Přijede k nám FC Liverpool aneb Jít či nejít?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
HVK 
díky

30.12.2010 11:13

výstižné


kilburn 
Velmi dobře napsáno

30.12.2010 11:16

Spousta lidí si asi neuvědomuje, že během několika posledních let je Sparta poměrně výrazně ve ztrátě a kdyby to takhle šlo dál, tak by mohly štědré dotace ze strany majitele ustat. Takhle si Sparta jedním zápasem vyjde na cca. 30 milionů a možná nebude muset prodat Wilfrieda.


StarejHomolka 
re: Velmi dobře napsáno

30.12.2010 12:18

Možná by to třeba chtělo jen nepřeplácet hráče a nemít pod smlouvou dlouhé seznamy hráčů, kteří v řadě případech sedí na lavičce, na tribuně a po čase za hubičku odejsou jinam...


Kocek 
re: re: Velmi dobře napsáno

02.01.2011 10:11

Pokud hráčům nedá Sparta smlouvu, která je na poměry naší ligy luxus, tak tady prostě hrát nebudou, a ty ani já NIKDY Liverpool na vlastní oči na Letné neuvidíme!!!!


StarejHomolka 
re: re: re: Velmi dobře napsáno

02.01.2011 15:29

Já o voze a ty o koze...


Kocek 
re: re: re: re: Velmi dobře napsáno

03.01.2011 10:30

Vubec ne, já souhlasim s tim, že je blbost mít pod smlouvou 80 (s)hráčů jako antikrist, ale nesouhlasim s tím, že by hráči z kádru áčka neměli mít nadstandartní smlouvy. Pokud jim je nedaj, tak prostě ve Spartě nebudou a tým bude slabší.


weca 
Jdu.

30.12.2010 11:18

Já osobně půjdu. A protože jsem realista a nemám v hlavě nasráno, tak jsem takovýhle ceny čekal. To bylo výkřiků, jak všichni pudou, jak poletěj do Anglie a podobně a když jde do tuhýho, tak skutek utek. Najednou každej "z principu nejde..." Z jakýho doprdele principu? No každopádně, kdo nechce jít, ať nechodí, ale ať si pokud možno uvědomí, že ten litr stejně prochlastá nebo si třeba koupí svetřík...Já si radši zajdu na Spartičku.


piskyn 
NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 11:19

S timto nazorem psafilipsa se naprosto ztotoznuji. Po ranu jsem projel nekolik diskusi treba na www.nova.cz ci na www.sparta.cz a nestacil jsem se divit. Chvilemi mi bylo za nektere pisatele i velmi trapne. V techto chvilich, kdy se lame chleba, se alespon oddeli zrno od plevele a ukaze se kdo je pravej Spartan a kdo si na nej jenom hraje. AT ZIJE SPARTA PRAHA!


majk 
re: NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 11:32

naprostá píčovina


pesfilipes 
re: re: NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 11:41

Naprosto souhlasim s majkem. A dovolim si požádat, aby nikdo neurážel nikoho, kdo se nakonec (z jakýchkoli příčin) musel rozhodnout nejít, NE U RÁ ŽEL. Termíny jako dělení zrna od plev a pod.jsou jen zhovadile zjednodušením ekonomickýho problému...


StarejHomolka 
re: re: re: NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 12:20

S tímhle souhlas...


káně 
re: re: re: NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 13:29

souhlasím


piskyn 
re: re: NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 11:52

Diky za konstruktivni reakci. Klobouk dolu


pesfilipes 
re: re: re: NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 13:05

no on už ten tvů příspěvek, tu konstruktivnost postrádá... páč napsat, že kdo nedorazí neni sparťan, oddělí se zrno od plev a jiný podobný prostoduchosti, to je blábol první kategórie...


piskyn 
re: re: re: re: NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 13:29

Psefilipse, nereagoval jsem na tvuj prispevek, ale na primitivni prispevek Majka. Co clovek to nazor. Mej se


majk 
re: re: re: re: re: NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 13:42

vyjádřil jsem své pocity z tvého panfletu


pesfilipes 
re: re: re: re: re: NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 14:02

neboj - já to pochopil dobře... a taky reagoval na tvou reakci k majkově reakci, potažmo teda tvůj původní příspěvek


piskyn 
re: re: re: re: re: re: NAPROSTEJ SOUHLAS

30.12.2010 14:13

Ahoj, neni problem. Jsem tedy rad ze si rozumime. Za tim "panfletem" co jsem napsal si stojim. Stejne se vsichni sejdem 17.2. na Letny a 24.2. na Anfield Rd, kde nebudem probirat "picoviny", ale hnat Spartu dopredu. Jak tu jiz nekolik mudrcu reklo: je to otazkou priorit a kdyz ji milujes, neni co resit.


Bedny 
Pavel Bednar alias Bedny

30.12.2010 11:19

ano je to tak, je to jen otazka priorit, a ten kdo chce knucet ze je to moc, at si zajde na nocni brigadu na nadrazi skladat uhli. Ostatni knouralove at zustanou doma... protoze nemaji pravo knucet, nebot na fotbal evidentne nechteji!!! Ave Sparta Forever


Klerenc 
re: Pavel Bednar alias Bedny

31.12.2010 14:57

Proč hned musíš urážlivě kádrovat všechny na ty, co půjdou, a na ty, co se tam neukážou? Je to prostě klasickej případ tržní ekonomiky. Někdo tu nabídku využije, jinej ze subjektivních důvodů ne. Na tom přeci nic není. Ale takhle silně se ironicky vyjadřovat a až zesměšňovat volbu někoho nekoupit si lístek mi přijde hrozně omezený. Můj názor.


actessi 
??

30.12.2010 11:22

Napsal jsi to sice dobře, ale nějak nerozumím těm slevám pro permanentkáře. Jakých 40%? Z 3000 na 2400? proč to nedali jen o pár stovek pro ty, co mají permice? myslím tím ceny. A propó, myslím si , že Liverpool už není, to co bývalo a že bych si z takového mužstva sed na prdel, tak to tedy pardon:-) já třeba mám dvě permice ( dcera), takže docela darda:-(


Kocek 
re: ??

02.01.2011 10:13

NIc proti tvý matematice, ale 40% ze tří tisíc není 2400, ale 1800...


StarejHomolka 
Dvě poznámky

30.12.2010 11:29

K cenám jen toliko. Každý sám vyhodnotí, zda na to má, či zda chce či nechce za dvě hodiny zábavy (uvidíme jakou kvalitu zábava mít bude) peníze vydat. Nebudu odsuzovat žádného fanouška, který nepůjde. Nebudu odsuzovat ani klub, který si ceny nastavil dle svého uvážení (správného?). Dle mě může mít jiná skladba hlediště vliv na atmosféru a mnohdy právě atmosféra vybičovala k postupu... Dvě poznámky směřují k tomuto "Přijede to nejlepší z nejlepších"= zvýšený zájem o daný zápas je především a pouze mezi lidmi (nikoliv fanoušky Sparty), kteří přijdou na Liverpool. V hledišti jich tedy bude daleko větší procento než obvykle. Proč tedy ještě výrazněji nerozevřít nůžky cen mezi fanoušky Sparty a ostatními, tedy třeba lístky do 1.500 vs lístky na úrovni 3.000 - 7.000, aby pro fanoušky, kteří za ACS jezdí dlouhé sezóny, chodí na každý ligový zápas a dlouhodobě své peníze do ACS dávají, měli Liverpool jako skoro "dárek" a "určitou odměnu za věrnost". Vydělalo by se především na svátečních a zvědavcích. A za druhé. "ACS je obchodní společnost a ta musí vydělávat aprovoz něco stojí"= myslím, že by se klub měl především snažit v oblasti prodeje svých hráčů, tam při lepším jednání a snažení může na svůj provoz vydělat rychleji a daleko více.... Budoucnost je, a říkám to dlouho, ve "věrnostním programu", který velmi dobře dokáže rozlišovat, zjednodušit pořizování lístků a komunikaci s klubem, i propojit nákup lístků/permic s dalšími službami v podobě nákupu suvenýrů či občerstvování na stadionu..


