SUPPORT - report (fans podpora na zápase 19. kola Gambrinus ligy 2011/2012 SPARTA - Plzeň, Letná)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
abdul 
Sparta X Plzeň

05.03.2012 09:48

Sedávám v místech, kde je to stejně daleko od obou kotlů a musím říct, že plzeňáci byli slyšet daleko víc po celý zápas. Nějak si nemůžu vzpomenout na zápas, kdy kotel Sparty byl tak slušně zaplněn a přitom tak málo slyšet. Znělo to jako kdyby většinu pokřiků skandovala tak třetina lidí. Je jasný, že se na tom podepsal i průběh zápasu, ale byl to, co se týče fandění, jeden z nejslabších zápasů co jsem na zaplněný Letný zažil.


tucnak 
re: Sparta X Plzeň

05.03.2012 10:01

To zas nééé, kotel nebyl špatnej. Je pravda, že v druhém poločase je né vždy bylo slyšet (proto ani protilehlá nemohla odpovídat), ale že by to patřilo mezi nejhorší, tak to určitě ne. Mimochodem protilehlá by se měla snažit mnohem víc!!! Sedim tam a zvlášť druhej poločas děs. Na to že byl plnej stadion..


FootballFanatic 
re: Sparta X Plzeň

05.03.2012 12:21

protože na větší zápasy tam leze kdejakej čumil, hlavně aby pak mohl dělat ramena před kámošema, že je velkej ultrasák, polovina zase ani neznala všechny chorály.


Kocek 
re: Sparta X Plzeň

06.03.2012 10:02

KECÁŠ, sedim tak, že v podstatě mám mezi nohama středovej kruh, a do 3. golu nebyli plzeňáci slyšet skoro vůbec. Sem tam se ozvala nějaká urážka Prahy, ale jinak byli slaboučký.


janecek 
Asi zklamání?

05.03.2012 10:03

Asi Vás strašně zklamu, ale z H 22, což je roh nahoře, mezi hlavní a rodinnou, náš kotel prakticky neslyšitelný. Vyjma dělených pokřiků Sparta-Praha, s protilehlou.Žádné chorály,žádné pokřiky,téměř nulový fonetický zážitek. Vizuelně dobré( ohně a dýmy), ale jinak uplně žalostné, co se efektu týče. Nekamenujte mě, jen hodnotím, co jsem slyšel, respektive neslyšel.Pořád mi hlava nebere, proč na výjezdech je to super a jde to a doma uplně kulový..:-((.


FootballFanatic 
re: Asi zklamání?

05.03.2012 12:24

párkrát jsem na těchto místech taky byl a kotel tam opravdu slyšet není, nevim, zda-li to byly zrovna špatné zápasy, co se aktivity kotle týče, nebo tam to skandování prostě nedolehne.


Sparta-Klatovy 
re: Asi zklamání?

05.03.2012 17:48

Taky jsem seděl na H22 a chtěl jsem fandit, ale prostě to nešlo, kotel nebyl absolutně slyšet


Kocek 
re: Asi zklamání?

06.03.2012 10:04

Tak roh napravo od hlavní je místo, kde kotel celkově moc slyšet neni. Nejvíc je slyšet jako by před sebou, tedy ve směru od letenský pláně k "nicorette" sektoru :)), ale zrovna v tomhle rohu to opravdu slyšet neni. A neni to chyba kotle, je to akustikou stadionu.


sidovina 
kotel

05.03.2012 11:14

Musím říct, že na to, kolik nás v kotli bylo, to bylo fakt žalostné. Speaker se snažil neustále rozjíždět support, ale asi i kvůli nefunkční reprosoustavě to chvílama zůstalo bez efektu. Jedna strana si mumlala svoje, pár dacanů křičelo Hřebík ven už od desáté minuty a dalších 200 lidí bylo pro jistotu zticha uplně. Asi do kotle chodí lidi, kteří chtějí ušetřit a vůbec jim nevadí, že neznají nic jiného než Sparta, tlesk, tlesk.


becici 
re: kotel

05.03.2012 11:23

To nemuzu souhlasit. Většina, co chodí do kotle fandit chce. Ale co si budem povídat průběh zápasu nepomohl k nějakému nakopnutí a fanatizování mezi fans. Nebyla prostě chut. Další věc, která už byla zmíněna je nefunkční reprosoustava, což zrovna na takovym zápase bylo až smrtelné. Do kotle chodívám do horních řad a tam speaker ze stupínku slyšet nebyl. Lidi, co byly vedle mě, za mnou, tak si jen povzdechli, že by rádi fandili, ale nic neslyší. Já taky hovno slyšel, ale vzhledem k tomu, že do kotle chodim přes 6 let, tak mi stačí jedno slovo, abych se chytl.... Tod muj postřeh:)


sketa 
re: re: kotel

05.03.2012 12:14

mikrofon dole byl, bohužel nefunkční a zprovoznit se ho nepodařilo. Nakonec co vím tak se snad i ztratil, ale snad už se našel. Fandění bylo slušný podle toho jaký byl výsledek, ale to už je taková klasika. Lidi než aby dál fandili a snažili se hráče trochu strhnout, tak na ně radši začnou pískat. Vím že naše výkony jsou žalostné, ale tímhle hráčům taky moc nepomůžeme!!!


