Děkujeme, odejděte! (FK Jablonec 97 - AC SPARTA PRAHA, finále poháru ČMFS)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
alvaro_recoba 
Paráda

25.05.2007 07:51

Tradičně výborný článek, k těm komediantům na ČMFS není co dodat. I když, mohlo se to třeba taky hrát v 11 dopoledne a na neutrální půdě v Košicích :-))) Z našich hráčů bych vyzdvihl tradičně Horviho (kde jsou vůbec ty davy, kteří jej, když na podzim přišel, zatracovaly?), Máru Kuliče, Luboše Huška a Rézu, který se mi v posledních zápasech moc líbí a měl na vítězství velký pdoíl. Naopak mám strach z Vency Drobného, který kiksoval i vedle Řepy. Když si představím, že jej v pondělí vedle sebe mít nebude... Ona asi není sranda naskočit takhle ze třetí ligy, ale za to Vašek nemůže. Ale včera zkrátka paráda, euforie, tak doufám, že se to hráčům líbilo tak, aby si to v pondělí chtěli zopakovat, třeba ještě ve větším :-))


screaming 
re: Paráda

25.05.2007 09:04

Tady sem :) ale pozor kamarade spocitej si kolik zapasu hral kulove a kolik hral velmi dobre. Musim uznat ze ted sparta jede a horvi to fakt ridi ale taky konecne dokaze odehrat 90minut. Ale samozrejme jeho prihravky v poslednich zapasech jsou fakt excelentni a na hristi je videt i jinak. Coz podle me ale vetsinu jara a podzimu tedy rozhodne pravidlem nebylo! Ale takhle kdyby hrala sparta furt tak samozrejme at v sestave snad i zustane. Ja se jeste zastavim u kulice kterej v posledni dobe fakt dre a beha :) Ale to muzu zobecnit na celou spartu doufam ze si to kluci zapamatujou a nebudou si to nechavat jen na posledni 4 zapasy pristi sezony. K demenci lidi co zarizuji terminy neni co dodat po a ct 17:00 muze vymyslet fakt je totalni ignorant. K clanku jedna poznamka z meho pohledu to byl vysoce nadprumerny zapas v CR. Protoze tam bylo opravdu vysoke nasazeni a myslim ze i pomerne dost sanci. Tak jeste jeden krucek v pondeli, sem zvedav jak to dopadne bez repy protoze drobny vcera tedy rozhodne svuj den nemel.


shampoon 
re: Paráda

25.05.2007 10:26

mno jsem jeden z tech, kteri nebyli nadseni z prichodu Horviho... ted uznavam, ze jsem se mylil a jsem rad ze je ve Sparte... jen skoda, ze jeho vykony jsou skvele asi tak posledni ctyri zapasy, pred tim to taky nebylo nic moc... jen doufam, ze v lete bude poradne trenovat, aby mohl i v lete a na podzim byt nasi oporou... kazdopadne vedeni by melo zacit shanet nejakyho novyho obrance, po vcerejsku si nedovedu predstavit, ze by s Repou hrali kvalifikaci o LM Venca Drobny a jestli prodaji Stepana, tak uz mame jen Honzu Simunka (Michala Haneka nepocitam) a pak kluky z becka...


alvaro_recoba 
re: re: Paráda

25.05.2007 10:31

Michal Hanek je už nastálo ve Slovanu. Jinak Horvimu se nepovedlo pár zápasů zkraje jara, protože přípravu prakticky celou vynechal, ale jinak byl výborný už na podzim! Tam tomu jen chyběly branky, které se i od něho očekávají.


Rudej 
re: Paráda

25.05.2007 14:14

Alvaro:Byl jsi včera na Strahově?Asi ne,bo by jsi viděl,že Réza byl jeden z nejhorších lidí na place.Jak se Ti může líbit někdo,kdo nezpracuje jedinou přihrávku,nenahraje jediný balon?Hrál děsně!!


alvaro_recoba 
re: re: Paráda

25.05.2007 14:27

Vždyť já vím, i kdyby zahrál jako pánbůh a dal hattick, stejně to bude jen kopyto, co si neumí ani zpracovat balon :-(((


