Oživme společně kotel SPARTY a především ultras aktivitu!!

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Maca Acs 
MACA ACS

11.08.2009 14:17

Musime se vzchopit at muzeme zazit zase tu skvelou atmosferu ktera tu panovala pred par lety proste vsichni musime chodit na sparticku a pravidelne podporovat


a.cikatilo 
střet fanouškovských zájmů

11.08.2009 14:23

A co je pricinou oneh stretu?


Gabra 
...

11.08.2009 14:34

A vezmete mezi sebe i holky? Když to bude prospěšné pro Spartu, tak ráda pomůžu se vším, co bude v mých silách.


Maca Acs 
re: ...

11.08.2009 14:48

i holky patri na spartu


dabasone 
re: re: ...

11.08.2009 18:22

Slečny jsou přece v posledních zápasech to jediné hezké ke koukání!:))


spartak1893 
re: re: re: ...

12.08.2009 13:26

svata pravda :-)


vojtah22 
ehm

11.08.2009 16:07

a není náhodou jedním z důvodů, proč lidé nechtějí chodit do kotle řekněme nevhodné chování některých kotelníků? Není na čase mezi sebou udělat pořádek? Jasnou ukázkou toho je podle mě zápas s Příbramí. Kotel nebyl ani z poloviny zaplněn, ale troufám si tvrdit, že na hlavní tribuně byli dvě třetiny fanoušků sparťani! Proč nešli fandit do kotle? Je super podporovat aktivně Spartu, já neříkám, že ne. Ale v rámci nějakejch základních slušnejch pravidel, v který už nějak přestávám věřit. Jakmile si patnáctiletej kluk na sebe vezme kuklu a jde s tím "fandit", nikdy z toho nevyleze nic dobrýho. Jedna moje kamarádka mi říkala: "kámoš mě vzal jednou na derby - do kotle. Tolik úchylů jsem v životě neviděla a to sem si ještě, já blbá, vzala sukni" :D. To není dobře, není... Ale pokud bude nějaká kolektivní iniciativa o očištění kotle a vrácení mu jeho slávy, pomůžu, protože věřím, že jednota mezi fanoušky a plné ochozy jednoznačně mohou nakopnout spartu a probudit jí k lepším zítřkům!


haklos 
re: ehm

11.08.2009 16:15

o očištění slávy kotle se snad dá hovořit letošní sezonu,kdy se fandí nadprůměrně dobře!!! tak zapomente na minulé excesy, a pojdte fandit do kotle!!!


dombas 
re: re: ehm

12.08.2009 07:20

myslim, že potom co loni kotel řval na protilehlou "táhněte domů" jako reakci na pískot po pokřiku "jude slavie" je asi docela naivita si myslet, že tyhle lidi půjdou do kotle..a to i přesto, že se atmosféra o hodně zlepšila. Já chodim na protilehlou a takovou euforii a fandění co byla v našem sektoru s Pana jsem tam ještě nezažil, takže určitě plus do budoucna..jinak nebejt pár lidí v kotli teďka v přibrami co se to tam snažilo to dirigovat (pár z nich sedí na protilehlí) tak by to naše fandění tam bylo spíš míň než víc..proč neni megafon na výjezdech?? Forza Sparta!!!


Arnie 
re: re: ehm

14.08.2009 13:49

No jo, ale kdyz clovek vidi jak v Teplicich hodi kotel svetlici na hriste do blizkosti nasich hracu a zastavi tim nas utok za stavu 0:0... k tomu se clovek fakt hlasit nechce... Kdyby kotel fandil jako s Bohemkou a s Pana a to i na zapasech venku tak to by byla jina. Doufam , ze se kotel bude ubirat timto smerem. Myslim, ze pak by sme mohli bejt zase jednotni....


Spartan223 
re: ehm

11.08.2009 16:16

bohužel musím souhlasit...Spousta lidí nechodí do kotle i proto, že se bojí o svoje zdraví, i když je pravda, že poslední dobou už dělobuchy a takový věci nejsou tak častý, kort na domácích zápasech, tam nejsou snad vůbec...Když nepočítám světlici na oslavu vítězství po zápase ta je v pohodě...Ale přišlo mi nechutné když v minulém roce hodil nějáký idiot dělobuch na hřiště a zranilo to toho kluka...Vím, že ultras a kotel jasně řekli, že to byl čin jednotlivce, ale jako bylo řečeno v minulým komentáři, takový lidi tam nemají co dělat a měla by se udělat čistka od takových lidí, určitě to prospěje...A co se týče sporu kotel x protilehlá tribuna: Je to nesmysl všichni máme společnou vášeň a lásku a tou je SPARTA tak musíme být jednotní abychom všem ukázali, že MY jsme sparťani a jsme jedna velká "rodina" co dokáže vytvořit skvělou atmosféru při všech zápasech, domácích i venkovních...Na utkání v Příbrami jsem byl osobně.Byl jsem v kotli a musím říct, že když to není organizovaný člověkem s megafonem, tak je to na nic. Takhle se začne fandit jen, když jeden člověk v celým kotli něco začne a ostatní se postupně přidají a to ještě zdaleka ne všichni fandí. Takhle to prostě být nemá. Musíme fandit VŠICHNI do jednoho a hlavně všichni stejně a ne, že jedna polovina řve jedno a druhá polovina druhý...Co je to za fandění??A co se týče pomoci přo vytváření chorea a tak, rád pomůžu když to bzde v mých silách a pomůže to fandění a atmosféře na Spartě :)


dabasone 
re: ehm

11.08.2009 18:23

No hold si neměla brát sukni,rum dělá své.


