Ztráta, nebo zisk? (1. FK Příbram - AC SPARTA PRAHA, 3. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
otiko 
společenský úspěch

09.08.2009 08:51

ano Bombito, ta kolona dobrý !! K situaci Sparty - budou se měnit zase trenéři ? Nároky klesají, ještě mi v uších zní Daníčkovy machrovské proklamace, poté co se Sparty zmocnil....dokud nevypadne lepší to nebude. A k té radosti ze Slávie - to je něco jako "mám radost, že sousedovi taky chcípla koza?". S neúspěchem každého českého klubu se snižuje koeficient a tedy i šance Sparty do budoucna.


Mildouch 
re: společenský úspěch

09.08.2009 09:04

Jenže naše koza byla řecká, sousedova z Moldávie a to se počítá... :-)


malexx 
re: re: společenský úspěch

09.08.2009 13:49

Hm, takze ta sezona vlastne lepe zacit ani nemohla...


mozart6 
re: společenský úspěch

09.08.2009 09:23

Neznám jediného Sparťana, který neměl z vyřazení slátanců radost. Mě hřálo celý čtvrtek na prsou a život byl zase veselejší. Teď je vypere CZ! Teplice, Liberec aspol. ať klidně vyhrávají, ty mi jsou u...koeficient si musíme především udělat sami, jinak nebudeme ještě dlouho v koši mezi nasazenými!


otiko 
re: re: společenský úspěch

09.08.2009 09:36

já jsem taky Sparťan a radost z vyřazení Slavie jsem neměl. Ukázalo totiž úpadek českého fotbalu, a v důsledku poškodilo i Spartu, dál poničilo český koeficient. Doufám, že všichni Sparťani nejsou jen takoví ti - "kéž by sousedovi taky chcípla koza!". Ano, já bych měl radost, kdyby v LM hrála Sparta i Slavie a v EL Teplice, Liberec i Olomouc. Včera jsem byl dopoledne na jedné vesnici na místním přeboru, hráli místní kamarádi, vše z radosti. Opékalo se sele k obědu na ohni a vůbec nádhera, lepší nežli příbramský zážitek. Doporučuju !


mozart6 
re: re: re: společenský úspěch

09.08.2009 09:48

S vesnickými zápasy máš recht, také je rád objíždím s kamarádem, protože náš koníček jsou klobásy a okresní jsou kolikrát lepší, než ligové. Včerejší příbramská měla sice kvalitní rozěry, ale neuspokojila mě. A když jde o vyhrocené derby sousedních vesnic. To je teprve prdel, panečku. Co zápas, to Kožené slunce live.


Jumbo1 
re: re: re: společenský úspěch

09.08.2009 20:55

Já fandil Šerifu, a budu fandit komukoliv, kdo bdue hrát proti Slavii (a to včetně těch šmejdů z B 1905 a Chachara). Jejich bída, naše radost, a tak to bylo je a bude...


otiko 
re: re: re: re: společenský úspěch

10.08.2009 09:35

jumbo, znáš to dvakrát měř, jednou řež. Slavie před Spartou v lize, tak to mi taky se*e a tam s Tebou souhlasím. Ale v pohárech boduje Slavie za celý český fotbal, tedy i za Spartu a nepřát šešitcům v LM je vlastně fandit i proti sobě. Ten srab a bída se projeví v koeficientu hned příští rok - kdy doufám, jako jediný z ČR (bohužel právě kvůli upadlému koeficientu) bude o LM jako mistr bojovat Sparta. I když otevřeně v to, že bude Sparta mistr po tom co zase a trvale předvádí, dnes doufají jen fanatici jako třeba já a jistě i ty.


leošek 
re: re: re: re: re: společenský úspěch

10.08.2009 11:04

kdyby sesivky postoupily do LM tak mají 200 mega a my byli už uplně v prdeli.No s daníčkem se tam asi taky dostaneme.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: společenský úspěch

10.08.2009 15:29

To nám asi nerozumíš, tady nejde o LM, ale o ANTISLAVIE....


