Měla slabou chvilku (Baník Sokolov - AC SPARTA PRAHA, 3. kolo Ondrášovka Cupu)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
gero 
Škoda...

10.10.2010 08:46

...ale třeba zbude více sil na ligu a El.Kažfopádně dík za report a souhlasím se závěrem,že každá porážka trochu bolí :-).


kubri 
:)

10.10.2010 10:09

Takhle odevzdané jsem nás ještě neviděl :)


Richmond 
re: :)

12.10.2010 10:42

myslíš, že Sokolov má prachy na to uplatit SpartU? Zeman ať táhne do píči!!


BeoWulf 
je to ostuda

10.10.2010 12:01

:( a nejaky reci o setreni sil na EL apod. neberu :)


BeoWulf 
re: je to ostuda

10.10.2010 12:11

ktery slysim ve svem okoli..


kubri 
re: je to ostuda

10.10.2010 13:59

Máš recht a nechápu, jak lidi z SF mohou být spokojení. V tabulce nejsme suveréni a pokud se nedej bože něco stane, tak ta "blbá" Ondrášovka je naše pojistka, jak se dostat do Evropy.. Lepší říci:"Šetříme se na EL" než uznat, že jsme hráli totální tužku...


acskncl 
re: re: je to ostuda

10.10.2010 14:12

Pokud si pohary nevykopem v lize, nemame tam co pohledavat. Me osobne ondrasovka nezajima, nesleduju ji, hraci to taky berou jen jako nutne zlo, tak jen dobre ze sme pryc a nebude nas aspon cekat zas nejake vy nam ligu my vam pohar.


káně 
re: re: je to ostuda

10.10.2010 16:35

Zápasů za sebou máme spoustu, spousta nás jich ještě čeká. Prohra mě sere každá, ale na druhou stranu sem rád, že sme venku. Hold musíme máknout v lize ...


pesfilipes 
technická

10.10.2010 13:16

délka setkání XII s jb a jp nebyla myslim hodinu, ale víc jak 90 minut...


Bombito 
Zajímavost

10.10.2010 13:29

Nelze si nepovšimnout, že ze 13 hráčů Sparty, kteří nastoupili v Sokolově v pohárovém zápase téměř přesně před třemi roky, jich 12 už není v našem kádru. Slušný průtokový ohřívač!


michal.spa 
stává se...

10.10.2010 17:31

Je to škoda,je to i ostuda,ale stává se to....A hlavně kdybych si měl vybrat,jestli postupovat v domácím poháru a riskovat zranění klíčových opor nebo se soustředit na ligu a EL,tak já jsem pro druhou variantu,a proto mi vypadnutí z poháru nevadí!


recchi 
Čajíčková agitka.

10.10.2010 17:43

Tento report mi přišel jako ve smyslu "když jste tam nebyli, tak se nic nedozvíte".Takže víme alespoň to, že jsme kopali zaslouženě penaltu, kterou proměnil s přehledem Vachoušek.V nastavení domácí nechybují a tak autorka s prohlášením, že jí vyřazení ani moc nemrzí, na nic nečeká a prchá do Prahy na sezení členů sdružení 12.hráčem jsme my s Blažkem a Podaným. Dozvíme se, že se probírá spousta témat o kterých ale nebude mluvit, jelikož se jednalo o uzavřenou společnost."Kdo chce, může se příštího setkání s vybranými hráči zúčastnit také, pokud se stane členem Občasného sdružení 12. hráče." konec hlášení!!! Bože to je ale slaboučká agitka.Když chci někoho někam naverbovat, tak bych to měl udělat inteligentnějším způsobem než ve stylu "vím, ale nepovím". Jinak bych to do reportu o zápasu ani necpal a udělal bych z toho samostatný příspěvek. A když už ten report o zápase napíšu, tak bych tam měl něco popsat, takhle mi to přijde jako příspěvek za každou cenu. Je to můj subjektivní názor, vím, že tím některé lidi naseru, ale nemohl jsem si pomoct !PS:Na svou čest prohlašuji, že nemám vůbec nic proti sdružení 12. hráčem jsme my.


acskncl 
re: Čajíčková agitka.

10.10.2010 18:13

Ono o tom zapase asi nebylo moc co se rozepsat, kdyz to byl tak nejak zapas "o hovne" a kdyby se tu nic neobevilo, tak se nekdo bude zase rozcilovat, ze tu nic neni stejne jako s pozvankou na ten"vyjezd roku"


Janina 
re: Čajíčková agitka.

10.10.2010 18:25

Muj nazor zas, ze proc furt nekoho nekam verbovat,premlouvat nutit a podobne. Lidi o tom vedi a bud chteji nebo nechtejí.. Me prijde (ted nic na tebe, proste vseobecne) ze lide by potrebovali, aby u vstupu dostali, dres, šalu nebo co..aby se jim to hnedka vratilo, a pak by nas tam bylo plno..


kubri 
re: re: Čajíčková agitka.

