Potřetí do stejné řeky - přichází Jaroslav Hřebík

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Dynamo 
Kadlec

25.12.2011 23:14

Má někdo info o V. Kadlecovi? Objevily se zvěsti, že hrál se zlomeninou zánartní kůstky a že teď bude 4 měsícě mimo...je na tom něco pravdy?


sin34 
re: Kadlec

25.12.2011 23:21

Skutecne k veci :)


sin34 
Pekne napsano!

25.12.2011 23:21

Mily taborito, napsal jsi to moc hezky a ja ti za to dekuji. Nyni bych chtel napsat par radek k Jaroslavu Hrebikovi. Budu se snazit byt strucny. Kazdy spartan by si mel totiz uvedomit jednu - zcela podstatnou - vec. Nedelame tu zadne referendum, ani nevolime sveho GSM. GSM byl zvolen a je jim JH. At se to nekomu libi nebo ne. Neexistuje tu zadna opozice, ktera ceka na predcasne volby, aby ho vystridala. GSM ma velikou duveru naseho majitele, proto nelze ocekavat, ze by mel v umyslu pana Hrebika se zbavovat. Je to videt i ostatne na tom, s jakym usilim sehnal vytouzene lidi do realizicniho tymu! Kdo tedy bude jakkoliv proti JH protestovat, delat odboje, neni opravdovy fanousek naseho klubu. Takovy clovek fandi Sparte jen kdyz se mu to zrovna hodi a kdyz je vsechno po jeho. Ja osobne mu budu fandit, jako bych fandil komukoliv jinemu. Co si myslim uvnitr, do toho je kazdemu kulove.


ajosek 
re: Pekne napsano!

25.12.2011 23:48

se vším souhlas!!Hřebík není žádná sešífka a Spartičku má rád.Měl by dostat alespoň rok na zapracování-hlavně žádnou štvavou atmosféru jako minule!!Pojďme mu pomoci jen tak Spartičku uvidíme v LM(alespoň v to věřím) :)


Sektor 
re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 09:35

Ta štvavá atmosféra byla především důsledkem špatného načasování jeho příchodu, což sám J.H. přiznal. Nyní tomu tak není a proto je obava z masových nenávistných reakcí bezpředmětná. Jedinci se možná ozvou, leč většinová nenávist se konat nebude ani omylem.


Sektor 
re: Pekne napsano!

26.12.2011 09:32

Takový člověk fandí Spartě jen když se mu to zrovna hodí a když je všechno po jeho… co to meleš za hovna? Ty troubo, kdo ti dal právo na to, aby si určoval kdo je a kdo není opravdový fanoušek našeho klubu? Jestli to náhodou nevíš, tak tu máme demokracii včetně svobody projevu a každý z nás má právo na svůj názor, takže protestovat může kdo chce, ať už mají jeho činy jakoukoli šanci na dosažení jeho cílů.


sin34 
re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 12:36

Klidne se mnou nemusis souhlasit. Ale laskave mi taky nechej pravo na nazor. Mame demokracii ne?


Sektor 
re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 15:34

Ty si ale nepsal o svém názoru. Nevšiml jsem si ničeho jako třeba "podle mě". Ty si rovnou určil, kdo je a kdo není opravdový Sparťan. Tvůj názor by ti nikdo nebral, ale nebudeš nám tady určovat, kdo je či není opravdový fanoušek svého klubu. A jako malá vlajka, raději stáhni uši a šoupej keckama :-) Byl si třeba v tomto roce alespoň 3x povzbuzovat Spartu v zahraničí, že nám tady chceš kázat???


sin34 
re: re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 15:37

Pokud to tady pisu za svou prezdivku nemusim snad psat podle sveho nazoru, nebo myslim ne? To je preci logicke.


sin34 
re: re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 15:58

Jinak jsem letos nikde v zahranici nebyl. A jsem mala vlajka a co? Rekl jsem svuj nazor. Pokud si myslis, ze clovek, co vsude jezdi a pak fandi souperi nebo nepreje Sparte, je ten nejvetsi a nejlepsi fanousek, fajn. Kvuli me si to myslet neprestanes a ja jsem napsal jen to, co si o tom myslim.


