Tomáši Řepko! (AC SPARTA PRAHA - SK Dynamo České Budějovice, 8. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Ondra 
Bombito

25.09.2006 07:43

Opět nelze než smeknout. Vždy dokážeš vystihnout to, o čem se šušká a za drtivou většinu sparťanů vyjádřit jejich názor na věc na virtuálním papíře. Děkuji Ti za to.


kikin 
re: Bombito

26.09.2006 08:59

Moc hezkej článek,souhlas a mý srdce plesá :o)


lucifer.pekelny 
Hezký

25.09.2006 08:17

Moc pěkný článek! :-) P.S.: Viděls film Svatba jako řemen? Jak tam V. Pucholt jako policista říká: "Tak podívejte se soudruhu.... " ,zarazí se a dodá: "Ko ko komu tykáš???" :-)


ACS-fan 
Ať žije Tomáš Řepka a Bombito!

25.09.2006 10:43

Jako obvykle velmi dobrý komentář. Potěšilo mě, že Bombito uznal za potřebné vyslovit Tomáši Řepkovi veřejnou podporu fanoušků. Jeden z hlavních důvodů neuvěřitelně odporné štvanice je chorobná závist. To, že někdo vlastní tvrdou prací zbohatl a má víc peněz než všichni v článku jmenovaní zoufalci vydělají dohromady za celý život, některá individua nejsou schopna odpustit. Tomáši, nedej se těmi závistivými ubožáky otrávit, jsi náš, máš naši podporu! Tóóómáš Řepka !!!


Ludva 
re: Ať žije Tomáš Řepka a Bombito!

25.09.2006 10:56

Souhlas, TOOOOOMAAAAŠ ŘEPKA!!!!!


Energetik 
Novinari

25.09.2006 11:08

Novinari maji proste sousto, Repka poslal doprdele Brucknera a svaz - to je spatne. Svaz je taky spatny a Bruckner uz taky.. To si clovek nevybere, hlavne ze je do ceho rejt a ctenarum hltajici zpravy na urovni Aha ci Blesku je co predhodit. Proste potrava pro zvirata, nic vic. Repa snad pocital s tim, ze u nas je kultura naroda ponekud jinde, nez v Anglii, takze by ho to snad nemuselo rozhazet. Fanousci stoji za nim a to by pro nej uz dnes mohlo byt smeroplatne..


Chibitch 
re: Novinari

25.09.2006 12:57

a jeste o nekom rikal, ze je "typek"


taborita1 
re: Novinari

25.09.2006 20:05

Absolutní souhlas.Já už jsem o tom kdysi někde psal.Deník Sport, potažmo jeho redaktoři, se chová jako typický bulvár.Vyberou si vždy nějakou osobnost(většinoU silnou, u které si navíc myslí, že nebude mít potřebu reagovat)a šijou do ní, hledají kdejakou prkotinu, kravinku apod a hned ji rozmáznou a podají jako událost nejméně desetiletí.Ne nadarmo má Sport stejného majitele a vydavatele jako Blesk.No nic.ACS


ZdendaLBC 
Štvavá kampaň?

25.09.2006 12:35

A v čím žoldu jsou ti agenti-přisluhovači? :o))) Na Řepku nikdo žádné odměny nevypisoval a vypsat na něco kurs, to mi přijde naprosto normální. Svinské odměny se vypisovali na něco trochu jiného, a taky to, zdá se, zabralo.


lucifer.pekelny 
re: Štvavá kampaň?

25.09.2006 13:43

Ono na tom kursu se lze napakovat víc, než na nějakejch 10 tisících odměny....


Echs 
re: Štvavá kampaň?

25.09.2006 21:00

este rikej ze novinari nebo nekdo jinej (napr. rozhodci) jsou zamereny proti liberci....


recchi 
re: Štvavá kampaň?