Heiselpapier 
re: ehm

11.08.2009 21:12

Zajímavý, že v dřívějších letech byl kotel pravidelně zaplněnej stovkama až tisícema lidí, kteří rozhodně nepovzbuzovali v rámci pravidel SFS, JUDE SLAVIE řvali skoro všichni (pak přišla mediální masáž a všechno je jinak), pyrotechnika organizovaná i neorganizovaná (včetně dělbuchů, hirošim apod) v mnohem větším počtu než dnes. Kotel byl vždycky místem těch nejradikálnějších fanoušků. Ostatní mohou být na okolních tribunách, v bezpečí, a nebrání jim to v podporování Sparty a fandění. Ale smyslem třeba právě projektu "dvanáctým hráčem jsme my" je fanoušky sjednotit. Nikdo vás nenutí chodit do kotle, skandovat dle vás nevhodné pokřiky, odpalovat pyrotechniku apod. Stejně tak nikdo z kotle by neměl nutit ostatní k tomu, aby praktikovali výše uvedené. Pokud se nám něco na ostatních nelíbí, nechme to být, ale spojme se za SPARTU ve věcech, ve kterých spolu souhlasíme..


screaming 
re: re: ehm

12.08.2009 20:13

No a v minulosti slo v anglii casto na fotbale o zivot a ejhle dnes je to jinak. Proste casy se meni ted chodi na spartu lidi co rvat jude slavie a podobny kraviny nechtej, kotel na venkovnich zapasech to je uz uplne jine. Kazdopadne mam pocit ze tvuj prispevek je tak trochu proti duchu toho clanku a sice sjednotit fanousky. Samozrejme nikoho nemuzes nutit rvat jude slavie a protilehla to taky nerve, ale vytvari to jistou barieru. Ja myslim ze zatim navstevnost letos fakt jede a obe iniciativy 12hrac i tohle muze bejt fakt dobrej krok. PS pokud choreo bude dobre pevne verim ze prispeje i vic gaucaku;)).


evka.chouchou 
re: re: ehm

26.08.2009 11:21

naprostej souhlas!


Wega 
kotel vs. protilehlá

11.08.2009 16:34

Nedivte se, že se to pohádalo, když řve kotel ubohý a trapný JUDE SLAVIE. To byla jen otázka času, že to lidi na protilehlý začne srát. Doufám, že je vše zapomenuto a teď všichni SPARTA!!!!


Bender 
re: kotel vs. protilehlá

11.08.2009 16:53

Jasny, ze je vse zapomenuto! Kdybys cetl pozorne, vedel bys, ze uz to jede trosku jinak ted. Co nejvic lidi by melo prijit do kotle. A samozrejme na zapas do Slovinska:D


dabasone 
re: kotel vs. protilehlá

11.08.2009 18:26

Nevidím na tom pokřiku nic špatného,nijak bych to nedramatizoval.Nechápu sice proč se to řvalo v zápasech kde soupeř nebyla slávyje,ale když se hraje s ní..rivalita musí bejt.Taky řvou smrt Spartě,kurvy..


gero 
Ultras

11.08.2009 17:51

Jsem rád,že se snad znovu zvedne aktivita Ultras na našem stadionu i výjezdech.Samozřejmě tím myslím choreo.Když bude potřeba,jsem ochotnej finančně pomoct,bohužel díky tomu,že jsem z moravy a mám rodinu,nemůžu se víc zapojit do kteslení atd.Mám však ještě jednu věc a to je propagace Ultras,chtělo by to znovu vydat zín+konečně už udělat nové samolepky,protože ty poslední jsou snad víc jak rok staré.Když vezmu,jak se moji známí kteří fandí Baníku,nebo Opavě každou sezonu chlubí s novými nálepkami,tak je mi líto,že sami žádné nové nemáme.Navíc v případě Baníku,vyjdou i 3 serie najednou a prodávaj se hodně dobře.Vždyť to je nejlevnější způsob,jak přijít k nějakým penězům na choreo ! Sparta forever ! :-).


dabasone 
re: Ultras

11.08.2009 18:28

Jak na atmosféře na stadionu pomůžou samolepky? Připomínka dobrá,taky bych je uvítal,jen nechápu souvislost.:)


gero 
re: re: Ultras

11.08.2009 18:48

Vyrobí se samolepky-prodají se-získají se peníze-bude na choreo-pokud bude choreo vtipné a pěkné přiláká to lidi-bude lepší atmosféra :-).Jinak je to taky propagace samotných Ultras.


acskncl 
re: Ultras

11.08.2009 18:55

Jiz brzo by se mely obevit samolepky z dilny SF


gero 
re: re: Ultras

11.08.2009 19:00

Tak to už se nemůžu dočkat :-).


recchi 
INICIATIVA

11.08.2009 18:48

Každá iniciativa v současném sparťanském herním i fanouškovském marastu je dobrá. A vůbec není nutné polemizovat o důvodech či vině na dosavadním stavu. Musíme hledět dopředu.Máme poloprázdný stadion a prázdnou support-kasu.V této situaci vidím východisku v prvotním zaměření se na verbální podporu! Pokud je totiž poloprázdný stadion, tak, dle mého názoru žádné choreo nevyzní tak, jako hromové povzbuzování. Netřeba peněz ani sbírek, je třeba vymyslet a nacvičit chytlavá hesla, popěvky veršovánky,tak jak to slyšíme např. na Bazalech, ale i v nové Synot aréně.Dám příklad:"Se SPARTOU projezdíme celý svět" je sice hezký popěvek, ale dlouhý a bolševik by řekl "neúderný", který celá tribuna neodmele.Tady by mohla pomoci třeba redakce SPARTAFOREVER nebo ULTRAS vyhlášením soutěže o nový slogan, heslo, popěvek apod.O síle verbální podpory se můžeme přesvědčit prakticky každý zápas doma, kdy se nám hravě vyrovná daleko manší počet fandů soupeře. Tento druh fandění udělá atmosferu v hledišti, která přitáhne další fandy. Vzpomeňte na posledních 10 minut na SPARTĚ v nešťastném dvojzápase z Genkem nebo naposledy v domácím zápase s řeckým PANA.Když zvládneme tento způsob povzbuzování, tak si myslím, že přijde doba a chuť i na choreografii, která je jistě efektnější, ale i náročnější finančně, na čas obětavců i prostor k tomu, aby vyzněla tak, jak má.


gero 
re: INICIATIVA

11.08.2009 19:13

Pořádně si zařvat,je na fotbale základ ! :-).Ale né od nadávek !


jiri 
re: INICIATIVA

12.08.2009 07:02

Ano, 100% souhlas, jednoduché a chytlavé! Doufám že se nikdo neurazí, ale "se spartou projezdíme celý svět" i "je nás jedenáct" neni to pravé ořechové...


7kaka7 
re: re: INICIATIVA

12.08.2009 11:30

pravda, Sparta nemá v této chvíli pořádný pokřik, kromě hesel. Bylo by dobré mít vlastní hymnu, která by se zpívala před zápasem, ale něco co má ritmus a melodii, ne jako je nás jedenáct(bez urážky). podle mě by sme si měli brát příklady z anglie,kde i 5000 lidí dokáže udělat lepší atmosféru než u nás 20000.