pesfilipes 
re: Dvě poznámky

30.12.2010 11:38

přiznávám, že todle konkr.téma by vydalo na vco hodně víc prostoru, než kolik jsem mu nakonec věnoval. ono "nejlepší z nejlepších" je myslim srozumitelně vysvětleno, tzn.z historického pohledu (úspěchů). když jsem to odeslal, zahlíd jsem někde částky za vstupný na ten hokej v pardubicích venku. nejlevnější lístek myslim 900. ale pozor! prakticky všichni co se tam dostavěj a zpalatěj jsou předem odsouzený a nejspíš i smířený, že neuviděj lautr jedno velký NIC. V tomdle kontextu mi prostě vstupný 900 - 3000 (nepermice mě fakt neberou) přijde adekvátní "situaci"...


StarejHomolka 
re: re: Dvě poznámky

30.12.2010 12:04

V mém případě nešlo o historické úspěchy daného klubu, spíše úvod do dalších vět a finále v podobě rozevření nůžek :-)) Neřeším samotnou cenu, její výše je věc klubu, ale to nastavení pro věrné a "jednou za rok či dva příchozí" se mi stále , i když je tam oproti dřívějším letům posun, nezdá jako ideální. Tam bych si osobně dokázal představit více než 40-50 % rozdíl... což pak souvisí s dalšími dovětky.. Je však na klubu, jak to pojímá. Já osobně vidím smutek v tom, že - doma Palermo 13 766 lidí, Lausanne 12 403 a CSKA 12 707. Stadion by měl být při těchto zápasech vždy skoro plný, něco tedy bylo špatně... možná i ty ceny lístků.. a proto bych fanoušky, kteří na tyhle zápasy dorazili a asi většina byla z řad permicářů, ocenil právě při tomto svátku tím, že by ceny pro ně byli jen 20-30 % ceny z normálního lupenu pro lidi, kteří dorazí jednou za rok a úspěšně ignorovali tyhle tři záapsy, stejně tak jako ligové, stejně tak jako i jiná utkání ACS doma a venku... To bych se ale opět vracel k věrnosti a věrnostnímu programu.. Vše by bylo na delší a osobní debatu, takhle se řada věcí nevysvětlí a nepochopí správně :-) Výše cen lístků nechávám stranou. Proti tomu nic, tam je to - buď někdo chce/nechce a má/nemá na to.. to vždy rozhoduje.


looki 
re: re: re: Dvě poznámky

30.12.2010 20:28

pěkně napsaný! Jenže nás pár "blbců", co chodí na Letnou na každej zápas vedení až tolik nezajímá. (ekonomicky je to pochopitelný..my jim rozpočet nezaplníme, k lepším obchodům nepomůžeme atd.)


actessi 
re: Dvě poznámky

30.12.2010 11:49

naprostej souhlas...


majk 
re: re: Dvě poznámky

30.12.2010 12:59

homolka do vedení !


mychal 
Souhlas..

30.12.2010 11:33

Jak výstižně napsané.


jiri 
...

30.12.2010 11:45

Jsou to sice dardy, ale aspoň to odradí žida, co se chce podívat na Liverpool. Sparťana by to odradit nemělo. Tak holt manželky nepůjdou měsíc na nechty, kosmetiku a ke kadeřníkovi! :-))


milda.fans 
lístek na liverpool-SPARTA

30.12.2010 11:48

nevíte kolik bude stát lístek na zápas v liverpoolu?díky


pesfilipes 
re: lístek na liverpool-SPARTA

30.12.2010 11:51

někdo někde tady psal snad 24 liber


jehlas 
re: lístek na liverpool-SPARTA

30.12.2010 14:36

ano měl by stát 24liberhttp://www.liverpoolfc.tv ...


paz 
souhlas

30.12.2010 11:51

900 pripadne 1500.. kdo opravdu chce tak za to ty penize da..


pesfilipes 
re: souhlas

30.12.2010 11:53

upravil bych to na chce a může. lze si snadno představit, že by někdo chtěl, ale prostě fakt nemůže


amradek 
re: re: souhlas

30.12.2010 15:14

takk paráda a ktomu bych si moh kupit ještě jednu vstupenku taky za těch 900 nebo ne pro kámoše?


Ludva 
Naprosto výstižné

30.12.2010 11:53

Díky za jasné shrnutí situace. Mám to po slevě za 2.400,- Kč a samozřejmě půjdu, stejně jako na zápasy s Kladnem apod. A chválím krok poměrně velké slevy pro permanentkáře, to je to co by mělo být samozřejmostí, tedy vážit si stálých fanoušků, na těch co chtěj jít na Liverpool a ne na Spartu ať se klidně vydělá! Kdy jindy taky, že jo? Proti týmu FC Lausanne?? A souhlas i tím, že kdo není línej, na ten lístek si vydělá/ušetří..vše je jen otázkou priorit!


StarejHomolka 
re: Naprosto výstižné

30.12.2010 12:24

A už si to řekl doma, že ubereš rodině od úst? Už si to vysvětlil manželce? :-D


Ludva 
re: re: Naprosto výstižné

30.12.2010 12:29

Zatím mají co jíst:)).. ale jinak pst:)).."Klient mi stále neproplatil tu fakturu":)))..nebo "kde jsem vzal peníze na výjezd do Anglie a na domácí zápas?".."hodnej kamarád Tomáš K. mě zase pozval":)))


StarejHomolka 
re: re: re: Naprosto výstižné

30.12.2010 12:55

:-) Vem si raději vykládání zboží v Lidlu jako já :-)


Ludva 
re: re: re: re: Naprosto výstižné

30.12.2010 13:09

Jenze za tohle doplňování regálů už jsi koupil kočárek a nevím nevím jak bys utrhnul od úst dítěti hračky, jen abys šel za tou svojí Spartou..:)..ještě že nás všechny dneska na pívo pozve náš nejlepší kamarád Manics!:) Nebo by nám mohl nakrást nějaký lego, mi bychom ušetřili za hračky a mohli jít na Spartu:))


taborita1 
re: re: re: re: re: Naprosto výstižné

30.12.2010 13:13

Chudák slečna Manicsová....místo nové kabelky od Gucciho dostane na Silvestra ožralýho Máňu bez jediné koruny, svatá to žena...:-)))


majk 
re: re: re: re: re: Naprosto výstižné

30.12.2010 13:13

taky chci kamarádit s manicsem


taborita1 
re: re: re: re: re: re: Naprosto výstižné

30.12.2010 13:45

Ty máš Herrera, nemůžeš mít všechno....:-)))


majk 
re: re: re: re: re: re: re: Naprosto výstižné

31.12.2010 01:46

toho jsem pustil kuchimu za dvě žvejkačky....


