Pomlázka v předstihu (AC SPARTA PRAHA - 1. FC Brno, 22. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
ACS-fan 
Gól, gól, třikrát gól!

29.03.2010 08:16

Ze zápasu jsem měl dost velké obavy, které jeho úvod potvrdil. Komunikace v obraně zpočátku nebyla ideální a pohybliví Brňáci v ní dělali pěkný průvan. Na mužstvu se ale projevuje rostoucí sebedůvěra, nepovedený začátek jsme i díky Blažkovi ustáli a začali soupeře postupně přehrávat, na čemž nic nezměnila ani neproměněná penalta. První gól ještě před přestávkou byl zlatý, druhý Kadlecův těsně po ní zřejmě zápas rozhodl. V relativním klidu jsme vítězství pojistili další brankou a naši chlapci mi tak již podruhé za sebou dopřáli to potěšení, že jsem mohl z Letné kráčet domů spokojený. Na tento příjemný pocit jsme si museli dost dlouho počkat. Věřím, že si ho o to déle budeme vychutnávat, nejen letos, našlápnuto máme dobře. AŤ ŽIJE SPARTA!


mafol 
oprava

29.03.2010 08:21

70ku neslavil předseda fanklubu ze žatce, ale jeho člen.


Jumbo1 
re: oprava

29.03.2010 08:47

Ajajajaj, pardon, díky za opravu, nevím kde se tam ten předseda vzal...


Bruska 
28. kolo

29.03.2010 09:59

Porazit Plzeň a Slávii v ligovém derby. To má prioritu, abychom slavili titul v 28. kole a nespoléhali se na zisk bodů z utkání s jankovitým Libercem na jeho hřišti nebo to nechtěli řešit v posledním kole s Teplicemi doma. Minerální pohár nemá hodnotu, což se nakonec ukázalo nejlépe při oslavách posledního vítězství, což narozdíál od ostatních nechápal chechtající se Sysel. Se Slávii si v poháru musí poradit kombinovaná sestava, kdo se z náhradníků nebude rvát, tak nemá co dělat ve Spartě.


pesfilipes 
re: 28. kolo

29.03.2010 10:06

ano, nyní je myslím ta nejvhodnější příležitost vytasit debatu o tom, kdo koho nepochopil a kdo koho víc urazil při posledním pohárovém triumfu...


gero 
re: 28. kolo

29.03.2010 10:11

No to jo,ale i pohár by se hodil a podcenit vy ho byla škoda.Ono totiž v lize není nic jistého,každý může porazit každého viz.MB a Liberec,takže je do toho třeba jít naplno.A já raději zůstávám při zemi,protože včera dokud byl na hřišti Trousil,tak jsme si moc nečuchli a do jeho vystřídání naše hra nic-moc.


Bruska 
re: re: 28. kolo

29.03.2010 12:28

Pohár je vedlejší kolej, takže na Slávii je potřeba šetřit Sionka, Kucku a Kadlece. Na sešívky dnes stačí kde kdo, takže dobrá šance pro Lačného, Zemana a Vacka. Pohár již není prioritou ani v Anglii.


Kocek 
re: 28. kolo

29.03.2010 15:02

BRAVO!!! V době, kdy konečně kotel, hráči, i zbytek stadionu jsou jednotný, je nejlepší doba vytasit starý problémy... Že si nevotevřeš hubu na Řepku, kterej nám jaro 2007 celý posral, co? Horváth se radoval z trofeje, stejně jako drtivá většina z nás. Jen pár wolů ho hrubě uráželo.. Btw. ani bych se nedivil, kdyby už teď bylo předem "jasný", že za výhru Liberce na Slávii nás sešívanci vyřadí z poháru, a my vyhrajem v Liberci!!


Bruska 
re: re: 28. kolo

29.03.2010 15:53

Kocku tohle je Sparta Forever, ale ty seš mimo navždy.


Kocek 
re: re: re: 28. kolo

29.03.2010 15:57

Hmm, díky za odpověď k tématu. PS. nezapomeň zase nadávat Horváthovi :)))


gero 
kotel

29.03.2010 09:59

Opět velká pochvala kotli ! :-).Vytvořili skvělou atmosféru,jen ta protilehlá se podle mě nepřidává jak na podzim.Ale jinak velká pochvala i ke speakrům :-).


jiri 
re: kotel

29.03.2010 10:20

No.. Mě osobně typ s megafonem druhý poločas znechutil, většinu času prokecal resp. pronadával do megafonu... Ale jestli to tak přišlo jenom mě, tak mi moc nenadávejte :-)


tojara 
re: re: kotel

29.03.2010 10:42

no přišel mi nejhorší za celou tu dobu co na spartu do kotle chodim... nejenom, že druhou půli jak řikáš pronadával, ale do úmoru opakvat 2 věci mě příliš nebaví :/


palio 
re: re: re: kotel

29.03.2010 10:48

Nadavat to fandeni nepomuze,tim spis se nikdo neprida


tojara 
re: re: re: re: kotel

29.03.2010 10:55

asi jsem se špatně vyjádřil.... fandil jsem celou dobu, ale ten styl jakym se to vedlo se mi prostě nelíbil. Nicméně je to jen můj názor


gero 
re: re: kotel

29.03.2010 10:56

No mě se libilo,že se snažil zapojit protilehlou,a to jaksi bez mluvení nejde :-).Jinak v cizině není vyjímkou,že se třeba 20 minut dokola zpívá jeden chorál.Neberu anglii,tak se zazpívá jeden chorál a pak jenom "ouuuuuuu,uuuuuuuuuu,yeee eeeeah" :-).


