A zazvonil zvonec! (FC Kodaň - AC SPARTA PRAHA, 2. kolo Evropské ligy)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
asc-hct 
Sparta

03.10.2009 10:55

No já nejvíc obdivoval fandy Sparty ject takovou dálku a sledovat fotbal na hovn. To byla mistrovská taktika hrát na 0:0 to může vyjit jenom v G lize . To bylo pořád keců Sparta střelce má nevím já o žádnym nevím


Stanislav 
Trochu z druhé strany.

03.10.2009 11:18

Ovšem že jsme hráli špatně o tom žádná.Jen se podivuji jak média dělá z Kodaně nějaké nazdárky.Je to mistr dánské ligy s velmi slušným evropským průměrem a tak samotný výsledek není zase tak velkou tragedií.Bohužel naše hra je špatně koukatelná pro nedostatek osobní technické vyspělosti(jako v celé GL).Zápas 20 proti Brazili byl takovou nudnou kopií zápasu Sparty s Bohemians 1905.


Heiselpapier 
re: Trochu z druhé strany.

03.10.2009 17:54

Jsou to nazdárkové, porazit jsme je měli. Kdyby to byl dobrej tým, dostaneme bůra stejně jako židi. A kdybychom podali alespoň průměrný výkon, tak máme tři body bez větších problémů. Za prohru si můžeme sami, protože jsme hráli otřesně.


Bruska 
Špinavá hra médií, finanční realita a charakter

03.10.2009 14:24

Bombitovi i všem ostatním , co jeli do Kodaně patří obdiv, osud fanoušků je někdy krutý. O to víc je dobře, že na spartaforever máme článek o tom, co se dělo přímo na stadionu. Česká média jak televizní tak tištěná zaměstnávají stále více diletantů a zřejmě je hodně mizerně platí, protože neorientují ani v elementárních finančních otázkách. Otázka zůstává, jestli z hlouposti nebo úmyslně. Sparta nemohla být v tomto utkání favoritem a nejela do Kodaně pro povinne tři body jako do nějaké Smetanovy Lhoty. Přestoupil snad Pospěch z Kodaně do Sparty, má snad Sparta peníze na angažování Sionka ve výši jeho současné smlouvy. Na tyto a řadu dalších je jednoduchá odpověď. Kodaň je bohatší, dovolí si dražší hráče, má zcela jiné možnosti s poskládáním kádru. To samozřejmě neznamená, že Sparta nemohla Kodaň, která není v nejlepší herní pohodě, porazit, ale stavět před ní takovýto úkol jako samozřejmost je vízkovina, povýšenecký blábol, který dopředu degraduje soupeře. Tady nejde o objektivní hodnocení skutečnosti, ale o projev nenávisti vůči Spartě. Nenávist brát Vízkovi a jemu podobným nemá smysl brát, ale žádný fanoušek Sparty takové řeči nemůže brát vážně. Hráli jsme mizerně, kromě trenérů doufám trpěli spolu s fanoušky i další lidé, kteří hovoří do angažování hráčů. Utkání potvrdilo, že do Sparty musí chodit pouze hráči s charakterem, kteří se budou o dres našeho klubu rvát do spoledního v přípravě, pří tréninku a během zápasu. Jiní možná i trochu technicky zdatnější nemají smysl Charakter musí být při výběru hráčů do Sparty na prvním místě. Na experimenty není čas, na špičkové fotbalisty nejsou peníze, musíme to odřít, doslova ukopat. To je Sparta a s tím musí jet do Edenu. Potěšil mne Kušmír, když arogantně vyjel po stárnoucí hvězdě Kodaně koncem poločasu. Více arogance nám neuškodí, v tomto směru se můžeme učit u Bayernu. Koneck konců jsme narozdíl od sešívek jako tým z Mnichova "rekordmeister".


gero 
re: Špinavá hra médií, finanční realita a charakte

03.10.2009 17:42

Pěkně napsáno ! Naprostý souhlas.Stou "lehkou arogancí" souhlasím,je třeba co nejdříve oprášit to staré dobré -"Já jsem Sparťan,kdo je víc".


