XII. hráčem Sparty jsme my! - Kloboučku hop! :) + mobilisační vyhláška!

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
souky 
Antislávistický samolepky..

19.04.2010 20:18

.. Jsou eště na skladě?? :)


Ludva 
re: Antislávistický samolepky..

19.04.2010 20:21

Zkus NETVOR, tam by nějaký ještě mohly bejt!:)


souky 
re: re: Antislávistický samolepky..

19.04.2010 20:49

Chtělo by to aspoň ještě jednu várku protože sou fakt super :)


WvP 
re: Antislávistický samolepky..

19.04.2010 20:48

Jo, tak ty jsou vážně libový. Celá rodina má teď co lepit.


Baudyno 
Baudýno

20.04.2010 07:51

též se přikláním k přidělání samolepek...myslím, že jsou aktuální celoročně a ne jen při trojderby...


palec 
Mobilisace

20.04.2010 10:19

Ženy volaly před stadionem: Dáme vám své syny, dejte jim zbraně! :-)


gero 
re: Mobilisace

20.04.2010 13:48

Nebo "Dejte nám zbraně,my pujdeme na ně" :-).


j.holiday 
re: re: Mobilisace

20.04.2010 15:54

a nebo "nejdřív vám dáme a pak vám dáme ty syny"


gero 
re: re: re: Mobilisace

20.04.2010 20:26

To spíš "rozevřeme naše klíny,Vy si sploďte svoje syny" :-).


j.holiday 
slevy

20.04.2010 16:00

jenom takova mensi poznamka od jednoho marketingoveho nymanda: tou slevou k jiz tak nechutne levnym trickum si kazite prize positioning. ok, udelejte specialni akci pro podporu prodeje a la "ke tricku zdarma samolepky a kalendare v hodnote XY", ale s cenou uz dolu nechodte. vsadim boty, ze cena rozhodne neni barierou prodeje. konec hrani si na chytraka. smrt vsem!


Ludva 
re: slevy

20.04.2010 16:45

To je zase chytrák:)))..slevy vypadaj lákavě pro chudý lid, který na je na naučen z Lidlů a Tesca a atd.:)))


gero 
re: re: slevy

20.04.2010 20:28

Chtělo by to spíš speciální trička na zápas s Baníkem,ať na Bazalech vypadáme jednotně :-).


pesfilipes 
re: re: re: slevy

21.04.2010 08:27

a jak velkou sérii myslíš, že by to chtělo udělat? 10 ks? nebo dokonce třeba i 25..?


gero 
re: re: re: re: slevy

21.04.2010 14:04

No kolik myslíš,že pojede lidí ? :-). Normálně v evropě je to zvykem,když se hraje nějaký prestižní,nebo duležitý zápas,tak se jede ve speciálně udělaných tričkách,nebo čepicích.


pesfilipes 
re: slevy

21.04.2010 08:26

to nýmand: pravdu máš v jednom, cena nebude tim kamenem, proč se artikl neprodává tak, jak bychom si představovali... sparťani prostě tak nějak nejsou ochotný si vůbec něco kupovat. což je teda myšleno komplexně, páč jistě, sou jednotlivci co si něco kupujou - aby nedošlo k mejlce. leč vezmu-li, že sparťanů je asi milion, na zápas jich příde ca.10.000 a za 6 měsíců se prodá celkem pár set trik, kerý sou de facto za výrobu, tak to hovoří myslim za vše...


palec 
re: re: slevy

21.04.2010 12:54

v tomto případě je problém celkem jasný a to je distribuce...


j.holiday 
re: re: re: slevy

21.04.2010 14:27

presne tak Palce, mam z tebe radost;-) pro ostatni: ackoliv rada odborniku povazuje klasicky marketingovy mix (4P) jiz za prezitek, pro pochopeni zakladnich principu je dle meho nazoru dostacujici. Výrobek (Product): uspokojuje potřeby zákazníka. Soucasti Marketingoveho mixu jsou nasledujici ingredience: Cena (Price): hodnota výrobku pro zákazníka. Propagace (Promotion): nejviditelnější část marketingového mixu se zabývá propagací výrobků či služeb. Distribuce (Placement): přemístění výrobku od výrobce k zákazníkovi. ..pokud nedosahuje prodej pozadovanych objemu, nemusime pracovat pouze s cenou, ale mame v rukavu i dalsi nastroje. nebojme se jich vyuzivat;-)


StarejHomolka 
re: re: re: re: slevy

21.04.2010 14:30

sex sells :-)))


j.holiday 
re: re: re: re: re: slevy

21.04.2010 14:34

mas na mysli sex jako produkt (uspokojuje potreby zakaznika), sex jako cenu nebo sex jako formu propagace?


