Cirkus! (AC SPARTA PRAHA - FC Bohemians 1905, 13. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Vincek 
BRAVO!!!

13.11.2007 09:03

Zápas sem bohužel sledoval jenom v televizi ale mně i Mírovi Bosákovi se fodbal líbil...Gratulace Zemanovi...velice obtížná situace na vstřelení gólu...Jinak Došan chytře zahrál ve vápně tudíž penalta a neomylná bomba Horviho to jen podtrhla...no a trápení Bohemky opět dokonal Došan hlavou-hlavně že m to střílí..jeho góly budou ještě potřeba.No a ta Ordošova hlavička po hezké akci Bohemky byla jen zoufalou tečkou nad výkonem klokanů...Jak říkal Míra Bosák ..pokud Bohemka neposílí nemá co v 1.lize dělat


taborita1 
re: BRAVO!!!

13.11.2007 14:06

S Bosákem jdi do prdele, dědku....;-)


Vincek 
re: re: BRAVO!!!

13.11.2007 15:03

Bosák na hrad!!!! :D


Dynamo 
Atmosféra+hra

13.11.2007 09:36

Pěkný článek, chtěl bych se zmínit o dvou věcech. Nevím čím to bylo, ale já jsem se na protilehlé tribuně cítil nějak uvolněněji než jindy. Panovala tam atmosféra jako již dlouho ne. Ani mi nejak nevadilo ze kotel zadnej nebyl..radeji bych kdyby postupem casu cely stadion skandoval jeden pokrik a fandil nez aby se fandilo jen v jednom sektoru a zbytek se lehce pridaval...jeste bych se zminil o hre: zlepseni je tam urcite patrne, duvod bych nasel v tom, ze kdyz drzime mic na souperovo pulce, tak se stoperska dvojice vice natlaci k zaloznikum, hraci jsou k sobe blize, tim padem mic muze rychleji behat, je to ale hra ne dost velky riziko, protoze silnejsi tym s doboru zalohou dokaze tyhle situace vyuzit ke kolmy prihravce a Repka neni zadnej rychlik..navic Kadlec byl vcera velmi spatnej pri rozehravce, sice se snazil vysouvat dopredu ale moc mu to neslo a kazil i jednoduchy prihravky..ale vseobecne se da rict ze na hracich je videt jak si vic veri a to je dobre..jen to chce prenest do nejakyho systemu aby to byla pravidelnost


BeoWulf 
re: Atmosféra+hra

13.11.2007 09:52

no na to ze to mel byt po slavii asi druhej nejvyhecovanejsi zapas podzimu byla atmosfera podle me celkem mizerna... ze se zbesile fandi za stavu 3:0 to neni cim se muzem chlubit...


boskooov 
re: Atmosféra+hra

13.11.2007 10:01

V tom s tebou souhlasim. Fotbalem jsem se bavil, zafandil jsem si a k tomu 3 body. Co vic si prat? Jen snad aby nebyla zima jak v Rusku :-)


BigBOSS 
re: Atmosféra+hra

13.11.2007 12:53

Asi jsem byl na nějakým jiným utkání než Ty,ale jestli si myslíš,že zakřičet za zápas 5x Sparta a 2X Praha (počty jsou myšleny obrazně)a to ještě až za vedení 3:0, je nějaký fandění,tak si byl asi na fotbalu poprvý.Až bude protilehlá zpívat chorály,tak možná můžeme mluvit o fandění.Když si byl tak uvolněnej,měl si taky popcorn? Na takovýhle "fanoušky" Křéťa čeká! Doufám ale,že si neřekl jediné sprosté slovo,protože by si mohl být napomenut pořadatelskou službou a pak třeba i vyveden...


Pecka 
re: re: Atmosféra+hra

13.11.2007 20:25

ja teda nvm ale prjde ti v soucasny dobe ten kotel na urovni?me prijde dost mimo.. bohuzel nic proti snaze ale ten super-choral jsem neslysel ani od kotle az na nejaky svetly vyjimky (je nejlepsi a podobne).jestli nekomu prijde "hakovej kriz" a hajlovani pri skandovani Horsta jako choral a podpora Sparty tak ho ani nelituju..


Pecka 
re: re: re: Atmosféra+hra

13.11.2007 20:28

a opakovat 8x za zapas "Tomas Repka" svedci o inteligenci tech decek to si tam hrajou na sefy.. Tuhle sezonu sem byl parkrat v kotli. Hlavne na evropsky pohary a vetsinou to dopadlo tak ze jsme odesli nekam do rohu se koukat. Nepocitam Arsenal kdy kotel si myslim fungoval az na nejaky vylevy ty vyssi inteligence..


Jumbo1 
Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 09:51

a tím, co napsal o tom bojkotu. Já to akorát neumím tak vystihnout, ale ústupky obou stran jsou určo nutný, bez toho to nepůjde. Jinak článek super, a ještě jedna věc. Ti, kdož řvali Došek ven!, se asi mýlili. Libor dal už 7 gólů, tedy jako reprezentant ČR Fenin, reprezentant? Makedonie Toleski a "nejlepší útočník vesmíru" Vlček. Takže asi Libor tak špatný hárč nebude. Není pravda nejrychlěejší a v technice má taky ještě rezervy, ale Bílek z něj za ty dva roky, přece něco dostal. A od útočníka jeho typu lze očekávat hlavně bojovnost a góly, což plní. Na technické finesy jsou tam povolanější.


Ludva 
re: Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 10:04

Ja jsem sice Dosek ven nekricel, ale osobne teda od utocnika Sparty ocekavam mnohem vic, tedy i technicke finesy a golu taky vic (vzpomen na Horsta ci Vratu:)...kdyby tam Bilek podrzel takovym zpusobem jakym drzel a drzi Doska jine utocniky, jsem presvedcen, ze by tolik golu taky dali...nemam sice cas to pocitat, ale docela by me zajimalo lehke srovnani, tedy prumer kolik minut potrebuje Slepicka na gol a kolik Dosek...samozrejme kdyz odhlednu od faktu, ze hrat cely zapas a nastoupit na poslednich 10 minut ma dost velkej vliv na psychiku daneho utocnika...


Jumbo1 
re: re: Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 10:51

Aha, to jsme se asi nepochopili. Od útočníka taky čekám technické finesy, ale neod útočníka typu Doška. Ten je tam na to, aby byla výšková převaha ve vápně a byl tam bojovník. Na technický finesy a krásný góly jsou tam Kulda, Maty, Kisel, Horvy atd....


Ludva 
re: re: re: Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 11:08

Jo, to už jsme doma...to tě chápu, ale zase jsme u toho zda se spokojit s málem...bojovníkem v útoku a systémem nakopávaných míčů, kterej se snad už nehraje ani v Anglii:) anebo pěknou hrou po zemi, kdy by techničtí hráči soupeřovu obranu rozebrali narážečkama a překvapivejma řešeníma ruzných situací na hřišti...klička atd...zkrátka aby bylo na co koukat...


Jumbo1 
re: re: re: re: Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 11:12

Na to tam právě maj bejt ty ostatní, který jsem jmenoval, to že se to neděje je jiná věc. No a úloha Doška má spočívat v tom, že bude sbírat centry, rozdělovat balony těm technickejm, při standardkách vyrovnávat výškovej handicap Kuldy, Matyho atd. a samozřejmě i zakončovat, na to tam je. Takže spokojit se s málem jistě ne, ale podle mýho DOšek už o moc víc hrát nemůže. Tebou zmiňovaný technický finesy by měl imho zvládat druhej forvafd + záloha.


