Nerozhodně (AC SPARTA PRAHA - FC Baník Ostrava, 13. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
acskncl 
Navsteva

01.11.2009 01:03

Je ostudna:-( Bohuzel vcelku pochopitelna.... V Lize hrajem neustale stejnou sracku i kdyz se obcas nahodou povede vyhrat. Ukol asi je neprohrat... A pak se neda divit, ze davy lidi neprijdou. Tech otrlejch co to neustale pod davkou trojky v zile ochotne trpej dal, proste vic neni....Kdyz jsem dneska(vcera) v zaveru videl jak"rychle" jsme rozehravali treba auty, ci se hnali do predu, tak sem po zaverecnem hvizdu ani nemel chut cekat na neco jako dekovacka. Je to smutny, ale bohuzel to je tak.....Nazory hracu a treneru co jsme meli a chteli a "vyjimecne" se na to vysrali radeji cist nehodlam a radeji budu pocitat do 10.


matesacs 
re: Navsteva

01.11.2009 01:31

Vcera jsem poprve v podzimni casti necekal na dekovacku a odesel jsem hned, nebyl duvod dekovat. Chci videt od prvni minuty napady, centry, narazecky, strely, tlak,... Nic,.. Bohuzel ani tech devet tisic divaku tem klukum na hristi moc nepomuze. Chce to se zvednout od televize a dotahnout Spartu osobne za vitezstvim. Odmena za to by byl potom treba sestibodovy naskok na Slavii :-)


gero 
re: re: Navsteva

01.11.2009 08:43

A napadlo Vás,že to bylo třeba kvůli tomu,že byl Bahník trochu lepší ? :-).


otiko 
re: re: re: Navsteva

01.11.2009 08:56

jak tak čtu některé příspěvky, doporučuji, aby Sparta hrála ve Wembley...tam se vejde 90.000 diváků, kdyby bylo plno, Sparta by vyhrávala Ligu mistrů. I když něco na tom je, kdyby bylo pořád plno, tak by Sparta měla více peněz a nemusela prodávat každého hráče, který trochu vynikne. I když - taky by především potřebovala věci znalého majitele a vedení, tam je ten hlavní zakopaný pes.


filipkaran 
Já už tomu nerozumím...

01.11.2009 09:00

už ani bahník nepřiláká lidi na stadion, s tím už bych se ale nějak vyrovnal, jejich hloupost. Ale co asi nikdy nepochopím je náš Pepíček Chovanců, nevim proč, ale tak nějak se mi zdá, že když hrajeme deset minut před koncem remízu, že už jí chce asi držet nebo co, tomu by odpovídalo i nasazení Holendy, kterej se na hřišti motá jak nalitej, tudíž je naprosto neškodnej. Kovba včera neměl svůj den, ale v tom případě ho měl vystřídat klidně před půlí. Nejvíc mě ale sejří, že hrajeme stejně nejvíc na nakopávaný balony, což je pro tým jako je Sparta docela potupný, když neumíme obejít hráče jeden na jednoho...Ale navzdory tomu přijdu i příště a budu doufat ve změnu.


gero 
re: Já už tomu nerozumím...

01.11.2009 09:27

Doška na ně ! :-).


tucnak68 
Lístky na jméno

01.11.2009 10:54

Návštěvnost rozhodně nepodporujou. Parta kamarádů po zjištění, že estébácké metody kontrolování fanoušků po židovském chlívku dorazili i na Letnou se před pokladnama raději obrátila a zamířila do nejbližší hospody. Ať chcípne ten debil co stím nápadem přišel i na náš stadion.


gero 
re: Lístky na jméno

01.11.2009 11:20

Že by policie ? I na jaře,na utkání s Baníkem byly lístky na jméno.


Matthi 
re: re: Lístky na jméno

01.11.2009 11:31

Nechapu Te, permice jsou taky na jmeno a to Ti nevadi? Je to akorat vymluva a hamba vsem, kteri se timto chteji ohanet.


tucnak68 
re: re: re: Lístky na jméno

01.11.2009 13:07

Představ si, že jsou i lidi, co sebou občanku nenosí a když si z nich půlka lístek koupit nemůže, tak prostě držej partu a jdou do hospody. Permici máš na jméno to ano, ale na to co si vyplnil kdysi do formuláře, a nikoho nezajímalo co si tam vyplnil.


Kocek 
re: re: re: re: Lístky na jméno

01.11.2009 19:28

Za 1. existuje cosi jako ofiko web ACS, kde to bylo předem avizováno. A za 2. kdo se stydí nebo bojí za svou identitu, ten je pro mě k smíchu.. Jdu na stadion fandit, a ne dělat bordel, tudíž nemám sebemenší problém s občankou. Vyloženě výmluva, pokud tam někdo nešel kvůli lístkům na jméno, neni to u mě SPARŤAN!!!


tucnak68 
re: re: re: re: re: Lístky na jméno

01.11.2009 20:13

Hele ty buzerante zasranej, na ofiku píšou jen sračky tak kdo by se tam koukal. Občanku u sebe mít nemusíš a pokud přijdeš na stadion a lístek ti bez ní neprodaj tak co asi jako? A od lidí co chtěli jít na hlavní tribunu bych dělání bordelu nepředpokládal ani po 10 pivech. Vyser se laskavě na nějaký reakce zde, a táhni na idnes, tam seš hvězda ty homokládo.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Lístky na jméno

02.11.2009 08:34

:)))))))))))


looki 
re: re: re: re: re: re: Lístky na jméno

02.11.2009 08:43

občanku u sebe mít musíš...neznalost neomlouvá.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Lístky na jméno

02.11.2009 09:01

Hele, to je marný těmto cokoli vysvětlovat....


Dan2 
re: re: re: re: re: re: re: Lístky na jméno

02.11.2009 22:45

Občanku musíš mít u sebe???Pokud jo, tak sem dej odkaz kde je to napsáno. To je nějaká novinka? Pokud vím tak musíš pouze nahlásit pravdivé údaje které si fízl ověří a pokud je při kontrole nenahlásíš, tak tě může předvést ke zjištění totožnosti.


looki 
re: re: re: re: re: re: re: re: Lístky na jméno

03.11.2009 00:06

tak v tomhle by nás rozsoudil jumbo1 nebo Easy...ti na to maj turboškoly. Ale (podle mě..aspoň myslim, že to tak je, čimž nikde netvrdim, že to je zákon a vlak pes to nejede!) občanka je od toho, aby ses s ní legitimoval, to zůstalo stejný a pokud se nemýlim, tak ji nemusíš mít u sebe jen v nějaký docházkový vzdálenosti od baráku, jinak jí mít u sebe musíš.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Lístky na jmén

03.11.2009 09:27

Výslovně v zákoně to sice nikde není, aspoň jsem to nenašel, nicméně z výkladu právních předpisů plyne, že jsi povinen na výzvu oprávněné osoby prokázat svoji totožnost. Oprávněná osoba je fízl, celník, a určitě ne security na fotbale. Ovšem, fotbal je soukromá akce pořádaná soukromým subjekte, placená ze soukromých peněz a takový majitel si může určit, koho na tu akci pustí a koho ne. A pokud jako podmínku vstupu stanoví prokázání totžnosti, případně dechovou zkoušku, má na to právo, pokud neporuší ustanovení o ochraně osobních údajů (což se neděje, bo se občanku vždy jen koukne, nikam nic nepíše a podobně), soudně napadnutelný to není...Je to asi stejný, jako když se na diskotéce nalejvá od 18ti let a zatím účelem se kontrolujou občanky. Naprosto stejnej případ.


looki 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Lístky na

03.11.2009 18:53

děkuju Ti náčelníku, že ses mě zastal :-)


fanda357 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Lístky na

04.11.2009 17:30

Jen bych upřesnil - je povinnost prokázat totožnost, což lze i jinak, než občankou ....


acskncl 
re: re: re: Lístky na jméno

01.11.2009 14:12

Nikde neni dano ze permice musi byt na tve jmeno. Ostatne na jedno jmeno ma spousta lidi X permic. Ja permici mam a presto povazuju listky na jmeno za vrchol buzerace a odpornej hnus:-/


majk 
re: re: re: re: Lístky na jméno

02.11.2009 21:17

občanku mít nemusíš, jsi povinnej zadat pravdivý údaje v případě kontroly. Pokud narazíš na blbce, může si tě samozřejmě vyvézt na služebnu a tam tě trápit. Ovšem povinnost nosit op není.....


looki 
re: re: re: re: re: Lístky na jméno

03.11.2009 00:09

lepší mít něco u sebe..náhoda je blbec. já se tehdá ještě z Opatova jednou nechal svézt autem, že budu dřív doma....a ona náhodná kontrola, 20min lustrace v systému (já od pohledu vypadám, že mě hledá interpol). Nemít občanku....no radši jí (nebo jinou průkazku s fotkou, ze který to neidiot odvodí) mít u sebe...