Terka_1893 
re: re: re: INICIATIVA

12.08.2009 13:56

Priklad si brat muzem, ale realizace je slozitejsi. "Je nas jedenact..." je vybornej :) ale pak je jeste jeden.. "jen jeden klub já znám, ten na Letný chrám má..." to je myslim dost melodicke :) Bohuzel, dost lidi na to kasle..


dabasone 
re: re: re: re: INICIATIVA

12.08.2009 14:15

Nicméně "jen jeden klub já znám.." je perfektní!:)


dabasone 
re: re: re: INICIATIVA

12.08.2009 14:14

Nejde srovnávat s anglií,oni to maj v hlavě jinak než češi.


pesfilipes 
re: INICIATIVA

13.08.2009 14:32

prosím pěkně - co to je verbální? to sme ve škole nebrali


Bender 
Chorál

11.08.2009 19:31

Toto je chorálek dle meho gusticka... http://www.yout ube.com/watch?v=UqmvGBoenpk&am p;feature=related


Spartan223 
re: Chorál

11.08.2009 19:53

škoda že ten odkaz nefunguje...


Bender 
re: re: Chorál

11.08.2009 20:04

filipkaran 
re: re: re: Chorál

11.08.2009 20:37

To mi přijde hodně podobný jako Se spartou projezdíme celý svět, v mládí ve stáří po mnoho let...A tenhle chorál se mi mimochodem moc líbí :)


Spartan223 
re: re: re: re: Chorál

11.08.2009 21:07

nemyslím že to má něco společnýho s "se spartou projezdíme celý svět.....". Je to jiný a celkem dobrý...Ale "se spartou projezdíme celý svět...." se mi taky líbí


Bender 
re: re: re: re: re: Chorál

11.08.2009 21:12

Mne tenhle prijde hlavne lehci, nez Se spartou projezdime.. a je takovej oslavnej, a da se zpivat dlouho. Jak jsem mel moznost vyzkouset.


Spartan223 
re: re: re: re: re: re: Chorál

11.08.2009 21:35

jj taky si myslím


StarejHomolka 
ACS!

11.08.2009 20:29

Důležitý krok a iniciativa. Pevně věřím, že se to podaří v kotli oživit a opět se společně vyšplháme na přední příčky ve fans žebříčku! Je to totiž hodně důležité, jelikož kotel je srdce fandění a atmosféry.


Terka_1893 
Neslusnost

12.08.2009 09:27

Tak ja ti reknu, cim to je, ze tam chodi min lidi. Je to tim, ze se k lidem nechovate slusne. Ze je napadate, napr. pri vyjezdech. Proc bysme meli chodit do kotle, kdyz jsou tam lidi, kterym neprijde pitomy mlatit a urazet fanousky, kteri jezdi vsude a chodi na kazdy zapas Sparty. Az se zacnete k lidem chovat slusne, zas zacnou chodit. Zacnou chodit, az se vas prestanou bat. To je myslim docela jednoduchy... :)


Maca Acs 
re: Neslusnost

12.08.2009 10:22

myslim ze thenle prispevek je nepravdivy..


Kocek 
re: re: Neslusnost

12.08.2009 11:09

Tak to si bohužel myslíš hodně blbě


Terka_1893 
re: re: Neslusnost

12.08.2009 11:18

Tak ja ti nebudu povidat, co si mas a nemas myslet, to je na tobe. Jde o mou zkusenost. Verim, ze je v kotli spousta pohodovych lidi, nektere i znam, ale asi jako vsude, tak i v kotli se najdou lidi, kterym zjevne vadej ostatní lidi. Hele, když mi někdo bude rikat, ze me nikdy nikde nevidel a nezna me a ze nechape, co delam tam a tam, tak nemá smysl tam chodit. Ja a moji znami chodime na každý zapas doma a pokud to cas a finance dovoli, jezdime i na vyjezdy. Pokud je někdo tak tupej a nepochopi, když mu to reknu 2x, tak sorry, ale s podobnýma lidma se nehodlam zaobírat. Když kotel fandi, fandim taky, ale o par metru dal. Bohužel, je to tak.. :-/ A podotýkám, ze mi nevadej podbny akce typu: dymovnice a svetlice. Taky mi chybi poradny choreo..


Urby 
Je nejlepší...

12.08.2009 11:01

Podle mě by měl největší úspěch s nějakým hromadným fanděním celýho stadionu pokřik Je nejlepší, je nejlepší... Jednoduchý, úderný a když by kotel začal tu část potichu a protilehlá se pak přidá na tu hlasitou část, tak by to byl mazec!


gero 
re: Je nejlepší...

12.08.2009 11:05

Jo,jo to máš recht !


Kocek 
re: Je nejlepší...

12.08.2009 11:11

Jj, ale nesmí se to řvát v zápase, kdy v 80. minutě marně bušíme do obrany feťáků a stav je 0:0. To to pak vyzní poněkud komicky :((


gero 
re: re: Je nejlepší...

12.08.2009 11:14

Tak to je snad jasny :-).V tomto případě který jsi jmenoval je nejlepší klasické-Hoši bojovat :-).


Kocek 
re: re: re: Je nejlepší...

12.08.2009 11:14

:)) tak tak


jiri 
re: re: re: Je nejlepší...

12.08.2009 12:09

"hoši bojovat" je takový moc hokejový, mě by se líbilo třeba jenom "bojujte!"


jiri 
re: Je nejlepší...

12.08.2009 12:10

"je nejlepší..." je pěkny, ale protilehlá s kotlem se hned rozhodila.. konec konců jako u většiny chorálů :-))


Urby 
re: re: Je nejlepší...

12.08.2009 12:41

No tohle by mohlo vyřešit, kdyby i na protilehlý byl 1-2 lidi s megafonem a zkusili to tam taky občas rozeřvat, ale to už jsem asi v rovině snů... :-)


jiri 
re: re: re: Je nejlepší...

12.08.2009 12:54

Nevim jak na to, rozhodí se vždycky včechno :-))


Kocek 
Můj názor ke kotli..

12.08.2009 11:14

Byl sem v něm za poslední roky párkrát, na Kladně, v Edenu, v derby na Strahově. Dokud se tam bude ozývat nadávání vlastním hráčům, nechci tam chodit. Ale abych jen nekritizoval, podzimní fandění je zatim super, bez ubohejch urážek všeho kolem, je jednotný, a podporuje dost dobře náš klub. Pokud tohle vydrží, do kotle sice nepůjdu (mám permici jinam, pozn. aut.), ale jsem ochotnej nějakou tu kačku na choreo dát.


