Mediální bublina psa filipsa 6.

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
StarejHomolka 
Bez komentáře

10.10.2007 13:27

Začátek by se mohl tesat do kamene a každý by si ho měl přečíst hned několikrát. A mnozí se pak nad těmi řádky zamyslet :)


StarejHomolka 
re: Bez komentáře

10.10.2007 13:39

A nemám na mysli práci, trenérské kvality nebo další souvislosti s trenérem Bílkem. Reaguji výhradně na to, co většina sparťanských fandů dle mého názoru nesmyslně předvádí :(


Tommy 
Děkuju, děkuju a ještě jednou děkuju...

10.10.2007 13:31

...bo to je přesně to samé co si myslím.


pesfilipes 
re: Děkuju, děkuju a ještě jednou děkuju...

10.10.2007 13:40

Já taky


dzyn 
Tak pod to se můžu podepsat,

10.10.2007 13:44

protože si myslím to samé.Že se kašpárci vezou na euforické vlně?No a co,není to poprvé a nakonec nám lížou záda.Co zažívá kašpar největší(řehák)je mi celkem u pr.. Jen našim hráčům by neškodil malý krátký kurz asertivity.Určitě by neuškodil a možná i prospěl.


Mladota 
souhlas, ale...

10.10.2007 13:54

Naprosto souhlasím, že panika není na místě a napsané důvody jsou jasné. Taky mám podobný pohled na věc a nemyslím, že by se měl odvolávat trenér. Ale druhým dechem musím dodat, že tři porážky, které jsme v lize utrpěli byly všechny proti "silným" mužstvům, se kterými bychom se měli prát o titul a navíc jsme se proti nim neprosadili golově. V těch utkáních nás ani moc nepodržela osa zkušených Řepka, Horváth, Kulič (z různých důvodů). Ze zkušených snesou měřítko Došek a Poštulka a jasně nejlepší je jezdič Pospa, ten nám ale asi z pozice beka zápasy vyhrávat nebude. Ostatní jsou víceméně mlaďasové, kteří se svezou s mužstvem nahoru nebo dolů. Teď je čas pro někoho z "druhého sledu" aby nás zase šoupnul zpátky (Abrahám, Sylvestre???, Kisel, Slepička, Matušovič ..?).


pesfilipes 
re: souhlas, ale...

10.10.2007 14:01

nemohu jinak než odvětit, že když už teda prohry, tak s těma silnějšíma... než třeba ve zlíně, plzni, žižkově aopd. :-)


Mladota 
re: re: souhlas, ale...

10.10.2007 14:20

právě, že s těma silnějšíma se hraje tak nějak o víc. Třeba i o diváka. Když přijde pěkná návštěva a prohraje se, tak se potom na dalšim zápase proti "slabšímu" skoro bojíme, kolik nás tam je. To neznamená prohrát s každejma "dřevákama" a hecnout se jen na pár soupeřů...


pesfilipes 
re: re: re: souhlas, ale...

10.10.2007 14:24

asi moc úplně nerozumim, ale to je jedno.. :-)


lamak 
Jen si pobrece

10.10.2007 14:02

Vsechno je totiz v naprostym poradku, jenom ty media nam tak moc ublizujou.


pesfilipes 
re: Jen si pobrece

10.10.2007 14:04

tvůj komentář bude asi k nějakýmu jinýmu článku... mám dojem


dzyn 
re: Jen si pobrece

10.10.2007 14:08

Nějak nevidím,že by tady někdo brečel.Co kdybys prubnul nějaký jiný web,šašku?


JiriSKS 
re: re: Jen si pobrece

10.10.2007 17:24

Neříkej, hlavně že zase za vše můžou "mediální mrdky". Proč místo tohohle breku nepíšete články s názvy "Tekoucí nervy Pavla Horvátha" nebo "Horká hlava Tomáše Řepky". Ale to byste museli přiznat, že si za vše můžete sami, na což nemáte.


Acha 
re: re: re: Jen si pobrece

11.10.2007 09:44

No dal by se napsat i krasny clanek na tema opileho a nepotrestaneho Pudila:)Je zajimave, ze tento "reprezentant" novinarum nevadi a jeho prohresek se presel bez zajmu kohokoli! Takovy Repka by to mel na taliri jeste za 10 let!!!