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: společenský úspěch

10.08.2009 15:49

závist a nenávist. Že bychom na tom byli už tak blbě :(


mozart6 
re: re: re: re: re: re: re: re: společenský úspěch

10.08.2009 20:12

Závist sem nepleť, nenávist je na místě!!!


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: společenský ús

11.08.2009 07:43

závist a nenávist není nic, co by ti dobří a silní měli zapotřebí, je jen projevem ubožáků. Přitom ještě nedávno měli sparťani z ubulených šešitců daleko za Spartou leda tak srandu..


mozart6 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: společensk

11.08.2009 11:04

Slátance nenávím a nejsem sám. Nenadávej mi do ubožáků, vejre.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: společ

11.08.2009 12:16

a čím tím Spartě pomůžeš?


mozart6 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: sp

11.08.2009 15:58

kámo, začni se angažovat pro Spartu jako já a pak se mě ptej, jak tím Spartě přispěju. Mám taky kámoše slávisty, ale když se bavíme o fotbale, tak neřešíme rozhodně pražská S. Když poprvý postoupili do LM přes Ajax, tak jsem si rozflakal telefon. Když se jim kdykoli zadaří, tak jsem z toho hotovej. Že mají stadion a ty jim ho přeješ? Já jsem si tam teda derby neužil jako na Strahově. Můžeš si myslet, že jsem magor, co háže mobilama, ale já Spartou žiju každej den. A hlavně se tady nechci bavit o tom, kdo je jakej fanoušek zase, protože to tam směřuje. Sparta je můj život a tečka.


Jumbo 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: společensk

11.08.2009 13:55

co tu meleš otiko? Neznam Sparťana co by Slávii nenáviděl


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: společ

11.08.2009 15:10

neříkej, já si přeju, aby byla Sparta nejlepší, lepší nežli Slavie a kdokoliv jiný. Ale fotbal přeci není o nenávisti, je to krásná hra a zábava. Klidně si s řadou slávistů sednu na pívo (několik jich kolem sebe znám - ty ne ?) a probereme vzájemné derby, nejlépe když vyhrajeme. To víš, že jsem si z nich dělal pr..., když prohráli s tím Tiraspolem, ale v podstatě mi jich bylo líto. A taky jsem rád, že už nejsou bezdomovci a můžeme s nima hrát na hezkém stadionu a když dodají dobré hráče do nároďáku


mozart6 
fandění

09.08.2009 09:42

Celý týden jsme tady probírali, jak se musí zlepšit fandění a že musíme být trpěliví a pusu otevřou i sváteční. NEJPRVE ZAČNĚTE U SEBE!!! Včera nefandil nikdo, jen šest, sedm kluků na pravé straně. Občas se přidal větší počet. Že bylo vedro? Že chyběl megafon? Že je v Příbrami atmosféra vždy podobná? Na to kašlu z vysoka. Je mi zle z toho, že při skandovní slyším sám sebe a připadám si za šaška mezi pány znalci z kotle, co si asi do bločku zapisují, jak který náš hráč bojoval. Hlavně se tady nezačněte obhajovat nějakými nesmysly. Jumbo, ty jsi fandil, ale měl jsi strhnout i všechny kolem sebe. Za stavu 1:0 po minutě slavení zase hromové ticho, to muselo hráče nakopnout. Jezdíme sakra v prakticky stejném složení už několik let, minimálně od vidění se také všichni známe, tak proč nefandíme jako jeden muž??? Vždyť v Teplicích bylo fandění super...Za náš výstup v Rakousku se do nás šilo, že takhle reprezentovat Spartu je ostuda. Někdo v příspěvku napsal, že uznává tyhle kluky, protože jezdí všude a ať tedy ostatní jezdí také, když se nelíbí styl fandění a určují ten styl sami. Včera tam kluci seděli nalevo, ani nepípli a asi vám chtěli dát šanci předvéest se sami...aha


