Tři dárky za devadesát minut aneb 16-11-27 (AC SPARTA PRAHA - FC Bohemians Praha, 28. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Canizares 
Kolektivní vina

19.05.2009 07:56

Opatření v kotli se mi zdají být přísná, ovšem princip kolektivní viny není z hlediska vedení nelogický. NĚKOLIK lidí z kotle totiž MUSELO dotyčného " vrhače" vidět, ale kryje ho. A dělat, že se nic neděje by bylo větší chybou, než současná opatření. Když si kotel " neumí mezi sebou udělat pořádek", tak to za něj dělá někdo jiný. Pořád se říká, že 95 a více % návštěvníků kotle jsou normální, slušní lidé - já o tom začínám čím dál víc pochybovat - svou normálnost a slušnost mohli za poslední roky prokázat mnohokrát, a případů, kdy se tak stalo je jako šafránu.


Jumbo1 
re: Kolektivní vina

19.05.2009 08:25

Souhlasím, ale pořádek nelze dělat opatřeními jako ve středověku,. Ať vedení koupí pořádný kamery, ne ty šunky, co jsou tam teď, povinně ke všem(!)vchodům (nikoli jen ke kotli) bezpečnostní rámy (ke všem vchodům proto, aby případný bordelisti nemohli jít jinam). Pro mě za mě ať jsou lístky na jméno, z toho se taky nepo...ale potírat fandění (a škodit tak de facto hráčům na hřišti), nebo zákaz občerstvení do ochozů (čím je nebezpečná klobása fakt nechápu), to mi od vedení nepřijde jako zrovna nejlepší způsob.


Canizares 
re: re: Kolektivní vina

19.05.2009 12:18

Určitě máš v mnohém pravdu, atmosféra byla vzhledem k posledním zápasům " běžná", vzhledem k zápasům s kotlem ponurá, na druhou stranu ale musím říct, že jsem se po dlouhé době nemusel za některé výlevy kotle stydět.


BeoWulf 
re: re: re: Kolektivní vina

19.05.2009 12:57

ses nejakej precitlivelej ne? :)


Canizares 
re: re: re: re: Kolektivní vina

19.05.2009 14:09

:) - spíš mě nebaví na každým zápase poslouchat Jude Slavie( jakej to má na zápase např s Brnem smysl? - ono to smysl nemá ani s tou Slávii) nebo Ota Černý nemá ču...., jeho žena,........ - prostě ty výplody chorých mozků. Kdybych byl přecitlivějel, tak se pohoršuju nad včerejším skandováním "černá svině" ( v pořádku to sice není, ale co už)


Karlos 
re: re: re: re: re: Kolektivní vina

19.05.2009 17:49

tak to zase me jsou oba pokriky velmi sympaticke, kdyz vidim jak se u toho muzou cíťové posrat tak uz jen pro tu jejich zlost je to dobry. a navic: 1.slavyje zidovska je. 2. ota ho ale vazne nema!


sodomak 
re: re: re: re: re: re: Kolektivní vina

20.05.2009 00:48

Kdybych byl žid, tak budu taky nasranej, že mě někdo spojuje se slátancema.


otiko 
re: re: re: re: re: re: Kolektivní vina

20.05.2009 09:19

pokud se má Sparta zase zvednout mezi respektované evropské kluby, tak po odchodu Křetínského hned druhý úkol je zbavit se takových jako je karlos..


BeoWulf 
re: Kolektivní vina

19.05.2009 11:58

mno ono se to snadno rika.. ale ja si myslim ze kdyz uz vrhace treba nekdo videl tak to byl asi zrejme nejakej znamej nebo kamos... a tezko se bonzuje kamos ne? ;) kor kdyz se vlastne nic nestalo... nastesti


Canizares 
re: re: Kolektivní vina

19.05.2009 12:15

No nestalo: Kluk se štěstím vyvázl, zaplatpánbůh, klub zaplatil flastr a měl zavřené tribuny - čili škoda ekonomická - ale to už se prostě NESMÍ opakovat - Dotyčný vrhač by bud musel být v poslední řadě ( a i tam by jej mohli vidět i "nekamarádi") anebo by celej kotel byly nejvěrnější přátelé? Každý si za své činy nese zodpovědnost - když už to byl " dost velkej borec" na to, aby to hodil, tak by měl( a musí) snést následky - takhle pykají všichni a uznávám, že spousta nezaviněně - ale můžou si za to částečně sami.