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: Naprosto výstižné

30.12.2010 13:19

Už vidím, jak o různé kabelky, dárečky, parfémy okradené manželky a přítelkyně sparťanských fanoušků vytáhnou s palicemi v rukách na Spartu protestovat :-))) Ať žije Manics! Postavíme mu životní sochu z lega..!


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: re: Naprosto výstižné

31.12.2010 14:34

Když jsme se včera bavili o tom legu...http://www.novinky.cz/zah ...


filipkaran 
Velká pochvala!

30.12.2010 12:17

S článkem naprosto souhlasím. A nic na tom nemění, že jsem student a můj měsíční příjem stojí za starou bačkoru. Na Spartičku si vždycky ušetřím i kdybych měl chodit o měsíc déle v děravých botách. Moje priorita je zkrátka jasná. Nehledě na to, že FCL je tu poprvé a možná naposledy.


Tomis 
Když ji miluješ...

30.12.2010 12:22

není co řešit :-)


VitekLineker 
Pěkně napsáno

30.12.2010 12:40

Vše důležité obsaženo a nemůžu jinak než souhlasit.


Vašon 
Lístky

30.12.2010 12:47

S článkem souhlasím!A jen tak pro zamyšlení...myslíte, že od 7.2 budou ještě nějaké volné lístky do kotle?Pojedu přes celou republiku, tak by nebylo nejlepší abych si vzal málo peněz :D :)


Jumbo1 
Souhlas

30.12.2010 12:54

Souhlas a bod. Pěkně napsáno, a výstižně. Já tam budu (taky za 900 ještě aby ne :-)).


BeoWulf 
ceny

30.12.2010 13:01

Asi jeden z mala budu nesouhlasit ale me ty ceny prijdou vych*ane vysoky. Neco ala Zilina ale v mensim meritku. Na lívrpůl se to proste vyprodá i kdyby s nim hrali Blsany...


Jumbo1 
re: ceny

30.12.2010 13:10

Správně, na Liverpool se prostě vyprodá. Výška ceny ale imho odradí spoustu čumilů, a jako další protičumilovský opatření je možnost permanentkáře koupit lupen navíc. Takže bych ani neměl strach o to, že tam bdue málo sparťanů, spousta lidí to dát může a chce, imho rozhodně víc, než je kapacita stadionu.


Kocek 
re: re: ceny

02.01.2011 10:17

Tak předně to odradí překupníky, kteří by při ceně např. 500 vykoupili stadion a pak to nabízeli anglánům za trojku před stadionem jako tomu bývalo třeba s Chelsea nebo Manchesterem..


pesfilipes 
re: ceny

30.12.2010 13:11

nic mi do toho neni, ale budu nesouhlasit s tebou. nikoli s tim, že tobě přijdou ty ceny vysoký. to je v pořádku. ale hrubě bych nesouhlasil s termínem vychcaně, tim spíš pak se srovnánim se žilinou (hodně kulhajícím - jak jsi sám poznamenal, neb je "to" v menšim provedení; což je teda dost kuriozní voříšek) a už tuplem nesouhlasim s tim že by to vyprodaly i blšany... houby s voctem, 20000 fanatiků lívrpůlu (teda místních) by na to nešlo.


majk 
re: re: ceny

30.12.2010 13:16

já bych si přisadil, že čumili rozhodně cena neodradí. Naopak, těm nevadí jít jednou za čas třeba na koncert za dvojku a vemou to ze stejnou samozřejmostí..... navíc, když jde jednou za rok, proč ne. Jenže člověk, co tam chodí tejden co tejden jak kokot právě proto, aby se dočkal takového zápasu pak dá za jeden zápas jak za celej rok za domácí zápasy a tady mi to prostě nějak hapruje....


Jumbo1 
re: re: re: ceny

30.12.2010 15:05

Tak jasně, mohlo by to být pro permanentkáře ještě levnější, pak by se totiž permice vyplatila i lidem z Moravy, i kdyby ji měli mít jen kvůli tomu, že pojedou na poháry, derby a Baník. Ale pokud to počítám při cenách mého místa, tak mi to vychází permice 810+balíček na EL 441+lístek na Liverpool 900, dohromady 2151 za rok, tedy cca 180 Kč/ měsíc. To je pravděpodobně konečná cena, pokud tedy nepostoupíme přes Liverpool.Ano, stojím v kotli, v mrazu, žádný vyhřejvání, žádný grilovaný kuřata, ale nestěžuju si, vybral jsem si sám. Na protilehlou se totéž dá pořídit již kolem 3000-3500 (1080 permice+1050 lístek na Liverpool +tuším 900 balíček na EL za sezonu (i s vyhříváním snad) tedy 250-300 Kč měsíc. To mi zase tolik nepřijde.


robik 
re: re: re: re: ceny

31.12.2010 16:26

Jumbo1: Každý není právník co bere aspoň 50 litru. Pak se ti na ty částky kouká úplně jinak. Vím má chyba, že sem se špatně učil a neberu to taky. Prostě většina lidí nebere ani ten oficiálně uváděnej celostátní průměr a pak to tak není jednoduché. Pokud jdeš sám, tak je to ještě jedno, ale když bereš sebou i dva kluky, už to je prostě darda.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: ceny

02.01.2011 19:15

Zase klídek, 50 nemám ani náhodou, a ještě dlouho mít nebudu. Mám lehce přes 30 (hrubýho). Ale do konce roku 2009 jsem dělal za nějakejch 75% průměru, to jen pro informaci. Takže vím, co to je.


BigBOSS 
re: re: re: ceny

31.12.2010 09:59

Majku,kdyby ses lip ucil...ted vazne,doporucuju Ti prehodnotit sve umisteni permanentky a na pristi sezonu si poridit na levnejsi misto,kde bude i levnejsi listek na pohary,treba u nas za necelych 1.100,- neni zas takova lace,dle meho....a ono mensi cetnost navstev nekterych podniku,ci kamarad z Plzne misto toho z Bozkova by Ti taky vyrazne usetril !!! :-)


becici 
PSEFILIPSE - SOUHLAS,PARÁDA!!

30.12.2010 13:12

Jsem rád, že někdo vydal takovýto článek. Histerie je zbytečná. Je proto správné rozbouřenou hladinu uklidnit. A já bych dodal ještě jednu věc, co ve tvém článku nezazněla a v komentřch zatím taktéž ne. Lidé,fanoušci už asi zapomněli, že na všechny tři předkola LM šli ti, co měli permice ZADARMO!!!. Vstupenky a výhodné balíčky na základní skupinu EL byly směšné !! A letná Arena nebyla vyprodaná, ba co víc, ani jednou nepadla hranice 15 000!!! Todle je ostuda. Tak co by ty lidi chtěli ?? je to vážně o ceně lístků ?? Jak správně píšeš, je to o prioritách a přístupu samotném. Nejvíce asi řvou mladí lidé, co nemají stálý mesíční příjem. Jo, tak at si odpustí tu skvělou víkendovou kalbu! Když něco chci, musim proto něco udělat - tím se řídím já:). Samo se to neudělá, did to řikal pan Horník:-))) Ještě jednou palec nahoru.


gero 
věrnost ?

