Přichází čas zkouškového období

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
gero 
Ostrava

27.04.2010 11:49

Ví někdo kolik se zatím prodalo lístků do Ostravy , Ja kupoval 3 a kolem mě byl slušný počet lidí co lístky kupovali.Snad nás bude aspoň 200.


becici 
re: Ostrava

27.04.2010 11:59

Do této chvíle lehce něco nad 150 lístků. Což není žádné extra číslo když si vezmeme v potaz, že moravští spartani mají utrum a nemužeme počítat s jejich velikou podporou, jako tomu bylo naposledy. Hold, když naše vedení rozhodlo takle, můžeme mu jen poděkovat:)


pesfilipes 
re: re: Ostrava

27.04.2010 12:03

sim tě co to je za logiku? jaký utrum?? vono nejde poslat mejlem kopie vobčanky kámošovi a lístek koupit? to je to takovej problém? tak si tu nedělej z nikoho srandu... že má někdo utrum


becici 
re: re: re: Ostrava

27.04.2010 12:23

A z koho si zde dělám srandu?? Jen píšu realitu. A když jsi tak moudrý, co by si poradil člověku, který je např: z Hranic na Moravě, fandí Spartě, chtěl by na zápas roku, ale nemá kamaráda ani příbuzného v Praze?? To je docela smutné - na to jsem upozorňoval právě. A nemusím chodit daleko. Podívej se na poslední výjezd do Budějovic, kolik tam bylo "pražáků". 70% fans bylo z Budějovic a okolí a ještě že tak, jinak by to bylo zoufalé....:)


pesfilipes 
re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 12:32

ty woe neznám nikoho, prostě nikoho, kdo by neměl přístup na net, ať už přímo či přes někoho... další postup už je nasnadě. sparta fortever snad zná 99,9% sparťanů, tak snad neni problém tu hodit výzvu... případně na ultrassparta. už jen tim, žes tu svou otázku vůbec vyřkl, nesvědčí o moc velké nápaditosti.. (nechci říct intelektu)


pesfilipes 
re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 12:38

a cos tim poukazem na budějice chtěl dokázat? pražácí co tam jeli bez lístku normálně šli na kasu a lísdtky dostali... nevim, nechápu


jiri 
re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 12:45

On tim chtěl říct, že v budějovicích to šlo (koupit lístek na místě) a v Ostravě to nepůjde, proto tam bude mnohem míň lidí. Já tomu rozumim a souhlasim s nim. To že to nechápeš, bude spíš tvůj problém (nechci říct tvého intelektu)


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 12:49

ovšem, samozřejmě... výmluva na mimopražské fandy, nemohoucí si koupit lístek v praze do ostravy, protože tu nemaj kamarády, je vpravdě originální - to je jediný výstup, který z toho chápu


becici 
re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 12:46

Fajn, mysli si o mě co chceš - mě to srdce netrhá. Já si stojím ovšem za svým a už vůbec se tu s nikym nebudu dohadovat a řešit něco o intelektu apod..:) Doufám, že se jen shodneme v tom, že pro všechny strany by byla lepší varianta, kdyby vstupenky byly ke koupi i v den zápasu. Jenže to je kdyby..Měj se hezky:)


Ondra 
re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 12:59

Já jsem například kupoval lístek klukovi, který tady má nick MarekR a v životě jsem ho neviděl. Všechno je o tom chtít jít / nechtít jít. Pokud se ti nechce, tak si vždycky najdeš důvod (vstupenky, blbej čas, počasí, chatička) a pokud se ti chce, tak na ten fotbal jdeš. Jediné, co ti může zabránit ve vstupu na stadion je to, že zápas je vyprodaný a to se v našich končinách žel dlouho nestalo (krom sedmitisícového Ďolíčku)


becici 
re: re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 13:20

S tím naprosto souhlasím, že vše je o tom chceš/nechceš.


vojta.acs 
re: re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 13:31

Přesně tak....taky na většinu moravskejch výjezdů kupuju lístek klukovi,kterej mně o to poprosil přes SF,prostě kdo ten zájem má tam bejt,tu cestu si najde(čímž se nezastávám zkurvenýho rozhodnutí vedení)


