4:2 + 3:2 = krásný den! (AC SPARTA PRAHA - FK Baumit Jablonec, 29. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
superTom 
Pěkné

24.05.2009 08:28

Další z více než povedených článků, jen nespojuj pokřik Jude Slavie s transparentem NÁŠ SVĚT NEZNIČÍTE. To bylo myšleno spíše proti PČR než proti komukoliv jinému :)


Jumbo1 
V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 08:53

Jude Slavie je pěkná píčovina. Však to taky neřvu a řvát nebudu. Jedna věc je, že kdyby tribuny nepískaly, tak by se ten pokřik patrně dal jednou, dvakrát a byl by klid. Pak už to byla jasně jen provokace lidí z protilehlý...A ať už jsou to lidi, který choděj pořád (od těch bych ten pískot i bral), nebo občasný čumilové (ty nemají co pískat), to je jedno. Podle mě je mnohem přijatelnější Antislavie, navíc teda pokřik typu Jude Slavie bych nechal na zápas se Slavií, neo to řvát furt...Patří velký díky Azuritovi, že vstal, a seřval toho kdo to tam furt rozjhízděl, protože pak se fandilo normálně. Možná ale, kdyby u megafonu byl Azurit, tak by byl klid a fandilo by se normálně celej zápas. Jinak ale kdo z protilehlý má připomínky ke kotli, tak má vždycky možnost přijít a sotupnout si k tomu sám, to zas jo...


superTom 
re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 08:57

Mě šlo prostě o to spojení transparentu s pokřikem i když tam žádná spojitost není :) Jinak s Jude Slavie v podstatě souhlas


Fotr 
re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 09:39

Tak si ještě jednou přečti cos tu napsal a dej si facku. Občas tu píšeš kokotiny, ale tohle je fakt síla. Jak provokovali ti "čuráci z protilehlý", jak ses po zápase vyjádřil, kotel? Tím, že pískali, nebo snad tím, že to skandování překřičeli fanděním? Jestli někdo provokoval, tak to byli ti, co Judovali! A přesně jak píše Bombito, můžeš mít na sobě dres Sparty, čepici nebo jakýkoliv jiný symbol, tak pokud děláš cokoliv, co Spartě škodí, tak nejsi sparťan. Už jednou se za tento pokřik platila pokuta tuším 120 tisíc, co ještě víc tedy ti křiklouni chtějí.


superTom 
re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 09:43

to doufám nebylo na mě...


Fotr 
re: re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 09:57

Ne, na Jumba...


Jumbo1 
re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 12:35

Co prosím? Pokud vím, tak jsem říkal už po záapse, že s Jude Slavie nesouhlasí, tak proč bych si ěml dát pár facek?


Fotr 
re: re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 12:51

už po zápase jsi říkal, že kdyby ti "čuráci z protilehlý" neprovokovali pískáním, tak by to vyšumělo. Ale můžeš mi říct, proč někdo, kdo si říká fanda Sparty provokuje ostatní fandy?


Jumbo1 
re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 12:58

Tak za prvé...za toho "čuráka z protilehlý" se tobě i ostatním omlouvám. Byl jsem po zápase neskutečně nasraný, jak to pokazilo atmosféru (jak Jude Slavie, tak ten pískot) a ujela mi z huby věc, kterou bych normálně neřekl. Takže prosím za prominutí všechny, které jsem tím svým výrokem snad urazil. A k tý provokaci. To Jude Slavie řvalo 20-30 pubertálních pitomců (víc jich nebylo, stál jsem dvě řady nad nima), v době, kdy chvíli nejel megafon, a když to řvali potřetí za sebou ozval jsem se. Poslali mě do prdele s tím, že to je odveta za pískot protilehlý. Kdyby bylo po mým, tihle lidi už v kotli nejsou. Ale na tohle jsem malej pán, vedení musí pochytat tyhle kryply a zakázat jim vstup. Přes hubu jim dát nemůžu, to by mě vyhodili ze stadionu a měl bych oplétačky s policií. Navíc, místo pískotu by stačilo fandit, např. jen "Sparta" a Jude Slavie nejenže v pohodě přeřveš,a el navíc bdue atmosféra. A potom, kdyby 100-200 lidí z protilehlý šlo do kotle, a při sebemenším náznaku Jude Slavie začlo řvát něco jinýho, tyhle lidi to za 2-3 zápasy přestane bavit a bude klid...ale z protilehlý nikdkko do kotle nechce, lidi mají spoustu výmluv, a nás je tam málo.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 13:24

ty pyčo proč was tak malo?