Rudej 
re: re: re: Paráda

25.05.2007 21:56

Kecáš!!Ale když hraje kulové,tak hraje kulové a basta.To je například případ podzimní formy Doška.Hrál hovno,ale Ty jsi vychvaloval až do nebes.


spartastein 
re: Paráda

25.05.2007 22:01

Hmm tak tos uhod, ze za to Drobny nemuze. On se predtim flakal jak lempl, ale on za to nemuze. Zaslouzi si to, je to vystraha pro vsechny. Ted bych ho ale dal na lavici, at si poctivou praci opet misto vybojuje.


piskyn 
Nedekujem, vypadnete

25.05.2007 08:17

musim souhlasit s autorem, ze finale narodniho poharu hrat ve ctvrtek v 17.15 je zrejme svetovou raritou stejne tak jako ligovy termin v pondeli 17.15. Jiz jsem o tom psal pro dva regionalni magaziny v severni Anglii. Aby tyto clanky nebyli treba prilis zaujate a i druha strana (CMFS) se k tomuto problemu mohla vyjadrit a udat duvody, ktere vedle ke stanoveni techto terminu, poslal jsem email na nas fotbalovy svaz s nekolika otazkami. Myslite ze odpovedeli....... NEDEKUJEM, VYPADNETE!!!!!


screaming 
re: Nedekujem, vypadnete

25.05.2007 09:05

jotak ten duvod bych fakt touzil znat ;) ono treba i ct 20:45 v takovemto pocasi a i s takovou kvalitou zapasu by bylo jine pokoukanicko i na strahove ;).


Celticgirl 
Návštěva

25.05.2007 08:47

Návštěva? To byla ostuda :-((. JE to veliká škoda, protože Sparta to utkání zvládla a zasloužila by si lepší oslavu...


Kobra 
re: Návštěva

25.05.2007 10:19

Ostuda to byla, ale jeste vetsi je ostuda svazu, protoze stat 35 min. frontu na piti, tak to je opravdu narez. Nastesti bylo od stanku videt na fotbal. Za tohle si CMFS zaslouzi velky potlesk! Nedokazu si predstavit, co by se delo, kdyby bylo plno... At zije svatek ceskeho fotbalu - finale CM-poharu! Skutecne skvele poradatelsky zarizeno...:-(((


Energetik 
re: re: Návštěva

25.05.2007 10:30

A to jeste kvuli tobe ty alkoholiku pivo temer doslo ;-))))


dexicek 
re: Návštěva

25.05.2007 10:29

Ano OSTUDA!Ale ne fandu ACS!Ja vyrazel z prace o hodku a driv v pul 5. Nez sem, ujel 200 metru na Barandak bylo 5.Jen taktak sem stacil sjet ze zacpy a doplacat se aspon domu,abych videl hodinu zapasu.. Zasr. den.zasr. cas., zasr. svaz.,zasr. CT


Celticgirl 
re: re: Návštěva

25.05.2007 11:38

Jasný, špatně jsem to napsala.. návštěva byla ostuda, ale ne jen vinou fans... tak blbej čas v pracovní den... příště to daj v pátek ve tři a nebude tam už vůbec nikdo..


Pking 
re: re: Návštěva

25.05.2007 15:12

Přesně tak. Kvůli tomu zhovadilému času výkopu jsem přišel o půlhodinu zápasu. Sice jsem se dostal až na Strahov, ale na Barrandově jsem strávil cca 45 minut...Kdyby se hrálo v normálním čase, bezpochyby by zápas každý v pohodě stihnul.


cajdacek 
buď spravedlivý

25.05.2007 09:49

To že jablonečtí řvou pražské ku*vy to tě uráží a pomalu to označuješ za zločin.ale když sparťani řvou Jude Slavie tak ti tak hrozný nepřijde.Měl by ses stydět.A to říkam jako Sparťan co


alvaro_recoba 
re: buď spravedlivý

25.05.2007 10:02

Kde jsi vyčetl, že Jude Slavie autorovi tak hrozný nepřijde? Moc by mně to zajímalo.


cajdacek 
re: re: buď spravedlivý

25.05.2007 12:42

jelikož odsoudil jen jablonecké pokřiky ale zesměšnil hlasetele zápasu,který napomenul sparťanské pokřiky místo aby to také odsoudil.Jude slavie na stadiony nepatří


alvaro_recoba 
re: re: re: buď spravedlivý

25.05.2007 13:24

Jenže článek není seznamem úplně všech věcí, které se autorovi na současném světě nelíbí, ale reportem z fotbalového zápasu.


