Souhlas
26.08.2011 10:51
26.08.2011 10:51
se vším. Spartě musíme fandit i když se nedaří, pak se ukáže jaký je kdo fanoušek. Trochu mě mrzelo, že zpočátku hráči nechtěli jít po zápase k fanouškum.
26.08.2011 12:17
Ano, taky mě mrzelo , že nejprve nechtěli přijít. Vždyť se snažili, prostě to nevyšlo. Neúspěch byla jedna z možností a bohužel se tak stalo. To ale neznamená, že odejdu z hřiště a nepoděkuji fanouškům za pomoc. Pak to ale kluci napravili, asi byli ze začátku rozhození z výsledku a hlavně z těch simulantů
26.08.2011 10:55
...nevidím nic zlého na tom, že většina fans žádá chovancovu hlavu. Z posledních 4 předsezonních cílů nebyl splněn ani jeden. Ani hra nemá vzestupnou tendenci. Ale jinak pod vše ostatní se podepisuji. Hráči makali, fandilo se... jen bych očekával plnej dům. Ale holt, u MM nemáme PR jako plzeň... Ta je teď v módě.
26.08.2011 11:11
Promiň,a el s takovým materiálem, co v kádru máme, bychom je měli přejet. To, že hráči bojují, je samozřejmost. To, že si nahráváme stopeři vzadu a zbytek týmu stojí, tedy není komu dát, to asi stačit nebude ani na Vaslui, ani na nikoho jinýho. Hrajeme relativně slušně začátkem jara, celé léto pracujeme an ofenzivě, na začátku mistráků je to ralativně vidět, ale do Rumusnka jedeme hrát zezadu a popřít tak celou letní práci. Na tom teda nic dobrýho nevidím. Ale hold jsem nýmand, kterýmu je zatěžko podpořit klub, kterej neutratí žádnou korunu, kterej nedotáhne další lidi na fotbal, kterej nedotáhne známý k nákupu první permice, nýmand, kterej nedandí a celý zápas nadává, kterej v době zápasu kecá na netu, nýmand který má trenérskou licenci a jeden z davu, který chce vidět fotbal. Budiž
26.08.2011 11:17
Psát můžeš, co chceš, licencí můžeš mít třeba dvacet, ale když jsi byl konkrétně jmenován v Bombitově referátu, tak máš průser a z ostudy kabát. Myslím, že je to historicky poprvé, co Bombito ukázal na jednu konkrétní osobu, on je totiž dost velký dobrák. A když si vzpomenu na to, jak od rána s mnichovicemi akorát skuhráte, píčujete a odvoláváte, musím dát Bombitovi za pravdu. S takovými fanoušky díru do světa nikdy neuděláme. A možná ani díru do Gambrinus ligy.
26.08.2011 11:29
26.08.2011 12:32
Ale ty doby, kdy člověk musel mlčet a nemohl se veřejně vyjádřit k něčemu, už jsou snad pryč, ne??? Kdybychom teda uznali, že se vyjadřovat k fotbalu, k našim hráčům, k Chovancovi a k dalším může jen ten, kdo dosahuje jejich úrovně, tak kdo by nakonec měl podle téhle podmínky oprávnění sem a kamkoliv jinam psát? Nevidím jeden jedinej důvod, proč by kdokoliv nemohl požadovat odvolání kohokoliv. A když už jsme u toho, tak pořád je ještě v mezích požadovat odvolání trenéra či GSM po zápase, zde na netu, než během zápasu a přát si vítězství soupeře.
26.08.2011 11:20
myslím, že bylo parádní a pokud by byla hra ještě o něco aktivnější a rychlejší, bylo by to úplně frenetické - a hráči by po zápase nepřišli tradičně pozdravit, nakonec jich přišlo asi 8 a to se jim to musela dát hlasitě najevo. Z tak malé návštěvy jsem byl vyloženě v šoku - když jsem v 19.30 vlezl na tribunu, už bylo jasné, že to nebude ani tech 15000 co se předpovídalo:-( Osobně mi práce a podivná funkce Chovanec už dlouho nesedí a pokud bych měl tu moc, tak ho odvolám a hlavně už mu nevymýšlím další funkci!
26.08.2011 11:23
Promiň , ale pokorou začni hlavně u sebe Bombito. Ty tvoje zaujetý články už se moc nedají číst, něco jinýho je objektivní konstatování pravdy ale tohle? Píšeš jak Vaslui zdržovala a že jsme potřebovali štěstí. Právě že štěstí jsme měli až moc i když si golovky Vaslue nezmínil. Ani jsme jí nijak extra nepřehrávali, jen Vaslui hrála co jí nakonec stačilo. V utkání s Hradcem píšeš zase jak Franěk neskočil na filmování Hradce. Jenže to byly fauly a bohužel v lize nám tohle prochází, v klíčovym okamžiku nás podrží rozhodčí, ale na mezinárodní scéně pískaj rovinu a na tu my nejsme zvyklí, rozhazujem rukama jak šašci a brečíme. Prostě jdeme hrozně dolů a vekohubý prohlášení MY JSME SPARTA si opakujem pořád dokola až je to k smíchu, tohle si fakt nech už ,takový žvásty. Vlak nám ujíždí čim dál víc…...
26.08.2011 11:36
26.08.2011 11:25
Napsat článek o zápase, který se do historie klubu zapíše černým písmem, je krutý úkol dokud autor nenajde na porážce nějaké pozitivum. Bombito ho našel hned v úvodu. Stojíme za Spartou i v době, kdy se nebude hrát evropský pohár, kdy se ve středu zájmu ocitne jiný klub. Tak to má být, skutečný fanoušek se pozná po prohře nikoli po vítězství. Fanoušek Sparty je přísný. Vyřazení z evropských pohárů průměrným týmem by mělo být důvodem k radikálnímu řezu. Éra Tomáše Řepky tímto dvouzápasem skončila, přišel nový šéf Jarošík. Výkony Švengra, Mareše, potenciál Krejčího, Jánoše dávají naději, že právě takovýto řez nám v budoucnu postup do poháru zajistí, ovšem v případě, že mužstvo povede trenér s invencí s Řepkou by měl odejít i Chovanec. takovýto řez měl nastat již po neobhájení titulu v létě, to že se odložil je hlavní příčinou vyřazení z EL.
26.08.2011 21:02
27.08.2011 00:44
Pěknej komentář. Jen nechápu co máš proti Řepkovi? Je to nejlepší obránce v lize a do zákadu prostě patří. Zápotočný a Řepka je výborná stoperská dvojice.