Snipper2 
re: kotel

29.03.2010 10:40

ahoj, včera jsem byl nad kotlem a musím říct že byl pro mě osobně dost zklamáním. Je pravda že celou dobu byl slyšet, bohužel byla to stále dokola jedna a ta samá melodie. Když se zranil Brabec a Hejda, žádné vyvolávání jejich jmen, když se po dlouhé době vracel Káca tak ani on se nedočkal vyvolávání jména. Osobně říkám pro mě zklamaní. Ale asi jsem jen rýpal.


tojara 
re: re: kotel

29.03.2010 10:42

brabec byl vyvolán


Snipper2 
re: re: re: kotel

29.03.2010 10:52

ani prd, rozhodně ne v době odchodu ze hřiště


gero 
re: re: re: re: kotel

29.03.2010 10:54

Právě,že jo ! Když už ho vedli za brankou,tak kotel řval Erik Brabbec a ten jim zamával.


jiri 
re: re: re: re: re: kotel

29.03.2010 10:56

asi deset lidí...


Kocek 
re: re: re: re: kotel

29.03.2010 15:03

Cca půlka kotle, ta blíž bráně, skutečně jméno Brabce skandovala, a Erich jim za to zatleskal.


gero 
re: re: kotel

29.03.2010 10:53

Přesně tak Brabce vyvilávali v kotli,sice ne celý ale vyvolávali.


Snipper2 
re: re: re: kotel

29.03.2010 10:57

no tak ti povím že jsem byl nad kotlem, frajera s megafonem jsem slyšel ale vyvolávání Brabce opravdu ne. Takže se omlouvám.


gero 
re: re: re: re: kotel

29.03.2010 11:41

Ja byl na D54 a slyšel jsem dobře a přidal se :-).


káně 
re: re: re: re: kotel

29.03.2010 12:11

Možná si byl nad kotlem Brna :)) já to nahoře na protilehlý v pohodě slyšel ;) :)


Snipper2 
re: re: re: re: re: kotel

29.03.2010 12:33

samozřejmě jsem byl nad naším kotlem, sami lidi z kotle tu říkají že to neřval celý kotel. Ale fakt jsem možná přeslechl


cocka 
re: re: re: re: re: re: kotel

29.03.2010 13:39

tez sem nic neslysel, jedine co sem slysel, v dobe kdyz prochazel zraneny erich, tak bylo ...zkurvena bratislava! to rval kotel, pokud par jedincu vyjadrilo podporu erichovi, tak nebylo slyset!


Targo 
re: re: kotel

30.03.2010 12:35

Brabcovo jmeno vyvolávalo jen pár lidí, slyšel to protože šel zrovna za brankvovou čárou. A nevidím důvod, proč by Brabce měl někdo vyvolávat, tím spíš celej kotel..


Mru 
pohoda

29.03.2010 11:06

Včera jsem šel na stadion po dlouhé době s pocitem, že bychom mohli v pohodě vyhrát (vetšinou jdu s knedlíkem v krku a balvanem v žaludku. První poločas jsme si pravdu neškrtli. Nakopávané balony,záloha se moc nezapojovala.Klíčový moment dle mého bylo střídání Trousila. Kucka byl pro mě zklamáním,ale nutno podotknout, že je po zranění a stále drobné problémy má.Při golech si ale počínal fantasticky a doufám, že mu to jenom pomůže.No celkově jsem nemohl říct o nikom, že by se mu extra dařilo. Snad jen Pamič si odehrál své. Jinak zkažené balony. Niklas do branky taky hral tužku - zkažené balony, nejistá zákroky. Bony taky trpěl - pořádný balon nedostal a když už,tak se mu ho nepodařilo zkrotit. Jsem rád, že se trefil Vašek - už proti Olomouci si ho zasloužil. Je vidět že povyrostl a souboje tělo na tělo už i vyhrává...Druhý poločas začal fantasticky a po třetím golu se už bohužel jenom dohrávalo..Překvapil mě zrzek Dostálek. Na své léta si odehrál své a nedá mi než smeknout...No fotbal nakonec super,tak hurá do Plzně. No teda - uvidím jak mi to projde doma :)


gero 
re: pohoda

29.03.2010 11:49

No mě doma projde plzeň tak akorát v tekutém stavu :-).


Mru 
re: re: pohoda

29.03.2010 12:12

:)))


Bender 
Kritici

29.03.2010 11:11

Kritika vcerejsiho kotle je trosku zcestna... Jde videt, ze vam fandeni nic nerika. Nevim proc by se meli vyvolavat jmena par hracu, ktery jeste nic nedokazali, to je vysada tech co neco ukazali za urcitou dobu. A za stavu 3/0 by se prave meli jet oslavny choraly poradnou dobu. Bezte se radeji podivat kamkoliv do zahranici, kde se trosku fandi.