Barney Gumble 
re: re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 13:40

S tímto se musí samozřejmě souhlasit. Ten kdo opravdu chce, tak si tu vstupenku přes dané překážky sežene. to je jasné. Na druhou stranu, proč to fanouškům, mimopražským, trošku neulehčit, že. Jde přece Spartě hlavně o fanoušky, jak to neustále zdůrazňuje v článcích a rozhovorech ? Ještě chci dodat, že nevím, nakolik je tato distribuce, zejména neprodej na místě utkání, jen " výmyslem " Sparty, či tak vedení jedná na popud Baníku ( pouze jsem četl na internetu, že je to na žádost Sparty, ale po zkušenostech s českými médii to zase neberu za jistou věc ).


Luky 
re: re: re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 14:06

Jelikož Baník žádný nesmysly z lístkama nepraktikuje a Sparta už dlouhodobě jo, tak je jasný na čí je to popud ;-)


gero 
re: re: Ostrava

27.04.2010 13:38

Ja jsem z moravy a lístek jsem si koupil po zápase se Střížkovem.Navíc jsem bral další 2 lupeny a ani po mě nechtěli občanku,jen jsem řekl jméno a datum naroení a bylo :-).


Targo 
re: Ostrava

27.04.2010 12:52

becici má pravdu, co zas začíná předvádět vedení s lístkama je umrdanost první kategorie


majk 
re: re: Ostrava

27.04.2010 12:55

Souhlas. Pravdu má však i pes. Kdo chce, cestu si najde. Když uznám, že maj všichni pravdu, mám větší šanci se všema kamarádit ? :-)


pesfilipes 
re: re: re: Ostrava

27.04.2010 12:57

....ty haaaajzle


Targo 
re: re: re: Ostrava

27.04.2010 13:02

to můžeš říct vždycky a je to alibismus proč kvuli tomu proti nim nevystoupit. Prostě jsou to zmrdi a i kdyby se 99% fans mimopražských tam nějak dostalo a 1% se na to kvuli tomu vykašlalo, tak by to měli pocítit.


pesfilipes 
re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 13:11

...jsou to prostě zmrdi - taky dobrý


majk 
re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 13:28

kdo říká, že nevystupuji :-)


Targo 
re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 13:37

Pro me je klišé "Kdo chce, vždycky se tam dostane, kdo nechce, hledá výmluvy" synonymem pro "nechat si srát na hlavu". Příště přijdou s tím, že musíš poslat občanku, kopii průkazu fanćlubu plus šálu jako důkaz, že fandíš Spartě. A mimopražským se řekne, at pošlou kopie mejlem, šálu balíčkem PPL, někdo jim to koupí a pošle obojí zpátky. A koho to odradí, hledá výmluvy, protože každej kdo chce, si to nějak zařídí a dostane se tam. Takže jsou to prostě ZMRDI. je to furt dokolečka


jiri 
re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 13:53

100% souhlas!


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 14:10

Nevadí ti, wole, že se za vstupenky musí platit? To je taky přece docela zmrdstvo, ne? Co nějakej klub, MY, drsní fans, budeme rozhodovat, co je správný, a co ne :D


jiri 
re: re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 14:15

další mimoň...


jin69 
re: re: re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 18:02

To neni mimon...to je Kocek!!!


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 14:18

Jo, budeme a nemusíme na to bejt ani moc drsný...a uz rozhodujeme...tedy tak ze na zápas se Strízkovem prijde ubohejch 7000 lidí...to je to rozhodování vís Kocku? Nebo se ti snad tahle návsteva zdá adekvátní zápasu SPARTY!, která hraje o titul! To je prostě vizitka a účet toho, jak moc se stará klub o fanousky a jak je dokáže nadchnout pro to, prijít na stadion! Neříkám, že věci se nemění k lepšímu, nekritizuju všechno, jen konstatuju. A když se mi nějaký rozhodnutí (jako třeba to nynější s lístkama) zdá stupidní, tak to taky napíšu.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 14:23

Kocku jeste neco, ty zase chces obhajovat neobhajitelný, to ti preju hodne stestí. Jsem zvedavej jaký zcestný argumenty zase tady vysázíš na dřevo:)))) Třeba jako ze se bojíme o identitu:)) Hele kdyz priznás, ze nemoznost koupit si lístek na stadionu kde se hraje zápas pri nemoznosti si lístek koupit z pohodlí domova nejak elektronicky je blbost na Ntou, tak tady ze sebe neudelás zase saska ostatním..to je dobrá vidine ne?:)))


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 14:25

Cože?!


