Věštec z hospody (FC Slovan Liberec - AC SPARTA PRAHA, 8. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Celticgirl 
:-)

30.09.2008 14:42

No výborně, džambíku! Velká pochvala :-)


Jumbo1 
re: :-)

30.09.2008 14:56

Dík, uvízla mi tam jedna hrubka, jsem zvědav, kdo ji najde :-)))


dave1893 
re: re: :-)

01.10.2008 23:13

Jenom jedna?:DAle to nevadí,cení se aktivita;-)


Gabra 
Minuta ticha

30.09.2008 14:58

Jen dodám, že ten muž, za kterého se minuta ticha držela, byl nejen fanouškem Slovanu, ale zároveň i pro Slovan pracoval. Prý připravoval sestřihy na velkoplošnou obrazovku a měl ji na starosti. Proto včera nebyla využita obrazovka tak, jako v jiných zápasech.


Jumbo1 
re: Minuta ticha

30.09.2008 15:31

Jj dík, to jsem tam zapomněl napsat...


Kocek 
re: Minuta ticha

30.09.2008 20:14

Škoda, že domácí "fans" se nedokázali na oplátku chovat férově vůči naší Spartě a zase se museli chovat jak slávisti :(


Celticgirl 
re: re: Minuta ticha

01.10.2008 07:28

co udělali? :)


Kocek 
re: re: re: Minuta ticha

01.10.2008 20:10

To co vždycky, svoje komplexy si léčili nadávánim Řepovi a Spartě :D


becici 
ACS

30.09.2008 15:00

Tak jako určo fajn až na pár prohozených písmenek :D Jinak v poho :-))))


pedrofont 
hrubka

30.09.2008 15:00

Kdo vi, treba je to jen leccos odhalujici informace, zenskej fotbal je na tom o neco hur nez chlapskej, takze 0-3 beru.)


Jumbo1 
re: hrubka

30.09.2008 15:14

Tohle nechápu kam míříš, já měl na mysli hrubku gramatickou, ale teď jsem jí málem nenašel ani sám...


pedrofont 
re: re: hrubka

30.09.2008 15:26

Mířím někam sem: "Opět jsme asi herně nebyly horší,"


pesfilipes 
Prozradim ti malý tajemství

30.09.2008 15:03

3-0 jsem dával už včera ráno po devátý hodině...


pesfilipes 
re: Prozradim ti malý tajemství

30.09.2008 15:04

..a kupodivu se mi ani nikdo z informovanejch nesmál


Luk 
Vývoj zápasu

30.09.2008 15:05

Zápas jsem viděl trochu jinak. Sparta sice většinou tlačila a Liberec spoléhal na protiútoky, ale kromě několika střel ze střední vzdálenosti a té střely Kuliče z úhlu po odraženém míči od zdi neměla skoro žádné pořádné šance. Nemůžu ale souhlasit, že by byla Sparta v prvním poločase lepší. Vyrovnané to bylo možná tak do pětadvacáté minuty, pak ale začal hrát Liberec na pět záložníků, když se Kerič stáhl do zálohy a v těch chvílích až do přestávky byl Liberec o třídu lepší. Ve druhém poločase to už byl jen tlak bez nápadu a Liberec se celkem v pohodě ubránil.


ACS-fan 
Hledám parťáka do středu obrany

30.09.2008 15:13

Takový inzerát by si mohl podat Tomáš Řepka. A já bych přidal jiný, s metrovými písmeny: dopr****, co se to děje? Po slušném vstupu do ligy přichází nepříjemný obrat. Včera hodně nepříjemný. Co je nám platná solidní hra v poli, pohyb hráčů (!) i slušná kombinace, což vedlo v některých fázích zápasu až ke hře na jednu branku, když zůstala již skoro tradiční neschopnost dát gól. Takže další bezbranková plichta? Omyl, ze kterého nás již v úvodu zápasu rázně vyvedl Kučera, který byl posléze i u dalších dvou gólů. Byl jsem opravdu rád, že se vrátil, byť na hostování a myslel jsem si, že máme loňský problém se středem obrany vyřešen. Ale ouha, přišel neuvěřitelný vlastní gól s Panathinaikosem a pokračovalo to prachšpatnou komunikací s Kozáčikem, což bylo vidět v několika ligových utkáních. A včera, darmo mluvit, byl za školáčka. Nezávidím trenérovi jeho úkol, zn. „Co teď rychle s tím?“. Myslím, že i když by chtěl nešťastníka podržet, tak se spíš na post stopera proti Dinamu vrátí Voříšek. Moc jiných možností nemáme, Had je nepoužitelný, je to další korálek na dlouhé šňůře nepovedených nákupů. Věřím, že nezavršíme neslavný hattrick, ke kterému máme nepěkně našlápnuto (opuštění prvního místa v tabulce, vyřazení od Zagrebu a prohra v derby). Stojíme před těžkou zkouškou, ve které se ukáže psychická síla mančaftu.


