Výzva vedení AC Sparta Praha k diskuzi o stadiónu Sparty

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
alvaro_recoba 
Diskuze

24.05.2006 09:48

Prosím o věcnou diskuzi, neberte to jako nějaký chat, kde budete nadávat ostatním a špinit to tu, ale jako prostor pro to se o „problému“ seriózně pobavit, jde nám přeci o hodně – o Spartu. Pokud toto někdo nepochopil, bude vymazán. Děkuji za pozornost :-)


alvaro_recoba 
Nechceme NS

24.05.2006 09:49

Já říkám jednoznačné NE Národnímu stadionu na místě Sparty, v Toyota Areně nám opravdu nic nechybí, je tu napsaná celá naše historie klubu a stadion splňuje všechny parametry. Co bychom tím získali? Nic! Akorát bychom přišli o to, co máme a většina ostatních ne – svůj stadion. Výstavba NS na Letné by byl zásadní krok k tomu, aby se z nás stali druhý pražský bezdomovci. Tohle může být nápad jen lidí, kteří chtějí Spartu zničit, z pouhé představy je mi opravdu zle.


alvaro_recoba 
re: Nechceme NS

24.05.2006 09:49

A kdyby, nedejbože, nebylo úniku a NS u nás musel stát za každou cenu, my bychom museli mít stoprocentně tyto záruky: 1) Nikdo nás odtamtud nebude moci jen tak vyhodit. 2) A to je zásadní – nikdy tam nebude hrát své zápasy i Slavie – NIKDY!!! 3) Stadion bude vypadat „sparťansky“ jako Toyota Arena – sedačky v barvách ACS, nápis Sparta apod., jinak bychom se tam my, ani hráči nikdy nemohli cítit jako doma. Ale jak jsem psal, budu se modlit aby k tomuto nedošlo, to by byla pro Spartu opravdu tragédie…


grom 
re: re: Nechceme NS

24.05.2006 10:16

novy stadion by byl super. sedacky jsou mi u prdele. slavia s nami nikdy. tezko nas vysoupnou, kdyz pozemky pod stadionem budou sparty. novy stanek ROZHODNE ANO, ROZHODNE NE dohromady se slavii. to je cely.


Alíšek 
re: re: re: Nechceme NS

24.05.2006 20:53

moje řeč..ACS FOREVER


Klerenc 
re: re: Nechceme NS

24.05.2006 14:16

alvaro: Pokud by tyhle záruky byly, tak by to šlo. ALe pochybuji o tom.


n.ezn.amy 
názor

24.05.2006 10:14

Osobně jsem proti výstavbě národního stadionu na Letné, tenhle stadion je historie Sparty a já se nechci dožít toho, že projekt krachne a místo sparťanského stadionu bude ruina jako v Edenu a staneme se druhými pražskými bezdomovci. K čemu stadion pro 35 tis. lidí, když na Spartu na ligu chodí v průměru 7 tis. lidí a jen párkrát do roka, kdy se hrají evropské poháry by se stadion zaplnil. Letná je domov Sparty a pokud by Spartě nepatřil, tak se můžeme dožít toho, že se o něj budeme dělit se slávisty a to bych přes srdce nepřenesl. Takže říkám jasné NE národnímu stadionu.


PlnaLetna 
NECHCEME NS

24.05.2006 10:20

2 Roky (Min) na Strahove je horrorovy scenar pro kazdeho fanouska! Nas stadion je *skvelej* tak nechapu proc podstupovat takovou volovinu. Navic, na Strahove se nam bude tezko hrat o titul. Nehrat zadny zapas "doma" znamena velke minus, hlavne v hlavach hracu.Tenhle projekt ma same minusy a zadne plus. Jeste kdyz si predstavim cerveno-bilo-modre sedacky...


grom 
Zkusim to jinak

24.05.2006 10:24

kdyby vam nekdo nabidl, ze kdyz se na rok odstehujete ze svyho hezkyho bytu, tak vam ho zadarmo zrekonstruuje na super, tak byste to nebrali? ja teda jo. a ja prijdu na spartu na kamkoliv. navic bydlim na strahove... :)


Celticgirl 
re: Zkusim to jinak

24.05.2006 10:31

NE! Už to tu někdo říkal na foru - oni Ti sice z garsonky udělaj 4+1, ale ty jim budeš muset platit nájem a ten byt už nebude Tvůj.. co je to za blobst?! Radši mít vlastní garsonku, než bydlet u někoho v podnájmu.....a i kdybychom nájem za NS neplatili, stejně by to bylo nevýhodné - už by nebyl náš..


Luk 
re: re: Zkusim to jinak

24.05.2006 18:23

Proč přirovnávat Letnou ke garsonce? Mě spíš připadá že máme 3+1 a nic nám tam nechybí a v pohodě se tam vejdeme, ale NS by byl 10+2 s třema koupelnama, ale když tam bydlí stejný množství lidí, tak je to k ničemu a bude využívat stejně furt jen prostor zhruba velikosti toho 3+1.


pesfilipes 
re: Zkusim to jinak

24.05.2006 11:26

kdyby mě z mý vlastní vily 1+1 na dva roky vylili s tim, že pak to bude krásnejch 4+1 s eskalátorama do ložnice, ale nebude to moje a nejspíš za to budu platit i nájemný, tak bych z toho byl fakt dost vodvázanej... kor po dvou letech v ubytovně s bezdomovcema a obtížně přizpůsobivejma spoluobčanama


Celticgirl 
re: re: Zkusim to jinak

24.05.2006 13:03

A po dvou letech bydlení v luxusní vile by za TEbou někdo přišel a vyhodil Tě.. nebo Ti tam šoupl Tvého největšího nepřítele, že tam bude bydlet s Tebou, jistě budeš taktéž strašně nadšený...


grom 
re: re: re: Zkusim to jinak

24.05.2006 15:05

stadion by asi uz v nasem vlastnictvi nebyl, ale co pozemky pod nim?


Celticgirl 
re: re: re: re: Zkusim to jinak

24.05.2006 16:50

A na co Ti budou pozemky,když Tě nepustí dovnitř?! Hele, je to prostě strašně nevýhodný.. jen ať si ho nechaj a udělaj jinde.. nebudu neustále poslouchat ty řeči, že všechno se dělá jenom pro Sparťany a podobně.. pak bude slávistickej bulvár jménem Sport zase psát články typu Národ Spartě.. máme tohle zapotřebí?! cokoliv uděláme, obrátí se to zády k nám, tak ať si ten stadion nechaj, ať na tom hraje třeba Slavia nebo "novináři" Sportu, nechci ho! Maj plnou hubu keců o objektivitě a nejradši by odpochodovali spolu s hráči Slavie z prohranejch zápasů...


lucifer.pekelny 
re: re: re: re: Zkusim to jinak

24.05.2006 19:25

Ty si myslíš, že někdo postaví stadion za 3 giga a nechá ti pozemky? Ty odkoupí, že... Naše bude prd a za domovský právo... A budem platit nájem. Fakt výhodný, už jsem to o tý chajdě na tom foru psal....


Celticgirl 
re: re: re: re: re: Zkusim to jinak

25.05.2006 07:55

tak tos psal Ty, lu.pe.. naprosto s Tebou souhlasím!


Celticgirl 
Proč?!

24.05.2006 10:27

Příjde mi blbý, aby se boural nejlepší stadion v Čechách a ještě za těchto podmínek.. Proč nemít Letnou i NS? Nejde mi do hlavy, proč bychom měli bourat naší Letnou.. zvlášť když je jenom naše.. pokud by se z Letné stal Národní stadion, patřila by státu.. Pak se, nedej bože, dostane do křesla premiéra zase Paroubek, velkej Slávista, dostane další ze svých úžasných nápadů a šoupne tam klub svého srdce. NIKDY! Na stadion, o který bychom se dělili se Slávií, bych nikdy nevkročila, stal by se ze mě televizní fanoušek a tím by to pro mě skončilo.. Říkám jednoznačně NE, ačkoliv bychom "zadarmo" přišli k novému stadionu!


Klerenc 
re: Proč?!

24.05.2006 14:13

Já se Tě ptal už několikrát na hlavní, jak to udělat? Jinak to nejde - Sparta je jediným týmem, který by s tím pomáhal a v případě, že by se to postavilo jinde, varianta se Spartou padá, padá tak i stavba Narodního stadionu, protože Sparta jinam nepůjde, to dá rozum. Jak to teda chceš ?


Celticgirl 
re: re: Proč?!

24.05.2006 16:54

Nijak, nechci NS raději! Bez nás to nejde, ale když na to přistoupíme, tak furt budeme slyšet - sparťani dostali dárek, naše daně jdou na SPartu a podobně.. Ať na tom hraje třeba Bohemka se Slávií.. na Bohemku chodí sedm tisíc lidí pravidelně, to je víc než na nás..bohužel.. vem si, že už takhle se zdražuje vstupné jak o závod..nedovedu si představit, že by to stálo ještě víc.. ono stačí, když dá člověk v průměru stodeset korun na zápas... plus si něco koupí u stánku, plus časáky, cesta... kdepak, vůbec na nás v tomhle smyslu nemyslí, honěj se jen za korunama a jestli tohle schválej, zase v tom lze vidět jen prachy - příjdeme k něčemu "zadarmo" v podstatě... NE a ještě jednou NE! Nesouhlasim.