26.09.2006 18:35

zdendaLBC:Jsi hlupák!Pokud Ti přijde normální vypisovat sázky na to, ve kterém kole dostane ŘEPKA červenou, tak je to pro každého normálního fandu jenom úrodné pole pro korupci. Za dlouhý peníz se šábneš se sudím a on ti ho vyloučí klidně na tebou uvedenou minutu. Pak se ale neoháněj tím, že bojuješ za čistotu fotbalu. Btw pro mne by bylo zase normální vypsat sázky na to ve kterém zápase někdo hodí tomu vašemu bubákovi slupku od banánu. A pak bych určitě vyhrál! Podle Tebe prostě normální sázka! Kape Ti na karbid mistře ligy.


FroZEN 
skvely

25.09.2006 12:41

co dodat...


WvP 
Souhlas.

25.09.2006 12:43

S perfektně napsaným článkem, nelze jinak, než absolutně souhlasit. Potom zrzavej doveda na stránkách Sportu skučí, že se nikdo z hráčů působících venku nechce vrátit domů a raději dohrávají v zahraničních nižších ligách než v naší nejvyšší. Prostě vědí, co by je tu čekalo a nemají zapotřebí každému pisálkovi či výčepnímu něco pořád dokazovat.


Danni 
jen mala malickost

25.09.2006 13:00

nevim, zda to maji spatne na idnesu, nebo chyba vznikla pri prepisu-Tomas Repka je odchovanec Brumova, ktery lezi na cesko-slovenskem pomezi a mimo jine z tama pochazi napriklad Tomas Polach a Zdenek Senkerik, abych jmenoval ligove fotbalisty, a ze znamych osobnosti treba spisovatel Ludvik Vaculik, nikoliv Broumova:)


Bombito 
re: jen mala malickost

25.09.2006 15:42

Máš pravdu, udělal jsem chybu při přepisu. Nějak se mi tam napsal známější Broumov. Omlouvám se ;o)))


n.ezn.amy 
Bombito díky

25.09.2006 13:09

že jsi přesně vystihl názor, dle mého, většiny fandů Sparty i dalších objektivních fanoušků ostatních klubů. Skvěle napsaný článek. Jinak doufám, že se konečně Spartička probudila, válec se rozjel a už se nezastaví :).


hoki 
Řepa

25.09.2006 13:28

Běžně je vidět jak hráči posíláj rozhodčího do prdele. Kór v Anglii "fuck..." rozhodčí slyší pořád. Jo kéž by sme (fanoušci) mohli vyloučit rozhodčího za ty jejich nesmysly co nám ukazují.


soty66 
Super článek

25.09.2006 14:19

Odborníci z deníku Sport po štvavé kampani na Káju Poborského si vzali na paškál Tomáše a dělají všechno pro to,aby ho zničili a pak se diví,že se nikomu nechce vracet do naší ligy.Tomáši drž se fanoušci Sparty stojí za tebou!!!


Jablkon 
transparent

25.09.2006 15:54

Spis by jste se meli zamyslet nad tim, proc je ten transparent roztazeny na hornim patre a ne dole. Chytracky tady rozhadate lidi mezi sebou a jiny se snazite vystvat, ale pouzit jejich napad vam nevadi.


Energetik 
re: transparent

25.09.2006 16:04

mluv za sebe, tady byl dan prostor k diskuzi a kdyby nekdo z vas napsal tehdy clanek, tak by to tu bylo taky. Nikdo tu nikoho nerozhadaval, kdo a jak zde diskutuje je kazdeho vec.


Indrid_Cold 
re: transparent

25.09.2006 16:05

Co ty jsi za kokota, jdi do hajzlu. Pokud se ti něco nelíbí, tak běž pokouřit tobě podobným a neotravuj tady ovzduší.


Jablkon 
re: re: transparent

25.09.2006 20:32

Tak z tebe jde opravdu zlo :). K tomu muzu jen dodat: inteŕnet.machr@klavesnice.cz


Indrid_Cold 
re: re: re: transparent

26.09.2006 09:13

Ze me zlo jít nemusí, kór na takovou píčičku, jako jsi ty. Řešíš tu problémy, který neexistují, ale to ty prostě nepochopíš a pochopit nemůžeš. Pa puso.