10.10.2010 21:00

Zase ten "pravý" přístup Sparťana. Na tom Baníku jsem chtěl jít do kotle. Zase tam rok nepůjdu. Přišel jsem tam a nějakej plešatej (bez prominutí) blbec řekl:"Á, tak do kotle se serou i šampóni.." Nevím jak mě zhodnotil jako šampona, ale šampóna ve sportovních věcech a s kšiltem na hlavě jsem ještě neviděl. Proto je na letné špatná atmosféra a proto nikdo nechce chodit do kotle, protože když tam přijde, tak mu dají jasně najevo, že pokuď není plešatej vymaštěnec s logem "Praga Boys" na zádech, tak tam prostě nepatří. Tečka.


Bombito 
Čajíčková agitka, přesto neser! ;-)

10.10.2010 18:56

Buď trochu nad věcí. Ne vždy se všechno povede. Ono je těžké psát o takovém zápase, kdy se toho moc nestane, hraje se nezáživný fotbal a kdy čekáš na konec zápasu jako na smilování. A když vidíš, jak obyčejný elán bezejmených kluků vítězí nad nemastným neslaným výkonem našich oblíbenců, tak jsi tuplem nasraný. Utržíš návdavkem pár urážek na cestu a ty dvě hodiny cesty domů přemýšlíš, jestli to alespoň ty kluky sere podobně jako nás. Pak o tom napiš čtivý román. To prostě nejde! Tak se alespoň těšíš, že uvidíš/uslyšíš vysvětlení přímo od zdroje. Měl jsem obavy, že bude Bláža otrávenej, místo posezení s rodinou jde na setkání s fanoušky. Musím říct, že mne mile překvapil. Byl příjemný, otevřený, odpověděl na každou otázku, hodně si u mne šplhnul. Oni to taky nemají lehké, pořád jsou někde pryč, chtějí si užít rodiny. Ale oba dva byli super! A ta agitka? Jak už se mají fanoušci nalákat, aby se víc zajímali o Spartu? Eva s Gabčou a pár podobných vymetají každý zápas, prodávají šály, samolepky, trička...... Pak ještě napíše článek, aby alespoň trochu přiblížila tu nádheru ostatním a ještě dostane vynadáno. Vzpomeň tu zdejší estrádu před tímto zápasem. V diskuzích při a po zápasech je tady pokaždé tisíc kecalů, ale aby někdo o tom napsal reportáž, to ne. Každý se na to vysere, nakonec ten chudák, který se obětuje dostane kartáč. Na netu nás jsou statisíce, ale na stadión přijde pár tisíc. I v tom Sokolově, v sobotu, krásné počasí a přijde tam jen pár desítek sparťanů. A přiblblé kecy, že jde jen o pohár, ty neberu. Jde v první řadě o Spartu! Už se alespoň trochu stydíš? ;-) Nebo si mám cintat na pentli dál? ;-) Tak neser ještě Ty! ;-)


recchi 
re: Čajíčková agitka, přesto neser! ;-)

10.10.2010 22:01

No čekal jsem, že vyletí jinčí ptáčci i když je logické, že bylo přímo Tvojí otcovskou povinností Šiminky se zastat.Tak jen abychom si rozuměli..vadilo mi spojení hodnocení s "nereportem" o následné besedě s hráči. Chápu, že je těžké psát o zápase, kde se nic moc neděje, ale Ty zas pochop, že je daleko očekávanější report ze zápasu, který není nikde, mimo dějiště,k vidění. Ani bych necek, kdybych si ten příspěvek nepřečet do konce. Popíchlo mě to propojení s následnou besedou pro vyvolené a to dětinské "vím, ale nepovím".Znáš mě a SimiX taky, takže si tu nemusíme povídat o tom, kdo toho pro koho kolik udělal. Tady nešlo o jistě záslužnou práci ochotných dobrovolníků ani o to, kdo jen kecá a kdo chodí a kolik nás chodí nebo nechodí. Jen jsem tím chtěl napsat, že pokud někdo nechce něco říct, tak nemá psát o tom, že to bylo zajímavé, ale nebude se o tom rozepisovat. A dozví se to jen ten, kdo...nechci se furt opakovat.Prostě to zkrátím..když nechci nebo nemám co říct, tak raději mlčím.Ptáš se, jestli se trochu stydím? Odpovím, styděl jsem se, když jsem si přečetl, jakým způsobem mi někdo cpe do sdružení. Jasně, nemusím tam být, ale pokud nechci umřít hloupej a chci vědět co se tam zajímavého děje, tak tam musím.Myslím si, že mezi námi nejde o žádnej antagonistickej rozpor, svoje stanoviska tu můžeme rozpitvávat dál, ale co bychom si řekli live za 5 minut, to se tady roztáhne na kilometry tlamocviků, takže to raději utnu.A srát jsem tu nechtěl nikoho, protože kdybych chtěl, tak tady začnu odpovídat nickům typu acskncl, který napíše, že "psát nebylo o čem, protože to byl zápas o hovně /i když tam nebyl/,ale něco se napsat muselo, protože by se tu nadávalo!!! To je síla argumentu jak "pojď mě jebat". Takže pokud se to dotklo Šimky /ona je občas chytlavá:-)/, tak se jí veřejně omlouvám, vlastně neomlouvám, ale má u mě panáka:-)))


