Matúš! (AC SPARTA PRAHA - FK Mladá Boleslav, 1. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Celticgirl 
Tak tak :-)

03.08.2008 11:52

..přesně jak Víťa říkal, chce, aby byla vidět poctivá práce a boj o každý balon a to včera vidět bylo :-). MOC se mi líbil Hušek, spolu s Matúšem včera základní kameny výhry :-)


filipkaran 
Pěkný článek

03.08.2008 11:59

Já jsem vždycky říkal, že Koza má talent, což mi většina lidí vyvracela, ale ukazuje, že jsem se nemýlil.Ale nikdy se nenabažím toho skvělého pocitu, když jedu domu tramvají po vyhraném zápase naší Spartičky:), nad to zkrátka není:).


Jyryb 
divaci

03.08.2008 12:06

Hezky napsano, diky. Souhlasim s podivnym cislem u navstevy. Kdo na Sparte "odhaduje" pocty divaku by me opravdu zajimalo.


jbee 
re: divaci

03.08.2008 12:56

Oni to neodhadují, oni počítají prodané vstupenky. Bohužel spousta lidí, kteří mají vstupenku z daké soutěže, případně permici, nepřijdou. Když jsme si kupovali před začátkem lístky, na celé hlavní nebyla dvě volná místa vedle sebe. Reálně jich tam pochopitelně by se v některých řadách posadila vedle sebe hodně početná rodina...


NotoriousB.I.G. 
Karty...

03.08.2008 12:06

Ten Řepa je opravdu blázen, můžem být rádi, že dohrál. Kadlec dostal žlutou zcela po právu a asi 5 minut potom zase zkoušel upadnout dost okatě, pořád kecal... docela jsem se bál, aby jsme dohráli v 11. Moc se mi líbil Bonno a Slepice. Ti dva si spolu opravdu rozuměli a z jejich kombinací vzniklo několik šancí, tu největší spálil asi Maty. Matúš? Klobouk dólu, jen tak dál. Díky bohu za 3 body.


ÁcesMike 
re: Karty...

03.08.2008 12:54

Řepa i kadlec sou rádi že dohráli, nedivím se proč pořád Víta hleda dalsiho stopera..


kerb 
bono

03.08.2008 12:23

nejak nechapu proc oslavujete bona, me prisel takovej prumernej, hlavne hra na zemi byla vic nez spatna a ze by si nejak joo rouzmel s ostatnima, to me teda neprislo. Ludovic byl mnohem lepsi... co se tyce kozacika tak super vykon, myslim ze jarda pred tim, nez odesel ze sparty, nepodaval takove vykony... btw. na stadione tak 11 000


jbee 
re: bono

03.08.2008 12:53

Sylvestre včera hrál? Asi jo, páč jsem ho viděl střídat, ale jinak si ho nějak nevybavuji. Narozdíl od Bonyho. Ze začátku sice hodně kazil, míč se od něj odrážel jak od trampolíny, ale to se asi dá přičíst nervozitě - přecejenom to byl jeho první skutečný zápas na takové úrovni. Pak se hodně zlepšil, mohl dát gól, vyhrával hlavy, dobře držel míč. Na to že je mu 19, klobouk dolů.


kerb 
re: re: bono

03.08.2008 13:59

myslel jsem silvestreho v dobe jeho puseboni ve Sparte... bono ze drzel mic?:-D videl jsem od neho dva pekne momenty, jednou kdyz si v levem rohu pod "kotlem" bolky obhodil dva hrace a druhy ta hlavicka...


jbee 
re: re: re: bono

03.08.2008 14:12

No, já ho měl celou druhou půli přímo před očima a řekl bych, že držel. Má dobré krytí.


dexicek 
Rajnoch

03.08.2008 12:33

Jednoznacne nejlepsi hrac na hristi. Ja se na nej zameril a behem 10 ti minut prerusil ve stredu pole cistym zpusobem cca 5 utoku ACS


žokej 
re: Rajnoch

04.08.2008 12:33

jiná věc je, že je to debil


SpartaForever 
re: re: Rajnoch

04.08.2008 13:16

I kdyby - nikdo po něm nechce, aby byl nějaký myslitel. Na hřišti je od něčeho jinýho.


ffontan 
...

