Mě nedostanou (AC SPARTA PRAHA - SK Slavia Praha, 9. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Nils_Holgerson 
Dobře vám tak...

09.10.2007 09:49

Jsem rád, že jste prohráli se Slávií, ne kvůli hráčům, ale kvůli vám, uplakaným sparťánkům... Většina z vás stejně fandí Spartě jen proto, že byla dlouhodobě nejlepší, neumíte snést stejnou potupu, jakou jste dlouhá léta připravovali slávistickým i dalším fanouškům. Místo přijmutí toho, že je někdo lepší jen fňukáte a brečíte. Vaše urážky jsou ale nejsladší odměnou jakou teď můžete připravit. Díky a dobře vám tak...


Morkon 
re: Dobře vám tak...

09.10.2007 09:53

Já Spartě fandím od malička a budu ji fandit i když bude hrát A třídu.


marek.ulik 
re: Dobře vám tak...

09.10.2007 09:54

Vole, jaky ubreceny? Se uz proberte, co my si uzivali nekolik let, vy mate ted, tak si to uzijte, skonci to!!! Fandit ji, jen kdyz byla prvni? U me je prvni porad, sem hrdej na to, ze jsem spartan a ty mi muzes polibit prdel, chaaa !!! A mimochodem, podivej se do vlastnich rad debile, kolik dementu najednou vylezlo ven a hlasi se k tem curakum sesivanejm, no pocitej vole!!!


boy_of_russia 
re: Dobře vám tak...

09.10.2007 09:57

hosanku to ses tady spatne, to jsi mel jit delat machra na ofiko web..sem chodej v drtive vetsine lide, co maj spartu v krvi uz od narozeni a nejsou o nic mensi spartani nez ty vul...takze velci...na tom, ze nesnasime porazky od lavie, na tom neni nic spatnyho, presne jak napsal bombitu, skousnem proazku od kohokoliv, ale ne od slavie...


misulka_m 
re: Dobře vám tak...

09.10.2007 10:15

Ty blbečku,jak můžeš říct že fandíme Spartě kvůli tomu že byla že byla dlouhodobě nejlepší!!?Ty mě vůbec neznáš.Já Spartu vždycky milovla,miluju a milovat budu.Tečka!


schimir 
re: Dobře vám tak...

09.10.2007 10:31

Ano, to jsou ti, co se vozí na vlně úspěchů. Ale to je normální a běžné. Jsem od Bolky a měl bys vidět, kolik lidí jí najednou fandí. A utelki od Slavie, ale i od Sparty. O takové ti nikdo nestojí. To jsou ti, co se zvedají a jdou domů, když se prohrává. Tady jsou ale srdcaři, ti Spartě dubou fandit, i kdyby hrála přebor.


Jumbo1 
re: Dobře vám tak...

09.10.2007 10:34

No kluci maj pravdu.Sem choděj fanoušci, který jezděj za Spartou ven, fanděj jí desítky let (teda ty dříve narozený) a skoro každej z nás bude chodit na Spartu i kdyby hrála divizi. A nevšim jsem si, že by tu někdo brečel, to musíš na sparta.cz do diskuse


zemko 
re: Dobře vám tak...

09.10.2007 12:39

a ty jsi zacal slavii fandit vcera vid


looki 
re: Dobře vám tak...

09.10.2007 14:18

asi víš hovno co je to fandit, když tady zvracíš takový hovadiny.... a navíc..tohle stránka fanoušků Sparty, tak co tady exhibuješ????


korýš 
re: re: Dobře vám tak...

09.10.2007 18:31

Co to je za magora.Je opravdu vidět,jak jsou slavisti ubohý.Mě vychoval děda,jako sparťana,jako malej jsem tam jezdil v čepice a řval Spajta a jezdím tam stále Spartu miluju a milovt navždy budu,ikdyž by byla v přeboru,ale to znaj jen lidi co maj svůj klub opravdu v srdíčku,proto nás tahle prohra nezlomí a věřím tomu,že na konci budeme zase slavit titul a budem nejlepší.protože Spartička je nejlepší a nebrečíme ty ubožáku a nevymlouváme se to si pamatuj.Jinak pro Horváta nemám slova to co provedlto se prostě nedělá je to vůl a prohrál nám zápas,ale věřím,že to v budoucnu napraví,ale teď bych ho řádně osolil,ať si to uvědomí.Spartaforever


SKS Pha 
re: Dobře vám tak...

