Béčko na nic?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Dynamo 
Bohuzel ten medialni tlak na okamzite uspechy

11.04.2007 09:41

Prebije vsechno...Jinak souhlasim s autorem, tenhle system by mel byt uspesny..Na druhou stranu hostovani hracu do jinych ligovych klubu je dobra vec..Samozrejme Ti hraci by se meli smluvne podchytit aby pak jen tak neutekli..ted se myslim deje to spravne co se tyce hostovani..,treba se v lete dockame mladych Jungra Volesaka ci Zlamala pekne v acku....


Luk 
Za všechno asi může Košťál...

11.04.2007 14:21

... já vážně nevím, proč si na něj lidi stěžují nyní, když tady skoro 3 roky není a vedení, realizační tým i hráči jsou uplně jiní. Tak by mě zajímalo, jaké ty "rozkladné procesy" byly nastartovány.


screaming 
re: Za všechno asi může Košťál...

11.04.2007 20:25

vymenu hracu a treneru rychle za sebou, to je ten problem podle me a nastartoval to koste...


Luk 
re: re: Za všechno asi může Košťál...

11.04.2007 23:50

Hráči se tenkrát prodávali hlavně proto, že byly dluhy, které se tímto podařilo zlikvidovat. Tým se navíc ale také kvalitně doplňoval. Nechápu tu logiku, že snad Košťál začal hodně točit hráče a trenéry tak v tom nové vedení musí pokračovat? Není to blbost?


Danni 
re: re: re: Za všechno asi může Košťál...

12.04.2007 12:40

Ano prodavali se hraci, aby se zaplatily dluhy, ovsem ta cirkulace kadru byla tak obrovska, ze za tu dobu se hra nedokazala konsolidovat a Sparta tehdy vyhravala jen diky individualnim schopnostem jednotlivcu. Ovsem s tim jak tito kvalitni hraci ihned odchazeli, jejich nahrady uz natolik kvalitni nebyly a nejsou a proto nam ted uz jen individualni kvalita nestaci(pokud ovsem jeste na Sparte nejaka je:) Navic si myslim, ze Kostal udelal chybu, kdyz vyhodil Hrebika pri jeho prvnim angazma. Tehdy prece fanousci nevolali "Hrebik ven!" ale "Kostal ven!", takze vyhazov Hrebika bylo jen Kostalovo alibi a odvedeni pozornosti.


Luk 
re: re: re: re: Za všechno asi může Košťál...

12.04.2007 13:19

I přes tu cirkulaci hráčů se ale dokázal udržet kádr, který byl schopen vyhrávat tituly. Od doby, co Košťál odešel, nezůstal kámen na kameni a ta cirkulace hráčů je možná stejně taková, možná ještě větší než bývala. Takže svádět něco na Košťála 3 roky po tom, co tady není, není na místě.


Senior 
re: re: re: re: Za všechno asi může Košťál...

18.04.2007 10:54

Vyhodit Hřebíka šest kol před koncem ligy byla samozřejmě kravina. Už tehdy jsem zastával názor, že Hřebík si měl to zpackané jaro vyžrat pěkně až do třicátého kola. Aspoň by jeho nekritičtí obdivovatelé neměli v zásobě argument, že s Hřebíkem by Sparta ten titul ještě udělala. Současnou bídu Sparty ale odstartoval jednoznačně brejloun Křetínský, když naprosto nečekaně odvolal trenéra v době, kdy Sparta vedla ligovou tabulku s náskokem devíti bodů před Teplicemi a s náskokem parníku před Slavií. A právě tehdy fanoušci Sparty začali skandovat nikoli Košťál ven (ten už stejně ve Spartě nebyl), ale Hřebík ven. Křetínskému nevyšla sázka na Hřebíka ani následná sázka na Grigu a angažování svérázného Bílka se také ukázalo jako omyl. To už jsou tři chybné volby trenéra a mělo by následovat známé třikrát a dost. Za Košťála Sparta především smazala dluh, který tu nechal rezešovský klan (tři sta milionů korun), a navzdory tomu, že splácela jako mourovatá, na tuzemském poli jednoznačně kralovala (s výjimkou roku 2002, na čemž se podepsal právě Jaroslav Hřebík). Křetínský přišel v létě 2004, v roce 2005 Sparta ještě získala titul „ze setrvačnosti“ díky famóznímu podzimu, ale od té doby to s námi jde jen a jen z kopce. Ryba smrdí od hlavy, a proto Křetínský demisi. Howgh


screaming 
re: re: re: Za všechno asi může Košťál...