jbee 
re: Hledám parťáka do středu obrany

30.09.2008 15:29

Voříšek má karty, proti Dinamu stojí (stejně jako Slepice). Proto hrál včera nerozehraný Kučera. Lavička se sice nebojí experimentovat, ale padlej na hlavu není ;)


ACS-fan 
re: re: Hledám parťáka do středu obrany

02.10.2008 07:30

Nikde není ani zmínka o tom, že by Voříšek a Slepička neměli hrát a já si statistiky karet nevedu :-). Tak jak to vlastně je?


mojža 
re: Hledám parťáka do středu obrany

30.09.2008 15:31

Souhlasím a navíc na rovinu,není náhodou,že mezi nejlepšími střelci ligy je pouze "náš" Kadlec se třemi góly,to také o něčem vypovídá.Prostě od dob Lokvence už nemáme střelce,který by byl schopen dát za sezónu 10-15 gólů.Někde se stala chyba.


Canizares 
re: Hledám parťáka do středu obrany

01.10.2008 11:03

Ono Sparta toho stopera má a to dosti kvalitního, jenom by nesměli být lidé ve vedení paličatí a dát znovu šanci Pavlu Marešovi. Ten v Béčku předvádí kvalitní výkony, tak proč by svou příležitost nemohl dostat?(Nejspíš není zapsán na soupisce pro UEFU, ale alespon v lize by dosti vypomohl.)


Sranec 
Co děkovačka?

30.09.2008 15:26

Mě osobně zklamala jak naše hra, tak hlavně děkovačka... Nechápu jestli se hráči bojej fanoušků Sparty, ale když už se trmácíme do Liberce, tak by mohli aspoň přijít až ke kotli, místo zatleskání z půlky!


Sodri 
re: Co děkovačka?

30.09.2008 15:54

Po takovým výsledku bych se taky bál.


Ondra 
re: Co děkovačka?

01.10.2008 13:01

Neměli si přijít rovnou plácnout? :-O


jbee 
Alibismus

30.09.2008 15:36

Nemá smysl hodnotit obranu, tam to Kučera posral na celé čáře, ale nemohu se npozastavit nad útokem. Ve druhé půli jsme měli na hřišti až 4 (slovy: čtyři) útočníky. Přesto vápno soupeře zelo skoro po celý zápas prázdnotou. Nikdo tam nenaběhne, nenabídne se. Nevěřím tomu, že by Lavička nasadil úmyslně 4 podhroty, takže mi z toho tak nějak vychází, že někdo absolutně neplnil pokyny trenéra. Nejspíš někdo 2. Kombinace funguje po šestnáctku, pak se najednou zadrhne a všichni koukají jak spadlí z višně. Kromě Karolka, který aspoň vezme mičudu a vypálí. Bohužel ani jemu to tam nepadlo, mohlo být aspoň trochu lépe... Tohle není o nějaké absenci Horvátha, jak někteří tvrdí, tohle je prostě o alibismu. Přijde mi, že nikdo to nevezme na sebe, že by něco udělal. Všichni čekají, že ten gól dá někdo jinej. Proto nikdo neleze do vápna, radši hledá, komu by přihrál. A pak si přečtu rozhovor se Slepičkou, kde tvrdí, že budou muset začít dřít a makat. No, to brzy... Jo, abych nezapoměl, Došek VEN!!! Zbytečnějšího hráče by včera pohledal :-(((


Morkon 
re: Alibismus

30.09.2008 16:40

Souhlasím. Je tam znát alibismus. Podle mě nemáme lepší hráče než třeba Boleslav, Liberec, Ostrava. O Slavii ani nemluvě. Nemáme špílmachra, nemáme střelce. Křídla taky nic moc, Matušovič je tragickej. Kulič je tragickej. Došek by si nekopl ani druhou ligu. Strašně moc chybí Kadlec, kterej dokázal rozhodnout a hlavně většina akcí šla po levé straně ... Já si myslím, že kdyby postavil čtyři kluky z béčka tak to horší nebude ...


sheikh 
...