cale 
re: re: Špinavá hra médií, finanční realita a char

03.10.2009 20:54

Byl jsem jeden z těch, co se patnáct hodin plahočili autobusem tam a dvanáct nazpátek. Výjezd by to byl víc než dobrý a na to stačilo jediné - aby naši hráči bojovali, aby na nich bylo vidět, že chtějí uspět. Taková porážka se mi těžko skousává. Přestože Kodaň rozhodně není parta nazdárku, nemuseli jsme prohrát. S Bruskou nemohu souhlasit víc, pokud se jedná o charakter hráčů nastupujících za Spartu. Na jedné straně je Roman Hubník, hráč u nás hostující, který konstantně předvádí výborné výkony - cynik řekne, že hraje o lepší angažmá, než má v Moskvě a jistě hraje, ale k tomu přidává mnohem víc - zákroky, které by nemusel podstoupit, jeho reakce směrem k fanouškům - tohle jsme často neviděli ani u kovanějších Sparťanů. A pak je tu jako druhý příklad Střeštík. Momentálně vyhasínající talent, který dostal šanci znovu se dostat nahoru. Místo toho, aby potil krev, na hřišti se plouží, ze soubojů utíká, a přestože býval za technika, není schopen pořádně přihrát. Dalším zklamáním je pro mne v posledních zápasech Vacek. Určitě má velký potenciál, ale ta naivita, se kterou si neustále ukopává balon po povedeném průniku a absence kolmých přihrávek na útočníky... Jsem stále zastáncem toho, abychom stavěli mladý tým do budoucna, ale je zřejmé, že budeme muset začít získávat hráče, kteří se budou na hřišti za Spartu rvát, a že plejeři typu Střeštíka Spartě dnes nepomohou. Opravdu bych rád více viděl do našeho trenérského triumvirátu, zejména v otázce určování sestavy. Ač znám Martina Haška pouze z médií, myslím, že je to povahový typ, který by měl v dnešní situaci stavět Spartu opět na nohy.


Bruska 
re: re: re: Špinavá hra médií, finanční realita a

03.10.2009 21:29

U Vacka je problém složitější. Soupeři se na něj začínají dávat pozor, respektive byl v záloze jediný koho stačilo přikrýt a bylo po záloze. S kým měl kombinovat ? Pamič s Kušnírem se museli držet hodně vzadu, protože jinak jsme dopadli jako tragédi z Edenu, které Lille přejelo nejenom v rychlosti, ale také v technice a taktice. V našem případě byl pouze jediný výraznější rozdíl tradičně slabší rozehrávání rohů a trestných kopů a jedna proměněná oproti jedné neproměněné šanci. Koneckonců skutečná Kodaně se ukáže v dvouutkání s Eidhovenem a vůbec bych jí nepodceňoval.


cale 
re: re: re: re: Špinavá hra médií, finanční realit

04.10.2009 00:56

To, že Kušnír s Pamičem hráli hodně zezadu chápu. Hrozná byla ovšem práce našich brněnských krajů. Možná se pletu, ale neviděl jsem jediný průnik po křídle s centrem do vápna. Jediné míče, které útočníci dostávali, byli od obránců. Co se týče Vacka, ale spíš zálohy obecně, rád bych viděl poněkud více flexibility, měnění pozic atd. - zrovna když máme v týmu Vacka s Kaloudou, kteří by měli být schopni hrát jak na kraji, tak veprostřed. Jinak se ukazuje, že soupeři naši hru přečetli a ví, že když pokryjí Bonyho (i za cenu mnoha faulů) a Vacka, jsme dopředu prakticky neškodní - zvlášť při absenci Zemana, která se, jak už bylo řečeno mnohokrát, jeví bolestnější, než se předpokládalo.


gero 
re: re: re: re: re: Špinavá hra médií, finanční re

04.10.2009 09:32

Teď by se hodil i ten Matušovič,že ? :-).Ten by aspoň dopředu něco předved.Ja bych naprudko zkusil Folprechta,toho nikdo nezná,prý to je velký talent a co víc kreativní záložník.


pesfilipes 
Věř a víra tvá Tě uzdraví

03.10.2009 19:40

Sparta si může velmi gratulovat k takovým věčným optimistům, jako je pan Bombito... Sparta do něj kamenem, on do ní chlebem. Učiněný světec... Mně už chleba došel, tak asi začnu metat šutráky zpátky k odesilateli. Trpělivost už jaksi došla a další není ani pod pultem... :-/


