Mysleli, že už je konec? (AC SPARTA PRAHA - FC Lausanne Sport, 3. kolo EL)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Kocek 
pepíku, sbal se a táhni

22.10.2010 11:18

Je mi zle pánové, takhle nasranej sem nebyl ještě nikdy.. CHOVANEC VEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Janina 
re: pepíku, sbal se a táhni

22.10.2010 11:27

vysveli mi doprdele, kdyz už to tak musim rict, za co na vcerejsim vykonu mohl Chovanec? Já tohle proste fakt nechapu, hraci odevzdaj konec a muze za to Chovanec..


Kocek 
re: re: pepíku, sbal se a táhni

22.10.2010 11:36

Tak zcela v klídku, jo? 1. Vacek, totálně neviditelnej, nehrál nic. PROČ do pérdele ho nestřídal? 2. Kadlec, celej zápas v podsatě bez kontaktů s míčem. PROČ ho nestřídal?!!! 3. Bony, od 60. minuty totálně vyřízenej. PROČ ho nestřídal???? Chápeš, proč sem nasranej? Do hajzlu, celej stadion vidí, že někteří hráči jsou uplně mimo, a náš pan generál ne? Co to je za debila, když po zápase si dovolí ještě mít na kluky kecy?????? Je to další totálně prokaučovanej zápas, a je už zcela jasný, že pod Pepou se Sparta za bezmála tři roky NIKAM neposunula.


Janina 
re: re: re: pepíku, sbal se a táhni

22.10.2010 11:52

a ty na ty kkluky kecy nemas??


Kocek 
re: re: re: re: pepíku, sbal se a táhni

22.10.2010 12:01

A proč bych měl? Je přece normální, že se někomu občas nepovede zápas, a právě od toho se musí střídat. Což Pepek jaxi neumí, radši tam nechá Kadlece dusit celej zápas, jen aby si s Paskou pak rozdělil provizi z prodeje.


pohadkar 
re: re: re: re: re: pepíku, sbal se a táhni

22.10.2010 12:09

Neříkej mu pořád Pepek, ty koště.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: pepíku, sbal se a táhni

24.10.2010 18:31

Proč ty lopatko? Pepek nebo Pepan, to neni nic urážlivýho, tak buď dobrej...


Jumbo1 
re: re: re: re: re: pepíku, sbal se a táhni

22.10.2010 12:31

No ty jsi vůl...


Danysek 
re: re: re: re: re: re: pepíku, sbal se a táhni

22.10.2010 12:35

Co bys taky zrovna od Kocka čekal... :-/


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: pepíku, sbal se a táhn

22.10.2010 12:45

Nic.


Shater258 
re: re: re: re: re: re: re: re: pepíku, sbal se a

22.10.2010 13:57

Přidej článek a čekej až se Kocek ozve... 8)


Kocek 
re: re: re: re: re: re: pepíku, sbal se a táhni

24.10.2010 18:42

Zrovna od tebe bych čekal něco k tématu...


kubri 
re: re: pepíku, sbal se a táhni

22.10.2010 15:58

No, pokud jim řekl, ať to zatáhnou, což udělali.. Tak to byla jeho chyba. Soupeř se má dorazit a ne čekat na to, až tam spadne fík... Tam jde spíš o to, že jako trenér už teď nesplnil sezónní cíle, což je Ondrášovka cup, Liga mistrů, Prvenství v lize...


Kocek 
re: re: re: pepíku, sbal se a táhni

24.10.2010 18:31

Jo, jenže vysvětluj to tady těm ***, akorát se dočkáš nadávek, ale k tématu nejsou schopný napsat nic :))


ACS-fan 
Tři králové B+B+Ř

22.10.2010 11:30

Mužstvo špatně funguje a je na čase přiznat si barvu. Klíč k problémům je v kabině se třemi vládci a trenérem, který je neumí (nemůže) srovnat, proto to na hřišti a zejména v obraně silně skřípe. Katastrofální komunikace mezi hráči bije do očí. Situace se s časem spíš zhoršuje, a proto by v zimě měl přijít radikální řez. Nerad to říkám, ale na pořadu dne je už i otázka GSM, který kupící se problémy hrne před sebou a po nepovedených utkáních si dělá alibi výkřiky o tvrdých postizích, které ovšem, jak vidno, k ničemu pozitivnímu nevedou. Pokolikáté jsme už na podzim selhali? Opakující se blamáže na evropské scéně a bohužel už i v domácím poháru a lize jsou hodně smutnou realitou.


celtic 
re: Tři králové B+B+Ř

23.10.2010 12:35

Jen jestli to není jen B+Ř. Vždyť za posledních 5 let a posledních 5 trenérů se takové zápasy opakují a podobají jako vejce vejci. Dílčí úspěchy doma, totální výbuchy v Evropě a pro mě zcela nepochopitelné, že od vyhození Straky a Poboráka trenéři nejsou schopni s tím cokoli dělat. A bohužel jsou u toho vždy B+Ř.