Jumbo1 
re: Kritici

29.03.2010 11:17

Jo, máš pravdu, mě to bavilo...Nvíc byla ideální příležitost, aby si lidi ten chorál trochu nacvičili, bo prakticky celou druhou půli už bylo rozhodnuto, takže bylo třeba trochu se bavit i na tribunách :-)


kuchi 
re: Kritici

29.03.2010 11:27

Přesně tak, podle mě byl včera kotel parádní! :-) A kdyby se zapojily tribuny do chorálu "Spartička je nejlepší" a celej stadion vybouchl a byl ve finiši tohodle chorálu na nohou, tak by to bylo senzační!


pesfilipes 
re: re: Kritici

29.03.2010 12:09

..s tim přidávánim se je to těžký. já teda míval z hudebky většinou za 4, ale i tak si myslim, že konkr.spartička je... se dohromady jet nedá. čím dál jsi od kotle, tim s většim zpožděnim se přidáváš, a tim víc se to pak rozjede - rozklíží. na společný akce se musí s něčim pomalejšim... a nebo zpomalit všecko. vem si to obyčejný tlesk tlesk sparta, kolikrát to jede synchronně jen kotel, a to jsou ti lidi vedle sebe, v jednom sektoru. i tam se to rozjíždí, protože leckdo má pocit, že čim rychlejc se to pojede, tim líp... zachytit to pak ale odjinud je prakticky vyloučený


gero 
re: re: re: Kritici

29.03.2010 12:15

proto by bylo nejlepší dát kotel na půlku,jak to bývalo kdysi,pak by to bylo stejnoměrný :-).


pesfilipes 
re: re: re: re: Kritici

29.03.2010 12:21

..nicméně za místní ceny by se tam asi moc kotelniků nehnalo, dyť to jsou nejlepčejší fleky na stadionu


gero 
re: re: re: re: re: Kritici

29.03.2010 12:25

Slevníme :-).


kuchi 
re: re: re: Kritici

29.03.2010 12:20

Já vím, je to takové asi dlouho nesplnitelné přání. Nechal jsem se unést :-) Ale snad se to jednou povede! :-)


Kocek 
re: re: re: Kritici

29.03.2010 15:07

Psal sem to po Sigmě, že super byl buben, kterej kotel zpomalil, a dlouhá to stíhala v pohodě. Proč nebyl včera??


káně 
re: re: Kritici

29.03.2010 12:13

S tím souhlasím, ale na druhou stranu, začát Spartička je nejlepší ... v jeden moment je asi těžko řešitelný ... každopádně včera se několik desítek lidí na protilehlý ve druhém poločase přidalo a bylo to fajn :))


gero 
re: re: re: Kritici

29.03.2010 12:22

Ja byl jeden z nich :-).A se mnou jeden totálně sežratej Nor :-).S ním to byl zážitek ! Seděl vedle mě na D54,už jak přišel v půlce první půle byl zjevně šrot,pak si koupil 4 pivka,mě 2,anglicky klel a fandil,pak mu spadla klobása,rozlil si 2 piva (1 z nich hodil na hříště po prvním golu),spadl mezi lidi o řadu pod náma,natloukl si záda a už ho vedli.No zajimavej národ tidle Norové :-).Lidi kolem nás měli šou :-).


gero 
re: Kritici

29.03.2010 11:47

Přesně,mám stejný názor.Navíc na balkáně,který beru spolu s Polskem jako vzor pro fanatické fandění je toto naprosto normální.Akorát na balkáně nefandí jen 200-300 lidí v kotli + par na protilehlý jako u nás,ale celý stadion fičí jeden fanatickej pokřík za druhým :-).Navíc mají min. 2-3 "speakry" kteří se pravidelně střídaji ve vedení kotle.


káně 
re: Kritici

29.03.2010 12:14

Mě se kotel líbil, jel celý zápas'''


Kocek 
re: Kritici

29.03.2010 15:06

Mohu se tedy zeptat, proč se z kotle ozývalo Kááámil Vááácek ještě než tento chlapec prvně kopnul do míče?? Čím si zasloužil Vacek to, co jiným není souzeno??? A to i těm, kteří se za Spartu rvou už víc než rok (Kucka, Pamič?)


Luky 
re: re: Kritici

29.03.2010 17:07

Tak si třeba udělej žebříček hráčů podle zásluh a pak si vyvolávej ;-)


Kocek 
re: re: re: Kritici

30.03.2010 08:10

Nepochopil si mou otázku?? :-O


Luky 
re: re: re: re: Kritici

30.03.2010 09:28

všechno tohlecto vyvolávání bejvá spontánní. Chápeš? Začni skandovat třeba sám skandovat jméno hráče, kterej si to podle tebe zaslouží, a třeba se k tobě taky někdo přidá...


Kocek 
re: re: re: re: re: Kritici

31.03.2010 08:09

Ale jo, to je moc pěkný, zamlada jsem taky v kotli párkrát něco rozjel :D Jenže já se ptal především na to, kde se vzala ta neskutečná obliba Vacka, ptám se tady na to už víc než rok, a dosud mi to nikdo nevysvětlil..


puuul.ACS 
Kotel - 2.poločas

29.03.2010 11:28

Bohužel se musím přidat k několika záporným komentářům ke kotli. V 2.poločase se jelo pořád to stejný dokola. Sparta šampion ještě beru (to je takovej chorál, kterej se jede dýl), ale aby se jelo 'Spartička je nejlepší' 12x za poločas tak to už je trochu moc. Mám ten pokřik rád, ale 1x max. 2x za poločas. O tom, že ten člověk s megafonem pořád jenom nadával, když chtěl aby se zapojila protilehlá tribuna, místo toho aby se jel dobře známý pokřik 'fandí celá letná'... Jasný, každý dokáže kritizovat, ale musím opravdu říct, že tohle byl pro mě jeden z nejhorších poločasů co se fandění a kotle týká. Jsem opravdu pro to, aby se vybral člověk, kterej dokáže ty lidi dokopat k tomu aby fandili a zná všechny chorály. Kdo jste byl v Jablonci, tak určitě potvrdíte jaká to byla paráda, když si to veme na starost ten správnej člověk, a to ještě ani nebyl megafon!


pesfilipes 
re: Kotel - 2.poločas

29.03.2010 12:11

12x za půli se to snad ale nejelo, ač jsem to nepočítal


Ludva 
re: Kotel - 2.poločas

29.03.2010 12:11

Chceme správnýho člověka u megafonu!!:)) Každej kdo si to vezme, by měl mít především respekt, tedy i když to nebylo ideální (nadávky, moc "celých letných" nebo nevariabilita chorálů), příště to bude určitě lepší! Buď to někdo dotyčnému řekne nebo si to vezme někdo komu se nic takového říkat nemusí! SPARTA!


gero 
re: re: Kotel - 2.poločas

29.03.2010 12:14

Ten člověk co tam byl snad respekt má :-).Jinak by mu ten megafon asi nedali :-).