27.08.2011 13:32
Po zisku posledního titulu jsme U džbánu snad hodiny skandovali "Tomáš Řepka nejlepší v Praze". To byla doba, kdy měl za Sparty odejít jako naprostý král. Zřejmě by svou kariéru ve Spartě neukončil, ale odešel by na absolutním vrcholu. Potom přišla nevydařená kvalifikace o LM, špatný vstup do G ligy, který skončil sezónou bez titulu a opět zpackaná kvalifikace tentokrát o EL. Tři selhání na těch má podíl nejenom Chovanec, ale i Řepka nejenom jako obránce, který v některých zápasech zcela zbytečně chyběl, ale jako osobnost, co měla vést tým za vítězstvím v klíčovém zápase. Ztráta tří trofejí po sobě není náhoda. To je potřeba řešit radikálním řezem. Ostatně dvojice Řepka - Zápotočný působila v utkání ve Vasluji velmi průměrným dojmem a nebyly to také poprvé. Selhali i v utkání s Jabloncem, na Slovácku ji podržel v první půli Blažek, Není to optimální stoperská dvojice. Tomáš je velký bojovník a osobnost, může přijmout jinou roli a jako jeden z týmu opět vrátit titul na Letnou, má to ale jeden háček pokud budeme držet takto silný kádr nezbyde než v zimě prodat Kadlece nebo Krejčího popřípadě oba největší talenty s potenciálem v zakončení.
26.08.2011 11:30
V něčem v tvým uvodu souhlasím, sla jsem hodne zklamana.. spis sem tomu ani neverila..a prijdu domu a vidim na strankach Sparty vzkaz o listkach do Plzne.. a 90% lidi tam jen nadavalo a že nikam nejede.. proc by jezdilo apod. To je přístup naho*no.. A já budu rada když takovy zustanou doma, napořád. A s Liverpoolem mas pravdu, kdyz pak vidis ze 3/4 lidem je na obtiž jet na Slovacko, Olomouc.. ale na Live museli tisíce.. Porad stejna pisen dokola.
26.08.2011 11:45
26.08.2011 12:00
Naprostá pravda dnes jsem zrovna řešil s kamarádem v kolik v pondělí vyrazím, když on mi na to řekl, že ani neví jestli se mu někam chce. Tak jsem ho do telefonu zprdnul a už je naštěstí zase normální. A právě to je ten problém který si spousta neuvědomuje. Kdy jindy proboha než teď by jsme měli jet a podpořit Spartu. Ty kluky to štve možná víc než si myslíme, nikdo z nás nebyl po zápase v kabině a by mohl tvrdit že jim je to jedno.A proto všichni v pondělí do Plzně.
26.08.2011 11:38
Jedna věc je fandit klubu i když se nedaří, ale to přece neznamená, že budeme zavírat oči před problémy, které máme. A momentálně jsou tím problémem důležité zápasy. Máme podle jmen zkušený tým, přesto pravidelně nezvládáme rozhodující zápasy. Rozhodující z pohledu předsezóních cílů, které pak tím pádem neplníme. K čemu nám je, že vyhrajeme 7 z 8 zápasů, když ten jediný opravdu důležitý projedeme a EL je Průhonicích? Jen si to vezměme za poslední rok: 2x Žilina, Plzeň, Jablonec, Plzeň, Vaslui (hlavně venku, včera už to ti šmejdi holt usimulovali, ale předně jsme neměli prohrát 2:0 venku). To byly zápasy, které rozhodovaly o splnění hlavních cílů: LM, titul, EL. A všechny jsme nezvládli. Za výsledky týmu je zodpovědný GSM a já prostě nevěřím, že je schopen najít řešení, a proto by měl odejít. Šancí dokázat opak měl myslím dost, rozhodně mnohem více než jeho předchůdci. To neznamená, že když neodejde, tak přestanu fandit Spartě, nebo začnu pískat a nadávat hráčům, ale prostě to tak cítím.
26.08.2011 11:42
a znovu se ukázalo, jak je lepší 14t co fandí, než 20t co čumí. Musím říct že u nás na G1P bylo dost tváří, který na lize nevidíš, ale kupodivu fandili. Fotbal neřeším, naše práce je v hledišti. Ale s nasazením a bojovností fráčů spokojenost. Prosrali jsme to ve Vasluji. A všem hodnotícím soudícím a vyhazujícím: kokůtci, kdybysme to dotáhli do prodloužení a postoupili na penalty, vynášeli byste ty, co teď jebete, do nebes.
26.08.2011 11:52
25.8. se narodil můj děda, ale mně se tenhle den nesmazatelně vryje do paměti negativně. Po loňský Žilině z tohodle dne další blamáž. Od rána se dívám na youtube na videa o Spartě a jsem nepopsatelně smutnej a nic se mnou není. Po zápase jsem kluky obhajoval, že prostě makali, ale prostě jsem byl tvrdě ukamenovanej většinou, ať si konečně sundám růžový brejle. Ale já pojedu do Plzně a prostě budu všude, abych Spartu podpořil i v těžkých chvílích, který nás věrný fandy snad semknou. Na nepřející antisparťany jsem zvyklej z jejich celoroční prudy, i když se nám daří, takže ustojím i kydy, který si jistě ještě vyslechnu. O přestávce jsem nadával do davu těm, kteří pískali a ještě jsem byl sprdnutej, to mě taky mrzí. Zaujal mě mile Křivda. Když se chystali bez děkovačky hráči odejít do kabin, tak směrem k nim sprintoval, aby jim řekl "tak takhle ne!" K odvolávačům nepatřím a jsem celkem nervózní, jak to všechno teď dopadne.
26.08.2011 11:54
Po každém takovém prohraném zápase odcházím domů plný zklamání a se špatnou náladou. Přijdu domu, přečtu si co se píše na netu o zápase, kouknu na goly a jdu spát. Ráno se ale zklamání začne měnit v ještě větší touhu po budoucím úspěchu! Ještě víc si začnu přát, abychom opět dali dohromady skvělý tým a odehráli zápasy, na které se bude dlouho vzpomínat. I teď to tak mám. Přemýšlím nad tím, jak mně příjemně překvapil Jirka Jarošík. Až při jeho nástupu na hřiště jsem si uvědomil, jak velkou posilu jsme získali a jak jsem ho míval před 9 lety rád. Těším se na to co předvede! Těšim se na to, že Tomáš Řepka se znovu vrátí do základní sestavy a věřim, že jeho příběh skončí happyendem. Vždyť kolik fanoušků na světě může být stejně jako my, hrdí na to, že mají ve svém týmu takovou legendu a takového srdcaře?! Těším se na, až se začnou prosazovat naši mladí nadějní hráči. Těším se na to, až se některym našim hráčům vrátí forma, protože vim, že mají na to hrát líp a bavit mě. Prostě se už zase těšim na další zápasy a VĚŘIM NAŠÍ SPARTĚ A VŽDYCKY BUDU!