Ludva 
re: re: Čajíčková agitka, přesto neser! ;-)

10.10.2010 22:22

Hlavně ať to nepřehání s rumem:)))


Bombito 
re: re: Čajíčková agitka, přesto neser! ;-)

10.10.2010 22:38

A já panáka nedostanu? ;-) Samozřejmě jsem se jí musel zastat. Někdy napíšeš něco v dobrém úmyslu, ale když si to následně přečteš, zjistíš, že je to ptákovina. Prostě se nezadaří. Ona to určitě nemyslela tak, jak to nakonec vyznělo. Tak měj pro ní trochu pochopení a neodraď jí od psaní. Já osobně jsem rád za každého, kdo je schopen něco sesmolit. Už toho máš dost za sebou, abys to dokázal skousnout. Podobně jako musíme "přežít" diskuze na "Letné". Někdy je to na rozporku, ale držím se. ;-) Dál už nemá cenu to rozpitvávat.


recchi 
re: re: re: Čajíčková agitka, přesto neser! ;-)

10.10.2010 22:55

Ty panáka nedostaneš, protože by tě to zabilo a to zatim ještě ani moc nechci:-). A Šimi? Ta je ještě plná nadšení, takže jí musíme vychovávat. Žádné falešné kamarádství,SPARTA to je nenávist a v této džungli přežijí jen nejsilnější jedinci.Takže diskuzi na Letné apod. můžeš klidně "přerolovat", ale když vidíš, že někdo,kdo ti za to stojí, schází z cesty, tak ho na ní musíš dovést zpátky. Anebo dokopat!:-)


Bombito 
re: re: re: re: Čajíčková agitka, přesto neser! ;-

10.10.2010 23:01

Dneska už ani nechci, měl jsem. Nesmíš mi jí od psaní odrazovat, já jsem rád, že píše. Zahmouři oko! A už nehuč, stejně jdu do peří! ;-))


disi 
re: Čajíčková agitka.

12.10.2010 21:28

Ideální to napsat ve stylu chytré horákyně.:-) Napsat o tom setkání jen tak lehce a v podstatě nic,ale přitom tak zajímavě,aby si ostatní řekli,že už příště musí jít taky.


Venca 
Nechápu lidi...

10.10.2010 19:06

Mně teda vadí, že jsme z poháru vypadli! A vůbec nechápu lidi, který jsou za to rádi! A vadí mi i přístup hráčů! Když už hrajou za Spartu, tak musí chtít vyhrát každej zápas! Šetření se na ligu nebo EL? Máme kádr dost širokej! A souhlasím i s recchim. Napsat, že informace ze setkání členů sdružení s hráči jsou "tajný" vypadá spíš dětinsky...


Janina 
re: Nechápu lidi...

10.10.2010 19:13

Tajny netajný.. Kdyz te to zajima, mas tam jit..tim, že nas tam je třeba zase 30 berem, že prostě to lidi nezajíma..Nechtej se na nic ptat, nechtej znat nazor kluku na určitý věci apod. ja nevim co vsichni cekate, samolepky, saly, zajezdy jsou delany az pod nos, setkani a pak chcete jen znat vysledky na netu.. vsechno si jen v klidu precist..


Venca 
re: re: Nechápu lidi...

10.10.2010 20:03

Nepsal jsem, že čekám ňáký dárky. Nevím jak si na to přišla. Každej taky není z Prahy, aby mohl jet na besedu s hráčema. Členem sdružení nejsem a nebudu. Stačí mi, že jsem ve fanclubu. A navíc můj příspěvek byl o něčem jiným, než o besedě...


Janina 
re: re: re: Nechápu lidi...

10.10.2010 20:17

Psal jsi,pokud vidim.. o tom, ze "tajne" detinske.. ti vysvetluji jak to treba to "tajne" vidim ja.. ty darky sem psala obecne..ne vylozene na tebe, ze ty neco cekas..kazdy mame na to jiny nazor. ty preferujes fanclub..ja treba tohle..


Janina 
re: re: re: Nechápu lidi...

10.10.2010 20:20

a kdyz teda koukam, o darkach sem psala v jine reakci..tady jsem pouze rekla..ze se delaji samolepky, zajezdy, saly az vsem pod nos.. a porad je to nekterým lidem malo..(NERIKAM ze tobe;)) A ver ze na tu besedu si nasli cas lidi nejen z Prahy :)


janecek 
re: re: re: re: Nechápu lidi...

10.10.2010 20:23

Tak to je fakt bezva. Na besedu si čas najdou, to si do Prahy dojedou. Ovšem na to, jet Spartu podpořit už ne. Tak to mi nějak hlava nepobíŕá:-((


Janina 
re: re: re: re: re: Nechápu lidi...