Ludva 
re: re: re: Kotel - 2.poločas

29.03.2010 12:18

Já myslím respekt všech tady...kritizovat je jednoduchý, něco udělat už tak ne:))


mowen 
re: re: Kotel - 2.poločas

29.03.2010 12:19

S něčím souhlas s něčím ne. Vůbec mi nevadilo, že půl zápasu se zpívalo Sparta Praha šampiooon. Ten chorál je skvělej a mám pocit, že u něj je šance, aby se přiadala časem i protilehlá. Spartička je nejlepší je taky skvělý , ale nevidím sebemenší naději, že by se dalo rozšířit mimo kotel i vyskakování. Co ale byl fakt průser bylo nadávání. Seděl jsem v H42, vedle mě tři chlapíci kolem 50 let. Měli snahu , dokonce i šálu na začátku zvedli, ale jak slyšeli megafon a hlášku "Zvedněte prdele, debilové", tak byl utrum a mám pocit, že nefandili na truc. Chce to postupně, ale mám pocit, že v květnu na zápase s Teplákama by půlka stadionu mohla zpívat Sparta Praha šampion a z toho mi už teď běhá mráz po zádech.


pesfilipes 
re: re: re: Kotel - 2.poločas

29.03.2010 12:24

nepředbíhej - to nosí smůlu!! tydle představy nikdy nic dobrýho nepřinesly...


Celticgirl 
re: re: re: Kotel - 2.poločas

29.03.2010 13:11

Asi tak.. mě se povzbuzování líbilo, jestli někdo nadává na to, že se jeden chorál řval půl zápasu, tak je trošku mimo, to k tomu patří, nemusí se každou chvíli řvát něco jiného, naopak, má to daleko větší efekt... ale k tomu nadávání.. tohle je věc, kterou nepochopim a dost lidí to zhnusí.. je skvělý, že se kotel snaží vyburcovat protilehlou, ale často stačí zařvat - fandí celá Letná, člověk si toho hned všimne..nejde očekávat, že všichni budou neustále čumět na kotel a poté, co zvedne ruce nad hlavu, to udělají i na protilehlé koukající uplně mimo - na fotbalový trávník. Stačí prostě Fandí celá Letná na místo těch debilů atd..


jiri 
re: re: Kotel - 2.poločas

29.03.2010 12:31

Ten kluk s řepovym dresem je dobrej, podle mě


káně 
re: Kotel - 2.poločas

29.03.2010 12:15

Mě to nevadilo ;)


jin69 
re: Kotel - 2.poločas

30.03.2010 19:01

A vo tom to je...clovek kterej rozjizdi v kotli choraly musi mit trosku respekt,kdyz na me bude rvat nekdo koho ani neznam a jeste mi nadavat do curaku a zmrdu tak teprve nemam chut fandit,ale vezme to do ruky Palec a je to hned o nicem jinym,viz Bolka a Jablonec.


Bruska 
Kotel sám pro sebe

29.03.2010 13:01

Kdyby pokřik "Spartička je nejlepší" nebo nový "Sparta Praha šampiooon"skandoval kotel celý zápas bez přestávky bylo by to skvělý. Rozhodně lepší než nezabývat pro nás dnes bezvýznamným klubem jako je Slovan Bratislava. Souhlasím s tím, že nelze od kotle očekávat, že bude vyvolávat Ericha Brabce a upřímně řečeno úplně stačí, že se k němumu chová tak, jako kdyby na hřišti nebyl, což po jeho zranění následovalo. Myslím, že Brabec dobře slyšel potlesk z dalších tribun a to po pár zápasech není pro bývalého kapitána sešívek zase tak málo. Co stojí za kritiku je, že mu nezatleskala hlavní tribuna, kde již zřejmě sedí jenom samí sponzoři, co ví o fotbale prd, a nikoli fanoušci, kteří mu rozuměli. Několik let jsem měl na hlavní permanetku a zdaleka to nebyla tak mrtvá tribuna jako dneska. Co mi u kotle vysloveně vadilo bylo, že se nestaral o dění na hřišti při zranění Hejdy a hlavně při příchodu Jirky Kladrubského -ten si skandování jména zaslouží. V těchto momentech byl kotel jakoby sám pro sebe.


sin34 
re: Kotel sám pro sebe

29.03.2010 14:48

Kladrubskeho mam rad, ale moc nerozumim tve teorii o zaslouzeni si vyvolani, nevim proc by si zrovna on mel neco zaslouzit. Zase tak dlouho u nas neni, je z Budejovic a co si tak pamatuju, vynika hlavne v rozhovorech na tema : "Nejtezsi zimni priprava" nebo "V pristim zapase to musime zlomit" ci "Tento zapas nas nakopne" Na hlavni tribune se 80 procent listku rozdava. Take jsem tam chodil. Pravdou je, ze ceny vubec neodpovidaji tomu, ze musis na pulce mist cumet pres sloupy, ktere neskutecne serou.