26.08.2011 12:15
26.08.2011 12:17
Mám přesně samé pocity!! Odcházím zklamán, celou cestu domů se mi v hlavě přehrává co se stalo špatně, proč to nevyšlo, kolik fandů se na to vysere atd.. Přijedu domů, kouknu na net co říkají hráči a trenéři říkají po utkání, jdu spát.. Ráno se vzbudím a už se teším zase na další zápas...
27.08.2011 01:01
Naprostej souhlas! Šel jsem ze stadionu a připadal si, jako ve zlém snu. Byl jsem nasranej, zklamanej, představoval jsem si ty kecy co si vyslechnu v práci, vzteky kopal do kamínků v kolejišti na Hradčanský... Ale teď? Už se těšim na příští utkání a strašně, strašně moc mě mrzí, že v Plzni nebudu u toho, až ty "barcelonský hvězdy" porazíme. Neni frajeřina fandit, když se daří, ale je důležité stát za svým klubem, když se něco po.ere, tak jako se to stalo teď. Je to pár let, co bylo moderní fandit Baníku, pak bylo moderní fandit Slávii ( co najednou bylo všude Slávistů ), teď se všichni můžou po.rat s Plzně, ale já vim jedno, já budu vždycky fandit jen a jen Spartě v dobách slavných i těch horších...
26.08.2011 11:54
26.08.2011 12:00
A just si to sem napisu. GSM VEN!! :D Jinak souhlas, ze je nase ostuda ze v podstate zapas podzimu nejsme schopni vyprodat. Bida, bida.. Co lidi chtej vic. Super pocasi, vyhecovanej zapas, prijatelny vstupny.. Jinak nektery pasaze v reportu nechapu. Proc by mel napr. doktor jit predvadet jak se ma hrat fotbal?! Na objektivni kritice vedeni nevidim nic spatnyho pze na tu nasi hru se opravdu divat NEDA! No a lidi co nadavaj na hrace.. ti jsou na Sparte furt a asi navzdy budou a zaminku k blbym kecum si najdou i kdyby nas hrac udelal solo pres celou 11cku Barcelony :)
26.08.2011 12:04
Hráčům se nedivím, že se jim nechtělo jít k fanouškům po zápase, když na ně pískali. Tam je ta příčina a věc, kterou nechápu a vadí mi. Byl druhej poločas, potřebovali jsme dát gól a místo povzbuzování se ozýval pískot - nevim koho z těch, co pískali by takováhle odezva motivovala a nabudila. Mě osobně by to spíš znervózňovalo, kdybych byl na hřišti. Takže za mě: už nikdy pískot na hráče! (obzvlášť, když je vidět, že do toho dávaj všechno, což včera určitě dali)
26.08.2011 12:11
Pískalo se na ty simulující a polehávající rumunský cikány, ne na naše hráče. Nezaregistroval jsem, že by to bylo mířeno na hráče Sparty. Naopak, podporu od fanoušků měli naši chlapci celou dobu velmi slušnou.
26.08.2011 12:14
Pískalo se i v době, kdy drželi míč na kopačkách naši kluci. A nebylo to v době, kdy se vracel jeden ze simulantů po tom, co šel dvě minuty za čáru, aby za ní vydžel sekundu a čile si následně zasprintoval.
26.08.2011 12:17
27.08.2011 01:08
26.08.2011 12:11
Spartě fandím od malička (a je to už dost dlouho), ale to neznamená, že když se mi něco nelíbí, tak to neřeknu. A už vůbec to neznamená, že jsem méněcennější sparťan. Když vezmu 3 roky působení Chovance na lavičce Sparty, tak žádný pokrok prostě nevidím. Na naše poměry máme nadstandardní rozpočet, hráče, zázemí. Ale odpovídají tomu výsledky? Ne!
26.08.2011 12:17
26.08.2011 16:47
26.08.2011 12:15
26.08.2011 12:22
ale tenhle referat ze zapasu me vubec neuchvatil. Predem chci pouze rict, ze hracum jsem za snahu podekoval. Fandeni bylo taky super i na to, ze prislo jen 13 000 lidi plus nejaky drobny, ale to co se kricelo na konci na Chovance, plne podporuju. Od doby, kdy nastoupil do Sparty, tak tu nebyla liga mistru. Hra pod jeho taktovkou vypada uplne stejne uz treti rok. Kdyz videl, ze nakopavany mice na Vaslui nestaci, proc nezmenil hru? Proc nevystridal Jarosika driv atd. A vetsina lidi si prave proto preje jeho odchod i odchod nekterych hracu, protoze se od nich ocekava kvalitni vykon v kazdym zapase a to jak na trenerskym postu, tak i na hristi. Co se deje s Brabcem? Vcera tam horel jako papir, co se deje uz tri roky s Chovancem, ze nevidi svoje chyby a haze je porad na ostatni....
26.08.2011 12:25
Abychom se pochopili v podpoře Sparty, budu jí fandit, i když dojde k odchodu Řepky a dalších hráčů, k podstatnému snížení rozpočtu a po určitou dobu i k problémům, než se pozměněný tým sehraje. Chci vidět hladové hráče jako Mareš, hráče, kteří se celé utkání plně soustředí na hru jako Švengr a nebo předvedou fotbalovou inteligenci jako Jarošík. Nezajímá mne trenér, jehož invence ovlivnit vývoj utkání končí u střídání Juhar Podaný. Hašek sám přiznal, že posledních patnáct minut byl ve hře Sparty chaos. To je především jeho problém. Zapás prostě prokačoval. Měl postavit do základu jiné hráče, střídání k postupu nevedlo. Pozdě šel do rizika. Chaos má v kádru, kdy neví do poslední chvíle, kdo nastoupí, chaos ho popadl v Rumunsku, když cestoval autobusem. Bohužel Martin Hašek není trenér do Sparty. Tečka. S Chovancem to je jiné, nepatřím mezi lidi, kteří by ho zde odvolávali po každém zápase, konec konců v archivu lze najít i článek, proč měl ve Spartě zůstat. Chovanec udělal pro Spartu hodně, podle mne by měl lepší výsledky u národního mužstva, ale ve Spartě je prostě v tomto roce nemá. Nevyhrál titul, teď se nepostoupilo do EL. Kdo nemá výsledky, nemůže vést Spartu.