FootballFanatic 
choreo

05.03.2012 12:37

Chci se zeptat organizátorů chorea na protilehlé tribuně, zda-li se někdy přemýšlelo nad nějakou plachtou místo kartónů resp. krepáku. Naše trikolora je sice nádherná, ale její možnosti jsou celkem omezené. Myslíte, že by bylo realné v budoucnosti zorganizovat něco podobného, ať už z jednotlivých pásů papíru nebo jedné plachty?http://img85.imageshack.u ...


akrij 
re: choreo

05.03.2012 12:49

já nejsem organizátor jen jsem vypomáhal s roznosem chorea ale můj názor je že podobné choreo, placha by se spíše hodila do kotle. nemyslím si že lidi na protilehlé by chtěli mít zakrytý výhled tak "dlouho"...třeba v sobotu dobrá polovina lidí papír zahodila už po pár vteřinách :(


akrij 
re: re: choreo

05.03.2012 12:50

teda samozřejmě to nebyl papír - omlouvám se za překlep ^^


FootballFanatic 
re: re: choreo

05.03.2012 18:06

a kdo se jich bude ptát? :) minutu to vydržej. Tohle je podle mě ten poslední problém. Co se týče kotle, tak ten je na to docela malej podle mě


StarejHomolka 
re: re: re: choreo

05.03.2012 20:15

Plachta na středu doprovázela kartoniádu v zápase proti Žilině.


FootballFanatic 
re: re: re: re: choreo

05.03.2012 23:59

to vim, dobře si to pamatuju. Ale ptám se spíš na budoucnost než na minulost.


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: choreo

06.03.2012 23:09

To by asi bylo na delší debatu, a osobní nikoliv na netu, která by mohla začít třeba od poměrně malého počtu aktivních lidí a (ne)schopnosti jít kreslit a tu plachtu udělat. Snad se jako tábor v tomto zvedneme a dík všem, kteří jakkoliv aktivní jsou.


Koudeson 
Tak nějak...

05.03.2012 13:21

.. jsem čekal ty nové chorály, které se tu propagovali a nakonec zase pár starých pokřiků. Celkem škoda, 30 sekund pokřik, pak 5-10 minut pauza.


Wega 
Taky nesouhlasím,

05.03.2012 14:57

že by Plzeňáci nebyli slyšet. Od několik kamarádů, kteří seděli různě po stadioně, jsem po zápase slyšel, že hosté domácí přeřvali kromě děleného pokřiku Sparta-Praha. Mě spíš překvapilo, že jich dorazilo jen 500 a taky nechápu, proč musí být zavřené sektory oddělující hosty od Sparťanů.


SpartaPride 
ACS-PLZ

05.03.2012 15:22

S kotlem to bylo zapříčiněno i tím, že tam byly normálové, kteří tam moc nechodí a ani se jim fandit tolik nechtělo. Když sem se náhodou ptal, kdo umí nové chorály všichni kroutili hlavnou. Škoda, že nezazněly, snad to vyjde příště... Atmosféra se dala očekávat taková jaká byla, přijela Plzeň, všichni se chtěli kouknout na hezkej fotbal, ani ne tak, že by přišli podpořit Spartu hlasitým fanděním. Výjezdy jsou prostě výjezdy!


StarejHomolka 
Hlasové dispozice

05.03.2012 20:19

Občas si marně lámu hlavu, že hosté i v menším počtu a teoreticky ve stejném místě stadionu jsou slyšet více než náš kotel. Jasně, počet fandní v našem není někdy příliš velký, ale i tak.... Nemůže to být třeba občas i tím, že je věkově jiné rozložení a jsou tedy u hostů hlubší hlasy, nebo že přidávají volume více, nebo jen posazují jinak hlasy...?


StarejHomolka 
re: Hlasové dispozice

05.03.2012 20:22

Jinak poklona kotli. Po celý zápas 100% podpora Sparty!