30.12.2010 13:23

No,mě se ceny lístku a způsob distribuce nelíbi a hned napíšu proč.1.Kub se snaži vydělat jak to jde,to chápu-věčně se na dluh žít nedá,ale proč svoji neschopnost peníze ušetřit a vydělat jinde (a že to jde) háže na fanoušky.2.Spadli jsme na úroveň těch kterým jsme se ještě nedávno smáli-Slavie,Žiliny a podobných,kteří ve stejném případě použili takovéto "židovké" chování.3.Opakuju to stále,ne každý je z Prahy a vemte si,že si pojede koupit lístek třeba z Uherského Hradiště a vytasí za vlak,dalších pár stovek navíc.4.Mám strach aby nebyl stadion zaplněn jenom těmi co na to maj a atmosféra bude jak při zápase Žiliny s Chelsa-nulová.5.Už pár let nepochopím to,proč Sparta neudělá,aby majitelé pernamentek měli VŽDY na EP vstup zdarma.Dát třeba permici ještě o 500 kč nahoru (popř.speciální permici i na EP),ale pak tento věrný fanoušek může vidět na Letné vše ligu i poháry na svém místě.Ja se budu snažit na zápas dostat,ale pochopím to,že tam prostě spoustu věrných nebude a místo nich tam budou jen nefandící čumilové,co jdou na Spartu 2-3 za rok.Ja totiž nejdu na Liverpol,ale na SPARTU !!!


pohadkar 
re: věrnost ?

30.12.2010 13:47

Ani jsem si nevšiml, že by někdo fňukal, že musel třeba pro lístek na Palermo, CSKA a ta cesta z Moravy ho stála víc, než lístek. (Ani už nevím, jestli se muselo koupit den před utkáním, já měl balíček). Najednou Liverpool a každej se míní posrat. A za ty léta jezdění by měla mít i většina fandů, naříklad z Uherskýho Hradiště, nějakýho známýho z Prahy, kterej mu tam ten lupen na jeho permici vyzvedne.


gero 
re: re: věrnost ?

30.12.2010 13:49

Nemáš pravdu.Existoval totiž prodej pře net a v den utkání sis lístek vyzvedl na pokladně,takže tak nějak :-).


becici 
re: věrnost ?

30.12.2010 14:03

Distribuce lístků je v pořádku. Chtěl by jsi snad aby se k lístkům dostali překupnící?? Opět by se nadávalo...Spíš se to chce do budoucna zamyslet na tím, jak zajistit výhodnejší system předprodeje pro nepražáky. Tady nás totiž začíná čím dál více tlačit bota.


amradek 
PERMICE

30.12.2010 13:28

hele a kdybych si koupil pernamentku na jaro do kotle tak pak budu mít ten lístek taky za 900 nebo ne protože???? já jedu na letnou tak 6rocně plus tak 5 výjezdy protože mam letnou 150km ???


Jumbo1 
re: PERMICE

30.12.2010 13:47

Ano, budeš mít lístek za 900 a bdueš mít rezervovanou vstupenku, plus jendu další za plnou cenu.


janecek 
Otázkou ovšem zůstává zápas v Liverpoolu

30.12.2010 13:36

Trefně napsáno. Já osobně bych to vůbec nehrotil, kdo chce půjde, kdo to může dát dá, kdo ne, má smolíčka. Liverpool je jenom jeden, naprosto standartní postup obchodní společnosti, kterou Sparta je. S tím já problém nemám. Spíše bych více řešil zápas v Liverpoolu. Svým diletantským jednáním nás totiž Sparta každou minutu připravuje o možnost, pořídít třeba levnější letenky, či lístky na vlak, protože prostě není schopna vypálit cenu za letecký zájezd. Já osobně si velké iluze o ceně nedělám, vlastní praxe je mi tomu výhodou. Jednodeňňák letadlem v roce 95 do Milána stál 10 400 a to teda byly tehdy nějaký peníze!! Přitom není skutečně nic jednoduššího pro takovou mamutí společnost jako je Sparta, pár hodin po losu buknout 3 - 4 letadla, třeba u nízkorozpočtovek, které mají stejně v únoru okurkovou sezonu.Jenže to nikdo neudělal. Mě osobně to nepřekvapuje. Před zápasem na Ferencvároši mě osobně kdysi Křetínský slíbil, že vypraví do Budapešti vlakový speciál, nebo alespoň pár vagonů. Výsledek? Ani na ČD nezavolali...:-((( Tohle je pro mě osobně daleko větší problém, než ceny lístků doma. Proč nás vedení Sparty připravuje svým protahováním o jiné dobré možnosti nákupu letenek, to je to, oč tu běží. Ale i tak, já v Liverpoolu chybět nebudu, což ovšem nemůžu s jistotou říci o domácím zápase....


becici 
re: Otázkou ovšem zůstává zápas v Liverpoolu

30.12.2010 14:01

Tak! Mě to sere taky ten výjezd. Nakonec se asi budu rozhodovat na last minute a zvažovat X variant, ptz ideální doba byla týden po losu. Ted už jsou ty výhodné letenky z Bratislavy odlet 23 a 25 přílet rozebrány.


Požár 
re: Otázkou ovšem zůstává zápas v Liverpoolu

30.12.2010 15:21

Cena bude 8990kč na osobu. Dopoledne odlet z Prahy, po zápase hned odlet zpět.


káně 
re: re: Otázkou ovšem zůstává zápas v Liverpoolu

30.12.2010 15:24

To máš od koho? Vč. lístku, bez lístku?


Požár 
re: re: re: Otázkou ovšem zůstává zápas v Liverpoo

30.12.2010 15:27

Z dobrého zdroje :). Jestli je v ceně lístek nevim


taborita1 
re: re: re: re: Otázkou ovšem zůstává zápas v Live

30.12.2010 15:50

Bude v ceně.


janecek 
re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůstává zápas v

30.12.2010 15:55

Pokud by to tak skutečně bylo, pak je to zase jen a jen Danečkova levá. Za 9 talířů jednodeňnák? Tak to se fakt posrali v kině. Za ty prachy uplně v pohodě, na 3 dny privátně, s letenkami, jízdenkami, vstupenkou, suvenýry z LVP a tunou chlastu! Ale co od něj čekat, fanoušek tohoto pána skutečně nikdy nezajímal..:-((( !!!


piskyn 
re: re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůstává zápa

30.12.2010 19:22

pro cloveka, kterej si to chce uzit na pul a neplejtvat dovolenou je to celkem fajn, jinak ale spatenka. Jak rikas, za ty samy prachy muzes mit dve noci v Anglii, letenku, vstupenky a hektolitry chlastu vcetne nakyho toho suvenyru.


káně 
re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůstává zápas v

30.12.2010 16:06

Takže to bude za 9000? Tak mě by tohle vyvohovalo kvuli dovoleny, kterou bych prece jen usetril ...


kovanej1893 
re: re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůstává zápa

30.12.2010 16:12

kdyby to bylo za 9000 se všim,na otočku,tak by mi docela vyhovovalo,hlavně kvuli tý dovolený :-)


DarkCook 
re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůstává zápas v

30.12.2010 16:16

Tak jestli to tak bude, tak mne to dost vyhovuje. Nemáš moc času kvůli firmě někam trajdat kvůli charteru, pak přestupovat, někde přespávat apod. Cena mi přijde proto v pohodě, bez starostí. Každý prostě má i jiné povinnosti než jen fotbal.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůstává zápas v

30.12.2010 16:17

Janeček má pravdu, že za 8990 je to na otočku poměrně drahý. Ale pokud by to fakt takhle byl i s lístkem, transferem apod., tak bych do toho šel. To by se mi přesně hodilo. Ušetřil bych dovolenou, což by bylo super, a s podobnou cenou od klubu jsem počítal. Takže bych z toho sice extra nejásal, ale bral bych to.