26.08.2011 12:38
Jak s Tebou jindy souhlasím a vážím si Tvých názorů, tady si dovolím poukázat na pár nesrovnalostí, které jsi evidentně nepojmenoval !! A sice ty, že za poslední léta se ze sparty vytratilo do neznáma to, co ji vždycky zdobilo a dělalo Spartu Spartou! Neobyčejná síla, duch teamu, soudržnost s diváky, naprostá bojovnost a chuť nechat na hřišti život, prostě sparťanské srdce. Ty i já jsme dost staří na to, abychom si pamatovali na doby, kdy Sparta byla tak monstrozní pojem, že JAKÉKOLIV mužstvo jedoucí na Letnou bylo hrůzou připosrané a ne nadarmo se říkávalo, že kdo jede na Spartu, prohrává už v Průhonicích 2 :0 !! Doby, kdy jména |Griga, Skuhravý, Siegl,a další a další byly pojem a vyvolávaly hrůzu a strach ! Jenže tyhle doby jsou celá léta už dávno pryč. Každej nazdárek, kterej ještě před pár lety nic neznamenal si v médiích honí triko, jak Spartu rozseká a bohužel v x případech má bohužel pravdu.Tým je v posledních letech naprosto rozklížený, chybí jakákoliv koncepce, střídačky trenérů, naprosto nepochopitelná přestupová politika, vše se hraje jen na náhodu, občas se nějaký zápas vydaří, ale opravdu jen náhodou, ustrašené a utrápené výkony, neúcta k fanouškům, téměř nulový klubismus a spousty dalších negací - to je smutný obraz Sparty posledních let! Fanatismus je pěkná věc, jenže tohle všechno má někde příčinu a není vůbec těžké na ni poukázat a všichni ji velmi dobře známe - tkví v osobě pana GSM !! A jestli Ty, jako osoba ji hodláš přehlížet, nezlob se na mě, ale nemůžeš negovat lidi, kteří už to dělat nechtějí , třeba i vzhledem k tomu, že pamatují doby, na které jsem výše poukazoval. na doby, kdy byla Sparta Spartou. Kdy něco znamenala. Dnes je to vesměs partička, posbíraná bůhví odkud, na první pohled s nabušeným kádrem ( který si teď mohou strčit leda tak do prdele),ve skutečnosti s kapelou, hrající velice falešně s kapelníkem Haškem a Chovance- alibisticky se vyjadřujícími neumětely. Nic víc a nic méně. Nediv se těm , který se to nelíbí a chtějí změnu. Tahle letargie a úpadek klubu trvá na můj vkus už dost dlouho a i já se řadím k těm nespokojeným. Nelze samozřejmě všechnu vinu házet na hráče, ale i včera jsem jich viděl dost bez zájmu o hru. A to je věc , která mě už přestala bavit. Připosrané alibistické vedení a trenéři, hráči bez srdce a ducha, tým bez nápadu - to je dost důvodů pro to, omezit na nejnižší možnou míru mé fanouškovské aktivity do doby, než se radikálně něco změní.A myslím, že nejsem a nebudu na to zdaleka sám. A není důvod mě za to odsuzovat. Věrnosti a loajality ke Spartě jsem za těch 30 let co na ní chodím a přes 300 výjezdů, co mám projevil už více než dost. TAKHLE TO PROSTĚ DÁL NEJDE A JE TŘEBA HLASITĚ VYJÁDŘIT NESPOKOJENOST!!!
26.08.2011 13:06
V něčem s Tebou souhlasím,ale v něčem meleš hlouposti (promiň).Tebou vychvalovane jméná z 80 let taky žádnou díru do pohárové evropy neudělaly (jooo a to byly tenkrát jména,skoro celá 11 tka tehdá patřila do reprezentace ČSSR).Jen Ti připomenu Stejskal-Čabala,Chovanec,Stra ka,Vrabec-Bílek,Hašek,Něme ek,Lavička-Skuhravý,Griga atd. (spoustu jmen jsem ani nenapsal.).Tak tyto hvězdy od sezony 1985/86 až do sezony 1990/91 nepřešly dál než do 2 kola EP.Podrobně:1985/86 PMEZ-1 kolo,1986/87,UEFA-1 kolo,1987/88 PMEZ-2 kolo,1988/89 PMEZ-1 kolo,1989/90 PMEZ-2 kolo,1990/91 PMEZ-1.kolo.Takže ani v éře dnes až zbožně opěvované Sparty jsme v evrpopě paběrkovaly,ani v lize to nebylo tak jednoznačné,jak píšeš,stači se podívat na tabulky s těch let !!! Takže ono to není všechno tak,jak mají někteří vysněné !!! Vyjímkou této generace byly sezony 1983/84 a 1984/85 kdy v UEFě a PMEZ hráli čvrfinále.A už vůbec neberu to že většina byly odchovanci,spousta s těchto hráčů ani neprošla na letné dorostem,jen coby talentovaní mladíci přišly hned do A týmu.Chce to jen oprášit fakta a nenalhávat si něco co je vybájené.Už se někteří proberte s těch snů :-).
26.08.2011 13:06
Víš co? Vybodni se na Spartu a začni sbírat víčka od jogurtů. Takové „fanoušky“ Sparta nepotřebuje. Jsou na obtíž a akorát prudí.
26.08.2011 13:25
26.08.2011 13:32
Jestli jsi schopen napsat, že Sparta nepotřebuje fanoušky, kteří s ní jezdí 30 let , tak jsi korunovanej vůl! Já si naopak myslím, že Sparta nepotřebuje NESOUDNÉ fanoušky Tvého typu, kteří přes zaslepenost a fanatismus, nejsou schopni problémy vidět, pojmenovat je, natož řešit!! VOLE !!!
26.08.2011 13:40
Tak s tou Spartou přestaň jezdit! To, že s ní jezdíš třicet let, je tvá volba. Nikdo tě k tomu nenutil, takže to není žádná tvá zásluha, za kterou bych ti měl stavět pomník vedle kyvadla času na Letné. Prostě kromě úspěchů existují i neúspěchy. A pokud musíš nutně fandit tomu, kdo je zrovna v kurzu, tak přestup k Plzni. Hlavně ale přestaň OTRAVOVAT OVZDUŠÍ. Děkuji.
26.08.2011 13:46
Není to zásluha,nikdo taky po žádné slávě netouží, ale taky to není důvod k Tvým nesmyslným útokům a urážkám. Možná jsem mega kokot, ale na rozdíl od Tebe rozumím fotbalu, nejsem zaslepenej idiot, nevlastním patent na pravdu jako Ty, dost jsem toho zažil a nemelu vymyšlené hlouposti. A neberu lidem právo na názor. Jdi do prdele Seniore,nadzvedl jsi mě, jako dlouho nikdo ne, kvůli lidem jako jsi Ty, to přesně na Spartě vypadá, jak to vypadá.Prudit, rozvracet a destrukturalizovat je přesně cíl lidí Tvého typu. Na mě se vyser, v otázce Sparty mi ty blbe nesaháš ani po kotníky.
