8. listopad (AC SPARTA PRAHA - MFK Ústí nad Labem, 15. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
pesfilipes 
Je fakt super

09.11.2010 09:01

když nám píše reporty poslední žijící pamětník bitvy z bílý hory. kdo jinej to má?


pesfilipes 
re: Je fakt super

09.11.2010 09:03

ad ta střela - nechci bejt za potížistu, trefil to slušně, to jo... ale zase, ta dálka... ty woe já nevim. podle mě by se todle chytat (nebo aspoň vyrážet) prostě mělo


luckyboy 
re: re: Je fakt super

09.11.2010 10:08

Taky si myslím, že střela nebyla špatná, ale tohle by Bláža měl mít. Podle mě jí trochu podcenil a proto si na to jen šáhl. Jinak se vším ostatním v reportu souhlas a díky za něj.


paz 
re: re: re: Je fakt super

09.11.2010 10:46

strela mu prolitla mezi dlanema... jasne jeho chyba... nezda se vam ze by meli dostavat sanci mladi golmani? blazek a zitka nemuze byt zadna budoucnost... nerikam hned vystridat blazka ale postupne nasazovat i nekoho mladsiho (napriklad proti usti by mel 100x vetsi motivaci jak blazek)


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: re: Je fakt super

09.11.2010 11:15

Mezi dlaněma teda určitě ne, natahoval se po ní pravačkou, ale jen to škrtnul no. To by musel stát přikovanej na lajně, aby to měl.


Jumbo1 
Hezký článek

09.11.2010 09:09

HEzký článek z pěkného zápasu. Ústí hrálo fotbal, ale paradoxně asi právě proto, že mu nic jiného nezbývalo, bo případný myšlenky na beton byly od 3. minuty nepoužitelný-díky gólu. A viděl jsem Vacka běžet víc než 2 metry v kuse, netušil jsem, že to umí :-)


Celticgirl 
re: Hezký článek

09.11.2010 09:43

S tím Vackem si děláš srandu, ne? Možná bys měl přijít na zápas někdy střízlivej a soustředit se jen na něj.. on toho oběhá nejvíc!


Jumbo1 
re: re: Hezký článek

09.11.2010 10:30

Na zápasy obvykle střízlivý chodím, už proto, že semtam píšu referáty. Soustředit se jen na Vacka nelze, sleduju zápas jako celek, a výsledek je vždycky produkt výkonu všech hráčů nejen jednoho. Já jsem navíc Vacka nekritizoval, jeho výkon se mi líbil, ale opravdu jsem ho snad poprvé poo dlouhý době viděl, že běžel s balonem nějakých 20 metrů. Obvykle popoběhne pár metrů, chvíli kouká, a pak nahrává...Jinak technicky je dobrej, a nic proti němu nemám.


pesfilipes 
re: Hezký článek

09.11.2010 10:04

1.vacek - nevim kde se bere-vzalo, že vacek v zápasech neběhá... 2.myšlenky na beton padly ve 3.minutě - to si nemyslim. když chce někdo hrát beton, tak první gól na tom nemusí hrát,a většinou nehraje, roli. betonuješ dál, páč jeden gól můžeš dát dycky a dyž ne, tak tak to votevřeš až na konci, třeba na deset patnáct minut...


Ludva 
re: Hezký článek

09.11.2010 10:08

Vacek byl jednoznačně nejlepší na place, ve všem, tedy i v pohybu bez míče a s míčem!


Kocek 
re: re: Hezký článek

09.11.2010 10:10

Jen kdyby to dával dřív od nohy!!! Udělá dva frajery, a pak místo kolmice dopředu míč zasekne, otočí se, a pak teprve vymýšlí, co dál. Fotbalista je dobrej, ale s tímhle stylem by se hodil tak do roku 85... Matějovský má mnohem rychlejší přihrávky.


Ludva 
re: re: re: Hezký článek

09.11.2010 10:11

Ale hovno, když mu někdo naběhne, dá to, jenže když spoluhráči stojej schovaný, tak mu hold nic jinýho nezbývá.