10.10.2010 20:37

Já v Sokolove byla.. stihnout se dalo oboje ;)


janecek 
Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 20:15

Nemohu si taky odpustit pár rádek, k té sobotní ostudě.Budu se ale spíše než hře věnovat výjezdu. Bylo mi už předem jasné, že to s počty na výjezd do Sokolova nebude nějak valné, zvlášť poté, kdy tady na webu několik lidí dopředu avizovalo, jak mají pohár u prdele. Nechápu takovýhle postoj, vždyť se jedná o utkání A týmu, nic lepšího už nemáme!! Já osobně jsem jel autem, už den předem a čekal na nádraží na vlak z Prahy, kterým přijeli 2, slovy DVA fanoušci !!! To je fakt víc než trapný. Chápu, není to nijak atraktivní zápas, ale zase na druhou stranu, sobota, odpoledne, dobrá vzálenost, nádherné počasí- co už by kdo chtěl více?? Ta sestava, která se sešla v pidikotlíčku na stadioně , to se snad ani nedá popsat. Něco málo aut z Prahy, pár místních buráků, nulové fandění, nezájem, prostě jedna velká nuda.Neskutečná trapná ostuda !! A já se Vás regulérně ptám, proč můžu jet já, na takovýhle zápas, vzhledem ke svému věku a počtu výjezdů už bych se taky na lecos mohl vykašlat a kde byli Ti všichni ostatní? Kde byl celý XII hráč, kde byli vedoucí kotle, kde byli Ti, co tak rádi a ostantativně dávají najevo, že to všechno celé fandění řídí? Tady na webu se neobjevila žádná pozvánka na výjezd, žádná agitace. Já sám jsem se o něco málo pokusil v pár diskusích a se zlou jsem se potázal. Já už mám poslednbí dobou pocit, že tady člověk už nemůže vyjádřit svůj názor bez toho, aby se setkal s osočováním počínaje rasistickým přístupem a konče tím, že jsem vlastně idiot, když vůbec do toho Sokolova jedu.Nemůžu si pomoci, ale určitě si nemyslím, že něčemu pomůže beseda s hráči, která je vykastovaná pouze pro určitou skupinu, a které se tady věnuje prostor, ale na utkání A týmu ani zmínka. To se teda na mě nezlobte, ale kde to jsme a kam tohle dál povede?? Pořád si tady hrajeme na něco, co nejsme, nejvíce kritických příspěvků tu mají Ti, kteří nevytahnou paty a osobně Vám říkám, kde byl v sobotu celý XII hráč?? Já tam byl a tam nebyl ani náznak nějakého XII hráče. To, že si koupím pěkné tričko, pár samolepek a členství v organizaci ze mě 100 procentně ještě fanouška neudělá. Štve mě to a s plnou odpovědností říkám, že si poslední dobou hrajeme na něco, co nejsme a čím dříve někdo otevře oči, tím lépe pro Spartu!! Protože tenhle evidentní nezájem o podporu spěje akorát do pekel. Aby se nás na výjezdu dalo spočítat na prstech jedné ruky? Ostuda, trapnost, nic víc. Myslete si o tom, co chcete.


lucifer.pekelny 
re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 20:32

Píšeš všude proč SE neorganizuje, proč SE nezařídí, proč SE nezmíní... Můžeš se k tomu přičinit. Např před každým zápasem Ondrášovky napsat pozvánku, představení soupeře... dobrovolníků není nikdy dost, na rozdíl od těch, kteří očekávají to, či ono. Bohužel ted do další Ondrášovky máš času dost, tak vzhledem k tomu, že píšeš o tom, že jsi letitý fanoušek a výjezďák - co třeba článek o historii, nebo např jak fungovaly výjezdy a fandění a kotel před xy lety... starší by zavzpomínali, mladší by byli informovaní... co ty na to? .-)


janecek 
re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 20:52

Nemám s tím na rozdíl od jiných sebemenší problém. Pokus si zalistuješ v historii, psal jsem tu například agitku na Žilinu, nebo report z Hradce Králové a Ostravy. Stíhám obojí, i jezdit, i psát, takže Tvá kritika, není bohužel na místě. Ale nápad napsat něco o historii výjezdů není tak špatný. Mnoho mladších by se asi hodně divilo a přestali by opovrhovat nějakpo Ondrášovkou...


lucifer.pekelny 
re: re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !

10.10.2010 20:56

to nebyla ani tak kritika, jako povzbuzení do tvůrčí práce :-)


acskncl 
re: re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !

10.10.2010 21:09

Mezi mladsi se nepocitam a odjezdeno mam ze se to ani spocitat neda, ale ondrasouvkou jednoznacne opovrhuju.


acskncl 
re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 21:07

To bude asi tim ze ten sranda cup zajima opravdu jen hrstku jedincu ;-)


janecek 
re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 21:13

nejde o to, že to je nějaký srandacup. Pořád tam hraje A team Sparty, i kdyby to bylo z amatérama z Horní Dolní, je nanejvýš trapné a ostudné, když tam nepřijede téměř nikdo!! Pak celá sdružení XII hráčů berou za své., protože pokud někoho zajímá jen od Realu Madrid výše a fandit umí hlavně jen na webu, pak je to celé o ničem. Z toho, že si hrajeme ohledně fandění na něco, na co nemáme, neslevím ani ň !!