disi 
trenéři

03.10.2009 22:10

Já tu pořád čtu o jednotlivých hráčích,jak neběhají nebojují nebo uhýbají ze soubojů apod. Některá jména se opakují víckrát,jiná méně. Já se spíš zmíním o trenérech.Jsou tam tři,tak aspoň jeden by měl vidět,co dva druzí nevidí.Nebo mi to tak připadá. Vrátit se k poctivé běhavé kombinační hře,jako při zápase na Letné s PANA.I když tam byly chyby,tak se na to dalo dívat.Vždyt ten Vacek nebo Bony se Zofčákem to nemohli zapomenout.Když vidím,jak pořád zase lítají vysoké míče na Bonyho,který tam vlaje ve vzduchu,jako když pouštíte draka,tak to je dost.Ti hráči,kteří to praktikují,snad poslouchají zpětně komentáře Čapka a jiných,jaký má Bony skvělý odraz a myslí si,že všechno pochytá.A když to náhodou trefí,tak balon skončí jinde,než u spoluhráče. Jestli to ti trenéři nevidí nebo hráčům nevytlučou z hlav to nakopávání,tak nevím,co tam dělají. Jen se ještě zmíním o Sašovi.Ono to vypadá,že nemá přihrávku,ale on je asi zvyklý,dávat balony do běhu ne do nohy.Snaží se tu hru zrychlit.Naši pěšáci na to nejsou zvyklí. No snad se Pepa probere.


gero 
re: trenéři

03.10.2009 23:32

Myslím,že Pepa po derby už nebude trenér Sparty.Jedině,že by hodil přes palubu Haška S Kmochem.Slavia sice nehraje o moc líp,ale aspoň dá v každém zápase gol,což se o nás říct nedá.


DAPDO 
Pepa

04.10.2009 01:39

Já shrnu svůj názor jednoduše do jedné věty:Dokud bude ve Spartičce jako trenér Chovanec,tak se z těch sraček nikdy nevyhrabeme.


mojža 
Špinavá hra médií a nerovný boj s finančně silnějš

04.10.2009 08:36

Tak tady čtu ty příspěvky a myslím,že poslední co bych vůbec nekomentoval je údajná špinavá hra médií.Přece nemá smysl,aby nás někdo plácal po ramenou.Ale k věci.Myslím,že Bombito je ve svém komentáři mírný a Sparta musí mít z takových fanoušků radost.Protože já se za Spartu ve čtvrtek styděl,takhle odfláknutý zápas na mezinárodní úrovni jsem od nás dlouho neviděl a doufám,že už ani neuvidím a budu se opakovat,klidně mě ukamenujte,pod Strakou a pod Hřebíkem by se tohle nikdy nestalo.Když tady mluvíte o finančních rozdílech mezi kluby,že si nemůžeme dovolit lepší hráče,tak holt musím vyždímat co nejvíce z toho co mám.Když na to nemám po technické stránce,tak jezdím po prdeli a dřu do úmoru a dá se uspět i v pohárech,viz příklad pod Hřebíkem s Realem,Vy už si nepamatujete?Dám příklad z rychlobruslení,co naše Sáblíková?Má jednoznačně nejhorší podmínky ze všech,ale dře a dře a proto poráží světovu konkurenci.Nikdo mi to nevymluví,ale u nás se všeobecně málo trénuje a proto budeme dále jen kompars v Evropě,dokud to někomu nedojde a na památné pohárové tažení Sparty Evropou budeme jen vzpomínat.


gero 
re: Špinavá hra médií a nerovný boj s finančně sil

04.10.2009 09:30

Ono je to jak s prací,když bereš 10k měsíčně,tak tomu přispůsobíš svoje tempo,odhodlání a loajalitu vůči firmě,když bereš 30k tak se Tvůj výkon zvedne.To samé je i u fotbalistů,co si budeme namlouvat,pro mnohé z nich to je jen práce.Je hodně zajímavé,že když pak jdou ven,najednou se jejich výkon zvedne o 100%.Čím to je ? Že by měli lepší zázemí,treninkové metody ? Ne.ne.Hodně kluku co hraje v zahraničí,říká,že Sparta a Slávia mají stejné podmínky jako kluby na západě,tak čím to je,že tady se jím nechce a tam jezdí po zadku.Je to o přístupu a taky o penězích,co si budeme povídat.


Jumbo1 
re: Špinavá hra médií a nerovný boj s finančně sil

04.10.2009 09:34

Tak ale to nebylo pod Strakou, ale pod Hřebíkem. Jaks psal o Strakovi, tak ten pravda postoupil do LM přes Fradi,a le všichni si určo pamatujeme největší moderní ostudu Sparty v pohárový Evrope, kdy se hráči totálně vysrali na zápas v Lyonu a od béčka Lyonu si nechali nasázet bůra....


gero 
re: re: Špinavá hra médií a nerovný boj s finančně

04.10.2009 09:39

Třeba se Jarda po derby vrátí :-).


