Nakonec fajn výhra (co na tom, že v bolestech) (AC SPARTA PRAHA - Lech Poznaň, 3. předkolo LM)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
káně 
ACS!!!

28.07.2010 11:13

Spousta z vám prská, ale já si včerejší zápas užil a je to další z velkých zážitků. Jak fandění (oni i my), tak tím závěrem zápasu. To je to, co nás MUSÍ nakopnout. Místo prskání a remcání MUSÍME stát mnohem víc za Spartou. Hrajeme každý 3 dny od zařátku sezóny, letní pauza byla hooodně krátká. Takže teď všichni zvedněte prdele a vyražte do Budějovic! A hlavně s pozitivní náladou, užívat si každou výhru, každej gól. Jedině to nás posune dál!!!


gero 
re: ACS!!!

28.07.2010 11:20

Naprostej souhlas !


matjo 
re: re: ACS!!!

28.07.2010 11:27

to je přesný! RA DUJ TE SE :-) Máme důvod.


mkaymer 
re: re: re: ACS!!!

19.08.2010 02:53

8D5sVk <a href="http://yflpgijncaad .com/">yflpgijncaad< ;/a>, [url=http://agqcsqxirgzz.com/] agqcsqxirgzz[/url], [link=http://skyfxmbirnsl.com/ ]skyfxmbirnsl[/link],http://nxbaegxshppd.com/ ...


Supporters Forever 
re: ACS!!!

28.07.2010 13:39

Hrozně bych si přál, aby Sparta měla aspoň 20.000 fanoušků, kteří to cítí jako Ty. Před chvilkou skončila letní pauza, hrajeme jeden zápas za druhým a zatím kromě ztráty v Hradci máme výsledky ok. Těšil jsem se moc do Hradce, teď se těšim v neděli do Budějic. Pojďte se fotbalem a Spartičkou bavit a ne pořád jenom hledat další a další negativa. Jasně, že ani výkony ani fandění neni ídeální, ale to se dá změnit jenom aktivitou na stadionech, ne kritizováním na webu. Jinak včerejší zápas mohl dopadnout z fanouškovskýho pohledu mnohem hůř, smrdělo to pěknym ,,průšvihem,, a přiznám se, že jsem měl velkej strach, že budou na Letný poláci úplně jako doma, že budou slyšet jenom oni. To se nestalo, atmosféra byla z naší strany slušná. Tak se snažme všichni udělat všechno proto, aby byla příště ještě lepší :) Vemte si příklad z poláků, z maďarů (Fradi) - hrajou úplnou tužku, v pohárech prakticky bez šance a na Letný vyprodají své sektory. Sparta do toho!


momo2054 
re: ACS!!!

28.07.2010 14:21

Přesně! A je super, že o fandění diskutujem, některý nápady, co udělat s protilehlou, jsou dobrý!


7kaka7 
re: ACS!!!

28.07.2010 15:48

přeně tak !!!!


7kaka7 
re: re: ACS!!!

28.07.2010 15:49

přesně


mkaymer 
re: re: ACS!!!

18.08.2010 17:15

3tRdnD <a href="http://mjbqulnuwnwc .com/">mjbqulnuwnwc< ;/a>, [url=http://npuwjidopbqm.com/] npuwjidopbqm[/url], [link=http://ephblcddmrro.com/ ]ephblcddmrro[/link],http://oncnowdslhdj.com/ ...


buckstab 
re: re: ACS!!!

03.09.2010 05:09

buckstab 
re: re: ACS!!!

06.09.2010 04:23

http://www.hlpharmacy.net ... propecia 8Dhttp://www.medstoday.net/ ... purchase valium 715http://www.dietgenus.com/ ... phentermine =[[[http://www.levitra-meds.n ... levitra viagra %-]]http://www.myrxweb.net/ ... phentermine ingredients ocqj


gero 
včera

28.07.2010 11:20

Ja si včera zápas užil,pořádně jsem si zafandil,vyhrálo se s nulou,takže spokojenost.Škoda,že i přes výzvy se protilehlá nezapojila víc,mohli jsme je dát i v hledišti.Hlavně se v odvetě neposrat,Myslím si,že když dáme v Poznani gol,že postoupíme.Hlavně brzo neinkasovat,pak už budou muset hrát poláci vabank a to by nám mohlo sedět.


Gabra 
re: včera

28.07.2010 11:43

Protilehlá by se třeba přidávala víc, ale přes ten řev Poláků bohužel nebylo slyšet, co právě rozjíždí náš kotel. :(


gero 
re: re: včera

28.07.2010 12:03

No to je ralativní,zajimavé bylo,že spiš slyšeli to co chtěli :-).Když se chtělo zapojit protilehlou,vždy se řvalo fandí celá letná,kámoši co seděli na protilehlý se vždycky zapojili.Někteří lidi co seděli blíž než oni ne,spiš je to pořád o té pohodlnosti.Když ja jsem v kotli slyšel i přes skandování Lechu pokřiky z protilehlé,muselo to být naopak :-).


looki 
re: včera

28.07.2010 12:16

víš, ono to taky chce rozpoznat náldu v hledišti a polde toho volit pokřiky. Na utahaný "chorály" já osobně kašlu, protože mě nebaví a byla chyba jima začít. Rozproudit se to musí děleným pokřikem, pak třeba přidat tleskání a ono to pujde. A možná by to chtělo vymyslet nějakej údernější chorál, nebo skandování...třeba si vzít i příklad z melodií Lecha (proč ne!), ti to měli na hodně vysoký úrovni. Tak praví páprda z protilehlý :-)


gero 
re: re: včera

28.07.2010 12:21

Pravě,že některé z těch utahaných chorálů,jak píšeš,je původem s Polska,akorát májí český slova.Např.Dejte jim gola,sparťani dejte jim gola atd.Navíc poláci ty chorály mají dlouhé,ale kouzlo je v tom,že je umí všichni a jsou secvičení.A řvát pořád Sparta-Praha taky není ono.Toď můj skromný názor :-).


looki 
re: re: re: včera

28.07.2010 12:30

ale tak jasný! Ale chce to ostatní trochu rozehřát a ne nadávat, že třeba v desátý minutě neskáčou. Já skáču, jen když mám jo důvod a není to jen tim mym neúplnym pohybovym aparátem. Některý chorály jsou prostě jen čistě pro minoritní část fans (např. My máme chorály,...), který ostatní většinu absolutně nezajímaj. Ale nechci vytvářet nějaký antipatie, to proboha vůbec! Jen bych byl rád, kdyby to rodící se souznění kotel-protilehlá se víc prohlubovalo a kdyby i kotel se snažil trošku pochopit ty páprdy z tribuny co to nevytrhnou :-) A ty úderný chorály...jedna melodie se mi líbila hodně, i by se dala krásně přizpůsobit, jen nemůžu nikde najít link..


gero 
re: re: re: re: včera

28.07.2010 12:34

Tydle melodie jsou u všech polaku vesměs stejný akorát jiný nápěv.Stačí se podívat na Youtube,tam to najdeš.Nadruhou stranu,nemůžem se až tak úplně řídit podle poláků,to můžou tak Baník a Opava,který s nima mají družby.My by sme měli mít svou tvář.Tím nechci říct,že by jsme si nemohli nějakej chorálek "vypůjčit" :-).


looki 
re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 12:41

no vždyť takhle to nějak myslim :-) a tvář netvář..ty nápěvy mi přišli i dost podobný jako na Balkáně (i když já jsem popravdě prd znalec, zase se o to až tolik nezajímám, jen co vidim a slyšim u nás/náhodně na netu). Prostě něco skandovanýho s potleskem...


paz 
re: re: re: re: včera

28.07.2010 12:41

ja sem zasadne proti prebirani choralu... podivejte se na slavii ta ma snad vsechno prevzate odnekad z youtube... nebo co predvadi slovacko... proste ty nejslavnejsi choraly v tom nejhorsim podani... takhle zkazit horto magico... no ja sem zasadne proti... naopak se mi libi: neni nutno neni nutno :) je to hezky, cesky, originalni, pro vsechny vrstvy v hledisti... tuhle pisnicku zna kazde male dite... staci to jen zavest ;) a hlavne si uvedomit ze na hlavni chodej taky stary lidi nebo rodice s detma a prece po nich nemuzem chtit aby furst skakali... no nevim spis by melo vic lidi co chtej fandit chodit do kotle...


gero 
re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 12:49

Ale po hlavni nikdo nechce aby skakala :-).Stači,když bude skákat protilehlá :-).


mkaymer 
re: re: re: re: re: re: včera

19.08.2010 00:19

KRLtSf <a href="http://ztqnjfxfyndp .com/">ztqnjfxfyndp< ;/a>, [url=http://zkivjjftqiuw.com/] zkivjjftqiuw[/url], [link=http://xchqyewkbtcq.com/ ]xchqyewkbtcq[/link],http://pabzbeyyqgkv.com/ ...


buckstab 
re: re: re: re: re: re: včera

03.09.2010 03:56

http://www.puremeds.net/ ... Prednisone 1995http://www.dietgenus.com/ ... phentermine 8(http://www.levitrapharmac ... levitra 274http://www.tramad0l.com/ ... buy deine nachricht site tramadol qjpkxhttp://www.mensmeds.net/ ... price of cialis 8DDD


looki 
re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 12:50

ale já právě to skákání nechci a už vůbec neříkám, že všechno musíme přebírat! Ale inspirace něčim, co funguje, to není vůbec nic špatnýho a funguje ve všech oborech lidský činnosti.


mkaymer 
re: re: re: re: re: re: včera

18.08.2010 17:24

so7DO5 <a href="http://yyeonxubnoxi .com/">yyeonxubnoxi< ;/a>, [url=http://ixqbfawfmmtr.com/] ixqbfawfmmtr[/url], [link=http://terkzlkfqvqj.com/ ]terkzlkfqvqj[/link],http://haijpvhqxktk.com/ ...


dlrudisha 
re: re: re: re: re: re: včera

01.09.2010 08:48

http://www.thai-rama-az.c ... jefferson pilot life insurance :-]]]


7kaka7 
re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 12:53

jo jo , neni nutno je výborný


Gabra 
re: re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 13:59

Já sedím na D65 a při úplně prvním pokřiku "My chceme postup!" jsme se dlouho s kamarády dohadovali, co že to vlastně chceme...vosu, osu...museli jsme se prostě na to soustředit. Šeptaný začátek "Je nejlepší..." jsem zaznamenala jen proto, že jsem si všimla, že kotel sedí. Nejlepší mi přišlo ve spolupráci s protilehlou "Není nutno..." a "Železná Sparta je..." Toho bych se držela do budoucna. Ještě bych se zamyslela nad možností, že by nám kotel "půjčil" jednoho spíkra s megafonem na protilehlou. Třeba doprostřed horního ochozu k zábradlí, aby měl vliv na horní i dolní řady a trošku to hecoval, opakoval, co jede kotel....za zkoušku by to stálo, jen by se oba spíkři museli před zápasem trošku domluvit...Určitě by to nebylo na škodu v nějakých zajímavějších zápasech. A sama jsem si vyzkoušela, že pracovat s protilehlou jde. Tu poslední mexickou vlnu, co se na Letné objevila, se nám s dalšími třemi lidmi povedlo rozjet v našem sektoru a ani jsme nepotřebovali megafon.