Kocek 
re: re: re: re: Hezký článek

09.11.2010 10:13

Nehodlám se hádat, seděl sem nad půlicí čárou, ale zejména v první půli několikrát udělal kličku do středu hřiště, místo aby poslal balon do křídla Sionkovi... Nicméně myslím, že se oba shodnem na tom, že pokud se Vacek nepere uprostřed s Kuckou a Matějákem, tak hra naší zálohy vypadá rozhodně líp. Všichni tři si prostě navzájem překážej.


StarejHomolka 
re: re: re: re: Hezký článek

09.11.2010 13:12

Ludvo, dle toho, kde Kocek seděl, to byl ten jak si ho kvůli Vackovi zjebal již na stadionu :-))))


Kocek 
re: re: re: re: re: Hezký článek

09.11.2010 15:26

Jo, nějaký debaty proběhly :)) Ale ted vážně, proti Vácovi nic nemám, naopak, mám ho jako oblíbence. Jen mi přijde, že kdyby hru trošku zjednodušil a zrychlil, tak bude ještě lepší a platnější pro tým.


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: Hezký článek

09.11.2010 11:21

Sylvestremu se vyčítalo, že nahrává často dozadu a občas brzdí hru, to kdyby se vyčítalo Vackovi, tak se nemluví pomalu o ničem jiným.


actessi 
re: re: re: Hezký článek

09.11.2010 18:47

Musím opět souhlasit.Vacek zvládá s přehledem jako jeden z mála jeden na jednoho,ale druhá fáze tragická.Nahraje někdy dopředu a zrychlí hru??? podle mého zbytečně brzdí...


Irčan 
re: re: Hezký článek

09.11.2010 10:11

No to je fakt, ale až na finální fázi. Není schopný kloudně přihrát ani vystřelit...


Ludva 
re: re: re: Hezký článek

09.11.2010 10:14

Vystřelit jako Méďa ještě neumí, to je pravda, ale že neumí přihrát...to nevím jestli mluvíme o tom stejným hráči...


Kocek 
Vachoušek

09.11.2010 10:05

Nebyl sem sám, kdo jeho výkon chválil. Včera nehrál špatně, naopak, jelikož hrál spíše defenzivního, tak si to odehrál slušně, a některý jeho myšlenky (bohužel spoluhráči nepochopený) byly dost dobrý. Na Evropu to asi už nebude, ale v lize by byl v současnosti rozhodně platnější, než Kuco, kterej jednak hraje neskutečně na sebe, a pak je až příliš podrážděnej..


cale 
re: Vachoušek

09.11.2010 10:49

Troufnu si nesouhlasit. Dneska jsem se na to kouknul v TV a potvrdil se mi dojem z tribuny. Vachoušek přihrál dopředu za zápas dvakrát! a z toho jedna přihrávka měla myšlenku. Jinak mě neskutečně vytočil asi pět deset minut před koncem, kdy jsme šil 3-4 na dva, on pokazil přihrávku, zamával rukama a udělal dalších pár kroků dopředu místo urychleného návratu zpět. Na spoustu soubojů se sice koukal a do málokterých zasáhl, pomalu přistupoval k hráči. Jediná věc, o kterou se doopravdy snažil byla ta, aby každý alespoň dvě vteřiny předem věděl, kam bude přihrávat. Jistěže je tu argument, že dlouho nehrál, ale v zápasech těsně po příchodu z Teplic to stálo za podobné h...o a rozhodně to není hráč ani pro Evropu, ani pro Spartu. To ať radši Kusku střídá Niki, který alespoň semo tamo vyhraje hlavičku, nebo někdo z béčka.


Kocek 
Jo a Kadlec...

09.11.2010 10:06

Tomu by měl někdo vysvětlit, že fotbal je KOLEKTIVNÍ sport, pokud chce dělat to, co při brejku 2 na jednoho, tak ať se dá na tenis.. Kweuke mu poté tou přihrávkou nádherně předvedl, co to je týmová hra, a řekl bych, že ho i docela ztrapnil :DDD


Ludva 
re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 10:09

Jo, to byl za posledních 5 zápasů taky jedinej týmovej moemnt od těch našich "černejch perel"...jinak oba hrajou JEN na sebe, ani navzájem si přihrát nedokážou, což včera X krát předvedli.