Venca 
re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 21:18

Ale měla by tě zajímat Sparta né? Co kdybysme nedej bože někdy spadli? Druhá liga tě taky nezajímala? :-) Prostě když hraje Sparta, tak mě to zajímá!


kubri 
re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 21:22

V Anglii a v jiných (fotbalově vyspěplých) ligách má tamní pohár svazu velikou prestyž.. Kdyby to u nás brali fanoušci, tak by to bylo taky o něčem jiném..


kubri 
re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 21:23

A BTW: Když je to sranda cup, tak jsme měli porazit Baník 7:0.. když je to taková sranda.


kubri 
re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 21:09

Souhlas. Já jsem rád za každé utkání, které stihnu a o to víc mě mrzí, že když už se někam vleču z Německa třeba 500 km, že nejde ani poznat náš "fanclub." Nemluvím o stálicích, co pravidelně jezdím..


Ludva 
re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 21:33

re: re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti ! Janečku před tím zápasem v Sokolově jsem tvoje příspěvky bral s rezervou (vím..nebo alespon mám pocit, že to myslíš dobře a jseš prostě jen nasranej) ale s timhle dlouhým (a že jsem ho přečetl až do konce) už me fakt sereš..jinak se to napsat nedá!:) Přesně jak psal lu-pe..máš pocit že něco není uděláno? něco není zorganizováno? někdo něco nenapsal? Málo se fandilo? Ty vole, tak přece sednu a napíšu to pokud ti to tak vadí, nebo jdu a ten autobus na výjezd zorganizuju, koupím si megafon a v Sokolově to rozjedu?.....brání ti v tom něco???? Zes byl na 256 nebo kolik si to tady psal výjezdech? No a co!..zes napsal 3 články na tenhle web? No a co! Napiš čtvrtej, pátej, šestej...jeď na 257., 258. atd. Stejně jako ty tady píšeš s prominutím píčoviny...tak bych ti mohl napsat stejný..proč jsi napsal jen 3 blbý články? proč jsi byl jen na 256 výjezdech?... jseš hovno fanoušek a měl by ses nad sebou zamyslet!! Nejses 12. hráč Sparty! Bylo by to logický? Zasloužíš si to? Já myslím že ne. Místo, abys tý hrstce co něco dělá byl vděčnej, tak jí tady nadáváš?? Co že bys místo toho pomohl? Proč nevystřídáš někdy Bombita a nenapíšeš referát z utkání? Proč nevystřídáš někdy Palce a nehecuješ fanaticky kotel? Proč nevystřídáš někdy acskncla a nejdeš vybrat něco na choreo prodejem samolepek? Proč nevystřídáš někdy Redakci a nenapíšeš ten hecující článek na výjezd? (o tom, žes napsal 1 před Žilinou se tu prosím nezminuj, to je dost trapný:)) Jako ok, nasranej z neceho (tedy napr. z toho ze "12.HRÁČ" není zatím takovým jakým bychom ho všichni chtěli mít) muzes bejt ale ventilovat to timto zpusobem je dost debilní...jinak tenhle prispevek by te mel prinutit k zamysleni nad tim co tady pises a vyhecovat k nejaky akci, neznám te a proto te nehodlám nijak hodnotit ci hodnotit tvoje "zásluhy fanouška"...


janecek 
re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !!!

10.10.2010 22:29

Nepřekvapuje mě tvoje reakce. Vůbec ne. Četl jsi až do konce, ale ne dost pozorně. Nijak tu nezpochybňuju práci SF, redakce a tohoto webu. To spíše naopak. Jen prostě už nebudu srkat hlavu do písku a dělat , že je vše v pořádku, když není. Celý XII hráč se stává v okamžiku, kdy do Sokolova témeř nikdo nepřijede, jen jedním velkým klišé, ať se ti to líbí, nebo nelíbí. Ano , skutečně jsem jen nasranej, že to je takhle a tak se potřebuju vyzvracet. Neobviňuj mě ale z něčeho, co nedělám a naopak neschazuj to, co dělám. Pokud mám za sebou tolik výjezdů, tolik let a přesto mám pořád dost chuti a iniciativy i přes náročnou práci a rodinu pořád se Spartičkou vyrážet, nemyslíš, že podobné aktivity, které popisuješ bych už mohl přenechat těm mladším? Otázka by měla být položena jinak, ne proč já, ale proč oni nejsou tam, kde je jich potřeba? Já v Sokolově byl, jestli Ty nevím. A ubezpečuju Tě o tom, že tam bys ani s 20 megafonama nebyl platnej nic. To bych mohl organizovat tak sám sebe. Mrzí mě, že tu shazuješ mé příspěvky o Žilině apod. Pokud Ti to přijde málo, mě tedy ne. Málo mi přijde to, když si někdo oblékne triko XII hráčem jsem já a nosí ho tak maximálně do práce. Málo mi přijde to, pokud někdo opovrhuje pohárem. Málo je to, že někomu nestojí za to, udělat si v sobotu výlet. Málo je to, když někdo dokáže po trapném výkonu s Žilinou osočit mě, který napíše slovo černoušek z rasismu a vést o tom sáhodlouhou diskusi. Málo je taky to, když se budu donekonečna tvářit a básnit o tom, jací jsme úžasní fanoušci. Jednoduše proto, že nejsme. Do připosranýho Sokolova nikomu nestojí za to jet, ať už jsou ty důvody různé. A ten kdo na to poukáže je kreten. Tak to je bezvadný. Viděl jsem za ty léta co na Spartu chodím a jezdím s ní X samozvaných vládců kotle a nespočet internetových kritiků. Kdeže jim je dneska konec? Smysl toho mého příspěvku byl jen vzek, nasranost a beznaděj z toho, kam jsme to s tím fanděním dopracovali a za co se to pořád schováváme. A na co si to hrajeme? Hádat se rozhodně nechci, ani Tě urážet. Jen nemám rád nemístnou kritiku. Já jsem skutečně pro Spartu své už udělal. Není třeba se do mě trefovat. Trefuj se do těch, kteří tak očividně na všechno serou. Do mě ne.


