Deus ex machina aneb GSM z tribuny (FK Viktoria Žižkov - AC SPARTA PRAHA, 20. kolo GL)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Pete_ACS 
Support

10.03.2012 13:26

Ten druhej poločas byl strašnej, fandila tak třetina kotle...


Jumbo1 
re: Support

10.03.2012 13:40

Tak dokonce, já myslel, že aspoň půlka...


Dweregon 
re: re: Support

10.03.2012 14:01

Ten megafon je z holešovický tržnice ne ? V choreofondu je 30 tisíc a speakrovi nepořídíme kvalitní megafon...


1893 
bubeníci.

10.03.2012 13:49

Bubeníci nejsou slyšet.


Bubenik 
re: bubeníci.

14.03.2012 17:58

já do toho řezal docela dost, ale velkej buben měl trhlinu na spodku, takže se do toho moc řezat nemohlo. Slibuju, že na Baníku to snad bude jiný kafe


robik 
2 poločas

10.03.2012 14:08

Byl vcelku slušnej(golů mělo být víc), je si ale potřeba uvědomit, že na podobné trosky už nenarazíme a nepřijít ten náhoďák, tak kdo ví co nás čekalo za utrpení. První poločas byla příšernost. Fandění v kotli nic moc, ale nedá se divit, když tam je půlka diváků a fandící lidi jsou rozesetý po celém stadionu. Vorvani kousek od kotle, nějaká skupinka na druhém konci hlavní a na schodech u hospody asi starý výjezďáci.


ffontan 
...

10.03.2012 14:08

No fandění teda opravdu pěkně odfláknutý - ale to mohlo bejt tím, že lidi dost "koukali po vejrech" a pak se nezapojili včas a už to bylo zabitý... Jinak že bude lítat nějaký "Hřebík ven", s tím jsem počítal, ale v takovejm množství jako včera jsem to opravdu nečekal snad ani v nejhorším snu - dyť mně přišlo, že to hřebíkvenování bylo snad slyšet častějš než fandění:-/ Jinak já sám sobě musím udělit záporný body, protože jsem taky byl duchem kdovíkde a uchytil jsem se při fandění tak dvakrát jakžtakž za celou dobu.


gero 
re: ...

10.03.2012 20:12

Na Hřebíka mám svůj názor,ale řvát "Hřebík ven" za stavu 2:0 pro nás,mi příjde trochu mimo.


pohadkar 
re: re: ...

10.03.2012 20:37

Jestli to tak cejtí, ať si to řvou i za stavu 10:0, ale já věřím tomu, že se Sparta během jara rozjede. Mně osobně se třeba líbila hra Sparty i proti Plzni, i když jsme bohužel prohráli. A těch křiklounů bude po výhrách ubývat. Už vím od minulýho kola, kdo vyvěšuje "Hřebík ven", tomu to zůstane asi napořád :-)) ale moc dalších nebude. Jinak právo na názor má každej, ale včera to tam řvali fandové ve věku, kdy při poslední štaci Jardy možná ani na Letnou ještě nechodili.


gero 
re: re: re: ...

10.03.2012 20:55

Já nikomu právo na názor neberu,ale ať mi nikdo nebere ten můj :-).Nejsem Hřebíkovec,ani Pepíkovec :-).,jsem Sparťaň a nic jiného než podpora mého týmu mě nezajíma ! :-).


jin69 
re: re: ...

10.03.2012 20:56

Trosku z jinyho soudku...gero priste by to mozna chtelo aby to speaker rozjizdel vic uprostred kotle,byly jsme na stredu a hovno jsme slyseli ,pak se casto stavalo,ze kazda cast kotle si jela neco jinyho.


gero 
re: re: re: ...

10.03.2012 20:58

Možná jo.Mě připadalo,že stojím u té "větší půlky",ale zdání občas klame.


VaclavV 
re: ...

11.03.2012 01:40

Jen dobře, že stále víc fanoušků je nespokojeno s tou bídou, co pod vedením toho nechopného teoretika Sparta předvádí. Hřebík ven!


Skříň 
re: re: ...

