Bod dobrý, ale……( AC SPARTA PRAHA - Liverpool FC, 1.kolo play off Evropské ligy )

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
káně 
Dýmovnice

18.02.2011 10:28

Už yb si konečně měl kotel udělat mezi sebou pořádek. Pak tam možná začnou chodit lidi, co jsou otrávený. S CSKA sněhové koule, teď dýmovnice. Ty peníze se rozhodně dají využít jinak a v téměř každém zápase je to černá kaňka. Bohužel. Pak se nedivte, že lidi do kotle nejdou a je vás tam 50. Kdo jinej si tam má udělat pořádek ... lidi z tribuny asi těžko


žokej 
re: Dýmovnice

18.02.2011 10:36

hlavně by si lidi už měli přestat cintat pentli - jakej zase dělat pořádek proboha? Kamery který fízlujou celý stadion mají takový rozlišení, že vidíš při úsměvu plomby, tak si snad klub poradí, ne? Jdi si přečíst Deník Zlo odkud zřejmě čerpáš rozumy ty trdlo.


kubri 
re: re: Dýmovnice

18.02.2011 13:43

Ježiš, klub to vyhledá, ale socka z kotle to v životě nezaplatí, tu pokutu.


Jumbo1 
re: Dýmovnice

18.02.2011 10:45

Hele, tentokrát musím nesouhlasit. Do kotle může každej volně, není tam žádnej bachař, kterej by určoval, kdo tam může a kdo ne. Což je jedině dobře. A i kdyby tam byl, tak ten, kdo odpálil tu dýmonvici, by ji šel odpálit třeba nahoru nad kotel apod. V tom davu, kterej tam včera byl, když to odpálí někdo, kolem koho je 10 jeho kamarádů, tak je to fakt na klubu, aby ho chytil pomocí kamer. možná, kdyby lidi z tribun šli na pár zápasů do kotle, a ten byl plnej tak, že by tam pro tyhle jedince nezbylo místo, nemuselo by se to řešit.


káně 
re: re: Dýmovnice

18.02.2011 10:57

Já něřikám, kdo do kotle může a kdo ne ... ale pokud tam někdo dělá takovejhle bordel, má dostat do držky. Tečka Žokej: ten deník nečtu už několik let


žokej 
Ani náhodou bych se nedivil,

18.02.2011 10:33

kdyby při nějakém dalším jednání fans/klub někdo ze Sparty (protože i funkcionáři klubu sledují tyto stránky) s odkazem na tento komentář řekl, že i pan Bombito souhlasí s tím, aby se výhody omezily (jakkoliv ve sktečnosti těch výhod ani moc není). Střelba do vlastních řad kvůli jednomu čmoudíku se mi nezdá nejvhodnější. Jestli na tebe jde nějaká deprese, jak z článku vyplývá, tak si jí, prosím pěkně, vyleč jinak. (P.S. Já se netěšil ani na Torrese ani na gerrarda ani na nikoho jinýho, těšil jsem se na Spartu a její boj proti světovému velkoklubu; kdyby hrál Livrpúl s dorostenci a ženskou v bráně, vůbec mi to nebude vadit - stejně jako např. Žilině jistě nevadilo, v jakým stavu byl kádr Sparty při vzájemným souboji.)


Jumbo1 
re: Ani náhodou bych se nedivil,

18.02.2011 10:46

Pravda ovšem je, že dýmovnice v zápase evropských pohárů není zrovna nejlepší gag.On stačil ten oheň, ale ten nenarušil průběh zápasu.


michal.spa 
re: Ani náhodou bych se nedivil,

18.02.2011 10:46

Pokud jde o mne tak já bych výhody nerušil,represe nezaváděl,ale toho dementa co odpalil tu dýmovnici bych po odhalení nechal všechno zaplatit a zakázal mu vstup na stadion. A stejně postupoval v každém dalším případě,ono by to ty chudáčky dřív nebo později přestalo bavit!