26.08.2011 13:53
P.s. Jak si vůbec můžeš dovolit napsat, že fandím jen tomu, kdo je v kursu?? kde jsi byl, když jsem byl na výjezdu v Lyonu 5:0, v totálně dopředu ztracené bitvě LM? Že jsem Tě tam neviděl kurwa? V Parmě 93, po 0:0 doma jsem Tě taky nezahlédl. Neviděl jsem Tě ani v Miláně 95, po šíleném výkonu Sparty, kde jsem si na letišti vysvětloval věci s Kolerem...Co na poháru v roce 1982 v Příbrami- byl jsi? nebo v roce 85 v Trnavě, kde nás bili tak, že se Ti o tom ani nezdá. Tak co si to kurwa ke mě vůbec ty smrade dovoluješ? Originál jsi se svými názory ULTRA MEGA KOKOT TY !! Jdi do hajzlu, reagovat na Tebe nemá vůbec smysl, zaslepenče.
26.08.2011 14:06
S tebou je radost se hádat, Janečku. Nemá smysl na mě reagovat, ale bušíš prsty do klávesnice tak zuřivě, až se ti z nich kouří. Nesahám ti po kotníky atd. atd. A pak výčet destinací, kam jsi za Spartou vyjel. A jsme zase u toho, že své výjezdy považuješ za zásluhy, a očekáváš ode mě, že ti za to postavím pomník v životní velikosti. Uvědom si konečně, že jestli někam jedeš, nebo nejedeš, je to tvá svobodná volba. A když ti Sparta smrdí v dobách zlých, je to zase tvá svobodná volba. (Co by za takovou „dobu zlou“, kdy vedeme ligu o dva body, dal třeba řadový fanoušek Baníku.) Chceš, aby se ti tady každý klaněl, že jsi byl v Miláně a bla bla bla kde všude ještě, ale psychicky neuneseš jedno vyřazení z nepříliš prestižního evropského poháru. Radím ti dobře: Dej se na sbírání víček od jogurtů / pivních tácků / podpisů Helenky Vondráčkové a bude ti líp. Prostě když se mi něco nelíbí, sere mě to, nepřináší mi to radost, tak se tomu přestanu věnovat. Jak prosté.
26.08.2011 14:12
26.08.2011 14:14
To je Tvůj názor !! Názor jiného je, že pokud se mi něco nelíbí, snažím se na tom něco změnit a ne jak tupá ovce zaslepeně přihlížet a být spokojenej! A piš si kamaráde, že jsem na své 30 leté působení ve výjezdech patřičně hrdej a jestli to pro Tebe nic neznamená, pak pro mě ano a nejen pro mě a jen to svědčí o Tvé úctě a prioritách k těm, kteří PRÁVĚ v časech zlých se Spartou byli. Vsadil bych se, že ty jsi přesně jeden z těch, kteří jí nakouří někomu jen proto, že momentálně nemá chuť fandit. Lidé Tvého typu rozvrátili na Spartě co se dalo a výsledek je na tribunách dost markantně vidět. Klidně si mě nazývej kokotem, či megakokotem, od fanouška Tvého kalibru, který toho mnoho ještě nedokázal, vyjma urážek a nadávek mě tahle směsice zmatených a zaslepených názorů, bez kapky respektu k partnerovi nemůže urazit. Až dokážeš ve vztahu ke Spartě zhruba tak 10 procent toho co já, pak začni někoho školit, co má, nebo nemá dělat. Cucáku.
26.08.2011 14:23
Janečku, tys asi Seniora naživo nikdy neviděl, což? A dej si bacha na cholesterol, infarkt je svině.
26.08.2011 14:27
Ani o to nestojím. Senior je pro mě mrtvej muž a uplně nejlepší bude když mě i sobě se svými diletanskými názory políbí zadnici. Z takovýhleho ignorantví všeho dobrého je mi tak akorát na blití. Člověk se 30 let snaží a pak se dozví, že je to vlastně všechno na hovno a má se na to vysrat...některý věci mi fakt hlava nepobírá, asi už jsem starej. Na infarkt to ještě není, ale nadzvedl mě parádně:-)
26.08.2011 14:29
Bravo, Janečku! Dával jsem ti pět minut, ale stihl jsi to za dvě. Hlavně že nemá smysl na mě reagovat, že... Nejspíš jako já ovládáš desetiprstovou metodu. Víš co? Až získáme titul, tak zajdeme do hospody U Zívalů na plzničku, jo? Od Sparty je to deset minut chůze o francouzských holích. Většinou s těmi, se kterými jsem se hádal po síti, jsem naživo největší kámoš.
26.08.2011 13:08
Já pojedu, protože mám Spartu v srdci, ikdyž bych asi mohl být doma. Fandit budu, podporovat budu, ale chci vidět jak žerou trávu a hrají aktivně. Pak pro mě za mě ať prohrajou z židem, kdejakej vidlákem nebo cikánama. A pokud to nevidím a vidím pouze chůzi, nákopy a hru na náhodu - a to je dlouhodobě, tak za to někdo musí být zodpovědný a nevidím důvod se neoznat. Peněz do toho cpu dost, času, sil a nervů taky
26.08.2011 14:29
26.08.2011 13:01
26.08.2011 13:03
Zcela souhlasím. Letos zatím nevyšel jeden zápas, to se stává i v lepších klubech. A někteří by hned odvolávali trenéry.... Aby zase přišel nějaký nový se svojí koncepcí a celé to rozvoral. Já si nemohu pomoc, ale i přes nepostoupení v pohárech mám pocit, že je Sparta každým rokem silnější. A odvolávat trenéry by byl zbytečný risk.
26.08.2011 13:09
Jeden zápas nevyšel? S Jabloncem jsme od 20 minuty hráli zezadu na jistotu, na Slovácku hrůza první poločas, druhý jsme kontrolovali hru, v sarajevu pochopitelná údržba, s Hracem od 20 minuty údržba, ve Vaslui tragédie, včera bez pohybu ....
26.08.2011 13:17
Některé vítězné zápasy ideální nebyly, každopádně letos samé výhry krom jednoho zápasu. Ale třeba začátek s Jabloncem, to už jsem dlouho neviděl. Holt z těch šancí nedali více gólů. A že se hrálo na jistotu? To je fakt, vždyť útočit nemuseli, stačilo hrát na brejky a to jim celkem vycházelo, až na to, že nedali góly.
