Ohlédnutí za zápasem s Duisburgem + komentář k dění okolo něj

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
otiko 
berme to jak o je

16.07.2009 15:11

už se na ligu těším a žádné převratné změny ve výkonech Sparty nečekám, prostě provinční liga, provinční fotbal. Není důvod, a ty řeči o "zlepšení" mi připomínají neustále řeči o "demokratizaci" za komoušů...kecy a skutek utek...


paolo.maldini 
Pochvala

16.07.2009 19:47

za odvahu.


michal.spa 
Souhlas

17.07.2009 07:38

Bohužel je fakt,že blbečci maj před slušnejma vždycky navrch a težko se s nima bojuje.


Herrer 
Bombito,dík

17.07.2009 08:05

za zprostředkování tvých zážitků. Je mi z toho všelijak. Jako jo,je asi fajn si na fotbale "trochu zazlobit",ale tohle už nám dělá ostudu,hráče a ostatní fandy to už často sere a to by měl bejt asi ten nejjasnější signál,že to Spartě když ne přímo ubližuje,task jí to určitě nepomáhá. Chci věřit,že až to pár těchhle řízků pochopí,tak přestanou a budou zase jen fandit,ale moc už tomu nevěřím. Spíš to zas vidím na akce uražené ješitnosti,rozptýlené kotle,nenávist vůči ostatním(asi menším sparťanům) atd. Nemusí se nám to líbit,ale dneska jde fotbal už úplně jiným směrem a každej,byť sebemenší exces je hrozně vidět. Zvlášť když se to v našich podmínkách neztratí v davu,protože žádnej velkej dav okolo prostě není. Bohužel. Mě by fakt zajímalo,jestli tenhle bordel dělaj ti samí kluci,kteří nás pravidelně zásobujou pěknejma hadrama v ultrasshopu a tím kultuře okolo Sparty naopak hrozně pomáhaj.Jestli jo,tak je to jen dvojnásobná škoda.


Ludva 
Bublina

17.07.2009 10:25

Já si myslím, že se z celé "kauzy" zbytečně dělá velká bublina, jak je samozřejmě obvyklé (asi i bohužel trochu logické protože jde o dlouhodobě nejlepší klub u nás) pokud se jedná o Spartu. Pojďte se raději bavit o Spartě, o tom proč hraje přáteláky s druho a níže ligovými soupěři, proč dává tak málo gólů, proč nemá na nějakou slušnou posilu...to jsou témata, která zajímají..nikoli rozmazávání když to tak napíšu "průměrných" výtržností. A za druhé, nechápu proč se někdo pořád tak strašně diví. Jsou to prostě hooligans, chuligáni..jejich stylem života je rvát se, chlastat, dělat bordel:))...pokud se to většině společnosti nelíbí, ať nechlastá, fandí slušně, nedělá bordel a vytvoří tu "správnou"?? atmosféru na stadionu, i třeba na "blbým" přáteláku. Protože jsou tato většina obvykle jen kecalové, nikdy nic aktivního sami neudělali, němůže se nikdo divit, že se nepíše o super pozitivní atmosféře na zápase, nikdo nechválí tyto "fanoušky"..protož e zkrátka nejsou vidět, nejsou slyšet, jsou to jen buď virtuální nicky na netu nebo kecalové v hospodě. A upřímně, mě jsou sympatičtější aktivní jedinci z kotle (ač s sebou přinesou občas i nějaké "nepřístojné" chování) než neaktivní tupá horda většiny "fanoušků", co jenom doma sedí na zadku a pak jen moralizuje pod bezejmeným nickem na netu nebo se vymlouvá proč nemůže přijít na Spartu.


dexicek 
re: Bublina

17.07.2009 11:22

no, Ludvo, ale právě Bombito a někteří další (Gabra, Šimi..) na tyhle přáteláky jezdí a dělají atmosféru. Takže maj 100 % právo se divit, kritizovat a psát tyto komentáře....


Ludva 
re: re: Bublina

17.07.2009 11:30

Tak samozřejmě to nebylo myšleno na Bombita, SimiX nebo další aktivní fanoušky, kteří mají jiný pohled na fandění než chuligáni a jezdí i na výjezdy a snaží se právě být zástupci fanoušků, kteří k fandění (tím myslím komplet včetně prezentace samotných fans Sparty a potažmo Sparty jako klubu) nepotřebují dělat bordel. Tito ať si píší a kritizují jak chtějí. Příspěvek je určen těm virtuálním moralistům a že se jich nejen tady na tomto webu vždy najde.