30.09.2008 15:42

1. Nepochopil sem Víťu, když v poločasovém rozhovoru řekl, že ve druhém poločase chce více využít křídelních prostoru a přitom stáhnul Matušku a brzo i Kušníra... 2. Chápu, že se Víťa snaží zvednout produktivitu všemy možnými způsoby, ale po Teplicích a Liberci už to snad nebude zkoušet Doškem 3. Když vyhrajem v derby, Liberec bude rázem zapomenut. V opačném případě si koledujem o pěknej průser...


PETRGALA 
Je o čem přemýšlet!

30.09.2008 16:17

Nechápu trenéra Lavičku proč zasahuje do obrany!Proč nenechá tu,která se osvědčila jak v Brně tak pak v Záhřebu!Teď se to Spartě vše vrací nemá tvořivého hráče a chybí finální přihrávka!Pryč je Žovčák,Horváth a Sylvestre!Přijde mi,že vedení Sparty tomu fotbalu vůbec nerozumí!


jbee 
re: Je o čem přemýšlet!

30.09.2008 18:48

Pročpak asi zasahuje do obrany... hmmmmmm... že by to souviselo s tím, že Voříšek má žluté karty a v klíčovém zápase proti Dinamu nebude moci nastoupit? Je zajímavé, že když udělal totéž v bledě modré (Vořech na stopera místo Kučery) v Brně, tak to pak žádný generál po bitvě nevytahoval... Prioč asi, proč asi, proč asi, no co to asi bůdé...


Bruska 
Nový trenér, staré problémy

30.09.2008 16:30

Jsem pouze obyčejný fanoušek, ale za pár let, co na fotbal chodím jsem pochopil, že česká kopaná funguje podle několika elementární pravidel, které neradno porušovat. Dvě z nich z ní : První : "Jdeme od zápasu k zápasu", druhé "Vítězná sestava se nemění" a třetí, které se dříve platilo ve Spartě "Hráč si musí místo v sestavě zasloužit." Trenér Lavička porušil v Liberci všechny tři a opět máme z ostudy šatník. Individuální chyby se ve fotbale stávají, ale jestliže je dělá laxní hráč, který sám sebe nedokáže donutit ke kvalitnímu výkonu, tak jej trenér musí po druhé chybě vystřídat, aby dal ostatním najevo, že tohle trpět prostě nebude. Nechapu proč Lavička Kučeru vůbec postavil, proč ho v půli nestřídal. Čím si Kučera zasloužil místo v sestavě, když měl mizerný úvod sezóny ? Jenom proto, že má Voříšek stop na další utkání ? Lavička se díky chybnému rozhodnutí dostal do role Grigy po historickém debaklu na Strahově nebo Bílka, který jeko nekňuba přihlížel v minulým několika obdobným debaklům. Při své kvalifikaci by neměl opakovat chyby svým předchůdců a bez milosti vyřadil ze zákldní sestavy nebo i kádru dočasně nebo i trvale hráče jako Kučera, kteří jsou laxńí a o to, že si mohou vzít na sebe dres Sparty se nechtějí rvát do posledního dechu a nevracel je do kádru zpět, dokud si to neuvědomí. Kádr je široký dost, B tým pro testování nebo rozehrání v 2. lize. Včerejší utkání navíc potvrdilo potvrdilo, že již opradu nejsme velkoklub ani v českých poměrech, takže klidně můžeme redukovat rozpočet na třetimu, možná se potom ukáží spartanská srdce a hráči, kteří přišli pouze kvůli penězům odtáhnou nebo se k nám nepohrnou.


jbee 
re: Nový trenér, staré problémy

30.09.2008 18:49

Další expert... Kučera od začátku sezóny do základu patřil a vypadl z něj jednak kvůli kartám v poháru a jednak kvůli zdravotním trablům.


Kocek 
re: re: Nový trenér, staré problémy

30.09.2008 20:18

Jenže od začátku sezony je to pouze on, kdo totálně chybuje a hraje příšerně!!!!


Bruska 
re: re: Nový trenér, staré problémy

30.09.2008 20:36

expert možná, ale nerozdíl od tebe nikoli slepec, sázka na Kučeru byl prostě Lavičkův omyl, v Liberci měl hrát na stoperu Voříšek, protože vítězná sestava se nemění. Hráči, co jednou udělali fatalní chyby do základního kádru nepatří, musejí si místo zpět tvrdě odpracovat, třeba v B-týmu, s výkonem, jako je ten včerejší by však Kučera nestačil ani na druhou ligu. Ukázalo se, že dostal šanci předčasně. Co se týká utkání se Záhřebem měl Lavička řadu lepších variant než Kučeru, byť žádná z nich třeba v podobě Kladrubského není sice optimální, ale to se v případě žlutých karet a nepříliš šťastně poskládaného kádru Sparty, kde druhý stoper představuje několik let slabé místo, nedá řešit ideálně. Záhřeb nezáhřeb, Voříšek se žlutou kartou nevoříšek, když trenér nestáhne po třetí fatální minele ( z jední gól nepadl ) stopera za stavu 0:2 ze hřiště, tak se prostě v očích fanoušků degraduje, což Kučera ještě podtrhul asistencí u třetí branky.