03.08.2008 12:48

včera se mi to líbilo - konečně zas po nějaké době zápas, kdy to kucí opravdu poctivě odmakali a ne takovej ten pěší fotbal, případně nakopávaná a překopávaná bez pořádnýho zájmu o hru


looki 
rozpačitý včerejšek

03.08.2008 12:54

nejdřív k hráčům...po prvnim poločase jsem neměl vůbec dobrej pocit, připadal jsem si, že jsem se vrátil do loňskýho podzimu. Souhra vázla, Berger se nabízel, ale nikdo mu to nedal z první, nebo mu to nedal vůbec, protože po zbytečný kličce ztratil míč (hlavně Kolář, ale dost i Kladrubák). Řepa zas temno, přechod do útoku pomalej, snad jen při malých domu jsem se tak nebál a všichni víme proč:-) A nikdo mi to nevymluví, ale ve středu hřiště byla díra a chyběl tam někdo kdo by rozdával míče..perspektiva by sice utrpěla, ale bejt tam Horváth, vypadá ten zápas daleko líp! Druhá půle lepší, Bono nervózní, Zeman se po žlutý bál bránit, ale jak utekl tý obraně, to byla paráda. Včera hrála spousta mladejch, z kořenů jen Řepa, Berger s vlastně trocjhu už i Vořech se Slepicí, jinak mladá krev..to je dobrá cesta a jak bylo vidět, tak se není do budoucna čeho bát (teda doufejme). A teď ke kotli..jestli si někdo myslí, že když chvilku skáče, že je největší sparťan, tak to ani náhodou! V tý desátý minutě jsem neměl důvod ani chuť skákat, protože jsem bylhrou malinko zaraženej a nikdo mě kvůli tomu nebude posílat do hajzlu. No a vrcholem byl ten transparent..to by mě zajímalo, který "chytrý hlavy" tohle vymysleli..KARADŽIČ S MLADIČEM JSOU VRAZI! Stejně jako Tudžman, Gotovina, Kosovsko-Albánská verbež a nebojim se je dát i k Hitlerovi se Stalinem nebo PolPotem!! Tyhle píčoviny ať si prezentujou někde na demonstracích a ne na Spartě, kam chodí většina lidí, kterým to politický myšlení nezachází do extrémů. PS:odkdy se na letný budou prodávat lístky na Kladno, nevíte někdo?


looki 
re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 12:55

PS:Matúš, to je beze slov. Jsem moc zvědavej na TV záznam, protože doteď nevěřim, že má jen dvě ruce :-) A ve středu všichni na Letnou!!!


ÁcesMike 
re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 12:55

ty ses kreten, horvath by to nestihal, ten je schopnej dat uz gol jenom s penalty


looki 
re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 14:38

proč kretén? klídek! Horváth by neusel běhat..v tom prostředku byla díra pořád..tam stačilo stát a rozdávat přihrávky. To Hušek přes super defenzívu neumí (pořád nahrává dozadu a brzdí, není tolik konstruktivní) a Kladrubákovi ten střed podle mne nesedí.


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 14:49

Nemyslím si, že by nás Horváth nějak vytrh. Jsem rád, že je pryč. Věřím, že se Páťa rozehraje a dá na Horvátha zapomenout... přes prostředek to moc nešlo, protože tam sbíral skoro všechny míče Rajnoch.


looki 
re: re: re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 16:28

já střed viděl jinak. 1)byla tam jasná díra 2)Kladrubák zbytečně tahal a nedával to Patrikovi z první a Hušek přihrává dopředu (je to dobrej defenzivní štít, ale na rozehrávce má co dohánět). Každopádně je to jen kdyby a maj co dohánět..Gilberto Silva je ještě lepší Rajnocha!


jbee 
re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 12:58

Včera jsme se o tom bavili s kmarádem a ten taky měl Slepici mezi kořeny. Ale ono je mu 26, takže já bych ho tedy kořenem ještě nenazýval ;-)


looki 
re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 14:36

ale mezi tim věkovym průměrem on už patří mezi starší.. je hrozný, ale v mých 24 letech včera nastoupilo tušim že 8 mladších hráčů..to je hrůza :-)


NotoriousB.I.G. 
re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 13:18

Soudit Bergera po jednom zápase?? No nevím, dej mu čas. Transparent nechápu, nějaký Srbsko a nějakej Karadžič mi jsou ukradený, takový věci na fotbal nepatřej... k tomu fandění... to je takovej problém, 30 sekund stát a skákat? Nehledě na to, že by to klukům na hřišti určitě pomohlo, protože je rozdíl když křičí 200 lidí nebo 10.000 lidí... no nevím no.