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Ostrava

27.04.2010 14:31

No nepovedlo se no:)..ten tvuj argument ze to je ochrana fans aby nejeli zbytecne v pripade vyprodanýho sektoru je výbornej:)))....ale tak třeba u dalšího tématu:)))


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Ostrav

27.04.2010 14:33

Jo už tomu rozumim, vono to bylo fakt takový dost kostrbatý :)


jiri 
ACS

27.04.2010 12:24

Vyhrajeme 3:1, to je jasný!


Ludva 
Chyba

27.04.2010 13:54

Je jedno kdo s čím přišel jako první, kdo jaký opatření dotáhl do absurdní "dokonalosti". Chyba je to prostě jednoznačně vedení Sparty, resp. zodpovědnejch lidí, že nedokážou/nechtěj udělat něco pro to, aby je v Ostravě povzbuzovalo místo např. 200 lidí 300 lidí. Je jim to prostě jedno, a to je zásadní chyba. Protože kdyby přemejšleli když už ne srdcem (což se od nich ani tak neočekává) tak alespoň kalkulačkou v mozku, tak by si jasně spočítali, že 100 spokojenejch (tedy těch co se dostali na zápas roku a zažili dobrou atmosféru) fandů navíc = 100 prodanejch šál v jejich e-shopu. 100 spokojenejch fandů navíc = 100 piv na příštím zápase doma, kam taky vyjedou. Je to furt dokola, ale pokud to trouba nepochopil jednou, nepochopí to asi nikdy....


gero 
re: Chyba

27.04.2010 14:01

Přesně tak ! Pokud by klubu na nás opravdu záleželo a chtěli by pořádnou podporu,tak třeba udělají s Prahy na toto utkání autobusový zájezd za "lidovou" cenu.


Kocek 
re: Chyba

27.04.2010 14:09

Je to rozumný nápad, lístek si koupí jen ten, kdo se nestydí za svou identitu. Ve světě to takhle funguje běžně, tak co, pořád si chcete hrát na Anglii, tak jí tady máte :)


Ludva 
re: re: Chyba

27.04.2010 14:15

Za 1. na Anglii si tak možná chtěj hrát média, moderní fotbal v podání toho jakej je k vidění na stadionu Arsenalu, Chelsea nebo ManU fakt nechci, a za 2. tohle nemá VŮBEC nic co do činění s identitou ale s možností (když nefunguje v dnešní době snad ne tak složitý systém on-line nákupu lístku, kterej by jsi si vytisknul doma v klidu a zaplatil přes net) koupit si lístek na fotbale na stadionu kde se tento fotbal hraje. Nehledě na tom, že pro Vencu z horní dolní (nic proti němu:) je asi trochu dost si myslet že bude podstupovat nějakou anabázi se sháněním lístku. Prostě si chce v klídku zajet na fotbal. Nic víc, nic méně.


Kocek 
re: re: re: Chyba

27.04.2010 14:28

Znovu opakuju, a některé reakce tady má slova potvrzujou, že neni žádnej problém napsat tady, chci lístek, jmenuju se tak a tak, a vyzvednu si ho tam a tam. Samozřejmě, že by bylo nejlepší elektronicky si ho koupit a mít klid, ale tenhle systém zatím "funguje" jen u nás, a funguje s uvozovkama, protože si na místa, která jsou určená domácím, běžně kupujou lístky i hosté..


