Mediální manipulace

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Milosch 
Mediální manipulace

02.04.2012 09:23

Přesně tak!!!


NotoriousB.I.G. 
Chovanec

02.04.2012 09:42

Chovanec měl kliku, že měl silnej mančaft, hráče jako Blažek, Řepka, Kucka nebo Wilfried, kteří teďka prostě chyběj. Ten titul, co vyhrál, nám darovala ostrava, v lize jsme hráli bídu, sice jsme to občas nějak urvali, ale 14 remíz, to mluví za vše, jediný pozitivum jeho působení bylo působení v pohárech. Na Chovance rozhodně nevzpomínám v dobrým, dost mě znechutil náš fotbal, byl jsem rád, že skončil, ale Hřebík bohužel pokračuje v jeho stylu, akorát, jak správně napsal autor, ho maj média rádi a nejdou po něm.


Požár 
re: Chovanec

02.04.2012 10:47

Chovanec měl kliku? Vždyť Kucku, Wilfrieda nebo Kadlece přivedl právě sám Chovanec. A Řepka s Blažkem byli ve Spartě až do zimy hlavně díky Chovancovi, který se nenechal zlomit medii, která ty dva skoro každý týden z našeho klubu vyhazovaly. Silný tým byl pod Chovancem díky tomu, že ho vytvořil a zároveň dokázal tým vést pevnou rukou.


tucnak 
re: re: Chovanec

02.04.2012 10:53

To máš pravdu, ale asi si nepamatuješ, 2x 0:3 a pak s Duklou 0:0.


Požár 
re: re: re: Chovanec

02.04.2012 11:13

Já si to pamatuju :). Mě spíš šlo o to, že tady kolega psal, že ti kvalitní hráči, kteří ve Spartě v posledních letech hráli, byli dílem náhody a štěstí, které hrálo v Chovancům prospěch. Podle mě ten relativně silný tým byl ale jeho zásluhou. Sparta pod Chovancem měla určitě spoustu chyb, ale to že se za jeho působení ustálila přestupová politika a mnozí hráči výkonostně vyrostli (Wilfried, Vacek, Kucka), bychom mu neměli odpírat.


tucnak 
re: re: re: re: Chovanec

02.04.2012 11:39

Určitě. Mnohé dobré přinesl, ale změna podle mě přijít musela.


NotoriousB.I.G. 
re: re: Chovanec

02.04.2012 13:31

Kucka a Wilfired se mu povedli, ale kolik posil se mu nepovedlo? Řepku s Blažkem si tady sice nechal, ale nestavil je, takže to je stejný, jako kdyby tady nebyli. Drtivou většinu zápasů, kde o něco šlo, jsme posrali (Kodaň, Panathinaikos, Žilina, Liberec, Vaslui, Plzeň i ten Liverpool se dal vyřadit). Chovanec byl neštěstí, Hřebík ale není o nic lepší.


nasersi 
ne

02.04.2012 09:42

To že média manipulují to není žádná novinka. To se hlavně projevilo v případě Chovance. A neznamená to, že nepůjdou do Hřebíka. Když se mu nebude dlouhodobě dařit. Já osobně si dělám obrázek sám. Vím co Hřebík pokazil, ale vím i kde uspěl a nevidím to černobíle jako někteří. A věřím že Spartu pozvedne, i kdyby nás to letos stálo titul. Chce to prostě čas, což mnozí nechápou.


majk 
re: ne

02.04.2012 12:42

podpis


bohdalka 
re: re: ne

02.04.2012 23:50

a štemplik...


Pete_ACS 
...

02.04.2012 09:52

Perfektni clanek, 100% souhlas.


r0b0t 
Mediální

02.04.2012 09:55

manipulace je jedna věc, ale řada fanoušků ji ani nepotřebuje. Namlouvat si pohádky o skvělých výkonech a smůle, že nedáme šance zvládneme docela dobře i sami.


ziki 
.