StarejHomolka 
re: re: Špinavá hra médií a nerovný boj s finančně

04.10.2009 12:41

Ty rozumbrado jeden :-) Tak ti nevím co je větší ostuda, zda prohrávat s Manchesterem, Lyonem, Fenberbahce, nebo prohrávat s Kodaní, Waregem, Curychem a podobně :-) Vzpamatuj se a nemel pořád něco dokola...


Jumbo1 
re: re: re: Špinavá hra médií a nerovný boj s fina

04.10.2009 16:44

Tady nejde o tu prohru jako takovou, ale o to, žře v tom Lyonu se nato hráči nepokrytě vysrali...alke chápu, že zarytýho Strakovce nepřesvědčím...


StarejHomolka 
re: re: re: re: Špinavá hra médií a nerovný boj s

04.10.2009 18:39

Moulo :-)


Jumbo1 
re: re: re: re: re: Špinavá hra médií a nerovný bo

04.10.2009 19:55

Radši nic....nebudu sprostý na člověka, kterej pro Spartu a tenhle web dýchá a nic slušnýho mě nenapadá...


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: re: Špinavá hra médií a nerovn

04.10.2009 20:04

Moje reakce byla na ten nesmysl co plácáš ohledně "zarytého strakovce", jsi prostě trouba... ohledně nějakýho strakovcování a hřebíkování, to mi je úplně u mého pěkného zadku :-), jelikož vždy SPARTA... tak tady nevytvářej nesmyslnou věc. Vaříš z vody a vaříš z toho nechutnou a nesmyslnou kaši rozepří. Tak se prober :-)))


gero 
re: re: re: re: re: Špinavá hra médií a nerovný bo

04.10.2009 19:59

Ale "Moula" má pravdu :-).Kdyby jsme tenkrát ten zápas vyhráli,Straka by asi zůstal,ale to jsou jen spekulace.Každopádně tehdejší reprezentanti v dresu Sparty-Blažek,Zelenka,Poborsk ý,Jun a jiní,možná svým špatným přístupem nevědomky podrazili Franzovy židly.


acskncl 
re: re: Špinavá hra médií a nerovný boj s finančně

04.10.2009 14:10

Ja si treba pamatuju i zapasy s ManU a tam i pres porazku byli lidi primo na stadionu hrdi za ten fotbal co tam Sparta predvedla. Naopak z toho hnusu v Kodani se me chtelo zvracet.....


mojža 
Špinavá hra médií a nerovný boj s finančně silnějš

04.10.2009 10:44

Prosimtě nezmiňuj zápas s Lyonem,ten byl už několikrát proprán médii,jako ostuda Sparty,Lyon v té době a potom doma zválcoval lepší mančafty než byla Sparta,příklad třeba zrovna ten Real,a za to vyhodili Frantu?Ať jdou do prdele.Co se týká těch platů,tak je to smutné,když tedy začnou makat až na západě,ale to je holt o přístupu.Dřív byla čest pro každého se dostat do Sparty,dnes už to je bohužel jinde.Někteří si ani nezaslouží mít ten dres na sobě.Akorát jsem do dneška nepochopil přínos béčka ve druhé lize.K čemu tam proboha je?To by měla být také konkurence pro hochy z áčka,když nechceš makat,tak šupajdá do béčka,naopak když dřeš a jde ti to,tak proč nevyzkoušet v áčku?Asi tomu nerozumím.