Supporters Forever 
re: re: re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 14:12

Nás obecně ve fandění na vyšší úrovni limituje především to, že kotel se stále ještě počtama nedostal zpátky tam, kde byl před pár lety, než byly poslední problémy mezi vedením Sparty a fans (bojkot fanoušků, lístky do kotle bez rezervací na webu apod.). To je hlavní problém, jinak návštěvy celkově na domácí zápasy nejsou nejhorší, ale chybí právě ten hlavní motor v podobě kotle. Když se k tomu přidá nic moc organizovanost fandění v kotli (viz. Liepala nebo Slovácko), tak jsme tam, kde jsme. Kotel je prakticky celej zápas bez ,,vedení,, a vzniká pak něco mezi letargií a anarchií :)Bylo by super, aby na KAŽDÝ zápas byl v kotli vůdce a celejch 90 minut lidi hecoval k fandění. Pokud tohle bude pravidlo, tak věřim, že se počty budou rapidně zvyšovat.Neberte to pls jako kritiku, ale tohle já vidím jako naší hlavní brzdu a moc bych si přál aby sme jí odstranili a byly 13. hráčem Sparty :)


pohadkar 
re: re: re: re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 14:20

V tomhle máš velkou pravdu.


mkaymer 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: včera

18.08.2010 18:53

E3gOdJ <a href="http://aqzrcohcoxne .com/">aqzrcohcoxne< ;/a>, [url=http://qspuvbagqsir.com/] qspuvbagqsir[/url], [link=http://pcjucjdsvzhi.com/ ]pcjucjdsvzhi[/link],http://huorjuibhave.com/ ...


jiri 
re: re: re: re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 14:41

Přesně tak, na tý Ljepaje bych to ještě skousnul, ale se slováckem byl kotel hodně špatnej...


Siegel444 
re: re: re: re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 15:21

Urcite tam chybí nějakej vůdce, kterej by to ved celejch devedasat minut, a taky si myslim, že by sme při fandění měli zapojit více bubny a to ne jenom na Sparta tlesk tlesk, ale na všechny možné chorály, podle mého názoru je to pak víc melodický a zpěvný, třebas Se spartou projezdíme celý svět, zapojit do toho bubny, tak to zrychlíme a přijde mi že je pak to fandění takový zapálenější


7kaka7 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 16:03

jo , přidat buben do ze Spartou projezdíme.... by bylo supr


matjo 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 16:23

je to tak jednoduchy, jen musi byt matroš... tohle bych chtěl jednou zažít na letný...http://www.youtube.com/wa ...


matjo 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 16:28

ještě trochu jinak - nejsou zapotřebí žádný slova, nic...http://www.youtube.com/wa ...


vejvič 
re: re: re: re: re: re: re: re: včera

28.07.2010 18:27

Potíž je v tom,že spousta lidí ty chorály ani pořádně nezná a jsou líní fandit


mkaymer 
re: re: re: re: re: včera

19.08.2010 03:01

3wHy3a <a href="http://kkfantjayaxb .com/">kkfantjayaxb< ;/a>, [url=http://uuvoepvqauuq.com/] uuvoepvqauuq[/url], [link=http://wkdzdjzghzqi.com/ ]wkdzdjzghzqi[/link],http://ykqwdjyvkcmi.com/ ...


buckstab 
re: re: re: re: re: včera

03.09.2010 02:20

buckstab 
re: re: re: re: re: včera

03.09.2010 05:18

http://www.slotsguidance. ... slots %-((http://www.autosinsurance ... infinity auto insurance 702488http://www.findcarinsuran ... state auto insurance >:-)


buckstab 
re: re: re: re: re: včera

09.09.2010 02:16

http://www.controlaxiety. ... valium dtzksfhttp://www.levitrapharmac ... levitra and viagra lptig


kubri 
re: re: re: včera

28.07.2010 17:18

Já byl na protilehlé - sektor 54 a skandoval jsem pořád. Ale musím souhlasit s názorem, že ze začátku kotel volil dlouhé chorály, které nezvedli protihlelou ze sedadel. Byl jsem pak rád, že jste to oživili klasikou - fandí celá letná, fandí celý kotel.. Protože jsem tam pak s těma málama neskákal jak idiot sám.. Příště zvolit na začátek něco kratšího, aby se lidé "zahřáli" a pak vymyslet nějakej chorál, který bude k dění na hřišti. Sparta naše chce hrát, góla rychle chce dát.. Nebojte se hraní! Nemějte s nima žádné sraní! :D Sparta - PRAHA!


vejvič 
re: re: re: včera

28.07.2010 18:24

Sparta - Praha ,by rozhodně vyznělo líp,kdyby se to křičelo aspoň desetkrát. Nyní,kdy se po třetím,čtvrtém zakřičení hned tleská,jakože to je super fandění... Přitom lidi na protilehlý se ani nestačej probrat a je konec :-)


kubri 
re: re: re: re: včera

28.07.2010 19:00

No to mě taky dostávalo. Já se vždycky u druhého chytil a pak hned byl konec...


mkaymer 
re: re: včera

18.08.2010 14:48

v7sIpQ <a href="http://lfcmqduwlwjn .com/">lfcmqduwlwjn< ;/a>, [url=http://twisepocujdg.com/] twisepocujdg[/url], [link=http://ulauofrfibtm.com/ ]ulauofrfibtm[/link],http://sibyzfgrutth.com/ ...


buckstab 
re: re: včera

06.09.2010 03:06

http://www.controlaxiety. ... valium 4541http://www.puremeds.net/ ... Prednisone =]http://www.pricedmedics.c ... phentermine without prescription uyxwhttp://www.tramad0l.com/ ... tramadol 911216


pesfilipes 
Bude to asi o tom

28.07.2010 11:23

zda to budeme schopni zvládnout s nulou. hrát do plnejch bude pro soupeře asi jiná kapitola, než tahání času k bezgólový remíze... uvidíme co ukážou... a co my na to


mkaymer 
re: Bude to asi o tom

18.08.2010 14:53

tCnDFA <a href="http://sclzlwvhewij .com/">sclzlwvhewij< ;/a>, [url=http://ekddyeygrphx.com/] ekddyeygrphx[/url], [link=http://vcsfzswweivt.com/ ]vcsfzswweivt[/link],http://notdnhvljxan.com/ ...


dlrudisha 
re: Bude to asi o tom

02.09.2010 02:34

http://www.fantagebetas.c ... franklin life insurance pfpqrhttp://www.firmtrust.net/ ... car insurance quotes :]]http://www.steppingintoth ... auto insurance quotes 8996http://www.fantagebetas.c ... auto owners insurance 8]


dlrudisha 
re: Bude to asi o tom

02.09.2010 05:25

Gabra 
...

28.07.2010 11:41

Pejsku, článek povedený, ale ty fotky ještě o třídu lepší. :) Fakt se Ti povedlo skvěle zachytit ten jejich průvod. Paráda.


pesfilipes 
re: ...

28.07.2010 11:43

neplýtvej časem a energií k chválení někoho, kdo ví, že je dokonalej


pesfilipes 
re: re: ...

28.07.2010 11:43

..a vlastně nejlepčí


Gabra 
re: re: ...

28.07.2010 11:45

Takovou chybu již nikdy víc neudělám :-P


pohadkar 
re: ...

28.07.2010 12:46

Gero má, Gabro, pravdu. Že na protilehlý skoro nikdo nefandil, je z důvodu pohodlnosti. I když jsme vždycky na H42, tudíž blízko kotli, tak nevěřím tomu, že náš kotel by nebyl slyšet. Ve druhým poločase se nasral už i Robert (léééééoooo...), takže lidi chvíli fandili. My už jsme se s klukama poučili, že je naprosto zbytečný ostatní burcovat, takže hlasivky směřujem na hrací plochu. Nicméně mi mluvil z duše, že si všichni hrajou na 12.hráče a skutek utek. Velký hovno, samej internetovej kecálista a pak na zápase zívačka a pohledy na 4 trapáky, co sami fandí. Dokonce i někteří, co chodí na tenhle web. Chyťte se už pořádně za rypáky. To, že se bude sedět a čumět, z vás ještě toho 12.hráče nedělá. Klidně si mě ukamenujte, ale jsem neskutečně nasranej.


gero 
re: re: ...

28.07.2010 12:57

Souhlas,to že někdo na sobě má tričko a šálu 12týho hráče,ještě neznamená,že jim je ! Ja loni byl naD54,ale nebavilo mě pořád někoho burcovat a sám se uřvat,když někteří znuděné vyloženě čumí a jediný co řvou jsou nadávky.Tak jsem letos v kotli.


káně 
re: re: re: ...

28.07.2010 13:21

Já seděl na D54, mám tam permici /ikdyž si chodím edat jinam, teď sem seděl an svém místě/ a fandilo se poměrně slušně ... aspoň lidi kolem mě, někteří i znali choráli. Ale spousta lidí opravdu jen čuměla, případně začala fandit až po gólu.


kubri 
re: re: re: re: ...

28.07.2010 17:22

Hele, včera jsem byl na D54 - řada sedm, sedadlo 10 a řval jsem hodně. Hlavně ty chorály.. :D nemohl mě nikdo přehlédnout :D


káně 
re: re: re: re: re: ...

29.07.2010 07:49

Já řada 8 sedadlo 9 :D


mkaymer 
re: re: re: re: re: re: ...

19.08.2010 02:17

Y7Aty9 <a href="http://udnlpktilbgq .com/">udnlpktilbgq< ;/a>, [url=http://ipuqbgxygoyo.com/] ipuqbgxygoyo[/url], [link=http://eyqhmlqsfahq.com/ ]eyqhmlqsfahq[/link],http://xbnhhxzwgpdb.com/ ...


dlrudisha 
re: re: re: re: re: re: ...