Karlos 
re: re: re: Kolektivní vina

19.05.2009 17:51

problem neni v kotli ( i kdybys sel svedcit, na zaklade toho ho neodsoudi kdyz nemaji dukaz a jeste by sis nasral do bot) problem je v "kamerovem systemu" kdyby mel patricne parametry tak nemusej vypisovat plakaty dead or alive.


artaxerxes 
re: re: re: re: Kolektivní vina

19.05.2009 21:13

Jak můžeš takovou blbost vůbec vypustit z úst. Problém je v kotli, protože by jinak nebylo potřeba vůbec existenci nějakého kamerového systému.


taborita1 
Sobota se Spartou

19.05.2009 07:58

Pěkný, Jumbíku, jen tak dál. Jen bych ještě rád přidal k Tvé pozvánce na sobotní utkání s Jabloncem, že fanoušci Sparty si můžou dát, jako předkrm tohoto zápasu, souboj našeho rezervního týmu s Opavou na Strahově od 10.15 hod. Ideální možnost strávit celý den se Spartou. No a večer si můžou pak zpříjemnit rozborem obou mačů v některé z útulných letenských hospůdek, nebo zavítat na Pivní festival na letiště v Letňanech.


ACS-fan 
Kudy, kudy cestička?

19.05.2009 08:01

Ano, pěkná série. Ale po včerejší dohrávce se nám začíná klubat i další, pěkně nepěkná. Novému majiteli se práce ve Spartě nedaří, o tom snad už nepochybuje ani on sám. Sešup ve všech směrech (pozice doma i v evropských soutěžích, sportovní výkonnost, hospodaření, o vztahu s fanoušky ani nemluvě) je do očí bijící. Nejhorší je, že se situace rok od roku zhoršuje. Věří Křetínský ještě stále tomu, že je schopen otočit kormidlo a vrátit klub tam, kam patří? Řešení vidím jediné, ale muž, který by mohl Spartu pozvednout má minimálně dvě atraktivnější nabídky. A i kdyby ho to táhlo do klubu jeho srdce, není jisté, že by se S Křetínským dohodl na podmínkách spolupráce. Dodávat, že jde o kompetence, ne plat, je pro většinu laskavých čtenářů jistě zbytečné.


gero 
re: Kudy, kudy cestička?

19.05.2009 08:47

Tan muž je kdo ? Luhový :-).


Karlos 
re: re: Kudy, kudy cestička?

19.05.2009 17:52

hasek ne vole. 1. trener, 2 sef svazu


gero 
re: re: re: Kudy, kudy cestička?

19.05.2009 19:22

Ja vím :-).Byl to pokus o vtip.


gero 
referát

19.05.2009 08:49

Moc pěkný referát :-).Nechápu jen jednu věc,proč do kotle nepustí fanoušky s parkem a pitím,když je tam pak pustí s pivem,to je nelogické !!!


Jumbo1 
re: referát

19.05.2009 08:53

Nepustí, to jsem napsal blbě, mělo tam být, že "zákaz platí nejen pro pivo", místo toho jsem napsal "zákaz neplatí jen pro pivo", a ani při kontrole textu jsem si toho bohužel nevšiml. Omluva všem a dík za upozornění :-) Do kotle opravdu nikoho nepustili ani s pivem...


gero 
re: re: referát

19.05.2009 11:56

No ja mám právě fotky kotle před utkáním a tam kluci pivo maji :-).Takže to muselo být nařízeno později.


looki 
Dobrý Jumbo!