looki 
re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 14:40

vyřvanej jsem hodně, bylo to nádherný po třech měsících konečně zajít na letnou na ligu na Spartičku, ale skákat včera v tu chvíli jsem nechtěl, takže ta reakce kotle byla ... (radši to nepsat, jsme slušnej web). Navíc, kdo mě zná, tak ví, že skákání nemám moc jednoduchý :-)


looki 
re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 14:41

a Bergra jsem hodnotil jen v tomhle zápase, to nebylo obecný. Obecně můžu říct jen to, že je super ho vidět v našem dresu. už pro ten přístup k zápasům..to ať se od něj mladí učí!


filipkaran 
re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 14:13

Ten transparent musel znechutit každýho,kdo ho viděl, takovou prasárnu mohla vyplodit hlava naprostého idiota...až na tu smrt EU, s tím bych si dovolil souhlasit.A k tomu posílání nás do hajzlu není co dodat,kotel se opět ukázal v pěkném světle...s takovýmto kotlem nebudu skákat ani kdyby z nebe padaly hovna s háčkama.Měli bysme být jednotní,ale tahle cesta k tomu nepovede...


RVS. 
re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 16:01

Jo to podepisuju-jestli takovýhle nesmysly kotel podporuje tak s nim nechci mít nic společnýho-i kdyby se uskákali.Seru na vás!


dombas 
re: re: rozpačitý včerejšek

04.08.2008 08:26

souhlas rozhodně!!!


Kovanej 
re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 16:29

Karadzić je předevšim básník a lékař...


looki 
re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 16:37

tak psychiatrii vystudovanou má, to jo, ale to ještě nic neznamená..to má Bém taky a je to neskutečný hovado (nemyslim politicky, to je věc názoru..myslim chování k lidem okolo). A Karadžič je v první řadě vrah!


Kovanej 
re: re: re: rozpačitý včerejšek

04.08.2008 20:32

Jo, a koho zabil?


Kovanej 
re: re: re: rozpačitý včerejšek

04.08.2008 20:34

a ještě.... říká ti něco jméno Naser Orić? A jak dopadl v Haagu?


Mru 
re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 16:46

Dávám Ti za pravdu a Bombito taky dobrá práce (jak jinak).... Jednak souhlasím, že Horváth chyběl a chybět bude (z reakce). Jedinej kretén jses tu Ty - ÁcesMike. Pesně kvůli takovejmhle Horvy odešel mrzáku..dobít tě do krve idiote. Jinak co si vybavím z fotbalu - nulové IQ kotle(pár jedinců). Jednak nadávky k fandum, že jsem neskákali,-Já jsem měl strach aby se mi v tom horku nehryzla pumpa a jednak ze jsem byl trochu rozpačity a plny ocekavání z dění na hřisti.Odmítám podporovat fandění kotle - nadávat si nenechám. za druhé- krátké bučení na Ludovica - jste naprostí kreténi(zase "pár" jedinců )- kež by nainstalovali kamery a nepouštěli Vás na stadion. 3 zážitek. Naprosto nechutný transparent. Normální člověk přece nesympatizuje s KARADŽIČEM a s MLADIČEM.Jsou to vrazi a zaslouží si trest smrti .Jenom naprostý idiot může neco takoveho vymyslet.Ano máme svobodu projevu,ale věřte že kdybych mohl v danou chvíli též zareagovat bude u mě transparent (k směrem ke kotli) - NIKDO VÁS TU NECHCE.Reakce v mém sektoru tomu napovídala.Z dění na hřisti u mě převládal dobrý pocit, že kluci se snažili dřít. Kombinace ve středu pole vázla, Páťa se dost nabízel, Bono - klobouk dolu - byl to první ostrý zápas, nervozita byla vidět,ale jseš příslibem.Řepko - už jsem nad Tebou zlomil hůl. Jše sice nejlepší zadák v lize ale ten zákrok byl na kriminál.Ke konci poločasu potom sestřelíš na půli Papu... Co dodat. byl to zázrak že si dohral,ale jinak si odvedl svůj vysoky standart.Mám strach, kdy zase Spartě uškodíš (že budeš zase v trestu). Matúš - je dobré vedět, že máme zase po dlouhé době (po roce), v kádru brankáře s formou...Byl jse mile překvapen..Tak, ve středu potvrdit postup do 3 předkola LM a snad se uvidíme na Kladně.