acskncl 
re: re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !

10.10.2010 22:54

Zkus pochopit, ze Ondrasovka nezajima vetsinu lidi co chodej a jezdej na kazdej zapas, nebo aspon jejich znacnou cast, tak sotva se ti na ni pozene nekdo kdo mam problem vyrazit na domaci ligu, tedy pokud nahodou nebydli par km od mista kde se ten legracni pohar hraje. Proste to je jen svatek pro ty z horni dolni, ze u nich hraje zrovna Sparta a nic vic lakaveho pro ty co na fotbal chodej neustale.


recchi 
re: re: re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hlediš

10.10.2010 23:03

acskncl:" Proste to je jen svatek pro ty z horni dolni, ze u nich hraje zrovna Sparta a nic vic.."***šel bys na pohár, kdyby SPARTA hrála v tvé rodné horní dolní?


acskncl 
re: re: re: re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hl

10.10.2010 23:20

Popravde nevim, bylo velke vahani, ale kdyby to bylo v nejakej rozumnej cas tak asi nakonec jo.(skoro ta vahajici situace mohla nastat, Kopat Sparta a Kunice lip penalty, tak se hralo tam) Kazdopadne vim, ze dost znamejch lidi z okoli by na ten pohar slo jen za te situace ze to je prave nekde tady v te nasi horni dolni


Ludva 
re: re: re: Ostuda jak na hřišti, tak v hledišti !

11.10.2010 11:21

Je vidět ze to chápeš (chápeme stejně), jenom ale pořád nechápeš, že tyhle tvoje příspěvky tady jsou úplně na nic a mimo mísu a dost neštastně formulovanyý..nasranej bejt můzes, ale musis umět oddělit nasranost obecnou od nasranosti konkrétní, tedy kde si beres do úst aktivitu 12.hráče, "samozvané vudce kotle" (tedy ty lidi co se na vetsinu -bohuzel ne vsechny, coz jiste stve i je- zápasů snazej aby nejaká atmosféra byla) nebo Redakci SF (treba za to, ze zde nebyl hecující clánek do Sokolova)...to proste me stve..nadávej si na ty neaktivní, na to "ze není atmosféra", ze "se nefandí", ale nehaň konkrétní lidi a konkrétní aktivity..dyt si to úplně odporuje na jednu stranu psat o necem, ze se ti to líbí a na druhou stanu psat, ze to je ale na hovno/postrádá smysl... Jinak ten argument o tom, že "já už mám odpracováno" me taky moc nebere...ale budiz, pocit takovej mít můzes a brát ti ho nebudu...


janecek 
MY tam máme být !!!!

10.10.2010 23:54

Tak přátelé, aby bylo ve věcech jasno. Mě osobně je uplně u prdele, jestli tam na svůj klub přijde 6 tausen místních fanoušků z Horní Dolní.Ti jsou mě u zadku. Chyba je, že tam nejsme my!!! Co se týče atraktivity, pro něhoho sranda Cupu Ondrášovka, můžeme klidně polemizovat o tom, zda-li třeba i v 1. lize nejsou výjezdy, kdy je atraktivita soupeře daleko nižší a i smysl výjezdu jako takového a vše co k němu patří( popití, pyro, fandění apod. není uplně lákavý. Pro mě osobně jsou to třeba výjezdy dám příklad Příbram,Slovácko v minulosti Blšany, Drnovice apod. Jenže, jak tady kdosi trefně podotkl, zajímá mě v tomto okamžiku Sparta a na tu jedu ! Podpořit jí, zafandit! Ve smyslu toho, že chci podpořit svoji milovanou Spartičku je v lehké nadsázce ( aby to zase někdo nezpochybnil) uplně fuck, jestli jedu na FC Barcelona, nebo do Sokolova. Samozřejmě chápu, že nemusí mít každý takovýhle pohled na věc, někomu to prostě za to nestojí. OK. Dá se to pochopit! Nidko nečekal, že nás tam budou stovky. Ale aby tam nejel prakticky vůbec nikdo??? Spočítám přesně na prstech jedné ruky lidi, které znám a kteří tam byli, byť jen podle vidění. Tedy krom místních buráků. A v tento okamžik pak ale skutečně , alespoň pro mě ,ztrácí JAKÉKOLIV sdružení smysl , alespoň pro tuto chvíli a ze slov o podpoře se stává jen mlácení prázdné slámy. Bez ohledu na to, jestli se nám to líbí, či ne.Možná silná slova, nicméně pravdivá. Nezpochybňuji práci SF, tohoto webu, ani sdružení XII. hráče, to vůbec ne. Dělají toho jistě dost a nemám proti nim nic.Chraň bůh.Ale jsou jisté okamžiky, kdy to prostě nezafunguje a tento okamžik nastal třeba právě v Sokolově. Ale bohužel nejen tam. Tak si myslím, že není třeba kamenovat toho, kdo na to poukáže, ale spíše se zamyslet nad tím, proč tomu tak je, že se v celé republice v klubu, který má takovou masivní podporu nenajde alespoň pár desítek lidí, kterým by i takovéhle, pro někoho pofiderní výjezdy stály za to.Prostě říkám, tak jak je to v nadpisu. MY JSME TAM MĚLI BÝT !!! a NEBYLI :-(((