ACS-fan 
re: re: Tři králové B+B+Ř

23.10.2010 20:55

V první fázi možná jen B, který už je jen stínem velkého gólmana, kterým bezesporu byl. To, že chytal se zraněným kolenem, jak jsme se teď dozvěděli, už vůbec nechápu. Na druhé straně to alespoň mně vysvětluje proč dostával na podzim tolik gólů, které šly jednoznačně na jeho vrub. Prakticky neopouští čáru, když vyběhne, je to většinou průšvih, pozdě a pomalu reaguje. Měl by včas skončit a nehazardovat se svým jménem u fanoušků.


celtic 
re: re: re: Tři králové B+B+Ř

24.10.2010 07:40

Je otázka, jestli skončit, nebo posadit na lavičku. Já uznávám oba, jako dnes již legendy Sparty, ale...Oni sami by se méli zamyslet nad svými výkony a nad svou činností na hřišti /to vidíme/, ale asi hlavně v kabině /tam nevidíme/, jestli jsou ještě pro Spartu přínosem, nebo závažím. A to proto, že trenéři toho nejsou schopni.


cale 
Počkejme

22.10.2010 11:42

s odvoláváním do konce podzimu. Včera mi cestou domů bylo mizerně jako dlouho ne, ale zkusme to hodnotit co možná objektivně. Chovanec jistě měl střídat v záloze už někdy v 65. - 70. minutě, kdy jsme přestali kontrolovat hru a naše kraje nedokázaly potáhnout míč. Doufal jsem, že zkusí Krejčího místo Podaného - nebyl by to větší risk než nasazení právě Podaného s Palermem. Sionko zazdil neskutečné - ve 2. poločase mohl posunout Bonymu do stejné situace, ze které dával na 3:1, ale prováhal to. V nastavení měl dát gól a byl by klid. Na druhou stranu to v první půli byl skoro ten Sionko, který nám vykopal na jaře titul. Prohra padá na neuvěřitelně nesmyslné ztráty míče ve středu pole, kdy Vacek s Kuckou naprosto zbytečně chodili do kliček, Kweukemu se nedařilo zpracovat a přesně rozehrát a také hloupé selhání v obraně - chlapa, co nám dal hlavou z rohu góla by ale neměl hlídat náš možná nejmenší hráč (Pamič). Ale hodně mi vadí jiná věc. Kamarád, který se byl podívat v Madridu na Real s AC se mě ptal, jaký rozdíl vidím mezi Spartou a Realem, samozřejmě kromě individuální kvality a dalších zřejmých věcí. Na to, že Madrid je spolek skvěle placených hvězd, v podstatě celebrit, tak po každé slušné akci, i když se přihrávka nepovede tak, jak pěkná byla myšlenka, po každém ubráněném rohu, si hráči plácnou, prohodí pár slov, poklepou se po rameni nebo si aspoň ukážou palec. U nás se řve, Řepka na Blažka, Blažek na Brabce, Sionko, který zazdí tutovku se vzteká na Podaného... Nevím. Možná by to chtělo nějaký teambuilding přes zimu, něco a la Vzpomínka na Titány (místní fanoušci am. fotbalu jistě vědí). Každopádně mi nepřijde, že tým je tak soudržný jak by sparťanský tým být měl. Přitom mám pocit, že máme v mančaftu povahy - Kucku, Vacka - bojovníky, kteří by to mohli tmelit a zkusit vést nějak pozitivně - tak, jak se to staříkům v obraně a bráně nedaří. Do Liberce rozhodně jedu, věřím ve tři body. A když do konce podzimu všechno vyhrajeme, tak budeme mít titul na dosah a postup v EL v kapse. Optimismus dovnitř, pesimismus ven.


tucnak 
re: Počkejme

22.10.2010 11:54

Já bych byl strašně rád optimista, ale po včerejšku jsem dost pesimista. A to přesně kvůli tomu co píšeš.. jen na sebe křičí, místo aby se podporovali.. a to se nezmění ze dne na den.. Bude to asi potřebovat radikálnější řez, bohužel to bude ještě hodně dlouho bolet.. Promiň, ale optimismus v takovéhle situaci je přinejmenším naivita.. :(


Duhoš 
re: Počkejme

22.10.2010 12:17

Absolutni souhlas Cale! Týmová soudružnost, neoživení hry za stavu, kdy náše hra už nikam nevedla, optimismus.. Pěkně si to napsal!