ÁcesMike 
re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 18:48

zalez ty slepoto nejlepší na tom je, že sem v liberci nebyl, takže to asi kvuli me nebude, takze mi muzes polibit (_._)


Jumbo1 
re: re: rozpačitý včerejšek

04.08.2008 09:24

Tak my klidně půjdeme....sedneme si an tribuny s párkem a pivem, budeme 90 minut nadávat, jak to ti naši kluci blbě hrajou a budeme slyšet v TV, bo na stadionu bude ticho jak v hrobě. Jinak, s podporou Karadźiče ani Mladiće nesouhlasím, byla to iniciativa pár jedinců, ale jako právník ti klidně podepíšu, že transparent v podobě v jaký byl, neodporuje žádnýmu právnímu předpisu. Nejkontroverznější výrok byl: "Smrt EU!"


ÁcesMike 
re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 18:46

sorry za toho kretena, sem se neudrzel. stejne si porad myslim ze horvath nam chybet nebude,jediny co mel byla technika, ale tou se dokazal prosadit jen proti tymum jako je most, ostatni lepsi tymy si s nim dokazou poradit a potom treba bude oplacet jak v derby, ktery posral ;) jinak si myslim ze potrebujem mit ve stredu zalozniky, kteri umej behat, maj zrychleni, vyskok, .. a tohle horvath rozhodne nemel. tot muj nazor


Mru 
re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 19:48

Já ti taky Tvůj nazor neberu,ale ty ho "neber" ostatním... To jak ho popisujes, tak se jeví tobe. Horvi nebyl žadný sprinter,ale dokazal neco vymyslet. Mohla to byt jedna myslenka za zápas,ale vzdy to vedlo k ohrožení branky. Tohle myšlení proste nikdo v lize nemá a byla škoda se ho zbavit,kvuli nejakym idiotum.Derby posral,ale Řepu za horší počin jste neodsoudili.. Stejny metr pánové....


LOry 
re: re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 20:21

Jeho nazor mu neberes ale "dobijis ho tady do krve". Premejslej trochu ty internetovej valecniku.


Mru 
re: re: re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 21:36

Je to diskuze,ale pakliže nazývá autora kreténem za jeho názor a přijde mu v pořádku že rádoby fanoušci vystrnadí Horviho,tak to na přesdržku je... K jeho názoru jsem nepsal nic...,ale za temihle reakcemi (stupidní) vidím jenom skupinu lidí, kterí sparte neprospívají a mám proste potrebu ríct nahlas at tahnou ..... Taky vidím ve Sparte hráce ,kterí tam nemají co delat,ale Horvi to v tomhle případe byt nemel... To co se opet predvadelo v kotli me jenom mrzí.. Bombito nabadal k jednote a pak zase probehl transparent, bučení a tady (v diskuzi) radoby fanoušci..Fanoušek by měl stát za týmem (hračem) i když se nedaří. Kotel furt vykřikuje anglie, tak si z ní vemte i to dobrý a ne jenom rowdies a ultras. NIC SE NEZMĚNILO. Říka se že nasilí plodí nasilí. Nejsem z tech co by řesily všechno hned fackou,ale proste me jenom s...rou tihle lide. Tohle není má omluva (bylo to prehnany - naval vzteku - sorry :). stojím si za tím co jsem napsal. Nebral bych to do důsledku,ale chci proste tyhle lidi dostat ze stadionu a to za jakoukoliv cenu....


LOry 
re: re: re: re: re: rozpačitý včerejšek

03.08.2008 22:15

Pri vsi ucte, co ti brani? co ti brani je dostat ze stadionu? udelej si vlastni choreo kdyz nejses spokojenej. udelej vlastni kotel a starej se o nej.


sin34 
re: re: re: re: re: re: rozpačitý včerejšek

04.08.2008 02:01

Loory: To je nehorazny alibismus... udelej si vlastni kotel. Kotel, at je jakykoliv, reprezentuje klub. Ziju v Nemecku. Kluby si tady vlastnich nejradikalnejsich fanousku vazi a maji pro ne nejlepsi misto na stadionu. Ti se ale podle toho taky chovaji. Neustale nadavame(/te), ze za fanousky vedeni nestoji.Ale jde to? Nas kotel jde od pruseru k pruseru. Neustale problemy s rasismem, s pokriky, o kterych pisi zahranicni noviny a transparenty typu "Mladic...". K tomumhle se proste klub hlasit nebude. K tematu Horvath: Kdyby ho tu vedeni chtelo, zastane se ho a vysere se na par debilu v Liberci. Podle me je to skoda, protoze Kladrubsky s Huskem a Kolarem toho moc nevymysli. Myslim ze by se mel zkouset Vacek. Ten hrac ma podle me velky potencial a je schopny vymyslet neco, co souper nebude cekat...


