myslim ze tkvi ten celej zakopanej pes. Nekdo si hold proste uz zvyk na prisernou uroven cesky ligy a prisernou herni uroven nasi sparty. (z tohoto pohledu souhlasim s vami ze pondelni zapas byl celkem podareny) ovsem ja si proste nezvyk (spolu s dalsima vecnyma kritikama) a asi nikdy nezvyknu. Je mi lito. Proste driv SPARTA byl pojem. Ted je SPARTA uz jen nazev prumernyho klubu. A na tohle si nekdo, kdo fandi celej zivot sparte jen tak nezvykne. (S SAKRU KDYBY ASPON NEDAVALI TU LIGU MISTRU, TREBA BYCH PAK VIDEL CESKEJ FOTBAL POZITIVNEJS:D)


gero 
re: Dobre, dobre

06.05.2009 19:23

Ano máš pravdu v tom,že dnešní Sparta,je ve srovnání,třeba s tou Hřebíkovou co táhla v LM slabší.Ale pokud budou chodit lidi na stadion FANDIT,tak to vybičuje hráče k lepším výkonům a to jim dodá větší sebevědomí a půjdou nahoru.Tak když při prvním zkaženém balonu řvou někteří "fanoušci" "Zemane ty lína lemro",tak je mi z nich na blití !!!