01.09.2010 08:14

http://www.thai-rama-az.c ... life insurance quotes 89504


dlrudisha 
re: re: re: re: re: re: ...

02.09.2010 01:56

http://www.twinsmobiledet ... discount auto insurance zyxhttp://www.fantagebetas.c ... life insurance rwwrghttp://www.firmtrust.net/ ... auto insurance :-))http://www.steppingintoth ... auto owners insurance 119481


dlrudisha 
re: re: re: re: re: re: ...

02.09.2010 04:45

filipkaran 
re: re: ...

28.07.2010 13:19

Nechci bejt hnusnej, ale očividně si nevidíš do huby. Je to furt o tom samém. Kotel obviňuje protilehlou že nefandí...Takovýhle kecy vedou jen k rozbrojům mezi fanouškama. Proč házet všechny do jednoho pytle? Já chodím na protilehlou léta letoucí a fandím každej zápas jak to jen jde a nejsem sám a je mi u pr*ele, že je to kolem mně samej ukecanej dědek, kterej jen nadává a tím hlasový projev končí. Takže si to shrňme ten kdo nechodí do kotle, ten nefandí a ten ani nemůže být 12. hráčem, natož aby si směl kupovat suvenýry. To má opravdu svou logiku! Takhle se táhne za jeden provaz!


looki 
re: re: re: ...

28.07.2010 13:26

logiku nemá to, že fanoušci jsou jen v kotli. Vždyť ty dědky nech si zanadávat..občas je to o nervy (já sám mám pod sebou "dědu fůůůj" co pořád jen nadává - nejdřív Došek, pak Johny, teď Niklas), ale každej nemůže blbnout v kotli. A 12.hráčem je každej kdo tam příjde a zaplatí si vstupný, protože dává Spartě prachy a i kdyby byl němej, tak ten stadion vypadá hned lí, když je tam víc lidí. A nevidim důvod, proč by si triko 12.hráče nemohl koupit kdokoliv kdo má spartu v srdci...


gero 
re: re: re: re: ...

28.07.2010 13:45

12 hráč,prostě znamená fandit.Pokud chceš podpořit klub finančně,můžeš si koupit normální tričko ACS,nebo šálu,je jich dost.Ale 12 hráč je prostě AKTIVNI fanoušek,ne nadávající čumil,klidně mi za to nadávejte,ale tohle mi nokdo nevymluví !!!


looki 
re: re: re: re: re: ...

28.07.2010 13:47

viz. dole..už se nějak ztrácim, radši přestanu, ono to asi bude lepší :-)


gero 
re: re: re: ...

28.07.2010 13:40

Evidentně jsi to vůbec nepochopil.Takže ještě jednou:12 hráč znamená,že tým podpoříš fanděním,tlekáním atd.,takže ten kdo nefandí logicky NEMUŽE být 12tým hráčem.12 hráč podle mě znamená aktivně podpořit svůj tým.Takže tím pádem když si někdo koupí tričko a šálu 12 hráče a jenom nadává,tak by měl mít můj obdiv ? Bohužel spousta lidí si tyto suvenýry kupuje,aby byli in.To je jako bych já nosil tričko s Trávou a sám bych ji nehulil,nebo byl ultrapravičák a měl bych tričko s Chegem.To uznáš jaksi nejde dohromady.Taky nikdo neodsuzuje celou protilehlou,sám jsem na ní pár let chodil a věřím,že zas chodit budu a sám dobře vím,že tam je spousta zapálených lidí pro věc.Takže nikdo nechce vyvolávat spory.Ale to,že tam je spousta lidí,kteří tam chodí jen nadávat,urážet a vyloženě jen s nějakého mě neznámého důvodu (neberu rodiče s dětmi,lidi,kteří už třeba nemůžou fandit,ale aspoň občas zatleskají atd.) mi prostě nikdo nevymluví a to že je někdo kritizuje,neznamená,že vyvoláva nevraživost.


looki 
re: re: re: re: ...

28.07.2010 13:46

když ti nadávající dědkové mi tam k tomu už tak nějak patří :-) a triko 12. hráč...nikomu koupi nezakážeš a i kdyby si to dávali "gaučáci" k Vánocům a trochu to nastartovalo zájem o fan shop (i když ten byl měl hledat chyby hlavně v sobě, ve svý prezentaci atd.), tak by to účel splnilo a pro členy sdružení, nebo permanentkáře se můžou udělat jiný trika, speciální.


gero 
re: re: re: re: re: ...

28.07.2010 13:48

Prostě mi to nejde dohromady Gaučák a triko 12 hráče,to snad uznáš.Ja uznavám,že zakázat koupit jim to nemůžeš :-).


mkaymer 
re: re: re: re: re: ...

18.08.2010 19:10

k4LlhE <a href="http://evwoidvyhzqw .com/">evwoidvyhzqw< ;/a>, [url=http://lvzizzcwnmnu.com/] lvzizzcwnmnu[/url], [link=http://mvgwgefnlhej.com/ ]mvgwgefnlhej[/link],http://jzzqmjdhfopa.com/ ...


pohadkar 
re: re: re: ...

28.07.2010 13:57

H42 není kotel...nehážu všechny do jednoho pytle...a především jsem naštvanej na lidi, který na stadionu a na výjezdech vídám pravidelně, maj to triko a stejně neotevřou hubu a ani nezvednou prdel. Možná by si tady některý mohli nechat udělat vlajku intelektuálů a do erbu si nechat namalovat frňák nahoru. Jestli je nás 3000 permanentkářů, tak je jasný, že zbytek se točí. Já osobně mám kolem sebe v sektoru vždycky 80% cizích tváří, který jsem nikdy neviděl, po těch ani nemůžu chtít zpívání chorálů, když je ani neznaj. Jó, panečku, ale až postoupíme do LM, to bude stadion narvanej. Samozřejmě polovina z toho nepřijde na Spartu, ale na Messiho a spol.


Gabra 
re: re: re: re: ...

28.07.2010 14:11

Koupí trika 12. hráčem přispívá fanoušek na choreo. Čím víc lidí si to tričko koupí, tím více je pak peněz na různé aktivity a tím víc jde na podporu Sparty. Pokud někomu je hlasitá podpora v hledišti proti srsti a má tričko 12. hráčem, tak je blbost ho odsuzovat. Přispěl na zlepšení atmosféry na Spartě tím, že přidal peníze na dobrou věc. To je taky fajn, ne?


pohadkar 
re: re: re: re: re: ...

28.07.2010 14:34

Já nechci bejt chápanej tak, že na tyhle lidi plivu. Každá podpora klubu dobrá. Ale prostě vím, že je v nás potenciál, abysme byli slyšet až u kyvadla a prostě ho nevyužíváme. Máme krásnej FOTBALOVEJ stadion, v ČR nejvíc fandů. Velkou pravdou je, že 12.hráče z většiny z nás dělají až skvělý výkony kluků na hřišti, tak nezbývá doufat, že hodináři Hašek a Chovanec rudý koně během pár dalších zápasů seřídí k dokonalosti a tým bude šlapat jako švýcarský hodinky, aby nás strhl ke zničení hlasivek v co největším počtu. Kvůli atmosféře jezdit za kopec do Německa je sice hezký, ale tam si nezafandím...


mkaymer 
re: re: re: re: re: ...

18.08.2010 15:03

XZpXyK <a href="http://otpcoqxqists .com/">otpcoqxqists< ;/a>, [url=http://jycjiqvpoqvn.com/] jycjiqvpoqvn[/url], [link=http://wgpdjpzhoptt.com/ ]wgpdjpzhoptt[/link],http://zqupobkwhhpv.com/ ...


buckstab 
re: re: re: re: re: ...

03.09.2010 11:45

7kaka7 
re: re: re: re: ...

28.07.2010 16:08

vážně máme jen 3000 permanentkářů ?


gero 
re: re: re: re: re: ...

28.07.2010 19:43

No možná ještě míň :-).


mkaymer 
re: re: re: re: re: re: ...

18.08.2010 17:45

M2y3pW <a href="http://pasivsapvaal .com/">pasivsapvaal< ;/a>, [url=http://chehacucvkvd.com/] chehacucvkvd[/url], [link=http://odsmxtzxtfub.com/ ]odsmxtzxtfub[/link],http://dtjdrpbwtrec.com/ ...


7kaka7 
re: re: re: re: re: ...

28.07.2010 21:18

jen tak pro zajímavost, odkud to víš ?


mkaymer 
re: ...

18.08.2010 16:35

v5Ygww <a href="http://irmogvkpzzre .com/">irmogvkpzzre< ;/a>, [url=http://obafbhqbwmrw.com/] obafbhqbwmrw[/url], [link=http://prhcmqtyhaqq.com/ ]prhcmqtyhaqq[/link],http://wimwkmelcdme.com/ ...


buckstab 
re: ...