Kocek 
re: re: Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 10:53

Tywe to si děláš prdel, ne?? Sigi a Lokvenc byli nejací technici? DDDDD


Ludva 
re: re: re: Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 11:05

Nauč se ještě číst Kocku...to o Vráťovi a Horstovi je v závorce ke konstatování "více gólů"...trubko, jak se ti všera líbila ta "skvělá" atmosféra? Křičel jsi "Ať žije Křetínský"?


Kocek 
re: re: re: re: Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 11:07

Aha, tak teď už to chápu.. No, Došan dal ve 13 kolech 7 golů, pokud mu to vydrží, muže jich dát klidně 20.. Atmoška dobrá, ukázalo se, že lidi na dlouhý tribuně fandit uměj a nikdo jim nekazil náladu vzýváním Hitlera a nadávám do všeho možný, jen tak dál. Co ty, hajloval si u televize, nebo si taky "bojkotoval" tím, že si nešel do kotle ale nahoru? To byl teda protest, sem se smál od ucha k uchu :DDDDD


Ludva 
re: re: re: re: re: Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 11:17

Odpovím ti jediné, atmosféra byla tristní na to, že se hrálo derby s Bohemkou...pokud ti podobná atmosféra stačí, nemáme se o čem bavit...a spoléhat, že to bez kotle bude lepší je nesmysl...lepší než včera to nebude a pokud ti atmosféra ze včera stačila ke spokojenosti, je mi tě líto.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 12:19

Ludva: Dovolím si v části nesouhlasit. Pokud totiž přijede soupař typu Plzně nebo BUdějek, se kterejma přijedoe ne 1500, ale 50 lidí, tak je i ta školka v kotli o počtu cca 150 ks přeřve, bude li někdo ochoten jim to tam předeřvávat, aby věděli co maj skandovat. Takže o celkový atmosféře se asi diskutovat dá, ale čím méně atraktivní soupeř, tím vyččí pravděpodobnost, že bude mít ACS domácí prostředí a hosté ji nepřeřvou.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík na hlav

13.11.2007 12:40

Mluvíš-li o "domácí atmosféře" jako o supportu 50 lidí školního věku a jen proto, že soupeř bude na tom fanouškovsky ještě hůř, jako o vítězství dobrý atmosféry, taky se pak taky není o čem bavit:(


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík na

13.11.2007 12:52

Špatn+ě čteš. Ne jako o vítězství dobrý atmosféry, ale o tom, že soupeř ACS nepřeřve, a hráči CAS tak bodou mít aspoň atrapu domácího prostředí, když už ne to prostředí jako takový. Ale holt když ultras nechtějí, tak do konce podzimu se to vydrží. Pokud by nechtěli i na jaře, zbytek fanoušků by si patrně musel zkusit poradit bez nich. Byla by to těžká šichta s nejistým výsledkem, ale než nefandění vůbec, to je lepší těch 100 kusů školního věku, který aspoň skandujou a mávaj šálama...


BigBOSS 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík

13.11.2007 13:00

to je zajímavý Jumbo1, že si je nešel dolu podpořit a byl si nad kotlem, nebo to bylo jen ve druhý půli a dělal si stávkokaze nahoře a kazil nám nefandění?


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Trefils hř

13.11.2007 13:10

V první půli jsem v kotli byl od 25. minuty, do tý doby jsem s některými lidmi nahoře probíral pro a proti. Ve druhý půli (kdy v kotli nikdo nebyl) jsem byl do penalty nad kotlem, pak jsem šel nahoru na protilehlou fandit...


BigBOSS 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Trefil

13.11.2007 15:22

no vidíš,tak sis našel svoje nový místo


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tr

13.11.2007 15:38

To uvidíme, moje místo je v kotli, ale jak jsem slíbil, pokud v kotli nikdo nebude, což ve druhý půli nastalo, nebudu tam ani já...(těch 5 lidí nepočítám.


ultrra 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík

13.11.2007 18:08

jen bych tě chtěl upozornit že to nebude možné nebot školáci díky zákazu vstupu do 15let nebudou moci do sektoru


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík na hlavičku

13.11.2007 16:30

Atmosféra, vzhledem k událostem poslední doby, byla solidní.. Většina slušných se z kotle přesune na dlouhou a o to lepší to bude. Fandění celý dlouhý, to už je pořádnej hukot, takže to chce dvě věci, aby ti blbouni, co spartě škoděj, opravdu nechodili, a aby se situace urovnala a tím se fandění ještě víc zlepšilo


ÁcesMike 
re: re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík na hlav

13.11.2007 17:29

Já sem byl taky na dlouhý a teda celej zápas sem slyšel bohemians atd, asi tak 3x někdo zarval sparta..takže super atmosferou bych to nazyval v sektoru h85, pokud bych tam ovšem byl. takže jestli si vy dedci myslite, že to bude lepsi bez ultras, tak to tahnete do pice, pre to pujde akorat do hajzlu s fandenim, choreama. my se chceme bavit fotbalem, ne tam jenom cumet na zemany a takovy a zrat pritom parek a mozna tak vylitnout na rozhodci..a skoda ze mate taky tu hnusnou predstavu jak ty zasrany media a ceskej narod o tom, že tam zkousime jak "vysoko vyskoci pes"..


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík na

13.11.2007 20:41

Pro tvou informaci, je mi 30 let a ještě v roce 2002 sem chodil do kotle.. Ale po prvním zápase pod Kotrbou a výjezdu s "těmi věrnými" do Teplic, kdy se celou cestu skandovali Benýto Musolýny, černochy zabijem, atd.. sem z kotle odešel.. nejsem žádnej dědek, moc mě mrzí, že doby nedávno minulý, kdy kotel fungoval, jsou nenávratně pryč, ale pokud by měl bejt kotel v týhle podobě, to ať nás radši přeřvou na stadionu i zlíňáci..


ultrra 
re: re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík na hlav

13.11.2007 18:14

kocek:ty mě svíma příspěvkama vždycky rozesměješ.zajímalo by mě mě jestli si tak .... a myslíš to vážně nebo jestli to píšeš jen z recese.doufám už kvůli tobě že je to ta druhá verze


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík na

13.11.2007 20:41

Píšu to se stejnou nadsázkou jako ty slovo SVÝMA s měkkým I


slash 
re: re: re: re: re: re: re: re: Trefils hřebík na

13.11.2007 22:21

Hm, to zní maličko jako vyhrožování;)


luckyboy 
atmoška

13.11.2007 10:04

I když jsme hráli včera bez "kotle", včerejší fotbal jsem si výborně užil. A to nejen pro pěkný výkon naši milované Spartičky. Odcházel jsem domů s pocitem, že jediní primitivové, kteří dnes byli slyšet byli "báječní" fanoušci ZOO s jejich pokřikem "smrt Spartě" a podobně. Mě tyto a podobné antisemtisticé pokřiky u nás vůbec nechybí... O to víc se snažila povzbuzovat protilehlá.


sokrates 
re: atmoška

13.11.2007 10:11

Mohu se zeptat co je na pokřiku "Smrt Spartě" antisemitického?? Jinak mě ubozí připadají fanoušci Sparty, když si neumí přiznat, kdo že byl včera víc slyšet...


dzyn 
re: re: atmoška

13.11.2007 10:17

nemáte vlastní web demente?