Bender 
re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 11:17

Nemuzu si pomoct, ale vic nadavek na hrace dle myho slysis na protilehly, ci hlavni tribune. Ale to je fuk, hlavni je, ze se to ted dere lepsim smerem;)


Terka_1893 
re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 11:23

Vzhledem k tomu, ze uz nehraje v acku Dosek, tak nadavat nebudu :o))) Ale jinak nevidim důvod, proc semtam neprohodit něco nelichotivého jejich smerem. Zvlast, když hrajou jak ponocny. Za milion mesicne by se měli hýbat trochu vic.. nebo ne? :o)))


Anti 
re: re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 15:46

co bysme ted dali za Doska:-/


Terka_1893 
re: re: re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 18:49

Za Doska?? Vubec nic :))) Me stacilo ho videt na priprave a znovu me to utvrdilo v tom, ze je to drevak. Muze byt rad za becko..


gero 
re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 11:25

Já byl v kolli párkrát na výjezdech i domacích utkáních,ale od tvrdého-fandícího jádra jsem moc nadávek na hráče neslýšel,to spíš u těch co se na kotel nabalí a stojí opodál.Navíc mám taky permici na protilehlou a tam se to hemží kritikama a nadavačema až běda :-).


spartak1893 
re: re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 13:24

ja tedy nevim, na spartu chodim timto rokem prvne do kotle a je to tam v pohode, obcas jeden nebo dva nadavaji, ale to je vsude :-) ale musim uznat ze minulou sezonu jsem byl na protilehle a to se nadavalo porad. Kotel je plnej pohodovejch lidi takze nechapu jak tu nekdo muze psat ze se jich boji, ja jsem se jeste s timto nesetkal a to jsem na sparte jen chvilku a v kotli jeste kratsi chvilku. Takze bych prosil o to aby tu NIKDO nepsal ze se lidi v kotli boji to je spise psani ubozaka kterej sam nadava a boji se toho ze mu to nekdo v kotli vycte. Jinak bych rad pomahal na choreu, klidne i venku pred zapasem vybiral od spartanu penize na CHOREO FOND jako to je ve vsech prednich evropskych klubech. Rad bych pomahal s malovanim chorea apod... ale jse student a nemam nejake extra finance :( ale SPARTA 4EVER :-)


Terka_1893 
re: re: re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 13:51

Ja chodim pravidelne 6 let. A nejsem nejakej ubozak a nic si nevymyslim. Zazila jsem to na vlastni kuzi, a to ty lidi znam. Chodis teprve rok, tak ti nebudu brat iluze :))


vojta.acs 
re: re: re: re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 16:34

Seš nějaká chytrá...nespala si v knihovně?Chodim do kotle 5.rok a v životě sem tam neměl jedinej problém...a když už tam přišli nějaký dredatý fetky a chtěli pálit "brko" v kotli,tak sem byl rád,že je vyhodili...zase si nemůžem myslet,že sme na techno párty...jak řikam,osobně sem neměl v životě žádnej problém


Terka_1893 
re: re: re: re: re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 16:58

joo, tak to chapu, taky nesnasim,kdyz tam nekdo huli.. A rozhodne to nema nic spolecneho s moji inteligenci. Jen jsem sama za sebe napsala, proc tam nechodim a zminila vlastni zkusenost...


Terka_1893 
re: re: re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 13:53

A uz vubec tu nejde o to, ze by me nekdo prudil kvuli tomu, ze nadavam. Konkretne slo o jeden vyjezd mimo Prahu a i kdyz par lidi z kotle znam, tak muzu rict, ze jsem mela strach. Nejde o zadny vymysl. Par lidi je tam padlejch na hlavu..ale to je vsude. A to je nejvetsi problem spartanskych fanousku, jdou proti sobe... :(


gero 
re: re: re: re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 14:30

Nemyslíš náhodou výjezd na Baník v roce 2007 na podzim,když na Bazalech řádili fanoušci Geksi ?


Terka_1893 
re: re: re: re: re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 14:41

Ne, todle bylo loni na Kladne..:-/


jiriceek 
re: re: re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 23:54

Bohužel s Tebou v žádném případě nemohu souhlasit, za žádného ubožáčka se rozhodně nepovažuji na venkovní zápasy jezdí už tak 13let - minimálně tak na 10 za rok. Musím říci, že už jsem měl několik konfliktů s lidmi, kteří do kotle také chodí pravidelně, myslím, že hlavním viníkem byl alkohol. A mrzí mě, že tito lidé jsou ožralí a agresivní skoro na každém výjezdu. Párkrát jsem se skutečně bál o svoje zdraví. Takže trvám na tom, že v kotli na výjezdech se vyskytují "fanoušci", kteří Spartě rozhodně dobré jméno nedělají a odradí i další fanoušky od výjezdů, případně od podpory naší Spartičky přímo v kotli.


acskncl 
re: re: re: re: Můj názor ke kotli..

13.08.2009 00:35

Na vyjezde je nasracky 88% pritomnej fanousku. A nerikej, ze si nikdy nedelal zadnou vostudu, kdyz si byl s trojkou v zile.


dabasone 
re: Můj názor ke kotli..

12.08.2009 14:28

Nadávalo se,nadává a nadávat bude.To nezmění ani SFS!;) Bez toho by nebyl fotbal,dřív se nadávalo možná jinak ale dřív k sobě byli taky lidi slušnější.Co chceš v době,kdy tě do prdele pošle i šestiletej fakan.Fotbal je v hledišti o emocích,bez nich by se ani netleskalo..i když i takový sektory tu jsou.Je teda pěkná pýčovina vymlouvat se na nadávky abys nějak omluvil svoji absenci v kotli.:)


Kocek 
re: re: Můj názor ke kotli..

13.08.2009 21:00

Hele, táhne mi na 32 let, v kotli sem zažíval zápasy proti AC Parma, AC Milan, Werderu, Silkeborgu, Fiorentině, Galatasaray, snad 20 derby, a možná 300 zápasů Sparty celkově. Tak si vezmi, že jsem tam opravdu něco odfandil. NIKDY, znovu opakuju, NIKDY sem tam nezažil, aby NÁŠ hráč kopal roh, a pár nalitejch magorů na něj řvalo ty zmrde, chcípni, ty černá držko, táhni.. Pokud chcete info, kde a kdo, tak naposled mě takhle odradil letos v Edenu "fanoušek", co jinak s megafonem dost dobře rozeřvával náš kotel. Asi tak.. Nebojim se tam jít, nejdu tam z nechuti.


jehlas 
celostadionové

12.08.2009 12:01

A jak to vypadá s celostadionovým choreem ?