StarejHomolka 
re: fandění

09.08.2009 10:37

S fanděním bych to včera neviděl tak úplně negativně. Pochopitelně to ale nebylo ani ideální, natož skvělé. Náš předchozí zápas v Příbrami byl v tomto ohledu ale daleko horší. Dle mě to včera samozřejmě nebylo ideální, ale jsem rád, že se o fandění v první půlce starali kluci v dolní části a pak v druhé polovině skupinka vpravo. Za což jim určitě patří dík, jelikož jinak by to bylo ještě podstatně horší... :( Je pouze a jen na každém z nás, aby to bylo v tomto ohledu lepší a lepší. Obávám se ale, že pokud bude fandění stát jako v Příbrami hodně na tom, že se bude křičet bez organizace to co kdo z davu začne, tak to bude v tomto duchu bohužel velmi podobné. Ale pevně věřím, že to byla tentokráte jen výjimka. Proto bych ocenil snahy těchto skupinek dávat tomu styl a především řád. Hned to bylo znát! Myslím, že v současné době nejsme jako fanouškovský tábor v situaci, kdy by měl někdo někomu dávat prostor, aby se ukázal a nechávat to plynout... Nyní je dle mě osobně potřeba, abychom všichni komu na fandění a atmosféře alespoň trochu záleží, přidali ruku k dílu! Věřím, že domácí zápasy potvrdí, že fandit umíme. A především kotel je (byl a musí být) doslova srdcem celého fandění a hlavním impulsem. Jeho role je naprosto klíčová a já věřím, že následující domácí zápasy potvrdí, že srdce máme v plné síle! Pak se k němu budou postupně přidávat další a další. Je to zkrátka běh na delší trať...


otiko 
re: re: fandění

09.08.2009 11:04

fandění letos jak v lize tak v LM nabralo správný směr ! samozřejmě pořád je co zlepšovat, pořád se dá najít něco nového, je to nikdy nekončící....


mozart6 
re: re: fandění

09.08.2009 11:32

S Velkým jsme to právě v té skupince vpravo zkoušeli rozfandit, ze začátku lidi byli aktivní a postupně docházel dech. Při několika marných pokusech, kdy už se přidávali jen lidi okolo, jsme sedli a koukali na fotbal. Také nepřidá na kvalitě to, že vedle nás jeden začal hecovat lidi tím, že jim začal nadávat, pak se na to vykašle každý.


Bud1893 
re: re: re: fandění

09.08.2009 21:45

To že tam nebyl někdo s megafonem a neurčoval jak a co žvát to je podle mě hodně důležitý. Skupinka vpravo když jela Se Spartoui projezdíme celý svět tak se ty lidi postupně přidávali a to kvůli tomu že ty lidi strhli k fandění.Chce to prostě nějakýho "šéfa" kotle


NotoriousB.I.G. 
Tleskání po zápase...

09.08.2009 09:46

Mohl by mi někdo vysvětlit, proč po takovýmhle tragickým výkonu někdo hráčům tleská? Já to opravdu nechápu...


Jumbo1 
re: Tleskání po zápase...

09.08.2009 20:58

Chtě nechtě, musím použít jedno heslo sedšívek....po výhře, po prohře, vždycky jsme s váma....Jak říkám, je to slávistickej pokřik, ale vysvětluje to to tleskání v Příbrami, já jim zatleskal taky. JEdna věc je, že výkon stál za vyližprdel, druháí věc je, že nebylo vidět, že by se na to někdo vybodnul, všichni bojovali a dřeli...


otiko 
re: re: Tleskání po zápase...

10.08.2009 10:47

jestli bojovali a dřeli na remízu s Příbramí, tak to je teda smutný :(


majk 
re: re: re: Tleskání po zápase...

10.08.2009 11:59

jeď, fandi, tleskej, nebrblej..... Nasrat. To zda s nima jsem nebo ne, ukážu tím, jak přistoupím k příštímu zápasu já, ne, že si s nima budu plácat. Stejně tak oni mne nepřesvědčej kecama do novin, ale tím, co uvidím na hřišti......


Jumbo1 
re: re: re: re: Tleskání po zápase...