luckyboy 
re: re: atmoška

13.11.2007 10:20

Máš pravdu "smrt Spartě" není antisemitistický pokřik, ale je to stejně tak stupidní jako tato "kategorie". A vyhrožovat komukoliv smrtí je pro mě primitivní. Jsem jedině pro kultivovanější atmošku na stadionech. Nazdar klokane


sokrates 
re: re: re: atmoška

13.11.2007 10:31

Ja si osobne myslim, ze "Smrt Sparte" je hodne precenovany pokrik. V nature fanousku zkratka vzdy bylo, je a bude ve vypjatych chvilich urazet soupere, samozrejme se to ale da udelat i jinou formou, ale pokud tady zas nekdo zacne psat, ze jsme vcera tu "smrt" Sparte opravdu prali, ze jsme snad doufali, ze Matusovic pri vedeni mice nahle zkolabuje, tak to snad ne... Problem je v tom, ze momentalne neexistuje alternativa. Vy pri derby se Slavii take nevydrzite v klidu, mate ale to stesti, ze uz se tak nejak zazilo to "antiSlavie" a ta potreba "jude Slavie" uz neni takova. Jinak musim jako par jinych pochvalit tu vasi protilehlou tribunu, ktera fandila skutecne hodne nad pomery, ale i tak kotel chybel ...


luckyboy 
re: re: re: re: atmoška

13.11.2007 10:34

s tím se dá souhlasit...


Jumbo1 
re: re: re: re: atmoška

13.11.2007 10:53

No ale proč si nedokážete vytvořit něco nevulgárního. Bij a bij a bij klokana do hlavy to splňuje. To je slušnej pokřik, nejsou v něm vulgarity, čili je v souladu se slušným fanděním, a přitom uráží soupeře. To by ovšem chtělo, abyste nekopírovali a nekradli pokřiky, ale vytvářeli si vlastní. Na to ovšem nemáte mozkovou kapacitu asi ani všichni dohromady.


sokrates 
re: re: re: re: re: atmoška

13.11.2007 11:15

Tak ja bych skutecne nerad znovurozpoutal ty nikamnevedouci nekonecne diskuze o tom, kdo co rval driv a kdo komu co ukrad. Ono to mozna ani mnohdy vubec nejde urcit. Zkratka to me unavuje snad vic nez ty tahanice okolo kaplickeho "chobotnice". Ale jednu vec zde musim uznat - napaditost nam v posledni dobe chybi. Ten potencial z hlediska fandeni je momentalne obrovsky, to musite zkratka i vy uznat, ale na novych choralech se dohodnout neumime. Je to smutny. V tohle obdivuju Slavia Ultras a zpusob, jakym organizuji veskere fanouskovske aktivity. Na druhou stranu, ze zrovna vy mluvite o nejake originalite. Nekolikrat jsem v posledni dobe na Letne byl a vas kotel tedy zrovna moc siroky repertoar nema...


BigBOSS 
re: re: re: re: atmoška

13.11.2007 13:03

No jo, Ty si fakt odborník na atmosféru z tý Vaší stodoly u Botiče.Taky znám jeden takovej pokřik: Mrtvej Klokan, dobrej Klokan, hej hej hej !!! Jak se Ti líbí?


Rudej 
re: re: atmoška

13.11.2007 10:26

Co tady meleš vačnatče?Včera určitě nešlo o to,kdo bude víc slyšet,ale vaše"Smrt Spartě,My jsme Bohemka,vy nejste nic a Řepko ty jsi ču...to považuješ za fandění?


ultrra 
re: atmoška

13.11.2007 11:20

o jaký atmosféře mluvíte když žádná nebyla.si tady léčíte ego a neumíte přiznat že bez ultras to nejde:-)) chlapci trochu objektivity


Ludva 
re: re: atmoška

13.11.2007 12:41

..asi tak...


Jumbo1 
re: re: atmoška

13.11.2007 12:54

Vida, i ultras sami vědí, že to bez nich nejde, ale aby se vrátili do kotle to ne.... Já být ultras, tak se hanbou propadnu po takovéto úrovni supportu.


ultrra 
re: re: re: atmoška

13.11.2007 15:35

ani nevíš jak rád bych se tam vrátil ale ne za podmínek registrace,ochranky v sektoru a omezení od 15let.taky sem chodil a 15 mi eště nebylo.jinak nebudou tvoji reakci vůbec komentovat neboť to nemá smysl


BigBOSS 
re: re: atmoška

13.11.2007 13:05

On pravdu má.


BigBOSS 
re: re: re: atmoška

13.11.2007 13:08

myšleno k ultrra a Ludvovi,bohužel s Tebou Jumbo opět nesouhlasím.


Jumbo1 
re: re: re: re: atmoška

13.11.2007 13:11

Já vím ke komu to bylo. Jak říkám nikomu neberu jeho názor, ale mě včera hanba fackovala a to jsem normál. Proč se dvě strany nemůžou dohodnout jak normální lidi a musej se hádat jak báby na pavlači?


acskncl 
re: re: re: re: re: atmoška

13.11.2007 17:45

Proc te hamba fackovala? No atmoska byla jak si ji Danecek predstavuje, tak si proste musime zvykat.....


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: atmoška

14.11.2007 08:04

Tak bychom právě supportem měli Danečkovi ukázat, že na jeho představu atmosféry sre pes a že kotel byl je a bude. Klidndě fanděním nahoře, nemám problém jít nahoru....


marek.ulik 
re: re: atmoška

13.11.2007 13:16

OK, tak tam prijde Vy ULTRAS a at nechodi zbytek, jsem zvedav kdo se bez koho obejde. Nerikam, ze tam nejsou ULTRAS potreba, jen si myslim, ze breceni je pi*ovina a zas takovy hvezdy to nejsou! A znova se ptam, kdo jsou ULTRAS? I ti, co prispivaji na choreo? Nebo jen hrstka vyvolenych?


holesovickaKREV 
Paradox

13.11.2007 10:23

Jak komicke, ze hned vedle Dolicku stoji Cirkus a ne ledajaky dokonce Narodni :)


dzyn 
re: Paradox

13.11.2007 10:25

A o dvě stanice tramvají se staví další :-)


ÁcesMike 
(_._)

13.11.2007 10:27

bombito, máš pravdu, ale máš to nadsazený až moc..takhle ostrej článek bych očekával spíš proti slátancům než klokanům.


recchi 
Nepoučitelní - hrajte, ale mlčte!!!

13.11.2007 10:31

Squadra zelených kašpárků v letenském cirkusu, to byl skutečný obraz včerejšího představení. Byl bych opatrný s řečmi o zlepšené hře, protože jsme v posledních zápasech narazili na skutečně slabé soupeře až po toho včerejšího nejbídnějšího. Skutečnou sílu mohou kluci ukázat v Brně a Ostravě, kde to bude určitě o něčem jiném.Bohužel se ale opět začíná projevovat "kvalita"naší armády tiskových mluvčích, ředitelů komunikace a já nevím co ještě. Jinak by jsme se poučili z minulosti a z úst našich borců by nezačala opět padat slaboduchá hesla typu "Slavia se nás už bojí.." Dnes Kisel zítra....


holesovickaKREV 
re: Nepoučitelní - hrajte, ale mlčte!!!

13.11.2007 10:36

Na takova prohlaseni jeste nedozral cas, ale je videt ze klukum se zase zvedlo sebevedomy po vyhre v Toulouse, coz je jedine dobre a na hre je to videt.