Klerenc 
re: re: re: Proč?!

24.05.2006 17:29

Psala jsi, proč nemít NS a Letnou, sama jsi si odpověděla, a myslím jsi, že správně, že to zkrátka nejde. Buď na to Křetinský nepřistoupí, o čemž pochybuji, nebo budeme mít 35tisícovej stadion, moderní. Já jsem v tomhle na vážkách. Na jednu stranu je to hodně drahá investice, na druhou stranu potřebujeme Národní stadion. Raději bych nestavěl a když ano a u nás(protože jiná možnost podle mě není reálná) tak se zárukou, že tam bude moci hrát pouze Sparta a reprezentace. Pak ano, když seženem sponzory.


acskncl 
re: re: re: Proč?!

24.05.2006 20:54

Joo to by pak bylo podobne jak v Hušakově hrudu na ligu vsup od 300 nahoru a LM? ta by byla za anglicke ceny....


Klerenc 
re: re: re: re: Proč?!

24.05.2006 21:05

U nás je to začarovaný kolečko. Jaký jsou podle tebe možnosti? Jediná v úvahu, logická, byť pro nás nepřijatelná je tahle. Radši bych se na to vykašlal.


acskncl 
re: re: re: re: re: Proč?!

24.05.2006 21:46

Ano vykaslat a letnou NEBOURAT!!!Jesi stavet NS tak treba v Edenu ci Brne


Jumbo1 
NE

24.05.2006 10:30

pokud by na tom pak hrála taky Slavie. Pokud by byl náš+pro repre a pro mě za mně koncerty apod. tak by se o tom dalo uvažovat. Jak má pan Křetinský ošetřené to aby se příp nezbourala Letná a pak se nic nedělo? Jaké jsou záruky, že se nebudeme muset stěhovat, pokud se NS postaví např. ve Vysočanech? Pokud bychom se měli stěhovat, tak to radši ať to stojí na Letný.Jinak to co napsal alvaro o sedačkách atd., to souhlas.


Fotr 
re: NE

25.05.2006 13:59

Jaký koncerty! To by do Prahy muselo ročně přijet alespoň 15 gigantů muziky, aby se podělila SAZKA aréna, Sportovní hala i NS! Navíc po každém koncertu by to znamenalo výměnu trávníku...


Růža 
NE!

24.05.2006 10:33

Přidám názor k jednotlivým věcem z prohlášení vedení ACS: Především chceme, aby Sparta neztratila domov. Dobře se zde musí cítit fanoušci, fotbalisté, prostě každý, kdo přijde na fotbal. - kvůli tomu by se měl nechat Spartě spíš stadion pro 20 000 ... já se na současném cítím dobře. Pokud bude větší, modernější, budu se asi cítit taky dobře, ale jak se budou cítit hráči, když budou hrát před tribunama pro 50 000, kde bude max. 10 000? A na ligu jentak nebude chodit (pravidelně) víc lidí. V zájmu celého českého fotbalu je, aby se postavil národní stadion... - ano, ale ten by měl být pro 50 000, aby se tam mohla hrát finále pohárů, popř někdy i ME Právě proto na něm nemůže hrát jen reprezentace několik utkání za rok, ale měl by zde nastupovat finančně a sportovně silný tým... - jen ať na NS hraje klidně Slavia s Bohemkou (ta má i ve 3. lize větší návštěvy než v 1. lize) finančně a sportovně silnější tým - ACS - si ho může půjčovat, až v LM přijede Real, Chelsea atp., na ligu ho nepotřebuje Spartu k Letné pojí historické pouto a pro nás ani pro naše fanoušky by varianta mimo Letnou byla v současné době nepřijatelná. - souhlasím! Sparta je doma na Letné. Ať zůstane na stávajícím stadionu! ... odstěhovat na náhradní stadión. Tento krok bychom učinili jen v případě, že by existovaly maximální záruky úspěšnosti projektu. - nemyslím si, že bysme dopadli jako Slávisti, kterým Leška zbořil stadion a nikdy jim jiný nepostaví, ale proč proboha bourat fungující stadion s největší kapacitou v ČR??? Sparta v současné době netlačí na výstavbu nového stadiónu. Stávající Toyota Arena vyhovuje požadavkům doby, ale cítíme, že by národní stadión byl krokem kupředu. - NS ať se postaví jinde, budou v Praze dva stadiony vyhovující všem parametrům (jeden dokonce parametrům i na finále LM) ... Strahov nepočítám, kdo tam bude jezdit a jak? Sparta nemůže tak moderní stadión postavit z vlastních zdrojů. - tak ať ho nestaví. Fanoušci by tak dostali supermoderní arénu, která by pro ně byla domácím hřištěm. To je naše podmínka – chceme, aby Sparta neztratila domov, naopak, aby výrazně vylepšila ten stávající a udělala tím krok mezi evropskou elitu. - až bude Sparta pravidelně (nebo aspoň častěji) potřebovat větší kapacitu, určitě na tom bude lépe i se zdroji a přestaví stávající stadion, zatímco půjde na krátký azyl na NS, který se postaví ve Vysočanech, Stodůlkách, nebo kde... Prosím, nebourejte stávající stadion!!!


z-acs 
re: NE!

24.05.2006 13:31

komplet se všemi věcmi, které jsi zmínil, souhlas...


Czechmate 
Jsem pro, pokud...

24.05.2006 10:33

jsem pro narodni stadion, pokud budou splneny techto 5 podminek: 1. Budou poskytnuty zaruky ze se stadion postavi, aby to nedopadlo jako s pepi-bican arenou 2. Na stadionu bude hrat pouze sparta a s tim bude souviset napriklad reklamni plocha tvorena ze sedacek, popripade barevne vyvedeni sedacek v barvach sparty 3. Stadion bude mit kapacitu 50 tisic aby bylo mozne poradat poharova finale, pri mensich navstevach by melo byt mozne otevrit jenom dolni cast stadionu 4. Nebude mozne nas ze stadionu vyhodit, to znamena symbolicky pronajem 5. Bude vyresena infrastruktura okolo stadionu Bohuzel se obavam ze vsechy podminky nebudou splneny a vzhledem k tomu se stavi proti navrhu "pana" Kostala. Navic si myslim ze ze strany pana Paroubka jde pouze o predvolebni sliby takze bych pockal az jak dopadnou volby.


Celticgirl 
re: Jsem pro, pokud...

24.05.2006 10:50

to nejsou předvolební sliby, Paroubek pouze využil příležitosti a slíbil miliardu na infrastrukturu.. problém je ten, že těch miliard bude víc a dá je buď on, nebo někdo jiný.. využil toho, že spousta lidí neví o tom, že ta infrastruktura bude, i kdyby NS nebyl.. už pět let se o tom mluví a zeptej se Letenských občanů, co jim nedávno řekli.. infrastruktura bude i bez NS, Paroubek jen využil situace a slíbil to, co už je dávno jisté..to´t vše


Energetik 
OTAZKY

24.05.2006 10:45

Zkuste prosim kdyztak i vymyslet nejake otazky, vase nazory budou predane, ale Kretinsky bude odpovidat na konkretni otazky tykajici se tematu..


Růža 
re: OTAZKY

24.05.2006 10:55

Všichni sparťani, se kterýma jsem se o tom bavil, říká, že chce dál chodit na stávající, že nechce na Letný stavět NS. Otázky pak nejsou potřeba.


káně 
re: OTAZKY

24.05.2006 14:07

Pokud by byl opravdu národní stadion na Letné, musí se počítat se zdražením vstupného. Bylo by tak razantní? Čím by bylo dražší vstupné, tím méně lidí by chodilo.


stevep 
Ne!

24.05.2006 10:46

Ne děkujeme, skutečně nepotřebujeme stadion, který bude patřit daňovým poplatníkům víc než Spartě! Nedokáži si představit, že bych do konce života poslouchal od bezdomovců a ostatních ubožáků, že za jejich peníze si pohodlně žije nejslavnější klub české historie. Nestojí nám to za to. Ale rád bych apeloval na vedení, aby splnilo sliby a místo národního stánku nám dalo dlouho slibovanou světelnou tabuli a nezdražovalo neustále vstupné! A kdyby nám vrátilo i dresy tak jak patří - rudá trika, bílé trenýrky a černé štulpny - tak bych byl dokonale spokojený....


Czechmate 
Tak tedy otazka...

24.05.2006 11:05

Zajimalo by me napriklad jestli by se zvysily ceny listku. Protoze nechci aby to dopadlo jako na slavii v hokeji, kdy listek stoji nehorazny penize, a clovek si nemuze dovolit chodit pravidelne na zapasy(ze zkusenosti slavistickyho kamose).


dexicek 
re: souhlas!

24.05.2006 11:41

Má otázka je podobná:Po zadlužení Sparty a dalších subjektů za výstavbu nového stadinu se dluh bude splácet jak?Tím že se zvedne dvojnísobně vstupný?Sparta každoročně zddražuje permanentky i lístky,jak by to asi vypadalo na novém stadionu?Stál by lístek na zápas od 200 Kč a permice na rok od 2 500?Díky


pesfilipes 
Otázka

24.05.2006 11:38

Je vůbec možné, ufinancovat z béžné fotbalové sezóny stadion za 3,5mld.? Za kalendářní rok 15 ligových zápasů, dejme tomu plus 3 mezinárodní pohárové, 5 domácích pohárových, 5 mezistátních a ... to je tak asi vše. Takže celkem cca 30 zápasů. Nemluvě o jejich návštěvnosti, potažmo výši vstupného. Bude-li se to chtít dohánět kulturou, odepíše se trávník... Já jsem pro NS, ale ve Vysočanech. Sparta je Letná. Ne nějaká nesplatitelná vopičárna za 3,5mld... Pak ať tam třeba Sparta hraje s Barcelonou v LM, ale s Thunem budeme hrát stejně zase jenom na Spartě. Pamatuju jak Bohemka si půjčila Letnou na zápas s Kölnem a přišlo tam asi 4000 lidí...