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bombite

24.05.2009 15:51

Nás? To bych si vyprosil, játo neřvu a řvát nidky nebudu.


boy_of_russia 
re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 13:40

tak se schválně zkus zamyslet, proč k vám do kotle nikdo nechce...včerejšek na to dal jasnou odpověď.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bombite

24.05.2009 15:51

Zas akorát výmluva :-( Když chcete, aby se fandilo tak, jak se to líbí vám, pojďte do kotle...Říkám to pořád, nikomu se tasm nic nemůže stát, já sám tam chodím, protože mě nebaví jen tak sedět a koukat na fotbal. Chtělo by to, aby vedení začlo něco dělat a tyhle lidi vyvádělo ze stadionu a bude klid. ALe stejně, dám ti příklad. V kotli nás je kolem 200-250. Když 50-60 lidí začně řvát něco takovýhohle, nemáme šanci je přeřvat...Když nás tam ale místo 200-250 bude 450-500, tak tyhle kraviny bude řvát ne dvojnásobek lidí, ale třeba 80, kterej ten zbytek hravě smázne normálním chorálem...Ty blbce to za chvíli přestane bavit a bude klid. Btw, já jsem jeden z mála, kdo se tam s tím snaží něco dělat a výmluvy lidí z protilehlý už mě štvou ve spojení s tím, že ti co se nejvíc vymlouvaj nato, proč nechtěj do kotle, pak nejvíc kritizujou, když k ěnčemu dojde. A vůbec nemluvím o tobě, ale obecně... Kotel bude takovej, jaký lidi v něm budou, není fakt nic jednoduššího než tam jít.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bom

24.05.2009 20:24

Zdar Džambíku, tebe uznávám a respektuju jako správnýho kotelníka. Mám pocit, že tehdy na Kladně, kdy nějaká mrdka hodila dým mezi lidi, a mě to vožahlo nový boty, sem to s tebou rozebíral. Možná i tady vidíš důvod, proč my "normální" do kotle nejdeme. Jednak se mi protiví neustálý urážení soupeře, a pak nechci prostě chodit na Letnou jako trhan jen proto, že mám obavu o své "lepší" hadry. Tolik asi k mé neúčasti v kotli. Na derby jsem do kotle šel, stál sem cca 5 metrů od kluků co to rozeřvávali, a i od nich sem bohužel slyšel dost nechutný urážky třeba Kladrubskýho...


martanek 
re: re: re: re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s

25.05.2009 00:35

Kocku, Kocku, tobe ty vocouzeny lakyrky stale lezej v zaludku:-D? No tak vcas nahlas az zas pojedes na vyjezd, reknu tem "kindrskinum" at jedou taky a vezmou nejakej prima cmoudik;-)


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: V zásadě souhl

25.05.2009 10:21

Woe :)) Neserou mi, hodil sem to obuvníkovi a ten to krásně zabílil, že tam neni nic vidět. Ale SERE mě, že kdejakej 16letej smrad se v kotli chová jako doma.


martanek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: V zásadě s

25.05.2009 19:14

Kocku Kocku, ale ty dva panove co ti vocoudili lakyrky, tem fakt 16 neni:-))Pockej az si to tady prectou, tak budes mit u nich vroubek:-D


karell 
re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 23:03

jít do kotle?? ses posral ne? jsi měl vidět co předvedlo pár nácků na protilehlé po tom pískotu. Poslouchat, že jsme mrdky protože se nám nelíbí pokřik "jude slavie" o to nikdo nestojí..navíc rovnokšilťáci přece nefanděj..jak už tady řeklo pár lidí přede mnou kotel akorád škodí spartě a vlastně i sám sobě, pak se nedivte, že nemáte choreo, vlajky atd..divim se, že Ti co jednaj s vedením si neudělaj v kotli pořádek, když musí vědět, že bude zase problem...