Remedy 
re: re: re: transparent

26.09.2006 09:18

Jablkon - o co ti ty zasraná kundo z ryby jde? Pochop, že na ty tvoje žvásty tu nikdo není zvědavej. Kotel rozhodně nebyl rozdělen díky Sparta Forever, to může napadnout jenom idiota jako seš ty. Že se tu lidi pohádali, to není přece problém SF, který uveřejnilo článek, který přišel. Mám dojem, že zde názorová cenzura nepanuje, i když by si to kokoti tobě podobní přáli. Ale s tím musíš jít třeba do Haló novin.


Jablkon 
re: re: re: re: transparent

26.09.2006 10:43

Nerikam, ze to je vina teto stranky, ale vetsinoveho nazoru, ktery tady panuje.Zajimavy,ze podle vas nemam vubec pravdu,ale vsichni se toho vehementne chytate. A kdyz tady nejakej pitomec napise,ze resim problem,kterej neexistuje,tak se opravdu musim smat, protoze to muze napsat pouze clovek sedici naproti hlavni tribune nebo uplnej blbec:).Jen si pockejte na tu ostudu,co nas pri tehle situaci ceka ve ctvrtek. Kunda z ryby :) - holt internet no cha cha


Energetik 
re: re: re: re: re: transparent

26.09.2006 10:51

Podle tebe na proti hlavni sedi nenormalni lidi?? Tak to pak fakt nema cenu. Ostuda spis bude, az vam protilehla prestane odpovidat Praha... Cehoz bych se osobne taky nechtel dozit. Me jde proste o to, ze se tu resi jakasi vina SF na nejaky krizi, kterou jste si vyvolali sami mezi sebou, to za prve a za druhy, ze nekomu vadi nejaky uzitecny info pro fans na vyjezdech. Osobne bych tohle treba, kdyz se jelo vloni na Arsenal taky uvital, a nehledal pak hospody kdovikde.


Jablkon 
re: re: re: re: re: re: transparent

26.09.2006 11:35

Nerekl jsem,ze na protilehle tribune sedi blbci. Rekl jsem,ze bud to tvrdi nekdo z protilehle tribuny(protoze asi nevi,jaka je situace za branou) a nebo blbec( chodi do kotle a zrejme si mysli,ze je vse OK). Pojem protilehla tak nejak standartne pouzivam pro vsechny ostatni sektory - proste zvyk. Ta debata se rozvirila hlavne na techto strankach a momentalne mi to prijde tak, ze to se angazovali lidi,ktery za branu nechodi a mnoho,kteri tam chodi, se vubec do te debaty nazapojovalo a ted na to doplaci.Cimz nerikam,ze se o t tom nemelo mluvit,ale zaslo to az prilis daleko.A ta pozititvni diksrimanace je taky zbytecna.KOukam na zapas a Sylvestre to ze trech pokusu napali trikrat ze dvou metru do protihrace, zatimco tady se napise, ze to byly nadherne pokusy,ale ze je vzdy nekdo stihl zablokovat.Ale to je subjektivni nazor a nejak s tim nema nic spolecnyho.No necham to byt.


Energetik 
re: re: re: re: re: re: re: transparent

26.09.2006 11:51

To je jasny, diskuze treba zachazela do krajnosti, ale to neovlivnis. Od toho holt diskuze je.


Batigol 
re: re: re: re: re: re: re: transparent

26.09.2006 17:57

za brankou je to v pohodě, ale vždycky mi tam vadila ta síť, připadá mi, že na proti hlavní je lepší výhled. Ludva střílel slušně, jak si počkal na tu druhou střelu, která padala a vzal jí z první, to byla nádhera, jestli ste někdy hráli fotbal, tak víte, jak je těžký, to takhle trefit, navíc byl se šimákem jedním z mála, kterej se nebál vystřelit


Ultrassparta 
re: re: re: re: re: transparent

26.09.2006 11:15

Ve čtvrtek žádná ostuda nebude.....


acskncl 
re: transparent

25.09.2006 17:51

Protoze se choreu venujou lidi co jezdej ven a ty spolecne s "rasistama" opustili kotel a presunuli se na horu.Ze se aktivitam ohledne fandeni ci chorea nevenujou ti bojovnici za ten "spravnej" kotel,je bohuzel realita.(maj jen silne keci u klavesnice)Fandeni v prvni polocase nemelo valnou uroven a ozilo az po te ,co se pridala skupina sedici nad kotlem.


