Promarněná šance ( FC Viktoria Plzeň - SPARTA PRAHA, 20. kolo Gambrinus ligy 2010/2011 )

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
matjo 
Škoda

13.03.2011 11:03

Hezky sepsáno, díky. Byl to remízovej zápas, ale Horváth ukázal něco navíc... Hlavně si ale myslím, že se nejednalo o faul před tou standardkou. Výkon byl špatnej, ale liga je ještě dlouhá a já pořád věřím, že se na konci budeme smát my.


plachtak 
re: Škoda

13.03.2011 12:44

Máš pravdu, výkon byl hroznej. Ale jak mluvíš o tom trestnáku... nevím co tam bylo za hráče v tom souboji, ale faul a první kontakt byl minimálně o 15 metrů dál a ne metr za vápnem... A o tom, že všemnu předcházel faul na nás a neodpískanej, o tom radši mlčím... Přijde mi, jakoby si to ty plačky z minulého týdne vybrečeli a rozhodčí se bál, aby náhodou nebyl obviněnej že se píská pro nás, tak nás spíš poškozoval...


Jony ACS 
re: re: Škoda

13.03.2011 13:28

Přesně tak. Úzkostlivě pískal každý kontakt našeho hráče s Plzeňákem a dával karty za normální fauly. Zatímco Plzeňákům fauly pouštěl a žluté karty za žluté fauly mnohdy nedával. Celou dobu je tlačil.


looki 
re: re: re: Škoda

13.03.2011 15:31

tohle je zbytečný řešit, to nám zápas neprohrálo..


Kocek 
re: re: Škoda

14.03.2011 08:43

Jo, když sem si druhej den přečetl poměr žlutých 3:6, musel sem se doslova hlasitě tlemit.. Horváth měl jít ven už někdy ve 20.minutě, nejdřív nedostal žlutou za rozehrání přímáku před odpískáním, a pak tam měl na půlce faul, za nějž Vacek i Abena karty dostali. Ale nemá cenu tohle řešit, s tak otřesným systémem nemůžeme myslet na tři body ani v Plzni, která byla ze Sparty podělaná až za ušima.


haklos 
re: Škoda

13.03.2011 19:10

Matjo , Plachták, Jony - nefandíte náhodou Slavyji???? To že sme včera prohráli fakt nezavinil sudí žlutejma kartama....


matjo 
re: re: Škoda

13.03.2011 19:53

Ani náhodou, neboj :-)


Kocek 
re: re: Škoda

14.03.2011 08:44

To rozhodně ne, ale to, že faul z nějž padl gol byl po nepísknutým faulu na našeho hráče, je prostě fakt..


piskyn 
re: re: re: Škoda

14.03.2011 11:00

Taky jsem to tak videl a neberu to z tvoji ani svoji strany jako brekot. Proste fakt. Stejne jako kdyz Plzni neuznali v minulym zapase regulerni gol kvuli ofsajdu, tak je to taky jen konstatovani faktu a ne brekot. Nicmene vyhrat jsme si nezaslouzili. Plzen hrala hovno a my hrali hovna dve. Skoda no. Ted je to o pet bodu a navic maj lepsi vzajemny zapasy, takze to bude jeste velmi zajimavy. A jak pise nize dombass, kdyz mrknu na ten los.....


piskyn 
re: re: re: re: Škoda

14.03.2011 11:17

a jeste bych chtel dodat to, ze se opet ukazalo jak necitlive byl vyhozenej Pavel Horvath ze Sparty. Nevim co se presne stalo u toho jeho prebirani poharu pro viteze poharu CMFS na Strahove, ale byl jsem nasledujici zapas venku v Liberci, kdy par jedincu zacalo vyvolavat neco o Pavlovi a prirozeni. K nim se pridal celej kotel jako ovce, rvali to aniz by meli sebemensi potuchy proc. To jsem byl dost znechucenej a nedivim se, ze byl znechucenej i Pavel Horvath. CO bylo jeste horsi, bylo to ze se vedeni za nej nepostavilo. Jestli nekdo vite co se presne stalo a opravite me, budu rad. Celkem by me to zajimalo. Co jsem se ja doslechl je to, ze se se svoji dcerou radoval ze zistu poharu CMFS, nekdo na nej zacal nevybirave rvat, proc se raduje kdyz je vliga v prdeli a Pavel odpovedel stejnou minci......