19.05.2009 09:16

a k výkonu...jak už jsem psal na fóru, moc mě potěšil Pamič! Lítal jak čamrda, nebál se nahrát, jen škoda, že se bojí vystřelit pravačkou (možná ví proč). Ale je to znatelnej posun, snad na to na podzim minimálně naváže. Hubník fantastickej, možná si troufnu tvrdit, že v neděli i lepší Řepy. Středu zálohy chyběl Vacek a to viditelně. Juraj viditelně není fit, Žofčák potřebuje přestávku aby byl zase tim dříčem co si věří (teď se to na něj nalepilo a nějak se toho nemůže zbavit) a Zemánek dává velmi rychle zapomenout na Matyho (snad nám ho Dinamo nevyfoukne). Útok zahrál to na co má. Venca i přes svý kvality a talent ještě nemáproti dospělejm chlapům v osobních soubojích šanci a Kulda v současnym rozpoložení asi víc jak 55min neuběhá (snaží se, maká, nebojí se to vzít na sebe...ale co sakra ty poslední tři odfláknutý přihrávky?!). Doufám, že si Bonny v červnu oddáchne, protože potenciál má velkej a když bude fit, měl by ho začít potvrzovat. Kušníra jsem si nechal naknec..ten mě totiž poslední dobou neskutečně sere! Sice se správně zapojuje do útoku, ale zvlášť po neděli začínám chápat nákup Kuncla (i když ho prakticky neznám:-) Kušnír pořád padá, simuluje, diví se a co hůř, hraje děsně. Jen pár přihrávek najde adresáta a ty šance co dokáže spálit, to jsou hrizný věci! Do hlavy mu samozřejmě nevidim, ale doufám, že brzo spadne na zem a začne makat. PS:Kládovi přeju brzký návrat na hřiště a hlavně v plnym zdraví a v plný formě!!!


sheikh 
re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 10:16

Tak zrovna Kladrubský mě sere v poslední době víc než Kušnír...


haklos 
re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 10:29

Bony by měl začít projevovat potenciál?nevim nevim,ale po jeho nástupu na hřiště byl jediný,kdo dokázal v klidu udržet míč.jednoznačně nejsvětlejší moment zápasu.myslím,že on je ten typ hráče,co potřebuje hrát stále.ale souhlasím,bohužel je stále zraněný...kdyby s ním nastupoval kadlec v základu,moc bych byl spokojen,nevim jak vy.záda by jim kryl piroška a na "nějaký" holendy a kuliče bych si vůbec nevzpoměl...


Canizares 
re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 12:21

Je skvělé, že Hubník hraje výborně, na druhou stranu, když si uvědomím, že na něj ( jestli dobře tuším) nemáme opci a že vedení nemá na to ho vykoupit, tak ta radost pomalu vyprchává a na podzim budeme řešit to, co už nejmín 3 roky - koho k Řepkovi.


Barney Gumble 
re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 12:25

Hubník odejde až v zimě, navíc přijde Hoheneder.


otiko 
re: re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 12:41

Hoheneder - kdo ? Linec - tam se hraje fotbal ?


majk 
re: re: re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 13:07

na Hubníka JE opce


Canizares 
re: re: re: re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 14:50

Já bych právě řekl, že není - ale HROZNĚ RÁD bych se mýlil - to by totiž bylo úplně jiné kafe - a jestli tu bude do zimy, tím líp. Stále mám ale zafixováno - nevím proč, že jen na Pamiče a Hubera je opce


sheikh 
re: re: re: re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 15:00

Jsem téměř přesvědčenej, že bohužel není...


Stanislav 
re: re: re: re: re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 16:42

Opce na něho není.Škoda je to borec na kterém je vidět,že mu na Spartě záleží.Ovšem Olomouc ho prodala Rusům za 100 milionů ´+ nějaká procenta při dalším transferu.Ti ho buď začlení do sestavy nebo prodají min.za kupní cenu,což je ke škodě Sparty zřejmě nereálný nákup!


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 18:11

Podle slov jednoho nejmenovaneho predstavitele Sparty po zapase ve Zline na Hubnika opce JE!!! Otazka teda spis zni na jakou je castku...


Karlos 
re: re: re: re: re: re: re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 19:46

pokud je to pravda tak nemyslim ze je to otazka jestli na to mame, snad neni danecek uplna pica a vidi ze nikdo jiny nasi obranu nespasi


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 20:36

Zaznelo to od cloveka kteremu se verit proste musi;-) Prej nejsme blby aby jsme brali nekoho na hostovani bez opce. Co na to sef nasi kasy tot otazka, neb tam nikdy nevis, neb to je....


