Zbytečná hysterie (AC SPARTA PRAHA - 1.FK Příbram, 17. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Tander 
ACS Forever

28.02.2010 07:12

Byl jsem zklamán polevením ve výkonu, zahájení jarní jízdy jsem si představoval trochu jinak, ale ACS Forever!!


gero 
zachrana

28.02.2010 07:44

Po vcerejsku jsem nasel jedine pozitivum,a to ze jsme zachraneni. 33 bodu by v nasi vyrovnane lize melo stacit ! Mam toho hodne na svem po vcerejsku hodne bolavem spartanskem srdci. Tak za 1.pokud nastoupime do zapasu se zalohou,ktera kdyz nepocitam Sionka ma vsehovsudy 1 ligovy zapas,tak co muzeme chtit. Za 2.prvni pule se dala,ale co to bylo v te druhe,to jde mimo me (asi ne moc velke) chapani ! Za zacnem hrat proti Prbram az od jejich golu mi hlava nebere ! K hracum jen tolik,ze obrana pusobila trochu nesehrane,Brabce by neodepisoval. Zaloha slaba,ale to bych vzhledem k jejimu slozen I pochopil,aspon se kluci snazili a dreli. Libor si odehral svoje,Bony s Lacnym taky vcelku dobry.Priste prosim nevyhlasovat boj o titul,kdyz tym nema formu,ja nepotrebuju slyset sliby,ale videt ciny ! Sparta forever ! :-).


pesfilipes 
S pokorou

28.02.2010 08:02

nevim esli to nebyl jen další pepových tlamocviků, dyž tudle hovořil o pokoře k fandům. jeho včerejší výlev k mladejm mi teda moc pokorně nezněl. asi bych radši slyšel - dostali sme se před zápasem, do složitý situace... museli nastoupit tři naši odchovanci... první půle byla nadějná... druhá horší... starý na place jim ale moc nepomohli a vyprodukovali sami eště větší chyby... nicméně jejich čas určitě příde... a pak bych rozuměl i tomu, že by šel do kanclu mlátit hlavou vo zeď. p.s. a rozhodně si nemyslim, že by výkon mladejch byl o tom, že neunesli "tíhu zápasu". tu unesli naopak výtečně. spíš na to (tim míň tři vedle sebe v nejdůležitější řadě na place) prostě eště nemaj.


pesfilipes 
re: S pokorou

28.02.2010 08:05

..z čehož mi teda plyne, že mladý hráli (asi) co mohli, starý míň než mohli a jedinej kdo neunes tíhu zápasu, byl po zápase trenér, páč neuměl pojmenovat (a nebo najít) pravý důvody nezdaru. nazdar


Šavel 
re: re: S pokorou

28.02.2010 08:09

Souhlas!


gero 
re: re: S pokorou

28.02.2010 08:18

Prostě Pepa to zase svedl na jiný !


mychal 
..

28.02.2010 10:31

Konečně dobrej názor. Nevim, proč ste je museli vypískat. Na protilehlý jsme byli chcíplý, moc se nefandilo, taky sme se po zimě asi rozehřívali, ale když šlo o to vypískat je, to bylo najednou aktivních "fanoušků". Stydím se nás.


Herrer 
re: ..

28.02.2010 11:43

Myslim,žes přesně vystihl českou mentalitu...


Lustrigoal 
Jaro na Spartě...

28.02.2010 10:38

Bus, včera jsem nebyl z pracovních důvodů, ale pokud bych tam potkal tu holku z fotky Jaro na Spartě tak bych ten fotbal považoval za celkem dobrý. Tohle snad spraví náladu každýmu chlapovi;) Nic se neděje, je ještě třináct zápasů, což je 39bodů ve hře...


w88p 
Neuvěřitelnej hnus

28.02.2010 11:05

Je úplně jedno co hraje za sestavu, vždy to je stejný. Dá se gól a pak už se to chce vždy jen nějak uchodit do konce s pocitem, že se nemůže nic stát. Není divu, že nás pak Příbram mele po celej druhej poločas. Hrát se vždy zas začne po vyrovnání a to je už pozdě.


brawler 
re: Neuvěřitelnej hnus

28.02.2010 11:19

přesně, druhej poločas je vždy o ničem, vždycky to vypustí!!


WvP 
re: Neuvěřitelnej hnus

28.02.2010 12:54

Krátký, ale výstižný.Bohužel je to už dlouhodobá herní strategie "ala Pepek"


dombas 
re: Neuvěřitelnej hnus

28.02.2010 20:35

souhlas naprostej...


Jumbo1 
Souhlas s Bombitem

28.02.2010 11:23

Hysterie zbytečná, mladí dělali co mohli, u některých starších výkon nebyl ideální. A nechápu lidi, kteří po gólu Příbrami řvali Brabec ven. Stydím se za tyhle fanoušky a sofuám, že se do příště nad sebou zamyslí. Brabec a Blažek to podělali kolektivně, a za druhé, nadávat vlastnímu hráči? Kde to jsme? Jednou Brabec hraje za Spartu, a tak to prostě je, a chybu udělá každej. Naopak mě potěšili (částečně i ti samí lídé, které kritizuji za nadávání Brabcovi), kteří po gólu vyvolávali Bonyho. Že by konečně pochopili, že rudá je jenom jedna? :-)


Alesh.SF 
re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 11:31

Bohužel se vždy najde pár blbců, co když někdo udělá chybu, začnou mu nadávat :(


haklos 
re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 11:43

na brabce se nazačlo řvát po prvním golu ale až po neskutečný mindě u vápna, kdy ztratil balon a příbram šla 2 na 1 na blažka.


pesfilipes 
re: re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 11:45

aha, tak to jo, pak je to v pohodě


gero 
re: re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 11:50

Ta minela byla fakt děsná,ale jinak hrál Brabec do golu Příbrami celkem solidně,podle mě líp než Řepka.


Jumbo1 
re: re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 11:57

A to je nějaký rozdíl? Udělal chybu, ano, nemá cenu říkat, že ne. ALe když udělá chybu Blažek, Řepka, Kadlec nbo třeb Kucka, taky se na ně neřve-což je dobře...Je načase si uvědomit, že pokaždý nemůžou přijít jen hráči "kádrově spolehlivý". A na valstního hráče bych neřval, ani kdyby to byl třeba Suchý a přišel za Slavie den po derby.


haklos 
re: re: re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 12:04

::A na valstního hráče bych neřval, ani kdyby to byl třeba Suchý a přišel za Slavie den po derby."" - ty bys chtěl mít ve spartě hráče, kterej zvedne šálu "smrt spartě?" ??? respetuju tvůj názor, ale tohle už je fakt mimo mísu...


Jumbo1 
re: re: re: re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 12:25

Tak jinak, kdyby to byl třeba Švento a přišel den po derby...Suchýho jsme napsal záměrně, ohledně šály to sem nebudu tahat, to jsem psal už ve fóru, můj názor je furt stejnej...


jjjannie 
re: re: re: re: re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 12:58

Tak zrovna Šventa bych brala :D


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 13:17

Já to myslel obecně....


jjjannie 
re: re: re: re: re: re: re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 14:24

Já vim, ale zrovna do něj ses u mě trefil ;)


Kocek 
re: re: re: re: re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 15:45

Tak předně, největší díl viny má Kadlec, kterej zcela neskutečně zazdil na půlce dost nadějnej brejk, a pak Kušnír, kterej nechal hráče z lajny nacentrovat do vápna. Že se tam přimotal Brabec je smůla a jeho osobní neštěstí, protože kreténi v kotli na tohle celou dobu čekali... Snad je natolik silnej, že to zvládne, protože to, co předvádí Řepka, je otřesný, Brabčák sice taky chybuje, ale zdaleka ne tolik jako náš super Tom..