Bruska 
re: re: Kotel sám pro sebe

29.03.2010 15:47

Kladrubský se vrátil po těžkém zranění, řada jiných na jeho místě by to nedokázala, bojuje, aby hrál za Spartu, to se prostě u hráčů oceňuje, i když nejsou hvězdy, jenže je dost těžké chtít po někom, kdo křičí bojujte za Spartu, na hráče, který dohrávají na hraně vyčepání, aby si na hřišti všímali podstatných věcí, když je zrovna potřeba urážet Slovan Bratislava. Příchod z Českých Budějovic je nějaká tělesná vada? Pokud ano, musím se na to přeptat Franty Straky, až ho příště potkám.


Kocek 
re: re: re: Kotel sám pro sebe

29.03.2010 15:59

No vida, dokážeš psát i rozumně, a nejen urážet. Kladrubský si to u našich "inteligentů" posral tím, že odsoudil dělobuch, to se netoleruje..


sin34 
re: re: re: Kotel sám pro sebe

29.03.2010 16:58

Nemam nic proti Ceskym Budejovicim. Ale psal jsi tu teorie o vyvolavani hracu, az u nas neco poradneho odkopou.. Neprijde mi, ze by toho Kladrubsky zase tolik dokazal. Ale mam ho rad, nijak mi nevadi, vyvolal bych ho, jako kohokoliv jineho. Spis jsem se pozastavoval nad tou tvou logikou a (ne)mereni vsem stejne..Samozrejme jsem mu zatleskal, kdyz se vracel - uz na zapase s Kodani. Ale nemyslim si na druhou stranu, ze tim dokazuje nejakou prehnanou lasku k nasemu klubu. Fotbal ho zivi, ve Sparte docela dobre, tak je preci v jeho nejvetsim zajmu snazit se dostat zpet. A dekovat nekomu, ze nehraje za B tym s kyselym ksichtem jako Zeman, ja proste nebudu.. to mi prijde jako samozrejmost!


filipkaran 
Fotbal se vrací

29.03.2010 13:02

Po dlouhé době se dá říct, že chodím na fotbal. Hráči makaj, Niklas se nám pomalu vykopává, zdá se, že jde všechno po dobré cestě. Jen to fandění je furt tak nějak nemastný neslaný, tim nechci nikoho urážet, to rozhodně ne(ti co fandí by měli být ostatním příkladem, což nám tu ale nějak nefunguje), jen mě štve, že když se začne "je nejlepší" tak začne celá protilehlá tleskat a je to hned v háji a to se týká i dalších pokřiků a chorálů. Je jasný, že svou roli v tom všem hraje rychlost zvuku. Já jsem si teď dal za úkol vymyslet nějakej pomalej chorál, kterej by stíhal celej stadion. Poté ho předám na příslušná místa, ale předpokládám, že bude zamítnut, jak už to tak bývá...Kotelník nejsem, mám k tomu své důvody, ale i tak chci, aby se atmosféra přiblížila fotbalovějším zemím, tak se na tom snažme všichni společně zapracovat. Sparta Forever!


Josef 
re: Fotbal se vrací

29.03.2010 13:20

Už jsem to jednou navrhoval. Ideální je naše hymna "Zpívej, kdo jsi Sparťanem"!!! Je to pomalé, tam na rytmu nikdo neuteče. Divím se, že to kotel ještě nezkusil. Toho by se mohl chytit celý stadion, třeba při derby. To by byl hukot. Věřím, že by lidi zpívali. I tak jich dost zpívá při hymně před zápasem.


filipkaran 
re: re: Fotbal se vrací

29.03.2010 13:27

Ideální by byla, jenže spoustě lidí se prostě nějak příčí, někomu přijde moc kolotočářská, jinému málo úderná...před zápasem jí lidi zpívají, ale furt je to jen zlomek...


Mates1893 
re: re: Fotbal se vrací

29.03.2010 14:45

Souhlasim s Josefem! Hymna Zpivej, kdoz jsi spartanem je docela vhodna. Navic jsem tady pred nekolika tydny cetl, ze si SF preje, abychom tuto hymnu jednou zpivali vsichni bez pouziti hudby na stadionu - aby tak buraceli vsechny tribuny. Tak proc by se to nemohlo pomalu zkouset behem zapasu??? ACS FOREVER!!!


sin34 
re: re: re: Fotbal se vrací

29.03.2010 15:42

Osobne si myslim, ze pred zapasem paradoxne nejvic skodi fakt, ze ji hrajou... Jinak by se lidi mene stydeli. Ale je podle me jen otazkou casu a bude lepe:) Nejlepsi byla po choreu na PSV.. to jsem ji vylozene rval. Lidi kolem me take.. proste byli v transu. Dost take pomaha, kdyz je tma:) Lidi se tolik nestydi fandit i zpivat..