Sektor 
re: re: re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 16:10

Ty idiote, co mi to tady předsouváš? Psal si snad ve svém původním příspěvku něco o tom, že ten kdo fandí soupeři? Nepsal, tak se na to teď nevymlouvej. Ty si napsal "Kdo tedy bude jakkoliv proti JH protestovat, delat odboje, neni opravdovy fanousek naseho klubu" Až když si se dostal v diskuzi do úzkých, tak si začal něco plácat o fandění soupeři, což tu nikdo mimo tebe neuvedl. Každopádně si se pouze zamotal do svých blábolů. Takže závěrem: Seru na tebe, mě stačí, že jsem daleko větší Sparťan než ty :-)


sin34 
re: re: re: re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 16:20

Klidne na me ser, mne je to jedno. Fakt neresim, zda mi jde na diskuzi nekde do uzkych. Psal jsem o protestech a odboji a ano tim jsem pochopitelne nemyslel, ze nekdo napise nenco na internetu, nebo rekne, ze mu Hrebik vadi. To, co se delo minule proti Hrebikovi pri zapase oznacuji za protesty a odboj a neprijde mi, ze to ma co delat s vyslovenim nazoru "praveho Spartana". A dovolim si te upozornit, ze idiot opravdu nejsem. A o fandeni souperi bylo zmineno i v clanku. Abych to shrnul. Slo mi o to, ze bychom meli kazdy zapomenout na to, co si o kom jednotlive myslime a meli bychom fandit klubu.


Sektor 
re: re: re: re: re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 16:24

To ti pořád nedává právo nám určovat, kdo je a kdo není opravdový Sparťan obvzlášť když si jen netový tlachal a minulý rok si ani jednou nejel podpořit Spartu za čáru. Tak co, bude další výmluva a syndrom posledního slova, nebo konečně uznáš, že si přestřelil?


Radek-G1 
re: re: re: re: re: re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 16:45

Sektore....ty jsi debil, že to svět nežral!!! Ty jsi vymatlaná palice a né fanoušek. Kdyby si měl v hlavě pořádek, nebudeš se tu takhle ztrapňovat úvahama, kdo je větší fanoušek a poměřovat to tim, kdo byl kolikrát venku. Měřítko na to neni. Buď Spartu miluješ, nebo ne. Jsme jedna rodina, tak se podle toho budeme chovat a ne se hádat jak největší kreténi, jako to tu předvádíš ty. SPAPRTÁÁÁ!


Sektor 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 16:46

Děkuji ti Radku za milá slova. Mám tě rád :-)


Radek-G1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pekne naps

26.12.2011 16:54

Já tě rád mam, protože jsi sparťan - alespoň to o sobě tvrdíš. Pokud to tak je, jsi můj bratr a jsem ochoten se za tebe bít, jako za všechny sparťany. Ale nehádej se mi tady kvůli kokotinám. Musíme držet spolu a né se vzájemě srát. Souhlasíš? :-* :-)


MarcelaF 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 17:03

Pane Radku jste obycejny hulvat. Byla tu pouze debata, kdy se sektor snazil vysvetlit sin34, ze nema pravo urcovat, kdo je pravy spartan a vy misto toho, aby jste hajil sektora, kteremu se to nelibi, tak na nej jeste vulgarne utocite. Stydim se za kazdeho fanouska sparty, ktery se chova jako vy.


sin34 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pekne naps

26.12.2011 17:41

Pokud nekdo uziva argumentu, ze kdo nebyl podporit Spartu venku, nema narok na nazor.. tezko rict, co si o tom mam myslet. Vyse jsem vysvetlil, jak presne jsem to myslel. Pokud nekdo proste pujde proti svemu klubu jen proto, ze se mu nelibi GSM, budu si o nem myslet svoje. Podle tve logiky jako nemuzu mit nazor na auto, protoze zadne nemam? Nemohu resit politiku, protoze nejsem politik? Neprijde ti to jako uplne absurdni? Klidne se mnou nemusis souhlasit, ja to unesu. Ale na svuj nazor mam pravo. A je fuk, jestli mam najeto 100 km nebo 10 000km.


Sektor 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pekne

26.12.2011 17:46

Tak přeci jen syndrom posledního slova :-)


sin34 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pe

26.12.2011 17:49

Napodobne Sektore :)


Radek-G1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pekne naps

26.12.2011 17:45

Marcelko....souhlasim, že můj slovník nebyl zrovna ideální a za to se omlouvám i Sektorovi. Vytočilo mě, jak se mu nelíbí jakési určování "kdo je...a kdo neni..." a sám to dělá v ještě hloupější verzi. Proto říkám...Omlouvám se, ale je důležité držet spolu. Jde nám o to, aby se Spartě dařilo a my musíme stát při ní v dobrém i zlém.