Ludva 
re: Otázka

24.05.2006 11:53

..souhlasím, je to tak i v jiných městech...namátkou třeba Atény nebo Vídeň...Panathinaikos má svůj menší stadion, ale velké zápasy hraje na olympijském stadionu, Rapid zase v Pratru...ať je NS k dispozici, ale jen když bude Sparta (nebo i ostatni kluby) potřebovat..ať si ho pak pronajme...stejně se nejvíc jeho stavbou zadluží stát, protože nevím kde by sehnali někoho soukromého ochotného do stadionu investovat..zvláště po zkušenosti se Sazka arenou..tak proč brát na sebe tu zodpovědnost a část dluhů a ještě se zbavovat vlastnictví pozemků (být třeba jen spoluvlastníkem nějaké mizivé části)... ..jo a ještě podstatná záležitost, podle mě na to kapacitně Letná nemá ať se vybuduje infrastruktura jakákoli...prostě tam není místo a lepší než platit spousty bourání v Letenské zástavbě, proč to nepostavit někde, kde místo je..


manics 
re: re: Otázka

30.05.2006 18:31

Přesně tak Ludánku. Infrastruktura je už teď na nic. Národní stadion jinde.


dexicek 
Muj názor

24.05.2006 11:45

Národní stadion ANO,ale né na Letné. V Praze jsou minimálně dva kluby s historií, které potřebují lepší stadion než mají nebo nemají (Slavi,Bohemka),tak ať na něm hrají naši sešívaní kamarádi,když už je tedy podmínka že by na NS musel nějaký prvoligový klub hrát domácí zápasy.Já prostě NECHÁPU,proč bourat nejlepší stadion v ČR a udělat za něj jiný nejlepší stadion v ČR, když můžem mít nejlepší stadiony DVA.Nemluvě o tom,že NEVĚŘIM že zbourání a postavení stadionu,navíc na Letné,by bylo LEVNĚJŠÍ než jen postavení stadionu na zelené louce někde ve Stodůlkách,kde mimochodem by se dalo zaparkovat a normálně koexistovat.O zatahovací střeš škoda slov..To doopravdy všichni fanoušci a hráči potřebujem...:-)


z-acs 
re: Muj názor

24.05.2006 13:28

a jak dlouho i myslíš, že bude slavia prvoligová?? :)))


Gabra 
Ne!

24.05.2006 11:52

Rozhodně nebourat naší Letnou! Ať to postaví v jiné lokalitě a domácím týmem tam je jiný tým (třeba i Slávisti). Podle mě je lepší mít v ČR dva stadiony, které vyhovují přísným požadavkům UEFA, než jeden a druhý, do kterého se investovalo tolik peněz, zbourat. Národnímu stadionu místo Letné říkám jednoznačné NE!


Kovanej 
Dotaz

24.05.2006 12:27

Jak hodnotí vedení Sparty skutečnost, že náklady spojené s případnou demolicí stávajícího stadionu na Letné by zřejmě dosáhly stejné výše, jako koupě pozemku pro nový stadion? Tato teorie klade další otázku na kterou je jasná odpověď: Mít za stejné peníze 2 stadiony nebo jeden?


StarejHomolka 
Ubírat se jiným směrem- takto....

24.05.2006 12:38

Dle mého čistě subjektivního názoru by se Sparta měla ubírat jiným směrem než je ten ve spojitosti s Národním stadionem. Sparta do lokality Letná jednoznačně patří, nadále je mnoho důkazů, že spolehnout se na předešlé ústní či úvazky písemné ze smluv nemusí být vždy to pravé a našli bychom mnoho příkladů,kdy na počátku bylo vše trochu jinak než v co to vyústilo. Dopracovat se někdy v budoucnu k vyhoštění či společnému stadionu s nějakým jiným klubem či vůbec celorepublikovým výměnou za vlastní bych opravdu nikdy nechtěl. Sparta má mít klubový. Dle toho bych byl pro zvelebování současného stadionu. Jak se ostatně již v minulosti dělo- trávník, osvětlení, nové sociální zařízení, sedačky. Zkusil bych ještě vyřešit pozemky a vlstnictví tréninkového hřiště a na něm vybudoval určitě prostory či budovu pro síň slávy spojené s klubovou restaurací a podobným fotbalově kulturním centrem společně s velkým Fan shopem..atd... Na tréninky postačí hlavní hřiště s TC Strahov. Nadále by byla škoda vyhodit veškěrou renovaci a hlavně zadlužení Sparty díky stadionu oknem. Prostě zvelebovat současný stadion a z jeho okolí vybudovat kulturně-fotbalovou chloubu Sparty dle nápadů a možností, které jsem nastínil a to i ve spolupráci s Fans. ACS!!!


StarejHomolka 
re: Ubírat se jiným směrem- takto....

24.05.2006 12:52

Ještě bych doplnil.. Pokud by někdo nadhodil otázku financí. Myslím si a jsem skoro přesvědčen, že na dobrý projekt, myšlenku a představu a navíc ve spojitosti se Spartou by investoři zajisté hodně slyšeli. V tomto bych i částečně spoléhal na vlastníka klubu firmu J&T. Do fotbalu , soudím dle jejich působení i vyjádření, až tak moc nevidí,ale nespornou kvalitu na poli byznysu jim upřít nejde. Aspoň by se ukázalo, jak to se Spartou do budoucna vidí. Navíc si myslím, že je to secta do budoucna i směrem k zisku financí. Síň slávy, velký Fan shop, fotbalová restaurace, prostory pro srazy hráčů a fans (na ploše současného tréninkového hřiště) by zvedlo prestiž Sparty nejen na domácím poli ale i v Evropě, navíc by se následně z provozu a to ze všech součastí této myšlenky získavali finance....


Energetik 
NS

24.05.2006 12:44

Narodni stadion beru, ale ne na Sparte. Na jednu stranu je lakava predstava noveho super stanku, ale nikdy to preci nelze vymenit za podvecerni panorama Hradcan co je videt z protilehle atp. Pro me je to nepredstavitelne a starou Letnou rozhodne bych chtel nechat. Pokud bude hlas "lidu" jednoznacny proti NS na Letne, da vedeni na sve fanousky?? Nebo mame jen poradni, nikoliv rozhodujici hlas?


Ludva 
re: NS

24.05.2006 12:51

..ty uz to taky nepij Ene, jakej hlas myslís ze asi tak mas?:)))..budes se me taky ptat kdyz se budes chtit stehovat zda s tim souhlasim??..a to jsem tvuj velky fanousek!:)))


StarejHomolka 
re: re: NS

24.05.2006 12:57

Přesně tak Ludvoune, souhlas... myslím si, že hlasy a názory fanoušků mají sice svou váhu, ale těžko se jimi bude kdokoliv řídit či k nim přihlédne... takže svou váhu prakticky hned vzápětí ztrácí.


Energetik 
re: re: NS

24.05.2006 12:59

Ludvo, ja ti to vecer vysvetlim ;-))) A tam teprve budu pit, takze uvidis ;-)) Ne vazne, jde o to, zda vubec ma tahle debata smysl. Bylo ucineno urcity gesto, tak ocekavam, ze uplne nevyjde vnivec. A pokud by se vsichni fanousci postavili proti, tak neverim, ze by se VSE udelalo jim natruc. Samozrejme je to uplne o necem jinem, my Spartu "nezivime", ale tak porad verim, ze snad pujde i trochu o tradice a hodnoty, nez o prachy...


Ludva 
re: re: re: NS

24.05.2006 15:37

Rekl jsi to spravne, je to jen GESTO!!...a gesta jsou jak znamo na nic..jo prace to je jina a proto chvalim a jsem rad ze podepsali Simaka..!!:)


kamas 
re: re: NS

24.05.2006 17:21

Proč nám brát Letnou????Kvůli Paroubkovi aby nám ted slíbil že tam budem hrát jen my a potom tam nastěhoval i sešívky?TO NIKDY!!!!!!Letná nám vyhovuje akorát kapacita..atd.


lucifer.pekelny 
re: re: NS

24.05.2006 21:04

Jestli mu chodíš za ženou a jsi skoro jako člen rodiny, tak možná k tvému názoru přihlédne, abys to neměl k paní Energetikové daleko :-)))))


gbelik 
JEDNOZNACNE NE!!!

24.05.2006 13:04

Nechci žádný nový stadion!Chci ji nechat takovou jaká je,má zažitou historii a to je pro budoucnost důležité!!!Navíc stánek pro 35 000 tisíc lidí se naplní jednou max. dvakrát do roka a to ještě když bude hrát repre s nějakým atraktivním soupeřem a pro finále ligy mistrů je to malá kapacita!!!Proto si myslím že je to uplně zbytečné přestavovat NAŠÍ LETNOU,kterou by nám na konec ještě chtěli vzít!!!