Ludva 
re: re: re: re: Fotbal se vrací

29.03.2010 15:59

:))..to je dobra teorie s tou tmou:))..jako bez urazky:))...ale to reseni asi neni, zhasnout stadion aby se fandilo jako o zivot:))..tedy podle me hlavne je to o jednotlivcich fanaticich co se nebudou stydet a nebudou Cechacci a proste zacnou a strhnou ostatni..v kazdym sektoru..pak bude normalni fandit a nenormalni drzet hubu...bohuzel je to stale na vetsine stadionu naopak a NIC jineho nez neustálá snaha a píle (na vsech fanouskovskejch frontach) to nezmění...nějaké kroky radikální jako že "tak a teď se fandí" nebo nadávky do megafonu nemaj šanci na úspěch...


gero 
re: re: re: re: re: Fotbal se vrací

29.03.2010 16:48

Mě to vykládej,ja se o to snažím už dlouho.Kolikrát to chci rozjet na protilehlý dole,ale ty pohledy lidí sedící kolem mě,mě někdy dostanou :-).Nejlepší byl zápas s PAO na podzim.Atmosféra ja bič,s kámošema na D54 stojíme,fandíme,skáčeme a za náma sedí tak 45-50 letej chlap,ať si sedneme,že má zlatou permici a že nevidí.Ja mu řekl "No a ?! Já jí mám taky,a že fotbal není divadlo aby seděl !".Ke konci zápasu pak skákal taky :-).Je to prostě o tom se správně vyhecovat,odpálit stud (třeba i pivkama) a když k tomu přispějou hráči na place jde to pak skoro samo :-).


sin34 
re: re: re: re: re: Fotbal se vrací

29.03.2010 17:01

Ludva: K te tme. Myslel jsem samozrejme, ze se lepe fandi na zapase od 20:00 nez v 17:00, kdy je jeste svetlo.. Napad se zhasnutim me teda ani nenapadl:-D


Ludva 
re: re: re: re: re: re: Fotbal se vrací

29.03.2010 20:46

Já vím žes to nemyslel, že by se mělo zhasínat:))..jen když si to přečteš to tvoje "že se fandí lépe za tmy", tak to zní dost zajímavě:)))


mychal 
re: re: Fotbal se vrací

29.03.2010 18:16

S hymnou naprosto souhlasím, jen ať to kotel zkusí. Myslím, že většině lidí se líbí a i před zápasem ji zkouší zpívat, ale je potřeba ta podpora od kotle, aby to zkusil někdy v zápase, určitě by to mohlo mít úspěch.


Kocek 
re: Fotbal se vrací

29.03.2010 15:11

Osobně by se mi strašně líbilo, kdyby se společně s dlouhou tribunou skandovalo "Železná Sparta je"... Když tohle slyšim v Itálii, tak je to naprostá bomba! Pokřik naprosto "primitivní", kterej snad zvládne každej...


filipkaran 
re: re: Fotbal se vrací

29.03.2010 16:02

Hmm, to by těžký určitě nebylo, jednoduchý to je. Je to na stejnej rytmus jako slávyje ho*no je? :)


jin69 
re: re: Fotbal se vrací

30.03.2010 19:06

Kocku snad poprve v zivote s tema tvejma blitkama musim souhlasit,pokrik Zelezna Sparta je podle me mozna vubec nejlepsi,ale jede se dost malo,teda na muj vkus.


Kocek 
re: re: re: Fotbal se vrací

31.03.2010 08:10

No vida, ještě mě nakonec začnete mít rádi :D


Tuhos 
Fandění

29.03.2010 15:44

Co tady zas nějaky facebookfans píšou za hovna, to neni ani možný nechodte do kotle, když se vám to nelíbí kokoti. Víte o tom hovno a hraje te si tady na odborníky takový až tam opravdu nelezou, vaše fandění typu 30x lets go sparta 50x sparta je opravdu o ničem, asi potom ve škole na to balíte nactiletý holky. Když se vám to nelíbí, tak udělejte třeba zpouru až vám mužem nakopat ty vaše demetní hlavy. Táhnete na stránky Sparta fandí slušne tam je to pro vás.


puuul.ACS 
re: Fandění

29.03.2010 15:56

Ty si měl včera v 2.půli megafon?


pesfilipes 
re: Fandění

29.03.2010 15:57

to je velmi zajímavý a podnětný příspěvek


Kocek 
re: Fandění

29.03.2010 16:01

Toto je kvalitní názor. Pak se divím, že se mi na idnes smějou lančíkové a další sešívaný mérdky, když tvrdim, že mezi sparťany demence neni :D


lucifer.pekelny 
re: Fandění

29.03.2010 16:02

Nevyhazuj mne prosím odtud, pane zakladateli Spartaforever... :-p


Luky 
re: Fandění

29.03.2010 16:24

nehroť to tu, borče


Michal Staněk 
re: Fandění

29.03.2010 16:42

když chceš někoho urazit, začni psát jak člověk. Tydle nesouvislý bezpředmětný věty si nikdo k srdci neveme


Tuhos 
Hrdinové

29.03.2010 16:02

Docela by mě zajímalo proč někdo z vás, kteří tady tak kritizuji toho člověka, co měl včera megafon mu to neřekli při zápase a místo toho drželi pusu a ted na internetu jsou na jednou největší hrdinové. Good night net heroes!


gero 
re: Hrdinové

29.03.2010 16:17

V klidu :-).Já si kotle vážím i té většiny lidí,co tam jsou.Správný fanatismus a zapálení pro klub je skvělá věc.Ti,co to jak Ty říkáš "kritizujou" (já říkám,že mají jiný názor,než třeba Ty,nebo já) by se chtěli třeba ke kotli přidat,ale stylem fandění kotle jim to nejde (rychlost,styl pokřiků atd.).Tak by to chtěli sladit,ne každý totiž chce,nebo může jít do kotle.


efialtes 
.

29.03.2010 16:21

dobře že to včera vzal do rukou člověk kterej má fanatizmus v krvi,rozhodně lepší když tam bude on a bude nadávat než když tam bude kluk(ten v dresu řepky) kterej nemá respekt


Ludva 
re: .