Olea370 
re: re: re: Jen si pobrece

12.10.2007 04:39

hele slavisticka mrdka jarolim se priznala ze navedla svy hrace aby prasili Horviho,ze to neunese.to je fer.to ucite svy hrace.ste prasata


pesfilipes 
re: re: re: re: Jen si pobrece

12.10.2007 09:53

při vší úctě, já teda nic nezaslech vo tom, že by někdo někoho naváděl k prasení horviho... nýbrž aby ho šves bránil co nejvíc natěsno. což teda myslim neznamená úplně totéž. jinou otázkou pak je, jak si to vyložil pudil a samozřejmě taky jak mu pak na to (očekávatelně a pitomě) horvi skočil...


staroch 
souhlasim

10.10.2007 14:44

zatím s většinou bulbin jsem souhlasil a u všech jsem se velmi pobavil. tato nni vyjimkou. gratilace psufilipsovi :)


Morkon 
Koncepce

10.10.2007 14:57

Sice není důvod k panice, ale současnou situaci bych nepodceňoval. Chybí nám koncepce (objevné že?) a to už hezky dlouho. Podle mě 16 let. A dos táváme se do situace, když už to samospádem nejde. Jsem mírně nakloněn odvolání Bílka, ale nejsem si zcela jist, zda by to pomohlo. Je možné, že úplnou svobodu rozhodování nemá. Nicméně, dle mého názoru to v současné době není trenér pro Spartu. Novináři nás nemají rádi, to víme. Ale proč jim sakra nahráváme nedisciplínou (Horváth, Řepka, Abrahám a zase Horváth?) a stupidnimí transparenty a pokřikem Jude Slavia? Mě je fuk, že někdo křičí Smrt spartě. nejdřív musíme začít u sebe. Jít příkladem. Všimli jste si, jak naši hráči neustále diskutují s rozhodčími, rozhazují ruce apod? Takhle já Spartu neznám. Nikdy to nedělala, vždy zatla zuby a makala.


pesfilipes 
re: Koncepce

10.10.2007 15:01

nic ve zlym, ale druhá polovina tvého příspěvku mi přijde malinko mimo. sice ti je jedno že někdo řve smrt spartě a máme jít příkladem, ale asi ti nejspíš uniklo, že jude slavie se začalo řvát až jako odveta za nezávadové smrt spartě... a tady je ta potíž. někomu to přijde jako nevinnej pokřik a někdo to má za stejně urážlivý, jako jinej jude slavie...


Morkon 
re: re: Koncepce

10.10.2007 15:34

Ve zlým to v žádným případě neberu .-) Dá se s tebou souhlasit, i když já urážení nemám v povaze (i když někdo uráží mě), ale já se vnitřně nemohu smířit s tím "jude". Vůbec tento pokřik nechápu.


Morkon 
re: re: Koncepce

10.10.2007 15:40

Mimochodem, názot z jiného webu: Fandění v uvozovkách... zejména u největších týmů Sparty a Slavie je opravdu ostudné. Rádoby jádro fandů, které by mělo tvořit atmosféru se omezuje na urážení soupeře nebo ten nejsimplexnější projev - opakování jména týmu donekonečna za sebou. Před 40ti lety zpívali fanoušci různé popěvky, které třeba taky měli popíchnout soupeře, ale ne vulgaritou. A vůbec se to nedá srovnávat třeba s profláklými chorály v Anglii. U nás je to furt na jedno brdo. Sparta, sparta, sparta. Slávia, slávia, slávia. Pak tu máme Sparta, sparta, buzerantů parta. Naproti se zmůžou na jude Slavia - skutečně impozantní výrok. Pak sem tam Do toho, do toho, vyvolání jména některého z hráčů, a tím jsem pokryl tak 90procent toho, co "fandění" obsahuje. Smutný.


Acha 
re: re: Koncepce

11.10.2007 09:53

To že soupeřův kotel řve "Smrt Spartě" neznamená, že já mu budu oplácet stejným metrem a začnu řvát "Jude Slávie"! Ano je to tak v čechách běžné, ale není to normální!


malexx 
re: Koncepce

10.10.2007 16:38

Tak toto je komentar, se kterym se naprosto ztotoznuju. Ano, nelze vyloucit, ze podobne jako loni ziskame titul, ale, rekl bych, spise ekonomickou silou, nez zdravou a perspektivni koncepci. Mimochodem, vse je zda se nastaveno na okamzity uspech, kolik je u nas hracu, ktere bychom mohli v budoucnu prodat za slusne penize? A ten uspech se navic nedostavuje ani ted, to neni otazka jednoho derby, Sparta hraje opravdu spatne. Nemyslim si ovsem, ze okamzite odvolani Bilka je resenim. A co se tyce druhe casti prispevku, tak a) neprekonatelne stupidni pokrik "jude slavie" se ozyval davno pred "smrt sparte", takze to neni zadna reakce, coz neni az tak podstatne, jako ze b) zadny z hanlivych pokriku nelze obhajovat jinym c) v pripade "jude slavie" souhlasim s tim, ze je tu jeste rasisticky podtext, ktery je obecne nebezpecny.


taborita1 
re: re: Koncepce

10.10.2007 16:51

Pokřik " Jude Slavie " zcela jistě nemá nic společného s rasismem...to není rasistický pokřik, pleteš si pojmy...;-)


Morkon 
re: re: Koncepce

10.10.2007 19:13

Výborně, napsal jsi to lépe než já! Máme stejný názor, naprosto...


