Prohra s Plzní (SPARTA - Plzeň, 19. kolo Gambrinus ligy 2011/2012)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
mafol 
Bohužel

04.03.2012 10:25

článek dobře vystihuje včerejší situaci na hřišti. Myslím si, že Sparta letos hrála dobře jen asi necelou první minutu (se Slováckem).


tucnak 
Já bych to neviděl tak černě..

04.03.2012 10:38

Od snížení na 1:2 až do gólu na 1:3 (asi 40 min) jsme byli jasně lepší ale bohužel jsme neměli větší štěstí při proměňování šancí (např. Krejčí). Věřím, že se to brzy zlomí a zase začneme vyhrávat!!!


pukaňa 
chci clanky od Bombita

04.03.2012 10:46

Nechci cist reportaze z utkani, ktere kopiruji kvalitu predvedene hry Sparty. Dekuji


káně 
re: chci clanky od Bombita

04.03.2012 10:54

něco napiš ... jednoduchý


taborita1 
re: chci clanky od Bombita

04.03.2012 10:57

Zdechlej klokan z Ringieru si tu fakt nebudu diktovat co chce, či nechce :-P


Santino 
re: chci clanky od Bombita

04.03.2012 11:11

Kdyý něco nechci, tak to přece nedělám a tím se věc vyřeší....


CapaTom 
re: chci clanky od Bombita

04.03.2012 14:02

Poznámka o ničem.Když to nechceš číst,tak to nečti a nech si ty zbytečný poznámky.Já jsem rád,když někdo udělá nějaký zápis a už podle počtu komentářů je vidět,že zaujal.Mimochodem můžeš napsat lepší,když se ti to nelíbí....!


chacal 
re: chci clanky od Bombita

07.03.2012 12:36

Bombitův článek o řád lepší - to jsi neviděl ˇápotočného kung-fu?


veteran 
Chybí Řepa

04.03.2012 10:58

Sparta dnes nemá nikoho kdo by velel na hřišti a v šatně,kdo by nakopal prdel Zapotočnému a spol.Za Řepky by plivali krev a jezdili po prdeli a hlavně by bojovali za SPARTU!!!!


DarkCook 
re: Chybí Řepa

04.03.2012 11:00

Jj, Žilina, Vaslui....


gero 
re: Chybí Řepa

04.03.2012 11:02

Jo možná jo,ale už si uvědomte,že tu nebude věčně.Dřív nebo později by stejně skončil.Na podzim taky nehral skoro vůbec a dostávali jsme málo golu a měli nádhernou šňůru.Je pravda,že nějakej zabiják tam asi chybí.


Alesh.SF 
re: re: Chybí Řepa

04.03.2012 11:40

I za Řepy se ozývalo z hlediště "Bojujte za Spartu".. pravda ale je, že je osobnost a ta schází. Zápotočný svými výkony příliš nepřesvědčuje, byť několik dobrých zákroků předvedl..


NotoriousB.I.G. 
re: Chybí Řepa

04.03.2012 12:49

Jednozančně je to znát, jak tam Řepa chybí. Teď jsou všichni charakterově dobrý a hodný, plácaj si, povzbuzujou se, přijde mi, jako kdyby za nás hrálo 11 holek, nedivím se, že se nedokážou vyhecovat.


Santino 
Náskok

04.03.2012 11:04

Po příchodu teoretického individua se dalo očekávat, že o pracně vydřený náskok z podzimu přijdeme, ale že to byl schopen zvládnout za 3 kola nebýt Teplic, je opravdu unikát..... když jsem ho viděl jak tam opět sedí s hlavou v dlaních byla to prostě kopie minulého působení, tenhle člověk se měl vždy Spartě vyhýbat vělkým obloukem, pro obě strany by to bylo prospěšnější.


celtic 
re: Náskok

04.03.2012 11:30

Takhle seděl i v poledne na Xaverově.......Béčko taky hrůzný


nasersi 
re: Náskok

04.03.2012 13:55

si to s prominutím představuješ jak hurvínek válku. Plzeň hraje dlouhodobě pohromadě a zároveň je rozjetá - to se musí projevit. A taky takle nešlapali hned. Odvolávat trenéra po třech zápasech je pěkná hovadina.