filis_spartan 
re: re: Ani náhodou bych se nedivil,

18.02.2011 11:24

Naprostý souhlas! Byl jsem na protilehlé a viděl, že kolem té dýmovnice stálo několik lidí a mělo z toho hroznou srandu (neříkám, že zrovna oni ji zapálili, ale pokud jim na Spartě záleží, v což doufám, měli se ji snažit hned zahasit nebo pustit pořadatele, který by ji zlikvidovali - takhle mám pocit, že se jim to ještě líbilo - mně teda ani náhodou!!!) Je mi z těchto lidí blbě a jinak výborný výkon kotle to hodně, ale hodně shazuje. Kurva, mějte tam takový pořádek na to, aby jakýkoliv blbeček s dýmovnicí hned dostal přes frňák a byl předán pořadatelům a policii. Vím, že se vám to bude zdát jako bonzáctví a podrazáctví, ale jinou cestu nevidím. Do té doby než to uděláte, bude kotel vždycky brán jako nejhorší z nejhoršího a to si, milí kotelníci, nezasloužíte.


rui 
re: Ani náhodou bych se nedivil,

19.02.2011 10:25

Jaké vlastní řady máš na mysli? Nejdřív píšeš jak se těšíš na Spartu a její boj proti velkoklubu, ale čmoudík, který Spartu poškodí ti nevadí. Kritiku těch co ji hodili pak označíš za střelbu do vlastních řad. Jsou-li tvé vlastní řady ti co tu dýmovnici hodili tvoje věc. Ale vlastní řady moje a určitě i Bombita a spousty jiných jsou právě Sparta. Shrnuto...střelbou do vlastních řad není kritika několika magorů co to nemaj v hlavě v pořádku, nýbrž poškozování klubu. Ať už kvůli případné pokutě, přerušení zápasu rozehřátým hráčům, apod.


mladej výjezďák 
dýmovnice ne ohně ano

18.02.2011 10:54

pravda ten ohěň byl v pohodě ale dýmovnice už byla zbytečná a udělala větší rozruch.. vsadím boty že se něco pronese i na Anfield tak sem zvědav jak bude reagovat anglická security:)


FootballFanatic 
Pyro

18.02.2011 10:55

Ohně jsou v pohodě,dodaj tomu správnej nádech a pěknej efekt. Menší barevné dýmovnice ještě taky ujdou. Ale tyhlety vojenské, které začoudí celý stadion jsou totálně k ničemu, přeruší zápas a efekt to nemá žádný. Ale hlavně ani jedna z těch věcí nepatří do rukou primitivům, co s tim neuměj zacházet. HOWGH


filipkaran 
A teď jen dát gól!

18.02.2011 11:29

Je to furt otevřený, ze zápasu mám pozitivní pocity a už se těšim na 23.2. 10:00 a následující hodiny. Fandění bylo asi hodně ovlivněný čumilama, super nápad na materiál chorea, vyhřívání hřálo, fronta na hajzl krátká a klobása chutná :) PS:Dýmovnice nechť si dotyční nechaj na airsoft a squatery, zákaz pyra mě samozřejmě sere, ale tohle je úplně kontraproduktivní...


acskncl 
dymovnice

18.02.2011 11:54

Pyro na fotbal patri a je jedno zda ohne ci dymy. Tedy jen houst a vetsi kapky:-)


boy_of_russia 
re: dymovnice

18.02.2011 12:26

Ty seš zase chytrej...:P


BeoWulf 
re: dymovnice

18.02.2011 12:31

asi budu povazovan za zrudu ale souhlasim...


BeoWulf 
re: re: dymovnice

18.02.2011 12:35

teda samozrejme kdyz hrozej ty pokuty tak je to zbytecny no..


káně 
re: re: dymovnice

18.02.2011 12:51

Zrovna na pohár je to fakt inteligentní. už nevíte, jak to bylo tenkrát s Arsenalem? Bez 2 tribun? Až budem v semifinále EL nebo příští rok ve 4 předkole LM a bude jen protilehlá a hlavní tribuna, tak se všichni poserou


BeoWulf 
re: re: re: dymovnice

18.02.2011 12:53

vzdyt jsem potom napsal ze to je na poharech pitomost kdyz jsou lidi z uefy tak hystericky...


acskncl 
re: re: re: dymovnice

18.02.2011 13:58

To bylo proto ze se hucelo v Bernu:-)) a ti co huzeli se potrestali tim, ze na ten zapas nesli a zde dozivotne nemaj narok na zmenu vlajky.


Rudej 
re: dymovnice

18.02.2011 12:33

Ty jsi vůl.