martanek 
re: re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bombite

25.05.2009 00:41

Ty budes urcite nekterej z tech drzejch vandraku z D54 ci co to bylo za sektor.


karell 
re: re: re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bom

25.05.2009 11:39

ne to nejsem, jsem ten kdo tam byl a viděl to co kotelníci nejspíš nevidí. Až budete zas brečet co Vám vedení nepovolilo vzít do ochozů pak si to třeba uvědomíte..mimochodem až se takhle projevíte v evropskejch pohárech a sparta opětovně dostane pokutu to bude prdel viď?? :) to už nebudou mrdky jen fanoušci co pískaj ale všichni že jo??...


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bombite

25.05.2009 09:09

Fanoušci nemají pravomoce ani prostředky nato, aby udělali někde pořádek. A je to tak dobře. Pořádek si má udělat vlastník či provozovatel zařízení...A doufám, že kdyby někdo fanouškům ty pravomoce nabízel, odmítnou je. To je skutečně záležitost vedcení. Je ale nutný odlišit kotelníky a těch pár blbců...


karell 
re: re: re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s Bom

25.05.2009 11:45

dopadne to tak, že v kotli bude víc securiťáků než fanoušků a je jen otázka času kdy začnou tyhle iniciátory filtrovat a pak se na spartu nějakej ten čas nepodívaj..je to škoda protože víme, že kotel umí udělat supr atmosféru..jak řikám je to škoda pro všechny :(


martanek 
re: re: re: re: re: re: re: re: V zásadě souhlas s

25.05.2009 19:24

Nejspis to dopadne, ze se jeste vetsi cast kotelniku premisti na bejvale E3, protoze hracice buzeraci ze strany vedeni brzo prestane bavit i dost lidi co to jeste snasej.


pesfilipes 
re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 10:49

lidi, který choděj pořád (od těch bych ten pískot i bral), nebo občasný čumilové (ty nemají co pískat) - jumbouši, ty seš ty woe fakt úkaz. sem tam tvoje myšlenky ne úplně zcela chápu, a čim dál víc zjišťuju, že je to pro mě asi lepčejší, než dyž je náhodou pochopim...


palio 
re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 11:03

Blbý je že se dělá boj kotel- protilehlá místo aby se táhlo za jeden provaz.


Herrer 
re: re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

25.05.2009 10:16

To máš teda recht,je to docela smutný a fakt snad jediná cesta,která by pomohla Spartě a ještě by snad dokázala domluvit těm "radikálům" je příliv novejch lidí do kotle. Jenže sám za sebe tam nikdo nepůjde a ani se tomu nedivim. Chtělo by to přes léto uspořádat nějakou "náborovou" akci a lidi zkusit do kotle dokopat a to ne rozhodně ve smyslu útoku proti současnejm kotelníkům,ale pro dobro ACS. Věřim,že by si i ti "nejostřejší" časem dali říct,protože jim jde o Spartu a snad ne o vlastní zájmy,jak proklamujou.


Luky 
re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 11:47

Já tady s Jumbem naopak celkem souhlasim. Byla hovadina to řvát furt dokola, ale kdyby se hned poprvý neozval ten pískot a navíc hlasatel mlčel tak se ten pokřik nezopakuje snad 6x za zápas... Účel poškodit Spartu rozhodně neni a pokuta za to snad nikdy nebyla??


Fotr 
re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 12:41

Tak mi prosím tě zkus vysvětlit, proč se na zápase s Jabloncem řve Jude Slávie, když nejde o to poškodit Spartu. To mi fakt hlava nebere.


Jumbo1 
re: re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 12:59

To jsem psal už v tom svým prvním příspěvku, že nevím proč se na zápase s Jabloncem řve pokřik o Slavii...


Luky 
re: re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

24.05.2009 13:09

no o poškození Sparty určitě nešlo.. Prostě se dali najevo "sympatie" k odvěkýmu rivalovi kterej právě vyhrál ligu.. Mě ten pokřik nevadí, ale jak řikam stačil by 1x, 2x, ne na truc to furt opakovat dokola..