Celticgirl 
re: re: re: re: Chyba

27.04.2010 15:17

Problém to není, ale dám příklad. Pokud tady nikoho osobně neznám, tak budu spoléhat na to, že ten člověk je spolehlivej a ten lístek mi před ten Baník opravdu přinese.. co když se na mě vykašle? To tam pojedu zbytečně? Nemluvím o sobě, jsem z Prahy (dá se říct :D), tudíž tohle není můj problém, ale na Spartu nejezdí jenom lidi, kteří jsou denně na netu a tudíž mají široký záběr co se kybernetického světa týče (čili daleko větší možnosti), ale i stasrší lidi a můžu Ti říct, že takovej můj otec je rád, když ten počítač zapne, natož aby tam hledal (kdesi) nějakého dobráka, co by mu koupil lístek.. proč myslíš jenom na to, že pro Tebe to je dostupné? Ať si prodávají lístky na občanky nebo klidně očkovací průkazy..myslím, že přes tohle už se většina přenesla..ale proč probůh ta samá možnost není i na samotných Bazalech?! Proč není předprodej v Praze a zároveň není možnost koupit si lupen (se všema náležitostma) na Baníku?! Tak moc se Ti příčí, Kočku, tahle myšlenka, jenom proto, že chceš být za každou cenu proti všem?! Promiň, ale už mi to fakt příjde.. to i ty sám musíš pochopit, že lidem tu nejde ani tak o to, že to je na občanku, o to, že by to měla být jenom výmluva, ale o to, že ne každý žije v internetovém světě denně a ne každý je tak důvěřivý, aby své údaje dával cizím lidem, aniž by je znal, když už je musí dát Spartě, které dejme tomu důvěřuje.. Je to na hlavu padlé.. Dyť kde máš záruku, že někomu pošleš občanku a on ji nezneužije, když ho neznáš?! Příjde TI to fér vůči těmto fans?


dexicek 
re: re: re: re: re: Chyba

27.04.2010 15:35

Přesně,palec nahoru. Ať si vejboři dávaj lístky na jméno, ale kuwa ať je tato možnost i přímo na stadionu Baníku.


Kocek 
re: re: re: re: re: Chyba

28.04.2010 08:33

Víš co nechápu? Kde se ve vás bere ten pocit, že musíte ukazovat OP řpi koupi????? Nikdy to tak nebylo, a nebude!! Kdykoli sem kupoval lístky známejm, např. do Edenu, tak sem pouze na papíru měl jména a RČ, a občanky ukazovali dotyčný až při VSTUPU na stadion. Není pravdou, že musíš ukázat OP při koupi... A co se týče prodeje lístků, taky nechápu, proč se neprodávaj v Ostravě, ale věř tomu, že kdyby se tam prodávaly, tak je dost možný, že si je koupí třeba Poláci, a bude průser. Navíc v Ostravě je základna fans tak malá, že by si je tam koupili jedinci, ani ne desítky, pouhý jedinci. Kdo chce lístek, ten ho koupí i přes tyhle drobný problémy.


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: Chyba

28.04.2010 10:15

Jak už zde někdo zmínil, tak v zákaznickým centru mu bylo řečeno, že to lze udělat pouze na okopírovanou občanku. A včil mudruj.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Chyba

28.04.2010 10:17

Jo, vedle u článku sem napsal "sorry", neb já zatím pokaždý koupil lístky bez OP..


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: re: Chyba

28.04.2010 10:35

Tak to jo. Ano, já vím, že doteď to šlo takto.. proto mi celý ten princip prodeje příjde blbý. Já bych nikomu cizímu své údaje nedala, protože bych neměla jistotu zneužití. Sparta s těmi údaji musí nakládat v rácmi zákona, ale nějaký internetový kecálek Ti tohle nezaručí..


jin69 
re: re: re: re: Chyba

27.04.2010 18:07

Ok Kocku,koupis mi pls 20 listku zitra??Jmenuju se Franta Vomacka a v nedeli na tebe pockam u vlaku,budu mit cervenou ruzi na klope.


Luky 
re: re: Chyba

27.04.2010 14:40

opravdu by mě zajímalo kdo si tady chce hrát na Anglii. Vidim tu totiž jenom tebe.


