Na jaře s Poborským, nebo bez?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Condor 
Všechno je ve hvězdách

25.11.2005 09:53

Parádní článek!!! Na karlovi bude záležet i v tom ohledu, kdy bude končit kariéru. Pokud ji ukončí v létě po M, nemá smysl aby se do Sparty vracel. Ale Sparta by mu měla v tomto případě nabídnout důstojné ukončení kariéry - např. benefiční zápas.


sparťan 37 
re: Všechno je ve hvězdách

26.11.2005 15:03

Poborský se už asi nevrátí...a co se týče nějakýho benefičního zápasu,tak si mylím,že ze Sparty odešlo za ty léta daleko víc skutečných sparťanů než je Poborský a pokud se nepletu,tak nějakou benefici ze strany klubu z nich neměl vystrojenou nikdo z nich.Takže bych se moc divil,že by se dělala nějaká estráda kvůli Poborskému,navíc když si uvědomíme souvislosti,za jakých k jeho vyhazovu došlo


SKS.L 
re: Všechno je ve hvězdách

26.11.2005 20:27

Víte čim to taky je? Je vidět jakej klub dal Poborskýmu karijéru. U vás hrál jenom proto že Beránek ho vyhnal když chtěl jít k nám, tak mu zbejvala Sparta, do Blšan by nešel....


Energetik 
re: re: Všechno je ve hvězdách

26.11.2005 21:22

No, ted si na to kapnul ;-)))


malexx 
Vyborny clanek,

25.11.2005 10:37

souhlasim v podstate se vsim. Ale osobne se domnivam, ze pokud Poborsky ma jeste nejakou motivaci hrat za Spartu, ze je to skutecne jen kvuli tomu MS.. Obavam se, ze Spartanem nikdy nebyl a ze hlavnim pojitkem s klubem pro nej byla vyplatni paska.


Jenda 
re: Vyborny clanek,

25.11.2005 11:44

presne tak...


sparťan 37 
re: Vyborny clanek,

26.11.2005 15:08

no já si atky myslím,že on nějaký symbol Sparty nebyl,on totiž ani dneska už klubismus jako takovej už ani nemůže fungovat...hráči se strašně rychle střídají,takže už to nemůže být jako kdysi.Na druhou stranu Poborský za tu dobu ve Spartě byl klíčovej hráč,vyhrál Spartě spoustu zápasů a na hřišti ze sebe vydával vždy maximum.Jen škoda,že si ten závěr tak pokazil


Energetik 
Vystizne!

25.11.2005 11:17

Myslim, ze StarejHomolka to vystihl uplne presne. Libi se mi, ze dobre vystihl problem Karla samotneho, coz je docela ozehava zalezitost. Karel je Karel - to je muj nazor, ale po jeho poslednich prohlasenich mam taky pocit, zda ony reci o spartanstvi nebyly trochu do vetru. Na druhou stranu ho ale chapu v tom, ze je z brejlateho vseznalka trochu vice rozmrzely.


shampoon 
re: Vystizne!

25.11.2005 12:28

Souhlasim s Tebou a myslim, ze Karel se uz nevrati. Skoda, byl to vyborny kapitan a opora.


Energetik 
re: re: Vystizne!

25.11.2005 13:46

shampoon: Cim dal vic si to myslim taky. Mam pocit, ze navrat do Sparty je ted ciste zavisly na postoji reprezentace. Cili, zda ma sanci se z Budejek dostat na MS. Pokud ano, doklepe tam tuhle sezonu, zahraje si pro radost tu pristi a pak skonci.


Tomie 
re: re: re: Vystizne!

25.11.2005 15:12

Dobře napsáno, Homolko! Ač jsem si přál, aby se Karel vrátil..myslím, že teď už by to bylo spíše proti prospěchu Sparty..možná, že s ním v sestavě by se uhrálo o něco více bodů, ale pak by v létě po MS stejně skončil a navíc by to v rámci klubu asi neklapalo..


ACS-fan 
Proč jsme v krizi?

25.11.2005 16:23

Protože do Sparty přišel pan Křetínský. Nebýt jeho razantních a nekvalifikovaných vstupů nemusel být z lídra celek bez sebedůvěry trápící se ve druhé polovině tabulky. Pan Křetínský by tedy měl přijít ke křížku a jako první krok k nápravě toho, co způsobil, požádat Karla, aby se vrátil. Nikoliv ovšem esemeskou.