Danysek 
re: Počkejme

22.10.2010 12:38

Díky Ti za ten příspěvek. Toho špatnýho tu bylo napsanýho už dost...


jelito 
re: Počkejme

22.10.2010 13:06

Jaky je rozdil mezi napr. Realem a ACS? Real a podobne tymy by takoveho soupere v druhem polocase proste dorazili. Dali by jim na cestu jeste tak dva tri goly a bylo by hotovo. Ty nase nagelovany pseudohvezdy hrajou celou druhou puli proti nazdarkum z DRUHE ligy udrzbu aby se nahodou moc nepredreli a poslednich deset dvacet minut stojej vsichni okolo vapna a branej. Pepa je jako trener hroznej ale za tuhle ostudu muzou hlavne hraci.


Shater258 
re: Počkejme

22.10.2010 14:10

Souhlasim s tebou, to co nám chybí je to čeho má teď Plzeň na rozdávání a nemluvim o bodech. Prostě banda co jí baví spolu hrát fotbal, hrajou pro tým a ne pro sebe... Plzeňáci choděj všichni spolu na pivko a sou v pohodě, Horváth tam tancuje na stole, je sranda je pohoda. Sparta zbytečná křeč....


manicsis 
GSM

22.10.2010 11:58

Nejsem z těch, kteří by za vším viděli trenéra a hráči byli bohové. Jasně Chovanec nemůže za to, že někdo není s to odkopnout míč z vlastního vápna. Co ale vyčítám Chovancovi, jsou opakující se chyby(alespoň dle mého soudu). Střídání používá čistě takticky, bez toho aby měl ambici ovlivnit hru. Styl 4-5-1 za proti druholigovému mančaftu, později ještě za vedení 3-1 mi přijde jako trapný alibismus. Vím, že loni jsme byli všichni šťastni z titulu, ale zapomnělo se na to trochu jak jsme k němu došli. Vím ,historie se neptá, ale z té historie teď Sparta sklízí plody práce. Spartě chybí jakýkoliv herní mustr, systém, který by hráči měli zažitý a o nějž by se opřeli kdyby se nedařilo, namísto neustále improvizace. Chovancův Alibismus, kdy nahodí psí oči a řekne, že rozdá pokuty už je také bezpředmětný. Vždyť ti hráči z toho musí mít už taky prdel. Takže myslím si, že 2 roky které je Pepa u týmu musí stačit kvalitnímu trenéroci na to, aby mužstvu vtiskl herní styl. Nakopávaný 4-5-1 neberu jako herní styl, neb ve hře je chaos. Otázkou je co teď. Liga je takřka v prdeli, pokud Sparta nevyhraje v Lausanne tak je i EL v prdeli a národní pohár je taky pryč. Neměla by v zimě nastat změna? S tím, že se jaro obětuje vytvoření nějaké koncepce?/ačkoliv to je pro Spartu posledních 10 let nadlidský úkol/.


mychal 
re: GSM

22.10.2010 13:02

Nevím, na jaký fotbal si včera koukal. Hrálo se 4-4-2.


manicsis 
re: GSM

22.10.2010 13:12

Prosím?:) Já viděšl v drué půli Kadlece mezi Podaným a Vackem a vepředu jen Bonyho. Na papíře 4-4-2. v praxi 4-5-1 jak bič!


Shater258 
re: GSM

22.10.2010 14:11

Hrálo se: první půle 4-4-1-1 a druhá půle 4-5-1 ;-)


dombas 
re: GSM

23.10.2010 11:51

.naprostej souhlas..vzadu nám to skřípe, dopředu to nejde..řikám už delší dobu, že pepik nemá spartě co dát..posraná LM s podprůměrnou žilinou to načala a teď to pokračuje i v lize, poháru(tam už to skončilo) a i v EL...


filipkaran 
Kam se všichni poděli?

22.10.2010 11:59

Kam se poděla ta Sparta, která dostávala gól jednou za uherskej rok, která všechny centry do vápna odhlavičkovala a hasila nebezpečí už v zárodku? Vždyť obrana je úplně stejná, ale hra vypadá úplně jinak. Teď nám tam padá fík za fíkem a já jsem z toho fakt kurevsky smutnej. Třeba Řepu jsem vždycky hájil, ale teď je na něm vidět furt víc a víc nervů, jeho hra už neni tak klidná a jistá jako bejvala, dokonce bych se nebál ho na jeden zápas posadit, naše obrana, kterou jsme se mohli chlubit a každej nám jí záviděl, je teď naší slabinou a když k tomu přičteme zbytečný ztráty míčů v záloze, tak tam máme najednou průchoďák...něco se musí stát, takhle to dál nejde, jen nevím co...achjo...můžete se mnou nesouhlasit, ale já to vidim prostě takhle.


tucnak 
re: Kam se všichni poděli?

22.10.2010 12:03

Bohužel s tebou souhlasím..


Shater258 
re: Kam se všichni poděli?

22.10.2010 14:15

To samý Brabec... vrátil se nám Kušňa, zkusil bych trochu starochům ukázat že to nemaj jistý... Řepa je Řepa, máme ho rádi je to kapitán, ale chce to vítr do zatuchlýho sklepa


dombas 
re: Kam se všichni poděli?