Morkon 
re: re: re: Koncepce

10.10.2007 19:15

Souhlas samozřejmě s Malexxem. Pro Táboritu: A ci jinýho to je? Vždyť v pokřiku je jméno rasy...:-o


taborita1 
re: re: re: re: Koncepce

10.10.2007 20:15

Ach jo....Židé nejsou rasa, ale národ, etnikum....rasy jsou v současné době na Zemi defacto čtyři Bílá, europoidní rasa...Černá, ekvatoriální rasa...Žlutá, mongoloidní rasa...Míšenci....ono hodně záleží na tom, jak si to kdo vyloží...ale to je buřt, prostě mi ty " pokřikové kauzy " připadají trochu nafouklé....měli bychom se spíš soustředit na samotnou hru současné Sparty...;-)


Canizares 
re: re: re: re: re: Koncepce

10.10.2007 21:32

Jelikož neexistuje výraz etnický pokřik tak se radši používá rasistický. To ale nic nemění na tom, že je naprosto nesmyslný a nemá na stadionech co dělat. Když už si Slávisté nevymyslí nic jiného než smrt Spartě tak at. Jediná možnost, jak se je pokusit umlčet je, abychom přestali s tím jude Slavie apod. Pak už totiž nebudeme "my" ti špatní ale oni a oni budou nuceni přestat.


manics 
re: re: re: re: re: re: Koncepce

11.10.2007 11:35

Jak je ve filmu Naceradec kral kibicu: "Pane, oni jsou antisemita!"


Jablkon 
re: re: re: re: re: Koncepce

12.10.2007 09:10

ted se nebudu hadat,zda to je rasismus či není. POuze dodá, že dle tresta spadá vše pod tr.č. hanobení rasy,národa... bere se to proste pod jeden pytel


acskncl 
re: re: Koncepce

10.10.2007 21:33

Jude Slavie je tradicni pokrik pouzivanej uz dobrejch 15 let. Chte nechte se snim smir, ze byl a BUDE a to hnedka v Budejicich znovu:-)))


Gringo 
re: re: re: Koncepce

10.10.2007 22:23

mluvis jako kdyby to slo i z tvych ust?Pokud to tak je tak se zacinam priklanet ke uzavreni kotle bez ohledu na to,ze prijdeme o podstatnou cast fandeni. Nechapu proc kotel urazi zidy tak hnusným spojenim ............


acskncl 
re: re: re: re: Koncepce

10.10.2007 23:05

Tady nikdo neurazi zidy. Jo tak panacek by chtel zavrit kotel... a ty si jako myslis, ze se ty lidi z kotle nepremistej jinam a neudelaj si kotel treba nad brankou?


Morkon 
re: re: re: re: re: Koncepce

11.10.2007 08:26

??? a to jsi spartan? Asi si neuvedomujes, ze pokud by prestali vysilat spartu v tv, tak nebude znamenat jen to, ze ji nekdo neuvidi a budou vetsi navstevy. Ale nebudou penize, protoze nebudou sponzori. A kdyz nebudou penize tak sparta pujde doprdele. Taborita: ja vim, ze zidi nejsou rasa stejne jako cikani. mne je fuk, jak se tem pokrikum rika. dulezity je, ze jsou naprosto stupidni a ze to kricej i lidi, kteri maji nacisticky presvedceni. ja si myslim, ze to se soucasnou krizi trochu souvisi. Zvetsuje se tim medialni tlal. Novinarum se dava dalsi zbran (sli dekovat kotli, kterej produkuje rasisticky pokriky). a rozhodne to odrazuje nektery divaky. proste je ve fotbalovym svete takovej trend, tak ho budeme muset respektovat. Podotykam, ze ten trend je spravnej.


vejvič 
re: re: re: re: re: re: Koncepce

11.10.2007 10:01

Jsem Sparťanem odmalička. Jude Slavie nekřičím,protože je mi Slávie u prdele. Navíc se to dá vyjádřit pokřikem Anti slávie. Stejně nevěřím,že většina lidí,kteří to skandují ,má něco proti židům. Toto je zaměřené výhradně proti Slávii! Přesto mi nebude vadit,když nás v tv nebudou vysílat. 90% zápasů ,včetně venkovních vidím osobně,tak se alespoň zbavím debilních vysílacích časů. Vždyť v neděli z Budějek se vrátím v půl jedný a ráno hurá do kolbenky. Tohle ať si Chlupatá ruka uvědomí a neslintá tady kecy o celosvětové závadnosti a nebezpečnosti jednoho dlouhodobého popěvku!


acskncl 
re: re: re: re: re: re: Koncepce

11.10.2007 10:14

Sparte fandim od svejch ca 7 let a tradicni pokriky rozhodne opoustet nehodlam! Ze Spartu nebudou davat v TV me nevadi vubec, neb v TV ji vidim maximalne v evropsekjch poharech venku ci vyjimecne v lize v nakej naprosto debilni cas a den. Jinak jsem temer na vsech zapasech bez rozdilu jetli to je doma ci venku. Takze v Budejkach Jude Slavie Oleeee:-)))


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: Koncepce

11.10.2007 10:21

Ze Spartu nebudou davat v TV me nevadi vubec... to nejsi sám. nicméně na tu část - a proto jude slavie ole mám drobný dotaz - ty vyplníš tu případnou mezeru 150 mega v rozpočtu po odchodu sponzorů? těm to asi vadit bude, že nebudou v bedně a třeba fortuna asi dávat 50 mega za to, že se na ní jde podivat samotnej acs kotel, nebude...


