Franto, je to tunel! (AC SPARTA PRAHA - 1. FC Brno, 20. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
gero 
Výkon

17.03.2009 09:19

Po minulém zápase doma,kdy to bylo 0:0 jsem měl trošku strach,jak to všechno dopadne.Ale i tak jsem neváhal a opět podstoupil 350km cestu vlakem a nelituju toho ! :-).Po dlouhé době skvělý výkon Spartičky,velmi dobrá atmosféra,prostě fotbal jak má být.Tedy až na jedno,ten debil co hodil ten dělobuch by měl dostat přes držku,protože zkazil ten pěkný zážitek,který jsme včera viděli.Teď se celou dobu bude psát v tisku ne o tom,jak jsme zválcovali Brno,ale o zranění malého Sparťana !!! Jsem zastáncem kotelníků (teda až na nějaké vyjímky),podle mě pyro a pěkné vtipné choreo na stadiony patří,ale né pokud se tím ohrožuje fotbal a hlavně lidi.Pokud jsou kluci v kotli normální,věřejně se omluví (ikdyž si myslím,že nikdo nechtěl nikoho zranit,ale blbost neomlouvá) a toho týpka už mezi sebe nepustí a dají mu par na vyučenou !!! Jinak mě překvapil velmi dobrý support Brna,podíleli se na skvělé fotbalové atmosféře.ACS forever ! :-).


alena28 
re: Výkon

18.03.2009 20:19

Já tam taky byla. A nevím proč by se kotel měl omlouvat. Omlouvat by se měl ten kretén co to udělal a ne my přece. Vtom případě by ses měl omlouvat i ty. To je to samý. Já tam stála a fandila, jako všichni a že jeden kretén tohle udělá tak zato ale kotel nemůže. Myslíš si že sem byla ráda když to bouchlo. Sem se pěkně lekla. Zrovna tak ten chlápek mohl být na protilehlí a udělat to tam. A pak by se zase nadávalo vám. Jak by se ti to líbilo, když by tebe označili za hovado a kreténa, kvůli tomu že sis šel na Spartu zafandit a nějakej kretén tam něco bouchne a ty by ses lekl. A nadávalo by se ti kvůli tomu, že tam sedíš.


gero 
re: re: Výkon

18.03.2009 20:52

A co jste dělali,když to ten týpek hodil a toho kluka nesli ? Akorát se odpálila dýmovnice a jelo se dál,žádný projev lítosti,nebo odsouzení toho zmrda ! Ja vím,že to není chyba celého kotle (fandí skvěle),ale doufám,že tam existuje nějaká hegemonie a je tam pár vůdců,co řeknou "hele kámo udělal jsi blbost,tak vypadni a už ať tě tady nevydíme !",jak prosté.Snad tam mají Ultras nějaký slovo a mají si tam udělát pořádek ! Po zápase stačilo napsat zhruba toto "Distancujeme se od toho blba,co hodil tu petardu,není to naše chyba,ale je nám líto co se stalo a budeme se snažit,aby se to příště neopakovalo".Nebo jsem moc velký idealista ?


alena28 
re: re: re: Výkon

19.03.2009 13:22

Tak proč jste na nás řvali hovada? Snad hovado. A stím máš pravdu, že by se něco mělo udělat. Ale, když si vemeš derby tak se nám taky nikdo neomlouval. Když mi pod nohama bouchaly policejni granaty. To taky nebylo zrovna příjemné. Já jenom nechápu hráče, že řeknou že to udělal celej kotel. Jasně jsou nasraný, ale nejsou samy.


gero 
re: re: re: re: Výkon

20.03.2009 00:28

Neboj,ja jsem hovada neřval.Ale sere mě,že se to stalo.Však za to už budem pikat na 3 zápasy zavřený sektory za brankama a 250000kč pokuta.Tomu borcovi,bych to naučtoval !!! Samozřejmě to co se stalo v derby neomlouvám a policajti to taky pěkně zvorali ! Ale byl jsem v kotli na zápase v Olomouci a vím,že tam nejsou žádní svatouškové ! :-).


alena28 
re: re: re: re: re: Výkon

21.03.2009 22:22

Já vím, že nejsme svatý. A štve mě, že bude zavřeno za bránama. Já si myslím, že už to nemá cenu se o tom bavit.


hrebicek 
Omluva

17.03.2009 09:20

Velmi dobře napsaný komentář. Minule jsem se unáhlil a chtěl bych se tímto Bombitovi omluvit. S úctou Hřebíček.