02.04.2012 09:57

Jako sorry ale ze frajeri vystridaj dva krajni beky a hrajou vzadu na dva stopery to uz je proste moc,jasny vcera hrali hezky a za to ze frajeri nedaj z 10 tutovek ani gola asi neni uplnemchyba treneru, ale ty vole kdyz ten kusnir na to jeste nema tak proc se nerozehrava v becku?Vzdyt ten dostan balon a uz si nasira do gati!Brabec vzadu to samy...Jako sem pro mladi ale Brabec s Jarosikem to proste nefunguje,ani ten Jirka se mi proste vzadu nelibi, proc nzkusej toho zapotocnyho s Erichem???Vzdyt ten nikdy vylozene nezklamal a letos nedostal sanci snad ani v poharu!Repa chybi strasne moc, Kuba Brabec na to proste zatim nema a nemame krajni beky, Vidlicka to je tragedie, Kusnir potrebuje cas,boji se souboju a neni to ono a Pamic je taky vyschlej a Jarosik to proste taky nedava at se na me nikdo nezlobiRadim na Pravyho beka zkusit Janose, na levo Frydka a na stopery Ericha se Zapotocnym jestli mu uz vyorsel trest, horsi uz to vzadu podle me nebude...Kweuke musi hrat a v Libeci rozhodne, ja tomu verim a proto do Liberce jedu


Pete_ACS 
re: .

02.04.2012 10:00

Chce to utocnika, ten Kweuke si mysli, ze je nejlepsi na svete nebo co. Prodat ho.


nasersi 
re: re: .

02.04.2012 10:01

tak to by nám fakt pohomohlo.....


káně 
re: .

02.04.2012 10:09

Kušnír za béčko hrál tuším proti Opavě, zkontroluj si fakta a pak piš ....


filipkaran 
re: re: .

02.04.2012 14:30

To, že hrál 14 dní zpátky za bengo, ale neznamená, že se rozehrál, o to tady jde, nechci to na něj házet, ale byl fakt příšernej.


Požár 
re: .

02.04.2012 10:57

Zajímavá byla sestava, která zápas dohrávala. Pokud jsem dobře viděl ze svého místa na dolní tribuně tak hráči byli poskládaní asi takto:Vaclík - Přikryl, Brabec, Holek, Krejčí - Kerič, Hušbauer, Matějovský - Kweuke, Jarošík, Kadlec Myslim, že byla hlavně škoda stáhnout do té doby nejlepšího hráče (Krejčího) na levýho obránce a na výpomoc mu doleva poslat Matějovskýho.


Morkon 
Fandit

02.04.2012 10:02

My bychom se hlavně měli vysrat na nějaký mediální mrdky a fandit Spartě. A když fandím Spartě, tak přeci i našemu trenérovi. Protože úspěšný trenér=úspěšná Sparta. Úplně mě serou fandové na tribuně, co maj vyloženě radost, když se nedaří, že si mohou zanadávat... Včera tak dokonce začali fandit Příbrami...


panta 
re: Fandit

02.04.2012 10:07

Myslíš, že fandit trenérovi stačí k úspěšné Spartě?


Venca 
Vlastní názor

02.04.2012 10:03

Když pomalu začínáme hrát fotbal, na který se dá dívat, a to se včera určitě (po dlouhých letech) dalo, tak nevím, na co narážíš. Chápu, pro tebe bude Hřebík jen mistrem slova, i kdyby já nevím co... Chovanec tu byl 3 roky a žádná změna nakopávaný se nekonala... Každá změna chce čas. Já se nenechávám manipulovat médii, já vidím, to co vidím. A včera se mi hra líbila. Bohužel, chyběly góly. Jasně, fotbal se hraje na góly a vyhraje ten, kdo jich dá víc. Pokud budeme herně pokračovat jako včera, tak nemám strach, že začneme vyhrávat. Po letech bídy se žádným mávnutím kouzelného proutku nic nezmění ze dne na den...


Santino 
re: Vlastní názor

02.04.2012 10:15

To je pravda, že nejde nic mávnutím kouzelného proutku, ale když nědko mrví tvůj milovaný klub už potřetí za sebou jako přes kopírák a jeho hokus pokusy nefungovaly ani v žádném jiném klubu máme mu neustále lézt do análu?


nasersi 
re: re: Vlastní názor

02.04.2012 10:25

Tak hra se zlepšila, ale klub se mrví, v tom nevidím moc logiku. A v čem konkrétně se klub mrví? Že hrají více mladší hráči? Nebo v čem? Ty pořád opakuješ to samé. Ale spíše mi to připadá už jen jako slogan. Včera to byl prostě zápas blbec.


ladas-kh 
re: Vlastní názor

02.04.2012 10:40

plně souhlasím.....