Luky 
re: re: re: re: re: re: Souhlas s Bombitem

01.03.2010 11:17

Ty si fakt hrdina. Nevim proč se někdy nesebereš a nejdeš to těm kreténům říct místo takovýhleho pičování na netu.


malexx 
re: re: re: re: re: re: re: Souhlas s Bombitem

02.03.2010 10:26

Prosim Te, mohl bys kontaktovat al-Kajdu a vysvetlit tem chlapcum, ze terorismus nema smysl? Nechces? Tak v tom pripade te nesmi ani v duchu napadnout si nekdy na ne stezovat!!


Pavel.Tvrdík 
re: re: re: re: Souhlas s Bombitem

28.02.2010 16:26

to bylo myšleno obrazně.. Navíc neřekl že by ho tam chtěl... Ale prostě teď je Brabec hráč Sparty já to beru, dávám mu šanci a nechovám se jak kretén


Alesh.SF 
Je to těžký..

28.02.2010 11:27

neříkat jim flákači.. protože takhle ztrácej body pořád dokola.. daj gól a přestanou hrát.. soupeř to potrestá.. vědí to a není to nic platné.. Kdy už začnou hrát celý zápas a ne jen poločas ? Kdy už se nespokojí s jedinou vstřelenou brankou a budou chtít přidat druhou, třetí, čtvrtou ??


pesfilipes 
re: Je to těžký..

28.02.2010 11:34

..to voni by asi dalšího góla dát chtěli, ale tak nějak pěšky, moc se u toho neunavit


7kaka7 
jak na pohřbu

28.02.2010 11:37

Možná je fakt , že bída byla na hřišti , ale největší bída byla v hledišti. to fakt byla ostuda , závěrečnej tlak a všichni ticho , místo toho aby všichni stály a povzbuzovali, ale po konečnym hvízdu se spustil takovej pískot kterej snad neuměj udělat ani na Nou campu :D . Pokud chcete aby se hralo jako v Anglii musí se nejdřív začít tak fandit !


haklos 
re: jak na pohřbu

28.02.2010 11:44

ty seš jouda - pokud by se hrálo v anglii jako na spartě,tak by je tam ti "slavní" fanoušci ukamenovali - prober se!!


pesfilipes 
re: re: jak na pohřbu

28.02.2010 11:47

to je spor, věru elementární. bylo dřív jablko - výkon na hřišti, a nebo hruška - fandění v hledišti? to je to, oč tu běží...


haklos 
re: re: re: jak na pohřbu

28.02.2010 12:01

pokud tým na hřišti neodvede maximum,těžko se fanoušci vybičují taky k maximu. pokud tým neodvádí na hřišti maximum již několik měsíců, fanoušky už to vážně přestává bavit...Nechci tady být za nějakýho chytrýho, sám chodim do kotle a fandim,ale když vidim jak naše hvězdy na to totálně kašlou, tak jsem z toho fakt otrávenej!!!


7kaka7 
re: re: re: jak na pohřbu

28.02.2010 18:36

ale zvaž si co je jednoduší. hráči se asi těžko přes noc naučí hrát jak Ronaldo, ale fanoušci se můžou změnit v momentu...., tim spíš když se vám nelíbí hra tak se zabavim jinak a jak asi? fanděnim....


7kaka7 
re: re: jak na pohřbu

28.02.2010 18:33

co???? dobře v premier league by je vypískali ale nepřestali by chodit viš , unich se chození na fotbal rovná reputaci a zodpovědnosti, styděli by se za to že je v některých chvílích zápasu překřičí pět příbramských:D. koukni se třeba na třetí anglickou ligu ta je 12 nejnavštěvovanější v evropě a pochbuju že tam hrajou krásu, ty se nestydíš že je na spartě občas jak na pohřbu? výkony hráčů asi těžko změníš jinak


dombas 
re: re: jak na pohřbu

28.02.2010 20:41

..přesně jak řikáš,bučení pískání by bylo jiný jen v tom,že by tam nepískalo 10 ale 40tis.fans... :)


7kaka7 
re: jak na pohřbu

28.02.2010 11:49

ještě bych dodal , že mě fakt většina fanoušů přišla jak na Chelsea, rozmazlení,krtičtí,až moc pohodlní aby fandili , ale uvědomte si že fanoušci Chelsea sou jedni z nejbohadších lidí v celé Anglii, berou v průměru 150 000 korun za měsíc , ale co se týče jejich snobského chování se jim v pohodě vyrovnáme.Kruci sme malej národ a měli by sme držet při sobě,a né že se na mě skoro otočí člověk s udivenym výrazem (jako co děláš) když začnu fandit.....


pesfilipes 
re: re: jak na pohřbu

28.02.2010 12:02

..berou v průměru 150.000 měsíčně? zajímavej údaj. kolik berou v průměru lidi co choděj na spartu?


7kaka7 
re: re: re: jak na pohřbu

28.02.2010 18:38

fakt nevim ale bude to o dost mín


haklos 
mladí

28.02.2010 11:54

Bombito - po včerejšku na naše mladý pušky nikdo nenadával. nadávalo se na ty starý zkušený, který je v tom nechali pořádně vykoupat, klasicky se vykašlali na 2. půli a náš Sir. Pepi folprechta a krejčího ještě sjede v médiích...to je nádherný zabudovávání mládeže do mančaftu...


Mru 
o5 ztráta a bodů a humus hra

28.02.2010 12:04

Už sestava naznačila,nebo já jsem z ní usoudil, že to nebude moc kvalitní hra. Mladý kluky jsem po pravdě moc neviděl,tak jsem je nechtěl moc zatracovat,ale oni nehráli žádný top zápas v první lize,takže jejich předeposrání bylo téměř jisté. Byl jsem na ně hodně zvedavý a možná proto se mi jejich výkon opravdu hodně nelíbil. Jsou mladý a záloha potřebuje zkušenosti. Taky souhlasím, že by se tito hráči měli zkoušet ale především na střídání a ne od začátku. Dle mého měl klidně Miloše Lačného posunout do zálohy a na hrot dát Kadlece když už byla celá záloha marod. Kádr je natolik široký, že měli zvolit zkušenější sestavu. prvních 15 minut obrana do zálohy neposlala ani jeden balon - všechno nakopávaný,nebo drbání se na vlastí půlce. Taky mi bylo líto, že nikdo nezačal vyvolávat jméno Pamiče,neboť dle mého jeden z nejlepších na hřišti (líbil se mi i Sionko, Lačný a Erich nebýt těch hrubek) Jednou je to ale hráč Sparty,takže ty urážky bylo opravdu i na mě moc... Lidi proberte se. Fakt jsem takový sra..y, že budeme nadávat naším hráčům. Zápas se prostě nepovedl,ale tím že nepodržíme naše hráče bude mít za následek to, že ty kluci nebudou cítit naši podporu a půjde to do hoven.Za ten jeden gol,nemohl jenom Erich - ten centr před bránu vůbec neměl přijít a Blažek má říct buď mám nebo pryč. To nebylo poprvé, kdy byl Blažek mlčoch. On musí být na hřišti slyšet,ale dle mého se tak neděje. Kašleme na to. Na Kladno snad dáme dohromady lepší zálohu a Chovanec snad ty mladý kluky spíš podrží než jim bude vyhrožovat. On je na ten zápas měl připravit,ale to se mu evidentně nepovedl. Alibista..... Tak na "Kladně" zdar