Matthi 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Dobrý Jumb

21.05.2009 08:44

Po vcerejsim sezeni s hracema, musim potvrdit, ze na Hubnika opce neni, je to hrac za 100 mil., ktere za nej Sparta neda, nicmene se pry pokusi udelat max. pro to, aby tu hral i na jare 2010, ale nikdo nevi jak to dopadne.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 15:10

Jenže vy dva nevíte, že majk je budoucí možný majitel Sparty, tak to musí vedět :-)


Karlos 
re: re: Dobrý Jumbo!

19.05.2009 17:59

Ja myslim ze ohledne opci varite vsichni z vody(at rikate ze urco jo nebo ze urco ne) na zaklade nejakych pochybnych informaci na bulvaru iheute.cz, nesport.cz apod. Nikdo z vas nevi co tam je a neni. Samozrejme bych byl rad kdyby byla ana Hubnika. Ohledne nedele a toho ze byl hubnik lepsi repky, ja myslim ze to bylo tim zranenim repky a ze se proste setril, do souboju chodil schvalne hubnik kvuli tomuhle, myslim ze to bylo celkem evidentni - vsimli si toho i tluchubove na CT.


Herrer 
Hezkýýý

19.05.2009 09:38

Džambíku,musím říct,že je mnohem lepší číst tě,než tě poslouchat;-)))Bravo!


Rudej 
re: Hezkýýý

19.05.2009 10:31

:)))


Bombito 
re: Hezkýýý

19.05.2009 18:27

Jumbo, skvělá práce. ;-))


gero 
Kladrubský

19.05.2009 11:59

Tak Kladrubský bude prý chybět 7-12 měsíců !!! Přeji brzké uzravení ! :-).


otiko 
re: Kladrubský

19.05.2009 12:43

Kládu zdravím a přeju uzdravení a brzký návrat do sestavy..Kládu celou dobu mám jednoho z nejoblíběnějších, neztratil by se ani v nejlepších dobách Sparty,,,,fakt moc mu držím palce !


majk 
re: re: Kladrubský

19.05.2009 13:08

takže ho neprodáme :-(


Tomis 
re: Kladrubský

20.05.2009 11:18

Klády je mi líto, ale ještě víc je mi líto Gabry.. :-)


StarejHomolka 
Fajn

19.05.2009 18:26

Dobrý report a článek Jumbo! Můžeš být ispirací pro další čtenáře webu, aby se z nich stali také píšící čtenáři :-)


Mru 
a co hra?

19.05.2009 22:03

se tu objevil tuším jenom jeden příspěvek na hru. Ještě předtím - blbečku z H 43 z 9 řady a cca 12 sedadlo (černý triko a čepice s partou hovad). Co si v životě dokázal, že chodíš na stadion jenom urážet a řvát na hráče. Jseš jenom nula a dle tvého vzhledu i vyfetlo.Je ti ke cti, že si občas rozeřval ostatní k fandění,ale ty ostatní nadávky byli na přesdržku. Sám jsem se divil proč byl kotel nulový - až tady jsem se dočetl důvod a nedivím se jim. Jestli chtěli zabránit utoku nedogrilovanou klobásou tak budiž - tohle nemá s kontrolou v sektoru ale nic společného. Tak ke hře. Od začátku byla vidět naše převaha,ale finální přihrávka nikde - tudíž záloha. Nevím jak by to dopadlo, kdyby se nezranil Klada,ale bez Kucky (který byl nuceně zase def. štít) a Vacka je to mínus 70%. Berger to bohužel nezachrání-střely slušný. Útok. Jak tu padlo,tak Kadlec opravdu ještě nemá šanci v osobních soubojích tělo na tělo,ale svojí šanci proměnil jako zabiják. Kulda je dle mě schopný hrát tak 35 minut - déle nikoliv.Příliš si s hráči nerozumněl a já na sedačce chvílema tekl. Snaha se mu nedá upřít,ale už na to prostě nestačí.Souhlas s Bonym a Piroškou.Sázel bych na ně(vč. Kadlece).Obrana. Už jsem psal posledně že Hubník má repre formu. Sám nevím jak je to s opcí(můj typ, že nemáme). Budu doufat ,že jo a že budou ochotni dát i více mega.Jinak Pamič si odvedl své,ale doufám, že je v něm ještě víc. Těžké ho srovnávat s Kadlecem,ale útok by mohl podporovat ještě více a zvladnout jeden na jednoho.Kušnír je opravdu chcípák a s jeho pády či roztaženýma pazourama mě deptá slušne- doufám, že se vzpamatuje až přijde konkurence.Jsem zvědav na přestávku, co se bude zase v soupisce dít. Je načase nechat kluky sehrát aspon sezonu a pak doplnovat. děsím se zase příchodů 8 hráčů..... Pustit Matyho, Kuliče ap. by ale mohli.