THRASHER 
re: Vlastní názor

02.04.2012 12:21

Tak teda nevim na jakém zápase, podle toho co tu píšeš, jsi byl včera ty? Já jsem byl na utkání Sparta:Příbram a koukat se na to, až na řekněme prvních deset minut zápasu rozhodně nedalo. Podle mě chybí pořádná finální přihrávka, hráči jako by se občas báli vystřelit a vůbec hrát s balonem a když už se do koncovky dostanou, balon končí na Leteský pláni, nebo zardbanej někde u autový lajny, tolik nepřesnotí a zbytečných složitostí, co jsou schopni naši hráči udělat.... nevim, nevim ale dobrej výkon si teda představuji trochu jinak. A co se nakopavání míčů týká, to se na Spartě hrálo skoro vždy a neni to problém jen Sparty, ale celýho českýho fotbalu, hraje takhle většina českých klubů, to je jen o alibismu hráčů, né o Chovancovi nebo Hřebíkovi. A co se "našeho" pana inženýra týče: 1. nechápu jak někdo, kdo je před tím dvakrát ze Sparty vyhozen, může být přijat i potřetí - tohle je snad možný opravdu jen v česku. 2. bodový náskok Sparty před začátkem jarní části a "krásné" druhé místo teď - prostě paráda pane Hřebíku, jen tak dál a za chvíli se budeme prát s ubohou Slávií o nějaké osmé místo v tabulce 3. když je Hřebík tak skvělý stratég, teoretik a fotbalový odborník proč tedy nepamatuji za nějakých cca 15 let co fotbal sleduji žádný jeho výraznější úspěch ať už s jakýmkoliv týmem, nezlobte se nikdo na mě, ale tady něco nehraje. Mistra Hřebíka prostě ideálně vidím jako "experta" ve studiu fotbal na čt4, tam je jeho místo na jeho teorie a spekulace a né na střídačce mého oblíbeného klubu.


Venca 
re: re: Vlastní názor

02.04.2012 12:51

Ano mluvím o včerejším zápase. Řekni, kolik se ti jich líbilo za poslední léta? Možná, že ti bude na ten počet stačit jedna ruka. Teď je vidět snaha o změnu herního stylu, ale to nepřijde hned. Nakopávání je problém českýho fotbalu? Podívej se na Plzeň a Liberec... A když už si zmínil to, že byl Hřebík 2× vyhozen, tak podruhý ho vyštvali tobě podobní... A jen kvůli jednomu trapnýmu multisrdcařovi...


THRASHER 
re: re: re: Vlastní názor

03.04.2012 12:30

Je mi jasné, že změna herního stylu není záležitost jednoho týdne, měsíce a možná ani sezony.Jenže mimo Plzně a poháru proti Bolce, jsme zatim na jaře hráli jen s týmy z druhé poloviny tabulky a ani jeden zápas podle toho ani zdaleka nevypadal a to mi prostě i při přestavbě herního systému přijde trochu moc. Možná jsem moc náročnej, ale prohrát doma 0:2 s Příbramí, která má jeden z papírově nejhorších útoků v lize je prostě pro klub o velikosti Sparty ostuda a to za jakýchkoli okolností. Nakopavání balónů, jak jsem psal, je problém VĚTŠINY českých týmů, né všech, Liberec a Plzeň (jak ty zmiňuješ) je momentálně světlá vyjímka, ale jako již pár týmům před nimi, si tipuji, že jim to moc dlouho nevydrží. Zkrátka a dobře Hřebíkovi jsem, i když ho opravdu moc nemusím, při zatím posledním nástupu do Sparty, trochu věřil a jen v mých nejčernějších předtuchách se naskytovala situace, ve které je Sparta teď. Snad toho jako fanoušek nežádám tolik, když chci aby Sparta hrála o titul (což by se mělo projevovat především se soupeři jako třeba již tolikrát zmiňovaná Příbram) a důstojnou roli v evropských pohárech a prostě si myslim, že s Hřebíkem se tomuto vdalujeme. Pokud časem vyjde najevo, že jsem se zmýlil, sportovně to uznám, ale pokud ne - Hřebík ven !