CappyTehOrangeJuice 
Blbost

24.05.2006 13:13

Je naprostá blbost bourat náš luxusní stadion, který vyhovuje všem evropským parametrům. Proc bourat tak skvely stadion a nahrazovat ho modernejsim, kdyz by se mohl zbourat Strahov a misto neho postavit NS.V Praze by tak byly 2 krásné stadiony. Proto mi bourani Letne prijde jako naprosta blbost


z-acs 
abosutně NE!!

24.05.2006 13:18

nesouhlasím se stavbou národního stadionu na místě, které je pro většinu sparťanských fanoušků jejich druhým domovem, tím spíše, že by se o tento stadion měli dělit případně i s jiným, věčně druhým, klubem (kluby)..LETNÁ BYLA, JE A BUDE VŽDY SPARŤANSKÁ..copak se v praze nenajde jiné, vhodnější místo, kde by mohl národní stadion stát?i s ohledem na dopravní infrastrukturu(vlaky, metro,silníční obchvat apod.)....miluju letenský chrám pro ve kterém jsem se poprvé objevil ve svých 4 letech ( nyní mi je 26 let) nechal jsem tam kus svého života,zažil jsem zde spoustu fotbalových bitev, na které nikdy nezapomenu..myslím, že nejsem sám, kdo takto přemýšlí a kdo je vázán k "našemu" stadionu..nebourejte tento nádherný skvost českého fotbalu...navždy Spartička


Celticgirl 
re: abosutně NE!!

24.05.2006 17:01

jen si Tě dovolím poopravit.. Letná vždycky byla sparťanská? Mno, přečti si kousek historie..pak zjistíš, že jsme byli na Vinohradech a taky zjistíš, že Letnou okupoval klub, co odchází za nepříznivého stavu ze hřiště..ano, slavia..


z-acs 
re: re: abosutně NE!!

24.05.2006 19:00

tak to samozřejmě vím...myslel jsem náš stadion, že je sparťanskej, v tom smyslu že se o něj s nikým nedělíme..nic to však nemění na tom, že co budu živý, bude letná( myšleno stadion sparty, nikoli čtvrť)pouze pro sparťany...říkal mi to i všemohoucí :)))


Celticgirl 
re: re: re: abosutně NE!!

25.05.2006 08:11

Tak to jo :)), když to říkal i všemohoucí :D


Pecka 
Muj nazor

24.05.2006 13:22

Stadion novej beru, ale jedine na Letny.. Nikam jinam na Sparticku chodit nebudu, protoze to nebude Sparticka! Ta patri na Letnou! A tam se stejne stadion pro 50 000 lidi postavit neda a stavet pro 35 000? Kdyz to stoji skoro stejne a neda se na tom hrat finale CHL atd..? To je na nic.. Ted je obsazeny kazdy 3. sedadlo a tam bude obsazeny kazdy 5.-6. sedadlo takze to bude vypadat este hur.. A ze by se to naplnilo trochu na CHL? Pochybuju pri soucasny cene listku.. A to je este tam zvysej jak v Sazce na hokej.. Takze vysledek?: Je to na hovno nejdriv nakopat do pr*ele ty papalase a pozvednou navstevnost a prestiz ligy a ne davat 3 miliardy za takovou hovadinu


Rumhools 
Samozřejmě, že NE !!!

24.05.2006 13:36

Nedá mi to abych se nepřipojil a proto tvrdím jasné !NE! bourání SPARTY. Důvody jsou stejné jako u výše uvedených příspěvků. Je to celé nesmysl a doufám, že to zůstane jen u předvolebního blábolu. --- Co se týče případných otázek, tak by mě zajímalo následující: Co z toho budou mít J&T? A to nechci slyšet o tom, že bude mít Sparta modernější stadion!!! Zajímá mě finanční stránka! Kdo bude vlastníkem nového stadionu ??? Bude se muset Sparta vzdát i nároků na pozemky ??? Vzdá se vedení Sparty finančního vyrovnání za zbořený stadion na úkor bezplatného užívání nové arény ??? Asi jsou to debilní otázky, ale připadá mi, že nás naši ziskuchtivý majitelé stejně nakonec zhodnotí a odejdou s tučným ziskem. Nový stadion SPARTY a natož pozemky nakonec nebudou patřit Spartě, ale svazu případně jinému investorovi!?! Ani na ten současný stadion nešahejte, sic Vás stihne hrozný trest!!! !KE!


nadia 
re: Samozřejmě, že NE !!!

25.05.2006 18:12

Nejsou to žádný debilní otázky, naopak. Docela zásadní. Proč? Proč si pan Košťál vybral právě Letnou? Je to snad ješitnost, která ho vedla k jeho úvahám? Zbourat to Machovo dílo? Takový námand, že? A on si klidně i bez stavebního povolení postaví stadion!... A docela pěknej.


spartan12 
Proč nový stadion?????

24.05.2006 13:47

Nevím k čemu bude NS pro 30 000lidí když Vyprodáno bude 4-5do roka???!!!Můj názor:Opravit současný stadion z venku,odstranit 2 malé ukazatele skore ze brankou(není tam nic vidět),a udělat novou Velkosplošnou obrazovku jako mají v Teplicích....a myslim že by nebylo o d věci Udělat nový,vyhovující FanShop........A kdyby se toto udělalo-jsem spokojen!!!


spartastein 
Narodni stadion to byt nemuze

24.05.2006 13:52

Nemam nic proti aby nam stat zaplatil novy stadion, ale jelikoz CMFS nedela pro divaky vubec nic, tak tam stejne 35 tisic stezi prijde. A stejne, NS na Letny neresi vubec problem narodniho stadionu. To se jim zase neco povedlo. Jako Spartan rikam ANO, jako CECH rikam NE.


káně 
NE na Letné

24.05.2006 14:05

Já říkám ANO národnímu stadionu, ale NE na Letné. Český fotbal by měl mít stadion, ale proč zrovna na Letné? Na místě njmodernějšího a nejlepšího stadionu v Česku? Vždyť se do něj v posledních letech hodně investovalo - osvětlení, sedačky, toalety, vyhřívání ... Jsem pro národní stadion v jiné lokalitě v Praze (Eden, Vysočany, Malešice)


FiiunACS 
Není to normální...

24.05.2006 14:36

Je to fakt blbost zbourat náš stadion a místo něj tam postavit jinej.Sice bude lepší, ale už to prostě nebude domov.Je to jako kdyby zbourali všechno co zatím Sparta tak pracně vybudovala, jako kdyby pak se stadionem zmizeli i naše vzpomínky...Neni to normální, postavte to u slávistů, aspoň konečně budou mít stadion, nebudou si neustále stěžovat a chodit brečet bezdomovcům u popelnic na ramena...


eli7 
Proč ne???

24.05.2006 14:43

Nechápu jak nemůžete nesouhlasit s variantou na super moderní stadion,který by sloužil Spartě.Jen si vzpomeňte, jak nadáváte na hrozný WC, málo stánků, nečitelnou tabuly...a takhle můžu pokračovat. Takhle by měla Sparta krásný zázemí a Vám se to nelíbí, ptotože by ten stadion využívala repre...Říkám jednoznačně ANO


Hulva 
re: Proč ne???

24.05.2006 15:07

Si říkej ano kde chceš, ale tady ne!!!


Celticgirl 
re: re: Proč ne???

24.05.2006 17:07

Hulva: ale no tak... Jinak souhlasíš jistě proto (to neni na Tebe, Hulvo), že nejsi sparťan, ale příznivec jiného týmu.. ano, tabule jsou špatné.. ale s tím se dá něco dělat... myslíš, že náš "problém" vyřeší to, že se postaví novej stadion?! Takže až budeš mít starou baterku v mobilu a nevydrží tolik, co nová, tak si nepůjdeš koupit novou, lepší, ale rovnou si zajdeš pro novej mobil??!!!


eli7 
re: re: re: Proč ne???

24.05.2006 19:06

Nevim na co si hraješ,ale říkat mi že nejsem fanoušek Sparty jen kvůli tomu, že mám jinej názor než většina je cekem mimo a máš pravdu, koupil bych si novej...


Celticgirl 
re: re: re: re: Proč ne???

25.05.2006 08:00

Aha..z Tvého příspěvku to nešlo poznat, promiň.. Tvůj názor samozřejmě respektuju, opravdu si nemyslím, že všichni sparťani jsou proti.. A co když za Tebou pak někdo příjde, že se s Tebou o ten mobil bude dělit? Nebo ještě lepší - sebere Ti ho a ty ho nebudeš moct vůbec používat?! Víš, byla bych pro, kdyby se to nějak vošéfovalo, aby ten stadion využívala jen Sparta a nemohlo se stát, že by k nám šoupli věčně druhý nebo že by nás vyhodili.. jenže to neošéfujeme, všechno se dá obejít.. existuje možnost, že budeme mít krásný stadion, ale bude tam možnost, že se z nás stanou bezdomovci.. radši budu mít "starej" stadion a vědět, že nás nikdo nemůže vyhodit..asi takhle Ti to řeknu..


eli7 
re: re: Proč ne???

24.05.2006 19:07

Vyliž si Bulvo!!!


Hulva 
re: re: re: Proč ne???