Ludva 
re: Proč jsme v krizi?

25.11.2005 16:41

Jo to by měl (ale to Kreta nikdy neudela)...bohuzel kapitán s velkým K je jedna z veci co Sparte chybi..Petras opravdu NENI osobnosti..muze to bejt treba hodnej a snazivej kluk, to mu nikdo nebere, ale nema ani kvalitu herni, ani kvalitu osobni byt kapitanem ve Sparte. A osobne si myslim, ze Karel se do Sparty nevrati, tak jak se vedeni zachovalo, tak se nejedna s osobnosti jako Karel je..


acskncl 
re: re: Proč jsme v krizi?

25.11.2005 22:51

Kretinsky je zmrd HU HU HU:o))) ohledne jarnich posil je nutno brat v potaz,kdo take muze hrat v pripadne uefe,neb dopsat se mohou myslim 3 hraci a to jeste nesmej kopat pohar predtim jinde!


Bruska 
Hrdost

25.11.2005 23:41

Osobně neřadím Karla Poborského mezi hráče Sparty, kteří mne fascinovali jako zosobnění hodnot a tradice našeho klubu Tichý, Migas, Jan Berger, František Straka, Ivan Hašek. Karel Poborský je bezesporu osobnost, silná fotbalová individualita, ale na dres Sparty si jakoby zvykal, kupodivu v době, kdy začal být nejenom hráčem Sparty, ale také Sparťanem se dostal do konfliktu, kvůli rozdílné představě o tom, co by měla Sparta hrát. Přesně takto to funguje respektive nefunguje ve Slávii... To je největší malér, který zavinil Křetínský. Hráči se logicky postavili proti neschopnému a bezcharakterními Hřebíkovi, Křetínský se postavil proti fanouškům, kteří intuitivně od začátku cítili, že nastane malér, oprávněné lidové bouře rozhodily psychiku hráčů, z rozdělené Sparty se stal tuctový klub. Proč by se do něj Karel Poborský vracel, z jeho výroků je jasné, že se cítí lépe v ČB je tam doma a proč by se nervoval s Křetínským, pokud tento nenabídne něco zásadního. Poborský je individualita a zůstane individualitou pokud mu zůstane hrdost, bez ní je hadr na podlahu, těch máme ve Spartě v sestavě momentálně deset + Blažka. Zoufale potřebujeme osobnost ta nepřijde respektive nebude fungovat dokud se Křetínský neskloní, neustoupí těm co umí přihrávat nebo dávat góly nebo těm, co umí hráčům dodávat energii, aby vítězili.


Sodri 
jen tak na okraj

25.11.2005 23:58

"Ty investované korunky se totiž mohou také brzy rozkutálet, jelikož i ty nejvěrnější fanoušky stojící za Spartou po celý život mohou mnohé situace jednou otrávit natolik, že na ten stadion nepřijdou." ...žádn ý český klub v současné době nežije z peněz za vstupné, potažmo za suvenýry, takže Křetínskému může být úplně jedno, jestli někdo přijde, nebo ne...


Bruska 
re: jen tak na okraj

26.11.2005 00:49

Tady nejde o peníze. Jedná se o zásadní vliv fanoušků na psychiku hráčů. Hra Sparty postavená na neúprosné bojovnosti a touze zvítězit stála vždy podstatně víc na podpoře fanoušků než technické dobývání branky jiných týmů. Jestliže by Křetínský přiznal svůj omyl a fanouškům se omluvil tím, že se stáhne z řízení klubu (jako zástupce majitele by kontroloval kontroloval finanční chod a požadoval to návratnost investic), Sparta podle mne na jaře nepotřebuje žádné zvláštní posily, aby se vrátila na první místa v tabulce. Potřebuje spíše sjednotit vedení klubu, trenéra, hráče, fanoušky, než utrácet desítky miliónů za posily, jakých přišlo v létě plno. Monetálně fanoušci již nestojí proti trenérovi, ale konflikt s vedením zůstává a navíc začínají vadit někteří hráči. Krize pokračuje. Jde o psychiku hráčů a ty peníze nevyřeší. Osobně si myslím, že by měl odejít odejít Hašek, nutno rozehnat dvojici stoperů Petrouš, Lukáš a z Petráše udělat místo kapitána opět pouze náhradníka. Drobný, Šimůnek, Pospěch II, Pacanda, Holenda by se měli poprat o místo v sestavě. Třeba je doplní i Šimák, v konkurenci ožije Matušovič, Zelenka, bude - li k dispozici Sivok, Kisel. Již žádné další turisty.