Kocek 
re: re: re: Chyba

27.04.2010 14:42

:) Tak proč se někteří naši "jedinci" chovají tak, jako se chovali rowdies v 80. letech? Odkud čerpají inspiraci, že by snad z Máchova Máje? Nenech se vysmát hochu :)


Luky 
re: re: re: re: Chyba

27.04.2010 14:51

Anglie v 80. letech se ovšem nerovná dnešní Anglii, jak určitě moc dobře víš. Ale radši to necháme...


pesfilipes 
Jen opravdu velmi nerad

27.04.2010 14:42

sleduju, jak se motivační článek za účastí na důležitém zápase, stal v diskusi zejména přestřelkou o způsob distribuce lístků. Mnohem raději bych tu viděl "přestřelku" o tom, kdo všechno tam bude...


gero 
re: Jen opravdu velmi nerad

27.04.2010 16:41

Tak hoďte anketu.kdo jede na Baník,stačí 1.Ano už mám lupen,2.Chci jet,ale ještě lupen nemám,3.Ještě nevím,4.Ne nepojedu.A hned máme přehled :-).


Question 
Fanoušek sparty

27.04.2010 16:20

Čau, na každý domácí zápas Sparty chodim ale ještě nikdy jsem nebyl na výjezdu ale na tento se chystáme s pár kamarádama, jen se Vás chci zeptat jestli to tam neni o život jelikož nejsme žádný zabijáci a hlavně tam chcem jet kvůli fotbalu hlavně..Dík za info


pesfilipes 
re: Fanoušek sparty

27.04.2010 16:36

To jsem upřímně rád, že jste se tak rozhodli... ad info ke kotli, bych tě odkázal asi na někoho kotelnicky sečtělejšího, třeba pana ludvu


pesfilipes 
re: re: Fanoušek sparty

27.04.2010 16:37

..nicméně můj subjektivní dojem je ten, že to bude v pohodě. je na to upřená taková pozornost, že by tam, dle mého soudu, k ničemu dojít nemělo


Question 
re: re: re: Fanoušek sparty

27.04.2010 16:59

Já jen, že bych nechtěl aby po nás někdo házel kameny až pojedem vlakem...taky si myslim, že by to měli mít pořešený co se týče policajtů atd ale nikdy nevíš..


pesfilipes 
re: re: re: re: Fanoušek sparty

27.04.2010 17:03

nicméně todle ti myslim nikdo nikdy nikde nezaručí - bohužel


palec 
re: re: re: re: re: Fanoušek sparty

27.04.2010 17:18

garantuju ti, že žádný kameny na vlak lítat nebudou. kdo chce jet pojede, kdo nechce, má další výmluvu v podobě distribuce lístků...


Zigáč 
re: re: re: re: re: re: Fanoušek sparty

27.04.2010 21:33

Výjezd do Ostravy býval vždy tím nejbezpečnějším. Tam se není čeho bát. Servis od PČR od začátku až dokonce.


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: Fanoušek sparty

27.04.2010 21:39

fizlu vic nez ma ten americkej opicak kdyz tady na navsteve.


Jumbo1 
Mně se zdá

28.04.2010 12:38

Mně se zdá, že tohle nebude tak úplně výmysl Sparty (jakkoli souhlasím s názorem, že to kravina je, lístky by měly být ke koupi normálně na statku). Spíš to smrdí Bruzlem (Igor Bruzl, tuším tiskový mluvčí Baníku) na sto honů. Baník holt zřejmě nechce riskovat vyprodaný sektor hostí, a pokud neumožní prodej na vlastním stadionu, má jistotu, že mu tam 600 ACS rozhodně nepřijede, tudíž nebude mít tolik práce pořadatelská služba, bude menší riziko, že někdo něco pronese, menší riziko výtržností apod. Čímž teda netvrdím, že Sparta v tom jede nevinně, možný klidně je, že se to někomu z vedení ACS do krámu hodí, ale podle mého v tom Baník jede minimálně 50/50, ne li víc...


jin69 
re: Mně se zdá

28.04.2010 14:00

Tomu moc neverim ,at sou chachari jakykoliv mrdky,tak obstrukce vuci fanouskum moc nedelaj,narozdil od tech nasich kokotku.