Lucinecka 
Svělý článek!

17.03.2009 09:24

Díky Bombito.


n.ezn.amy 
super

17.03.2009 09:50

Takhle skvělý výkon Sparty už jsem dlouho neviděl, Bony s Johnym hrají v útoku skvěle a i ostatní dneska první půli jezdili po place parádně. Jen mi opravdu mozek nebere zkrat toho jednotlivce, který nesmyslně pár minut před koncem hodí dělbuch. Smysl tohoto jednání mi naprosto uniká. Ještě, že ten kluk je v pořádku. S hráči naprosto souhlasím, že dneska vynechali děkovačku. Ten člověk mě osobně zkazil náladu ze skvělého zápasu.


sheikh 
re: super

17.03.2009 11:26

no já nevim, správně píšeš, že se jednalo o jednotlivce, takže možná přijít mohli... Ta ostatní drtivá většina za ten incident nemůže a odsuzuje ho...


Trevi 
re: re: super

17.03.2009 11:58

rekl bych, ze asi ta drtiva vetsina musela videt, kdo to hodil ... cili co jim brani v tom, aby se utocnik prihlasil a minimalne omluvil? To ze to muze mit pro neho nasledky je jeho problem, delbuchy jsou na stadionu zakazany, tak proc to ten idiot tam nosi? Jeste to hodi k brance, kde je domaci brankar ... no tak to je debilita na entou ...


sheikh 
re: re: re: super

17.03.2009 12:22

jo, je to debilita. O tom žádná... Ale nejít poděkovat neni řešení a 99,99% fanoušku by si to zasloužilo


Trevi 
re: re: re: re: super

17.03.2009 13:06

hraci sli podekovat ten slusnym fanouskum. Neprislo by ti divne, kdyby do mist, kde fanousci nosi zakazane predmety a pote jimi zrani maleho kluka, sli hraci podekovat a rikat jojo byli jste skveli diky, sice jste tady zranili kluka, ale to je fuk... Divne, ze tribuny skandovaly hovada hovada smerem ke kotli ... co to?


alena28 
re: re: re: re: re: super

18.03.2009 20:28

Proč soudíš dokavať nepožnáš. Kdyby si jedno zašel do kotle tak uvidíš, že tam jsou kluci jako ty. A že jeden kretén něco hodí, tak na nás řvete hovada? Snad hovado ne? Mě ten dělobuch taky nebyl příjemnej. Sem to taky nečekala. Na protilehlí se to popralo a taky jsme na vás nekřičeli Hovada.


Richmond 
re: re: super

18.03.2009 10:53

ty woe nech toho... těch lidí s oblečením thor steinar a bombrama jich je v kotli většina... Fuck Hooligans


alena28 
re: super

18.03.2009 20:25

Naprosto s tebou souhlasím. A nevím proč všude pomlouvaj kotel. Ten za nic nemůže ten fandil. A jeden kretén z kotle tohle udělá. To udělal ale jednotlivec a ne celej kotel. Kdyby se to stalo na protilehlí tak odsouděj jednohuo člověka a ne všechny. Ale jak je to kotel tak tomu to musíme zavařit. A zdá se mi, že stejný přístup k tomu má i mužstvo. Což mě teda zklamalo. Když na derby na nás házeli policejní granáty tak to všem bylo jedno. Proč protožě jeden až pěl lidí jestli se jim teda tak dá říct tam dělaj bordel.


mirek 
báječná hra

17.03.2009 10:02

To,co někteří naši hráči předvedli ve druhém poločase byl hnus.Takhle pěkně rozehrané utkání a my to o půli zabalíme?Nejde o to,že jsme už nepřidali další branky,ale kluci místama vypadali,že je to nebaví.Kdy jindy by si mohli užít fotbálek lépe než dnes?


Mru 
To byl den....