Dynamo 
Dres

25.05.2007 09:56

muze mi nekdo vysvetlit, proc mel Drobny jinej dres nez ostatni? Drobny mel ten novejsi ve kterych se hraje na jare zatimco ostatni meli ten starej typ, kterej uz tu byl za Hrebika...


Ondra 
re: Dres

25.05.2007 10:30

V čem je rozdíl? Já jsem si ho, přiznám se, nevšiml.


Tleskač 
Jen k úvodu článku!

25.05.2007 10:46

Klíč k problémům ČMFS není tam kam míří Tvá laciná kritika.Je to vznik Česko-moravského svazu,kde je polarizace stejná jako v parlamentu,bez ohledu na přínos fotbalu.Další orgán "Výbor ligových klubů"míchá s termínovou potřebou dle zájmů jenotlivých bloků.Mimo jiné posun GL prosadila (logicky)Sparta!Který stadion v ČR doporučuješ zvolit předem aby byl vyprodán na finále poháru a ze státníků na Jablonec-Sparta by přišel kdo?A řešení snadné?Odejděte-přijdou jiní spravedliví,chytří atd...a bude to úplně stejné.


Bombito 
re: Jen k úvodu článku!

25.05.2007 21:08

Já si ani náhodou nemyslím, že by má kritika vedení ČMFS byla laciná. Ti pánové jsou podobní kašpárci jako většina našich politiků. U nás se stále jen kecá, téměř nic se neudělá pořádně, s rozvahou a s rozmyslem tak, aby se to nemuselo za týden, měsíc nebo za půl roku předělávat. Tak, jako parlament vyrábí jeden legislativní zmetek za druhým, tak podobná jsou i rozhodnutí ČMFS. Jeden měsíc se rozhodne a druhý se mění. To je pořád dokola. Za to musí někdo zodpovídat! Vyhlásily se "Stadióny 2003" a hned si některé kluby vymohly výjimky. Rozhodne se, že je povinné osvětlení, ale hrát se může na nehratelných terénech. Neměly by být dříve vyhřívané trávníky? Bordel v termínové listině je do nebe volající. Určí se ekonomická pravidla, ale další kluby dluží na koho se podívají a nikomu to nevadí. V některých případech se jim pozastaví přestupy týden po přestupním termínu. To je k smíchu! To přece někdo musí rozhodnout, to se samo neudělá. A takový člověk nemůže dělat chyby do nekonečna. I on musí nést svou zodpovědnost. Všude jinde ve světě je finále národního poháru obrovskou akcí. Hraje se na nejlepších stadiónech v zemi, velice často (v některých státech pravidelně) za účasti hlavy státu. Viděl jsem několik finále třeba ve Francii nebo v Německu a pokaždé ho sledoval prezident republiky. Finále Anglického poháru pravidelně navštěvuje člen královské rodiny. Ovšem dopředu všichni vědí, že se hraje třetí květnovou sobotu a tak je tento den "zabrán" pro fotbal. Prostě tradice. U nás se před měsícem dohadovali, kdy a kde se bude hrát. Prostě bordel! A tak je to skoro se vším. Za takovou práci přece nemůžu někoho chválit! Pokud nějaké změny přijdou, musí ti noví lidé konečně zavést pořádek a určit jasná neměnná pravidla.


Rudej 
re: re: Jen k úvodu článku!

25.05.2007 22:13

Ámen:)))


Tleskač 
re: re: Jen k úvodu článku!

26.05.2007 13:53

Bombito,Ty přece dobře víš,že srovnáváš nesrovnatelné!A potom - pokud nejsi na př. ministrem financí budeš mít celou řadu opatření a nápadů (všeobecně uznávaných a dobrých)!Pak jsi do té funkce zvolen,otevřeš "státní pokladnu" a ubereš.Se zbytkem jdeš k voleným orgánům a zjistíš že na př.footbal je u nás bohužel prioritou menšiny.A tak zbývají jen kopromisy a další adepti na Tvoje místo mají celou řadu opatření a nápadů,kterou Ty jako kritizovaný blb(to není osobní)ve své funkci přes sliby nedokážeš realizovat!