25.05.2006 12:44

Ty musíš bejt rozhodně fanoušek jak poleno, normální fanda by tohle nenapsal. Se nadtím taky trošku zamysli, už tě vidim, jak budeš dva roky jezdit na posranej strahov, protože bude stadion rozestavěný. Nejsem Bulva, ale Hulva ty trotle!


Celticgirl 
re: re: re: re: Proč ne???

25.05.2006 21:30

Hulva, to neřeš.. některým prostě něco nevysvětlíš a podobně.. hlavně se mezi sebou nehádat ;-)


Ludva 
re: Proč ne???

25.05.2006 21:57

Kolikrát si byl prosim te na Sparte ty niemande?..jaká repre, co to meles..a ted tam snad nehraje..repre je nam uplne ukradena, ale nechceme jen aby se tam nakyblovali bezdomovci soucasni a my nebyli bezdomovci budouci...tot cele!


Hulva 
Paroubek + košťál = debilové největšího kalibru

24.05.2006 15:05

Nechápu proč stavit na Letné větší stadion, když jsou návštěvy kolem 5000 - 8000, vyjímkou jsou zápasy s Baníkem a Slávií, ale i při nich se stadion vyprodá. Kdyby se stadion postavil, tak přiláká pouhé zvědavce, kteří by šli na fotbal pouze omrknout jak stadion vypadá, viz. když hokejová Slavia začala hrát v Sazka Areně, při prvních utkáních byl stadion téměř vyprodaný a na neatraktivní soupeře, ale posléze tam opět začla chudit podprůměrná návštěva. Takže ať si stadion postavějí ve Vysočanech, kde je i spojení MHD jednodušší, kvůli stanici Metra Kolbenová, nebo ať si Paroubek tu miliardu strčí do prdele. (nebo by mu třeba pan Macek mohl dát také jednu facičku, ať se mu v té palici rozsvítí)


Colins 
Colins

24.05.2006 15:31

Když nový stadion tak někde jinde! Protože proč zbourat nejlepší stadion v ČR a postavit místo něj jiný? Lepší bude když se postaví na jiném místě! Tím budou v ČR dva velmi kvalitní stadiony evropského měřítka! A ještě jednu připomínku! Zbouráme Letnou a tím zbouráme i část historie resp. část sparty!


boy_of_russia 
no...

24.05.2006 15:32

proc bourat nasi toyota arenu?je to nejhezci stadion v republice, navic tam jsem doma, je ve spartanskych barvach, v centru prahy... ja bych ten NS pro 35000 lidi postavil jinde a klidne at si na nem hraje slavie...co je to za blbost zbourat jeden krasnej stadion aby se mohl postavit jinej krasnej stadion?navic aby do 35000 kotle chodilo na ligu 5000 divaku jako chodi ted do TA, to je nesmysl...navic repre muze aspon hrat mene atraktivni zapasy na Letne a top class muzou byt na novym NS...tot vse


DavidHudec 
NS jinde než na Spartičce

24.05.2006 15:48

Když sem si přečet článek na idnesu že novej stadion bude na Letný a že na něm bude hrát Spartička byl sem štestim bez sebe...asi minutu:( než mě přešlo první poblouznění... než mi došlo že Sparta timto přijde o SVŮJ stadion kterej je nejlepsi v ČR a kterej Spartanským nárokům naprosto vyhovuje... Došlo mi že bourat nejlepší stadion v republice aby na jeho místě stál nový jen o něco větší je blbost!!! At se postaví někde jinde v Praze... Spartička si muže spokojeně hrát ligový zápasy v TA a kdyby byla poptávka na evropský poháry větší než je kapacita letný mohla by je hrát na NS... Letná je naše... Máme tam domov.. historii... NEBERTE NÁM JÍ!!! radší kupte velkoplošnou obrazovku... udělejte něco s ozvučením(katastrofa!!!) a s plotama přes který neni ani vidět!!! Sparta je hrdej klub.. hrdej nato že má svuj stadion... nerad bych přišel o tento trumf!!! proto řikám.. NS kldně ale ne místo NAŠÍ Letný!!! Hudy


kamas 
nechcem

24.05.2006 17:15

Proč novej stadion???když chodí na spartu průměr 6000 lidí jenom kvůli narodáku???Chci si nechat LETNOU!!!LETNÁ FOREVER


jirka_7 
příspěvek

24.05.2006 17:46

Pochybuji že na Národním stadionu by hrála jenom Spartička to by ten sešívanej Paroubek nepřenesl přes svoji bradavici na nose:-). A dělit se o Letnou se sešívkama jak říká Franz to je nesmysl ještě větší než nový zákoník práce; a dělit se ještě před NS o Strahov s tou bandou okolo Lešky je doslova a do písmene hororová věc


J.vonV. 
Symbol

24.05.2006 18:40

Kromě již zde zmíněného,Letná(byť ji hyzdí název Toyota Arena)je pro každého sparťana určitým symbolem,určitou tradicí.Zbourat stadion(byť by byl nahrazen jiným) je jako změnit klubové barvy na růžovo-fialové,změnit název klubu na Hajduk Praha atd....Kdyby jsme měli starý nevyhovjící stadion tak bych to možná překous,ale doma je doma.O několik řádek výše příspěvek s vlastní garsonkou a pronajatým 4+1 vše vystihuje


Luk 
Kdo je nespokojenej?

24.05.2006 18:55

Kdo není spokojený s nynější Letnou? Co nám tam chybí? Mě osobně teda nic. Nevím s čím novým by mohl přijít NS - byly by tam snad lepší sedačky, lepší párky nebo co? Nehledě na to, že by tam určitě byla horší atmosféra na 90% zápasů a Sparta by hrála ve vyhnanství na Strahově. Je to blbost bourat stadion, kterej vyhovuje všem nárokům - jak diváků tak svazu a UEFA. Navíc by problém s kapacitou stejně nebyl vyřešen, jelikož na skoro všechny ligové zápasy i na většinu zápasů LM a zápasy repre se slabými soupeři je to moc a na superzápasy v LM a repre se špičkovými soupeři je to zase málo. Mě na tom stadionu nic nechybí a jsem zastáncem toho, že když už NS, tak ho postavit pořádně pro 50 000 a ne nějaké poloviční řešení, které stejně nestačí na nejlepší zápasy.


Luk 
Otázka

24.05.2006 19:03

Pro JUDr. Křetínského: Po vašem příchodu do Sparty jste neudělali nic pro zvýšení návštěvnosti, pro fanoušky, dokonce jste zvýšili cenu vstupenek, neodborně zasahovali do mužstva, čímž klesla jeho kvalita a my teď nebudeme hrát LM. Chcete tedy zbourat to jediné, co nám po staré Spartě zůstalo i přes jednoznačný odpor fanoušků???


Luk 
re: Otázka

24.05.2006 19:07

A proč vůbec stavět Národní stadion, když i kdyby na něm hrála Sparta, zaplnil by se tak třikrát do roka? A to jen kdyby Sparta hrála LM a repre by hrála se špičkovými soupeři.


seba2 
NS ano...

24.05.2006 19:23

NS bych přivítal i na Letné, ale pouze při určitém pravidlu, že by na něm nehrál žádný jiný prvoligový klub. Pouze Sparta a reprezentace. Nedovedu si představit, že by na stejném stadionu hrála Sparta se sešívkama.


luck 
NS

24.05.2006 19:31

Já bych to vyřešil následovně buď postavit novej 50000 stadion v edenu a hráli by na něm jenom slavia nebo někde jinde např. na Vysočanech popř. jinde a hrála by na něm jenom sparta, myslím, že historický pouto by šlo v pohodě přerušit většině fanoušků by to stejně nevadilo v tom nevidim problém a z letný bych udělat byty nebo hotel je to atraktivní místo. Samozřejmě jsem proti bourání letný z důvodu nutného stěhování.


LadikSpartan 
NECHTE LETNOU !!!!

24.05.2006 19:38

Já bych nechal Letnou na místě a NS bych postavil někde jinde v Praze...Protože by byly v česku takové "pořádné" stánky dva a navíc by nebylo v médiích takové okecávání okolo toho...a např. slávie by nežárlila :-) PS: NECHTE NÁM LETNOU !!!!


vodka 
NE!!!

