Na odchodu - Jiří Kladrubský

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Celticgirl 
Díky

29.06.2011 07:54

..a ať se daří, Jirko! A koukej co nejdřív ze Slovanu zku**vené Bratislavy odejít do nějakého lepšího klubu ;-)))


Leviathan 
škoda

29.06.2011 08:30

že s zbavujeme jednoho z největších srdcařů. Přeju hodně štěstí v další kariéře a snad ještě někdy na Letné!


Kitson 
Srdcař

29.06.2011 08:31

Jeden z mála opravdpových srdcařů, který hrál pro fanoušky a bojoval za SPARTU! škoda těch zranění a toho že odchází zrovna do Slovanu...jinak přemejšlim kolik opravdovejch srdcařů v kádru Sparty ještě zbylo...


majk 
z muže bez nervů

29.06.2011 08:50

mi málem rupla cévka. :-) Ale nebudu kopat, vím jaké to je, když odejde milášek. Hodně štěstí jinde, Jirko.....


Ondra 
žádný náhradník, stabilní hráč

29.06.2011 09:20

Jirku si většina vybaví jako náhradníka-univerzála, kterým se dá zalepit jakákoli díra v sestavě. Ale před svým zraněním byl vůbec nejvytíženějším hráčem Sparty, v sezóně 2008/2009 odehrál nejvíc zápasů (27), všechny v základní sestavě, chyběl jen jednou kvůli žlutým kartám a ve zbývajících dvou zápasech sezóny (po zranění), nastupoval na svém stabilním místě v záloze a naopak se kolem něj v záloze točili spoluhráči (Berger, Kucka, Hušek, Vacek, Pečnik...). Ani Blažek s Řepkou se mu nemohli vyrovnat. Jeho dlouhodobé zranění donutilo trenéry časem přeškolit Kamila Vacka na defenzivního záložníka a ten tam hrál tak dobře, že už Jirku do sestavy zpátky nepustil. Z lavičky už se pak maximální výkony nepředvádí tak lehce, to zná asi každý nerozehraný hráč. Nerad bych ale, aby se na Kládu vzpomínalo jako na nějakého náhradníka, který nemá své stabilní místo. Naopak jsem si jistý, že pozvedne hru Slovanu a v Bratislavě určitě nezůstane celé tři roky.


Ondra 
re: žádný náhradník, stabilní hráč

29.06.2011 09:23

PS: Díky Gabče za pěkný článek :-)


pohadkar 
re: žádný náhradník, stabilní hráč

29.06.2011 09:38

Chtěl jsem napsat něco podobnýho. Jirka měl před zraněním skutečně skvělý období. Bohužel mi přijde, že se u nás dost zapomíná. Příkladem může být třeba Tomáš Řepka. Hrající legenda, ale pár nevydařenejch mačů a už se veze.


StarejHomolka 
Pěkné

29.06.2011 11:41

Hezký článek. A ke Kladrubskému. Vkládal jsem do něj velké naděje a očekávání, které přešly do nynějších rozporuplných pocitů určitého nenaplnění potenciálu. Proč k tomu nedošlo? To by asi bylo na dloué povídání s řadou důvodů. Škoda.


mnichovice 
Dřevák

29.06.2011 12:22

Zaplaťpánbůh za to, že to dřevo odešlo. ;)


kuchi 
re: Dřevák

29.06.2011 12:57

Ty jsi ještě větší vůl, než jsem si myslel.


mnichovice 
re: re: Dřevák

29.06.2011 14:46

Taky mu přeji ať se mu v Bratislavě daří, ale čím nám poslední roky pomáhal? Ano, občas se ukopl a padlo mu to tam (asi dvakrát za poslední jeden a půl rok) ale jinak to byla herně hrozná bída. Třeba v Bratislavě dostane stabilní post v sestavě a chytne se, nicméně ve Spartě to byla hrůza.


kuchi 
re: re: re: Dřevák

29.06.2011 18:16

Je mi úplně jedno jak hrál, ale není mi jedno tvůj komentář, proč sis ho prostě a jednoduše neodpustil? To na sebe musíš za každou cenu upozorňovat?


mnichovice 
re: re: re: re: Dřevák

30.06.2011 10:16

Je ti jedno jak hrál. Tudíž vlastně připouštíš že hrál srajdu....tak pak nechápu co tě tak pobuřuje na tom, že napíšu, že je to dřevák. Spartě po sportovní stránce rozhodně chybět nebude. ;)


kuchi 
re: re: re: re: re: Dřevák

30.06.2011 17:01

Kdo mu pleskne, tomu dám pětikorunu :-)


bohdalka 
re: re: re: Dřevák

30.06.2011 01:14

ČÍm NÁM??!!??pomáhal??