Kocek 
re: re: re: re: re: Škoda

14.03.2011 13:37

Jo, tak nějak to bylo. Bohužel mu někteří "jedinci" neodpustili jeho slávistickou epizodu.. On neodešel ani tak kvůli pár křiklounům, jako kvůli Bergerovi, vedení si myslelo, že ho Páťa nahradí a bude lepší. Ale i přesto si myslim, že ač je v lize dobrej, v Evropě by ve Spartě nestačil. A docela jsem čekal, že Abena na něj bude hrát osobku a totálně ho otráví, místo toho dostal mraky času aby si připravil míč na ty svoje dlouhý a přesný pasy, nechápu to..


pukaňa 
komentari nelze nic vytknout

13.03.2011 11:17

Velmi, velmi objektivni...


DarkCook 
Včera

13.03.2011 11:20

Hráli jsme hovno, stejně jako Plzeň. Jen v tom rozdílu, že Plzeň z toho hovna upletla jednu kuličku. S takovými výkony můžeme na obhajobu titulu klidně zapomenout. Musíme se zlepšit, hrát svoji hru a ono to půjde.


Kocek 
re: Včera

14.03.2011 08:46

Ale co je to vlastně ta "naše" hra? Máme 4 útočníky, kdy v lize snad s výjimkou Lafaty lepší neni, a díky tomuhle zkur.. stylu hraje Kadlec záložníka a Kerič s Pekhartem jsou na lavičce. Myslím, že naše hra byla to, co se hrálo na podzim ve druhý polovině, tedy 4-4-2, a ne tenhle paskvil, kdy se všechno kope vzduchem na Lea, kterej sice balon vyhraje, ale pak ho nemá komu dát.


dombas 
re: re: Včera

14.03.2011 09:01

..souhlasim, Plzeň dala na kraj dva pohybově dobře naladěný hráče a naše hra po krajích byla v prdeli..a Leo neměl nárok..chce to změnu herního stylu,ať kurva dosváváme góly ale když dáme tři čtyři za zápas tak se nedudu zlobit za jeden dva v naší síti....


filipkaran 
Tohle je fakt prů*er!

13.03.2011 11:30

Tím nemyslím tradičně skvělou reportáž. Ze zápasu jsem toho viděl tolik, kolik toho z kotle šlo vidět, takže na nějaký velký hodnocení nemám právo, ale i tak bylo ze hry poznat, že něco není v pořádku. a Blážovy plky po zápase k tomu dojmu ještě něco přidaly. Doufám, že proti Brnu se kluci ukážou v trochu jiném světle.


becici 
Profesorský výkon

13.03.2011 12:10

Mysleli jsme si, že to půjde nějak samo. Plzeň byla celý zápas všude o krok dříve. Nechci brečet, ale včera mi v tom zápase chyběl hráč typu Kucky. Typ, který by to tam rozbil, bojoval a chtěl to urvat!


WvP 
re: Profesorský výkon

13.03.2011 12:47

Přesně tak. Vyměnili jsme postup přes Liverpool a titul za 200 Mega.


Jony ACS 
re: re: Profesorský výkon

13.03.2011 13:24

A hlavně LM si zahrajeme nejdřív v sezoně 2012/2013. S Bonym v sestavě bysme Liverpool vyřadili a liga by byla formalitou. Útok Kweuke - Wilfried by Plzeň zválcoval.


haklos 
re: re: re: Profesorský výkon

13.03.2011 19:11

A s Kuckou??? Jéjé to bychom tu LM vyhráli !!!!


