Škoda toho konce (AC SPARTA Praha - Baumit Jablonec, 2. kolo GL)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Hoool 
Největší srdcař

29.07.2013 10:21

Nejlepší stejne bylo- Tooomaš Stránský :-)


richyt 
Hřebík ven!

29.07.2013 10:31

Já nevim kvůli komu tam nemáme žádné osobnosti, protože ten inženýr si s nikym staršim nesedne. Hraje nám Hřebíkova mládež, která nikdy nemůže být úspěšná, protože nikdy Sparta neudrží Kadlece a spol do 27 let, kdy je fotbalista na vrcholu. Tato "koncepce" ztrácí pointu. Sparta byla železná protože za ní hráli osobnosti, hotoví hráči, hvězdy, nejlepší hráči z ligy. A s nimi Hřebík nikdy neuměl pracovat, to všichni vědí. Tak proč se ho pořád někdo zastává ???


chico 
re: Hřebík ven!

29.07.2013 13:12

Musíš si uvědomit, že ta doba, kdy za nás hráli osobnosti, hotoví hráči, hvězdy, nejlepší hráči z ligy, je pryč. Sám píšeš, že udržet lepšího hráče do 27 let je nemožné. Dřív vedla cesta "na západ" přes Spartu. Proto jsme si mohli dovolit hvězdy a nejlepší hráče z ligy. Teď nám nezbývá nic jiného, než sázet na vlastní odchovance, nebo hráče z "východních lig". Neberu vůbec v potaz dobu před rokem 89, kdy ven mohli hráči po 30 a ještě to museli být reprezentanti.


mikee 
Hřebík

29.07.2013 11:34

I kdyby do toho nějak extra nekecal Lavičkovi, tak má určitě znatelný vliv na naše mládežnické kluby, které v loňské sezóně skončily povětšinou neúspěšně...toť jeho práce.


DarkCook 
re: Hřebík

29.07.2013 11:42

Což takhle si nejdříve o těch mládežnických celcích něco zjistit a nepapouškovat nesmysly, které vypouští třeba Sigii s Vízkem :) Za mládežnické celky nastupují většinou o rok až třeba i tři rok mladší kluci, než v mužstvech soupeřů, tak je to jasně nastavený s tím, že vůbec nejsou kladeny nějaké požadavky na umístění. Nejlepší je si na ty mladý někdy zajít podívat a udělat si obrázek sám.


paz 
re: re: Hřebík

29.07.2013 13:09

třeba dneska zajít na Strahov na derby v CEE Cupu nastoupí stejné věkové kategorie takže jsem fakt zvědavý :) práce s mládeží budiž, nejsem expert to je Hřebík, ale on dělá mládež i z našeho áčka a ačkoliv mám všechny ty hráče poměrně rád a jsou to dobří fotbalisté, tak se mezi něma těžko hledá opravdový Sparťan a zkušený srdcař. Nemáme žádného lídra, Matějovský je dobrý hráč, ale má nestabilní výkon na to, aby byl nějaký tahoun a Bednář je rád když ho na chvíli pustí do zápasu. Těch mladých je až příliš a kdyby o všem rozhodoval jen hřebík může být ještě hůř. Jak už zmiňoval, Sparta je klub, kde má hrát to nejlepší a ne Hřebíkova továrna na hráče. A každý člověk musí vidět, že dokud bude Hřebík, atmosféra v klubu jednotná nebude a bude to furt dokola. Proto i kdyby byl sebelepší, tak pro dobro klubu chci, aby odešel a byl klid. Trvá to už dlouho.