Kovanej 
Kotel

13.11.2007 10:34

Kotel ihned na svoje místo, Křetínský povol uzdu a koukejte přiložit ruku k dílu a zapracujte na nové choreografii a chorálech. Ať to trochu vypadá. Přijdu se s Plzní podívat do kotle, tak ať je to všechno v cajku!


taborita1 
re: Kotel

13.11.2007 14:18

Tě tam nepustěj, prosím tě...Po včerejšku budou mít všichni pořadatelé tvojí fotku a budeš rád, že se dostaneš na Letnou, o kotli vůbec neuvažuj...:-))))))


Kovanej 
re: re: Kotel

13.11.2007 19:21

no, bylo kolem mojí osoby trošku víc živo, než je obvyklý :o))))


Rambo 
Konečně skvělá atmosféra!

13.11.2007 10:50

O hodně lepší než poslouchat, že je někdo čůrák, píča, žid, negr atd. Já jsem si to včera vychutnal. Fotbal bez vulgarit je zábavnější a časem určitě začne fandit celý stadion.


cale 
re: Konečně skvělá atmosféra!

13.11.2007 11:04

Musim s tebou nesouhlasit. Vlastni blbosti jsem se dostal vcera na hlavni tribunu a dostalo se mi tak opravdu smutneho pohledu na tu cast stadionu, kde sedavaji fanousci (prominte vy kteri popripade na hlavni sedate bezne, ale cerejsi zkusenost mi potvrdila muj drivejsi nazor). Osm tisic lidi opravdu nebylo a spore obsazeni protejsi vypadalo hrozne. Moji uctu a obdiv maji ti, kteri se opravdu snazili fandit a na to, ze lidi bylo malo to nedopadlo zle, presto jsme ve fandeni prohrali (az na slusnost). Nelibi se mi pokrik Jude Slavie, nejradsi bych, aby se fandilo uplne bez urazeni soupere, jenom choraly a povzbuzovani nasich, ale radsi si parkrat za zapas poslechnu antislavie, cuchnu ke smradu z pyrotechniky nez to co bylo vcera. Kolikrat se kricelo do nejake sedesate minuty? Protejsi se snazila, ale bez kotle to vubec neni ono.


Mates1893 
re: Konečně skvělá atmosféra!

13.11.2007 11:20

Souhlasim, take jsem si to vcera moc uzil...i bez hajlujicich deti.Akorat mi trochu vadi,ze kazdy pise jak fandila protilehla - to vsechna cest,ale za branou u rodinne tribuny jsme se taky snazily. Jinak jsem velice poteseny vikonem a hlavne vysledkem...drzim klukum palce! ACS FOREVER!!!


Kocek 
Dobrý to bylo

13.11.2007 10:51

Bohemka je opravdu ostudou ligy, ani ne tak hráči, kteří na to jednoduše nemaj, ale hlavně "fanoušci od vršooovééééc" spojení s prasatama ze Strahova. Tahle špína je horší jak Baník a Brno dohromady, až mi bylo stydno, že mezi pražany máme takovej xindl. Jinak fandění od nich dobrý, pokud pominu neustálé stupidity a urážky všeho sparťanskýho. Na druhou stranu, i bez kotle se ve druhý půli fandilo celkem slušně, a věřím tomu, že až nebudou lidi ze současný situace tak zaražení, bude se fandit i bez našich uražených slečinek..


Kocek 
Mimochodem

13.11.2007 10:58

Bombito správně píše, že bez ústupků obou stran to nepůjde. Já osobně vidím ústupek vedení už jen v tom, že ajsně řeklo, že do kotle můžou všichni nadále, ale že pokud začnou "zlobit" začne platit to, co vyhlásili. Takže teď je to na kotelníkách, aby se přestali chovat jak podvedený milenky a zkusili taky trochu ubrat. PS. včerejší dýmovnice jen dokázala, že primitivové jsou na stadionu pořád, a že se jen přesunuli z kotle na h42


Jumbo1 
re: Mimochodem

13.11.2007 12:59

Ty vole, až teď jsem si všiml tohohle příspěvku. To si děláš prdel ne? Já byl v době odpálení dýmovnice asi 4 řady nad ní a určo to nebyl nikdo z kotle. Nejdřív si ověř fakta, pak kecej...


Pecka 
re: Mimochodem

13.11.2007 20:43

bylo to na pomezi h43-h44.. vim to presne sedel sem hned u toho..zajimavy je ze to hodily pod vchodem kde stali chvili pred tim tri poradatele.. dalsi zajimavost je ze sem nezazil ze by ten poradatel u vchodu do tehle sektoru nekdy kontroloval..kdyby kazdej kontroloval svy vchody tak by se tem "supersrdcarum"bojko tovalo hur pac by nemeli kam prelejzat..


Kocek 
re: re: Mimochodem

13.11.2007 21:19

Já sedávám taky tam, vedle mě se slejzal ultras co nechoděj doma do kotle ale jezděj na výjezdy, takže bych to tipoval na ně


čip 
atmosféra

13.11.2007 11:00

Je pravda, že kotel včera opravdu chyběl. Ale já jsem si to na protilehlé fakt užil. Byla tam skvělá atmosféra. Lidé se opravdu bavili, fandili a užívali si to! A těm bohemáckejm vejšplechtům jsme se museli jenom smát!(fakt nevím čím přemejšlej?)


jbee 
Nejlepší fanoušci v našem kvadrantu vesmíru...

13.11.2007 11:03

... včera zejména ukázali svou třídu geniálním pokřikem "Pražské kurvy, to jste vy" :-))) Od teď si budu pamatovat, že Vršovice jsou na Moravě ;)


Kocek 
re: Nejlepší fanoušci v našem kvadrantu vesmíru...

13.11.2007 11:09

Řvali to jsme MY, nikoli VY!! Kuwa, tohle řvou i seshitci, od doby, kdy naši kotelníci vytáhli transparent na Baníku, kde byly znaky sravie a bohemky a nápis pražské kurwy :D Sami tihle podlidi nevymyslej nic, jen kopírujou


jbee 
re: re: Nejlepší fanoušci v našem kvadrantu vesmír

13.11.2007 11:20

Aha, tak to jsem možná (ale nejen já) blbě slyšel... Nebo v tom sami nemají jasno a skandovali každý něco jiného, protože tomu nebylo moc rozumět ;)


konrad 
re: re: Nejlepší fanoušci v našem kvadrantu vesmír

13.11.2007 12:06

Nevíš, co mluvíš. Ten popěvek vznikl na hokejové Slavii dávno před tím vaším bezvýznamným transparentem, jehož účel nechápu (proč zrovna na Baníku??). Je to reakce na skandování mimopražských "Pražské kurvy", později se ho chytla i bohemka.


Kocek 
re: re: re: Nejlepší fanoušci v našem kvadrantu ve

13.11.2007 16:28

OMYL!! Na Baníku právě proto, že nám tam poláci neustále nadávaj do pražských kuref, takže to od našich byla recese.. Až pak se toho chytli zloději pokřiků na srávii a blbhemce, kdy to začlo tim, že slávisti měli transparent (jak originální, hahaha) kde byly znaky jejich a bohemky a nápis pražské kluby, a pod tim znak acs a nápis pražské kurvy


cale 
Mimo misu

13.11.2007 11:10

Diky za novou anketu, myslim ze pekne ukazuje, jak by se nam do budoucna mohly vyplatit investice do mladeze. Zvlast kdyz se podivam na produktivitu utocniku Barryera, Nadenicka a Fikejze, verim, ze treba jednou nebudeme muset hledat utocniky jinde a posilime z vlastnich rad. Zeman sice vcera nekolikrat zbytecne ztratil balon, kdyz se pokousel o klicku navic, ale je to talent jako hrom a jen se modlim, aby u nas vydrzel dyl nez dva tri roky, aby opravdu mohl byt budoucnosti sparty, jak rika bilek.