10.10.2007 22:01

Nazdar, mám dotaz, kde psal, že je Slávista, to máte takovej mindrák, že Vás hned napadá Slavia a žádnej jinej klub?


Morkon 
Mám obavu

09.10.2007 09:52

že nevyhrajeme ani v odvetě. Hrajeme blbě, pořád nějaký průsery (Slovácko, Žižkov, Teplice). Prostě vládne blbá atmosféra. Hráči "nedřou" nadoraz, Vyklusávají, nenabízí se, hrajou alibisticky. Bílek z nějakýho důvodu opomíjí Sylvestreho. Hlavně, že staví tragickýho Matušoviče. Je to špatný...


boy_of_russia 
re: Mám obavu

09.10.2007 10:00

jj, proad tam je neco spatne...hraci si delaj co chtej...:((a bilas to uz taky trocha nestiha hlidat... je alarmujici, ze v tokovem zapase podaji solidni vykon pouze limbersky, kladruba, pospa a postulka...ti ostatni se trapi, presto stale nastupuji...


Morkon 
re: re: Mám obavu

09.10.2007 10:07

Přesně tak. A to byla Slavia hodně oslabená.


Thor00 
Tragédie

09.10.2007 10:01

Tragédie, nic víc se k tomu říct nedá... Vím, že by se nemělo říkat vyměnit trenéra, ale pokud bude pan Bílek takhle pokračovat, za chvíli bude bez práce... Naše můžstvo neumí vymyslet dopředu absolutně nic... Nakopávaná nebo centrovaná na Doška, který není schopen trefit bránu nebo mu pískají fauly. Kdy už konečně začneme hrát fotbal a ne kopanou?Všechno mi přijde pomalý, utahaný, hráči hrajou na postech, na který nejsou stavěný... Myslím si, že kádr máme na vítězství v lize, jen se musí správně poskládat a to se momentálě neděje.


Celticgirl 
Netradiční nástup

09.10.2007 10:05

Jediný mě potěšil, bylo to roztomilé.. Nejroztomilejší byli ale rozhodčí, ten malej klučina byl snad velkej jak praporek :-)))


Limit 
Trochu pokory by to chtelo Sparťani...

09.10.2007 10:09

Nabubřelostí, neúctou k soupeři a arogancí ligu nevyhrajete.


schimir 
re: Trochu pokory by to chtelo Sparťani...

09.10.2007 10:26

A to máme podle tebe lézt po kolenou před Jabloncem, Mostem nebo Zlínem? Jako proč? Řekni mi, proč je jen u nás nabubřelostí, když řekneme, že chceme titul. Probuď se, pro Spartu je druhé místo neúspěch. Kádr máme kvalitní, finančně je tým zajištěný, tak proč to neříct? Myslíš, že ti v Anglii řekne někdo z MU, Reds, Gunners nebo od Blues, že budou brát čtvrtý flek? Všichni řeknou, že chtějí titul. Bayern před sezónou vyhlásil útok na tři trofeje. Ale jen u Sparty je to nabubřelost. Ano, respekt k soupeři. Za předvedenou hru, za bojovnost, za objetavost. Ale promiň, zatím tu vidím jen bandy simulantů, poválečů a ubrečenců, co si vždycky najdou nějaký ten důvod, kde se Spartě pomohlo.


Limit 
re: re: Trochu pokory by to chtelo Sparťani...

09.10.2007 12:41

Tak jsem to nemyslel, bez zdravého sebevědomí se nedá vyhrávat, soupeř se sám neporazí. Mě spíš iritují ty výroky typu:"červenobílá lůza","Mohou nás porazit třeba Drnovice, hlavně když neprohrajeme s těmi kopyty!","S tou chátrou jsme doma prohráli po dlouhých 14 létech" a podobně. Rivalita nemusí být totéž co uměle pěstěná nenávist... A ještě něco - klub nedělají jen jeho barvy, ale hlavně lidé, kteří v něj hrají a pracují a taky ti, co mu fandí...


schimir 
re: re: re: Trochu pokory by to chtelo Sparťani...

09.10.2007 13:39

Přečti si pár článků od Bombita. Nesmírně si ho vážím, snaží se psát "nestranně", soupeře uznává, respektuje, nebrečí nad rozhodčím, dokáže tvrdě kritizovat náše výkony. Tohle je podle mě v mezích, přeci jenom se jedná o DERBY!!!