žokej 
re: re: re: Bublina

17.07.2009 15:00

podepisuju


Energetik 
re: re: re: Bublina

17.07.2009 17:41

To sedi od nekoho, kdo byl v lekcich fandeni premiant :-D


ultrasačka 
re: re: re: Bublina

17.07.2009 23:26

Souhlas, Kdo na fotbal jezdí a je jedno jakej má pohled na fandění(jestli u toho musí řádit, nebo fandí slušně) ten kritizovat může, ale ti co jen melou hubou za klávesnicí a vyrazej na fotbal 3x za rok, ty ať držej raději ústa zavřená! Nikdo jim přeci nebrání aby byli na každém zápase a utvářeli atmosféru tak jak se líbí jim. Když to nedělaj, tak ať do toho ani nekecaj!


becici 
re: re: re: re: Bublina

19.07.2009 10:22

To je ale pěkná kravina!nezapomen, že jsme v demokracii. Takže si každý trouba může řikat co chce. Jo a taky pak za to může dostat samozřejmě po hubě:DAle fakt nesouhlasim s tím, že když někdo jezdí, at kritizuje a kdo nejezdí, at je sticha. To je blbost na entou:D Všichni jsme si rovni a zda se chce někdo povyšovat nad ostatní, nemá to v hlavě v pořádku. Mě by musela huba upadnout, abych před jinýma ACS, který fandí méně machroval, že oni jsou sušinky. Kde to jako jsme??:-)


Kocek 
re: re: re: Bublina

20.07.2009 15:50

Hele ty chytráku, a co třeba lidi, kteří díky týhle "skupince" mozkově trochu okradených dementů prostě už na výjezdy nejezdí??? Myslíš, že každýho baví v autobuse poslouchat celou cestu rasistický urážky, jak všechny černochy zabijem, sýg hajl, apod.?!!!! Zamysli se ty wole, proč ještě před pár lety měla Sparta vždycky venku (snad kromě Baníku) v podstatě domácí prostředí, a proč už to teď neni ani doma v derby.. Lidi sou znechucený, a dokud se ty a další těchto zmetků budete zastávat, nic se nezmění


Tonda 
re: re: re: Bublina

24.07.2009 11:22

Ludvo,ponechám stranou neustále pošťuchování kecal vs fanda.Je pravda,že třeba já už se na Letnou moc nedostanu,řidičák nemužu mít,odstěhoval jsem se od Prahy dál,busy mi nejezdí a Sparťani kolem mě nikde...Proto se ale necítím být menším Sparťanem než třeba ty...Podporuju Spartu jak se dá a kde-koli a taky si troufnu tvrdit,že možná víc než leckterý hooligan,ale to je nesouměřitelné.Už mě ale poněkud nebaví,věčné my,vy,oni..naše ne Vaše.Sparťani by měli fandit pospolitě,protože jsme na to sami.Já osobně rowdies nebo hools či ultras nezatracuju 100%,ba naopak,sám čím jsem sem starší,zarývá se mi Sparta více pod kůži a neustálé ataky okolí posilují mou víru a radikalizuji zlehka.Ale i chuligáni by měli najít nějaký kompromis,snažit se být chuligánem ale být přitom hrdým fanouškem Sparty...Působit v zájmu svého klubu a ne vypadat a promiňte mi to slovo jako PITOMEC.Jaký smysl měla akce v Rakousku???A i hooligans má svůj smysl (nebo by měl mít.éToť můj názor


mojža 
komentář

17.07.2009 10:58

Tak konečně komentář na který jsem čekal,takže je mi úplně jasné,jak to tam asi vypadalo,když jsme se to nebyli schopní dozvědět z první zprávy a už je mi jasné,proč se takticky obešla bez informace o "fandění" některých jedinců.To už je holt náš folklór,pak se nedivte,že se nikomu nechce na výjezdy ven,kde každý exot z domácí ochranky čeká na první úlet ze sektoru hostí,že tam pak není odpovídající zázemí apod.Proč by si to také měli domácí nechat demolovat,že?Ale zpět k fotbalu,obávám se,že zázraky se asi dít nebudou ani v následující sezóně i když bych se rád mýlil.No počkejme si na první ostré mače.Díky Bombito za referát,už bylo na čase.


Bender 
ACS

17.07.2009 14:33

Je to presne jak rekl Ludva.. Ty co nikam nejedou a jen pak melou hovinka o tom jak se stydi at jsou radeji zticha. Urcite to neni dobry takovej bordel, ale ty kluci tam fandi vsude a vam co jste akorat privareny k pocitaci neprislusi si je brat do huby a kritizovat je. Lip by jste udelali, kdyby jste se priste vsichni sesli v sektoru a sami tak prispeli k tomu, aby se nic nedelo..