Kocek 
re: re: re: re: re: Lístky na jméno

03.11.2009 08:50

Občanku by měl mít u sebe každej člověk. vezmi si jen, že tě někde srazí auto, a jak třeba doktoři poznaj, jakou máš skupinu krve, aby ti mohli dát infuzi, když nebudou vědět, kdo jsi?? Je to jen alibismus těch, co na fotbal nešli, ubohý výmluvy, nic víc.


majk 
re: re: re: re: re: re: Lístky na jméno

03.11.2009 09:35

poznáš krevní skupinu podle občanky ? Dobrý


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: Lístky na jméno

04.11.2009 08:24

Kocek ji tam má napsanou, exoti mají speciální skupinu :-)


Dan2 
re: re: re: re: re: re: Lístky na jméno

03.11.2009 10:09

Ty debile, jestli sis přečetl ten přístěvek od tučnáka někde na hoře, tak na fotbal nešli, né proto, že nechtěli, ale proto, že je tam nepustili, neb na něj nepřišli s občankou, To je prostě každého věc zda jí nosí sebou nebo ne. A nikdo není povinnej číst ofiko web a zjištovat co si na kterej zápas musí přinést sebou.


looki 
re: re: re: re: re: re: re: Lístky na jméno

03.11.2009 18:54

ale tak jdeš na jejïch stadion (ať se Ti to líbí nebo ne, patří jim), tak musíš splňovat jejich kritéria a jim může být úplně fuk, jestli jsi byl línej se mrknout na ofiko web...


Matthi 
re: re: re: re: Lístky na jméno

09.11.2009 00:26

Ohledne tech listku je to vec nazoru, kazdopadne to jak si tu lidi kvuli tomu mezi sebou nadavaj je fakt smutny. Ohledne tech OP, chapu kdyz si ho nekdo zapomene a ostatni pak drzej basu, ale ze to nekdo nevedet, kdyz to tahle bylo i loni, to uz mi zavani zase vymluvama. Ale je to kazdyho vec, ja budu chodit, i kdybych se mel pred stadionem svliknout do naha, me neodradej nicim :D


Ondra 
Sparta = kopie?

01.11.2009 11:48

Je smutné, že nejčastější včerejší chorál byl kopie ostravské hymny. Smál jsem se klokanům, že jejich Křičíme z plných plic kopíruje Baníčku, my jsme s tebou, a my to teď posuneme ještě dál :-/


W4S3K 
re: Sparta = kopie?

01.11.2009 12:24

a jaký ty chytráku?


Ondra 
re: re: Sparta = kopie?

02.11.2009 13:29

"Nikdy tak nebylo, nikdy tak nesmí být... " Jestli je to starý chorál, jak píše acskncl, tak se omlouvám, ale nevím, kdy naposledy se na Spartě zpíval, protože chodím od roku 1995 a poprvé jsem jej slyšel někdy před měsícem.


w88p 
re: re: re: Sparta = kopie?

02.11.2009 13:44

Zpíval se hlavně na výjezdech třeba do chacharstánu, tam si ale za těch 15 let asi nosánek nikdy nestrčil. Faktem je, že na domácích zápasech byl oprášen po letech.


Ondra 
re: re: re: re: Sparta = kopie?

02.11.2009 15:34

Ne ne, na Bazalech a v Brně jsem nikdy nebyl


Dan2 
re: re: re: Sparta = kopie?

02.11.2009 22:48

Ondro chce to taky zvednout prdel a vyrazit někdy na fotbal dál než na hranice Prahy.


Ludva 
re: Sparta = kopie?

01.11.2009 12:41

Taky moc nechápu tuto poznámku..chorály se kopírovaly pořád a pořád budou..takže je mi vcelku jedno na co to je chorál a čemu je podobnej..zajímá mě hlavně to že je sparťanskej a zejména kolik lidí ho zpívá!!


xDAS 
re: re: Sparta = kopie?

01.11.2009 23:28

Chorály se vždycky kopírovali a kopírovat budou a i chachaří něco převzali od sparťanů, ale nevim o žádném který je na melodii Baníčku my jsme s tebou.


gero 
re: re: re: Sparta = kopie?

01.11.2009 23:54

Možná ten "Nikdy tak nebylo,nikdy tak nesmí být...na ten Váš Baníček z vysoka sereme" to trochu připomíná :-).


acskncl 
re: re: re: re: Sparta = kopie?

02.11.2009 00:59

Todle je tak dobrejch 15 let starej choral:-)


gero 
re: re: re: re: re: Sparta = kopie?

02.11.2009 01:10

Ja nic neříkám,jen že je to možná ten,který mu připomíná chorál o kterém psal :-).


Ondra 
re: re: Sparta = kopie?

02.11.2009 13:31

Na to máme rozdílný názor. Samozřejmě něco jiného je inspirace v zahraničí, ale aby měly stejné chorály s jiným textem Sparta, Slavia, Baník a Bohemka, to mi přijde hodně zvláštní.


Ludva 
re: re: re: Sparta = kopie?

02.11.2009 15:14

Mě to divný nepřijde:)..třeba v Argentině to tak je běžný:)


majk 
re: re: re: re: Sparta = kopie?

02.11.2009 21:18

ten chorál znám od nepaměti.....


Uriel 
pořád stejná písnička

01.11.2009 11:55

Výborný vzadu(Blažek a oba stopeři)ale naprosto jalová záloha. Wilfried se na hrotu sice bije,ale jemu nevyhovuje styl nakopávaných míčů.On je spíš do rychlé kombinace nebo na standartky ze stran. Opět se ukazuje,že přestupová politika ve stylu za málo peněz hodně muziky se zejména v záloze zcela míjí účinkem. To např. včera svou "rychlostí" dokonale ukázal Kovba.Zeman s Vackem potřebujou do středu opravdovou kapacitu,perspektivního playmakera kterej by je výkonostně zvedl nahoru.A ne někaký brněnský buzeranty,ve 20 za zenitem nebo "posily" z Ruska,ti Spartu mít v srdci stejně nikdy nebudou


gero 
re: pořád stejná písnička

01.11.2009 16:19

Skoro ve všem s Tebou souhlasím,ale problém je jeden a to dost velkej-oni Ti špílmachři jak si je asi předsatavuješ jaksi moc nejsou.Aspoň ne u nás.


WvP 
re: re: pořád stejná písnička

01.11.2009 19:23

Dočkal v Reichenbergu, Horvy v Plzni, Polách v Brnisku, Lukeš u Poláků z Chacharstánu, Zelí v U.H a okolí... Ale musím s Tebou souhlasit. U naá ( ve Spartě ) opravdu jaksi NEJSOU !


Kocek 
re: re: re: pořád stejná písnička

01.11.2009 19:30

Jedině Dočkal vypadá nadějně,, ale zbytek jsou všechno třicátníci, kteří už Spartu dál neposunou!!!! PS. Horvátha vyhnala banda primitivů z kotle, a věřim tomu, že dneska si to ti anonymní drsoni vyčítaj...


VencaAC 
re: re: re: re: pořád stejná písnička

01.11.2009 20:44

Jestli si myslíš, že Horváth odcházel pouze kvůli nějakýmu incidentu v poháru, tak si regulérní blázen.