Rudej 
re: re: dymovnice

18.02.2011 13:11

Myslím autora"dymovnice"


acskncl 
re: re: re: dymovnice

18.02.2011 14:00

Pyro se me proste libi a proti dymovnicim nic nemam, pokud se zde nazory proti moralnimu mineni nesmi psat, tak se omlouvam vsem ktere sem tim pobouril.


Fotr 
re: re: re: re: dymovnice

18.02.2011 16:11

Tady přece vůbec nejde o to, co se může a co nemůže psát. Jde o to, že Sparty úplně zbytečně platí nemalou škváru za to, aby si někteří jedinci budovali své ego. A v důsledku i o to, že Spartě Liverpool nenavýšil kvótu a nedal víc lístků na odvetu s odůvodněním, že sparťanští fanoušci jsou nepoučitelní a dělají bordel. Mohlo nás tam být o dost víc...


palec 
Dýmovnice

18.02.2011 13:29

Taky tu dýmovnici nechápu, nicméně čí je to chyba? Když byla domluva s klubem a organizovaně odpalovaná pyrotechnika, tak tyhle exesy na domácích zápasech nebyly. To, že Sparta nemá páky v zákulisí a nechá sí dávat jednu pokutu za druhou ať už od svazu nebo od UEFA kvůli totálním nesmyslům, to je na nekonečnou debatu.


káně 
re: Dýmovnice

18.02.2011 13:32

No jo, ale co s tím? To se nejde aspoň při evropskejch zápasech toho vyvarovat? Fakt ty lidi nechápu ... a nechápu, an co sou teda ty kamery, když nepoznaj, kdo to odpálí. A|´t si ty miliony zapaltí ...


Targo 
re: re: Dýmovnice

18.02.2011 13:42

Jdi už s tím placením milionů do hajzlu ty kolovrátku. Nějaký dementi na UEFĚ si určej nesmyslnou pokutu za trochu dýmu a budem dohledávat nějakýho kluka, co bude půlživota platit. Ta dýmovnice byla na UEFU na muj vkus zbytečně velká, ale jinak s tím fakt problém nemám.


palec 
re: re: re: Dýmovnice

18.02.2011 13:48

Ták, Targáči. Sparta má mít takový páky, aby pokuty vůbec neplatila. Pyrotechniku odpaluje při Evropských pohárech 80% mančaftů, ale pokutu platíme my a pár klubů z východu...


kubri 
re: re: re: re: Dýmovnice

18.02.2011 13:55

Jenže na těch stadionech se nemusí kvůli pyrotechnice přerušovat hra! Jen na Spartě se vždycky kvůli plešatým minu IQ chlapečkům z kotle nehraje 10 minut!


palec 
re: re: re: re: re: Dýmovnice

18.02.2011 14:02

Ty si vedeš statistiku přerušených utkání v Evropských pohárech nebo z čeho čerpáš?


kubri 
re: re: re: re: re: re: Dýmovnice

18.02.2011 14:17

Koukni se na zápasy EL z tohodle kola.. Schválně, kolik zápasů se přerušilo?


Dweregon 
re: re: re: re: re: re: re: Dýmovnice

18.02.2011 15:09

Řekvu vám to takhle je mi ůplně jedno kolik sparta zaplatí pokutu.Protože si pěkně nahrabali na vstupenkách takže na ní budou mít :))


káně 
re: re: re: re: re: re: re: re: Dýmovnice

18.02.2011 15:18

Tak to je taky slušně ujetej názor ...


pesfilipes 
re: Dýmovnice

18.02.2011 13:52

palec: z tvého příspěvku nejsem vůbec moudrej. když je sparta - ona/oni slabá na uefě, tak ať si ty nesmyslný pálky de facto za nic platí. moc nechápu, kde se ti vytratila jakási sounáležitost s klubem. teda že je slabej, je blbý a chválit klub nebudu. leč že je v zákulisí slabej, je jeho problém. a čí je teda chyba, že někdo vodpálí "trochu" toho kouře... nebo čí je chyba, že za to klub pak platí? mně přijde hodně tragikomický, když na bedně před zápasem projede spot s přehledem pokut kerý můj klub zacvaká a za hodinu tam někdo pošle dejm, po kterym se 5 minut nehraje. nevim asi budu divnej, mně se třeba vohně taky líběj, ale když za něco, co je obecně na black listu platim flastry jak mourovatej, budu v tom pokračovat s poukaazem že mně se to líbí, a klub když je blbej tak ať za to platí? hrozně těžko se v takový logice orientuju