Limit 
re: re: re: re: Trochu pokory by to chtelo Sparťan

09.10.2007 14:26

OK, tak já si jdu ještě pár článků najít, tenhle mi prostě nesedl...


korýš 
re: re: re: re: re: Trochu pokory by to chtelo Spa

09.10.2007 18:35

Tohle je Sparta my chceme titul vždycky.Nejsme věčně druhý,který si před sezonou takový cíle nikdy nedávaj,takže jsme zatím právem zklamaný,ale věříme.Ať žije Sparta


sheikh 
ČT varuje: Spartu vysílat nebudeme

09.10.2007 10:38

Tak se mi zdá, že "jude slavia" je dobrý recept, jak se zbavit časů výkopů pod diktátem ČT a užívat si zápasů v normálních časech bez přenosů :-))


JeanPierre 
re: ČT varuje: Spartu vysílat nebudeme

09.10.2007 10:52

Tohle snad nemyslíš vážně. Fotbal i Sparta televizi potřebuje. Bez televizního vysílání by nebyly sponzoři, kteří chtějí být vidět. Toto je pro sponzory nejvíce zajímavé.


sheikh 
re: re: ČT varuje: Spartu vysílat nebudeme

09.10.2007 11:19

To samozřejmě chápu, ber to s nadhledem... Ale pravda je, že současné vysílací časy jsou šílený, 19:00 v neděli i v pondělí by bylo ideální a odrazilo by se to i v návštěvnosti...


zemko 
re: re: ČT varuje: Spartu vysílat nebudeme

09.10.2007 12:30

ale penize z vysilani dostava svaz a ten je prerozdeluje plosne


ÁcesMike 
re: re: re: ČT varuje: Spartu vysílat nebudeme

09.10.2007 18:40

at´nevysílá, stejně sou neobjektivní jak nevim co..(ale je pravda že sponzori jsou sponzori).. a k těm časům..je fakt demence dát vysílací čas v pondělí od pěti, taková píčovina..dle mýho nejlepší čas v neděli od pěti..


Dub 
re: ČT varuje: Spartu vysílat nebudeme

09.10.2007 19:31

pokřik by se dal změnit na "kunde Slavie". Je to zřejmý, je to podobný, urazí je to taky, i když proti tomu snad ochránci dobrých mravů by neměli co říkat. Kunde byl fotbalistou Kamerunu


Milous 
Absolutni pravda

09.10.2007 11:24

Mas pravdu,nas nikdy a nikdo nezlomi a proto se otrepem a po tricatem kole zuctujem.A Cerny i ostatni s tim nic nenadelaji.SPARTA FOREVER!!


spartan78 
Nils_Holgerson

09.10.2007 11:52

Kluci proč na takového blbečka vůbec reagujete.Tím mu akorát uděláte radost.Nebudeme nějakýmu seshitcovi vysvětlovat proč a ajk dlouho fandíme Spartičce.Nechte ho si užít prvního místa.Na konci stejně budou druzí a hůř jako kyždým roke.


Bobissimo 
Bombitovi

09.10.2007 12:34

Ahoj, předesílám, že stejně jako ty jsi skalní sparťan, pak já jsem skalní slávista a rozhodně jsem sem nepřišel nikoho provokovat. Článek, který jsi napsal, byl velice trefný a rozhodně s valnou většinou souhlasím. Ano, Sparta byla zhruba od nějaké 10. - 15.minuty jasně lepší a nebýt vyloučení Horvátha, mohlo být všechno jinak. Naopak náš výkon mě až na vyjímky trochu zklamal, zejména ve druhé půli. Nebylo znát, že hrajeme proti deseti, řeči o tom, že hrajeme co potřebujeme, mě neuspokojují - čekal jsem větší aktivitu a zejména kontrolu nad zápasem, ale spousta nepřesností a hluboce zatažená obrana, byť tentokrát fungující lépe, než v Seville, mě nenechala v klidu. Vy jste chtěli hrát a třeba výkony Limberského (až na pár provokativních záležitostí směrem k Ivanovi, což ale bylo vzájemné) nebo Kisela a nakonec i Horvátha až do vyloučení rozhodně byly dle mého názoru dobré. Přesto díky za objektivitu - vystihl jsi přesně to, co já cítím po každém prohraném derby od největšího soka - totální příkoří a vztek, ale zároveň nezlomnost a naději, že přístě to vrátíme i s úroky. A ještě v jedné věci s tebou absolutně souhlasím - dresy Slavie jsou opravdu hnusný, chtělo by to červenobílý záda, tradice je tradice. Měj se, přeju dobrý los a postup ze skupiny v Poháru UEFA. Bobissimo


looki 
re: Bombitovi

09.10.2007 14:20

rozumný slávista....to se cení....