Max99 
Komunikace s médii

02.04.2012 10:17

Autor jaksi zapoměl na to, že během Chovance se Sparta od většiny médií distancovala a vyvolávala obraz "Těch namyšlejch floutků". Pak přišel Přikryl a nejspíš načrtl vizi, jak by se měla SParta nově prezentovat. Tak se i děje. Sparta najednou dává rozhovory všem, média už nemají ve Spartě na koho házet špínu, když tu nemáme Řepku a Blažka. Ale jasně to je vina hřebíka...hřebíkova vina je spíš to, že zas hráči nemají ani pořádnou motivaci do derby, nejsou schopný soustředit s v koncovce vinou jinejch herních úkonů apod.


káně 
re: Komunikace s médii

02.04.2012 10:18

Ano, Sparta je teď otevřená a hodná, takže nás mají všichni rádi :-)


Santino 
re: re: Komunikace s médii

02.04.2012 10:22

No jo bejvali jsme hrdej klub, fanoušci, hráči, media to nesnášela a dělal se jeden titul za druhým, teď o nás budou psát jak hrajeme pod teoretikem hezkej fotbal i když prohráváme doma s Příbramí a Plzeň si s náma v pohodě na Letné vytře zadek, nějak mi to připomíná chvalozpěvy na potraty, jakej hráli krásnej fotbal, ale končili okolo 5 místa.


Koudeson 
Nechci

02.04.2012 10:22

se Hřebíka nějak zastávat, ale to že včera nedali hráči X tutovek, za to Hřebík nemůže. Holt den blbec. Jinak at si media píšou co chtej za trenérem či GSM Sparty budu stát vždy, ať už to byl Chovanec, nebo to je teď Hřebík.


abdul 
re: Nechci

02.04.2012 10:51

Za to, že nedaj šance nemůže, ale může za to, že jakmile se zápas nevyvíjí podle předpokladů, tak si hráči nadělaj do trenek a nejsou schopný se aspoň pokusit to otočit. Dostali jsme sice blbý dva góly, ale furt bylo dost času. My jsme ale najednou odpadli místo toho abysme se kousli a tlačili je ještě víc. No a ta špatná koncovka taky neni otázkou jednoho zápasu, to neni, že jsme zrovna měli den blbec. 7 gólů v 7 zápasech na jaře je opravdu bída. Nakonec, to už je taková Hřebíkova specialita, že tým ve kterém působí dává nápadně málo gólů. I při tom bájnym podzimu při jeho prvnim působení jsme jich moc nedávali.


tucnak 
re: re: Nechci

02.04.2012 10:56

Ty asi moc psychice nerozumíš co? A řeči o tom, že jsou profící a berou za to prachy a pod. si nech.


abdul 
re: re: re: Nechci

02.04.2012 11:00

Za tu psychiku je právě odpovědnej trenér. To je to co dělá z průměrnýho trenéra, trenéra špičkovýho.


tucnak 
re: re: re: re: Nechci

02.04.2012 11:07

Na tom něco bude..


Koudeson 
re: re: re: re: Nechci

02.04.2012 13:51

Oki no , tak pojdmě všichni příští zápas sborově řvát hřebík ven, tim tomu pomůžem. Všichni chtěli změnu ta přišla, tak je potřeba tomu dát čas, nic se nestane přes noc. Jediné co zbývá fanouškům je ve snaze něco zlepšit podporovat a ne hned z počátku všechno zatracovat. Je holt vidět že češi jsou hrozně konzervativní, kritickej národ co má tendenci hned u prvního neúspěchu všechno vzdát, úspěchy se ignorují a neúspěch se považuje za konec světa. A sparťanští odpůrci Hřebíka jsou snad ještě rádi že to Spartě nejde aby si na něj mohli zařvat. Nechutné. Odpuste si tu aroganci, zamindrakovanost a zkuste taky něco budovat a ne jen bořit.


j.holiday 
re: re: re: re: re: Nechci

02.04.2012 14:52

ty ses taky dobrej manipulator: "vsichni chteli zmenu". ale kdyz to napises jeste 99krat, tak to vlastne bude pravda..


