Vztek (FK Siad Most - AC SPARTA PRAHA, 15. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
grom 
bombito

20.11.2006 09:03

na zapase jsem nebyl, z dohrana mam jen matnou predstavu a Bilek rekl, ze nekteri hraci nehrali pro tym. kdo to byl konkretne?


Mildouch 
re: bombito

20.11.2006 09:06

Šeptá se, že největší čočku dostal Šimák. Podle výjezďáků naprosto oprávněně...


shampoon 
re: re: bombito

20.11.2006 09:31

Obavam se, ze to byl jeden z poslednich zapasu Honzy Simaka ve Sparte :(... Tohle trener Bilek neodpousti...


Mildouch 
re: re: re:

20.11.2006 09:38

Já bych se podle poslední výkonosti moc neobával, protože nám jeho odchod může jenom prospět. Uznávám, že je to výborný fotbalista, možná jako žádný jiný v našem současném kádru, ale když nám to neukáže na hřišti, tak se s tím dá asi těžko něco dělat. K možná až nekritickému hodnocení některých fandů mu chyběl aspoň jeden důležitý gól (např. Thun nebo derby).


Mildouch 
re: re: re: re:

20.11.2006 09:39

A akčoliv to možná bude znít divně, "horších" fotbalistů se Sparťanským srdcem čeká na svojí šanci docela dost (Jungr, Jarolím, Volešak) a navíc máme Horvátha se Sylvestrem, což je pro Honzu v současnosti prostě neprochodné...


Danni 
re: re: re: re:

20.11.2006 10:55

Jsem zarytý Šimákofil, takže budu neobjektivní, ale pokud Bílek postáví místo Horvátha Kisela, tak se Honzovi nedivím, že to naštvaně odchodil, tím ho ovšem neomlouvám. Ale Bílek ho odepsal už dávno před tímto zápasem - po zápase na Slovácku, přitom třeba s Baníkem nebo v derby byl jeden z nejlepších.


Danni 
re: re: re: re: re:

20.11.2006 10:57

No a kdyby dal z toho nájezdu gól, nebo přihrál Doškovi, tak se nikdo teď nebude bavit jestli to odchodil a všichni ho budou vynášet do nebes, protože by se 2:0 vyhrálo. Holt tenká hranice mezi nebem a zatracením:)


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re:

20.11.2006 10:59

potíž je, že mám dojem toho góla snad nedal... also to posral.


Danni 
re: re: re: re: re: re: re:

20.11.2006 12:08

Nedal, bohuzel pro Sparu i pro nej.


alvaro_recoba 
re: re: re: bombito

20.11.2006 09:43

Ja se toho neobavam, ja v to doufam :-)


Mildouch 
re:

20.11.2006 09:45

Ty si nám nějak zradikálněl :-) Kde je tvoje pověstná ucta a obdiv k zatracovaným fotbalistům, kterým nadával celý stadion? :-)))


shampoon 
re: re: re: re: bombito

20.11.2006 10:56

:) mno, bude ho skoda, on je jeden z mala, ktery dokaze pobavit, kdyz se mu teda chce... bohuzel se mu casteji nechce, coz je i chyba trenera... v zime to vidim na dalsi pruvan kabinou (Honza Simak, Venca Drobny, Tomas Jun - ukonceni hostovani, Mauro urcite bude chtit jit pryc) a navrat nekolika hracu z hostovani (Volesak a Jeslinek - jestli je teda muzeme stahnout)...


pesfilipes 
Proč se někteří hráči po hřišti jen téměř procháze

20.11.2006 10:13

Pojem někteří se mi v referátu vůbec nezamlouvá! Jedná se o fandovský web, fandovský referát a tudíž zejména z těchto důvodů by tam (dle mého názoru) mělo stát: ten hrál tužku, tamten sbíral sedmikrásky u praporku a tendle si čet v programu při rohovym kopu... Já na tom zápase nebyl a z tohodle referátu vim asi tolik, co z četky. Kde jinde se vobout (oprávněně) do vlastních hráčů, než na fandovskym webu??? A kde jinde z nich dělat bohy, než tamtéž?


jbee 
re: Proč se někteří hráči po hřišti jen téměř proc

20.11.2006 10:39

Souhlas, taky by mě zajímalo, o koho jde. Že mediální mrdky spekulují o Šimákovi má asi tak stejnou informační hodnotu, jako tvrzení, že dneska bude hezky nebo ošklivo. O Šimákovi se poslední rok a půl spekuluje pokaždé, když je potřeba o někom spekulovat a zrovna se nehodí Řepka ;-)