Kocek 
re: ACS

20.07.2009 15:53

Prosím tě, můžeš mi vysvětlit, co je to za "fandění" řvát Kladrubský, chcípni ty mrdko, Holendo, táhni do piče, apod.?!!! Já v kotli začínal někdy kolem roku 90, a tehdy se z něj FANDILO SPARTĚ, nadávalo jen soupeřům, tak mě fakt zajímá, kde se FANDĚNÍ ze začátku 90. let změnilo ve "fandění", co slýcháme bohužel dnes. Děkuji za konstruktivní odpověď


Misak29 
Bombito

17.07.2009 14:55

Náhodou jsem na netu narazil na tohle video z úvodu zápasu. Ty píšeš o zkaženém odpoledni a zděšení místních a německých fans. Já zde žádnej strach či pohoršení nevidím, naopak se tím lidi co to točili dobře bavěj. Neděláš ty tak trochu špinavou práci za Spartu? Ať už z vlasní iniciativy, nebo na popud někoho z vedení? Tvá kritika na fans byla ve více referátech uplynulé sezony, kdy Sparta dělala mrtvého brouka. Nakonec dávám i ten odkaz na zmíněné video: http://www.youtube.com /watch?v=TJ-d03jP7Xo


Misak29 
re: Bombito

17.07.2009 14:55

Ludva 
re: re: Bombito

17.07.2009 15:56

Ale Honza Koler na tom videu vypádá docela ustrašeně:))))


Bombito Junior 
re: Bombito

17.07.2009 20:34

Myslíš, že se dá hodnotit vystupování fanoušků podle jediné minuty, která je na zmíněném videu zaznamenána? Asi ne, viď? Je vidět, že si na tom zápase nebyl!!!


palec 
re: re: Bombito

18.07.2009 02:20

A dá se hodnotit vystupování fanoušku podle Bombita? Asi ano. On už je takový svatý otec zdejšího webu. Je celkem smutný, kam se tyhle stránky postupem času dostaly. Mám pocit, že tvůrci webu si u zrodu přáli, aby plnili jiný účel. Teď akorát tak suplujou nefunkční web sparta.cz Bombito, nevím kde si viděl, že jsme přerušili ten amatérskej turnaj??? Pyrotechniky tam bylo určitě dost, a opravdu lítala na hrací plochu??? Já si teda jak na válečný zóně nepřipadal. A že nějací rakušáci dostali facku je jednoduchý. My jítrnici na čele nosit nebudem a jestli tobě nevadí, že se nám, čechům posmívá národ pedofilů a kouká na nás se zvednutým nosem, to je jen tvůj problém. A k urážení Holendy. To je opravdu trapný přirovnání. Co člověk slyší z protilehlý, z toho by panečku teprve blib, co tam "sparťanští fanoušci" pokřikují na naše hráče. Já opravdu nechápu, co mají někteří furt za problém. Porovnat dobu před pěti roky a teď, kdy se téměř nic neděje, pouze se vše medializuje a nafukuje...Asi většině vyvolených z sf opravdu vadíme. To lze snadno vysledovat i na vámi pořádaných turnajích...


screaming 
re: re: re: Bombito

18.07.2009 09:16

Na danem utkani jsem nebyl ale ze by si bombito vymyslel o tom pochybuju. A uz tvoje komentare o rakusanech jsou plne predsudku a zahorklosti. Jinak k tobe ludvovi a podobnejm urpimne nez podobne vystrelky tak to radsi at je na vyjezdech prazdno. Jestli myslis ze ostuda je lepsi nez nic tak ja nesouhlasim. Samozrejme ted muzete pridat tu klasickou kopu blbosti na kolika vyjezdech sem byl co jsem pro spartu udelal apod. (rovnou ti reknu ze na jare jsem byl venku 4x coz pro tebe jiste bude malo a rovnou me zaradis do kategorie internetovych kecalku - jen proto ze jsem na tech 4 nikoho nenapadl nehodil ani jednu dymovnici atd). Jestli si myslis ze delat ostudu je fakt to nejlepi pro spartu je mi te opravdu lito.


starejlisak 
re: re: re: Bombito

18.07.2009 13:05

Dovolím si reagovat, přesto že se zde nepíšu do fóra(jen to zde sleduju) a tak mě zde někdo určitě vpálí, že reaguje nějakej naprosto neznámej nick.(mám zde asi jen 2 příspěvky) Palec má v podstatě pravdu, zdejší web se asi opravdu ubírá někam jinam než původně měl. Podstata všeho bude ve zdejším elitářském spolku velkých vlajek(nejedná se úplně o všechny) Většina zdejších kapříkářu(Do toho spolku berou jen své kámoše, případně občas někoho kdo jim leze naprosto do zádní části těla. Zdárnej případ je nejen poslední člen, ale i dva jeho předchůdci) Většina VV sebe zde považuje pomalu za polobohy a ty nejlepší fanoušky(ač jich hodně budou i gaučáci), téměř všichni ostatní přispěvatelé jsou pro ně smradlavej póvl o kterej by neopřeli ani kolo a ultras fanoušci a chuligáni si na tom jejich žebříčku stojej ještě hůř, ty by většina zdejších VV nejspíš ani nepozdravila. Pak to zde opravdu funguje jen jako suplování nefunkčního ofika a stává se z toho zmedializovanej dav. Co se dělo a nedělo v rakousku komentovat nebudu, nebyl jsem tam, ale nemyslím si , že by se tam dělo nic nad nějakej běžnej standart venkovních zápasů.