Kocek 
re: re: re: Hřebík

29.07.2013 14:09

Myslím, že základem je změnit předsezonní cíle a nevyhlašovat že chtěj titul a v EL dojít co nejdál. Osobně budu radši když na rovinu řeknou, že se rozhodli jít cestou mladých kluků a že jim chtějí dát čas, pak klidně ještě jeden dva tituly přežiju a i tu Evropu zkousnu. Podle mě sparťanský fanoušek není žádnej blbec aby tohle nepochopil, ale dokud mu bude rok co rok říkáno jak se musí udělat titul a postup ze skupiny EL, bude akorát zbytečně nasranej. Jak nám ukázaly už první dvě kola, Plzni se zase připískává a Spartě naopak nedaj černoprdelníci ani deko, tudíž titul bude hrozně těžkej, takže spíš skromně a překvapit, než si klást nejvyšší cíle a pak zklamat sebe i fans.


medra 
re: re: re: re: Hřebík

29.07.2013 15:07

Co se týče těch cílů, tak to bych teda nesouhlasil. Zaprvé Sparta už s ohledem na tradici (o výši rozpočtu nemluvě) prostě o titul hrát musí. Za druhé, i když jsme titul 3x po sobě nedali, vždycky jsme byli ve hře aspoň do předposledního kola a titul nám utekl o 1-2 body, což je jeden povedený/nepovedený zápas. Za této situace říkat, že o titul nám zatím nejde, protože omlazujeme kádr, mi připadá jako alibismus... Co se týče toho omlazování, tak "proces realizace progresu" běží už přes 1,5 roku, a za tu dobu už by se situace mohla nějak vyvrbit, dávat ještě další 2 roky, no nevim... Za třetí, ač bez titulů, stabilně se umisťujeme na místech zaručujících předkola EL. Dát si v téhle souvislosti za cíl alespoň účast ve skupině mi také připadá zcela adekvátní, obzvlášť když nám aktuální klubový koeficient zajistil pro předkola teoreticky hratelné soupeře (pravda, jen teoreticky)... On se taky každý neúspěch na evropské scéně odrazí v nasazení do pohárů v dalších letech, a až třeba jednou ten titul přijde, dostaneme v předkole LM Arsenal nebo tak něco a popakujeme se ještě než se rozkoukáme. Takže těžko vyhlašovat, že Evropa zatím není prioritou...


Kocek 
re: re: re: re: re: Hřebík

29.07.2013 15:12

Celkem chápu, co píšeš, ale když reálně vidíme, jak je Plzeň tlačená sudíma a že v podstatě tituly měla díky sporným verdiktům ve svůj prospěch, asi by bylo rozumnější brát to tak že v posledních letech se hraje jen o druhej flek. A s Arsenalem se pleteš, mistr naší ligy nikdy nedostane klub z nejlepších zemí Evropy, vždycky bude dostávat kluby ze zemí na naší úrovni. Teď to chce hlavně klid, tak se vypadlo z Evropy, no a co? Vypadlo se dříve, vypadne se i v budoucnosti, hlavní je udělat v lize co nejlepší výsledek a udržet nějakou kostru týmu.


paz 
re: re: re: re: re: re: Hřebík

29.07.2013 15:34

tohle je ale taky alibismus... rozhodčí Plzni pomohli a rozhodli několik zápasů, přesto to Liberec dokázal a my to mohli dokázat taky. V prvé řadě by nám měla být nějaká Plzeň ukradená, když bychom hráli suvereně nemuseli bychom nějakou Plzeň ani řešit, ona ztrácí taky zbytečné body a možností na to přiklonit titul na naši stranu je v sezoně mraky


medra 
re: re: re: re: re: re: Hřebík

29.07.2013 16:02

Tak s tim celkem souhlasim. A ten Arsenal, OK, ten nebude, ale můžou to bejt nějaký Ukrajinci, Rumuni, Bulhaři, Belgijci, Holanďani a cojávimco, a po béčkovejch Švédech se nám bude móc stejskat ... (i když loni mě ten postup přes Feynoord hodně mile překvapil a třeba se zase zadaří).