Kocek 
re: re: re: re: re: pořád stejná písnička

02.11.2009 08:36

Odcházel proto, že se na jeho místo koupil Berger. Ovšem to, že se koupil Berger, bylo dáno mimo jiné tím, že se musela "kauza" Horváth nějak řešit. A těžko vykopeš ze stadionu třeba 50 lidí, kteří by poté škodili na výjezdech apod. Tudíž dostal padáka.. Smutný to klub, jehož chodí řídí několik "jedinců". Ale tohle je minulost, letos je kotel OK, tak hlavně aby to vydrželo.


gero 
re: re: re: re: re: re: pořád stejná písnička

02.11.2009 08:42

No zrovna Berger a Horvath hrají něco jinýho.Berger není zrovna klasický tvůrce,jak Horvath.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: pořád stejná písnička

02.11.2009 09:03

To máš pravdu, ale pokud se podíváš na vyjádření např. Lavičky před loňskou sezonou, tak Patrika kupovali přesně na místo Horvátha.. Každopádně, ani jeden z nich by Spartě už moc nepomohl, škoda, že nevyšel ten Matějovský, to by byl hráč pro nás.


gero 
re: re: re: re: re: re: re: re: pořád stejná písni

02.11.2009 10:18

Jenže Lavička i oba hráči tvrdili,že vedle sebe dokáží hrát.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: pořád stejná p

02.11.2009 10:32

Jo Víťa, to byl omyl jako Hřebík :((( Proč neřekl v létě, že chce, aby tu Horvy zůstal?? Dělal machra až potom, stejně jako s tragickým Kučerou. V létě kecal, jak mu kádr stačí, a pak se vymlouval, že mu nikoho nekoupili. Přitom si o to neřekl!


leošek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: pořád stej

03.11.2009 10:31

Pravda je jinde.Trenéři chtěli Horvyho i Bergra jenže daníček jim Horvyho v neděli prodal a oni se to dozvěděli až v pondělí.


j.holiday 
re: re: re: re: re: re: pořád stejná písnička

02.11.2009 11:38

máš pravdu, že klub řídí několik jedinců, ale ty jedinci neseděj v kotli, ale v kancelářích na hlavní tribuně. tvoje představa, že v kotli někdo něco zakřičí a vedení se podle toho zařídí, se s realitou příliš nepotkává.


Pking 
re: re: re: re: re: re: re: pořád stejná písnička

02.11.2009 19:56

Přesně! A mezitim v áčku bude válet Holendagól s Jiroušem!!!!! :))


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: pořád stejná písnička

03.11.2009 08:53

No, nemusíme chodit moc daleko, Hřebík vyletěl především díky averzi kotle. A tady vedení zcela jasně selhalo, protože podlehlo tlaku fanoušků. Ale tím nechci říct, že s Hřebíkem souhlasím, naopak, to byl největší omyl Sparty od Zachara. Ovšem sám snad víš, že prvotní impulz k jeho odvolání vzešel od vás, kotelníků


a1d2h2 
návštěva

01.11.2009 12:19

Bohužel, vesměs vše co je zde napsáno, je pravda. Jen pár mých postřehů. Mimo Bonyho a občas Kucky neobejdou naši hráči ani popelnici. Dál by jim moch Pepíček už v kabině prozradit, že rychlý přechod do útoku není zakázán a žlutou za to nedostanou. Kluci si myslí, že když si oblíknou rudý dres, všichni si před nima sednou na prdel. Ale ono to chce ještě něco navíc.


Ludva 
re: návštěva

01.11.2009 12:42

Tak obejít hráče umí zejména Zeman a pak možná Kucka..s Wilfriedem jsi asi trochu vedle...:)


a1d2h2 
re: re: návštěva

01.11.2009 13:14

kolikrát včera někoho obešel?


Ludva 
re: re: re: návštěva

01.11.2009 14:00

Fakt jsem to Zemanovi nepočítal a čárky si nedělal..ale Wilfried tak 0-1 maximálně, tím jsem si skoro jist...


palec 
re: re: re: re: návštěva

01.11.2009 17:20

Že se s nim vůbec dohaduješ. Smiř se s tím, že Bubák bude mít pořád nějaký fanoušky, kteří ho budou obhajovat i kdyby z 10ti tutovek za sezónu jedenáct nedal :-) Je jinej a proto mu fandí. Je to prostě v módě.


Rambo 
re: re: re: re: re: návštěva

01.11.2009 21:09

Když ti současný nejlepší útočník Sparty tolik vadí, tak jí nějaký čas nefandi. Uvidímě, jestli tě Sparta bude postrádat.


palec 
re: re: re: re: re: re: návštěva

01.11.2009 21:20

Ok, Rambo. Jak poručíšě, tak skočím :-)


Kocek 
re: re: návštěva

01.11.2009 19:35

Wilfried jako jedinej opravdu udrží míč na noze. Ještě občas Kucka, jinak nikdo..


Ludva 
re: re: re: návštěva

01.11.2009 20:37

Ty vole Kocku, ty musíš svoje kydy psát ke všemu že jo?:)...nauče se první číst..tady se bavíme o obejití hráče, nikoli udržení míče zády k soupeřově brance...


Kocek 
re: re: re: re: návštěva

02.11.2009 08:37

OK, Wilfried jako jedinej UDRŽÍ míč a OBEJDE hráče. Občas ještě Kucka, a sem i tam Zeman, toť vše. Spokojen? :D


j.holiday 
re: re: re: re: re: návštěva

02.11.2009 11:41

míč dejme tomu udrží, ale hráče NEOBEJDE. přihrávky jsou od něj nulový, ale jak zde někdo píše - je mu teprve dvacet, třeba se v béčku nebo někde na hostovačce vykope v excelentního snajpra..


efialtes 
.

01.11.2009 12:20

možná že nebudou,ale když vidím jak naši hráči jdou do prdele a Kalouda jim řiká pojďte zpátky ke kotli,(holenda se s nim div nedohaduje že tam už nejdou...) tak aspoň někdo tam je trochu normální


Uriel 
re: .

01.11.2009 13:07

Tak to poděkování kotli, to je stejně jen taková přetvářka(čest vyjimkám)ale to je právě ten největší problém.K nám chodí hráči nikoli kvůli jménu,tradici,fanouškům.Jen om kvůli penězům,ostatní nezájem.V poháru,kde maj vysoký premie a hrajou o angažmá se snažej hrát,ale ligu a fanoušky maj úplně u prdele..


WvP 
re: re: .

01.11.2009 13:20

Začínám to letos už taky tak vidět.


StarejHomolka 
Ludva

01.11.2009 12:48

No jakej pěknej článek nám ten Ludva napsal :-) A jak ten kluk pěkně od podlahy fandí :-) Jednou z něj něco vyroste! :-) Každopádně fajn článek.


gero 
Zápas

01.11.2009 16:24

Víte co je zajímavé,že skoro všude píšou,že to byl dobrej zápas,jen některým se to tady nelíbí :-).


jiri 
re: Zápas

02.11.2009 07:28

Tak to je hlavně tím, že ta největší bezmoc byla posledních 15min, tak si jí každej z nás odnes sebou domu, kdyby byla na začátku, taky by to pak bylo jiný...


NotoriousB.I.G. 
Wilfried

01.11.2009 18:40

Tím, co si napsal, si mě opravdu rozesmál. Nevím, kam si v přechozích utkáních koukal...


Ludva 
re: Wilfried

01.11.2009 20:42

Jestli to bylo na mě...tak minimálně proti pravý Bohemce a Budějkám byl totálně vedle (nejhůře je na tom s nesobeckou přihrávkou spoluhráčům) stejně jako včera...nevím proč se nedá šance i jiným útočníkům na větší čas.


majk 
re: re: Wilfried

02.11.2009 21:22

Ludvo Ludvo, takhle hanit spasitele. Ve sportu psali že je nejlepší, tak mlč a koukej mu aplaudovat.....( třeba pak budeš mít víc kamarádů ) :-)


Ludva 
re: re: re: Wilfried

02.11.2009 21:37

Takže myslíš, že když mu budu fanaticky aplaudovat jako celá protilehlá proto, že to není Franta Novák z Horní Lhoty, budu mít víc kamarádů pravých sparťanů co rozuměj fotbalu??:)))


Dan2 
re: re: re: Wilfried

02.11.2009 22:43

Dokonce by někteří chtěli aby spasil národák:-))


Kocek 
A k návštěvě...