Jablkon 
re: re: transparent

26.09.2006 11:36

souhlas


paolo.maldini 
re: re: transparent

26.09.2006 14:35

a cim to ozilo? tim, ze skandovala neco uplne jinyho nez "kotel"?


Heiselpapier 
re: re: transparent

27.09.2006 19:38

ten kotel stejně neni synchronizovanej, když lidi co to táhnou odejdou nad kotel:( Kdyby radši zůstali dole a nesváděli svoje osobní problémy na sparťany, který nepatřej mezi tvrdý jádro, mohli by Spartu podporovat všichni společně. Ale na to oni nikdy nepřistoupí, protože se jim pořád něco nelíbí


banik4ever 
Jenom me utvrzujete...

25.09.2006 17:00

...ze spartansti fanousci jsou tlupa nejvetsich konomrdu jake znam. Jak muze normalne uvazujici clovek napsat vetu: Byl jsem mnohokrát očitým svědkem neskutečných urážek, které musíš vyslechnout. Ty co si tenhle clanek napsal si fakt taky curak nebo to vsechno byl jenom vtip? Repka je idiot a jeste k tomu labilni. Jenom si vsimnete jeho reakci kdyz mu je odpiskan faul. Nekoho skosi div mu neutrhne nohu a pak si jeste stezuje zpusobem za jaky by mel dostat cervenou. Ja vim ze gesto ktere ukazal teplickym fans je podle vas normalni. Jenom si vy curamrdani predstavte kdyby vam neco takoveho ukazal pavel besta, jaka by byla vase reakce....Banik 4ever vy kokoti!


cale 
re: Jenom me utvrzujete...

25.09.2006 17:59

Jo hosku, sam jsi me utvrdil ze vyplody lidi s prezdivkou banik4ever nema cenu cist. Pokud Repka dostane kartu zaslouzene, jako napriklad vcera, nerve na rozhodciho. A co se tyce gest, Matusovic spartanskym fanouskum ukazal neco podobneho. Na tom jak se fanousci chovaji k byvalym hracum sveho klubu se pozna jejich uroven. Kdyz na Letnou prijel Baranek, Siegl, Novotny nebo jina postava spartanske historie, byla nekolikrat vyvolavana. Kdyz hrala Sparta v Ostrave, na Matusovice nebo Repku se piskalo. To ze nedokazes ocenit kvalitne napsany a velice prijemne citelny clanek ukazuje na uroven tveho intelektu.


*n* 
re: re: Jenom me utvrzujete...

25.09.2006 18:05

seš trapnej, málokterý hráč se snaží soupeři pomoc tak, jako Tomáš Tomáááááš je 1.


banik4ever 
re: re: Jenom me utvrzujete...

25.09.2006 19:59

aha. pan inteligent. ty si cyp, protoze rikat o nekom ze ma nizkou uroven inteligence kdyz ho neznas je dost blby hosanku. ja bych o tobe nenapsal ze si idiot co je rad ze nechodi pozpatku, i kdyz na tom mozna neco pravdy bude. nikdy v zivote sem o nekom nerek ze je blbejsi nez ja. drz se toho taky a mozna ti nekdo jednou nerozbije drzku


abdul 
re: re: re: Jenom me utvrzujete...

25.09.2006 21:03

staci si precist ten tvuj vyplod, nemusi te nikdo ani znat a hned kazdymu musi bejt jasny, ze jsi mel sakra velky problemy aby si tu pomocnou skolu nakonec dodelal


Mellon 
re: re: re: Jenom me utvrzujete...

25.09.2006 21:44

O tvojej inteligencii si každý môže myslieť čo chce, ale o tom, že si primitívny chrapúň, nemôže po prečítaní tvojich rázovitých vulgárností pochybovať nikto. To je u vás v Ostrave bežné, že keď prídeš na návštevu najskôr hostiteľov pourážaš ?


cale 
re: Jenom me utvrzujete...