11.03.2012 09:24

Můžeš mi prosím vysvětlit, v čem je to dobře??? Nenapadá mě nic. Vytvoří se hustá atmosféra, ve které se bude klukům hrát fakt "parádně". Rozložíme si Spartu zevnitř a může nám být skoro jedno jak hráli ostatní, protože o titul se tak připravíme sami. Myslíš si, že kdyby Sparta skočila 2., 3. nebo 4., že proběhnou zase další změny? Že přijde v létě další nový GSM? Na to zapomeň, to se určitě nestane. Na rozdíl od spousty jiných majitelů klubů to má D. Křetínský v hlavě srovnané a celý tenhle záměr dlouhodobě připravoval (viz odchody Tomáše a Jardy), není to plácnutí do vody. Proto se toho jen tak nevzdá, rozhodně ne letos v létě a myslím si, že ani během zimy, pokud by to drhlo. Sparta opravdu potřebuje stabilitu, sehraný tým lidí na hřišti i mimo ně a ne změny každých pár týdnů. Nejsem ani zastáncem J. Hřebíka, ani J. Chovance, jsem oddaný fanoušek Sparty a tenhle názor bych měl, ať už by byl na pozici GSM kdokoliv. Řvát "Hřebík ven" v době, kdy vedeme 2:0 a konečně hrajeme tak, že se na to dá dívat (2. půle) je podle mě neskutečná stupidita. A já jen doufám, že se podobných primitivních aktů zaměřených proti Spartě bude objevovak méně a méně. Protože tohle skutečně škodí Spartě, a to mi moc vadí.


Janule 
re: re: re: ...

11.03.2012 10:45

To je teda paráda, když zde panuje spokojenost s jedním slušným poločasem ze 4 zápasů a to ještě se suveréně posledním týmem ligy. Hřebík ven! Je mi jasné,že dřív než v létě ho Křetínský nevyhodí. Je do něj zamilovanej, ale i on přijde časem na to, že pan Hřebík o fotbale jen umí mluvit, ale v žádném klubu to nerealizuje. Hřebík ven!


gero 
re: re: re: re: ...

11.03.2012 11:04

A co stříbro 19tek,LM se Spartou 2001/02,to nejsou úspěchy ?


Janule 
re: re: re: re: re: ...

11.03.2012 11:13

Píšu v klubu. U19 je repre, kde byl povedenej ročník. LM 2002 si nepamatuju, ale dle vyprávění taťky se pár zápasů povedlo, v lize to byla bída stejná jako je pod vedením Hřebíka na jaře.


gero 
re: re: re: re: re: re: ...

11.03.2012 11:18

V lize se vyhrálo 10 zápasu v řadě,Petr Čech nastartoval pod Hřebíkem svoji kariéru ve velkém fotbale,drží se rekord neprustřelnosti v lize atd.Ano jaro bylo matné,ale tenkrát byl Hřebík vyhozen podle mě chybně,ja ty časy pamatiju docela dobře.Ano rok 2005 byla jedná velka chyba.Ale pak se ukázalo,že pan Franz není až takový Sparťan,ale to můžeme tlachat do nekonečna.Podle mě a už to říkám asi po sté by se mělo hodnotiz až po sezoně a ne po 4 zápasech.


Průcha 
re: re: re: re: re: re: ...

11.03.2012 12:55

Aha, tak ty si nepamatuješ rok 2002...to stačí tak se vrať k panenkám a neotravuj:-))!


ACS-fan 
Hřebík na lavičce

10.03.2012 15:45

Přál jsem si, aby byl GSM na lavičce a jsem rád, že se mi toto přání splnilo. Doufám, že to nebylo jednorázové opatření. Pokud jde o zlepšení, je to otázka měřítka. Druhý poločas byl lepší než první, včerejší utkání bylo z naší strany lepší než představení v Hradci. Celkové zlepšení oproti podzimu jsem zatím nezaznamenal, ale důkladné hodnocení má smysl nejdřív po sezóně, možná až po té další. Na stranu pozitiv bych zařadil absenci Zápotočného (doufám, že dlouhodobou) a Holka. Že to ale trvalo. AŤ ŽIJE SPARTA!


janecek 
Veselá bída

11.03.2012 13:13

Jak málo stačí některým ke štěstí...Koukat na veselou bídu, byť po vítězství, mnout si u toho radost z pohledné hry a mít u toho spokojeně pana inženýra....? Na některý věci mám holt asi jiná měřítka. Proti gustu žádný dišputát, ale mě to rozhodně nic z toho radost nedělá...Holt jsem na některý věci dost starej...:-((


gero 
re: Veselá bída

11.03.2012 13:15

Jenom mi prosím řekni za kterého trenéra se naposledy ve Spartě hrál pohledný fotbal ?