gero 
No divné...

11.10.2010 00:27

...jak se tady dokážeme hádat kvůli jednomu zápasu,který prostě nevyšel jak hráčům,tak asi ani fanouškům.To se hold stává,každý víkend není posvícení.Je třeba to hodit za hlavu a soustředit se na ten další,to k nám přijedou Teplice,které jdou nahoru a je potřeba šturmovat co nejvíc na tenhle zápas !!! Sparta forever ! :-).


Rudej 
re: No divné...

11.10.2010 08:28

gero:Nediv se že se tady někdo hádá,ale když někdo jede do Sokolova o den dříve,tak to určitě nebylo kvůli Spartě,ale pro něco jiného.Asi nafasovat proviant od tchyně nebo něco podobného.To se potom kecá,když jsem tam měl cestu a při té přiležitosti zašel na fotbal.Víc Ti k tomu neřeknu:))


recchi 
re: re: No divné...

11.10.2010 08:34

já na té diskuzi nic divného nevidim. Prostě nás situace a dění kolem Sparty zajímá, tak tady blábolíme. A že to někdy nemá tu správnou štábní kulturu? Kdyby mělo, tak jsou z nás redaktoři renomovaných sportovních periodik, trenéři a uznávaní experti! Furt je to tady jen taková internetová hospoda:-)


Rudej 
re: re: re: No divné...

11.10.2010 08:41

Já se taky nehádám.


janecek 
re: re: No divné...

11.10.2010 10:59

Jestli si tohle myslíš, tak jsi troubelín, nic víc k tomu neřeknu zase já. To přesně ten hloupoučkej způsob přemejšlení, kterej mě přivádí k šílenství.Chlapče, jel jsem tam čistě za fotbalem- pro nic jiného. Mě totiž na rozdíl od Tebe Sparta zajímá...


DarkCook 
re: re: re: No divné...

11.10.2010 11:02

No, Rudej tam byl nejspíš taky, soudě podle fotogalerie.


janecek 
re: re: re: re: No divné...

11.10.2010 11:11

OK, ale takovýhle podsouvání a spekulace, to je hnus. vyrazil jsem z Prahy v pátek navečer, vzal tam hotel, lehce zakalil. U srdcových fanoušků normální věc, pro někoho možná divné. Pro mě ne.


Bombito 
V postatě má Janeček pravdu!

11.10.2010 09:23

Vůbec se mě nelíbí podceňování různých soutěží nebo soupeřů. Mám to nastavené asi takto: prostě a jednoduše hraje SPARTA. Je jedno, zda-li LM nebo přípravu na Strahově. A když můžu, jedu! Jestli na druhé straně hřiště stojí Arsenal nebo Podolí není zas tak důležité. Janečkovu reakci chápu, zklamání z prohry, z atmosféry v kotli, to není dobrý guláš. Pravdou je, že si pořád na něco hrajeme a když má přijít skutek, najednou je ticho. Asi nejsme takoví srdcaři, jak třeba po zápase s Palermem, nebo na jaře s Teplicemi. Není to veselé zjištění.


kubri 
re: V postatě má Janeček pravdu!

11.10.2010 09:37

Palec nahoru. My nevyprodáme stadion ani na nejlepšího soupeře v lize, to je "srdcovka..."


Ludva 
re: V postatě má Janeček pravdu!

11.10.2010 11:10

A co jako? Tím, že to tady bude psát a vztekat se nad tím s tím něco snad udělá?? Příspěvky Janečka z poslední doby beru jako výraz zklamání, budiž, má na to právo, ale nemá právo tady hanět aktivitu pár jedinců, kterým to není u prdele a něco dělají a tvrdit, že sdružení ztrácí smysl, že nejsme XII. hráčem nebo podobný píčoviny...hold jsme jen někdy XII. hráčem a sdružení (třeba proto že není zatím tak početné jak by mělo být) zatím neplní takovou funkci jakou by mělo plnit...ale nezmění se to rozhodně tím, že se tady někdo vyzvrací ze svejch pocitů, všechno zkritizuje a pak řekne, že "už má odpracováno"..pokud už teda "má odpracováno", tak hold to za něj musí udělat někdo jinej, musí někoho tedy sehnat, vychovat, vyhecovat..a to se neudělá rozhodně nesmyslnejma příspěvkama na netu..


janecek 
re: re: V postatě má Janeček pravdu!