screaming 
re: re: re: re: Bombito

18.07.2009 14:23

No prave a co je standard venkovnich utkani? Hazeni dymovnic skandovani jude slavie a podobny kraviny? Fakt nerozumim tomu proc by to neslo bez toho. A nemam problem nekoho pozdravit, ale naprosto souhlasim s clankem a snad se jeste muze nesouhlasit. Proti tomu co ty pises muzu ja namotnout ze kdo se opovazi rict tem Hooligans ze neco delaji spatne schyta jen nadavky a opovrzeni ze je gaucar. MOzna kdyby venkovni zapasy meli jinou uroven bylo by v kotli vice lidi ja osobne znam min 10 lidi kteri stejne jako ja venku jsou zasadne mimo kotel a proc? nemam chut dychat dymovnice a prat se s poradateli ci policii. Fakt je tohle to co si predstavujes za super podporu a to nej co na fotbale je? Ale budu uprimne rad pokud se rozepises a udelas jeste jednu vyjimku a odpovis mi.


acskncl 
re: re: re: re: re: Bombito

18.07.2009 15:22

Tak at zacne konecne jezdit tech 16000 SFSaku a utvarej atmosferu takovou o ktere furt na netu kecaj. Proste jezdej lidi, ktery jedou i kdyz se nedari a fandej jak oni uznaj za vhodny. Komu se to nelibi muze zacit jezdit v hojnem poctu taky a zkusit to zmenit, ale to chozenim mimo sektor neudelas. Proste Jude Slavie a pyro oleee :-P


screaming 
re: re: re: re: re: re: Bombito

18.07.2009 16:07

A co s takovejma mam delat v sektoru? Kdyz nejakej jouda hodi dymovnici me pod nohy co mi doporucujes udelat aby se to nestalo? Domluvit mu? Podivej jak na to reagujou nekteri tady - a mozna jsou doma i strizlivi;).


starejlisak 
re: re: re: re: re: Bombito

18.07.2009 15:44

A proč by to nemohlo jít i stím pyrem? Fotbal je lidová zábava a kté patří i nějaká ta facka a podobně. O nějakej americkej způsob zábavy kdy se bude tleskat na povel a žrát u toho popcorna pít colu, o to tady většina lidí nestojí. Šarvátky a různé výtržnosti na fotbale byli vžycky a dřív v mnohem větší míře přímo na stadionu, ted se akorát bouřej z medializovaný pseudo humanisti... kterejm to přitom před pár lety vůbec nevadilo. Já neříkám co je správné či špatné fandění, jen si nemyslím, že by se dělo něco horšího než před lety, ba naopak!


screaming 
re: re: re: re: re: re: Bombito

18.07.2009 16:09

No vidis pro me je to lidova zabava ale k tomu abych se bavil nepotreuju ani facku ani pyro. O minulosti jsem nerek ani popel. Jen jsem napsal co se mi nelibi a holt ty a dalsi povazujete tohle vsechno za to nej. A paj je tu jak psal kolega o prispevek nad par tisic "kecalku" ze SF, ktery by to chteli jinak. Vazne mi hlava nebere co na hazeni dymovnic na hraci plochu tak povznasejiciho a jak to vylepsuje atmosferu zapasu.


Bruska 
re: re: re: re: re: re: Bombito

18.07.2009 16:31

V Německu je i na 2. bundeslize skvělá atmosféra třeba na Mnichov 1860, i když je v krizi, chodí 40 000 lidí je tam skvělá atmosféra, fandí se 90 kinut a nikdo k tomu facky ani pyro nepotřebuje. A zeptejse starších hooligans Sparty, jestli je to tím, že by tam na fotbalo chodili nějaký připosraný humanisti. Prostě jde to i jinak, ale jsem v Čechách. Ať se to dost lidí snaží zlehčit Spartě předčasně ukončili utkání a není velké tajemství, že v Čechách je dost velká skupina lidí, která má velký sen o tom, že Spartě je potřeba ukončit soutěžní utkání, vzít jí body, zavřít stadion. Jestli má Bombitův článek v něčem smysl, tak určitě jako upozornění, že existuje určitá hranice, která když se překročí, tak budou mít sešívky mimořádnou radost. Snad se alespoň shodneme na tom, že nenexistuje jakýkoli důvod právě jim takovou radost dopřát.