Koudeson 
re: re: re: re: re: re: Nechci

02.04.2012 15:59

ano přesně tak, teď si to prokoukl


Dynamo 
Achjo

02.04.2012 10:25

Tento komentář je naprosto mimo mísu. Hřebík prostě úspěchy měl a troufám si tvrdit že větší než Chovanec. Každý si musel daleko více odpracovat. Něco jiného je Martin Hašek. Já osobně na nějaká média zvysoka. se.u, vidím to, co vidím a že si někdo něco takového napíše mě vůbec netrápí. Ale je to fotbal, s mladýma klukama se o titul hraje těžce, každopádně jaká je alternativa???


mowen 
Přesně

02.04.2012 10:35

Díky za skvělej a absolutně pravdivej článek. Souhlasím s ním do posledního písmene!!!!!!!


jin69 
nonono...

02.04.2012 11:10

To se dela obouvat se do teoretika z Benesova po takovy nadherny hre,kterou nam vcera Sparticka predvedla?Vzdyt ti starkaboys maj z toho kolotoce hlavy zamotany jeste ted,ti nevedi jestli byli na Letny nebo na Matejsky.


Santino 
re: nonono...

02.04.2012 11:30

Je přece potřeba mu dát čas, aspoň několik let, za tu dobu si na ta pátá místa a návštěvy okolo 5000 diváků zvyknem...


Ludva 
re: re: nonono...

02.04.2012 12:09

A zvykat si třeba na prohry s týmem jako je Příbram...viz. domácí výsledky s tímto soupeřem: 1998 3:0, 1999 2:1, 2000 3:0, 2001 1:0, 2002 0:0, 2003 0:0, 2004 4:2, 2005 1:1, 2006 2:1, 2008 3:0, 2010 1:1, 2011 1:0, 2012 0:2 ..."Jednou to přijít muselo:)))", "Den blbec:)))" ...


j.holiday 
re: re: re: nonono...

02.04.2012 14:54

"od příbramského hráče to byl spíše výstřel ze tmy", .."A druhý gól byl souhrou nešťastných okolností, které se normálně nestávají."


Ludva 
re: re: re: re: nonono...

02.04.2012 15:06

Hráči už asi cítili tu negativní atmosféru od pseudofanoušků, co Hřebíkovi nepřejou a škoděj Spartě:))..a uznejte to, v tom se prostě nedá hrát..:))


jin69 
re: re: re: re: re: nonono...

02.04.2012 16:43

A nedejboze aby se z tribun ozvalo "BOJUJTE ZA SPARTU" !!


kubri 
Další rádoby odborník

02.04.2012 12:29

S článkem zásadně nesouhlasím. Váš komplex proti Hřebíkovi nechápu a řadím Vás mezi lidi, kteří zřejmě nechtějí Spartu mít skvělou i do budoucna. Jen hrrrr hrrr titul, titul.. Ale že budeme mít tituly další tři roky po sobě, to vás nezajímá. Nesouhlasím s nikým, kdo odvolává Hřebíka. Včera to nebyla prohra trenérů. Výkon byl svkělý a konečně šel vidět kombi fotbal.. Ale radši nadávejte na ty své hráče, to oni by měli proměnit 6 tutovek. Vůbec nechápu, jak někdo může zveřejnit takový článek.


mowen 
re: Další rádoby odborník

02.04.2012 12:38

Ty musíš být šťastná povaha. Jestli opravdu věříš tomu o těch titulech, tak... ale nic. Kéž bys měl pravdu Ty. Moc rád bych se tady za čas omlouval


kubri 
re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 12:42

Ne, ale v Německu k nám přišel nový trenér. Byli jsme taky první. Řekl nám.. Bude obměna. Sice teď dopadnem do 5. místa, ale další tři roky budeme válčit jen na postupy. Z německého Kraje jsme to dotáhli do Bayern ligy. Tak to prostě je.


Koudeson 
re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 14:00

Konečně rozumný člověk, ale moc pochopení se zde nedočkáš. Bohužel. I přes tu bolestivou ztrátu bodů na jaře vidím ve hře občas o dost koukatelnější fotbal jak za pana Chovance. Teď tomu nechat tak rok aby se ustálili hráči a věděli o sobě první poslední a věřim že to pošlape. Jenže vetšina sparta fans tohle prostě nepochopí. A i tímhle postojem co zastávají, to zlepšování pujde trenérům a hlavně i hráčům dost hůř. No jentak dál.


kubri 
re: re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 14:21

To není o rozumu. Tady ty "fans" brečí tři roky, že nemáme koncepci. A když někdo s koncepcí začne, tak brečí, že jsme nevyhráli. Tak co sakra chtějí?