VScanX 
re: o5 ztráta a bodů a humus hra

28.02.2010 17:53

Vyjmu z toho co píšeš tohle :"Byl jsem na ně hodně zvedavý a možná proto se mi jejich výkon opravdu hodně nelíbil". To si děláš srandu evidentně ??...Krejčí ač je mu 17 let poslal za zápas pokud jsem dobře počítal 4 až 5 nádherných centrů do vápna, který měli skončit brankou, jenže to by se musel ukopat, aby donutil naše hráče si tam naběhnout!!! Hejda mi přijde stejně dobrej jako Kucka nebo Kovba a ještě se snaží něco vymyslet, to že kazí je normální, kdyby totiž nekazil tak hraje v Barceloně a ne na Spartě. Folprecht se snažil, ale pokud se mu nikdo nenabídne tak se může snažit jak chce a stjeně to k ničemu nebude. Je to kolektivní hra a svalovat vinu na mladý hráče, který ještě včera hráli o dost lépe , než ty naši "zkušení" borci mi přijde jak od některých fandů tak hlavně a předšvším od alibisty Chovance vrchol !!! Co to hrál včera Kušnír ?? Jak jistě působila nejzkušenější trojice ligy Blažek-Brabec-Řepka ?? To mají být tahouni a dělají větší chyby, než 17ti letý Krejčí...A vrchol večera byl - střídání Hohenedera!!! Myslel jsem si, že jde na hrot, protože jsme neustále nakopávali, ale on si stoupnul dozadu a mi hráli v pěti lidech obranu za stavu 1:1, to se me nelíbí a ne házet vinu na mladý!!! Tyhle kluci nás budou za pár let muset táhnout, protože nikdo jiný k nám nepřijde s takovou hrou a výsledky...to je realita...


dombas 
re: re: o5 ztráta a bodů a humus hra

28.02.2010 20:39

..ses asi moc dobře nedíval a jestli to teda bylo tak,že dal 4-5 dobrejch centrů tak jich dalších 10-15 podělal..soráč ale tak to je a to nepočítám naše super tragický rohy...


VScanX 
re: re: re: o5 ztráta a bodů a humus hra

01.03.2010 00:33

OK, lze souhlasit, ze toho dost i podelal, ale co se tyce rohu a centru tak uplne stejne to dokazou podelat i Zeman, Sionko, Zofcak, Vacek...a nikdo jim tady nespila a napoukazuje na to...ovsem stale to nic nemeni na faktu, ze i kdyby z 20 pokusu 17 zvoral tak ty 3 na ktery nema jejich brankar nejmensi narok dosahnout maji skoncit v brane, ale neskonci , protoze kope do prazdna, pac nasi borci neumi nabihat...to je fakt, ktery nas boli uz druhou, ne li treti sezonu...


Mru 
re: re: o5 ztráta a bodů a humus hra

01.03.2010 10:33

Předně - čekal jsem prostě víc,ale to je i moje nevědomost o těchto klucích - na co mají a na co ne. Na A tým od základu dle mého ne. To že to nešlo vyřešit jinak je jiná věc. Srovnávat Hejdu s Huškem - Ano. S Kuckou však nikoliv. Mě Hejda ničím nenadchnul,ale i neurazil.Odehrál si svoje a z mladíku patřil k nejlepším. Folpi,byl ale dle mého naprosto marnej. Hodně kazil či si nerozumněl s Krejčím - to mě trochu zaráželo - musí být na sebe přece zvyklí.Ale gestikulovat ke spoluhráčům mu jde.Všichni to jsou taky pěkný chcípaci a neumí hrát do těla. Kdyby hral Kucka,tak by dle mého byla hra o třídu výše (byť jsem nebyl na Bohemce,kde dle ohlasu hral taky pěkný kulový).Prostě si myslím - mladý ano ,ale na střídání - vím že nás tihle kluci za čas potáhnou,ale na zápas s Příbramí,měl Pepi udělat silnější (zkušenější) sestavu.Celá hra stojí a padá na zálohě - kdyby trochu zahrála,tak nedocházelo ani k tomu, že by se Příbram dostala na dostřel branky. Mlady kluky bych neodepisoval byl to pro ně první težší zápas a naučit se musí,ale jak jsem psal několikrát -nasadit je nejdřív do druhé půle.


DarkCook 
re: re: re: o5 ztráta a bodů a humus hra

01.03.2010 10:42

" Hodně kazil či si nerozumněl s Krejčím - to mě trochu zaráželo - musí být na sebe přece zvyklí." Jak si přišel, že by na sebe měli být zvyklí ? V dorostu a ani v béčku spolu nehráli, setkali se poprvé v zimní přípravě. Folprecht je o dva roky starší, v dorostech se minuli a Krejčí přišel do přípravy rovnou z dorostu, v béčku se také nepotkali.


Mru 
re: re: re: re: o5 ztráta a bodů a humus hra

01.03.2010 11:26

No vidíš to. Je to moje hanba. Opravdu ty kluky podrobně neznám,ale měl jsem za to že spolu v béčku nějaký čas hráli...