Limit 
re: re: Bombitovi

09.10.2007 14:25

Souhlas, rozumných lidí kolem fotbalu na všech úrovních není nikdy dost...


Bombito 
re: Bobissimo

09.10.2007 17:31

Dík za uznání. Já tyto derby zápasy prožívám mnohem víc než jiné. Týden dopředu jsem nervózní jako prvnička. Když vyhrajeme, cítím takovou radost a energii, že bych mohl vytápět půl Prahy. Když prohrajeme (teď to bylo v krátkém čase podruhé), raději bych chcípnul. Pak si ale říkám, jak na tom jsou mí sešívaní kamarádi, když Slávie dostávala na prdel několik let po sobě. To bych snad nepřežil. A oni to přežívají, tak to musím zkousnout i já. Ale je to těžké!!!


Bobissimo 
re: re: Bobissimo

09.10.2007 18:43

Není zač, každopádně derby je derby a na jaře může být vše jinak (teda ne, že bych si to přál). To, že jsme v blízké minulosti dostávali často "na prdel" bylo víceméně odrazem celkového stavu klubu - Leška ve vedení a z toho pramenící všechno - absence stadionu, financí, sebevědomí... V posledních dvou letech se to ale přece jen zlepšilo, nicméně derby na Spartě je popravdě jediný zápas, ze kterého mám obavy. Jde o to, že vy se vždycky dokážete hecnout a my jsme k vám v minulosti jezdili "připosraní" (viz jarní derby). Tak to ale teď v úvodu nebylo, naopak dali jsme šťastný gól a v kombinaci s tím, že vy jste nic nedotáhli... Přitom při každé standardce to před Vaniakem smrdělo, nepokrývali jsme dobře hráče v krajích vápna, kteří ty Horváthovy obloučky cpali před bránu, ale prostě nic a to je pak těžký. Jinak skupina do UEFY docela slušná, nevím sice, s kým kde hrajete, ale připadá mi to celkem hratelný - Curych doma 3 body, Spartak aspoň jeden a věřím, že něco uděláte i venku - s pěti nebo šesti body byste měli jít dál. Uvidíme. Bude záležet, kdo to bude kaučovat a kdo bude mít jakou formu. Mimochodem, ještě se mi včera líbil od vás Kladrubský - je šikovnej a nebojí se hrát. U nás si, myslím, až na Krajčíka obrana uhrála svoje, špatnej nebyl Pudil nebo Kalivoda. Měj se, B.


zemko 
jako repre

09.10.2007 12:35

proc tam bilek porad cpe kuldu, kterej je bez formy a nedokaze si s balonem ani porozumet, dyt vcera tam skoro nebyl videt, a uz to vypada, ze kdyz hraje dosan tak nebude hrat ludva, ptze ludva hraje po zemi, ale na dosana musime hrat vzduchem, to je fakt na pytel :( jinak k tomu "NUCENEMU" vypnbuti mikrofonu mel dobrou poznamku kamarad na foru lide.cz "Tak sem zvědavý, s jaký trest vyfásnem za skandování Jude slavia... ikdyž osobně si myslím, že největší rasista (resp. antisemitista) je ten, kdo nás bude trestat, jelikož provolávání smrti soupeři je beztrestné, tudíž tím jasně poukazuje na to, že není ani tak hrozná smrt, jako být žid. Neberte to jako můj postoj k židům, ale jako pohled na jednu ze stupidních afér, ve které se vyžívá naše antisparťanská veřejnost..." samozrejm e to je narazka na opakovane skandovani smrt Sparte od seshitu jinak souhlasim s Bombitem, taky mi vcera chodily posmesne sms a zpravy na jabber...ale ja si nemuzu pomoct, ale remiza by byla nejspravedlivejsi, ptze oba tymy hrali na stejne urovni, nikdo nebyl nejak lepsi, ale to jejich male mozky nedokazou pochopit, ale co at si rejpnou, uz to zase dlouho nezazijou


Bob_Dylan 
Dekovacka????