Santino 
re: re: Veselá bída

11.03.2012 14:58

Viděl jsi na podzim např. Plzeň-Sparta? Já tam byl a jestli mě zrak neklamal viděl jsem něco jiného, než teď na jaře kdy si z nás venkovani dělali srandu, jak když hrajem s Barcelonou a teoretik jen schovával hlavu v dlaních, ale možná je to tím, že teď jsem to viděl jen v TV a jsem z těch ,,pár" fanoušků co po 30 letech nechodí a jsou ti ,,hloupější".


pesfilipes 
re: re: re: Veselá bída

11.03.2012 15:33

:-)))


Santino 
re: re: re: re: Veselá bída

11.03.2012 15:38

Jsem rád, že ti jako uctívači a poklonkovači teoretika je jedno, jak SPARTA hraje a jaké má výsledky, to vysvětluje mnohé...


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Veselá bída

11.03.2012 15:46

jedno mi - jak hrajeme - to rozhodně neni... ale směju se lidem jako seš ty. a to opravdu od srdce. míra frustrace, demagogie a hlouposti je zdá se bezbřehá. dost to vysvětluje :-)


Santino 
re: re: re: re: re: re: Veselá bída

11.03.2012 15:48

Kdyý jsem od patolízala nazván hlupákem, celkem mi to lichotí....


gero 
re: re: re: Veselá bída

11.03.2012 15:37

Ten zápas jsem samozřejmě viděl,tak jako jsem viděl i zápas s Vaslui,Libercem,MB a Duklou.Taky vím,že na lavičce seděl stejný trenér jako teď a mimochodem i rozestavení 4-5-1 bylo stejné jako teď.Ale to nemá cenu,zbytečně se rozesíráme mezi sebou a zapomínáme kvuli čemu tady jsme a to je podpora Sparty. P.S:Pro všechny:nejsem Hřebíkovec.Jsem Sparťan.


Santino 
re: re: re: re: Veselá bída

11.03.2012 15:44

S tím souhlasím, jen rozdělit nás se daří pouze tomuto individu, jestli ses včiml.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Veselá bída

11.03.2012 15:49

mýlíš se. nikdo z realizačního kádru nikoho z příznivců klubu nerozděluje. co jmenované rozděluje, je pouze úhel jejich pohledu na jh, mh, ap. nezaměňuj důsledek za příčinu.


panta 
re: re: re: re: re: re: Veselá bída

12.03.2012 17:13

Ale úhel pohledu ovlivňuje, do určité míry, viděná realita. Když je někdo mluvka a já ho vidím jako mluvku, tak je to reálný pohled i když v novinách píší, že je to odborník, ne?


kořala 
re: Veselá bída

11.03.2012 14:12

Zvykej si, kdo nevelebí pohlednou hru pod panem inženýrem, je píča, debil, blbec, nemá argumenty, nerozumí fotbalu a škodí Spartě. Pan inženýr se strašně pěkně poslouchá a růžové brýle má stále nasazené dost lidí.


Santino 
Rozdělení

11.03.2012 14:51

Koukám, že ten kdo neuctívá toho co už zmrvil náší Spartičku dvakrát a dělá to potřetí je ten ,,hloupější" a jde vlastně jen o ,,pár" fanoušků kteří tam kvůli němu nechodí.No hezky nás teoretik rozdělil.


nasersi 
re: Rozdělení

11.03.2012 15:12

Jde o to, že pár jedinců není schopno překonat své ego, a z nějakých zhovadilých důvodů se snaží odvolávat trenéra v době kdy se začíná hra zlepšovat. Čímž dotyční jedinci způsobují akorát negativní atmosféru, což Spartě neprospívá. Ve většině případů, to to trvá trochu déle než čtyři zápasy, než si hra sedne. To jsi nevěděl?