VScanX 
re: re: re: o5 ztráta a bodů a humus hra

03.03.2010 20:06

Za poslední tři roky se dá z naší vysledovat dost a pokud člověk kouká pozorně tak dostane tři základní pilíře, které ne a ne nějakým způsobem zlepšit...Problém 1 - Druhé půle - to je alfa a omega našich výsledků. Jsme schopni zahrát první půli tak, že soupeře nepuustíme k míči, ovšem dáme většinou jen jeden gól, protože již delšé dobu nám schází útočník sobec, ten který by prostě vzal míč , nekoukal nalevo napravo a šel jak buldok do brány...Pak nastane čas druhé půle a to jak venku tak i doma a můžeme s klidem odejít domů, protože buď to skončí výsledkem z první půle nebo soupeř vyrovná, protože nevím, kde ty naší hráči berou v hlavách, že výsledek je již rozhodnut a pro vítězství stačí chodícím fotbalem v druhé půli soupeře ubránit, fuj :-((( Problém 2 - Neochota udělat ze soupeřů blbce - to znamená, že pokud dám jeden gól, tak chci přidat druhý, třetí, čvrtý, pátý a nahnat jak skóre , tak potěšit fanouška, tak ukázat soupeři, že nám nesahá ani po kotníky...Jenže to tady neexistuje...dáme góla a vypustíme, nechceme je rozdrtit, ale čekáme na brejk, jenže u nás je to otázka času, kdy dostaneme, protože mi takhle hrát neumíme, viz. evropské poháry...chybí útočná mentalita, chuť zahrát si bago se soupeřem, něco jako holandská liga, kde do toho dupou i za stavu 5:0 a chtějí dávat další góly a nezáleží na postavení týmu v tabulce...proto mají plné stadiony... Problém 3 - Střídání Pepika Chovance - Neprijde Vam obcas , ze on si proste postavi 11 hracu , napise si jeste pred zapasem koho v jake minute sunda a kdo pujde za nej a absolutne nekouka na vyvoj hry...neprijde Vam to tak ?? Viz Pribram...Cekal na poslednich 10 minut a pak tam soupnul obrance...dobre nemel tam treba koho poslat, ale stale lepsi mlady Jurdik, nez Hoheneder, ktery tam nemel co delat, protoze mi potrebovali dat gol a to je to , ze nereagoval vubec na stav 1:1 a ze hrajeme doma, ale zkratka mel to tak napsane pred zapasem a tak i stridal...to je ale strasny !! A nebylo to poprve a ni podruhe, ale jiz nekolikrat...Ocenuji jeho snahu zaclenit malde hrace do kadru A tymu, protoze na to se tu dlouho nehralo a vzdy se kupovali fotbalisti , kteri meli neco za sebou a mohli okamzite prodat co v nich bylo, ale oni misto spis jen pobirali horentni sumy za plat a po hristi chodili jak lemry...Ted se davame na drahu spartanskeho srdce, ale ta bude dlouha, protoze se kluci musi vyhrat a tahnout je musi ti starsi, jenze ty nekdy nezaberou ani z poloviny co ten mladas...tyhle tri veci se opkauji jiz tretim rokem stale dokola a neni videt zlepseni takze je ta koncepsni prace opravdu na spravne ceste nebo jen stojime na miste a obcas mame zablesk geniality a fotbaloveho umu ?? Ukaze cas...jenze ja uz bych ho Pepovi dal jen do konce sezony a pokud nenastane zmena tak by mel prijit trener co to srovna do late a bude se makat a hrat v tempu a nabizet se pro prihravky a to bude panecku jine divadlo...Zeman by byl idealni, ale kdo ho zaplati ??...


gero 
Atmosféra

28.02.2010 12:06

Ono je to těžký,pořád někoho burcovat ať fandí,jenže to taky musí hráči na hřišti něco předvézt.Celý podzim se celkem slušně fandilo,byla skvělá atmosféra a i když se hráčum nedařilo viz.Kodaň,tak na konci se skákalo,fandilo,prostě paráda.Ale fanoušek chce taky za své peníze viďet fotbal a když se nedaří,tak aspoň nasazení.Jenže kolikrát to letos takhle dopadlo vedení 1:0,nebo když jsme tlačili a pak kolaps,viz.Příbram venku,Olomouc venku,ČB doma,Plzeň doma (tam to bylo 0:0),Brno venku 1:1 (tam vedlo Brno).Vždy to však souvisí s tím,že podlehneme klamu,že se soupeř porazí sám.A čí je to chyba samo hráčů,ale i trenéra,který opakovaně není schopen mužstvo na zápas s těmito týmy asi psychicky připravit a pak po zápase hledá chyby všude jinde než u sebe.Já za spartou budu stát vždy,i když se ji nebude dařit,ale chápu že to prostě někdo nedá a začna pískat na hráče,kteří všude prohlašují jak chtějí titul a pak přestanou hrát a poserou se s Příbramí.Zajímavé,že po golu na 1:1 pak měli tlak a litali po hříšti jak urvaní z řetězu.S takovou titul nevyhrajem ani náhodou.Sparta forever ! :-).


ffontan 
ajne hrůza

28.02.2010 12:07

Asi budem muset podepsat na amatérskou Ivánka kamaráda, jinak to nepůjde - oni snad myslej, že se to udělá samo... Bys blil, jestli mi teda jako rozumíš:-P


pan fotbalista 
OSTUDA

28.02.2010 12:10

ŽE NEPORAZÍME ANI PŘÍBRAM TO UŽ JE HUSTÝ. ALE CO MNĚ ŠTVE JEŠTĚ MNOHEM VÍC JE FAKT, ŽE AŽ NA SIONKA S KUŠNÍREM HRÁČI ODCHODILY ZÁPAS. ZAČALI HRÁT AŽ OD 78MIN.TO JE TAKOVÝ PROBLÉM VYDRŽET A CHTÍT HRÁT FOTBAL CELÝCH 90 MIN? A TO NENÍ O JEDNOM ZÁPASE,ALE DLOUHODOBÝ PROBLÉM. DÁME GOL -PŘESTANEME HRÁT. HRÁČI SE NATO VYKAŠLOU- DIVÁCI JE VYPÍSKAJ. TO JE NORMÁLNÍ..


Misak29 
Bombito

28.02.2010 13:01

Sundej si růžové brýle!!! Nebo ti Sparta za tu propagandu snad platí? Každý zápas je to stejný a nic se nemění:-( Pokud se nám povede dát góla, tak se ještě 5 minut hraje fotbal. Pak se na to pokaždý vyserou a zbytek zápasu je pěší fotbal se snahou nespotit se. Ono se to nějak dohraje...Jenže každej druhej zápas tak 10-15 minut do konce přijde trest a soupeř vyrovná.(po zásluze!) Pak jak když mávneš kouzelným proutkem, hráči zas lítaj jak utržený ze řetězu, ale to už je pozdě a ten zápas už bohužel nezlomíme. Zápasy Sparty jsou si podobné jako vejce vejci a vůbec nezáleží jaká hraje sestava. Taktika Pepíka je nějak to zkusit dostat do branky a pak hrát na nulu vzadu, případně čekat, že si soupeř další gól dá sám.


pesfilipes 
re: Bombito

28.02.2010 13:07

nevim esli to tu můžu prozrazovat, ale má 5,-kaček za písmeno... plus dépéhá


dexicek 
re: re: Bombito

28.02.2010 13:10

A jako bonus osminku stránky PR v deníku Sport :-)))


r0b0t 
re: Bombito

28.02.2010 13:12

Tak nějak. Je to stejný už několikátou sezónu. Jako kdybych místo toho symfonickýho orchestru začal vystupovat já a hrál bych 5 let na hřeben Kočku ze Záběhlic. A ještě čekal, že se ze mě každej posere a bude mi tleskat. Jinak bych se urazil a odešel do Plzně.


Kocek 
Mno...

28.02.2010 13:25

Zásadně nesouhlasím s demencí kotle, který Ericha místo podpory akorát srazil ještě níž. Jste normální sračky... Ale co se týče samotný hry, tak zcela na rovinu: CHOVANEC VEN!!!!! Rok a půl u týmu a neudělal NIC, mužstvo hraje chaotickej fotbal bez myšlenky, jenom nakopává míče na Wilfrieda, a nemá žádnej systém. ROK A PŮL pánové, to je doba, kterou Pepa měl, a kterou doslova promrdal. Nechápu, opravdu NECHÁPU, že zrovna Chovanec, za jehož éry měla Sparta jedny z nejlepších standartek v Evropě, ty zoufalce nenaučí kopat rohy a házet auty. Každej roh neomylně na první tyč, kde míč odvrátí obránce, Kušnír 4 auty háže na Brabce, kdy ho pokaždý soupeř zdvojí a míč odhlavičkuje ven, přesto to Kušnír udělá popátý. To i já v pralesní lize kopnu roh líp... CHOVANČE, TÁHNI!!!!!