Herrer 
re: re: re: V zásadě souhlas s Bombitem

25.05.2009 10:20

To je pravda. Mě samotnýmu Jude Slavie nevadí i když blbej pocit mám z toho,že na to může Sparta dojet,to zase jo. I na to,že se to semtam ozve i v jiným zápase než je derby jsem si zvykl,ale udělat z toho takový "dupy dup" rozmazlenýho fakana,kterýmu berou jeho oblíbenou hračku,to je docela směšný.


Fotr 
Hezký den.

24.05.2009 09:42

Mám jedinou výhradu k tomuto článku a to tu, žes málo vypíchl doébrý oběd v té retauraci, koprovka byla opravdu skvělá!!! :))


pesfilipes 
re: Hezký den.

24.05.2009 10:07

..a jéje, teď se to tu zvrhne v kuchařku a ano šéfe. bombito s rudym se tu budou překřikovat co na tý koprovce bylo dobrý co tam chybělo ap. jak se sejdou dva fajnšmekři, nedej bóže aby se do toho přivložili eště letopočet s recchim, tak to tu s fodbálem můžeme defintivně zavřít....


Bombito 
re: re: Hezký den.

25.05.2009 13:09

OKN! Orel koprovku nelapá! ;-)))


Kocek 
Nečekaně dobrje fotbal

24.05.2009 10:44

Po dlouhé době mé srdce zase plesalo. O to víc mě mrzí, že po třetím golu se na to kluci naprosto vysrali, a místo, aby se rozloučili s věrnými pořádnou kanonádou, nechali Jablonec snížit. Ovšem Jablonci patří poděkování, takhle otevřenej fotbal u nás nikdo nehraje, takže to se cení. Ke kotli, samozřejmě, že to bylo cílený a mělo to opět škodit Spartě, nechápu, proč pořadatelé preventivně pár hlupáků, co tohle řvou, nevyvedli, zbytek by si to pak rozmyslel. Je dobře, že slušní fans tohle "ocenili" pískotem. Kurva, řvete antislávie, seshitce to taky uráží, a všichni otíci nám můžou vylízat prdele!!


Mru 
je to k posr....

24.05.2009 11:16

No škoda, že jsem o zápas přišel,ale narozeniny dědy(75) jsem odmítnout nemohl. Bohužel jsem k poči stihl doběhnout až na druhý poločas,takže jsem viděl,jak se na to ti naši rudí kluci po 3 golu vys.ali. Škoda, že jsem nechali Jablonec ještě zápas zdramatizovat. Souhlas s tím, že Jablonci patří dík za otevřený fotbal. Hlavně on umožnil to, že se hrálo nahoru dolu a že to nebyl beton. Je fajn že se ostatní tribuny distancují od dementního skandování Jude, věřím i, že se dočkám zápasu, kdy toto už neuslyšíme. Tak teď zvladnout zápas s Bolkou a aspoň trochu si spravit chuť po sezoně bez trofeje. Doufejme, že takhle špatná sezoná byla poslední v historii Spartičky..


gero 
re: je to k posr....

24.05.2009 11:56

Člověče,täky jsem kvůli oslavě tentokrát nemohl,jinak bych tam byl ! Ale fotbal to mohl být pěknej :-).


otiko 
radost

24.05.2009 12:22

když Spartička vyhraje, dá 4+3 góly a ještě si můžu přečíst tak hezkej referát, tak je na světě krásně...dík Pokud jde o agresivní vypatlance (řekl bych, že to nejsou ani tak rasisti, prostě jen paka) na fotbale, problémy mají skoro všude. Ti vypatlanci jsou tak sobečtí, s touhou aspoň někde ukázat, že nejsou většinou jen podržtašky, že jim je jedno, že poškozují "svůj" klub. Jestli si takhle ničí i vlastní domovy ? Jak to řešit ? - jako v Anglii nebo Barceloně, nebo už na několik zápasů u nás - prodávat lístky tak, aby byla jasná identita, kdo to koupil.


