Antislávistický samolepky..
19.04.2010 20:18
19.04.2010 20:18
19.04.2010 20:21
20.04.2010 07:51
20.04.2010 10:19
20.04.2010 16:00
jenom takova mensi poznamka od jednoho marketingoveho nymanda: tou slevou k jiz tak nechutne levnym trickum si kazite prize positioning. ok, udelejte specialni akci pro podporu prodeje a la "ke tricku zdarma samolepky a kalendare v hodnote XY", ale s cenou uz dolu nechodte. vsadim boty, ze cena rozhodne neni barierou prodeje. konec hrani si na chytraka. smrt vsem!
20.04.2010 16:45
To je zase chytrák:)))..slevy vypadaj lákavě pro chudý lid, který na je na naučen z Lidlů a Tesca a atd.:)))
20.04.2010 20:28
21.04.2010 08:27
21.04.2010 08:26
to nýmand: pravdu máš v jednom, cena nebude tim kamenem, proč se artikl neprodává tak, jak bychom si představovali... sparťani prostě tak nějak nejsou ochotný si vůbec něco kupovat. což je teda myšleno komplexně, páč jistě, sou jednotlivci co si něco kupujou - aby nedošlo k mejlce. leč vezmu-li, že sparťanů je asi milion, na zápas jich příde ca.10.000 a za 6 měsíců se prodá celkem pár set trik, kerý sou de facto za výrobu, tak to hovoří myslim za vše...
21.04.2010 12:54
21.04.2010 14:27
presne tak Palce, mam z tebe radost;-) pro ostatni: ackoliv rada odborniku povazuje klasicky marketingovy mix (4P) jiz za prezitek, pro pochopeni zakladnich principu je dle meho nazoru dostacujici. Výrobek (Product): uspokojuje potřeby zákazníka. Soucasti Marketingoveho mixu jsou nasledujici ingredience: Cena (Price): hodnota výrobku pro zákazníka. Propagace (Promotion): nejviditelnější část marketingového mixu se zabývá propagací výrobků či služeb. Distribuce (Placement): přemístění výrobku od výrobce k zákazníkovi. ..pokud nedosahuje prodej pozadovanych objemu, nemusime pracovat pouze s cenou, ale mame v rukavu i dalsi nastroje. nebojme se jich vyuzivat;-)
21.04.2010 14:30
21.04.2010 14:34
mas na mysli sex jako produkt (uspokojuje potreby zakaznika), sex jako cenu nebo sex jako formu propagace?
21.04.2010 14:53
SF výrobky distribuují slušné a počestné dámy/fanynky!!:))..přece byste to nechtěli od ňákejch děvek?:)))
21.04.2010 14:58
Nemontuj se do odborné debaty... :-)) já jsem například myslel, že kdyby to distribuoval j.holiday jen v SF tangách, tak by se rapidně zvýšil prodej v segmentu ženy 15+ :-)
21.04.2010 17:36
tak to je hodně odvážná představa.... nicméně, ludvo nech udělat zkusmo 500 triček, dalších 5000 plakátů a pár desítek tisíc samolepek. na prodavače v tangách se chytí snad všichni a do hodiny vyvěsíme cedulihttp://bhef.info/images/s ...
21.04.2010 14:30
trochu se to kurva pomichalo.. presne tak Palce, mam z tebe radost;-) pro ostatni: ackoliv rada odborniku povazuje klasicky marketingovy mix (4P) jiz za prezitek, pro pochopeni zakladnich principu je dle meho nazoru dostacujici. Soucasti Marketingoveho mixu jsou nasledujici ingredience: Výrobek (Product): uspokojuje potřeby zákazníka. Cena (Price): hodnota výrobku pro zákazníka. Propagace (Promotion): nejviditelnější část marketingového mixu se zabývá propagací výrobků či služeb. Distribuce (Placement): přemístění výrobku od výrobce k zákazníkovi. ..pokud nedosahuje prodej pozadovanych objemu, nemusime pracovat pouze s cenou, ale mame v rukavu i dalsi nastroje. nebojme se jich vyuzivat;-)
22.04.2010 11:22
22.04.2010 14:01
22.04.2010 14:02
22.04.2010 11:14
Doufám, že po duševních průjmech zejména sportovní části titulu vydavatelství Ringier se NENAJDE ŽÁDNÝ sparťan, který by uplatňoval před nadcházejícím zápasem výměnu nějakého kuponu za lístek na sobotní mač. Jednak by se tím de facto stal koupeným oním deníkem a druhak připravil Spartu o svých pár kaček za lístek. Za to to myslím fakt nestojí.