26.08.2011 13:04
jak již někdo zmiňuje v předešlích komentářích, návštěva měla být větší ( o tom žádná ), ale myslím si, že jsme kluky povzbuzovali opravdu solidně ( i když ke 100% ještě něco chybělo ) Takže i když nebylo vyprodáno, tak atmosféra byla hodna EL. Každý na to máme samozřejmě jiný názor - úhel pohledu - Jen jsme se nestačil divit, proč hráči nechtěli jít po zápase poděkovat! Co dodat...snad jen to, že jednou jsi dole jednou nahoře. Věřím, že se nahoru dostaneme zase brzo . ACS4EVER
26.08.2011 13:12
26.08.2011 13:13
26.08.2011 13:25
26.08.2011 13:25
26.08.2011 14:17
Musím se přiznat, že jsem byl po včerejším zápase zvědav, co se tady bude dneska dít. Ale že tady dozvím, že se vlastně nic neděje, vše je v pořádku a největší problém Sparty je ten, že nepřišlo 19000 fans, ale jen 14 tisíc, to je trochu silná káva! Před Bombitem kloobouk dolů za vše,ale pokud bychom k tomu přistupovali takto, tak panbuh se Spartičkou! Copak není nad slunce jasné, že poslední roky je to stále dokola a ta šílená nekoncepčnost a diletantství nás stahuje více dolů a dolů!!! Vloni nýmandi ze Žiliny, letos nějaká Vaslui, to jsou opravdu velmi kvalitní mančafty. Před touto sezonou se nakoupí snad 10 hráčů, rozhazují se šílené částky na platy a ti hráči pak stejně sedí na lavici, prostě guláš. To nemluvím o tom, jaká příšerná atmosféra musí panovat v kabině. Kdyby to šlo, tak Jarošík dneska okamžitě stornuje smlouvu a uteče hodně rychle nějak do 2.ligy v Německu... Takže kdy už konečně dají fans najevo, že takhle to dál nejde a je třeba toho bastarda GSM vykopat z Letné a začít tvrdě pracovat???!!! Hřebík Vám strašně vadil a takhle jsme to dopracovali, paráda...
26.08.2011 14:24
26.08.2011 14:25
Není právě Hřebík právě příkladem toho, kdy to naposledy "vzali" fanoušci do ruky? Reálně prostě fanoušek nezmůže nic, jednoduše proto, že nemáme zdaleka všichni stejný názor a nikdo nemůže vědět, zda by jeho řešení byla správná. My opravdu můžeme jen fandit a věřit...
26.08.2011 14:34
No, právě ta nechutná nenávist k Hřebíkovi tenkrát mě šokovala a teď když tady máme legitimního škůdce, tak je vlastně je vše ok a je to tím, že se málo fandí! Až dostane v pondělí Sparta v Plzni trojku, tak jsem zvědavej, co mi k tomu obhájci GSM řeknou. A věřte tomu, že Plzeň bude žrát trávu, aby Spartu porazila a dokázala, jaký se dá taky hrát fotbal!...
26.08.2011 16:00
Legitimní škůdce? To je silný výraz. Zvlášť ve srovnání s druhým působením Hřebíka. Teď máme alespoň výsledky v lize, tenkrát byla jen ta bída.
26.08.2011 16:46
Možná kdybyste tehdy nechali Hřebíka dělat svojí práci, a nechodili jak kokoti na stadion v černým (já tam byl tehdy v dresu - v kotli), neřvali místo fandění celej zápas Hřebík ven, a nesprejovali mu na barák, ale podpořili ho, tak by možná ty výsledky měl lepší. Chtělo to maličkost. Místo podporování ufňukanejch namyšlenejch primadon v čele s Lukášem Zelenkou podpořit trenéra, kterej chtěl po hráčích práci.
26.08.2011 17:20
Já na Hřebíka nekřičel, už jen proto, že při svém mladém věku jsem tenkrát poměrně čerstvě degaučoval a neměl jsem pocit, že mám věk na to se vyjadřovat k trenérovi. Nicméně na hráče ani trenéry ven neřvu nikdy a na Spartu chodím vždy v rudé. Ale to tu samozřejmě není předmětem diskuze. Chovance neodvolávám, přestože se mi v naší hře mnohé nelíbí. Trenéřině nerozumím, takže jen doufám, že se bude dařit.
26.08.2011 14:33
Dovolim si reagovat na Bombituv clanek.A zacnu pekne poporade,znovu se vratim do Pietra Neamt,kde hraci odvedli podprumerny vykon a po zasluze prohrali.Jsem skalni Spartan a snazim se jezdit vsude a to i pres to,ze mam rodinu.Pravda obcas se stane ze na utkani chybim,ale pravidlem to neni. Bombito,sam se zkus zamyslet,nezaslouzili si hraci i managment po utkani v Pietra Neamt kritiku??Musim k tomu,abych kritizoval milovany klub mit trenerskou licenci??Byli by tvi nadrizeni spokojeni,kdyby si svuj pracovni vykon takto odflakl??Myslim si,ze doba,kdy jsme nemohli publikovat verejne sve nazory je za nami.Ano,na stadionu v Rumunsku jsem byl velmi nasranej,ale ne kvuli porazce ale kvuli zpusobu jak k ni doslo.Ktery z hracu snesl v tomto utkani prisnejsi meritko??Bojovali v Rumunsku hraci a realizacni tym tak jak je hodne jmenu a tradici Sparty??Podle mne nikoli a nestydim se to rict.Utekl tyden po navratu z Rumunska a znovu Sparte fandime,znovu stojime vsichni na jedne lodi.Za vcerejsi vykon si Sparta zaslouzi potlesk,ale opakuji,byl to jen druhy polocas utkani,ktere zacalo prohrou v Rumunsku.Co me zarazi,ze hraci prisli podekovat fanouskum az pote,co jim toto nekdo napovedel v tunelu,ale i zde je videt pokrok,v Rumunsku se nedostavili vubec. Jak jsem jiz rekl,nemam zadne trenerske vzdelani,ale realizacni tym a generalni manazer dostali od majitele v lete skutecne mnozstvi novych posil a s nimi nedokazali prejit pres sotva prumerne muzstvo z Rumunska,nenaplnili predsezoni vyjadreni pana Kretinskeho a proto by meli uvazovat o sve rezignaci.Znovu opakuji,vcerejsi vykon byl v poradku,bohuzel nepadali goly,ale vykon v Rumunsku nebyl hodny dobreho jmena Sparty a proto jsem jednoznacne za rezignaci pana Chovance z postu GSM.