Fotr 
re: radost

24.05.2009 12:53

ono by možná stačilo, kdyby ochranka jen tak neseděla a nečučela na fotbal, ale jen tak cvičně jich pár vyvedla, pak by byl pokoj.


Jumbo1 
re: re: radost

24.05.2009 13:11

A o tom to přesně ale je,a le to musí dát vedení ochrance příslušný pokyny a ta je musí dodržet. Nelze chtít po fanoušcích aby to dělali sami a suplovali tak práci ochranky...


Stolicka 
re: re: radost

24.05.2009 13:14

za to, že řvou Jude Slavie? No, nevim...


Luky 
re: re: radost

24.05.2009 13:31

můžu se zeptat vyvést za co?? Tohle je úplná hovadina, to y pak za chvíli vyváděli každýho kdo se opováží začvat něco jinýho než "Sparta"


Fotr 
re: re: re: radost

24.05.2009 13:42

Ano, za pokřik Jude Slávie. Sparta už jednou za to platila pokutu, tak jakákoliv ochrana proti opakování je legitimní.


paolo.maldini 
re: re: re: re: radost

24.05.2009 13:54

Takze v podstate pristoupis na hru medii a idiotu jako je Leo Pavlat, kteri maji momentalne moc diktovat spartanskymu kotli co smi a co nesmi skandovat? leta to nikomu nevadilo a najednou je to rasismus?


pesfilipes 
re: re: re: re: re: radost

24.05.2009 14:06

čéče asi srát na nějaký blitíčka médií... ale víš jak to je. dyž bude auto řídit debil se 3 promilema, tak to je přece špatně i přesto, že vo tom začnou psát medmrdky, ne? přece si neřekneš - aha, tak medmrdkám se to nelíbí, tak na ně serem, chlastej a řiď dál...


paolo.maldini 
re: re: re: re: re: re: radost

24.05.2009 15:03

tak porovnavat jude slavia s rizenim pod vlivem je dost extrem, ne? muzes to srovnavat treba bucenim na cerny, tam je to legitimni. je to projev rasismu. ale pokrik jude slavia?


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: radost

24.05.2009 15:38

každý srovnání kulhá, leč nesrovnával sem ani tak řízení s jude, jako ten moment, že dyž hlupák řekne, že 1+1 nejsou 3, neznamená to, že nemá pravdu. řeknu teda jen svůj vlastní názor, aby to nekulhalo. mně osobně jude slavie žíly netrhá, spíš se přiznám, že už mi to přijde trochu rezavý, vomletý a tim pádem trochu hloupý... dle počtu reakcí lze ale soudit, že si na jude slavie dost lidí kategoricky zakládá, čimž je řečeno víc než dost...


Fotr 
re: re: re: re: re: radost

24.05.2009 14:12

No mně by taky urazilo, kdyby mně někdo spojoval se Slávií!


Bombito 
re: re: re: re: re: radost

24.05.2009 15:37

Leo Pavlát není idiot! Chtěl bych vědět alespoň polovinu toho, co zná a umí on!


paolo.maldini 
re: re: re: re: re: re: radost

24.05.2009 21:24

pro me to idiot je bez ohledu na to co zna nebo umi.


acskncl 
re: re: re: re: radost

24.05.2009 14:32

Vzdycky a vsude JUDE SLAVIE bude!!! Zadnou pokutu za to Sparta neplatila, platilo se jedine za za hu hu hu ;-)


jbee 
re: re: re: radost

24.05.2009 14:10

Můžou je vyvést v podstatě za cokoliv. Stačí si dát příslušné ustanovení do návštěvního řádu... (A nebát se pár kokotů a chtít)