HVK 
re: Dřevák

29.06.2011 13:09

asi si zapoměl že sme tě viděli hrát "fotbal" ,nevim kam tě zařadit na stupnici pokud je kláda dřevo...nicméně v mimo fotbalové stupnici si nadále absolutní debil


Rudej 
re: Dřevák

29.06.2011 16:41

Ty jsi fakt debil.


dombas 
re: Dřevák

30.06.2011 16:35

..tohle si psát nemusel..


mojža 
fotbalista

29.06.2011 19:41

Nestačím se divit některým příspěvkům k odchodu Jirky do Slovanu.Mě osobně tento přestup ze Sparty a jeho pro mě nečekaný odchod nasral.Znovu se ukázalo,že pokud povede Spartu Chovanec,tak se s herním stylem nic nezmění a stále to bude již pomalu letitá nakopávaná a bránění.Pokud i 17.letý Kadlec ve svém věku do novin prohlásí,že již nastal čas k přestupu,tak asi ve Spartě není něco dobře.Kadlec stejně,jako Kladrubský byli nuceni hrát na postech kde jim to jasně nesedlo a tudíž asi ani nemohli a v případě Kadlece nemohou odvést lepší výkony.V jediném památném utkání s Palermem si zahrál Kladrubský na svém oblíbeném místě a to bylo představení, to byla jízda a najednou to šlo.Asi fotbalu nerozumím,ale dokud Spartu povede Chovanec,tak se nikam nepohnem a pardon zapomněl jsem na majitele, to samé v bleděmodrém,ale to už je jiná kapitola.


Sparta-Klatovy 
re: fotbalista

29.06.2011 20:28

bereš mi slova


dexicek 
re: fotbalista

29.06.2011 23:01

Krásný příspěvek. Holt nepatřil mezi Pepkovi oblíbence jako jiní.Především jako náš nynější "stabilní" def. záložník, který by hrál v základu, i kdyby měl obě nohy zlomený (pro rejpaly- nadsázka!)


dexicek 
re: fotbalista

29.06.2011 23:13

..teda, nesouhlas s těmi majitely.. tam buďme vděčni za ty naše..


dexicek 
re: re: fotbalista

29.06.2011 23:15

hnusná hrubka :))


Filousssss 
re: fotbalista

30.06.2011 00:08

Přesně tak, prostě Chovanec ven!!!! Doufám, že se toho jednou dočkáme!!!!


Senior 
re: re: fotbalista

30.06.2011 08:37

Filoussssi, sáhni do šrajtofle, kup od Křetínského Spartu a pak si můžeš odvolávat jednoho trenéra za druhým, jak ti bude libo.


káně 
re: fotbalista

30.06.2011 08:20

Palermo - jeden zápas za rok, trochu málo. Jeho odchod mi nevadí, každopádně tady nemám za potřebí psát, jakej je dřevák ...


Senior 
re: fotbalista

30.06.2011 08:38

Mojžo, máš pravdu. Fotbalu nerozumíš.


dombas 
re: fotbalista

30.06.2011 16:34

..nelze s tebou než souhlasit..odnaučíme každýho dobrýho hráče hrát fotbal protože dělám z útočníků kraje, ze záložníků obránce..už jen poslat Tomáše Řepku do branky pepik aspol, zapomněli...ve spartě toho je podle mě momentálně hodně špatně, jen si to nikdo nechce připustit...


1893 
re: fotbalista

30.06.2011 16:46

Opravdu tomu nerozumíš a nechci tady rozebírat proč.


Senior 
Blbečkové

30.06.2011 07:11

Krásný článek o Kladrubském a diskuse pod ním sklouzne ke stupidním hláškám typu Chovanec ven! a rádobyodborným poznámkám o Pepkově neschopnosti. Z některých diskutujících je mi poněkud šoufl.


mojža 
re: Blbečkové

30.06.2011 08:50

abyses z toho Pepy nepos...., důkazem budiž vypovídající anketa na webu


majk 
re: re: Blbečkové

30.06.2011 08:54

to je fakt, Jirka Kladrubský měl určovat naší hru..... lidi myslete. Podpora guru


mojža 
re: re: re: Blbečkové

30.06.2011 09:05

tady přece nikdo neřekl nic o tom,že to měl určovat hru,tady se pouze řeklo,že si myslíme,že se zbavujeme kvalitního hráče a to je prostě fakt a pravda


majk 
re: re: re: re: Blbečkové

30.06.2011 09:42

"Znovu se ukázalo,že pokud povede Spartu Chovanec,tak se s herním stylem nic nezmění a stále to bude již pomalu letitá nakopávaná a bránění." pak bych teda prosil vysvětlit, jak se to ukázalo na odchodu Jirky..... zrovna frajera, co umí bránit a nakopávat.