25.09.2006 18:00

A ze Besta je curak se vi po cely republice.


lucifer.pekelny 
re: Jenom me utvrzujete...

25.09.2006 21:16

Šimák na vás neukázal nic a házeli jste na něj kamení... Píšeš, že bys neposuzoval inteligenci někoho, koho neznáš a příspěvek předtím nazveš Bombita, kterému nesaháš ani po kotníky pánským přirozením. Tak si vytáhni hlavu z prdele ty lůzo a zkus s ní někdy myslet!!!


*n* 
Tomáááááááááááši

25.09.2006 18:07

JSME S TEBOU.............


viktorkap 
řepka

25.09.2006 19:32

sparťan nejsem, ale na tuhle stránku mě naved kámoš a musim uznat že mě zaujala. články většinou výborný, snad až na jeden, kdy se river plate přirovnával ke slavii, ten mě trochu "naštval". ale na tenhle reagovat musim, sem jeden z těch, kterej se na návrat tomáše vyloženě těšil, a taky jeden z těch, kterej čekal, že ligu trochu pozvedne. nikdy bych na něj nic nekřičel, ale bohužel musim říct, že mě zkalmal. nikdo neni svatej, nikdy sem mu nevyčítal vyloučení v baráži jako jiní, ale jeho přístup v některých zápasech prostě neuznávám. možná sem na něj tvrdej, ale měl by to být jeden z nejlepších hráčů ligy, a podle toho by na něj měly být kladený nároky. toť asi tak vše, co jsem chtěl. jinak hodně štěstí na hearts.


recchi 
re: řepka

26.09.2006 18:45

Hm, zklamal Tě jeho přístup v některých zápasech. Musíš si uvědomit, že když to nejde celému mančaftu, tak on sám nemůže neustále zářit. A jestli je oporou nebo ne? To nám ukáže pondělní derby. Mám docela obavy, určitě stejně velké, jako je velká radost sešívek, že nebude hrát i když jinak tvrdí, že je to kopyto.


malexx 
Bombito

25.09.2006 21:11

Pises hezky, ale chtel bych Te upozornit na jeden defekt, ktery se v Tvych clancich pravidelne objevuje... dej si prosim pozor na me a mne (jsem v cizine, takze nemohu pouzit diakritiky), mas to snad pokazde opacne... promin za rejpavost, jak rikam, je to jedina chybicka.


ACS-fan 
re: Bombito

26.09.2006 07:39

Jak rád bych mněl Tvoje starosti :-)


Bombito 
re: Bombito

26.09.2006 08:55

Já vím, je to moje slabá stránka. Zkusím potrénovat a toho nešvaru se zbavit. A dík za upozornění.


kikin 
Skotská srdce

26.09.2006 08:58

Tak kucí srdcem rudý,držim palce na čtvrteční zápas,bohužel tedko nem§žu chodit fandit,jelikož sem na půl roku v cizině a tak sleduju všechny stránky a budu fandit aspon on-line,přes ty bláznivž skoty musíme postoupit,vidim to doma na plichtu,ale když vyhrajeme budud moc rád :o))) Sparta Praha olé a pondělní derby,to bude naářez,ty sešívky přejedeme a at se jim ten Strahov po našich golech zazelená a pojdme to pořádně zaplnit a ukázat že Spartanů je tady nejvíce :o))


Richmond 
sektor naproti hlavní

26.09.2006 11:19

celé mládí sem chodil do kotle a až v pozdějším věku si člověk uvědomí, ten primitivismus a hanbu co ty rádoby hooligans předvádějí. Chodím si naproti hlavní už 6 let a sem přílíš spokojen, až na to slunce a pár důchodců, co nerozuměj fočusu. Spousty lidí nezná rozdíl mezi hooligans, ultras a supporters. Věřím, že jednoho dne tyhle mladíci budou vypískáváni ze sektoru kotle a my normální se tam můžem vrátit. Kvůli takovým kryplům se návštěvnost na mnoha stadiónech v ČR rapidně snížila. SMRT HOOL´S ACS FOREVER


žokej 
re: sektor naproti hlavní

26.09.2006 12:52

asi ňákej duklák...