jbee 
Fotbal

24.05.2009 13:39

Nemůžu si pomoct, ale hrát jsme přestali ve chvíli, kdy Bonyho nahradil Holenda :-/ Nerad to říkám, sám jsem byl z těch, kdo chtěli, aby dostal šanci, ale včera mi definitivně dokázal, že na Spartu nemá. Hodně včera chyběl Kucka, snad se dá rychle do kupy (ale jestli fakt hrál 4 zápasy s natrženým meniskem, tak někde plknul Chovanec, tak vedení zaslouží přes držku), což Hubník to jakž takž zvládal (ačkoliv bylo vidět, že nemá správné návyky), za to Huber... darmo mlčet. Po zápase v Edenu jsem ho chválil, ale včera :-( Koho naopak chválit musím a chci jsou Wilfried s Kadlecem. Doufám, že vydrží se zdravím a budou spolu ještě nějaký čas hrát, pak se od nich můžeme dočkat ještě věcí nevídaných. A radost mi udělal i Jablonec, který přijel hrát fotbal, pročež se fotbal i hrál a to na místní poměry poměrně exluzivní. Škoda, že to nejde u všech a po celou sezónu, třeba by pak na poslední domácí zápas přišlo i víc než 7500 lidí...


palec 
fanoušci?

24.05.2009 15:38

Já teda nevím, ale pořád jsem neobjevil na "Jude Slávie" nic rasistickýho. Ať mi někdo poví, co je na tom rasistickýho????????????????? ? Je fakt, že nechápu, proč to má nějakej idiot potřebu řvát při zápase s Jabloncem. Taky je smutný, že někoho baví vytvářet negativní atmsoféru směrem z kotle podobnýma provokacema a ještě smutnějnší jsou reakce protilehlý. 15 let vám tohle nevadilo. Najednou pískáte. Skáčete pěkně, sionistické loutky. A Bombito, dobrý článek, ale zřejmě si nepochopil význam nedělní choreografie. Vrazi a podobní zločinci vyváznou s podmínkou nebo směšnýmy tresty. Moderní hon na čarodejnice posílá mladý kluky na x let do kriminálu kvůli prkotinám na fotbale nebo rvačkám na poli. Každý mladší kluk zná z vyprávění od táty nebo dědy, jak se to dřív na každý zábavě rvalo hlava nehlava, tak koho tady kdo chce moralizovat a napravovat!


Bombito 
re: fanoušci?

24.05.2009 16:14

Čau Palče, choreo jsem samozřejmě pochopil a také nesouhlasím s tím, jak jsou různé prohřešky různě trestány. Tady také žádná „spravedlnost“ neexistuje. To, že jsem o tom nepsal, neznamená, že dávám rovnítko mezi znásilńování žen, dětí a třeba vhození nějakého předmětu na hřiště nebo utržení sedačky. To ani náhodou. Jen jsem o tom prostě nenapsal. Je hodně špatného v naší justici a ještě horší je v příměrech, které nám jsou předkládány politiky a médii. Pokrytectví je všude, kam se podíváš. To, že mně připadá pokřik Jude Slávie přiblblý (obvzlášť na zápase Sparty s Jabloncem) jsem jasně napsal a trvám na něm. Nevím, jak znáš dějiny, ale já osobně považuji Židy za jeden z nejstatečnějších národů, které kdy žily. Ohromně si jich vážím a ctím je. Sešívané nesnáším jako svrab, ale tím, že je někdo přirovnává k Židům, je vlastně chválí. Osobně výraz Jude Slávie neberu v žádném případě antisemiticky, pouze v jakémsi významu zesměšení, ponížení, urážky. Nevím, jak to správně vysvětlit, nemá to racionální zdůvodnění, ale určitě to není nic proti Židům. Současná společnost to vidí jinak a každý takový pokřik zneužije proti Spartě. A to mně vadí. Vůbec neřeším rvačky někde v ústraní, kdy jsou jasně daná pravidla mezi protivníky. Naopak je to mnohem lepší řešení, než do nich, někde na ulici, zatáhnout někoho, kdo o to nemá zájem. My jsem se dříve také prali a většinou to končilo jen mezi námi. Maximálně přišel policajt a zmydlil nás všechny. A tím to zhaslo. Dneska se dělá problém i z obyčejné facky. Já si myslím, že ta někdy vyřeší mnohem víc, než dva právníci. A to, že se uzavíráte před ostatními do své „kotelské“ulity, mně docela mrzí. Pořád si myslím, že drtivá většina kotelníků je stejnými Sparťany jako my ostatní. Tak ty blbečky, kteří Spartě škodí z kotle vyžeňte a bude klid.


otiko 
re: re: fanoušci?