SpartaPride 
Nová Sparta ve starém balení

04.03.2012 11:21

Výstižný a bohužel naprosto pravdivý nadpis hovoří za vše ... na druhou stranu, si pořád v hlavě uklidňuji, že se kluci sehrajou, ale jde o to kdy...


j.holiday 
re: Nová Sparta ve starém balení

04.03.2012 18:16

tipoval bych, ze se sehrajou az tak v Hanspalsky lize v superveteranech..


SpartaPride 
re: re: Nová Sparta ve starém balení

05.03.2012 15:25

... Tady jde o to, aby ten titul nějak dokopal s tím náskokem/nenáskokem. I přes to, že se musí sehrát a dát jim tak čas nemůžou prohrát s Hradcem. S tou Plzní to holt musíme zkousnout, i přes to, že sem byl před zápasem přesvědčený, že před plným domem nadržených sparťanů, nejde prohrát...


frantisek349 
Sparta v roce 2012

04.03.2012 11:35

Mame za sebou prvni 3 ligova kola.Bilance je otresna,1 vyhra,2 porazky.Skore 2-4.Prohrali jsme 2x za sebou,zejmena v Hradci po velmi trapnem vykonu.Pod GSM panem Chovancem jsme neprohrali ani jedno utkani venku.Vzpomenme na utkani v Jablonci.Nedarilo se.Tezky teren,brzy jsme dostalo branku,zkratka vsechno bylo proti nam.Jenze hraci na hristi doslova plivali krev,makali pro Spartu,pro nas rudy dres..Kdo s hracu makal v Hradci??Kdo makal vcera proti Plzni?Myslim,ze pan Chovanec apeloval na hrace v tom duchu,aby si uvedomili,ze hraji v nejvetsim a nejslavnejsim ceskem klubu,ze pan Chovanec byl mezi hraci prirozenou autoritou.Pan Hrebik nikdy nebyl Spartan,vzdy to byl jen zoldak.Proc nesejde na lavicku a nevybicuje svymi pokyny hrace k maximalnimu vykonu?Toto ma byt nova Sparta?Pekne dekuju,stratin naskok 6 bodu za 3 odehrana kola,dekovat Teplicim,ze neni pred nami Liberec.Je mi lito pana Chovance,ze musel odejit od rozdelane prace v dobe,kdy mel pred pronasledovateli naskok 6 bodu a hra byla koukatelna,ale je to na Sparte nejaka divna tradice.Zradce odesel ze Sparty take po vyborne rozehranem podzimu a jak to dopadlo.Panove,musime se vzpomatovat,vyprasit Zizkov i Banik a dat jasne najevo,ze titul patri na Letnou a nikam jinam.


Jumbo1 
3 zápasy je málo

04.03.2012 11:50

NEcelý dva měsíce přípravy a 3 zápasy jsou málo nato, aby se něco stihlo. Je klidně možný, že to bude trvat celou půlsezonu. O titul bychom přijít neměli, ostatní budou ztrácet taky, a možná krom Liberce není do konce zápas, kterého bychom se měli bát (v Hradci se nato hráči vys..., proto to nešlo). Čím víc bude tupé stádo kvičet, tím budou výsledky horší, tak to bylo, je a bude. Každý z nás má na výběr, zda bude Spartě fandit, nebo jí škodit...vyvěšování transparentů a tupé řvaní XY ven Spartě nepomůže, naopak.


sodomak 
re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 11:53

Spoléhat na to, že budou ostatní ztrácet? A titul (double) se udělá sám, zatimco se bude Sparta půl sezóny hledat?