Kocek 
re: re: re: Profesorský výkon

14.03.2011 08:47

To sou jen KDYBY, na to se nehraje. Kuco ani Bony tady nejsou, takže spekulovat, co BY je nesmysl. Stejně tak lze říci, že s Petrželou BY nás Plzeň prohnala mnohem víc.


thrashmann 
re: Profesorský výkon

13.03.2011 13:06

Absolutní souhlas s tímto názorem. Chystal jsem se napsat to samé, ale byl jsi rychleší :-)


actessi 
chlív

13.03.2011 12:14

Tak takovej chlív v naší "hře" jsem dlouho neviděl. Záloha neexistovala a ti mudrcové na lavičce (tribuně) na to nedokážou zareagovat. Plzeň hrála hovno a Sparta dvě. Je mi z toho smutno, čekal jsem, že ty plačky přejedem a bude vymalováno. Místo toho jsme si myslím uřízli slušnou ostudu...


gero 
plačky

13.03.2011 14:38

Jediný plačky jsme tady my !!! Pořád,kdyby to a kdyby ono,blééééééééé.Prost ě se prohrálo,ale do konce je ještě 10 kol a 30 bodů !!! Je třeba jít dál a makat a ono to vyjde !!! Jinak Plzeň taky oproti podzimu hrála ochuzena o 4 hráče základu (Navrátil s Radou šli ven,Pažitka a myslím Jiráček měli stop),takže tak asi !!! Nezavádějte tu ty židovský moresy a koukejte v sobotu pořádně fandit !!! Sparta forever ! :-).


actessi 
re: plačky

13.03.2011 18:41

to není pláč, ale nasranost. stane se, že se prohraje s horším soupeřem, ale né po takovém " výkonu". Ale v sobotu jim stejně přijdem zafandit a ukázat, že za nima stojíme...


haklos 
re: re: plačky

13.03.2011 19:14

Ne ne,jediný co tady čtu je hnusnej pláč !!! Sparta prohrála,hrála hovno,ale pořád tady čtu,jak sudí rozdával blbě karty,jak Bony by dal 6 golu a titul v 21.kole byl náš aopd...To není nasranost...Když si otevřu ultasslavia.cz,rozdíl v komentářích nenajdu - probudte se...


gero 
re: re: re: plačky

13.03.2011 20:18

Přesně tak !!!


dombas 
re: plačky

14.03.2011 09:03

..když si vezmu naše rozlosování v dalších 4.kolech,v jablonci,bolce a doma seshitej zmrd..tak mě tenhle náš výkon docela děsí......


ACS-fan 
Smutný obraz české ligy

13.03.2011 14:46

V sobotu se v Plzni utkali dva žhaví adepti na titul. Jeden předvedl sterilní fotbal bez nápadu, s minimem pohybu, druhý v deseti bránil náskok po náhodném gólu. Sparta nebyla na zápas dobře připravena, zjevně nepočítala s tím, že podzimní ofenzivní premiant bude hrát na domácím hřišti úporného zanďoura. S takovou hrou soupeřů se marně potýkáme na Letné, včera jsem si připadal, že se snad znovu zírám na zápas s Příbramí. A tak byl znovu k vidění zápas beze střel, šancí a fotbalové podívané, jen holomajzna od šestnáctky k šestnácte. Plzeň si nezasloužila vyhrát, nezasloužila si to ani Sparta. Za to zklamání a fotbalovou bídu bych oba týmy ocenil plichtou - odečtem jednoho bodu každému z nich. Škoda, že to řády neumožňují ...


looki 
re: Smutný obraz české ligy

13.03.2011 15:34

řešením by mohl být snížený očet účastníků na 14-12, kdy by zároveň stoupnul počet zápasů na 34-36. Prvních 5-8 týmů by spolu hrálo 4x, což samozřejmě má pozitiva i negativa, ale celkově si myslim, že by se hrálo útočněji, každá remíza by bolela víc než teď.


ACS-fan 
re: re: Smutný obraz české ligy

13.03.2011 16:08

Ano, lize by zúžení pomohlo, ale kluby, které by vypadly, tomu budou bránit všemi prostředky (a úspěšně). Spartě by zase pomohlo, kdyby trenéři ten spolek dobře placených amatérských fotbalistů zavřeli na stadionu a od rána do večera je učili profesionálním způsobům, např. odpovědnosti za svůj výkon, vůči fanouškům a v neposlední řadě vůči klubu, jehož jménu v této sezóně už poněkolikáté udělali velmi špatnou reklamu.