Ludva 
re: re: re: re: re: re: slevy

21.04.2010 14:53

SF výrobky distribuují slušné a počestné dámy/fanynky!!:))..přece byste to nechtěli od ňákejch děvek?:)))


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: re: re: slevy

21.04.2010 14:58

Nemontuj se do odborné debaty... :-)) já jsem například myslel, že kdyby to distribuoval j.holiday jen v SF tangách, tak by se rapidně zvýšil prodej v segmentu ženy 15+ :-)


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: re: slevy

21.04.2010 17:36

tak to je hodně odvážná představa.... nicméně, ludvo nech udělat zkusmo 500 triček, dalších 5000 plakátů a pár desítek tisíc samolepek. na prodavače v tangách se chytí snad všichni a do hodiny vyvěsíme cedulihttp://bhef.info/images/s ...


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: slevy

21.04.2010 19:55

Hlavně aby jezdil na kole:))


j.holiday 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: slevy

22.04.2010 09:55

"abyste s tim šel do hajzlu!"


j.holiday 
re: re: re: re: slevy

21.04.2010 14:30

trochu se to kurva pomichalo.. presne tak Palce, mam z tebe radost;-) pro ostatni: ackoliv rada odborniku povazuje klasicky marketingovy mix (4P) jiz za prezitek, pro pochopeni zakladnich principu je dle meho nazoru dostacujici. Soucasti Marketingoveho mixu jsou nasledujici ingredience: Výrobek (Product): uspokojuje potřeby zákazníka. Cena (Price): hodnota výrobku pro zákazníka. Propagace (Promotion): nejviditelnější část marketingového mixu se zabývá propagací výrobků či služeb. Distribuce (Placement): přemístění výrobku od výrobce k zákazníkovi. ..pokud nedosahuje prodej pozadovanych objemu, nemusime pracovat pouze s cenou, ale mame v rukavu i dalsi nastroje. nebojme se jich vyuzivat;-)


jiri 
re: re: slevy

22.04.2010 11:22

třeba jsou ochotni si kupovat, ale nelíbí se jim tento konkrétní produkt. Soudím podle sebe...


pesfilipes 
re: re: re: slevy

22.04.2010 14:01

zajímavý příspěvek - můžu vědět, co se ti nelíbí? triko XII, plakát s kalendářem, šála,...?


pesfilipes 
re: re: re: re: slevy

22.04.2010 14:02

zajímal by mě konkrétní názor nespokojeného fanouška, teda nelíbí se mi todle - protože, todle protože,... díky


jiri 
re: re: re: re: re: slevy

22.04.2010 15:06

Myslim triko. A konkrétně ta barva. Nikdy bych neočekával žádnou módní bombu, ale ta barva podle mě nemá se Spartou nic společnýho a myslím, že původně měla mít...


Ludva 
re: re: re: re: slevy

22.04.2010 14:12

Mluví o tričku myslím;-) Tam to je jasný..nejde zde o "líbění se", to snad každej pozná, že to tričko není na modní přehlídku!:))..je to produkt vyjadřující jednotu fanoušků a jejich názor! Za minimální cenu.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: slevy

22.04.2010 15:07

no proto se ptám... ty produkty jsou de facto za "nulovou" cenu a všecky maj společný jedno - podporu klubu, vyjádření jednoty... pakliže někdo přemejšlí o něčem jinym, pak jsem asi malinko jinde...


pesfilipes 
VÁŽENÍ!!!

22.04.2010 11:14

Doufám, že po duševních průjmech zejména sportovní části titulu vydavatelství Ringier se NENAJDE ŽÁDNÝ sparťan, který by uplatňoval před nadcházejícím zápasem výměnu nějakého kuponu za lístek na sobotní mač. Jednak by se tím de facto stal koupeným oním deníkem a druhak připravil Spartu o svých pár kaček za lístek. Za to to myslím fakt nestojí.