palec 
re: re: Dýmovnice

18.02.2011 14:06

Dobře, pominu pyrotechniku a vezmu "hučení" na hráče Lechu. Proč jsme dostali pokutu? Proč si lidi neřekli, že to hučení na všechny hráče Lechu bez rozdílu barvy je špatný? Protože je to nesmysl, je to normální a k fotbalu to patří. Jsou věci, jako např. včera dýmovnice, co jsou přehanný a nechápu. Ale minimálně polovina pokut od UEFA je za nesmysly. Ať už zmíněnej Lech nebo Liepaja, kde jsme dostali pokutu za nevhodný chování fanoušků ve městě, a to prosím byli den před zápasem vožralí sponzoři a udělali nějakej brajgl ve městě nebo co, tak kde to jsme?


káně 
re: re: re: Dýmovnice

18.02.2011 14:07

Tak třeba s tím Lechem, to je absolutní nesmysl ta pokuta. A Kasík ještě řekne, že delegát co pokaždý jezdí na Letnou prohlásil, že to rasismus nebyl ... To mi taky hlava nebere ... dým je něco jinýho


pesfilipes 
re: re: re: Dýmovnice

18.02.2011 14:31

oukej, lech je divočina, a i podle mě klub ze sebe dělá ovci, když to skousne aspoň bez pokusu se odvolat. leč ad ten dejm včera či jindy - dost by mě zajímalo, jak by se tu vnímalo, kdyby naše generalita psala na uefu dopisy typu proč máme platit za dejmy, dyž tamty neplatěj.... realita, že to tak ale vopravdu je, bohužel asociuje starý známý pravidlo vo silnějších psech. tak to prostě na světě je. obecně a teda i ve fotbale. každopádně esli tam včera někdo škrtnul z důvodu, že se škrtá i jinde, tak proč ne tady, pak je to na palici.


pesfilipes 
re: re: re: re: Dýmovnice

18.02.2011 14:38

docela by mě zajímalo, esli je k mání někde na uefě.com seznam potrestanejch týmů v disciplinárních řízeních ze zápasů v pohárech. resp. kdo, kdy, kolik a za co. nebo esli je to jako tajný...


FISA 
re: Dýmovnice

18.02.2011 14:09

souhlas, vždyť pyro bylo i třeba u benficy v kotly proti stuttgartu. schválné kolik dostanou pokutu oni


kubri 
Děkuji kotli

18.02.2011 13:50

Děkuji vřele kotli, můj synovec se mě ptal celou cestu do němec, co je to čů**k. Fakt ubohej ten kotel, když neumí složit ani vlastní pohon pro fandění a musí nadávat ubožákovi jako je Šmicer.


NotoriousB.I.G. 
re: Děkuji kotli

18.02.2011 13:57

Tak si mu ukázal fotku Šmicera, aby pochopil, co to ten čurák je?


kubri 
re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 13:59

Ukázal jsem mu tvojí fotku


palec 
re: re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 14:01

prosimtě, to snad nemyslíš vážně??? :)))


kubri 
re: re: re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 14:04

Tak nezlobte se na mě, ale nadáváte pořád na prázdnej stadion. Upřímně, já tam v životě už synovce nevezmu. Aby poslouchal místo fandněí hlavně nadávky, to ho mohu posadit před TV s pornem. Chtěl mít zážitek s Liverpoolem a místo toho ho zajímalo, co je to č**rák.. A nechtěl jsem ho urazit, i když mě to pobavilo, musím si stát za svým :)


dexicek 
re: re: re: re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 14:06

Celkem Ti rozumim. Jen mě pověz - v jakym sektoru jste se synovcem seděli?


kubri 
re: re: re: re: re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 14:16

Hele, 74. Tam to bylo celkem o pohodě a skoro nikdo tam z dospěláků nenadával. Chtěl jsem ho vzít do nekuřáckého, ale tam jsem lístky neměl.. :(


FISA 
re: re: re: re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 14:06

ty si byl na fotbale poprvé co? :-)


kubri 
re: re: re: re: re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 14:17

Jasně. Proto mám plnou fotogalerii z každého - i, ligového utkání.. To prostě nemůžete uznat, že se až na Haf-Haf a nádávky kotel nezmůže?