UFON1893 
pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 12:26

jasne kotel muze za vsechno, takze se premistili a odpalili dymovnici jinde, ty si opravdu debilek, za chvilku napises ze kotel je nad hodinama, protoze tam odtud pri nekolika utkanich byli taky odpaleny dymovnice??? a pro vsechny ostatni, nezapomente ze se jednalo po derby a baniku o 3 nejatraktivnejsi utkani co Sparta hraje, takze o tom jake bude nebo nebude atmosfera diskutujte po jinych utkanich, a jestli vcera nekomu atmosfera pripadalasuper tak si nevidite do huby


jbee 
re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 12:31

No, nevím, co je atraktivního na klaunech hrajících parodii na fotbal na úrovni divize? Bohemka je atraktivní možná pro pamětníky, kteří vůči ní chovají antipatie za sestup a úmyslné zrakvení Grigy, ale normálním současným fanouškům ACS jsou vačnatci někde...


UFON1893 
re: re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 12:32

atraktivni treba protoze to je derby ???


jbee 
re: re: re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 12:54

Hm. No a? To je potom i se Šiškovem... Já teda chodím na fotbal, ne na název klubu. Jistě, tím, že jsou klokani z Prahy, tím jsou dejme tomu atraktivnější oproti třeba Mostu nebo jiným Zlínům, ale rozhodně nemají na Liberec, Bolehlav, Teplice, Banik, Brno, nebo třeba Olomouc.


Jablkon 
re: re: re: re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 21:43

Bože, ty jsi jiste oddaný fanoušek.Typický produkt snu pana Křetinskýho. Fandení není jen o fotbale chytraku,je taky sounalezitosti s klubem, tradicich atd.. Kdyby každý fandil jen fotbalu,tak tam nikdo posledni dva roky nechodil, chápeš. A vyzdvihovat prachama umele vyhoneni tymy jako Boleslav, která má na pohár atmosferu jak na pohrbu ci diviznim utkani - k zbliti. Toto byl jasně jeden ze třech nejatraktivnejsich zapasu.


Jumbo1 
re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 12:58

Máš naprostou pravdu, Kocka neber vážně, přehání jako vždy. Já na tý protilehlý byl, ta dýmovnice byla výživná. Zajímavý ale je, že ač byla odpálená v ochozech nic se nedělo, tím míň že by někoho vyváděli. nevím jak by to dopadlo v kotli, ale minimálně strkanice se sypánkama, by tam asi byla plus čerti v sektoru. Takže pokud v tomhle někdo vidí dvojí metr, tak se nedá než souhlasit


Acs-SF 
re: re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 14:08

Ale to neni nic novyho. Ono bylo jasne oznameno, ze jina pravidla budou platit v kotli a jina na zbytku stadionu. U veci, za ktere se z kotle bude vyvadet (a pravdepodobne zakazovat vstup) se v ostatnich sektorech bude jen varovat a upozornovat. Samozrejme ani zadny dalsi buzerativni opatreni (omezeni vstupu vekem, neustale sledovani a nataceni sektoru) ma platit jen v kotli. A nejsou to zadne veci k jednani, ale direktivne zavedane opatreni - cast z nich od jara, zbytek hned.


Jumbo1 
re: re: re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 14:15

No mmnt, já jsem právě slyšel opak, že na tribunách bude povinný sezení, bez pyra atd, zatímco v kotli se bude moct stát, pyro apod., za což by tě měli na tribuně vyvést. Bylo by to i logický, že v kotli budou volnější pravidla než na zbytku stadionu - právě za to chce Daneček jako úlitbu tu registraci. Věci k jednání by to imho byly, kdyby vedení vidělo vtřícný kroky od fans, pak by možná přestalo píčovat a dalo by se jednat....


Acs-SF 
re: re: re: re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 15:49

Ono je to tak, ze ty zakazy a omezeni jsou jiste, zatimco sliby byly spise do diskuze jako mozny ustupek vedeni. Ale pri stylu jakym vedeni Sparty nedodrzuje dohody a vzhledem k zaujeti Praska pro pyrotechniku jim ja osobne neverim ani slovo. V tuhle chvili jde vedeni o to, aby ultras akceptovali ten projekt a jsou ochotni leccos slibit. Ale pote skutek utek (stejne jak tomu bylo v minulosti). Takze za soucasnych podminek je podle me dohoda nemozna a bojkot jedinym resenim. Jedna se samozrejme o muj soukromy nazor :-)


Kocek 
re: re: re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 20:52

Sorry, ale kolik excesů za poslední roky se událo v kotli a kolik na jiných tribunách? Pokud chodíš na Letnou, tak si jistě mohl vidět, že nad hodinama stačilo, aby nějaký kryply podruhý zadýmali a hned je tam pár nařachanců zrušilo, takže nemluv o tom, že pravidla nejsou stejný. Je jasný, že na vás, jako průseráře, se bude koukat víc, ale pokud někdo bude dělat bordel na jiný části stadionu, tak taky pude. A jinak pyro nezakázala Sparta, ale ČMFS, takže tohle opravdu Křetínský povolit nemůže..


Milous 
re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 16:46

Atmosfera jednoznacne nebyla adekvatni vyznamu utkani(vzhledem k derby a ocekavanemu poctu klokanu).Bez kotle to asi nikdy nebude ono,protoze "anglicky styl" fandeni celeho stadionu tady asi hned tak nebude.Takze jde o to,najit kompromisni reseni a jak spravne rijak Bombito,vyzaduje to ustupek od obou stran.Pokud si kazdy bude trvat na svem,nic se nestane a to snad prece nechceme


Kocek 
re: pro inteligenta co pise jako kocek

13.11.2007 20:46

Kurwa Ufone, myslim že mě snad znáš, ne? Tak bys mohl vědět, že pravý ultras podporuju, stojim za váma, ale nelíbí se mi, že vy starší, který já osobně v dřívějším kotli potkával, si nezjednáte pořádek.. těm pár fakanům stačí dát facku a voni utečou, tak co je za problém to udělat a nebejt potom před celým národem špiněný a urážený???


BeoWulf 
slusnost

13.11.2007 12:39

no je zajimavi jak tady vsichni mluvite o slusnem fandeni ale jestli se nekde sproste mluvi tak je to protilehla... kdykoliv tam sem tak vzdycky se kolem najde nejaka skupinka remcalu ktery nedelaj celej zapas nic jinyho nez ze nadavaj(osobne nechapu proc tyhle "vecnenespokojeny"na zapas vubec chodej) tim nerikam ze se z kotle nic sprosteho nezni ale neni pravda ze kotel je nejake centrum sprostaren a zbytek stadionu sou slusnaci :)


otiko 
je zas líp !

13.11.2007 14:42

podstatné je, že se Sparta chytla. Je pravda, že ti čtyři minulí soupeři nebyli jako Arsenal, ale podstatné je, že je zpátky pohoda a sebedůvěra. Bílek i Došek a další se snaží a jde jim to, o to přeci jde nejvíce. Vulgární kotel vůbec nechyběl, naopak dalo se soustředit na fotbal a potěšením jsou hráči jako Martin Zeman. k "Utras" Když se daly na porovnání plus/minus nedivím se Křetínskému, že je nechce, jsou by o tuhle zátěž klubu stál. Je třeba, aby si to Ultras uvědomili nebo ať raději chodí fandit Slavii. Tím by Spartě pomohli více.