Radek-G1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pekne

26.12.2011 17:58

Závěrem přidám jen svůj postřeh. Při posledním působení JH jsem i já byl jeho odpůrcem. Je třeba si ale přiznat, že JH v tom byl v podstatě nevině. Padlo to na jeho hlavu, ale šlo spíše o nešťastně vyhození FS (stydím se jméno vyslovit). Dnes se JH vrací a já po letech převážně neúspěchů a fotbalu bez atraktivity vzhlížím k jeho příchodu s nadějí, že zase budeme chodit nejen na Spartu, ale i na fotbal. A že nás to bude těšit a hlavně bavit. Proto souhlasim, že není správné se vracet k tomu co bylo, ale počkat, jak bude situace vypadat. A jen si přeju, abychom po čase pana Hřebíka velebili, místo toho, abychom ho zase vyháněli. Znamenalo by to totiž, že účel byl splněn a Spartě se daří.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 21:31

Zcela souhlasím s Radkem, bavíte se tady o slovíčkách a píčovinách;-)


haklos 
re: Pekne napsano!

26.12.2011 11:18

aaaa další moralista nám tu bude kázat,kdo je a kdo není Sparťan....


sin34 
re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 13:46

Nojo takovy jsem. Ja osobne nemerim spartany podle toho, jak chodi na zapasy, nebo kam vsude jezdi ven. Je mi to jedno. Clovek, co jde proti vlastnimu klubu a preje souperum se podle me za fanouska povazovat nemuze.


haklos 
re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 14:22

Člověk,který celej život zasvětí svýmu milovanýmu klubu,utratí pro svou lásku nemalou finanční částku,je schopen se v hospodě porvat s blbem,kterej mu na Spartičku "šahá" ,atd - tak ten může kromě chvály i kritizovat !!! S takovýma alibistickýma kecama,že kdo si dovolí říct sprostý slůvko o Spartě není fanoušek,si strč do prdele....


sin34 
re: re: re: re: Pekne napsano!

26.12.2011 15:15

Ano. Ja ale mluvil o neprani svemu klubu nebo naopak prani souperi kvuli tomu, ze se mu nelibi, kdo nas klub vede!


acskncl 
Hrebik skodi Sparte!!!!!

26.12.2011 00:59

A nikdy tomu jinak nebude a proto Hrebik VEN!!!! Je to muj nazor a menit ho nehodlam a prosim ostatni o zdrzeni se reakci na to at nevznikaji zbytecne dalsi vasne.


sin34 
re: Hrebik skodi Sparte!!!!!

26.12.2011 01:04

Jojo. Taky mi prislo, ze kopnul do dveri, kdyz prichazel do tiskoveho centra.


pohadkar 
re: Hrebik skodi Sparte!!!!!

26.12.2011 08:54

Je to tvůj názor, ale nechápu, proč ho musíš zvracet osmnáctkrát denně na fóru a pak ještě tady. Aby všichni věděli, že to je ten drsnej? Víš, že spolu na každým výjezdu hodíme řeč, nic proti tobě nemám, ale už stačilo.


káně 
re: Hrebik skodi Sparte!!!!!

26.12.2011 09:27

Chtěl si Chovance? Nechtěl ... Máš změnu? Máš ... tak teď neremcej.


neddo 
re: Hrebik skodi Sparte!!!!!

26.12.2011 11:23

plně souhlasím !!!


drevak 
re: Hrebik skodi Sparte!!!!!

26.12.2011 12:01

Pánbůh s námi...


palec 
.

26.12.2011 01:15

Myslim si o nem svoje, ale ted ma jedinecnou sanci dokazat, ze je vic nez televizni teoretik s elektronickou tuzkou. Jinak me moc mrzi odchod zbytku realizacniho tymu, zejmena odchod TOmase Stranskeho. Je to spartan telem i dusi a rozhodne se slusi, aby jsme mu my fanousci verejne podekovali...


kuchi 
re: .

26.12.2011 09:42

Naprosto souhlasím. Stránský byl super!