FISA 
re: re: re: re: re: re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 14:18

já to myslel obrazně


kubri 
re: re: re: re: re: re: re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 14:22

Jo takhle. Tak je mi jasné, že se tam nadává. Proto ale je třeba možnost toho nekuřáckého sektoru nebo rodinné tribuny, kde se to riziko zminimalizuje. I když tam řvou ti dospělí, tak pořád slušenji, než když tam ty děcka nemají. Nejhorší je, že když se fakt trefím do sektoru, kde to bylo klidné a bylo tam takové to slušné fandění, tak musí začít kotel s nadávkami na Šmicera. Hlavně kdo to pak má od ségry poslouchat, jak jí kazím syna..


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 14:42

Jo jo ve skole ci skolce tohle urcite neslysi, dej si ledovej obklad a priste jdi radsi do divadla.


Matthi 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Děkuji kot

18.02.2011 16:52

Presne tak, mam taky 3 letyho syna a na Spartu s mim teda budu chodit porad, protoze toho curaka uslysi i kdekoliv jinde, treba na pisku, tomu se nevyhnes. Apropo Smicer curak je :D, ACS FOREVER!!!


káně 
Děkuji kotli

18.02.2011 14:08

Tak nechoď ani ty ;))


lucifer.pekelny 
re: re: re: re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 23:08

kolik je prosím tě synovci? .-)


Ludva 
re: Děkuji kotli

18.02.2011 15:52

Šmicer je čůrák!


žokej 
re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 16:09

Večeřa je KRETÉN, Šmicer je ČŮRÁK a za všechno může ZACHAR!


pan fotbalista 
re: re: Děkuji kotli

18.02.2011 20:20

souhlas


pesfilipes 
Pokuty

18.02.2011 14:39

palec 
re: Pokuty

18.02.2011 15:03

Pokuta Sparta - Spartak 50tis € jsme dostali za řádění Spartakovců a nezvládnutí pořadatelský služby, tak proč to zahrnují do pokut za nás???


palec 
re: re: Pokuty

18.02.2011 15:04

teda franků


pesfilipes 
re: re: Pokuty

18.02.2011 15:07

upřímně - fakt neštuduju, co za koho či za co bylo placený... to fakt nevim.


pesfilipes 
re: re: Pokuty

18.02.2011 15:11

nicméně esli se nemejlim, ta k třeba za ten megadělbuch se žilinou, dostala flastr žilina, nás nechali i s poř.službou - myslim. esli to pak bylo na rusa jinak, teda že sice řádili oni ale vy-acs jste je nezvládali, pak je to s podivem... leč asi se dá dojít k tomu, že co delegát, to originál a každej jeden todle posuzuje jinak. je to jako se sudíma. řeklo by se pravidla jsou jen jedny, ale když pak člověk vidí, co projde gattusovi a srovná to s tim, za co karty dostáváme nezřídka my, tak je to dtto


Dweregon 
Bubeník

18.02.2011 15:34

Neznáte někdo bubeníka z protilehlí ? myslím že by bylo super kdyby se přemístil do kotle kde většinou žádnej bubeník neni..


Matthi 
re: Bubeník

18.02.2011 16:45

jen nam to tam nech :D


Matthi 
re: re: Bubeník

18.02.2011 16:45

ho misto to sry


majk 
re: re: re: Bubeník

19.02.2011 02:12

buben mi teda nesedí


becici 
PYRO ANO, ALE...

18.02.2011 15:43

Pokud je nějak organizované a vytváří nějaký obrazec, prostě má smysl a efekt. Viz 8.8.2010 ACS - FCB. Ale ne tohle, co se u nás praktikuje. Jeden odpálí světlici a kolem toho tancuje X lidí jako smyslu zbavených. Co si budem povídat, to je k ničemu. Včera mi tam chyběl Palec nebo Azurit. Ještě, že nám byl donešen mikrofon, byl by to propadák co se týká fandění. Speaker, co se toho pak ujmul předvedl solidní výkon!


Ludva 
??