09.10.2007 13:39

Nemuzu se nevyjadrit k vam...vernym a oddanym fanouskum Sparty. Vam, kteri se za Spartou tahate po celych Cechach a na Moravu, nikdy by ste neopustili zapas pred koncem a vzdy budete Sparte verni. Mozna vam to nedochazi, ale az budete psat clanek o pristim domacim zapase a budete se podivovat nad tim, proc asi tak prislo jen 4tisice tech nejoddanejsich fandu-hrdinu, tak se zamyslete. Jestli si myslite, ze ja prinejmensim 10-15 znamych(+cca dalsich 15000tisic lidi) prijdem na dalsi zapas, jste na omylu.(mimochodem za poslednich cca 30 domacich zapasu jsem vynechal max 2). A proc??? No duvodem neni ani tak prohra-byt z fotbalu me bolela hlava, ale aspon byla videt snaha....muze za to atmosfera, jaka z Letne sala posledni mesice. Vhazovani zapalovacu, kelimku, dymovnic, delobuchu, sprosti fanousci na tribunach, neochotna poradatelska sluzba, nedostatecne obcerstveni, skandovani veci typu: Jude Slavia, Vaniak je cur*k, Cerny je Curak, Smrt Baniku, zapalovani sedacek a transparentu, zcela nepripustne chovani jak hracu, tak predevsim kapitana, trenera a asistenta....to jsou duvody proc lidi nechtej chodit na spartu a na spartu chodit nebudou. Bohuzel mam za to, ze za tyto veci muze z valne casti prave ACS a jeji "nejvetsi" fandove. Vazeni radoby fanousci a vedeni Sparty Praha: Vylizte si prdele...


D-Evil 
re: Dekovacka????

09.10.2007 14:42

Souhlasim. Z dělobuchů mi pískalo v uších ještě dlouho do noci (byl jsem v kotli až vzadu u zdi, docela hustě se to tam odráželo), dýmovnice mi taky nevoněj a že bylo v kotli o 50 lidí víc, než je míst, to už je jenom taková perlička. Nejsem žádnej svatoušek, Standu Vlčka jsem si taky zazpíval, ale poslední sloka neni nic pro mě. Na pokřiky o hákovejch křížích, zabíjení dětí a židech ve všech možnejch i nemožnejch spojeních nejsem zvědavej ani na fotbale, ani nikde jinde. A oni nám to ještě řeknou sami, prej že fotbal je jen záminka. Atmosféra v kotli v posledním kole minulý sezóny byla perfektní, navíc umocněná děkovačkou Jardovi, oslavou titulu a poháru, pěti nádhernejma gólama a nevim čim ještě. A od zápasu s Žižkovem aby slušnej fanoušek chodil hrát v neděli večer kuličky, nekoukal na televizi a nečet noviny. P.S.: Řikalo se, že Jude Slavie a další vopičárny jsou věcí pár jednotlivců. Možná v jinejch zápasech tomu tak i je. Včera to ale neplatilo.


Bob_Dylan 
re: re: Dekovacka????

09.10.2007 15:04

Popravde nechapu za co hraci chodej dekovat, za tu ostudu co zas ty hlavy plesaty udelali??(inu na druhou stranu, za co divaci nekdy dekuji jim..) Samozrejme nechci rict, ze co kotelnik to bezmozek...ale v 90.minute kricelo Jude Slavia z myho pohledu cca 80% kotle.


Kocek 
re: re: re: Dekovacka????

09.10.2007 20:19

Možná ti uniklo, že první, kdo začal sprostě urážet, byli slávisti. Sparta zajebaná je, řepka je čurák, limberský ty si howado, buzerantů parta, smrt spartě.. Náš kotel začal solidně, akorát antislávie, ale když nás celej zápas sprostě urážej, vůbec se nedivim, že i naši se rozjeli. Neobhajuju je, ale chápu. Já na tribuně taky sprostě nadával, protože jak se tam ty děfky válely, a jen co se začlo hrát, byly hned zdravý, to mě vytočilo do běla.. Za "tiché" asistence rozhodčího!!


Salám 
re: re: re: re: Dekovacka????

10.10.2007 12:36

Beeeee, pani ucitelko, oni si zacali prvni.... Co je tohle za dementni ubrecenej argument?


acskncl 
re: Dekovacka????