dombas 
re: rozpačitý včerejšek

04.08.2008 08:25

s tim, že by Horváth hru pozvedl sice nesouhlasim, i ta díra tam moc nebyla vzhledem k tomu, že tam výborně operoval Hušek ale jinak musim rozhodně souhlasit s tim co předvedl kotel...celkem solidně fanděj a pak to poserou nadávkama na vlastní fans a potom ten transparent...taky mi přijde, že nikdy neuměj odhadnout situaci, dáme góla, euforie ale, že by přišlo s kotle celá letná Sparta - Praha to ne..


Senior 
re: rozpačitý včerejšek

04.08.2008 11:35

Když už víš o válce v bývalé Jugoslávii hovno, tak se neser do plakátu, který vyvěsili kotelníci. Podle mě jsou vrazi spíš ti, kteří nechali bombardovat nemocnici v Bělehradě: NATO a Spojené státy americké.


Mru 
re: re: rozpačitý včerejšek

04.08.2008 17:25

No to snad ne.Tohle si asi taky vymyslel zadkem,co.. Nebude tady rozpitvávat, kdo je větší vrah či sestavovat žebříčky.POCHOP O tom tady ta diskuze není. Jde pouze o Spartu a tenhle ten transparent proste Spartu poškozuje...Nechci se k tomu vracet. Jenom se nedivte,kdyz bude zavedena cenzura na choreo... Teda ani nevím že ji zrušily. Sve opodstatnení to rozhodne má. Co se týče kotle. Mám v úctě Ty kteří zápas co zapas jedou fandit i mimo Prahu,ale říkam si proč si to nechájí kazit partou idiotů. Nevím proč na sebe musí pořád upozorňovat - je to snad forma Exibicionismu? - to človíček ve spodním kotli co si stahoval kaltohy by tomu napovídal.. Asi chtěl přilákat fanynky do ochozu.Horváth uz je zapomenutá kapitola a nelíbí se mi, že "fans" dokáží tak rychle zapomenout na hráče. Dřív ta úcta byla.Ludovic byl taky super kluk - bohužel nedostal toliko šancí a v sobotu se dočká bučení.. KDE TO JSME...UŽ TO VE MĚ ZASE VŘE... Tak ve středu v co největším počtu a s choreem pouze ke spartě.


boy_of_russia 
tradicne...

03.08.2008 12:56

...kvalitni referat, jen je mi lito, ze se nam nedari pohlednout pravde do oci a priznat si tady, ze je repka blazen. Prvni polocas odehral jak smyslu zbaveny a jen diky tomu, ze se ho jilek bal, tak nakonec dohral. Piskat to zahranicni sudi, tak hrajeme od 30. minuty o deseti...a nedelam si iluze, ze k nemu budou rozhodci pri dvojzapase s panathinaikosem tak toletantni a bazlivi jako ti cesti. A uz me ani neprekvapi, az se zase necha tak stupidne vyloucit v uvodu duleziteho zapasu jako loni.


NotoriousB.I.G. 
re: tradicne...

03.08.2008 13:20

Snad si sám uvědomí, že se musí trochu zklidnit.


pesfilipes 
re: tradicne...

03.08.2008 15:38

sice z duše nemám rád takovýdle mravokárce, ale přesto budu reagovat - dyby se sudí nebál, tak sme byli my v deseti v deseti, ale rovněž tak boleslav možná i v devíti...


jbee 
Jílek

03.08.2008 13:03

Mimochodem zde budiž také řečeno, že sudí Jílek je neskutečná píča, to se nevidí. Na jednu stranu můžeme být rádi, že nenašel odvahu vyčervenit Řepu (Dragan bude mít ještě hodně co dělat), na druhou stranu to jeho pískání byla prostě tragédie. V komédii se změnila ve chvíli, kdy nechal po našem gólu rozehrát ve chvíli, kdy se naši chlapci teprve rozcházeli od l(L;))avičky. Dle pravidel může, ale ať se na mě nikdo nezlobí, to se prostě nedělá. Přinejmenším aniž by před tím hráče upozornil, že nehodlá čekat, až se vyjuchají. Byl z toho málem gól (což by si tedy chlapci měli vzít jako ponaučení, že mají hrát hned a ne čumět jak sůvy z nudlí).