01.11.2009 19:34

Sobota, 18:15, PRAHA, přenos ČT, teplota atakující bod mrazu. Já osobně sem čekal maximálůně 7 tisíc, takže téměř desítka je docela zázrak. Nechápu, proč se takovej zápas nehraje od 3, kdy ještě neni taková rákoska..


efialtes 
re: A k návštěvě...

01.11.2009 21:12

Tak třeba mně to vyhovovalo víc,udělal sem si od středy prodlouženej víkend a vrátil se z chalupy v sobotu na večír na fotbal:) v tomhle si nevybereš,jednou tak podruhý onak.. Mě ale spíš zajímá kolik pravých fans pojede v pondělí do Hradiště?!


matesacs 
re: A k návštěvě...

01.11.2009 22:42

V Anglii začínaj některý zápasy ve tři, a někdy i v jednu. Já bych se nebál dát zápas s Libercem třeba od 15:00 v neděli. (Ke koukání to stejně nebude, tak snad to nedaj na ČT) Lidi by se krásně vrátili z víkendu, co dojížděj, tak by zase stihli v pohodě dojet domu,..


Kocek 
re: re: A k návštěvě...

02.11.2009 09:06

No jo, ale to je zase jen pro někoho. Pokud se to bude hrát v neděli 15.11., tak já mám třeba od 14 hodin svůj fotbal. K tomu máš v úterý 17.11. volno, takže spousta lidí si vezme dovolenou i 16., a ti ti do Prahy na fotbal nepřijedou. Podle mě pro Prahu je ideální pátek od 18, pochopitelně ale nesmí bejt den předtím EL :) Věřím tomu, že víkenďák si doma ten fotbal prosadí, a holt se s rodinkou pojede na chatu až v sobotu dopoledne :)


gero 
re: A k návštěvě...

02.11.2009 11:10

Nám moravákům by nejvíc vyhovovala sobota od 17.00 max 17.30,ať můžem v klidu stihnout vlak.Ale v těch 18.00 to taky není nejhorší :-).


Kocek 
re: re: A k návštěvě...

03.11.2009 09:26

Tak mně sobota v 18 nevadí když je květen, ale v listopadu a prasinci je to fakt nesmysl :((


Rambo 
Který sparťani jsou zavřený?

01.11.2009 21:07

?


w88p 
re: Který sparťani jsou zavřený?

01.11.2009 21:10

To sis mohl přečíst včera na stadionu a nebo mrknout zde na fotky.


Rambo 
re: re: Který sparťani jsou zavřený?

01.11.2009 21:43

A za co sedí? Taky nemají rádi Bonyho jako ty?


Jumbo 
re: re: re: Který sparťani jsou zavřený?

01.11.2009 21:47

už sem se bál že se to tu jednou obejde bez takovejhlech blbejch keců


RVS. 
re: re: Který sparťani jsou zavřený?

01.11.2009 21:44

A proč jsou zavřený? Má to nějakou souvislost se Spartou?


zemko 
ad wilfried

01.11.2009 22:42

nechapu...napadlo nekoho, ze ty prihravky co on dava maj oci a hlavu, ale srazi je do kolen pomalost spoluhracu? navic z nasi hry mam stale pocit, ze on je ten kdo ma mice sklepavat ze vzduchu a rozdavat je dal...ale kdyz jsou kraje liny a nikam se nehrnou tak ta prihravka jde bud do pice nebo dozadu, navic ve vcerejsim zapase mel jeste tu nevyhodu, a to, ze mu banikovci vytahali dres na dvojnasobnou velikost skoro...jenze to vy nevidite...vy vidite jen to co zkazi :) navic jako jeden z mala, mozna jediny z nasich hracu dokaze podrzet mic proti trem protihracum a jeste k tomu neco vymyslet...to, ze je holt jalovej ve strelbe je vec jina...ptze mam stejne pocit, ze jakmile hraje Kadlec tak Bony hraje predsunutou zalohu...a ne nebranim ho proto, ze je cernej (a je to v mode jak tu nekteri zbleptaj)...ale proto, ze hraje lip nez valna cast tymu ;-) a ted do me segreganti


majk 
re: ad wilfried

02.11.2009 21:25

a když dostane nepřesnou přihrávku tak je zas moc rychlej


pohadkar 
FANDĚNÍ

01.11.2009 22:42

je základ! Každý asi ví, že v Německu kdyby vymysleli v pátek nový sport, tak je na něm v neděli při utkání narváno až ke stropu. Seriál Chalupáři miluju, rád jednou za čas zajedu popít na narozeniny, nebo o prázdninách na pár dní na chatu, ale jinak je chalupaření jedna z rakovin českého fandění. Příčin je víc a nechce se mi o nich mluvit, ale aby nějaký Rambo napsal tady v diskuzi Palcovi, ať nechodí fandit, to je vážně vrchol! On když nepřijde do kotle s megafonem, tak potom support vypadá asi jako na Strahově proti Střížkovu. Kdyby on a několik dalších nechodilo malovat chorea, tak není vůbec nic(ale stěžovat si tady, že dřív bylo fandění a choreografie lepší, to některým jde, ale aby přišli pomoct, to nikoho nenapadne. Fandění není jenom o tom přijít na zápas, teď nás chodí 4 až osm malovat a to se prostě nedá udělat něco plnohodnotného, když tam klečíme dva dny na kolenou v tak malém počtu), jen jednou za čas by někdo vykřikl ze tmy Sparta, půl stadionu by tohle slovičko třikrát zopakovalo a tím to hasne! To, že je v kotli cca 600 lidí a polovina z nich většinu času nefandí, je také známá věc! A nechápu, proč se někdo ptá na vyvěšená jména tak hloupě, jestli mají něco společného se Spartou. Asi prznili děti!!!


zemko 
re: FANDĚNÍ

01.11.2009 22:48

no zrovna vcera nad D50kou probihalo celkem dobry fandeni...a pochybuju, ze tam meli nekoho kdo by je rozervaval...taky to bylo spontanni; tim vasi praci neshazuju a ani nechci


Rambo 
re: FANDĚNÍ

01.11.2009 23:10

palec rasisticky uráží hráče a momentálně nejlepšího útočníka Sparty, to je v pořádku?


acskncl 
re: re: FANDĚNÍ

01.11.2009 23:12

Koho ze tady palec urazi? Prober se, tady nikdo rasisticky nikoho neurazi.


Rambo 
re: re: re: FANDĚNÍ

02.11.2009 00:15

Měl by jsi se probrat ty a přečíst si příspěvky od palce, w88p a několika dalších blbečků. Urážejí hráče Sparty, to nejsou fanošci.


Kocek 
re: re: re: FANDĚNÍ

02.11.2009 08:58

No, mám zkušenost sám, že pokud někdo má jiný názor, než určitá "skupinka" lidí z kotle (např. mozart, jehož nick jsem donedávna vůbec neznal, přesto první náš "kontakt" se nesl ve znamení urážek od něj ke mně), je mu nadáváno do buzerantů, zmrdů apod.. Poďte se na to vysrat, zkuste respektovat názory normálních fanoušků, a nevyhánějte je ze stadionu jen proto, že s váma v něčem nesouhlasí. Tohle sem fakt nepatří!


acsbouchac 
re: re: FANDĚNÍ

03.11.2009 13:32

nejsi trochu na palici!??? jenom kvůli tomu že si někdo stěžuje na hráče který i mě v poslední době sklamal a má černou barvu pleti musí bejt hned rasista?!!?ty si asi nějakej rádoby cikán když tohle meleš.