26.08.2011 14:55
Ja vam nevim. Spartan jsem od mala a rozhodne to nezalezelo na tom zda je Sparta prvni, druha, pata nebo se potaci na dne tabulky. Proste to tak je a bude. Stejne jako me ted cela uprimne sere predvadena hra Sparty a nevidim jediny duvod proc bych to nemel rici. Je pravda, ze na stadionu nepiskam, ale sere me to. Stejne jako me uz zacinaji nasirat vecna alibisticka slova o spartanskem srdicku, zrani travy a podobne. Je zcela evidentni, ze hra Sparty nema dlouhodobe zadnou koncepci. Jde o hrani na nahodu. Hraci nemaji az na vyjimky kousek pokory a sebereflexe. Pak se obcas zadari nekolika jedincum a najednou se rika, ze to slape. Kecy. Chovanec by se mel sebrat kdyby mel alespon trochu soudnosti a jit proste o dum dal. Tady se mu nic poradneho v trenerske kariere nepodarilo. Jenze tam by jej zcela evidentne neplatili tak dobre jako tady. A pritom tady nepredvadi nic co by stalo za rec. At totiz chceme nebo ne, tak fotbal je proste jen byznys jako kazdy jiny a to, ze ve Sparte nekdo dlouhe roky hral jej zcela evidentne nepredurcuje k tomu, ze bude dobry trener, manazer ci jak se te jeho funkci bude rikat. To tak proste je. A o spartanskem fanouskovstvi jsem si udelal obrazek uz v dobe, kdy jich "x - radobyfandu" vystipalo pana trenera Hrebika, ktery mel zcela evidentne tu vadu, ze nepochazel ze spartanske lihne, protoze kdyby se takhle tato "rota blbu" chovala ke vsem stejne, tak zapasy pod Chovancovo "vladou" musi bojkotovat uz davno. Coz by se mi samozrejme zajidalo, ale kdyz uz nekomu merim neco metrem tak jej pouzivam pro kazdeho stejny!
26.08.2011 15:10
Ale je demokracie a když se fandům nelíbí jak hráči hrají , nebo trenéři , tak na kritiku právo mají. Nemělo by ,ale dojít k takovým urážkám jako tady. Kdo z Vás toho dělá pro Spartu víc než Bombito , nebo třeba Senior ?
26.08.2011 16:02
Sorry,ale tady jsi přestřelil.Jak víš,že toho někdo pro Spartu neděla víc,než Tebou dva zmiňovaní ? Bombita si vážím (ikdyž né vždy souhlasím),pěkně píše,fotí,jezdí se Spartou,propaguje,fandí.Ale to neznaméná že toho někdo neudělá víc,nebo že by ho neměl právo kdo kritizovat.Je spousta lidí,kteří jsou pro zdejší publikum "neznámí",ale organizují různé fanouškovské skupiny,jezdí na výjezdy,fandí a i třeba se bijí za Spartu,ale z různého důvodu nemají chuť tady něco psát,nebo se předvádět v diskuzích.A teď mi řekni,jsou snad tito lidé míň ?
26.08.2011 15:13
26.08.2011 15:42
pro ty,kteří si honí triko nad tím,že jsou největší fanoušci sparty na světě,protože jí pořád chválí a nekritizujou,a ostatním radí,at teda na spartu nechoděj,když se jim něco nelíbí - mám radost. Otevřete oči. Nebo vám se pořád líbí prohrávat se žilinou vaslují kodaní atd atd?? Řekněte mi jeden pádnej argument,v čem se Sparta za ty 4 roky pod chovancem zlepšila - sem na vás zvědavej... Hlavně mi sem prosim vás nepište,že sme odehráli dobrejch 30 minut s palermem a takovýhle píčoviny!!!!
26.08.2011 15:58
Čau. Registroval jsem se kvůli tomuto ve vzteku napsanému článku. Bombito tvoje články, komentáře, reporty atd. se mi líbí, v drtivé většině s nimi souhlasím, zaujmou mě a pobavím se, ale tento odsuzuji z jednoho jediného důvodu. Každý z nás má právo na svůj vlastní přístup. Vždy se změny dějí a jejich spouštěčem je pokud nějakým způsobem zainteresovaný člověk nebo skupina lidí projeví s něčím nesouhlas. Funguje to takto ve všech odvětvích v celém světě. Někdy přijdou změny ve vedení z iniciativy samotného vedení, jindy zase lidí. Ale především každý z nás (ať už má licence, kompetence... souhlasím s tím, že jsou osoby, které tomu rozumí víc než já a spol.) má právo na svůj názor a vlastní přístup k věci. Já mám svůj, ty máš svůj atd., někdy se názory prolínají a jindy zase liší. Káně k tomu přistupuje tak jak uzná za vhodné a přijde mi hodně nefér od tebe ho tu jmenovat. Proto tě slušnou a přátelskou formou prosím, nedělej zde z rudého SPARTA FOREVER komunistickou listinu hříšníků, proberte to někde na Sokolovně u piva nebo se tady z toho stane rudé právo. Díky, ať se daří. Ondřej
26.08.2011 19:07
Ondřeji, s tím Rudým právem jsi střelil vedle. Bombito je pravičák jak cyp, kvůli politice jsme se dokonce rozkmotřili na věčné časy.
26.08.2011 19:47
Já jsem v žádném případě nechtěl nikomu zasahovat do politickýho soukromí, ale tím spíš mi uchýlení se ke jmenování nějaké osoby v takovémto článku přijde zvláštní a nefér. Já názorovou neshodu řeším osobním setkáním a ne popisováním jeho charakteru v článku, který je určen veřejnosti, která dotyčného ani nezná. A navíc lidí jako on je víc je divné a nespravedlivé vystřelit na jednoho jedince. Já jenom nechci aby se tu osočovali jedinci nebo skupiny v takovéto formě článku. To už je podle mě xchat a ne Sparta, která návštěvníky těchto stránek zajímá. Já vím, že chtěl příkladem poukázat na princip, ale dá se to udělat bez jmenování konkrétní osoby.
26.08.2011 16:31
26.08.2011 16:42
Já prostě na Spartu nebudu chodit, dokavaď tam bude současné trenérské duo a nadále jestli bude v základu Hušek, tak já prostě na to psychicky nemám...
26.08.2011 17:07
26.08.2011 17:35
26.08.2011 17:47
26.08.2011 17:55
26.08.2011 17:58
26.08.2011 19:01
26.08.2011 19:09
26.08.2011 19:24
No krása. Vyplavil jsem ze sebe tu nasranost, jak na Tebe, tak na ty naše kluky rudý. Takže oki, ale vedro je jak prase...:-(
26.08.2011 19:55
26.08.2011 20:09
A když už jsme u toho, tak takovou Celticgirl jsem nejdřív poslal k plotně a vařečce a dneska spolu jezdíme na výjezdy...