StarejHomolka 
Drobný, Horváth....

25.05.2007 13:09

Obecně k hráčské diskuzi výše. Moc nerozumím tomu dohadování a rádoby vítězoslavnému obracení se pod dojmem aktuálně velmi dobré formy Horvátha (a díky za ní) na někoho,komu se před půl rokem nelíbil jeho příchod. (Každému fanouškovi se občas příchod nějakého hráče nelíbí.A má na to právo.) Dotyční by ti totiž milý alvaro mohli třeba vpálit jarní vystoupení střelce Doška (stejně bychom mohli postupovat u každého hráče z kádru a třeba za půl roku by ti to s tím Horváthem mohli vpálit zpět), ale mnozí to neudělají... asi proto, že prostě ví, že KAŽDÝ hráč z kádru je Spartě prospěšný a během sezóny to jednou táhne jeden a pak třeba někdo jiný. A o tom je ten tým a skladba celého mužstva. Takže spíše by to obecně nemělo fungovat tak, že fanoušci budou jakéhokoliv svého hráče srážet. On totiž za týden může rozhodnout veledůležitý zápas. A i dkyby to byl jeho jediný počin v dané sezóně, tak to může být zrovna jedne z těch nejdůležitějších (např. Juv v brně či doma proti MB, či Danile Kolář se Slováckem či v brně..atd..) Mimochodem, k Drobnému... myslím, že přechod z třetí ligy je mnohem snazší než naskočit po půl roce bez zápasového zatížení z lavičky... ale chápu, že řediteli zeměkoule navíc bez pravidelné fotbalové praxe se to tohle všechno těžko vysvětluje. On totiž ten fotbal z tribuny, přímo ze hry nebo z prostoru za lajnou vedle plochy vypadá vždy trochu jinak :) Stejně tak jako zákonitosti týmu a kabiny. ACS!


taborita1 
re: Drobný, Horváth....

25.05.2007 13:55

Musím souhlasit s tím, že je opravdu někdy až nechutné, jak se někteří " fanoušci " dovedou během zápasu vyřádit na hráči, kterému se zrovna v ten moment moc nedaří....včera jsem si to opět ověřil, že lidská hloupost nemá hranice....Může se nám nelíbit jak ten hráč hraje, můžeme ho strhnout třeba v debatě v hospodě, na netu, v různých diskuzích apod...Ale vůbec nechápu některé diváky jAk můžou na tyto hráče během zápasu neustále pořvávat nadávky, vulgarismy, pískat na něj, či nedejbože na ně házet kelímky.....tím jim rozhodně nepomůžou k lepšímu výkonu, efekt je zcela opačný a navíc se promítne i do sebevědomí hráče a tím pádem i jeho výkonnosti....Já prostě věřím, že každý hráč Sparty jde na plac s tím, že podá co nejlepší výkon, že chce pomoci mužstvu k úspěchu...A že se někomu nějaký ten zápas či něco jiného nevyvede ? To je přece zcela normální a děje se to všude a nejen ve sportu...ACS!


screaming 
re: re: Drobný, Horváth....

25.05.2007 16:31

Souhlas at je na place kdokoliv hraje za spartu a ja mu preju a fandim. Horvath hraje super a jsem rad :) vlastne cely tym podle me maka fakt na 100% a tim padem ja spis chvalim. Stejne tak sem niukdy nepochopil to s tim hrebikem ale nechci zacinat flame diskusi proc byl tk spatny :) PROSTE SPARTA FOREVER!


rui 
Venca Drobný

25.05.2007 14:03

Drobného výkon nebyl špatný protože nebyl rozehranej, ale jeho výkon byl prostě odfláklej. A myslím, že se to dalo očekávat. Když ho Bílek nemilosrdně odepíše a nechá ho na odpis čekat ve třetí lize, bez šance na návrat do prvního týmu. Jen shoda náhod, kdy Bílkovi teče do bot, vrátila Drobnýho do hry. A s takovými pocity má Drobný hrát naplno? Jsem zvědav, jak to bude vypadat v pondělí, ale moc nevěřím tomu, že Venca nechá na hřišti duši. Zvlášť když počítá s odchodem ze Sparty. S tím jak s ním Bílek zametl nesouhlasím a doufám, se nám to v pondělním zápase zle nevymstí.