1893 
re: Mno...

28.02.2010 14:31

Tak kotel je dementní když řve Brabec ven a teď mi vysvětli o co jseš míň dementnější ty když píšeš ( a zřejmě řveš ) Chovanec ven. Nechceš mi snad tvrdit, že za Grigy,Bílka nebo Lavičky to bylo lepší. Pokud Chovanec ven tak kdo do dovnit ? A konkrétně prosím. Hlavně nepiš, že "nějakej" zahraniční trenér jedno jakej.


Kocek 
re: re: Mno...

28.02.2010 15:27

Vysvětlim, já nenadávám na stadionu, kde to hráčům škodí, tady jim je to víceméně u prdele :)) A trenér? Kdokoli, kdo se nebude schovávat za alibistický fráze a kdo konečně udělá rázný opatření. Klidně třeba Psotka, Komňacký, nebo Plíšek. Ne Pepa, kterej za rok půl týmu nedal nic...


1893 
re: re: re: Mno...

28.02.2010 17:02

Nerozumím tomu, že se Chovanec schovává za alibistický fráze. Naopak, myslím, že je jeden z mála co nekňučí ,že nemá hráče který si vysnil nebo, že mu někoho prodali. Nepiš mi prosím, že za hráče je jako generální manažer odpovědný on protože kasu nedrží a někdo mu musí na ty hráče dát. V rozhovorech s fanoušky je hodně otevřenej a kecy o sparťanským srdíčku mě nezajímaj, protože to je největší píčovina co kdy kdo vymyslel. Já bych ti Komńackýho, Plíška nebo Psotku přál, ale sobě ne. To jsou trenéři kteří dokážou udělat jeden rok výsledek a pak být tři roky kolem desátýho místa na což nejsem zvědavej. Jako jsou hráči pro Spartu tak jsou i trenéři pro Spartu. Ani jednoho mezi nima nevidím.


VencaAC 
re: re: re: re: Mno...

28.02.2010 18:47

Já myslim, že Komňacký do téhle skupiny trenérů nepatří. Ja posledních x let je za nim vidět práce i úspěchy. Komňacký je pro mě úspěšnej člověk, což se o Chovancovi za poslední roky říct nedá.


1893 
re: re: re: re: re: Mno...

28.02.2010 19:15

Já si hlavně myslím, že si ze mě akorát děláš prdel protože tohle nemůže zdravej člověk napsat.


Kocek 
re: re: re: re: Mno...

28.02.2010 20:23

Děláš si kozáče, ne?? Ty wole, titul s Baníkem, nyní první místo s Jabloncem, to nejsou úspěchy?????? S klukama, co berou 40 litrů a díky krizi nedostávaj prémie? A to jen proto, že vedení ho podrží, a nevyhodí ho když se hned nevyhrává a nechá mu čas KONCEPČNĚ pracovat. Pepa pracuje koncepčně rok a půl, a kromě nasazování mladých kluků se za tu dobu vůbec nic nezměnilo. Hra sice má už aspon trochu systém, ale to pouze v době, kdy vedeme, jinak je to pořád kopání vzduchem na Bonyho, kterýho tím akorát otrávěj. Ideální by byl Franz, ale ten sem v týhle době nepůjde, a navíc ho Křetínský ani neosloví. Protože tím by musel unat, že odvolání Straky byla největší pitomost, co tu udělal.


1893 
re: re: re: re: re: Mno...

28.02.2010 21:21

S Franzem mi vyliž prdel. Ty chceš nějakou koncepci a voláš po Franzovi, to ti asi stříklo a pořádně. Teď ke Komňackýmu. S Baníkem udělal titul, vpořádku. Příští sezónu se už s nima motal ve středu tabulky, takže ho vyhodili. Teď je v Jablonci kde si z něj dělaj hráči prdel a schválně mu házej dvacky na zem a on je sbírá když si myslí, že ho nikdo nevidí. A ještě nezapomeň na jednu věc. Tam je pan Pelta a tvrdit, že by to samé dokázal Komňackýb bez Pelty je stajný jakože je Ščasný dobrej trenér bez Horníka.


majk 
re: re: re: re: re: re: Mno...

01.03.2010 09:39

S Franzem mi taky :-))))))


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Mno...

01.03.2010 11:07

Ty vidíš, že by Jablonec vyhrával zápasy, u kterých by třeba dal gol z ofsajdu nebo kopal sporný penalty?? Já tedy ne, já vidím systém ve hře, nasazení všech hráčů, a celkem taktickou vyzrálost. A Franz, ten by naše kluky sjel tak, že by hráli na 200 procent..


r0b0t 
re: re: re: re: re: re: re: Mno...

01.03.2010 12:28

A pak přijede José Mourinho Komňacký na Letnou, jsou úplně bez mrdu a Sparta jim dá 2:0 i s tím "neschopákem" Chovancem.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Mno...

01.03.2010 14:49

Jo, protože přijedou hrát FOTBAL, a ta kvalita u nich je horší, než u Sparty. I přes tuto porážku ale oni jsou první a my třetí. Tak kde je chyba? :))


r0b0t 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Mno...

01.03.2010 17:05

Chyba je ve tvý nedočkavosti. Na konci budeme první my. Ti ostatní totiž jsou ještě horší:-))


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Mno...

02.03.2010 08:20

No, a to je právě rozdíl mezi námi. Zatímco mně už nestačí jen vyhrát naší tragickou ligu, já bych rád viděl FOTBAL.. Co je to platný, že ligu vyhrajem, když v Evropě zase budeme k smíchu? Pokud ti stačí, že na konci budeme mít o pár bodů víc než Ostrava nebo Jablonec, musíš mít hodně spokojenej život.


r0b0t 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Mno...

02.03.2010 10:15

V Evropě budeme k smíchu každopádně. A to z jednoduchýho důvodu. Nejsou lidi. Já ani nečekal, že vykouříme dvakrát tu Kluž a budem sahat po třech bodech s PSV, to pro mě bylo příjemným překvapením. Od pohárů už toho dávno moc nečekám, protože jsem realista a vidím ten rozdíl, co za nás hrálo dřív a co teď. Nechci po nich nemožný. Bude mi stačit, když začnou hrát až do konce a nebudou to balit po vstřelení gólu.


Herrer 
re: re: re: Mno...

02.03.2010 08:47

Komňacký a mladej Uhrin. Oba bych viděl ve Spartě rád. Pokud nakonec na Pepu opravdu dojde,tak to ale stejně vidím na nějakýho toho "osvědčenýho" dinosaura...


Kocek 
Mimochodem, Bombito..

28.02.2010 13:27

Zbytečná hysterie?? Ano, možná teď, ale podívej se na tabulku, a uvědom si, že púokud Teplice vyhrajou v Budějkách a pak v dohrávce nad Plzní, budou mít už pět bodů náskok. Raději budu hysterickej teď, kdy se dá ještě něco dělat, než dvě kola před koncem, kdy budeme horko těžko držet druhý místo... CHOVANEC VEN!!!!


dexicek 
re: Mimochodem, Bombito..