janecek 
re: re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůstává zápa

30.12.2010 19:24

Tak už je to tady. Je to ofiko. Mě osobně to přijde od Sparty drahý a sprostý, ale chápu, že pro x lidí je to řešení. Pro mě ne.


jin69 
re: re: re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůstává

30.12.2010 20:24

Ja osobne uz jsem s kamaradama nechtel cekat a vcera jsem si kompletne zaridil a zaplatil cestu do Liverpoolu a zpet.Letecky Brno - Londyn potom busem do Liverpoolu a zpet stejne,celkem to dobre navazuje,nikde se neceka pul dne a ani to neni uplne naknap,celkova cena cca 2500 kc na osobu,ted budem jenom doufat,ze s nama vedeni nevyjebe s listkama,snad je tam nejaka prednost pro pernamentkare,ale kdyz jsem dneska na Spartu volal,tak mi nejaka neschopna teta,nedokazala rict,jak ten prodej bude vubec probihat,takze nevim.


jin69 
re: re: re: re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůst

30.12.2010 20:30

Btw : kdyby chtel nekdo info na to letadlo a navazujici atobusovy spojeni at se klidne ozve. jin69@seznam.cz


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůstává

30.12.2010 22:18

to janecek: drahy a sprosty? tak z tebe mám fakt dost...


janecek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Otázkou ovšem zůst

30.12.2010 23:36

Každá věc má několik úhlů pohledu.Pokud na to koukám z hlediska toho, že za 9 litrů pořídím dovolenou u moře na 8 dní all inclusive a rovněž z pohledu toho, že mám již sakra zkušenost se slibama vedení, co vše pro fanoušky udělají, pak je výraz drahý a sprostý ještě mírný. Pokud má někdo jiný pohled a zdá se mu to mírné, jeho věc. Není důvod mě pro můj názor mít dost...:-((


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Otázkou ovšem

30.12.2010 23:53

:-))) jj tak přesně na todle jsem čekal - fakt. dovolená na tři neděle ól inklusiv ve warnemunde... to je vono. hovoř jasně - proč/čim je to drahý, předražený, sprostý...? protože seženeš s nízkonáklodvokou letenku za litr? pevně doufám, že se mejlim...


janecek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Otázkou ov

31.12.2010 01:04

vždyť jsem to napsal jasně, ne? Z jistého úhlu pohledu a hodnoty peněz je to nechutně předražený.Pokud si za hodnotu takových peněz mohu v tom samém oboru tedy cestování ,koupit něco nesrovnatelně lepšího a delšího, pak není co řešit. Za litr je to jistě levný, ale taky bez komfortu speciálu. Pokud to někomu vyhovuje, ať si to koupí, já ho kvůli tomu nehaním. A to pomíjím, že to prodává cestovka, nikoliv Sparta, takže ta to asi pro modrý oči nedělá, že? Už jen z principu bych za půl dne kdekoliv na světě prostě nedal tolik peněz. Není to o tom, že ty peníze nemám. Naopak. Mám je. Principielně mě ale sere to, že už po milionté je to důkaz toho, že vedení Sparty o fandy nejde.Ujišťuju Tě, že je velké procento lidí, kteří by rádi na LVP jeli, ale nemůžou si prostě dovolit dát 9 litrů za půl dne.Nikdo mě nevymluví že z hlediska hodnoty peněz a možnosti si za ně pořídit v poměru podobnou věc kvalitativně lepší je to prostě drahé. Bez souvislosti s nějakýma nízkorozpočtovkama.A o slibech vedení co udělá a neudělá a zařídí na zahraniční výjezdy bych mohl psát romány.O sprostých a nesplněných slibech, proto si taky mohu dovolit taková slova používat. To nic nemění na tom, že ať si tam jede kdo chce a za jakou cenu chce , stejně tak, jako to udělám já. A netřeba mě kvůli tomu kamenovat. Za jiné názory popravili Miladu Horákovou.Janečka netřeba.


piskyn 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Otázko

31.12.2010 09:03

cekal jsem, ze to bude vetsi palka, ale stejne to palka je. sorry, ale za jednodenni zajezd do Anglie se vstupenkou je to vazne hrozne moc. Dokazu ale pochopit, ze pro nektery lidi je to vyhovujici, nic proti tomu. Ja si jen proste myslim, ze za tyhle prachy muzete mit letadylko do Anglie, vlacek, dve noci v peknym hotylku, vstupenku na Sparticku a jeste naky kapesny na pivecko. Tak to proste je. Moznosti, jak se dostat do Anglie je hodne, ikdyz ted uz ceny asi nebudou takovy jako byly pul hodinky po losu. Praha-Leeds (www.jet2.com)a do Liverpoolu zpatecni vlacek za 16liber.Praha-Manchester (www.jet2.com), da se letet i pres tu smradlavou Bratislavu a nebo jsem slysel, ze to jde i pres Katowice. Tomu ale moc netleskam, protoze bych se nechtel vratit z Anglie a pak jeste cestovat nekolik hodin do Prahy. SMRT EXIM TOURS


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Ot

31.12.2010 10:05

Vy jste hrozný nespokojenci věčný:)) V porovnání s cenama co byly na jiné zapasy v minulosti je to slušná cena. A janecku, napsal jsi hroznou pitomost: "Pokud si za hodnotu takových peněz mohu v tom samém oboru tedy cestování ,koupit něco nesrovnatelně lepšího a delšího, pak není co řešit"...jde o to ze pro nas vsechny (a pro tebe na 110% taky) je "nesrovnatelne lepší" návsteva Liverpoolu na den za Spartou nez nejaka usmradena dovolena v Bulharsku nebo nevim kam bys za tech 9 tisíc chtel letet. Ale jinak zjistujeme moznost speciálu za cenu cca 5.000,- Kč - 6.000,- Kč, snad se to podaří dotáhnout, bohužel info bude k dispozici až v příštím týdnu. Se vstupenkou by to tedy mohlo být do 6.000,- Kč - 7.000,- Kč.


janecek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

31.12.2010 12:25

to by pak byla jiná káva:-) A pro mě má samozřejmě návštěva LVP hodnotu nevyčíslitelnou !!! To ale nijak nesnižuje minulost a nechuť vedení Spartičky, udělat pro fans více než minimum. Což doufám SF napraví:-)


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

31.12.2010 15:50

Se divím, že jsi SF ještě nevynadal že to jako nemá ještě zajištěný/zjištěný ty ceny a že není venku nabídka zájezdu, aby si jako člověk mohl vybrat:))))


janecek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

31.12.2010 20:36

co není může bejt:-)


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Otázko

31.12.2010 11:15

to janecek: bohužel musim konstatovat, že ač je tvá odpověď dlouhá jak tejden, neobsahuje žádný fakta. a protože ti je já jsem schopen a ochoten dodat, musim konstatovat, že jsi asi dost jednoduchej... v kontextu výLETU do liverpoolu se opakuju na sf asi tak potřetí - speciálně pro tebe. ono tvé PŘEDRAŽENÝ asi reprezentuje to, že sparta zacvaká speciál celej, a teda všichni svorně poměrově, teda ca.7000 za letenku na hlavu. to je nejvyšší a nejzákladnější položka onoho výLETU. esliže tudle - ničim snížitelnou - částku začneš srovnávat s jednotlivou letenkou nízkonákladovky, a navíc to nazývat nechutnym předraženim, moc toho v tý hlavě mít opravdu nebudeš... :-/ a za tvý názory tě ty fučiku nikdo nepopravuje, hlupáka - srovnávajícího nesrovnatelné, tu ze sebe sáhodlouze a úspěšně děláš sám.


janecek 
No comment

31.12.2010 12:23

Neomylný web SF a jeho dopisovatelé mají vždy pravdu !!! VZDÁVÁM SE !!!!!