24.05.2009 17:08

stejně stupidní jako Jude Slavie, když se někdo vyžívá hulákáním proti "pražákům" či "Rumunům"...obranou proti těm blbům není dokazovat, že jsem stejně blbej nebo dokonce blbější. Zejména když ve spojení s židy při tom pokřiku těm lidem vybaví nacisti a Osvětim a vlastně i Češi jako pro nácky méněcenná rasa, podlidé...mimochodem, kolik židů je asi ve sparťanském kotli ?


Kocek 
re: re: re: fanoušci?

24.05.2009 20:21

Já se do kotle nachodil mraky zápasů, a pamatuju se, že v kotli se dříve předevšim fandilo Spartě. Že se nadávalo Slávii při derby, to si taky pamatuju, ale nejvíc mi jebe, že jsem se dycky slávistům posmíval, že jejich dementi uráží Spartu i v zápasech s jinými soupeři, stejně tak to dělali třeba chachaři v sezoně 03/04. Bohužel, dneska už i na našich zápasech se skanduje proti Slávii, což mi hlava nebere. Chápu, že zakázaný ovoce nejvíc chutná, takže jude slavie, jakožto zakázanej pokřik je jakási forma odboje, nebo jak to nazvat? Je to škoda, lidi chtěj kotel, ale chtěj SPARŤANSKEJ kotel, a ne ANTISLÁVISTICKEJ kotel!!! Na druhou stranu, pokud všude možně slyšíme smrt spartě, sparta zajebaná je, pražský kurvy, a od slávistů třeba neskutečně trapnej pokřik když lehla sparta popelem (přitom shořel jejich stadion :D), nedivim se, že se pár lidí, co jude slávie řvou jen jako odplatu, najde. Každopádně je to zcela jasný spojení s nacismem a to je špatně. Jen na závěr ale dodám, kdo z vás někdy nepoužil na někoho hlášku " Ty seš ale žid?" ve spojení s lakotou dotyčného? Je to tak antisemitismus??


looki 
re: re: re: re: fanoušci?

24.05.2009 22:46

omyl Kocku...v meziválečnym období shořel náš stadion! Konkrétně hlavní tribuna s veškerym zázemín (takže bohužel i archivem).


leošek 
re: re: re: re: fanoušci?

25.05.2009 11:20

ano tady je zakopaný pes.ubohý slávisti dříve uměli fandit pouze proti Spartě ( kdo neskáče....) a ne pro slavii. dnes jsme se bohužel dostali na jejich úroveň a to je zlé. Jinak druhý poločas nebyl odfláknutý ale já tam viděl jasný pokyn pepův ( + daníčkův) začít bránit od půlky a ono se nám to jaksi vymstilo.


palec 
re: re: fanoušci?

24.05.2009 20:30

Já samozřejmě souhlasím s tím, že křičet to na utkání s Jabloncem je absolutní zbytečnost, místo toho, aby se fandilo našemu klubu. To sem napsal i v prvnim příspěvku. A taky mi vadí, že se vše otáčí proti Spartě ale z jakýho důvodu? Když tady byl Košťál s Peltou, tak měl média někde. Já vidím hlavní chybu ve vedení. Nechají si všechno líbit. Jakýkoliv trest a kritiku kajicně příjmou, všem se zbaběle omluví a nakonec dělají, že se jich nic vlastně netýká. Buď to je chyba fanoušků, dotyčnýho hráče, pořadatelů nebo funkcionáře. Tohle mě opravdu štve. Klub po sobě nechá plivat všelijakým ksindlem a od toho se odvozuje všechno kolem. Neni to tak dávno, co měl kotel na top zápasech 1500 lidí, na běžných kolem 1000. Já jen doufam, že se celá tahle trapná situace uklidní. Lidi dostanou rozum ( a to nemyslím jen od nás ) a bude vše zase fungovat, tak jak má. Těmahle věčnýma hádkama nikdo nikomu neprospívá. A opravdu nevim, kdo čim vytvořil tu "zeď" kotel x protilehlá... Na venkvoních vše relativně funguje, ( sice je fakt, že to upadá i tam... ) za to doma...škoda slov.


pesfilipes 
re: re: re: fanoušci?