Salám 
Pohled z hlavní tribuny

13.11.2007 16:44

Ja bych pridal jen pohled od "ne/normalniho"fanou ska z hlavni tribuny. Verte, ze lidem na hlavni tribune je uplne u prdele jestli nejakej kotel funguje nebo ne. Stejne posledni dobou se kotel spis prezentoval negativne takze jestli najednou je prazdnej mne (verim ze i vetsine lidi na hlavni) je uplne fuk. Na hlavni tribunu fakt chodi vetsina lidi co ji zajima FOTBAL a ne "ATMOSKA" na zapase. Ja osobne se tam chci potkat se znamyma se kteryma jsem hral fotbal, studoval nebo chodil jako teenager do kotle (svete div se) a hlavne sledovat fotbal. Suma sumarum si myslim, ze bojkotem se trestaji jen kotelnici sami.


Jablkon 
re: Pohled z hlavní tribuny

13.11.2007 21:47

Vime, jak to berete a prave proto tento názor asi nebude brán příliš v potaz.


Salám 
re: re: Pohled z hlavní tribuny

14.11.2007 09:33

Ja to psal jako reakaci na to jak snad bude prazdnej kotel vsem chybet a prestanou kvuli tomu na stadak chodit. Holt se tady nekdo moc precenuje :-)


otiko 
trochu mimo - bude se u nás hrát i Superpohár

13.11.2007 17:04

na podzim se má hrát i v čr superpohár. Vítěz ligy s vítězem poháru. Tak Sparta do toho ! Aby to byl zápas Sparta vs. Sparta !!


Nick 
Teda....

13.11.2007 19:20

Takovej zapšklej článek bych z pera Bombita nečekal. Nikdy jsem neřval "Smrt Spartě" a ani to nehodlám v budoucnu dělat, ale nedivil bych se, kdyby po přečtení tohoto článku řada normálních Bohemáků vzala toto heslo za své.


Bombito 
re: Teda....

13.11.2007 20:13

No, to to trvalo. Když jsem včera ten článek smolil, říkal jsem si, jak mě hned ráno klokani rozcupují, že jsem jim tak umyl prdel. Ono pořád nic, řeší se tu zásadní problémy, jestli kotel v kotli nebo na horní tribuně, jestli víc fandí protilehlá než hlavní atd. Fotbalu si vlastně téměř nikdo nevšímá. Předpokládám, že zrovna Ty ty přiblblé pokřiky, které zazněly z "vaší" tribuny už před zápasem, nekřičíš. Takže si tu kritiku neber osobně. A zapšklý nejsem ani trochu. Jen jsem vám tímto způsobem alespoň trochu vrátil ty slogany "Smrt Spartě", "Řepka je ču..k" a ještě několik dalších, které se mně osobně nelíbily. Když jste nejlepší fanoušci, tak se podle toho chovejte. Já pak smeknu klobouk a vyseknu vám takovou pochvalu, až se budeš červenat. Za "Smrt Spartě" to v žádném případku udělat nemůžu. A ještě zmínka o zápase. Zajisté sám uznáš, že máte v týmu hodně kopáčů, ale fotbalistů je tam pomálu. Budete mít hodně práce se v té lize udržet. Tak si to neber osobně a zlepši politicko-výchovnou práci ve vašem kotli! ;-)))


thomassino 
Z naší strany byla podpora hráčů katastrofální.

13.11.2007 19:27

Někdo tady psal, že se mu líbilo, jak se včera na Letné fandilo bez kotle. Vážený pane, pokud jste měl radost z pokřiku SPARTA, SPARTA a trapného pokusu o Sparta.....Praha, tak já nikoliv. Myslím si, že bychom se měli stydět, že nedokážeme náš tým kvalitně povzbuzovat trvale 90 minut. Bojkot ULTRAS v podstatě jako bývalý kotelník chápu, je to určitý smysl života, něco jako droga a když vám jí chce někdo najednou sebrat, tak se bráníte to je snad jasné. Podívejte se na YouTube.com, třeba jak se fandí v Bělehradě na Crvene Zvezde, mají tam vynikající kotel, ale s ním skoro celý zápas fandí i zbytek stadionu a tak by to mělo být i unás. Jsme oproti jim naprostí zoufalci!!! Teď bude nějakou dobu trvat než bude fungovat zase náš kotel, tak je to na nás z protilehlé tribuny, abychom s tím začli něco dělat.


niic 
....

13.11.2007 20:03

ty ses tak strasne ubohej...to ty ses uplne stupidni...a vasi fanousci jsou nejvetsi nicky..ty jsou trapni a fakt nemozny..bohemka ma alespon nejaky fanosuky..a podporej i kdyz prohravaj.a ne jako ty vase ze kdyz prohravate tak ani neprijjdou...sem zvedava kolik vasp rijde k nam..maximalne tak 50??ale to ani ne..vas kotel je totiz nejvic plnej....navidenou v dolicku!!!


Celticgirl 
re: ....

13.11.2007 20:31

To máš pravdu, moc toho nebude, protože ten váš pidistadionek má sektor pro hosty menší než měl v Poháru Dvůr Králové :-/.


taborita1 
re: ....

14.11.2007 04:07

Proboha, co to je ?


SPAWNcz  
šmucky....

13.11.2007 20:16

Jako trošku objektivity by tady neškodilo, jestli umíte jen urážet, něco to vypovídá o Vaší inteligenci... Vy o o fandění radši mlčte 2 trapné pokřiky za zápas které jste mleli celej zápas byly jak naučený papoušek z cirkusu Letná... A protestovat nepříchodem na utkání je fakt zoufalost největšího kalibru... Tenhle článek a i ostatní je ostuda sparty!!! Umíte hovno pisálci a rádoby fanoušci!!!


thomassino 
re: šmucky....

13.11.2007 20:18

Ono okopírovat hymnu od chacharů je ubohost hodná pouze vidláků z Vršovic. ACS forever!!!


SPAWNcz  
re: re: šmucky....

13.11.2007 20:23

Nevím že by Baník měl : Klokani bojují....... ;)


Kocek 
re: re: re: šmucky....

13.11.2007 20:56

Já zas nevim že by klokáni bojovali..