Kocek 
re: re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 10:11

Tak s tím bych nesouhlasil, včera totiž Kweuke Bonymu několikrát nahrával, ale Bony pokaždý nezpracoval balon. Včera byl Bony hodně slabej..


Ludva 
re: re: re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 10:13

No ale závěr je stejnej, buď si nepřihráli, protože jsou to oba sobci (hodnocení zda je to pro útočníka plus nebo ne zde nebudu rozebírat), nebo proto, že to neuměj...


luckyboy 
re: re: re: re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 11:01

Nemyslím si, že by kluci hráli jen na sebe. Ostatně když budou dávat góly a rozhodovat zápasy jako v současnosti, tak je mi nějaký hamounění úplně šumák. Možná je pěkný,když si to jiní kluci 5 x narazí na šestnáctce na jeden dotyk, ale když finální zakončení letí 40 metrů nad bránu, tak je mi celá akce ukradená. Zvlášť když se v tomto momentu láme důležitej zápas.


NotoriousB.I.G. 
re: re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 11:18

Větší blbost jsem tady dlouho nečet a to je co říct, protože tady se blbosti vyskytujou dost často.


Ludva 
re: re: re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 17:06

Máš pravdu, že je fakt kokotina psát příspevky, kterejma zcela nic neřekneš...a koukej, nakazil jsi mě tím asi...no i když ne, se tě aspoň zeptám..ty jako nevidíš ty klapky na očích co oba zatím mají a předváděj v každým zápase???..jo stačí to na Lausanne a Ústí (tam se prosaděj sami, ještě aby ne, když chtěj hrát ve Spartě), ale proti silnejm soupeřům to chce hrát jako tým, což jsem u nich zatím nezaregistroval...


becici 
re: re: re: re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 20:43

A počítáš Bonymu a Leovi goly nebo jsi jak pár jedinců, co ji ty goly nepočítají??;-)


Ludva 
re: re: re: re: re: Jo a Kadlec...

10.11.2010 19:12

Takže ze mě děláš rasistu jen proto, že se mi nelíbí jak jsou ti dva fotbalisti netýmový???:)


becici 
re: re: re: re: re: re: Jo a Kadlec...

10.11.2010 19:37

Počítáš nebo ne ?? Jednoduchá odpověd:). PS: O rasismu tu není ani slovo.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: Jo a Kadlec...

12.11.2010 12:52

A proč se mě ptáš na takovou hloupost?:) Je snad důležitý, jestli gól uzná rozhodčí ne?:)


becici 
re: re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 12:38

Tomu nerozumim. Ovšem když budu mluvit za sebe. Když vidím Vachouška se Sionkem, tak jsem docela rád za ty tvoje černé perly


Ludva 
re: re: re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 17:08

Sionko hrál včera dobrej zápas...


kubri 
re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 10:10

Já bych Vaška nezatracoval. Ono je to těžké být na lavičce a chtít hrát. Když tam pak jdeš, tak máš chuť dát góla a on ho měl. Věřil si a to je pro útočníka strašně důležité. Hlavně nesmíme zapomenout na to, že nás několikrát taky podržel a naservíroval taky hezké góly, tak proč ho zatracovat? Kwueke má teď "formu," ale na Jaře ho může zase opustit a pak budete volat po Vaškovi.. :)


Kocek 
re: re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 10:15

Já ho vubec nezatracuju, jen mi přijde, že kolikrát je hezčí nahrát, než dát gol sám. V momentu, co popisuju, prostě hamounil, a to je ve fotbale špatně.


kubri 
re: re: re: Jo a Kadlec...