06.09.2010 03:30

http://www.pricedmedics.c ... phentermine 4776http://www.tramad0l.com/ ... tramadol online in florida >:-PPPhttp://www.medleader.net/ ... cialis mptxzhttp://www.mensmedicalpil ... compare viagra cialis levitra 354593http://www.mensmeds.net/ ... cialis >:(


Pigment 
Pěknej článek

28.07.2010 11:44

Hezkynapsaný. Jen myslím, že Sion to při tom gólu trefil takhel úmyslně :)


jiri 
re: Pěknej článek

28.07.2010 12:05

Jednoznačně :-)


gero 
Kláda

28.07.2010 12:06

Nejen mě a podle reakcí okolí i ostatní opět zklamal Kláda,snaží se bojuje,to se mu nedá popřít,ale dopředu je jeho výkon oproti Kušnírovy poloviční.Jde vidět,že tím trpí i Libor,protože s Kušňou jsou líp sehraní.


looki 
re: Kláda

28.07.2010 12:31

Kláda hroznej! Včera byla jeho přítomnost u míče stejně infarktová jako v neblahé paměti Grigarovy výkony. Měl by se probudit, mluvka jeden!


looki 
z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 12:23

co mi googole translator pomohl pochopit, tak jsou se včerejším výletem spokojení..s fanděním i s krásama Prahy (který určitě umí ocenit víc než nalití anglání Ve Smečkách). A pozor - chválí tam i nás! Že kotel malej, čekali větší, ale snažil se, i osttní se občas přidali a že jsme si byli vědomi svých možností a tomu se snažili přizpůsobit fandění :-) Že prý to ze strany Sparťanů nebylo špatný. Akorát se jim nelíbily hudba o přestávkách, že to je na ně moc moderní a na novym stadionu by se toho neradi dočkali /to jsem teda zvědavej:-)/. A samozřejmě zklamání z výsledku na hřišti.


looki 
re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 12:25

jinak teda osobně před fans Poznaně smekám klobouk hluboko dolů, protože to byl jeden z nejlepších supportů co jsem na partě viděl a pkud nemám nedostatečný info, tak absolutně bez problémů! Sice mi hlava nebere jak je možný, že se poláci dostali i na protilehlou a jinam mezi nás (ve svých barvách!)...to je věc, která se mi nelíbí (a která je třeba i na západě absolutně nemyslitelná).


gero 
re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 12:36

Překupníci jsou svině :-).


jbee 
re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 12:38

Seděl jsem na hlavní v A6 a půlka sektoru byla Poláků. V barvách, s šálama, fandili, zpívali. Divnej pocit ;-) Podle mě si prostě úplně normálně rezervovali vstupenky přes portál. Jazyková bariéra minimální, blokování na zahraniční IP tam asi není (a i kdyby byla, tak se to obejde přes proxy nebo známé v ČR), takže jim celkem nic nebránilo. Jediná šance by asi byla vypnout na to utkání rezervační systém, ale podle mě by to byla škoda. Ta atmosféra byla parádní, byť teda mě hlavně ze začátku trochu mrazilo v zádech :-)


gero 
re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 12:38

Jo a zkus sedět v barvách svýho klubu v polsku sedět jinde než ve vlasním sektoru :-).Jako další disciplína ve Faktru strachu,by to ovšem nemuselo být špatné :-).


Jyryb 
re: re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 12:56

A proč by nemohli být jinde než ve svém sektoru když je jejich sektor vyprodán a chovají se slušně? Že Letnou nedokážeme na předkole LM vyprodat je pouze problém náš. Tam kde jsou stadiony vyprodány je to opravdu nepředstavitelné, ale u nás, kdy je protilehlá poloprázdná a oni se necpou k našemu kotli, není důvod proč nejít na fotbal. Samozřejmě je něco jiného, když se přivalí slávista v barvách a není ochotný ani po upozornění zvednout karton ....


looki 
re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 13:29

ať se vymezí nějakej nárazovej sektor (jako je třeba v Teplicích vždycky rezerva vedle sektoru hostí, nebo jako se Sparťani srotili v Liberci), když není vyprodáno, ale jít v barvách soupeře mezi domácí fanoušky by mělo být normálně zakázáno (jako je to jinde oficiálně i neoficiálně). Sám klub by si to měl zajistit, protože by si ošéfoval případný problémy.


Gabra 
re: re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 14:20

Víš, kolik fanoušků Sparty chodí na venkovních zápasech po ČR na normální tribuny? Je jich určitě víc než včera Poláků mimo svůj sektor. ;)


Jyryb 
re: re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 14:28

Jak jsem psal, čím blíže ke kotli domácích tím více problémů. Mně osobně to žíly už dávno přestalo trhat pokud to je "normál". Ale měla by být možnost si jít sednout mimo kotel, protože např. s děckama do kotle bych nelezl. Hlavní důvodem je ACAB a druhým, že když kotel stojí, tak oni hovno vidí. Pak jedině je dát do první řady. :-)


mkaymer 
re: re: re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

18.08.2010 16:31

mMhtMB <a href="http://mdqybxxhqqlw .com/">mdqybxxhqqlw< ;/a>, [url=http://czfzkqztvmtl.com/] czfzkqztvmtl[/url], [link=http://mqqionmfycle.com/ ]mqqionmfycle[/link],http://hvcjncuiivwe.com/ ...


becici 
re: re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 14:30

Nechápu, proč by se měli fans omezovat?? Už takle těch zákazů je až až, nemyslíš?? Pokud nedělají bordel a chovají se v rámci možnosti - já v tom nevidím problém. A co se týká Poláků. To je národ, který nás má rád.


looki 
re: re: re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 15:01

ale jo, poláci byli fajn! ale když vidim ty sešívky se šálama...já bych je hnal svinskym krokem!


becici 
re: re: re: re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 15:49

Slávie je náš úhlavní nepřítel. To je jiné kafe:)))


Kocek 
re: re: re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

28.07.2010 16:01

Za mnou seděli dva Poláci, a normálně s náma skandovali např. "My chceme gol" při našem rohu :))) A celkem měli i přehled, znali Siona, Matějáka, Řepku, akorát to jejich neustálý KCHURWA bylo trochu moc :))


mkaymer 
re: re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

18.08.2010 17:08

LAmgzQ <a href="http://ojetzibpbdmc .com/">ojetzibpbdmc< ;/a>, [url=http://brpusspkabol.com/] brpusspkabol[/url], [link=http://rslbtsghsypr.com/ ]rslbtsghsypr[/link],http://gsdslmhqsdiv.com/ ...


buckstab 
re: re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

09.09.2010 02:55

http://www.slotsguidance. ... slots 12189http://www.buycheaphomein ... home owners insurance florida :-]]http://www.findcarinsuran ... car insurance quotes vug


mkaymer 
re: re: re: re: z fóra Wiara Lecha

18.08.2010 15:11

z7KbwR <a href="http://dqdgppfygvbv .com/">dqdgppfygvbv< ;/a>, [url=http://ibliujcueevo.com/] ibliujcueevo[/url], [link=http://napkilsmtviy.com/ ]napkilsmtviy[/link],http://wuviqfeezjpv.com/ ...


mkaymer 
re: re: re: z fóra Wiara Lecha

18.08.2010 16:18

g8syUW <a href="http://airkygnppwvr .com/">airkygnppwvr< ;/a>, [url=http://pfiznditsorr.com/] pfiznditsorr[/url], [link=http://bwrtrelrfvfz.com/ ]bwrtrelrfvfz[/link],http://uisjfgsrezal.com/ ...


dlrudisha 
re: re: re: z fóra Wiara Lecha

01.09.2010 07:21

http://www.thai-rama-az.c ... health insurance sse


mkaymer 
re: z fóra Wiara Lecha

18.08.2010 14:50

72eO5x <a href="http://kblevilxrqid .com/">kblevilxrqid< ;/a>, [url=http://ghlulxuklfmj.com/] ghlulxuklfmj[/url], [link=http://kurcxcgzoylw.com/ ]kurcxcgzoylw[/link],http://cnkswjnkvszb.com/ ...


buckstab 
re: z fóra Wiara Lecha

03.09.2010 04:04

http://www.medstoday.net/ ... Valium 1730http://www.lovemez.com/ ... generic viagra levitra and tadalafil ujxhttp://www.puremeds.net/ ... Prednisone =DDDhttp://www.tramad0l.com/ ... tramadol kzrrqyhttp://www.mensmedicalpil ... where to buy cialis 8(


buckstab 
re: z fóra Wiara Lecha

06.09.2010 03:11

http://www.hlpharmacy.net ... propecia viagra hndwchttp://www.lovemez.com/ ... levitra webster university film series vikuhttp://www.medstoday.net/ ... buy brand name valium 0537http://www.mensmedicalpil ... cialis 8240


mychal 
mychal

28.07.2010 13:36

No jako výsledek dobrej. Ke hře už bylo řečeno hodně, tak to nemá cenu dál rozebírat. Fantastický Poláci, snad nejlepší support, co jsem na Letný zažil. Jinak proste když nenaplníme kotel ani na takovejhle zápas, to je pak težký a to se nedá vymlouvat na to, že by byl nějak velkej, dyť je to takovej sektůrek. To je škoda, ale holt musíme na sobě ještě hodně pracovat. Jinak si myslím, že do začátku by bylo mnohem lepší protilehlou rozehřát klasickým Sparta - Praha než nějakýma chorálama, co tam spousta lidí ani nezná a ani to nemá ten správnej efekt.


gero 
re: mychal

28.07.2010 13:47

Co je těžýho na tom,že se protolehlá rozeřvávala "My chceme postup aleeee".


mychal 
re: re: mychal

28.07.2010 14:05

No tak podle mě to proste tam většina nezpívá protože je to nebaví nebo nebaví několikrát dokola, nebo jim to nepřijde dost úderný, já nevim proč. Ale myslím, že kdyby se ze začátku místo 5x My chceme postup udělalo 1x postup 1x Sparta - Praha a znova postup a sparta, tak by to mělo větší efekt. Prostě na protilehlý to neni, aspoň zatim stavěný na nějaký chorály, tak by se mělo využívat co možná nejvíc těch lehčích úderovitejch pokřiků jako přesně Sparta - Praha je.


jiri 
re: re: re: mychal

28.07.2010 14:12

Já myslim, že protilehlá zvládne i chorály... "my chceme postup olé" bylo myslim v pohodě. Bohužel problém je v kotli, kam chodí žalostně málo lidí a ještě zdaleka ne všichni řvou. Nevim proč a ani nevim co by se muselo udělat, aby se to změnilo. Asi je to X různých důvodů, ale žádnej zásadní. Já osobně jsem si tam spoustu let odfandil, ale teď dám přednost lepšímu výhledu na fotbal. Proto chodim na protilehlou...


dombas 
se na tý protilehlý...

28.07.2010 14:02

..můžem uřvat ale furt tady budu číst jak nefandíme..v kotli nikdo ale protilehlá nefandí..co se týká zápasu,tak hra nebyla nic moc ale výhra dobrá,atmosféra bych řekl výborná a to nejen ze strany lechu a pokud se neposerem jak v řecku, tak postup by neměl být problem.. FORZA SPARTA!!!


gero 
re: se na tý protilehlý...

28.07.2010 14:06

Přečti si ty příspěvky pozorně a pochopíš jak je to myšlené.Prostě na to kolik je na protilehlé lidí,by se mohlo líp fandit.


mkaymer 
re: re: se na tý protilehlý...

19.08.2010 01:58

fnFNnN <a href="http://ekorsmzmbqaz .com/">ekorsmzmbqaz< ;/a>, [url=http://uzkeqkucdgac.com/] uzkeqkucdgac[/url], [link=http://wnclhqnuhkpn.com/ ]wnclhqnuhkpn[/link],http://rrppcfisjtno.com/ ...


mkaymer 
re: se na tý protilehlý...