Senior 
re: re: re: re: Blbečkové

30.06.2011 10:03

Mojžo, projevuješ se tady jako malej harant, kterému spadlo autíčko do kanálu. To autíčko je v tvém případě titul. Nemáme titul = Chovanec ven! Jak prosté, jak jednoduché... Loni Chovanec získal 62 bodů a byl to pašák, protože Sparta vyhrála ligu. Letos získal 68 bodů a je to trouba, protože Sparta skončila druhá. A když už jsme u bodových zisků, tak Slavia své poslední dva tituly (2008 a 2009) získala za 60 a 62 bodů. A neboj, já se z Chovance neposeru. Pokud by ho Křetínský odvolal, ani bych tady proti tomu necekl, protože vím, že vedení a fanoušci vyžadují od Sparty tituly jaksi automaticky, a když titul není, pod trenérem se kymácí židle. Viz například Bílek, který v roce 2007 získal double a o rok později letěl, protože jsme skončili až druzí. Nejsem žádný fanatický chovancofil, jen jsem už poněkud unaven zběsilým střídáním trenérů v posledních deseti letech (Ivan Hašek, Hřebík, Lavička, Jarabinský, Kotrba, Straka, Hřebík, Griga, Bílek, Lavička, Chovanec) a jsem docela rád, že máme konečně na trenérské lavičce chlapa, který tam vydržel už skoro tři roky. P. S.: Pepek (jak ho tady různé nuly rády nazývají) podle mnohých fotbalu nerozumí. Akorát by mě zajímalo, který náš trenér kromě Chovance byl vyhlášen druhým nejlepším trenérem na světě. (Chovancovi se to přihodilo na konci devadesátých let dvacátého století, když v kvalifikaci na ME s reprezentací neztratil ani bod.) A včil mudruj.


mojža 
re: re: re: re: re: Blbečkové

30.06.2011 10:42

Seniore asi takhle,loňským titulem bych se moc neoháněl,protože to byla souhra spíše náhody a štěstí,během posledních čtyř let jsme doslova na zlatém podnosu darovali titul nýmandům z Edenu (dvakrát) a letos Plzni,myslím,že opravdu jen díky své neschopnosti a blbosti.Netvrdím,že se musí jen vyhrávat,ale při současné výkonnosti ligových mužstev a z pohledu nejbohatšího klubu v zemi mi to přijde sakra málo,nehledě na to,že ve spoustě případů se na naší hru bohužel nedá ani koukat.Hra na jednoho útočníka a jiné a jiné věci,ale v pohodě od toho máme tento skvělý web kde můžeme všichni nějakým způsobem vyjádřit svůj názor.Já bych chtěl vyzkoušet Martina Haška aspoň na jednu sezonu,jako hlavního kouče,ale bez toho,aby mu sestavu určoval Pepa,myslím,že horší by to nebylo.


majk 
re: re: re: re: re: re: Blbečkové

30.06.2011 10:46

já bych si to třeba na rok chtěl taky vyzkoušet


Senior 
re: re: re: re: re: re: Blbečkové

30.06.2011 11:07

Mojžo, tvůj poslední příspěvek nápadně připomíná rétoriku Deníku Sport. Když vyhraje titul Sparta, tak se jednooký stal králem mezi slepými, ale když k titulu kráčí Slavia (2008 a 2009) nebo Plzeň (2011), tak se píše o české Barceloně. Nechci s tebou polemizovat, zda titul Sparty 2010 byl, či nebyl dílem náhody. Zato bezpečně vím, že v soutěžním ročníku 2009/2010 sehrála Sparta třicet ligových zápasů a ani jeden neprohrála. Něco takového se nepodařilo ani Václavu Ježkovi, ani Dušanu Uhrinovi... Neodpustím si poznámku k onomu zlatému podnosu, o němž píšeš. Souhlasím s rokem 2008 (trenér Bílek). Sparta vedla tři kola před koncem ligy tabulku o čtyři body a čekaly ji dva zápasy doma (Brno, Baník) a jeden venku (Liberec), Slavia to měla obráceně (Olomouc, Mladá Boleslav venku, Jablonec doma). Nebýt toho, že Řepka měl v první minutě zápasu Sparta-Brno nutkavou potřebu hodit Bestovi balon do ksichtu, titul bychom v pohodě uhráli. Rok 2009 je už jiný případ. Sparta na podzim pod Lavičkou ztrácela jeden bod za druhým (doma Olomouc 1:1, doma Teplice 0:0, venku Liberec 0:3, doma Slavia 1:4), zatímco žid kráčel od výhry k výhře. Po ostudně prosraném derby vyměnil Lavičku Chovanec, ale moc už s tím dělat nemohl. O titulu Slavie bylo prakticky rozhodnuto už po podzimu, v tomto případě bych o zlatém podnosu nemluvil.