10.08.2009 15:33

Ale já přece nikoho nenutím, aby chodil na fotbal...je jasný, že když se nasereš moc, tak nepůjdeš...neřeknu ti ani slovo...ale někdo se ptal, proč se tleskalo, tak jsem mu řekl, přoč jsem tleskal já. někdy mi přijde, že by lidi chtěli všechno honem a hned. Buď budem hrát s důchodcema-provizorní řešení a každou sezoonu jinej tým, přeplácený hvězdy v kádru, který nehnou prdelí...nebo budem hrát s mladejma klukama, kterejm se ovšem občas nepovede zápas-jako teď v Příbrami...


otiko 
re: re: re: re: re: Tleskání po zápase...

10.08.2009 20:16

jumbo, oběma nám jistě jde o to, abychom hráli s těmi, kdo budou hrát v čele ligy a nejlépe důstojně v LM, mladejma nebo starejma je mi jedno. Na to jsem byl hodně dlouho zvyklej a já nejsem ten, kdo to mužstvo má sestavit, určit taktiku atd. a dělat fanoušky šťastnýma. Mimochodem, ted jsem se dodíval na Kladno-MB, Ludánek i Kulda hrajou tak, že MB vede ligu, proč jim to ve Spartě tak nešlo ?


gero 
Ztráta,nebo zisk.

09.08.2009 10:21

Trochu jsem se zamyslel,nad Bombitovým nadpisem.Když tedy zhrneme první 3 kola:1.kolo-Teplice-Tam se nám hraje vždycky těžko a i za dob lepších hráčů jsme tam nejednou prohráli,vzhledem k tomu že Teplice hrajou evropu a že tam nebude vyhrávat kde-kdo,je to pro mě zisk.2.kolo-Bohemka 1905-Tam netřeba nic-moc psát jasná ztrata,Sparta by prostě doma měla porážet skoro všechny,3.kolo-Příbram-Tak tady je to tak půl na půl,o Příbrami platí to co u Teplic,občas se zadaří,občas rupneme.Vzhledem k půběhu utkání by jsme asi měli vyhrát,ale nemyslím si že Příbram bude doma rozdávat body.Samozřejmě většina bude říkat že jsme Sparta a měli by jsme vyhrát všechno,ale uvědomme si,že Sparta už nemá tak výstavní postavení jak v 90 letech a že se Liga opravdu vyrovnala (bohužel směrem dolů).Souvisí to z celkovou situaci v naší společnosti,taky jde podle mě dolů,bohužel.Každopádně nezbíbá nic jiného,než tvrdě pracovat,jak u hráčů,tak i u nás fanoušků.Dnes už nám nikdo zadarmo nic nedá !!! Sparta forever ! :-).


gero 
1996/97

09.08.2009 10:26

Nepřipadá Vám tahle sezona tak trochu jako ročník 1996/97 ? Ze začátku taky výkony nic moc,body ztracené snad 4x v poslední desetiminutovce,po asi 7 kole poslední místo za myslím 4 remízy a 3 porážky,pak ušmudlané vítězství Horňákovým golem 1:0 nad HK a pak cesta za titulem :-).


Urby 
Evropa

09.08.2009 11:10

Klíčové pro celou sezonu bude, jestli se Spartě podaří probojovat minimálně do základní skupiny Evropské ligy. V dobách kdy u nás hráli hráči jako Horňák, Lokvenc, Jarošík, Rosický,... tak se pravidelně hrála Liga mistrů a právě pouze konfrontace s evropskými kluby z těchto hráčů udělala takové ikony jakými dneska jsou. Dnešní hráči jako Bony, Kadlec, Vacek, Pamič,... mají podle mě taky obrovský potenciál, ale zápasy v Příbrami ani s Bohemians ho rozhodně nerozvinou. Takových dvojutkání jako s PAN by měli tihle hráči hrát minimálně 3, aby poznali hranice svých možností. Takže je naprosto nezbytné, aby se hrála Evropa jinak spadnem zpátky do bahna, ze kterýho nám pomůže už jen zázrak!