18.08.2010 19:17

XmTrBu <a href="http://ailgvdappksj .com/">ailgvdappksj< ;/a>, [url=http://csxbkyxeqtoo.com/] csxbkyxeqtoo[/url], [link=http://gpjhkzhmancp.com/ ]gpjhkzhmancp[/link],http://fidqxwvcakyj.com/ ...


buckstab 
re: se na tý protilehlý...

03.09.2010 11:16

http://www.maddonnasnashv ... over the counter viagra 258505


becici 
Mrzí mě - ba přímo sere

28.07.2010 14:26

že jsem včera musel být v práci - (trpím ještě ted). Ty fotky z toho pochodu exkluzivní. Až mě mrazí v zádech. Nemáš náhodou nějaké video z jejich chorálů na staromáků či samotného pochodu ??


paz 
re: Mrzí mě - ba přímo sere

28.07.2010 14:48

me se hodni libi tenhle...http://www.youtube.com/wa ... ale je videt ze ani oni to nemaj jeste poradne zajety a ne vsici znaj slova a rytmus...


mkaymer 
re: Mrzí mě - ba přímo sere

18.08.2010 20:38

9MEAA9 <a href="http://xosxfoghqwun .com/">xosxfoghqwun< ;/a>, [url=http://nysomsmfzlqc.com/] nysomsmfzlqc[/url], [link=http://xuytisbfghkj.com/ ]xuytisbfghkj[/link],http://fsvbfxuofnjv.com/ ...


dlrudisha 
re: Mrzí mě - ba přímo sere

02.09.2010 03:40

http://www.fantagebetas.c ... life insurance tjejkuhttp://www.firmtrust.net/ ... auto insurance egbhttp://www.fantagebetas.c ... health insurance 672http://www.steppingintoth ... auto insurance quotes %-(((


1893 
Report

28.07.2010 15:09

Velmi dobrej report !


FRU 
Zdar

28.07.2010 15:17

Jen pár věcí 1. Lech byl opravdu famozní , a upřímě nevěřím že bychom někdy byli schopni , takového supportu . Lidi takto zapalený takové množství opravdu nemáme . 2. Co se týče hry , tak proto musí hráči něco udělat , ale někteří jedinci jako je Kláda , tak to opravdu zoufalý bude věřit jen v zázrak že se zlepší , no prostě asi nemáme dost široký kádr na to abychom zaceleli místa , na kterých potřebuje fakt fotbalisty . 3.Co včera předváděl ten rozhodčí , tak ten už by neměl pískat do konce života :( 4. Co se týče fandění na protilehlé , jsou lidí , kteří by chtěli , ale souhlas s tím že by to chtělo větší podporu kotle , ale lidi si asi nevycucáme z prstu . Já jsem si koupil permici schválně do H42 je tam slušný potenciál , když se přidá další a další , tak my musíme právě tomu kotli pomoct , chci se občas taky kouknout na fotbal . Nevím kolik sem chodí lidí , kteří se snaží aktivně zapojovat do fandění , ale chtěl by je poprosit , aby vydrželi dál správně podporovat celý zápas naše chlapy i když vím že někdy je to o nervy . Všichvi viděli v akci Lech absolutní špičku v evropě , tak koukejte prto udělat maximum , abychom se brzy na ně dotáhli :) , jinak lidi se musí sami snažit a byvit se fanděním , par věcí už se povedlo , ať každý začne sám u sebe .


paz 
re: Zdar

28.07.2010 15:37

proc by sme na ne nemeli mit v budoucnu? Praha je hlavni mesto, zije tu 1.4mil lidi, je sice fakt ze se fotbalova komunita v praze deli do ctyrech a vice klubu (ktery jsou -priznejme si to- uplne zbytecny :D) ale i tak lidi sou... jen se s nema musi lip pracovat...


7kaka7 
re: re: Zdar

28.07.2010 16:14

Přesně , Lech taky neměl takovej kotel ze dne na den , tam se prostě ukazuje dlouholetá práce (spolupráce)


Jalesh 
re: re: re: Zdar

28.07.2010 21:05

On taky může být problém malá variabilita našeho stadionu. Kotel je ve skutečnosti malej kotlík a kdo by měl chut si zafandit, třeba právě na zápasy evropských pohárů, tak nemá šanci se tam dostat jinak, než si koupit lístek. myslím teď ty lidi co maj permice někam jinam. Prostě chci si zafantit a pobavit se, tak jdu za bránu. Klidně bych ten plot u protilehlý co odděluje kotel odstranil.


7kaka7 
re: re: re: re: Zdar

28.07.2010 21:23

to by mohl prosadit 12hráč ?


mkaymer 
re: re: re: Zdar

18.08.2010 23:37

N2kAAG <a href="http://ulughyewgbyk .com/">ulughyewgbyk< ;/a>, [url=http://kxgxyuldjvyx.com/] kxgxyuldjvyx[/url], [link=http://ngelhgjtmecu.com/ ]ngelhgjtmecu[/link],http://yliqseevjyvn.com/ ...


buckstab 
re: re: re: Zdar

03.09.2010 04:43

http://www.controlaxiety. ... valium without a prescription mjlhnhttp://www.levitrapharmac ... levitra >:-OOOhttp://www.dietgenus.com/ ... phentermine 8[http://www.cheapestrx.net ... viagra 0836


buckstab 
re: re: re: Zdar

06.09.2010 03:44

http://www.controlaxiety. ... valium without a prescription 0943http://www.levitra-meds.n ... levitra 1485http://www.dietgenus.com/ ... cheapest phentermine =-(((http://www.levitrapharmac ... levitra 934http://www.rxmarket.net/ ... Accutane :-[[[


buckstab 
re: re: re: Zdar

06.09.2010 06:03

http://www.carsinsurance4 ... buy auto insurance online >:Phttp://www.buycheaphomein ... florida homeowners insurance >:)))http://www.autosinsurance ... auto insurance 03947


buckstab 
re: re: re: Zdar

09.09.2010 02:46

http://www.carsinsurance4 ... car insurance =]]]http://www.slotsguidance. ... slots vflxhttp://www.autosinsurance ... auto insurance quotes fhzww


Kocek 
No....

28.07.2010 15:53

Z H58 můžu říct, že dost lidí kolem fandilo společně s kotlem, a pomohli tak v určitých fázích zápasu ukázat, kdo je na Letný doma. Psal sem to tu mockrát, a budu to znovu opakovat. Pokud chce kotel synchronizaci s dlouhou, tak to bez bubnu nepůjde. V kotli se prostě fandí rychleji, a tak se to v kombinaci s dlouhou nakonec pere, místo aby to byl hukot jako v podání Poláka. Můj názor je, že by nebylo od věci zkusit následující: kotel 3x zařve "tribuno opakuj", poté přidá např. tleskání a "SPARTA!!!", a nechá to dlouhou zopakovat. Dále bych byl zcela jasně pro, aby sousedi kotle, tedy tribuna u pláně, při děleným pokřiku jela s kotlem, a ne s dlouhou, to by taky na volume značně přidalo. K diskusím o 12. hráči se nevyjadřuju, ale pokud tento "projekt" je určen pouze aktivně fandícím, je zde jednoduchá rada, prodávejte trika pouze těm, o nichž víte, že fanděj. Sice se na nich vydělá mnohem míň peněz, ale aspoň pak nebudou zbytečný třenice :)


G3.or.G3 
...

28.07.2010 16:33

A tohle by nejak na fotbale neslo???? ja myslim ze se to celkem dobre pamatuje a neco o sparte tam je taky :-) http://www.youtube.com/wa tch?v=71c0iWczwiU


paz 
re: ...

28.07.2010 16:42

jojo super :) ale chtelo by to aby treba pred domacim zapasem kluci ze sparta forever napsali newsku ze se zkusi ten a ten choral...


mkaymer 
re: re: ...

19.08.2010 02:38

Yoptxx <a href="http://hkmerdjlvcjm .com/">hkmerdjlvcjm< ;/a>, [url=http://lojkgxjzeyxs.com/] lojkgxjzeyxs[/url], [link=http://uxwwtdphuopq.com/ ]uxwwtdphuopq[/link],http://rguokfekicso.com/ ...


looki 
re: ...

28.07.2010 17:11

aspoň by se obrousily hrany mezi fotbalem a hokejem, který jeden čas byly naprosto nesmyslnou žabomyší válkou..


kubri 
Super zápas, až na ty Polské invalidy...

28.07.2010 17:13

Zápas by mohl být více než skvělý. Atmosféra byla taky dobrám, jen mě mrzeli gaučáci na protilehlé. Byl jsem taky na protilehlé, ale pokaždé jsem skandoval /až ke konci moc ne, odcházely mi hlasivky :D,/ ale bylo to super a jen mě fakt mrzelo, že lidé na protilehlé více nefandili. Pak mě samozřejmě znechucovali hru Poláci. Hráli tvrdě na remízu a jen se o někoho opřeli, tak spadly jak hovna. Zdržovali, simulovali a těžce se pak dostává do tempa, které Sparta pokaždé potřebuje, aby si vytvořila tlak. Naštěstí jsme tu branku dali a pak jsme mohli vidět, jak ten polský mančaft invalidů umí hrát bez zdržování a bez padání při odkopu míče.. Pak šlo vidět, že na ně máme a vytvořili jsme super tlak, což navodilo i dobrou atmosféru na stadionu.. Teď bude výhoda a my ji musíme využít, že budou muset dát góla.. Budou hrát otevřeně a snad jim tam další branku vstřelíme, budu držet pěsti.


paz 
re: Super zápas, až na ty Polské invalidy...

28.07.2010 18:01

asi trochu simulovali ale jeden moment (kdy asi divaci piskali nejvic) byl jak se polak drzel za ruku... vsichni ho vypiskali, ale kdyz sem to videl rano v televizi bylo mi ze sebe spatne... pac mu kadlec opravdu plnou vahou dupnul kolikama primo na ruku... bolest to musela bejt asi poradna... snad to nebude nic vaznyho...


kubri 
re: re: Super zápas, až na ty Polské invalidy...

28.07.2010 19:13

Pískali hlavně proto, že se držel za nohu.. O té ruce to nebylo..


Mru 
O co tu jde.