NotoriousB.I.G. 
re: Jílek

03.08.2008 13:19

K tý rozehrávce. Tam si boleslavák proběhem mezi 5 našema hráčema, což nechápu. Tam měla hned přijít kosa, aby jsme se zformovali.


Metacom 
Vcelku výstižné, polemizovat lze s výkonem Bonyho,

03.08.2008 13:28

Chtělo by to ho příště divácky trochu víc podpořit. Jinak v okamžiku když Papa nastřelil Pecku, byl to ofsajd, takže ta následná šance už se tak nějak nepočítá, i když Koza byl prostě skvělý. Řepka byl na odchod, nicméně největší brutalitu tam předvedl Miller, když letěl 4 metry s napřaženou nohou do Bonyho, aniž by to Jílka vzrušilo. Stejně tak ohodnotil jako drobný faul držení a podkopnutí unikajícího Zemana, aby mu za dvě minuty udělil žlutou za přidržení soupeře. A nakonec i náš dřevák Kolář byl nejspíš faulován ve vápně a penalta se kopat asi měla ? Krom Kozáčika naši nej hráši Slepička Hušek, u soupeře naprosto suveréní Rajnoch.


looki 
re: Vcelku výstižné, polemizovat lze s výkonem Bon

03.08.2008 14:45

Rajnoch výbornej! To by byl stoper, panečku...


Homolka8 
sice skvela divacka kulisa,ale...

03.08.2008 13:48

Mozna ze to ted od nikoho poradne schytam,ale pekne me nasralo ze za to povzbuzovani,coz myslim ze bylo fakt skvele vcera na Letny,nasi nesli udelat ani poradnou dekovacku,jinak Matuse bych tam nechal i na dalsi zapasy fakt skvely vykon,aj vysichni byli dobri diiiiky chlapci!!!


looki 
re: sice skvela divacka kulisa,ale...

03.08.2008 14:44

děkovačka byla v pořádku. všiml sis, jak na děkovačky Patrik za těch 13let zapomněl? Došlo mu to až na půlce a pak metelil ke kotli.. Pořád všichni básní o Anglii, ale tam se odjakživa jen zatleská nad hlava při poklusu do kabin a šmitec.


Herrer 
re: re: sice skvela divacka kulisa,ale...

03.08.2008 15:14

Někdy si myslím,že se z děkovaček u nás udělal skoro kult:-) Pořád jsem toho názoru,že děkovat za povedený výkon,by měli v první řadě fanoušci hráčům:-) Vždyť hráči jsou pořád ještě v hlavní roli,ne?


vejvič 
re: re: re: sice skvela divacka kulisa,ale...

04.08.2008 19:59

Herrer: Možná máš pravdu,ale herci v divadle se taky ukláněj několikrát.A to navíc víš dopředu,jak to dopadne.Bylo by to hezký,zapadlo by to do krásné atmosféry.Můžem to probrat ve středu ve vlaku :-))


Homolka8 
re: re: sice skvela divacka kulisa,ale...

03.08.2008 15:34

diiik za objasneni situace :)no nic ale v tu chvily me to celkem trosku nasr*lo....mam vyrvany hlasivky jak magor a pak tohle.....no nic ANGLIEEEEE,ANGLIEEE,ANGLIEEEE! !!!!!:)


looki 
re: re: re: sice skvela divacka kulisa,ale...

03.08.2008 16:35

já budu spokojenej, když se takhle hezky uvolněně bude tlaskat po každym zápase. No a tu velkou celostadionovou a divokou si kluci určitě schovávaj na poslední týden v srpnu ;-)


Kocek 
re: re: sice skvela divacka kulisa,ale...

04.08.2008 08:13

LŽEŠ!! Berger ihned po závěrečným hvizdu tleskal celýmu stadionu, tak, jak se to dělá v ANGLII, ty kecale :D Tam zatleskaj a odejdou, tady kluci ještě obešli stadion, takže vše v pořádku


Homolka8 
re: re: re: sice skvela divacka kulisa,ale...