Jumbo1 
re: re: Mně se zdá

28.04.2010 14:19

Vůči vlastním fanouškům ne....ale jak říkám, nechci tím rozhodně tvrdit, že veední ACS v tom prsty nemá, jen prostě nevěřím tomu, že by mohlo za celou tu situaci právě jen naše vedení.


Zigáč 
re: re: re: Mně se zdá

28.04.2010 15:22

Tak to ani omylem, protože to by mu chachaři dali taky pořádně sežrat. Ať je Bruzl jakej chce debil, tak je tady jedinej, co v současnejch podmínkách našeho fotbalu a snah jeho vedení o eliminaci fanouškovských táborů a jejich aktivit, neustále stojí na straně fanoušků a jejich aktivity prosazuje (chce domluvené pyro, chce choreografie atd.). Tohle je čistě věc Sparty (možná s prstama PČR). Baník sám lístky na jméno nepožaduje pro své hosty ani když jeho fans někam na výjezd jedou. Navíc moc dobře ví, že 200 nebo 600fans hostů na plných Bazalech moc slyšet nebude a sám něvěří, protože to ještě nezažil, že by byl v lize vyprodán sektor hostí.


Jumbo1 
re: re: re: re: Mně se zdá

28.04.2010 15:45

Zigáč: Já to myslel tak, že to Bruzl vymyslel pro hosty, je jasný, že po vlasntích nebude chtít na domácí zápas lupeny na jméno.


hooligan 
re: re: re: re: re: Mně se zdá

28.04.2010 19:04

Jumbiku: Je to vsechno vymysl Sparty, Jedina Sparta pozaduje po svejch fans prodej listku na jmeno na kazdy zapas venku. A Sparta nechtela prodej listku ani na zapas s Kladnem na strahove primo na miste.


Zigáč 
re: re: re: re: re: Mně se zdá

28.04.2010 19:12

Jumbo mi přijde, že jsi jako Kocek asi spadl z Marsu nebo co? Jedině Sparta, to chce na každé utkání venku ikdyž to domácím působí různé komplikace...


becici 
re: re: re: re: re: re: Mně se zdá

28.04.2010 20:29

Jsem přesvědčen, že Jumbo z Marsu nespadl:D Jen prostě má jiný názor a chce vnést do debaty i jiné myšlenky, což je v pořádku.


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: Mně se zdá

28.04.2010 21:14

Jumbo byl na jare nejdal na strahove, tak vi hovno jaka je realita:-/


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: Mně se zdá

29.04.2010 08:34

Krakene, neser :-)Pánové, já netvrdím, že nemáte pravdu, jen jsem cosi kdesi zaslechl o dopisu pana Bruzla na Spartu, že fanouškům ACS se nebudou na Bazalech prodávat lístky.Nicméně, jak píše srpávně bečiči, je to jen můj názor, který nemusí být správný. Už proto, že stejně jako vy o tom vím hovno.


Heiselpapier 
Brabec

28.04.2010 19:48

Co furt všichni blázní s tím Brabcem? Je to dost kontroverzní postava, v dřívějších dobách by ho Letná vypískala, navíc nepodává excelentní výkony.. Ale furt někde čtu prognózy typu "Brabec dá v nastavení vítězný gól" a podobně.. Ještě v derby se Slavií se to číst dalo jako jakási pikantnost, ale v jiných článcích je to kravina. S Brabcem jděte do prdele!


pesfilipes 
re: Brabec

30.04.2010 11:41

čéče vidiš a já s brabcem, jako členem naší základní jedenáctky, bojující stále o titul, do prdele rozhodně nepudu...


pesfilipes 
re: Brabec

30.04.2010 11:45

jinak jeho jméno bylo zmíněno nikoli z důvodu nějaké pikantnosti, ale proto, že jako jeden ze tří ze základu má na svém kontě nulu - vstřelených gólů (pakliže bys raději jiného, tak ti nabídnu eště nikiho a řepu - můžeš si vybrat dle libosti, do prdele tě za to posílat nebudu)