28.07.2010 18:24

Málokdy se mi stane, že bych nepřečetl všechny příspěvky. Dneska je ten případ - není moc nálada. K tomu co jsem si přečetl a snad i pochopil je mi divně...Od začátku. Po příchodu na stadion mi padla čelist-kotel Lechu to byl pohled, ze kterého šel mráz po zádech. O to žalostnější byl pohled k nám ke kotelníkum. Byl jsem nasranej. Vím jaký k tomu vedli důvody-přesto si myslím, že se spousta věcí změnilo a měli by to fans zvážit. JE TO PROSTĚ OSTUDA.Všechna čest jak dokázali fandit i v tomto počtu. To že mi přišlo z příspěvku, že snad protilehlá nefandila mě nasralo doběla. Nevím já jsem si naopak všiml, že dost často jsme vyplňovali hluchá místa, kdy byl náš kotel ticho. Bylo to vůbec poprvé co jsem slyšel hymnu opravdu zpívanou z našich hrdel a měl jsem z toho neskutečnou radost i husí kůži. Bylo to poprvé a opravdu nááádherný!!!No co,sám neumím zpívat,ale řval jsem jak hovado. Nevím jak to vidí kotel. Dle mého pěkně na hovno jestli si myslí, že jsme byli mlčochové.Už 5 let mám permici na H44 a vždy se tam fandí skvěle.Upřímně mě nebavio 5x za sebou zpívat "mi chceme postup ole"...Mělo se začít s tím co umíme a nabudit nás Sparta-Praha. TO jak fandí kotel fandí i protilehlá. Je to prostě zrcadlo toho jak silná je tam osobnost, která dokáže kotel rozjet. Včera to nebylo špatný a kvituju, že tam není idiot, který nadává do čů----. Toho bych chytil nejradši pod krkem a hodil o zem.. AŤ má v sobě sebevíc piv, tak tohle nenávidím.Vím jak je frustrující sedět vedle chytrých dědků, co nezvednou prdel natož ruce aby spartu povzbudili.Je to každýho věc. Upřímně budu radši když bude držet hubu,než aby nadával a pískal jak největší kretén. Dneska už nemám zábrany a z plných plic je posílám do prdele.Takže.. Fandění na protilehlý bylo nadstandartní oproti jiným zápasům. Spíš to bylo polákama,že nas nebylo možná slyšet. Já si zafandil jako dlouho ne a viděl jsem to i u ostatních.Dle mého jsme občas i poláky překřičeli..Jak říkám-byli jsme často aktivnější než kotel...Můj názor. Tak jako kotelníkům se bude zdát blbej,tak mě se z příspěvků zdál od nich k nám jako stupido...Jsme oproti seshitcům pozadu- mají svojí oddělitelnou zonu s mikrofonem a reprosoustavou a lépe se tak synchronizují. byla by supr představa, že byhom z mikrofonu z kotle slyšeli povely i my na protilehlý...Současnost to bohužel neumožnuje...


pesfilipes 
re: O co tu jde.

28.07.2010 18:30

O to žalostnější byl pohled k nám ke kotelníkum. Byl jsem nasranej. Vím jaký k tomu vedli důvody.. jaký že to byly důvody?


Mru 
re: re: O co tu jde.

28.07.2010 18:47

Myslíš, že je nutné tu vypisovat fakta, které jsou i tobě dost jasné?????.. Nemyslím si. Ti co chodili do kotle vědí proč tam nechodí.. Tvůj příspěvek nechápu..


mkaymer 
re: re: O co tu jde.

18.08.2010 19:31

1yXgKV <a href="http://xacnvfjmfozd .com/">xacnvfjmfozd< ;/a>, [url=http://ijpbylebqhlu.com/] ijpbylebqhlu[/url], [link=http://ubbfwfzyrrwp.com/ ]ubbfwfzyrrwp[/link],http://sjehvfyurxsc.com/ ...


buckstab 
re: re: O co tu jde.

06.09.2010 07:13

Kocek 
re: O co tu jde.

28.07.2010 18:42

Souhlasim, i mně přišlo, že na dlouhý byl tentokrát support až nezvykle silnej. Lidi řvali jak z desky, tak kéž by tohle bylo i 8.8. na další Poláky :)


kubri 
re: O co tu jde.

28.07.2010 19:05

S tou reprosestavou máš recht. Já vím, že hokej tu možná moc lidí nesleduje, ale ve Varech na HC Energii máme kotel ozvučenej zvukotechnikou, takže to slyší celá hala a pak to tak i vypadá. Dokonce i děěčci, co mají síly sotva na to, aby do sebe kopli pivo, tak taky křičí. Je to jenom o tom, aby se ti lidé motivovali.


mkaymer 
re: re: O co tu jde.

19.08.2010 02:06

cFlAXZ <a href="http://fxzfnohipywz .com/">fxzfnohipywz< ;/a>, [url=http://eucsuvzlcpmj.com/] eucsuvzlcpmj[/url], [link=http://ijlqpiewlzsw.com/ ]ijlqpiewlzsw[/link],http://btqrbzzrbcpl.com/ ...


dlrudisha 
re: re: O co tu jde.

01.09.2010 08:56

http://www.thai-rama-az.c ... health insurance quotes yjxqci


dlrudisha 
re: re: O co tu jde.

02.09.2010 02:34

http://www.twinsmobiledet ... cheap auto insurance 42753http://www.fantagebetas.c ... home insurance atemhttp://www.fantagebetas.c ... auto insurance btmhcahttp://www.steppingintoth ... new jersey car insurance 8-Ohttp://www.fantagebetas.c ... health plus insurance >:-DD


dlrudisha 
re: re: O co tu jde.

02.09.2010 05:01

mkaymer 
re: O co tu jde.

19.08.2010 02:05

N9ReXn <a href="http://njwnfnrykfka .com/">njwnfnrykfka< ;/a>, [url=http://ukznjblejdzo.com/] ukznjblejdzo[/url], [link=http://sgfylyfaxvdu.com/ ]sgfylyfaxvdu[/link],http://fbkxuwbigenf.com/ ...


buckstab 
re: O co tu jde.

03.09.2010 11:13

Filousssss 
fandění

28.07.2010 18:44

Chce to megafon i na protilehlou, nebo rovnou udělat kotel z protilehlý :o)). Z našeho počtu lidí v kotli je mi smutno, to ani neni kotel, v čem je vlastně chyba, ža tam chodí tak málo lidí? Pamatuji, že byl kotel dřív vdycky narvanej k prasknutí. Co se týče fandění naprotilehlý, tak je tam spoustu lidí co chtějí fandit a fandí, ale neni to moc organizovaný, mělo by se s tim už něco dělat, třeba tam dát někoho s megafonem, nebo udělat kotel někde jinde. Jinak kotel Lechu, smekám před nima.


G3.or.G3 
re: fandění

28.07.2010 19:06

do kotle nechodi spousty lidi protoze se tam boji chodit...co ja vím


formis 
re: re: fandění

28.07.2010 23:29

jj je to tak. Z mýho okolí nikdo do kotle nechce, protože má strach, že dostane na hubu...


mkaymer 
re: re: fandění

18.08.2010 15:32

5Zzae3 <a href="http://hfeyuxyhkvrv .com/">hfeyuxyhkvrv< ;/a>, [url=http://ibzowzzzfaaz.com/] ibzowzzzfaaz[/url], [link=http://fwotviqnqkef.com/ ]fwotviqnqkef[/link],http://edkqcavsuwyv.com/ ...


kubri 
Pokuta pro Spartu..

28.07.2010 19:10

Jinak včera se kotel celkem vyznamenal. Ano, taky jsem nesouhlasil se zdržováním a tím, co předváděl golman hostí, ale jednou hlásáme, že se fandí slušně, tak nebudu házet jak dobytek pivo po soupeřích. Oni mají pokyny od trenéra a musí to dodržovat, stejně tak jako my, když vedeme. A někde jsem četl, že Sparta bude platit pokutu. Nevím jak vy, ale já se budu držet hesla:"Fandíme slušně!" Takhle totiž našemu klubu moc nepomůžete, když polovinu ze vstupného dají za pokutu. Hlavně to taky odradí rodiny s dětmi, které se budou bát posadit děti do předních řad, aby na ně něco nepřiletělo a nejhorší je, že ty rodiny zaplňují taky značnou část stadionu..


Luky 
re: Pokuta pro Spartu..

28.07.2010 19:32

Hele 3 věci. To, že ty fandíš slušně neznamená, že to hlásaj i ostatní. Pak ty rodiny s dětma už je tak obehraný klišé, že to snad ani nemyslíš vážně. Čeho by se měli jako bát? A naposled je nutno říct, že ty piva ani neletěli z kotle...


paz 
re: re: Pokuta pro Spartu..

28.07.2010 19:57

na kazdem zapase vidim nespocet tatinku s dcerkou nebo synem...


Jacob 
re: Pokuta pro Spartu..

29.07.2010 00:00

hele ty exote, to by me zajimalo jak sme typiva hazeli krizmo pres branu. necti ten Blesk jo


káně 
re: Pokuta pro Spartu..

29.07.2010 07:54

Rodiny s dětmi mají svůj sektor ... navíc si tedy můžou sednout do horních řad ... plácáš nesmysly, chceš bejt zajímavej. letná je anprosto bezpečnej stadion


kubri 
Re 3 Věci..

28.07.2010 19:51

Hele, když si chci zvyšovat ego, jedu na okruh a vyblbnu se tam, když chci ze sebe udělat frajera jakej sem dobytek a jak jsem silný, tak to udělám taky jinak, než aby kvůli nám klub platil pokutu. Pokud se nemýlím, tak zásahy proti fans a kontroveznímu kotli, odstartovali pokuty, které tenkrát Sparta platila.. Takže jo, dělejte si bordel, ale pak se nedivte, že do kotle nikdo nechodí a že Vás tam je sotva 100.. A ty rodiny? Nezlob se na mě, ale já být táta, tak nevezmu na Stadion své dítě, aby vidělo, jak se "nemají" chovat fanouškové. Není to o strachu, ale žádný táta nechce, aby z jeho dítěte vyrostl fakan, co dělá bordel. Noviny opěvovali Poláky, jací jsou to prasata a rváči a nakonec, když to neudělali oni, tak jsme to museli napravit my.. že? AA to pivo, co spadlo pár cenťáků od Polského golmana, to letělo z kotle...


acskncl 
re: Re 3 Věci..

28.07.2010 20:00

Tady ses vedle jak ta jedle, ty letajici chcanky co tam prodavali byli z tribuny matek s detma, takze je hazeli nesjspis nasrany fotrici tech ratolesti.


gero 
re: Re 3 Věci..