10.10.2007 00:16

Jude Slavie, dymovnice a race Oleee!!


lamak 
Hezkej clanek

09.10.2007 14:19

ale neboj, pokud zustanou ve Sparte srdcari tpu Bilek, Sigi, Chovanec, Horvat a Repka, tak bude hur.


looki 
můj (trošku delší) názor: NĚCO NÁM TU HNIJE!

09.10.2007 15:25

) červená pro Horvátha....je třeba to vidět z více úhlů. a)to samý se mu stalo na jaře proti Slovácku. Už je dost starej na to, aby si to srovnal v hlavě. Takhle není platný a v klidu může jít na tu operaci třísel. b) je to v sezóně už třetí ČK pro Spartu za nesportovní chování..vždyť to není normální! A tady není vina jen na samotných hráčích, ale i na celým realizačním týmu, vedení a především na trenéru Bílkovi, protože ten jako trenér je za chování svých hráčů odpovědnej! Jestli mu přerostli přes hlavu, pak nemá v týmu jako je Sparta co dělat!!! 2) herní projev Sparty. Nejdřív musím zmínit, že včera mě naprosto uchvátil Kajo kisel..takovej excelentní výkon jsem od něj nikdy neviděl a už vůbec jsem ho od něj nečekal! Parádně zahrál ještě Pospěch (to je pravej kapitán!!!!) a v lepším světle se konečně ukázal i Limberský..ty jeho "anglický" souboje o míč, to byla radost! Tím asi výčet pozitiv končí.. Kladrubák nehrál svůj post a na štítu je jště trochu splašenej..ale nevyhořel. Jenže tým vyhořel jako celek a to především v útočný fázi. Vždyť ta prakticky neexistuje! Kdyby to bylo zápas, dva..jenže Sparta nebyla za poslední tři domácí(!) zápasy schopná dát gól! A kolikrát jsme viděli gólovou šanci? Na jedný ruce by se to dalo na prstech spočítat a to mluvím o 3zápasech doma! to je hrozný! Navíc se nic neděje, žáadnej náznak obratu k lepšímu. Když získáme (teda hráči:-) míč, tak nejdřív hrajou dozadu, pak na Horvátha (pokud se zrovna nesprchuje), ten si ho chvíli povodí a pak už může nahrát leda na obsazenýho hráče, protože volnou chůzí se mezitím vrátili i soupeřovi útočníci. Je to smutný, ale pro příklad můžem jít k sešívkám..ten jejich přechod do útoku, to je paráda. A jak to někdo pokazí, nebo jen nahraje jinam než chce K.Jarolím, tak hned dostane co proto, protože naruší celou přechodouvou fázi, která je v podání týmu K.J. naprosto jednoduchá, účelová a mnohdy smrtíci (ještě že často střílí Sranda Vlček). A Bílek? Pořád mele, že chyběl pohyb, ale nikde žádnej pokrok, chybí pořád dokola. 3) hráči. myslím, že přestupovou politiku netřeba komentovat. Kozáčik místo Zlámala, "reprezentant" Mareš nehraje, místo toho aby hrál, tak se hledaj krajní řešení, Petržela naprosto uvadl a neprosazuje se, Matty s Kuldou z formy, Rezek neumí přihrát na 2metry, v současnosti jedinej klasickej stoper je půjčenej z béčka týmu na sestupový pozici. navíc mi přijde, že se to s tim Sparťanstvím přehnalo a noví hráči vůbec nemaj ponětí o čem je řeč. Vysvětlujou si to jinak a na můj vkus moc agresivně a nabubřele. jasně, trocha zdravý arogance k nám patří, ale stejně tak je třeba mít pokoru-bez tý se v životě nedosáhne nic. S tím souvisí i to, že na můj vkus je tam moc darebáků najednou. Bez nich to nejde, ale s tolika podle mě taky ne. 4) diváci. Média nás chtěj rozehnat. A trotlové co chodí mezi nás jim v tom nahrávaj. jakej smysl měly včera ty dělobuchy, pořvávání (frustrace nkoho neomlouvá), nebo pivo v momentě kdy je rozhodnuto (a když už, tak který mohlo počkat po konečným hvizdu). Atmosféra kolem Letný je momentálně tak nenávistná a nepřející, že dětský sektor zeje prázdnotou a chodí nás kolik chodí (=málo). S tím ale musíme pohnout hlavně my!! jasně..služby jsou děsný, občerstvení žádný, výsledky k pláči, ale to není důvod, proč by ten vstřícnej krok nemohl přijít od nás!!! Tak...už jsem se v tom zamotal a ztratil, tak snad pochopíte, co jsem na začátku článku chtěl říct :-))) PS:jestli se něco radikálně nezmění, tak by měl M.Bílek skončit a vedení by se nemělo bát uspořit peníze např. na Marešovi a platech pro hráče s distancem (nehraješ=nepracuješ=nevydě láváš...jak v Angii) a investovat do pořádnýho trenéra (Zeman, I.Hašek, popřípadě cizin).