17.03.2009 10:03

Prvně - o5 hezký článek Bombito. V práci jsem si nejdříve musel prohodit šichtu,abych se v tento blbí čas dostal na stadion včas. Pak abych si po 12 letech chození na Sparty chytil šálu a nasledně se rozklepal, že si půjdu zakopat o poločase na bránu...No zjistil jsem to, čeho jsem se bál.. Na spartu to nevidím.Hlavní vinu na mém min. uspěchu bych viděl v terénu,balonu a samozřejmě obuvi :). K zápasu. Byl naprosto úžasný. Před zápasem bych spíše vsadil na kříž. Za první poločas jsem se nechal 4x štípnout,jestli ještě neležím v posteli zasněný.Kluci hráli fantasticky - pomohl k tomu velmi rychlý gol a 100% nasazení všech. Včera nebylo nikoho koho vyzdvihnout nad ostatní. Jsem strašně rád, že se po delší době podařil nákup v podobě Jury - je z něj cítít jistota a doufám, že se na nějaký čas na Spartě usadí...Brno bylo zralý na ručník. Jenom zpětně zamrzí projebaný zápas s ČB.Tyto dva body bych dal na triko trenerum za nevhodné rozestavení-škoda.K fanouškům. Jsou tu věci které nikdy nepochopím,ale budiž...Vykřikovat něco o Slovanu či Slavii v zápase s Brnem???? Budiž, ikdyž mi to přijde dost zbytečné a strašně mě potěšila reakce sektoru ve kterém jsem seděl, že dali najevo nesouhlas s tímto skandováním. Dělobuch byla jenom poslední kapka. Jak už bylo psáno - zápas jste tímto pane Idiote naprosto znehodnotil a jenom doufám,že se nějaký člověk najde a postará se o to aby jste se na stadion už nepodíval. Posledně jsem si naběhl, když jsem psal o focení těchto idiotu.. Být tam tak tu fotku dneska mám. Doufám, že toho činu hluboce lituješ a že zdravé jádro kotle tento čin též odsoudí...


Jumbo 
re: To byl den....

17.03.2009 10:05

jenom tě trochu usměrnim - Slovan z Brnem určitě souvisí :-)


Kovanej 
re: To byl den....

17.03.2009 10:09

čtvrtinu sektoru hostů tvořili slovanisti, mezi Brnem a Slovanem existuje dlouholetá družba. Proto urážky Slovanu. A na urážení slávie nevidim nic špatnýho, ať se to děje kdykoliv a kdekoliv...


Mru 
re: re: To byl den....

17.03.2009 11:12

O družbě samozřejmě vím,ale furt jsme hráli proti Brnu. Ale jak říkám, tohle bych neřešil a je mi to vcelku jedno. Spíše to bylo mířeno na to Jude... Víte, že je to jediny čím můžete společnost srát a tak to furt dělate. Na smrti SLavii naopak nevidím nic špatného.Jinak si dělejte co chcete, když si pyro necháte na konec zápasu a nebude ohrožovat ostatní...


Kocek 
re: re: To byl den....

17.03.2009 11:46

Tak tady trochu kecáš, protože pokřik vůči Slovanu se ozývá v každým zápase.. Až do včerejška jsem kotel bral, protože neřval jude slávie a nesnižoval se tak na úroveň sešívaný špíny, která nás uráží v každým zápase, po včerejšku je považuju za stejnej povl..Pak ať se ti pitomci diví, že jim z protilehlý už odpovídá čím dál méně lidí, sami atmošku na Spartě kurvěj svojí debilitou


Herrer 
re: re: re: To byl den....

17.03.2009 12:14

Já mám teda "Jude Slávie" ze všech nenávistnejch pokřiků nejradši:-)


Kocek 
re: re: re: re: To byl den....

17.03.2009 12:50

Ty woe, mě se to taky líbí, ale je to prostě xenofobní, takže je to špatný. Antislávie je mnohem vhodnější a ty sešívaný sráče to taky uráží :D


Herrer 
re: re: re: re: re: To byl den....

17.03.2009 13:13

Pokřik "Sparta buzerantů parta" taky uráží úzkou skupinu lidí,kterým je navíc celej fotbal u prdele. Teda u prdele... Prostě je jim ukradenej,no;-))) A vadí to snad někomu? Pohoršuje se nad tím někdo? Ne!!! Prostě si myslím,že 99% lidí to neřve proto,že by snad schvalovali genocidu židů,ale právě proto,že to ta svoloč tak nesnáší. Myslím,že antislavie je pro ně skoro pochvala;-)


acskncl 
re: re: re: re: To byl den....

17.03.2009 19:03

Presne tak, tento oblibenej pokrik bude vzcky a vsude:-P


Herrer 
re: To byl den....

17.03.2009 12:16

Kurva to Ti závidim,taky bych si v Chrámu kopnul na bránu...


majk 
re: re: To byl den....

17.03.2009 12:18

ty vole, by si zakop o lajnu malého vápna :-))


Herrer 
re: re: re: To byl den....

17.03.2009 13:06

Ty vole,mám Ti snad zase vyprávět příběh o mojí rozhodující pentli v dresu 5.B na prestižním turnaji v rámci MDD?:-)))


Celticgirl 
re: re: To byl den....