Tomis 
re: a co hra?

20.05.2009 11:16

I pro ostatní - ne Piroška ale Piroska..http://www.sparta.cz/srv/ ... v podstatě souhlas s hodnocením hry i vyhulenců kousek ode mě.. :-)


Kocek 
re: re: a co hra?

20.05.2009 11:31

Najdi si o něm info na Slovensku, je to sice divný, ale může se nazývat jak PiroSka, tak PiroŠka


Tomis 
re: re: re: a co hra?

20.05.2009 12:46

To je teda fakt divný... že by česko slovenskej překlad? :-) Ale u nás pěkně se S, jako Sparta! :-)


Mru 
re: re: a co hra?

20.05.2009 23:13

jj, napsal jsem to schválně, neb jsem někde četl, že i on sám je zvyklejší spíše na Š. Jinak si myslím, že je to buřt, nebo vuřt?


Kocek 
Kolektivní vina?

20.05.2009 11:27

Souhlasim s názorem, že je demence zakázat choreo a pivko s klobásou v sektoru. Na druhou stranu, když může bejt KOLEKTIVNÍ ZAPÍRÁNÍ, ať je tedy i KOLEKTIVNÍ VINA. Drtivá většina lidí v kotli se osobně zná, sem tedy přesvědčen, že minimálně 50% lidí ví, kdo je ten zmrd, co nás obral o fandění na klíčových zápasech sezony. Když sou to takoví hrdinové, co uměj podržet šmejdy, co nám soustavně škodí, ať si tedy následky nesou sami...


Jumbo1 
re: Kolektivní vina?

20.05.2009 12:14

Meleš kraviny, kdyby ho někdo viděl, tak ho napráskal...Myslím to tedy tak, že to pravděpodobně byl nějakej puberťák, hrající si an tvrdýho (bo celý "tvrdý jádro" znám, a ty všichni stáli níž než já). No a jeho kámoši ho šikovně přikryli tak, aby nikdo enviděl, kdo přesně to hází. A 100 tisíc je málo nato, aby nějakej 17-18 letej kluk riskoval, že sice bude mít prachy (musel by teda usvědčit toho pachatele), ale potom ho někde za tmy někdo dobije do bezvědomí, a to třeba i opakovaně...V tomhle ochranu svědků nedaj, to je totiž akorát výtržnictví příp. poškozování cizí věci, což není nijak vysoká sazba. Kolektivní vina je přižitek středověkejch civilizací, do moderní společnosti nepatří...


otiko 
re: re: Kolektivní vina?

20.05.2009 13:16

jumbo nejsi ze Sudet, není kotel pobočkou landsmanšaftu ? - mě ty názory na kolektivní vinu připomínají Posselta, vždy podle toho jak se to hodí a navíc to "jude, slavie"......


Jumbo1 
re: re: re: Kolektivní vina?

20.05.2009 14:12

Otiko: Ne jsem Pražák jako poleno, ale jako právník musím ctít presumpci enviny. Kdyby byl na Ltený pořádnej kamerovej systém a bezpečnostní rámy, dávno by toho kluka měli...To že někdo zanedbal to, aby na stadionu byly pořádný bezpečnostní prvky a to, že lidi, který měli toho kluka chytit (ať už je to security, policie apod.) se na to buď vysrali jak těsně po incidentu, tak i po zápase, nebo to nezvládli neznamená, že si můžou léčit svůj vztek a ego na fanoušcích. Zdaleka ne všichni v kotli jsou svatý, ale ať trestaj jen ty kdo něco provedli, ne všechny...


otiko 
re: re: re: re: Kolektivní vina?

20.05.2009 19:16

krásná je teorie a zelený je strom života :)


Kocek 
re: re: Kolektivní vina?