28.02.2010 13:55

klid....


Kocek 
re: re: Mimochodem, Bombito..

28.02.2010 15:26

Jak mám bejt klidnej, kdžy je to rok co rok to samý? Pořád jen kecy, a nic se nemění. Vod Straky hráči nemakaj, pět let je to nemlich to samý. Moje trpělivost dochází


pan fotbalista 
re: re: re: Mimochodem, Bombito..

28.02.2010 15:53

Bombito píšeš, že to kluci neodflákli, tak mně vysvětli proč šlo hrát posledních 10 min a do tý doby se nato vykašlali.


Kocek 
re: re: re: re: Mimochodem, Bombito..

28.02.2010 16:01

Jé nejsem Bombito :)) Ale jinak souhlas, proč po golu najednou jezdili po prdeli a bylo jich plný hřiště, a předtím 60 minut na to uplně srali?!! Dodám, za tiché asistence našeho GM...


Dufalik 
??????

28.02.2010 16:17

Proboha lidí, co to je vás je??? Ať hráli jak hráli, fanoušci je mají podpořit, ne pískat!!! Když chcete na hráče nadávat, tak sakra nelezte na stadion!!!


dexicek 
re: ??????

28.02.2010 17:27

Sorry Dufíku, ale tohle je uplně zcestný názor. To znamená, že podle Tebe má být na stadionu atmosféra jak na vojenský přehlídce v Severní Koreji?Fandim-zaplatim vstup-jdu na zápas-věřim klukům-naserou mě-nebudu tleskat, případně jim pískotem NA KONCI ZÁPASU dám najevo že opravdu mě nepotěšili! Tak to přeci platí až na malé vyjímky na celém světe


Kocek 
re: re: ??????

28.02.2010 20:33

Já jsem teda taky proti pískání, ale pořád lepší pískot, než urážky hráčů. Ovšem co mě dostává nejvíc, je děkovačka po prohraným zápase, to je slávy, jak kdyby se vyhrála uefa :))))


Pavel.Tvrdík 
...

28.02.2010 16:22

Fandění stálo za prd... 10 tisíc fanoušků ale atmosféra dost komorní. Když by lidi měli fandit tak mlčí, ale když hráč zkazí přihrávku, nezpracuje balon, či rozhodčí odpíská cokoliv proti našim, tak se najde tisíc ******* co ze sebe vychrlí všechny dosud známé nadávky. Jinak kotel včera ubohý. To tam není jedinej kreativní člověk co by dokázal vymyslet pořádný pokřik, který by hnal naše hráče dopředu?... K čemu nám je když kotel 1/3 zápasu uplně mlčí, 1/3 zápasu nadává Brabcovi nebo křičí pokřiky, které Sparťanským hráčům absolutně nepomohou (Jude Slávie, kdyby nám Slávisti + cokoliv se Slávií...(to si nechme na derby)) a další 1/3 zápasu sotva půlka kotle podporuje náš tým. Nejvíc mě nakonec mrzel včera pokřik "Brabec ven". až mi ho bylo líto. Kotel byl celý zápas spíš trapnej a jediný čim se předvede je tento ubohý pokřik. Kotel včera rozhodně neplnil svoji funkci a my ostatní jsme na atmosféře na Letný taky nepřidali, ba naopak, častokrát jsme ji kazili sprostejma výlevama na naše vlastní hráče. Je mi to líto a upřímně mě to odrazuje od dalších návštěv Letný... Spartou žiju, ale todle mě fakt mrzí.


gero 
re: ...

28.02.2010 16:38

No zrovna kotel se vcera celkem snazil,az na to nadavani Brabcovi. Sice to nebylo nejlepsi,ale snazili se. To ze se nepridaval zbytek stadionu neni jejich chyba.


Pavel.Tvrdík 
re: re: ...

28.02.2010 16:44

seděl jsem 20 metrů od kotle a když už tam teda byla ta snaha, tak se zapojovala opravdu jen polovina. Zdálo se mi že tam neni nikdo třeba s megafonem co by lidi v kotli usměrňoval.. Ale i tam souhlasim s tebou že my na protilehlý jsme nepředvedli ani tu špetku snahy.. Ono je ale težký fandit, když jednou zařveš Sparta a otočí se na tebe 20 lidí s pohledem ať zmlkneš a další dva ti říkaj ať jim tam neřveš do ucha... Je to smutný no


7kaka7 
re: re: re: ...

28.02.2010 18:44

prostě u nás je mizerná fotbalová kultůra


vojta.acs 
re: ...Takovýhle chytrý mam rád

01.03.2010 10:51

Ty čůráku tak tys mě nadzvedl žluč víc než ty primadony v kopačkách.....Si pojd fandit sám ty chytráku.Já kterej celej zápas řvu všechny pokřiky se pak musim dívat jak dostaneme vyrovnávací gól od Příbrami a eště mě zprcá nákej nýmand z protilehlý,to už je i na mě trochu moc.6 let mam na Spartičku permici a vždycky sem chodil jak ovce za každýho počasí na každej přípravák,ale tohle už je i na mě moc:-(


pesfilipes 
re: re: ...Takovýhle chytrý mam rád

01.03.2010 11:54

AHA, tak ty jsi nejspíš přesně ten ukázkovej typ, co si myslí, jak je nepostradatelnej a nejdůležitější...


dombas 
re: ...

01.03.2010 21:12

..já proti kotli nic nemam ale musim uznat,že je hodně slabej,málo lidí,nefanděj všichni..škoda no,fandí se jen venku a doma když nejde o ostravu nebo slavii je to fakt slabota...už to neni co to bejvalo...


brawler 
re: re: ...

02.03.2010 06:27

když máš takovíhle keci tak doufam že tam chodíš. nebo ho jenom pomlouváš?


Kocek 
re: re: ...

02.03.2010 08:24

Kotel byl celej podzim skvělej, sice tam pár úletů bylo, ale jinak převažujou samá pozitiva. Že byl teď, stejně jako zbytek stadionu, zaraženej výkonem a nefandil tolik, se dá chápat. Až kotel uvidí větší snahu, i jeho fandění se zase zlepší. Jen doufám, že v neděli nebudou řvát proti Brabcovi a pomůžou místo toho SPARTĚ!


Pavel.Tvrdík 
...

28.02.2010 16:38

a ještě jedna věc.. Proč se tu někteří ****** do Bombita? U něj alespoň cítím, že na Spartu chodí, protože jí má rád. Někteří zde tam chodí asi jen aby si oprášili svůj slovník sprostých slov a aby se na stadionu snižovali k dost trapnejm výrokům


pan fotbalista 
re: ...

28.02.2010 17:49

Do Bombita se nikdo netrefuje, taky chodím na spartičku pravidelně, ale když hrajou hov...tak nebudu psát jak bojujou.Když prohrajou a uvidím snahu a nasazení tak zatleskam, ale v sobotu se nato vykašlali. Tak nevím proč bych nemohl pískat.