Venca 
re: re: re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 14:30

Souhlas!


Koudeson 
re: re: re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 14:48

To je složitá otázka, já sám je nechápu. Asi chtějí starou Spartu kde bylo 11 reprezentantů, jenže jaksi zapomněli že doba je trochu jinde.


jin69 
re: re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 16:46

Pletes se,tady se mu naopak dostane od hrebikohulicu velkyho pochopeni.


j.holiday 
re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 15:01

ja teda moc nechapu, proc je potreba totalne rozkurvit neco, co funguje (byli jste prvni a po zmene spadnete na paty misto) a vymenit to za nejisty prislib toho, ze jednou mozna bude dal.. osobne bych radsi ten tym obmenoval postupne a neposilal ho zamerne o x mist dolu. tyhle prisliby lepsich zitrku na ukor dnesniho uzitku fungujou v ekonomice (ted snizim zisk, zainvestuju do neceho novyho a v budoucnu budu cerpat vetsi prijem nez o kolik jsem se ted uskromnil), ale kalkulovat obdobne ve sportu mi prijde pritazeny za vlasy.


Koudeson 
re: re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 16:08

Každý má jiné nároky, a vždy bude někdo nespokojený. Jen doufám že se Sparta bude držet své cesty a nakonec všichni ti dnešní negativisti se chytnou za nos. A když ne tak se zase chytnou ti co věřili včetně mě. ;)


Venca 
re: re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 18:33

Ano, byli jsme první, ale jen proto, že Plzeň platila daň za poháry... A stylem práce, jakým to vedl Chovanec, bysme se nikam neposunuli.


kubri 
re: re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 23:45

Ale k čemu nám je každý rok mužstvo poskládané na titul, když se pak na poháry rozpadne? Lepší počkat a pak s mladým kádrem odehrát stabilně 2-3 sezóny a zválcovat to.


Roby 
re: re: re: re: re: Další rádoby odborník

03.04.2012 11:58

Neblbni,Křetínský angažoval Hřebíka kvůli tomu ,aby zapracoval kluky z devatenáctky do Áčka. Podle mě jde hlavně o to aby bylo každý přestupový období koho prodat za slušný peníze,protože za tyhle kluky jsou u nás největší prachy. Výsledky ty jsou až na druhém místě. Takže stabilního mužstva se určitě nedočkáš.


mfr 
re: Další rádoby odborník

02.04.2012 13:36

Já nesouhlasím s touto reakcí. Asi nejsem optimista. Navzdory věku (59let) nejsem ani sklerotik. Fotbal je o gólech a výsledcích. Ty Hřebík nikdy neměl. Všude ho rychle vyhodili. Vzpomínaný postup ligou mistrů byl vykoupen ztrátou ligového prvenství. Fotbal postavený na vyplňování čtverců, obdélníků a jiných obrazců je na jeden známý kosý obrazec. Uznávám, že včera to fotbalově nebylo zlé, ale reakce na špatný vývoj zápasu naprosto nesmyslná. Pamič byl jediný schopen zatáhnout míč po lajně. S "oblíbencem" Holkem hrajeme v podstatě v deseti. Béčko s "vysunutým obranným blokem" se neodvratně sune k sestupu. Nedávno nějaký hřebíkovec nabádal k boji proti Řehákovi, Vízkovi nebo Jarolímovi. Ač se tito elementi sebe více snažili a dále snažit budou, nikdy ani dohromady Spartě nezaškodí tolik co Hřebík svými experimenty.


kubri 
re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 14:20

Tak koukáme asi na jiné hráče. Právě Pamič má celkem problémy poslední dobou se zpracováním míčem a nahrávkou do běhu. Hřebík výsledk měl. I v Lize Mistrů. Od nároďáku ho také nevyhodili. Odešel pomoci nám. A nikdo ho nevyhodil, vyhodili ho vždy jen netrpěliví fanoušci.


abdul 
re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 15:08

Je zvláštní, že obhájci Hřebíka často dávají k dobru jeho spanilou jízdu ligou mistrů, kdy byl ve Spartě terpve pár měsíců a zároveň argumentují tím, že je potřeba čas, aby naplnil své vize a koncepci, protože je tu teprve pár měsíců. Ani Hřebík se tenkrát nedistancoval od úspěchu s tím, že je tu zatím krátce a vavříny by měly patřit jeho předchůdci, Ivanu Haškovi, jestli se nepletu.