Pecka 
Sparta

13.11.2007 20:58

Jinak myslim ze Ultras jeste stale nepochopili oc tu jde.. Bud se podridej nebo maj smitec.. Chodej na soukromej pozemek AC Sparta Praha fotbal a.s. a tam plati nejakej navstevni rad a pokud se jim to nelibi at si dymky polibi.. Vedeni je naprosto fuk jestli tam jsou nebo ne. Na navstevnosti ubyde max 200lidi ale v budoucnu se to vyrovna ne li prevysi nove prichozimi a to jestli fandi celozapasove kotle nebo obcas sadion na to mjim vubec nezalezi.. Ekonomicky se jim s vasima porblemama a pokutama totiz naprosto nevyplatite. Vyplatite se pouze pri zkultivovani o co se zrovna pokousi. A jestli vam vadi evidence fanousku coz vsude slysim jako jeden z nejvetsich podrazu od vedeni tak to teda halooo:/


Acs-SF 
re: Sparta

13.11.2007 21:27

Buzerace "poradateli" v sektoru, zakazy chorea a pyrotechniky nebo upravy sektoru to uz tady vse bylo. Ale aby dokonce chteli osobni udaje to uz je opravdu vrchol vseho. Za jakym ucel je chteji a maji vubec pravo je pozadovat a pracovat s nimi? Byl bych velmi zvedav, co by na tuto otazku rekl Urad pro ochranu osobnich udaju. Vedeni moc dobre vi, ze vsechny opatreni jsou "buzerativniho" charakteru s nulovou uzitecnosti a dokonce na hranici zakonu teto republiky (osobni udaje, zakazy vstupu). Pro zlepseni atmosfery na stadionu nedokazali udelat nic, tak se asi rozhodli zlikvidovat ultras jako jedinou moznou cestu "kultivace fotbaloveho prostredi". Ultras za teto situace nemuzou ustupovat, protoze proste neni kam.


slash 
re: re: Sparta

13.11.2007 22:32

Proč by majitel nemohl požadovat údaje od někoho, kdo mu vstupuje na jeho pozemek a případně ničí jeho majetek? Mě nepřijde nic přirozenějšího.


Acs-SF 
re: re: re: Sparta

14.11.2007 09:07

Protoze jsou tady zakony Ceske Republiky. A podle tech je pozadovani a nakladani s osobnimi udaji velmi citliva vec. Nepochybuji o tom, ze tato kauza se k prislusnym uradum dostane (az to bude aktualni) a vedeni Sparty bude jejich zaverem pravdepodobne prekvapeno.


slash 
re: re: re: re: Sparta

14.11.2007 09:41

Myslím, že nemáš pravdu. Pokud jsou ty údaje budou použity pouze v souvislosti s vstupem do sektoru a účastníci je budou dobrovolně předávat a Sparta je nebude poskytovat třetím stranám, vše by mělo být ok.


Salám 
re: re: re: re: Sparta

14.11.2007 10:00

Doporucoval bych ti si tu tvoji 101 nejdrive precist a pak tady delat zavery. Predlozeni dokladu k overeni zletilosti neni v rozporu s timto zakonem. Evidence techto udaju se za to v klidu schova.


Acs-SF 
re: re: re: re: re: Sparta

14.11.2007 11:15

Ano, predlozeni dokladu k overeni zletilosti neni v rozporu se zakonem. Ovsem "schovavat" za to evidenci? Schovat je nejaky pravni vyraz? Tahle praktika je proste na hrane zakona a to dobre vite pokud mate pravnicke vzdelani. Takze tento konkretni pripad bude muset rozhodnout az Urad na ochranu osobnich udaju.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: Sparta

14.11.2007 14:33

Tak právě proto, že ty lráva mám tak vím, že to je (bohužel) plně v rychtyku, co se zákona týče. Oni můžou chtít doklady za účelem vstupu do určitýho sektoru, aby nedocházelo k ohrožování mravní výchovy mládeže (tj. pod 18, ale to je neprůchodný), a hlavně aby měl každej svojí trestní odpovědnost. Jak psal někdo vejš, evidence se za to v klidu scová, teda pokud si ACS bude evidovat ty údaje jen pro sebe, s tím, že je smí poskytnout akorá čertům. Nakonec, pokud by to udělali na celý stadion, problém by byl vyřešen. Navíc ty papíry ukazuješ dobrovolně, bo je tvoje věc, půjdeš li na fotbal a ukážeš doklady, nebo nepůjdeš li na fotbal.


Jumbo1 
oprava

14.11.2007 14:34

lráva=práva, sorry


Acs-SF 
re: re: re: re: re: re: re: Sparta

14.11.2007 15:39

Pokud podepisu papir, ze jim dobrovolne poskytuju osobni udaje, tak samozrejme problem neni (pokud s nima budou zachazet podle zakona). Otazka je, jestli maji pravo po vybrane skupine lidi pozadovat jako podminku vstupu na stadion poskytnuti osobnich udaju do jejich evidence. To znamena jestli mi maji pravo odmitnout vstup na stadion pokud predlozim doklad ke kontrole (i to samo je zvlastni, pokud je jednoznacne, ze dane osobe je vice nez 15 i 18 let), ale odmitnu, aby moje udaje zpracovali do nejakeho seznamu.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: Sparta

14.11.2007 16:03

Odpověď je - ano můžou....Jinak s tím seznamem, tohle je myšlený tak, že poskytnutím údajů v souvislosti se vstupem do kotle (nebo na stadion to je jedno - viz LM Anderlecht - Galatasaray, či něco podobnýho, tam chtěli pas od každýho) dáváš ZÁROVEŇ souhlas s jejich zpracováním do seznamu. Souhlas dáváš ústně, což v tomhle případě nevadí, navíc pokud sis koupil lupen (či permici) do kotle, event. do jakýhokoi jinýho sektoru, kde je registrace tak potvrzuješ i tím lupenem (permicí), že jsi s tím byl dopředu seznámen(což budeš, bo to bude na netu a mělo by to bejt i v návštěvním řádu) a s tím opatřením souhlasíš. Radost z toho nemám ale ÚOOÚ se na tohle asi vys...


Acs-SF 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Sparta

14.11.2007 18:11

No uvidime. Jestli to bude aktualni tak se urad k tomu bude muset vyjadrit, protoze podani bude urcite vzneseno.


Salám 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Sparta

14.11.2007 21:00

Tak Jumbo1 ti odpovedel drive nez ja a to stejne jak bych pripadne reagoval ja. Jen bych mozna jeste zduraznil, ze te nikdo nenuti ty udaje poskytovat. Moznost vzdycky mas - nejit na stadion. Jinak vytahujes obcanku na x mistech ( pujcovny, hotel apod.) takze nevidim duvod proc tady by ta evidence sparte neprosla a proc tobe to vadi.


Acs-SF 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Sparta

14.11.2007 21:25

Proc mi to vadi jsem napsal v uvodnim prispevku u tohoto vlakna. Jedna se o principielni zalezitost a dobre to dokumentuje buzerativni charakter opatreni proti ultras.


otiko 
re: Sparta

13.11.2007 21:29

vystihl jsi to. Je to jako když vyhodí z hospody někoho, kdo se sice za nějaký peníz vožere, je s ním sranda, ale kromě toho propálí ubrus, zničí židli, stoly, světla, sklo, pobleje se, popere se, vyžene ostatní hosty o přijedou kvůli němu policajti, hygiena a záchranka... kdo by o takové zákazníky stál..


Jablkon 
re: Sparta

13.11.2007 21:55

AHA, hlavne že v dobách relativních dohod těch ekcesů bylo. Vysvětli mi prosimte, jak je možné, že v dobách pokut za projevy v LM nikdo proti kotli nebojoval. nepřijde ti divné, že v době,kdys Sparta dolí pokuty za své hráče,trenéry apod. a nikoliv za fanoušky, se nejednou tito zacnou Sparte nevyplácet?není to náhodou pouze populismus a absolutni neznalost problému v širším kontextu?


Rave1893 
Pokrytecká trapnost..