Kocek 
re: Otázkou ovšem zůstává zápas v Liverpoolu

02.01.2011 10:19

8990, dyt to máš na ofiko webu!! Ale možná to vyšlo až poté, co ses tady tak rozčílil :D


káně 
priority

30.12.2010 13:38

Ano, je to o prioritách. Není to tak dávno, co jsem byl rád, že sem měl na lístek a později na permici. Ale vždy jsem to nějak vyřešil. Prostě sem nešel s ostatníma po fotbale chlastat, nebo sem si místo 6 piv dal 3. Zmínka o odkládání si na stranu se mi líbí a pro spoustu lidí by to bylo řešení. Kdyby každej místo jídla v mekáči ty peníze dal stranou na tyhle příležitost, udělal by jistě lépe. Kdo bude chtít jít, cestu si najde, kdo si to dovolit nemůže, nedá se nic dělat, ale rozhodně mu nebudu říkat, že je menší Sparťan než já, když třeba na ligu chodí pokaždý semnou.


becici 
re: priority

30.12.2010 14:06

Nemáš i stejný nick na ofiko stránkách Sparty?:)


káně 
re: re: priority

30.12.2010 14:15

no koukal sem, že tam ěnkdo jako káně psal a nadával :D


becici 
re: re: re: priority

30.12.2010 15:13

No právě:-)))


káně 
re: re: re: re: priority

30.12.2010 15:25

já tam mám kane ... ale Káěn sem tam někoho pičovat zahlédl ...


Sektor 
Když jí miluješ, není co řešit...

30.12.2010 13:47

Co se týče cen vstupenek na Liverpool tak naprosto v pořádku, myslím, že k nám byl „Daneček“ co se týče lístků na EL a předkola v posledních dvou letech velmi shovívavý včetně krásné ceny výjezdu do Kodaně. Chápu, že se to některým může zdát hodně, ale jak se říká v jedné reklamě „když jí miluješ, není co řešit“. 5.12.1995 když jsme hráli 3. kolo UEFY s Milano AC tak jsem jako školou povinný taky neměl ani floka, ale poprosil jsem naše, že k vánocům nechci vůbec nic, jen ten lístek za 300 Kč. Žádné rezervačky tenkrát nebyly a tak jsme si pěkně v mrazu jak kráva museli vystát frontu na lístek a to už pro jistotu od 4 hodin v noci! Tak ať mi tady někdo nebrečí, že to je jako drahý…


recchi 
re: Když jí miluješ, není co řešit...

30.12.2010 14:05

je to drahý, ale já v jarní části ligy nebudu před ligovými zápasy chlastat a tím si tu cenu vykompenzuju. A ještě zbyde na permici za sezónu 2011/2012;-)


Sektor 
re: re: Když jí miluješ, není co řešit...

30.12.2010 14:09

no to budeš mít možná i na novou Fábii :-)


Kovanej 
re: Když jí miluješ, není co řešit...

30.12.2010 20:27

to se mi líbí...


netahlo 
nejdu

30.12.2010 13:55

za 90.minut vyhodit oknem 2000kc,opravdu ne.liverpool je ted pouze prumernym anglickym tymem.za ty penize muzu mit chlastacku na dve cely noci...


recchi 
re: nejdu

30.12.2010 14:05

tvoje volba


becici 
re: nejdu

30.12.2010 14:09

To se máš čím chlubit=)


FroZEN 
re: nejdu

30.12.2010 14:10

zivot je otazkou priorit......


Jumbo1 
re: nejdu

30.12.2010 14:27

Tak pokud ty nejdeš z tohohle důvodu, tak už jen proto jsou ceny v pořádku. Na pivo můžu jít kdykoliv jindy, fandit Spartě proti Liverpoolu doma možná taky jen jednou za život.


Ludva 
re: nejdu

30.12.2010 15:03

Konečně nějaká dobrá zpráva:))


Rajky 
re: nejdu

30.12.2010 15:48

tys to myslel určitě ironicky,viď-pokud ne, pak ti přeji ty kalby alespoň ob týden aby sis jich dostatečně užil...


Pking 
re: nejdu

30.12.2010 16:42

Tak jestli ti přináší kalba, kdy se zliješ do němoty a druhej den ležíš s kocovinou více užitku než zápas Sparty s velkoklubem, není co řešit. Já zažil stovky kaleb a 98% z nich ve mě žádnej velkej dojem nezaujalo, pokud nepočítám zpytování svědomí :). Ale třeba na okamžik, kdy dal Kincl fíka Laziu, nikdy nezapomenu a jednou o něm budu vyprávět svejm vnoučatům :). Každej holt máme jiný priority.


Pride1893 
Pernamentka

30.12.2010 15:05

Ceny jsou udělaný dobře, kdo chce jít jako například já, koupí si permici na jaro za 450kč + lístek na Live za 900kč, co víc můžu chtít za 1350kč(Liverpool, 9.4 derby, 28.5 oslava titulu a spousta další zábavy:D) a jěště vychazí všechny zápasy ligy na sobotu od 16hod, což je dobrý pro fandy z daleka. Tímto si myslím, že se zvedne návštěva i na domácí zápasy ligy.


looki 
re: Pernamentka

30.12.2010 20:37

na sobotu od 16h zapomeň..


Pride1893 
re: re: Pernamentka

30.12.2010 21:05

http://www.sparta.cz/srv/ ... podle toho jsou všechny domácí zápasy v sobotu a čas je tam 16:oo hod, snad nekecaj ne.:) Ale čas je to nejmenší.


Penek 
re: re: re: Pernamentka

31.12.2010 01:13

Tam je čas a datum pouze orientační.Bude záležet,jaký zápasy si vyberou televize.A taky samozřejmně na pohárovejch zápasech.Takže např.Ostrava-Sparta se přesune na neděli nebo pondělí.


Pride1893 
re: re: re: re: Pernamentka

31.12.2010 10:44

Tak to se potom omlouvám, moje blbost, stějně mi to bylo nějaký blbý, myslel jsem, že je to nějaká novinka ligy.:D


Kocek 
re: re: re: re: re: Pernamentka

02.01.2011 10:21

Sparta bude hrát domácí zápasy hlavně podle televizí. A díky tomu, že vysílaj 4 zápasy z každýho kola, je v podstatě jistý pouze to, že lepší zápasy budou bud v sobotu, nebo v pondělí..


Ludva 
Plus jedna navíc

30.12.2010 15:10

Jedna důležitá výtka k systému je na snadě, že sice permanentkáři (nevím kolik jich teda je, ale víc jak 1/3 kapacity stadionu to asi nebude?) by měli mít možnost si koupit 2 lístky navíc, čímž by bylo pravděpodobnější, že stadion bude zaplněnej sparťanama a zejména (asi to většina z permanentkářů stejně bude kupovat jako dárek nebo přenechávat nějakému kámošovi) by neseděl ten jeden komu to koupím/dám, někde úplně mimo sám, ale mohli by tam jít 2 kamarádi/2 obdarovaní vedle sebe...