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: re: Koncepce

12.10.2007 08:52

Otik je jen zvanil a vic nez 1-2 zapasy by si to netroufnul, neb by mel naprosto zoufalou sledovanost.


Salám 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Koncepce

12.10.2007 10:42

Pro ceskou televizi neni sledovanost vubec podstatna. Takze tu spartu nebudou v klidu davat ani z venku.


xilas 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Koncepce

12.10.2007 13:31

tady na pripadu acskncl vidite, ze prace s fanousky neni vubec jednoducha .)


Gringo 
re: re: re: re: re: Koncepce

11.10.2007 19:24

mas pravdu,m tak celej kotel tocit na kamery a vybrat ho jak ptaci hnizdo,kazdej identifikovanej se bude hlasit v dobe zapasu Sparty na policii v miste bydliste - pokud ne tak trest na tvrdo,ono by je to asi brzo preslo chovat se jako smyslu zbaveny hovada.Slavisti jsou mi pr*ale ten delobuch za zadni lajnou-bejt rozhodci tak jsem ukoncil zapas.To uz nemelo nic spolecnyho s pyrotechnikou....srovnejte si to kotelnici v kebuli koho nejvice poškozujete?????


acskncl 
re: re: re: re: re: re: Koncepce

11.10.2007 19:39

Asi si do kotle nikdy nezasel.... Kotel je kamerama monitorovanej a jeste ho v posledni dobe monitoruje jeden vopickak v zlute veste s kamerou v nejakem nerozbitnem obalu.


Morkon 
re: re: re: re: re: re: re: Koncepce

12.10.2007 08:51

Stejně je to jen otázka času. Nebude trvat dlouho a budou se za některé prohřešky dávat tresty jako doživotní zákaz vstupu na stadion. Jako v Anglii.


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: re: Koncepce

12.10.2007 08:54

To funguje i tady, vim o lidech co dostali zakaz treba 3 roky navstivit jakejkoliv zakaz Sparty ci prekrocit hranice Ostravy.


pesfilipes 
re: re: Koncepce

11.10.2007 09:01

no vidiš, já byl takřka u kotle a myslim si, že se s jude slavie fakt začalo až po řepka je čůrák... jinými slovy jak odveta. je to ale jedno


pesfilipes 
26.04.1992

10.10.2007 14:58

Slovan Bratislava - ACS 0-3


Dub 
re: 26.04.1992

10.10.2007 18:39

jo, tam jsem byl, výbornej výjezd, výbornej výsledek, úsměvná historka, když jsme si chtěli dát v Blavě v putyce řízek, tak nasraná mečiarovská servírka nám řekla, že žízky nemajú, že majú iba rezně.


pesfilipes 
re: 26.04.1992

11.10.2007 12:31

... a 42.000 plačících diválů a trenér Galis s Mečiarem


Dub 
re: re: 26.04.1992

11.10.2007 19:03

nejen tyhle dva, ale byla tam celá ta jejich politická reprezentace, atmosféra na stadionu byla spíš jak na nacionalistický demonstraci, parádní gól tuším Vaška Němečka a když sparťanskej kotel (250-300) řval "Mečiar čumí, jak to Sparta umí" , tak se pod Tatrami začaly brousit kosy.. Po zápase lítaly dlažební kostky, ale policajti to nějak ukočírovali.


1893 
Špatné začátky

10.10.2007 15:16

Možná si dám tu práci a zjistím v kterých případech byl po špatném začátku vyměnen trenér.To jen proto aby si někdo nemyslel,že Bílek je nějaký vítězství a neustálým čekáním na zázrak se ten zázrak stane.


pesfilipes 
re: Špatné začátky

10.10.2007 15:28

ale jakej zázrak? sim tě... loni udělal z prdu doublovou kuličku, tak proč mu teď chvíli nepočkat? dejme tomu po podzimu se to vyhodnotí (teda doufám že ne s mínus 21 body) a bude se pokračovat nebo nebude...


sparrow 
re: re: Špatné začátky

10.10.2007 16:22

Já nesnáším to neustálé točení trenérů co se děje v poslední době u nás. Bílek převzal minulou sezonu mužstvo v takových (to ví každý) už ani nevím na kolikátém místě a vyhráli jsme double. Myslím, že úplná náhoda to nebyla. Nech dělá trenéra kdokoliv třeba Kulínský (který nejlíp ví jak proniknout do 16-tky), ale ať už konečně někdo na té lavičce vydrží. Já sem se to bál napsat, aby mi někdo z monitoru pěstí nevysypal zuby, ale v pondělí mi ta prohra (byť mně sere strašným způsobem) přišla taková se vztyčenou hlavou taková prohra za kterou se myslím nemusíme stydět.