Jumbo1 
re: re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 12:24

Ne spoléhat....sotatní budou ztrácet, o titul se nebojím. Jde o to, abychom Spartě fandili, ne jí škodili. Ono když se místo fandění ozývá tupé řvaní, tak to hráčům určitě nepomůže.


gero 
re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 11:53

Toto je kvalitní názor ! :-).Fandit,fandit a kurva fandit.A pokud se titul neudělá,tak pak ať nejmenovaní lidi nesou následky se vším všudy !


martinS19 
re: re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 12:25

Naprosto souhlasím.


CapaTom 
re: re: re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 14:08

Přesně tak.K tomu názoru nemám co dodat.Jen podepisuju:-)


CapaTom 
re: re: re: re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 14:25

Ještě ale jednu poznámku mám.Že se prohaje by mi ani tak nevadilo,ale hráči do toho musí dát všechno.První půle herně ještě jakž takž,ale ta druhá?Na hřišti pobíhala banda lemplů!!Že se herně nedaří- chápu stane se,že jsou hráči nervolzní a kazí přihrávky- je to sport a tak to občas je.Ale co NIKDY nezkousnu je to co mě včera chybělo BOJOVNOST,NASAZENÍ,JEZDIT PO PRDELI a FLUSAT KREV ZA SPARTU a v 90.. minutě padnout držkou vyřerpáním na trávník.Takhle se podle mého hraje a bojuje za SPARTU.A jestli tohle někdo neví,tak tam nemá co dělat,SPARTA NENÍ jen tak nějaký klub.Takže když hráči tohle dodrží(což by mělo být mimochodem automatický)a hra se nedaří a třeba se i prohraje,tak jim rád po zápase zatleskám.Jinak ale v tuhle chvíli pořád věřím,že se karta obrátí,bude se dařit a na konci máme double.Musím vydržet a pořád kurva fandit!!!:-)


CapaTom 
re: re: re: re: re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 14:27

Samozřejmě na na konci máme být musímE vydržet...:-)))


majk1893 
re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 11:56

A Hašek ven a Hřebík na lavičku řvát můžem?


majk1893 
re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 11:56

A Hašek ven a Hřebík na lavičku řvát můžem?


majk1893 
re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 11:56

A Hašek ven a Hřebík na lavičku řvát můžem?


Jumbo1 
re: re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 12:22

Tak já bych neřval ani to Hašek ven!, jsem sparťan, tak nebudu klubu škodit. Ale když už, tak bych spíš pochopil, že někdo nadává trenérovi, kterej za stavu 0:2 a 1:3 ani nevyužije všechny střídání, stáhne útočníka apod., než GSM, který na lavičce vůbec není.


majk 
re: re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 12:34

já to řval a nikdo mne nebil :-)


drevak 
re: re: re: 3 zápasy je málo

04.03.2012 13:01

od čeho u tebe teda sedává Kovanej:)


majk 
re: re: re: re: 3 zápasy je málo

05.03.2012 10:24

on řval Hřebík ven já Hašek ven a Hřebík na lavičku.....sice jsme na sebe občas výstražně mrkli, ale do žádnejch větších akcí jsme se nepouštěli. Zatím..... :-)


sodomak 
Fyzička

04.03.2012 11:51

Všichni si hrozně pochvalovali, že nemuseli na zimní soustředění na lyže. Teď v 70. minutě nedoběhnou balón, protože nemůžou. Kde se stala chyba? Když hráč mele z posledního, těžko od něj čekat třeba dobrou přihrávku. Natož tvrdou střelu.


sodomak 
Fyzička

04.03.2012 11:51

Všichni si hrozně pochvalovali, že nemuseli na zimní soustředění na lyže. Teď v 70. minutě nedoběhnou balón, protože nemůžou. Kde se stala chyba? Když hráč mele z posledního, těžko od něj čekat třeba dobrou přihrávku. Natož tvrdou střelu.


sodomak 
re: Fyzička

04.03.2012 11:51

Mám tik v prstu, sorry:)


kořala 
Nová Sparta

04.03.2012 11:53

Pod vedením benešovského nemehla to jinak než průserem ani skončit nemůže. Ten pán je proto přímo stvořen.


haklos 
raus

04.03.2012 12:07

Hřebíku táhni !!! A počtvrtý už se nevracej...