17.03.2009 12:26

Není o co stát, věř mi ;). Já kopala když bylo před dvěma lety derby, plno a byl to nejhorší zážitek, takovej stres nemám ani v práci :-))))


Herrer 
re: re: re: To byl den....

17.03.2009 13:07

:-))) Já nevim,ale já mám tyhle vypjatý situace fakt docela rád:-) Pokořil bych všechny otvory a pak měl ego obřích rozměrů;-)))


BigBOSS 
re: re: re: re: To byl den....

17.03.2009 13:15

Ty Vole, Ty si jeste ze vcerejska asi nevystrizlivel... :-) Jinak dik za hambace,byl fajn a nikomu nam nebylo spatne !


Herrer 
re: re: re: re: re: To byl den....

17.03.2009 13:24

Nemáš zač:-) Holt není nad poctivou českou kuchyni:-)


Mru 
re: re: re: re: To byl den....

17.03.2009 13:35

Tak taky jsem se viděl jak po pokoření všech děr oběhnu stadion v euforii, leč skutečnost byla jiná a musím říct, že po tom třetím pokusu na 2 litry jsem byl tak posranej, že kdybych netrefil ani ten litr bych upaloval rovnou domů...No není to taková prdel, jak jsem si myslel(fakt to bylo tím terénema a botama :).Tak budu doufat, že dostanu reparát dřív než za 12 let.


Herrer 
re: re: re: re: re: To byl den....

17.03.2009 13:40

Máš recht. Já odteďka budu chodit pro sichr na každej mač v kopačkách:-)


Ondra 
re: re: To byl den....

17.03.2009 15:34

Já si kopnul dvakrát ještě na starou černou Nike plachtu, kupodivu jsem se pokaždé trefil, ale tehdy sá dávala kšiltovka a ne prachy :-)


Proxy 
Doufám..

17.03.2009 10:18

Doufám že se Ultras omluvý jeho rodině. Nevěřím že to bylo schválně mířené na toho kluka. To by mně ani ve snu nenapadlo. Ale i když to bylo omylem. Omluva by mohla být na místě. Bohužel sem přez ty dýmovnice co mi v kotly ležela pod nohou nic neviděl... Taky dmnce to házet přímo do sektoru.. eště teď mně bolí v plicích


palec 
re: Doufám..

17.03.2009 11:17

za co by se ultras měli omluvit jeho rodině?


Mru 
re: re: Doufám..

17.03.2009 11:25

Že klub do kterého ho poslali má i debilní fanoušky a že Kotel se nepostará o to aby tyhle dementy ze stadionu vyhodily.


Proxy 
re: re: Doufám..

17.03.2009 11:34

Za to že jeden z lidí v kotly (neřikám že to musel být někdo z Ultras ale v kotly jich je většina.. každopádně o sobě tvrdí že sou jádro tak by za tohle měli brát zodpovědnost) hodil po tom klukovi (omylem doufam) pěkný svinstvo který na stadion nepatří...


Proxy 
re: re: re: Doufám..

17.03.2009 11:39

Olgitka 
re: re: re: Doufám..

17.03.2009 15:56

Nejseš ty trošku debil?? Sám napíšeš, že to nemusel být nikdo z ultras, tak proč by se měli omlouvat!!?? To je jako kdybych ti řekla, že se máš jít omluvit ty, protože jsi Sparťan..prober se


hrebicek 
re: re: Doufám..

17.03.2009 11:58

To neřeš , to žádný palec pochopit nemůže a nechce . Vždyť to přece je podle Tebe sranda - Viď ?


Trevi 
re: re: Doufám..

17.03.2009 11:59

za co? Ty jsi asi upadl na hlavu? Dyt ten magor mohl tomu klukovi zpusobit hluchotu, nebo slepotu. To nejsou duvody, vubec. Jak smutny obraz :-(


Herrer 
re: re: Doufám..

17.03.2009 13:27

Omluvit by se měl ten borec a ne Ultras jako takoví. Nic by mu to neudělalo a myslím,že by to bylo i docela pěkný gesto. Když nikomu jinýmu,tak tomu klukovi by to určitě udělalo radost.


Kocek 
re: Doufám..