gero 
re: Špinavá hra médií a nerovný boj s finančně sil

04.10.2009 11:45

Nejde o to,že jsme prohráli s Lyonem,tady jde o to po jakém výkonu jsme prohráli.To,že to bylo s jejich "béčkem" už je jen "třešnička na dortu".A s tím,že dřív bylo ctí hrát za Spartu už dnes taky moc nepochodíš.Dřív byla Sparta pro hráče u nás maximum,čeho mohli v kariéře dosáhnout jak herně,tak finančně,ven se nechodilo a pokud jo,tak až po 30citce a to ještě za hodně přísných podmínek,po revoluci taky pár let trvalo,než se fotbalista dostal do lepšího klubu s vyjímnkou výprodeje úspěšné "Italské party" z MS 1990.Napřed se kluci museli vykopat ve Spartě a něco ukázat v evproských pohárech a repre.Dnes už je úplně jiná doba,každej má managera,který jim už od 15 let tluče do hlavy,že může hrát za 2-3 roky pomalu v Realu a co si budeme povídat,Ti kluci nemají tolik rozumu aby pochopili,že svět funguje jinak.Né každý má tak rozumného tátu jak Vašek Kadlec,ktrý ví,že napřed musí dokázat něco tady ve špičkovém klubu,aby mohl mít lepší startovní čáru.Ale k čemu mířím,musíme se hold spokojit s tím,že u nás budou hrát pouze průměrní hráči postahováni na hostování bůhví odkud,nebo si vychováme svoje talenty sami,s tím,že opravdu koncepčně obětujeme 2-3 sezony kvůli budování kádru s tím,že budeme třeba 6-8 v lize(ale kolik fanoušků je to schpopno akceptovat),anebo je ještě třetí cesta pořádně zainvestovat a nakoupit (nevím odkud) kvalitní fotbalisty a skombinovat je s mladými talenty.Každopádně můžeme zapomenout,že kvalitní hráči s ligy budou chodit do Sparty,protože to je pro ně čest.Hold opravdu je jiná doba,svět se za posledních 20 let hodně změnil,vždyť to vidíme všude kolem sebe a fotbal není vyjímkou.


mojža 
re: re: Špinavá hra médií a nerovný boj s finančně

04.10.2009 13:10

Nemůžu než souhlasit,je to těžká a tvrdá realita,pro mě a nejen pro mě tím spíš,když si občas doma prohlížím v albu vstupenky z pohárových mačů v devadesátých letech,kdy jsme něco znamenali.Ale zase se uklidňuji tím,že takto hluboko klesli i jiné mančafty v Evropě,které dříve něco znamenali.Holt se musíme smířit s tím co je a věřit v lepší zítřky.Ale pořád platí,že to půjde jen přes tvrdou práci.Někdy si říkám,jestli by nebylo lepší dát hlavního trenéra Haškovi,Chovance zpátky do kanclu a možná bychom se pak divili.Je veřejným tajemstvím,že Hašan má lepší fyzičku než někteří naši borci.Ale to už je z jiného soudku.


gero 
re: re: re: Špinavá hra médií a nerovný boj s fina

04.10.2009 16:19

No právě ja mám s Hašanem problém.Co se týče fyzičky a přístupu k tréninkům,tak tam je určitě v pohodě,ale nějak nevím jak zvládá psychologii týmu a taktickou připravenost.Ja bych ho ještě hlavním nedělal,všichni asi tuší,že je Hřebíkův žák a ten zrovna dojel na to,že nebyl dobrý psycholog.Ono je pěkné,že po všech hráčích chceš to samé,ale ono to nějak nefunguje.Ke každému je potřeba individuální přístup a toho myslím ani jeden z nich nebyl-není schopný.Ale jako asistent je myslím dobrý.Chtělo by to někoho jako je Zeman.


Bombito 
Velké oči!