Pking 
Podle mě

30.12.2010 15:27

sparťanský fanoušek v posledních letech přispíval Spartě až směšně málo. Permice jsou v porovnání se zahraničím skoro zadarmo. Neustále pičujem, že se na Spartu nedá dívat a jak je evropsky nekonkurenceschopná, přitom na to v podstatě ani nemáme právo, protože sami k tomuto stavu přispíváme. Ať už leností, jelikož nejsme schopní i při těch směšných cenách naplnit kapacitu stadionu nebo neochotou za Spartu adekvátně platit. Spousta z nás Spartou žije, myslí na ní každý den. Přináší nám denně užitek. Přesto je ochotno za permici zaplatit jen nízké procento fanoušků. Tak nízké, že to snad nevyváží ani ty pokuty, co za nás Sparta neustále platí :). Chceme Spartu silnou? Aby pravidelně úspěšně působila v Evropě? Tak k tomu taky přispějme. Samozřejmě, peníze ze vstupného na jsou jen částečným příjmem západních klubů. Nemalé procento tvoří prodej TV práv a merchandising. Jsme příliš malý trh, abychom mohli významně navýšit tyto dva zdroje, ale pokud budem aspoň adekvátně cálovat za vstupné, můžeme alespoň předejít prodeji našich oblíbenců a posunout Spartu zase o něco blíž k pohárové Evropě.


weca 
re: Podle mě

30.12.2010 15:30

Pěkně napsáno, souhlas.


Ondra 
ATMOSFÉRA

30.12.2010 21:35

Člověk si nekupuje lístek, aby viděl fotbal, to může koukat v televizi. Na Letnou chodíme kvůli Spartě a atmosféře. Porovnání předpokládané atmosféry na zápase s Liverpoolem a třeba CSKA netřeba zmiňovat, i když CSKA je dnes špičkový evropský tým a Liverpool se propadl do průměru Premier League. Stejně tak v Liverpoolu jsou nejdražší vstupenky na zápas s Evertonem a ManU a vůbec nezáleží, kdo je na tom jak v tabulce. Když člověk vyplázne nějakou astronomickou částku za jeden zápas, tak už si ten zápas chce užít a sám podá v hledišti ten nejlepší výkon, stejně jako hráči na hřišti. Na Letné jsem, žel, zažil nejlepší atmosféru na zápase ČR - Nizozemsko a ceny vstupenek se pohybovaly v podobné výši, jako na nadcházející supermatch. Taky všude byly obavy, že tam budou jen sponzoři, ale pak si ten zápas užil prostě každý.


janecek 
Do Liverpolu z Bratislavy a zpátky přes Londýn

30.12.2010 21:45

přidá se někdo?? Koumám tu koumám, ty letenky už šly poměrně nahoru, ale pořád by to šlo zkloubit takhle: Do LVP z Bratislavy v úterý 22.2 večer ve 20.20., přílet do LVP 22.00.Cena komplet 55 euro, což je cca 1375,-Kč. Sice bychom tam byli v úterý v noci, ale to už podle mě nehraje tak významnou roli, stejně většina, která nechce platit ten jednodenní zájezd za 9 litrů, přijede ve středu během dne, takže to je navýšení o cenu ubytování o jednu noc. No a zpátky je několik variant, všechny přes Londýn, nejlevněji to zatím vychází z Londýna Standsted do Brna za 30 liber, což je cca 870 kč. Odlet je v pátek 25.2. ve 13.40, přílet v 16.40 do Brna. Plus teda zpáteční vlak z LVP do L , ten se dá sehnat za 3 libry. Celkově tedy cesta bez ubytka tam i zpět 2400. Samozřejmě cestu do Bratislavy a z Brna nepočítám.Ale pokud bychom třeba ve 4 lidech zařídili odvoz, to už není nic. Ubytko by teda bylo v Liverpoolu vlastně na 3 noce,to se tam dá přes net sehnat hodně levně. Myslím, že tohle by bylo řešení! CHCE TO BEJT ALE AKČNÍ, NEŽ TO VYLETÍ NĚJAK EXTREMNĚ NAHORU!!! Pokud někdo máte zájem se takhle toho se mnou účastnit, pište na janecek279@seznam.cz, ať se někam pohneme:-)))


W4S3K 
re: Do Liverpolu z Bratislavy a zpátky přes Londýn

31.12.2010 01:27

No to byl teda road trip :-)) .. Ale na to, že se považuju za extrémně líného člověka, to zní velmi dobře. Tak nějak sem v rychlosti spočítal i ten vlak při skupinovce do bratislavy a z brna a všechno to sečetl a nechce se mi věřit, že letecky, na tři dny i s ubytováním do 4 tisíc! Zkus to nějak sepsat, hodit članek na web a musí se chytit plno lidí.


pohadkar 
re: Do Liverpolu z Bratislavy a zpátky přes Londýn

31.12.2010 11:30

Před týdnem stála cesta z Bratislavy 22. tam i zpět (přímej let) 2900 Kč s tím, že návrat je zase do Bratislavy 26.2. Ubytování seženeš do 15 liber, takže to máme 2900 Kč + 60 liber, k tomu nějaká ta diskotéka, decibely, pivo a ty pudy, vstupenka a suvenýry a vejdem se do tý devítky taky. Každopádně kdybych měl problémy s dovolenou (tu si dám ovšem sám), tak letím speciálem. Na Liverpool se Spartou čekám celej můj fanouškovskej život. Taky si myslím, že když má někdo možnost volby, tak je právě do Anglie veliká škoda cestovat na otočku.


janecek 
hotel v Liverpoolu

30.12.2010 21:56

Našel jsem v danném termínu hotel v centru : http://www.a-liverpool.com/ cz/hatters-liverpool celková cena dvoulůžáku na 3 noce, se sprchou , WC a snídaní je 105 liber = legrace. Jsou tam i fotky a je to v češtině.


jin69 
cesta

31.12.2010 08:36

Panove hlavne pozor u tech cen za letenky,konecna cena vam stejne vyskoci az nakonec,napr ty nase letenky z Brna byly za 289, do Londyna, 289,- zpet coz je nejakych 578,- ,ale konecna cena za osobu byla malinko pres 1500,-.Pritom myslim,ze vysel nejakej zakon,ze cena annoncovany letenky musi byt konecna,ale realita je jina,teda alespon u Ryanair,nvm jak jiny nizkonakladovky.


vikeis 
pohodove ceny

31.12.2010 09:22

Nejsem zadny zbohatlik,a myslim si ze ceny listku jsou vpohode.A jeste jsou docela dost zvyhodneni pernamentkari a to se mi libi.At si je vsichni koupi a nebreci.My jsme s Moravy zaplatime jeste skoro 1000kc za cestu a nikdy jsme si nestezovali na ceny....