Sparta-Klatovy 
pár postřehů

04.03.2012 12:13

Já newim co jste jako čekali? Že bude Sparta hned po takový změně soupeře válcovat??? Navíc faktory: 1.Posila Holek s iprozatím nezaslouží základní sestavu. 2. Leo včera sice dal gól, ale jinak bída, bída a jen bída. 3. Zápotočný to je prostě jedna velká tragédie 4. Včera Pami i Kušńa hráli tragicky 5. Přikryl?? časem se možná chytne, ale myslím, že odhadovaných 20 milionů + další procenta je zkutečně moc. 6. Juhar - takovýto hráč zkutečně na Spartu nemá ani na Béčko


Alesh.SF 
re: pár postřehů

04.03.2012 12:24

Souhlas. Holek by měl zatím jen střídat, v základu Hušbauer nebo Grajciar (mají formu, jsou sehraní s týmem). Přikryl včera neobešel snad jediného soupeře. Vidlička dlouhodobě z formy a Kušnír se do ní dostat nemůže, když je pořád zraněný. Zápotočný pár dobrých zákroků měl ale když jsme dostali góly tak byl Bůh ví kde.


martinS19 
re: re: pár postřehů

04.03.2012 12:28

Kušnír půl roku nehraje a pak nastoupí do takovýho zápasu nerozehranej, to jsem nepochopil. Stejně tak Přikryl dostal šanci podle mě v moc důležitým zápase, kde nám takovej hráč není moc platnej, i když potenciál předvedl. Do budoucna určitě příslib. Rád bych viděl v sestavě Grajciara klidně na beku a Hušbauera místo Holka, kterej je zatím fakt slabej. A Podanýho z Olomouce taky okamžitě zpátky.


r0b0t 
Tohle

04.03.2012 12:34

jsem sice čekal, ale ne tak brzo. V roce 2005 si hráči pro ten titul ještě došli. Asi to je tím, že tam ještě byla hráčská kvalita jako třeba Zelí nebo Karel, který vyhrávali zápasy dokud nebyl titul sichr. Tentokrát ten rozklad stihnul pan X za dva měsíce a tím překonal vlastní rekord. Po letním výběru "posil" ala Hřebík nás čeká v další sezóně boj o záchranu.


Alesh.SF 
re: Tohle

04.03.2012 12:41

Rozklad bych řekl, že byl dílem fanoušků, kteří se nesmířili s vyhazovem Franze. Nenávistné skandování "Hřebík ven!" pak srazilo psychiku hráčů. V nenávistné atmosféře těžko mohou hrát dobře.


Santino 
re: re: Tohle

04.03.2012 12:45

Já si to hned myslel, že za jeho klubové neúspěchy kam kdy vlezl můžou fanoušci...


Alesh.SF 
re: re: re: Tohle

04.03.2012 13:06

Konec prvního působení ok.. ale to druhý.. neměli šanci vyhrávat, když hned od začátku se řvalo ať Hřebík táhne.


r0b0t 
re: re: re: Tohle

04.03.2012 13:55

Fanoušci, hráči, počasi, teplota rosný bod. Zkrátka všechno okolo.


j.holiday 
re: re: Tohle

04.03.2012 18:29

chudacek Hrebicek.. oni na nej byli fanousci mocinky zlobivi, to se nedela. a nenavist nema na stadionech co delat, to pak pan inzenyrek hrebicek nemuze v klidu pracova..