Kocek 
re: Evropa

09.08.2009 15:09

Hlavní problém je v přípravě!!! Jak to, že "posraná" Plzeň, kterou v Evropě nikdo nezná, hraje proti AS Roma, a náš nejtěžší soupeř je CSKA Sofia?!! Proč nemáme přípravu s AC Milan, Bayernem, Liverpoolem apod.? Čeho se kurwa bojej? Tak dostanem pět golů, ale je to jediná cesta, jak se dostat vejš. Přípravy proti Žižkovu nebo nějakýmu Linci nám nedaj nic..


acskncl 
Proti komu vubec chcem hrat??

09.08.2009 14:44

Kdyz proti nam hraje nekdo beton, nevime co stim....Kdyz souper nebetonuje a snazi se v ramci moznosti hrat fotbal, tak si snim taky neporadime....Tak sem zvedavej jak to dopadne az v lize narazime na nekoho trosku silnejsiho co to s balonem i trochu umi...


otiko 
re: Proti komu vubec chcem hrat??

09.08.2009 14:50

hraje proti nám zrádné jaro, léto, podzim i zima ! -:)


gero 
re: Proti komu vubec chcem hrat??

09.08.2009 15:10

Chybí nám větší zkušenost,ono to není moc výmluva,že máme 2 nejmladší tým v lize,hlavně v záloze a útokuby to chtělo větší zkušenost.Ale to je jasná chyba vedení,že nikoho ve věku 25-29 nekoupilo.Jsem zvědavej co ten Bělorus,zkusil bych ho.


otiko 
re: re: Proti komu vubec chcem hrat??

09.08.2009 15:28

bohužel vývoj posledních 5 let je stále méně zkušenej tým...prostě dokud bude Sparta v pařátech J&T bude to stále horší. Když se podíváš po lize, v čem je dneska Sparta lepší ? Jen v tom, že jí fandíme a je nás hodně...


gero 
re: re: re: Proti komu vubec chcem hrat??

09.08.2009 15:35

Ale jedna věc mi nejde do hlavy a to je vyloženě pohrdání L.Doškem.Ano je to obšas kopejtko,ale umí dávat goly a odehrál spoustu těžkých zápasů.Nechápu proč nedostane od Pepy šanci.Nevíc v situaci kdy Bony je úplně mimo (i Blažek to řekl),Holenda je zraněnej,Prudnikov a Jirouš nejsou vůbec s týmem sehraní,protože přišly pozdě a na Kadlece se nedá stavět,má ještě čas (doufám).


Herrer 
re: re: re: re: Proti komu vubec chcem hrat??

10.08.2009 15:46

Souhlas. Tak dlouho jsme si dělali prdel z jedinýho desetigólovýho útočníka za poslední roky,až nám zbyli samí dvou až třígóloví...


haklos 
...

09.08.2009 14:49

"jen ta střelba jde našim hráčům podobně jako rumunským princům plavání." :-DD to sem zvědavej kdy tě Bombito někdo obviní z rasismu.:-D jinak včerejšek - první půle jakž takž...chvílema se na to dalo i koukat,odměna gól. 2.půle podobná,pak ale dostaneme takovou mindu a doslova se sesypeme?posledních 20min to byl fakt fialovej hnus!! co se týče fandění-nic moc-ale na stadionu bylo poměrně ticho,tak snad sme byli slyšet pořád... p.s.-jel sem s jednou posádkou autem a při cestě domů v Praze na Argentinský sme potkali na světlech ve Volvu Hubňu...Prej nedávaj góly,to je ten problém...pak padla zelená a frnknul nám,tak na větší rozhovor nebyl bohužel čas.:-))


gero 
re: ...

09.08.2009 15:12

Jo,jo jasnej rasovej podtext :-).


matjo 
re: re: ...