Kocek 
re: re: Smutný obraz české ligy

14.03.2011 08:52

A ty si fakt myslíš, že pokud bude v lize 12 týmů, že mužstvo např. z 11. místa bude hrát proti nám otevřeně? :))) Plzeň, nejofenzivnější tým a lídr ligy, je posranej hrát ofenzivně i doma, takže snížení počtu týmů nic nevyřeší, stejně se bude každej Sparty bát.


tucnak 
re: re: re: Smutný obraz české ligy

14.03.2011 11:31

Bát? Kdyby vedla Sparta po poločase 1:0, tak by toho zanďoura hrála ona.. takhle vedla Plzeň a hlídala si náskok, dělali bychom to samé..


looki 
re: re: re: Smutný obraz české ligy

14.03.2011 12:03

Ne otevřeně, ale kvalita by se až tak nerozmělnila. Navíc po odehráná základní části by se týmy rozdělily do 2 (a na to remízy nestačí), první o titul a poháry (remízama se nevykoupou) a druhá o sestup. Rozhodně si myslim, že by to lize prospělo víc než současnej stav, rozšíření ligy na 18týmů (kdo by to hrál, když už teď ČR ekonomicky neutáhne 16klubů) nebo zhovadilost jménem play-off.


frantisek349 
O TITUL SE MUSI BOJOVAT

13.03.2011 21:11

Panove, Po vcerejsim vykonu by si mel pan Hasek s panem Chovancem zavolat vsechny hrace snad s vyjimkou Toma a uvedomit je o tom,ze o titul se bojuje,ze nic nespade zdarma do klina.Ve hre je porad jeste 30 bodu,ale my k titulu potrebujeme ziskat na Plzen o 6 bodu vice...Vcera v Plzni jsem videl snad 2 strely na domaci branku,centrovane mice byli katastrofalni.Kruci,panove,jsm e Sparta a toto si nemuzeme dovolit.Jsme Sparta a titul musi byt nas,takze panove,prosil bych trochu vic bojoveho ducha,v dvojutkani s Liverpoolem jsem videl,ze to jde.


kubri 
hm..

13.03.2011 22:05

Takhle hraje naše Sparta? Naše Sparta, která má největší rozpočet v GL? Ta Sparta, která vždycky byla bojovná? Včera jsem žádný bojovný výkon neviděl a fotbalovost nikde. Po včerejšku si ten titul nezasloužíme. Nic ovšem nemění fakt, že rozhodčí včera pískal pro Plzeň, dva zákroky žlutá/červená a nedal ani tu žlutou.


Kocek 
re: hm..

14.03.2011 08:50

Rozhodně nesouhlasim s tim, že kluci nebojovali. Snaha tam byla, ale kvalita ne. A ať se na mě nikdo nezlobí, Plzeň přesně věděla, co na nás hrát, možná by stálo za úvahu se zamyslet, a styl, kterej každej zná, zkusit změnit. Sem si jistej, že Kerič s Kadlecem jsou na Neuwirtha mnohem lepší, než Leo.


netahlo 
vyjezd na plzen

14.03.2011 00:06

fanousci jedou docela daleko za spartou ocekavaji bojovny vykon hodny jmena sparty,ale sparta hrala jako v divizi bez nasazeni bez motivace....fanousci ji meli vypiskat,treba v anglii by si hraci takovy vykon ani nedovolili,protoze by pulka tymu uz nehrala v dalsim kole.je mi z toho smutno,takovych lidi vyjede za spartou misto jinych uzitecnejsich aktivit,ktera by mohla delat v sobotu a sparta se jim takhle odmeni...


Kocek 
re: vyjezd na plzen

14.03.2011 08:53

Ale tys tam nebyl.


netahlo 
re: vyjezd na plzen

14.03.2011 09:53

nebyl a sem rad,radsi sem si zahral nohejbal a pak po sportovnim vykonu sem si sed do baru dal si pivko a koukal sem na tu bidu...sem rad ze sem za tu vostudu nedal ani korunu


luckyboy 
re: re: vyjezd na plzen

14.03.2011 12:51

Tak tyhle řeči jsou úplně o hovně. Když se vydám se Spartou občas ven nebo na Letnou, tak chci samozřejmě vždycky vidět super hru, spoustu krásnejch gólů a hlavně jednoznačnou výhru. Je jasné, že ne vždy se to podaří (to nedá ani Barca) a samozřejmě mě to pokaždé nasere, zvlášť po odfláknutejch výkonech. Co mě na jakýkoliv fandovi ale nasere ještě víc, jsou tyhle alibistický kecy - "Jsem Sparťan, ale ještě, že jsem tam nebyl, když hráli hovno...."