medra 
re: re: Hřebík

29.07.2013 14:20

Jasně, to je pravda. Otázka ale je, jestli to je správné a má to smysl - podle mě úplně ne. Ano, souhlasím, že ty přípravky by měly připravovat hráče, umožnit jim nabírat zkušenosti atd. atd., ale současně by ti kluci měli získávat i "vítězného ducha" - bojovat se sobě rovnými a pokud možno je porážet, a pokud prohrajou, bejt nasraný a příště to napravit, prostě to, co by mělo bejt "sparťanskou mentalitou". Je hezký hrát se staršími, ale když se od žáků ty kluci dostávaj do pozice "dostali jsme na prdel, ale to neva, voni byli větší, kdybysme hráli se stejně starejma, tak je dáme", pohybují se někde uprostřed tabulky a vítězství je pro ně skoro sváteční pocit, těžko potom chtít, aby byli jednou mentálně na takový úrovni, jakou Sparta potřebuje. To už si pak můžeme rovnou říkat, že jsme v podstatě ve své věkové kategorii vyhráli loňskej ročník G-ligy, protože nám průměrně za áčko nastupoval tým o 3-4 roky mladší než stavěla Plzeň. Jenže ta Plzeň si třeba Teclíka do útoku zapracovává pomalu (je vidět, že je mladej a nezkušenej, chybuje, tak to holt na něm nestaví úplně), a má za 3 roky 2 tituly, na dosah 2. účast v LM a úspěchy v EL... My naproti tomu postavíme do klíčového zápasu sezóny obranu s neprověřeným Pauschekem (ročník 92), Polomem (92), Kadeřábkem (92) (průměr s Holkem 22,5 roku) a zálohu s věkovým průměrem 24,2 a divíme, se že to ty kluci psychicky neustojí... A místo toho, aby sparťanská líheň vyprodukovala nějaké sebevědomé fotbalové bijce s vítěznou mentalitou, budeme mít řadu "hráčů kopané", kteří odehráli několik vyrovnaných zápasů s o 2 roky staršími... A když budeme opravdu, ale opravdu potřebovat "magora", co na sebe vezme zodpovědnost a ostatní aspoň trochu strhne, budeme zase muset koupit slávistu z Liberce ... (a to nemyslím ve zlým).


DarkCook 
re: re: re: Hřebík

29.07.2013 15:50

Už jsem psal v první reakci. Než někdo něco napíše, tak by si měl věci ověřit, v lepším případě se i na ty kluky jít podívat a třeba by viděl, že žádný "vítězný sparťanský duch" neabsentuje, kluci hrají více než vyrovnané partie se staršími, jdou po vítězstvích a také je získávají. To, že nakonec nejsou v tabulce první neznamená, že nejsou úspěšní. Několik mužstvech skončilo na bedně, někteří se o prvenství rvali až do konce a světe div se, i našel se dokonce tým, který neměl ve své soutěži konkurenci. A to nemluvím o tom, kolik jsme měli/máme kluků v mládežnických repre. A hlavně třeba ten systém hry v dorostech je na hodně vysoký úrovni. Doporučuji si třeba i přečíst rozhovor s trenérem janouškem, dost zajímavé čtení.


DarkCook 
re: re: re: re: Hřebík

29.07.2013 15:51

DarkCook 
re: re: re: re: re: Hřebík

29.07.2013 16:03

Ještě přidám třeba odkazy na výsledky konfrontace našich mlaéžnických mužstev s Evropou. http://www.sparta. cz/novinky/zpravodajstvi/mlade z/mladez-zarila-na-mezinarodni ch-turnajich-v-evrope-14524.ht ml


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: Hřebík

29.07.2013 16:04

Simh 
Hřebík ven!

29.07.2013 13:03

K odstavci o hlouposti pokřiku se podepisuju, ač mi to přijde až zbytečně slušně napsaný. V tuto chvíli není ani tak podstatný, jak to ve skutečnosti je (stejnak o tom všichni tady víme prd), ale důležitější je otázka, komu tyto pokřiky mají pomoci? Spartě rozhodně ne.........


Jumbo1 
re: Hřebík ven!