13.04.2007 00:20

Neni protoze sme ztratili sestavu nejaky zaklad a ted se vezem. Tak se jukni co koste kupoval to byli kvalitni nahrady??? Koho? pergl, krmas, meduna, jeho dvojce co si uz ani nepamtuju ze synotu :), malar uz vim :) ja nerikam ze je to ted jeho chyba ale jen ze s tim zacal a uz tam to byl zacatek konce. Osobne si myslim ze ve sparte hraci prerostli vsem trenerum pres hlavu a proste asi bude potreba zasah vedeni ktere ceka nevim na co... mozna prestalo protoze nase hvezdy oddelali tolik treneru za posledni roky ze kdyby davali tolik golu tak mame titul :). Rozhodne bych rek ze prestupova politika je ted "lepsi" v tom ze trener dostane na koho si ukaze a jelikoz nebylo co tak sme toho moc neprodali :). takze podle me otazka trenera, jenze jednoho nechtekji fans, dalsiho hraci, a ted cekame co ten dalsi :) a jednoho nechtelo vedeni :D. BTW s tim ze byli tituly no uz tam neni pelta tak ze by to prece jen neco znamenalo ?


Luk 
re: re: re: re: Za všechno asi může Košťál...

13.04.2007 09:57

Zrovna Pergla bych nejmenoval, ten odehrál za Spartu hodně dobrý zápasy. Hlavně ale tenkrát kdo přišel, tak se většinou prosadil taky do základu. Teď se do základu prosadí asi každej pátej a v tom vidím kámen úrazu a do budoucna jako finanční nebezpečí.


xMefisto 
B-cko souhlas, ale co trener....

11.04.2007 15:20

Rad bych pridal i svou polemiku.Stoprocentne sdilim nazor, ze v B-cku by meli byt ty "nadeje", ktere se postupne zapracovavaji do A-cka, pripadne se v nem rozehrava nekdo kdo je po zraneni. Problem Sparty je dle meho nazoru,ale jeste uplne nekde jinde a to v trenerovi. Samozrejme nevidim do zakulisi a nevim jak moc trenerovu volbu ovlivnuji ruzni hracti agenti apod.,ale dle meho soudu nema Bilek jeste nato Spartu trenovat. Zajiste to byl vyborny hrac, je to spartan, ale to z nej jeste nedela kvalitniho zkuseneho trenera. Ten zkratka Sparte chybi!!! Dodnes treba nechapu proc Sparta za ery trenera Bilka koupila Ancice z liberecke lavicky, proc v ni hraje chodec Horvat, Kisel ci treba i Jun. Ted vsichni svaluji za Zlin vinu na Drobneho,ktery zcela jiste nemel svuj den.Ale uprimne receno,proc utocnici nedali o gol vice nez souper, evidentne si take nesplnili svuj ukol.... Chodim na Spartu docela pravidelne a obcas vyjedu i ven a musim priznat, ze se na tu holomajznu co hraje uz nejakou dobu neda ani divat. Ten desetiminutovy zablesk s Mladou Boleslavi bych moc nepocital. Vice nez usmevne je take prohlaseni spartanskeho vedeni jak hraci zacnou poradne pracovat. PROBOHA,CO DELALI DO TED?!!!


Canizares 
Naše Béčko

11.04.2007 23:53

Dovolil bych si citovat trenéra našeho Béčka Borise Kočího, který v rozhovoru na oficiálních stránkách Sparty říká:" Za poslední 3 - 4 roky nám prošlo rukama 35 hráčů, kteří v současné chvíli hrají nejvyšší českou soutěž." To jasně dokazuje, že naše Béčko vychovává dostatek kvalitních hráčů a jen se jim musí dát příležitost. Pokud každý rok Béčko vychová průměrně 9 hráčů do 1. ligy, tak svoji kvalitu bezesporu má, a jen je potřeba aby místo nakupování drahých posil sáhl trenér také jednou do Béčka. Jenom uvedu příklady jako Kučera, Kolář, Pudil, Šimůnek, Jungr. Tito výše jmenovaní všichni mají nato, aby za Spartu hráli. Jen nedostali tu šanci. A například právě Marek Jungr by zápas nikdy neodchodil tak jako Pavel Horváth.