24.05.2006 19:44

Narodni stadion na Letne je nesmysl! Minimalne 2roky bez stadionu Sparta i repre. Je jasne ze by nam tam pote ubytovali sesivky! 5000 lidi na stadionu pro 35000 bude vypadat hrozne! Vzdyt nedokazeme naplni stadion ani na vetsinu zapasu LM! A urcite by se zvysovalo vstupne:-(((Narodni stadion jedine jinde a bez Sparty!


lucifer.pekelny 
Názor + Dotaz

24.05.2006 19:52

Dotaz JUDr Křetínskému: Dobrý den, ve věci výstavby Národního stadionu místo stadionu Sparty bych rád napsal a také se zeptal: Celá plánovaná realizace se mi jeví jako vytunelování Sparty. Tento klub má pozemek, funkční nedávno srekonstruovaný stadion vyhovující normám UEFA o kapacitě převyšující cca čtyřnásobně průměrnou návštěvnost. Nyní při potřebě Národního stadionu / upřímně pochybuji o jeho nutnosti / vymýšlíte absurditu. Lokalita u metra, stavba na zelené louce s možností vybudování parkovišť apod např ve Stodůlkách je ekonomicky mnohem levnější a logičtější. Slibovanou miliardu slíbenou na infrastrukturu rovněž zpochybňuji, díky stavbě okruhu se stejně bude investovat, je to jen předvolební tlach. Dovedete si představit 35.000 lidí na místě současného stadionu? Parking, MHD... vše nevyhovující a pochybuji že po přestavbě okolních silnic, dostavbě okruhu apod se změní. Ale počátkem všeho je nevýhodnost pro SPARTU!!! Myslím tím klub, ne majitele, pokud má JaT v úmyslu prodat výhodně pozemky, stadion, nechat zbourat a postavit nový a pak odtáhnout, výhodné to pro ně samozřejmě JE!!! Mně to přijde, jako kdybych bydlel na své chatě se svoji zahrádkou, která je ve slušném stavu, opravená, čistá, přestože ne žádná moderna, ale bez problémů dostačující a někdo přišel a nabídl mi, že ji zboří, postaví tam vilku a já tam budu nájemník. Jo a že mi tam !asi! nikoho už nenastěhují. A jako bonus před barák dovedou asfaltku. Nebyl bych hlupák, kdybych řekl, že ano??? Pokud napíšete, že bych hlupák byl, rád bych vám nabídl podobný holport. Máte pozemek a nemovitost, kterou bychom mohli strhnout a postavit Vám tam něco většího? Sklepní kumbálek a soc zařízení budete mít k dispozici, o nájmu se pobavíme, to nebude problém. A abych nezapomněl... zatím nikoho dalšího nenastěhujeme / uvažuji o pronájmu zbytku nějakým zahraničním dělníkům, ale pssst /... Děkuji.


Pelcek 
Jestli ano, tak větší.

24.05.2006 20:39

Myslím si, že nemá smysl bourat jeden z nejlepších stadionů v republice a stavět jen asi o 10 tisíc míst větší. To jsou peníze vyhozené oknem, protože na repre je to stále málo a navíc není možnost finále evropského poháru. Jetli Národní stadion na naší tak jen s kapacitou okolo 50 tisíc míst, aby na uspokojila zájmy fandů reprezentace a měla možnost hostit finále evropských poháru. Stadion pro 30 tis. je polovičaté řešení.


Alíšek 
Nová stadion

24.05.2006 20:46

Pokud při výstavbě stadionu nebudeme hrát společně se Slávií na jednom stadionu.Pokud na novém stadionu bude hrát jen Sparta a né ostatní kluby a pokud tam Sparta nebude v podnájmu ale budu prostě stadion Sparty a né repre tak jako big fanda Sparty stavbu nového stadionu schvaluju.


NotoriousB.I.G. 
Na co novy stadion??

24.05.2006 20:52

Letna je nejlepsi stadion v CR, tak proc borit nejlepsi stadion v CR?? Postavme ho na jine lokalite v Praze a budeme mit 2 krasny stadiony!!Nesouhlasim s borenim a doufam, ze moj milovana letna zustane tam, kde je!! ***LetnaFOREVER***


A.B. 
Naprostý nesmysl

24.05.2006 21:14

Stavět národní stadión na Letné považuji za naprostý nesmysl. Sparta má jeden z nejmodernějších stadiónů v republice a je naprosto zhovadilé ho vlastně zlikvidovat a stavět místo něj a naprosto mrhat finančními prostředky. Navíc národní stadión by měl mít opravdu kapacitu alespoň 50.000 míst, ať již kvůli pohárů, zájmu o některá utkání reprezentace, či možnost ucházet se do budoucna o nějaký fotbalový šampionát či finále některého z pohárů. Postavte ho klidně třeba v Edenu, alespoň nebudou muset slávisté pořád brečet a na něco se vymlouvat, protože sami si ho postavit nejsou schopni. Ať ho klidně využívají, stejně jako při hokeji Sazka Arenu. Likvidovat současný letenský stadion na úkor stadionu národního považuji za zhovadilý nápad. Aleš Brichta


Milous 
Ne!!!!!!!!!

24.05.2006 21:28

NS na miste soucasne Sparty je naprosty nesmysl.Pokud je vule mit NS neni k tomu treba bourat nas stadion.Osobne si ale myslim,ze cely NS je v nasich podminkach nesmysl.Melo by to smysl pouze,pokud by kazdy i pratelsky zapas reprezentace bylo narvane hlediste.U nas je to utopie a mit nejaky NS kvuli tomu,ze jednou v kvalifikacnim celku,tedy jednou za 4 roky bude vetsi poptavka nez splnuje soucasna kapacita je kravina.Tolik k NS obecne.K otazce NS na miste soucasne Letne jsem jednoznacne a zasadne proti.Sice se dalo cekat se treba nekdo chytne a necha se koupit za vidinu moderni areny,ale vidim i jine veci.Predevsim,ze ted se chodi na Spartu,potom by se chodilo na NS kde hraje Sparta.Pro me dost podstatna vec.Chci mit svuj vlastni stadion a ne spolecny byt supermoderni.Nase Sparta vyhovuje a pokud se nekdo ohlizi na vetsi zachody,teplejsi parky a zelenejsi travu jde mu spis o pocit nez o Spartu.Nase Sparta muze byt po case stara,nemoderni,ale porad bude nase.Bude to stadion klubu AC SPARTA PRAHA.Jsem proti a doufam,ze to zustane pri starem.Ostatne pokud Paroubek slibuje miliardu na kterou po volbach nebude mit narok,videl bych lepsi vyuziti nez ji utopit v NS.Kdyby se dala na mladeznicky fotbal,na modernizaci ligovych stadionu (kamerovy system,lepsi zazemi atd..) bylo by rozhodne smysluplnejsi nez nacpat do NS ktery podle me v nasich podminkach je naprosto zbytecny luxus.To je nazor Milouse a doufam,ze vetsiny.


jesperr 
NEE ČI JOOOOO......( URČITĚ NE ..

24.05.2006 22:26

Vesměs souhlasim s víše vypsanými názory , ale pro jistotu je zde ještě napíši. 1, Kdyby se začalo stavit musela by se zbourat nejlepší aréna, která je v české lize a splňuje všechny parametry - tedy MÍNUS. 2, Stavět stadion pro 35 000lidí je podle mě málo, když už tak 50 000, ale to už by se nemohlo stavit na letné, kvůli památkářům jak jsem se dočet od pana BOSÁKA ...(čt1-sport)-opět MÍNUS. 3, Dopravní kapacita, už těd když jde člověk na zápas na kterém je cca 10 000 lidí je celá letenská doprava totálně skolabovaná... a když si jenom představím stadion pro 50 000 lidí..a jako ty auta by zaparkovali kam ?... - opět další MÍNUS. 4, Na dva roky by se z nás museli stát bezdomovci podle plánu asi na Strahově. A již při tak slabé návštěve, kterou těd liga má by na Strahov chodilo kolik.. 2500-3000 lidí ??.. - opět MÍNUS. 5, Jestli pan Paroubek (dejbože at se to nestane) bude opět u moci tak kdo by se asi chystal smlsnout na našem stadionu.. Slavisti.. dělit se s nimi o jeden stadion o jednu sedačku o naše teplý párečky atd.???.. to je nereálné.. a co stadion ...to by v tom automatickém stadionu byli dvoje sedačky ? jedny modro žluto červené a druhé červeno bílé ,..- špatný to vtip - zase MÍNUS 6, Historie našeho stadionu.., sahá až do roku 1921 .. to je něco nádherného nechci o to vše přijít kvůli modernizaci..- že by zase MÍNUS ? 7, SEM SICE SPARTA ALE ŘIKAM NE VŠEMA DESETI .. MÍNUSŮ JSEM ZATÍM NAPOČÍTAL SEDM, ALE PO DALŠÍM ZAMYŠLENÍ MĚ NAPADAJÍ DALŠÍ, KTERÉ JIŽ NEBUDU JMENOVAT.. PROTO NEBERTE NÁM NÁŠ STADION.....


Jarda 
Letnou nedáme

24.05.2006 23:03

Jsem rezolutně proti bourání Letné, je to spolu se znakem a jménem jeden z hlavních symbolů našeho klubu. Když si ho necháme vzít přijdeme o část svojí identity. Stačí se podívat na příklad Bohemky nebo Brna, jeden v třetí lize a druhý hraje na fanoušky nenáviděném stadionu. Spíš než na bourání bych se zaměřil na dokončení rekonstrukce (nová světelná tabule a ozvučení...). Když chci vidět kolik je na časomíře, tak musím pět minut mžourat abych něco uviděl a před zápasem když hlasatel něco říká, tak je taky slyšet prdlačku (pardon je slyšet chrčení). A náš svaz by se měl taky zaměřit na jiné věci než vymýšlet kraviny, myslím si že práce mají na stole víc než dost... :-)


Radek-G1 
Co investovat do vlastního?