jbee 
re: Venca Drobný

25.05.2007 14:10

Je mi úplně jedno, jaké důvody vedou Drobného k tomu, že to fláká (což teda jako fláká a už dlouho). Je to profesionál, který je placený za to, aby se na hřišti neflákal. Pokud to z jakéhokoliv důvodu není schopen splnit, je mi líto, ale nechť je v pyče. Nechápu, proč ho někteří fanoušci omlouvají. Cožpak nechápate, že on má vydávat výkony především pro vás? A viditelně na vás kašle?


rui 
re: re: Venca Drobný

25.05.2007 14:19

Psal jsem pouze o jeho čtvrtečním výkonu !!!


alvaro_recoba 
re: Venca Drobný

25.05.2007 14:12

Přesně tak, tohle je jediný krok, který bych Michalu Bílkovi za celou dobu, co je ve Spartě, vyčetl. Když jsem viděl Vencu za béčko, tak tam se celý zápas doslova nudil, to pro něho byl vyloženě ztracený čas. Zase ale nesouhlasím s tím, že by to odflákl, on se spíš bál jakékoliv hrubky a byl trochu nervózní, z toho pramenila ta nejistota.


rui 
re: re: Venca Drobný

25.05.2007 14:25

Např. to jak se nechal obejít u lajny mi jako nejistota nepřišlo. Spíš bych řek, že tam jen stínoval, aby senřeklo, ale moc snahy nevynaložil. Zkaženej balon může pramenit z nejistoty, ale jen stát a koukat, jak mě někdo obejde, aniž bych ckokoli, zdůrazňuji cokoliv :) udělal, mi přijde naprosto trestuhodný. Ale je to jen můj skromný názor ;)


Bruska 
re: Venca Drobný

25.05.2007 14:29

S tímto názorem naprosto nesouhlasím. Za tým odpovídá trenér a má zcela legitimní právo nepostavit hráče, vyřadit ho dočasně z kádru. V bundeslize a nejenom tam se takováta "taktika" používá i záměrně, aby hráč dostal hlad po fotbale a vydal ze sebe i víc než si dokáže představit. U na prosté většiny hráčů to zabírá pokud nejde o postavy typu Marka Heinze, který se z takovéto situace hroutí. V zásadě je to tvrdá výzva typu : "Ukaž, že se jako trenér pletu, když tě nestavím." Jestliže si to hráč vykládá osobně tak škodí sám sobě a týmu. Na Drobném je dost vidět, že se bojí, aby neudělal chybu nikoli, že by v zápase něco flákal. Je v určité křeči a to se projevuje pomalejší reakcí, strachem hrát aktivně. Osobně si nemyslím, že hrál horší zápas než Homola a ani nedělal hrubku jako Flachbart, i když poté co mu unikl Zeher k tomu šanci měl.


rui 
re: re: Venca Drobný

27.05.2007 21:07

S tvojí druhou větou naprostou souhlasím. Jenže přesně tohle se právě v případě Drobnýho a Šimáka nestalo. Ti byli prostě odepsaní. Do konce sezony v béčku a pak odchod. Minimálně Drobný. Žádný ukaž co umíš. Ten měl prostě skončit. Hrál jen a jen proto, že se rozpadla obrana. Jinak se do áčka už nevrátil. A to zcela popírá tu tvoji větu : Ukaž že se pletu a já tě postavim !!! Bílek od něj nic vidět nechtěl !!!


Průcha 
re: Venca Drobný

25.05.2007 14:45

Nechci bejt neobjektivní, ale domnívám se, že existuje několik podmínek, aby mohl někdo hrát za Spartu: 1) průměrné až nadprůměrné fotbalové dovednosti 2) charakter 3) schopnost se vydat na víc než 100%, zkrátka jít přes bolest Všechny tyto podmínky splňují v současné době podle mě, pouze Řepka, Pospěch a Kulič!!! Velice se tomu přibližují Maty a Horváth!!!