09.08.2009 15:35

Ale je to moc vtipné :o)


gero 
Koncepce

09.08.2009 15:50

Ještě něco mě napadlo,a to že když jsme loni byli ve sračkách,všichni jsme volali po "nějaké" koncepci.Volali jsme ať se vypráskají hráči,kteří Spartě nedávají vše Kulič,Matušovič,Kisel atd a ať se hraje třeba s mladejma.Tito hráči dřív,nebo později ze Sparty skutečně odešli a hrajem opravdu s těma mladejma,jak jsme chtěli.Tak a teď to přišlo,každej mladej ať má sebevětší talent,potřebuje nazbírat zkušenosti a odehrát co nejvíc zápasů a to tak 2-3 roky potrvá.Až po těchto letech se pozná,jestli to byla cesta dobrá,nebo ne.Hlavní je aby tým zůstal pohromadě,bez nějaké větší obměny (samozřejmě,doplnit vhodně 2 zkušenými a hlavně kvalitními borci,by nebylo na škodu).A taky to chce týmu ze strany nás fanoušků věřit a fandit a ne po každém neúspěchu hned nadávat.


Canizares 
re: Koncepce

09.08.2009 18:37

Ale i po těch mladých musíš chtít základní věci - od proměnování vyložených šancí, přes větší podporu útoku až po tu chybu u toho golu. Já si myslím, že Wilfried nešel dolů proto, že " hrál spíš na sebe", jak řekl Hašek do médií, ale za to, že zavinil vyrovnávací branku. Hubník udělal faul na půlce, sprintoval zpět, uprostřed obrany díra po něm, která by tam být neměla, ale stejně tomu šlo zabránit, kdyby Bony nestál 2 metry od míče a stoupl si před něj - času na to m+ěl dost, jen by se tam musel pohnout- to jsou základní věci - tohle by jsem chtěl i po hráči v okresním přeborum natož pak po někom, kdo chce hrát evropské poháry. Wilfrieda mám rád a zastávám se ho, ale to co včera provedl předčilo i Huškovo namazání Cissemu na Letné


gero 
re: re: Koncepce

09.08.2009 18:46

Samozřejmě,ale kdyby Ti mladí nedělali chyby a proměnovali každé golové šance,tak každý zápas končí 6:6.4:3 atd.a to není ani v Anglii :-).A to přece nejde.


disi 
re: re: Koncepce

09.08.2009 19:24

...měl už žlutou kartu,tak se třeba bál.Ale udělat to určitě měl.


dexicek 
re: re: re: Koncepce

09.08.2009 19:56

No ona i ta Bonyho žlutá byla uplně zbytečná...


cale 
re: re: Koncepce

09.08.2009 21:09

Tak tohle zrovna není úplně pravda a mýlí se v tom podle mě i Blažek. Nechci tu Bonyho za každou cenu hájit, jeho největší chybou v Příbrami bylo, že nedal gól, ale co se týče tý situace kolem rozehrání před obdrženou brankou, tak v době, kdy příbramák rozehrával, tak Bony se snažil k němu co nejrychleji dostat - v době rozehrání byl na jeho úrovni. Nevím, jak moc novináři mění či nemění to, co Bláža řek, ale v posledních dvou rozhovorech napadá jednotlivé spoluhráče a to mě od něj mrzí - tohle do médií přece nepatří a žádný užitek to nepřinese.


gero 
re: re: re: Koncepce

09.08.2009 21:15

No myslím,že Bláža už v minulosti dokázal pěkně šít do spoluhráčů,takže to je asi pravda.


Canizares 
re: re: re: Koncepce

09.08.2009 22:37

Bony určitě měl dost času se před ten míč postavit - v tom má Blažek pravdu, i když samozřejmě nesouhlasím s napadáním jednotlivých hráčů, na druhou stranu nemůže dělat, že se nic nestalo - ten hráč si musí uvědomit, že udělal chybu a že se to nesmí opakovat. Ale mělo se to řešit v kabině a né takhle přes média - stačí prohlášení typu Haškova, že se to pokazilo tam a tam a né říkat, že: "Bony je dneska úplně mimo" a nechat novináře v okurkové sezoně se na něm vozit. Ale podle mě spíš Bony reagoval až na Haškovo volání, což je špatně( to MUSÍ být automatické pro hráče na jeho úrovni.)


pele 
Výborný komentář

09.08.2009 22:32

Bravo Bombito : Citát : " jen ta střelba jde našim hráčům podobně jako rumunským princům plavání. " To je citát roku na těhle stránkách . A od právem jednoho z nejlepších a nejobjektivnějších fanoušků Sparty .