Ludva 
re: celostadionové

14.08.2009 09:36

Jediný zápas v dohlednu ohledně realizovatelnosti je derby.


jehlas 
re: re: celostadionové

14.08.2009 11:08

to domácí by mělo bejt ale asi na jaře na strahově


Ludva 
re: re: re: celostadionové

14.08.2009 11:11

Myslím, že to není ještě jisté...no ale tak hold na Strahově...nebo je lepší nápad?...snad maximálně zápas s Baníkem bude alespoň trochu plno...://


jehlas 
re: re: re: re: celostadionové

14.08.2009 11:17

hmm tak snad to vyjde


jiri 
...

12.08.2009 14:20

Ještě k tomu, jak se někteří z kotle chovají nevhodně k "normálům", což je fakt... ti rádoby drsňáci by si měli uvědomit,že ti "normálové" a "ovce" taky třeba chodili dřív do kotle, ještě v době, kdy oni ani nevěděli jak se na Letnou dostat. Taky jezdili na výjezdy a řvali v kotli... Jenom teď už podporují Spartu "jinak" na protilehlé, ale to neznamená, že jsou horší fanoušci. Naopak. Jsem zvědavej, kolika z těchto 15-20ti letejm drsňákum to vydrží, až budou mít rodiny a spoustu starostí... Možná z nich nebudou ani "normálové" a možná ani "gaučáci" A věřte, že takovejch případů znám spoustu...


Terka_1893 
re: ...

12.08.2009 14:43

Mno, kdyby to bylo mezi 15-20, ale tam jde i o jinou vekovou kategorii. Cca tak kolem 30.. Nekteri z toho nevyrostou. Cimz nemyslim, ze by meli vyrustat z fandeni - to NIKDY! Jak jsem psala, ani dymovnice mi nevadej, ani svetlice, ani rvacky :) Jen nesmej jir proti vlastnim lidem. Jinak nic proti nicemu ;))


Urby 
video

12.08.2009 14:57

Ještě mě tak napadlo, kdyby někdo měl chuť a čas, tak by mohl udělat v rámci "Dvanáctým hráčem..." nějaký mobilizační video jako bejvaj na Derby, nebo když byl "boj s vedením" (nejlépe někdo přímo z Ultras, nebo SF, aby to mělo nějakou vážnost).


acskncl 
re: video

12.08.2009 20:10

hodim ti sem trochu vzpominek na stare dobre casy;-) http://www.youtube.co m/watch?v=pQV7QtnjaN0 http:// www.youtube.com/watch?v=6Ap4QN OjrNs


acskncl 
re: re: video

12.08.2009 20:10

acskncl 
re: re: re: video

12.08.2009 20:11

Requiem 
Můj názor

12.08.2009 17:11

Pánové, Spartu miluji, od svých prvních měsíců jsem chodil "fandit" tomuto nejlepšímu klubu u nás. Celá rodina jsme Sparťani, ovšem to co se v posledních letech děje na fotbalovém svatostánku, to nechápeme nikdo. Jak já bych rád šel mezi Vás, opravdové fanoušky přímo do kotle a nebýt na hlavní tibuně za "exhota" který jako jediný fandí a nestydí se za to. Jenže já do kotle zatím nechci. Řeknu přímo, že vaše pokřiky "Jude Slavie" nebo jiné trapné výkřiky, které mnohdy nemají se samotným zápasem, resp. soupeřem nic společného, mě iritují. Komentovat absolutní prasárnu toho pitomce, co zranil dělbuchem podavače míčů nebo zase jiných jedinců, kteří narušili průběh letního přípravného zápasu v Rakousku, to už ani nemá cenu...tohle všechno jsou důvody, proč budu raději na hlavní tribuně středem pozornosti, jenže budu vědět, že mě nikdo nebude spojovat s vymatlanými jedinci, kterým na Spartě vlastně vůbec nezáleží a chtějí se jen "vybouřit". Až tohle z kotle vymizí, resp. se v něm vytvoří zdravé jádro, jako je tomu v tom hokejovém, pak já strašně rád přijdu, dám všechny peníze co budu u sebe mít a ještě se vyřvu, jenom proto, abych naší Spartičce pomohl. Do té doby, než budu mít jostitu, že budou peníze využity smyslupně a inteligentně, to neudělám....toť můj názor...


Ondras 
re: Můj názor

12.08.2009 18:18

Ty budeš dobrej případ.....


jehlas 
re: Můj názor

12.08.2009 20:31

Pravda. Jeden z nejjasnějších důvodů.


crazytea 
..

12.08.2009 17:42

ja si nemuzu pomoct ale pulka lidi tu nadava na kotel s tim jak je to tam desny a nikdy tam nebyli..vic nez pulka lidi ma na kotel nazor jen podle medii a podobnejch veci..ja tam chodim byl sem tam zatim porad tuhle sezonu..a nevidel sem zadnej problem..kolem me bylo mraky holek a neprisly mi ze se tam bojej..ono neni ceho..a nadavat tu na kotel kuli vecem co se staly v minulosti je kravina..mi reknete c vam za tech par zapasu co se na letny letos hrali vadilo?? ja si niceh nevsim teda..mate akorat vymluvy..komu se nechce behem zapasu stat a fandit tak si dycky najde nakou vymluvu typu ono je to tam moc drsny..bla bla bla..zlaty voci kysely hrozny.. juhelak


gero 
re: ..

12.08.2009 20:00

Myslím,že tady všichni píšou spíš starší zážitky.


Terka_1893 
re: ..

12.08.2009 20:48

Neco jinyho je byt v kotli doma a neco jinyho je jet s nima nekam na vyjezd, ci z vyjezdu. Pokud se ti nic takoveho nestalo, tak mas stesti. Me ani, a nejsem sama. Znovu opakuju, par lidi znam osobne..to, co ja jsem zazila se stalo me osobne jednou, ale stacilo mi to.. Myslim, ze tu nemusim pred nikym ospravedlnovat svuj zazitek. A je fuk, jak davno to je, co se to stalo. Navic to zas tak davno neni.. Staci, kdyz bude mit nekdo blbou naladu, da si vic piv, nez je vhodne a pak se budes divit.. :)


frajerluk 
re: re: ..