17.03.2009 11:49

Já doufám, že v hlavě toho vrhače je aspoň trochu slušnosti, a sám se přizná a omluví. Protože nevěřim tomu, že to hodil s cílem ublížit. Na druhou stranu, jeho chování vrhá stín na celej kotel, tak by měl opravdu ukázat, že je CHLAP, a ne sračka schovaná v anonymitě davu, a svůj čin omluvit. Pokud to udělá, všechna čest, pak ale očekávám, že vedení ACS mu dá ještě jednu šanci aby na Letnou směl chodit.


Dynamo 
Odchozena druha pule

17.03.2009 11:31

K cemu je skvelych 45 minut kdyz druha pula byla naprosto o nicem? lidi si neplati jen polocas ale celej zapas, tak by se tak hraci meli chovat...z toho jsem zklamany


Mru 
re: Odchozena druha pule

17.03.2009 11:41

Rozumím Ti,ale to je prostě česká liga.... Taky tomu nerozumím. Místo aby získali větší sebedůvěru a soupeře roztrhali,tak se na to prostě vybodli.Škoda....


kuchi 
re: Odchozena druha pule

17.03.2009 11:58

Já čekal, že druhej poločas bude stát za houby, když se po odpískání první půle začali radostně objímat a radovat, jako kdyvy skončil celý zápas.


otiko 
díky !

17.03.2009 12:00

konečně radost z předvedené hry i výsledku a přeji aby to vydrželo ! pořád věřím v zázrak !! Jestli to vydrží - vše odpuštěno a veliká omluva všem, na které jsem nadával. Jen doufám, že nejásám předčasně... K těm debilům, kteří si pletou fotbal s příležitostí předvést svoji debilitu - což napodobit Barcelonu nebo Slavii, kde se prodávají lístky jen registrovaným divákům ? Dnešní technika umožnuje sejmout z občanky i vstupenky čárkový kód a pak se přesně ví, kde kdo sedí a kdo tedy co dělá.


vojta.acs 
Dělobuch

17.03.2009 12:13

Si všichni myslíte že to hodil k tomu klukovi schválně?Byla to jenom blbá náhoda a ta se vám v životě může stat taky(samozřejmě házet to neměl)a dýmovvnice si snad můžem k sobě do sektoru házet jak chceme ne?Když to neohrožuje hru,tak to může bejt jedno i páprdům na hlavní:(jinak všichni řekli,že o hodil jedinec,tak proč nešli hráči poděkovat kotli,kterej celej zápas skvěle fandil?


Kocek 
re: Dělobuch

17.03.2009 12:54

Když si kotel neumí udělat ve svých řadách pořádek, at to klidně vodsere za jednoho wola celej. Ukažte v Teplicích, že jste lidi a ne stádo tupých opic, a pak s váma hráči budou slavit každou výhru jako dřív. Ale jak vás znám, zase se tam bude dělat bordel :(


čip 
re: Dělobuch

17.03.2009 13:07

Ty si na to Vojto kápnul. S tou dýmovnicí máš pravdu. V příštim zápase si ji zapal a narvi si ji do prdele. Třeba se ti potom rozsvítí!!!!


Proxy 
re: Dělobuch

17.03.2009 13:16

Si tu dýmovnici asi pak nemusel celou dobu čuchat co? Taky hoavdina.. hodit to do kotle nahoře kde se to nikam neztratí pač tam je střecha.


vojta.acs 
re: re: Dělobuch

17.03.2009 16:16

Bylo to skoro hned u mě,ale takhle sem to nemyslel,ja myslel,že ty co tady na to maj kecy,že těch se to vůbec netejká,nákejch páprdů z hlavní tribuny,těm je do toho ho**o


Kocek 
re: re: re: Dělobuch

17.03.2009 16:19

Tak mě se to týká, já třeba do kotle šel loni na Kladně, a díky nějakýmu vymrdanýmu šmejdovi, co je posranej hodit to "aspoň" na hřiště, sem měl vopálenou botu.. Stadion je pro všechny, a pokud si pár dementů myslí, že tím, že si čoudí pod nohy, nikoho nesere, tak se plete, vono je to totiž kolikrát díky větru po celým stadionu. Tos netušil, co?


martanek 
re: re: re: re: Dělobuch

17.03.2009 19:02

Kocku Kocku a proc to mel jako hazet na Kladne na hriste? Stale mas depku, ze ti lakyrky ocoudil ten kindrskin co ma haro az do pul zad? Kdyz to vcera nejak zahadne krz tu sit prolitlo az ke hristi a klucina se leknul, tak se muzete posrat.