Santino 
re: re: Rozdělení

11.03.2012 15:35

Těch ,,pár" jedinců má zřejmě důvod, když jejich milovaný klub tenhle člověk už dvakrát zkurvil totálně.


Skříň 
re: re: re: Rozdělení

11.03.2012 17:55

Tak nevím, co 2x zkurvil... Poprvé podle mě nic zásadního a pokud ano, dalo by se to říct o kterémkoliv trenérovi Sparty od V. Ježka... A možná i o něm. A podruhé? To myslím zkurvili všichni - počínaje necitlivým rozhodnutím D. Křetínského, přes nafoukané primadony až po nenávistné fanoušky. Myslím, že si všichni můžeme podat ruce, jak hezky se nám to "povedlo". A když si tak čtu některé názory tady, mám pocit, že se o to zase někteří z Vás pokoušejí. A že to zatím herně není v pořádku? Ne, úplně není. To ale neznamená, že začnu vytvářet hustou atmosféru, která jen škodí. Myslete prosím aspoň trochu pozitivně... Nevím jestli se dnes v Plzni řvalo "Vrba ven!" A nezapomínejte že "Jsme dvanáctým hráčem. Jsme tu, když se daří a zůstáváme, když se chybuje. Jsme ti, kdo věří ve Spartu. My jsme Sparta."


pesfilipes 
re: re: re: re: Rozdělení

11.03.2012 19:08

co píšeš má logiku. ale ne pro každýho. očividně je někomu bližší houstnout atmosféru, a to i proti zájmu (podpoře) klubu... páč máme přece tu demokracii, takže si každej může řvát co chce. že to klubu může škodit v danou chvíli asi až tak neva


Santino 
re: re: re: re: Rozdělení

11.03.2012 19:37

Jsem ten poslední, který by SPARTU odvrhl po nějakém neúspěchu, chodím na SPARTU 30 let, takže jsem si něco z neůspěchů užil, ale člověka který nemá úctu k mému milovanému klubu, zavádí bonzánské praktiky a když se něco nepovede plive na všechny ostatní včetně fanoušků to prostě už nesnesu,Kamkoliv vlezl ho hnali svinským krokem co nejdál od jejich klubu a dávali dohromady hodně dlouho, jen my jsme ho vzali potřetí...No jo, asi už jsem na to starej, takže dokud tam bude s těžkým srdce nebudu chodit, budu fandit u TV ale beze mne se to v poho obejde.


Skříň 
re: re: re: re: re: Rozdělení

12.03.2012 13:36

A o tom to právě všechno je... Bohužel. Nejsi z těch, kdo by Spartu zavrhli po prvním neúspěchu a fandíš jí 30 let. A přitom ji dokážeš zavrhnout i bez toho neúspěchu, protože Ty tam prostě chodit nebudeš, protože je tam ztělesněné zlo J. Hřebík. K tomu si vezmeš obezličku poskládanou ze lží a polopravd - "nemá úctu ke Spartě" (tak toho jsem si nikdy nevšiml, ani po jeho vyhazovu po 2. angažmá...), "zavádí bonzánské praktiky" (přiznávám, že opravdu nevím co to znamená), "plive na všechny ostatní včetně fanoušků" (kde?? kdy?? to nemyslíš vážně, že ne?), "kamkoliv vlezl ho hnali svinským krokem a dávali to dohromady několik let..." (evidentně čerpáš z vyjádření nějakého nepříliš úspěšného Rusa (podle toho že mu patří jen ruskej klub). Myslíš že se třeba Abramovič vyjadřuje jinak o kterémkoli z manažerů, které do Chelsea za velké peníze přivedl? Jsou to prostě Rusové a jejich nátura ve spojení s tím, že mají peníze, je děsivá kombinace. A vzpomeneš si na nějakého trenéra ve Spartě, o kterém by se nedalo říct, že ho hnali svinským krokem? Vy ze mě nakonec tady ještě uděláte oddaného hřebíkovce, to je teda síla... Sparta není Hřebík a Hřebík není Sparta. Sparta je především skoro 120 let tradice, víc než milion mnohdy skvělých fanoušků, Sparta jsou hráči i zaměstnanci klubu. Sparta je magická atmosféra na Letné, když se hraje večer a je plný dům. Tohle všechno je Sparta a buď to máš rád nebo ne. A když to máš rád, pak tam prostě chodíš, fandíš a věříš. Když to nejde, zanadáváš si a jsi největší trenér na světě, který by to postavil úplně jinak než ti blbci co se kolem toho motají. Ale nevytváříš dusno a nepoužíváš lži a polopravdy, abys někoho očernil.