Santino 
Titul

04.03.2012 12:36

Nepředpokládám, že by toto benešovské individum dokázalo něco jiného než promrhat pracně na podzim vydřený náskok, nezískat titul, poté blbě čumět jak to umí jen on s hlavou v dlaních a samozřejmě se vymlouvat na všechny ostatní.Kdykoliv, kamkoliv vstoupil, hnali ho poté odtamtud holí co nejdále od stadionu a vzpamatovávali se z toho rok i déle, včetně Sparty, ale ta už to kupodivu zkusila potřetí. To prostě bolí.


becici 
Zápotočný ven!

04.03.2012 13:29

Ten nemá u nás co pohledávat. A ještě bych se chtěl zeptat někoho povolanýho, proč na takle prestižní zápas, kde je skoro plná Letná, slušně zaplněný "kotel" NENÍ funkční mikrofon ??!! :)


W4S3K 
re: Zápotočný ven!

04.03.2012 14:02

mikrofon dost pravděpodobně fungoval, narozdíl od reproduktorů, či spíš na cestě mezi nima .... nebylo slyšet ani nic před zápasem či o přestavce.


gero 
re: re: Zápotočný ven!

04.03.2012 16:04

Ad mikrofon.Kontrolka svítila,ale prostě nešel.Zkoušeli jsme to zprovoznit,ale bohužel výsledek znáte.Tak jsem se musel spolehnout na svoje hlasivky.


moňule 
To je pastva pro oči

04.03.2012 13:41

Ten moderní fotbal ala Hřebík. Hřebík VEN!!


casttiel 
jak je to u jiných klubů?

04.03.2012 13:45

Přesně jak říkal Hřebík na rádiu Fortuna, je tu ten odkaz v novinkách.Jiné týmy si mohou dovolit budovat 2-3 roky mužstvo s tím, že budou třeba do 5-ho místa ty 3 roky. Bohužel, takhle to u nás nejde. Každý chce titul a nejlépe double a ještě líp LM. Co to zkusit oželet tuto nebo další sezonu na zapracování hráčů? Žádný český tým nevyletěl na špicy jen tak. Pouze Sparta se dokáže držet nahoře dlouhé roky(myslím tím 1-3 místo) Zamyslete se nad tím Vy všichni, kdo tu nadáváte na Spartu. Jasně, hrajou na hovno. Když sem viděl, jak náš hráč vzal ve velkém vápně míč a došel s ním až za půlku a čekal na Matěje, tak se mi chtělo brečet, protože tím zabil slibný break. Ale je to opravdu v trenérovi?


Karel1992 
re: jak je to u jiných klubů?

04.03.2012 21:16

Naprosty souhlas...


schupa 
re: jak je to u jiných klubů?

06.03.2012 11:11

absolutní nesouhlas ... porovnej třeba s Realem, některé sezóny prostě na Barcelonu neměl, ale taky to vždy v tabulce ustál. Prostě Sparta je špička naší ligy, má finanční možnosti na nejlepší hráče. Tito samotní hráči musí umět i bez trenéra uhrát 1-3 místo s prstem v nose, s ohledem na kvalitu zbytku ligy. Takže žádné obětování sezóny nebo dvou, hezky zapracovávat hráče a styl za pochodu, zlepšovat se a bojovat o titul.


Tonda1 
Penalta

04.03.2012 13:47

Citace z pravidel fotbalu: "Podražení nebo pokus o podražení (výklad k pravidlu XII., článek 11, strana 82) Podražením soupeře se rozumí zákrok, při němž hráč způsobí pád soupeře nastavením nohy, zahákováním nohy soupeře zezadu nebo ze strany, nebo skluzem. Za podražení se rovněž považuje, sehne-li se hráč za soupeřem nebo před ním a tak přivodí jeho pád (tzv. stolička). Tento zákrok je zvláště nebezpečný proti hráči ve výskoku, především proti brankáři chytajícímu míč. Za pokus o podražení se považuje každý úmyslný přestupek hráče, při němž sice nedošlo k podražení, ale to jen proto, že soupeř se stačil zákroku vyhnout." Takže, ať se to líbí nebo ne, i když se Pilař vyhnul a nebyl trefen, penalta to být měla.