Mru 
re: re: re: Dělobuch

17.03.2009 16:24

S tím že si můžete házet do vlastního sektoru co chcete bych taky nesouhlasil. Udělat tohle v pohárech,tak Sparta dostane pokutu,což pochybuju, že by se vedení líbilo. A to že dědek na hlavní či naproti hlavní má do toho hovno co kecat taky není pravda. I on na to může mít názor a co ty víš. SPartu podporuje déle a třeba pro ni dělá či dělal daleko víc, než taková lůza co si hází pyro jak se mu zlíbí... Nevím cítím z tvého příspěvku obhajobu idiota a celkem i anarchismus...


Ondra 
re: Dělobuch

17.03.2009 18:02

No, dýmovnice lidem na hlavní tribuně určitě nevadí, ale člověk se přijde do kotle podívat na fotbal a pak vidí pět minut mlhu a musí čuchat ten smrad - to je paráda.


ACS-fan 
Problikává už zase světlo na konci tunelu?

17.03.2009 12:24

Vysoká výhra, byť nad značně oslabeným soupeřem je cenná. Další zápas (-y) ukáže (-ou), jak moc nám pomohla, především pokud jde o víru ve vlastní schopnosti. Kádr určitě nemáme horší než jiná mužstva z popředí tabulky. Jedno z nich má v základu řadu průměrných fotbalistů, kteří prošli řadou klubů a nikde se neprosadili. Ve Spartě jedna z jejich nových „hvězd“ hrála pouze za béčko. Ale jako tým fungují, i když často s pořádnou porcí štěstí. Bruska tady psal , že sebedůvěru rivalů může narušit série úspěšných výsledků Sparty. Začala?


Cahir 
dělobuch

17.03.2009 12:34

Na zápase jsem nebyl, ale že ten dělobuch přistál kousek od toho maldýho kluka mě vůbec nepřekvapuje. Na Spartě totiž, a to hlavně v kotli, platí pravidlo, že kdo je vejš hází s prominutím svoje "hovna" dolů. Ať už jde o pivo, dýmovnice, petardy, atd. Kdysi když býval kotel nahoře to snad bývalo ještě horší. Potom co se kotel přesunul dolů se to tak nějak uklidnilo, ale teď po moudrém rozdělení kotle na horní a dolní, je to zase k zblití. Do kotle chodím pravidelně, ale třeba při derby, kdy jsem se nahoru neprocpal, to bylo dole opravdu za trest. Kdo byl nahoře si snad myslel, že je Sparťanská šlechta a my dole lůza na kterou se může plivat a odhazovat do nich dohořívající světlice apod. Sice jsem od kotelníků nepředpokládal, že by byli schopni zorganizovat fandění nahoře i dole, ale co bylo moc, to bylo příliš. Takže současná situace, je jen vyústění dlouhodobého stavu kdy se k sobě nechováme slušně!! Přeju všem v kotli víc ohleduplnosti k ostatním...


mojža 
super výkon

17.03.2009 12:53

Vážení co jsem čekal nakonec bohužel přišlo.Hned po zápase jsem zasedl k internetu a místo oslavy útočného fotbalu ze strany Sparty komentáře k dělbuchu a zraněnému chlapci.Bohužel.Že ty sešívaný hovádka museli kropit v neděli hasiči o tom nikde ani zmínka,jak je něco na Spartě,tak je problém a psaní na týden.To je taková realita v České kotlině.Jinak konečně Sparta,jak ze starých časů,vůbec si nemyslím,že by Brno bylo oslabené,cožpak Heinz,bláznivý Došek(ten musel být po včerejšku hotový) a jiní nemají kvalitu?Brno hrálo to co jsme mu dovolili,ale my ho nenechali čuchnout,takže paráda,jen tak dál!


superTom 
ULTRAS

17.03.2009 15:39

Výkon byl skvělej (jako bombitův referát) a co se týče toho dělbuchu: nevím proč teď 90% lidí říká o ULTRAS jaká jsou lůza apod. když to byl čin jednotlivce (viz. vyjádření na ultrassparta.cz)...


Mru 
re: ULTRAS

17.03.2009 16:07

No popravdě si nejsem vědom ,že by se tady hromadně obviňovali Ultras.Takže trochu hysterie, ne?