18.02.2011 15:51

Tady jsou zase žvásty..to by jeden blil..místo aby jste se těšili do Liverpoolu, tak tady řešíte jednu dýmovnici, která vám vzala 20 sekund života, když jste museli čekat než se jako ten dým rozplyne...to že z toho UEFA dělá málem jako výbuch granátu a dává Spartě nesmyslný pokuty a Sparta je pořád platí, je hold debilní, ale nic s tím jako fanoušci nenaděláme. Mě se ta dýmovnice líbila, k fotbalu to patří. Pokud by bylo organizované povolené pyro, podobné věci by se neděly, protože "kdo si hraje, nezlobí".


žokej 
re: ??

18.02.2011 16:10

PODEPISUJU!


Alesh.SF 
re: ??

18.02.2011 16:53

patří ale spíše do GL nebo Ondrášovky.. Zbytečný platit vydřiduchům z UEFY..


pesfilipes 
re: ??

18.02.2011 17:38

místo abyste se těšili do lívrpůlu tak se tu řeší... je ani ne 20h po prvnim zápase, jsi v diskusi pod článkem k zápasu, tak to těm malomyslným dopřej... asi nemusim dodávat, že v otázce úhlu pohledu na konstatování - blbá sparta platí nesmyslný pokuty, tak ať si je platí, mně se to - ta dýmovnice líbí... p.s.myslim že ono zdržení samo o sobě nikoho nedojalo, spíš jako ona očekávatelná pokuta. možná bys mohl na sebe převzít komunikaci klubu v této otázce s uefou, aby se jim rozšířily obzory :-)


dombas 
re: ??

19.02.2011 22:43

..ty vole taky dobrá píčovina co si napsal...možná by stačilo vědět jen to, že je to prostě zakázaný a sparta zase za tuhle píčovinu zaplatí pokutu jako kráva..a když se sparta nasere tak pak zase bude kotel bojkotovat...to mě baví...nevim ohně a pyro k fotbalu patří ale kurva když je to zakázaný pod pokutou a ještě od uefy která se s náma nebude srát, tak se na to vyseru ne? nebo já nevim, že někoho baví jít proti klubu svýho srdce???....


Ludva 
re: re: ??

21.02.2011 11:05

Ty píšeš píčoviny, tady nikdo nejde proti Spartě, ale proti nesmyslnejm represím...


gero 
Pár postřehů

18.02.2011 16:10

1.Fotbal z naši strany ušel,nic víc bych k tomu nedal,až čas ukáže jak na to jsme.2.Pyro na fotbal patří,ale spiš ohně,race,ale ta dymovnice byla zbytečná.Odpalit ji třeba po zapas,nebo na konci poločasu beru,ale takhle.3.Co udělal Moderní fotbal s angličanama,jsme viděli včera,parkrát zapěli nějakej choral a pak drželi hubu.Vždyť oni ani pořádně neumějí tleskat,joooo když si vzpomenu na Lech ! :-). 4.Kde byli včera Azurit a Palec.Spírk se sice snažil,ale chvílemi to připomínalo ein-kesl-buntes :-).5.Atmosfera nebyla špatná,ale jde vidět,že ceny vstupenek udělali své.


Ludva 
re: Pár postřehů

18.02.2011 16:19

Jo, moderní fotbal a jeho "produkt"..bohužel naprostý souhlas s tebou...taky je to tím, že tam bylo spoustu Němců, "Čechů", Poláků apod. - "fanoušků" (spíše příznivců) Liverpoolu.


pesfilipes 
re: Pár postřehů

18.02.2011 17:41

neb jsem měl sektor pod jejich kotlem, musim se přiznat, že největší zklamání je z nich. nedali ani tu svou světobornou hymnu... a nejen pro mě, ale i pro laiky, co mi volali, to byl úžas, jak byli zticha


Bruska 
Fotbal nebo pyrotechnika ?