Bombito 
re: Proč se někteří hráči po hřišti jen téměř proc

20.11.2006 11:09

Asi máš recht, měl jsem napsat jasně Honza Šimák. Mám pro toho kluka slabost, jsem rád, že překonal svou těžkou životní situaci a nechtěl jsem mu ublížit. Nevím, jak to v kabině chodí, takoví lidé, jako on, potřebují obvzláštní přístup a pak jsou schopni nemožného. Možná, že trenéři přistupují ke všem hráčům stejně a někteří se s tím nedokáží vyrovnat. V každém případě to je další promrhaný talent, který nám uniká mezi prsty. Těch hráčů, kteří nehráli včera dobře bylo víc, ale oni se alespoň snažili. Pokud Honza odejde, bude mně to líto, má na víc! Něco podobného bylo dříve u Zelího, ten taky nedokázal ukázat všechno, co v něm je ;-(((


Danni 
re: re: Proč se někteří hráči po hřišti jen téměř

20.11.2006 12:09

Naprosty a bezvýhradný souhlas - Věnuj Šimákovi péči, výkony se Ti odvděčí!


StarejHomolka 
re: re: re: Proč se někteří hráči po hřišti jen té

20.11.2006 12:48

Souhlas! Honza Šimák potřebuje opravdu o dost jiný přístup než ostatní..a pokud ho bude mít a okolí si dá tu práci, tak to bude beze zbytku vracet. V tom to dle mě je. Došek ten jiný přístup dostal a koukněme,že je najednou někdo trochu jiný. Snad ten svůj specifický dostane i Šimi. Stejný případ je i Tomáš Jun.


Ludva 
re: re: re: re: Proč se někteří hráči po hřišti je

20.11.2006 13:25

Jo, jo, kdyby každej z těch co teď dle některých hrajou "tužku" dostali tolik prostoru a jistě i psychické podpory jako Došek, tak bychom na tom byli podle mě lépe..když srovnám Šimáka nebo Juna ve formě a s dobrým sebevědomím, psychickou pohodou a s chutí hrát fotbal a Doška, je to nesrovnatelné://..a jako že Došek je teď platnej hráč a místo v základu si našel a momentálně zaslouženě.


Stanislav 
Půlmistr hlavně s pomocí bídy soupeřů!

20.11.2006 10:27

S chladnou myslí - dovedete si představit,že naše Sparta je v současném stylu hry obrátit výsledek,když by prohrávala?Hra se rozsype jako domeček z karet(viz průměrný Espaňol a amatéři z Belgie).Gól jsou schopni dát pouze Mauro a Došan.První chce oprávněně pryč a druhý hraje zápas co zápas s někým jiným!A ofenzivní záložníci(vyjma Matyho)ohrožují soupeře stejně jako Tchajvan Čínu.Venku doufáme,že dáme jeden gól a pak zahodíme herní převahu za betonáž!Remíza v Teplicích i na Slavii je jistě cenná,ale jedno zcela náhodné vyrovnání a na Slavii dokonce jen jeden slabý pokus o gól je varující.O Slovácku a Mostu ani nemluvě.Pomohl nám hlavně úpadek soupeřů a značně i Jarda Blažek!


jbee 
re: Půlmistr hlavně s pomocí bídy soupeřů!

20.11.2006 10:36

No, to je sice všechno pěkné, ale nezapomínejme, že ještě nedávno jsme měli obranu naprosto tragickou, góly nedával vůbec nikdo a jako domeček z karet se naše hra sesypala v lepším případě pokud jsme do 15. minuty nevstřelili gól, v horším případě spolu s úvodním hvizdem sudího...


jbee 
re: Půlmistr hlavně s pomocí bídy soupeřů!

20.11.2006 10:37

Jinak Mauro doufám nikam nepůjde a naopak mu Bílek začne dávat více šancí. Pakovat by se měli jiní (v první řadě Kisel a Jun, ale ty asi nikdo nebude chtít).


pesfilipes 
re: Půlmistr hlavně s pomocí bídy soupeřů!