Vaki 
re: re: re: re: re: re: Blbečkové

30.06.2011 14:04

to je hroznej kec ze jsme nekomu darovali titul.. proste si ho souper vyhral.


Senior 
re: re: re: re: re: re: re: Blbečkové

30.06.2011 15:07

To je stejné, jako když se napíše, že někdo ZASLOUŽENĚ vyhrál. Pokud vím, tak ve fotbale vyhraje ten, který dá aspoň o jeden gól víc než soupeř. Tečka. Na to, kdo měl kolik procent času v držení balon, kdo víckrát vystřelil na bránu, prostě a jednoduše sere pes. Jediným kritériem jsou góly. Žádné zasloužené vítězství nebo nezasloužená prohra neexistují.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Blbečkové

01.07.2011 15:15

Nepíšu to moc rád, ale titul Plzni letos nedarovala Sparta, ale rozhodčí. Vyhrát titul takovým způsobem my, tak 5 sudích je doživotně vyškrtnuto z listiny...


dombas 
re: re: re: re: re: Blbečkové

30.06.2011 16:41

..to je samá statistika statistika ale že se na tu hrůzu co předvádíme nedá koukat, to už nenapíšeš..to, že něco někdy vyhrál před patnácti lety to už je dávnko pryč, fotbal se posunul kurva dopředu a pepik na to nedokáže reagovat, na jaře nás všichni z top five přehráli jako nic, žádná herní taktika (kromě bránit a nepřejít přes vlastní polovinu), předěláváme zbytečně hráče,hrajeme na jednoho hrota,dáváme málo branek atd...mohl bych tady dávat argumenty do rána..a teď mudruj ty...acs 4ever!!


Senior 
re: re: re: re: re: re: Blbečkové

01.07.2011 07:14

Jednak brečíš jako mnichovice a jednak paolo.maldini už asi padesátkrát vysvětloval, že vůbec nezáleží na tom, kde v sestavě dají medmrdky čárku a kde pomlčku (z čehož si ty asi vyvozuješ, na kolik útočníků hrajeme), ale kolik hráčů se zapojuje do ofenzivy. A včil mudruj ty.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Blbečkové

01.07.2011 15:20

No, pokud už hrajeme stylem kopni to na Léa a doufej, tak určitě měl vedle něj hrát celý jaro Pekhart. V Plzni stačilo kopytům Bystroňovi a Neuwirthovi aby jeden do Lea trochu strčil, a druhej v pohodě vysoký míče odehrál. To, že v Plzni, na stopery, kteří umí pouze jakž takž hlavičkovat, hrajeme nakopávanou na jednoho útočníka, je trapas nehodnej jména Sparty.


Senior 
re: re: re: re: re: re: Blbečkové

01.07.2011 10:41

Dobrá rada (pro tebe úplně zadarmo): Když se na tu hrůzu nemůžeš koukat, tak na Spartu nechoď. A nepřepínej, když tě vyhodili i z té dráhy, nic neřeš a buď rád, že vůbec jsi.


dombas 
..hodně štěstí Kládo..

30.06.2011 16:30

..odešel určitě kvalitní hráč a hlavně jeden z posledních opravdových srdcařů..ta jeho nálepka univerzálnosti mu ve spartě škodila a proto možná radši zvolil odchod o dům dál...já mu přeju jen to nejlepší, žádná zranění a hodně fotbalových úspěchů!! Díky Jirko..Forza Sparta!!


Kocek 
Kládo, díky!!

01.07.2011 15:10

Frajer, co i po prohře vždycky poděkoval lidem, to se cení. O to víc mě mrzí některý nadávky našich "takyfans", kteří mu nemohli odpustit kritiku debila, co hodil petardu na malýho kluka. Ať se daří a ať je to brzo přestup někam jinam! A jen doufám, že Slovan nedostanem v předkole :))