Bruska 
Po posvícení přišla sračka dřív než je zdrávo

14.03.2011 00:39

To mělo být slávy. Porazit Plzeň 2:0 se bralo takřka jako samozřejmost a poukázka na titul, celý vývoj ligy v posledních kolech to potvrzoval, forma soupeře tomu dávala reálná základ a ubohé stížnosti svědčily o tom, že soupeř je psychicky v koncích. Jak to pane Hašku, Matějovský, Kušníre, Vacku, Kadleci, že si nevstřel ty dva góly sám a rval se o titul ? Co vás vedlo k této naivní představě. V podzimním utkání Sparta nevzala Plzeň vážně. SK Konkurz a vyrovnání Eden, Ostrava, Olomouc, při nejhorším Teplice to je soupeř, které lze brát vážně v boji o titul, ale Plzeň ta snad hraje o záchranu. Ano, Plzeň je klub pro smích, ze Sparty si koupila nepoužitelné hráče (utkání se Slováckem je toho důkazem), dýchavičný Sysel Horváth, zbytečný Kolář, tajtrdlík Rezek a kriminální fauly se prezentující Limberský ( jediný, kdo si v utkání opravdu zasloužil žlutou kartu a kupodivu ji nedostal, ale to je vzhledem k výsledku jedno. Nestěžuji si, pouze kostatuji, že takový zákrok v evropském poháru následuje zpravidla rovnou červená.) Ted sračka mančaft, který by porazil i náš dorost.Chápu , že s tímto vědomím šel náš tým profesorů na plac a prakticky celý první poločas žil v iluzích, že nebude potřeba jít na krev. V tomto utkání jako by nehrál o titul, to předvedl s Ostravou. Druhý poločas potom pojal jako stínové divadlo neboť o titul se bude rozhodovat s jinými soupeři. Určitě. Sparta porazí mužstva z horní poloviny tabulky, Plzeň se zachrání. Zbývá jediný problém, chápu, že hráči Sparty neberou vážně tým Plzně, ale nechápu proč nesplní přání svých fanoušků, aby odpadlíci ze Sparty ryli držkou v zemi a Sysel obvzvlášť . Laxnost s jakou nás nechali jprožít jakoby přes kopírák stejně příšerné utkáni s Plzní na Letné mne uráží. Jedinou omluvou je titul.


Kocek 
Strašný!!!

14.03.2011 08:41

Už jsme zase tam, co na začátku sezony, styl 4-4-2, kterej nám v druhý půlce podzimu přinášel úspěchy, byl asi natolik dobrej, že bylo lepší se vrátit k tradiční sračce 4-5-1, aby to zase nešlo. Děkuji za prohru na půdě soupeře, co umí jen bránit a hrát na brejky... Plzeň do konce všechno nevyhraje, ale my s tímhle nesmyslným systémem taky ne, takže s Jabloncem hrajeme o druhý místo.