05.08.2008 10:41

no jo ty frajere:)to vis nejdu s dobou,vim ze posledne kluci dekovali inak nez tentokrat-ale ted uz souhlasim s vama a tohle mi taky staci,jen me to prekvapilo:)ANGLIEEEEEEEE,ANGL IEEEE,....!!!!:)


Kocek 
Dobrý, ale...

04.08.2008 08:07

Asi se na mě bude hodně lidí zlobit, nadávat a urážet, ale znovu musím zopakovat to, co píšu už od Brna. ŘEPKA VEN!!!! Ten magor nám opět posere sezonu, pánové a dámy, a já nechci, aby se nám celá liga smála, že za nás hraje dement :(( Další věcí kotel, za prvé nechápu urážky Rajnocha, což je větší sparťan než 3/4 těch pitomců co mu nadávali, a za druhé, ten transparent, to snad dotyční ani nemůžou myslet jako srandu, ne? Je opravdu smutný, že celej zápas fanděj jak vo život, a takovejma ubohostma si svůj "výkon" totálně znehodnotěj.


filipkaran 
re: Dobrý, ale...

04.08.2008 09:25

Musíš to brát tak, že Řepa je takovej kompromis, jelikož tak zkušenýho a dobrýho stopera sparta (s ohledem na své finanční rozmezí při nákupech hráčů)prostě sehnat nemůže.Takže se vlastně vyplatí, když odehraje nějakých 25 zápasů místo 30 a párkrát si na něm smlsnou média. Ale podle mého už to bude jen lepší a lepší. Navíc má roli ikony, o kterou se teď podělí s Páťou Bergerem...Tak tomu dej čas a neřvi hned Řepka ven, to je to samé, jako když to řve kotel na neskákače, chceme přece jednotu:)


Kocek 
re: re: Dobrý, ale...

04.08.2008 10:56

Hele, titul, kterej nám loni posral, mě bude strašit do konce života. Že je nejlepší v lize je sice hezký, ale Sparta potřebuje spolehlivý hráče, a ne retardy co jí škoděj svojí debilitou. Pokud tohle byl ojedinělej zkrat, OK, beru, ale já tomu už prostě nevěřim


filipkaran 
re: re: re: Dobrý, ale...

04.08.2008 11:11

No, podle tebe nám titul posral Řepa...Podle mě ho posral celej tým. Když se nedávají góly, štěstí nestojí na naší straně a všechno se sere, tak to s psychikou a nervama udělá hodně, to samé platí u Řepy, ale dvojnásob. A on sám to ví, všichni to ví. Stejně tak by mohl kdekdo takhle nařknout ze zavinění nezisku titulu kteréhokoliv útočníka, že nedával góly, záložníky, že nechali zakládat soupeře útoky nebo brankáře, že nechytal góly...Kdyby hráli všichni na 100%, dojížděli souboje a chodili do hráčů, tak by ani Řepka neměl nejmenší důvod dělat krávoviny, protože by se nám dařilo.


Kovanej 
re: re: re: re: Dobrý, ale...

04.08.2008 20:36

100% souhlas...


Kocek 
re: re: re: re: Dobrý, ale...

05.08.2008 08:09

Nejen podle mě, podle drtivý většiny fans, kteří nejsou zaslepený posedlostí Řepkou.. Hráč, kterej se během sezony chová jako dobytek a díky tomu nám chybí téměř třetinu zápasů, u nás nemá co dělat. Myslíš si snad, že by nás slávisti doma porazili, kdyby hrál? TĚŽKO!! A proto řikám, že Řepka nám posral sezonu. A mohu tě ujistit, že tento názor má opravdu hodně lidí, ani bych se nedivil, kdyby zanedlouho začal stadion řvát řepka ven..


filipkaran 
re: re: re: re: re: Dobrý, ale...

05.08.2008 09:44

Tak zaprvé bych chtěl vidět tu tvou drtivou většinu a zadruhé si říkej co chceš, svalovat na někoho vinu je moc jednoduché řešení problému. Pokud ti to pomáhá překousnout ztracenou sezonu, takje to tvůj způsob řešení. Mě pomáhá racionální zhodnocení výkonů celého týmu, po kterém nevyjde nic jiného, než že získání titulu by pro nás bylo v minulé sezoně zázrakem...Tímto bych ukončil tuto naši výměnu názorů, protože se to tu stejně furt opakuje dokola, díky za oponování:) a každopádně fanděme ať to letos za něco stojí;)