zemko 
ledni medvedi

01.11.2009 22:45

a ze tady nikomu nevadi, ze na stadionu byli i politicti aktivisti


Ludva 
re: ledni medvedi

01.11.2009 22:59

Bejt to na mě, tak je vykážu:))..měli zakrytej obličej přece...;-)


acskncl 
re: ledni medvedi

01.11.2009 23:10

Ledni medvedi byli primo na stadionu? Ja jich asi 20 potkal po zapase u stadionu a dumal zda to je rumem , nebo ne:-))


xDAS 
re: re: ledni medvedi

01.11.2009 23:23

acskncl 
re: re: re: ledni medvedi

01.11.2009 23:45

:-D:-D Toho sem si nahore na protilehly vsimnout nemohl


jiri 
re: re: ledni medvedi

02.11.2009 07:46

Já když to viděl letmo na fotbalzive.cz, tak sem myslel, že je to ku-klux-klan :-))


gero 
bla,bla,bla

01.11.2009 23:51

Už tu to je opět klasika,zas to sklouzlo ke klasickému bla,bla,bla ! Všichni jsou chytří,jeden by postavil toho místo tamtoho,druhy by přesunul utkání na jindy,třetí by víc fandil,ale na stadion nepříjde atd.Chlapci a dívky,uvědomte si,že hádáním mezi sebou NIKDY a NIČEHO nedosáhnete.Pochopte,že Sparta asi nemá peníze na lepšího kreativního záložníka,takže nezbývá,než si ho vychovat a to chce čas,že čas zápasů který vysílá tv si určuje právě ona (ja jedu na Spartu ikdyž je zápas v tv,to pro mě není výmluva) a jestli je zima nebo vedro,tak to je mi jedno.Ti co nemají rádi Bonyho (já ho rád mám-ikdyž je to občas plašan) ho nebudou mít rádi i potom co jim tady nadáte,takže to nemá smysl,navíc jsou to taky fanoušci Sparty jako každej druhej atd.Prostě pokud budete tady plýtvat časem kvůli nějakým hádkám,místo abyste třeba udělali sami nějaké vtipné choreo anebo přišly na stadion a pořádně fandili,tak se Sparta po fanouškovské stránce a tím i herní asi nikam nedostane.A ještě něco -když se daří,tak umí fandit každej,ale když se nedaří,tak se pozná kdo je jaký fanda.


Celticgirl 
ad Bony

02.11.2009 08:36

Nejsem rasista a víceméně mi nevadil.. ovšem to, jakým způsobem poslední dobou hraje, ve mně pěstuje takovou averzi, že jsem nas*aná jen když ho vidim.. on si parádně zpracuje balon, ale pak místo aby nahrál, tak to zadrbe.. nesnášim takovýhle sobecký hráče. Nehledě na to, že kolikrát jsme mohli jít do přečíslení, kdyby nechtěl nesmyslně střílet z 25 metrů, ačkoliv ví, že střelba nepatří k jeho nejsilnějším zbraním.. a co mě opravdu irituje, je, že má šílenej timing a na to, jakej má výskok, je to veliká škoda.. nehledě na to, že občas ty hlavičky má, tak je trefuje už "cestou" dolů a letí to kamsi. Takhle špatně nikdy nehrál a je to jenom tím, že se cítí být tím nejlepším. Sebedůvěra je skvělá věc, ale pokud nespadne na zem, tak tam prostě nemá co dělat, protože pak hraje na úkor týmu..


gero 
re: ad Bony

02.11.2009 08:44

Takovej Libor,ten měl timing a občas vykouzlil i geniální přihrávku :-).


Kocek 
re: re: ad Bony

02.11.2009 09:00

Troufám si tvrdit, že kdyby na něj nebyla taková averze z kotle, a místo nadávání ho kluci podrželi, tak bysme dneska měli střelce a vedli ligu


gero 
re: re: re: ad Bony

02.11.2009 10:09

Přesně tak,možná by hodně šancí zazdil,ale určitě by dal víc golu než Bony,nebo Holenda.Škoda,že nehraje ani v "béčku",to už je fakt debilita nechat tak zkušeného hráče sedět,zvlášť když je "béčko" na tom tak špatně.


Kocek 
re: ad Bony

02.11.2009 08:51

Souhlasim s tebou, že odehrál rozhodně lepší zápasy, než ten sobotní, ALE. Jméno, řekni mi jedno jméno, který by bylo lepší, než on? Vašík Kadlec bude dobrej za dva roky, Holenda už nikdy, Prudnikov a Jirouš z nějakých mně neznámých důvodů skoro nedostanou šanci, tak co s tim? A ještě k Bonymu, tomu klukovi je 20, jak jinak se má naučit pořádně hrát, než v takto těžkých zápasech? Za rok už místo střely do tří obránců strčí míč napravo Kušnírovi a půjde pak do vápna na centr :)


Celticgirl 
re: re: ad Bony

02.11.2009 09:00

Klidně.. ať už byl Došek jakejkoliv, tak góly dával pravidelně, i když tím stylem každého štval.. až letos si člověk uvědomuje, jak moc byl pro nás důležitej. A propo já tam místo Wilfrieda necpu někoho jiného, mě jenom štve ten jeho styl, hraje sobecky a neefektivně zároveň. Nic jiného ale než lavička mu nepomůže, aby si uvědomil, že je něco špatně. U našich útočníků je to prašť jako uhoď, ale já furt věřím Prudnikovi, že pokud opravdu dostane pořádnou příležitost (neberu pár minut v některých utkáních), tak se chytí. Každopádně je to určitě nutnost, aby se konečně přivedl nějakej gólovej útočník, otázkou je, kde na něj seženeme ´peníze a kde ho budeme hledat.. Došek je stále náš a když už ho platíme, tak ať ho tam klidně zkusej.. horší už to bejt nemůže.


Kocek 
re: re: re: ad Bony

02.11.2009 09:09

Prudnikov je na hostování bez opce, tudíž pro Spartu je ekonomicky naprosto bezcennej. I proto dostává přednost Kadlec. Já nechápu toho Jirouše, na co ho koupili, když si pak nekopne?? U Doška už ti nevim, ten je v takový nemilosti fans, že by se akorát trápil. Navíc nechtěl v létě odejít, takže vedení ho natruc nechá dusit v béčku...


Celticgirl 
re: re: re: re: ad Bony

02.11.2009 09:12

Vidíš, na Jirouše jsem uplně zapomněla. Prudnikov je na stejný úrovni jako Hubník. Měl nám bezprostředně pomoci, pokud to trenéři berou tak jak říkáš, tak je to špatně, protože si ho vůbec nemuseli na tu hostovačku brát. Ostatně nebylo a není to zadarmo.


gero 
re: re: re: re: re: ad Bony

02.11.2009 10:15

Jenže Jirouš je podle mě stejnej jak Došek,akorát nemá tolik zkušeností jak on.Navíc byl na podzim už párkrát zraněnej a ma hostovačku na jen půl roku (pokud se nemýlím).I kdyby by začal pravidelně hrát dopadne jak Došek,jen zbytečný urážky fanoušku za každej zkaženej balon-hold úděl vysokejch hráčů.Jak dopadl ve Spartě Koller po skvělém začátku asi každej ví.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: ad Bony

02.11.2009 10:34

Jo, takovej Lokvenc měl taky těžký začátky. Možná by bylo načase začít u sebe, takový hráče přestat urážet a ukázat jim, že za nimi stojíme. Oproti tomu fakt nechápu, kde se bere obliba Vacka, což je v současnosti nejhorší náš hráč, kterej akorát brzdí hru a zkurví co může. Hrát takhle třeba Žofčák, tak ho kotel dávno vyřval a vypískal


gero 
re: re: re: re: re: re: re: ad Bony

02.11.2009 11:24

Přesně tak ! Chce to respekt,dát jim čas.A pak se uvidí,buď jim to půjde nebo ne.


kuchi 
re: ad Bony

02.11.2009 15:42

S tím načasováním výskoku máš naprostou pravdu. Nikdy jsem to tak nesledoval, ale od tvého upozornění je to každej zápas horší a horší, takže jsi měla pravdu :-) Jinak bohužel on už ani ten míč nepodrží, sice na něm pár vteřin stojí, ale pak o něj nesmyslnýma kličkama příjde. Vystřelit neumí a pořád to tam pere. Myslel jsem si, že se nemá rád s Prudnikovem, protože nedávno mu několikrát nenahrál, když byl úplně sám. Ale včera k němu šli dva baníkovci a Holenda sám na penaltě a stejně vystřelí a sotva se to doplazí do autu. Lavka by mu prospěla... Nesnáším takový sólisty :/