29.03.2010 16:28

Můj respekt tedy ten v dresu Řepky za odvedený výkon v zápase s Olomoucí má!..a myslím, že nejsem jedinej! Nadávání je blbost a kontraproduktivní, na to přišli všichni kdo tam někdy stáli a pokud u toho vydrží člověk z druhýho poločasu s Brnem, určitě na to přijde taky! Jinak podal dobrej fanatickej výkon i ten člověk v druhým poločase s Brnem... příště až si odpustí nadávání a přidá vícero chorálů do repertoáru, bude to na jedničku! Jenom je sranda jak se tady bavíme o stylu fandění atd., místo abychom byli hlavně rádi, že se konečně fandí a kurva fandí v kotli každej zápas! Což nebylo ještě před chvílí samozřejmostí. Ono to půjde a bude se to jen zlepšovat!:)


efialtes 
re: re: .

29.03.2010 17:21

mám na mysli jíný respekt než ty


Ludva 
re: re: re: .

29.03.2010 20:57

No a teď mi napiš jakej respekt je podle tebe pro "megafonování" důležitější? Podle mě ten, že s tím megafonem něco dokáže (vyhecovat lidi, vyhecovat kotel, vyhecovat protilehlou)...upřímně ten respekt o kterým mluvíš ty možná zapůsobí na lidi v 5 řadách před ním...ale ostatní co seděj 50 m od něj to že jim bude nadávat někdo s tímto "tvým" druhem respektu rozhodně nevytrhne...ale jak jsem psal výše, nejdůležitejší je, že se fandilo a to velmi dobře oba dva poslední domácí zápasy! Derby musí být ještě lepší!!


efialtes 
re: re: re: re: .

29.03.2010 22:46

myslím že pro megafonování je důležitý aby ten člověk co se toho ujme byl trochu uznávanej,nějakej ten rok měl odfandíno/odježdíno(ten o kterym mluvim já tak má cca 15 let) a aby ho lidi znali a poslechli! jinak jak řikáš hlavně že se fandí,zbytek dopilujem;)


Ludva 
re: re: re: re: re: .

29.03.2010 22:58

Já myslím, že si rozumíme a shodenem se na tom kdo by měl a neměl "megafonovat":) Mě jen zarazil ten názor, že je jedno že bude nadávat..s tím prostě nemůžu souhlasit..ty lidi (mluvím teď o těch o který nám jde, tedy ty vlažný, který potřebujou nakopnout) na protilehlý ho stejně neznaj i kdyby jezdil 20 let a tím, že někomu řeknu "zmrde fandi" (to je příklad;-) ho rozhodně nevyhecuju...ale dost už keců, na netu to neodfandíme;-)


gero 
re: .

29.03.2010 16:29

Ten jak Ty říkáš "kluk v dresu Sparty" tam byl už několikrát (viz.minulý zápas ze Sigmou) a byla dobrá atmosféra.


pesfilipes 
re: .

29.03.2010 17:12

já teda viděl jen půli zblízka, ale paradoxně mi přišlo, že ten v řepkovi - minule byl dobrej...


artaxerxes 
Velikonoce a hlavní svátek

29.03.2010 16:22

Tak trochu bych s tebou nesouhlasil. Pro křesťany určitě není hlavním svátkem Velký Pátek - právě proto, že byl Ježíš Kristus ukřižován a půst má být symbolem žalu (narozdíl od půstu při masopustní středě, kde se má křesťan postít jako připomenutí 40 dní JK na poušti) Hlavním svátkem je pochopitelně neděle, kde dle křesťanů JK vstal z mrtvých. Pro Židy (judajisty) je to především oslava vyvedení Židů z Egyptského otroctví (Velké noci, kdy Bůh prostřednictvím Mojžíše seslal 7 ran na Egypťany). Pro pohany byly v této době slaveny svátky jara :-) Jinak ale moc pěkný článek.


Jumbo1 
re: Velikonoce a hlavní svátek

29.03.2010 16:40

Možná se mýlím. Nicméně na VŠ jsem absolvoval několik výběrových předmětů z oboru církevního práva. Vždy mě učili, že hlavní svátek (myšleno nejdůležitější den) je Velký pátek, protože v ten den Kristus dobrovolně položil život za nás lidi. Na neděli připadá hlavní oslava, o tom žádná. Už i proto, že na Velký pátek jsou půsty, nezvoní zvony, dokonce se v kostelích ani nepřijímá tělo a krev Krista (je to jediný den v roce, kdy se v kostele nepřijímá.


schupa 
re: re: Velikonoce a hlavní svátek

29.03.2010 18:16

mýlíš se :)


artaxerxes 
re: re: Velikonoce a hlavní svátek

29.03.2010 21:13

No jde o to, že umře každý, ale Ježíš Kristus vstal z mrtvých. Smrt JK by nic neznamenala pokud by nedošlo ke vzkříšení - to je vlastně hlavní důkaz jeho božství. A když vezmeš základ slova svátek vychází ze slavení a myslím, že na smrti není nic ke slavení, ale poražení smrtí (vzkříšení) za oslavu stojí stejně jako vítězství naší Spartičky :-).