12.08.2009 22:12

Jééé ty seš ale cíťa.... No tak ti prostě ve vlaku někdo šáhnul na kozy nebo frndu a ty z toho naděláš. Neříkej, že se ti to nestalo i někde na pařbě:-D


Terka_1893 
re: re: re: ..

12.08.2009 22:24

No, to se ale vubec nestalo. Nevis, tak nedelej predcasny zavery. O me vubec neslo, ale o nekoho, kdo byl se mnou (a nebyla to holka) :o)


frajerluk 
re: re: re: re: ..

12.08.2009 22:31

Tak jestli byl frajer drzej, do někoho kéroval a vypadal jak když utek z ďolíčku, tak se nemůže divit, že nějakou koupil;-)


Terka_1893 
re: re: re: re: re: ..

13.08.2009 09:20

:) Ne, frajer byl jeste pred 5 lety jeden z nich.. Takze ho znali, jen delali, ze ne :) Ale to je jedno. Porad tam chodi par dobrejch lidi :)


Celticgirl 
re: re: re: re: ..

13.08.2009 08:02

Celou dobu mluvíš o sobě, a nakonec je to někdo jinej.. máš tu asi deset příspěvků, kde reaguješ na něco, co nevysvětlíš. Co takhle říct, co se Ti stalo?! Takhle to vypadá pouze jako kopání do něčeho, s čím máš problém. Pokud to psát nechceš, tak to netahej do diskuse. Když řeknu A, musim říct i B.. čímž se nechci zastávat kotle nebo naopak. Jen čtu Tvůj asi desátej příspěvek a ne a ne se dobrat toho, co se Ti vlastně stalo.. (nebo nakonec někomu jinému..)


Terka_1893 
re: re: re: re: re: ..

13.08.2009 09:18

A neni to jedno? Detajl neni dulezity. Navic by mi tady na to nestacilo misto, to je na hodne dlouhe vypraveni.. Ja nevidim nic spatnyho na tom, ze jsem tady zminila i spatnou zkusenost s kotlem. I kdyz tech dobrych jsem zazila vic :) Myslim, ze je jedno, kdo kde sedi, dulezity je, aby fandil a to v kazde situaci. At se dari nebo nedari. Takze vsichni na Spartu! :)


Terka_1893 
re: re: re: re: re: ..

13.08.2009 09:22

Navic se to tykalo i me :) Ale to mas fuk. Ja bych to uzavrela, to nema cenu ;) Fandime jednomu klubu a na stadionu by to melo byt videt a hlavne slyset!! :)


benjamin 
re: re: re: re: re: re: ..

13.08.2009 09:39

"O me vubec neslo, ale o nekoho, kdo byl se mnou (a nebyla to holka) :o)" Jo tak včera o tebe nešlo, dneska už zase jo. Ty budeš hrozná píča, co má potřebu jen z nějakého důvodu buzerovat:-!


Terka_1893 
re: re: re: re: re: re: re: ..

13.08.2009 10:32

Jé, proč hnedka píča? Když je někdo se mnou, tak se mě to týká, ne? Ale nešlo konkrétně o to, že by ohrožoval někdo přímo mě. Achjo! :)) A nikoho nebuzeruju :) Už bych se opakovala...


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: re: ..

13.08.2009 14:24

Podívej se, já se tu kotle taky nezastávám, osobně vyznávám názor, že by nemělo rozhodovat, jestli je někdo z protilehlé nebo kotle, důležitější jsou jiné věci. Nazývat Tě jakkoliv taky nehodlám, protože chápu i špatné zkušennosti, jen mi přišlo k věci, když o něčem několikrát napíšu, to trošku rozvést, aby mě ostatní pochopili. Nezlob se na mě, takhhle to vypadá spíš jako zbytečný rozvíření vod, kterému někdo může i nemůže věřit (tím neříkám, že sis to vymyslela). Zkrátka mě to zajímalo, pokud se o tom nechceš bavit, nechám to být.


Terka_1893 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: ..

13.08.2009 14:36

Ja uz bych to nechala byt. Mozna byla moje blbost, ze jsem neuvedla detajly, ale to by bylo vazne na dlouhy lokte... Mozna tam zajdu dalsi sezonu, letos mam permici jinam. Musim rict, ze kdyz jsem si kupovala permici do D66, tak jsem si nadavala,ale tedka, jak tam nejsou ty ploty, tak si libuju ;) Jsem kousek od hriste, je to tam paradnii :o)


Jablkon 
re: re: re: re: re: re: re: ..

13.08.2009 11:42

Podivej, ja treba nemuzu suohlasit s tím, co tady ta osoba, se kteruo diskutujes, pise. na druhou stranu si precti clanek ULTRAS SPARTA a aktivitu SPARTA FOREVER a pak si zkus vysvetlit, pro ji hned nazyvas picou. OPravdu takhle se tmeli fans dohromady...


Kocek 
re: ..

13.08.2009 21:11

Ty wole, četls vubec diskusi???? Tady nikdo neřeší kotel letos, kterej je, vyjma světlice v Teplicích, uplně suprovej. Tady se právě řeší důvody, proč nejlepší fanoušci v republice jsou teď na úrovni slávistů nebo bohemáků, a to nás ještě hodně přeceňuju!! Tady se rozebíraj právě stupidity kotle, který, jak sis mohl(A MĚL!) přečíst, spoustu lidí odradily.. Pokud tohle vydrží, věřim tomu, že už na jaře budeme v lize zase nejlepšími fanoušky, protože se spousta lidí do kotle ráda vrátí.