24.05.2006 23:50

V prvnim momentě mě představa, že chodim na Spartičku do moderní a luxusní arény docela nadchla. Obzvláště při pravidelných návštěvách našeho chrámu, kde při (dnes už ani ne podrobném) zkoumání nemůže člověk přehlédnout, že rekonstrukce provedená Petrem Machem je už hodně starou hystorkou a to co bylo ještě nedavno krásné a nablýskané, začíná chátrat, loupat se a opadávat. Všichni majitelé, kteří po Machovi přišli, stadion jen užívali, ale pravidelná údržba je nezajímala a nebo nebyla (v případě nedotatečně kapacitně zrekonstruovaných záchodků, kam je těžké se protlačit, ač je na stadionu 7000 lidí) dostatečná. Stačí si povšimnout dlouhé měsíce počmárané zdi, pavučiny a čmárance na pokladnách, krápníky mezi panely v podhledu u vstupu 1, oloupaná a odřená barva kovové konstrukce a v neposlední řadě díry ve střeše (např. sektor H57 řada 9 sedadlo 5 a 6, kde se při dešti nedá sedět, ale permice stojí 1800,-Kč), totální nemožnost koupit si ve většině sektorů důstojně klobásu, pivo, či suvenýr. O tom, že světelné tabule jsou zastaralé a neni na nich nic vidět ani netřeba diskutovat. Zde bych byl z vybudování NS asi nadšený. Na druhou stranu se ale bojím stráty domova a vlastní židle. Toho bych se nerad dočkal. A tak se ptám: pokud ne NS na Letné, dočkáme se od J&T taky nějakých oprav a modernizací, nebo jen slibů, jak děláme vše pro fanoušky.....?????


Roby 
Zbytečnost

25.05.2006 02:43

Asi takhle,Sparta vzprodá stadion tak ve čtyřech maximálně pěti zápasech za sezonu a to ještě když se daří.Přijde mi zbytečné,aby jsme se dívali většinu sezony na dvacet-dvacetpět tisíc sedaček jak zejou prázdnotou.Jestli NS tak někde jinde,třeba ty Vysočany nejsou špatný.A ať si tam klidně hrajou sešívky,stejně jim nic jiného nezbyde.Zbourat Letnou by byla největší možná kravina.I když od Paroubka s Košťálem se nedá nic jiného čekat.Přesto doufám,že je to jen předvolební propaganda.TAKŽE NECHTE SPARTU BÝT!


palec 
.

25.05.2006 06:50

Nechápu proč sparta potřebuje nový stadion? mě současná letná vyhovuje ve všech směrech...Na co nový stadion s vyšší kapacitou? Aby tam přišlo na Ligu mistrů o 15 000 buranů víc? reprezentaci nenaštěvuji, takže je mi to šumák. Zbourat nejmodernější stadion v republice a vystavit tam novou "super moderní arénu"... tohle se může stát opravdu jen u nás...


Brouk 
Národní stadión na Letné

25.05.2006 07:27

Bylo by to pěkné, aby v Praze byl národní stadión, aby stále na Letné a Sparta tam měla domov. Ale: Národní stadión pro 35 000 je podle mého názoru nesmysl, měl by mít kapacitu alespoň 50 - 60 000 diváků. Takový by šel na Letné postavit pouze v případě, kdy by se šlo současně do hloubky do země (zasunovací střecha je podle mě zbytečný přepych), ale na to i tak 3,5 miliardy stačit nebudou, tedy podle mého názoru...


h..o..n..z..a.. 
NECHCEME!!!

25.05.2006 09:48

NECHCEME!!! protože je riziko že dopadneme jako bezdomovci z Edenu/Strahova a NAVŽDY LETNÁ!!!


ada 
Ne!!

25.05.2006 10:09

Neodsuzuji myšlenku NS, ale rozhodně ne na Letné! Tam máme svůj domov, tak nám ho nechte. I kdyby byl nový stadion sebekrásnější, nikdy by na něm nebyla taková atmosféra, jako máme teď na Spartičce. A to i když není zdaleka vyprodáno... Proto říkám NE národnímu stadionu na Letné!


WvP 
NS ano, ale ne na Letné!!!

25.05.2006 11:40

Do tak vyčerpávající argumentace již těžko mohu asi přispět dalším objektivním důvodem. Proto bych jen dodal, že morální profily všech hlavních aktérů na mne nepůsobí zrovna dvakrát důvěryhodně,včetně jejich argumentace.Aby se z toho na Spartu nevyklubala nějaká "kulišárna". V tržním prostředí nikdo jen tak miliardy nerozdává. WvP


Dun 
Hlavni tribuna

25.05.2006 12:19

Soucasny stadion podle me dostacuje, jen by bylo potreba zbourat a prestavit hlavni tribunu a to z techto duvodu: - Ma sloupy, ktere brani ve vyhledu - je nesmyslne utopena vzadu... betonovy placek na boxech zbytecne oddaluje divaky od hry - neni napojena na ostatni tribuny takze je zde horsi atmosfera... mexicke vlny nemuzou obihat atd... prestavbou hlavni tribuny by se dalo nahnat par tisic mist a letan by byla super


Energetik 
re: Hlavni tribuna

25.05.2006 12:47

zase na druhou stranu ta hlavni tribuna nejverneji kopiruje historii... To je tezky, jestli by mi neco chybelo, tak by to byla prave hlavni tribuna, jeji styl, charakter... Ale je fakt, ze tam nesedim a sloupy tim padem neresim ;-))


Dun 
re: re: Hlavni tribuna

25.05.2006 13:44

No ja jsem pro dominantni velkou stribunu akorat vepredu a se strechou, ktera se neopira o pitomy sloupy.... tuhle sem na hlavni zavital... a uplne sem se zdesil jak je tam mrtvo... a to srovnavam s protilehlou vychodni... Nejhorsi zasitek byl kdyz sem si koupil lupen do rohu (u casomiry)... a tam diky uzasne reklame eurotelu na zabradli sem videl tak 1/3 hriste... ... takze nejaky zmeny by letny urcite pomohly... ale novej narodni stadak smrdi... slavii:( .. fuj... NS zadnej a nikde... protoze spravne je to ze slavie sou bezdomovci... a urcite by se naa NS chteli protlacit... stejne jako hokejisti


Ornaldinho 
Protesty

25.05.2006 12:50

Sice vím, že když bude NS mimo Letnou a nebude na něm hrát Sparta, což je přesně to co chci, tak bude mít problém se uživit, ale ať tam klidně hraje Bohemka se Slávií i Žižkovem!! Hlavně musí zůstat Sparta na Letný!!! Navíc když by stavba na Letný vyšla stejně draho jako celej novej stadion jinde, tak je to stupidita dělat ho na Letný. A proto, kdyby to stále vypadalo se současnou Letnou špatně, tak jsem pro hromadné protesty, petice či pochody za zachování sparťanské Letné!!!


Kirken 
Ne!

25.05.2006 15:22

Je naprosto jasné, oč jde. Slovenští majitelé Sparty střelí stadion a pozemek klubu fotbalovému svazu za slušné prachy a zahojí se, ze Sparty se stane klub bezdomovců v nájmu a Košťál dostane slušnou provizi. Spatra už měla za majitele všelijaké exoty, ale tohle je vrchol... Když nejste schopní klub dobře spravovat, prodejte ho a vypadněte!


nadia 
San Siro

25.05.2006 18:49

krásný městský fotbalový stánek využívají dva městští rivalové, stejné je to v Římě a i jinde. A pak samozřejmě i reprezantační mužstva.To je realita dnešního ekonomického světa. Na straně druhé stojí - i u mne - emocioniální postoj. Jezdím na Letnou už 43 let a zažila jsem dvě přestavby stadionu. Při té poslední mi vadila právě snížená kapacita hlediště, protože pamatuji vyprodanou Letnou 36 tisíc lidí! A to prosím na ligu, o Pohárech nemluvě. Můj názor tedy není jednoznačný. Nemám k němu dost informací. A proto se pana Křetínského ptám: 1. Co Sparta ztrátou vlastního stadionu ztratí a co naopak získá? (Nejde mi o finanční rozvahu.) 2. Je vám jasné, že v případě přestavby stadionu a sparťanském exilu na Strahově si můžeme o Lize mistrů min.3 roky nechat jen zdát? Jak se vyrovnáte s touto finanční ztrátou? 3. Už jste zřejmě poznal, že fotbal je navýsost svérázná tržní komodita, neuvažujete o prodeji Sparty?


milanbmw 
Sparta

25.05.2006 20:25

má Letnou,taková jak je ted. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrr


kosotrubka 
Otázka?

25.05.2006 20:35

Bude národní stadion v barvách SPARTY ? Bude tam hrát jen Sparta a nároďák nebo i slávisti?Bude tento stadion patřit Spartě?


Richmond 
nemá řešení

25.05.2006 22:28

Stejně tak velká kapacita cca 35 000 sedadel by byla zaplněna opravdu jen při derby a s Baníkem, samožřejmě při Champions league.... Jinak když přijedou Blšany a spol. tak ´´bůra´´ návštěva je průměr... což je špaténka.. a vypadalo by to dost směšně.... Serte na Košťála..... V Praze je dost fleku hajzlové...


Arnie 
Dotazy

25.05.2006 23:49

1) Kdo bude vlastnikem pozemku a kdo stadionu az cela transakce probehne? 2)Muzete nam zarucit, ze na NS nikdy nebude hrat domaci ligove zapasy jiny klub nez Sparta? 3)Jak se podle Vas bude hracum hrat pred 5 000 navstevou na 35 000 stadionu a jak se bude hrat pred 2000 navstevou na Strahove? (uz vidim odpoved: Pevne verim, ze fanousku bude chodit podstatne vic. Ostatne je to i nase dlouhodoba politika. hehe) 4) Budete tentokrat brat zretel na prani fanousku, nebo opet pujdete proti nam jako s panem Hrebikem.