Jumbo1 
re: re: re: Velikonoce a hlavní svátek

30.03.2010 09:05

Tak to určitě...:-)


pesfilipes 
re: Velikonoce a hlavní svátek

29.03.2010 17:13

..eště že sem pohan. :-) bezva poznámka, pro bezvědomce


artaxerxes 
re: re: Velikonoce a hlavní svátek

29.03.2010 21:19

No pokud to nepřeháníš a nejsi fanatik, tak na víře až tak nezáleží - Všude najdeš normální lidi i hovada. Btw. Osobně si myslím, že asi nebudeš pohan, ale pouze nevěřící. Pohan popírá existenci Boha (např. komouši) a nevěřícímu je jedno jestli Bůh existuje nebo ne (asi většina čechů).


pesfilipes 
re: re: re: Velikonoce a hlavní svátek

30.03.2010 08:49

máš vystudovanou teologii? jj jsem asi nevěřící... :-) ačkoli teda věřim, že sparta vyhraje titul. myslim... snad... doufám...;-)


filipkaran 
re: re: re: Velikonoce a hlavní svátek

30.03.2010 13:28

Netvrdil bych, že pohan popírá boha, pohani byli mnohem dřív než nějaká církev a bohů měli naopak hned několik. A pochybuju, že kelti byli komouši :)


mladej výjezďák 
megafon

29.03.2010 17:25

si musí člověk zasloužit a ne že chodí půl roku a pak to vede nějakej cucák,to by taky moh dopadnout jako klučina v Kodani:D


gero 
re: megafon

29.03.2010 17:57

A co se stalo ?


mychal 
Kotel

29.03.2010 17:46

Opět pochvala.. Je vás slyšet a naopak si myslím, že když se neustále zpívá šampion nebo je nejlepší tak je to plus. Neustále jste slyšet a je to super. A snad se i ostatní u nás na protilehlý chytěj, ja se o to pokouším, ale ne vždy to funguje :-)


haklos 
kotel

29.03.2010 18:07

Tak tady čtu příspěvky různejch chytráků a nestačím se divit...1- speaker na hovno - upřímně, tenhle kluk byl na jaře nejlepší,má repsekt a když řek že všichni budou fandit, tak fandili!!! je to snad chyba? nebo vám pár nadávek vadilo??pokud třetina kotle stojí a čumí,tak vážně věřim,že se jich dotkly urážky typu "debilové". ale když se fandilo pořádně, tak speaker to POCHVÁLIL!!!a pokud ste si nevšimli, tak speaker to bral zábavnou formou a s ním asi 90 procent kotelníků. nic proti spartakovi nemám (klučina co speakeroval doted,ale včera byly vidět jasně zkušenosti) 2- pouze jeden chorál dokola- no a co?? slyšeli jste fandy z německa nebo itálie?? tam je to fandění asi dost na hovno co??? samozřejmě že není!!! 3- vyvolávání hráčů, btw brabec se vyvolával (20 lidí tady píše že se vyvolávál,jenom někdo (asi 2 osoby) si tady stojí za tim že se nevyvolával - hoši určitě máte pravdu!!! to je asi tak všechno - neberte to jako přehnanou negaci,jenom sem chtěl napsat, že včerejší fandění bylo na naší ligu NADPRŮMĚR!! jen mi přijde,že pár lidí bylo včera na jiym zápase nebo je úplně mimo..Howgh.:-))


Michal Staněk 
re: kotel

29.03.2010 18:38

jen drobnej komentář. Já seděl na D52 (hned vedle kotle na protilehlý) a vyvolávání Brabce jsem neslyšel. Jestli to fakt bylo, tak chválim ;-)


vejvič 
re: kotel

29.03.2010 21:41

Mě se fandění kotle letos moc líbí ! Jen by to chtělo bez nadávání. Co je mi do "zkurvenýho Slovanu"? V Bolce se fandilo super a v JNC taktéž. Na zápasech doma chodím na protilehlou a lidí,co chtějí fandit je tam dost.Ve všech sektorech. Chce to jen čas a ono se to zlepší. Chorál Sparta šmpion je navíc čerstvej a spousta lidí ho nemá zažitej. Ale je super !!


pesfilipes 
re: kotel

30.03.2010 09:01

asi takle, těžko můžu hodnotit - zkoumat dění a způsoby komunikace v kotli, dyž tam nejsem... a teda jen dle zdejších komentářů. kotel je tak trochu jinej svět, tak ať si místní vyprofilujou způsoby, který jim vyhovujou - z tohodle pohledu je dobře, že se tu k tomu dost lidí vyjadřuje, komunikace neni nikdy dost. k těm povzdechům, co si dovolim soudit. minule s olmikem byl myslim fakt fajnm buben, těžko říct, proč teď nebyl a v gablonz myslim taky ne. ad opakování - nemyslim, že by to bylo na závadu, jet dýl jeden kus dokola, furt lepší, než ticho. co si pamatuju, tak třeba curych jel snad 80% času jeden song furt dokola a nebylo to špatný. budu možná za naivku, ale možná by se dal vytvořit nějaký předběžný scénář - na kus papíru, sepsat na něj pořadí nějakých věcí, co se líběj a jedou, pak by se nestávalo, že se zapomene na to či ono... byť teda chápu, že leccos jede jako reakce "na něco", prostor pro variabilnost by tam zůstal...


jehlidav 
Chorály:Léo a Sparta Praha do toho

29.03.2010 18:43

když už se tady rozjela diskuse o chorálech tak bych chtěl vyzdvihnout dva chorály ktery byly dost populární a ted se na ně nějak bohužel zapomnělo takový fandí celá letná:lééééooo a aleaé aleaó sparta praha do tohó to byly skvělý chorály


palio 
re: Chorály:Léo a Sparta Praha do toho

29.03.2010 20:55

SPARTA TEMPO


káně 
re: Chorály:Léo a Sparta Praha do toho

30.03.2010 09:14

Léééééééééééooooooo o ....


acskncl 
Vyvolavani Brabce

29.03.2010 22:08

pri jeho stridani bylo slyset tak od poloviny kotle.