jbee 
Hysterie

14.03.2011 09:46

Ta hysterie je fakt kouzelná... To jste jako čekali, že Plzeň přejedeme 3:0? Budíček! Vstávat! Máme pořád ještě relativně mladý tým, navíc oslabený odchodem dvou nejvýraznějších hráčů (spekulace o tom, jestli je šlo udržet, nechám na jiných, prostě tu nejsou a basta). Plzeň je přes kecy "expertů" ve skutečnosti mnohem zkušenější - vždyť její tým je plný mistrů ligy, ať již ze Sparty nebo z Ostravy. Dalo se čekat, že to bude spíš boj a bude to o prvním gólu. Dala ho Plzeň, zbytek jste viděli. Rozhodně to nebylo tak, že by nás Plzeň přehrála, ale ani nebyla horší. Hrála prostě, co potřebovala. Zůstávám přesvědčen, že kdybychom dali 1. gól my, tak vyhrajeme 1:0 my. Já taky nemám rád tyhle taktické výkony na nulu vzadu s jednou střelou na branku (my měli aspoň 2 ;-)), ale to je tak všechno, co s tím můžu dělat. S čím se dá souhlasit je, že hráči nezvládli zápas psychicky. Hlavně pak první půli, kdy se nechali Plzní zastrašit. Ve druhé půli to bylo lepší, rozhodně nechyběla bojovnost, ale bohužel kvalita ano. Určitě víc bych čekal od Matějovského, který už má něco za sebou. Tady to bude chtít ještě hodně práce. Zelinka pískal tradiční bramboračku, ale on nám to utkání určitě neprohrál. Před gólem sice Trapp vletěl do Vacka hodně riskantně, jenže trefil míč, takže mu to vyšlo. Jo, kdyby trefil nohy, bylo to na hodně tmavě žlutou... Zelinka pískal bramboračku (Tomáš se např. musel hodně snažit, aby si vymodlil tu 4. žlutou ;-), naproti tomu přehlédnutý nesportovní zákrok Limberského apod.), ale reálně nás to nepoškodilo. Možná vynuceným střídáním Abeny, ale tam ta hrozba vyloučení nebyla primárně problémem nečitelného sudího, ale toho, že pořád hasil průšvihy kolegů vpředu. Jinak vyloženě úsměvné je volání po "návratu" k "systému" 4-4-2. Jednak to není systém, ale rozestavení a jednak jím nehrajeme už opravdu dlouho. I s Bonym a Leem bylo základní rozestavení 4-2-3-1 (pod hrotem hrál Bony). Jestli bych něco vytýkal trenérům za zápas v Plzni, tak to bylo přeskládání středu zálohy z 2-1 na 1-2. Na Abenu tam toho bylo pak moc. Že nevyšlo střídání totálně neviditelného Pekharta, to víme teď, ale těžko to šlo předpokládat předem. I záměr jsem celkem chápal (btw. to pak dost připomínalo to vaše 4-4-2; neřekl bych, že to něčemu pomohlo). Nom nevyšlo to. Jsem zároveň přesvědčen, že "nákopy na Lea" opravdu nejsou systém, který má Sparta hrát. Jak ostatně uvedl v rozhovoru i Martin Hašek. V Plzni měli hrát po křídlech, bohužel se tak nedělo. Proč se tak nedělo, toť otázka, již musí trenérský štáb co nejrychleji vyřešit. Další, co musí vyřešit, je pokrytí Lea. Příbram s Plzní teď ukázaly cestu i těm nejhloupějším trenérům (možná si všiml i Petrouš) - Lea je potřeba důsledně zdvojovat a pokrývat odražené míče. To ale bude platit na kohokoliv, spíš je otázka, proč nedokážeme využít toho, že oba stopeři soupeře visí na jednom našem hrotu. Nota bene v situaci, kdy jsou na hřišti dva další útočníci... To bych teď asi viděl jako dva hlavní body pro trenéry k řešení. Rozhodně ne změnu rozestavení, systému, kustoda, trenéra, majitele, hráčů, fanoušků, rozhodčích, svačináře, nebo co všechno je to Plzni "úplně špatně" :-) Zbývá 10 kol, času je dost, jen nepropadat panice a nedělat hovadiny. A to platí pro hráče, trenéry, vedení (tam se toho bojím nejméně), ale i fanoušky (tam se toho bojím naopak nejvíc). Howgh.


michal.spa 
re: Hysterie

14.03.2011 10:06

Souhlasím! A vůbec nechápu lacinou kritiku od Bláži na adresu Kweukeho a Abeny! Jasně Leo nehrál svůj standard,ale výše je popsáno proč tomu tak nebylo!A to že Abena měl práce víc než dost,nebylo pouze jeho chybou,hasil průsery za jiné(že ano Matěji a Váco). Vůbec nechápu jak mohl dohrát zápas Vacek?! Nejhorší výkon široko daleko,ztráty míče,alibistické přihrávky dozadu a do stran.Nic nic a zase nic! Podobnej výkon předvedl už minule s Příbramí,to to doprdele nikdo nevidí?!