Kocek 
re: ULTRAS

17.03.2009 16:17

Tak ultras to udělali chytře, proč by toho, kdo to udělal, práskli? Radši dělaj, že se jich to netýká a s "kamarádem" se tomu smějou... Mimochodem, letělo to cca z levý části kotle, tedy jakoby blíž od hlavní tribuny


Tomis 
re: re: ULTRAS

17.03.2009 17:19

Tak to bylo docela jasný, vždycky když je nějakej průser nebo bordel, tak za to nikdo nemůže, vždycky jen výmluvy, že jde o jedince.. to jsou ti naši hrdinové z davu.. běda ale, když jim vedení chce sáhnout na pyro, to je vzteku.. ach jo, proč furt musíme s chacharama soutěžit, kdo má dementnější fanoušky..


gero 
re: ULTRAS

17.03.2009 17:33

Je to čin jednotlivce ano,ale až nám kvůli němu zavřou stadion,tak to odsereme všichni !!!A to teď reálně hrozí,všichni čekali na naši chybu a ta se teď stala.Doufám,že toho magora pak zmlátite jako řešeto (teda pokud se sám neomluví).Kurva snad si umíte sjednat mezi sebou pořádek,nebo ste jen stádo ?Mám Vás kluci rád,umíte skvěle fandit,dělat atmosféru,vtipný chorea,tak si to teď nepokažte a udělejte si mezi sebou konečně pořádek.Ja nevím co bych dělal,kdyby nám na 3 zápasy zavřeli stadion.Teď jezdím z moravy na každej zápas 350 km do prahy a 350 z prahy,fandím beru dovolenou v praci (dělám v Ostravě),všichni se na mě koukají jak na blázna a teď tohle,celkem by mi to chybělo,navíc výjezdy (kromě moravy) jsou pro mě skoro neraálné.A mít zavřený zápas na důležitý zápasy o poháry (Liberec,Plzeň a Baník) by byla tragedie !!!


superTom 
re: re: ULTRAS

17.03.2009 20:42

Svědek už se našel takže řeči o nějakém utajovaném viníkovi jsou přinejmenším zcestné...Jinak myslíte, že mě to neštve stejně jako vás? Od čeho jsou ty skvělí spotteři když nic nevidějí... kocek: A já byl zrovna v pravé části kotle takže nemohu sloužit :)


THRASHER 
Dělobuch 2

17.03.2009 20:54

Nemám nic proti pirotechnice při zápasech, dýmovnice, světlice atd. podle mě do pořádného kotle patří, ale pouze za podmínky, že s tím zacházejí normálně uvažující lidi a né z prominutím dementi, kteří to hážou do míst kde stojejí lidi, kteří navíc vůbec nevědi co se za nimi děje. Ten blb co to tam hodil by se měl vážně při nejmenším dotičnému omluvit a je jedno jestli to udělal schválně nebo ne, prostě se stalo a tohle se zkrátka nedělá. Pokud se něco odpoaluje v kotli, tam by s tim měl každej kdo tam je tak nějak počítat a koukat kolem sebe a né šlapat v dýmovnicích jak to dělá rád Kocek :-))))), ale neschvaluju tohle házení mimo sektor, kde to může ohrozit lidi který s tim nemaj nic společnýho - to je prostě demence. Nejsem žádnej zkurvenej SFSák nebo něco podobnýho, ale tomu, že po zápase nešli hráči ke kotli se vůbec nedivim, já bych tam na jejich taky nešel a to sem toho v kotli Sparty taky něco odfandil, tohle je prostě hnus a takovýhle činy kazej jméno všech Ultras což rozhodně není dobře. Alespoň že je už ten kluk v pořádku........


leošek 
re: Dělobuch 2

18.03.2009 14:02

k tomu není co dodat.ale jenom omluva?at to ten blbeček udělá na leškově stadioně a potom bych ho nezavíral.


Richmond 
Paráda!!

18.03.2009 10:51

To byl koncert jako čert!!! celý zážitek mi shatil čůraček z kotle, který hodil ten dělobuch.. chudák klučina. Nedivím se vůbec hráčů, že nepřišli na děkovačku, udělal bych to stejné. Děkuji všem ukázněným fandům , který vypískali kotel za Jude Slavie a za to zranění toho kluka.. Doufám, že dny hooligans na Letný jsou sečteny..


tomik-pomik 
re: Paráda!!