Janina 
re: .

26.12.2011 10:30

To každopadně.. a co mě taky mrzí.. že tenhle "otřes" měli odnést když už teda..tak všichni, i Hašek..


majk 
re: re: .

26.12.2011 12:03

hlavně Hašek


kuchi 
re: re: re: .

26.12.2011 12:43

Jsi na seznamu, hned vedle Janiny!


Ludva 
re: re: .

26.12.2011 21:31

Tak Hašek do "ustál" hlavně proto, že je to vlezdoprdelka Hřebíkovi a ideálně zapadá do koncepce "drž hubu a šoupej nohama, jinak si u mě nekopneš" (což asi Stránský není..)..samozřejmě když ta "koncepce" bude nést ovoce, ať klidně funguje...ale jsem docela zvědavej jak s ní pan inženýr uspěje třeba u takovýho Matějovskýho:))..Blažka a Řepky se už zbavili, jiné posily "s osobností" nelze za Hřebíka očekávat...


Slavičín 
re: re: re: .

27.12.2011 08:36

Ludvo,bojím se že máš pravdu(hlavně s Matějákem).Na druhou stranu JH překvapil,čekal jsem jako první posilu Nešpora :>)Prý hodně běhá(a rychle),tak nějak by se mohl hodit do koncepce...


Šavel 
Hřebík

26.12.2011 08:00

Pokud dostane tolik prostoru jako poslední GSM J. Chovanec, věřím, že na Letné LM uvidíme. Hodně štěstí.


Šavel 
Tolik času..

26.12.2011 08:01

Myšleno tolik času..


StarejHomolka 
Otec Fura

26.12.2011 09:33

Opět díky za článek. V tomto je řada myšlenek hodných otce Fura z Pevnosti Boyard (mladší sparťaně využijte Google) :-) Já bych vytáhl především jednu. Každý na pana Hřebíka může mít svůj názor, společně nám jde přeci ale o ACS. A to by mělo být to hlavní. Potřebujeme společně bok po boku bojovat proti všem zvenku, nikoliv nesmyslně uvnitř klubu. Chceme tituly, LM a úspěchy? Tak k tomu jsme hodně potřeba i my. V poslední mistrovské sezóně jsme byli právě my tím jazýčkem na vahách. Jen si vzpomeňte. Pokud pana Hřebíka fakt někdo nemůže zkousnout, nechce naší Spartě pomoci a fandit, ať alespoň neškodí.


CapaTom 
re: Otec Fura

26.12.2011 14:16

Naprosto výstižně napsáno!Plný souhlas!!


Santino 
Vedení

26.12.2011 10:31

Je každého věc jak přivítá tohle nové vedení, někdo s radostí, někdo s rozpaky, já s nechutí, podle mě jsou Přibyl a Hřebík přesně ti dva, kteří by se měli Letné vyhýbat obloukem, nevím jak dlouho to vydržím, ale zatím jsem rozhodnut, že mé místo na stadionu bude na jaře prázdné.


Průcha 
re: Vedení

26.12.2011 12:06

To je velice dobře - ještě si vem ssebou acskncl a bude pokoj:-((!


Skříň 
Osobně tyto změny...

26.12.2011 11:11

... velmi vítám a přeji celé Spartě a nám fanouškům úžasný a velmi úspěšný rok 2012!


jardys 
taborita1,

26.12.2011 11:40

velice povedený článek na uvítanou,dík.


pohadkar 
re: taborita1,

26.12.2011 12:14

Nicméně na tvůj fejeton stále čekáme :-)


jardys 
re: re: taborita1,

26.12.2011 13:03

Uvítací článek zde už je,a tím pádem je pryč i nosné téma zamýšleného fejetonu.


jarinvdf 
Co bylo bylo...

26.12.2011 13:36

Díky za výstižný článek.Tenkrát to bylo špatně načasovaný,vedení odvolalo pseudoikonu,tentokrát ohlášeno dopředu s nějakou vizí...Ode mě určitě šanci dostane,dívám se dopředu a uvidíme,co jaro přinese.Sparta forever!