1893 
re: re: Špatné začátky

10.10.2007 20:52

Já tedy doufám,že se pokračovat nebude.A čím dřív,tím líp.Protože do tý doby bude odvolanejch spousta trenérů a ty dobrý co jsou ještě k mání už k mání nebudou a zbyde na nás zase nějakej Bílek.Stejně jako je lepší vyhodit hráče třeba ve 20.minutě než v 60. tak je dobrý i vyrazit trenéra v rozjetý sezóně než o zimní pauze.Říká se,že v prdeli není ten komu se momentálně nedaří ale v prdeli je ten kdo nemá žádnej plán do budoucna.Já už nechci zimní přípravu kdy trenér točí každej poločas jinou jedenáctku místo aby měl jasnejch 11 chlapů a 4 náhradníky.


pesfilipes 
re: re: re: Špatné začátky

11.10.2007 09:03

a hodíš mi nějaký jméno z těch dobrejch? prosím pěkně... :-)


boy_of_russia 
re: re: re: re: Špatné začátky

14.10.2007 21:31

u joseho mourinha existuji jiste predpoklady a indicie, ze by to mohl byt kvalitni trener,ktery hru sparty pozvedne...:))))))))))))))


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Špatné začátky

15.10.2007 09:21

...a já měl pocit, že se mluvilo vo českejch ménech


Luk 
Ota Černý

10.10.2007 16:11

Nad ním se snad ani nemá cenu pozastavovat, ten je fakt uplně vylízanej, sám asi kolikrát neví co říká. Jen ať si vyhrožuje, pokud nás nebudou vysílat doma v TV, asi málokdo to obrečí...


Dub 
re: Ota Černý

10.10.2007 18:44

Otík je něco podobnýho jako jeho jmenovec Vávra - taky přežije všechny režimy. Nechápu, kdo ho tam drží, vždyť je schopnosti jsou hodně omezené, spíš se zviditelňuje jen tímto ubohým způsobem. Pamatuju si snad před 20 lety jsme jeli na výjezd do Olomouce a Otík se ptal s originalitou sobě vlastní našich fans, jestli jim chutná pivo. Prostě ubožák bez fantazie. Taky si nasral dost do huby, protože pokud je pokřik Jude Slavie mezinárodně viditelný a netřeba jej překládat, až se bude řvát na chachary něco o polských židech, tak podle této jeho logiky je to věc ryze v ránci českého jazyka.


pesfilipes 
re: Ota Černý

11.10.2007 09:44

...no možná že sponzoři, kerý nám cpou 150 (?) mega ročně, jo


dombas 
dobrej názor dobrej článek...dobrá SPARTA!!

10.10.2007 16:54

souhlasim se všim.. jen mě sere že prostě tomu kryplovi Otíkovi nejde nějak zavřít huba, prostě nás haní v televizi a myslí si jakej je mistr světa..na jaře se zvednem to je jasný!!! a titul ještě dáme...


acskncl 
Takova mala poznamka

10.10.2007 21:38

Ty dve sezony kdy jsme dohnali tu velkou ztratu koncily v lichem roce a to jak znamo dopada vzdy dobre! Nicmene zadne panice bych rozhodne nepropadal a trenery nemenil.(zatim)


Mike Bossy 
Srovnání

11.10.2007 06:55

Tvůj článek jistě vystihuje v některých ohledech současný stav, ale u Sparty díky tradici, rozpočtu a herním a výsledkovým ,,závazkům" z minulosti bychom měli spíše řešit, zda jsme herně a konkurence schopni srovnání s Evropou. A zde je to v poslední době značně tristní. 2x za sebou neúčast v Lize mistrů, která se díky koeficentu může protáhnout donekonečna, chabé až trapné výkony téměř ve všech zápasech a bohužel ve srovnání se zeměmi, jejichž týmy jsme téměř vždy vyřadili či porazili, zaostáváme herně i výsledkově/Thun, Waregem/. Naposledy jsme doma vyhráli před 3 roky s Ferencvarosem, posledních 6 nebo 7 utkání jsme vůbec neskorovali, a to i proti týmům jako je Thun, oslabený Ajax hrající 60 minut v deseti, Espanyol, Hearts, Odense. Mohou za to opravdu ,,mediální mrdky", Ota Černý, fanoušci ostatních týmů? Samozřejmě, že ne. Za výkony a výsledky je z 90% odpovědný trenér.Co je naučil Bílek za rok? Nakopávat míče na Doška, jinak herní projev žádný. A za disciplínu také odpovídá trenér- Fergusson se také nemazlil s Beckhamem, Keanem a Nisterloojem- a pouze za nekorektní chování vůči němu byli odejiti. Takže pro mě měřítkem výkonnosti není ubohá Kaprliga, kde třeba na konci opět budeme jásat nad titulem, ale fotbalová Evropa. A tam už jsme 3 roky pro smích. Takže příště zkus věnovat článek na téma Sparta a Evropa, protože hrát uboze a výsledkově v Kaprlize snad ani nestojí za nějaký článek.A vyrovnanost ligy v posledních dejme tomu 5 letech není samozřejmě způsobená zlepšováním dříve mužstev za námi/ Liberec, Ostrava, Teplice/, ale naším úpadkem do průměru. Tak se měj, s pozdravem Méďa Béďa.