Ludva 
re: re: sektor naproti hlavní

26.09.2006 12:55

CO JE???


Celticgirl 
re: sektor naproti hlavní

26.09.2006 14:29

Ty lidi, o kterých tu píšeš, vytvářejí na letné atmosféru a ať se Ti to líbí nebo ne, když oni tam nejsou (nebo jsou nad kotlem), tak to fandění nestojí za nic..


xilas 
re: re: sektor naproti hlavní

26.09.2006 16:07

radsi bez fandeni, nez s rasistickymi vylevy radoby fandu... kazdopadne si myslim, ze se atmosfera da udelat i bez "nich"


Sparta Praha 
re: re: re: sektor naproti hlavní

26.09.2006 18:39

Jak funguje atmosfera bez nich,bylo videt na poslednich dvou domacich zapasech......ozila az snima v druhe puli s Budejkama.


Sparta Praha 
re: re: sektor naproti hlavní

26.09.2006 18:37

Naprostej souhlas s CG!rekla si to uplne presne!


wimpy 
re: re: sektor naproti hlavní

26.09.2006 23:47

... a naučili se "PRAHA!" :-)))


Ultrassparta 
re: sektor naproti hlavní

26.09.2006 14:34

Hlavně že ten rozdíl znáš ty!!!Když tu píšeš takový nesmysli


Heiselpapier 
re: sektor naproti hlavní

27.09.2006 19:45

tyhle lidi táhnou na Spartě atmosféru, a jakkoliv se ti nelíbí jejich názory, musíš to uznat. Každopádně by měli být tolerantnější k ostatnímu osazenstvu kotle, ale to samé platí i pro tebe. To hlavní co uznávám je svoboda slova - každý by měl mít právo prezentovat svůj názor, a nikdo by mu ho neměl ani za pomoci zákonů zakazovat. I když se mu může zdát kontroverzní, xenofobní nebo nesnášenlivý


wimpy 
tedy Bombito

26.09.2006 23:41

nevím, co ti na to říct. Tvé hodnocení je mnohem více jednostranné, než ta hodnocení z druhé strany, která tak kritizuješ. Taky jsem se na Tomáše fotbalově těšil, přestože zůstal mírně za očekáváním, je určitě jedním z nejkvalitnějších obránců v lize, ne-li tím nejkvalitnějším. Ale jeho proklamované pohrdání soupeři (namátkou Liberec, Slávie, Večeřa, Teplice), "komunikace" s medii, "komunikace" s rozhodčími ukázali, že práce imagemakerů v Itálii a Anglii zřejmě nepřinesla kýžený úspěch. Myslím si, že během své skvostné kariéry musel zvládat mnohem větší tlak, než je na něj vyvíjen zde. jako nesparťan jsem z tvého článku trochu v rozpacích.