mozart6 
re: re: re: re: re: re: re: Bombito

19.07.2009 11:46

Na Sechzig ale hodně ultras jezdí jen na venkovní zápasy, protože odmítají sdílet společně stadion s Bayernem Mnichov. I když z těch kluků pár znám, tak já to neřeším a do Allianz Areny jednou za čas vyrážím. Atmosfera je tam super, i když na stadion zabloudí 20000, tohle uznávám. A řešit pořád dokola pyro, dýmovnice. Někdo je pro, někdo proti. Mohl bych tady s Vámi psát od rána do večera moje názory, ale nemám na to čas ani chuť. Také se mi nelíbí, aby nám někdo říkal PRIMITIVOVÉ. Když si čtu, a nebojím se je nazvat gaučáky, i když tady je o tomhle dlouhá debata, tak podle názorů a podle hrubek ve větách...s námi v autobuse jeli do Rakouska i dva normální fandové, co se neúčastní pikniků a jiných záležitostí a nemyslím si, že by po příjezdu doma objali maminku a brečeli štěstím, že výlet s kretény přežili. Také bych se tady chtěl doznat k tomu, že URÁŽKY NA HOLENDU ŠLY Z MÝCH ÚST. No a co? Bombito nenapíše, že po střele, která se sotva dobelhala za čáru a šla dvacet metrů vedle, mu tleskal a řval dobře Honzo! Řekl jsem doslova, ať ho zase po zápase ve článku nechválí. Přímo na Holendu jsem nehulákal. Nikdy hráče neurážím, ani dříve např.Doška. Holendu nesnáším od doby, kdy nám dal gól, běžel pod kotel a líbal znak Liberce. Jsem také alergický na názory lidí, že nechtějí chodit na stadiony kvůli vulgaritám a bla bla. Zažil jsem už několik fotrů, co vedle sebe měli synka a nadávali jak dlaždiči. Nikdy na žádná fóra nechodím, abych si za monitorem ulevoval a dělal chytráka, ale dnes už jsem nemohl odolat. Klidně si do mě za toho Holendu šijte, mně je to fuk. A vy, co tady máte názory, že dělají kotelníci šílenosti...proč jste nefandili, když byly sektory za brankou uzavřené. Ticho jako v kostele. Fandilo zase jen pár kluků a holek, co se sjednotili u sebe.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Bombito

21.07.2009 09:34

URÁŽKY NA HOLENDU ŠLY Z MÝCH ÚST / Přímo na Holendu jsem nanadával.. Chlapče, nemáš v tom trochu zmatek? :)))))


mozart6 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Bombito

21.07.2009 13:47

neslovíčkař prosím tě


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Bombito

21.07.2009 14:54

COŽE?!!! Ty wole, tak si přečti, cos napsal za pýčovinu, buď si na něj teda nadával, nebo nenadával. Ale v jedný větě napsat A, a ve druhý to pomocí B uplně znegovat, to je trošku chaos, ne?


Herrer 
re: re: re: re: re: re: Bombito

18.07.2009 18:06

Fotbal jako lidovou zábavu bychom chtěli asi všichni,ale holt už takovej neni. Nebo takovej neni aspoň ve smyslu,jak si lidovou zábavu vykládáš ty. Pokud chceš dostat dělo,tak jdi někam na 4. třídu a pičuj tak dlouho,dokud se nedočkáš. Pokud potřebuješ ke štěstí dýmovnice,tak budeš nejspíš vylízaná guma,která nepotřebuje vidět na fotbal. Mě se třeba líbí ohně v hledišti,ale když nebudou tak se neposeru. Tuhle bitvu beru jako boj proti větrnejm mlýnům,což by bylo OK,ale nesmí to škodit Spartě,což se už nějakou dobu děje. Myslíš,že hráči nevnímaj to věčný píčování,když si někdo dovolí nejít těm úžasnejm věrňákům zatleskat? Myslíš,že hráče nesere,když je kotel rozptýlenej po stadionu,kvůli úplně dětinskýmu trucu? Myslíš,že hráči maj rádi tu atmosféru,kdy se po nějaký kokotině čeká,kdy nějakej národní hrdina v černým ukončí zápas? Pomáhá tenhle support Spartě? Já myslím,že ne. Ultras šli jednu dobu cestou,kdy tvořili pěkná,vtipná a hlavně trefná chorea a je jen škoda,že jim to nevydrželo dýl. Prostě to,co se v posledních letech dělo ve Spartě sere spoustu lidí a to by měl bejt právě spíš ten tmelící faktor a ne něco,co popudí slušný a neslušný fandy proti sobě. Zlatej hokejovej kotel,to se na mě zlob jak chceš.


Tonda 
re: re: re: re: re: re: Bombito

24.07.2009 11:36

Proti PYRU já nic nemám,ale jestli považuješ za Pyro dymovnice bílé barvy,které udělají akorát mlhu,tak to není pyro.Teda podle mě ne.Já neříkám nefandit nenadávat,dyť i já nadávám.Ale s trochou logiky.Na zápase sem nebyl a když už jedu,tak vlastní osu,důvody popsané výše.Ale proč se řve na Kladrubskýho mrdko??Dyť to je hráč,který podává jakés takés výkony a o Spartě mluví vždycky pozitivně..Tak proč tenhle pokřik???


Herrer 
re: re: re: re: Bombito

18.07.2009 17:54

Opravdu nevím jak souvisí spolek kapříkářů s úrovní fandění:-) Ty nebudeš Starej lišák,ty budeš spíš mladej čurák...


Bombito 
Palče!