MartinS 
re: Srovnání

11.10.2007 07:59

Takhle nějak jsem to chtěl napsat taky, ale udělals to za mě. Nevím, zda teď pomůže odvolání Bílka, ale nelze nevidět, že i opěvovaný double jsme získali průměrným, místy strašným a nekoukatelným fotbalem v duchu hesla "mezi slepými jednooký králem". A v současné době už neprodukujeme ani ty body a výsledky. Po roce působení a dvou přípravách včetně dvou posilovacích období bych očekával něco jiného. Chce to někoho, kdo by Spartu spacifikoval jako onehdy Jurgen Sunderman, ovšem pak si onoho dotyčného ponechat déle a zachovat se džentlmenštěji než tehdy.


recchi 
re: Srovnání

11.10.2007 08:01

Méďa:Máš určitě v mnohém pravdu, ale abychom se mohli začít srovnávat alespoň s tou průměrnou Evropou, tak musíme tu herní tvář ukázat v té bídné Kaprlize. A pokud to půjde tímto způsobem dál, tak pesfilipes se své bubliny na toto téma asi nedočká."Výbuch v Evropě" byl hlavním argumentem Křetínského, ke zdůvodnění vyhazovu STRAKY.Následný kolotočový trenérský i hráčský blázinec je hlavně vinou Křetínského. Bílek byl jen východiskem z nouze. Málokdo věřil, že právě on je ten pravý, kdož SPARTĚ vtiskne nějakou herní tvář.A tak je to furt dokola. Vždyť o co jde? Máme double, máme za ŠIMŮNKA stejnou škváru jako Slavisti za LM. Takže můžeme v klidu v praxi "pokus-omyl" pokračovat.


pesfilipes 
re: re: Srovnání

11.10.2007 09:09

ad šimůnek - přiznám se, že to je za poslední dobu snad jedinej kauf, kterej jim schvaluju. co neschvaluju a nechápu je kučera..


Mike Bossy 
re: re: re: Srovnání

11.10.2007 15:48

Jenom krátce. Myslím, že trenér, který by splňoval námi požadované předpoklady- zkušenost, náročnost, herní styl a tvrdost vůči jakýmkoliv prohřeškům oslabující mužstvo,nesídlí někde v zahraničí, ale zhruba 40 km severovýchodně od Prahy. Za měsíc dokázal s mužstvem města automobilů postoupit výrazně v tabulce, stejnému kádru vtisknout slušnou herní tvář a postoiupit, i když na penalty, přes italské mužstvo do skupiny Poháru UEFA. Nikoho jiného v republice nyní nevidím. Mohli jsme být rychlejší.


oldman 
Oldman

11.10.2007 16:44

Myslím, že k článku nelze prakticky nic dodat a stačí se jen pod něj spolupodepsat, což tímto činím. Ještě velice krátkou poznámku k diskuzi, hlavně k té pod kterou je podepsán askancl. Jak to vyjádřit co nejdelikátněji? No zkusím to: Pokud se moje obavy o jeho duševní schopnosti ukáží jako opodstatněné, bude mi to nesmírně líto. Jinak mu přeji vše nejlepší!


oldman 
Oprava

11.10.2007 16:46

Pochopitelně závěr mého příspěvku se týká acskancla!


boskooov 
re: Oprava

11.10.2007 21:42

ACSKNCL je dusevni invalida. Takovym bychom se nemeli posmivat, ale spis se jim snazit pomahat...


Olea370 
Jakej rasismus?

12.10.2007 04:28

Pane Cerny kdopak vas naved ze skandujeme jude slavie?My skandujeme ju jde slavie/jako ze jee pohledte slavie prichazi/ a vzdavame tak hold nasemu odvekemu rivalovi protoze Slavie my si moc vazime nebot jedine tim ze nakopeme hadrnikum prdel ukazeme svou velikost/drtit liberec,chachary ci snad karlicky z brna neni ono/.Mel byste se omluvit celemu Spartanskemu narodu.


pesfilipes 
re: Jakej rasismus?