23.10.2010 11:53

..souhlas naprosto a když k tomu přidáš, že útok bez Bonyho je jalovej, tak to nevěští nic dobrýho..(viz ztráta v lize na plzeň)..


lirel 
Chovanec

22.10.2010 12:09

ven, včerejší prokaučovanej 2. poločas jen dokazuje jakej je to nafoukanej vůl. A pak místo toho, aby přijal svou vinu, tak to vše svede na svý hráče, fakt charakter.


Stanislav 
re: Chovanec

22.10.2010 12:29

Hezký názor-takový odborný.Ti borečkové na hřišti nic?Podle výkonu ve druhém poločasu by musel stáhnou naše ostřílené hvězdy na jednu pětku.-))


lirel 
re: re: Chovanec

22.10.2010 12:54

Ja nejsem odbornik!!! Ale ze Sionko hraje hovno, videl snad uplne kazdej, a nestahnul ho jen proto, aby ho celej stadion nevypiskal!!!! Jediny co pepa umi je svadet vinu na hrace, misto toho aby je podrzel. Snad je to jeho taktika, s kterou tam jdou, a kdyz ji nedodrzujou, tak uz priste nenastoupej prece, NE?? To neni prvni zapas v sezone, kdy sme hrali takhle blbe, navic s tak slabym souperem!


Kocek 
re: re: re: Chovanec

24.10.2010 18:34

S tímhle názorem tady oblíbenej nebudeš :))))


gero 
re: Chovanec

22.10.2010 17:01

Nejvíc mě sere,že furt kritizuje Pamiča,ale furt ho staví.Když podle něho kupí spoustu chyb,tak ať ho nechá sedět a dá tam někoho jiného ! Ten jeho alibismus mě už sere !


matjo 
Chjo

22.10.2010 12:16

Tohle byl opravdu zápas k nasrání.... Nabaženej výhrou s Palermem jsem vyrazil dokonce i s manželkou – ať se teda jako podívá, co na tom fotbale mám a hlavně ať je svědkem oslav po vyhraným zápase... Já prostě nevěřím tomu, že po zápasech v Hradci, Budějovicích, Voticích a Sokolově si hráči znovu dovolili podcenit soupeře a myslet si, že se porazí sám. Už vůbec nechápu jak můžou takhle vychladit závěr, když slyšej: BO-JUJ-TE-ZA-SPAR-TU! Vadí mi, že snad každej, včetně Ondry Vetchýho z Houslic by během utkání střídal jinak než Pepa... Libora jsem míval rád, za to jak vždycky makal a hrozně nerad bych zažil, jak na něj lidi pískají a nadávají mu. Včera to k tomu mnohdy směřovalo, proto si myslím, že logickým krokem v jeho kariéře je odchod ze Sparty. Už na to dlouhodobě nemá, tak to vidím já. Každopádně jsem si pěkně zafandil, až na ten závěr to byl příjemnej večer, líbil se mi pokřik: Zavolejte kapitána...a hlášky: „Takhle by to nešlo, teď mi psal Tomáš, že nás vůbec neslyšel...“ tak o víkendu všichni znovu – Aaaaaleeeee železná SPARTA je....


gero 
Klid

22.10.2010 12:22

Teď to chce klid,hlavně žádné unáhlené opatření,pokuty (podle slov Pepy,snad po každém zápase),vyhazovy atd.Chce to dustojně dohrát podzim,po skončení podzimu by si měl cely tým i s vedením pořádně ožrat držky (ale opravdu pořádně).Navodít pozitvní atmosféru a vlítnout do jara jako "rudí koně",zválcovat Plzeň,vyhrát EL a zase bude dobře :-).


manicsis 
re: Klid

22.10.2010 12:28

No to je v podstatě úplné pomýlení cos napsal:)


gero 
re: re: Klid

22.10.2010 15:28

Však tak to i bylo myšleno jako velká nadsázka :-).


kubri 
...

22.10.2010 13:04

hezký článek, ale tak 12. hráči to nevadí ne, určitě si uděláte setkání s hráči a vše bude smazáno :)


Janina 
re: ...

22.10.2010 13:50

Puvodne jsem to chtela nechat bez reakce, ale neda mi to.. Co to placas za blbosti? Chápu, že nekomu se to sdruzeni nelibi, prijde zbytecny a ja nevim co vsechno. Ale takovyhle blaboly si nech od cesty. Ty srazy nejsou delaný od toho aby se nekomu lezlo do prdele a odpoustely se prohry za par fotek a podepsanych věcí..!! Kluci tam neslysel od tech 12hracu slova chvaly, placani po ramenou.. Jinak, spis me mrzi, ze se v ty doslova nahovno atmosfere snazi nekdo neco delat, at to je od samolepek přes šaly k zajezdum...a furt se najdou lidi co dokazou jen remcat (tim nemyslim tebe)..