13.11.2007 23:01

Nevím proč, ale současné události okolo fandění na stadionech mi silně připomínají typické čecháčkovské pohorošování se nad "amorálnostmi nejhoršího zrna", které však sami provozují dnes a denně. Pro uspokojení mediálních strážců pořádku typu Bosáka, Černého, Svěceného, bez jejichž sváté války proti neslušnosti, by se jejich existence rovnala nule, přijímáme za normu to, co Orwell předpovídal ve svých utopických vizích již v roce 1949. Naše pseudodemokracie dospěla do stádia, že se přes sebou samými tváříme, že verbální vulgarita, či urážka, je společensky nebezpečnější čin, než např. krádež. Horší je, že tato přetvářka končí vypnutím kamery, či mikrofonu, a jdeme zmlátit manželku, dítě, zanadávat si do čůráků na řidiče ve vedlejším autě, na šéfa v práci a pod.. Vyprávíme si mezi sebou,že po vyčištění od "moru" na stadionech, budeme konečně moci vzit na fotbal i svoje dítě, které ty urážky samozřejmě nikdy neslyšelo a nepoužívá. Vytváříme si před sebou iluzi, že my jsme ten lepší klub, který podporují jen slušní fanošci přitom zapomínáme, že lidé jsou všude stejní. Odsuzujeme skandované hanlivé pokřiky, přičemž při každém zapísknutí rozhodčího, či zvednutí praporku, ocejchujeme muže v černém tim nejhorším výrazem, a to i jako rodiče při pozorování utkání v žákovských kategoriích. Zajde to tak daleko, že za takových 20-30 let si budeme připadat jako polobozi, kteří si váží kteréhokoliv tvora ve svém okolí a veškerá neúcta se bude trestat zákonem? Možná, možná že budeme tak trochu bez emocí, otázkou je, jestli ještě budeme ještě lidé....


Luk 
re: Pokrytecká trapnost..

13.11.2007 23:38

Souhlas!


Wega 
re: Pokrytecká trapnost..

14.11.2007 01:37

Díky - fantastický článek. Absolutně s tebou souhlasím. Nadávky patří k fotbalu úplně stejně jako velký vápno. A nejradši mám ty lidi, co nechodí s dětmi na fotbal kvůli vulgaritám a i kdyby ty vulgarity na stadiónech vymizely, tak by na fotbal stejně nešli a jeli by radši na chalupu.


Mru 
re: Pokrytecká trapnost..

14.11.2007 07:58

Naprostý souhlas. Musel jsem též umravňovat svého otce aby se krotil ve svych vyrazech na adresu sudích. Čurák na hriště opravdu nepatří :))))) Člověk nikdy neví , kdo za Tebou stojí, aby si nebyl vyveden... Jinak atmosfera opravdu nebyla dobrá, o to víc se aspon snažila protilehla tribuna (vč Mě). Nic naplat. Je smutné, že budou mít ted hostí v hledisti prevahu. Je potreba kompromis - kotel potřebujeme... Go Sparta


lamak 
"Vyborny" glosar :D

14.11.2007 10:30

se opet nezapomnel otrit ve svem manifestu o Slavii. No, ja si radeji uziju 7 golu v Londyne v LM, nez dva od Curychu v Balkanu. :p Pane, vy mate evidentni mindrak ze Slavie, zkuste se v necem seberealizovat (v necem jinem, nez v podprumernych pokusech o zuurnalistiku) a treba se to zlepsi. .)


taborita1 
re: "Vyborny" glosar :D

14.11.2007 11:24

Evidentně máš nějaký mindrák ty, jinak by tě asi ani nenapadlo oxidovat na stránkách fans Sparty a navíc ještě něco komentovat...já to nechápu...:-P


lamak 
re: re: "Vyborny" glosar :D

14.11.2007 15:22

privedl me sem clanek o Slavii na Arsenalu. No a od te doby chodim a cekam, az tu tento "zurnalista amater" zhodnoti historickou odvetu pro nas fotbal.


Jardos 
re: "Vyborny" glosar :D

14.11.2007 11:26

Hele lamo, kdo tě nutí ten článek číst? Kdo tě nutí sem chodit?


Jumbo1 
re: "Vyborny" glosar :D

14.11.2007 14:36

Co je to za debila, ten lamak? Že by to byl Pavel Řehák, kokotovitostí jsou tak nastejno...


Lajdy 
Podpora Ultras

14.11.2007 15:32

jin69 
re: Podpora Ultras

14.11.2007 21:24

A ted mluvte sasci,jestli to bude bez ULTRAS lepsi....


Jumbo1 
re: re: Podpora Ultras

15.11.2007 08:14

Nikdo krom Kocka tu nemluví o tom, že by to bylo bez ultras lepší. Mimochodem, právě proto, e vím, že bez ultras to bude stát za h..., jsem tak ostře proti bojkotu. Protože bojkot znamená nefandní, a jít na stadion s tím, že nebudu fandit a bduu 90 mins držet hubu, to pochopím možná tak ještě u kravaťáků na hlavní, u nikoho jiného ale ne. A nic na tom nezmění ani fakt, že se tak zhusta děje.


Kocek 
re: re: re: Podpora Ultras

16.11.2007 10:26

Omyl, já se jim pouze směju, protože dělaj drsný jak nebudou doma chodit, a pak seděj nad kotlem a čuměj na fotbal :DDD


acskncl 
re: re: re: re: Podpora Ultras

16.11.2007 16:26

Nikdo netvrdil, ze ty lidi na stadion neprijdou, to prezentovali pouze medialni mrdky.


jin69 
re: Podpora Ultras

14.11.2007 21:25

btw:se vsadim,ze napr. Kocek uz urcite nejaky podobny choreo doma pripravuje.


Kocek 
re: re: Podpora Ultras

16.11.2007 10:27

Jo, chorea bych vymyslet dokázal, a určitě vtipnější, než urážející nápisy proti všem. Podívejte se na ostraváky, vypatlaný feťáci a vám dávaj v nápadech těžce na prdel


jelito 
re: re: re: Podpora Ultras

20.11.2007 06:45

se z nich poser sasku jeden


Mája 
Mája

15.11.2007 11:38

K pondělnímu bojkotu: Myslím, že se vydařil výborně, i když jistě mu trochu napomohlo odporné počasi a tradičně debilní pondělní termín. To,že atmosféra byla nehodná tohoto zápasu musí uznat každý, kdo na něm byl,až na pár poplatných pisálků,což se ovšem dalo čekat...To,že fotbalová atmosféra bez kotle na Letné nebyla, není a nebude je prostě fakt. Pár osamocených nadšenců na tribuně to prostě u nás rozhodně nevytrhne..( a nejen u nás)zazněl tu příklad Crvene Zvezdy a jejich fans. Delije jsou mou srdeční záležitostí a tudíž si troufám tvrdit,že něco o této problematice vím. Ano, na pohárových zápasech se skutečně přidává zbytek stadionu, ale i tam hlavní část atmosfery vytváří severní tribuna,kam chodí Ultras (13 000) sektor, na ligových zápasech s výjimkou derby proti Partizanu,chodí tak do 5 000 diváků, z nichž majorita je pohromadě v sektoru na severu Marakany,do jiných částí stadionu chodí na tyto mače naprostá menšina fans...Tudíž zrovna na Zvezdě je podíl Ultras na tvorbě atmosféry (a vlastně i na celkové návštěvnosti) ještě daleko vyšši než na Letné, nehledě na to,že atmosféra je na o několik pater vyšší úrovni než zde..


Targo 
Ultras

15.11.2007 17:25

http://fotbalzive.ct24.cz ... Na tohle se podívejte, tohle je bohužel ostuda Sparty, ne nějaké vulgární skandování Ultras. Za tohle se budou smát Spartě všichni a Sparta může vyhrávat jak chce, vždycky se jako fanoušci budeme muset stydět.