WvP 
re: můj (trošku delší) názor: NĚCO NÁM TU HNIJE!

09.10.2007 16:50

Velmi dobrý rozbor, který dost přesně vystihuje již dlouho trvající stav. Jen by mě ještě zajímalo , co dělá "prezident" CHovanec kromě předávání kytek zasloužilým veteránům. Proč ho vlastně nekop Křetínský angažoval ?


looki 
re: re: můj (trošku delší) názor: NĚCO NÁM TU HNIJ

09.10.2007 18:16

a já pořád na co jsem zapomněl... taky by mě to zajímalo, co dělá kromě toho, že přichází dost hráčů jejichž agentem je jeho bratranec Ondrej.. další dílčí zklamání..hlavně ani není vidět!


WvP 
re: re: re: můj (trošku delší) názor: NĚCO NÁM TU

09.10.2007 18:59

Děkuji za informaci. To mnohé vysvětluje....


Morkon 
re: re: re: můj (trošku delší) názor: NĚCO NÁM TU

09.10.2007 20:03

S názory vesměs souhlasím, ale příchozí hráči zastupovaní O. Chovancem jsou pouze 2. Rezek a Horváth. Vizhttp://www.chovanecsport. ...


looki 
re: re: re: re: můj (trošku delší) názor: NĚCO NÁM

09.10.2007 20:35

taky se všude Chovanec chlubil, že si je vydupal...a u Rézy je to na pováženou. Ale to bych mu ani tak nevyčítal jako to, že není vidět, nebrání Spartu v mediální kampani a nijak viditelně se nesnaží řešit tohle ne moc slavný období...


Bob_Dylan 
re: můj (trošku delší) názor: NĚCO NÁM TU HNIJE!

09.10.2007 19:49

Zcela souhlasim. Kisel byl dle myho nazoru nejlepsi na hristi.Drel celej zapas a kdyz sem ho videl nekdy v 75.min sprintovat do vlastniho vapna pri brejka....waw.klobouk dolu.


schimir 
re: můj (trošku delší) názor: NĚCO NÁM TU HNIJE!

10.10.2007 10:30

looki, klobouk dolů. Děkuju ti, protože tohle jsem chtěl přesně napsat. Vidíme stejné problémy, pojmenováváme stejnou příčinu. Ušetřil jsi mi čas.


Dejvas 
No a co?

09.10.2007 15:27

Nefandím ani Spartě ani Slavii, nejsem z Prahy. Takže se na to všechno dívám nestranným okem. Koukám na název článku "Mě nedostanou", jeho dojímavej obsah a reakce tady na tom fóru. Copak včera skončil svět? Jednou za čtvrt století u vás Slavie vyhrála a vy byste se z toho nejradši kopali do hrobu. Tak jste prohráli derby, no a co? Že třeba letos nevyhrajete titul? No a co? Vždyť tím život nekončí. Tak ho Sparta vyhraje za rok nebo za dva. Aspoň si jeho zisk pořádně vychutnáte. Zahoďte svý ega těch nejlepších, mějte trochu víc úcty k soupeřům a hlavně se přestaňte zastávat troubů typu Horvátha a Řepky. Řepku sice přirovnáváte k Bohovi, ale jedinej jeho přínos pro Spartu je ten, že akorát sbírá tresty a přináší klubu ostudu. Nevím, jestli si Ostravák převlečenej do rudýho zaslouží tolik úcty. A není to jenom o tý ostudě. Pokud na něj klub vsadí a on pak bude třetinu ligy stát při trestech, tak skrz díru v obraně, co po něm zbyde, bude Sparta dostávat spoustu gólů. Přál bych vám lepšího Boha, ale mám takovej pocit, že fotbalovej laik Křetínský vám ho bohužel v dohledný době asi nepřivede.


