Super nápad
21.01.2010 20:42
21.01.2010 21:09
21.01.2010 23:22
Vypadá to moc pěkně. Je jste mohli být kapku kreativnější a zaznamenat v kalendáři termíny (jaro), kdy je povinnost vyrazit na nebo za Spartičkou :-) Lucky
21.01.2010 23:48
22.01.2010 08:16
22.01.2010 09:35
22.01.2010 13:12
nemáš zač: http://www.sparta.cz/sr v/www/cs/football/match/viewNe xtMatches.do Doma nebo venku je daný, což je pro mě nejdůležitější k plánování víkendů. Jestli to bude sobota nebo neděle večer případně v kolik, je mi už potom jedno. Jeslti to berete jako pruzení, než jako nápad, tak to puste z hlavy... L.
22.01.2010 13:20
22.01.2010 13:54
22.01.2010 10:23
Budou kalendáře ke koupi už tuto sobotu na strahovském přípravném dvojzápase s Loko Vltavín? Mimochodem: skvělý nápad i sympatická cena!
22.01.2010 10:41
22.01.2010 15:35
V článku je uvedeno pouze "3. Osobně na zápasech SPARTY po předchozím ohlášení na tomto webu." - Proto se ptám, zda tato možnost platí i pro sobotu...
24.01.2010 13:45
Dekuji, je velmi pekny. Chci se jem optat, jestli by nebylo mozne jej udelat i ve vetsim rozmeru, zda se mi, ze byt snesl i dvojnasobnou velikost, klidne bych dal vice penez za vetsi exemplar a myslim ze takovych lidi bude i vic.
24.01.2010 14:00
ač nejsem autorem, zkusím ti dát odpověď. je to o penězích, resp.počtech kusů. ve větším formát = vyšší ceně, by se jich nepochybně neprodalo tolik, jako v rozměru současném. rovněž myslím z hlediska použitelnosti je rozměr slušnej - myslim. nicméně furt jsme ve fázi nějakého vývoje, třeba časem... kdo ví
24.01.2010 14:02
24.01.2010 14:28
Schupo, zkusím ti trochu oklikou odpovědět, něco vysvětlit a trochu i navázat na psafilipsa. I když též nejsem autorem plakátu :-) Samozřejmě by bylo super mít větší formát, ale je to opravdu o tom, kolik fandů si ho ve finále opravdu pořídí. A vybalancovat tento odhad potenciálního zájmu s velmi příznivou cenou. Ostatně jako u všech SF produktů, z nichž jde vždy zisk na choreo. Bohužel si drtivá většina sparťanů stále a pro mě nepochopitelně nezvykla takto alespoň občas přispívat pár drobnými na choreo, nebo je to prostě nezajímá. Dík všem, kteří přispívají. Bohužel, je to tak. Jinak bychom se v poměrů x statisíců/ jednoho milionu fanoušků Sparty nedostávali při dělání SF suvenýrů na hodně nízká čísla pouhých 500 trik "12" (stále jich zůstává 100), 250 kalendáříků "12" (stále jich zůstává asi 50), 100 šál "12" a 2 tisíce balíčků SF samolepek...a to ještě holky/distributorky odvádí super práci při nabízení... Zdá se ti ten poměr (počet fanoušků Sparty vs. zájem o zmíněné SF produkty) dobrý? Když pominu, že kromě práce mají někteří lidi prakticky již několik let v těch věcech nepřetržitě 30 - 40 000 Kč ze svého. Náklady nejsou totiž za hubičku a návratnost vlastních peněz dost nejistá... Tak asi tak a proto, snad se mi podařilo ti a třeba i některým dalším věci vysvětlit :-) Ideální je nadchnout k pořizování SF produktů a přispívání na choreo co nejvíce fandů ze svého okolí :-) A pak budou i třeba dvě velikosti plakátu hned od začátku..
26.01.2010 18:57
Třeba já sem si tenhle rok objednal 15 balíčků samolepek a triko "12" ... 4 balíčky sem si nechal a zbytek si zamluvili známí a kámoši.. Takhle by to měli dělat všichni poptat se po známích a kámoších jestly taky nechtěj a hned by to vypadalo jinak... :)
26.01.2010 19:05
26.01.2010 22:01
Diky, pises co jsme zhruba za reakci cekal. Mi jde mozna o neco jineho a to nabidnout alternativu, proste neco jineho nez standard. Plakat jineho rozmeru treba oslovi jine fanousky a ja bych treba dal i trojasobek ceny, dokonce znam i minimalne 3 dalsi takove lidi co by to koupili a to jsme z Moravy. Jde primarne o to, ze pokud je vetsi nabidka tak je take potencionalne vetsi pocet fandu co si to koupi. Nemusite pri atypickych formatech zadavat rovnou zakazku, ale staci s dodavatelskou firmou domluvit cenu za treba 5, 10 nebo 20 ks a nabidnout. Berte to jako tvurci pripominku a ne jako kritiku. SF