21.05.2009 11:06

Správně píšeš, že to byl nějakej 17letej smrad. Myslíš, že kdyby ho někdo prásknul, tak by se ten davovej geroj nepodělal v cele, při výslechu?? To si piš, že by se zesral a sám se přiznal. Já sem přes celej stadion viděl, odkud to letělo, tak mi neřikej, že to neviděli lidi kolem toho vrhače, tomu prostě nevěřim. Normálně ho krejou, čímž jen dokazujou, že jim je Sparta uplně u prdele a víc je zajímaj svině, co nám škoděj...


Jumbo1 
re: re: re: Kolektivní vina?

21.05.2009 11:35

Stejně tak si myslím, že ho museli vidět pořadatelé, který stáli podle mýho max. 2 metry od incidentu. Otázka teda je proč ho nevyvedli rovnou, příp. těsně po zápase a dávaj za vinu fanouškům to, že osoby, odpovědný za pořádek na stadionu a hledání viníků bordelu selhaly, ať už díky nedbalosti, nebo neschopnosti.


Canizares 
re: re: re: re: Kolektivní vina?

21.05.2009 12:47

Ano ano ano, pořadatelé selhali, kamery nebyly dostatečné, chybí bezpečnostní rámy .... - krásnej výčet, na co všechno se to dá svést - proč si ale nechce kotel přiznat, že největší část viny leží na něm? On mezi sebou TRPÍ a KRYJE takové lidi. Byl to kotel, odkud to vyletělo a ted se chce schovávat za špatné kamery či pořadatele?( Podle mě, kdyby to pořadatelé viděli, kdo přesně to hodil, tak to hned běží napráskat, protože by za to dostali slušnou odměnu a od Danečka metál) - Je jasné, že to odskáčou hlavně nevinní, ale co se dá dělat - NESCHVALUJI opatření ohledně občerstvení a chorea, ale JEŠTĚ VÍC NESCHVALUJU zbabělost všech těch " tvrdejch" hochů, co incident viděli a schovali hlavu do písku jako pštros.


Kocek 
re: re: re: re: re: Kolektivní vina?

22.05.2009 15:00

PŘESNĚ!!! To je i můj názor. Kotel chce, aby ostatní tribuny "spolupracovaly", a když má tedy jedinečnou šanci dokázat, že tam neni jen stádo tupců, tak to neudělá a grázly mezi sebou kryje. Pak se diví, že na dlouhý tribuně už na Spartaaaa odpovídá Prahaaaaa cca 10% lidí :(((


Matthi 
Pohary

20.05.2009 16:57

Ahoj Vsem, nechci nekterym kazit radost, ale nejde z nasi ligy do Evropske ligy jen jeden?


gero 
Sezení s hráči

21.05.2009 09:38

Jaké bylo to sezení a hráči a vedením.Řešily se i otázky kotle,odstranění barier na stadionu atd. ?


Matthi 
re: Sezení s hráči

21.05.2009 09:42

Ohledne stadionu se resilo odstraneni barier, snizeni hraci plochy a vymena travniku s modernizovanym vyhrivanim + neco ze zaemi. Do zacatku noveho rocniku by mely byt dve nove obrazovky, pry tak aby na ne videl kazdy.


gero 
re: re: Sezení s hráči

21.05.2009 09:56

A bariery odstraní ? A řešilo se,že na Střížkov do kotle nepustily security choreo ?


Matthi 
re: re: re: Sezení s hráči

21.05.2009 10:31

Ano odstrani + snizej hraci plochu, ale kdy to bude sem nejak nezachytil. Strizkov se neresil.


palio 
re: re: re: re: Sezení s hráči

21.05.2009 11:08

Kdo na to sezeni chodí za diváky,byl tam někdo z kotle když se tam neřešil ten zákaz chorea,nebo to bylo jenom pro ty co fandi slušně?Ty mříže měli být pryč už dávno,snad je sundaj.


Barney Gumble 
re: re: re: re: re: Sezení s hráči

21.05.2009 11:34

Bylo to setkání pro majitele zlatých permanentek.


gero 
re: re: re: re: re: re: Sezení s hráči

21.05.2009 11:51

Takže se spíš pochlebovalo ? :-).To je o ničem,byla tam aspoň nějaká kritika ?


Matthi 
re: re: re: re: re: re: re: Sezení s hráči

21.05.2009 13:47

Kritika byla zejmena na nektere hrace a na herni system v nekerych utkanich, nicmene, resilo se to spis tak obecne.