19.07.2009 22:14

Palče, ty dube, než něco napíšeš, přečti si na co reaguješ. Kde jsem napsal, že jste přerušili nějaký turnaj? Kde jsem napsal, že jste házeli cokoliv na hrací plochu? Já tam nic takového nevidím. A proč myslíš, že se vám rakušáci posmívali? Protože se někteří z vás chovali jako zvěř. Mně se neposmíval nikdo, já žádné problémy neměl. Na druhou stranu ovšem napíšu, že jsem se choval jako na návštěvě. A urážení kteréhokoliv hráče Sparty se mě nelíbí. A nerozhoduje, jestli je to na protilehlé nebo někde na mezi v Rakousku. Pokud to uslyším na Letné, budu to kritizovat stejně. Sám dobře víš, že se svůj názor nebojím vyslovit. A hodnotit rakušáky jako pedofily? Neblázni! U nás nejsou? A ještě k té vyvolenosti. Ani náznakem já osobně vůči nikomu ostatnímu žádnou vyvolenost necítím a domnívám se, že se tak ani nechovám. Jen kritizuji chování, které se mě nelíbí. Možná ho Ty pokládáš za správné. Já ne! A určitě, jak vidno ze zdejších ohlasů, je nás takových víc. Hledáte nepřítele všude kolem sebe a nedokážete si přiznat, že tu vaši pravdu uznává jen malá skupinka lidí. A je to obrovské škoda, protože na prvním místě má být pro nás všechny blaho klubu, pro který společně dýcháme. Ty naše vzájemné půtky neprospívají ani nám, ale hlavně neprospívají Spartě. A o tu nám snad jde!!!


lucifer.pekelny 
re: re: re: Bombito

20.07.2009 01:52

já jen malý dotaz - co se děje na turnajích SF? Byl jsem na každém a nevšiml jsem si tedy žádné averze, každý ročník, co si se svým Alzheimerem pamatuju byla pohoda... ;-)


Energetik 
re: re: re: re: Bombito

20.07.2009 16:12

Libi se mi, jak porad nekterym "Kaprici" lezi v zaludku. Pritom pokud vim, tak prijeti novych lidi je jen a jen pouze na lidech z Kapriku, zadny "rastr" ci poradnik na to rozhodne neni :-))) A k tomu, ze nekomu vadi Bombito. Temhle kecalkum nic nebrani v tom, aby sepsali prispevek, co ma hlavu a patu a na SF se objevi. Takovou funkci zverejnovani nazoru a pohledu VSECH STRAN od zacatku SF plni beze zbytku. Ale nikdo za vas ty clanky hosi psat proste nebude ;-)))


Bruska 
Respekt

18.07.2009 14:44

Pro někoho jsou důležitější dýmovnice a rachjtle, pro mne fotbal. Musím se zastat Bombita, který považuje za normální, že by se utkání mělo dohrát, nikoli předčasně ukončit. Nevím z jakého důvodu se zde v některých lidech bere nadřazenost, aby nám, kteří na Spartu chodíme roky a je to klub našeho srdce, dával najevo, že jeho názor má být ten podstatnější jenom proto, že nepotřebujeme někomu dát pěstí, ohlušit ho dělbuchem, přiotrávit dýmovnicí. Také jsem nasraní, že Sparta je od doby, co si ji koupil Křetínský, rok od roku v horším stavu, ale ničím nepotěšíme soupeře, než když tuhle nasranost začneme vybíjet mezi sebou, vůči hráčům. Když se podařilo ze Sparty vyhnat Hřebíka, řada z nás měla pocit vítězství. Šlo pouze o iluzi, ve skutečnosti neoprohrál jenom Hřebík, majitelé, ale my všichni. Síla Sparty vždy byla v tom, že v ní narozdíl od rozdělěné a rozhádané Slávie panovala určitá hierarchie a jednotnost. Fanoušci a ultras v ní měli velmi podstané místo, nemohu se ubránit pocitu, že během vyhánění Hřebíka se v tomto směru něco zlomilo a i to zůstává jednou z příčin, že nejsme mistři. Souhlasím s Ludvou v tom, že by bylo lepší se bavit o fotbale, ale jestli tahle debata přispěje k tomu aby na Letné byla lepší atmosféra proč ne.


skára 
OSTUDU

18.07.2009 22:28

Si především dělá Sparta sama tím jaké má v poslední době výsledky a jakou předvádí hru! To ostatní je až vedlejší. Hlavní problém je že pod vedením Křetínského to jde se Spartou od 10 k 0, přitom brzké zlepšení je v nedohlednu. Na fotbal se za střízliva nedá koukat a nejsou ani vydřené výhry:-( Když už se náhodou povede dát za poločas 3 goly, tak zbytek zápasu hráči odchoděj aby se náhodou víc nespotili:-! Nelze se divit, že fanoušci jsou z toho flustrovaný...Někdo to prostě řeší házením dýmovnic a židlí i v době kdy to je asi zbytečné(přátelák), jinej zase nadává na hráče(hlavně na protilehlý) další zase vidí vinu v chování fans a cokoliv sebemenšího provedou považuje za ostudu, ale přitom mu když byly výsledky podobné věci určitě nevadily nebo je aspoň neřešil. A samo vedení hledá chyby všude jinde než u sebe. Nutno si přiznat, že bez Kotle a chuligánů se Sparta prostě neobejde, ať se nám to líbí nebo ne. Pokud by oni doma nefandili bude skoro hrobové ticho a venku bude Sparta v podstatě bez fanoušků. Sice máme asi 16 tisích slušnejch, ty jsou ale prakticky jen virtuální na stadion přijdou 2x do roka a nebo když se vyhrává. Jinak si na vše jen stěžujou a nadávaj na ty co choděj i v dobách zlejch, že dělaj bordel a snima oni tam přeci být nemůžou. Zkuste se trošku víc vzájemně tolerovat a nad ty různé spory se povznést.