Jumbo1 
re: re: ...

22.10.2010 14:17

Máš pravdu, já koneckonců na posledním 12kovým setkání byl taky, a rozhodně se jen nechválilo...


kubri 
re: re: ...

22.10.2010 15:54

Jani, já nekritizuji lidi, co něco dělají. Byl ten článek mířen těm, kteří po prohře se Sokolovem říkali:"To nevadí, stejně jsme nechtěli hrát Ondrášovku.." :) Tak si to nevykládej proti sobě.. Ten na koho to patří to moc dobře ví. Naposled napsal, že musel jít na setkání s hráči a proto mu ani nevadilo, že Sparta prohrála. Takže tak .)


Shater258 
re: ...

22.10.2010 14:21

A tebe sere že to neni v televizi abys to mohl vidět viď....


kubri 
re: re: ...

22.10.2010 15:52

Hele.. Já na zápase byl a jedu i k nim na výjezd.. Sice chodím na protilehlou, ale chodím :) tak se uklidni..


Shater258 
re: re: re: ...

22.10.2010 16:18

V poho... Jenom si myslim že setkání je dobrá věc (Ne že bych na ňom byl...)


kubri 
re: re: re: re: ...

22.10.2010 16:44

Já to nemyslel nějak špatně.. Nahoře jsem to vysvětlil :)


žokej 
re: re: re: re: re: ...

22.10.2010 17:51

tak napřed přemýšlej, než něco vybliješ, pak to nemusíš vysvětlovat. Až budeš chtít něco udělat pro Spartu, dveře XII. hráče a skupin, co se starají o choreo atd jsou ti otevřený


kubri 
re: re: re: re: re: re: ...

23.10.2010 00:15

Nemusím být ve 12. a stejně toho dělám dost. Asi jste zapomněli, že jsou po celé ČR vedeny krajské fancluby.. ofiko :)


žokej 
re: re: re: re: re: re: re: ...

23.10.2010 10:07

klidně mi tykej. Nezapomněl, ale 1. podle mýho názoru fankluby toho pro fanouškovskou věc moc zevnitř a pro širokou fans obec nedělají - jsou zaměřený lokálně, 2. je důležitý, že 12.H. není "oficiální" (i když s klubem komunikuje a má jeho podporu), protože si může více "dovolit" třeba na podporu fans proti nesmyslným zákrokům policie, 3. nikdo samozřejmě nikoho nenutí do 12.H. hráče vstupovat - ale taky by bylo fajn, kdyby si o 12.H. kdekdo neotíral hubu jenom proto, že ho cítí jako konkurenci oficiálních fanklubů. Bez smajlíků.


kubri 
re: re: re: re: re: re: re: re: ...

25.10.2010 11:29

Já to jako konkurenci neberu, jen mi přijde trapný, že se ze stránek pro všechny HRDÉ Sparťany udělaly stránky, kde ti vnucují 12. hráče.. A pokud nepůjdeš, jseš za debila. Tak to tu je..


žokej 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: ...

26.10.2010 14:20

Nic není povinný, nikdo nikoho nenutí. Pokud ti někdo naznačuje, že kdo nevstoupil je za debila, je to jeho názor. Ale jinak vlastně moc nerozumím tomu, co ti na 12H vadí. Že se stará o výjezdy? Že koordinuje fans skupiny když je potřeba na choreo atd.? Že je schopný zajistit právní pomoc? Že vyrábí suvenýry? Že zajišťuje členům finanční výhody? Že dělá schůzky s hráčema? Nebo něco jinýho co dělá, případně nedělá? Kdyžtak se k tomu vyjádři, myslím, že by to zajímalo i další lidi, jestli se třeba někde nestala chyba. I když já si myslím, že chyba v tomhle případě není v 12H. A jestli máš pocit, že 12H je lidem vnucován, já jsem přesně opačnýho názoru - propagace je málo, hlavně v tom smyslu, že 12H je samosprávná jednotka fans Sparty, kam má přístup kdokoliv, a která je schopná pozitivně ovlivňovat sparťanskou fans scénu napříč jeho skupinami a i ve vztahu k vedení klubu.


paz 
cesky fotbal

22.10.2010 13:31

kdyby mi nekdo pred 5-10 lety rekl ze bude nase repre prohravat s tymy jako litva a cesky mistr prohraje s druholigovym svycarskym celkem tak bych se mu vysmal... myslite ze uz bylo nekdy i hur? repre prohraje s litvou... cesky mistr sotva remizuje se svicarskym druholigovym klubem a prohraje se slovenskou zilinou... doufal sem ze se toho nikdy nedockam... myslite ze muze byt treba jeste hur?