Irčan 
Chovanec

28.02.2010 17:18

Tvrdím to už půl roku - Sparta potřebuje pořádného trenéra. Přece není možný, aby ze 17 zápasů minimálně 6x hráči udělali to samé - dali gól a přestali hrát.A to byla Příbram v útoku neškodná, nebýt té příšerné hrubky asi 4 hráčů v řadě, tak by to skončilo 1:0. Nesmyslná ztráta Kadlece na půlce, pak nepochopitelná minela Kušníra a vrchol všeho ten kiks Jardy.Pokud si teda křiknul, jak tvrdí.


filipkaran 
Naprostý souhlas s Bombitem

28.02.2010 17:54

Těch nadávek jsem si vyslechl už včera na stadioně tolik, že jsem pochyboval o inteligenci lídí sedících za mými zády...to bylo ču**ků, de**lů, kre**nů a podobných označení...Jude slavie z kotle a bučení na střídajícího hráče tmavé barvy pleti už radši ani komentovat nebudu...a budu jen doufat, že bude líp.


efialtes 
.

28.02.2010 17:58

zastávat se jich na to už chčiju,za ty léta už kalich přetekl několikrát a já nehodlám koukat na to jak dostanem gol proti jakýmukoliv soupeři(eindhoven,kluž,pří bram) v posledních minutách či na konci zápasu. nejlepší bude přijít naše primadonky pozdravit přímo na trénink


Ondra 
re: .

01.03.2010 13:27

Stoupni si před zrcadlo a sám sobě odpověz na otázku, jestli tím chceš pomoci Spartě nebo svému egu. :-/


milhaus06 
Kritika?

28.02.2010 18:09

Ani bych neřekl, že mužstvo plné mladíků nemůže za to, že se s Příbramí hrálo 1:1. Kdo z mladíků byl u vyrovnávacího gólu? Kušnír, Brabec, Blažek...takže žádní mladíci. Tenhle gól padá na jejich vrub. Co se týče vulgárních kritiků měli by psát svoje výstřelky až se uklidní a ne sotva když Sparta dohraje. Pak mě docela dostal kouč Chovanec když na tiskovce tvrdí, že opory nebyli fit a jeho protějšek ho spláchne tím, že Huňa mu nechyběl protože má dostatečně kvalitní náhradníky. Nevím kdo ordinuje Spartě tak blbou taktiku, že po prvním vstřeleném gólu přestane skoro hrát. Jestli je to boják hráčů z trenéra nebo se tak bojí o výsledek. Dala Sparta letos tři branky? Snad jen proti Střížkovu a to měla co dělat. Chápu, že je asi těžký hrát do plnejch, ale jinak to nejde. Takhle se o titul opravdu nehraje. Nemám rád kritiku plnou vulgarit, ale nemám ani rád, když někdo někoho neoprávněně obhajuje. Kritika je na místě a když jí hráči neunesou tak ať jdou do Jablonce, Teplic, Plzně a hrají tam s lehčím vědomím, že nejsou favoriti na zisk titulu.


gero 
re: Kritika?

28.02.2010 19:41

Přesně tak,souhlasím :-).Svádět svoje neuspěchy a chyby na cizí vrub je jedna s nejhorších vlastností !


Kocek 
re: Kritika?

28.02.2010 20:30

Hele, Chovanec mě nasral tím, že nestřídal už někdy kolem 55. minuty. Ale to, že mu naráz vypadlo 5 záložníků, je fakt, kterej prostě popřít nelze. To je shoda náhod a obrovská smůla. Je fakt, že člověk časem vychladne, a já už se na to dívám taky trochu jinak. Teď je podstatný, aby "někdo", kdo v kotli určuje komu se bude fandit a komu nadávat, řekl zcela jasně, že na Strahově se bude FANDIT SPARTĚ, a ne řvát Brabec ven. Protože to, co jsme celej podzim budovali, by se nám tím rozsypalo jako domeček z karet. Máme dobrej los, Kladno se porazit musí, v Bolce i s Olomoucí proti nám budou soupeři chtít hrát, takže pokud se udělá z těchto 3 zápasů minimálně 7 bodů, bude to dobrý. Ale k tomu musíme pomoct hlavně my, 12. hráč Sparty!!!


actessi 
Chovanec

28.02.2010 19:34

Chtěl bych jen podotknout.Asi se mnou nebudete souhlasit,ale já to už nevydržím.To co tam předvádí pan Chovanec nemá obdoby.Hřebíkovi se na barák kreslily rakve a to zdaleka Spartička nepředváděla takové "výkony".Řekl bych,že náš Pepi a spol. je současná rakovina Spartičky.Jinak to nemohu nazvat.Proto souhlasím s Gerem-CHOVANEC VEN!!! Jinak bych se také chtěl zastat naší mládeže.Ti za to nemohou a potřebují čas stejně jako Brabec. I když mě zarazilo,když Kadlec,který byl na hřišti pár minut,před inkasovaným gólem jen vyklusával a stínoval soupeře s míčem,místo sprintu a zákroku třeba i za cenu karty!!! Hlavně,že ten pakůň CH sundá Lačnýho. ACS Forever


Kocek 
re: Chovanec

28.02.2010 20:32

Tak je tu jeden podstatnej rozdíl, Chovanec při svém prvním angažmá byl se Spartou úspěšnej, zatímco Hřebík už dvakrát Spartu totálně rozesral. A to, že Pepa je trochu v jiný pozici, je hlavně tím, že tu odehrál spoustu let.


gero 
re: re: Chovanec

28.02.2010 20:43

No co se týče ligy ano,ale v EP přesný opak,na to jaký měl Pepa v té době tým a i ta liga byla o něčem jiném než teď.V součastnosti hraje o špici5-7 vyrovnaných týmů,tenkrát jen Sparta a Slávie+každý rok "překvapil" nějaký jiný tým.


gero 
Titul

28.02.2010 19:54

Nechci nás odepisovat,ale jestli se nezlepšíme okamžitě,tzn.už teď na Kladně a v MB a nezískáme 6 bodů,tak to bude hodně těžký.Navíc pak hrajem doma s Olomoucí a ta je dobrá,dost dobrá !


dombas 
nooo...

28.02.2010 20:54

......musim reagovat na některý zde tady co se věčně zastávaj pepika a jeho taktiky a naší předváděné hry...chovanec furt jen vypráví jak je ta hra hrozná,jak ho kde kdo zklamal ale další zápas je to úplně stejný..nejsem ten kterej by vahazoval trenéry ale čim dál víc si řikám,že chovanec našemu týmu prostě nemá co dát a naše hraje je jen obrazem toho co řikám...hrajem hroznej fotbal o ničem a hlavně hrozně defensivně,dáme jednoho góla a to je vše,žádný přidání pojistky, to ne,..prostě už se to snažíke ubránit což je podle mě úplnej nesmysl protože tim akorád dostanem na koně soupeře, kterej začne hárt a je nebezpečnej..když si náhodou zakombinujeme tak je to dvakrát za zápas a to nepočítám ty rohy a standartky...fakt si už sundejte ty vaše brejle a buďte objektivní...tim,že budete zastírat pravdu kterou každej vidí a furt to omlouvat kecama typu jsou mladý, jsou nezkušený, nemáme hráče, co jinýho bys čekal atd...tak nebudete lepšim sparťanem než ten ko poprávu kritizuje to co vídí každej tejden na hřišti...a nebo se na to můžem vysrat, řikat jak je všechno all right a počkat si dva tři roky až nám ty kluci dozrajou...co na tom,že přijdem o další tři roky bez titulu...vždy´t přece sparta!


hrebicek 
Bombito 100% souhlas.