20.11.2006 10:40

na věčný zdůrazňování amatérismu waregwmu sem už fakt dost alergickej... sou to prostě fotbalisti, že třeba v danym zápase lepčí - to prosim. ale jako nějaký rádoby podřadnější? slabší? dyť harjou 1.belgickou ligu, uhráli si účast v uefě, navíc přešli přes loko moskva v kvalifikaci!!! tak proč řešit co dělaj mimo fotbal? esli de někdo šprtat slovíčka, prodávat noviny nebo sedět do prakáče u kafe? to je jejich věc. že sparta dostala na prdel? to je jiná! za to jediný bych je kritizoval...


Stanislav 
re: re: Půlmistr hlavně s pomocí bídy soupeřů!

20.11.2006 10:58

Pesfilipes:To byla jen demonstrace schopnosti současného kádru otočit zápas.Dovedeš si představit,že bychom letos hráli s těmito výkony LM.Je to jen chladné varování před fandovskou euforií.Jako Sparťan jsem rád když vyhrajeme o gól třeba i vlastní brankou soupeře,ale fotbalový zážitek diváka z našich výkonů je mnohdy velice zarážející!A tak jen doufejme,že se vrátíme do stavu,kdy i diváci na hřištích soupeře budou odcházet ze zápasu s tím,že to byl pěkný fotbal a ta Sparta byla výrazně lepším mužstvem!


pesfilipes 
re: re: re: Půlmistr hlavně s pomocí bídy soupeřů!

20.11.2006 12:04

šmarjá, nepíšeš ty rozumbrado do sportu? a co bys asi chtěl? sotva dva měsíce sme ze sraček, jaký 23 let nepamatuju... se prober do reality čéče.


Stanislav 
re: re: re: re: Půlmistr hlavně s pomocí bídy soup

20.11.2006 13:01

Jsme tam kde jsme,přestože si vybíráme hráče kterým platíme mnohonásobně víc než řada z nich odvádí!Pokud myslíš,že naše herní projevy (opomíjím výsledky) se spodními kluby tabulky jsou adekvátní,je to Tvoje právo,navíc neustálé naříkání na problémy dává do ruky trumf řadě fotbalistů,že mírně zlepšené výkony jsou dostatečnou snahou.V Mostě bylo jasně vidět,že někteří borci ligovou úroveň nebo žádoucí nasazení pro boj o přední místa prostě nemají!


pesfilipes 
BOMBITO

20.11.2006 12:02

Těch hráčů, kteří nehráli včera dobře bylo víc, ale oni se alespoň snažili - no vidiš a vo tom ten referát měl bejt! ten nedal přihrávku než mosteckýmu, tohodle střely spadnou na zem až na jaře, ale voba se s tim, dyž nic, tak aspoň prali. šimákovi nešly ani přihrávky, jedinou kloudnou akci ukončil čochtou vedle v situaci 2 na jednoho a krom toho na fotbal neměl dneska asi vůbec náladu a raději by nejspíš nahazoval pruty do řeky či bůry do kulifonu... takle bych si asi představoval referát na tomdle webu. bez servítek. voni hrajou v nám svatym triku a dyž jim to triko neni dost dobrý, měli by to vod nás pocejtit. protože voni tam hrajou předevšim pro nás, ne že my tam chodíme kůli nim. my tam chodíme kůli spartě. a ta tu zůstane i po nich. a na nás je, abysme je přinutili jí tu zanechat v co nejlepšim stavu...


Bombito 
re: BOMBITO

20.11.2006 12:58

Já se polepším! Ale vážně, já nechci suplovat noviny, hlavně tam bychom si měli odborný posudek zápasu přečíst. To, že realita je jiná, s tím nic nenaděláme. Já se snažím spíš psát v optimistickém duchu, kolikrát jsem peskován, že jsem jen kritický a věčně nespokojený. Tak si vyber. Není v mých silách zvládat všechno - jezdit, fotit, psát, dopodrobna sledovat hráče, na to jednoduše nemám. Ale zamyslím se nad tím! ;o)))


Průcha 
re: re: BOMBITO

20.11.2006 13:14

Máš Bombito pravdu, že bychom měli odborné a objektivní komentáře číst v novinách, to by ovšem noviny museli být odborné a objektivní:-)))!! Mě víc zaráží zcela odlišné hodnocení od Bílka a od Ščasného - tady mi zůstává rozum stát - buď viděli každý jinej zápas, nebo mají klubové klapky na očích:-(((!!