pesfilipes 
re: Penalta

04.03.2012 15:54

:-)) něco ti sem hodim z podobnýho soudku: Přesnou citací Pravidel fotbalu dnes omluvíte vše,proto je každý rozhodčí nabádán,aby rozhodoval v duchu pravidel a ne dle pravidel.Můžeme 100x říkat že hráč Jarošík šel hloupě do souboje a hráč Pilař,radši nadskočil,ale prostě za tento typ zákroku se penalta pískat nemá.Hráč Pilař se dokonce ukázkově proletěl s propnutím nohy a vyhozením rukama nahoru,což je přesně ten styl pádu,který je probírán na každěm semináři rozhodčích a rozhodčí jsou nabádáni,aby tyto události posuzovaly jako filmování hráče,nebo-li pokus o oklamání rozhodčího.


pesfilipes 
re: Penalta

04.03.2012 15:56

a eště něco: Televizní záběry vše ukázaly jasně a Dagmar Damková, která předsedá komisi rozhodčích, si v hodnocení Kovaříka pro Aktuálně.cz nebrala servítky. "Penalta byla nařízena chybně. Šlo o jasné filmování hráče," ohodnotila situaci ze druhého poločasu, kdy nad Jarošíkovým skluzem Pilař povyskočil. A aniž by došlo ke kontaktu obou hráčů, skácel se záhy na trávník.


pan fotbalista 
re: re: Penalta

04.03.2012 16:37

Penalta nebyla,ale stalo se. Co mně překvapilo je kitika Lea a pochvala HOLKA. To mně hlava nebere. Okamžitě Holek ven. Do základu Hušbauer,Grajciar a návrat Podanýho.


casttiel 
re: re: re: Penalta

04.03.2012 17:24

Kritiku Lea taky nechápu, skoro všechny míče, co na něj šly, podržel, i když okolo něj byli minimálně 2 hráči. A to že to pak neměl komu dávat a tim ztratil míč, to neni jeho chyba, ale lenost jiných


j.holiday 
re: re: re: re: Penalta

04.03.2012 18:33

ano, presne takto ma vypadat politicky korektni komentar!


Sparta-Klatovy 
re: re: re: Penalta

04.03.2012 20:14

S Holkem souhlasím, hrál strašně, ale co prosimtě něchápeš na kritice Lea??? Zpoustů míčů zpracoval ano, ale pak bud zabrzdil celou akci, že se plzenáci dycinky stačili vrátit a nebo ho pak zase hned ztratil. Od tý doby co dal gól hrál strašně.


pan fotbalista 
re: re: re: re: Penalta

05.03.2012 11:23

Myslel jsem to tak, že když někoho kritizovat, tak tam byli určitě jiný kteří hráli úplnou tužku. Zapotočný, Holek a spol. Leo Když nic jinýho ,tak aspon dal gol.


mfr 
Je to děs

04.03.2012 18:56

Je to děs. Áčko hraje hrozně, Béčko taky prohrálo. Vysunutý obranný blok jaksi nefunguje. Posily nejsou posily. Barcelona se Hřebíkovi nelíbí, že prý je lepší hrát jako Real. Zatím to spíš vypadá na Viktorii Žižkov. Fascinují mi názory v diskusi, že zatím bylo málo času. My jsme ale Sparta a ne nějaký Hřebíkův výzkumný ústav. Křetínský je ale trpělivý, bude ho držet až do trpkého konce. Obávám se že ho vezme i počtvrtý. Když mi byly tři roky tak jsem viděl hořet na Spartě dřevěnou tribunu. Táta mi musel utěšovat, že ji určitě postaví novou. Od té doby hořela Sparta ještě několikrát. V posledních deseti letech ale potřetí hoří kvůli stejnému člověku. To není smůla, to je hloupost, to je nepoučitelnost, to je ničení všeho co Sparta nás Sparťany znamená.