Status Quo 
re: OSTUDU

19.07.2009 08:14

Mno, co k tomuto dodat?


manas 
re: OSTUDU

19.07.2009 21:31

Naprostý souhlas.


Kocek 
re: OSTUDU

20.07.2009 16:00

Já jenom nechápu, proč kotel pláče, že mu vedení všechno zakazuje, a přitom kdyby začal u sebe a aspoň půl roku se choval jako LIDI, tak vedení to zcela jistě ocení. Ale to by tihle skini z leknutí, z nichž většina chodí maximálně na učňák, asi považovali za osobní prohru..


Bruska 
re: re: OSTUDU

20.07.2009 17:10

Kocku hrotíš to nepříliš šťastným způsobem. Takto to nefunguje. K málokterýmu českýmu klubu patří hooligans tak jako ke Spartě. Byl to zatraceně silnej dvanáctej hráč. Jenomže lidé ve vedení s tímto hráčem ostatně stejně jako s dalšími skupinami příznivců neumí komunikovat. Prostě nemůžeš lidem brát něco na co byli zvyklí, dali si s tím práci jako s choreem, a nabídnout jim za to pouze kamerový systém. Jednoznačně si stojím za tím, že nesouhlasím s tím, že by se kvůli pyrotechnice mělo ukončit utkání Sparty nebo, a to mi leží v žaludku obvzlášť, mělo docházet k zranění kluků, který podávaj míče. Nechápej to jako omluvu, ale tyhle excesy jsou v zásadě důsledek řady chybnejch kroků během posledních let od vyhazovu Franty Straky. Represe nic neřeší, stejně tak zametání záležitostí pod koberec, protože tím, že někdo vyhnal ultras ze sektoru si spíš zadělal na problém, než čehokoli dosáhnul, kromě zdánlivého ticha. Jak se ukázalo v Rakousku opravdu zdánlivého.


Ludva 
re: re: re: OSTUDU

20.07.2009 20:44

Nemám co bych dodal, je to přesně jak píše Bruska, projekty jako je SFS nebo různý rodinný tribuny to je krok vedle...jeste ty rodinný tribuny apod. bych pochopil alespon trosicku (pokud by se jima dokazaly vydelat prachy..jako ze dle návstevnosti docela myslím, že jsou to všechno projekty nevýdělečný), ale pokud je to na úkor nulové komunikace s vernejma spartanama (tedy zejména s Ultras), je to na nic, jde to do kopru a na problémy je zaděláno.


Kocek 
re: re: re: re: OSTUDU

21.07.2009 09:32

Projekty jako RWE, Nicorette, apod. sice neschvaluju, ale nebejt kotle, tak Křetínský těch 15 tisíc lidí průměrně na stadionu má. Kotel spoustu lidí natolik znechutil, že na Spartu nejdou, tím spíš je třeba ocenit dlouhou tribunu, která na demenci kotle reaguje hromovým pískotem, nebo pokřikem zkurvenej kotel. Jen víc a houšť, třeba pak v kotli konečně "někomu" dojde, že je třeba si to tam trošku srovnat, a zase bude celej stadion táhnout za jeden provaz


Herrer 
re: re: re: re: re: OSTUDU

21.07.2009 11:52

Hele chlape,v podstatě souhlasim se vším co tu v diskuzi píšeš,ale svalovat nízkou návštěvnost na kotel,to je prostě blbost(alespoň v domácím prostředí určitě). Kdo chce na fotbal jít,tak prostě jde(i když asi jinam než do kotle)a těch pár věčně nasranejch ho nemůže trápit. Mě se i líbí,že se pár lidí snaží zabránit tomu,aby z fotbalu byla popcornová zábava,ale nesmí to škodit Spartě. A mediální atmosféra kolem klubu je už teď tak dojebaná,že jí prostě škodí,tak by bylo nejlepší semknout se a v rámci nějakejch pravidel těm medmrdkám vytřít zrak a hlavně zase pomáhat Spartě. Třeba Jude Slavie mám rád a nelíbí se mi to pokrytectví okolo tohohle pokřiku,ale nechci se jednou podílet na tom,že nějakej magor kvůli tomu ukončí mač. To mám zase Spartu radši než Jude Slavie;-) Chápu Ultras,že vzdát se podobnejch věcí můžou považovat za dílčí prohru,ale divim se,že nevidí,nebo nechtěj vidět dál a to fakt,že když se fandové zase sjednotí,tak to bude jedna velká výhra pro nás všechny! A myslím,že i za rozumnou cenu. Pokud nám totiž nějaký populistický prase nakonec ty body sebere,tak už budou všechny následný protestní akce k hovnu,protože Sparta prohraje tak jako tak. Podpora Spartě a konečně i nenávist k soupeři se dá krásně ventilovat i bez "kontroverzních" hesel a dýmovnic na ploše. Dřív byli pro tvrdý jádro vzorem rowdies z Anglie a jak to tam teď vypadá? A že by byli slabší,nebo míň organizovaný než ti čeští,to mi fakt nepřijde. Jo,je to na hovno,ale nic s tím asi nenaděláme,tahle bitva se prostě vyhrát nedá. Takže vysrat se na osobní zájmy a dělat vše pro dobro klubu!