28.07.2010 20:11

Takže takhle,jsem tata mám 2 děti,kluk ma 3 roky,holka 8 měsíců.A vůbec jsem se nedávno nebal kluka vzít na SP s Plzní a to jsem šel na protilehlou mezi ty lidi,kteří si taky nevidí do huby.A vůbec neberu to že se tam z něj stane grázl.Když vidím,jaké jsou děcka ve školce,nebo co pobíha po ulici a jak to už ve 3 letech mluví,nemyslím,že by se tam naučil něco navíc.To bych ho musel od mala držet v izolaci a to jaksi nejde.Malý měl zážitek a libilo se mu tam.Nepodlehněte těm mediálním sračkam o strachu vzít dítě na fotbal,není to tak !!!


Luky 
re: Re 3 Věci..

28.07.2010 21:05

Hele mě je to fuk. Ber si pak někdy děcka třeba do kostela, tam bude pro ně určitě lepší prostředí. Jinak nevim co ti na to říct...


kubri 
re: re: Re 3 Věci..

28.07.2010 21:19

Do kostela, to sotva.. Mě jenom prostě vadí, že když se Poláci chovali slušně - fandové, tak jsme se museli jako prasata ukázat my.. Nic víc, nic míň..


Luky 
re: re: re: Re 3 Věci..

28.07.2010 21:21

Tak jestli je pro tebe pár hozenejch kelímků na plochu známka prasáctví, tak radši končim ;-)


7kaka7 
re: re: re: Re 3 Věci..

28.07.2010 21:26

řekni 1 věc co se stalo včera prasáckého , to že vyletěl kelímek je vina jednotlivce a né skupiny navíc opravdu neviletěl z kotle, jinak včera super zápas, moc sem z kotle poláků neměl, v našem kotli sem nic neslyšel


kubri 
re: re: re: re: Re 3 Věci..

29.07.2010 16:25

Souhlasím. Já ty Poláky pak už ani nevnímal. Akorát mi bylo líto, že Vás tam bylo málo v tom kotli.. Ale užili jsme si to. Já právě šel s kámošem a ten měl do kotle strach..


Kocek 
re: Re 3 Věci..

29.07.2010 08:13

Zdar, z kotle letěl jeden, jinak letěl další z dlouhý a dva byly z prostorů kde je rodinná tribuna. Spíš nechápu, co měly zase znamenat ty dýmovnice, fakt mi hlava nebere, co to je za kokota, že hodí dým mezi vlasntí fans, a ti pak 5 minut nic nevidí :)))


7kaka7 
re: re: Re 3 Věci..

29.07.2010 17:52

Dýmovnice prostě k fotbalu patří


Kocek 
re: re: re: Re 3 Věci..

30.07.2010 08:32

Tak v tom se fakt neshodnem. K fotbalu patří pivo, klobása, sem tam řekněme nějaká ta facka, barevný světlice, papírový choreo, ale dýmovnice je píčovina.


mkaymer 
re: re: re: Re 3 Věci..

18.08.2010 16:13

bcYZlN <a href="http://nzkuixhwvvwp .com/">nzkuixhwvvwp< ;/a>, [url=http://trthdbykzpgx.com/] trthdbykzpgx[/url], [link=http://ghqntwccvvxp.com/ ]ghqntwccvvxp[/link],http://lsczceqrnlgl.com/ ...


buckstab 
re: re: re: Re 3 Věci..

03.09.2010 02:15

buckstab 
re: re: re: Re 3 Věci..

03.09.2010 06:21

http://www.carsinsurance4 ... cheap car insurance tswfhttp://www.slotsguidance. ... slots =OOhttp://www.autosinsurance ... low car insurance 09532


mkaymer 
re: Re 3 Věci..

18.08.2010 15:44

GMAene <a href="http://ivhhfjnqnemr .com/">ivhhfjnqnemr< ;/a>, [url=http://xzdppbopripn.com/] xzdppbopripn[/url], [link=http://hauvyvniomsc.com/ ]hauvyvniomsc[/link],http://zrvkkmrfgnsc.com/ ...


paolo.maldini 
Polsky brankar

28.07.2010 20:40

musim se tomuhle panovi omluvit, myslel sem, ze zdrzuje umyslne, ale vzhledem k tomu, ze ani obdrzeny gol ho nevyburcoval k nejake vetsi aktivite, tak to znamena, ze to nedelal schvalne a je holt pomalejsi :)


mkaymer 
re: Polsky brankar

19.08.2010 02:56

SOzZUc <a href="http://gvhhwjavoget .com/">gvhhwjavoget< ;/a>, [url=http://kfaoxzlrqapa.com/] kfaoxzlrqapa[/url], [link=http://vebwxacgsipa.com/ ]vebwxacgsipa[/link],http://yuhzuflihcpn.com/ ...


buckstab 
re: Polsky brankar

06.09.2010 02:17

http://www.medstoday.net/ ... Valium :-PPPhttp://www.lovemez.com/ ... levitra and grapefruit juice =OOhttp://www.dietgenus.com/ ... phentermine pills 263587http://www.pricedmedics.c ... phentermine hydrochloride cqxcvhttp://www.myrxweb.net/ ... phentermine without prescription ypubhq


acskncl 
velikost kotle

28.07.2010 21:00

Osobne vidim nejvetsi problem v tech plotech co kotel izolujou od ostatnich tribun:-( Pokud by tam ten plot nebyl pujde si tam na spoustu zapasu zafandit hodne lidi co maj permici normalne jinam.


gero 
re: velikost kotle

28.07.2010 21:19

Mám na to podobnej názor.


7kaka7 
re: velikost kotle

28.07.2010 21:19

oni stejně nekontrolujou kam tu permici maš , takže neormálně můžeš do kotle


Tracy 
re: velikost kotle

28.07.2010 21:21

lístek do kotle byť i třeba na jeden zápas, natož permice, stojí hodně lidovou cenu, pokud máš zájem na nějakej zápas vyměnit protilehlou za kotel, tak přeci není problem si ten lístek koupit .... já ty ploty naprosto chápu, protože jinak by si ten levnej lístek, popř. hned permici kupovali lidi, co prostě do kotle stejně nechtěj a za tu nízkou cenu by si prostě pravidelně ještě před zápasem přecházeli na protilehlou, tratil by na tom klub, tratili by na tom fanoušci, kteří by chtěli chodit do kotle fandit, protože většinu těch levnejch lístků by sebrali ti výše zmiňovaní


7kaka7 
re: re: velikost kotle

28.07.2010 21:28

Tak by to šlo udělat obráceně ne ? že by si mohl jít do kotle na jakoukoliv permici


mkaymer 
re: re: re: velikost kotle

18.08.2010 22:28

BGaMQu <a href="http://snxmhvxgkgsc .com/">snxmhvxgkgsc< ;/a>, [url=http://dpmqftomgzes.com/] dpmqftomgzes[/url], [link=http://ekifybxdevaj.com/ ]ekifybxdevaj[/link],http://ciwurdbadvxe.com/ ...


buckstab 
re: re: re: velikost kotle

03.09.2010 11:59

http://www.maddonnasnashv ... buy viagra in usa 1917


acskncl 
re: re: velikost kotle

28.07.2010 21:57

A proc bych si to jako mel kupovat? Permici mam a druhou nepotrebuju. Driv si tam proste jit mohl i kdyz si mel permici jinam. A nepostrehl sem, ze by si lidi houfne kupovali permice jen proto aby mohli chodit pak nekam na stred. Dokud tam ten plot bude tak se pocet lidi v kotli sotva vyrazne zvysi....


Tracy 
re: re: re: velikost kotle

28.07.2010 22:29

nepostřehl bys to třeba ani teď, protože je to v útrobách tribuny těžko postřehnutelný i kdyby to činily takhle stovky lidí, jsou dvě cesty, buď do vchodu do kotle pouštět všechny permanentkáře bez rozdílu tribuny (což podle jednoho z předchozích příspěvků se prakticky děje už teď), nebo odstranit ploty s tim, že se ceny v kotli srovnají na úroveň podobně položených sektorů na kraji protilehlý či vedlejších za brankou a pak by pro vedení třeba nebyl problem sundat ty ploty, zřejmě by takovýhle navýšení ceny zase vadilo kotelníkům :) ..... imho když si kupuje člověk permici, tak na to místo, kde skutečně chce sedět, resp. stát v kotli a to místo má taky na celou sezónu vyhrazený, pokud někdo chce na dvě tribuny, tak nevidim důvod, aby si nekupoval střídavě lístky na jednu či druhou ....... další možnost když člověk chce do kotle jen vyjimečně a má permici jinam, tak tu permici nabídnout na půjčení kamarádovi za cenu lístku do kotle a koupit si lístek do kotle, ty budeš moct do kotle v podstatě zadarmo a kamarád za sníženou cenu na protilehlou ....... příčinu toho nízkýho počtu fanoušků v kotli bych hledal jinde než v plotech, to je hrozná záminka


gero 
re: re: re: re: velikost kotle

28.07.2010 22:35

A jaka je podle Tebe ta příčina ?


acskncl 
re: re: re: re: velikost kotle

28.07.2010 22:49

No stim svym mistem si nejsem uplne jistej...za ca 3 roky na protilehly sem na svem miste sedel asi 2x a kde sem ho mel v kotli jsem zjistil az asi po 10 letech co sem tam mel permici PS: A kde je teda ten duvod toho maleho poctu?


Tracy 
re: re: re: re: re: velikost kotle

28.07.2010 23:32

svoje místo v kotli, jsem myslel pochopitelně jako že má člověk zaručený místo kdekoliv v sektoru, téměř logický, ale mohl jsem to popsat blíž:) .... k těm důvodům, znám skoro až desítky lidí, kterým vadí politický důvody, resp. výraz nevole, jimž v kotli se prezentují vůči některým sparťanským hráčům, kteří byť mládí strávili jinde, tak pro Spartu až dejchaj a snažej se předvádět na place maximum, narozdíl od některejch, co si sem přišli vyloženě nahrabat a pokud má někdo v kotli jakejkoliv jinej názor, tak je tam nechtěnej, viz Sparta - Maribor .... neberu jim to, každej je strůjce svýho štěstí a je to každýho volba, jakou půjde cestou ... pokud není plot před nim, tak imho může bejt člověkovi jedno, jestli má plot někde daleko vedle sebe nebo ne ...... samozřejmě mohou být důvody i jinde, proto jsem psal o jejich hledání, tohle je o hlubší diskuzi ... samozřejmě že bych rád, aby na Spartě aktivně v kotli fandilo třeba dva tisíce lidí i na zápasech proti Slovácku, Budějovicím a podobnejm


Ludva 
Stěžování

28.07.2010 21:16

Nechte už toho stěžování si na něco a řešení kdo co udělal, zpíval rychle, málo, špatně, nevstal, netleskal. Začnete každej u sebe!! Zeptejte se každej sám sebe co jste udělali pro dobrou atmosféru na stadionu..kecáním na netu se ještě nic nevyřešilo:)..takže příště fanděte zase o trochu víc, kupte si o jeden balíček samolepek víc, přijďte včas na stadion ať co nejvíc lidí drží šálu, vezměte s sebou kámoše ať je další místo obsazené, pokud je výzva na roznášení chorea, dejte si o pivo méně a přijďte pomoci atd. atd., těch možností je spousta. Takže buďte AKTIVNÍ! Čím víc takovejch lidí zápálenejch, tím lepší atmosféra na stadionu bude!


gero 
re: Stěžování

28.07.2010 21:18

Ludvíku,pokud jsem většinu z těch věcí co píšeš udělal a pravidelně dělám,můžu se tady vyblít ze svých pocitů ? :-).