Tomis 
re: Hlasové dispozice

05.03.2012 21:59

určitě na tom něco bude, ty mladý kuci holt ještě nemaj dostatečně vychlastaný hlasy :-))


Bud1893 
re: Hlasové dispozice

06.03.2012 18:11

Myslím že máš pravdu.U ostatních týmů jsou fanoušci v kotli věkově starší. Nevím proč u nás na Spartě chodí starší chlapci jen na protilehlou


Spartan223 
tak by mě zajímalo

05.03.2012 20:51

proč se nejel ani jeden novej chorál?furt se tu psalo že se bude bouřit nově, psalo se, že se pokřiky všichni musí naučit na plzeň a pak se za celej zápas nejede ani jeden?takhle si lidi(kteří jsou liní, co si budeme nalhávat) řeknou "proč se učit nějáký nový chorály, když se stejně při zápase nevyužijou..."..nechápu to...někdo říkal že nebyla nálada...ano, ale to nebyla až po třetím gólu plzně...do tý doby to bylo celkem ok...jedinej chorál, kterej byl oživením byl jenom proti horváthovi,ale to není chorál na každej zápas...a druhá věc: klidně mě ukamenujte,ale řekněte mi, jak klukům na hřišti pomůže to, když se vyvolávají jména řepky a blažka?máme je hnát dopředu a ne je srážet tím, že budeme vyvolávat hráče, který už nám nepomohou..!!!uznávám, byli to sparťanský persony a poprávu jsou to legendy sparty,ale za situace kdy prohráváme a hráči potřebujou energii, která z ochozů musí sálat až se z toho soupeř posere(!!)to není úplně vhodný...to je můj názor...


gero 
re: tak by mě zajímalo

05.03.2012 21:15

Ad nové chorály:podle mě je nejlepší zkoušet je na zápase,kde se předpokládá menší účast fans soupeře např.Příbram,ČB atd.Ať jsou lépe slyšet a ať jsou v kotli lidi co chodí na Spartu a né na soupeře.Ale třeba se pletu.


Bud1893 
re: re: tak by mě zajímalo

05.03.2012 21:49

Určitě. Mimo to co bychom chtěli např v 2. poločase zkoušet když nikdo nefandil


Bud1893 
Hrůza

05.03.2012 21:51

To že výsledek stál za hovno jsem věděl už na stadionu ale říkal jsem si že jsme aspoň dobře fandili(v 1. půli) a zkouknul jsem videa ze zápasu a slyšel jsem skoro jen Plzeňáky


gero 
re: Hrůza

05.03.2012 21:58

Ja už se naučil nehodnotit famdění podle videa.


inzaghi 
nové chorály

05.03.2012 22:12

Nevím co všichni máte s novýma chorálama, když víc než polovina lidí neumí ani ty starý... Nehledě na to, že bez ozvučení by to nakonec vyznělo jako když ladí kapela na nějaký vesnický tancovačce v Čimelicích... Co se fandění týče, chodím do kotle skoro 20let, neříkám že pokaždý jen do kotle teď už jdu vzhledem ke svému věku někdy i na protilehlou, ale tohle je už opravdu bída. Teď mi fakt přijde, že se zápas dozvím akorát kdo kolik toho kde vypil, kolikrát se kdo ráno česal a voněl, kam si naháněl ofinu a patku a podobný píčoviny. Jsem pro radikální řešení "nefandíš - vypadni". Když jsem do kotle začínal chodit, tak mě jednou Bergy pěkně proplesknul, protože se mu zdálo že fandim potichu, pak mi řekl že jestli nerozeřvu celej sektor tak dostanu znovu a světe div se povedlo se (i když nejdřív schválně neřval nikdo). Jindy, když se mu zase něco nezdálo, tak jsem visel za nohy z H38, jó to byly časy... Ale prostě tím všechny strhnul k lepším výkonům a takovej člověk u nás momentálně chybí... Kdyby bylo po mým, tak tam půlku lidí ani nepustím, mně přijde že tam lezou jen kvůli levnějším lístkům a permanentkám.


inzaghi 
re: nové chorály

05.03.2012 22:14

Jinak samozřejmě díky všem co na to neserou a fandí z plných plic, ale bohužel je nás menšina...


gero 
re: nové chorály

05.03.2012 22:18

Trochu radikální přístup :-).


inzaghi 
re: re: nové chorály

05.03.2012 23:41

radikální, ale účinný... Když to nejde po dobrým, tak to musí jít po zlým...:)


Koudeson 
re: nové chorály

06.03.2012 00:32

fandit postarym jako, jude slavie, kdyby nam slavisti, na baniček sereme, Tooomáš Řepka. Jak tohle pomůže hráčům jako? Tohle jsou podle mě dost sobecký pokřiky, kterýma si ty lidi léčej mindráky. Pořádnej chorál ma vyhecovat hráče. Někdy holt stará škola neznamená dobrá škola víš...


Koudeson 
re: re: nové chorály

06.03.2012 00:35

jo a mimochodem jestli chcete motivovat mladý aby se přidali tak je třeba vymyslet něco nového, svižnýho, to co se zpívá teď je prostě takový utahaný a láme to jazyk.


inzaghi 
re: re: re: nové chorály

06.03.2012 08:43

jo a k těm mladejm, jestli nejsou dostatečně motivovaný tím že jsou sparťani a že chtěj ze svý vlastní vůle fandit, tak ať do kotle prostě nelezou a jdou si na teen point tribunu (nebo jak se to tam jmenuje) nebo seděj doma na prdeli...