Průcha 
re: Nový trenér, staré problémy

30.09.2008 21:20

Čili zase za všechno může trenér!!??? Nadávalo se na Hřeba, že hrál 5-5-0, teď se nadává na Lavičku, že hrál na 4 útočníky!!!! Opravdu nechápu, proč tu Spartu netrénuje někdo z nás "obyčejnejch" fanoušků - to by byl fičák jako kráva:-(((!!!


Bruska 
re: re: Nový trenér, staré problémy

01.10.2008 08:49

Nikdo nenapsal, že za všechno může trenér, ale pokud bude mužstvo prohrávat 0:3 díky hrubým individuálním chybám hráčů a trenér s tím nic neudělá, tak alespoň u mne začne ztrácet kredit a nevidím důvod, proč to nenapsat. Stále považuji Lavičku za trenéra s invencím, což ukázal v Brně, a o to víc mne mrzí, když si nedokáže poradit i v poměrně elementární situaci.Sparta má jeden z nejhorších kádrů, co za posledních třicet let pamatuji, ale tím větší šance je to pro trenéra, aby dělal změny a ukázal diváků, že se dokáže zbavit těch podprůměrných, pohodlných, nesoustředěných a málo ambiciózních na to, aby hráli ve Spartě a nahradil je hráči, kteří se budou rvát o místo v sestavě, i když prohrají, tak po výkonu, za který se nebudou stydět.


mojža 
re: Nový trenér, staré problémy

01.10.2008 09:46

Souhlasím,s těmito hráči a výkony stačí poloviční rozpočet,dát šanci mladým nebo tomu kdo má zájem se opravdu bít za Spartu,horší už to opravdu být nemůže.Jinak jsem do dnešního dne nepochopil co vlastně dělá Pepa Chovanec,to se na to s klidem dívá?


filipkaran 
Ještě k té střelecké neschopnosti...

30.09.2008 17:30

Začalo to nedavno, nevím co to bylo za zápas, ale měli jsme hromadu tutovek, ale neproměnili jsme nic. Víťa lavička řekl, že se zaměří v tréninku na zakončení. Ale od té doby je to jen horší. Tak se mi zdá, jestli není to trénování střelby spíš na škodu. Co si tak pamatuji ze svých mladých let, tak střelba se na trénincích téměř nevyskytovala. Bylo to proto, že kdybychom na tréninku kopali na bránu, neměli bychom takovou chuť střílet v zápase. Možná jsem to napsal špatně, ale snad bude pochopitelná ta myšlenka. Proto Víťovi radím, aby chlapcům dával pořádně do těla, nenechal je na tréninku tolik blbnout s míčem. Míč až na zápase. Myslím, že by to mohlo zabrat. Ale nejsem bohužel Víťa.


Kocek 
Hra byla dobrá

30.09.2008 20:13

Kombinačně jsme Liberec zejména v první půli přehrávali, ale když máme v obraně megakopyto Kučeru, tak se nemůžeme divit, že prohrajem. Doufám, že tenhle ubožák u nás už hrát nebude, protože systematicky (vlastní gol s Pana, včera všechny tři goly) likviduje snažení všech ostatních hráčů na hřišti!!!!


phane 
Poznámky

30.09.2008 20:36

Jsem slávista, ale dovolím se pár poznámek.1. Problémy, které jsou ve Spartě jsou dlouhodobého charakteru. Ať to to trénuje kdokoliv, tak je to stejně jedno, protože sebevražedná přestupová politika Křetínského nedává trenérovi moc možnosti. 2. Lavička byl jednoznačně nejlepší volba pro Spartu. Dokonce se tomu obětovala 21. 3. Překvapuje mě konzervativní přístup Lavičky k hráčskému kádru. Je to furt dokola....Slepička, Kulič, Došek. Přitom Sparta má lepší útočníky - Bonny nebo Jeslínek..., takový Jarolím proti Olomouci vytáhl do základu z béčka Literiho a ten dal gól. Proč by to nemohl zkusit Lavička třeba s Pečnikem? 4. Moc nerozumím koncepci béčka, to sice hraje druhou ligu, ale jaký to má užitek pro áčko je mi záhadou. Prakticky žádný odchovanec Sparty nedostane šanci. 5. Můj strejda je kovaný sparťan a když vidí nasazení hráčů, tak se mu chce blít (v tomhle je Slavie určitě lepší). Prostě tomu chybí to srdce a navíc když vidí takového Doška, tak ho kolikrát musím málem křísit....