Dub 
za všechno může soud v Liberci

09.10.2007 19:37

kdyby šel jidáš Pudil sedět za jízdu pod vlivem, nedal by nám gól a nevyloučili by Horvátha. Myslím to v žertu, to bych mu nepřál, i když ho mám kvůli jeho charakteru rád asi jako Patrika Bergra. Jsou si hodně podobní, odchovanci Sparty, jejich příbuzní byli hráči našeho klubu a oni lidsky selhali a kopou za seshitce. Hanba !


filis_spartan 
ne po 14 letech

09.10.2007 20:39

Mám jen jedno upřesnění nejen pro Tvůj komentář Bombito, ale i pro spoustu novinářů. Slavia nás sice porazila v lize na domácí půdě po 14 letech, ale ještě jednu domácí porážku jsme museli v roce 1999 přečkat se sešívkama v poháru ČMFS... Jinak článek pěkný.


Chosse 
Burčák

09.10.2007 20:50

Bombito měl jsi vědět že rád burčák nějaký bych ti z Moravy dovezl ;) ted už moc nebude....


Bombito 
re: Burčák

09.10.2007 21:44

Tak třeba za rok. A můžeme ho pít ne na žal, ale na oslavu! Dík za nabídku ;o))


recchi 
re: re: Burčák

10.10.2007 08:44

Prosím tě nevěř Bombitovi, ten když vidí alkohol, tak dostane kopřivku. Ten burčák byla jen taková jeho slovní hříčka. Stejně jako doporučení, aby sparťani, kteří z derby odešli dřív už na SPARTU nechodili. Znám ho dlouho a on ví, že kdyby mi to řekl do očí, tak ho tam na místě zmasakruju:-) Nejsem servilní za každou cenu, abych děkoval někomu, kdo mě připraví o rok života. Neděkujem - odejděte:-)


Bombito 
re: re: re: Burčák

10.10.2007 19:00

Ty mamtáku, kopřivku dostávám z alkoholiků, nikoliv z alkoholu. Když napíšu burčák, tak je to burčák. A z Mikulova. A vůbec, jak to, že jsi ve třičtvrtě na devět nebyl ve škole? To vám zase odpadl tělocvik? Pak má z Tebe něco kloudného vyrůst! ;o)))


recchi 
re: re: re: re: Burčák

10.10.2007 22:34

Do školy jsem nešel, bo jsem zalhal, že mám kašlík. A ten tvůj příspěvek okopíruju a přinesu do hospy, tam do tebe vrazim dva panáky a povedu tě na letnou. To budou mít benga Silvestra:-)))


cinda88 
otevřený dopis panu Černému

10.10.2007 09:04

Vážený pane Černý.Vy jste neuvěřitelný moralista. Evidentně se vezete na vlně, která má smést Spartu z apsolutního popředí českého fotbalu.Vy,jako představiteltelevizního sportu,a ruku v ruce s vámi píšící novináři( především z deníku sport )vedete nenávistnou kampaň proti největšímu a nejpopulárnějšímu klubu v česku a proti jeho fanouškům.Váš rádoby ušlechtilý krok, kterým bylovypnutí zvuku při pondělním derby bohů z Letné a sešívaných pytložvejků,byl jen dalším pokusem o poštvání dalších fotbalových příznivcům proti spartě. Ta ať přijede kamkoliv v čechách či na moravě,všude je vítána pokřikem SPARTA,SPARTA BUZERANTŮ PARTA. Při tomto,podle mého,taktéř menšinu urážejícího pokřiku,nikdy ani neuvažujete o stažení zvuku,ale jakmile sparťanští fans spustí JUDE SLAVIE, hned je oheń na střeše!Jsou vám snad židi milejší než teplouši(já osobně nemusím ani jedny),nebo vám jde jen o co největší zdiskreditaci sparty,nebo snad jen o neustálé a ve všech médiých dokola omýlané protěžování vršovických bezdomovců?Uvědomte si že sparta byla,je a bude.A nikdo z vás,byť se budete snažit sebevíc,ji nikdy nemůžete dostat tam,kde by jste ji chtěly mít,to jest na úroveň podřadnýcha o záchranu neustále hrajících venkovských týmů. S pozdravemvěrný vámi se nenechajíc znechutit fanoušek sparty !!!