25.05.2009 10:13

Klub po sobě nechá plivat všelijakým ksindlem a od toho se odvozuje všechno kolem... zajímavej názor. páč je spousta lidí, kerý maj kritiku plivání na spartu za trapnej a spartě ostudu dělající pláč. a to vůbec nemluvim vo svejch bublinách... podle mýho soudu je pláč to, dyž po porážce budu připisovat vinu sudímu, počasí, svazu a všemu kolem. dyž se do nás ale trefuje kdejaká medmrdka, mně se to nelíbí páč vidim, že nezřídka lže, tak to nemám za pláč ale za legitimní obranu - přirozenou reakci. nota bene dyž na jejich tvrzení odpovídám fakty z jejich vlastních předchozích článků, tvrzení, aj. leč dost lidí to má za nehodný ména sparty. budiž. pak se ale titiž lidi můžou nezřídka vzteknout z toho, že ty medmrdky si dovolujou čim dál víc - pochopitelně, protože s jídlem roste chuť a dyž si naše vedení neumí zjednat respekt, tak se holt musí trpět...


karell 
re: re: re: fanoušci?

25.05.2009 12:01

každej na protilehlé kdo slyšel reakce kotle už do kotle asi těžko půjde, takže na 1000-1500 fans v kotli můžeš klidně zapomenout o to víc nahoře..bohužel, poloprázdnej kotel kterej nejčastěji fandí ve stylu vyvolávání hráčů a nadávek no nevim...kde jsou pokřiky typuje nejlepší, je nejlepší atd..?? je to hlavně tím, že na spartu choděj lidi jen když se daří, když sme ve srajdách chodí jen nejvěrnější a tim trpí i atmosféra..jednou ale určitě přijde doba kdy bude kotel zase narvanej ale asi to chce prostě jen obměnit přístup všech.sparta!!


Senior 
A co bychom vlastně chtěli?

25.05.2009 11:40

Pokud jsou fanoušci Sparty tak „jednotní“, že protilehlá tribuna píská na kotel a kotel ječí na protilehlou tribunu „co je, co je, co je, co je, co je“, těžko můžeme očekávat nějaké úspěchy na hřišti. Nehodlám se stavět ani na jednu stranu barikády, ale ta situace je prostě nešťastná. Jako malí Jardové...


pesfilipes 
re: A co bychom vlastně chtěli?

25.05.2009 11:47

hřebikové? nebo jardové strakové?


karell 
re: A co bychom vlastně chtěli?

25.05.2009 12:04

kotel měl na protilehlé dostatečný zatoupení a podporu lidí, kterejm je tento pokřik příjemnej takže nejspíš boj kotel vs protilehlá bude mít poračování i příští sezonu..


Senior 
re: re: A co bychom vlastně chtěli?

26.05.2009 11:32

Pokud bude boj kotel versus protilehlá pokračovat i na podzim, bude to boj, v němž nebude vítěz, ale jen poražení.


ACS-fan 
Nebyla to nuda

25.05.2009 12:27

Kromě vítězství, které pro nás bylo hodně důležité, bych zmínil ještě fakt, že všechny góly padly z větší vzdálenosti a všechny byly po střele levou nohou. A pak, že je málo leváků (toho největšího přitom ještě šetříme na lavičce). Nepotěšil mě „den otevřených dveří“ v obraně, zejména v jejím středu a ne jen až za stavu 3:0. Ukázalo se a bohužel ne poprvé, že ani Huber není hráčem pro Spartu a zřejmě po sezóně poputuje zpět do Jablonce. Naopak mě potěšilo, že jedno z „povzbuzujících“ skandování z kotle se setkalo s odmítnutím od zbylé části publika, s čímž jsem se setkal poprvé. Kromě pískotu bylo přehlušeno i povzbuzováním Sparty. Poslední kolo rozhodne o tom, jak velká bude míra neúspěchu Sparty v této sezóně. Buď si se zaťatými zuby řekneme budiž, alespoň pokus o LM (zůstane jen při něm), nebo lakonicky konstatujeme, že došlo k dalšímu průseru. Vidím to tak padesát na padesát.