18.03.2009 14:17

Tak zase bez hooligans by nebyl takový support.. Tak radikálně bych to neřešil.. Vždyť jeden čas se místo Ju.e Slávie skandovalo AntiSlávie.. Tak kderej idiot zase vytáhl ty čtyři zkurvený písmena který dají dohromady slovo Jude?? Prostě ať jsou hooligans dál na stadionu, ale bez těhle pitomostí.. To je v těch vaších palících tak těžké ujasnit si, čím můžete Spartu poškodit? Mimochodem, jsem z Jihlavy, mám to 120 km.. Chtěl jsem jet na Zápasy s Libercem, Ostravou a na poslední domácí.. Jestli se na jeden z nich nedostanu kvůli tomu blbečkovi, co hodil ten dělbuch, tak na něj podám trestní oznámení..


tomik-pomik 
Vyčistit

18.03.2009 14:13

Chlapi z kotle, to je tak těžké udělat mezi sebou pořádek? Vždyť je to pořád dokola. Po zápase s Olomoucí jste říkali, že 95% lidí slušně fandilo, zbylých 5% dělalo bordel.. To je tak těžké těch 5% nepustit mezi sebe? Teď to samé, kotel fandil super, ale jeden člověk jim to podělal.. Tak proč mu prostě hned na stadionu nerozbijete hubu?? Pak se nedivte, že to za něj odserete všichni (hráči nejdou děkovat atd). A nebojte se, vím o čem mluvím, jsem z Jihlavy, studuju v Karviné a kde můžu a jak můžu, tak Spartu supportuju.. To si ty dýmovnice nemůžete odpustit? Proti Ostravě v listopadu super support, ale dýmovnice to pokazili.. Proti Zlínu support perfektní - a vida, že to jde, bez dýmovnic, bez dělbuchů, prostě jen s ohýnkem.. Proti Budějicím taky dobré, i když se nevyhrálo.. A teď? Tak už si konečně udělejte mezi sebou pořádek.. Protože zpívat "Se spartou nejsi nikdy sám...." nebo "Se Spartou projezdíme celý svět.." je prostě paráda.. Tak to těmito zbytečnostmi nekažte!!!


superTom 
re: Vyčistit

18.03.2009 14:36

No já doufám, že si ho pár lidí najde a "domluví" mu...


tomik-pomik 
re: re: Vyčistit

18.03.2009 15:04

Presne.. Ale vlastne si rikam, to je tak tezky zavest to jako v Anglii? Co na tom je tak tezkeho? Par chytrych hlav nahore odsouhlasi par paragrafu, daji nejaky ten milionek na kamerovy system a je to.. Ti slusny fanousci se nemaji ceho bat..


Homolka8 
re: Vyčistit

18.03.2009 15:11

naprosto souhlasím s tebou!!! rád chodím do kotle zafandit spartičce a jak už si říkal proti třeba budějovicím to bylo skvělý, hráči taky děkovali...taky souhlasim at se nedivime ze lidi to budou schazovat na nas vsechny, musime si hold v kotli udelat poradek, lidi kreten co zpusobil tuhle vec by se podle miho nemeli na spartu koukat ani v televizi.... doufam ze proti teplicim se ukazeme v lepsim svetle a sparticku podporime k vitezstvi lepsim zpusobem..ULTRAS SPARTA!!!!;)


Homolka8 
re: re: Vyčistit

18.03.2009 15:13

*chybka: lidi jako ten kreten co zpusobil tuhle vec by se podle miho nemeli na spartu koukat ani v televizi.... ;)


leošek 
re: re: re: Vyčistit

18.03.2009 15:34

a není to náhodou zakuklenej sešívanej?


Heiselpapier 
re: Vyčistit

18.03.2009 19:34

Co je špatnýho na dýmovnicích??


Barney Gumble 
re: re: Vyčistit

19.03.2009 08:18

A co je tedy na nich tak úžasnýho ? Pominu - li, že smrdí, štípou do očí, můžou poničit oblečení, blbě se v tom dýmu dejchá, hráčům to vadí....a abych nezapomněl, nevidíš kvůli tomu na fotbal.


czemaster 
kdfksd

18.03.2009 21:07

celej kotel za to nemůže ale ten kretén co to udělal je jasný že to nemislel naschvál ale zazilo to celej zápas proboha chudák kluk.


Proxy 
Konec..

19.03.2009 22:41

nevím kam to napsat.. ale jak to bude s celo stadionovím choreem když zavřely kotel a mozna zavrou i stadion na 3 ligova zapasy? Pac jak vim ma to byt s Banikem a na ten se to take vztahuje...


gero 
re: Konec..

20.03.2009 00:30

Ja myslím,že pokud se to vztahuje i na pohár,tak by to mělo na Baník vyjít.Protože máme doma v lize Liberec,pak pohár s Plzní,ligu s Plzní a až pak Baník.


Proxy 
re: re: Konec..

20.03.2009 07:45

Právě že nevstahuje....


Proxy 
re: re: Konec..

20.03.2009 07:47