StarejHomolka 
re: jen tak na okraj

26.11.2005 07:47

Sodri - Úsměvné. Nestojí,ale je to chyba pouze vedení, že si nedokáže z fanoušků zvýšit zisk a získat z nich peníze. Ono totiž když nic nenabízíš a nic pro ně neděláš (teď nemyslím, řídit klub dle toho jak fandové písknou,aby nedošlo k mýlce. To ani náhodou), tak pak můžeš jenom hořekovat a svádět to na ně... ale jinak. Myslíš, že sponzoři budou investovat do reklam a prezentovat se prázdnému stadionu? Fotbal je fenoménem sportovním i finančním ve světě jen proto, že právě zajímá tolik lidí a velké fanouškovské masy. A nyní na Spartu chodí již jen ti nejotrlejší srdcaři, jak návštěvnost ukazuje.


Sodri 
re: re: jen tak na okraj

26.11.2005 14:37

Pokud by sponzoři investovali do reklam podle toho, jak bývá zaplněný stadion, dávno už by Sparta zkrachovala. Pro sponzory je hlavní, jak je jejich logo vidět v TV. Dokud bude Sparta hrát evropské poháry, může být na kažý ligový zápas prázdno, a peníze budou přitékat dál. A až poháry nebudou - jako možná v příštím roce - tak sponzoři možná ubydou, ale ne nijak drasticky, protože být vidět jako sponzor Sparty pořád bude zajímavá záležitost. Krom toho si myslím, že i kdyby Sparta dávala každému soupeři bůra, na ligu těch 15 tisíc chodit nebude. A aby se dalo na fans vydělávat, tak jako v západní Evropě, tak by taky musely být lístky nepoměrně dražší. Vzhledem k tomu, jak každý reptá, když má zaplatit pár set za LM, je to prostě utopie. Z fans se u nás prostě chod klubu nezaplatí. Na druhou stranu je pravda, že se pro fans v podstatě nic nedělá, jenže to taky trochu souvisí s jejich chováním. Neustále řvaní Hřebík ven a huhuhu a Křetínský demisi vede k tomu, že se Křetínský prostě nasere a nasere i fanouškům. A zase se dostáváme na začátek - může si dovolit na ně srát, protože z nich nekoukaj prachy.


Bruska 
Na jaře bez Grigy ?

26.11.2005 23:13

Pánové nezačínáte mít pocit, že bezpochyby schopný a u jich týmů, výsledky mající trenér Griga, je tím pravým, kdo sázkou na Lukáše a Petráše vyvede tým, z krize?


ACS-fan 
re: Na jaře bez Grigy ?

28.11.2005 09:12

Bylo změn trenérů málo? Průměrná životnost v posledních šesti letech je cca 9 měsíců. S každým trenérem vždy přichází podstatná obměna kádru. Jsem rovněž zklamán výsledky, ale myslím, že Griga by měl dostat šanci absolvovat s týmem alespoň jedno přípravné období.


StarejHomolka 
re: re: Na jaře bez Grigy ?

28.11.2005 09:44

Rozhodně pokračovat s Grigou.


shampoon 
re: Na jaře bez Grigy ?

28.11.2005 14:12

Tady jde spis o to, ze pan Griga nema ani kde brat. Ja osobne bych byl pro Simunka misto Petrouse, ale becko uz dlouho nehralo a abych se priznal, nevim jak hral v becku... To co panu Grigovi nechal Hrebik je fakt bida :(. Takze rozhodne s panem Grigou.


Energetik 
re: Na jaře bez Grigy ?

28.11.2005 15:12

souhlas s ostatnimi Brusko, pokracovat s Grigou! Zimni priprava ukaze, co Griga dokaze a na jare teprve muzeme nejak soudit. Ted lze Grigovi leccos vycist (nestavi Matusovice, nezkusi nekoho z Becka atp.), ale nedelal bych zavery.