Celticgirl 
re: re: ad Bony

03.11.2009 07:16

Jsem ráda, že jsem si toho nevšimla sama :-). Spousta lidí říká, že je v hlavičkách nejlepší jenom kvůli tomu, že dokáže vyskočit tři metry do vzduchu :-)). Ovšem ten timing je šílenej.. a souhlasím s Tebou, sólisty taky nesnáším, zvlášť, když to k ničemu není. Ještě se mu nestalo, že by mu to vyšlo. Ono je něco jiného mít v týmu Messiho, u kterýho je předpoklad, že se tou kličkou dostane do zakončení a zřídka kdy se pak nemýlí.. ale právě takový Messi by nikdy nebyl hlavní postavou těch akcí, o kterých se zmiňuješ, nedovedu si představit, že by radši šel do dvou hráčů než to dal vedle sebe volnému do střelecké pozice. Ať nežeru, je to i otázka trenérů, jak si ho uhlídají.. i v pralese na hráče řvou, ať to nahrajou, když je někdo v lepší pozici a často je z toho pěkná hádka :-)))


Bruska 
Hra o titul a postup v evropských pohárech chce tr

02.11.2009 11:01

Článek je velmi dobrý, diskuse mi však připadá na úrovni ofenzivních kvalit Hoftychových Bohemians. Sparta po letech začala vyhrávat v evropských pohárech, zůstává ve hře o postup a v lize je čtyři body před Slávií, a to navzdory tomu, že máme nejméně zkušené mužstvo za posledních třicet let. Neunáší roli favorita v pohárech i lize vyhraje nebo boduje, když se s tím nepočítá, ale prostě neunáší tlak, když vyhrát takzvaně "musí", tak ten tlak jako fanoušci Sparty ještě nezvyšujme. Je to to nejhorší, co momentálně můžeme dělat. Stačí ty kecy v televizi a v novinách. Proč se nedokáže koncentrovat na utkání v lize před utkáním v pohárech? To zdaleka není problém současné Sparty. Je to letitý rébus, jehož jediným řešením je trpělivost a minimalizování chyb. Co se týká utkání s Ostravou vidím to tak, že byla většinu utkání agresivnější, víc stála o vítězství a protože má zkušenější zálohu dokázala nás přehrát. Ve hře nás udržel Blažek. Tentokrát nelze hovořit o ztrátě bodu, soupeř se na nás výborně připravil, chtěl hrát fotbal, kdyby nekazil tolik přihrávek zasloužil si vyhrát. Bývalý hráč Sparty a dnes trenér Baníku Koubek udělal v Ostravě pořádný kus práce.


gero 
re: Hra o titul a postup v evropských pohárech chc

02.11.2009 11:15

S tím utkáním naprosto souhlas na víc než bob jsme asi neměli.Ikdyž kdyby rozhodčí pískl penaltu za ruku Nevese,kdo ví ? Ale to jsou jen kdyby :-).


Mru 
re: Hra o titul a postup v evropských pohárech chc

03.11.2009 15:43

Konečně rozumný názor. Je to tak jak říkáš. Sám jsem se přistihl, jak začínám být kritický a přiliš nedočkavý. Po sezoně jsem tvrdil, že tu seshitci budou hrát prim další 2-3 sezony,než se z těch sraček dostaneme. Oproti loňsku kdy 3 zápasy z 10 měli aspoň trochu kvality ,tak tuto probíhající sezonu musím vidět pouze kladně(oproti loňsku). Máme opravdu mladý tým,který se tuto sezonu teprve sehráva. Na druho stranu je si potřeba říci, že po zimě odejdou natolik potřební hráči, že se může stát, že bude jedna porážka za druhou. V tuto chvíli si nedokážu představit obranu bez Hubni a Pamiče, který poslední 3 zápasy hraje fantasticky. Abych dodal k Bonymu - mám toho kluka rád. Souhlas s celtic - načasování vyskoku je jeho velky pruser a poslední 3 zapasy, co předvádí za sobecký fotbal je do očí bijící. I já souhlasím s lavičkou na zapas, dva,ale taky souhlasím s tím, že je to mladý hráč a jenom herní praxe ho naučí řešit situaci správněji. Každy utočník má něco. Vaška odstaví sebevětší chcípák od balonu, Johny zase línej na krok, Prudnikov si nevěří, Doškovi bych zase uřízl lokty (ty nevynucený fauly mám ještě před očima,kdy nám to akorát bralo čas). Proste dejme jim čas. Vidím na spousty z vás, že vas situace sere. Taky mě ty remízy serou,ale věřím, že se Sparta nasměrovala spravným směrem a bude to jenom lepší.Kuckaj se rozehrává, Igor snad taky. Když se nám podaří nastartovat zálohu a budou chodit kvalitní přihrávky na utočníky,tak goly přijdou taky.


Kocek 
re: re: Hra o titul a postup v evropských pohárech

05.11.2009 08:32

Naprostej souhlas!! Je potřeba, aby se klukům dál fandilo, a ne že se vybere jeden dva, kterým se bude nadávat, a jejich sebevědomí a chuť se za Spartu rvát tím akorát srazíme!!


gero 
Ad.security

02.11.2009 11:20

Co říkáte na zásah security a nevpuštění poláků s platnejma lupenama do jejich sektoru,všude je toho plnej net.


xMefisto 
...Bony a tak

02.11.2009 12:50

Ja vam nevim. Dost lidi se tu opira o Bonyho, ale ja musim rici, ze se mi jeho vykon vcelku libil. Samozrejme nekdo muze rici, ze utocnik je tu od toho, aby dal gol a ma pravdu. jenze tenhle kluk se cely zapas snazil - bojoval, coz se zejmena o zaloze rici neda. Rozhodne bych ho tedy nestridal ci nedaval nekam na rozehrani jak tu kdosi pise. Tam si myslim, ze by po predvcerejsku patrila spise zaloha. Vacek nevymyslel kloudneho nic, spise se u nej plati spojeni Vacek = ztrata mice, Zeman byl vcera taky spatny a Kucka toho take moc nezahral. Strelba z dalky mezi tyce = spartansky zazrak. Pokud proste nebude dostatek poradnych prihravek ze zalohy tak s tim zadny utocnik nic neudela... Me by snad uz i stacilo, kdyby alespon trochu dreli... Co by me, ale vazne zajimalo je skutecnost kym zalatame diru v obrane po Hubnikovi. To je hrac dle meho gusta - vedle Repy vazne vyrostl, mozna ho fotbalove uz i v nynejsi forme prerostl...


gero 
re: ...Bony a tak

02.11.2009 16:52

Že by Hoheneder ? :-).


Pking 
Už se mi dlouho nestalo, abych nesouhlasil skoro s

02.11.2009 20:05

Obouváte se tu do Bonyho, přitom to byl jedinej hráč, kterej ve hře dopředu odehrál aspoň standard. Naprosto otřesně hráli OPĚT Kovba a Vacek, který mě navíc neskutečně nasral, jak se v souboji tak bál o svoje haxničky, že do něj ani nešel a Sparta přišla o míč. Kovba je asi nejhorší defenzovní záložník, jakýho kdy Sparta měla. Je neskutečně pomalej, neobratnej a ještě k tomu línej, což u defenzivního záložníka nasere dvojnásob. Takovej Hušek, ať je jakej je, dokáže oběhat zhruba trojnásobnej prostor. A aby toho nebylo málo, tak to vůbec nešlo ani Zemanovi s Kuckou, kteří jsou jinak fotbalově úplně jinde než Kovba s Vackem. Ještě, že se nám vrací Žofčák, kterej se ukázal zdaleka nejlíp ze všech záložníků.


Ludva 
re: Už se mi dlouho nestalo, abych nesouhlasil sko

02.11.2009 21:42

No vidíš a já to zase vidím tak, že Vacek je nejlepší Fotbalista v současný Spartě, akorát se mu musí věřit a ne jím látat díry někdě na kraji zálohy..jeho místo je ve středu. A Kovba, jo je pomalej, ale přihrávku má nejlepší ze všech defenzivních záložníků..on totiž i přihrává dopředu, nikoli alibistick na 2-3 metry a dozadu jako Hušek (proti kterýmu jinak nic nemám, svoje si odbrání..ale v útočné fázi je skoro nepoužitelnej).