Stanislav 
re: re: re: BOMBITO

20.11.2006 13:17

člobrdo,na to hlavní jsi zapoměl!Svačinku z domova!Víš že dáváme své vzácné góly vesměs v době dlouhé fronty na douzovaná cigárka!-)))


Bombito 
re: re: re: re: BOMBITO

20.11.2006 13:23

To má být nápověda, abych čtvrteční mač s Ajaxem trávil ve frontě na připálenou, v horším případě studenou, klobásu? Já to pro Spartu udělám, ale jestli nevyhrají-běda vám, běda vám! ;o)))


pesfilipes 
re: re: BOMBITO

20.11.2006 13:55

tak pozor, já to nemyslim ani v nejmenšim ve zlym! naopak. fakt sem rád, že si můžu přečíst něco vod někoho, kdo je na stejný klubový frekvenci jako já. já totiž na podzim viděl spartu snad jenom 3x (!!!), což se mi nestalo snad vod roku ´78... že to sou hoňky někam vodjet, něco vidět, slyšet, pak to sepsat, vyfotit, nahodit na web.. nemám pochyby. nota bene z toho fotbalu eště něco případně aspoň trochu mít. ber mou šťouravost spíš jako takovou pozitivní, konstruktivní satiru :-)


Luk 
Můj názor

20.11.2006 20:08

Můj názor je takový, že ve Spartě jsou nyní hráči, kteří tam nemají co dělat. Hlavně proto, že nejsou rádi za to, že ve Spartě vůbec hrají. Máme hráče se špatným charakterem, kteří když mají pohodlný náskok tak místo toho aby bavili fanoušky v hledišti, zápas odchodí. Navíc mnoho z nich nemá ani na mezinárodní scénu, kádr je prostě špatně poskládaný. Pro mě tyhle hráči nejsou žádná Sparta, nejsou to sparťani. Jsou to jen hráči, kteří si nezaslouží nosit rudý dres. Nevadí mi, když nepodají zrovna optimální výkon. Musí ale celý zápas odehrát na 100%. A to se právě neděje.


boy_of_russia 
no este...

21.11.2006 09:36

...k tomu waregenu, kecy, ze to sou amateri, sou fakt trapny a prisel s tim kdo jinej nez trapnej sport a ochotne se toho pak chytla ostatni media...ja sem sedel na pivku s jednim nejmenovanym spartanem (dan kolar:) ) a ten povidal, ze to sou uplny nesmysly, ze to nebyli zadni amateri...a pokud se na to podivame logicky, uz jen fakt, ze by belgicky fotbal.svaz dopustil, any nejvyssi soutez hral amatersky tym je blbost...to ze saprta prohrala s 15. tymem belgicky ligy je vec jina...ale na oznaceni amater zacinam byt v souvislosti s timto tymem alergicky...


pesfilipes 
re: no este...

21.11.2006 16:57

tak vona to úplná blbost nebyla, jedno co si myslí pan kolář. že ti fešáci choděj na nějakej zkr.úvazek makat je fakt a dřív nebo pozdějc se k tomu dopracujeme nejspíš i tady, páč živit 16x23 "prvoligovejch lehkoživků" na to brzo prachy myslim nebudou... profi budou třeba akorát půlka ligy a zbytek budou poloprofi, jejichž hráči se budou sakra snažit, aby se z nich stali taky profi.


ACS-fan 
On the road

21.11.2006 10:53

Zatím jsme bohužel jen půlmistři ve všech významech tohoto slova. Až bude Sparta zase mistrovská, pozná se to mj. podle toho, že podobné zápasy bude schopna dovést do vítězného konce a ne ztrácet body pár minut před koncem zápasu. Jsme na dobré (cestě), což bychom měli potvrdit ve zbývajících dvou ligových zápasech a pak zejména na jaře. Věřím trenérovi, že během zimní přestávky tým dobře připraví a na jaře už to zase bude stará dobrá mistrovská Sparta, jak výsledky tak i hrou.