Bruska 
re: re: Na jaře bez Grigy ?

28.11.2005 19:37

Žije-li někdo v iluzi, že v zimě se nakoupí spasitelé a vše se samo vrátí do vítězných kolejí, tak si dovolím poznamenat. Že v létě takovými spasiteli byli Pospěch, Slepička, Petrouš, před tím Matušovič, s velkou slávou na Letnou putoval Voříšek s Rezkem, dále Blaha, Malár, jaký si stoper ze Zlína, bůchvíkdo z Jablonce. Nikdo z nich se výrazněji neprosadil. Problém není v nákupech, ale v tom, že již delší dobu je špatný systém. Za Hřebíka hráli hráči zhruba na 40 až 60 procent svých možnosti, Griga z nich bohužel v utkání se Slávií, Jablonci a ve Zlíně o mnoho víc nedostal o utkání s Arsenalem, Ajaxem nemá cenu hovořit, ted jde o českou ligu. Tohle je úkol jak se ukazuje pro velmi zkušeného a poměrně ostrého trenéra, který dokáže být nad hráči i nad problémem. Griga je uvnitř problému a boří se do něj víc a víc, i když mu to nikdo z nás nepřeje. Potíž je v tom, že v české lize není koho koupit, doba, kdy se Spartou uspěli poměrně nezkušený Chovanec Ščasný, Hašek je pryč stejně jako řada osobností, která tenkrát v kádru byla a trenérovi pomohla. Chtělo by to o deset let mladšího Jarabinského. Nemáme-li kvalitní hráče, jako že nemáme, nezbývá, než mít mimořádně kvalitního trenéra, tím se Griga třeba stane, až se z hráčů naučí dostat to, o čem v sobě nemají tušení. Fandím mu, přeji úspěch, pouze se obávám, že to je nad jeho momentální možnosti.


Kocek 
Griga

29.11.2005 12:16

Pánové, všichni tu zmiňujete vztah Křetínský - Poborský, ale tím hlavním, kdo by tuto situaci měl řešit, je Standa. A Griga se bohužel chová jako posranej, pořád se jen vymlouvá, pořád opakuje, že čeká jak se dva kohouti dohodnou, a že až poté si s Karlem promluví. Kdyby byl férovej chlap, tak řekne na rovinu, že KP buď chce, a tedy ať Křetínský ustoupí, a nebo nechce, a tedy ať Křetínský začne s Karlem řešit přestup. Ale tenhle alibismus, kdy já nic, já si počkám, není hoden trenéra SPARTY!!! Griga do toho, fandím mu a jsem přesvědčen, že nás nahoru vrátí, ale jako trenér přece MUSÍ jasně vědět, zda toho či onoho hráče chce, nebo ne... Jinak chybu udělal i Poborský, už se snad mohl naučit, že v našich podmínkách hráči moc práv vyjádřit svůj názor nemají..


rui 
Co vlastně řeklnebo udělal Karel...