11.10.2010 11:13

Píšu tu už po několikátý. Nečteš pořádně. Nikdo nic nehaní. Tedy jako celek. Jen jisté chcíle. A smysl těch příspěvků je v tom, na tom něco změnit. Od toho tady ta diskuse je. Pokud bych měl jen držet hubu a nepsat konstruktivní kritiku, pak by i ona ztratila smysl.


Ludva 
re: re: re: V postatě má Janeček pravdu!

11.10.2010 11:29

Viz, výše už jsem ti odpověděl. Ano.. "konstruktivní kritika"..to myslím ale ani nemusíš moc na to upozorňovat, to snad víme všichni, že v Sokolově to co se týká fandění/fanoušků bylo na hovno. Pokud by to tedy někdo nevěděl, tak díky za upozornění.."někdo s tím neco bude muset udělat aby se to už neopakovalo"...:))) Dobrý, v tom se snad shodneme!:) Ale pořád nechápu, že ti to stojí za to psát tady sáhodlouhé kritické příspěvky a hlavně co myslíš že těma příspěvkama dosáhneš....teda pokud nebyly myšlený tak, aby těch pár aktivních lidí nasraly...:))


Senior 
re: re: re: V postatě má Janeček pravdu!

11.10.2010 11:43

V Sokolově jsem na poháru byl tuším před dvěma lety a v sektoru určeném pro příznivce hostů jsem nás napočítal 26. Rozhodně mě to ale nikterak nerozčílilo. Je přece věcí každého sparťana, jestli chodí jen na domácí zápasy, zda jezdí se Spartou ven jen na ligu, případně jestli vyrazí i na domácí pohár. Případně zda Spartě fandí, ale nechodí na její zápasy ani na Letné. Položme si spíš akademickou otázku: Přistoupili by hráči Sparty k utkání v Sokolově odpovědněji, kdyby je tam podporovaly řekněme tři stovky skalních fandů? Obávám se, že nikoli. Už ve Voticích to naši borečkové pojali tak, jako by je účast v Ondrášovka cupu obtěžovala. S takovým přístupem se dá s odřenými zády přelézt přes soupeře z divize, ne však přes protivníka, který hraje druhou ligu. A o tom to je, nikoli o tom, jestli z vlaku vystoupí dva sparťané, nebo dvě stovky. Já třeba byl zvyklý na středy, kdy jsem si brával dovolenou a užil si pohodové odpoledne uprostřed pracovního týdne. Vzpomínám rád na oba výjezdy do Dvora Králové nad Labem, na výlet do Čáslavi, loni tuším do Ústí nad Orlicí a do Náchoda, špičkové to bylo asi před třemi nebo čtyřmi roky v Břeclavi, marné nebylo ani Kladno, které tehdy suverénně vedlo druhou ligu a pořádně nás prohánělo. Pro mě bylo podstatné, že ve všech případech jsem se domů vracel s postupem do dalšího kola, a tudíž v dobré náladě. Proto jsem i rád, že tentokrát se mi ta sobota vůbec nehodila a nikam jsem nejel. Vracet se s vědomím, že to hráči odflákli, zatímco já se za nimi trmácel nějakých 150 kilometrů, by bylo na palici. Tentokrát to neposrali fanoušci, kteří do Sokolova nedorazili, ale hráči plus realizační tým. Tak proč se tady hádat do virtuální krve, když jim je nějaká Ondrášovka u prdele a účast v ní je jen obtěžuje? A po pravdě řečeno lepší vypadnout hned na podzim se Sokolovem než na jaře prohrát venku i doma s nenáviděnou Slavií jako letos na jaře. Tak o co jde?


janecek 
re: re: re: re: V postatě má Janeček pravdu!

11.10.2010 11:50

Taky kus pravdy:-)


Senior 
re: re: re: re: re: V postatě má Janeček pravdu!

11.10.2010 12:12

Podle mého názoru může dvanáctý hráč fungovat až poté, co těch jedenáct na trávníku něco předvede (tedy minimálně se aspoň o něco snaží), nikoli před tím. Dvanáctý hráč za jižní brankou na Letné může až do ochraptění skandovat BOJUJTE ZA SPARTU, ale když se těm jedenácti na place bojovat za Spartu nechce, jednoduše a prostě to nepomůže.


Richmond 
Hodně slabou chvilku

12.10.2010 10:41

tady čtu komentáře, že se tohle stává i Arsenalu, Chelsea, ale to vždy vypustí na hřiště tým s průměrným věkem 20 let. P. Chovanec a Vám se ten fotbal jako líbil? Neumí je seřvat a klidně vystřídat klidně i 5. minutě utkání, když je boreček vyčichlej jak líh.