26.08.2011 20:11
26.08.2011 21:19
...na to, co je vše napsáno v článku, ale s jedním stejně nemohu souhlasit.... "Skvělé letní počasí, většina fanoušků už má dovolenou za sebou, velmi přijatelná cena vstupenek, ideální čas výkopu!" - čas výkopu je fajn, pokud nebydlíte 200km od Prahy a nebo pokud máte auto, když ne, máte smůlu, poslední vlak jezdí ve 22.16 a do rána se mi tvrdnout v Praze také nechce :/ naštěstí se vždy najde dobrá duše, která auto zapůjčí nebo jede také fandit, ale ne vždy je tomu tak a tak ajsou zápasy od 20hod celkem problematické :-( často jedu vlakem a jsem nusel odejít ve 22.35-40,abych se dopravil na hlavák a odjel dom, lepší pro nás z dálek je včasnější výkop :( jinak počasí se vydařilo, atmosféra se mi líbila, jen škoda nepostupu, ale život jde dál
26.08.2011 21:54
27.08.2011 23:25
Jen pro příště Bombito, až zase budeš o někom, nebo třeba o mě psát, zjisti si nejdřív o danym člověku pár informací, ať nepíšeš kraviny :-))
28.08.2011 08:38
Káně, vybral jsem si namátkou Tebe, protože Tě znám a domníval jsem se, jak vidno naivně, že se chytneš za nos. Kritizovat někoho anonymního nemá smysl, může tady jen tak prudit a mít srandu z našich dohadů a nářků. Má kritika Tvého vystupování však bohužel nepadla na úrodnou půdu! Chováš se jako uražený pětiletý spratek, který si myslí, že může všechno. Nemůže! Zatím si v životě a ani na fotbalovém hřišti nedokázal nic, abys mohl hráče Sparty nazývat VANDRÁKY!!! Odvolávej si koho chceš, na to máš své nezadatelné právo, ale nenadávej hráčům Sparty! Na to jsem docela háklivý! Ani mně se často jejich výkony nelíbí, umím je zkritizovat, ale snažím se to vyjádřit bez urážek a kultivovaně. Pokud se domníváš, že Tě k tomu opravňuje Tvá permanentka a Tvých cca 5 nebo 10 výjezdů, které jsi absolvoval, jsi na omylu. Osobně si vážím každého fanouška, který na stadión za svým klubem přijde nebo vyjede, ale to není legitimací, aby nazýval hráče vandráky! Ani já a ani Ty jim ve fotbalu nesaháme ke kotníkům, takže by to chtělo trochu úcty k jejich výkonům. Ty jsi mladší než většina našich hráčů, donedávna jsi fotbal hrál či trénoval, ale mohu Tě ujistit, že jejich, Tebou kritizované, „chůzi“ bys nestačil ani čtvrt hodiny. Takže příště, než mě začneš radit co mám psát, zamysli se především sám nad sebou. Svými uraženeckými příspěvky v posledních dnech jsi mě přesvědčil, že jsem si Tě vybral správně. Zkus popřemýšlet! Bombito
28.08.2011 10:22
28.08.2011 10:23
Reakci jsem již očekával, tak trochu jsem tomu chtěl pomoci. Osobně se potkáme málokdy. Možná by stálo někdy za to, neškatulkovat na základě jednoho příspěvku ... Bohužel, herní projev je neustále stejný. Mám horkou hlavu, vždy mít budu, ale pokud uvidím snahu, tak to ocením, což sem udělal i ve čtvrtek. Byla to křeč, snažili se, ale... ve stoje se moc hrát nedá. Holt v Rumunsku to stálo za hovno, především díky špatně zvolené taktice, za kterou musí být někdo zodpovědný. Nějak stále nemůžu chápat tu hru, kterou předvádíme. Hrát cca 20 minut jak z partesu a pak se uspokojit, to mi prostě hlava nebere. To mě vytáčí ze všeho naprosto nejvíc a pak bleju sračky, který třeba ani tak nemyslím, navíc v diskuzi s nejchytřejším z nejchytřejších :-)
28.08.2011 10:29
Máme určitý kádr a nedokážeme ho využít. Proč Kweukemu nepomůžeme nasazením druhého útočníka, aby se obránci museli soustředit i na někoho jinýho a on měl víc místa? Takhle ho brání 3 a je odvařenej. Druhá věc je, že si přestal sbíhat pro míče proti záložníkům. Proč přicházejí útočníci a staví se na kraje zálohy, když to evidentně nefunguje? Pokud by to opravdu fungovali a kraje by se posouvali na "4-3-3" tak by nikdo neřekl ani popel. Bohužel to nefunguje, protože kraje jsem často stažený v obraně - že by přehnaná snaha neinkasovat? Proč Matěj, který by měl být "špílmachrem" /nebo já ho tak aspoň vidím-dokáže vmyslet nahrávku, uklidnit hru/, si sbíhá pro rozehrávku stoperů až mezi ně? Kde je pak Hušek, nebo Vacek - či teď někdo jiný. Proč se na každou standartku vracíme všichni zpět? Chápu, že Leo je velkej a pomůže, pak by měl ale místo něj "na půlku" někdo jiný. Vybojujem míč, dáme ho ven, ale tam nikdo a zase se nám to vrací zpět. Nehledě na to, že Leo by si na půlce třeba se situací 1 na 2 a podobně dokázal poradit. A když by mu vyjel někdo, komu sklepne a hned dostane míč za obranu do náběhu ... Proč se při přechodu do útoku plazíme? Proč nakopáváme míče, proč si záloha neřekne pohyem o míč? Jen čekáme, co uhraje Leo a on v posledních zápasem neuhraje nic. Tohle třeba mi přijde jako automatický věci, který prostě vidět nejsou.
27.08.2011 23:30
29.08.2011 15:42
ale když už podruhý v krátký době naše mužstvo totálně vybouchne v zápase sezony, je v něm něco špatně. Platím si každej rok permici, v kombinaci s pravidelnou klobásou a jedním či více pivy tedy Spartě dávám ze SVÉHO cca 4 litry, takže mám snad PRÁVO se zdravě nasrat když vidím, co Chovanec se Spartou provádí. Jsme v totální prdeli, hrajeme poločas uplný howno, a oni nestřídaj??? Nechaj tam tragickýho Juhara 5 minut a pak ho stáhnou, co je to za demenci?!!! Lavička po prohře v derby letěl, jsem zvědavej, co se stane po dnešní předpokládaný prohře v Plzni. Nejsem z těch, co by hráčům nebo vedení na tribuně nadávali, ale nemůžeš tu nadávat lidem, kteří to dělaj, za svý peníze očekávaj nějakou kvalitu, a ta ve čtvrtek prostě nebyla. Kdybych já v práci půlku pracovní doby totálně proflákal, tak jsem brzo na pracáku.