ACS-fan 
Znovu špatný podzimní start

10.08.2009 09:10

A znovu tytéž „vysvětlující“ řeči, které posloucháme od trenérů a hráčů už několik let. Na tyhle plky, které si zřejmě nacvičují pod vedením odborníků na komunikaci už začínám být alergický. A ptám se: co se dělo v přípravě? Na co byla zaměřena, když ke klíčovému utkání, celé sezóny (hlavním cílem byla údajně naše účast v LM) nastoupíme s roztřesenými koleny a vzdáme ho takřka bez boje? Co se nacvičuje na trénincích a jaká je jejich úroveň, když nedokážeme doma vstřelit branku podprůměrnému soupeři ani si vytvořit pořádnou šanci? Po utkání se dozvíme, že jsme odflákli první poločas. A v dalším utkání, na které se jako vždy soustřeďujeme, abychom napravili předchozí neúspěch si necháme dát laciný gól a po něm se naše hra zhroutí jako domeček z karet a třeseme se i o ten bodík? Kde se berou ve Spartě stále ty křehké panenky, které, když je to trochu ofoukne, už mají psychické problémy, ztrácejí sebedůvěru a kopou se za uši? Už by to chtělo PŘESTAT ŽVANIT A ZAČÍT POŘÁDNĚ MAKAT! V Evropě už balancujeme na hranici průměru a podprůměru, tak pozor, abychom se brzo do této pozice nedostali i doma. Jestli nepřejdeme přes Maribor, uděláme další krůček tímto směrem.


otiko 
re: Znovu špatný podzimní start

10.08.2009 09:39

jen tak mimochodem - Košťál je volnej ! dělá někde v Rakousku hoteliera. Já bych k němu vyslal poselstvo - vrať se ! Jeho éra byla z nejúspěšnějších v historii Sparty.


schupa 
re: Znovu špatný podzimní start

10.08.2009 09:53

Velmi zajimave postrehy. Uz me ty medialni kecy taky stvou. Chapu, ze mame velmi mlady tym, ovsem Sparta by mela mit pokazde jen ty nejvetsi cile a tomu tym prizpusobit, ne cile prizpusobovat tymu. V poslednich letech to jde od desiti k peti, coz ovsem nic nemeni na tom, ze se Spartou zustavame ! SF


gero 
re: re: Znovu špatný podzimní start

10.08.2009 13:12

Cíle určitě má,ale na ty cíle musíš mít peníze.Já mám taky cíl postavit nový dům za 3 mega,ale peníze na to nemám,takže rekonstruju starý barák a to ještě pomalu :-).Prostě přiznejme si Sparta nemá peníze na lepší hráče,tak bere to co je a snaží se s toho udělat maximum.


Celticgirl 
Jirouš

10.08.2009 10:36

K zápasu se nechci moc vyjadřovat, ale překvapil mě Martin Jirouš. Na svou výšku je poměrně šikovný a hlavně rychlý, čímž mě velice překvapil.. nebylo by od věci, kdyby dostával více prostorů, ze všech útočníků má největší potenciál střílet pravidelně góly. Venca Kadlec je ještě příliš mladý na to, aby pravidelně skóroval.


Celticgirl 
re: Jirouš

10.08.2009 10:41

A ještě poznámečka k Hohenederovi.. pro mě jeden z nejlepších na place, hrál s přehledem, jednou si tam udělal dobrej den z příbramského útočníka, akce šly přes něj, on se ne vždy snížil na dlouhej nákop, ale byl schopný nahrát i přesně po zemi i na vzdálenost 30 metrů. Určitě v něm potenciál je a věřím tomu, že z něj bude jednou velkej fotbalista.


otiko 
re: re: Jirouš

10.08.2009 10:49

Hohenender se jeví velice dobře. Doufám, že jak se sehraje a domluví, bude to ještě lepší. Zdá se , bla to dobrá koupě


likeno1other 
mrtvej princ

10.08.2009 11:15

Ve kterym aute jste vezli toho mrtvyho prince?