Shater258 
re: cesky fotbal

22.10.2010 14:24

Až bude liga plná jenom Bohemek, ČMFS zakáže i papírový chorea a chorály, hrát se bude jenom v Edenu aby se to zaplatilo a FIFA nás vymaže z mapy Evropy...


dombas 
re: cesky fotbal

23.10.2010 11:59

..může být a to poměrně brzy..už se modlim za konec podzimu..v zimě vyčistit hlavy a na jaře válec...jinak bude zle nedobře..


Jeron!mo 
Chovanec....

22.10.2010 13:38

Ač jsem ho nikdy neměl rád přišlo mi že ho odvolávat hned na úvod sezony je k ničemu ale teď se to zkrátka nabízí. Dal bych mu čas do konce podzimu s tim že stáhne náskok plzně a na jaře pokračování v EL jinak ať táhne. Sice řikáte že nemůže za to jak ty hráči odchoděj zápas, ale on je vybírá a motivuje a řiká jim co maj hrát a když to vypadá tak jak to vypadá je čas mu zamávat a sním i některejm hráčům. Co mě přijde smutný je kauza Sionko. Snaží se, bojuje ale prostě mu to nejde a on ho tam nechá celej zápas třeba by mu pomohlo pár zápasu na lavičce a nastoupit jako střídající hráč. Sice se to tady omílá furt do kola ale po včerejšku jsem cejtil potřebu se vyjádřit.


tucnak 
re: Chovanec....

22.10.2010 13:40

Ale Sionku uz nekolikrat nehral v zakladu..


Alesh.SF 
Co na to napsat?

22.10.2010 13:58

Taktika "Máme to v kapse, nic se nemůže stát, zatáhnem to a počkáme až pískne konec" prostě negunguje a hráči to odmítají pochopit a stále díky tomu přicházejí remízy nebo prohry na konci zápasu.. Stačilo by hrát "Nejlepší obrana je útok, hraje se až do konce" a šlo by to..


paz 
Chorály

22.10.2010 14:22

ty rybí prsty sou luxusni :D má to někdo na videu?


evilnemesis 
netuším

22.10.2010 14:26

Dámy a pánové, já už ani nevím na co mám být naštvaný. Podle mě je nejdůležitější ta pohoda v týmu ta podpora sebe navzájem. Je mi smutno když vidím jak Řepka zápas co zápas řve na Pamič a to úplně zbytečně. To je jasný že tam jsou emoce zakřičí se a tak ale co předvadí náš tým je k pláči. jak zde již bylo psáno výš, podívejte se na Plzeň vyhrává i když se nedaří a to podle mě jen díky tomu že bojují až do konce a taky trochu to štěstí, ale musí se jít tomu štěstí na proti páč u nás ta kvalita je si myslím ale když jdeš na hřiště nasranej nebo ve stresu že ti zase bude půlku zápasu někdo nadávat není pro psychiku dobře. každopádně je to škoda a za hru ve druhé půli jsme si to zasloužili


gero 
Řepka

22.10.2010 16:38

Bohužel musím to napsat,ač mám Toma rád.Tom sovou roli lidra kabiny absolutně nezvládá.Lídr není jen o tom furt na někoho na hřišti řvát,ale v kritických momentech i uklidnit a spoluhráče podržet.A právě tato role mu není vlastní.To samé platí i o Brabcovi a Blažkovi,měli by kabinu tmelit a né bezhlavě řvát po spoluhráčích.Chybí mi tam nějaká "klidná síla".


tomik-pomik 
re: Řepka

22.10.2010 19:18

V tomhle s tebou asi souhlasím. Je pro mě největší ctí obléct si na sebe originál dres ještě u UEFY s 2 na zádech a nápisem ŘEPKA, ale Tom se mi nelíbí čím dál víc. Dokud řval a nechyboval, mávl jsem nad tím rukou, ale nelze si nevšimnout, že co zápas, tak nedorozumění stoperů s golmanem - hlavní problém bych viděl v triu Bláža, Řepa a Brába. Ti kluci si nadávají, komunikace mezi nima na způsob řvaní řvaní a zase řvaní. Pokud je pravda, že Bláža chytá se zraněným kolenem a pod injekcema, dal bych tam Zítku, ať se Bláža uzdraví. A vyndat jednoho z dvojice Řepka - Brabec. Mám Toma rád, takže pořád říkám vyndat Brábu a zkusit Hejdu, viděl jsem pár jeho zápasů a rozhodně se mi nezdá horší.


žokej 
jsou to

22.10.2010 17:52

líný mrdky; kolikrát už to zaznělo, že hráči nevědí, co to je bojovat za Spartu, kdy už se to proboha změní?!? Nejsem obdivovatel Chovance, ale sorry, za tohle teda opravdu nemůže ani náhodou...