Bruska 
re: re: Venca Drobný

25.05.2007 15:06

V případě Drobného i Šimáka je podstatný ještě další faktor. Hráč si musí najít v týmu svou roli a tu naplňovat. Nejde pouze o taktické záměry, ale také o obecné vztahy mezi hráči, trenérem a také o tom nakolik velký je rozpor mezi představami hráče o uplatnění a realitou. Vývoj posledních zápasů ukázal, že pravdu má Bílek s tím, že mu neteče do bot. Stopera může s Mostem hrát třeba Zabavník.


screaming 
re: Venca Drobný

25.05.2007 16:37

POkud nenecha na hristi vsechno at tahne, pak nemuze cekat ze ve sparte bude hrat. Navic i za vcerejsi vykon jiste dostal zaplaceno.


Pking 
Výstižné a jsem rád, že někdo upozornil na jablone

25.05.2007 15:06

Bohužel se mi podařilo získat lístek na hlavní tribunu jen kousek vedle největší jablonecké "inteligence". Tak nesoudné, neobjektivní a fotbalu nerozumící fanoušky jsem už dlouho nezažil (naposledy snad v Brně). Neustálé vřískání na rozhodčího při každém jeho hvizdu, fňukání z neodpískaných "faulů", "ofsajdů" (kvičeli prakticky pokaždé, když se sparťan dostal za obranu hostů) a dokonce chtěli několikrát penaltu pro Jablonec po neexistujících faulech sparťanů. Prostě hnus.


Danni 
re: Výstižné a jsem rád, že někdo upozornil na jab

25.05.2007 15:36

Hmm ja jsem taky sedel na hlavni tribune a kolem mne bylo zase hejno nesoudnych spartanu, kteri neustale nadavali hracum Jablonce a rozhodcimu, tak kde je rozdil?Myslim, ze my Spartani zrovna nemuzeme vycitat ostatnim fanouskum, ze jim bije srdce pro jejich klub stejne jako nam pro Spartu. Nemyslim si, ze by vetsina Spartanu(a ted to nemyslim osobne na Tebe) byla o tolik slusnejsi nez vetsina Jablonecaku.A ted nemluvim o tom skandavani jejich kotle, ale obecne o chovani v hledisti. Holt Guth-Jarkovsti asi na fotbal nechodi-bohuzel


Fotr 
Je veřejným tajemstvím,

25.05.2007 17:44

že co se týká termínů, tak největší slovo má ČT. I proto slyšíme skoro z každého pondělního přenosu, že je návštěva velice pěkná a ble ble ble. Nějak asi reportéři žijí mimo realitu a nechtějí pochopit, že brát si dovolenou na zápas venku je možné jen někdy. Navíc - proč v rámci projektu 2000 musel být každý stadion vybaven umělým osvětlením, když se využívá minimálně!!!


screaming 
re: Je veřejným tajemstvím,

25.05.2007 22:30

ct snad nemuze mit problem s ct 20:45 :D nebo chtej vic divaku na online prenosech na webu?


Fotr 
re: re: Je veřejným tajemstvím,

25.05.2007 22:44

To by asi reportéři dostali od manželek po tlamě, kdyby nebyli včas doma!


honzasimakforever 
Jak se můžou vůbec tvářit jak nějaký borci...

25.05.2007 20:39

Zoufalých šest tisíc diváků (osobně bych tipnul tak tři tisíce), zoufalý stadion, zoufalé prostředí (ani nebudu podrobně komentovat, jak došlo v jednom ze dvou stánků na hlavní tribuně pivo a vlastně veškeré tekutiny už o poločase) a ti papalášové (Mokrý a spol.) se tam vesele sluní a dělají že je vše v naprotém pořádku. Tohle fakt nechápu, asi dostali v tom vedru úpal...Tohle je tedy ale opravdu důstojné finále poháru.


Kobra 
re: Jak se můžou vůbec tvářit jak nějaký borci...

28.05.2007 09:32

Je vidět, že jsi stál stejnou frontu:o) Paradoxní bylo, že nealko došlo daleko dřív, než pěnivý mok. Zajímalo by mě, co bych dělal, kdybych tam měl svého žíznivého mrňavého potomka, asi bych opustil zápas... A o to tu přeci jde - o fanouška. Papaláši ve VIPkách se nám smáli do xichtu! Ať žije ČMFS!