Kocek 
re: re: re: re: re: re: OSTUDU

21.07.2009 15:00

Tak mě pár wolů taky neodradí od toho, jít na stadion. Ale bohužel znám lidi, co třeba v případě TV přenosu prostě raději zapnou bednu, než aby šli na stadion. A to dělaj, dle svých slov proto, že nemaj náladu čuchat smrad z dýmovnic a poslouchat urážky všeho možnýho.. Jinak ale se vším, cos napsal, souhlas. Jen by to prostě měli v kotli vzít do rukou skuteční utras, a ne 16letý smradi ze škol, jak je tomu nyní...


Kocek 
re: re: re: OSTUDU

21.07.2009 09:30

Když já s tímhle prostě souhlasit nemůžu, a myslim, že i drtivá většina sparťanů. Vyhazov Straky byla obrovská chyba, o tom žádná, ale chceš mi tvrdit, že tohle všechno je následek vyhození Franze? Nezlob se na mě, ale kotel už dobrých 10 let Spartu POŠKOZUJE. Každej v kotli věděl, jak UEFA trestá rasismus, přesto se při zápasech LM hučelo na černochy, došlo to tak daleko, že kvůli "vám" jsem např. já nemohl jít na Arsenal, neboť kvůli "VÁM" mi zavřeli sektor. Vůbec se nedivim, že "vám" za tohle vedení hází klacky pod nohy, a ač nerad, s tím, jak na Letný kotel "vyčistili", naprosto souhlasím. Nechci nic hrotit, ale už mě tohle opravdu sere, za kotlem jsem vždycky stál, proti přesile se ho zastával (idnes), ale moje trpělivost jednoduše přetekla. Chci kotel, co bude FANDIT SPARTĚ, a ne, že tam někteří idioti budou nadávat našim hráčům jen proto, že odsoudili chování jednoho pitomce s dělbuchem, nebo že se radovali v barvách klubu, za nějž zrovna v tu dobu hráli. Docela by mě zajímalo, jak by se kotel zachoval, kdyby slova, co řekl Kladruba, řekl Řepka...


palec 
re: re: re: re: OSTUDU

21.07.2009 11:38

Kocku, Kocku, ty seš ale debil. Nadávky na hrče jsou především z tvý slavný, dlouhý tribuny, tak co píšeš o kotli? Najdi si raději nějakou smysluplnou práci a přestaň vysedávat celej den na netu. Leze ti to na mozek. I když v tvym případě, tebe to už uplně pohltilo. :-)


Kocek 
re: re: re: re: re: OSTUDU

21.07.2009 11:42

Nevim, proč mi nadáváš, když já tobě nenadávám... Ano, z dlouhý, kam chodím, se ozývaj občasný výkřiky, ale sborový skandování Došek (Kulič, a dále doplň dle nálady) ven, Chachare omluv se, Horváth je ču.., který je nejvíc slyšet, se ozývá jen od vás


kerb.acs 
re: re: re: re: re: re: OSTUDU

26.07.2009 00:01

kdyz se Sparte nedari, tak remca z protilehly kazdej druhej, fandi se tam maximalne pokriky Sparta, nebo delene pokriky. Hlavne ze jste generalove, btw. s tema VV je to zde bohuzel pravda. Vzdy kdyz tu nekdo od nich neco napise, tak ho ostatni chvali atd. Co dodat? Snad jen "to bych blil".


mozart6 
re: re: OSTUDU

21.07.2009 13:53

ty jsi jelítko, prej maximálně na učňák :-)))))


Sparta24 
Pyro na fotbal patří

22.07.2009 14:54

Nejsem žádným zastáncem násilí na fotbale,ale myslím,že pyro a ultras tábory na fotbale mají být.Ohledně pyrotechniky nechápu proč by to mělo být u nás zakázané,poněvadž ve světě je to běžné.Pochopím,kdyby při odpalení došlo ke zranění nebo nedej bože k umrtí,pak se to má řešit.Ohledně násilí na stadionů,nejsem zastánce,ale mám odježdíno hodně a je pravda,že z většiných potyček které se dějí na stadionu začínají naši pivaři z řad policie čr a pořadatelé.Nezastávám se lidí co jsou v podnapilém stavu a dělaj výtržnosti umyslně.