janecek 
re: Je to děs

04.03.2012 19:52

Pod to se jedině podepíšu!!TOHLE NENÍ SPARTA!! Hráči, trenér, kterým rudá barva nic neříká. Mnoho věcí se dá nahradit sdfcem, bojem, i když se nedaří. Jenže tohle hošanům typu Zápotočného nic neříká. Ten nemá v těle ani tolik cti, aby se šel s fanoušky rozloučit, viz Headec atd. Zřejmě mu za to nestojíme. Hašek? Škoda mluvit. Kdo četl jeho komentáře, ví své. Ne, nezrazuju Spartu. Fandil jsem včera jak o život. A fandit budu pořád. Ale nechybí mi soudnost. Falešný orchest bez dirigenta. Jinak se to nazvat nedá. A i mě udivuje, kolik by jste někteří chtěli dávat panu inženýrovi času? Nepřišel k hotovému. A měl ho dost. Za troje působení ve Spartě rozhodně více než je zdrávo. Nestačilo nám to jednou. Ani podruhé? Tak to tu máme zase. To, že nemáme v současné době na Plzeň je věc jedna. Druhá je ta, že nemáme ani na Hradec. Půlka týmu je na vyhození. Takže co? Křičet a tvářit se, že je vše ok? Nejsem šílenec a nebudu dělat, že je vše ok. NENÍ!!! V současné době se tak můžeme maximálně modlit a věřit v zázrak, protože tahle partička kolem Hřebíka bohužel v současné době na nic jiného nemá....


Janina 
Co dodat..

04.03.2012 19:43

tady už je rozumů až až, ale asi si nějaké své rejpání taky neodpustim.. :D Hlava mi nebere, když někoho chvalim po zapase, že ma jako jediny přehled atd atd.. další zapas ho nechám sedět na lavičce? a nechám ty tapající tam dal?? to prostě nechápu.. myslím tim Husbauera..Typické vymluvy Haška co slyšim už hodně dlouho, mě nebereou..ten až uzna, že delá neco na ho*no budu se asi divit. Věřím ve vyhru na Zizkove, kde taky asi jinde a už se tesim na ty oslavné řeči, jak jsme se zvedli,jak je to konečne to co chceme hrat..


pan fotbalista 
re: Co dodat..

05.03.2012 11:18

Naprostej souhlas.V HK Hušbauera vynáší do nebes- oprávněně. A pak ho nepostaví, je to nepochopitelný. Co ,ale vůbec nechápu, je postava Holek. Na hřišti neviditelnej, třetí gol byl jeho a Švengra a Hašek se ho zastává.No co Hřebík si ho přived tak musí na úkor lepších hrát. Myslím tím Grajciara,Hušbauera.Na Viktorce bych postavil do branky Vaclíka.


majk 
re: re: Co dodat..

05.03.2012 15:48

Holka přivedl Chovanec.


gero 
Historie se opakuje ?

04.03.2012 19:59

Já věřím,že to dopadne jak v sezoně 2006/07.Po podzimu taky náskok a jak začalo jaro víme všichni-0:3 doma s Jabloncem,pak upachtěná vyhra v Příbrami,také prohry v ČB,Zlíně atd.Fotbal taky nic moc,všichni nadávali.A nakonec double :-).


Sparta-Klatovy 
re: Historie se opakuje ?

04.03.2012 20:19

Kéžby kéžby


drapek z lasicky 
Progres je videt!

04.03.2012 21:11

Driv na to pan inzenyr potreboval priblizne trictvrte roku aby Spartu rozesral, na treti pokus to stihnul za necele 3 mesice.