Bombito 
re: tedy Bombito

27.09.2006 19:08

wimpy, já se naopak domnívám, že v cizině žádný tlak snášet nemusel. Tam zas tolik nevyčuhoval a problémy měl jedině, pokud na hřišti něco vyvedl. Což uměl a umí velice dobře. Vždy byl svérázný (kulantně řečeno) a před nikým si servítky nebral. Po jeho vyloučení v baráži s Belgií se dokázal pohádat s Nedvědem a mnohými dalšími. Jeho zahraniční angažmá pro něj muselo být vysvobozením. Pak nazval Obsta týpkem a musíš uznat, že měl pravdu. Jeho fotbalové umění je veliké a je otázkou, zda-li by to byl ten starý Řepka, kdyby se zklidnil. Těžko říct. Když porovnám kampaň, která zde byla proti Nedvědovi, Poborákovi, tak to byl jen takový čajíček. Při Tomášově návratu nastala v tisku i v televizi téměř histerie. Padaly sázky, kdy bude vyloučen, kdy někoho zmrzačí atd. atd. Neuvěřitelná nenávist kapala z idiotů ve Sportu a čecháček se nechal snadno nachytat. Chodily dopisy čtenářů, ze kterých kapal jed, aniž stačil kopnout do balónu. A v takové atmosféře nastoupil do utkání s Libercem. Sparta ho prohrála zaslouženě, on se kriticky zmínil o liberecké hře. Ano, jsou lepší, než současná Sparta, ale stačilo, aby vyjeli za hranice a ukázala se jejich nahota v plném světle. On byl zvyklý na starou Spartu, která vše válcovala a teď se nechala porazit Libercem. Tak řekl, že jsou slabí. Asi v tu chvíli ještě netušil, že dnešní Sparta je ještě slabší. Poté zmastil Vlčka v derby a vlna nenávisti ještě vzrostla. Co si to ten gauner dovoluje? řvali a řvou hlupáci ještě dnes. Prostě fauloval, dostal žlutou a tečka. Copak on mohl za to, že ho Šedivý nevyloučil? Měl sám odejít ze hřiště? Vidíš snad v každém kole podobných zákroků málo? Ale protože se nejedná o Řepku, tak zas o tolik nejde! Pak prý nazval Večeřu kreténem. Já nevím, kdo to slyšel, při tom zápase jsem stál asi metr od postranní čáry a neslyšel jsem nic. Ale nechci tvrdit, že to neřekl, prostě jsem to neslyšel. Pokud máš možnost pohybovat se v těsné blízkosti hřiště, uslyšíš tolik nehorázností a vulgarit od hráčů i od trenérů, že se nestačíš divit. A to se ještě můžu zmínit o tom, jak Večeřa před začátkem soutěže řekl, že Sparta ligu nevede proto, že jí rozhodčí už nepřipískávají, protože nemůže uplácet rozhodčí. No, není to opravdu kretén? A třeba v těch Teplicích. Opět jsem byl na ploše, právě v místech jejich kotle. Nepřál bych Ti slyšet, co musí ti kluci vyslechnout. Neuvěřitelné urážky, sprostota nejhrubšího zrna. Pak se div, že je vyfuckuje. A podobné je to téměř všude. Česká závist, že ten hajzl může jezdit ve Ferrari, koupí si na co si vzpomene, dělá své. Tak mu to aspoň osladíme skrz plot! On není žádný diplomat a krasavec, já ho potkat večer na ulici, tak asi taky uteču, ale je prostě takový a jiný už nebude. To, že nazval Slávii podřadným klubem je určitý hec a já o vás nemluvím jinak. Mám ale tu výhodu, že to neříkám do novin. Velká část populace nemá Spartu a Řepku ráda, v této společnosti se úspěch neodpouští a tak není divu, že i on občas ztratí nervy. Já jsem kliďas, ale když otevřu Sport, někdy bych vraždil. On nikdy nebude sympatický a usměvavý jako Láďa Šmicer, ale je to pan fotbalista. A až se Sparta trochu zmátoří, bude ještě lepší!


wimpy 
re: re: tedy Bombito

27.09.2006 21:00

Bombito, řeknu to jinak. každý fotbalista, tedy skoro každý, který vyniká nějakým geniem, má v hlavě tzv cvrčka. Mám tedy úctu k "úletářům", když uměj kopat. Ale nemůžu se zbavit pocitu, že údajnou nenávist médii k Řepkovi si v sobě živíte sami, včetně jeho samého. Jak si psal, znectil Obsta, stejně jako Berger, na pokyn managera, stálo ho to místo v repre a ČR zřejmě titul mistra Evropy, i když těžko říct. Ale kdo jinej by si mohl dovolit obzápas slintat sudím do pusy z pár centimetrů, aniž by ho ocenili kartou? Vy jste sprostě vykázali Holendu za to, že políbil znak svého chlebodárce (přesto, že je váš odchovanec), a budete se divit, že na něj řvou v Liberci, potažmo my? Mimochodem, nechtěl jsem to tu prezentovat, ale tvá obhajoba Řepky na mě zapůsobila jako řeč prokurátora Urválka, musel jsem si hodně přihnout, abych zareagoval pro místní přispěvatele aspoň trochu přijatelně.