Pking 
re: re: Už se mi dlouho nestalo, abych nesouhlasil

02.11.2009 22:02

Jestliže se ti nelíbí přihrávky dozadu, pak nechápu, co se ti líbí na Vackovi, kterej 95% přihrávek taky směřuje dozadu, a to i jako ofenzivní záložník. Jediná fotbalová vlastnost, kterou má opravdu dobrou, je vedení míče. Jinak nemá nic, rychlost, nahrávku, sílu. Vždyť do toho kluka se někdo opře a už leží. Jako člověk je mi hrozně sympatickej, skromnej kluk, na fotbalistu i inteligentní. Když začínal, vkládal jsem do něho velký naděje, ale on nejen, že neudělal nejmenší pokrok, naopak se ještě zhoršil.


dexicek 
re: re: Už se mi dlouho nestalo, abych nesouhlasil

03.11.2009 09:17

tak teď si mě pobavil. Vacek hraje blbě, protože hraje nalevo. Jakoby nyní na podzim neodehrál dost zápasu uprostřed, který totálně zesral. Tenhle klučina patří nyní 100 % na lávku, určitě víc než Bony.


Kocek 
re: re: Už se mi dlouho nestalo, abych nesouhlasil

03.11.2009 09:24

Hele, nevim, jak dalece Vacka znáš, ale ten kluk šel z Olomouce do Bielefeldu jako PRAVEJ ZÁLOŽNÍK, kde hrál opravdu skvěle!!! Uprostřed je totálně ztracenej, takže sou dvě možnosti, buď ho i nadále protlačovat do sestavy na úkor nervovýho zhroucení nás fanoušků, nebo ho nechat odpočinout v béčku.


TunoNegro 
Hmm

02.11.2009 20:43

Nechtěli by jste si chlapci založit nějakou svojí vlastní čistou ligu? Určitě by se vytvořily týmy i z jinych fanouškovských táboru. Mohli by jste si tam lamentovat nad tím na jak hnusný fotbal to koukáte/hrajete a my ostatní bychom chodili na Spartu na koukatelnou variantu? O jakou se snaží mimojiné Bony. Za Spartu je vás hodně, tak třeba dáte dost peněz dohromady a budete si moct dovolit bílého Doška, chudáka, který pozitivní diskriminací nedostal pořádnou šanci ukázat, jak brilantní fotbalista to je (narozdíl od toho černýho).


gero 
re: Hmm

02.11.2009 23:46

Co do toho taháš Libora ? My jsme jen psali,že kupujeme,nebo spíš bereme na hostování nevyzkoušené útočníky a přitom hráč,který je schopný dávat goly nám nehraje ani v "B" ! To nemá s žádným rasizmem nic společného,proti Bonymu už vůbec nic,akorát nás trápí jeho "produktivita".


Celticgirl 
re: Hmm

03.11.2009 07:20

Tohle už je vážně mimo spojovat si názory na jednotlivé hráče podle toho, jakou mají pleť. Není tohle rasismus to tak hned brát? Proč ho bereš jinak? On je rozdíl na někoho řvát jen tak a napsat kontruktivní kritiku, případně svůj názor. Škoda, že tady se hned ze všeho dělá, že je to rasismus.. pak už ovšem chápu, že Bony hraje furt nehledě na formu, protože by trenéři hned byli za rasisty. Spíš mě zaráží, že je tu spousta lidí, kteří se nepřenesou přes sympatie či nesympatie a jen na jejich základě soudí. Každý by měl mít stejnou výchozí pozici v hodnocení, nebo ne?!


gero 
re: re: Hmm

03.11.2009 10:05

Pod to je třeba se podepsat.Máš pravdu.


TunoNegro 
re: re: Hmm

03.11.2009 11:12

Pokud se při té konstruktivní kritice dotyčný oslovuje bubákem, tak v pořádku skutečně něco není. A to že si místní rasisti budou hledat sebemenší důvod proč na něj nadávat je evidentní. Z toho dnešního týmu patří evidentně k těm lepším, navíc k těm na které se dá koukat (například proto že udrží balón, jak tady někdo trefně poznamenal). Nevím, koho by si tám místo něj představovali. Doška? Slepičku? Holendu? Prudnikova? Ani ten Kadlec se mu zatím zdaleka nevyrovná. Neříkám, že je Bony nějaká extratřída, ale širokodaleko nikoho podobného nebo snad lepšího nemáme. A ano jsem na ty xenofobní výjevy opravdu hodně alergický.


Celticgirl 
re: re: re: Hmm

03.11.2009 12:27

Můj komentář patřil spíš k tomu, že všechny kritiky Bonyho házíš do jednoho pytle. Jelikož z jeho posledních výkonů opravdu nadšená nejsem, což jsem zde i napsala, házíš mě do škatulky rasista a nemůžeš se divit, že ozývám. Nevím, jestli jsi viděl poslední zápasy, ale on je momentálně opravdu z formy a chválit ho jen pro to, že je momentálně nejlepší než ty ostatní, čili jen proto, že hraje jakž takž, zatímco ostatní hrozně, mi příjde trošičku mimo, protože já od něj očekávám, že ty výkony zopakuje. Pokrýt balon si umí tak, jako nikdo v české lize, ovšem už ani to nestačí. V zápase s Kluží to bylo jasně vidět, zde mu to vůbec nešlo, stačí vyspělejší obránci a už to pokrytí není tak perfektní.. o tom to ale není. Mě poslední dobou opravdu neustále štve tím, že ačkoliv má lépe postaveného obránce, tak se pokouší o střelu ačkoliv jsou před ním 3 obránci a jednou z deseti střel se mu opravdu povede to propálit tak, aby se to dostalo aspoň za ně. Vyčítám mu až příliš velkou sobeckost, protože spoustu akcí perfektně rozjede, ale pak to zadrbe, což se mi nelíbí a je věc trenérů, aby mu tohle vyčetli. Ono by opravdu stačilo, aby to dobře předal, gólovej nikdy nebyl a pravděpodobně ani nebude, ale tuhle úlohu může plnit na jedničku, protože má propozice jako nikdo jinej. On místo toho, aby toho využil a stal se hvězdou zápasu, to zadrbe. To nebývalo. Prospěla by mu lavička už proto, aby spadl zpátky na zem a nežil z toho, že se stačí dotknout balonu a všichni tleskaj. Fandím každému cizinci, co kope za Spartu, stejně jako českým hráčům, ale pokud to někomu stoupne do hlavy a hraje na úkor týmu, mělo by se to řešit a ne opěvovat, že sice ten míč krásně zpracuje, odstaví si tři hráče, kteří na něm visí, ale následně to ztratí při pokusu o kličku nebo raději střílí přes tři obránce, ačkoliv má na vápně uplně volného spoluhráče. To je všechno. A znovu opakuji, nejsem rasista.


Mru 
re: re: re: re: Hmm

03.11.2009 18:22

Já s tebou souhlasím s tím, že poslední 3-4 zápasy hraje příliš sobecky a možná je v tom, i to , že si přespříliš věří. Na druhou stranu se mu nedivím. Momentalně je na hřišti nejplatnějším útočníkem. Jak jsem psal hore,tak bych ho možná posadil i na lavičku,ale jenom na chvíli. Kdy jindy se naučí jak řešit situaci správně než v pořádným zápase. Každy zápas probírají a nemysli si, že to pak nevidí a treneři na to neupozorní. Jenom praxí se Bony zlepší. Každy utočník má svoje - taky jsem psal výše,tak to nebudu rozepisovat znova. Myslím, si že jediný co bychom měli udělat je povzbuzovat ať se daří či nikoliv. Lidi - ty kluci spolu hrají rok - zlepšení je u týmu KURVA vidět (z lonské sezony), tak nebuďte nenažraní. Remízy mě taky serou,ale život mě naučil trpělivostit. Věřím že se Bony zlepší - ono dostavat vysoký balony a žádnou pořádnou do ulice, či za obranu je taky na hovno. Největší slabinu máme prostě v záloze. Ale nebudu ji jako 90% lidí tady kritizovat. Kucka se parádně rozehrává a doufám, že i u Igora se jeho forma natrvalo zvedne.AŽ příjde pořádný balon od zálohy,tak věřím že budou padat i goly.Jinak na adresu Kovby. Když hrál Hušek,tak jsem si říkal proč nehraje Kovba,ted to svadí k tomu abych si řekl proč nehraje Hušek. Musím říct ale,že Kovba opravdu aspon umí vymyslet něco dopředu a ač mu poslední zápasy nejdou,tak měl i zápasy parádní (první a druhy za Spartu :)... I on si zaslouží důvěru a hned bych ho nezatracoval... Lidi. Povzbudmě radši ty mlady kluky - než tady jenom kritizovat půlku mančaftu..


sh88 
re: re: re: re: re: Hmm

03.11.2009 19:00

Sněhulák hrál nejlíp tak 3 zápasy po Příbrami, když dostal pořádnej kartáč od Bláži:-) asi by nebylo naškodu to zopakovat.