12.10.2007 09:59

ju jde slavie - tak todle je dobrý :-) smrk spartě


Olea370 
re: re: Jakej rasismus?

13.10.2007 01:52

smrk sparte tak to je taky vostry,pobavil si me


Načeradec 
re: re: re: Jakej rasismus?

13.10.2007 19:13

Já si zas říkám, když to "Jú, jde Slavie" připomíná nějaký druhoválečný resentimety, proč to nenahradit "Šij do Slavie"? A bude klid. -)


Načeradec 
re: re: re: re: Jakej rasismus?

13.10.2007 19:14

Opravuji: resentimenty


Olea370 
A co Marysa?

12.10.2007 04:33

Pane Cerny az budete priste vysilat Marysu to pustite puvodni rasistickou verzi?/odkud je to kafe Maryso od ZIDA Vavro od ZIDA/nebo radsi vypnete zvuk a nebo to snad vypipate/odkud je to kafe Maryso od PEEEP Vavro od PEEEP/ takze se moc tesim co nam predvedete


pesfilipes 
re: A co Marysa?

12.10.2007 10:01

..todle už tak dobrý neni. bylo několikrát avizováno, že pokřik jude - tj.v němčině - má zjevnou vazbu na hanlivé označení z doby války... což se dá asi těžko popírat


Kovanej 
re: re: A co Marysa?

12.10.2007 21:10

"zjevná vazba" je nějaký právní termín? Já se skutečně ptám, já neironizuju...


Olea370 
Cirkus EDEN

12.10.2007 04:46

Tak doufam ze jim to vratime hned pri nejblisi prilezitosti i s urokama.A aby sme nebyli za rasisty co takhle pokrikovat na ne SLAVIE HA HA


Gringo 
re: Cirkus EDEN

12.10.2007 15:40

aby potom nezakazali dalsi slabiku .... :-) Taky nekde nekdo napsal, ze ahoj je rasisticky pozdrav protoze jsou vnem zakodovany inicialy Adolfa Hitlera a skinheadsky pokrik oi ... :-)))


Jablkon 
jude Slavie

12.10.2007 09:26

Ja osboně to neřvu, ale chtěl bych pouze poukázat na dvě strany mince. Každý si jistě všiml, že ten pokřik se poslední dobou ozývá vyloženě jako provokačka a se slavisty, kterym je to stejně relativně u prdele, to zas tolik co dělat nemá.Když byly dobré vztahy s vedením, rvalo se AntiSlavie a vše bylo v poho,teď jsou blbě vztahy prakticky se všema.A proč to tak je? Par rádoby elit,kteří s děním na stadionech se rozhodlo, že bez znalosti věci jak v měřítku ČR, tak globálního, začnou převychovávat fanoušky (neberu v potaz,že ti navštívili 100x víc zápasů než chytráci v čele s panem Černým). Jaké jsou následky a hlavně kde je cíl této "prevýchovy". Nikde- oni ani nevědí,kam to chtějí směřovat.Pouze to povede k uplnemu tichu,ktere uz tak bez kotlu na vetsine stadionu vladne. Anglie - nevi,co to je. Na dost stadionech atmosfera na picu a sproste se tam urazi taky porad-jenze oni to zanji z televize. Následky? 1.zakáz pyra 2. zákaz závadných poriku 3. tajný v sektoru?? kde to skonci? Jak jsem se shodl s jednim slavistou-je v zajmu vsech, aby jude slavie uplne nevymizelo,pak totiz dojde na smrt Sparte,Sparta buzenrantu parta,jebat banik, pak Vas budou nutit jen sedet,pak budete jen tleskat na buben s repraku a pak uz se na to vsichni budou moci jen vysrat. A dál, kdo je autorita,že posuzuje co je a co neni závadné - kdo zvlil Otu Cerného do role vrchniho inkvizitora, který bude mít v ruce žezlo a pouze pokyne tam či onam.Pro něj jsme prý chudáci, Kameraman veřejný činitel, ale on si to jistě může dovolit říct, protože pro některé zatvrzelce je to král a bojovník za dobrou věc.


Morkon 
re: jude Slavie

12.10.2007 11:40

Tak tomuhle názoru vůbec nerozumím. Samozřejmě, vulgarismy vymítit asi nejde, ale rasistický pokřiky, vyhrožování smrtí na fotbal nepatří. Od výhružek není daleko k činu. Taky by se ta situace mohla zvrhnout v násilí. A že v Anglii je atmosféra na hovno??? Zajdi někdy na Liverpool. You´ll Never Walk Alone!!!