04.10.2009 21:32

Když tady čtu ty příspěvky, kolikrát nevěřím svým očím. Nechci a nebudu řešit pohled médií. Už dávno drtivá většina novinářů nezná termíny objektivita či kvalita. Jsou produktem této doby, této společnosti. Oni píší na zakázku a svým způsobem dělají svoji práci dobře. Lidé si raději ve sportovním tisku přečtou, že Řepa má milenku, špatně zaparkuje nebo hraje automaty, než odborný rozbor předvedené hry. Novináři píší jen to, co si lid žádá. Horší je, že takto velice často uvažují i naši fanoušci. A vůbec si nepřipouštějí, že současná Sparta je v naprosto odlišné situaci. Přispěvovatelé rozhazují milióny za posily a sami mají kapsy prázdné. Osočují hráče za odchozené zápasy, trenéry za nekompetentnost, za naprostou neschopnost vést jakýkoliv fotbalový mančaft. Dávají za vzor mužstva hrající před několika léty. Ale vůbec si neuvědomují, že ty týmy byly nabity úplně jinými hráči. Vždyť kolikrát byli reprezentanti i na lavičce náhradníků. A dneska? Tým poskládaný z hráčů o které není v cizině zájem, nebo se do zahraničních klubů dostali, ale neuplatnili se tam a tak rádi vzali angažmá ve Spartě. Prostě je taková doba, když se v naší republice objeví sebemenší talent, jde ven. Samozřejmě, i tady se najdou určité výjimky. Ale naši fanoušci dělají, jako bychom byli středem fotbalového světa. Když vidím podceňování posledního soupeře, nevěřícně žasnu. Dánský fotbal je přece minimálně na stejné úrovni jako náš. Možná i vyšší. A pokud vezmu v potaz finanční stránku, nekoukáme jim ani do prdele, vidíme sotva ke kolenům. Proč si mohou dovolit koupit např. L.Sionka nebo Z.Pospěcha, když to jsou takoví nýmandi? Proč tedy my od nich nekoupíme třeba Gronkjaera nebo Ndoye? Protože na ně nemáme, my můžeme jen sbírat drobky po hodech bohatých. To ale neznamená, že bych si našich hráčů nevážil, že bych je podezíral z odchozených zápasů. Mám je stejně rád, jako jsem měl rád ty Kvašňáky, Mašky, Bergery, Frýdky nebo Grigy. Oni však byli to nejlepší, co tahle země měla. Sparta si je stáhla z celé republiky, nechala je uvést do Evropy a pak dobře prodala. Dnes je situace jiná. Prodávat umějí všude. Téměř každý, kdo umí kopnout do balónu, má svého manažera a ten hledí především na svoji kapsu. Nějaké Sparty, Slávie nebo Baníky jsou jim ukradené. A tak dneska mám rád ty Vacky, Kušníry, Pamiče, Klády, Kucky a další, protože oni bojují za barvy, které miluji. A ani jim nezazlívám, že při první dobré nabídce vezmou kotvy a jdou za lepším. Oni předvádějí jen to, na co mají. Ani náhodou bych je nepodezíral z vypouštění zápasů. Musíme si přiznat, že jsou limitováni a na víc většinou nemají. Kdyby měli, nejsou ve Spartě! Váca, Hušek, Bony dělají, co můžou, ale Messiové, Nedvědové nebo Drogbové z nich nikdy nebudou. To bychom si měli uvědomit především my, fanoušci. A nechtít po nich koncerty, které předvádí Barcelona nebo Manchester. Na světě je mnoho sprinterů, ale jen pár Boltů, Gayů a Powellů. Stejně tak milióny fotbalistů, ale jen pár Iniestů, Ronaldů, Xaviů, Raulů nebo Gerrardů. Ale my chceme po těch našich Hohenedrech, Pamičích nebo Žofčácích, aby rozkopali Real Madrid. To prostě není v jejich možnostech! Musíme si uvědomit, že s naší škodovkou Audině neujedeme. Pak to budeme mít i my snazší. Nechtějme po těch našich klucích něco, co nám i při nejlepší vůli nejsou schopni dát. Oni dělají jen to, na co mají. Snaží se, mnohdy to vidět není, ale zápasy neodflakují. Jen už nejsou ti úplně nejlepší! Sundejme už konečně ty klapky z očí!!


filipkaran 
re: Velké oči!

04.10.2009 22:54

De facto souhlasím, jen bych ale dodal, že z mého pohledu každý zápas začíná 0:0(ať už Real nebo Střížkov) a až po zahájení zápasu začne mnoho faktorů(včetně štěstí) ovlivňovat vývoj zápasu a jeho výsledek. A všichni hráči jsou jen lidé z masa a kostí, takže se může stát cokoliv, věci očekávané i neočekávané :)


gero 
re: Velké oči!

05.10.2009 08:04

Vesměs jsi napsal to co já před Tebou,ale ještě obšírněji :-).Máš pravdu považovat FC Kodaň za nazdárky je blbost a chtít po tomhle nezkušeným kádru aby udělal díru do evropy,je to samé.Buďme rádi za každý získaný bod v této soutěži.Jediný problém mám s tím,že Sparta už ani nekraluje v naší lize,vždyť podle toho co naznačuješ by měla,tak jako se nemůžeme srovnát s vyspělou evropou,tak by se neměli s náma srovnávat (kromě Slávie) ani jiné ligové celky a to se neděje ! Stačí pohled na tabulku,vždyť my už nevyhráváme ani doma s průměrnými celky ! A to je špatné.A po dnešku bude možná hůř.A tomu musíme zabránit.Ale souhlasím s Tebou nefandím hráčům,ale klubu.Sparta forever ! :-).


Bruska 
0:1 není 1:5

04.10.2009 21:46

Pánové můžete mi říci, co by někteří z vás napsali, kdyby utkání v Kodani skončilo jako v Edenu ? V G lize jsme bod za Slávií, co by většina z nás za to loni v zimě dala, třikrát jsme vyhráli v evropských pohárech, což se nestalo léta, a tady se odvolává trenér. To nemá daleko k výlevům na slavné dřevěné tribuně. Myslím, že Bombito to trefil přesně, co napsal, je i můj názor.