Kocek 
Návštěva

04.08.2008 08:11

Chodim na Spartu cca 20 let, tudíž už mám dost přesnej odhad na diváky. Kolem 20. minuty říkám klukům vedle mě, že na stadionu je 15 tisíc lidí. Nevim, proč někdo tvrdí, že tam tolik nebylo, protože tribuny byly skoro všude plný. Pokud tam bylo, jak někdo píše výš, 11000, zajímalo by mě, kam by dotyčný napral dalších 10 tisíc, tím spíš, že třeba u nás nahoře seděli lidi i na schodech :D


fanda357 
Moje drobné postřehy

04.08.2008 11:39

S tou oslavou Bonyho bych to tak nepřeháněl. První kontakt s míčem - několik pěkných kliček. Pak ho míč dost často fackoval (uskakoval mu), pak měl dobrou hlavičku a nakonec zazářil až v nastavení, kdy si hrál bago s (kým) a se třemi obránci bolky. On vůbec ten míč často uskakoval od nohy a sparťani předvedli až moc nepovedených přihrávek - ale je začátek, ještě nejsou sehraní. Na druhou stranu předvedli několik (3?) hezkých akcí na jeden dotek a při přesnější mušce těch golů mohlo být víc. K té žluté - už jsem za takové zákroky viděl i červenou - bez míče ze zadu přes obě nohy, buďme rádi, že Tomáš dohrál - v závěru byli vidět jeho zkušenosti - odvracel jeden míč za druhým. Ta tyč - příliš dlouho se sparťani radovali - rozhodčí nechal rychle rozehrát ještě když sparťani nebyli rozestavění. Matúš - opravdu to byl zázračný zákrok - špičkama prstů a ještě mu je boleslavák přišlápl. Ještě ke kotli - byl plný, ale že by zrovna exeloval - to už byl daleko hlasitější kotel boláků (než sparťanský kotel) a v druhé půli byla víc slyšet i hlavní tribuna, která několikrát musela rozhýbávat i kotel - to jen až zas budou kotelníci si kasat tričko, jak to bez nich nejde a jak je jinak mrtvo.


BeoWulf 
re: Moje drobné postřehy

04.08.2008 12:15

tak aby nebyl kdyz bolkaru tam bylo pomalu 2x vic nez v nasem... :) jinak co se tyce atmosfery tak na to ze nas tam bylo 15k to stalo pekne za prd...


tojara 
re: Moje drobné postřehy

04.08.2008 13:36

Nechci aby to znělo nějak blbě ale ještě sem neslyšel že by hlavní něco rozeřvávala a to už na Spartu chodím nějakou dobu. (netvrdím že není hodně lidí kteří chodí déle :-)


žokej 
...

04.08.2008 12:46

"Dlouhé roky jsme si Spartu bez Jardy Blažka nedovedli představit, svým dnešním výkonem na něj dal Koza zapomenout!" Trochu silný slova, přičítám to euforii po vítězství.


Janina 
re: ...

04.08.2008 14:50

Tak pod tohle se Ti podepíšu, podle mě po jednom (možno teda po dvou s předkolem) psát že výkon dal zapomenout.. nevím nevím.. asi špatně zvolená jen slova. pak k výkonu Bonnyho, všude razem hvězda, myslím že v béčku je víc talentovaných kluků než on.. co jsem viděla zapasy Bečka tak spíš hodně kazil.. ale tak všechny jsem neviděla třeba měl jen smůlu když jsem tam byla :-D Ikdyž ono ve Spartě jeden útočník "lepší" než druhý :-D


Ivča 
díky kluci

04.08.2008 16:40

mně se zápas líbil, Řepka hrál pěkně, že je jaký je, přece všichni víme. Celkově jsem byla spokojena a zvlášť, když jsem se dověděla, že slávisti svůj začátek ligy prohráli :-) takže u mě plná spokojenost a pokud by to tak vydrželo, jen tak dál.


Serbia-Boy 
THANK YOU

04.08.2008 23:24

THANK YOU FOR THE SUPPORT! SERBIA THANKS YOU BROTHERS FROM PRAGUE!!! THANK YOU!!! HVALA!!! :)


BigBOSS 
re: THANK YOU

05.08.2008 16:05

You´re welcome, KOSOVO IS &#1057;&#1088;&#10 73;&#1080;&#1112;& #1072; !!!


BigBOSS 
re: re: THANK YOU

05.08.2008 16:06

KOSOVO IS SERBIA !!!