18.02.2011 16:11

Včera hrál na Letné Liverpool, anglická legenda a tady je veškerá debata místo o fotbale o dýmovnici a to ještě nedošlo na toho rypáka Šmicrů. Zápas moc fotbalu ve stylu nejvyšší anglické soutěže nepřinesl. Reds jako by nevěděli, co hrát, kromě precizní obrany. Sparta jim mnoho nedovolila a je prostě škoda, že nedokázala vyhrát. Pro mne největším zklamáním ze zápasu zůstal kotel hostů, to snad bylo jen pár příznivců psychoŠkrtela a anglánů , kteří studují v Praze. Sparta předvedla solidní výkon, i když řada nevýhod stála proti ní. narozdíl od Reds hrála na jaře první soutěžní zápas, Bony je pro ní hůře nahraditelný než Torres a vedení ČMFS v čele s Ivanem haškem udělalo vše proto, aby Sparta nešla do utkání v psychické pohodě. V tom měl pravdu Chovanec, který v jednom z rozhovorů, když řekl, zájímá vůbec někoho, že hrajeme s Liverpoolem. Inu Josefe, jak praví slovenské přísloví "pozdě biť riťku, keď sa posrala." Jsem rád, že to Chovanec alespoň doma ustál a remíza s Liverpoolem po výkonu je jiný zápis do historie než Kotrbovy plichty. Pohled na protáhlé slávistické držky, které si mysleli, že to bude rozdílem třídy, potěšil. To bylo k fotbalu a teď již jen krátce k dýmovnici. Dýmovnice, dělbuch nebo granát zpravidla kromě seberealizace nějakého fanouška takřka vždy přinese přerušení zápasu. Pokud se tak stane v době, kdy Sparta potřebuje hrát a rozhodnout zápas gólem, tak jí to zastaví, rozhodí a zbaví příležitosti zvítězit. Bylo by dobré, aby si to každý v kotli uvědomil, kdy může svoje ego postavit nad klub a kdy to prospěje soupeři. Chapu to v momentě, kdy hráči vypustí zápas, naprosto nechapu, když dávají do utkání proti silnějšímu utkání maximum.


majk 
re: Fotbal nebo pyrotechnika ?

19.02.2011 02:16

Bony hůře nahraditelný ? Kdo si na něj včera vzpomenul ? Ve stylu, který doufám, že budem hrát by nám byl úplně k hovnu !


Bruska 
re: re: Fotbal nebo pyrotechnika ?

19.02.2011 10:24

Vzpomněl si na něj každý, koho mrzelo, že Sparta nevstřelila gól, navíc, kolik podobných utkání bude ještě Sparta na jaře hrát, aby ji uspokojil výsledek 0:0, pouze odvetu a popřípadě dalším utkání EL, jenže k postupu bylo potřeba vstřelit ten gól. Z pohledu Reds je 0:0 výborný výsledek, protože kdyby v Praze Spartu smetla málokdo by se na odvetu z domácích fanoušků obtěžoval, takto získali jistotu, že nás mohou od první minuty vlítnout a roztrhat nás jak trhací kalendář. Pokud to tahle partička neudělá nebo se o to nepokusí a bude hrát stejně přizdisráčským stylem jako v Praze, tak si nezaslouží, aby se označovala jako FC Liverpool. Myslím si, že mezi fans Sparty je nás dost, kteří mají k Liverpoolu respekt a chtěli jsme vidět jak se náš tým rve s legendárním mužstvem, které hraje pořádný anglický fotbal. To by byl zážitek, to co Liverpool předvedl byla podívaná nikoli za 1800 Kč ale tak 180 Kč.


káně 
re: re: re: Fotbal nebo pyrotechnika ?

19.02.2011 11:18

To jako Bony by ten gól dal? Nenechte se vysmát. Já si na něj při zápase vůbec nevzpoměl. Je tu Leo, kterej na konci podzimu hrál líp jak Bony a příchody Keriče a Pekharta (byť jen na půl roku) jsou adekvátní náhrada. Máme ještě Kadlece... Bony tu není, máme lepší borce


káně 
re: re: re: Fotbal nebo pyrotechnika ?

19.02.2011 11:20

Počkej, on Liverpool to tady odchodil, aby v Anglii byl plnej stadion???


dombas 
re: re: re: Fotbal nebo pyrotechnika ?

19.02.2011 22:47

..hele nemaj nic jistáho, dáme tam góla a už musej dát dva...neviděl bych to nějak strašně..myslim, že jsme měli vyhrát, nikdo by se nemohl divit...


Patriot 
Co to tu řešíte????? FOTBAL nebo hlouposti

18.02.2011 16:25

Včera hrála Sparta proti jednomu z nejúspěšnějších týmů planety a uhrála velmi slušný výsledek. Hra na velmi kvalitní úrovni. No a vy tu řešíte nějaký dým z dýmovnice, který pozdržel asi zápas jen asi o půl minutky... Někteří ze zde přítomných diskutujících by mohli z fleku dělat někde na protiextremistickém oddělení, jak tak koukám.