Ondras 
Návrat do kotle

12.08.2009 18:20

Osobně mě vadí stále neodstraněný plot mezi kotlem a ostatníma tribunama a myslím si, že to vadí i víc lidem, kteří by se tam nejspíš jinak vrátili.


otiko 
Sparťan je Sparťan a nemusí být jen kotelník

12.08.2009 18:22

Proč nejdu do kotle ? heleďte jsem starší člověk, bolí mě nohy, raději sedím na sedačce a v klidu si se sousedem vše proberu..nelezu tam, kde hrozí místo sledování fotbalu pokřiky typu Jude Slavie či černá svině nebo buzerantů parta a taky se bojím, že bych už ohluchl z dělbuchu a nechci případně čuchat nějaké smrady či se nechat opalovat ohni, natož se nechodím na fotbal prát..Prostě už se rád soustředím na sledování hry, chci fair play pro nás i pro soupeře. Letos musím říci, že kotel fandí jak má, samozřejmě dobré nápady a choreo jsou vždy vítány. Jen si říkám - proč jen v kotli ? Snad budou takové návštěvy, aby mohlo být na plném stadionu i celostadionové.


gero 
Aktivita

12.08.2009 21:22

Myslím si,že už komentáře sklouzávají někam jinam,než by měli.Podle mě nejde o to vykládat si nepřijemné zážitky z kotle a výjezdů,ale tom jak oživit Ultras aktivitu na našem stadionu !Samozřejmě je škoda,že někdo prožil více,či méně nepříjemné zážitky,ale zase spousta lidí v kotli určitě zažilo spoustu příjemných věcí ? :-).Kdo nechce do koltle nemusí,hlavně když příjde na stadion a pořádně fandí Spartičce !!!


Terka_1893 
re: Aktivita

12.08.2009 21:42

Uzavrela bych to sama za sebe tim, ze ty predchozi 4 roky byly super - v kotli. Takze, SPARTA ! ! ! Vsichni fandime jednomu klubu a na stadionu by to melo byt znat!!! Takze: v sobotu Kladno a kdo jede na vyjezd, tak 20.8. v Mariboru ;)) Ja se tam tesim!


rozirozi 
zvlastni

13.08.2009 02:10

To je opravdu zvlastni ze od ty doby co tam nahore sedi pan (kokot) kretinsky tak to slo vsechno od 9ti k 5ti.... predtim z naseho kotle sel strach i na dalku jakej to byl hukot. Ted uz si z nas delaji prdel i horni dolni. Navic naprostej stupidni medialni utok na chovani fanousku na sparte (ze se vedeni postavilo za nas? ZE?, hovno postavilo se za novinare) a vsechno s tim spojeny. Fakt by me zajimalo jestli takovyhle omezovani treba v takovy Italii fanousci nechali libit. A nedivte se ze aktivita prudce klesla. Driv Sparta byla pojem. Pote co prisel ten pablb kretinsky totalne vsechno slo do pici. Na hru se neda koukat, fanousky pomalu zakazal a proste rozesral celou spartu. Driv sem do kotle chdoil temer kazdy zapas. Ted vubec. A VERTE!!!! Kdyz by se Sparta treba zas dostala do LM. Lidi by to nakoplo a atmosfera by byla opet jako driv. (i nejrychlejsi kun na svete, se bez jezdce sam od sebe nerozebehne!)


Terka_1893 
re: zvlastni

13.08.2009 09:14

Tak tak ;o)


FRU 
???

13.08.2009 09:31

Je jedno kdo kde sedí nebo stojí , ale jde o to že dost lidí drtivá většina nemá zajem spartu podpořit , každý čeká na výsledek 3:0 aby potom mohl něco zařvat , ale aby se tomuto výsledku sparta propracovala , tak potřebuje naší podporu .... když přijde 16000 na bohemku ( 2000 klokanů ) z toho fandí kotel + pár desítek možná pár stovek , tak je to pořád málo , lidi co chodí na spartu , tak to v sobě prostě nemájí , jestli jo tak mě zkuste o tom přesvědčit , projekty jsou dobré a jsem rád že někdo proto něco dělá , ale bez fanatizmu a skutečnému supportu to prostě nikdy nepůjde , kolik nás fandilo až dokonce s bohemkou pár desítek , to je ostuda . Umění je podzžet můstvo , když mu to tolik nejde , a né když vede 5:0 ...... osobně si myslím že pořádnýho supportu se na spartě dost dlouho nedočkám , byl bych hrozně rád kdyby se mýlil , moje svova nepatří lidem , kteří se svojí aktivitou starají aby to tak nebylo , byl bych štastný kdyby se už většina acs probudila a tý skutečný srdcaři koněčně začli spartu podporovat a dělat důstojnou atmosféru jménem Sparta ....


gero 
re: ???

13.08.2009 09:53

Máš pravdu,ale třeba s Pana byla atmošká super ! :-).


FRU 
re: re: ???

13.08.2009 10:30

Žít z jednoho utkání se mě zdá dost žalostné a proč to neopakujeme dále ..... že by v tom byl ten výsledek , pak se to nikam nepohne .... otázka zní pro koho se zdá super atmoška , hesla dobrá , ale na kvalitní chorály prostě většina acs neumí a nechce na ně reagovat , jejich dost které jsou melodické , ale to by se muselo chtít a co si budem namlouvat , když není ochota ani v kotli pak se nesmím ničemu divit , říkám to to upřimně že radši budu na stadině s 5000 fanatikami než s 15000 mlčochy ..... musím se vždy smát , když media říkají jak byla výborná kulisa třeba teplice ( kdybychom nedorazili ) 15000 lidí kdyby tepličtí chtěli , tak by nám nedali šanci ... ale to by museli umět fandit a né jen tleskat packami :) ...... já vím že pro spartu (křetínskýho) je to dar z nebes tyto náštěvy ( protože se může sponcorům chlubit jak to náramně šlape) ale dosti bědování .... jen tak se to prostě nezmění ( já se osobně měnit nebudu i když mě je 35 pořád budu fandit a dělat ze sebe šaška , protože mě za to sparta stojí ) prostě 20 let fandovství nevymažeš


gero 
re: re: re: ???

13.08.2009 12:05

Samozřejmě,ja jen dával zápas s Pana jako příklad,že to jde.


fífr 
re: re: re: ???

13.08.2009 19:56

asi tak, když ani v kotly na utkání s bohemkou skoro půlka lidí na konci se nesnažila a nezpívala ten chorál co se jel si 5min tak se nemužem divit že nefandí celá protilehlá. p.s. každej zápas to chce leeeo :-)


Jablkon 
re: ???

13.08.2009 11:39

souhlas


Kocek 
re: ???

13.08.2009 21:19

Souhlasim celkem s tim, co píšeš. Ale podívej se na celou fotbalovou Evropu, vezmi si, jak se "fandilo" v Aténách Panathinaikosu do prvního golu. Taky to nebylo nic moc. A takhle je to všude, na jaře v derby, než SLávie vyrovnala, tak taky fandil jen jejich kotel, a až pak začali, hlavně posměšně, řvát i další.. Já fandim Spartě i když prohrává, ale chápu, že je spousta lidí, co je k fandění musí strhnout především dění na hřišti, viz. Atény doma, kdy jsem při odchodu ze stadionu skoro brečel radostí, jaká to zase byla super atmoška :D


Jablkon 
Přestaňte se pořád na něco vymlouvat!!!!!