wimpy 
re: re: re: tedy Bombito

27.09.2006 21:02

"na něj" 5 řádků odspodu jsem myslel samozřejmě na Řepku


Bombito 
re: re: re: tedy Bombito

27.09.2006 21:41

Také jsem chtěl psát o Urválkovi, ale nechtěl jsem to až tak hrotit. On si Řepka skutečně ještě nekopl do balónu a všichni už dopředu věděli, co je to za gaunera. Možná to cítím jinak než Ty, ale já jsem fanoušek Sparty, tudíž i Tomáše. Jak píšeš, že mu sudí trpí to "fénování", opravdu si myslíš, že je to jeho problém? Kdyby mu rozhodčí dal červenou, šel by z placu a příště by byl opatrnější. Třeba s Příbramí protestoval proti gólu, který dal Polodna rukou. Kdyby to jasně neviděl, asi by takto nevyváděl. Porovnej to s penaltou proti Liberci v Jablonci. Liberečtí zareagovali proti vymyšlené penaltě podobně jako Řepka a odsoudil to někdo? L.Maier označí Jecha za podvodníka a novináři ho v tom ještě podporují a jsou šokováni, že soudce nedostal doživotí. V Plzni vynadal M.Bílek coby trenér Plzně sudímu tak, že jsem se styděl ještě v Berouně a je ticho po pěšině. Stejně tak řval na rozhodčího v pondělí Sčasný v Mostě, v televizi to slyší celá republika a je to v pohodě, nikde o tom není ani zmínka. A tak bych mohl psát do nekonečna. Holendu mám na háku, mě je ukradený i kdyby líbal Zápotočného na čelo. Jeho jednání dokážu pochopit a žíly mě to netrhá. Jak už jsem napsal, Řepka není Šmicer a nikdy jím nebude. A mě je to úplně fuk. Mě stačí, když znemožní Fořta nebo Střihavku, Sparta bude vyhrávat a já budu spokojenej!


wimpy 
re: re: re: re: tedy Bombito

28.09.2006 23:12

Ale jistěže jeho medializace je úplně jiná, než ostatních. Jako celé Sparty. Ale to je v obou směrech, poslouchal jsem liberecké, jak na jaře jistě právem nadávali, že vedou ligu s náskokem a média jsou plná jakéhosi týmu vprostřed tabulky. To by měl zvládát jak on, tak i vy, fanoušci. Ale jinak souhlasim, rozhodčí ho měli utřít hned nazačátku a prospělo by to určitě i jemu.


Fotr 
re: re: re: tedy Bombito

28.09.2006 11:32

Nesrovnávej Holendu s Řepkou. Holenda jako hráč Sparty na hostování v Liberci přiběhl před sparťanský kotel a políbil znak Liberce. Ty bys to nebral jako provokaci? Já ano. No vidíš, to je ten rozdíl mezi Holendou a Řepkou. Tomáš ještě nikoho nestačil provokovat a už měl nálepku dobytka a podobně. V Teplicích neudělal nic, čím by provokoval domácí apřesto si musel vyslechnout, co je zač. Jen si vzpomeň na návrat Poborského do ČR. Hned v prvním derby na Strahově jste ho přivítali nápisem, "Poborský, jsi zběhlý pes"! Co myslíš, kolik hráčů v zahraničí úspěšných, se po těchto dvou příkladech bude chtít v době, kdy by ještě byli platnými posilami, do republiky vrátit? To raději dohrají ve druhé nebo třetí rakouské či německé lize.


kolasrumem 
re: re: tedy Bombito

29.09.2006 10:26

Bombito, pokud je takový formát (jako že na to má nárok - jeho repre zkušenosti, zahraniční zkušenosti i množství vydělaných peněz) tak by mu právě to pokřikování nějakých přitroublých primitivů, co nikdy nic nedokázali, mělo trhat žíly a prostě na ně kašlat a ne se snižovat ke gestům typu zdviženého prostředníčku


franta.jetel 
Bože,bože

28.09.2006 00:45

začal jsem číst tvůj článek a nejdřív jsem si myslel že to je sranda,ale pak mi spadla brada zároveň se zjištěním že toho vymaštěnce obhajuješ :-(