07.12.2005 09:56

...že se tu zpochybňuje jeho vztah ke SPARTĚ??? Samozřejmě, to nakolik se mu SPARTA dostala pod kůži ví jen on, ale nevím o ničem, kvůli čemu by měla být zpochybňována jeho slova o SPARŤANSTVÍ. To co udělal s kapitánskou páskou považuji za vyjádření jeho vlastního názoru k vedení mužstva Hřebíkem, potažmo Křetínským a v podstatě jako správnou věc. Karel nikdy neřekl, že se odmítá Hřebíkovým metodám podřídit. On jen v podstatě řekl, že se na tom jeho vedení týmu jako kapitán odmítá podílet. A na to má přece zcela určitě právo!!! I kdyby se stokrát tomuhle "tlustínkovi brejličky zamlžily"!!! Kvůli tomu nelze o jeho SPARŤANSTVÍ pochybovat. A to, že Karel v současnosti toho brejlatýho hochštaplera označil za zdroj SPARŤANSKÝCH problémů, to je taky pravda !!! To rovněž nedává důvody o něm jako o SPARŤANOVI pochybovat. Že si tím zavírá dveře do SPARTY je smutný, ale je to problém právě toho hochštaplera, co si hraje na velkýho pána. Jenže by i měl uvědomit, že sice může mít bůhví jaký doktorát, pořád Karel ve svém oboru dokázal 100x víc, než on. Takových jako brajlatý viceprezident je v týhle zemi spousta. Takových jako Karel je jak šafránu. A až se tohle přerostlý dítě s hračkou SPARTA začne chovat jako dospělý a nebude si diktovat dle svých rozmarů, pak může očekavát, že se s ním bude někdo (třeba osobnost Karel Poborský) bavit jak se sluší a patří. Ta prohlášení, že Karel musí nejprve dát najevo, že chce za SPARTU hrát, nejsou totiž ničím jiným, že výzvou Karlovi, aby se tomu Dlouhýmu bidlu z bratrstva J&T omluvil. A v tomhle Karlovi rozumím. Já bych se neomlouval. Jestli se má někdo omluvit, tak v první řadě musí začít ta nula co náměstkuje prezidentovi, kterej neexistuje. Vím, že Karel nehraje v poslední době to, na co jsme byli od něj zvyklí, ale i ve své neformě, je pořád lepší než 99% hráčů v český lize. Navíc je osobností, která by ten tlak na mužstvo mohla vzít na sebe. I když po problémech s křetínským by to měl ještě horší. Jinou takovou osobnost v řadách hráčů SPARTY (snad krom Blažka) a hráčů kteří by SPARTU mohli posílit nevidím. Proto si myslím, že první vstřícný krok je na Křetínském. Pokud něco nebylo v pořádku, tak především chování jeho !!! Jeho kroky totiž SPARTU přivedly tam kde je a vše ostatní je víceméně reakcí na jeho kroky. Pokud to neudělá, tak i když mě to bude mrzet, pochopím hrdost Karla Poborského, pokud se neomluví (nedá jasný signál, že se do SPARTY chce vrátit) a bohužel si tím zavře dveře k návratu do SPARTY. Určitě se nějaké důvody vedoucí ke zpochybnění Karlovo SPARŤANSTVÍ najdou. Kdo hledá najde. Ale určitě nemají spojitost s celou tou kauzou jeho odchodu ze SPARTY a s Křetínským!!! To za prvé. A za druhé...kolik hráčů v současném fotbale, nebo i kapitánů je skutečnými klubisty ?! Proto si myslím, že Karel by se do SPARTY vrátit zcela určitě měl, Křetínský by měl začít se vstřícnými kroky u sebe a ne falešně a ještě prostřednictvím trenéra Grigy hlásat, že Karel zřejmě zájem hrát za SPARTU nemá. A Karel v zájmu SPARTY, repre i v zájmu svém by měl umět lecos překousnout a do SPARTY se vrátit. Až nadejde jeho čas a bude chtít s kariérou skončit, pak samozřejmě nebude zbytí a bude potřeba hledat jinde. Ale o jeho přínosu pro hru ve SPARTĚ nepochybuju, šance na jeho působení ve SPARTĚ (byť minimální) taky je a tak nechápu řeči o tom, že když chce za půl roku skončit, tak ať se raděj nevrací. Proč? To jako, že by nám to tu mohl pokazit ??? Si starej tak vypadni ??? Tohle píše fanoušek ? To snad pochopím od majitele klubu, kterej má hráče o kterýho moc nestojí a za půl roku za něj dostane suchý z nosu. Ale od fanouška??? Čeho se kdo bojí???


StarejHomolka 
re: Co vlastně řeklnebo udělal Karel...

07.12.2005 11:58

Nepodsouvej článku myšlenky a řádky, které v něm nejsou obsaženy. Děkuji.


Energetik 
re: re: Co vlastně řeklnebo udělal Karel...

07.12.2005 15:18

SH: Mam pocit, ze rui spise reagoval na mistni diskuzi pod clankem, nez na clanek samotny...


rui 
re: re: Co vlastně řeklnebo udělal Karel...

08.12.2005 07:19

Psal jsem sem proto, že mě vyhazov Karla vytočil už tenkrát a pořád mě to nějak nepustilo ale hlavně proto, že nechápu některé příspěvky pod tvým článkem. Na ně jsem chtěl především reagovat, jak správně poznal Energetik. Tak mě prosím Tě nepodsouvej, že Tvému článku něco podsouvám:) Děkuji.


StarejHomolka 
re: re: re: Co vlastně řeklnebo udělal Karel...

08.12.2005 09:06

Ok :)))