Koudeson 
re: re: re: re: nové chorály

06.03.2012 09:29

tak si žijte ve starý době 100 let za opicema, pro me za mě, ale do tý doby to prostě bude stát za prd. Změna je život a jestli tohle kotel nepochopí tak se situace prostě nezlepší. Je tam ale moc konzervaticních dinosaurů asi.


inzaghi 
re: re: re: re: re: nové chorály

06.03.2012 12:11

takže by vlastně přišel vhod takovej chorál na melodii Justina Biebra?


Koudeson 
re: re: re: re: re: re: nové chorály

06.03.2012 12:45

asi každej mluvíme o něčem jinym... radši no comment


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: nové chorály

06.03.2012 13:05

Tak to rozved co by sis predstavoval.


Koudeson 
re: re: re: re: re: re: re: re: nové chorály

06.03.2012 18:17

tak jak ve Slávii, nebáli se přijít s něčím novým. A kotel tam jede celý zápas. V tom jsou hoooodně daleko. Jednoduché nesložité texty. Zpěvné, a hlavně rytmické melodie, které dokážou našlápnout pány fotbalisty na hřišti. Například, sice hezká písnička se spartičkou projezdíme celý svět je hezká, ale totálně nudná. Text dobrý, forma podání špatná a utahaná, a takových chorálů je víc (neříkám všechny). Takže klidně si řvěte dál to jude Slavie, pokud vás to uspokojuje, ale ve fandění nás maj v kapse. Proto jsem tak pro ty nové chorály, které jak pevně doufám oživí dění v kotli a přilákaj i nové hlasy. Klasický marketing, mladý lidi na to co tam je teď moc nenalákate. Všechno prochází svým vývojem, a Sparťanský kotel prosťe zaspal dobu, tak to bohůžel je.


inzaghi 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: nové chorály

06.03.2012 21:45

to je asi podle vkusu, mě teda nezaujal ani jeden z těch "novejch" chorálů, přijdou mi takový nemastný nesláný a šitý horkou jehlou...


Koudeson 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: nové chorá

07.03.2012 10:59

To kdyby si člověk řikal pořád když se má něco měnit, tak se nikam nedostane ;)


Koudeson 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: nové chorá

07.03.2012 11:04

No a pokud se tobě líbí jak to vypadá teď, tak prosim. Pro mě za mě, ať si kotel zůstane klidně dál k smíchu.


inzaghi 
re: re: re: re: re: re: re: nové chorály

06.03.2012 21:43

ale prd to byla nadsázka, akorát mi přijde že ty šamponi co tam lezou by to i někdy uvítali, prostě poslouchat jejich rozhovory který vedou v době kdy maj fandit někdy fakt stojí za to


gero 
re: re: re: re: re: re: nové chorály

06.03.2012 13:52

Kdo to je ten Justin Bejbl ? :-).


inzaghi 
re: re: nové chorály

06.03.2012 08:39

V době o které mluvím se tohle neřvalo, ano samozřejmě že jude slavie nebo smrt baníku bylo a bude vždycky a tak to taky má bejt. Tehdá se řvaly jednoduchý chorály, kterej se naučil i ten největší trotl a prostě to jelo. Zapálila se protitankovka a po celou dobu čoudění se jel jeden chorál a že hořela kurva dlouho...


acskncl 
re: re: re: nové chorály

06.03.2012 09:07

Jenze za drivejsi jednoduche texty by te zdejsi milovnici opic chteli veset na kandelabry......


becici 
re: re: nové chorály

06.03.2012 15:55

Co to?? Měl by sis hlavně uvědomit, že jsme ve fotbalém prostředí,prostředí kotle a ne v divadle či na výstavě obrazů. Zdravá nenávist je potřeba :)


Filousssss 
re: nové chorály

06.03.2012 01:06

Naprostej souhlas, za Bergyho to byl panečku kotel!!!! Kde jsou ty časy...


Kocek 
Škoda...

06.03.2012 10:01

Kotel se snažil, ale dlouhá byla uplně mrtvá. Pár nás tam sice zkoušelo s kotlem fandit, ale zbytek jak leklý ryby. Po golu na 1:3 MUSÍ celej stadion bouřit a donutit kluky aspoň snížit a mít tak lepší vzájemné zápasy, a ne že se začne pískat a někteří odcházet, to nejsou sparťani! Hlavně teď neblbnout, ať se neozývá zase Hřebík ven, ale SPARTA!! Kluci titul s naší pomocí udělaj, ale bez ní ne. Pyro bez dělobuchů podle mě na jedničku :)))