jbee 
re: re: Hysterie

14.03.2011 10:12

No toho Blažka jsem si přečetl až teď a nemám slov. Ne, že by mě to překvapovalo, všichni víme, že on je v hledání a pojmenovávání viníků přeborník... Přesně podobné kecy jsem měl na mysli s tou panikou a děláním blbostí. Proč mu někdo z vedení nedal roubík?


michal.spa 
re: re: re: Hysterie

14.03.2011 10:20

přesně tak! A když už chtěl někoho jmenovat tak tam byli jiný "borci".S tím Keričem taky souhlasím,Vašíka jsem druhou půlku zaznamenal až když byl střídanej.A ono koneckonců standard zahrál pouze Řepák s Brábou jinak průměr až podprůměr.


Kocek 
re: Hysterie

14.03.2011 10:10

No, ve druhý polovině podzimu se hrálo opravdu na dva hroty, kdy se střídavě při bránění jeden z nich trochu stahoval. Ale Bony žádnej podhrot nehrál, hráli s Leem oba to samý. Na co máme ortodoxního pravýho halva Siona, když nehraje? Viděl jste někdo aby dal Kadlec pořádnej centr? Já ne. Chápu, že cenu Vašíka je potřeba zvyšovat, ale tím, že ho budou cpát na kraj, kde je mimo, jí spíš snížej.. A co se týče Abeny, je to to samý co s Kuckou, trojice Abena, Vacek, Matějovský se ve středu zálohy plete a vzájemně si překáží. Ve druhý půli, když hrál Váca def. záložníka, byl jeho výkon o třídu lepší. Takže Sionko Vacek Matějovský Zeman, Kweuke Kerič, a okamžitý zlepšení Pamiče a Kušníra, kteří jsou tragický.


michal.spa 
re: re: Hysterie

14.03.2011 10:14

nesouhlas! To že druhej poločas byl Vacek opticky lepší,bylo tím že Plzeň zalezla a hrála na brejky. Ale o tom že Vacek krom zmiňovaných přihrávek dozadu a na strany nic neukázal svědčí poměr střel na bránu ve druhé půli =0?!?


jbee 
re: re: Hysterie

14.03.2011 10:15

No, já nevidím Sionka úplně jako klasického pravého halva, ale fakt je ten, že k tomu má asi nejblíž. Otázka je, jak je na tom s formou. Na podzim to byla dost bída, a co jsem viděl teď na jaře, tak taky žádný hi-fi :-( Ale souhlasím s tím, že Kerič by měl hrát. Na jakém přesně postu, to už bych nechal na hlavách pomazaných ;-)


1893 
re: Hysterie

14.03.2011 11:25

Bravo ! Výborně zanalyzované a popsané.


pohadkar 
Gól?

14.03.2011 13:53

Neměl jsem chuť se po návratu z Plzně dívat na sestřihy a zápas. Dnes jsem se prostě překonal a jsem tak nějak zmatenej. Koukám pořád dokola na ten rozhodující přímák, stopuju si míč při dopadu, ale nenašel jsem jedinej záběr, kde bych jasně víděl míč za čárou celým objemem. Ale budiž, stalo se, prohráli jsme, plakat nebudu. Já nějak extra taky nejsem pro video, ale kdyby se našel nějakej systém, kterej by plynulost nezdržoval, tak proč ne. Aby se neřešila u videa každá hovadina, tak dát trenérům třeba dva pokusy na sporný situace s tím, že pokud má pravdu, tak mu dva zůstávají, pokud ne, tak má už jen jednu šanci...něco jako třeba v tenise, a mám dojem v americkým fotbalu


pajík 
Moderní fotbal

16.03.2011 17:42

Jak to sním vlastně na Spartě je? Jsme proti modernímu fotbalu, nebo ho naopak podporujeme??Jsem z toho po zápase v Plzni trochu jelen:-( Během zápasu nastal jeden okamžik o kterém nevím co si mám myslet. Domníval sem se, že fans na Spartě jsou proti modernímu fotbalu, ale nevím zda se nepletu:-(