Bruska 
re: Poznámky

30.09.2008 20:40

To si nám jako přišel sdělit, že před derby nejsme favorit? Dobrá, přijímám...


wimpy 
Taky věštim

30.09.2008 20:49

na derby radši nechoďte, dostanete bůra! :-)


Energetik 
re: Taky věštim

30.09.2008 23:34

Wimpy.... to chce skopek dobryho píva a pohodu na dusi ;-)


wimpy 
re: re: Taky věštim

01.10.2008 10:15

Energetiku, že jsi to ty, slevím na trojku! :-)


StarejHomolka 
Super

30.09.2008 21:44

Dobrá práce, Jumbo. Velmi čtivý článek. Asi se nám tu rodí další píšící hvězda SF :)


Bombito 
re: Super

30.09.2008 22:02

Souhlas. Jen tak dál Jumbo. Další milé překvapení! ;-))


Jumbo1 
re: re: Super

01.10.2008 08:29

Děkuji oběma.


Anti 
Jumbo:...Bonno

30.09.2008 23:17

hele jeste k tomu, jak sme o nem mluvili vcera po zapase...tys rikal neco jakoze byl jeden z nejlepsich spartanu na hristi...ja si myslim, ze vcera potvrdil, ze v acku zatim nema co delat, nepovedlo se mu skoro nic, na co sahnul, takovych ale bylo bohuzel vic


Jumbo1 
re: Jumbo:...Bonno

01.10.2008 08:31

No to se sice neshodneme, ale to je jedno. Mě se líblilo, že to oživil, zpracuje si balon, obejde hráče...pak přihraje kamsi v řiť :-( Ono je to i tím, že hráči stojí jak tvrdé Y a nenabízí se mu, takže jeho dobře myšlená přihrávka do běhu, kdy by hráč postupoval na bránu (a takový přihrávky jsem viděl nejmíň tři)zůstane nevyužita a zapluje do autu, bo zbytek stojí a čumí.


cale 
re: re: Jumbo:...Bonno

01.10.2008 10:09

Souhlasím s tebou. Několikrát se vyskytla situace, kdy Bonny obešel (pravda někdy i se štěstím) hráče, udělal dva kroky, rozhlídl se a žádnej volnej spoluhráč kolem. Žádný nabíhání do vápna nebo pohyb k balonu. Pak se nedivím, že trochu zazmatkoval a prostě to nakopl dopředu. Už to tu zaznělo několikrát, ale nechápu, jaktože se nikdo z našich hráču nepodíval (kromě standartních situací) do vápna soupeře. Mimochodem, viděl někdo Doška vůbec zasáhnout míč?


looki 
pro mě to byl "Waregem 2"

01.10.2008 10:20

utrhnu se ze školy, přijdu k plátnu těsně po začátku a už 1:0. Pak jalový snažení a 2:0, další smrtelný šance, který ale zanechaj částenou naději, aby se po další minele vzadu zatloukl hřebíček na 3:0. Akorát teda nehořel Grigar, ale Kučera..jinak to bylo tuplem to samý. Kapitán, kterýho nikdo moc nebere a ještě zaskakuje na jinym postu (Petráš-Voříšek), dosavadní klíčovej hráč ve vyhnanství na periferii (Poborský-Horváth), navrátivší se stoper co hoří (Lukáš-Kučera) a ČT s Bosákem v čele v romantické extázi....


otiko 
otiko

01.10.2008 11:54

další "viník" - tentokrát Kučera, Lavička atd.atd. Docela obdivuju každého hráče a trenéra, který do Sparty dnes jde, velice riskuje akorát ztrátu jména. A ten hlavní a opravdový viník přeměny Sparty v slabý provinční klub - neschopní Křetínský a J&T - je bohužel vlastníkem a dokud Spartu neprodají, tak to lepší nebude. Ještě, že porazíme aspoň Frýdek na penalty. Na ten Záhřeb ani na Slavii se teď nějak ani netěším


mojža 
re: otiko

01.10.2008 12:38

Bohužel ,vždy jsem byl optimista,ale nevím nevím,každopádně se těším,protože je to pořád evropský pohár a to je pro mě vždy svátek,navíc když jezdím za Spartičkou z naší ruské vesnice z Karlových Varů,takže brzký úprk z práce a hurá na Letnou,hlavně pojďte fandit všichni,ať se tam nebojíme!!!