29.07.2013 14:24

Já to schválně naspal slušně, fakt nemám potřebu někoho urážet. Navíc, tohle nebylo myšlený proti Koprovi, Proxymu, Gabře a ostatním, který malujou po nocích chorea, choděj to věšet na tribuny, vrážej do toho spoustu svýho volnýho času, a kdoví čeho dalšího. Nikdy se s nima v týhle otázce neshodnu, ale oni aspoň vědí, proč to řvou. Když ale vezmu zbytedk kotle, tak jen tohle. Vadí mi banda stádoidních dementů, kteří při pokřiku Sparta Praha šampion neotevřou hubu, ale Hřebík ven! si s chutí zakřičí, protože je to podle nich in...Jinak řečeno, vadí mi tupý ovčí bečení bez znalosti věci, urážet někoho jen proto, že je to in, i když třeba o skutečným důvodu vím úplný hovno. Stejný to je s pokřikem Jude Slavie, bučením na neg...chci říct černochy atd. Přitom si nepamatuju, že bych v minulý sezoně tyhle lidi v kotli vídal - že by byli na těch cca třech domácích zápasech, který jsem vynechal? FB fanoušci se šli podívat na zápas, aby mohli někoho urazit.


Simh 
re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 14:35

v podstatě souhlasím, také bych nepoužil vulgarity a napsal to nějak opisem, ale také mě to na tribuně dost štvalo... a další věc, se kterou s tebou souhlasím a tvrdím ji už dávno, že ne každý, kdo chodí (nejen) do kotle je skutečný Sparťan, a přesně bych použil tvá slova, že pro někoho je to prostě IN říkat, že Sparťan je...ale to že jí pak škodí, je takovému zřejmě šumák.... A dodnes tvrdím, že tito "fanoušci" mají určitý podíl na tom, že Sparta přišla o určitou nadvládu (sem tam přerušenou, ale jinak dlouhodobou) nad ligou, a to právě v době války s Hřebíkem a atmosféry při zápasech, která naprosto jednoznačně Spartě škodila.....


mowen 
re: re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 14:49

Já teda nevím , jestli většina řve "Hřebík ven" jen proto, že je to In, podle mně je to naprosto na místě. Při svém druhém angažmá přišel k týmu v situaci, kdy jsme vedli o 9 bodů a dál už to byl jen zmar. Naposled přišel, když jsme vedli o 6 bodů a pana Chovance odvolali kvůli vypadnutí s Vasluí. O titul jsme stihli přijít a další rok jsme ho neměli zase. Řekněte mi sakra někdo, v čem byl pan inženýr přínosem!!! Vždycky vyhodíme někoho, kdo má alespoň solidní výsledky a vezmeme inženýra, kterej to dojebe úplně. A to, že ho schovali za Lavičku, kterej má image postavenou na své dobráckosti, to je jen trapný pokus oblbnout fanoušky. A Lavičkovi já osobně velice vytýkám, že svojí "pokorou, respektem k soupeřům atd" částečně způsobuje to, že se ze Sparty pomalu ale jistě vytrácí nějaké to "fluidum", které způsobovalo, že i když jsme bývali ve sračkách, stejně jsme to nějak silou většinou urvali. To měl v sobě naopak perfektně zakódováno pan Chovanec


Simh 
re: re: re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 14:57

nicméně já nyní nediskutuju o tom, zda-li je kritika Hřebíka oprávněná nebo ne, já se ptám, komu tohle řvaní během zápasu má pomoct? Pak si nakonec i odpovídám........


mowen 
re: re: re: re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 15:33

Třeba by to pomohlo, kdyby nás pan majitel vyslyšel...