r0b0t 
re: re: re: re: Další rádoby odborník

02.04.2012 15:14

Nějaké "obětování sezón" ve prospěch pseudocílů z říše pohádek je ta největší kravina. Povinností klubu jako Sparta je vyhrávat tituly a ne si po prohrách s Příbramí, která hraje za párek a pivo honit triko nad nějakou virtuální Ligou mistrů, která se Sparta stejně netýká. Proboha, dyť je to Příbram nebo Hradec. Ukájet se nad nějakým "progresem", který stejně není, po porážkách od takových klubů zavání pokusy obhájit neobhajitelné. Tohle vždycky dělávali slátanci. Hráli podle jejich názoru krásný fotbal, ovšem vyhráli hovno. Nikdo normální neodepíše sezónu rozehranou na titul.


mnichovice 
ha

02.04.2012 13:11

Autor má trochu selektivní paměť a zase si vyzobl jenom to, co se mu hodí a ve výsledku to vypadá tak, že Chovanec byl bičován od prvního dne kdy sestoupil k lavičce... nebylo tomu tak a pokud bude Sparta po dvou a půl roku tam kde je teď, tak to dají Hřebíkovi taky pořádně sežrat a ne jednou. ;)


1893 
re: ha

02.04.2012 13:33

Nepiš sem ty svoje žvásty o selektivní paměti když si sám hovno pamatuješ.


nofake 
re: re: ha

02.04.2012 17:56

je rozdíl mezi selektivní a špatnou pamětí


1893 
re: re: re: ha

02.04.2012 19:53

Rozdíl tam je nicméně obojí je porucha paměti. Takže ať drží hubu.


HVK 
re: ha

02.04.2012 14:58

Nepiš sem ty svoje žvásty o selektivní paměti když si sám hovno pamatuješ.


nofake 
re: re: ha

02.04.2012 17:56

je rozdíl mezi selektivní a špatnou pamětí


Koudeson 
To..

02.04.2012 16:18

..jaká média jsou všichni víme. Už jen fakt že Hřebík sem jde tvořit Barcelonu a Madrid si vytvořila média sama, a ejhle? Všichni to pojďme vytýkat Hřebíkovi. TEnhle článek v podstatě nic neřeší a snaží se nají další věci proč nadávat na Hřebíka. ( na Chovance media utočili, na Hřebíka ne = Hřebík je náš nepřítel?) trochu dětinské. Kéž by byly příště síly co byly vynaloženy na tvorbu tohodle članku vynaloženy na podporu v nezdaru, :) to by bylo fajn


Santino 
re: To..

02.04.2012 16:45

Podporovat Hřebíka je naprosto stejné, jako kdyby mi nějaký cikán prznil milovanou dceru a já mu za to dával prachy na chlast, cigára a automaty.


Koudeson 
re: re: To..

02.04.2012 18:13

tak tuhle situaci ti nezávidim :/


Santino 
re: re: re: To..

02.04.2012 21:33

Já v ní nejsem, ale bohužel Spartička...


Koudeson 
re: re: re: re: To..

02.04.2012 22:40

pevně veřim že se to zlepší ;) i s těma skeptickejma fandama


kořala 
re: re: re: re: re: To..

02.04.2012 23:32

Zlepší se to jen se vyhodí geometr. Otázkou je jen jak dlouho bude škodit, podle toho bude doba zotavení trvat.


Koudeson 
re: re: re: re: re: re: To..

03.04.2012 11:38

Koukam že víš všechno nejlíp.. a ještě mi řekni co je za hranicí vesmíru.


bajkyky 
Co to je za hovadinu???

02.04.2012 19:11

takže teď chceme a ještě k tomu vyzýváme, aby medmrdky kritizovali NAŠE trenéry??? kurva! kde to jsme??


kořala 
re: Co to je za hovadinu???

02.04.2012 23:33

To je prostě názor fanouška co nemá nasazené růžové brýle.


Pking 
Jasně.

03.04.2012 12:49

Media nám dávaj po letech relativní pokoj, dojebejme si Spartu sami....hysterky.


frajerluk 
Hřebíku

03.04.2012 21:25

Neděkujem!! Vypadni a už se nikdy nevracej!!