CapaTom 
Změna

26.12.2011 14:27

já osobně proti J.H. nic nemám.První angažmá nebylo špatný,zvlášť na tažení v LM vzpomínám dodnes,pak už to bohužel tak slavný nebylo,ale byly evropský poháry.No a to druhý bylo hodně ovlivněný tím již tady mnohokrát zmiňovaným načasováním.Teď se nechávám překvapit -nebudu skandovat jeho jméno,ale ani ho nebudu podrážet!!Prostě nechám za něj mluvit výsledky a uvidím jak moc si ho oblíbím..:-) Veliký změny nečekám hned,ale dávám Hřebíkovi rok maximálně dva....:-)


Herrer 
re: Změna

26.12.2011 16:27

Přesně tak! Ani já jeho jméno nebudu skandovat. Nicméně moc rád budu za vola, když k tomu skandování bude důvod a já, kterej jsem při druhým angažmá řval Hřebík ven(a stojím si za tím), budu muset mlčet:-) Krom toho, nemyslim si, že to teď bude o Hřebíkovi jako o prvním muži, ale spíš jako ošedý eminenci. A tohle rozložení sil jsem si přál už v době, kdy jsem ho ze srdce nenáviděl.


abdul 
Berte to z té lepší stránky

26.12.2011 17:04

Buď se Spartě bude dařit a pak budem všichni šťastní a spokojení. No a nebo to bude průser, ale pak už by snad konečně skončily ty neustávající nářky, že se tenkrát Hřebík neměl vyhazovat a kde jsme dneska mohli bejt. Co se mě týče, tak si myslím, že jestli Hřebík nebude lézt na lavičku a bude všechno řídit z kanceláře, tak je šance na úspěch.


VaclavV 
Od 22.12.2011

26.12.2011 20:01

Pánbůh s námi.....


hardcore 
Co ma Hrebik za firmu?

26.12.2011 21:41

Co ma Hrebik za firmu nikdo to nikdy nikde nenapsal???


nofake 
re: Co ma Hrebik za firmu?

27.12.2011 15:51

hardcore 
re: re: Co ma Hrebik za firmu?

28.12.2011 17:55

diky snad nam vydlazdi cestu k titulu


Radek 
Mládí vpřed

27.12.2011 00:05

Já spatřuji pozitivum v Hřebíkově příchodu v tom, že by mohl v mnohem větší míře dát příležitost mladým talentovaným hráčům Sparty. On dokáže totiž tyto hráče dobře namativovat a ti jsou často ochotni přistoupit na jeho náročný styl fotbalu. Hřebík je opravdu dobrý teoretik a byl bych rád, kdyby se mu to ve Spartě podařilo převést i do praxe. Velice rád bych se díval na rychlou a útočnou hru Sparty, která by byla konkurenceschopná i na evropském poli. Ale to bychom si jistě přáli všichni, ne??????? Ať už je na pozici GSM Petr nebo Pavel. (nemyslel jsem Soboťáky :-PPP)


Sektor 
re: Mládí vpřed

27.12.2011 20:27

V tom případě bych tam rád viděl Vencu :-)


majk 
re: re: Mládí vpřed

28.12.2011 16:27

1 nejoblíbenější blonďák - GSM, 2. nejoblíbenější blonďák - 1.trenér, 3. nejoblíbenější blonďák - 2.trenér


Radek 
re: re: re: Mládí vpřed

29.12.2011 22:58

Majk:To by měli hoši radost :-))))))))))


pitr86 
Těžko říct zda to dobrý krok

27.12.2011 13:54

Hřebík a Přibyl, kterej de facto Spartu téměř vede by se spíš naopak Letný měli vyhnout hodně velkým obloukem.


Bud1893 
Děkuji za článek

27.12.2011 18:01

Já budu fandit Spartě ať tu bude jakýkoli GSM. A Hřebík mně osobně nevadí


kořala 
Do třetice

27.12.2011 22:56

Všeho zlého...Bůh Spartu ochraňuj.


lason 
NECHÁPŮ "FANS" KTEŘÍ NESNÁŠÍ JARDU HŘEBÍ

28.12.2011 16:25

Nechte ho ať dělá svou práci! Neznám v českých řekách nikoho kdo by Hřebíkovi sahal alespoň po kotníky. Doprdele vždyť Spartu dostal nejvýš za poslední dobu! Jeho taktika a jeho nároky jsou to co ty některé "primadony",které berou Spartu jen jako přestupní stanici potřebují! Teším se na něj a je to pro mě nejlepší dárek pod sparťanský stromek!!!