jirasst. 
tak já Vám to řeknu

23.11.2006 16:03

Do dnešního dne jsem jako fanoušek sparty jen komentáře četl,ale protože si myslím, že se zde hodně volá po konkrétních hodmnocení hráčů na zápasech venku tak jsem se rozhodl, že nazrál čas k tomu, abych se k této diskusi připojil./Omlouvám se předem za své subjektivní hodnocení./ Spartě fandím už 30 let, pořád,ale ještě hraju fotbal a stále mi tento sport baví. Na zápasy Sparty jezdím zcela pravidelně.Jezdím sám svým autem a je to docela nákladné. Kdyby v budoucnu se chtěl někdo někam svést na zápas a přispěl by na benzín rád ho vezmu sebou. Pokud se týče zápasu v Mostě uvádím : - to,že nehrál Horváth bylo dáno tím, že měl chřipku. Myslím si,že daná sestava na vzniklou situaci byla optimální.Pokud se týče některých hráčů musím konstatovat,že i v základním kádru jsou borci,kteří na to nemají: - Kolář : je to fotbalista,který hodně běhá,ale ještě do A nedorost.Kazí přihrávky na 2 metry. Špatně se vrací a hodně fauluje. -Šimák je neuvěřitelný alibista. Je velmi technicky nadaný,ale jak chrtí to je hrůza. Došek byl úplně sám. Šimákova střela byla výsměchem a s takovým výkonem by neměl hrát ani 3 ligu. Vůbec se nevrací, nepomáhá, ale hlavně ani netvoří. Je na tom velmi špatně fyzicky a za 20 minut je už utavenej a zbrkle se zbavuje míčů. Podle mne potřebuje hrát v mužstvu kde na něj bude někdo makat a on bude jen tvořit v před. Je to optimální vůdce např pro Jablonec apod.Je to smutné, protože je to největší fotbalový talent za posledních 5 letl ve Spartě. -v poslendí době jsem zklamaný i z Pospěcha. Kde je jeho aktivita v zakládání útoků, střelba atd. Od té doby co byl povolán do nár.mužstva se podělal a jeho forma jde dolů. -další problém : Sivok : má dobré hlavičky,ale nemá v noze vůbec jistotu a jeho rozehrávání míčů je velmi problematické. Hodně fauluje a to před pokutovým územím,což je pro nás nebezpečné.Od zranění je to jen průněrný hráč,ale snaží se a bojuje, což je velké plus. Matuševič- má v poslední době světlé okamžiky,ale není to pořád ten bourák jako na začátku. Kazí hodně přihrávek,ale v zápase má vždy 2-3 geniální centry a občas nějakou střelu.Také, ale hodně maká a mám ho za jeho přístup rád a člověk i nějakou chybu odpustí,když vidí,že ten hráč maká. - Došek-vzhledem k jeho motorice je vůbec fantazie,že je králem střelců, sudí mu také moc nepřejí a soupeři na něj hrají stejně jako on hraje na ně - tedy zákeřně. Umí si však vyskočit a dát dobrou hlavičku a občas i dobře vystřelí. -z kádru,který hrál v Mostě jsem byl jako fotbalista spokojený s : - Blažek - opět měl zákroky,které mužstvo podedržely - Řepka- je pomalejší,ale o to byl důraznější a u soupeřů měl respekt.Je však pravda, že občas špatně rozehrál. - Rezek : tam makal na 120 procent. Je to opravdu hráč, který by se nechal od soupeře klidně zmrzačit,aby získal pro mužstvo míč.Nemá dostatečnou techniku,ale je velmi rychlý,tvrdý a důrazný a pro mužstvo velmi platný.Nikdo v našem mužstvu není takový bojovník. Proto ho určitě Bílek staví. Ostatní hráči nijak nevyčnívali a není o nich co psát. Chtěl bych se ale ještě zastavit u Lustrigol : - je velmi malý, umí se pohybovat jen ve vápně a je vždy odstaven od balonu. Na všech zápasech venku kde jsem byl a on hrál, byl strašně nedůrazný.Je to pro mne nejvatší zklamání, protože vůbec nehraje tak jak hrál proti nám- rychlost,důraz, střelba a tvořivost. Není to háč,který by se hodil do naší ligy. k Bílkovi : --------- -nevím proč ho kritizujete. Přišel,navodil správnou atmosféru a za dané situace dosáhl maximum. Nemá zkušenosti,ale je to autorita a nebojí se zamést ani s nějakou primadonou.Hrají jen ti co makají.To je trend,který je třeba prosazovat.Jinak nikdy nic nevyhrajem. Na závěr bych chtěl poděkovat jak hráčům,tak realizačnímu týmu za to,že jsme 1. Kolik jsme dotáhly bodů ? Na hru se dá i chvílema koukat. Uvidíte na jaře, že to bude konečně super.