tucnak 
re: re: re: re: re: re: Rozdělení

12.03.2012 16:00

Tak tohle má hlavu a patu. Děkuju za tvůj názor, moc se mi to líbí :). Ať žije SPARTA!!!


Santino 
re: re: re: re: re: re: Rozdělení

12.03.2012 16:07

Proto tam od jara nechodím, abych v te hřebíkovské idylce nevytvářel dusnou atmosféru....jinak přečti si rozhovory s teoretikem, ani jednou neuznal svou chybu, vždy někdo jiný, všetně v tom rozhovoru na SF, kde mu tazatel vlezl spodem až do krku.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: Rozdělení

12.03.2012 16:58

:-)))


kořala 
re: re: re: re: re: re: Rozdělení

12.03.2012 17:14

Hřebík ztělesněné zlo je a čím víc rozumnejch sparťanů ho požene ven, tím lépe. Pak napravování jeho škod nebude tak dlouho trvat.


Tomis 
re: re: re: re: re: re: Rozdělení

12.03.2012 22:08

napsals to hezky, ale je to marný, je to marný, je to marný...


Michal Staněk 
no...

11.03.2012 15:13

Každý máme očividně právo chovat se na internetu i jinde jako tupci, takže i já jistě můžu věnovat notorickým vyhazovačům kohokoli a čehokoli ze Sparty jednu větu. Jděte do prdele! Děkuji.


Santino 
re: no...

11.03.2012 15:47

Samozřejmě, že se dle může každý vyjádřit a tvůj názor bude brán jako ten správný, neboj.


Filousssss 
re: re: no...

11.03.2012 18:28

něco trochu pozitivního, v pátek nás čeká doma ostrava, jak to tak vypadá, možná minimálně na rok, možná na pár let naposledy :o)), doufám, že dorazí aspoň 15000 sparťanů, takže by jsme měli na tribunách předvést kdo je tady doma, aby nebyla víc slyšet ta ostravská chátra!!! Samozřejmě by k tomu měli přispět i naši chlapci na hřišti svou předvedenou hrou!!! Takže věřim, že si baník v pátek odveze trojku a konečně si ten fotbal na tribunách užijeme s pořádným supportem!!! Nebylo by špatný použít aspoň dva z těch nových chorálů...


pesfilipes 
re: re: re: no...

11.03.2012 19:04

asi moc nerozumim... padá žižkov s družstvem, čimž přijdeme o dva pohodový zápasy navíc v praze


moňule 
Bída, bída

11.03.2012 19:28

Až na pár záblesků v druhém poločase to byla bída, naštěstí soupeř byl zoufalej. Jinak kdo ví jak to dopadlo. Hřebík ven!


plachtak 
výkon

11.03.2012 19:53

V první půli se mi z našeho výkonu chtělo až brečet, to byla zoufalost, jak kdyby oba týmy bojovali o záchranu. O titul se takhle rozhodně nebojuje! Druhá půle zlepšení, ale nutno si uvědomit, že nám to Žižkov velice usnadnil, museli pak otevřít hru a nám se tím pádem hrálo líp. Ale stále věřím, že se zvedneme a ten titul uděláme. Ke skandování "Hřebík ven" bych řekl to, že dle mého názoru může být Hřebík přínosem, ale z dlouhodobějšího hlediska, kdy si postupně vybuduje svůj tým. Chápu že Sparta musí mít výsledky hned, že nemůže čekat, nemůže obětovat sezonu k sehrání atd, ale hned od začátku jeho příchodu na letnou řvát "Hřebík ven" mi přijde neštěstné. Myslím si, že z dlouhodobého hlediska by mohl Jarda být přínosem, rozhodně daleko větším přínosem než Pepa Chovanců.