Jablkon 
re: re: jude Slavie

12.10.2007 11:49

nemyslim zrovna Anfield.On také každý národ jiná tribuna.U nás se nikdy mimo kotle moc nefandilo. JIstě se to zákazem několika věcí rapidně změní. Skvěle se fandí v Argentině,jsou tam dost plné stadiony,ale takový příklad se nehodí,protože je prostě politick nekorektní. Není daleko kčinům?Myslim, že je knim tak daleko jako do Vladikavkazu. Vzhledem ke stáří těchto pokřiků si nějak nemohu vzpomenout, kdy Slavista naposledy zabil či zavraždil Spartana :))


Salám 
re: re: re: jude Slavie

15.10.2007 10:01

Ja se chodim hlavne divat na fotbal. Z tebe mam pocit, ze kdyby si mel byt na stadione zticha a jen tleskat tak bys tam ani nesel. Dulezity je pro tebe tam rvat nejaky picoviny v bezpeci anonymniho davu a fotbal te vubec nezajima. Ja jsem ve dvaceti z kotle odesel jelikoz tam zacali prevazne chodit lidi co vubec nesledovali hru a venovali se uplne necemu jinymu. Skoda.


Pking 
Nejlepším příspěvkem je pro mě zatím komentář Mika

12.10.2007 16:18

Bohužel, výkony a výsledky Sparty v evr. pohárech pod Bílkem jsou katastrofální. Přehrávají nás i podprůměrné týmy a v sedmi zápasech z deseti jsme nebyli schopni vstřelit gól. To je tragická bilance a já něvěřím, že je ve schopnostech současného trenéra ji nějak významně vylepšit. Ono v Evropě to chce někdy vymyslet i jinou taktiku než nákop na Došana. :(


Pking 
re: Nejlepším příspěvkem je pro mě zatím komentář

12.10.2007 16:19

Nevešel se mi tam celý nadpis, takže: Nejlepším příspěvkem je pro mě zatím komentář Mika Bossyho.


Mike Bossy 
re: re: Nejlepším příspěvkem je pro mě zatím komen

12.10.2007 17:13

Já děkuji Pkingovi za uznání dobrého komentáře, přece jenom pamatuji ještě i 70.léta, kdy jsme se ,,ocasili" na chvostu ligy a potom druhou polovinu let 80., které považuji za vůbec nejlepší ligovou kapitolu, i když paradoxně se nám moc nedařilo v Evropě. Ale za Ježka si nikdo nedovolil při tréninku ani ceknout, liga byla daleko těžší, protože až na několik zasloužilců a vysloužilců všichni fotbalisté hráli u nás a byla federální liga- ono jezdit do Prešova, na Slovan nebo do Košic bylo docela ,,vo hubu". A otázka v domácích zápasech zněla ne jestli bude výhra, ale ,,o kolik".Prohálo se maximálně 2-3 x za sezonu a většinou hráli hráči, kteří do Sparty přišli mladí a Ježek je vytvaroval k obrazu svému.


pesfilipes 
re: re: re: Nejlepším příspěvkem je pro mě zatím k

12.10.2007 19:11

Prohrálo se maximálně 2-3x za sezonu...? Prosim tebe, mohl bys mi tak asi přibližně říct, v kolika sezónách se prohrálo maximálně tak 2-3x za sezonu? Díky moc


Mike Bossy 
re: re: re: re: Nejlepším příspěvkem je pro mě zat

13.10.2007 02:18

Třeba v sezoně 1987-1988, upozorňuju, že v té době byly za vítězství jen 2 body- 1. Sparta 30 22 5 2 82:22 49 Pokud chceš celou tabulku od 1.kola včetně výsledků tak zde- http://web.telecom.cz/ko peckyf/CZ_SK/LIGA8788.htm Neb o sezona 1988-1989, kdy se prohrálo 4x- tak mi to promiň, spletl jsem se o 1 zápas- 1. Sparta 30 19 7 4 73:26 45 a opět celý ročník http://web.telecom.c z/kopeckyf/CZ_SK/LIGA8889.htm


Mike Bossy 
re: re: re: re: re: Nejlepším příspěvkem je pro mě

13.10.2007 02:28

Vidím, že tam mám chybu- tak ještě jednou 1987/88- 30 22 5 3 49 bodů 1988/89- 30 18 6 4 42 bodů Upozorňuju, že 3.porážka v sezoně 1987/1988 přišla až ve 30.kole v Chebu, kdy se předtím slavil ve 29.kole titul na Letné.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: Nejlepším příspěvkem je pr

13.10.2007 08:34

Mně to nemusíš vypisovat, protože já vim naprosto přesně kolikrát se kdy prohrálo... mě spíš právě zajímalo jestli to víš i ty nebo tu jen házíš rekordy acs od boku. Teď, když jsi musel otevřít archiv a zjistil, že se tak stalo jen jednou, už budeš možná příště v těch soudech trochu opatrnější.


Olea370 
jude slavie

13.10.2007 01:57

a jakej narod rasu ci presvedceni sem jako pokrikem zidovska slavie zhanobil,to je jeko kdyby prudili voldanovou za KOSOVSKYHO ALBANCE,priste ji taky vypnes zvuk Otiku?