paz 
re: re: re: re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 15:45

co je pro dobro klubu lepší, to že odejde jeden člověk a klub potáhne za jeden provaz a nebo snažit se ze stadionu dostat tisíce fanoušků co to křičí... fanoušci se ale nedaj a tak je jediné nejmírumilovnější řešení situace prostě toho Hřebíka vyhodit když nemá čest na to aby sám rezignoval. Tady už nejde ani tak o to zda jsou jeho čtverce účinné nebo ne, ale o to, aby byl zase klid a jednota. Úspěchy ten člověk (ve Spartě) prostě nemá, jsou jen lidi kteří mu věří a baští jeho filosofii a lidi, kteří mu nevěří a po tom co vše provedl Spartě a jak se choval k některým hráčům, se vůbec nedivím, však nejde o Hacken, to jsou jen popudy k tomu stále připomínat jeho přítomnost


mowen 
re: re: re: re: re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 15:51

Přesně - naprosto souhlasím


Simh 
re: re: re: re: re: re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 16:36

Jo takhle, takže vážně myslíte, že tímto docílíte, aby byl opravdu pan Hřebík odejit? Tak to je samozřejmě nesmysl, za předpokladu, že ta vlna protestů opět nerozesere celou sezónu.....což poté může nakonec stát místo Hřebíka a jak bylo velmi dobře popsáno v článku, tak pochopitelně i Lavičku....


paz 
re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 14:37

s tím souhlasím, ale to je uplná klasika v davu, to tak funguje všude, tak to prostě je a nikdy to nějak nespravíš, lidi jsou tak nastavený a nemůžeš požadovat, aby na fotbal chodili jen vysoce vzdělaní a při vstupu jim přeměřovat iq a míru alkoholu :) Od toho tam je člověk, momentálně Kopr, který pokřiky celkem slušně usměrní a když řekne Hřebík ven, řekne ti k tomu i důvod, když se ukazuje choreo, řekne co na něm je... je pak na každém jestli se zapojí nebo ne.


Jumbo1 
re: re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 15:14

Nikomu dejchat dávat nebudu, neboj:-) Já si před zápasem taky často nějaký to pivo dám, lae to snad ještě nemusím vypínat mozek, ne? :-P Jak říkám, Kopr to dělá skvěle, a od něj to Hřebík ven! beru, bo on ví proč to řve. Taky máš pravdu, že i když hecuje, aby fandili všichni, tak u pokřiku proti Hřebíkovi to nedělá. Možná právě proto, že si je vědom, že ne všichni jsou zarytí antihřebíkovci.


Gabra 
re: re: re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 16:09

Jumbo...s tímhle souhlasím. Kdo chtěl, mohl se přidat, kdo ne, nepřidával se, třeba i v tu chvíli pískal. Je smutné, že protilehlá se bez vyzvání přidává převážně jen ke sparta tlesk, tlesk, tlesk, občas k pokřiku "železná sparta", ale k tomuhle se půlka protilehlé přidala i bez výzvy. Kopr by byl určitě radši, kdyby tomu bylo naopak, aby byla protilehlá aktivnější při ostatním skandování, ale očividně více lidem leží JH v žaludku a včera to předvedli. Takže nesvádějte všechno na kotel. Jeden transparent byl i celý zápas vedle gerontokotle a Hřebík ven řval celý stadion. Čím to asi bude?


sodomak 
re: re: re: re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 20:22

Tady by některý z H43 mohli lehce nesouhlasit s těma výrokama o přidávání se jen na "Sparta-tlesk-tlesk" :)


Jumbo1 
re: re: re: re: re: Hřebík ven!

29.07.2013 21:15

Jak říkám, já v tom článku myslel fakt spíš to tupý stádo, ne Kopra nebo tebe. Část stáda je i na tribunách, i když, že to řve velká část protilehlý se nedivím, vzhledem k obsazení některých sektorů...


chico 
Trefně napsáno

29.07.2013 13:15

Díky za dobrý článek a přesné vystižení situace.


fansontour 
Lavička vs. Hřebík

29.07.2013 14:45

Myslím, že líp by to napsat nešlo...


amradek 
Brno

29.07.2013 18:20

Pojede se do Brna nějak hromadně?