28.02.2010 21:32

Škoda , že nejsou všichni fandové Sparty jako Ty . Asi je to tou dobou , že jsou všichni tak podráždění . Nenech se prosím otrávit těmi zlými komentáři a piš hlavně dál .


gero 
0% progres

28.02.2010 22:17

Jde vidět,že jsme se nikam za poslední 2 roky neposunuli,aspoň v těchto diskuzích ne.Po každém špatném zápase spousta hádek,invektiv atd.Jedni chtějí téměř bezmeznou podporu týmu,jedni by sním téměř okamžitě skoncovali.Naopak po každém vyhraném zápase nás čeká boj o titul a světlé zítřky a tak si to tady jde svým životem pěkně dokola a pořád honíme svůj ocas (myšleno slušně).Přiznám se i já jsem takový,prostě typický čech,po úspěchu vynáším do nebes,po neúspěchu kleju.Každopádně je třeba někam pokročit,stanovit společný jednotný cíl a tím je vítězství !!! Musíme tým podpořit,dát si tzv. death line,po kterou prostě budem za každou cenu stát za svým týmem a fandit,nenadávat prostě dát do toho všechno,dýchat pro Spartu,překousnout případné prohry a maximálně ji podpořit...a čekat,čekat jestli to bude mít úspěch.Uvidíme,jestli se hráči chytí a budou s námi na jedné lodi.Pokud ani to pro ně nebude motivace,tak pak začít pískat,nadávat a dát jim najevo,že takhle se za Spartu nehraje.Můžete souhlasit,nebo ne.Ale jinak to nepujde,aspoň pro mě ne ! Sparta forever ! :-).


efialtes 
hm vidím že nasranost v našem táboře roste

28.02.2010 22:53

a svym způsobem je to dobře,já už sem ty ružový brejle sundal dávno,nehodlám koukat na to jak chovanec pomrdá i tudle sezonu! jo a jedna věc jestli si myslíte že když jim daj lidi najevo nespokojenost trochou pískotu(jakože nejsem toho příznivec) že je to hrozný zlo tak je to omyl,právě že oni už si zvykli že hrajou blbě ale my za nima stojíme(výjezdy sou stejný počty jako když se dařilo a na letnou chodí taky dobrý návštěvy)takže eště pár takovejhle mačů a nebude na škodu jim ukázat co to je fanouškovská zloba,at si kurva uvědoměj že hrajou za Spartu! kde si to jentak odchodit nesměj, no a pokud jim to nedojde tak zastavovat jejich busy,chodit jim na tréninky a udělat malý lazio:)


gero 
re: hm vidím že nasranost v našem táboře roste

28.02.2010 23:07

Zeptám se možná blbě,měly takové akce u nás někdy smysl ?


Bruska 
re: re: hm vidím že nasranost v našem táboře roste

01.03.2010 00:40

Vůči komu tady chceš organizovat zlobu ? Lazio ? Vůči Folprechtovi, Siomkovi, Pamičovi , Ti zápas rozhodně neodchodili ? Jak sem napsalo pár slepců. Vůči Blažkovi a Kadlecovi kvůli jedný minele ? Nevím, kdo si, ale projevuješ se jako zmrd z Edenu, kterej pouze komlikuje cestu k titulu. Jasně Sparta odehrála mizerný utkání, každýmu se ze stadionu odcházelo těžce, ne že bych nebyl nasranej, ale jestli chceme titul, tak ty emoce prostě musíme utlumit, být dvanáctým hráčem neznamená si jenom si přetáhnout tričko přes hlavu, ale především stát za týmem, když se mu nedaří. Semknout se, neustupovat a zvítězit. To je Sparta. Kdo to necháope, ať včetně tebe táhne do Edenu, to je ráj kritiky, pochybností a zloby každý na každého po prvním ztraceném uátkání.


efialtes 
re: re: re: hm vidím že nasranost v našem táboře r

01.03.2010 10:35

kamaráde to už dělám léta, ale cítím že tenhle rok se ucho utrhne


vojta.acs 
re: re: re: hm vidím že nasranost v našem táboře r

01.03.2010 10:54

Kdo nebude poslušně nosit obojek SFS,nebude fandit celej zápas v duchu FAIR PLAY a nebude chodit na každej přípravák,včetně fortuna víkendu šampionů,nebo si dovolí našim hvězdám cokoliv vytknout ať táhne do edenu.To je zajímavej názor:-)já ti fandim


pesfilipes 
re: re: re: re: hm vidím že nasranost v našem tábo

01.03.2010 11:52

noo, ty budeš asi taky dost chytrej, když ti unikne myšlenka i jen v třináctiřádkovym textu...


actessi 
re: re: re: hm vidím že nasranost v našem táboře r

01.03.2010 17:05

nevím koho myslíš,ale já konkrétně na hráče po tomto zápase nasranej nejsem..Ale musí jim někdo vtisknout nějaký řád.Bohužel,asi tam nikdo takový NENÍ:-(( Vždyť my už jsme vděční i za pěknou přihrávku.Není to smutný??


dombas 
re: re: re: hm vidím že nasranost v našem táboře r

01.03.2010 21:25

..už to nechlastej radši


michal.spa 
Souhlasím

01.03.2010 11:24

Výkon sice nebyl ani trošku dobrej,ale pískat po první nevydařeným zápase??! Mladý to nezvládli,ale ono taky postavit 3 mlaďase bez zkušeností vedle sebe,to může jenom blázen(nebo Pepa).ALe dobrá když už je tam dal a viděl jak jim to nejde,tak proč to neprostřídal dřív než v 80.minutě???


leošek 
Trenér

01.03.2010 11:50

Souhlas s Kockem,Irčanem,Dombasem...Cho vanec je nula a Spartě nemá co dát.Ať to celý dělá klidně Hašek třeba je ty rohy a auty naučí ale horší to určitě nebude.Tenhle trenérský kočkopes prostě nefunguje!!! A mladý.Určitě to ještě nebylo ono ale potenciál v nich je.Ale pepíček má zase vyníky a vo tom to přece je.On to myslel jenom dobře...jako vždy.Chovanec VEN.


Kocek 
re: Trenér

01.03.2010 14:50

Tak tak, na co máme Kovbu, když pak hraje defenzivného halva stoper Hejda?!! Měl střídat mnohem dřív, a třeba s tím šlo ještě něco dělat..


sh88 
re: re: Trenér

01.03.2010 15:08

Hejda je původem záložník, stopera zněj začli dělat až v béčku.


Kocek 
re: re: re: Trenér

02.03.2010 08:27

Aha, tak proto to fotbalově vypadalo celkem slušně.


dombas 
re: Trenér

01.03.2010 21:29

..nevim kolik let budem muset bejt druhý, aby někdo tam nahoře pochopil,že s pepou bohužel úspěchy nepřijdou..


malexx 
Hysterie?

02.03.2010 10:29

Ja nevim, mozna mi nejaky ten prispevek na tomto foru unikl, ale popravde receno nejvetsi hysterii jsem zaznamenal u Chovance, hlavne pri hodnoceni Folprechta a spol. Takze s clankem souhlasim, jen si myslim, ze by mel mit jineho adresata.