VencaAC 
Nesouhlasím

26.05.2006 10:12

Na všechny podstatné věci, které by mě zajímali, se již zeptali ostatní. Vše již bylo v podstatě vyjádřeno. Tak pouze vyjadřuji svůj sázadní nesouhlas stavby NS na místě dnešní Toyota Arény! Myslím si, že tohle řešení by bylo nešťastné témeř pro všechny strany. Argumenty již předložili ostaní za mne (malá kapacita, rešení vlast. vztahů, vlastní podoba stadionu...atd.). Takže Spartička jedině v současné Toyota Aréně (a NS kdekoliv v Praze)...


ACSP 
Ne a ne a ne!!!

26.05.2006 15:41

Nechapu vsechny blbce (paroubek,kostal) co chtej znicit tak nadhernej stadion jakym Letna je. At si to postavej treba misto hardu ale Letnou nebourat. NEEEE!


xployd 
Jsem moc rád že se aspoň v nečem schodnem

26.05.2006 18:22

Bourat Letnou je prostě nesmysl. Pokud se nám někdy v budoucnu bude zdát náš stadion malý, tak podle mě je možné zvýšit kapacitu i bez pomoci Paroubka. Letná forever!!!


Carrissa 
re: Jsem moc rád že se aspoň v nečem schodnem

26.05.2006 18:51

je to fakt kravina... navíc si nedokážu představit chodit (jezdit) dlouhou dobu kolem trosek Letný!!!


karlos20 
Ne!!!!! NS na Spartě N I K D Y

26.05.2006 19:58

Když jsem slyšel,že má být národní stadion na místě Toyoty Arény tak jsem nad tím začal přemýšlet proč a zda je to výhodné.V naší lize mají týmy většinou nekvalitní stadiony,které nevyhovujou.Jediný kvalitní stadion,který splňuje normy je Sparta a snad ještě na Slovácku.Vůbec tahle představa se mi nelíbí mít ns na Spartě.Proč bourat náš staion,který je moderní a vyhovuje a místo něj postavit ns,který by byl jen na 35tis míst??to je blbost.To by ani nevyřešilo náš problém.Chceme stadion pro reprezentaci.Ač naše liga je prohnilá,návštěvy chodí průměrně 3tis lidí tak na naši reprezentaci chodí lidí hodně a skoro vždycky vyprodajý Toyotu Arénu.Tím pádem reprezentace potřebuje co největší stadion,nejlépe ten na 40tis.Dále je to důležité pro splnění požadavků FIFA.Dyť na tom národním stadionu na letný by se nikdy nemoho hrát finále poháru a ani by se unás nemoho pořádat žádné mistrovství,kvůli malé kapacitě!!A to je blbost.Když už národní stadion tak už nějaký pořádný a který by se dal hodně využít.A stadion mimo Letnou.Tím bychom měli dva kvalitní stadiony-Letnou a Národní staion.Klidně by na tom ns mohli hrát týmy Bohemka a Slávia..proč by ne?Tím by se vyřešili další věci-slávia by měla konečně stadion,ač zase ne vlastní,ale aspoň konečně nějaký odpovídající a ne ošuntělý jako "mají" teď..samozřejmě by museli platit nájem aby to neměli jako "dárek"


James 
re: Ne!!!!! NS na Spartě N I K D Y

26.05.2006 20:49

Úplně souhlasím s tímto názoram proč to nepostavit třeba slavii? Tenhle člaánek je hodně pravdivy stadion sparty nebourat!!!


James 
NEchci

26.05.2006 20:35

Zbourat nově zrekonstruovaný stadion si myslím , že je hloupost. Proč se nemůže postavit nový stadion někde na jiném místě a ČR by měla dva supr stadiony. Když jsem to slyšel poprvé, nemohl jsem tomu uvěřit a nechápu to do teď, myslím, že by to bylo jedno z nejhorších řešení


repka 
NECHCEME

26.05.2006 20:50

TOYOTA ARENA JE JEN JEDNA


repka 
NECHCEME

26.05.2006 20:52

LETNÁ JE LETNÁ


SpartaForever 
ano, kdyby..

27.05.2006 14:59

Kdyby se stadion přestavil tak, aby na nás dýchala pořád sparťanská historie, tak proč ne...


svecmeister 
Nechci nár. stadion

27.05.2006 15:09

Pokud k tomu můžu říct svůj názor tak NS na Letný nechci.V žádný fotbalově vyspělý zemi nehraje na NS ligovej klub.A i když by se postavil jinde tak by měla Sparta hrát Ligu mistrů doma.Je to sice na úkor peněz ze vstupenek,ale před pár lety hrál Arsenal LM ve Wembly a nevyhrál tam ani jeden zápas. Sparta má svůj stadion a tak by to mělo zůstat!!!SPARTA FOREVER!!!


Benjo 
PROČ????

27.05.2006 16:56

Nový stadion chci... Ale ne na letný!! Proč novej stadion stavět na místě, kde už teď stojí stadion pro Spartu dostačující!!!!!!!! Takhle máme v rapublice jen jeden proč nemít dva?!! Nový stadion ANO na Letné NE!


Robas 
Návštěvnost

28.05.2006 13:28

Myslim ze vedeni Sparty by se melo zamerit spise na jine veci - a to konkretně na zvýšení návštěvnosti na stadionu, a ne vymýšlet ptákoviny jako postavit si novej supermoderni stadion. Na ligu chodí v průměru 5000 nebo kolik, ale oni si vymyslí větší stadion. Teda nevim, ale politika zvýšení návštěvnosti větším stadionem a vyšším vstupným mi nepřijde jako dobrý tah. Už takhle je to ostuda, že ve městě který má víc jak milion obyvatel neni jeden z nejslavnějších klubů historie schopnej ani vyprodat stadion - podaří se mu to pouze na derby (a to opravdu jenom občas) a když přijede nějaký slavný velkoklub na Ligu Mistrů. Padaly tu názory, že to bude vyprodáno na LM, ale tomu nevěřim - podívejte se, kolikrát bylo za LM vyprodáno za poslední sezony. Podle mě to jsou zbytečně vyhozené peníze - až Sparta vyprodá minimálně 10x za sezonu stadion na ligu, můžeme o tom začít uvažovat, ale takhle... to raději ty 2,5 miliardy co by jste si museli sehnat použijte na rekonstrukci a zlepšení zázemí pro fanoušky! Rozhodně říkám NE novému NS na Letný! Navíc pokud by se tam mělo hrát se Slavií na půl, to bych raději přestal chodit na fotbal (myslim ze Slavisti by smysleli podobne).


SpartaForever 
re: Návštěvnost

28.05.2006 14:27

Souhlasím s většinou. Slavia odmítá hrát na NS jako takovém. Jinak k té návštěvnosti. Vedení se může třeba stavět na hlavu, ale na týmy jako Příbram, Kladno, ČB, Zlín... víc lidí chodit nebude.


Palik 
NE!!!!

30.05.2006 11:52

Národní stadion na Letné nechceme!!! a než hrát na jednom stadionu se sešívkama-to radši souložit v kopřivách!!!!


Luk 
Pro JUDr. Křetínského:

31.05.2006 19:05

1)V době, když jste přišli, jste plánovali zvýšit průměrnou návštěvnost na Letné na 15 tis. za půl roku. Za 2 roky jste neudělali NIC(jen zvýšili vstupné asi o 60%, což se mi jako podpora návštěvnosti nezdá). Jak byste tedy chtěli zvýšit návštěvnost tak, aby jsme se na případném NS nebáli mezi prázdnými místy? 2) V té samé době jste si nechávali zpracovávat studii, proč lidé na fotbal nechodí a říkali jste, že její výsledky dáte k dispozici i ostatním, aby z ní mohl těžit celý český fotbal. Co se tedy s těmi výsledky stalo a kde jsou? 3) Myslíte si, že je správné, aby člověk jako vy, bez vztahu ke Spartě a bez odborných znalostí fotbalu a jeho prostředí, rozhodoval o tak zásadních věcech jako je bourání našeho stadionu?


acskncl 
re: Pro JUDr. Křetínského:

31.05.2006 21:39

planovali 15000 snad do 5 let


Luk 
re: re: Pro JUDr. Křetínského:

01.06.2006 21:39

Aha, no nevim, já si pamatuju že to bylo asi do půl roku, ale to je vlastně jedno, jelikož pro zvýšení návštěvnosti neudělali nic a pochybuji, že by se těmto myslitelům podařilo něco vymyslet. Vymýšlení píčovin jim jde, jednou by mohli překvapit a vymyslet něco prospěšnýho. Tedy prospěšnýho pro Spartu, ne pro ně.


Arnie 
Kdy bude JUDr Kretinsky odpovidat

01.06.2006 12:40

?


Energetik 
re: Kdy bude JUDr Kretinsky odpovidat

02.06.2006 13:04

Prislibeno je to priblizne na konci pristiho tydne, pripadne pak po nedeli.


knezi 
NS ANO,na LETNE NE!

01.05.2007 22:03

Národní stadion na Letné?ROZHODNE NE!!Sparta si buduje stadion k obrazu svému uzž jak dlouho a konečne když má konečnou podobu zbourat? NE!!!!Navíc na ligu nechodí tolik fanoušků a atmosféra na stadionu by nebyla taková.Jsem pro NS ale ve Stodůlkách a aby už byl 5hvězdičkový aby jsme si mohli zajít někdy na finále LM nebo poháru UEFA. SPARTA FOREVER;)