FootballFanatic 
Děkovačka

22.10.2010 21:37

Totálně mě dorazilo, že místo toho aby šli hráči poděkovat nám fanouškům, za to že jsme je šli podpořit v kose, ve všední den v devět večer podpořit, se otočí zády a doslova nám naserou do huby. Sice to chvilku vypadalo že se k něčemu chystaj, ale jakmile se začlo skandovat "Bojujte za Spartu", tak si to okamžitě rozmysleli a otočili to. No co jsme si to vůbec dovolili jim řikat aby bojovali, když přece nasázeli 3 góly v EL takovýmu mančaftu! bastardi nevděční


paz 
re: Děkovačka

22.10.2010 21:46

zatleskali... me to staci... necitili se urcite o moc lip jak my kdyz to tam padlo v 96 minute...


Dynamo 
re: Děkovačka

22.10.2010 23:07

byl jsi nekdy na zapase treba v Italii nebo Spanelsku? tam se zatleska z puliciho kruhu a jde se do kabin..dekovacka se nekona nikdy


kubri 
re: re: Děkovačka

23.10.2010 00:16

My jsme v čechách :)


acskncl 
re: Děkovačka

23.10.2010 11:34

Dekovat sli a nalezite pri tom byli vyhuceny.


Jumbo1 
re: Děkovačka

24.10.2010 10:02

Ono to možná bylo právě proto, že se zas řvalo to "Bojujte za Spartu". Divnej pokřik, já ho neřvu, když už, tak "Bojujme za Spartu", buď jsme v tom všichni, a nebo se pak nechlubme, že "jsme mistři". Říkat při výhře "my", ale při prohře "oni" umí každej...Já být na hřišti, a slyšet pokřik typu bojujte za Spartu, ukážu fanouškům prostředník...


ziki 
re: re: Děkovačka

24.10.2010 11:14

přesně tak, Bojujte za Spartu oni beru jako pískání, je to tak dřív Bláža vždycky nadával když se řvalo Bojujte za Spartu!Myslim si že řvát jen Sparta by bylo prospěšnější, popřípadě vymyslet něco co je nebude srážet, třeba Sme v tom s váma atd. Ale když dostanou v pátý nebo kolikátý minutě gola tak to fakt neni tim že by nebojovali!


dombas 
druhá půle..

23.10.2010 12:09

..odchozená druhá půle rozhodla, střed zálohy se vytratil,k tomu chybující obrana a bezzubej útok bez zakončení...místo přidání ještě jednoho dvou gólů vyrovnáno a jen bod za domácí plichtu s teamem, kterej by dostal na prdel i v ústí...


jarinvdf 
Je to v hlavách

23.10.2010 18:26

No jako takovej šok už jsem dlouho nezažil...Zápasy se vyhrávaj i prohrávaj,těžkých porážek už jsem zažil od Spartičky taky hodně,co si budem povídat,ale ztratit zápas v 6.min nastavení,to si teda nepamatuju!Sestava byla optimální,jestli je v bráně Bláža nebo Zítka je prakticky jedno,obrana po návratu Kušníra v nejlepším možným složení,v záloze nastoupěj 4 z 5-ti našich top halvů,v útoku reprezentační dvojice,co chceme víc?Tribuny měli taky plný,soupeř hratelný,co víc si přát.Přesto za poslední tři roky nemáme systém,nemáme pravidelný úspěchy,výsledky jsou střídavý,poráží nás kdejakej nýmand,a já příčiny vidím právě jen a pouze v hlavách hráčů!Jasně že tohle není generace Nedvědů,Rosických,Hašků,a le kurva za Spartu snad můžou bojovat stejně jako oni!!!Když jsem viděl střídajícího Matějovskýho na lajně s rukama za zády,tušil jsem,že to dobře nedopadne...Prostě tyhle hráči mají peníze,ale nemají srdce.A jen tak mimochodem,jejich lajdáckost mě připravila o 23500Kč...https://www.tipsport.cz/w ...


jarinvdf 
re: Je to v hlavách

23.10.2010 18:29

https://www.tipsport.cz/w ... -sandbox/ViewUsersTicketAction .do?idu=-69441195573&idb=- 1&hash=A5fL5LuAh8Ee9fVG4Hy h4t2bkyA%3D


ziki 
GSM zůstaň!

24.10.2010 11:09

Je mi zle z vás všech co si myslíte že za to, co předveddli druhou půli může Chovanec!Asi jim vo půli řikal chlapi neblbněte, zalezte a naserte si do trenek! Fakt někteří lidi sou idioti!A média?Místo toho aby si psali o Slavii, která bojuje o záchranu a má 350 milionový dluhy tak furt je kanonáda na spartu, která přitom jediná může přisypat nějaký body do koeficientu!Chovanec podle mě nedělá nic hroznýho, to že furt někdo píše že dělal nesmyslný nákupy?Kucka,Kadlec,Vacek,Pam ič,Kušnír atd atd to sou špatný nákupy? Tak se proberte, jestli ste viděli záznam Palermo-CSKA tak ste viděli že taky uměj hovno a Spartavyhraje v Lausanne a pak plichta na Palermu a je to naše! Já jedu do Lausanne s pravejma sparťanama a ne se zmrdama co si tu léčej komplexi...


pravnik 
re: GSM zůstaň!