09.11.2010 10:17

S tím momentem souhlasím. Ale udělalo tam hodně to, že dlouho nehrál v základu.


kubri 
:)

09.11.2010 10:06

Super esej.. Po dlouhé době mohu napsat, že jsem nejel na Letnou zbytečně (prhy mi nevadí, i když mě mrzí..) Ale p.Chovanec, zdá se, to trefil do černého. Ten útok je skvělý a jsem rád, že jsme včera hráli, teda, alespoň to tak vypadalo, útočný fotbal. Nebylo nás ani málo, a to proti Ústí!! Teď ten útok jen vyzkoušet proti týmům lepšího kalibru a pokud to bude šlapat, tak tu brzo máme opět naší železnou SPARTA!!!!!


Kocek 
A ještě něco :)

09.11.2010 10:09

Včera sem bohužel zaregistroval "domluvu" mezi Řepkou a Brabcem, kdy mu Řepa něco vyčítal, a Brába se na něj ani nepodíval a jen máchl rukou. Tam je asi nějakej problém, díky němuž naše obrana zdaleka není taková, jako loni. Naopak mě překvapilo, když poměrně lehkou přihrávku Řepky nezpracoval Vachoušek, tak se mu Řepa gestem omlouval :-O


kubri 
BTW:

09.11.2010 10:13

Věděli jste, že LEO se neučí česky? Tím se u mě celkem dost snížil. Možná proto je to pak těžké nahrát, když nerozumí slovům jako:"Druhá, nahraj, centr..."


Kocek 
re: BTW:

09.11.2010 10:15

Nevěřim, tyhle základní fotbalový slova se naučí stopro..


kubri 
re: re: BTW:

09.11.2010 10:18

Já se teď koukal na záznam a řval tam Pepa na něj, jdi k lajně, jdi k lajně a on běžel do středu :D


Kocek 
re: re: re: BTW:

09.11.2010 10:24

:))) asi má špatnýho tlumočníka :D


actessi 
re: re: BTW:

09.11.2010 18:51

aspoň nebude rozumět,až mu budou někdy Ti vzadu nadávat:-))))


filipkaran 
re: BTW:

09.11.2010 13:16

Když vezmu v potaz, že Leo je tu zatím jen na hostování, tak se ani nedivim...pokud uplatníme opci a koupíme ho, tak bych řekl, že se učit začne. A těch pár slov co používá na hřišti, to se naučí každej. Představte si, kdyby se na každym hostování musel učit jazyk, to by pak nedělal nic jinýho a ve výsledku by mu to bylo k ho*nu...


nasersi 
re: BTW:

09.11.2010 14:57

Čoveče ty jsi snad slepej, Leo nahrával nejvic z našich útočníků.


kubri 
re: re: BTW:

09.11.2010 16:35

Chlape, já nikde nenapsal, že nenahrával :) Asi sis spletl vlákno, protože já psal o jazyce :)


nasersi 
re: re: re: BTW:

09.11.2010 21:10

Možná proto je to pak těžké nahrát, když nerozumí slovům jako:"Druhá, nahraj, centr..."


looki 
fotbalovej soupeř

09.11.2010 14:26

je jen škoda českýho fotbalu, že Ůstí, i přes viditelně slabší kádr, snaží hrát fotbal a nejspíš spadne (i ty Teplice jim asi škodí, ale to je další ostuda naší ligy, že se do ní dostanou kluby bez stadionu). Něco podobnýho byl svýho času Most, kterej ovšem dojel hlavně na Žáka...hráli fotbal, padalo hodně gólů a šli do kopru. A různi betonáři, odskočivší si z Blanky hrajou ligu dál (Budějice, falešnej klokan, často Příbram, ale i ty Tepláky...). Škoda..Ústí včerá hrálo moc sympaticky a byl to koukatelnej fotbal! Škoda jen toho sobčení hráčů co se chtěli předvést (Bony, Venca, ale i eMZet) a zahodili prakticky jasný góly.


Michal Staněk 
re: fotbalovej soupeř

09.11.2010 16:32

Au, to "Ůstí" mně málem vyrvalo obě oči.


looki 
re: re: fotbalovej soupeř

09.11.2010 17:04

chybička se vloudí..zvlášť když to člověk píše ve spěchu o polední pauze s jídlem před sebou.. SORRY


Michal Staněk 
re: re: re: fotbalovej soupeř

09.11.2010 19:19

pohoda, taky se mi občas takovejdle úlet povede :)