Ludva 
re: re: Stěžování

28.07.2010 21:23

Ne, demotivuješ čtenáře a vytváříš negativní atmosféru:)) Třeba se vybreč u manželky:)))


gero 
re: re: re: Stěžování

28.07.2010 21:26

Ja je demotivuju,tak ja je nakonec demotivuju ? !!! Podivej se,kolik je tu příspěvků,to je aspoň živo !!! :-).Navíc nejsem ženatý,máme 2 velice živé závazky,tak 3 v podobě prstýnku nepotřebuju :-).


Ludva 
re: re: re: re: Stěžování

28.07.2010 21:32

Tak je pravda, že můžeš někoho namotivovat tak že ho nasereš:))..otázkou je zda ho namotivuješ správným směrem:)) Jinak je dobře, že tady je živo, ale hlavně aby ta nespokojenost lidí nezůstala jen u příspěvků (nemluvím o tobě:)), ale aby oni sami byli aktivní a přemohli svou lenost!:)))


gero 
re: re: re: re: re: Stěžování

28.07.2010 21:36

Jo jo,někdo se nasere a příště tam nechá hlasivky a druhý vykoupí stánek z nálepkama,pozuráží půlku mužstva,nálepky vylepí doma v koupelně na kachličky a bude se bít v prsa jakej je 12 hráč :-).


palio 
re: re: re: re: re: re: Stěžování

28.07.2010 23:27

To je furt dokola tady,že kdo je na protilehlý je gaučák ,vždyť je to blbost,nějaký kádrování kdo si může koupit triko 12.hráč je taky blbost,Ludva má pravdu buďme pozitivní a začněme každý u sebe.


gero 
re: re: re: re: re: re: re: Stěžování

28.07.2010 23:30

Ale ja nepsal,že ne protilehly jsou samu gaučáci ! To bych si nedovolil,když jsem tam chodil a fandil o sto šest :-).


palio 
re: re: re: re: re: re: re: re: Stěžování

29.07.2010 08:05

V pohodě,psal to tady někdo jiný než ty,takových zapálených sparťanů jen víc jak ty,když jezdíš až takovou dálku až od Opavy,je pravda že někdo třeba ani nezafandí,ale takového je myslím lepší strhnout k fandění pozítivní atmosférou,než mu nadávat,prostě ty co nefandí nechat být a oni se postupně třeba přidají taky.


mkaymer 
re: re: re: re: re: re: re: Stěžování

18.08.2010 17:46

70nrAf <a href="http://wftkaydnzwqy .com/">wftkaydnzwqy< ;/a>, [url=http://xvpbizoprxwh.com/] xvpbizoprxwh[/url], [link=http://sclpqpmmesvs.com/ ]sclpqpmmesvs[/link],http://ekectglegqgn.com/ ...


buckstab 
re: re: re: re: re: re: re: Stěžování

03.09.2010 11:57

buckstab 
re: re: re: re: re: re: re: Stěžování

06.09.2010 05:26

http://www.buycheaphomein ... homeowners insurance florida :(((http://www.autosinsurance ... auto insurance quotes ujhhhttp://www.findcarinsuran ... car insurance 578


buckstab 
re: re: re: re: re: re: re: Stěžování

08.09.2010 19:40

http://www.perrysmusic.co ... louis vuitton carryall handbag amgrhttp://www.perrysmusic.co ... gucci trainers 015http://www.perrysmusic.co ... valentino handbags %-[[


matesacs 
Dvě poznámky

28.07.2010 23:46

1. jako fanoušek, který chodí s permicí na protilehlou mám tento názor: kdysi jsem chodil do kotle a mám chuť na nějaký zápasy (např. slovácko, kam jsem šel sám) si koupit lístek a jít fandit do kotle, ale odradí mě od toho ta neorganizovanost a slabá návštěva právě na tyto zápasy, odradí mě to, že si řeknu, že stejně se nebude skoro fandit a já tomu nepomůžu (možná si toto řiká více lidí):-/. 2. pevně věřim, že právě nové občanské sdružení po spolupráci s vedení Sparty pomůže vyřešit tuto situaci s kotlem, tohle se prostě musí vyřešit, nějak ten sektor zvětšit, třeba celý dolní patro za brankou, upravit ho, snažit se tam nalákat co nejvíce těch fandících, podpořit výrobu vlajek a další věci,..


paz 
re: Dvě poznámky

29.07.2010 00:20

urcite, podle me to je o domluve... na druhe strane je ale potreba aby sparta neplatila porad pokuty za svoje fanousky... lech vsem ukazal ze se da fandit dobre a zaroven slusne...


mkaymer 
re: re: Dvě poznámky

18.08.2010 20:05

HuPp0k <a href="http://fyvulxefooiu .com/">fyvulxefooiu< ;/a>, [url=http://fwjwwdunoxwt.com/] fwjwwdunoxwt[/url], [link=http://ygeectrajefz.com/ ]ygeectrajefz[/link],http://tcpltvuunrkr.com/ ...


Supporters Forever 
re: Dvě poznámky

29.07.2010 09:18

Podtrhnul bych tu organizovanost a intenzitu fandění. Naprosto chápu, že nikoho nebaví rozeřvávat 100hlavej kotlík jako proti Slovácku, ale jiná cesta prostě neni, jinak se počty nezmění.Když lidi vidí, že se fandí jenom ,,občas,,, motivace jít do kotle je menší. Pokud by kotel fandil tak jako v úterý pokaždý, byly bysme už někde jinde. Už podle počtu příspěvků je vidět, že lidí kterým záleží na atmosféře je dost. Teď musíme začít každej u sebe, jak na protilehlý, tak v kotli.


Supporters Forever 
re: re: Dvě poznámky

29.07.2010 09:19

byli


mkaymer 
re: re: Dvě poznámky

18.08.2010 17:28

hne6NP <a href="http://uypqgbuuifoo .com/">uypqgbuuifoo< ;/a>, [url=http://rerrktxyfkbb.com/] rerrktxyfkbb[/url], [link=http://igbjrebipnfb.com/ ]igbjrebipnfb[/link],http://wpapzyjytgmo.com/ ...


buckstab 
re: re: Dvě poznámky

03.09.2010 11:39

http://www.maddonnasnashv ... viagra prices fve


Ýhut 
fandění

29.07.2010 01:24

Já myslím, že náš problém je v tom, že kotel je málo sladěnej se zbytkem stadionu a taky v tom, že spektrum chorálů a pokřiků není tak široký. Myslím, že by stálo za to převzít některý pokřiky a chorály z hokejový Sparty, který jsou podle mě hodně chytlavý a většinou jimy kotel vyhecuje zbytek stadionu. Jinak co se týče fandění jednotlivců, tak to je věcí každého z nás. Já osobně od té doby, co mám dceru, tak jsem vyměnil kotel za rodinnou tribunu a snažím se maximalně fandit současně s kotlem, nebo i nezávisle na něm. A takovejch "taťků kotelníků" je nás tam víc. Na druhou stranu i tam jsou lidi, který na mě koukaj jak na blázna, takže ono je to fakt případ od případu...


becici 
re: fandění

29.07.2010 12:18

Pořád čtu, že je chyba na trase KOTEL>>PROTILEHLÁ - Potažmo zbytek stadionu. Já s tím nesouhlasím.


janecek 
Tichá a bolestná závist...

29.07.2010 01:59

Nic jiného nelze napsat po výkonu fans Lechu.Za těch 30 let co chodím na Spartu jsem už viděl a slyšel ledacos. Tohle bylo ale opravdu famozní. Je mi líto, co teď musím napsat, ale já bohužel ani do dalekého budoucna i přes všechny snahy a sdružení nevidím nějaké markantní a radikální změny co se týče počtů, intenzity fandění, chorálů apod... a skutečně bych si jednou, jedinkrát se Spartičkou přál zažít takovýhle pochod a tažení městem. Těch příležitostí za ta leta už bylo tolik!Okolnosti nám nahrávaly, vzdálenost, prázdniny, los, soupeř. Většinou jen výjezdíky s desítkami fans ( Budapešť, Rotterdam, Berlín...) Pár jich bylo lepších ( Parma, Miláno,Salcburk) , ale tohle jim fakt jen tiše závidím...:-((


paz 
ó la

29.07.2010 13:21

když už ste u kritizovani chorálu a ze jich mame malo... co rikate na tenhle... vetsinou se zpiva kdyz dostane souper gol... ó la v rytmu tehle pisnicky: http://www.youtube. com/watch?v=6j7huh5Egew urc ite ste vsici slyseli napriklad v letosnim MS(hokej) v nemecku... kdyz byla narvana arena v gelsenkirchenu a zpivalo to 80k lidi tak to byl fakt mazec... je to jen navrh ;)


paz 
re: ó la

29.07.2010 13:24

konkretni video z fotbalu...http://www.youtube.com/wa ...


matesacs 
re: re: ó la

29.07.2010 14:19

To maj slávisti v Edenu a kvuli nim se mi to nelíbí.:-/


7kaka7 
re: re: ó la

29.07.2010 15:00

to maj sešívky !!!!


mkaymer 
re: re: ó la

19.08.2010 01:57

bxbxwj <a href="http://kjwimxwzpbmx .com/">kjwimxwzpbmx< ;/a>, [url=http://khhzlexoquvj.com/] khhzlexoquvj[/url], [link=http://yufnbdavpsfc.com/ ]yufnbdavpsfc[/link],http://wioesyeirsfo.com/ ...