13.08.2009 11:27

Přečetl jsem si všechny příspěvky a myslím, že samotný jejich obsah dost nasvědčuje, co se týče supportu, leccos o charakteru a zajmu spartanskych fanousku. TATO VÝZVA VZESLA OD ULTRAS SPARTA. NEVSIMLI JSTE SI,ZE PRAVE OD LIDI Z KOTLE PRISEL NÁVRH ZACIT ZNOVU S CISTYM STITEM??? Namisto toho musim cist,ze zde kazdy nechodí, protoze mel jednou spatnou zkusenost(pricemz v desatem prispevku se dozvime, ze dobrych zkusenosti je mnohem vic), dalsi dokonce,protoze by musel jit jinym vchodem kvuli plotu, jini maji permici jinam, dalsi,protoze se tam nadava, i kdyz pripousti,ze ted uz mnohem mene!!!!??????Me tam treba casto sviti slunce do oci a musim stat, premyslim, ze to zabalim! Tak si proste priznejte,ze jse liny a nechce se vam, namisto techto reci. Sami se považujete vetšinou za tolerantni lidi, ale jaksi jsem si nevsiml, jak moc nekdo z vas je schopen ustoupit, aby prisel - NIJAK!!! Jeden da ultimatum, az se prestane uplne nadavat, namisto aby dorazil a snazil se to pozitivne zmenit, druhy ceka,az se vymeni 10problemovych lidi, i kdyz vetsina tam je v pohode, treti ma permici jinam a jsem si jisty, ze pristi rok si ji koupi zase jinam!!! Vy,co sem pisete, nemate zadnou vuli soucasny stav zmenit. Namisto, aby jste ukazali dobrou vuli, tak jako ULTRAS SPARTA ted, opet dokazujete, ze to nechcete ani zkusit!!


Kocek 
re: Přestaňte se pořád na něco vymlouvat!!!!!

13.08.2009 21:20

Znovu dodávám, nepřijde mi, že by tu někdo psal cokoli proti nový aktivitě Ultras. Spíš se tu lidi baví o důvodech úpadku fandění. S novou sezonou je to zatim v pořádku, a pokud to takhle bude dál, znovu zopakuju, že rád na nějaký to choreo přispěju


Jablkon 
re: re: Přestaňte se pořád na něco vymlouvat!!!!!

13.08.2009 21:26

No me to tedy v poradku rozhodne neprijde. 300-400 lidi v kotli je zalostne malo. A pokud jsou toho poctu duvody zde uvedene, apk by se meli dotycni povznest a prijit. Jsem si jisty, ze nikomu by se nic nestalo.


Terca_acs 
For all:

13.08.2009 11:45

A co si prestat navzajem nadavat za to, jaky kdo mel zkusenosti? Jedni maji spatny, jini zas dobry. Zjevne tady nekdo nepochopil, ze mame jeden spolecny zajem - SPARTU!!! Prestante se hadat a urazet se. To je spatna cesta, jak se zas dat dohromady a zacit taky poradne fandit. Nebuzerujte ostatni za to, ze maj hrozny zazitky. Jeden, nebo dva lidi to v kotli stejne nespasi. Navic si myslim, ze lidi jsou uzitecni i v hledisti. Budu asi muset pominout hlavni tribunu, pac tam se nefandi, tam se vetsinou jen cumi. Ale to je asi vsude. Vyuzijme toho, ze je stadion bez plotu a navazme komunikaci mezi sektory! Vyslete par lidi, s nalepkama nebo cimkoli, lidi prispejou.. SPARTA!!!


Terca_acs 
sobota - Kladno

13.08.2009 13:52

Takžééé, všichni v sobotu na Letnou!! Má být krásně, takže žádné výmluvy! Někdo do kotle, někdo na tribunu, hlavně ať jste slyšet!!! ACS FOREVER'


Milous 
Souhlas s recchim

15.08.2009 10:17

Presne to vystihl recchi,vsechno zacina verbalni podporou.Spolupraci vsech musime docilit postupne a tohle je ten nejlepsi zacatek.Cim bude lepsi atmosfera,tim to nalaka vice lidi do ochozu,tim to vice lidi bude nutit pridat se jak do fandeni,tak do chorea a podobne.Pro nejake celostadionove fandeni se musi vytvorit nejake nove,kratsi a chytlave choraly.Je jasne ze Je nas 11,nebo Se Spartou projezdime... tyhle ambice nemaji a pres cely stadion se nikdy nechytnou.Naprosto nechapu absenci klubove hymny,kterou pred zapasem bude zpivat cely stadion.A uz vubec nechapu,proc ji neni Zpivej kdo jsi spartanem.Je to kratke,jednoducha,presto chytlava melodie a jednoduchy,presto silny text.Tohle zpivat cely stadion,tak mi nerikejte ze pri vzpomince na to budou zase vsichni rikat,ze jezdit na Spartu uz neni co byvalo a ze v Pruhonicich uz jim nezacina prujem!!!


Targo 
Ad JUDE SLAVIE

16.08.2009 11:09

Dám krk na to, že před pár lety polovina z těch, co remcají proti tomuhle skandování, to řvala taky, nebo si toho přinejmenším ani nevšimli. Stačí, aby plesnivej žid z pražský židovský obce zablekotal něco o tom, že je to antisemitský a rasistický, párkrát se to napsalo v mediích a zkritizovalo na Nově a "normálním fans" světe div se najednou zničehonic to skandování nevoní a obrátí o 180 stupňů. K smíchu, proberte se...


rozirozi 
re: Ad JUDE SLAVIE

17.08.2009 11:50

Presne o tom jsem mluvil. V tomhle tom state sou totiz lidi ze vseho posrany. Nekdo neco zbleptne a hned vsichni jak beranci poslechnou. Pripada mi to jako kdyby tady porad vladli kladiva a srpy. JE TO FAKT UBOHY!!!!!! Kurva zijem v demokracii, tak si nenechte srat na hlavu a srat na hlavu sparty uz vubec ne. STACILO BY VIC UKAZAT ZE MOMENTALNI STAV SPARTY JE PROSTE UBOHEJ!!!!!!! VIC VOLAT PO NAKY RADIKALNI ZMENE!!!! Kurva dit se na ten fotbal u nas neda divat. Budte soudny!