Alesh.SF 
Cena lístků a dýmovnice ..

18.02.2011 16:51

..už je jasný, proč Sparta dala ceny lístků jaké dala.. aby měla z čeho zaplatit pokutu od UEFY a něco jí také zůstalo ;-).


Shater258 
Angláni

18.02.2011 17:20

Všichni tady brečte kuli jedný petardě, chápu že Sparta asi nebude tak vstřícná když za nás bude muset platit pokutu, ale myslim že vydělali dost a příjemně mě dojala diskuze na anglickym webu kde fans říkaj že když to bouchlo vrátili se zpět o dvacet let a zavzpomínaly na mladý léta, kdy se to eště mohlo i u nich, že museli zamáčknout slzu, jasně nemuselo to bejt tak hovadský aby nebylo vidět nic 10 minut, ale pyro jednoznačně jo !!!!!!!!!


7kaka7 
re: Angláni

18.02.2011 23:12

Jasný,fotbal je(a nebo měl by být) hlavně o fanoušcích na stadionu,a že se sedílci nudí když nevidí Reinu je jejich problém,toho dýmu sice bylo možná trochu moc (že ani sám odpalující možná netušil co odpaluje)a přerušilo to hru je sice smůla ale jak řikáš angláni si připoměli staré časy a milionáři v dresích Live si mohli okusit trochu jinou atmošku kterou čínští turisté zajiste v PL nedělají


Karlos 
Dotaz

18.02.2011 19:16

Casto tady v diskusi je "pyro na fotbal proste patri" - muze mi nekdo nejak normalne rozumne vysvetlit proc? Napada me snad jen ze to dotycne nejak sexualne rajcuje ty ohynky...


vavra5 
kotel

18.02.2011 22:51

včera byl po dlouhy dobe dobrej kotel taky ze byl plnej takhle by to melo bejt na kazdej zapas a pak by se dalo uvazovat o rozsireni kotle !!!!!! a to by bylo super !!


Veith 
re: kotel

19.02.2011 12:22

Jo kotel byl plnej a celkem se tam všichni snažili, takže nechápu toho vožralýho 50letýho blbečka, kterej zná tak 3 slova: mrdky, zmrdi a hokej a pořád to zkoušel nějak kombinovat a vyhánět všechny, kdo podle něj nefandili a von se přitom pořád snažil bejt co nejvíc u pultíku a pozorovat kdo jako fandí a kdo ne a přitom a ani jednou nevotevřel hubu, aby zafandil a ani jednou nezatleskal, prostě nic. A nikdo z těch pravidelnejch kotelníků mu nic neřek. Tim podle mě zase plno lidí odradil od příští návštěvy kotle, takže pak můžem dělat podobný akce jako proti Bolce a další věci, aby se kotel aspoň nějak zaplnil a byl pořádně slyšet a pak to jeden takovejhle kretén všechno zkurví. Nechápu.


roboACS 
Moje hodnocení

18.02.2011 23:27

Fotbal - solidní Výsledek - 1:0 by bylo lepší, ale i tak naděje žije Ohýnek - v pohodě. Z D53 mam parádní fotku Dýmovnice - být nemusela Fans hostí - dost hrozný. Za týden jim ukážeme, jak se má fandit Atmosféra - solidní Návštěva - podle mě tam bylo více lidí než nahlásili. Minimálně pět lidí tam bylo zadarmo, přes jednoho pořadatele A Šmicer? - je č..ák


looki 
málo knírů

20.02.2011 12:43

Před zápasem bych 0:0 bral všema deseti, ale s odstupem to přece jenom mohlo být i lepší, ten gól to chtělo.. Fans Liverpoolu stáli za hovno, bylo vidět, že anglánů tam bylo minimum...hlavně že čobolové a ovcomrdi vykoupili desítky permic (rezervaci s plnou slevou na jarní permici moc nechápu). Ale co mě nejvíc zarazilo bylo malý množství knírů! Fakt zlomek a i z toho co jsem viděl (vyjímečně jsem seděl na D53, tzn. vchod 2) byla většina falešnejch..škoda, čekal jsem větší účast. A abych nazapomněl na choreo, v jednoduchosti je krása!