DAPDO 
re: re: re: re: re: Hmm

03.11.2009 19:06

Já si nejsem tak jistej tím,že to trenéři vidí a pak to s hráčema probíraj.Jinak by sestava nemohla vypadatat tak jak vypadá.Dám příklad:po minulém zápase na Bohemce Chovanec řekl,že nám prospělo střídání Kovby,protože se Vacek posunul do středu hřiště,poněvadž byl na kraji zálohy neviditelnej a zkazil co mohl(řekl to samozřejmě diplomaticky tak aby hráče neurazil,ale prostě to takhle vyznělo).Tak proč na tom samém místě nastoupil Vacek i proti Baníku?Tohle mě prostě nejde do palice!!!!!


Mru 
re: re: re: re: re: re: Hmm

04.11.2009 08:25

Jenže kolik hráčů jsme proti Bohemce měli na střídání. Na Bohemce se hrálo s tím co bylo zdravé... Souhlasím, že je tam Vacek kamenej (ono to stojí za hovno i ve středu zálohy). Nezapoměn, že teprve teď se dali hráči jakžtakž dohromady,takže si dovolím trvdit, že si na tuhle skutečnost trochu opomněl. TO že postavil Kovbu na domací zápas jsem taky nepochopil a měl být střídán před půlí,neboť nás v záloze Ostrava jasně přehrála. Igor předvedl celkem slušný zápas po měsící,tak doufám, že def. záložníka na hřiště nepustí... TO Gero: Po střídání kdy šel na hřistě Johny jsem za tu dobu neviděl sebemenší akci.To same Vašek (z těchto 3 útočníků byl furt nejlepší-tak proč zrovna jeho posadit na lavičku)Maximálně proto aby se zase vrátil nohama na zem - jak psala Celtic. Zakopanej pes je dle mého prostě v záloze. Pakliže nepřijde pořádná přihrávka či myšlenka,tak hra Bonyho se nezmění. Cpou to vše na něj aby podržel balon,ale fakt není Henry aby si ho obhodil a šel přes 3 hráče.To ale není ani Johny ani Prudnikov - je mi líto. Nepamatuji si, že bychom aspon jednou přečíslili obranu.Prostě věřím, že se Bony ze svých chyb ponaučí.Doška bych klidně pro tu prdel zkusil - horší než teď to opravdu nebude,ale já už zase vidím ty lokty v držce popotahování nudle a předstírání výskoku na balon...


gero 
re: re: re: re: re: re: re: Hmm

04.11.2009 23:43

Ja vím,že Bony je za našich útočníků momentálně nejlepší,ale že je momentálně marný je taky pravda.Jasně pokud by hrála záloha líp,měl by víc šancí se prosadit.


gero 
re: re: re: Hmm

03.11.2009 23:56

Kdy už pochopíte,že jenom podržet balon bez toho aby ho kloudně nahrál je k ničemu !!! Teda poku nevedete v poslední minutě 1:0 a potřebuhete podržet hru :-).Ja myslím,že podržet balon bych svedl taky,postavit se zády k bráně a napadajícímu hráči,tak aby mě nemohl o míč obrat zas není až takový problém,problém je ten míč rychle zpracovat a přihrávkou založit útok.


looki 
tahleta diskuze...

03.11.2009 00:11

...je taková divná...


filipkaran 
re: tahleta diskuze...

03.11.2009 10:03

Lépe bych to neřekl...mám z ní takové všelijaké pocity...


slavia88 
návštěva

03.11.2009 11:19

na tu kosu co tam byla se to dalo čekat i když jsem byl v tomto zápase nezaujatý fanda šel jsem se na letnou podívat zajímala mě atmosféra tohoto zápasu přecejenom je to druhý nejprestižnější zápas v lize lidí mělo přijít víc ale k nám do edenu by ted taky na takovej zápas nepřišlo víc jak 10k si myslim, hodně tomu napomáhá taky ten stupidní prodej na občanku určitě to některé lidi odradí tam jít. Fotbal hodnotit nebudu šel sem tam kuli atmosféře která tenhle zápas hodně trpěla nebudu zminovat váš kotel nebudu rejpat snaží se a docela často zapojuje do fandění i ostatní tribuny což je docela pozitivum. spíš bych se pozastavil na mindráky ze security kteří si opět něco vybíjeli na chacharech přes plot jsem koukal na celý ten incident a vidět 4 frajery s ochranky co maj bandáže na prackách a pod nima chytře schovanej boxer je dost napováženou chachaři nefandili nedivim se jim musej bejt zhnusený z toho jakej na ně dycky uspořádaj lov. kluci z polska co si obstarali od vedení baníku normálně vstupenky přijeli na fotbal nebyli vpuštěni na stadion jen kuli narodnosti byt měli občanku lístek všechno v pořádku na což chtěli chachaři zareagovat tim že se zbalej a pojedou domu v cca 15ty minutě když vyklidili sektor začli security v zádech s kripem držet až násilim chachary u sektoru že je domu v žadnem připadě nepustěj a že musej vydržet do konce zápasu. Chachaři si to nechtěli nechat pochopitelně líbit a upozornuju že nejdřív se to snažili řešit opravdu domluvou na což securiti začali vyhrožovat a šikanovat fanoušky at táhnou do sektoru nebo to špatně skončí až pak začli lítat náký ty rány neuvěřitený co všechno si nedovolej kreténi pomalu je začli zatýkat i za to když si chachar odplivl na zem. Myslim že do příště si spousta ostraváku rozmyslí jet do prahy na výjezd což je jenom škoda asi si spouta z vás řekne jedině dobře že už tady nebudou oxidovat pro mě osobně je to škoda když misto tisíce ostraváků jich přijede třeba jenom sto tim trpí celková atmosféra a i samotnej zápas. sou to jediní fandové keří sou ochotni za klubem v dobrejch počtech cestovat do prahy ve svym volnym čase za svý peníze a tady se k nim chovaj jakoby přijeli srbové z balkánu na odvetu. A.C.A.B


efialtes 
re: návštěva

03.11.2009 11:39

a proč to píšeš sem?my víme jak to bylo,tak si tyhle referáty piš někam na slavista.cz myslíš si že nás zajímá nějaký postřech který si napsal jak slohovou práci typu>vyprávění o tom jak jsou fanoušci fcb nej a proto je mějme rádi..


Kocek 
re: návštěva

05.11.2009 08:30

Jen ať si zůstanou v Polsku, zmrdi! Já nejsem zvědavej na ožralej dobytek, co napadá na Václaváku "civily", co útočí v přesile na fanoušky soupeře, a ničí co může. Nic proti jejich věrnosti, věřím tomu, že většina těch, co jezdí ven, jede fandit Baníku, ale dokud s sebou budou brát ten polskej zkurv, tak nejsou vítáni. A že ochranka nevpustila pšonce, tys tam stál, že víš přesně, co se stalo??


sh88 
re: re: návštěva

05.11.2009 10:04

13 Poláků by toho bordelu tak nadělalo...Kdo koho napadá v přesile? Že občas dostane někdo průplesk? To je prostě fotbal:-) Zůstaň u diskuze na idnes a na gauči a budeš v klidu.


looki 
re: re: re: návštěva

05.11.2009 12:49

jasně..průplesk, to je přesně důvod hrát/chodit na fotbal.. A kdo se nepere na výjezdech je gaučák.. Tohle si provozujte navzájem na "88 akcích" nebo "88 koncertech", ne mezi slušnejma lidma. Achjo :-/ Lepší tisíc gaučáků na hlavní než jeden "88"!


sh88 
re: re: re: re: návštěva

06.11.2009 00:03

Dej si facku!! Někdo tady tvrdí, že kdo se nepere je gaučák?