Mru 
Stejně půjdu

31.12.2010 10:22

Je to svátek a nenechám si ho ujít. Četl jsem všechny komentáře a obě strany mají pravdu. Peněz je to dost - lidi se tu posílají na brigády, at si odtrhnou od huby. Já na svůj věk vydělávám celkem "slušný" peníze,ale taky jsem denně v práci 10-12 hodin a víkendy mám taky polopracovní. S odstupem času mi přijde cena na domácí zápas adekvátní (první dojem nebyl publikovatelný),ale rozumím tomu, že i 1500 může někdo řešit(lidi co nejsou z Prahy a nemají permici, je částka astronomická). Mě z výplaty zbývá 2-3 tis pro své vlastní potřeby,takže když to vemu i s výletem do Liverpoolu,tak jsem v prdeli a hodně těžko budu vysvětlovat doma synům a přítelce, že prostě musím jet, že je to můj sen zažít tu anglickou atmosféru.Mám bohužel i dražší koníčky než je sparta, byť je pro mě priorita No1..Cena od SParty do Liverpoolu považuji za zlodějnu a to mi nikdo nevymluví.Chápu, že to někdo uvíta ohledně dovolený,ale při troše snahy se dá odjet sparta - liverpool i za 5 tis s noclehem.Škoda,že je mi známost s majitelem Exim Tours k prdu.Já to budu muset ještě zvážit i s ohledem na čerstvě vylíhnutého sparťana.CHCI ALE MOC JET A UDĚLÁM PRO TO MAX.Tohle se opakovat už nemusí...


Ornaldinho 
TRŽNÍ CENA???

31.12.2010 10:47

V článku se píše cosi o 40% slevě z tržní ceny lístku. Já jsem sám zvědavej, zda se po zápase ukáže, že jsou ty ceny fakt tržní... Tedy, jestli bude vyprodáno či ne.


BigBOSS 
Tak si jed za tou svoji....kolikrat Ti mam rikat,z

31.12.2010 11:18

Ceny na doma jsou celkem v cajku,cekal jsem to horsi,ale prave system prodeje a moznost dalsiho lupenu pro permanentkare mne prijemne prekvapil.Tady ja vidim konecne neco pro stale-skalni fanousky,kteri maji permici.A je to taky smerovani-agitka k tomu,aby sis i TY koupil svoji permici.Dobry podnet pro nize-vydelavajici je si odkladat mesicne,ja to takhle delam s rocni litackou.Permici na fotbal i hokej si kupuji uz nekolik let a jsem v klidu.A verte ze je mi pak lito nejit na zapas,kdyz uz to mam zaplaceny-neexistuje nejit,vyjma dovoleny a vazny nemoci.Kazdy si muze vybrat,kam si ji poridi-cti za jakou cenu,podle ni se pak odviji i cena poharu...A kdyz se kazdy ohani Anglii,tak tam se permice dedi...jina sance neni,ale to srovnavam nesrovnatelne.Co se tyce zajezdu,jsem od klubu cekal horsi haluz,ale jinak taky nic moc,mne se nelibi ani cena ani program a kdo byl od Sparty v Kodani,vi o buzeraci ze strany klubu svy!Volim individualni cestu-low cost i kdyz slozitejsi a delsi-vzdycky je moznost VOLBY!Dle ohlasu zde i mimoprazsti kdys chteji-tak neni problem,takze je to opravdu o prioritach.Mam sam kamose,ktery studuje v Brne a neni pro nej problem jezdit do Prahy na utkani a to bezne-nejen na ta poharova a atraktivni.A to neni zadnej milionarskej synek-jen si proste na to co chce vydela!Min chlastat a zrat a pak zbude na Sparticku,nebo zbyde jen sledovat TV!!!A kdys jsme u srovnani,vemte si jihoamericky fans,asi se shodnem na tom,za zijou v horsi zivotni urovni nez my(v globale)ale setri nekolik let,aby mohli jet na svoje repre at uz do Asie nebo Afriky,proste tam,kde je sampionat a to je jiny fanatismus!!!


abdul 
je to přepálený

31.12.2010 22:53

Pro srovnání, na finále EL stály loni lístky od 1375,- Kč do 3750,- Kč. Tohle je šestnáctifinále a za přibližně stejný ceny. Když si navíc představim, že tam bude x-tisíc lidí, který normálně fotbal vůbec nezajímá a půjdou tam jen proto, že dostali zkrz sponzora lístky zadarmo, tak se mi tam ani moc nechce.


Heiselpapier 
:)

02.01.2011 00:51

Dvě stovky měsíčně do kasičky by mi na fanouškovský aktivity asi nestačilo :D Spíš to mám obráceně, z peněz co vydělám pár stovek zbyde na mimofotbalový věci :D


Kocek 
SOUHLAS!!!

02.01.2011 10:10

Jako student jsem dokázal před 15 lety sehnat cca 400 na Dortmund a podobné zápasy. A to tehdy byly proti dnešnímu litru docela prachy.. Takže kdo chce, tak prostě litr za takovej zápas dá. Navíc permice, která na jaro bude stát nějakých 800,-, poté znamená, že při ceně lístku 2000,- je permanentkář už aspon 2 stovky v plusu. Jo, kéž bychom se díky těmto aktivitám Sparty dočkali doby, kdy bude mít permici 16 tisíc lidí, a VŠICHNI budou chodit. Protože jít na LFC a dělat pak machra, že "já tam byl", je sice pěkný, ale správnej fanda chodí i na Ústí nebo Slávii :P


pesfilipes 
re: SOUHLAS!!!

02.01.2011 11:10

nemyslim, že by měla účast na podobnym zápase (jako třeba s lívrpůlem) větší (historickou) cenu pro někoho jinýho, než srdcaře (tzn.většinou fandu s permicí). okoljdoucí to v budoucnu asi nedojme, že byli na lívpůlu se spartou... jako mě nedojímá, že jsem byl na lívrpůlu v liberci


Josef 
Cena lístků

02.01.2011 11:55

možná mohla být trochu nižší. Znám několik lidí,kteří si koupi lístku budou rozmýšlet, ale na druhou stranu si myslím, že pro permanentkáře to taková rána není. Možná je to od vedení docela chytrý tah.Kdo si koupí pemanentku na jaro + zlevněný lístek na Liverpool, tak zaplatí přibližně stejně, jako by si koupil lístek bez slevy. A pokud má někdo hlouběji do kapsy, tak za bránu stojí permice 450 korun a pak lístek na Liv. 900,-. A to mi přijde docela slušné. Pokud si vzpomínám, tak Drbani dávali slevu permanentkářům 10%!!!!!!!!!!! Doufám, že se to většině rozleží v hlavě a bude plný stadion.


Kocek 
re: Cena lístků

03.01.2011 10:34

Přesně tak, podle mě tohle nejvíc odradí ty zkurvený překupníky, kteří by při ceně např. 500 vyprodali stadion, a pak by tam bylo 10 tisíc Čechů a 8 tisíc Anglánů... Moc dobře si pamatuju Milan někdy kolem roku 95, kdy byl během dne vyprodanej stadion, a já pak koupil 10 minut před zápasem venku lístek za 200. Podotýkám, že ten lístek stál v předprodeji 600. A i tak bylo na stadionu jen 17 tisíc lidí, a překupníci pak prej venku nabízeli lístky i za pade. Tohle je dobrej tah jak apelovat na sparťanská srdce. Kdo je opravdu SPARŤAN, tak koupí permici, a má Liverpool jistej.


WvP 
K cenám lístků...

03.01.2011 14:18

Přiznám se,že jsem to čekal trochu níž. Přesto,že se synem máme permice, tak 2400 Kč za jeden lístek je docela raketa. Na druhou stranu chápu vedení Sparty, protože Liverpool je jen jeden a hraje zde poprvé a možná za můj život naposledy, že využilo možnost vylepšit si finanční situaci.Takže prostě JDEME !