24.10.2010 13:11

Promiň, nejsem zrovna pro jeho okamžitý vyhazov, ale omlouvat do nekonečna jeho chyby taky nelze. Každý samozřejmě chyby dělá, ale měl by si vzít poučení a snažit se příště to udělat líp. U GSM místo toho vidím alibistické kecy a svalování všeho na hráče. Třeba takový Kušnír - hraje po zranění první zápas, v 65. minutě ho berou křeče, místo toho, aby ho Chovanec vystřídal, nechá ho tam vydusit do konce zápasu a pak řekne, že Kušnír se podílel na vyrovnávacím gólu. Kdybych byl na místě toho hráče, asi by mě tímto pěkně na*ral.


pan fotbalista 
re: GSM zůstaň!

24.10.2010 13:17

Souhlas


jbee 
re: GSM zůstaň!

24.10.2010 17:23

No, vzhledem k tomu, že o půli v rozhovoru pro ČT plkal Kmoch něco o tom, že "Vacek by měl hrát blíže ke stoperům", a pak se stáhl Kadlec prakticky do zálohy, tak jim to svým způsobem asi říkal. A že se posrali... jestli to náhodou nemůže souviset s tím, že GSM neustále někoho z hráčů veřejně kritizuje. Neznám jiného trenéra, který by to dělal, natož tak často. A pokud tu předposranou taktiku nenaordinoval on, tak proč nestřídal dřív? Co mu bránilo? Chovanec dělá jednu botu za druhou. Hráče koupil dobré (tedy, některé), ale trénovat je prostě neumí, takže jsou nám pak ven koncem celkem k ničemu :-( Samozřejmě, postoupit ještě můžeme, ale ptejme se spíš kde bychom mohli být, kdybychom měli schopného trenéra.


Kocek 
re: GSM zůstaň!

24.10.2010 18:41

Jedna otázka, KDO staví ty hráče??? KDO je odpovědnej za to, jak pracujou celých 90 (96) minut, KDO má možnost střídání, a nevyužije jí? KDO to je?? Nevíš?


j.holiday 
re: re: GSM zůstaň!

25.10.2010 10:33

nějak ti hapruje matematika, já tam vidim otázek pět:-)


Kocek 
re: re: re: GSM zůstaň!

25.10.2010 15:51

Otázek je pět, ale KDO je pouze jeden :D


jarinvdf 
Liberec

24.10.2010 15:30

Tenhle zápas se sice nepovedl,ale včera Plzeň poprvé padla a my máme zítra v Liberci šanci začít stíhací jízdu,proto bych očekával trochu burcování před tímhle zápasem...Jen vzpomeňte na jarní parádní výjezd,nejlepší za poslední roky co pamatuju!Zopakujeme to zítra???Já tam určitě budu,co vy???


j.holiday 
re: Liberec

25.10.2010 10:34

pro jistotu bych zvednul pojistku na autobus


milhaus06 
Jako den a noc

24.10.2010 21:39

Až teprve dnes jsem se mohl dostat k netu což mi i pomohlo podívat se na zápas s Lausanne s větším odstupem. Nicméně se nemůžu ubránit tomu zklamání, které ve mě přetrvává už od čtvrtka. Nevím co řekl o poločase Chovanec hráčům. Jasně pár chyb v první půli asi udělali,ale tohle je Evropská liga a ne GL.Co si sakra Chovanec a spol myslí?Že hrajou s Kladnem nebo nebo co.Statistika z EL mluví jasně...s Palermem doma 2 obdržený góly, v Moskvě dokonce tři...to mluví jasně o tom, že Sparta si nemůže dovolit hrát stylem...náskok si ubráníme. Trio nejzkušenějších Řepka, Brabec, Blažek se hádají jak kluci na písku a mladším hráčům to na klidu asi moc nepřidá. Komunikace asi vázne jinak si nedovedu vysvětlit proč dostáváme docela dost gólů z rohu.V Moskvě nás gól z rohu zlomil, proti Bolce doma jsme jestli mě paměť neklame taky zbytečně inkasovali z rohu a v posledním zápase EL to samé.Sami můžem kopat rohů na milion a téměř z 90 % můžu říct, že budou odfláknutě kopnuté na přední tyč.Pane Chovanec a spol...vzpamatujte se.Jindy hrajete supr...viz zápas s Olomoucí a jindy je to bída viz druhej poločas s Lausanne. Prostě jako den a noc. Zdražení vstupného jsem byl ochoten akceptovat,ale jestli si budete dál zahrávat s věrností fanoušků a hrát stylem podle toho jak se vyspíte, tak si nemyslete, že naplníte tribuny.